Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

Ι.Μ Αγίου Ιλαριωνος

Ιερός Ναός Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη του χωριού.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη πλατείας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Νερόμυλος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πετροντούβαρο.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Σοκάκι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Ι.Μ Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Καταρράκτης.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Αγία Παρασκευή.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Φράγμα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

"Μπιτσκία".

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης .

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χορευτικός σύλλογος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εκκλησία - κοινότητα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άνοιξη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

ΕΓΚΡΙΣΗ ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΕΞΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΧΩΡΩΝ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΗΣ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΑΠΟΡΡΙΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ Π.Ε. ΠΕΛΛΑΣ


Δημοπράτηση της αποκατάσταση των τελευταίων έξι Χώρων Ανεξέλεγκτης Διάθεσης Απορριμμάτων από την Π.Ε. Πέλλας

Αντιπεριφερειάρχης Θ. Θεοδωρίδης: «Πράσινο» φώς για ένα μεγάλο και σημαντικό έργο περιβαλλοντικής εξυγίανσης και προστασίας της Πέλλας

Η Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ενέκρινε στην τελευταία της συνεδρίαση την δημοπράτηση του έργου «Αποκατάσταση των έξι Χώρων Ανεξέλεγκτης Διάθεσης Αποβλήτων Π.Ε. Πέλλας». Το έργο αφορά την αποκατάσταση των τελευταίων 6 μη αποκατεστημένων ΧΑΔΑ εντός της ΠΕ Πέλλας. Ένα σημαντικό έργο για την περιβαλλοντική προστασία της περιοχής το οποίο παρακολούθησε και προώθησε συστηματικά ο Αντιπεριφερειάρχης Πέλλας κ. Θεόδωρος Θεοδωρίδης. Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στο ποσό των 1.808.100 ευρώ, αναδεικνύοντας την σημασία του. Η έγκριση της διαδικασίας δημοπράτησης ανοίγει τον δρόμο για την κατασκευή του.

Οι έξι εναπομείναντες χώροι ανήκουν στην 3η και 4η κατηγορία επικινδυνότητας εντούτοις οι παρεμβάσεις και εργασίες που θα εκτελεστούν για την αποκατάστασή τους είναι της 1ης κατηγορίας. Με τον τρόπο αυτό διασφαλίζεται πλήρως ότι δεν θα υπάρξουν στο μέλλον περιβαλλοντικά προβλήματα ή οχλήσεις, θέτοντας σε κίνδυνο την ανθρώπινη υγεία ή την οικολογική ισορροπία των παρακείμενων οικοσυστημάτων, επιφανειακών και υπόγειων νερών.

Μεταξύ των εργασιών που περιλαμβάνονται στο έργο είναι η συλλογή απορριμμάτων στην ευρύτερη περιοχή, ο καθαρισμός και η αποκατάσταση του φυσικού ανάγλυφου, η διαχείριση στραγγισμάτων, όμβριων και φυσικού αερίου, η σήμανση και περίφραξη, η δημιουργία αντιπυρικής ζώνης καθώς επίσης και η περιβαλλοντική παρακολούθηση της περιοχής για χρονικό διάστημα τουλάχιστον τριών χρόνων.

Σε δήλωσή του ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Θεοδωρίδης αναφέρει: «Μαζί με την αντιπλημμυρική θωράκιση της Πέλλας, μας ενδιαφέρει η προστασία και διατήρηση της οικολογικής ισορροπίας της περιοχής. Αυτή τη στιγμή πραγματοποιείται στην Πέλλα το μεγαλύτερο έργο αντιπλημμυρικής θωράκισης των τελευταίων δεκαετιών με προϋπολογισμό έντεκα εκατομμύρια ευρώ. Το έργο υλοποιείται στους τέσσερεις κύριους χείμαρρους της Αλμωπίας αλλά ουσιαστικά προστατεύει την Σκύδρα, την Κρύα Βρύση κι άλλες περιοχές. Με την αποκατάσταση των τελευταίων χώρων ανεξέλεγκτης διάθεσης αποβλήτων εξασφαλίζουμε ότι η νέα γενιά θα παραλάβει ένα καθαρότερο και ασφαλέστερο περιβάλλον.

Να τονίσω ότι τα περισσότερα έργα περιβαλλοντικής αποκατάστασης ολοκληρώθηκαν από την τρέχουσα διοίκηση και θα ήθελα να ευχαριστήσω για την συνεργασία που έχουμε τον Περιφερειάρχη κ. Απόστολο Τζιτζικώστα. Είναι γνωστό το ενδιαφέρον του για την υλοποίηση έργων βιώσιμης ανάπτυξης. Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω θερμά και τα στελέχη της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων που έχουν την ευθύνη προώθησης των διαδικασιών και επίβλεψης της κατασκευής του έργου».  

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ.


Εγώ και η οικογένειά μου, ευχαριστούμε  θερμά τις ομάδες των βετεράνων του 
ΑΛΜΩΠΟΥ ΑΡΙΔΑΙΑΣ και του ΠΑΟΚ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, καθώς επίσης  τον ΑΣ ΠΡΟΜΑΧΟΙ  και όσους συμμετείχαν,
 για την γενναιόδωρη προσφορά τους, βοηθώντας μας με  τον φιλικό αγώνα, που πραγματοποίησαν.
Ευχόμαστε σε όλους υγεία και κάθε επιτυχία.

Προμαχιώτης.

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΣΤΕΟΠΟΡΩΣΗ ΣΤΟ ΚΑΠΗ ΑΡΙΔΑΙΑΣ


ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Υγείας, (7 Απριλίου) ο Δήμος Αλμωπίας και το ΚΕΚΠΑ Δήμου Αλμωπίας σας προσκαλούν την Κυριακή 6 Απριλίου και ώρα 11π.μ. στην εκδήλωση που θα γίνει στο χώρο του ΚΑΠΗ Αριδαίας με θέμα: 


«   Τι είναι η οστεοπόρωση; Πως μπορεί να ανακαλυφθεί η οστεοπόρωση;  », 

Ομιλητής Dr Τεκνίδης Χρήστος
(Γενικός Ιατρός του Γ.Ν. Έδεσσας και του Κ.Υ. Αριδαίας)


Παράλληλα θα γίνει ενημέρωση για τη θεραπεία της υπέρτασης, του σακχάρου και θα πραγματοποιηθούν μετρήσεις σακχάρου από τους νοσηλευτές του ΚΕΚΠΑ.

ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΣΤΑΜΕΝΙΤΗΣ: « ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΑΜΕΣΑ Η ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΑΕΡΙΑΣ ΑΝΤΙΧΑΛΑΖΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ».



«Επιστολή προς τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και συνάντηση με τον Πρόεδρο του ΕΛΓΑ»

Συνάντηση με τον Πρόεδρο του ΕΛΓΑ είχαν σήμερα οι Βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας Διονύσης Σταμενίτης και Απόστολος Βεσυρόπουλος για το ζήτημα της εναέριας αντιχαλαζικής προστασίας, ενώ με επιστολή ενημέρωσαν και τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.
 Με αφορμή την καθυστέρηση της ανάθεσης για την υλοποίηση του προγράμματος της αντιχαλαζικής προστασίας και το γεγονός ότι δεν έχουν υπογραφεί ακόμη οι συμβάσεις, οι δύο Βουλευτές ζήτησαν την έγκαιρη ενεργοποίηση του συστήματος εναέριας αντιχαλαζικής προστασίας του ΕΛΓΑ καθώς αποτελεί μείζον θέμα και απαραίτητη προϋπόθεση  για την αποτελεσματική και ουσιαστική προστασία της αγροτικής παραγωγής.
Σύμφωνα με τον κ. Σταμενίτη το ζήτημα είναι καίριας σημασίας καθώς ο νομός Πέλλας κατά την περυσινή περίοδο αντιμετώπισε ισχυρά φαινόμενα χαλαζόπτωσης με αποτέλεσμα οι παραγωγοί να δουν τις παραγωγές τους να καταστρέφονται. Συνεχίζοντας ο κ. Σταμενίτης σημείωσε ότι, επειδή οι καιρικές συνθήκες επηρεάζουν άμεσα το αγροτικό επάγγελμα, είναι υποχρέωση της πολιτείας να αξιοποιεί  όλα τα τεχνικά μέσα προκειμένου να προστατέψει τους παραγωγούς και την αγροτική παραγωγή.

ΩΡΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗΣ…


ΩΡΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗΣ…

Σε λιγότερο από 7 εβδομάδες, καλούμαστε να επιλέξουμε τους δημοτικούς άρχοντες της επόμενης 5ετίας και έχοντας ως γνώμονα ότι προσδοκούμε σε καλύτερες μέρες για τον τόπο μας, θα πρέπει να απαντήσουμε σε ορισμένα καίρια ερωτήματα.

1.    Ικανοποιούνται οι προσδοκίες μας;
2.    Πιστεύουμε ότι μπορεί να υπάρξει μια νέα πρόταση, η οποία δε θα ακολουθεί την πεπατημένη;
3.    Έχουμε τη διάθεση να συμμετέχουμε και να την επιλέξουμε;

Οι απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα, μπορούν να προέλθουν τόσο από το μεγαλύτερο μέρος των ψηφοφόρων της τοπικής μας κοινωνίας, οι οποίοι είναι απογοητευμένοι, αναποφάσιστοι και αναζητούν μια διέξοδο ελπίδας, όσο και από τον πλέον αισιόδοξο ψηφοφόρο.

Ενδεχομένως, όσα θα διαβαστούν παρακάτω να χαρακτηριστούν αφελή ή/και ρομαντικά, αλλά όλοι μας παραδεχόμαστε ότι οι δημοτικές εκλογές πρέπει να μας κάνουν να σκεφτούμε κάπως διαφορετικά, πιο πρακτικά και κυρίως πιο ανοιχτόμυαλα. Λιγότερο πολιτικά, περισσότερο ανθρωποκεντρικά, αλλά και ασυμβίβαστα.

Θεωρούμε, ότι το μέχρι τώρα εκλογικό σκηνικό δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες της πλειοψηφίας των συμπολιτών μας. Παρόλα αυτά, οι ίδιοι έχουν στο πίσω μέρος του μυαλού τους, ότι κάτι μπορεί να αλλάξει προς το καλύτερο, δεν έχουν όμως το έναυσμα, έτσι ώστε να πιστέψουν ότι αυτό μπορεί να γίνει πραγματικότητα.

Για να πραγματοποιηθεί αυτό, πρέπει να επικεντρωθούμε στην ουσία του θεσμού των δημοτικών εκλογών και να εστιάσουμε στη συναίνεση για την επίλυση των ουσιαστικών προβλημάτων της τοπικής μας κοινωνίας. Σε καμία περίπτωση, δε θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε την τοπική αυτοδιοίκηση ως ένα κακέκτυπο της κεντρικής πολιτικής σκηνής.

Δυστυχώς όμως, οι μέχρι τώρα διαφαινόμενες επιλογές, προσπαθούν να υποχρεώσουν και να επιβάλουν στους ψηφοφόρους τον ανταγωνισμό και την (κομματική) πόλωση. Δηλαδή, καταστάσεις οι οποίες οδηγούν στην απόλυτη χειραγώγηση του εκλογικού σώματος και σε μία στρατηγική χωρίς ουσιαστικό περιεχόμενο.
Έτσι, λοιπόν, αυτές οι δημοτικές εκλογές πρέπει να αποκτήσουν ξεχωριστή σημασία και να αποτελέσουν την αφετηρία για ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ και ΕΠΙΛΟΓΗ. Πως; Βάζοντας ως στόχο την αναγκαιότητα για ενεργοποίηση του συνόλου των πολιτών ως προς την ανάληψη σημαντικών πρωτοβουλιών.

Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να θυμόμαστε πως η απαξίωση του θεσμού της τοπικής αυτοδιοίκησης αποτελεί απαξίωση προς τους ίδιους μας τους εαυτούς. Οφείλουμε να βρούμε τρόπους να λειτουργήσουμε καταλυτικά, να εμπνεύσουμε και να κινητοποιηθούμε.

Χρειάζεται συγκεκριμένο πλαίσιο αρχών και κατευθύνσεων, ώστε οποιαδήποτε συνεργασία και συμπόρευση να θεωρηθεί ρεαλιστική. Μόνο έτσι μπορεί να εκπληρωθεί με επιτυχία ο σκοπός αυτός. Αλλιώς, θα υπάρξουν ξανά και ξανά τα ίδια λάθη του παρελθόντος.

Πιστεύουμε ακράδαντα, πως αυτές οι σκέψεις και οι προβληματισμοί βρίσκονται στο μυαλό του καθενός.

Είμαστε βέβαιοι, ότι η δυναμική του καθενός είναι ικανή να αλλάξει τα μέχρι τώρα δεδομένα.

Θεωρούμε, ότι είναι δυνατή η δημιουργία ενός ισχυρού ρεύματος αφύπνισης, που με την καθολική συμμετοχή νέων ανθρώπων μπορεί να δημιουργήσει τις βάσεις για κάτι εντελώς διαφορετικό στα δημοτικά δρώμενα.

Δεν έχουμε την πολυτέλεια να χάσουμε άλλο χρόνο.

Αν όχι ΤΩΡΑ, πότε;


Αραμπατζής Γιώργος
Αλακιόζογλου Στέλιος
Βρετοπούλου Τάνια
Γεωργιάδης Θόδωρος
Γιουρούκης Παύλος
Γκλαβάκης Βαγγέλης
Δημόπουλος Μίλτος
Δούμος Χρήστος
Κανονίδης Κοσμάς
Καραφατάς Κώστας
Κησελίγκας Θανάσης
Κορεκτσίδης Κώστας
Μακρόπουλος Δημήτρης
Μασλάρης Νεκτάριος
Μιχαηλίδου Κλήμη
Μποζίνης Πέτρος
Νέμτση Σούλα
Νιβουρλής Γιάννης
Παλίκογλου Κώστας
Παπαδόπουλος Γιάννης
Παπαδοπούλου Ελένη
Παπαργυρίου Ηλίας
Ρίσκος Αντώνης
Σαμαράς Ανέστης
Σιαμπανοπούλου Λίτσα
Σόρτσης Αλέξης
Σταύρου Κατερίνα
Στεφανίδου Νένα
Τερζόγλου Μπάμπης
Τζιβιτζίδης Δημήτρης
Τοπάλης Νίκος
Τσεντεμίδης Στέλιος
Τσιμεντερίδης Ιορδάνης

Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΓΡΑΒΑΤΑΣ.


Το φονικότερο όπλο όλων των εποχών από καταβολής δίποδου δεν είναι η ατομική βόμβα, όπως την ένιωσαν στο πετσί τους ειδικά οι Γιαπωνέζοι, αλλά η γραβάτα. Εκτελούμαστε από στρατιώτες ενός συστήματος που η στολή παραλλαγής τους είναι κουστουμάκι και γραβάτα. Όλα ξεκίνησαν από αυτή την αναθεματισμένη γραβάτα που διαχώριζε τον απλό άνθρωπο από εκείνον που του προσέδιδε σοβαρότητα για να κάνει την δουλειά του ένα κομμάτι πανί δεμένο στο λαιμό. Από την εποχή των νοικοκυραίων του ’50, που πρώτα φορούσαν την γραβάτα και μετά το σώβρακο, μέχρι τη γενιά του σήμερα που η γραβάτα έχει μεταλλαχθεί σε πολλά είδη που διαχωρίζουν τους από πάνω με τους από κάτω.

Γραβάτα ο πολιτικάντης, γραβάτα ο δασκαλάκος, γραβάτα ο δικηγόρος, γραβάτα ο ψάλτης, γραβάτα ο στρατιωτικός, γραβάτα ο αστυνομικός, γραβάτα ο πανεπιστημιακός, όπου θέση ισχύος και γραβάτα. Αυτά μέχρι το 1974 που ο πρώην γραβατοφορεμένος υπουργός Α. Παπανδρέου κατάλαβε ότι η γραβάτα είναι η αχίλλειος πτέρνα των «νοικοκυραίων» και εμφάνισε την πιο εξουσιαστική γραβάτα όλων των εποχών: Το ζιβάγκο. Ακολουθώντας την τακτική των φεμινιστριών που έκαψαν τα σουτιέν τους πλάσαρε το ζιβάγκο και ακριβώς όπως κατέληξε το καμένο σουτιέν να γίνει φιρμάτο σεξουαλικό φετίχ, έτσι και το ζιβάγκο κατέληξε να γίνει η γραβάτα «λαϊκό αξεσουάρ» των σοβαρών πολιτικών ξανά. Το μόνο που κράτησε λίγο παραπάνω ήταν ο τσιγκελωτός ή τύπου Ζαπάτα μύσταξ μετά μύξας που ήταν απαραίτητο αξεσουάρ για το λαό που είχε αναλάβει την εξουσία. Μετά γλιτώσαμε από τα μουστάκια και την μύξα τους. Έπιασαν δουλειά οι στιλίστες, όπως Αμερική.

Αφού λοιπόν έβγαλε και ο τελευταίος πασοκοζωϊσμένος έβγαλε το μάλλινο σώβρακο, φόρεσε γραβάτα και κατέβηκε στην Αθήνα να πάρει έδρα στην Βουλή, τότε βγήκε ένα νέο είδος γραβάτας για να διαχωρίσει τους πασοκοτσοπαναραίους από τους κουλτουρέ αριστερούς: Το φουλάρι ή μπαντάνα. Για να δείξει ο «μάγκας» αριστερός ή ανένταχτος ότι δεν είναι της ίδιας πάστας με τους λαϊκοπασόκους, ό,τι και να φορούσε πάντα ένα φουλάρι στο λαιμό έδειχνε την ένταξή του στην ευρύτερη πάντα αριστερά αποδεχόμενος όμως πάντοτε τους διορισμούς και τα δωράκια από τους πασοκονεοδημοκράτες για το παντεσπάνι του.

Θα μου πεις σήμερα ο σοβαρός αριστερός πολιτικός Τσίπρας δεν φοράει ούτε γραβάτα, ούτε ζιβάγκο, ούτε μπαντάνα. Σου απαντώ ότι σήμερα έχουμε γραβάτα-πουκαμισάκι ανοιχτό, γραβάτα-παλαιστινιακή μαντίλα,/ γραβάτα-μακό μπλουζάκι με τον Τσε, γραβάτα-σουτιέν να κάνει το βυζί 5 νούμερα μεγαλύτερο, γραβάτα-σακίδιο πλάτης, γραβάτα-γαλότσα 83ευρώ, γραβάτα-μπιχλίμπιδι στο λαιμό, γραβάτα-κασκόλ, γραβάτα-στενό ταγιέρ, γραβάτα-γιλέκο δημοσιογραφικό, γραβάτα-τάνγκα, και ό,τι κάνει την διαφορά με τον λαουτζίκο που βλέπει το σύμβολο γραβάτα και ξέρει ότι εκεί υπάρχει η γραμμή που τον διαχωρίζει με την πάνω τάξη. Η απουσία της πραγματικής γραβάτας στο κοινοβούλιο κάνει πιο ηχηρή την παρουσία της από οποιαδήποτε άλλη εποχή. Και είναι η πιο επικίνδυνα αποδοτική: «Κοίτα μας μοιάζουμε σαν εσένα». 

Αποδεχόμενος ο λαός την σοβαρότητα της εικόνας (γραβάτα γαρ) δεν έδινε σημασία στα λόγια και έργα των σοβαροφανών. Για παράδειγμα σου πετάει η γραβάτα σακίδιο πλάτης πως στα εξήντα θα αποχωρήσει από την πολιτική. Όλα καλά, όμως εκτός από την δήλωση πως εδώ θα είμαι για κάμποσα χρόνια υπάρχει και μια απορία. Πότε ακριβώς μπήκες ρε μάγκα στην πολιτική για να έρθει η ώρα να βγεις; Φαίνεται κουβαλάς πολλές σίγουρες υπογραφές στην γραβάτα-σακίδιο πλάτης για να νιώθεις ότι ήσουν χρόνια στην πολιτική κρυμμένος και θα αποχωρίσεις σε 8 χρόνια άνευ καμιάς αμφιβολίας με την γραβάτα σου στον ώμο.

Με την σιγουριά της σοβαρότητας της γραβάτας παίρνουν το δικαίωμα Έλληνες επιστήμονες, νομικοί και οικονομολόγοι, να υπογράψουν ένα Μανιφέστο με το οποίο με νύχια και δόντια θέλουν «Μια πολιτική ένωση στην Ευρώπη». Παρέα με τους ανάλογους σοβαρούς συναδέλφους τους, Γάλλους και Γερμανούς, που πρώτοι ξεκίνησαν την κίνηση των επιστημόνων της Ευρώπης το πάνε μακριά το γράμμα. Όχι μόνο μία Ευρώπη στην Ευρωζώνη, αλλά μία Ευρώπη για όλη την Ευρώπη με κοινά τα πάντα. Σε αυτό τους το Μανιφέστο καλούν και άλλους σοβαρούς της γραβάτας Έλληνες επιστήμονες να βάλουν την υπογραφή τους για να συνεχίσουν το αγαστό τους έργο.

Η γραβάτα μάς κρέμασε και η γραβάτα θα μάς αποτελειώσει. Αυτό το μικρό κομμάτι πανί που ακυρώνει τις προσωπικότητες των ανθρώπων και δίνει αποκλειστική βάση στις φιλοδοξίες των απάνθρωπων για μία θέση στην πάνω τάξη της κοινωνικής πυραμίδας.

Το μόνο που δεν αλλάζει είναι η γραβάτα θηλιά του μη παραδόπιστου λαού. Εκείνου που διαφέρει χωρίς να έχει ανάγκη κανένα στιλιστικό φετίχ για να δημιουργήσει. Του επικίνδυνου κομματιού της «κοινωνίας» που πρέπει οι γραβατολάγνοι να του σφίξουν την θηλιά - γραβάτα μέχρι το τέλος. Μέχρι που η φανερή ή κρυμμένη γραβάτα να γίνει το λάβαρο του Ολοκληρωτισμού.

Γιάννης Λαζάρου





ΠΗΓΗ...http://www.ramnousia.com/

"ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΕΣ ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΛΙΣΤΕΙΑ <ΜΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ>"

Magnify Image

Απίστευτες εικόνες γελοιότητας και άκυρες σπατάλες απ' την ελληνική ομογένεια των ΗΠΑ...

ΤΟΥ ΑΡΗ ΔΗΜΟΚΙΔΗ 

Κάποιοι «φωτισμένοι ηγέτες» της ομογένειας στην Ν.Υόρκη ζητούν «Ελληνοχριστανή ορθόδοξη» για να πάρει μέρος σε καλλιστεία «Μις Ελληνική Ανεξαρτησία».

Magnify Image

Αλλά το μεγάλο πανηγύρι είναι οι «παρελάσεις» και τα «εορταστικά άρματα» ως ο τρόπος που επιλέγουν κάποιοι (με το αζημίωτο) να τιμήσουν μία εθνική επέτειο.
 Όπως θα διαβάσετε σε σχετικό άρθρο της ομογενειακής εφημερίδας η "Πρωϊνή" η νέα γενιά της ομογένειας αντιδρά σε τέτοιου είδους – πανάκριβα - πανηγύρια, και ζητούν άλλους τρόπους εορτασμού, μακρυά από την κάθε Άννα Βίσση, την Καλομοίρα, τα καλλιστεία Miss Greek Independence και τα «εορταστικά άρματα» για να κάνουν δημόσιες σχέσεις οι προύχοντες των οργανώσεων, διπλωμάτες, και πολιτευτές. 

Magnify Image

Magnify Image

Magnify Image

Επίσης ενώ ο προϋπολογισμός της διοργανώτριας Ομοσπονδίας είναι περίπου 300.000 δολ. γιά την «παρέλαση» στο Μανχάτταν, η Ελλάδα θα πληρώσει τα 17.000 δολ. γιά τα εισιτήρια 18 οπλιτών-ευζώνων και 3 αξιωματικών.
 H «παρέλαση» αφήνει κέρδος τα τελευταία χρόνια στην Ομοσπονδία, περίπου 150.000 δολ. τον χρόνο.
 Σημειωτέον ότι ενώ οι περισσότερες εθνικές μειονότητες στις ΗΠΑ, φτιάχνουν νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία, όπως διαβάζουμε, τα δημοτικά σχολεία της ομογένειας κλείνουν την τελευταία δεκαετία, λόγω έλλειψης πόρων προφανώς, αλλά οι «παρελάσεις» και τα «άρματα», εκεί.
 [Τα στοιχεία και οι φωτο είναι από το Lefteria.] 

Magnify Image

Magnify Image

Magnify Image

Magnify Image

Magnify Image




ΠΗΓΗ...http://www.lifo.gr/

ΑΝΔΡΕΣ ΥΠΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΜΑΡΤΥΡΙΟ ΤΗΣ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗΣ.



Είναι ένα μαρτύριο στο οποίο υποβάλλονται συνήθως οι γυναίκες. Κι όμως, κάποια αρσενικά αποφάσισαν να περάσουν το... βασανιστήριο της αποτρίχωσης στα ευαίσθητα σημεία, για καλό σκοπό. Για μία καμπάνια ενημέρωσης για τον καρκίνο των όρχεων.

Πρόκειται για ένα θέμα που οι άνδρες δυσκολεύονται να συζητήσουν και αυτός είναι ένας από τους λόγους που η συγκεκριμένη μορφή καρκίνου είναι εκείνη που πλήττει περισσότερο τους άνδρες μεταξύ 15 και 29 ετών, όπως αναφέρει η Daily Mail.

Μία οργάνωση στον Καναδά αποφάσισε να προσεγγίσει με διαφορετικό, πιο χιουμοριστικό τρόπο το θέμα, για να επιστήσει την προσοχή στους άνδρες. Δημιούργησε λοιπόν ένα βίντεο στο οποίο καταγράφεται ο πόνος και η αγωνία 20 θαρραλέων ανδρών, οι οποίοι περνούν το βασανιστήριο της αποτρίχωσης στο πιο ευαίσθητο σημείο τους.

Οι εκφράσεις του προσώπου τους περιγράφουν με τον πιο εύγλωττο τρόπο το μαρτύριο που περνούν- ένας μάλιστα πίνει για να αντέξει- ενώ το βίντεο καταλήγει με την προτροπή «Εκθέστε τα ώστε να μπορείτε να τα ελέγχετε τακτικά».












ΠΗΓΗ...http://www.iefimerida.gr/

«ΕΧΩ ΤΟ ΦΥΛΟ ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ, ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ;»



Η απίστευτη ζωή του ερμαφρόδιτου Claudette 

-Είναι σύζυγος, παππούς, βραβευμένος ποδηλάτης και εργάτης του σεξ.


Είναι σύζυγος, παππούς και βραβευμένος ποδηλάτης, Αυτός είναι ο Claudette. Αυτό που ωστόσο τον κάνει ξεχωριστό, είναι το γεγονός ότι είναι ερμαφρόδιτος και βγάζει τα προς το ζην ως εργάτης του σεξ.

«Θα προτιμούσα να πουλήσω τον κ.. μου από την ψυχή μου: είναι πιο δύσκολο, αλλά πολύ πιο αγνό, πιο καθαρό» είπε στη φωτογράφο Malika Gaudin Delrieu, αμέσως μετά τη συνάντησή τους.

Η Delrieu ερωτεύτηκε την ιστορία του Claudette, τόσο πολύ ώστε αποφάσισε να καταγράψει τη ζωή του σε ένα φωτογραφικό ντοκιμαντέρ υπό τον τίτλο «La Vie en Rose».

Η νεαρή Γαλλίδα φωτογράφος, κατέγραψε εικόνες από την καθημερινή ζωή του Claudette, την βόλτα του σε κατάστημα προκλητικών εσωρούχων μέχρι την τρυφερή αγκαλιά στην 52χρονη σύζυγό του Andrée και μητέρα των τριών παιδιών τους.

Γεννήθηκε, με πλήρη εξοπλισμό γεννητικών οργάνων που είναι τόσο αρσενικά όσο και θηλυκά, το 1937 στην Ελβετία. «Δεν αισθάνθηκα ποτέ άσχημα που είμαι ερμαφρόδιτος. Οι άλλοι είναι που έχουν πρόβλημα, όχι εγώ. Εχω το φύλο των αγγέλων, γιατί να ντρέπομαι;» αποκρίνεται.

Για να «παίξει» πλήρως με τις δυνατότητες και τις διακλαδώσεις των ρόλων των δυο φύλων, ο Claudette στράφηκε στην πορνεία. «Η πορνεία γίνεται πηγή αυτοπεποίθησης», εξηγεί.









ΠΗΓΗ...http://www.iefimerida.gr/

ΠΗΓΕ ΓΥΜΝΟΣ ΣΤΗ ΖΟΥΓΚΛΑ ΝΑ ΠΑΡΑΣΤΗΣΕΙ ΤΟΝ ΤΑΡΖΑΝ ΚΑΙ Η ΥΑΙΝΑ ΤΟΥ ΕΦΑΓΕ ΤΑ....

Νεαρός πίστεψε ότι θα γίνει πλούσιος πηγαίνοντας γυμνός στη ζούγκλα αλλά μια ύαι

Νεαρός πίστεψε ότι θα γίνει πλούσιος πηγαίνοντας γυμνός στη ζούγκλα αλλά μια ύαινα του «στέρησε» τα γεννητικά του όργανα.

Απίστευτο περιστατικό συνέβη στη Ζάμπια όπου ένας νεαρός από το Μαλάουι έπεσε θύμα επίθεσης από ύαινα, αλλά μάλλον πήγαινε γυρεύοντας.

Ο Σαμαγκενί Ζούλου, από το Μαλάουι, αφηγήθηκε στους Times of Zambia την απίστευτη ιστορία του, τονίζοντας ότι βρέθηκε ολόγυμνος στη ζούγκλα επειδή ένας σαμάνος του είπε ότι έτσι θα γίνει πλούσιος.
Ωστόσο, κατά την περιπέτειά του βρέθηκε αντιμέτωπος με μια ύαινα η οποία άρχισε να μασάει τα δάχτυλά του και τελικά τα γεννητικά του όργανα.

«Ηρθε μια ύαινα και άρχισε να μασάει τα δάχτυλά μου και κατόπιν τα γεννητικά μου όργανα», είπε στην εφημερίδα ο Ζούλου.

Ο νεαρός είχε συμφωνήσει να βγει γυμνός στη ζούγκλα με την ελπίδα ότι θα γινόταν πλούσιος, όπως του είχε υποσχεθεί ένας ντόπιος σαμάνος. Δέχτηκε την επίθεση της ύαινας την 24η Μαρτίου κοντά στη μεθοριακή πόλη Τσιπάτα.

Μια νοσηλεύτρια στο νοσοκομείο όπου διακομίστηκε ο Σαμαγκένι είπε ότι ο τραυματίας πήρε εξιτήριο την Δευτέρα και επέστρεψε στο Μαλάουι, κατόπιν αιτήματος της οικογένειάς του. «Θα πρέπει να καθαρίζει τις πληγές του, όμως η κατάστασή του είναι σταθερή», εξήγησε.

Οι παραδοσιακοί θεραπευτές, που είναι ταυτόχρονα πνευματικοί ηγέτες και μάγοι, έχουν μεγάλη επιρροή τόσο στο Μαλάουι, όσο και στη γειτονική Ζάμπια.




ΠΗΓΗ...http://www.iefimerida.gr/

ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΡΕΛΑΣ: ΑΝΩ ΚΑΤΩ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΓΙΑΤΙ ΧΑΘΗΚΑΝ 2.20 ΕΥΡΩ!

Ιστορία τρέλας: Ανω κάτω ένα ολόκληρο δημοτικό γιατί χάθηκαν 2,20 ευρώ -Πώς το θέμα έφθασε στον Αρειο Πάγο

Tην απόλυτη αναταραχή, διαταράσσοντας την ηρεμία στο σχολείο, προκαλώντας αναστάτωση της μαθητικής και της εκπαιδευτικής κοινότητας, τον εξευτελισμό ενός μαθητή και φέρνοντας στα πρόθυρα νευρικής κρίσης μια δασκάλα, έχει προκαλέσει ο δικομανής, δικαστής στο επάγγελμα, πατέρας ενός μαθητή δημοτικού σχολείου της Αθήνας.

Οπως αναφέρει το Ethnos.gr, ο δικαστής λίγο πριν από τα Χριστούγεννα κατηγόρησε συμμαθητή του γιου του ότι έκλεψε το ευτελές ποσό των 2,20 ευρώ και απαίτησε από τη δασκάλα να τον τιμωρήσει παραδειγματικά και να δώσει έπαιοε στον δικό του γιο που τον ανακάλυψε.

Φυσικά, η δασκάλα δεν υπάκουσε στον δικαστή και με παιδαγωγικό τρόπο προσπάθησε να αντιμετωπίσει την κατάσταση. Ο δικαστής, βέβαια, δεν σταμάτησε εκεί. Δυσαρεστημένος από τη συμπεριφορά της δασκάλας ζητούσε εμμονικά να ξεμπροστιάσει τον ανήλικο μπροστά σε όλο το σχολείο και απαίτησε να γίνει ανάκριση μέσα στη σχολική τάξη και όταν αυτή αρνήθηκε την κατηγόρησε για... συγκάλυψη!

Ο δικομανής δικαστής στη συνέχεια, με εισαγγελική εντολή απαίτησε και πήρε τα προσωπικά στοιχεία των παιδιών όλης της τάξης, ενώ κατήγγειλε τη δασκάλα με αποτέλεσμα να περάσει ΕΔΕ, από την οποία ναι μεν αθωώθηκε, αλλά ο δικομανής πατέρα του μαθητή της επιμένει να επανεξεταστεί η υπόθεσή της. Μάλιστα, όπως σημειώνει το Ethnos.gr, οι δάσκαλοι του εν λόγω σχολείου δέχονται κάθε μέρα παρενοχλήσεις και αθέμιτες παρεμβάσεις στην άσκηση των καθηκόντων τους, λεκτικές απειλές και απαξιωτικά σχόλια, όπως «έχω τη δύναμη να κλείσω ακόμα και το σχολείο», «θα τη βγάλω σε αργία», «μην τα βάζετε με τον δικαστή», «θα πάω στον Ρακιντζή». Για το λόγο αυτό, άλλωστε, πριν  από μερικές μέρες όλοι οι δάσκαλοι του σχολείου κατέθεσαν αναφορά κατά του δικαστή, στον πρόεδρο του Αρείου Πάγου και στον εισαγγελέα Εφετών Αθήνας, ζητώντας να παρέμβει η Δικαιοσύνη.



ΠΗΓΗ...http://www.iefimerida.gr/

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑΝΝΗ ΣΗΦΑΚΗ ΜΕ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΟΚΑΝΑ


Συνάντηση του Γιάννη Σηφάκη με μέλη προγράμματος του ΟΚΑΝΑ

Την Τετάρτη 2 Απριλίου, ο υποψήφιος Δήμαρχος Αλμωπίας Γιάννης Σηφάκης, επικεφαλής του Συνδυασμού «Αλλάζουμε την Αλμωπία», συναντήθηκε με ωφελουμένους του προγράμματος με τίτλο «πράσινες υποδομές» του ΟΚΑΝΑ, στα πλαίσια της πρακτικής τους άσκησης, συνοδευόμενοι από τους εκπαιδευτές τους.

Ο κ. Σηφάκης με την ιδιότητα του ως Προέδρου του Ελληνικού Συνδέσμου Μικρών Υδροηλεκτρικών Έργων ξενάγησε τα μέλη του προγράμματος στις εγκαταστάσεις του Μικρού Υδροηλεκτρικού Σταθμού στο Βορεινό και συζήτησε μαζί τους για την συμβολή των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στην αντιμετώπιση των περιβαλλοντικών προβλημάτων του πλανήτη, τους στόχους και τα προβλήματα στην ανάπτυξη τους.
 Τόνισε την πρωτοπορία της Αλμωπίας στην ανάπτυξη των Μικρών Υδροηλεκτρικών σταθμών καθώς και τις δυνατότητες απασχόλησης στον τομέα αυτό. 

ΕΝΑΣ ΑΛΛΙΩΤΙΚΟΣ ΕΠΙΤΑΦΙΟΣ ΚΕΝΤΗΜΕΝΟΣ ΜΕ ΠΟΥΛΙΕΣ ΣΤΟ ΧΕΡΙ.

Ενας αλλιώτικος επιτάφιος κεντημένος με πούλιες στο χέρι -Ο επιτάφιος της Ουρανούπολης [εικόνες]

Αμέσως μετά τα Χριστούγεννα, ξεκινούν να δουλεύουν για το Πάσχα. Η δουλειά είναι εξαιρετικά λεπτή και πολύ κουραστική, αλλά οι περίπου 80 άνθρωποι δεν δυσανασχετούν, δεν μιλούν για την κούρασή τους, παρότι για μήνες ολόκληρους δουλεύουν από το πρωί ως το βράδυ.

Χάντρα-χάντρα, λουλούδι-λουλούδι, προχωρούν το έργο των χεριών τους, τον εξαιρετικό Επιτάφιο της Ουρανούπολης, που η ομορφιά και η μοναδικότητά του προσελκύουν ανθρώπους από όλη την Ελλάδα, αλλά πλέον και από το εξωτερικό, οι οποίοι καταφθάνουν στη Χαλκιδική μόνο και μόνο για να συμμετάσχουν στη μυσταγωγία της ετοιμασίας και της περιφοράς του.

Φέτος, ο Επιτάφιος θα φτιαχτεί με 75.000 χάντρες, 4000 πέρλες και περίπου 20.000 χρυσάνθεμα-μινιατούρες, το μεγαλύτερο από τα οποία δεν ξεπερνά σε μέγεθος το νύχι του αντίχειρα, όπως λέει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Μαρία Σαββίδου, μία από τις τέσσερις γυναίκες (μαζί με τις κυρίες Στάθα, Ελένη και Κατερίνα), που κεντούν κάθε χρόνο το βυζαντινό του μοτίβο.



Οι τέσσερις γυναίκες ξεκίνησαν το όλο εγχείρημα πριν από δέκα χρόνια, σε μια περίοδο που πολλοί τους έλεγαν ότι ένας τέτοιος Επιτάφιος δεν ήταν δυνατόν να φτιαχτεί.

Μοτίβα από το Βυζάντιο και το Άγιον Όρος

Πολύ γρήγορα, άλλοι περίπου 80 κάτοικοι της Ουρανούπολης, άντρες, γυναίκες και παιδιά, στάθηκαν στο πλάι τους: τοποθετούν τις χάντρες και τα λουλούδια σε καρφιτσάκια, μια πολύ λεπτή και επίπονη εργασία, και στη συνέχεια τα παραδίδουν στις τέσσερις κυρίες, που τα κεντούν σε μοτίβα.

«Τα μοτίβα τα επιλέγουμε από βυζαντινά βιβλία και ευαγγέλια και τα χρώματά τους είναι βυζαντινά: βυσσινί, μπλε, χρυσό και ασημί. Τα περισσότερα από τα σχέδιά μας προέρχονται από το Άγιον Όρος. Ο φετινός Επιτάφιος θα είναι βυσσινί (οι χάντρες), ασημί (οι πέρλες) και λευκός (τα χρυσάνθεμα)» εξηγεί η Μαρία Σαββίδου.

Η «διαδρομή» προς το Πάσχα ξεκινάει περίπου μία εβδομάδα μετά τα Χριστούγεννα, όταν οι κυρίες της ομάδας αρχίζουν να σκέφτονται ποιο θα είναι το σχέδιο του Επιταφίου και το χρώμα του, ενώ εξετάζουν όλα τα εναλλακτικά μοτίβα.



Γύρω στον Φεβρουάριο, το σχέδιο έχει πλέον αποφασιστεί και αρχίζει η πραγματική δουλειά. Τα 80 άτομα αρχίζουν να τοποθετούν τα διάφορα μικροτμήματα του Επιταφίου στα καρφιτσάκια.

«Βλέπεις ακόμη και άντρες, που τα δάχτυλά τους δεν είναι λεπτά και καταπονούνται ιδιαίτερα με αυτή τη δουλειά, να ετοιμάζουν τις χάντρες καθισμένοι στο πάτωμα. Μετά τις φέρνουν σε εμάς, που τις διαχωρίζουμε σε χρώματα και αρχίζουμε να τις κεντάμε» περιγράφει η κυρία Μαρία.

Εργασία από το πρωί ως το βράδυ, αλλά και μεταμεσονύχτια

Το περασμένο Σαββατοκύριακο, λέει, αναγκάστηκαν να σταματήσουν. Ο λόγος ήταν ότι το κορμί τους πονούσε, δεν άντεχαν άλλο να κεντούν σκυμμένες. Και πώς θα μπορούσε να είναι διαφορετικά, αφού η εργασία είναι... υπερωριακής φύσης.

«Αυτή την περίοδο, ξεκινάμε να κεντάμε γύρω στις 9 με 10 το πρωί. Κάνουμε ένα διάλειμμα μεταξύ 1.30 και 4 το μεσημέρι και μετά ξαναπιάνουμε το κέντημα μέχρι τις 9 το βράδυ» σημειώνει η Μαρία Σαββίδου.



Τη Μεγάλη Εβδομάδα έρχεται η σειρά των λουλουδιών. Τα χρυσάνθεμα καταφθάνουν μοσχοβολώντας τη Μεγάλη Δευτέρα.

Τα λουλούδια μοιράζονται στα σπίτια, όπου οι 80 εθελοντές τα τοποθετούν σε καρφιτσάκια με μεγάλη προσοχή, γιατί λίγα χιλιοστά διαφορά σε σχέση με το ύψος όπου πρέπει να καρφιτσωθούν, μπορεί να αχρηστεύσουν τα χρυσάνθεμα.

«Αν δεν υπήρχαν αυτοί οι άνθρωποι, θα έπρεπε να ξεκινάμε τον Επιτάφιο από το Πάσχα της μίας χρονιάς για να είναι έτοιμος τον επόμενο!» λέει, χαμογελώντας, η κυρία Μαρία.

Μετά την Ακολουθία της Σταυρώσεως, στις 11.30 το βράδυ, αρχίζουν και μπαίνουν οι τελευταίες πινελιές. Η εργασία συνεχίζεται μέχρι τις 3 τα ξημερώματα: τα λουλούδια είναι ευαίσθητα και δεν μπορούν παρά να τοποθετηθούν την τελευταία στιγμή.

Τα παλικάρια της Ουρανούπολης μεταφέρουν τα κεντημένα ταμπλό στην εκκλησία, θυμίζοντας εικόνες μιας άλλης εποχής, ενός Πάσχα που ζωντανεύει μέσα από μνήμες ξεχασμένες.



Όταν τελειώσει η εκκλησία, οι συγκεντρωμένοι δεν φεύγουν. Περιμένουν να δουν πώς είναι φέτος ο Επιτάφιος. Τι σχέδιο έχει, τι χρώμα. Και η αντίδραση στη θέα του είναι πάντα η ίδια, ένα συρτό δυνατό επιφώνημα, ένα «Αααα!», όπως το περιγράφει η κυρία Μαρία.

Η καλύτερη ανταμοιβή για τους ανθρώπους που δουλεύουν τόσους μήνες. «Ίσως να μην το πιστεύετε, αλλά κάθε φορά που βλέπω τον Επιτάφιο ολοκληρωμένο, συγκινούμαι, βουρκώνω. Νιώθεις αλλιώς το Πάσχα έτσι, νιώθεις Πάσχα!» συμπληρώνει.

Ολλανδοί και Βούλγαροι επισκέπτες

Αυτή η αυθεντικότητα, ο ιδιαίτερος χαρακτήρας του Επιταφίου της Ουρανούπολης, προσελκύει ανθρώπους από διάφορες περιοχές, αποδίδοντας στην περιοχή και έσοδα από τον τουρισμό. Πρόπερσι, τη διαδικασία παρακολούθησαν Βρετανοί δημοσιογράφοι.



Φέτος, Ολλανδοί και Βούλγαροι δημοσιογράφοι ή/και εκπρόσωποι τουριστικών γραφείων θα βρεθούν στην Ουρανούπολη, προκειμένου να παρακολουθήσουν και το τελευταίο στάδιο της προετοιμασίας και την περιφορά του Επιταφίου.

Μάλιστα, όπως εξηγεί η διευθύντρια Μάρκετινγκ του Οργανισμού Τουριστικής Ανάπτυξης Προ του Άθω, Μαρία Πάππα, οι Ολλανδοί θα κουβαλήσουν στους ώμους τους τον Επιτάφιο, όπως προβλέπεται. Για να ζήσουν από «πρώτο χέρι» αυτό που λέγεται Ελληνικό Πάσχα.





ΠΗΓΗ...http://www.iefimerida.gr/

ΣΑΤΑΝΙΣΤΙΚΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ, ΦΩΤΙΕΣ ΚΑΙ "ΜΑΤΩΜΕΝΑ" ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΣΕ ΕΚΚΛΗΣΑΚΙ.

Μπροστά σε ένα σοκαριστικό θέαμα που προκαλεί φρίκη βρέθηκαν οι κάτοικοι των περιοχών Κοκκινοπήλια και Καραρούλα στο Αγρίνιο.
 Στο υπό κατασκευή εκκλησάκι του Αγίου Σπυρίδωνα άγνωστοι έγραψαν στους τοίχους σατανιστικά συνθήματα και σύμβολα, ενώ βρέθηκαν ίχνη από φωτιές, καμένα κεριά και ένα «ματωμένο» νάιλον βαμμένο με κόκκινη μπογιά, το οποίο κρεμόταν από το ταβάνι.
Σύμφωνα με τον πατέρα Καντάνη, εφημέριο του Ιερού Ναού Αγίου Δημητρίου Αγρινίου, δεν είναι η πρώτη φορά που τέτοια φαινόμενα καταγράφονται στην περιοχή.
 Όπως ανέφερε στο agriniopress, πρόσφατα εντοπίστηκαν σε καταβόθρα κοντά στο Πετροχώρι Θέρμου κούκλες-ομοιώματα με καρφιά που μοιάζουν σαν να προήλθαν από τελετή «βουντού». Επίσης σε σημείο κοντά στην εθνική οδό, μετά την Αγία Ελεούσα όπως κατευθυνόμαστε προς το Μεσολόγγι, εντοπίστηκαν απομεινάρια από την πραγματοποίηση κάποιου είδους τελετής, με βαμμένους κόκκινους σταυρούς, κεριά και ένα ζωγραφισμένο ομοίωμα κριαριού στο βράχο.\
Αντίστοιχα όμως σημάδια της δράσης ατόμων που επιδίδονται σε τέτοιου είδους πρακτικές υπάρχουν διάσπαρτα και σε άλλα σημεία της πόλης όπως είναι το Πάρκο, ενώ οι νυχτερινές «επισκέψεις» και οι προσπάθειες βεβήλωσης σε χώρους ιερών ναών είναι σύνηθες φαινόμενο. Παλιότερα είχε παρατηρηθεί και η πραγματοποίηση διαφόρων «τελετουργικών» σε υπαίθριες περιοχές, αρχαιολογικούς χώρους και ναούς, στο κάστρο της Παραβόλας, ακόμη και μέσα σε λιοστάσια όπου βρέθηκαν πέτρινοι βωμοί.

agrinio2.jpg
 
agrinio3.jpg
 
agrinio4_0.jpg



ΠΗΓΗ...http://www.agioritikovima.gr/

"ΠΑΣΑ ΠΝΟΗ ΑΙΝΕΣΑΤΩ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟΝ"

Πάσα πνοή αινεσάτω τον Κύριον!
«Μια μέρα, ένα πρωινό προχώρησα μόνος μου στο παρθένο δάσος. Όλα, δροσισμένα από την πρωινή δροσιά, λαμπύριζαν στον ήλιο. Βρέθηκα σε μια χαράδρα.
 Την πέρασα. Κάθισα σ’ ένα βράχο. Δίπλα μου κρύα νερά κυλούσαν ήσυχα κι έλεγα την ευχή. Ησυχία απόλυτη. Τίποτα δεν ακουγόταν. Σε λίγο, μέσα στην ησυχία ακούω μια γλυκιά φωνή, μεθυστική, να ψάλλει, να υμνεί τον Πλάστη. Κοιτάζω, δεν διακρίνω τίποτα.
Τελικά, απέναντι σ’ ένα κλαδί βλέπω ένα πουλάκι• ήταν αηδόνι. Κι ακούω το αηδονάκι να κελαηδάει • μάλλιασε, που λέμε, η γλώσσα του, φούσκωσε απ’ τους λαρυγγισμούς ο λαιμός του. Αυτό το πουλάκι το μικροσκοπικό να κάνει κατά πίσω τα φτερά του, για να έχει δύναμη και να βγάζει αυτούς τους γλυκύτατους τόνους, αυτή την ωραία φωνή και να φουσκώνει ο λάρυγγάς του! Πω, πω, πω! Να ‘χα ένα ποτηράκι με νερό, για να πηγαίνει να πίνει και να ξεδιψάει! Μου ήρθαν δάκρυα στα μάτια. Δεν μπορώ να σας μεταφέρω αυτά που ένιωσα. Αυτά που αισθάνθηκα. Σας φανέρωσα, όμως το μυστήριο.
Και σκεπτόμουν: «Γιατί το αηδονάκι να βγάζει αυτούς τους λαρυγγισμούς; Γιατί να κάνει αυτές τις τρίλιες; Γιατί να ψάλλει αυτό το υπέροχο άσμα; Γιατί, γιατί, για ποιο σκοπό; Μήπως περιμένει να το επαινέσει κανείς; Όχι, βέβαια, εκεί κανείς δεν θα το κάνει αυτό. Πόσα δεν μου είπε το αηδονάκι! Και πόσα του είπα μες στη σιωπή: «Αηδονάκι μου, ποιος σου είπε ότι εγώ θα περνούσα από δω; Εδώ κανείς δεν πλησιάζει. Είναι τόσο απρόσιτο το μέρος. Πόσο ωραία κάνεις χωρίς διακοπή το καθήκον σου, την προσευχή σου στον Θεό! Πόσα μου λες, αηδονάκι μου, πόσα με διδάσκεις! Θεέ μου, συγκινούμαι. Αηδόνι μου, μου δείχνεις με το κελάηδημά σου πως να υμνώ τον Θεό, μου λες πολλά, πάρα πολλά…».
Δεν είμαι καλά από υγεία, να τα πω όπως τα νιώθω. Θα μπορούσε να γραφεί ένα ολόκληρο πεζογράφημα. Το αγάπησα πολύ το αηδόνι. Το αγάπησα και μ’ ενέπνευσε. Σκέφτηκα: «Γιατί εκείνο κι όχι κι εγώ; Γιατί εκείνο να κρύβεται κι όχι κι εγώ;». Και μου ήρθε στο νου ότι πρέπει να φύγω, πρέπει να χαθώ, πρέπει να μην υπάρχω. Είπα: «Γιατί; Είχε αυτό κόσμο μπροστά του; Ήξερε ότι ήμουν εγώ και τ’ άκουγα; Ποιος τ’ άκουγε που ξελαρυγγιάζονταν; Γιατί πήγαινε σε τέτοια κρυφά μέρη; Αλλά κι εκείνα τ’ αηδόνια μες στο λόγγο, μες στη ρεματιά που βρισκόντουσαν τη νύκτα και την ημέρα, το βράδυ και το πρωί, ποιος τ’ άκουγε που ξελαρυγγιαζόντουσαν όλα; Και γιατί το κάνανε αυτό το πράγμα; Και γιατί πηγαίνανε σε τέτοια κρυφά μέρη; Γιατί σπάζανε το λάρυγγά τους; Ο σκοπός ήταν η λατρεία, το ψάλσιμο στον Δημιουργό τους, η λατρεία στον Θεό». Έτσι τα εξηγούσα.
Όλα αυτά τα θεώρησα ότι ήταν του Θεού άγγελοι, δηλαδή πουλάκια που δοξάζανε τον Θεό, τον Πλάστη των πάντων και δεν τ’ άκουγε κανείς. Ναι, κρύβονταν, να μην τ’ ακούει κανείς, πιστέψτε με! Δεν τα ενδιέφερε να τ’ ακούνε, αλλά ποθούσαν μες στη μοναξιά, μες στην ησυχία, μες στην ερημιά, μες στην σιωπή να τ’ ακούει ποιος άλλος; Ο Πλάστης των πάντων, ο Δημιουργός του παντός. Αυτός που τους χάριζε ζωή και πνοή και φωνή.
Θα ρωτήσετε: «Είχανε μυαλό;» Τι να πω, δεν ξέρω αν το έκαναν συνειδητά ή όχι. Δεν ξέρω. Γιατί αυτά είναι πουλάκια. Μπορεί τώρα να είναι στη ζωή και μετά να μην υπάρχουν, όπως λέει η Αγία Γραφή. Δεν πρέπει εμείς να σκεπτόμαστε διαφορετικά απ’ ό,τι λέει η Αγία Γραφή. Ο Θεός μπορεί να μας παρουσιάσει ότι όλοι αυτοί ήταν άγγελοι του Θεού. Εμείς δεν τα ξέρουμε αυτά. Πάντως κρύβονταν, να μην ακούσει κανείς τη δοξολογία τους , μόνον Ο Θεός ! »
Τι άλλο λοιπόν , από μια αδιάλειπτη δοξολογία προς Τον Κύριο , Τον Θεό μας , Τον Δημιουργό μας , πρέπει να είναι η ζωή μας ; …
Aς ανοίξουμε την καρδιά μας να δοξολογήσει Τον Πλάστη μας , για όλα , τα μικρά και τα μεγάλα της ζωής , τα σημαντικά και τα ασήμαντα , τα εύκολα , μα και τα δύσκολα… Γιατί :
” Όλα γύρω μας μιλούν για Σε Θεέ μου , υμνούν αγγελικά Εσένα Πλαστουργέ μου ! “



ΠΗΓΗ...http://www.agioritikovima.gr/

Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΙΝΑΣ ΜΕ ΤΗΝ "ΑΛΜΩΠΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΑΣ"


Η Τοπική αυτοδιοίκηση με τη μορφή που μέχρι σήμερα γνωρίζουμε, αντιμετωπίζει τεράστια λειτουργικά προβλήματα.
 Η ανάδειξη και αντιμετώπιση των προβλημάτων αυτών πιστεύω ότι θα προέλθει μέσα από τη συλλογική προσπάθεια πολλών ανθρώπων, οι οποίοι θα καταφέρουν να παραμερίσουν τις κομματικές τους αφετηρίες και θα στοχεύσουν στη δημιουργία ενός διοικητικού σχήματος πραγματικά ανεξάρτητου, κοινωνικά ενωτικού, το οποίο θα ασκεί τα καθήκοντά του με διαφάνεια και χρηστή διαχείριση. 

  Ιωάννης Μπίνας
Ελ. Επαγγελματίας, π. Πρόεδρος Λουτρακίου
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
Με το συνδυασμό ‘’Η Αλμωπία της Καρδιάς μας’’
Του Δημήτρη Μπίνου

Η Π.Ε. ΠΕΛΛΑΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΟ 5ο AGROQUALITY FESTIVAL


Η Π.Ε. Πέλλας στο 5ο Agroquality Festival
Αντιπεριφερειάρχης Θ. Θεοδωρίδης: «Είμαι πεπεισμένος ότι θα έχουμε μια δυναμική παρουσία – Καλή επιτυχία»

Στο 5ο Agroquality Festival το οποίο πραγματοποιείται στο Στάδιο Ειρήνης & Φιλίας από την Παρασκευή 4 Απριλίου έως την Κυριακή 6 Απριλίου θα συμμετέχει η Περιφερειακή Ενότητα Πέλλας. Το φεστιβάλ διοργανώνεται από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Στρατηγικού Σχεδιασμού και τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδος και της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδας. Ο Αντιπεριφερειάρχης Πέλλας κ. Θεόδωρος Θεοδωρίδης ευχήθηκε καλή επιτυχία στα στελέχη που θα εκπροσωπήσουν την Πέλλα και θα προβάλλουν και θα αναδείξουν, για άλλη μια φορά, τα ποιοτικά προϊόντα του τόπου μας στο ευρύ κοινό. Σχολιάζοντας τη συμμετοχή στο 5ο Agroquality Festival ο κ. Θεοδωρίδης δήλωσε: «Είμαι πεπεισμένος ότι θα έχουμε μια δυναμική παρουσία στο φεστιβάλ και ο διατροφικός πλούτος της Πέλλας θα κερδίσει για άλλη μια φορά τις εντυπώσεις. Στηρίζουμε την αγροτική οικονομία και προωθούμε τα προϊόντα μας σε διοργανώσεις με απήχηση στο ευρύ κοινό ώστε, αυτά να καθιερωθούν στη συνείδηση των καταναλωτών και στις αγορές του εσωτερικού και εξωτερικού»

Η Περιφερειακή Ενότητα Πέλλας συμμετέχει στο περίπτερο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας παρουσιάζοντας θεματικές ενότητες που βασίζονται στα τοπικά προϊόντα της περιοχής και στα εκλεκτά κρασιά. Συγκεκριμένα, την πρώτη ημέρα του φεστιβάλ, στις 20.00, θα παρασκευαστεί παραδοσιακό χειροποίητο ψωμί από αλεύρι χωρίς γλουτένη (ποικιλίας μονόκοκκου σιταριού Triticum monococcum Καπλουτζάς) το οποίο θα ετοιμαστεί σε πετρόμυλο. Στη συνέχεια, το Σάββατο, στις 12.00, θα παρουσιαστούν γλυκές γεύσεις της Πέλλας και το απόγευμα της ίδιας ημέρας στις 19.00, θα πραγματοποιηθεί εκδήλωση με τα ορεκτικά, τα τουρσιά και τα σαλιγκάρια «συνοδευόμενα» από κρασί ή τσίπουρο να έχουν την τιμητική τους. Την Κυριακή, τελευταία ημέρα του φεστιβάλ, στις 12.00, θα παρουσιαστούν φαρμακευτικά φυτά και καρποί του δάσους (τσάγια, μαρμελάδες καρπών του δάσους), ενώ, στις 19.00 οι επισκέπτες του περιπτέρου θα έχουν τη δυνατότητα να γευτούν το παραδοσιακό ζυμαρικό ευριστό και να δούνε από κοντά τον τρόπο παρασκευής του.

Αξίζει να τονιστεί ότι, μετά την έκθεση Detrop, οι επιχειρήσεις που πλαισιώνουν τη συμμετοχή της Π.Ε. Πέλλας στο ενιαίο περίπτερο της Π.Κ.Μ. αντιστοιχούν σχεδόν στο 1/3 του συνολικού αριθμού των επιχειρήσεων από την ευρύτερη περιοχή της Κεντρικής Μακεδονίας γεγονός που δείχνει τη δυναμική της Πέλλας στον τομέα της αγροτικής οικονομίας – μεταποίησης επιχειρήσεων.

Αναλυτικά οι συνεργαζόμενες επιχειρήσεις είναι: Ρόδι Ελλάς, Παραδοσιακό καζάνι «Νιβουρλή», παραδοσιακά προϊόντα «Ανάστω», Escarcom Α.Ε., εργαστήριο παραδοσιακών ζυμαρικών «Η Ευτυχία», τοπικός οίνος Πέλλας «Σιδέρης», Αλμωπία, εργαστήριο παραδοσιακών προϊόντων «Τα γλυκά της Αθηνάς», «Το περιβόλι της Ειρήνης», παραδοσιακά γλυκά – μαρμελάδες «Σούδης» και η επιχείρηση «ΟΝΟϊάματα».


Η Περιφερειακή Ενότητα Πέλλας θα εκπροσωπηθεί από τα στελέχη της Διεύθυνσης Αγροτικής Οικονομίας & Κτηνιατρικής κα. Καλαϊτζίδου Κατερίνα, ΤΕ Γεωπόνος και κα. Σεραφείμ Δέσποινα, ΠΕ Γεωπόνος.

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...