Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

Ι.Μ Αγίου Ιλαριωνος

Ιερός Ναός Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη του χωριού.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη πλατείας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Νερόμυλος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πετροντούβαρο.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Σοκάκι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Ι.Μ Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Καταρράκτης.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Αγία Παρασκευή.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Φράγμα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

"Μπιτσκία".

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης .

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χορευτικός σύλλογος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εκκλησία - κοινότητα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άνοιξη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012

ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΒΡΑΔΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ Μ.Σ. ΓΑΡΕΦΕΙΟΥ "ΚΩΣΤΑΣ ΓΑΡΕΦΗΣ".


Ο αεικίνητος σύλλογος Γαρεφείου "Κώστας Γαρέφης"...
πρωτοτυπεί για άλλη μια φορά και αποδεικνύει στην πράξη τον τίτλο του σαν Μορφωτικός.
Εκτός από την παράδοση, ξέρει να εκτιμά και τον σύγχρονο πολιτισμό και συγκεκριμένα τον μουσικό.
Αυτή τη φορά διοργανώνει ζωντανή μουσική βραδιά με το νεανικό ταλαντούχο ντουέτο
                 ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ-ΝΙΚΟΣ.
Η εκδήλωση θα λάβει χώρα στο κέντρο νεότητας στο Άνω Γαρέφι, την Παρασκευή 16/11/2012.
Τα δυο κοσμαγάπητα παιδιά , αναμένεται να εκτινάξουν το κέφι στα ύψη με τον μοναδικό τρόπο που μόνο αυτά γνωρίζουν, ερμηνεύοντας παλιές και νέες επιτυχίες του Ελληνικού και ξένου πενταγράμμου.
Να σημειωθεί ότι στην συνέχεια της βραδιάς , θα αναλάβουν γνωστοί dj s της περιοχής και το γλέντι θα συνεχιστεί μέχρι πρωίας.
Το πρόγραμμα θα ξεκινήσει στις 21.00 και δεδομένων των προσιτών-φθηνών τιμών, και της αγάπης του κοινού προς τα δυο παιδιά, αναμένεται να δημιουργηθεί μια παρείστικη ατμόσφαιρα.Άλλωστε είναι παροιμιώδες το στενό δέσιμο της νεολαίας του Γαρεφείου μεταξύ της και μεταξύ των φίλων τους με τα γειτονικά χωριά.

Αξιόλογη εκδήλωση του συλλόγου , που φανερώνει το μεράκι των νέων για παραμονή στα πάτρια εδάφη, παρά της δυσκολίες και της αντιξοότητες που προκαλεί η παρατεταμένη κρίση που μαστίζει τον τόπο.

ΤΕΤΟΙΟ ΚΟΛΠΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑΔΕΙ.



Κάνει του κεφαλιού του
 



ΠΗΓΗ...http://www.pinnokio.gr

"Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΛΕΞΗ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ...."


 Η τελευταία λέξη που θα ακουστεί στη Γη θα είναι…
Εκπληκτικό κείμενο (από Γάλλο λογοτέχνη)
Γκρεμίστε όλη την Ελλάδα σε βάθος 100 μέτρων.
Αδειάστε όλα τα μουσεία σας, από όλον τον κόσμο.
Γκρεμίστε κάθε τι Ελληνικό από όλο τον πλανήτη…
Έπειτα σβήστε την Ελληνική γλώσσα από παντού.
Από την ιατρική σας, την… φαρμακευτική σας.
Από τα μαθηματικά σας (γεωμετρία, άλγεβρα)
Από την φυσική σας, χημεία
Από την αστρονομική σας
Από την πολιτική σας
Από την καθημερινότητα σας.
Διαγράψτε τα μαθηματικά, διαγράψτε κάθε σχήμα, κάντε το τρίγωνο-οκτάγωνο, την ευθεία-καμπύλη, σβήστε την γεωμετρία από τα κτίρια σας, τους δρόμους σας, τα παιχνίδια σας, τα αμάξια σας, σβήστε την ονομασία κάθε ασθένειας και κάθε φαρμάκου, διαγράψτε την δημοκρατία και την πολιτική, διαγράψτε την βαρύτητα και φέρτε το πάνω κάτω, αλλάξτε τους δορυφόρους σας να έχουν τετράγωνη τροχιά, αλλάξτε όλα τα βιβλία σας (γιατί παντού θα υπάρχει και έστω μια ελληνική λέξη), σβήστε από την καθημερινότητα σας κάθε ελληνική λέξη, αλλάξτε τα ευαγγέλια, αλλάξτε το όνομα του Χριστού που και αυτό βγαίνει από τα Ελληνικά και σημαίνει αυτός που έχει το χρίσμα, αλλάξτε και το σχήμα κάθε ναού (να μην έχει την ελληνική γεωμετρία), σβήστε τον Μέγα Αλέξανδρο, σβήστε όλους τους Μυθικούς και Ιστορικούς ήρωες, αλλάξτε την παιδεία σας, αλλάξτε το όνομα της ιστορίας, αλλάξτε τα ονόματα στα πανεπιστήμια σας, αλλάξτε τον τρόπο γραφής σας, χρησιμοποιήστε τον αραβικό, διαγράψτε την φιλοσοφία, διαγράψτε, διαγράψτε, διαγράψτε…
Θα πείτε «δεν γίνεται».
Σωστά, δεν γίνεται γιατί μετά δεν θα μπορείτε να στεριώσετε ούτε μία πρόταση! 
Δεν γίνεται να σβήσει η Ελλάδα, ο Έλληνας, η προσφορά του πάνω σε αυτόν τον πλανήτη…
Η πρόκληση πάντως ισχύει.
Jean Richepin



ΠΗΓΗ...http://troktiko.eu

Η ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΑΞΕΧΑΣΤΗΣ ΜΑΛΒΙΝΑΣ.



Εθνική απονεύρωση… μειώνονται οι αντιστάσεις.


Δείτε το εξαιρετικό βίντεο με τον αιχμηρό λόγο της αξέχαστης Μαλβίνας.







ΠΗΓΗ...http://periergaa.blogspot.gr

ΕΜΕΙΣ ΤΡΩΜΕ ΤΙΣ ΣΑΒΟΥΡΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ.


Ρεβίθια Μεξικού, φασόλια Κίνας και Μαδαγασκάρης, φακές Καναδά, αμύγδαλα Καλιφόρνιας, πατάτες Αιγύπτου, λεμόνια Αργεντινής, κρέας Ολλανδίας...

Η ελληνική αγορά κατακλύζεται από εισαγόμενα αγροκτηνοτροφικά προϊόντα.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι τα όσπρια, στην παραγωγή των οποίων η Ελλάδα εμφανίζει μεγάλο έλλειμμα και εισάγει σημαντικές ποσότητες από... εξωτικές χώρες. Ο μεγαλύτερος εισαγωγέας ρεβιθιών είναι το Μεξικό. Το 2011 εισάγαμε από το Μεξικό 3.846 τόνους, ενώ άλλοι 550 τόνοι ήρθαν από την Αργεντινή. Εκτός της Λατινικής Αμερικής, ρεβίθια εισάγουμε από Τουρκία, Καναδά, Αυστραλία, αλλά και Ενωμένα Αραβικά Εμιράτα. Αντιστοίχως, φασόλια κοινά («Phaseolus vulgaris») εισάγουμε κυρίως από Κίνα και Καναδά. Το 2011 εισήχθησαν 5.769 τόνοι από Καναδά, 2.861 από Κίνα, 1.425 από Αργεντινή, αλλά και 370 από... Κιργιζία. Το πρώτο 6μηνο του 2012 στις εισαγωγές προστέθηκε και η Μαδαγασκάρη με 226 τόνους. Αντίστοιχη είναι η εικόνα και στις ταπεινές φακές τις οποίες εισάγουμε κατά χιλιάδες τόνους από Καναδά, ΗΠΑ, Τουρκία, Ολλανδία, αλλά και Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

«Στα ξηρικά χωράφια, που αντιπροσωπεύουν το 70% των καλλιεργούμενων εκτάσεων στην Ελλάδα, γίνονταν ιστορικά εναλλαγή ψυχανθών (όπως οσπρίων κλπ.) με σιτηρά. Οταν ήρθαν οι επιδοτήσεις της ΕΕ που ενίσχυαν μόνο τα σιτηρά, τα όσπρια εγκαταλείφθηκαν, με όλες τις δυσάρεστες επιπτώσεις της μονοκαλλιέργειας», εξηγεί ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Αθανάσιος Τσαυτάρης. «Η χώρα εγκατέλειψε παραδοσιακές καλλιέργειες, όπως τα όσπρια, επειδή ο σχεδιασμός της ΕΕ ενίσχυε προϊόντα όπως το βαμβάκι και ο καπνός», προσθέτει ο πρόεδρος της ΠΑΣΕΓΕΣ Τζανέτος Καραμίχας.

Αξιομνημόνευτες είναι επίσης οι εισαγωγές της Ελλάδας σε λεμόνια και μάλιστα από την Αργεντινή. Το 2011 εισάγαμε 29.485 τόνους λεμόνια, εκ των οποίων τα 14.622 ήρθαν από την Αργεντινή και τα υπόλοιπα από Τουρκία (7.760), Ιταλία (3.322) αλλά και Νότιο Αφρική (1.205). «Το λεμονοδάσος της Ελλάδας ήταν η βόρεια Πελοπόννησος, που επλήγη από την άναρχη οικοπεδοποίηση, την υποβάθμιση του αρδευτικού νερού λόγω υπεράντλησης, ενώ δεν υπήρξε σχέδιο για στροφή σε νέες ποικιλίες και αντιπαγετικές προστασίες», εξηγεί ο κ. Καραμίχας. Το 2007 παράγαμε 92.000 τόνους λεμόνια, ενώ το 2011 φτάσαμε στους 42.000.

Πατάτες Αιγύπτου και Κύπρου εισάγουμε επίσης κατά χιλιάδες. Το 2011 ήρθαν στην Ελλάδα 174.390 τόνοι πατάτας, με τους 52.243 να προέρχονται από την Αίγυπτο και τους 50.868 από την Κύπρο. Το 2007 η Ελλάδα παρήγαγε 930.000 τόνους πατάτας. Το 2011 η παραγωγή μειώθηκε στους 705.000 τόνους.

Αγορά κρέατος

Εξαιρετικά ελλειμματικό είναι το ισοζύγιο στο κρέας. Στο βοδινό οι εισαγωγές έφτασαν το 2011 τους 118.172 τόνους, στο χοιρινό τους 190.228 και στα κοτόπουλα τους 56.425, κυρίως από χώρες όπως Γαλλία, Ολλανδία, Γερμανία κλπ.
«Στο βοδινό είχαμε πάντα μικρή παραγωγή. Οι κτηνοτρόφοι εγκαταλείπουν την αγελαδοτροφία λόγω υψηλού κόστους. Ξοδεύουμε 2 δισ. ευρώ τον χρόνο για ζωοτροφές», σημειώνει ο κ. Γιάννης Τσιφόρος, γενικός διευθυντής της ΠΑΣΕΓΕΣ. Συστηματικά επίσης εισάγουμε ξηρούς καρπούς, όπως αμύγδαλα, φιστίκια, στραγάλια κλπ., από χώρες όπως οι ΗΠΑ, η Τουρκία, η Ισπανία, αν και η κατανάλωση ξηρών καρπών σημείωσε αύξηση την περίοδο 1994-2008 με μέσο ρυθμό 4%.

Οπως τονίζουν παράγοντες της αγοράς, πρόσθετα προβλήματα είναι τα κρούσματα... ελληνοποιήσεων που παρατηρούνται σε διάφορα εισαγόμενα αγροκτηνοτροφικά και οι υπερτιμολογήσεις που συχνά υπόκεινται τα ελληνικά προϊόντα από το χωράφι στο ράφι. «Δεν είχαμε ποτέ εθνική αγροτική πολιτική, γεγονός που συνέβαλε στην απαξίωση του αγροτικού και κτηνοτροφικού επαγγέλματος», σχολιάζει ο κ. Καραμίχας, προσθέτοντας πως τα τελευταία χρόνια έχει αντιστραφεί το κλίμα και ο κόσμος επιστρέφει στη γη. Για το 2012, ωστόσο, ο κ. Τσιφόρος αναμένει πτώση στην αγροτική παραγωγή «εξαιτίας της έλλειψης ρευστότητας και της υποχρηματοδότησης του αγροτικού τομέα».

Κρέας
54.045 τόνους βοδινού εισήγαγε η Ελλάδα το πρώτο 6μηνο του 2012 κι άλλους 118.172 τόνους το 2011. Στο χοιρινό οι εισαγωγές έφτασαν τους 83.523 τόνους το πρώτο 6μηνο του 2012 και τους 190.228 τόνους το 2011. Επίσης εισάγαμε 32.589 τόνους πουλερικών το πρώτο 6μηνό του 2012 και 56.425 το 2011. Tην ίδια χρονιά παράγαμε 180.000 τόνους πουλερικών, 105.000 τόνους χοιρινό και 51.000 τόνους βοδινό.

Λεμόνια
10.982 τόνους (7εκ. ευρώ) εισάγαμε το πρώτο 6μηνο του 2012, ενώ ολόκληρο το 2011 είχαμε εισάγει 29.485 τόνους (18,9 εκ. ευρώ). Τα περισσότερα έρχονται από την Αργεντινή: 14.622 τόνοι το 2011 και 3.000 τόνοι το α' εξάμηνο του 2012. Ακολουθούν τα λεμόνια Τουρκίας και Ιταλίας. Στην Ελλάδα η παραγωγή το 2011 έφτασε τους 42.000 τόνους.

Ακτινίδια
3.581 τόνους ακτινίδια εισάγαμε το 2011. Την ίδια χρονιά η χώρα μας παρήγαγε 140.000 τόνους. Το πρώτο 6μηνο του 2012 οι εισαγωγές έφτασαν τους 439 τόνους. Χώρες εισαγωγής είναι η Χιλή, η Ιταλία, το Βέλγιο, οι Κάτω Χώρες κ.ά.

Ντομάτες
2.419 τόνους ντομάτας (2,8 εκ. ευρώ) εισάγαμε το πρώτο εξάμηνο του 2012, ενώ ολόκληρο το 2011 είχαμε εισάγει 15.557 τόνους (11,7 εκ. ευρώ). Χώρες προέλευσης είναι η Ιταλία, η Γερμανία, το Βέλγιο, οι Κάτω Χώρες, αλλά και η Τουρκία, η Αλβανία και η ΠΓΔΜ. Η Ελλάδα παρήγαγε 810.000 τόνους το 2011.

Οσπρια
Την περίοδο Ιανουάριος 2011 - Αύγουστος 2012 εισάγαμε 7.000 τόνους ρεβίθια, 19.041 τόνους φασόλια και 16.969 τόνους φακές. Η εγχώρια παραγωγή ανήλθε το 2011 σε 14.070 τόνους φασόλια (12.150 τόνοι ήταν οι εισαγωγές για το 2011), 4.350 τόνους ρεβίθια (5.080 εισαγωγές) και 5.570 τόνους φακές (11.665 εισαγωγές). Η αξία των εισαγωγών ανήλθε το 2011 σε 26,2 εκ. ευρώ για φασόλια, φακές και ρεβίθια.

Ξηροί καρποί
Το πρώτο εξάμηνο του 2012 η Ελλάδα εισήγαγε 6.385 τόνους (29,5 εκ. ευρώ) νωπών ή ξηρών καρπών με κέλυφος (όπως αμύγδαλα, φουντούκια, φιστίκια, κάστανα κ.ά.). Ολόκληρο το 2011 εισάγαμε 13.640 τόνους (62,7 εκ. ευρώ). Οι βασικές χώρες εισαγωγής είναι ΗΠΑ, Ισπανία, Τουρκία, Γαλλία, Μολδαβία. Επίσης εισάγουμε αράπικα φιστίκια (1.361 τόνοι το 2011 και 842 το πρώτο 6μηνο του 2012) από χώρες όπως Πορτογαλία, Ισπανία, Βουλγαρία, Κάτω Χώρες, Γερμανία και Αγγλία.

Πατάτες
82.500 τόνους πατάτας (27,8 εκ. ευρώ) εισάγαμε το πρώτο εξάμηνο του 2012, ενώ ολόκληρο το 2011 είχαμε εισάγει 174.390 τόνους (76,8 εκ. ευρώ). Οι περισσότερες πατάτες έρχονται από την Αίγυπτο: 52.243 τόνοι το 2011 και 36.340 τόνοι το πρώτο 6μηνο του 2012. Ακολουθούν η Κύπρος, οι Κάτω Χώρες, η Γαλλία και η Γερμανία. Στην Ελλάδα η παραγωγή έφτασε το 2011 τους 705.000 τόνους.





ΠΗΓΗ...http://periergaa.blogspot.gr

"ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΔΡΟΜΟ ΕΙΜΑΣΤΕ".


Ο δρόμος προς την ελευθερία

…στον δρόμο για την Λευτεριά!


Αυτή τη στιγμή νιώθουμε ότι στέκουμε άπραγοι (βουβοί δεχόμαστε τον βιασμό). Κανείς μας δεν καταλαβαίνει ότι η αντίσταση που ήδη κάνουμε (όποιου είδους) είναι αυτή που θα τους στείλει στον αγύριστο. Κανείς μας δεν καταλαβαίνει τη σπουδαιότητα του αγώνα του. Όλοι περιμένουμε να συμβεί κάτι σημαντικό, κάτι μεγάλο που θα τους ρίξει. Γι’ αυτό φτερουγίζει η καρδία στην πράξη αντίστασης όποιου άλλου, κυρίως όταν γίνει ντόρος (τραβήξει τις κάμερες πάνω του). Φτερουγίζει η καρδιά γιατί αναμένουμε το «μεγάλο»..

Να μην αυταπατώνται όμως όλοι όσοι επιδιώκουν τη διασημότητα, δεν αναζητούμε ήρωες, αλλά αφορμή!!! Η κίνηση μετράει -ως πιθανή αιτία για το μεγάλο μπραφ- κι όχι αυτός που την κάνει.


Το σημαντικό του θέματος όμως είναι άλλο. Το ότι δεν καταλαβαίνουμε ότι αλλάζουμε την ιστορία, δεν σημαίνει ότι δεν την αλλάζουμε!! Ό,τι ακριβώς κάνουμε θα τους ξεκουμπίσει (σχεδόν έχει επιτευχθεί.. ένα τσακ).

Θα πέσουν επειδή γκαρίζουμε στις εφορίες, επειδή στήνουμε ανταρτοπόλεμο σε κάθε παράνομο ξεπούλημα δημόσιας περιουσίας, επειδή δεν μπορούν να σταθούν ανάμεσά μας, επειδή δεν τηρούμε τα μέτρα, επειδή τους μηνύουμε, επειδή δεν μπορούν ούτε κατασχέσεις να κάνουν, ούτε καν το ρεύμα να κόψουν, δεν τους παίρνει, επειδή πέφτει ένα κάλεσμα και τρέχουν εκατό, επειδή δεν λυγίζουμε με τίποτα, επειδή στηρίζουμε ο ένας τον άλλο και κρατάμε γερά.


Όταν με το καλό ελευθερωθούμε τα πράγματα θα μπουν στη θέση τους. Τότε θα ανακαλύψουμε ότι ΟΛΟΙ μαζί το φέραμε! Άσχετα με το είδος της αντίστασης που προέβαλε ο καθένας μας, αυτή καθαυτή η αντίσταση είναι που θα τους ρίξει.

Επίσης τότε θα ηρωποιηθεί ο «άσημος».. Αυτός που σήμερα παλεύει χωρίς να φαίνεται, χωρίς εχέγγυα, λυσσαλέα, που κάθε προσπάθειά του πάει άπατη, κι αυτός εκεί, κάθε φορά σηκώνει κεφάλι και ματωμένος αρχίζει νέα μάχη.

Ήρωας μου είναι ο διπλανός μου.. Ο δικός του αγώνας θα φέρει και την δική μου ελευθερία. Ο αγώνας του καθενός. 


Στεφανία Λυγερού





ΠΗΓΗ...http://www.ramnousia.com

ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΓΚΕΙ-ΝΤΑΟΥΝ.

Magnify Image
Corpus Christi 
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΗ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΥ 

Το σκοταδιστικό μπλογκ καταδικάζει το υπερβλάσφημο θεατρικό Corpus Christi και καλεί τους πιστούς σε διαμαρτυρία έξω από την τελευταία παράσταση του «αντιχριστιανικού» θεάτρου, ώστε να προσελκυσθεί «το έλεος του θεού που θα δώσει και την τελική λύση».   Τι εύχονται; Να καθαρίσει η Χρυσή Αυγή; Να γίνει επιλεκτικός καταποντισμός, όπου οι φελλοί (δηλαδή οι φανατικοί) θα επιπλεύσουν; Να βγει ο Σουλεϊμάν από την τηλεόραση να τους σφάξει – και μετά, βέβαια, να τον κάψει ο Θεός;
 Ξεχνούν, όμως, ότι ο Θεός δεν τιμωρεί. Και γιατί δεν τιμωρεί; Διότι, όπως λέγουν οι πατέρες οι ίδιοι, ο Θεός είναι αγάπη. Και ο πλησίον αδερφός. Ή αδερφή. (Εγώ θα σας τα λέω;) Αυτοί, οι διαμαρτυρόμενοι θεούσοι, έχουν αγάπη; Πού την έχουν; Στο ψυγείο, όπου την καλύπτει ένας πάγος ασφαλείας. Τα παιδιά τους είναι στρέιτ; 
  Χθες, η πιστή γειτόνισσά μου ούρλιαζε στον φοιτητή του τρίτου: «Είσαι πολύ γκέι. Είσαι φριχτά γκέι. Γι' αυτό έχεις θαμπό μυαλό». Μετά έμαθα ότι ο γιος της είναι γκέι. Άρα αυτή, που κατά πάσα πιθανότητα "ευθύνεται" (σε εισαγωγικά!) και για τη σεξουαλικότητά του, μισεί τους γκέι. Αγάπη, πάντως, δεν έχει. Μόνο καυτά σορτς με μικροσκοπικές τσέπες. Δεν χωράει αγάπη εκεί μέσα. Ούτε καν ο κώλος της δεν χωράει καλά-καλά. Και δεν έχει κάναν τεράστιο. Έναν κανονικό κώλο έχει, που τον παστώνει σ' ένα ελάχιστο σορτς. Κι ένα ελάχιστο μυαλό έχει, που το παστώνει σε ένα μέτριο κεφάλι. Κι ένα στενό στέρνο, όπου παστώνει μια στενή καρδιά. Χωρίς αγάπη. Ούτε για τον γιο της. 

Έτσι είναι οι φανατικοί. Με ασφυκτικά σορτς και στέρνα. Και στο κεφάλι μια στέρνα. Τη φαντάζομαι έξω από το Χυτήριο να πετάει πράγματα στους γκέι με την ευκαιρία και με τα βαμμένα νύχια της. Δίπλα στις τριχωτές, κουκουλωμένες με τα μάξι θεούσες. Που το μυαλό τους το θαμπό εγκρίνει μόνο, τι; Το σωστό, το στρέιτ, το θεόσταλτο το ζευγάρι. Που αυτή είναι μόνη ντιπ και όταν είχε γκόμενο του ούρλιαζε μέσα στα μούτρα κι αυτός την έδερνε. Επειδή το μυαλό του ήταν θαμπό. Και το πουλί του οκνό. Δεν ξέρω πώς ήταν το πουλί του. Ξέρω τον ήχο της κλοτσιάς στο σώμα μιας γυναίκας. Μιας γυναίκας που έχει συνηθίσει να κλοτσιέται. Και να υπομένει. Και να μην πιστεύει στην αγάπη. Μόνο στον Θεό. Αλλά ο Θεός είναι αγάπη, χελόου;
 Πιστεύει, όμως, στη θαμπάδα των γκέι. Λες και ο γιος της έγινε γκέι λόγω έλλειψης μυαλού, κάτι σαν αποτέλεσμα του Συνδρόμου Ντάουν: γκέι-ντάουν. Οι συγκεκριμένοι γκέι στο Χυτήριο είχαν άποψη, λόγο, κουλτούρα. Αυτή έχει ένα στενό σορτς, όπου δεν χωράει τίποτα. Ούτε μια κλανιά  – δεν εμπιστεύομαι τους ανθρώπους που δεν κλάνουν: που παστώνουν συναισθηματικές και σωματικές εξάρσεις. Γι' αυτό συντάσσεται με τους θεούσους. Και τηγανίζει αυγά βλέποντας πρωινάδικο κάθε πρωί που ακόμα δεν έχω κοιμηθεί και βάζω ραδιόφωνο για να την καλύψω. Και όταν τη βλέπω στο ασανσέρ θέλω να την περάσω με Άζαξ.
 Μπας και ξεθαμπώσει το μυαλό της. Και να της πω:
 «Οι πιστοί έχουν αγάπη. Εσύ είσαι παστή».



 Πηγή: www.lifo.gr

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΚΕΚΟΙΜΗΜΕΝΟΥΣ..

1
Ένας συγγραφέας, σε κάποια επίσκεψη του στον Πανάγιο Τάφο στα Ιεροσόλυμα, εγνώρισε έναν Αγιοταφίτη μοναχό. 

Ο μοναχός, λοιπόν, αναφερόμενος στους γονείς του, είπε τα εξής... 
«Ο πατέρας μου ήταν φτωχός, αλλά πολύ ευσεβής. Όταν επρόκειτο να γίνει Λειτουργία, περίμενε τον παπά στην πόρτα της Εκκλησίας. Ενώ η μητέρα μου δεν ήταν ασεβής, σπανίως όμως εκκλησιάζετο. Προτιμούσε την Κυριακή να καθίση σπίτι, να μαγειρέψη για την οικογένεια, να κάνη τις δουλειές του σπιτιού, παρά να πηγαίνη Εκκλησία.

Όταν εκοιμήθησαν οι δύο γονείς μου, είδα, λέγει ο μοναχός, και τους δύο στον ύπνο μου· και μεν ο πατέρας μου βρισκόταν σ’ένα ωραιότατο, πανευφρόσυνο περιβόλι κι εκεί απελάμβανε την ευτυχία του Παραδείσου, η δέ μητέρα μου με μεγάλο πόνο μου έλεγε: «Δός μου, παιδάκι μου, κι εμένα, να φάω λίγο απο το πιάτο σου ! Πεινάω!»

Την άλλη ημέρα, όταν ξύπνησα, σκέφθηκα: Αφού είναι πεθαμένη η μητέρα μου, τι είδους φαγητό μπορεί να επιθυμή; Ασφαλώς, έχει ανάγκη απο πνευματική τροφή.

Χωρίς κανέναν δισταγμό πήγα στην Ιερά Μονή του Αγίου Σάββα καΙ έδωσα τα απαραίτητα, με την παράκληση να κάνουν ενα Σαρανταλείτουργο στο όνομα της μητέρας μου, με σκοπό να την υψώση λιγάκι ο Θεός, για να είναι μαζί με τον πατέρα μου, να χαίρωνται και να συνευφραίνονται στο κάλλος του Παραδείσου.

Πρίν όμως τελειώση το Σαρανταλείτουργο, στη μέση περίπου είδα στον ύπνο μου τον πατέρα μου να μου λέγη με σκυθρωπό ύφος.

-- Γιατί μου αφήρεσες την μερίδα μου;

Σας βεβαιώ, είπε ο μοναχός, οτί «κοκκάλωσα»! Δεν ήξερα τι να απαντήσω!

Την άλλη ημέρα παρήγγειλα να προστεθή αμέσως και το όνομα του πατέρα μου στο Σαρανταλείτουργο και μόλις τελείωσε έκανα κι ένα δεύτερο και για τους δύο γονείς μου.

Κατόπιν τους ξαναείδα να είναι αναπαυμένοι και ευχαριστημένοι, χωρίς πλέον να μου παραπονούνται.

Έκτοτε, πέρασαν πάρα πολλά χρόνια, περισσότερα απο είκοσι, κάνω συνέχεια Μνημόσυνα υπέρ αυτών και κάθε χρόνο απο ένα Σαρανταλείτουργο, για να έχουν περισσότερη ανάπαυσι εν Κυρίω»

Απο το βιβλίο:
Εμπειρίες κατα την Θεία Λειτουργία
Πρωτοπρεσβύτερου Στέφανου Κ. Αναγνωστόπουλου
»



ΠΗΓΗ..http://www.agioritikovima.gr     .     

TO ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ «БГНЕС» ΚΑΝΕΙ ΛΟΓΟ ΓΙΑ «ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ» ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ!

.
«Ενώ διεθνείς οργανισμοί, αναγνωρίζουν την ύπαρξη «Μακεδονικής» μειονότητας, η ίδια η Ελλάδα, είναι σιωπηλή», γράφει το βουλγαρικό πρακτορείο «БГНЕС» που επικαλείται δημοσίευμα της Deutsche Welle στη βουλγαρική γλώσσα, και συνεχίζει...

«Το κόμμα των "Μακεδόνων" στην Ελλάδα ονομάζεται «Ουράνιο Τόξο» και υπάρχει ήδη εδώ και 20 χρόνια. Ο Δημήτρης Ιωάννου, μέλος του «Ουράνιου Τόξου» και εκδότης της μηνιαίας εφημερίδας «Νόβα Ζόρα» που διανέμεται δωρεάν θα εξηγήσει: 

«Στη χώρα του λίκνου της δημοκρατίας, οι κανόνες είναι τέτοιοι ώστε εμείς ως κόμμα δεν μπορούμε να δημοσιοποιήσουμε τις απόψεις μας στο κοινό, για αυτό αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μια εφημερίδα». Η «Νόβα Ζόρα» είναι η πρώτη επιτυχία των "Μακεδόνων" στην Ελλάδα.

Χαρακτηριστική είναι η δήλωση του Δ. Ιωάννου:
«Το ιδιόκτητο δίκτυο της εργασίας μας πήγε κατά την εξέλιξή της, πολύ καλύτερα από ό, τι αναμενόταν, μέσω ακτιβιστών διανέμονται 20.000 αντίτυπα το μήνα σε όλα σχεδόν τα χωριά και τις πόλεις που κατοικούν "Μακεδόνες". Η αντιμετώπιση των αναγνωστών είναι πολύ θετική και όλοι μαζί βελτιώνουμε την εφημερίδα μας ώστε να συμβάλει στη διατήρηση της «μακεδονικής» συνείδησης σε αυτά τα εδάφη.

Η «Νόβα Ζόρα» είναι ένας καθρέπτης της ζωής των "Μακεδόνων" στην Ελλάδα, σε όλες του τις πτυχές, γράφει το δημοσίευμα και θα τονίσει ότι το ελληνικό κράτος δεν κάνει τίποτε για να τους βοηθήσει.

Ο Παναγιώτης Αναστασιάδης ή σλαβικά Πάντε Ασλάκοφ, ήταν δήμαρχος του χωριού Μελίτη -γράφει το δημοσίευμα- και σύμφωνα με τον ίδιο, από το σύνολο των 2.500 του χωριού οι 95 % είναι "Μακεδόνες". Το χωριό είναι γνωστό από τη γιορτή που διοργανώνει για την επέτειο του Ίλιντεν. «Με αυτές τις επετείους ενδυναμώνουμε τις νέες γενιές να γνωρίσουν την ιστορία και να μελετήσουν το παρελθόν των οικογενειών τους» τονίζει ο Ασλάκοφ.




ΠΗΓΗ...http://www.agioritikovima.gr

ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΣΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.


Ελληνοτουρκική «κυριαρχία» στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Ξεχωρίζουν 2 ελληνικές και μία τούρκικη ταινία

Η τούρκικη ταινία «Μούχλα» του Αλί Αϊντίν και δυο ελληνικές ταινίες, η «Χαρά» του Ηλία Γιαννακάκη και «Το παιδί που τρώει το φαγητό του πουλιού», του Έκτορα Λυγίζου, ήταν τελικά οι τρεις πιο ενδιαφέρουσες ταινίες του διαγωνιστικού τμήματος του φετινού 35ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης, που η αυλαία του πέφτει σήμερα με την απονομή των βραβείων και την προβολή της ταινίας «Στη χώρα των άλλων», του Κορεάτη σκηνοθέτη Χονγκ Σανγκ-σου. Οι τρεις ταινίες είναι ανάμεσα στα φαβορί για τα βραβεία του Φεστιβάλ.

Δείγμα του προβληματισμού αλλά και των νέων τάσεων στο σύγχρονο τούρκικο κινηματογράφο είναι η ταινία «Μούχλα», του Αλί Αϊντίν. Ο μεσήλικας πρωταγωνιστής της, φύλακας σε επαρχιακό σταθμό τρένου της Ανατολίας, αναζητεί απεγνωσμένα και επίμονα, εδώ και 18 χρόνια, πληροφορίες για τον εξαφανισμένο φοιτητή γιο του, που είχε συλληφθεί για αντικαθεστωτικές διαδηλώσεις από το τότε δικτατορικό καθεστώς. Με μια κάμερα που καταγράφει απλά, χωρίς εξάρσεις, την πορεία του ήρωα (από τις ανακρίσεις στην αστυνομία μέχρι την άχαρη, καθημερινή απασχόλησή του στο τρένο -η δουλειά του είναι να ελέγχει τις ράγες), με λιγοστό διάλογο και ένα ηθελημένα αργό (αν και όμορφα δοσμένο) ρυθμό που θυμίζει τις ταινίες τόσο του συμπατριώτη του Νούρι Μπίλγκε Τσεϊλάν όσο και του δικού μας Αγγελόπουλου, ο Αϊντίν έφτιαξε μια όμορφη, συγκινητική ταινία, και τα τελικά της αποτελέσματα θυμίζουν τις αντίστοιχες αναζητήσεις για τους Κύπριους αγνοούμενους της τούρκικης εισβολής.

Η ταινία «Το αγόρι τρώει το φαγητό του πουλιού», του Έκτορα Λυγίζου που είχε προβληθεί και βραβευτεί στο φεστιβάλ του Κάρλοβι Βάρι, αναφέρεται στην κρίση και τη λιτότητα. Η ταινία κινείται σε μια μαύρη, συχνά καταθλιπτική ατμόσφαιρα, με τον πρωταγωνιστή του, έναν 20χρονο άνεργο, αλλά αξιοπρεπή μέσα από τη φτώχια του, που η πείνα (το σενάριο, όπως αναφέρει ο σκηνοθέτης, είναι εμπνευσμένο από την «Πείνα» του Κνουτ Χάμσουν) τον οδηγεί συχνά στο να τρώει το φαγητό του καναρινιού του και πολλά αλλά.

Με ένα βασικά ρεαλιστικό στιλ, ο σκηνοθέτης (δημιουργός της μικρού μήκους ταινίας «Αγνά νιάτα» που είχε προβληθεί στο Φεστιβάλ Βενετίας το 2004) ακολουθεί από κοντά τον πρωταγωνιστή του (Γιάννη Παπαδόπουλο) με την κάμερα σε συνεχή κίνηση, συνήθως πίσω από την πλάτη του, σε κοντινά, λιτά, απέριττα, «μπρεσονικά» πλάνα, δημιουργώντας μια κλειστοφοβική ατμόσφαιρα. Στον κλειστό αυτό κόσμο του νεαρού ήρωα (η πιο σωστά αντί-ήρωα) η Αθήνα, αν και σε δεύτερο πλάνο, παίζει σημαντικό ρόλο. Μια Αθήνα που γνωρίζουμε μέσα από φευγαλέες αλλά σημαντικές σκηνές: ιδιαίτερα μέσα από διάφορα διαμερίσματα, όπως εκείνο του ήρωα ή το άλλο του μοναχικού, άρρωστου γέρου, που φροντίζει ο νεαρός, τα γραφεία της εταιρείας προσφοράς φτηνότερης τηλεφωνικής σύνδεσης, όπου για ένα διάστημα προσλαμβάνεται ο ήρωας, ένα μισογκρεμισμένο κτίριο, εγκαταλειμμένο μάλλον γιατί σταμάτησαν οι οικοδομικές επιχειρήσεις, την έρημη εκκλησία (η έλλειψη πίστης;) με μόνο μια ηλικιωμένη γυναίκα, και τον νεαρό να αναζητά ένα είδος λύτρωσης, τραγουδώντας, σε μια στιγμή (σε μιαν από τις πιο όμορφες σκηνές), ένα κομμάτι του Μπαχ, καθώς και η Αθήνα όπου ένα τμήμα της νεολαίας βρίσκει το χρόνο να διασκεδάσει, η τελευταία αυτή σε σκηνές που δεν βλέπουμε αλλά ακούμε στην ηχητική μπάντα. 

Πρόκειται για μια από τις καλύτερες ταινίες στο διαγωνιστικό τμήμα του φεστιβάλ και θεωρείται φαβορί να αποσπάσει κάποιο από τα βραβεία. 

Η ταινία «Χαρά» του Ηλία Γιαννακάκη αρχίζει με μια σειρά πλάνων στα οποία η πρωταγωνίστρια, αφού έχει βγει από ένα νοσοκομείο με το νιογέννητο μωρό της (όπως τουλάχιστον νομίζουμε), το νταντεύει, το ταΐζει, του τραγουδάει και γενικά παίζει μαζί του. Πλάνα γυρισμένα σε μαυρόασπρο φιλμ, όπως και όλη η ταινία, που αν και παρατραβάνε κάπως σε διάρκεια, δίνουν ένα ντοκιμαντεριστικό στιλ στην αφήγηση. Σύντομα θα μάθουμε πως η γυναίκα έχει κλέψει το αγοράκι από το νοσοκομείο και αναζητείται από την αστυνομία.

Στην πρώτη του αυτή ταινία «φιξιόν», ο Ηλ. Γιαννακάκης (σκηνοθέτης του ενδιαφέροντος ντοκιμαντέρ «Αλεμάγια») δεν ενδιαφέρεται για την αστυνομική πλευρά της ιστορίας του, όπως σίγουρα θα συνέβαινε σε μια αντίστοιχη αμερικανική ταινία. Εκείνο που τον ενδιαφέρει είναι η γυναίκα και η σχέση της με το μωρό. Όσα συμβαίνουν στη συνέχεια – η συνάντησή της με έναν ηλικιωμένο άντρα που κάνει ωτοστόπ, η σύγκρουσή της με έναν ληστή, που καταλήγει στο θάνατό του, και η σύλληψη της ως μέλος σπείρας και απαγωγής του παιδιού για να πουλήσει τα όργανά του, όπως ερμηνεύει τις αθώες κατά τα άλλα πράξεις της η «Δικαιοσύνη» – είναι αφορμή για να αναπτύξει ο σκηνοθέτης το ψυχολογικό πορτρέτο της Χαράς (το όνομα έχει διπλή έννοια) αλλά και να φέρει στην επιφάνεια τα παιδικά και άλλα τραύματά της: τον ψυχικό της κόσμο, τη σιωπή της, την άρνησή της να επικοινωνήσει με το δικηγόρο της ή τη μητέρα της (στις σκηνές της στο δικαστήριο, η Λήδα Πρωτοψάλτη, με τις δικές της ένοχες σιωπές, εκφράζει τη μητέρα και τη σχέση της με την αποξενωμένη κόρη).

Με λιτότητα στο στήσιμο των πλάνων, με ελλειπτικότητα, με μια φωτογραφία (του Γιώργου Αργυροηλιόπουλου) που συμβάλει στη δημιουργία της απαιτούμενης ατμόσφαιρας, ο Ηλ. Γιαννακάκης έφτιαξε μια συγκινητική στην απλότητά της, χαμηλών τόνων ταινία. Σημαντικό ρόλο στην ταινία παίζει αναμφισβήτητα το πορτρέτο της Χαράς, που σκιαγραφεί με ξεχωριστή εσωτερική δύναμη η Αμαλία Ματούση.

Στις ταινίες από τα διάφορα αφιερώματα του φετινού Φεστιβάλ ξεχωρίζει η πρόσφατη ταινία «Η εποχή του ρινόκερου», του Ιρανού σκηνοθέτη Μπαχμάν Γκομπαντί. Ο Γκομπαντί εμπνέεται από την περιπετειώδη ζωή του Κούρδου ποιητή Καμανγκάρ, ο οποίος ύστερα από 35 χρόνια στις φυλακές του ιρανικού καθεστώτος, ξεκινά ένα ταξίδι στην Κωνσταντινούπολη, σε αναζήτηση της εξαφανισμένης γυναίκας του (η οποία σύμφωνα με τις ψευδείς πληροφορίες των ιρανικών Αρχών πίστευε πως ο άντρας της είχε πεθάνει), για να φτιάξει ένα είδος ποιητικού οδοιπορικού. Ενός όμορφου, ελεγειακού οδοιπορικού, φωτογραφημένου με ξεχωριστή αγάπη και φροντίδα από τον Τουράι Ασνάι (οπερατέρ με τον οποίο ο Γκομπαντί είχε γυρίσει και το «Ποιος φοβάται τους γάτους της Περσίας»), με τον κουρδικής καταγωγής Ιρανό σκηνοθέτη να συνδυάζει ρεαλιστικές εικόνες της περιπλάνησης του ήρωά του με σκηνές καθαρά ποιητικές, ιδιαίτερα προς το φινάλε, ενώ ενδιάμεσα ακούμε σε γυναικεία φωνή «off» αποσπάσματα από τα ποιήματα του Καμανγκάρ.



ΠΗΓΗ...http://www.newsbeast.gr

Μ. ΖΑΜΠΙΔΗΣ: "ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ".


«Στο τέλος θα μείνει μόνο... ένας!»

Ο Μ. Ζαμπίδης θα διεκδικήσει το Κ-1

Στην κυκλοφορία δόθηκε το επίσημο trailer του Κ-1 το οποίο θα φιλοξενηθεί στην Αθήνα στις 15 Δεκεμβρίου. Στο κλειστό του ΟΑΚΑ ο Μιχάλης Ζαμπίδης θα διεκδικήσει το κορυφαίο τουρνουά kickboxing μπροστά στο κοινό του.

Τρεις μάχες σε μια νύχτα.

Στο τέλος θα μείνει μόνο ένας.
 



Πηγή: Sport-fm.gr

Η ΟΡΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ.


Η ορολογία των καλλυντικών

Για να γνωρίζετε τι σημαίνει κάθε συστατικό

Τώρα η σύγχρονη κοσμετολογία διαθέτει ένα πλήθος προϊόντων, που είναι κατάλληλα να λύσουν αποτελεσματικά και δραστικά κάθε πρόβλημα ομορφιάς.

Εκείνο που μένει σ’ εσάς είναι να μάθετε τι σημαίνει το κάθε συστατικό που εμπεριέχεται σε κάθε καλλυντικό προϊόν. Με άλλα λόγια, να μάθετε την ορολογία των καλλυντικών!

ΑΗΑς
Είναι τα άλφα υδροξυοξέα. Μια οικογένεια δηλαδή συστατικών που παρασκευάζονται συνθετικά ή που προέρχονται από φρούτα και άλλες φυσικές ουσίες. Σε τι βοηθάνε; Στην απομάκρυνση των νεκρών κυττάρων της επιδερμίδας (και επομένως δρουν ευεργετικά στην αντιμετώπιση της πρόωρης γήρανσης), την ανάπλαση και αποκατάσταση της επιδερμίδας και την εξάλειψη των χρωστικών κηλίδων.

ΑΝΤΙΟΞΕΙΔΩΤΕΣ
Περιλαμβάνουν τις βιταμίνες Α, C, Ε και β-καροτίνη. Ουδετεροποιούν τις πιθανές ζημιογόνες επιδράσεις των ελεύθερων ριζών στα κύτταρα και προστατεύουν την επιδερμίδα από τις βλαβερές επιδράσεις του περιβάλλοντος.

ΕΚΧΥΛΙΣΜΑΤΑ ΒΟΤΑΝΩΝ
Εκχυλίσματα φυτών που χρησιμοποιούνται στην κοσμετολογία για τις καταπραϋντικές τους ιδιότητες.

ΚΟΛΛΑΓΟΝΟ
Μια ουσία που βρίσκεται φυσικά στην επιδερμίδα, προσδίδοντάς της ανθεκτικότητα.

ΧΟΡΙΟ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ
Το υπόστρωμα της επιδερμίδας που πρέπει να φροντίζουμε να διατηρείται πάντα ελαστικό, καθώς καθορίζει την εξωτερική εμφάνιση και λειτουργία της επιδερμίδας.

ΕΛΑΣΤΙΝΗ
Χαρίζει στην επιδερμίδα την ελαστικότητά της. Η έλλειψή της προκαλεί χαλάρωση και ρυτίδες.

ΕΝΖΥΜΑ
Μόρια πρωτεΐνης που παίζουν σημαντικό ρόλο στη φυσιολογική διαδικασία ανανέωσης της επιδερμίδας.

ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΡΙΖΕΣ
Είναι οι χημικές ουσίες που παράγονται ως μέρος της μεταβολικής διαδικασίας του σώματος και που μπορούν μερικές φορές να φθείρουν τη δομή των κυττάρων. Η υπερβολική έκθεση στον ήλιο αυξάνει τη δημιουργία και παραγωγή τους σε υψηλά επίπεδα.

ΛΙΠΟΣΩΜΑΤΑ
Είναι προηγμένο σύστημα που μεταφέρει υδατοδιαλυτά συστατικά, όπως αντιοξειδωτές, ακριβώς στα συγκεκριμένα σημεία της επιδερμίδας που το έχουν περισσότερο ανάγκη.

ΠΡΟΒΙΤΑΜΙΝΗ Β5
Ενυδατικό συστατικό με μαλακτικές, δροσιστικές επιδράσεις.

ΥΠΟΑΛΛΕΡΓΙΚΑ
Τα προϊόντα που παρουσιάζουν πολύ μικρές πιθανότητες να προκαλέσουν αλλεργική αντίδραση.

ΟΦΘΑΛΜΟΛΟΓΙΚΑ ΕΛΕΓΜΕΝΑ
Ελεγμένα από ειδικούς, για να εξασφαλιστεί ότι τα προϊόντα είναι κατάλληλα για χρήση γύρω από την ευαίσθητη περιοχή των ματιών.



ΠΗΓΗ...http://www.newsbeast.gr

ΣΚΟΠΙΑΝΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΝΑΖΗΤΕΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΜΕ ΔΕΙΚΤΗ IQ 140+


Με αγγελία στις εφημερίδες των Σκοπίων ο υπουργός υγείας της ΠΓΔΜ αναζητά 7 με 10 εξωτερικούς συνεργάτες των οποίων ο δείκτης νοημοσύνης να ξεπερνά το 140.


Πολλές αντιδράσεις έχει προκαλέσει στα Σκόπια αγγελία του υπουργού υγείας της ΠΓΔΜ Νίκολα Τοντόρφ, ο οποίος αναζητά εξωτερικούς συνεργάτες, με βασική προϋπόθεση να έχουν Δείκτη Νοημοσύνης (IQ) μεγαλύτερο του 140!

Οι συνεργάτες αυτοί θα αποτελέσουν μέλη μίας νεοσύστατης Επιτροπής στο υπουργείο Υγείας σχετικά με αναλύσεις στον χώρο της Υγείας και θα αμείβονται με 50 έως 80 ευρώ έκαστος για μία με δύο συνεδριάσεις της Επιτροπής το μήνα.

Οι συνεργάτες, όπως αναφέρεται στην αγγελία, πρέπει να έχουν πιστοποιητικό από τον διεθνή οργανισμό Μένσα, με το οποίο θα αποδεικνύεται ότι διαθέτουν υψηλό Δείκτη Νοημοσύνης.

Οι αντιδράσεις ήρθαν κυρίως στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, με επικριτικά σχόλια περί πολιτικής διακρίσεων από τον υπουργό Υγείας της ΠΓΔΜ, ενώ η είδηση μεταδίδεται και από ξένα μέσα ενημέρωσης.

Σε ορισμένα σχόλια αναφέρεται ότι όσοι δεν έχουν τον Δείκτη Νοημοσύνης που ζητάει ο κ.Τοντόρφ «πρέπει να φέρουν στο βραχίωνα κίτρινη κορδέλα».

Ο ίδιος ο κ.Τοντόροφ, απαντώντας στις επικρίσεις, υποστήριξε ότι δεν είναι υπάρχει τίποτα μεμπτό στην αγγελία αυτή, σημειώνοντας ότι σκοπός του είναι η συγκρότηση μία ομάδας ικανότατων συμβούλων για να παρέχουν υπηρεσίες που θα συμβάλουν στην αναβάθμιση του χώρου της Υγείας στην ΠΓΔΜ.




ΠΗΓΗ...http://www.newsit.gr

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...