Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2013
ΕΔΕΣΣΑΙΟΣ ΑΘΛΗΤΗΣ ΘΡΙΑΜΒΕΥΣΕ ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ.
Άξιος συγχαρητηρίων και παράδειγμα προς μίμηση οΕυάγγελος Νίκου αφού κατέκτησε την πρώτη θέση στο Ευρωπαϊκό κύπελλο ποδηλασίας δρόμου ΑμεΑ «ΤΑΛΩΣ» που έγινε στην Πράγα της Τσεχίας 21 και 22 Σεπτεμβρίου.
Μετά από εντατική προσπάθεια και εξαιρετική προετοιμασία Ο αθλητής ήρθε πρώτος στην Ατομική Χρονομέτρηση 9,2χλμ. 28.19΄΄ΚΑΙ 1ος αντοχή 1,17,21΄΄ και συνολικά 1η θέση στο Ευρωπαϊκό κύπελλο. Επισης πέρασε όλους τους αθλητές της κατηγορίας του μια ολόκληρη στροφή στην αντοχή!!!!
Ο Ευάγγελος Νίκου γεννήθηκε το 1974 και ζει μόνιμα στη Έδεσσα. Ζούσε μια καθόλα φυσιολογική και δραστήρια ζωή όταν ένα σοβαρό τροχαίο, το Μάιο του 2010, τον καθήλωσε σε αναπηρικό καρότσι. Ποτέ δεν έχασε όμως τη δύναμη και την αισιοδοξία του, και προπάντων ποτέ, ούτε μια στιγμή δε σκέφτηκε να εγκαταλείψει την προσπάθεια για καλή ποιότητα ζωής και για να πετύχει κάτι μεγάλο, κάτι μοναδικό.
Ο Ευάγγελος Νίκου γεννήθηκε το 1974 και ζει μόνιμα στη Έδεσσα. Ζούσε μια καθόλα φυσιολογική και δραστήρια ζωή όταν ένα σοβαρό τροχαίο, το Μάιο του 2010, τον καθήλωσε σε αναπηρικό καρότσι. Ποτέ δεν έχασε όμως τη δύναμη και την αισιοδοξία του, και προπάντων ποτέ, ούτε μια στιγμή δε σκέφτηκε να εγκαταλείψει την προσπάθεια για καλή ποιότητα ζωής και για να πετύχει κάτι μεγάλο, κάτι μοναδικό.
Ο αθλητισμός έγινε γι αυτόν τρόπος ζωής και από το Νοέμβριο του 2012 άρχισε να ασχολείται με το άθλημα της ποδηλασίας.
Επόμενος στόχος είναι τώρα το Πανελλήνιο πρωτάθλημα πίστας που θα γίνει στο ολυμπιακό ποδηλατοδρόμιο 5-6 Οκτωβρίου και φυσικά η συνεχής προετοιμασία για την συμμετοχή στους Ολυμπιακούς αγώνες το Ριο το 2016 και του ευχόμαστε κάθε επιτυχία.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα των αθλητών μας ήταν:
· Ευάγγελος Νίκου κατ. Η1 1ος Ατομική Χρονομέτρηση 9,2χλμ. 28.19΄΄ΚΑΙ 1ος αντοχή 1,17,21΄΄ και συνολικά 1η θέση στο Ευρωπαϊκό κύπελλο.
· Χατζηιωάννου Μαρία (ΗΦΑΙΣΤΟΣ) -Μηλάκη Αργυρώ κατ. Β 1ες Ατομική Χρονομέτρηση 9,2χλμ. 15,02΄΄ ΚΑΙ 1ες αντοχή με 1,19,32΄΄ και συνολικά 1η θέση στο Ευρωπαϊκό κύπελλο.
· Βαρβούρης Άγγελος- Μαραβελάκης Ιωάννης κατ. Β 2οι Ατομική Χρονομέτρηση 13,6χλμ. 19,22΄΄ ΚΑΙ 2οι αντοχή 1,39,23΄΄ και συνολικά 2η θέση στο Ευρωπαϊκό κύπελλο.
Έτσι ο συνολικός απολογισμός σε αυτούς τους αγώνες ήταν τέσσερα χρυσά και δύο αργυρά μετάλλια και μάλιστα χάσαμε το άλλο χρυσό στην ατομική χρονομέτρηση (τάντεμ ανδρών) για μόλις 430 χιλιοστά του δευτερολέπτου!!
· Χατζηιωάννου Μαρία (ΗΦΑΙΣΤΟΣ) -Μηλάκη Αργυρώ κατ. Β 1ες Ατομική Χρονομέτρηση 9,2χλμ. 15,02΄΄ ΚΑΙ 1ες αντοχή με 1,19,32΄΄ και συνολικά 1η θέση στο Ευρωπαϊκό κύπελλο.
· Βαρβούρης Άγγελος- Μαραβελάκης Ιωάννης κατ. Β 2οι Ατομική Χρονομέτρηση 13,6χλμ. 19,22΄΄ ΚΑΙ 2οι αντοχή 1,39,23΄΄ και συνολικά 2η θέση στο Ευρωπαϊκό κύπελλο.
Έτσι ο συνολικός απολογισμός σε αυτούς τους αγώνες ήταν τέσσερα χρυσά και δύο αργυρά μετάλλια και μάλιστα χάσαμε το άλλο χρυσό στην ατομική χρονομέτρηση (τάντεμ ανδρών) για μόλις 430 χιλιοστά του δευτερολέπτου!!
Το Δ.Σ. και οι προπονητές θέλουμε να πούμε και ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ομοσπονδία για την εμπιστοσύνη και τη στήριξη που έδειξε σε αυτά τα παιδιά και όλους όσους, στήριξαν, και στηρίζουν τις προσπάθειές μας .
Συγκεκριμένα: Την «ΚΑΛΛΙΠΑΤΕΙΡΑ», Το Δήμο Ηρακλείου για τη φιλοξενία στο Παγκρήτιο, το Ροταριανό Όμιλο Ηρακλείου CANDIA για την αγορά ποδήλατου, τη Hertz για τη χορηγία του mini bus για τις μετακινήσεις των αθλητών, την Aegean Airlines και τη Minoan Lines για την έκπτωση σε εισιτήρια,την Transcombi και τον Κο Καπετανάκη Γ., την First club, την Alluminco Ζήνων Διονυσιάδης, την εταιρία KCP bikes και όλους όσους επώνυμα και ανώνυμα εργάζονται και βοηθούν στις προσπάθειες των αθλητών μας.
ΠΗΓΗ...http://www.karatzova.com
IN HEAVEN...
Ο 10χρονος Μ. ήταν ένας μαχητής. 5 χρόνια πάλεψε με τη λευχαιμία. 1 φορά τη κέρδισε. Αυτή είναι η ιστορία του.
Η ζωή είναι εύθραυστη.
Σαν ένα φύλλο που στροβιλίζεται αέναα στο φύσημα του ανέμου. Ο κόσμος του Κακού συνέχεια τη σαρώνει.
Με ανεπαίσθητες μετατοπίσεις του ξεφεύγει και κρύβεται μέσα στα σύννεφα.
Στα σύννεφα παιδιά φοβισμένα και μόνα, παιδιά που πενθούν αλλά και παιδιά που αφουγκράζονται έκθαμβα τον μηχανισμό του Καλού, δηλαδή τον μηχανισμό του θαύματος της ζωής ξαπλωμένα στο δάπεδο του ουρανού (ενός ουρανού που γίνεται πελώριος για να χωρέσει κάτι από αυτό το θαύμα) σιγοψιθυρίζουν ένα αρχαίο τραγούδι.
Το Τραγούδι Του Κήπου.
Στον κήπο της ζωής, εκεί όπου τα λουλούδια των ανθρώπων σαρώνονται από την παντοδυναμία του θανάτου που νεκρώνει κάθε στιγμή τον κόσμο για να τον ξαναγεννήσει με άλλη μορφή σε μιαν άλλη γωνιά.
Ακούστε το Τραγούδι Του Κήπου ενός δεκάχρονου παιδιού με λευχαιμία, του Μ. όπως το μεταφέρει μέσα από τη αφηγησή του ο γιατρός Γιάννης Κυριακίδης ο οποίος διηγήθηκε στο τούητερ προχθές μερικές από τις φωτεινές στιγμές αυτού του θαρραλέου παιδιού και μην σας φοβίσει η ρεαλιστική πραγματικότητα της ασθένειας.
Η ζωή είναι εύθραυστη, ναι, αλλά στον κήπο της όλες οι λύπες της σαρώνονται από την παντοδυναμία του βλέμματος ενός παιδιού που ξαναγεννάει κάθε στιγμή τον κόσμο.
Κι ας το μεταμορφώνει ο θάνατος το βλέμμα αυτό καμιά φορά σε σύννεφο.
Ο Μ. -λοιπόν- ήταν από εκείνα τα παιδιά που ήθελε να τ'αγαπάς. Όχι όπως όλα τα παιδιά. Ένα κλικ παραπάνω. Αγαπησιάρης. Πανέξυπνος. Καλόψυχος. Ο Μ. ήταν το 8ο παιδί που έχω χάσει στο Τμήμα. Ήταν ο τύπος του μαχητή, του ονειροπόλου, του παιδιού που ήταν ώριμος από πολύ νωρίς. Το έχω ξαναπάθει να δένομαι με αυτά τα παιδιά. Το παθαίνω με κάθε ένα από αυτά, για την ακρίβεια. Δεν είναι ο καρκίνος. Δεν είμαι εγώ που είμαι φλωρεάλ και ευαισθητούλης. Σας γράφω για το Μ. γιατί θέλω να μάθετε από αυτόν το μεγαλείο της ανθρώπινης ψυχής που κουβαλάμε.
Ακόμα θυμάμαι τη μητέρα του Μ. μ΄ένα χαρτί στο χέρι. Όρθια. Προσπαθώντας να κοντρολάρει την αναπνοή της. Δεν της είχαν πει, αλλά ήξερε. Δεν ανταλλάξαμε κουβέντα & με 1 νόημα πήρα το χαρτί στα χέρια μου. Η γενική αίματος έκανε μπαμ για λευχαιμία. Της είπα να περάσει μέσα. Ο Μ. βρισκόταν μερικά μέτρα πιο πέρα ξεφύσησε και κάθισε -σχεδόν έπεσε σαν τσουβάλι- σε μια καρέκλα της αίθουσας αναμονής του Τμήματος. Μόλις 9 & ήξερε τη γλώσσα του σώματος. Της είπε "θα περιμένω εδώ, μαμά". Περνώντας από δίπλα του προς τα μέσα, τα μάτια του μου μίλησαν. Μου μίλησαν για κουράγιο. Για πόνο. Για αδικία. Για υπομονή. Για πίστη. Βγαίνοντας, σκούπισε τα δάκρυα της μητέρας του. Δεν είπε λέξη.
Ο Μ. ήταν ένας μαχητής. 5 χρόνια πάλεψε με το θηρίο. 1 φορά το κέρδισε. Για την ακρίβεια, το κέρδισε πολλές φορές. Κι ας έφυγε. Νίκησε. Ο Μ. ήξερε πώς νοιώθεις, πριν μιλήσεις. Στα 10 του πια ήξερε όλους τους συσχετισμούς, την κακιά σου μέρα, τις πιθανότητες να επιβιώσει. Θα παρακάμψω τον τελευταίο χρόνο και θα σταθώ στη θεαματική "έξοδο" του Μ. Είχε πλήρη αντίληψη του τι συμβαίνει στα διπλανά δωμάτια.
Ήξερε πολύ καλά τι είναι θάνατος. Τη νύχτα που έφυγε ο Π. ο Μ. κουκουλώθηκε με το σεντόνι του & κοιμήθηκε από εκεί κάτω. Δεν είπε κάτι. Την άλλη μέρα του είπαμε (από μόνοι μας) ότι ο Π. έφυγε για άλλο νοσοκομείο, γιατί δεν ήταν καλά. Έστρεψε το βλέμμα προς το παράθυρο. Δεν το σχολίασε. Μία εβδομάδα μετά μου είπε να κλείσω την πόρτα. Με ρώτησε αν τον θεωρώ τόσο χαζό, για να τον κοροϊδεύουμε για τον Π. Ακολούθησε η υποτροπή. Τα παίξαμε όλα για όλα. Οι πιθανότητές μας άγγιζαν το μηδέν. Ο μικρός το ήξερε. Από μελαγχολικός & αγαπησιάρης μετατράπηκε στην ψυχή του Τμήματος. Ευδιάθετος, ευπροσύγορος, δημιουργικός. Απορούσα. Ήταν τόσο άσχημη η κατάστασή του. Πώς μπορούσε;
Είχε 32 μέρες να μιλήσει. Το στόμα του ήταν χάλια από τις χημειοθεραπείες. Πονούσε αφόρρητα. Η εικόνα στο στόμα του ήταν τραγική. 1 βράδυ είπε στη νοσηλεύτρια να με καλέσει. Μου έδειξε με νοήματα ότι ήθελε να κοιμηθώ δίπλα του. Το έκανα. Το ίδιο & την επόμενη μέρα. Τη μέρα δλδ που έπαθε πνευμονικό οίδημα και σώθηκε. Σαν να το ήξερε, ενώ τίποτα δεν έδειχνε μια τέτοια εξέλιξη. Διαίσθηση; Κάτι άλλο;
1 εβδομάδα μετά με ξανακαλεί & αρχίζει να μιλάει με νοήματα. Το στόμα ήταν πάλι άσχημα, αλλά τον πίεσα να μιλήσει. Μου είπε να κλείσω την πόρτα. Του ζήτησα να πει μία λέξη μόνο. Μου είπε "φοβάμαι". Μετά από 32 μέρες αφωνίας. Έκανα ότι δε συμβαίνει τίποτα. Τις επόμενες μέρες κατέβαλε υπερπροσπάθεια. Ήταν επιμελής με τη θεραπεία του. Έκανε τα πάντα, για να φύγει σπίτι για λίγο. Έστω και χωρίς ίαση. Καμία αναφορά στο περιστατικό φυσικά. Περνούσαν οι μέρες κι αρχίσαμε και πάλι να αισιοδοξούμε. Εγώ είχα απανωτές εφημερίες λόγω αδειών. Ένα απόγευμα με φώναξε να ανέβω για λίγο από τα Επείγοντα στο Τμήμα. Μας μάζεψε όλο το προσωπικό και τους γονείς και μας κέρασε παγωτά και αναψυκτικά. Χαμογελούσε. Έπαιζε. Μας πείραζε. Προσπαθούσε να πείσει την Ε. να με παντρευτεί επιτέλους & μετά μας είπε "αρκετά σας απασχόλησα, γυρίστε στις δουλειές σας".
Όλα ήταν τόσο νορμάλ. Ζήτησε από τη μάνα του να κλείσει το φως & να ξαπλώσει δίπλα του. Ποιος; Ο Μ. που δεν υπήρξε μαμάκιας ποτέ. Ξάπλωσαν.
΄Εκλεισε τα μάτια του δίπλα στη μάνα του. Και έφυγε σε 5 λεπτά. Ήρεμα. Έχοντας βουρτσίσει δόντια, έχοντας γράψει στο σημειωματάριό του, έχοντας χορτάσει τη μέρα. Αυτό είναι το μεγαλείο ενός 10χρονου. Αυτό που σε καταργεί ως γιατρό & σου υπενθυμίζει πόσο αναλώσιμοι είμαστε, για να προσπαθούμε να κάνουμε πράγματα που δε μπορούμε.
"Δεν είσαι και θεός" μου έλεγε. Δίκιο έχει.
Παλαιότερα μου είχε πει: "Θεός μου είναι ο φόβος. Θεός μου είναι κι η ελπίδα. Θεός μου είναι όσα δεν ξέρω".
Αυτός ήταν ο Μ.
Να πιστεύετε στη δύναμη του ανθρώπου. Μην το χάσετε αυτό :)
ΠΗΓΗ...http://www.lifo.gr
ΕΝΑ ΑΓΟΡΙ ΜΕ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΑΣΠΕΡΓΚΕΡ ΠΑΙΡΝΕΙ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΜΑ ΤΟΥ.
Ο Joshua Littman, που είναι ένα 12χρονο αγόρι με σύνδρομο Άσπεργκερ, παίρνει συνέντευξη από τη μαμά του τη Sarah.
[Σύνδρομο Άσπεργκερ (ΣΑ) είναι μια διαταραχή του φάσματος του αυτισμού που χαρακτηρίζεται από σημαντικές δυσκολίες στην κοινωνική αλληλεπίδραση καθώς και σε περιορισμένες και επαναλαμβανόμενες συμπεριφορές και ενδιαφέροντα. Διαφέρει από άλλες διαταραχές του φάσματος του αυτισμού λόγω της σχετικής διατήρησης της γλωσσικής και γνωστικής ανάπτυξης. Αν και δεν απαιτούνται για τη διάγνωση, η φυσική αδεξιότητα και η άτυπη (περίεργη, παράξενη) χρήση της γλώσσας αναφέρονται συχνά. Το σύνδρομο πήρε το όνομά του από τον αυστριακό παιδίατρο Hans Asperger ο οποίος, το 1944, μελέτησε και περιέγραψε παιδιά που στερούνταν λεκτικών ικανοτήτων επικοινωνίας, επιδείκνυαν περιορισμένη συμπάθεια προς τους συνομηλίκους τους, και ήταν σωματικά αδέξια. Η σύγχρονη αντίληψη του συνδρόμου ξεκίνησε να υπάρχει το 1981. Πολλά ερωτήματα παραμένουν για τις πτυχές της διαταραχής. Για παράδειγμα, υπάρχουν αμφιβολίες για το αν είναι διαφορετική από τον αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας. Η ακριβής αιτία δεν είναι γνωστή. Παρά το γεγονός ότι οι έρευνες δείχνουν μάλλον γενετικό υπόβαθρο, δεν υπάρχει γνωστή γενετική αιτιολογία και οι τεχνικές απεικόνισης του εγκεφάλου δεν έχουν προσδιορίσει μια σαφή κοινή παθολογία. Δεν υπάρχει ενιαία θεραπεία και η αποτελεσματικότητα συγκεκριμένων παρεμβάσεων υποστηρίζεται μόνο από περιορισμένα δεδομένα. Η παρέμβαση στοχεύει στη βελτίωση των συμπτωμάτων και της λειτουργικότητας. Το κύριο στήριγμα της διαχείρισης είναι η συμπεριφορική θεραπεία, που εστιάζει σε συγκεκριμένα ελλείμματα για την αντιμετώπιση φτωχών δεξιοτήτων επικοινωνίας, εμμονές ή επαναλαμβανόμενη ρουτίνα και φυσική αδεξιότητα. Στα περισσότερα παιδιά υπάρχει βελτίωση καθώς ωριμάζουν μέχρι την ενηλικίωση αλλά κοινωνικές και επικοινωνιακές δυσκολίες μπορεί να παραμένουν.]
Οι μοναδικές ερωτήσεις του Joshua και οι αυθόρμητες και γεμάτες αγάπη απαντήσεις της Sarah αποκαλύπτουν μία μοναδική σχέση που υπενθυμίζει και σε εμάς τα καλύτερα - και τα πιο δύσκολα - σημεία του να είσαι γονιός.
Η αγαπημένη μας ερώτηση στη συνέντευξη είναι όταν ο Joshua ρωτάει τη μαμά του:
"Τελικά όταν γεννήθηκα δεν βγήκα το παιδί που θα ήθελες, έτσι δεν είναι; Ανταποκρίθηκα στις προσδοκίες σου;"
και η μαμά του τού απαντά
"Έχεις υπερβεί τις προσδοκίες μου γλυκέ μου. Και βέβαια έχεις αυτές τις φαντασιώσεις του πώς θα είναι το παιδί σου αλλά με έχεις κάνει να αναπτυχθώ τόσο ως γονιός...
Επειδή σκέφτεσαι διαφορετικά από ότι σου λένε τα βιβλία για γονείς έπρεπε να μάθω να σκέφτομαι έξω από τα συνηθισμένα μαζί σου. Και αυτό με έκανε πολύ πιο δημιουργική ως γονέα και ως άτομο. Ήσουν τόσο ξεχωριστός για μένα. Είμαι τόσο τυχερή που σε έχω γιο μου."
ΠΗΓΗ...http://www.lifo.gr
ΠΡΟΜΑΧΙΩΤΗΣ ΒΡΕΘΗΚΕ ΝΕΚΡΟΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ.
Νεκρός βρέθηκε σήμερα το μεσημέρι 24/9 στο σπίτι του, όπου ζούσε μόνος του, ο συντοπίτης μας Π.Ρ. 65 περίπου ετών.
Ο εκλιπών είχε να δώσει σημεία ζωής από την περασμένη Κυριακή και οι οικείοι του, που μένουν εκτός χωριού, ειδοποίησαν την αστυνομία να ελέγξει.
Οι αστυνομικοί ερευνώντας το σπίτι που διέμενε, τον βρήκαν δυστυχώς νεκρό.
Η υπόθεση ερευνάται για να διαπιστωθούν τα ακριβή αίτια θανάτου.Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ SPOTIFY ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
H μουσική υπηρεσία Spotify είναι από σήμερα διαθέσιμη στην Ελλάδα. Με πάνω από 24 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες και πάνω από 6 εκατομμύρια συνδρομητές, τo Spotify επεκτείνεται πλέον σε 32 χώρες.
Οι χρήστες της δημοφιλούς πλατφόρμας θα μπορούν να έχουν νόμιμη πρόσβαση σε περισσότερα από 20 εκατομμύρια μουσικά κομμάτια.
Το Spotify προσφέρει τρεις διαφορετικούς τρόπους πρόσβασης: Spotify Free για δωρεάν πρόσβαση από desktop και laptop. Η δωρεάν έκδοση επιτρέπει τις διαφημίσεις. Spotify Unlimited για απεριόριστη και αδιάκοπη μουσική με χρέωση 3,49 € το μήνα, χωρίς διαφημίσεις. Spotify Premium για μουσική σε όλες τις συσκευές, δωρεάν κατέβασμα και δυνατότητα offline ακρόασης με βελτιωμένη ποιότητα ήχου, χωρίς διαφημίσεις, με χρέωση 6,99 € το μήνα.
Καθημερινά η υπηρεσία προσφέρει νέες προτάσεις ή προτεινόμενες λίστες, με βάση τις μουσικές ποτιμήσεις του χρήστη, μέσω του Discover. Επίσης, ο χρήστης μπορεί να επιλέξει μια λίστα αναπαραγωγής που να ταιριάζει στη διάθεσή του, χρησιμοποιώντας το νέο Browse χαρακτηριστικό το οποίο περιλαμβάνει τις πιο δημοφιλείς λίστες και τις τελευταίες κυκλοφορίες.
Τέλος, μπορεί να μοιραστεί τη μουσική μέσω του Spotify, στο Facebook, το Twitter, τα blogs και μέσω email. ===== www.spotify.com
ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΙ ΤΟΝ ΨΑΡΑ ΤΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΣΕ....
Ο Ούγγρος καλλιτέχνης Tivadar Kosztka Csontvary ζωγράφισε το 1920 έναν πίνακα τον οποίο ονόμασε «Old Fisherman», δηλαδή ηλικιωμένος ψαράς. Το περίεργο με το συγκεκριμένο έργο τέχνης είναι πως αν τοποθετήσετε έναν καθρέφτη, ο οποίος να κοιτάει αριστερά, ακριβώς στη μέση του, θα δείτε έναν ηλικιωμένο άνδρα με τα χέρια του σταυρωμένα ειρηνικά και μια ήρεμη θάλασσα πίσω του.. -
ΠΗΓΗ...http://www.ramnousia.com
ΠΑΙΔΙΑ ΕΠΑΙΖΑΝ ΜΕ 43.000 ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑΝ ΣΕ ΕΡΕΙΠΩΜΕΝΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ.
Η αστυνομική έρευνα, οδήγησε σε μια 83χρονη γυναίκα, που μένει σε διαμέρισμα δίπλα στα χαλάσματα και η οποία είχε κρύψει εκεί τις οικονομίες της. Όπως είπε στους αστυνομικούς, πριν από 3 χρόνια σήκωσε από τον τραπεζικό της λογαριασμό τα χρήματα, γιατί πίστεψε πως θα τα χάσει λόγω της οικονομικής κρίσης.
Ένα μικρό «θησαυρό», 43 χιλιάδες ευρώ, μέσα σε μία σακούλα κρυμμένη στα χαλάσματα ερειπωμένης κατοικίας, αποκάλυψε το παιχνίδι μια ομάδας πιτσιρικάδων, στην πλατεία Αρχιεπισκόπου Σπυρίδωνα, κοντά στο Λύκειο της Ζωσιμαίας.
Τα παιδιά, βγήκαν στην γειτονιά να παίξουν και μπήκαν σε ένα εγκαταλελειμμένο σπίτι, όπου εντόπισαν την σακούλα με τα χρήματα. Κάτοικοι της περιοχής τα είδαν να παίζουν με τα χαρτονομίσματα, να τα σκίζουν και ειδοποίησαν την Αστυνομία. Όταν έφτασαν οι άνδρες της Ασφάλειας Ιωαννίνων τα παιδιά υπέδειξαν το σημείο όπου βρήκαν τον «κρυμμένο θησαυρό» και παρέδωσαν τα χρήματα.
Η αστυνομική έρευνα, οδήγησε σε μια 83χρονη γυναίκα, που μένει σε διαμέρισμα δίπλα στα χαλάσματα και η οποία είχε κρύψει εκεί τις οικονομίες της. Όπως είπε στους αστυνομικούς, πριν από 3 χρόνια σήκωσε από τον τραπεζικό της λογαριασμό τα χρήματα, γιατί πίστεψε πως θα τα χάσει λόγω της οικονομικής κρίσης.
Η ηλικιωμένη δεν είναι σε θέση να θυμηθεί πόσα ακριβώς ήταν τα χρήματα και κάνει λόγο για 50 έως 70 χιλιάδες ευρώ.
Τα παιδιά, βγήκαν στην γειτονιά να παίξουν και μπήκαν σε ένα εγκαταλελειμμένο σπίτι, όπου εντόπισαν την σακούλα με τα χρήματα. Κάτοικοι της περιοχής τα είδαν να παίζουν με τα χαρτονομίσματα, να τα σκίζουν και ειδοποίησαν την Αστυνομία. Όταν έφτασαν οι άνδρες της Ασφάλειας Ιωαννίνων τα παιδιά υπέδειξαν το σημείο όπου βρήκαν τον «κρυμμένο θησαυρό» και παρέδωσαν τα χρήματα.
Η αστυνομική έρευνα, οδήγησε σε μια 83χρονη γυναίκα, που μένει σε διαμέρισμα δίπλα στα χαλάσματα και η οποία είχε κρύψει εκεί τις οικονομίες της. Όπως είπε στους αστυνομικούς, πριν από 3 χρόνια σήκωσε από τον τραπεζικό της λογαριασμό τα χρήματα, γιατί πίστεψε πως θα τα χάσει λόγω της οικονομικής κρίσης.
Η ηλικιωμένη δεν είναι σε θέση να θυμηθεί πόσα ακριβώς ήταν τα χρήματα και κάνει λόγο για 50 έως 70 χιλιάδες ευρώ.
ΠΗΓΗ...http://www.briefingnews.gr
ΕΙΧΕ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΑΔΕΡΦΙΑ;
Είχε ο Ιησούς αδέρφια; Αυτό το ερώτημα έχει απασχολήσει πολλούς θεολόγους στο παρελθόν και έχει αποτελέσει σημείο τριβής μεταξύ των χριστιανικών ομολογιών.
Σε διάφορα σημεία των Ευαγγελίων υπάρχουν αναφορές που επιβεβαιώνουν την ύπαρξη αδερφών του Ιησού. Μάλιστα σε κάποια από αυτά αναφέρονται ακόμη και τα ονόματα τους.
Τα αδέρφια του Ιησού, σύμφωνα με την επικρατούσα άποψη είναι επτά. Τρία αγόρια, Ιάκωβος, ο Ιωσής, ο Ιούδας, ο Σίμων και τρία κορίτσια, η Εσθήρ, η Μάρθα και η Σαλώμη.
Η διαφορά ορθόδοξων προτεστάντων
Αυτοί που πιστεύουν πως τα αναφερόμενα ως αδέρφια του Ιησού στις Γραφές είναι αδερφοί του εξ' αίματος, είναι Προτεστάντες. Αυτοί θεωρούν πως η Παναγία δεν παρέμεινε παρθένος όπως απόλυτα υποστηρίζει η Ορθοδοξία, αλλά προχώρησε στην δημιουργία οικογένειας με τον Ιωσήφ, τον οποίο αποδέχονται ως σύζυγο της.
Σύμφωνα με την Ορθόδοξη θεολογία η οποία στηρίζεται σε ένα πολύ μεγαλύτερο εύρος πηγών, τα πρόσωπα που αναφέρονται στα βιβλικά χωρία ως αδέρφια του Ιησού, δεν είναι άλλα από τα παιδιά που είχε ο Ιωσήφ από την πρώτη του σύζυγο.
Άλλωστε για την Ορθόδοξη Εκκλησία η Παναγία δεν είχε καμία επαφή ούτε με τον Ιωσήφ ούτε με κάποιον άλλο άνδρα τόσο πριν όσο και μετά την γέννηση του Ιησού.
«Λεπτομέρειες» ίσως να σκεφτεί κάποιος. Κι όμως, αυτές οι «λεπτομέρειες» είναι που κάνουν την διαφορά και καθορίζουν το Δόγμα της πίστης.
Τα αδέρφια του Ιησού, σύμφωνα με την επικρατούσα άποψη είναι επτά. Τρία αγόρια, Ιάκωβος, ο Ιωσής, ο Ιούδας, ο Σίμων και τρία κορίτσια, η Εσθήρ, η Μάρθα και η Σαλώμη.
Η διαφορά ορθόδοξων προτεστάντων
Αυτοί που πιστεύουν πως τα αναφερόμενα ως αδέρφια του Ιησού στις Γραφές είναι αδερφοί του εξ' αίματος, είναι Προτεστάντες. Αυτοί θεωρούν πως η Παναγία δεν παρέμεινε παρθένος όπως απόλυτα υποστηρίζει η Ορθοδοξία, αλλά προχώρησε στην δημιουργία οικογένειας με τον Ιωσήφ, τον οποίο αποδέχονται ως σύζυγο της.
Σύμφωνα με την Ορθόδοξη θεολογία η οποία στηρίζεται σε ένα πολύ μεγαλύτερο εύρος πηγών, τα πρόσωπα που αναφέρονται στα βιβλικά χωρία ως αδέρφια του Ιησού, δεν είναι άλλα από τα παιδιά που είχε ο Ιωσήφ από την πρώτη του σύζυγο.
Άλλωστε για την Ορθόδοξη Εκκλησία η Παναγία δεν είχε καμία επαφή ούτε με τον Ιωσήφ ούτε με κάποιον άλλο άνδρα τόσο πριν όσο και μετά την γέννηση του Ιησού.
«Λεπτομέρειες» ίσως να σκεφτεί κάποιος. Κι όμως, αυτές οι «λεπτομέρειες» είναι που κάνουν την διαφορά και καθορίζουν το Δόγμα της πίστης.
ΠΗΓΗ...http://www.briefingnews.gr
FINANCIAL TIMES: ΟΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ.
Ηρθαν χίλια χρόνια μετά στα Βαλκάνια
Για το εάν ο Μέγας Αλέξανδρος έχει όντως σχέση με τους Σκοπιανούς και το «μακεδονικό» ζήτημα γράφουν οι Financial Times οι οποίοι επισημαίνουν πως δεν τίθεται τέτοιο θέμα καθώς ο Μακεδόνας βασιλιάς ήταν ελληνικής καταγωγής.
Σε άρθρο του στους FT, ο Stephen Schwartz, εκτελεστικό μέλους του Δ.Σ. Του κέντρου Ισλαμικού Πλουραλισμού των ΗΠΑ,επισημαίνει πως έχοντας ζήσει επί σειρά ετών στα Σκόπια αναφέρεται στο ζήτημα της ονομασίας της ΠΓΔΜ λέγοντας:
«Θεωρώ ότι οι καταγγελίες της Ελλάδα για σφετερισμό της μακεδονικής γεωγραφικής ονομασίας είναι παράλογες, επικίνδυνες και ενδεικτικές της πολιτικής ασυναρτησίας και του αυξανόμενου χάους στην Ελληνική Δημοκρατία».
Συνεχίζοντας ωστόσο, ο Schwartz αναφέρει πως ο μεγάλος βασιλιάς ήταν «Ελληνας Μακεδόνας. Η κουλτούρα του ήταν ελληνική και τμήματα της εξαπλώθηκαν σε όσα μέρη κατέκτησε ο Αλέξανδρος, ο οποίος δεν ήταν ''Μακεδόνας'' με την δημογραφική έννοια την οποία επικαλούνται οι κάτοικοι της ΠΓΔΜ», τονίζει και αναφέρει πως ο Μακεδόνας βασιλιάς έζησε τον 4ο αιώνα π.Χ., ενώ οι σλαβομακεδόνες, οι πρόγονοι των σημερινών Σκοπιανών κατοίκησαν τα Βαλκάνια τον 6ο-7ο αιώνα μ.Χ.
«Το κενό χιλίων χρόνων ανάμεσα στις δύο ''Μακεδονικές'' κουλτούρες, δεν μπορεί να ''κλείσει'' με τον συμβολικό συσχετισμό της τωρινής ΠΓΔΜ με τον κατακτητή της Περσίας και της Ανατολής. Ο Μέγας Αλέξανδρος δεν ήταν Σλάβος και η περίφημη συνομιλία του με τον Διογένη δεν έγινε στα σλαβικά».
Κλείνοντας, το δημοσίευμα των Financial Times επισημαίνει πως «η κυβέρνηση της ΠΓΔΜ έχει ανταποκριθεί απερίσκεπτα στις κινήσεις των Ελλήνων όσον αφορά την ονομασία του κράτους, με χειρονομίες που επιδεινώνουν την διαμάχη όπως για παράδειγμα με τους ισχυρισμούς πως ο Μέγας Αλέξανδρος είναι δικός τους. Οι κάτοικοι της ΠΓΔΜ μπορούν και πρέπει να κάνουν κάτι καλύτερο»
ΠΗΓΗ...http://www.agioritikovima.gr
ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΕΛΕΣΗ ΓΑΜΟΥ, ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ; ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΑΜΟΙ;
Α' ΜΕΤΑΞΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ
Όταν καί οι δύο Μελλόνυμφοι διαμένουν στήν ίδια ενορία, γιά χρονικό διάστημα πλέον του ενός χρόνου, στό Ναό της οποίας, θά τελεσθεί ο Γάμος, γιά νά εκδοθεί η Άδεια Γάμου απαιτούνται:
1. Προαναγγελία Γάμου. Δημοσιεύεται σέ εφημερίδα η οποία προσκομμίζεται στό Ναό.
2. Παράβολο χαρτοσήμου γιά Γάμο. Προμηθεύεται από Δημόσιο Ταμείο (ΔΟΥ).
3. Παρουσία των Μελλονύμφων, μέ τίς αστυνομικές τους ταυτότητες, γιά τήν συμπλήρωση των δικαιολογητικών, σέ ημέρα καί ώρα, πού θά έχουν προκαθορίσει μέ τόν εφημέριο.
4. Πιστοποιητικό αγαμίας καί ασχέτου συγγενείας, γιά τόν καθένα από τούς μελλονύμφους. Εκδίδεται από τόν Εφημέριο.
Γιά τήν έκδοσή του χρειάζονται:• Παρουσία δύο ενήλικων Μαρτύρων, μέ τίς αστυνομικές τους ταυτότητες.• Δύο Δηλώσεις του Ν.1599/1986 (πού αντικατέστησε τό Ν.105) περί της κατοικίας καί της αγαμίας των Μελλονύμφων. Τά έντυπα προμηθεύονται από τήν ΔΟΥ ΚΕΠ κλπ. Συμπληρώνονται παρουσία του εφημερίου καί υπογράφονται από τόν κάθε Μελλόνυμφο.• Κληρικόσημο γιά τό κάθε Πιστοποιητικό. Διατίθεται από τόν Εφημέριο.
5. Ειδικές περιπτώσεις:
α) Σέ περίπτωση διαζευγμένου. Κατατίθεται τό Διαζευκτήριο, μέ τήν ένδειξη "ΔΙΑ ΓΑΜΟ" (λευκού χρώματος), τό οποίο εκδίδει η Ιερά Μητρόπολη, 'οπου αυτός τελέσθηκε. Σέ περίπτωση διαλυθέντος Πολιτικού Γάμου κατατίθεται η ληξιαρχική πράξη του Γάμου μέ τό αμετάκλητον της δικαστικής αποφάσεως πού λύει τόν γάμον αυτόν. Εκδίδεται από τό Ληξιαρχείο του Δήμου.
β) Σέ περίπτωση χηρείας. Κατατίθεται Ληξιαρχική Πράξη θανάτου καί βεβαίωση του βαθμού Γάμου (Α' ή Β'), από τήν Ενορία ή τή Μητρόπολη, ή Ληξιαρχική Πράξη προηγούμενου Γάμου, θρησκευτικού ή πολιτικού.
γ) Σέ περίπτωση πού ο ένας των Μελλονύμφων κατοικεί σέ άλλη ενορία, τό Πιστοποιητικό αγαμίας θά εκδώσει ο Εφημέριος της Ενορίας του. Εάν η ενορία ενός εκ των Μελλονύμφων ανήκει καί σέ άλλη Μητρόπολη από αυτή πού θά τελεσθεί ο Γάμος, τό Πιστοποιητικό αγαμίας θά πρέπει νά θεωρείται πρώτα από τήν Μητρόπολη αυτή καί έπειτα προσκομίζεται στόν εφημέριο, ο οποίος θά τελέσει τόν Γάμο.
6. Κατά παράδοση, ο Γάμος τελείται στήν ενορία της Νύφης. Εάν η Νύφη δέν επιθυμεί νά τελεσθεί ο Γάμος της, στήν Ενορία της αλλά οπουδήποτε αλλού, τότε καταβάλεται ένα χρηματικο ποσο στήν Ενορία της, γιά τό δικαίωμα μεταβίβασης.
7. Φάκελος αιτήσεως αδείας Γάμου καί δηλώσεις προσδιορισμού Επωνύμων Τέκνων σχηματίζεται από τόν Εφημέριο, ενώπιον του οποίου συμπληρώνονται καί υπογράφονται τά σχετικά εγγραφα.
8. Εάν έχει προηγηθεί πολιτικός Γάμος των μελλονύμφων μεταξύ τους, προσκομίζεται καί αντίγραφο Ληξιαρχικής Πράξεως Πολιτικού Γάμου. Δέν απαιτείται νέα δημοσίευση σέ εφημερίδα, αλλά προσκομίζεται φωτοαντίγραφο της πρώτης, εάν υπάρχει.
9. Τά Δικαιολογητικά μετά την προσκόμιση τους στην Μητρόπολη, εκδίδονται αυθημερόν καί η άδεια Γάμου παραλαμβάνεται αμέσως από τούς ενδιαφερόμενους καί προσκομίζεται στόν Εφημέριο, γιά νά καθοριστεί η ημέρα καί η ώρα τέλεσης του Μυστηρίου.
10. Μετά τόν Γάμο, οι Νεόνυμφοι παραλαμβάνουν από τόν Εφημέριο: Δήλωση Τελέσεως Γάμου, υπογεγραμμένη από τόν Εφημέριο, τούς Νεονύμφους καί τούς Παρανύμφους (Κουμπάρους). Δήλωση προσδιορισμού επωνύμου τέκνων. Δύο άντίτυπα, ένα γιά κάθε νεόνυμφο.
11. Η Δήλωση τελέσεως Γάμου κατατίθεται στό Ληξιαρχείο του Δήμου, στά όρια του οποίου τελέσθηκε ο Γάμος, υποχρωτικώς εντός 40 ημερών, από τήν ημέρα τελέσεως του Γάμου (σέ εκπρόθεσμη κατάθεση επιβάλλεται πρόστιμο). Η κατάθεση της Δήλωσης αυτής, γίνεται από έναν εκ των Νεονύμφων ή από εκπρόσωπο τους, ο οποίος φέρει μαζί του τίς ταυτότητες καί των δύο συζύγων.
ΓΕΝΙΚΑ
1. Οι Νυμφευόμενοι, κατά τήν "Καλή Ωρα" τελέσεως του Μυστηρίου, πρέπει νά προσέρχονται εγκαίρως στό Ναό. Οποιαδήποτε καθυστέρηση, ιδίως της Νύφης, προκαλεί μεγάλη αναστάτωση στό Πρόγραμμα του Ναού, όταν μάλιστα, ακολουθούν καί άλλοι γάμοι.
2. Πρώτοι οι Νυμφευόμενοι οφείλουν νά ευλαβούνται τήν Ιερότητα του Μυστηρίου καί νά συμμετέχουν ουσιαστικά στά λεγόμενα καί τά τελούμενα.
3. Είδικότερα η νύφη, κατά τή διάρκεια της τέλεσης του Ιερού Μυστηρίου, καλόν είναι, γιά μερικά σχέδια νυφικών, νά επιθέτει επάνω στούς ώμους της ένα κατάλληλο επένδυμα.
4. Συστήστε στόν διακοσμητή καί τούς φωτογράφους νά ενεργούν μέ διακριτικότητα καί σεβασμό πρός τό Μυστήριο καί νά μή γίνονται ενοχλητικοί.
Β' ΜΙΚΤΟΣ ΓΑΜΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ
Σέ περίπτωση Μικτού Γάμου, μεταξύ Ελλήνων πολιτών, Ορθοδόξου καί Ετεροδόξου (Ρωμαιοκαθολικού ή Προτεστάντη, μέ Τριαδικό Βάπτισμα, εκτός των ως άνω δικαιολογητικών (ενότητα. Α' παρ 1-11), από τό ετερόδοξο μέλος απαιτούνται επί πλέον τά εξής:
1. Πιστοποιητικό Βαπτίσεως. εκδίδεται από τόν Ναό, όπου τελέστηκε τό Βάπτισμα.
2. Πιστοποπιητικό αγαμίας. Εκδίδεται από τήν ετερόδοξη ενορία.
3. Υπεύθυνη Δήλωση του Ν.1599/1986 (πού αντικατέστησε τό Ν.105), ότι συμφωνεί τά τέκνα πού θά προέλθουν από τό γάμο, θά βαπτισθούν στήν Ορθόδοξη Εκκλησία.* Σημ.1: Διότι υπάρχουν Προτεσταντικές παραχριστιανικές ομάδες, οι οποίες δέν έχουν τριαδικό Βάπτισμα μεταξύ των οποίων είναι καί οι εξής: αγαπινισμός, αδελφοί ελευθέρου Πνεύματος, αντβεντισταί της εβδόμης ημέρας, Βοημοί αδελφοί, εκκλησία του Θεού της Πεντηκοστής, Καθαροί, Κουάκεροι, Μορμόνοι, Χριστάδελφοι, τά Παιδιά του Μω, αποστολική εκκλησία της Πεντηκοστής, αντιτριαδικές Πεντηκοστιανές ομάδες (Κοινωνία των Μαθητών του Χριστού, ανανεωμένοι Χριστιανοί κλπ), Υπερκοινοτικές Πεντηκοστιανές Κινήσεις (Ευαγγελική αδελφότης η Πεντηκοστή, Πανελλήνιος Χριστιανική αδελφότης) αγγλικανοί αποσχισθέντες από τήν επίσημη αγγλικανική εκκλησία κλπ.
Γ' ΓΑΜΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ
1. Σέ περίπτωση Γάμου μεταξύ Ορθοδόξων ( Έλληνα καί Αλλοδαπού) γιά τό αλλοδαπό μέλος, επί πλέον των δικαιολογητικών πού προβλέπονται γιά τό Γάμο μεταξύ Ελλήνων Ορθοδόξων (βλ. ενότητα Α',παργρ. 1-11) απαιτούνται καί τά εξής:
α) Πιστοποιητικό Βαπτίσεως από τήν ενορία της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Χώρας του.
β) Πιστοποιητικό αγαμίας, από τόν Δήμο της χώρας του καί από τήν ιδια ενορία της Ορθοδόξου Εκκλησίας της χώρας του.
γ) Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης, από τόν Δήμο της περιοχής του, γιά λυθέντα προηγούμενο Γάμο καί τό Διαζύγιο.Σημ.2 Τά ως άνω Πιστοποιητικά (α-γ) θά πρέπει νά είναι μεταφρασμένα στά Ελληνικά, από επίσημη ελληνική αρχή του εσωτερικού (Μεταφραστικό Γραφείο του Υπουργείου Εξωτερικών της Ελλάδος ή του εξωτερικού (ελληνικό Προξενείο της Χώρας προέλευσης).
δ) Άδεια παραμονής στήν Ελλάδα, εφόσον τό αλλοδαπόν μέλος δέν προέρχεται από Κράτος-μέλος της Ευρωπαϊκης Ενωσης.
ε) Τά πιστοποιητικά εξωτερικού, εκκλησιαστικά καί πολιτικά του αλλοδαπού μέλους πρέπει νά φέρουν τή σφραγίδα Χάγης ή Apostil από τήν αρμόδια υπηρεσία της Χώρας του.
2. Σέ περίπτωση Γάμου μεταξύ Ορθοδόξου Έλληνα καί Αλλοδαπού Ετεροδόξου (Μικτός Γάμος), από τόν Αλλοδαπό Ετερόδοξο μέλος εκτός των προβλεπομένων στήν ενότητα Β', απαιτείται καί θεώρηση του Εκκλησιαστικού πιστοποιητικού από τήν εν Ελλάδι εκκλησιαστική αρχή του Δόγματός του. Απαιτούνται, επίσης, τά γ' καί δ' καί ε' της παραγράφου 1 του παρόντος.
Δ' ΓΑΜΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ
Σέ περίπτωση Γάμου, Ορθοδόξου ή Μικτού, μεταξύ αλλοδαπών (λ.χ. ενός Αμερικανου καί μιας Καναδής), εκτός κατοίκων Ευρωπαϊκής ενώσεως, οι οποίοι δέν πρόκειται νά παραμείνουν στήν Ελλάδα, απαιτούνται τά εκκλησιαστικά καί πολιτικά πιστοποιητικά της ενότητας Γ' καί επί πλέον η απόδειξη νόμιμης ειδσδου καί παραμονής στήν Ελλάδα (visa)
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
1. Γάμοι δέν τελούνται:• Μ.Τεσσαρακοστή, από τήν Κυριακή της Τυρινής μέχρι τέλους. • Από 1-15 καί 29 Αυγούστου.• Από 18-24 Δεκεμβρίου.Γάμοι δέν τελούνται επίσης, τίς ημέρες των Χριστουγέννων, του Πάσχα, της Πεντηκοστής καί των Θεοφανείων, λόγω του ότι τά εορταζόμενα τίς ημέρες αυτές από τήν Εκκλησία γεγονότα έχουν αποκλειστική προτεραιότητα στή ζωή των Ορθοδόξων χριστιανών. Εξαίρεση γίνεται μόνο γιά σοβαρούς λόγους όπως λ.χ. απαγωγή, εγκυμοσύνη, αποδημία, στράτευση, βαρεία νόσος συγγενων των Μελλονύμφων.
2. Γάμος μεταξύ Ορθοδόξων καί αλλοθρήσκων (εβραίων, Μουσουλμάνων κλπ.) δέν Ιερουργείται, εκτός εάν τό αλλόθρησκον μέλος δεχθεί νά βαπτιστεί καί νά γίνει Ορθόδοξος.
3. Γάμος μέ ετεροδόξους πού δέν έχουν Τριαδικό Βάπτισμα δέν Ιερουργείται, εκτός εάν τό ετερόδοξον μέλος δεχθεί νά βαπτισθεί καί νά γίνει Ορθόδοξος.
ΠΗΓΗ...http://www.agioritikovima.gr
Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΑΛΜΩΠΙΑΣ Δ. ΜΠΙΝΟΥ ΣΤΟ aridaianews.
Το «χορό» των Δημοτικών Εκλογών ανοίγει ο Δημήτρης Μπίνος με αποκλειστική συνέντευξη που παραχώρησε στο Aridaia News.
Δηλώνει για πρώτη φορά επίσημα ότι σκοπεύει να διεκδικήσει το Δήμο Αλμωπίας και θέτει τις βάσεις και τις προοπτικές αυτής της απόφασής του.
Μάλιστα, ασκεί κριτική στο έργο της σημερινής Δημοτικής Αρχής, επικεντρώνοντας στην καθημερινότητα του πολίτη, στην οποία δίνει πολύ μεγάλη βάση.
Επιπλέον, ο κ. Μπίνος αναφέρεται στις τοπικές κοινωνίες, στις οποίες όπως λέει θα πρέπει να δοθεί η δυνατότητα να εκφραστούν με στόχο την επίλυση των προβλημάτων τους.
Τέλος, κάνει γνωστό ότι θα πορευτεί σε αυτές τις εκλογές με το σύνθημα «ας εργαστούμε όλοι μαζί για μια νέα Αλμωπία».
Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη:
Ένα γενικό σχόλιο για τη σημερινή κατάσταση στο Δήμο Αλμωπίας.
«Αυτή τη στιγμή στο Δήμο Αλμωπίας υπάρχουν αρκετά και σημαντικά προβλήματα, λόγω και της οικονομικής κρίσης, αλλά κυρίως λόγω της κακής διαχείρισης των θεμάτων της καθημερινότητας από το σημερινό Δήμαρχο. Όλοι κατανοούμε τις οικονομικές δυσκολίες, αλλά όφειλε να λειτουργήσει ουσιαστικότερα σχετικά με την καθημερινότητα, να επιλύει άμεσα προβλήματα και να είναι καλύτερος στα διοικητικά θέματα».
Θεωρείτε δηλαδή ότι η ευθύνη βαραίνει περισσότερο το Δήμαρχο;
«Ουσιαστικά ναι. Θεωρώ ότι του ξέφυγαν αρκετά πράγματα. Θα μπορούσε να λειτουργήσει πολύ καλύτερα, από τη στιγμή που είχε και το τόσο μεγάλο ποσοστό αποδοχής στις εκλογές. Με αυτά τα δεδομένα, θα περίμενε κανείς να πετύχει στο έργο του. Όλα τα συνθήματα με τα οποία εκλέχθηκε, έπεσαν στο κενό. Δεν κατόρθωσε πολλά και κατά τη γνώμη μου το έργο του ήταν αποτυχημένο. Για την ακρίβεια, δεν υπήρξε ουσιαστικό έργο. Τιμώ τον άνθρωπο Δημήτρη Πασόη, κάνω κριτική στο Δήμαρχο Δημήτρη Πασόη».
Ωστόσο, η Δημοτική Αρχή μιλά συχνά για το νοικοκύρεμα του Δήμου. Αυτό πως το σχολιάζετε;
«Εν μέρει μπορούμε να πούμε ότι προσπάθησε, αλλά θα επιμείνω ότι βασικά στοιχεία της καθημερινότητας του ξέφυγαν. Αναφέρομαι σε θέματα καθαριότητας, θέματα που είναι πολύ σημαντικά για την καθημερινότητα των πολιτών. Ας μη ξεχνάμε ότι ο Δήμος μας είναι καθαρά αγροτικός και γι’ αυτό θα έπρεπε να διευκολύνει και να κάνει καλύτερη τη ζωή των αγροτών».
Άρα, θεωρείτε ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα αυτή τη στιγμή είναι η καθημερινότητα;
«Αυτό ακριβώς. Γιατί γνωρίζουμε ότι χρήματα δεν υπάρχουν για μεγάλα έργα, όμως η σημερινή Δημοτική Αρχή ατύχησε στη διαχείριση της καθημερινότητας».
Ασκείτε κριτική στο Δήμαρχο. Ωστόσο, δεν διοικεί μόνος του το Δήμο...
«Θεωρώ ότι ο Δήμαρχος είχε πρόσωπα με τα οποία μπορούσε να διοικήσει σωστά και να επιλέξει τον κατάλληλο άνθρωπο στην κατάλληλη θέση. Εκεί απέτυχε, διότι δεν μπόρεσε να αναγνωρίσει τις ικανότητες του καθενός και να τον τοποθετήσει στον τομέα εκείνο στον οποίο θα μπορούσε να ανταποκριθεί σωστά».
Το τεχνικό πρόγραμμα που παρουσιάστηκε για το 2014 πως το σχολιάζετε;
«Είναι ένα πρόγραμμα που καταδικάζει σε μαρασμό το τόπο μας. Σίγουρα τα χρήματα είναι πολύ λίγα, αλλά δεν υπάρχει και αγωνιστικότητα από την πλευρά του Δημάρχου να ανεβάσει τον πήχη. Ας μη ξεχνάμε και τις υπηρεσίες που φύγανε από την Αριδαία. Θα μου πείτε “δεν θα φεύγανε;”. Απλά σε αυτό το κομμάτι της ανακατανομής των υπηρεσιών, θα έπρεπε ο Δήμαρχος να είχε σχεδιάσει και παρουσιάσει τις δικές του προτάσεις και να είχε κρατήσει έστω κάτι. Αυτό όμως απαιτεί προετοιμασία, η οποία δεν έγινε. Οι εκ των υστέρων συζητήσεις, δεν απέφεραν κανένα αποτέλεσμα».
Έχετε εκφράσει ενδιαφέρον να είστε υποψήφιος Δήμαρχος Αλμωπίας. Ποιοι λόγοι σας οδήγησαν σε αυτή την απόφαση;
«Ασχολούμαι αρκετά χρόνια με την αυτοδιοίκηση. Θεωρώ ότι έχω εμπειρία, στόχος μου είναι να βοηθήσω τον τόπο μου, επειδή τον αγαπώ και ζω σε αυτόν. Πιστεύω ότι ένας Δήμαρχος, με τα σημερινά δεδομένα, πρέπει να έχει διάθεση για δουλειά, μιας και δεν υπάρχουν αρκετά χρήματα και ο κάθε υποψήφιος θα πρέπει να γνωρίζει πολύ καλά ότι χρειάζεται σκληρή δουλειά στις δύσκολες αυτές συνθήκες».
Σε τι στάδιο βρίσκονται οι προσπάθειές σας;
«Συζητώ καθημερινά με μέλη της τοπικής μας κοινωνίας, επισκέπτομαι τοπικά διαμερίσματα. Ο κόσμος πλέον καταλαβαίνει ότι τα μεγάλα έργα έχουν περάσει σε δεύτερη μοίρα και το πιο σημαντικό είναι η διαχείριση της καθημερινότητας».
Συμφωνείτε με την άποψη ότι θα πρέπει να ασχοληθούν και νέοι άνθρωποι με τα κοινά του τόπου μας;
«Αυτό είναι το πιο σημαντικό κομμάτι της δικής μου αναζήτησης στην τοπική αυτοδιοίκηση. Οι νέοι πρέπει να ασχοληθούν με τα κοινά, οφείλουν να προσφέρουν στον τόπο. Εγώ κάνω πρόσκληση προς αυτή την κατεύθυνση και πιστεύω ότι θα υπάρξει ανταπόκριση».
Θεωρείτε ότι είναι εφικτό να δημιουργηθεί ένα κοινό μέτωπό στο χώρο της δεξιάς, όσον αφορά στη διεκδίκηση του Δήμου Αλμωπίας;
«Καταρχήν, δεν θα πρέπει να κομματικοποιούμε τις εκλογές της τοπικής αυτοδιοίκησης. Είναι δύσκολες οι στιγμές που περνάμε στον τόπο μας. Θεωρώ ότι δεν πρέπει να σπαταλούνται δυνάμεις από όλους τους πολιτικούς χώρους. Ο καθένας μας ανήκει σε έναν ιδεολογικό χώρο και αυτό είναι σεβαστό. Αλλά εγώ απευθύνω πρόσκληση όχι μόνο στο χώρο που ανήκω, αλλά και σε υγιείς δυνάμεις από άλλους χώρους».
Άρα, από την απάντησή σας συμπεραίνουμε ότι δεν θα διεκδικήσετε κάποιο χρίσμα…
«Νομίζω ότι και τα κόμματα θα αποφύγουν να μπουν σε αυτή τη λογική των χρισμάτων. Κάθε στήριξη φυσικά είναι καλοδεχούμενη, όμως χρίσματα με την παλιά μορφή πιστεύω ότι δεν θα δοθούν».
Σας βρίσκουν σύμφωνο οι προτάσεις για το νέο τρόπο εκλογής Δημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων;
«Υπάρχουν και τα θετικά και τα αρνητικά. Όσον αφορά στα θετικά, δίνεται η δυνατότητα στον κάθε πολίτη να ψηφίζει Δημοτικούς Συμβούλους που θεωρεί ικανούς, χωρίς να τον δεσμεύει η επιλογή ενός ψηφοδελτίου, ενώ από την άλλη, υπάρχουν ζητήματα τα οποία θα δυσκολέψουν τη διοίκηση. Επειδή όμως δεν έχουμε ακόμα γνώση του τρόπου με τον οποίο θα διεξαχθούν οι εκλογές, δεν μπορούμε να υπεισέρθουμε περισσότερο σε αυτό το θέμα».
Έχει γίνει πολύ συζήτηση από τη σημερινή Δημοτική Αρχή για το τι έκαναν οι προηγούμενες διοικήσεις. Αυτό πως το σχολιάζετε ως τακτική;
«Το τι έκαναν οι προηγούμενοι, δεν θα πρέπει να είναι η βασική ενασχόληση μιας Δημοτικής Αρχής. Το τι κάνει ο καθένας, κρίνεται από τον κόσμο και από εκεί και πέρα ο καθένας πρέπει να χαράξει τη δική του πορεία. Σίγουρα, υπάρχει μια συνέχεια και ο καθένας οφείλει να ανταποκρίνεται στις υποχρεώσεις που παρέλαβε, όμως οφείλει και να ανοίγει δικούς του δρόμους».
Θεωρείτε ότι έγινε κακοδιαχείριση στους Δήμους της Αλμωπίας τις προηγούμενες δημοτικές περιόδους;
«Όλοι οι Δήμοι έχουν παρουσιάσει προβλήματα στη διαχείριση. Εγώ πιστεύω ότι αυτό δεν οφείλεται τόσο στην κακή πρόθεση των διοικούντων, αλλά πολλές φορές στην άγνοια, στην αδυναμία να ανταπεξέλθουν και στην προχειρότητα».
Εσείς με ποιον τρόπο θα κινηθείτε στις εκλογές;
«Για μένα είναι πολύ σημαντικό να αναδειχτούν τα μέλη των τοπικών κοινοτήτων, γιατί θεωρώ ότι για να χτίσεις μια πυραμίδα πρέπει να ξεκινήσεις από τη βάση. Το λάθος που γίνεται μέχρι σήμερα, είναι μια από πάνω επίβλεψη προς όλα τα τοπικά διαμερίσματα, ένας καθορισμός αναγκών από ψηλά, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη η βάση. Είναι πάρα πολύ σημαντικό να έχουμε διαρκή και συνεχή διάλογο με τις τοπικές κοινωνίες».
Το βασικό επιχείρημα για τη σημερινή κατάσταση, είναι ότι ο Δήμος μας είναι πολύ μεγάλος και τα χρήματα λίγα…
«Ο Δήμος Αλμωπίας είναι από τους μεγαλύτερους σε γεωγραφική έκταση. Αυτό φυσικά αποτελεί αδυναμία ως προς τη διοίκηση, όμως η ικανότητα του Δημάρχου είναι να οργανώσει με τέτοιο τρόπο τις υπηρεσίες του και να δώσει οδηγίες και εντολές στους Αντιδημάρχους, οι οποίοι θα μπορούσαν να “χρεωθούν” με κάποια χωριά ο καθένας και έτσι να υπάρχει αμεσότερη σχέση με τα χωριά».
Σχετικά με τη λειτουργία της Δημοτικής Επιχείρησης των Λουτρών, τι άποψη έχετε;
«Η ανάπτυξη της περιοχής μας βασίζεται σε πολλούς άξονες και ένας από αυτούς είναι τα Λουτρά, τα οποία είναι στην κατεύθυνση του ιαματικού τουρισμού. Φυσικά η περιοχή μας προσφέρεται και για άλλες μορφές τουρισμού, όπως ο θρησκευτικός με τα μοναστήρια που έχουμε, ο ορεινός κ.α. Θέλω να πω με αυτό, ότι υπάρχουν τομείς που μπορούν να αναπτυχθούν. Ας μη ξεχνάμε όμως και τη γεωργία, στην οποία βασίζονται οι βασικοί πόροι της περιοχής μας».
Ο Χρήστος Μπίνος, με τον οποίο ανήκετε στον ίδιο ιδεολογικό χώρο, δεν έχει εκφράσει επιθυμία να είναι ξανά υποψήφιος Δήμαρχος. Θα δούμε κάποια συνεργασία;
«Ο κ. Μπίνος υπήρξε αρχηγός ενός συνδυασμού, ικανός Δήμαρχος και οφείλει τις αποφάσεις του να τις πάρει συλλογικά, άρα θα πρέπει να προηγηθεί διάλογος με τους συνεργάτες του. Θεωρώ, ότι όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή, θα υπάρξει και από την πλευρά του μια ουσιαστική απόφαση, σημαντική ως προς την πορεία των πραγμάτων. Έχει την ωριμότητα να κρίνει».
Τη μέχρι τώρα πολιτική στάση του Πέτρου Ζέρζη πως τη σχολιάζετε;
«Ο Πέτρος Ζέρζης είναι ένας δυναμικός και μαχητικός πολιτικός. Σίγουρα, όπως όλοι μας έτσι κι αυτός έκανε λάθη, αλλά είχε και επιτυχίες. Πριν αρκετά χρόνια η κοινή μας συνάντηση στο Σύνδεσμο Καθαριότητας ήταν ουσιαστική και για τους δυο μας, γιατί αυτός συνέλαβε την ιδέα του ΧΥΤΑ και εγώ στη συνέχεια εξασφάλισα τη χρηματοδότηση και τις μελέτες και δημοπράτησα αυτό το τόσο σημαντικό έργο για την περιοχή μας. Θεωρώ πως ο κ. Ζέρζης είναι μια πολιτική μονάδα της περιοχής».
Εν κατακλείδι και σύμφωνα με τα όσα είπαμε παραπάνω, να θεωρούμε δεδομένο ότι θα είστε υποψήφιος Δήμαρχος Αλμωπίας;
«Το έχω δηλώσει εδώ και αρκετό καιρό, ότι έχω την πρόθεση να διεκδικήσω στις Δημοτικές Εκλογές τη θέση του Δημάρχου Αλμωπίας, ανεξάρτητα με τον τρόπο εκλογής που θα αποφασιστεί. Για μένα, ο τρόπος εκλογής δεν παίζει σημαντικό ρόλο. Για μένα μετράει η επαφή με τον κόσμο και η ειλικρινής σχέση μαζί του».
Υπάρχει μέχρι στιγμής ενδιαφέρον από ανθρώπους της περιοχής μας, για τη στελέχωση της ομάδας σας;
«Υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον. Ο κόσμος αναγνωρίζει την πρόθεσή μου για σωστή και χρηστή διοίκηση στο Δήμο. Άλλωστε, το Δήμαρχο δεν τον κρίνεις κατά το πόσο διάσημος είναι, αλλά λαμβάνοντας υπόψη την εργατικότητα, την τιμιότητα, την εντιμότητα, τη μεθοδικότητα και άλλα στοιχεία του χαρακτήρα του. Πρέπει να ξεφύγουμε πλέον από τη συνθηματολογία των παλιών εποχών και να επιλέξουμε ανθρώπους που θα εργάζονται για το καλό του τόπου».
Ποιο είναι το σύνθημά σας για αυτές τις εκλογές;
«Ας εργαστούμε όλοι μαζί για μια νέα Αλμωπία. Αυτό είναι το κεντρικό μου σύνθημα».
Θα θέλατε να προσθέσετε κάτι άλλο;
«Θα ήθελα να απευθυνθώ σε όλους αυτούς τους συμπολίτες μας που ενώ μπορούν να βοηθήσουν τον τόπο μας μιας και έχουν τις ικανότητες, δεν το κάνουν. Έχουν την ίδια ευθύνη όταν ο τόπος οδηγείται σε αδιέξοδο και τους καλώ να συστρατευτούν μαζί μας στη νέα μας προσπάθεια. Θα πρέπει κάποια στιγμή να περάσουμε από την κριτική, στην ουσιαστική συμμετοχή. Επίσης, τους υπενθυμίζω απευθυνόμενος στους άλλους υποψήφιους, ότι χτυπήματα κάτω από τη μέση απαξιώνουν την προσπάθειά μας, την οδηγούν σε αρνητικά αποτελέσματα και αυτός που θα πληρώσει αυτή την κατάσταση θα είναι ο κόσμος. Πρέπει να παίξουμε όλοι με ίσους και καθαρούς όρους διατηρώντας τον πολιτικό πολιτισμό. Θεωρώ ότι τα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωση συμβάλουν σημαντικά στην ενημέρωση των πολιτών. Επιδιώκω το ζωντανό διάλογο με τους πολίτες, αλλά όταν αυτός ο διάλογος έχει ονοματεπώνυμο. Όταν είναι ανώνυμος, θεωρώ ότι κινείται έξω από τα πλαίσια του δημοκρατικού διαλόγου και υποκρύπτει άλλα πράγματα. Όποιος θέλει να επικοινωνήσει μαζί μου και να σχολιάσει τα όσα είπα, καλό θα είναι να το κάνει επώνυμα, όπως και εγώ μιλάω επώνυμα».
ΣΤΑΥΡΟΣ ΒΑΒΕΙΑΔΗΣ
ΠΗΓΗ...http://aridaianews.blogspot.gr
ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΕΥΕΡΓΕΤΩΝ ΣΤΗΝ Π.Ε. ΠΕΛΛΑΣ.
Την προσεχή
Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013, σε ολόκληρη τη χώρα, θα εορταστεί η Ημέρα μνήμης
των Εθνικών μας Ευεργετών. Η Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση Πέλλας καλεί τις τοπικές
αρχές, τους εκπροσώπους των κοινωνικών, αναπτυξιακών και παραγωγικών φορέων και
όλους τους πολίτες να τιμήσουν με την παρουσία τους τις εκδηλώσεις.
Οι εκδηλώσεις θα
πραγματοποιηθούν στην πόλη της Έδεσσας, έδρα της Περιφερειακής Ενότητας Πέλλας
και περιλαμβάνουν:
Α) Δοξολογία στις
10.00 π.μ. στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό της Έδεσσας, με την χοροστασία του
Μητροπολίτη Εδέσσης, Πέλλης και Αλμωπίας κκ. Ιωήλ και εκφώνηση ομιλίας από την
Περιφερειακή Σύμβουλο κα. Μαρία Ζωγράφου-Τσαντάκη.
Β) Επιμνημόσυνη δέηση
και κατάθεση στεφάνου στο Ηρώο της πόλης, στις 10.30 π.μ. από τον
Αντιπεριφερειάρχη κ. Θεόδωρο Θεοδωρίδη και όποιο άλλο νομικό πρόσωπο επιθυμεί
να τιμήσει την εκδήλωση (μετά από ενημέρωση στο Γραφείο Δημοσίων Σχέσεων, τηλ.
2381-3-51205).
ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΟΙΝΩΦΕΛΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΣΕ ΕΠΙΒΛΕΠΟΝΤΕΣ ΦΟΡΕΙΣ, ΓΙΑ 10.000 ΘΕΣΕΙΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ, ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ Υ.Ε. ΓΕΝΙΚΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ.
Ο Δήμος
Αλμωπίας σας ενημερώνει ότι ανακοινώθηκε σήμερα από τον Ο.Α.Ε.Δ. το πρόγραμμα
κοινωφελούς χαρακτήρα σε επιβλέποντες φορείς, για 10.000 θέσεις πλήρους
απασχόλησης, ειδικότητας ΥΕ. γενικών καθηκόντων σε δημόσιους φορείς σε όλη την
Ελλάδα.
Παρακάτω
σας παραθέτουμε το δελτίο τύπου του Ο.Α.Ε.Δ.:
Σήμερα στις 24-9-2013 εκδόθηκε η πρώτη από τις τέσσερις Δημόσιες Προσκλήσεις
που αφορά στη διαδικασία προσλήψεων προσωπικού για την προώθηση της απασχόλησης
μέσω προγραμμάτων κοινωφελούς χαρακτήρα, σε δημόσιους φορείς (Επιβλέποντες
Φορείς).
Η πρώτη Δημόσια Πρόσκληση αφορά στην δημιουργία 10.000 θέσεων πλήρους
απασχόλησης, ειδικότητας Υ.Ε. Γενικών
Καθηκόντων, μέσω της πρόσληψης προσωπικού για χρονικό διάστημα πέντε (5) μηνών σε δήμους και
περιφέρειες της χώρας.
Η υποβολή των αιτήσεων των ενδιαφερομένων
εγγεγραμμένων ανέργων στα μητρώα ανέργων του Οργανισμού ηλικίας 18
ετών και άνω, που επιθυμούν να συμμετάσχουν
στη διαδικασία προσλήψεων προσωπικού για την προώθηση της απασχόλησης ξεκινά στις 26-9-2013 και λήγει στις
11-10-2013 και ώρα 12η μεσημβρινή και γίνεται μόνο με ηλεκτρονικό
τρόπο στον διαδικτυακό τόπο του ΟΑΕΔ www.oaed.gr, χρησιμοποιώντας το σχετικό πεδίο καταχώρισης
ηλεκτρονικών αιτήσεων.
Η ηλεκτρονική υποβολή των αιτήσεων μπορεί να
πραγματοποιηθεί και μέσω των Κ.Ε.Π., στην περίπτωση που ο εγγεγραμμένος άνεργος
δεν έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο.
Δικαίωμα υποβολής ηλεκτρονικών αιτήσεων συμμετοχής
στη διαδικασία κατάρτισης του Πίνακα Κατάταξης Ανέργων για την προώθηση της
απασχόλησης μέσω προγραμμάτων κοινωφελούς χαρακτήρα έχουν μόνο οι εγγεγραμμένοι άνεργοι στα μητρώα ανέργων του
Ο.Α.Ε.Δ., οι οποίοι ανήκουν σε μία
τουλάχιστον από τις παρακάτω κατηγορίες:
1.
εγγεγραμμένοι άνεργοι στα μητρώα ανέργων του ΟΑΕΔ,
μέλη οικογενειών στις οποίες δεν εργάζεται κανείς και οι σύζυγοι αυτών είναι
εγγεγραμμένοι άνεργοι στα μητρώα ανέργων του ΟΑΕΔ.
2.
εγγεγραμμένοι άνεργοι στα μητρώα ανέργων του ΟΑΕΔ,
μέλη μονογονεϊκών οικογενειών, στις οποίες δεν εργάζεται κανείς
3.
εγγεγραμμένοι νέοι άνεργοι (18 έως 29 ετών) στα
μητρώα ανέργων του ΟΑΕΔ
4.
εγγεγραμμένοι μακροχρόνια άνεργοι στα μητρώα
ανέργων του ΟΑΕΔ
5.
άνεργοι πτυχιούχοι ανωτάτων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων
πανεπιστημιακού και τεχνολογικού τομέα εγγεγραμμένοι στα μητρώα ανέργων του
Ο.Α.Ε.Δ.
Υποχρέωση προσκόμισης των σχετικών δικαιολογητικών
στα ΚΠΑ2 μέχρι την λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων, έχουν α) οι άνεργοι αρχηγοί μονογονεϊκών
οικογενειών, β) οι άνεργοι
πτυχιούχοι ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων πανεπιστημιακού και τεχνολογικού
τομέα που δεν ανήκουν σε μία τουλάχιστον από τις υπόλοιπες κατηγορίες και γ) οι άνεργοι όλων των ανωτέρω
κατηγοριών οι οποίοι έχουν εξαρτώμενα ανήλικα τέκνα.
Οι ωφελούμενοι
επιλέγονται και κατατάσσονται στον Πίνακα Κατάταξης Ανέργων με βάση τα
πέντε αντικειμενικά κριτήρια κατάταξης, τα οποία είναι τα εξής: 1) Χρονικό διάστημα συνεχόμενης
εγγεγραμμένης ανεργίας ωφελουμένου με ανώτατο όριο τους 36 μήνες, 2) Χρονικό διάστημα συνεχόμενης
εγγεγραμμένης ανεργίας του/της συζύγου των ανέργων της πρώτης κατηγορίας, με
ανώτατο όριο τους 36 μήνες, 3)
Ετήσιο εισόδημα, ατομικό ή οικογενειακό, 4) Ηλικία και 5) Αριθμός ανήλικων τέκνων.
Το σύστημα
επιλογής βασίζεται στη μοριοδότηση των παραπάνω κριτηρίων με αντικειμενικό και
διαφανή τρόπο με τη χρήση μηχανογραφικού λογισμικού του ΟΑΕΔ.
Οι δήμοι και οι περιφέρειες υποχρεούνται να προβούν στην πρόσληψη των
υποδειχθέντων από τα ΚΠΑ2 επιτυχόντων ωφελουμένων, εντός προθεσμίας δεκαπέντε
(15) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία ενημέρωσής τους.
Περισσότερες
πληροφορίες για το πρόγραμμα, τις προϋποθέσεις και τη διαδικασία προσλήψεων σε
αυτό, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αναζητήσουν στην ιστοσελίδα του Οργανισμού
Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού, www.oaed.gr,
όπου εκδόθηκε η Δημόσια Πρόσκληση.
Από το Δήμο Αλμωπίας