Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

Ι.Μ Αγίου Ιλαριωνος

Ιερός Ναός Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη του χωριού.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη πλατείας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Νερόμυλος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πετροντούβαρο.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Σοκάκι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Ι.Μ Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Καταρράκτης.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Αγία Παρασκευή.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Φράγμα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

"Μπιτσκία".

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης .

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χορευτικός σύλλογος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εκκλησία - κοινότητα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άνοιξη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΤΡΕΛΑΘΗΚΕ: ΚΕΡΑΣΙΕΣ ΑΝΘΙΖΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΜΑΧΟΥΣ ΑΛΜΩΠΙΑΣ!!!


Δεν πίστευε στα μάτια του ο Δήμος Ο. κάτοικος των Προμάχων Αλμωπίας, όταν πήγε στον αγρόκηπο του σπιτιού του.
Σε μια γωνία , όπου είχε φυτεμένη μια κερασιά, αυτή είχε.....ανθίσει!!!
Ναι καλά διαβάσατε.Το συγκεκριμένο δέντρο έχει αρχίσει να ανθοφορεί και σε λίγο καιρό θα βγάλει και καρπούς.Να τονίσουμε ότι αυτή η διαδικασία γίνεται την άνοιξη και όχι τώρα που βαδίζουμε προς τον χειμώνα.Η παρατεταμένη και ασυνήθιστη για την εποχή ζέστη,συνέβαλε στο μπέρδεμα των εποχών.
Είναι προφανές ότι ο καιρός και το κλίμα έχουν αλλάξει δραματικά και ακόμη και η φύση έχει αρχίσει να λειτουργεί αποπροσανατολισμένα.
Αυτό θα πρέπει να προβληματίσει όλους μας, γιατί ο καθένας μας έχει συμβάλει στην διαταραχή αυτή, με το να μην ευαισθητοποιούμαστε οικολογικά.Και φυσικά τα κράτη και οι κυβερνήσεις, που δεν παίρνουν δραστικότερα μέτρα προστασίας και ισορροπίας του φυσικού οικοδομήματος.













ΑΙΑΣ ΜΗΛΙΑΣ - ΑΣ ΠΡΟΜΑΧΟΙ 0 - 1






Σε ένα παιχνίδι ,επιθετικό μονόλογο των φιλοξενούμενων,που ήταν για ένα μόνο ρόλο, ο ΑΣ ΠΡΟΜΑΧΟΙ νίκησε τον ΑΙΑΝΤΑ ΜΗΛΙΑΣ με σκορ  0-1.
Ο αγώνας δεν αντέχει κριτικής, γιατί ήταν εμφανής η διαφορά δυναμικότητας των δυο ομάδων.
Οι φιλοξενούμενοι έχασαν πλήθος κλασσικών ευκαιριών και αν ήταν πιο εύστοχοι, το σκορ θα ανέβαινε σε μεγάλο νούμερο.
Το μοναδικό γκολ της αναμέτρησης σημείωσε ο αρχηγός των Προμάχων Γιώργος Αμπάρης με ένα μακρινό σουτ που θα το ζήλευε ακόμη και ο Λ.Μέσσι μόλις στο 3ο λεπτό της αναμέτρησης.Στη συνέχεια χάθηκαν πάμπολλες κλασσικές ευκαιρίες και θα πρέπει να προβληματίσουν πολύ τον προπονητή "Κανιέμπα" για να διορθώσει αυτή την αστοχία των ποδοσφαιριστών του.
Ο διαιτητής κ. Τσίπας είχε ένα εύκολο πρωινό και τα πήγε άριστα με τους βοηθούς του Τριψιάνη και Αναστασίου.



ΑΣ ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Α.Νάνος
Δ.Άτζος- Ι.Μασλάρης
Γ.Ρατσίτσκας-Σ.Σατζάκης
Σ.Σαμσούρης
Ι.Μούγιος
Γ.Νάνος
Γ.Αμπάρης
Ι.Προίκος
Χ.Κωστινάς
Γ.Μητρέντσης
Π΄Κουκούλης - Τ.Γκιότσης


ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ

Τσίπας

ΒΟΗΘΟΙ

Αναστασίου
Τριψιάνης.




ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΤΟΝ ΧΡΗΣΤΟ

ΤΡΑΥΜΑΤΙΑΣ Ο ΚΡΑΟΥΤΣ ΔΕΝ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΕ

Ο ΔΥΝΑΤΟΣ ΗΛΙΟΣ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟΥΣ

ΑΨΟΓΟ ΣΤΥΛ ΑΠΟ "ΦΟΥΡΤΟΥΝΑ"

ΔΙΑΚΡΙΘΗΚΕ ΣΗΜΕΡΑ Ο "ΡΑΤΣΥ"

ΓΕΝΙΚΟ ΠΛΑΝΟ

ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΙΑΝΤΑ


ΜΙΑ ΣΤΗΜΕΝΗ ΦΑΣΗ

ΕΛΕΓΧΩΩΩΩΩΩΩΩ!



ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΤΖΟΣ..ΠΟΛΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ

ΑΨΗΜΑΧΙΕΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ

ΕΙΣΟΔΟΣ

Ο ΜΕΓΑΛΟΜΕΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ

ΚΟΡΝΕΡ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΠΟ "ΧΑΜΠΑ"

ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ Ο ΧΡΗΣΤΟΣ U2

" ΑΜΑΝ ΘΑ ΜΟΥ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΡΤΑ"

ΜΙΑ ΧΑΜΕΝΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ

ΔΙΑΛΛΕΙΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΑΙΤΗΤΗ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΖΕΣΤΗΣ

Ο ΚΟΛΙΑΣ ΔΡΟΣΙΖΕΤΑΙ

ΚΑΛΑΜΙΔΕΣ

ΠΑΥΛΟ ΤΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ?

ΑΝΑΠΑΥΛΑ

Η ΖΕΣΤΗ ΑΝΥΠΟΦΟΡΗ

ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΕΖΟΝ ΘΑ ΚΑΝΩ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ.ΘΑ ΦΕΡΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΙΟΥ.

ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΟΥΣΙΝΗΣ
ΝΙΚΟΣ ΑΜΠΑΡΗΣ

"ΧΑΣΤΟΥΚΙ" ΑΛΜΟΔΟΒΑΡ ΣΤΟΝ ΙΣΠΑΝΟ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ!!!

«Χαστούκι» Αλμοδόβαρ προς τον Ισπανό πρωθυπουργό
Ανοιχτή επιστολή προς τον Ισπανό πρωθυπουργό Μαριάνο Ραχόι δημοσιοποίησε ο διάσημος σκηνοθέτης, σεναριογράφος και παραγωγός Πέδρο Αλμοδόβαρ. Αφορμή στάθηκε μία φράση του Ισπανού Πρωθυπουργού, στη Νέα Υόρκη, όπου έκανε λόγο για την πλειοψηφία των Ισπανών που δεν κατεβαίνει στους δρόμους...

«Κύριε Ραχόι, μην ιδιοποιείσαι την σιωπή μου (...) Eγώ είμαι ένα κομμάτι αυτής της σιωπηλής πλειοψηφίας που δεν διαδήλωσε στις 25 Σεπτεμβρίου και σας παρακαλώ να μην διαστρεβλώνετε και πολύ περισσότερο να μην χρησιμοποιείτε την σιωπή μου», απαντά ο Πέδρο Αλμοδόβαρ στον Ισπανό πρωθυπουργό, εκφράζοντας τον αποτροπιασμό του τόσο για τις επιθέσεις της αστυνομίας όσο και για το χειρισμό της «εικόνας» από την Ισπανική κρατική τηλεόραση.

Ο ίδιος δηλώνει πως συμφωνεί με πολλά συνθήματα και εκφράζει επίσης την πλήρη αντίθεσή του στους χειρισμούς της Εξουσίας, σημειώνοντας τη μεγάλη δύναμη της εικόνας μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

« ...οι περισσότεροι διαδηλωτές κουβαλάνε εκτός από τις φωνές τους και τα πολύ σωστά συνθήματα τους («Κλέβουν, Δέρνουν, Δεν μας Εκπροσωπούν») μια φωτογραφική μηχανή ή ένα απλό κινητό, των οποίων οι εικόνες δεν θα παρουσιαστούν στην κρατική τηλεόραση αλλά μπορεί ο καθένας να της δει σε άλλα ψηφιακά μέσα ή στο youtube. Σε αυτές τις εικόνες μπορούμε να δούμε με απόλυτη καθαρότητα το γκλοπ, άκρως αληθινό, ενός αστυνομικού με καλυμμένο κεφάλι (όλοι έτσι είναι, εκτός από κάποιους μυστικούς, που επίσης υπήρχαν και επίσης υπάρχει μαρτυρία για αυτό) και το ακάλυπτο πρόσωπο του θύματος του, χλωμό, με ένα χτύπημα στο κεφάλι, ένα χτύπημα τόσο αληθινό απ’ το οποίο τρέχει άφθονο αίμα που στη συνέχεια γλιστράει στα μάγουλα του θύματος και του λερώνει το πουκάμισο. Αίμα κόκκινο, τεκμηριωμένο, που μπορεί να το αφηγηθεί οποιοσδήποτε απ’ αυτούς που βρίσκονται παρόντες στο "συμβάν"», αναφέρει μεταξύ άλλων ο δημοφιλής σκηνοθέτης και παραγωγός.

Η επιστολή το Πέδρο Αλμοδόβαρ:

Καμιά φορά συμβαίνει –ενώ είσαι σε πλήρη διαδικασία κατασκευής μιας ιστορίας- να εισβάλλει μέσα σου η αίσθηση ότι το σημαντικό είναι αυτό που συμβαίνει έξω, κάτι πολύ πιο σημαντικό από την ιστορία που εσύ δημιουργείς με προσοχή και εμμονή. Είναι γεγονός πως ο σύγχρονος άνθρωπος χρειάζεται μια μυθιστορηματική δόση σε καθημερινή βάση, χωρίς την οποία δεν θα κατάφερνε να ζήσει, αλλά επίσης είναι γεγονός πως σε πολλές περιπτώσεις τα μουγκρητά της πραγματικότητας που περνούν μέσα από τις τηλεοράσεις και τις οθόνες των υπολογιστών μας είναι τόσο ισχυρά που σε αφήνουν χωρίς ανάσα και με την αίσθηση πως μια ταινία είναι κάτι ασήμαντο αν την συγκρίνεις με αυτά.

Μου συνέβη την Τρίτη ενώ μόνταρα την δική μου ταινία κι ένα εντυπωσιακό τσουνάμι πολιτών βρυχόταν στην Πλατεία Νεπτούνο, για το δικαίωμα τους να διαφωνούν με τους πολιτικούς που λένε ότι τους εκπροσωπούν και βρίσκονταν σε σύσκεψη εκείνη την στιγμή στο Κογκρέσο. Οι φωνές απ’ αυτό το ρεύμα, περικυκλωμένο και σε κάποιες περιπτώσεις χτυπημένο και ταλαιπωρημένο από τους 1.300 αστυνομικούς στην Πλατεία Νεπτούνο, έχουν φτάσει στα πρωτοσέλιδα όλων των εφημερίδων του κόσμου αλλά δεν κατάφεραν να κάνουν τον αυτί του Μαριάνο Ραχόι να ιδρώσει, στις μέρες παραμονής του στη Νέα Υόρκη. Στην συνδιάσκεψη της Αμερικάνικης Εταιρίας ο Ραχόι επεξεργάστηκε εκ νέου την πραγματικότητα σύμφωνα με την φαντασία του, ευχαριστώντας από τη Νέα Υόρκη, «την σιωπηλή πλειοψηφία των ισπανών που δεν διαδηλώνει».

Κύριε Ραχόι, εγώ είμαι ένα κομμάτι αυτής της σιωπηλής πλειοψηφίας που δεν διαδήλωσε στις 25 Σεπτεμβρίου και σας παρακαλώ να μην διαστρεβλώνετε και πολύ περισσότερο να μην χρησιμοποιείτε την σιωπή μου. Το ότι δεν βρισκόμουν με την φυσική μου παρουσία στο Νεπτούνο δεν σημαίνει πως δεν αγανακτώ με τις επιθέσεις της αστυνομίας, με την υπερβολική αντίδραση της κυβερνητικής εκπροσώπου, με τον χειρισμό των εικόνων από την κρατική τηλεόραση, με την χυδαιότητα των αστυνομικών που αρνήθηκαν να αναγνωριστούν στον σταθμό της Ατότσα και που εκφόβισαν τους επιβάτες (τόσο μακριά από το Κογκρέσο) ενώ απαγόρευαν σε κάποιους φωτογράφους να συνεχίσουν την δουλειά τους, με την υπόσχεση πως οι μαδριλένιοι θα βρισκόμασταν από το πρωί σε μια πόλη πολιορκημένη και πως αυτό θα μας έκανε να είμαστε εναντίον των διαδηλωτών (αποστολή αποτυχημένη, οι μαδριλένιοι υποφέρουμε στη σιωπή ή με φωνές, αλλά δεν πιστεύουμε τα πρόσωπα που μας κυβερνούν από το Δημαρχείο ή τη Νομαρχεία, πρόσωπα εκλεγμένα μοιραία ή με την συμμετοχή τους σε κλειστές εκλογικές λίστες).

Οι εικόνες και ότι άλλο μας περιστοιχίζει είναι διαχειρίσημες, το χρώμα, οι λέξεις, οι χειρονομίες, οι προθέσεις, όλα εξαρτώνται από τον αφηγητή. Κάθε πραγματικότητα μπορεί να σημαίνει κάτι ή το ακριβώς αντίθετο, ανάλογα με το συμφέρον αυτού που αφηγείται. Οι εκπρόσωποι της κυβέρνησης, ο ίδιος ο πρόεδρος, μπορούν να αφηγηθούν αυτό που συνέβη στο Νεπτούνο όπως τους ευχαριστεί, το κάνουν κάθε μέρα άλλωστε, αλλά ευτυχώς στις εποχές που ζούμε είναι απίθανο να υπάρχει μόνο ένας αφηγητής, παρόλο το ξύλο που η αστυνομία είναι διατεθειμένη να ρίξει σε όποιον κρατάει μια κάμερα.

Ζούμε σ’ έναν κόσμο κυριαρχημένο από τις νέες τεχνολογίες (στην συγκεκριμένη περίπτωση, ευλογημένες να ναι), μαζί με τις πολλαπλές κάμερες των επαγγελματιών φωτογράφων (Εντυπωσιακό να τους βλέπεις να εργάζονται στο επίκεντρο του σεισμού, με τον τρόπο των πολεμικών ανταποκριτών. Αξιοθαύμαστη η μαρτυρία που καταγράφουν, τόσο σε ηθικό όσο και σε καλλιτεχνικό επίπεδο), οι περισσότεροι διαδηλωτές κουβαλάνε εκτός από τις φωνές τους και τα πολύ σωστά συνθήματα τους («Κλέβουν, Δέρνουν, Δεν μας Εκπροσωπούν») μια φωτογραφική μηχανή ή ένα απλό κινητό, των οποίων οι εικόνες δεν θα παρουσιαστούν στην κρατική τηλεόραση αλλά μπορεί ο καθένας να της δει σε άλλα ψηφιακά μέσα ή στο youtube. Σε αυτές τις εικόνες μπορούμε να δούμε με απόλυτη καθαρότητα το γκλοπ, άκρως αληθινό, ενός αστυνομικού με καλυμμένο κεφάλι (όλοι έτσι είναι, εκτός από κάποιους μυστικούς, που επίσης υπήρχαν και επίσης υπάρχει μαρτυρία για αυτό) και το ακάλυπτο πρόσωπο του θύματος του, χλωμό, με ένα χτύπημα στο κεφάλι, ένα χτύπημα τόσο αληθινό απ’ το οποίο τρέχει άφθονο αίμα που στη συνέχεια γλιστράει στα μάγουλα του θύματος και του λερώνει το πουκάμισο. Αίμα κόκκινο, τεκμηριωμένο, που μπορεί να το αφηγηθεί οποιοσδήποτε απ’ αυτούς που βρίσκονται παρόντες στο «συμβάν».

Χρησιμοποίησα σαν παράδειγμα μια μόνο φωτογραφία αλλά στα μη κρατικά μέσα υπάρχουν πολλές ακόμα, τόσες όσοι οι αφηγητές που αντικρούουν τις επίσημες εκδοχές και που τουλάχιστον αυτήν την φορά, βρίσκουν μεγάλη ανταπόκριση στα διεθνή μέσα. Μπορεί να συνεχίσουν να συμβαίνουν βαρβαρότητες όπως αυτήν την εβδομάδα, αλλά η δική μας ακατέργαστη πραγματικότητα («ακατέργαστη» με την φωτογραφική έννοια, δηλαδή, της πρώτης εικόνας της πραγματικότητας που δεν είναι ρετουσαρισμένη), τόσο πολύπλοκη και ταυτόχρονα τόσο απλή, θα έχει πολλαπλούς αφηγητές και πολλές οπτικές γωνίες. Για τους υπεύθυνους της δημόσιας τάξης θα είναι εξαιρετικά δύσκολο να κάνουν αυτούς τους αφηγητές να σωπάσουν. Δεν θα είναι αρκετό να πυροβολούν με πλαστικές σφαίρες ή να σέρνουν τους διαδηλωτές στην άσφαλτο.





ΠΗΓΗ...http://www.ramnousia.com

Ο ΠΛΟΥΤΟΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΣΗΜΕΡΑ.


Ο πλούτος του κάθε σήμερα

Στη γήινη διάρκεια του βίου μας βρισκόμαστε κατά καιρούς μπροστά σε κάποια γεγονότα εξαιρετικά ευχάριστα είτε ιδιαίτερα δυσάρεστα.
Θα μπορούσαμε να δούμε τα ευχάριστα ως δώρα και τα δυσάρεστα ως δοκιμασίες.

Το θέμα είναι ότι κατά κανόνα δεν αξιολογούμε, ούτε τα μεν ούτε τα δε, γι’ αυτό που είναι. Συνήθως εκλαμβάνουμε τα δώρα, όχι ως ευλογίες ή θαύματα, αλλά απλά ως τυχαία, ευχάριστα περιστατικά και συχνά ως δεδομένα.
Όσο για τις δοκιμασίες, δεν τις βλέπουμε ως ευκαιρίες για μια πληρέστερη προσέγγιση στο βαθύτερο εαυτό μας και στα μυστήρια της ύπαρξης, αλλά τις θεωρούμε ατυχίες, σκεφτόμενοι: έτσι είναι η ζωή, αλλά, γιατί σε μένα;

Έτσι ούτε τη μεγάλη χαρά βιώνουμε με πληρότητα και με όλο μας το είναι, αλλά ούτε και τις μεγάλες προκλήσεις αποδεχόμαστε με όλα όσα αυτές εμπεριέχουν.

Αναλογιζόμενοι το «ύψος» και το «βάθος», ούτε σε βάθος ζούμε ούτε και σε ύψος, αφού μέσα μας η μεγάλη ευτυχία υποτιμάται και η μεγάλη δυστυχία, αποφεύγεται.
Και τελικά τι απομένει να ζήσουμε; Σε μήκος. Στο επίπεδο δηλαδή του γνωστού και του δοκιμασμένου. «Αυτό ξέρω, αυτό εμπιστεύομαι».

Πολύ αργότερα όταν έρθει το πλήρωμα του χρόνου κι όλα αυτά έχουν περάσει, τα απόγεια και οι θύελλες έχουν καταλαγιάσει κι εμείς έχουμε πάρει αποστάσεις κι από τα δυο, τότε κάνουμε τον απολογισμό. Διαπιστώνουμε με έκπληξη ίσως ότι, εκείνα που τότε είχαμε ονομάσει αρνητικά, δεν ήταν και τόσο ή τουλάχιστον είχαν και θετικές παραμέτρους. Όσο για εκείνα που θεωρήσαμε απλά ευχάριστες συγκυρίες είχαν πολύ μεγαλύτερη αξία από αυτή που τους είχαμε δώσει τότε ή πιθανόν, πολύ μικρότερη.


Μόνο που την ώρα του απολογισμού, παρά το ότι είμαστε σε θέση να διακρίνουμε την ουσία, έχουμε χάσει κάτι πολύ σημαντικό:
Την ίδια τη ζωή.
Το εκάστοτε τώρα.
Το συνειδητό βίωμα της ζωής, με τα ύψη και τα βάθη της.
Τον πλούτο του κάθε σήμερα.
Και διαπιστώνουμε ότι εκείνο που ήταν πάντα παρόν ήταν … το μήκος!

Ίσως μια βαθύτερη και πιο έγκαιρη αξιολόγηση και των δώρων αλλά και των δοκιμασιών, να μας προστάτευε από αυτό που ο καθένας θα απεύχονταν να πει κάποτε: «Τώρα πλέον είναι πολύ αργά». 

Ξάνθη Φιλοσοφείν




ΠΗΓΗ,,,http://www.ramnousia.com

ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΛΗΤΕΙΑΣ...ΚΙ ΕΝΑ ΑΣΤΕΡΙ ΠΟΥ ΛΑΜΠΕΙ.


Μέσα σε μια μέρα το πακέτο των 11,5 δις έγινε 20 με 30. Κάτι που γνωρίζαν - σαφώς - και το δντ, και η εε, και βεβαίως η δική μας τρόϊκα. Από το "λεφτά υπάρχουν" και το "τα φάγαμε όλοι μαζί" στο " αυτό ελπίζουμε πως θα είναι το τελευταίο πακέτο μέτρων". Μια ζωή πρόστυχοι, μια ζωή και για πάντα αλήτες. Η αλητεία δεν έχει όρια, όπως δεν είχε ποτέ. Το περιθώριο ανέκαθεν ασκούσε μια γοητεία. αλλά όποιος το έχει ζήσει, έχει διαπιστώσει πως αυτή διαρκεί για λίγο και δεν οδηγεί πουθενά. Η κατάσταση θα αλλάξει όταν αυτή θα φτάσει στο απροχώρητο. Και η μετάβαση θα είναι μια συνειδητή επιλογή. Δεν θα προκύψει έξωθεν, δεν θα έρθει με κάποιο μνημόνιο, κανένας τόμσεν δεν θα την επιβάλει. μέχρι τότε, τα ρεμάλια θα αλωνίζουν. Θα είναι νταβατζήδες στις ζωές μας. Θα μας πουσάρουν μέτρα για χρυσόσκονη. Κι εμείς, άμοιρα τζάνκις στη βούλησή τους. Μέχρι που μια μέρα θα ακουστεί ένα "φτάνει", μια ηχηρή κραυγή και τότε μόνο θα πάμε παρακάτω. Μέχρι τότε, θα είμαι ο άλκης γιαννακάς κι εσύ η ζωίτσα η λάσκαρη, καρδιά μου. Έρωτες και πάθη στο σελιλόϊντ, ένα ρεμάλι στη φωκίωνος νέγρη.

(εν τω μεταξύ, η διαδρομή από το κουτούκι στο σπίτι ήταν μαγευτική. Ο καιρός ζεστός και τα παράθυρα στο αμάξι κατεβασμένα. Οι συνδαιτυμόνες στο τραπέζει ήταν παιδιά λαϊκά. Όλοι είχαν προκόψει με τον ιδρώτα τους. Τα φέρναν δύσκολα, αλλά ακόμα άντεχαν. Ο ουρανός ήταν ξάστερος και απ' όλα τ' αστέρια, ένα έλαμπε περισσότερο. Αυτόν το δρόμο ακολουθήσαμε. Και μ' έφερε στο σπίτι).
Ένα τσιγάρο ακόμα. 
Προλαβαίνουμε.





ΠΗΓΗ...http://www.lifo.gr

THEREMIN: ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ!




Το Theremin είναι ένα μουσικό όργανο που παράγει ηλεκτρονικούς ήχους δίχως την φυσική επαφή του χεριού με αυτό. Η αρχική του ονομασία ήταν etherphone (αιθερόφωνο) και θεωρείται ο προπομπός του συνθεσάιζερ.
Αποτελείται από τον κυρίως κορμό & δύο κεραίες και πρωτοκατασκευάστηκε το 1919 (!). Η παραγωγή του ήχου γίνεται από την κίνηση των χεριών τριγύρω από το όργανο, επηρεάζοντας την εκπομπή σημάτων των κεραιών που η μία ελέγχει την ένταση και η άλλη την συχνότητα του ήχου.
  
To Theremin και ο κατασκευαστής του:



Είχα πλήρη άγνοια αυτού του μουσικού οργάνου, ως που τελείως τυχαία την προηγούμενη βδομάδα βρέθηκα στο Public Theatre όπου η Theremin Society της Νέας Υόρκης είχε οργανώσει ένα μικρό φεστιβάλ. Eκεί οι φίλοι του theremin βρέθηκαν για να ακούσουν, να συζητήσουν και να ανταλλάξουν απόψεις σχετικά με αυτό.
 Οι καλλιτέχνες (maestros) παίξανε κυρίως σόλο, πειραματική μουσική, και κατάφεραν να παράγουν τελείως διαφορετικούς ήχους μέσω του ίδιου μουσικού οργάνου με άκρως εντυπωσιακά αποτελέσματα.
Ο ήχος έμοιαζε την μία με φωνή σοπράνου, την άλλη σαν ήχος της φύσης και φυσικά άλλες φορές σαν ηλεκτρονικός ήχος και όλο αυτό παντρευόταν με διάφορα είδη μουσικής όπως κλασική, σύγχρονη, μιούζικαλ και άλλα. 

  
Η αγαπημένη μου συμμετοχή:





Dorit Chrysler NY Theremin Society 20.09.2012


Και μια άλλη σπουδαία καλλιτέχνης του theremin:






ΠΗΓΗ...http://www.lifo.gr

ΝΤΡΟΠΗ: ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗΣ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΤΟ ΣΤΑΥΡΟ ΤΟΥ ΜΑΡΤΥΡΙΟΥ

15
Τις έντονες διαμαρτυρίες της Εκκλησίας προκάλεσε το εξώφυλλο του τεύχους Οκτωβρίου του περιοδικού "Placar", που απεικονίζει τον ποδοσφαιριστή Νεϊμάρ ως Χριστό στο σταυρό του μαρτυρίου.

Η ιδέα της φωτογράφισης παραπέμπει στην κριτική που εσχάτως δέχεται το "αστέρι" του βραζιλιάνικου ποδοσφαίρου, όμως ο παραλληλισμός δεν άρεσε καθόλου στους εκπροσώπους του Κλήρου. Έτσι, δημοσιοποιήθηκε επιστολή υπογεγραμμένη από τον Καρδινάλιο Ραϊμούντο Νταμασκένο Άσις, πρόεδρο της Εθνικής Συνομοσπονδίας Επισκόπων της Βραζιλίας, στην οποία εκφράζεται η αντίθεση της Εκκλησίας.

«Θέλουμε να υπογραμμίσουμε την έντονη δυσαρέσκειά μας γι΄ αυτό το μοντάζ σε εξώφυλλο περιοδικού, όπου το πρόσωπο του Ιησού Χριστού έχει αντικατασταθεί από το πρόσωπο ενός ποδοσφαιριστή. Αναγνωρίζουμε την ελευθερία έκφρασης ως θεμελιώδη αρχή στη χώρα μας και βασικό συστατικό της Δημοκρατίας, ωστόσο υπάρχουν κάποια γνωστά όρια. Η γελοιοποίηση της πίστης και των συναισθημάτων των πιστών, δημιουργεί υποψία χειραγώγησης και χρησιμοποίησης του γραπτού λόγου ως μέσο προς εμπορική εκμετάλλευση. Πρόκειται για σαφές δείγμα ασέβειας που προσβάλει την πιο ιερή εικόνα των Χριστιανών» αναφέρει μεταξύ άλλων η ανακοίνωση.

Ήδη, έχει δημιουργηθεί σχετική διαδικτυακή ψηφοφορία διαμαρτυρίας στις φωτογραφίες του Νεϊμάρ και έχουν συγκεντρωθεί 8.000 υπογραφές.






ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΣΑΡΩΝΕΙ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ!


Αυτό είναι το εξάλεπτο βίντεο-ωδή στα "υγρά" extreme sports και τους φωτογράφους, οι οποίοι τα καταγράφουν, αψηφώντας τους κινδύνους της θάλασσας. Εδώ και δύο χρόνια, σαρώνει τα βραβεία ταινιών μικρού μήκους. Τελευταία του διάκριση, το Vimeo Award (κατηγορία Action Sports) για το 2012.
Απολαύστε το "The dark side of the lense" (με την υπογραφή των Mickey Smith, Allan Wilson και Alastair Sopp), όπως είναι ο τίτλος του.



ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΗ? ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ?


Υπάρχει δεύτερη γη; Και πού είναι;
Νέος διεκδικητής για τον τίτλο της δεύτερης Γης εμφανίστηκε στη λίστα των εξωπλανητών, οι οποίοι θα μπορούσαν να προσφέρουν καταφύγιο για ζωή στην επιφάνειά τους.
Η νέα υπερ-Γή Gliese 163 βρίσκεται στην εσωτερική άκρη της κατοικήσιμης ζώνης του «Κόκκινου Νάνου» Gliese 163 και πιθανότατα διαθέτει νερό σε υγρή μορφή στην επιφάνειά της.
Εντόπισαν τον εξωπλανήτη οι αστρονόμοι, που εργάζονται στο Αστεροσκοπείο Λα Σίλια στη Χιλή. Η μάζα του νέου πλανήτη ξεπερνά τη γήινη κατά 6,9 φορές, περιστρέφεται η Gliese 163c γύρω από τον ήλιο της σε 26 ημέρες. Όλο το πλανητικό αυτό σύστημα βρίσκεται σε απόσταση 49 ετών φωτός από τη Γη, προς την κατεύθυνση του αστερισμού Χρυσός Ιχθύς.



ΣΑΠΟΥΝΟΦΟΥΣΚΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΕΤΡ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ!


Σαπουνόφουσκες από τον μετρ του είδους

Έκανε το παιχνίδι πραγματικό σόου

Δείτε τον Tom Noddy σε ένα εντυπωσιακό σόου κατά τη διάρκεια της τηλεοπτικής εκπομπής «Late Show with David Letterman».


ΤΟ VIDEO FORMAT ΣΤΟ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΟ.


Το video format στο μικροσκόπιο

Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τους τρόπους κωδικοποίησης του βίντεο

Αφού το ψηφιακό βίντεο έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας, μήπως ήρθε η ώρα να μάθουμε κάποια πράγματα για τους τρόπους συμπίεσής του;

Γιατί και την online ζωή σας θα κάνετε καλύτερη, αλλά και το (νόμιμο) download σας πιο πετυχημένο. Σκεφτείτε απλώς πόσες απογοητεύσεις θα γλιτώσετε από βίντεο που δεν είδατε ποτέ...

Είναι αλήθεια ότι τα format της ψηφιακής εικόνας είναι αρκετά περίπλοκη υπόθεση. Και επίτηδες να το έκαναν, τόσο καλά δεν θα τα κατάφερναν: «λοιπόν, ας φτιάξουμε ένα format εικόνας χωρίς να μας νοιάζει η συμβατότητα και το αν θα παίζει ή όχι στους players του κοσμάκη»! Κάπως έτσι λες και σκέφτονται οι κατασκευαστές. 

Αν έχετε ένα αρχείο ήχου mp3 ή φωτογραφίας jpg, είστε σίγουροι ότι θα αναπαράγεται μια χαρά σε κάθε συσκευή ή εφαρμογή που υποστηρίζει τον συγκεκριμένο τύπο αρχείων. Με τα avi, τα mpeg και τα άλλα βιντεοπαιδιά όμως, όχι και τόσο...



Γιατί, πολύ απλά, αυτά δεν είναι στην πραγματικότητα αρχεία ψηφιακής εικόνας (video format), αλλά «δοχεία» (containers) για δεδομένα από άλλα format: περιέχουν δηλαδή αρχεία εικόνας σε ένα format και αρχεία ήχου σε κάποιο άλλο format. Οπότε, δεν μιλάμε πια για τρόπο κωδικοποίησης της εικόνας, αλλά αντιθέτως για αποθήκευση της εικόνας και του ήχου -που αποτελούν το αρχείο video- σε ένα κοινό πακέτο. 

Μπορεί, με άλλα λόγια, να έχεις ένα αρχείο avi με video σε MJPEG και ήχο σε PCM ή ένα άλλο αρχείο, πάλι avi, που περιέχει video σε Xvid Mpeg4 και ήχο σε IMA-ADPCM. Ωραία, ε;

Γι’ αυτό και ένα avi μπορεί να παίζει στον player σας, ένα άλλο να μην παίζει καθόλου και σε ένα τρίτο να παίζει μόνο η εικόνα αλλά όχι ο ήχος. Και απομένουμε να διερωτόμαστε γιατί, αφού και τα τρία avi είναι!

Η μεγάλη διάκριση λοιπόν είναι σε video format (αρχεία εικόνας) και codec (συμπιεστές εικόνας) 



Ένα αρχείο εικόνας avi μπορεί να συμπιεστεί με διάφορους τρόπους, επηρεάζοντας βέβαια διαφορετικά και την ποιότητα του video: όσο μεγαλύτερη είναι η συμπίεση (άρα μικρότερα σε μέγεθος αρχεία), τόσο χειρότερη θα είναι και η ποιότητα της εικόνας. 

Όταν συμπιέζεις λοιπόν μια ταινία, τέτοιους αλγόριθμους συμπίεσης εικόνας και ήχου χρησιμοποιείς, πακετάροντας στο τέλος τα αρχεία εικόνας και ήχου σε κάποιο container (avi, mkv, mp4) για να είναι σε θέση ο player να τα αναπαράγει ταυτόχρονα. 

Όλα τα λεφτά είναι βέβαια η συμπίεση: όσο πιο προωθημένη είναι η τεχνική κωδικοποίησης, τόσο καλύτερης ποιότητας θα είναι η εικόνα και τόσο πιο μικρό σε μέγεθος το αρχείο του video. Ε, το codec είναι το πρόγραμμα που κάνει αυτό το μαγικό!

Πασίγνωστα codec είναι το προσφιλές μας DivX (ή Xvid), το Η.264 (AVC), το VC-1 (βλέπε Xbox 360), WMV (βλέπε Microsoft) κ.λπ. Τα πιο συνηθισμένα video format που κυκλοφορούν σήμερα είναι τα AVI (.avi), MPEG4 (το γνωστό μας .mp4), ASF (container για WMV/WMA), MKV, VOB (ναι, τα αρχεία του DVD), FLV (flash video - κυρίως στο Ιnternet), καθώς και το MOV (QuickTime της Apple).

Κι εδώ αρχίζει (και τελειώνει) το πρόβλημα της ασυμβατότητας: για να αναπαραχθεί σωστά ένα αρχείο video, πρέπει ο player να μπορεί να υποστηρίζει και το codec και το container file! Γι' αυτό δημιουργούνται όλα αυτά τα ευτράπελα με video που παίζουν στο PC αλλά αρνούνται να ανοίξουν στο laptop...

Πώς να βρείτε τι codec έχει μέσα ένα αρχείο video 

Θα έχετε παρατηρήσει πως με δεξί κλικ στο βιντεοαρχείο μπορείτε να βρείτε πληροφορίες που αφορούν στη διάρκειά του, την ανάλυσή του, καθώς και τα bit rates. Αλλά όχι για τα codec, την απολύτως αναγκαία λεπτομέρεια για να τρέξει το αρχείο! Κάποιος μας κάνει πλάκα...

Αφού λοιπόν από τα Windows δεν παίρνετε λέξη για τα codec, θα χρειαστείτε ένα προγραμματάκι για να σπάσετε τη σιωπή. Προτείνουμε το AVIcodec, είναι απλό, εύχρηστο και δωρεάν. 

Μόλις το εγκαταστήσετε, κάνοντας κανονικά δεξί κλικ σε ένα αρχείο avi, mpeg ή ακόμα και wmv θα σας εμφανιστεί η επιλογή «AVIcodec: detailed information» για να φορτώσετε το αρχείο στο πρόγραμμα και να δείτε επιτέλους τι γίνεται. Αν χρειαστείτε έξτρα codec, το Windows Essentials Codec Pack ή το K-Lite Codec Pack Full είναι πάντα στη διάθεσή σας...



ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...