Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

Ι.Μ Αγίου Ιλαριωνος

Ιερός Ναός Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη του χωριού.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη πλατείας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Νερόμυλος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πετροντούβαρο.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Σοκάκι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Ι.Μ Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Καταρράκτης.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Αγία Παρασκευή.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Φράγμα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

"Μπιτσκία".

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης .

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χορευτικός σύλλογος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εκκλησία - κοινότητα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άνοιξη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2013

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ των ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ στα Σ/Μ ΑΡΒΑΝΙΤΙΔΗ & ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΗΜΑΘΙΑΣ-ΠΕΛΛΑΣ



Πανελλαδικό Σωματείο Εργαζομένων στην Επιχείρηση «ΑΡΒΑΝΙΤΙΔΗΣ Α.Ε.Ε.Ε»
● Σωματείο Ιδ. Υπαλλήλων – Εμποροϋπαλλήλων Ημαθίας – Πέλλας με έδρα τη Νάουσα



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
4/1/2013
Τα Δ.Σ του Πανελλαδικού  Σωματείου Εργαζομένων στην Επιχείρηση «ΑΡΒΑΝΙΤΙΔΗΣ Α.Ε.Ε.Ε» & του Σωματείου Ιδιωτικών Υπαλλήλων – Εμποροϋπαλλήλων Ημαθίας – Πέλλας καταγγέλλουν στους εργαζόμενους, αλλά και σε κάθε αρμόδιο φορέα, τη διεύθυνση της επιχείρησης για παράνομες και καταχρηστικές απολύσεις, που πραγματοποίησε την τελευταία μέρα του 2012. 
Η επιχείρηση Σ/Μ ΑΡΒΑΝΙΤΙΔΗΣ δεν αρκέστηκε να έχει απλήρωτους δύο και τρείς μήνες τους εργαζόμενους, αλλά παραμονές της Πρωτοχρονιάς τους « δώρισε απολύσεις», που ξεπερνούν τις 30 (στη Θεσσαλονίκη, στη Κατερίνη, στα Γιαννιτσά, στα Γιάννενα, στο Βόλο, στη Βέροια).
Απολύσεις  που έγιναν μέσα στα πλαίσια του σχεδιασμού της επιχείρησης,  χωρίς να υπολογίζει τους εργαζόμενους που χρόνια τώρα συνέβαλαν στην τεράστια κερδοφορία της.

Το σχέδιο της εργοδοσίας είναι:
●  Να λειτουργεί τα καταστήματα με όσο το δυνατόν χαμηλότερο κόστος, δηλαδή με  μισθούς πείνας,  χωρίς επιδόματα,  στη βάση της ΕΓΣΣΕ.
● Να λειτουργεί τα καταστήματα με ελάχιστους  εργαζόμενους,  με κάθε μορφή ελαστικής εργασίας, χωρίς ρεπό, με εντατικοποίηση της εργασίας  και φυσικά χωρίς την ενοχλητική παρουσία του Σωματείου, εκβιάζοντας κάθε εργαζόμενο που σηκώνει κεφάλι και διεκδικεί το δίκιο του.
●  Να  ανοίξει νέα καταστήματα  ( BEST PRICE με τυποποιημένα  εισαγόμενα  προϊόντα ), με νέες συμφωνίες (τμήματα σε άλλους ιδιώτες) και φυσικά νέες συμβάσεις για τους ήδη  εργαζόμενους.

Ο «ΑΡΒΑΝΙΤΙΔΗΣ» όπως και όλοι οι εργοδότες, με πρόσχημα την οικονομική κρίση  και με οπλοστάσιο όλα τα αντεργατικά μέτρα των κυβερνήσεων, απειλούν, εκβιάζουν, απολύουν,  μειώνουν τους μισθούς μας σε 200-400 €, εκμηδενίζουν τα εργασιακά μας δικαιώματα με ένα και μοναδικό στόχο, να συνεχίσουν την κερδοφορία τους.
Οι εργαζόμενοι στα s/m γνωρίζουμε καλά ότι ο φόβος δεν μας έσωσε,
η ανοχή & οι αυταπάτες δεν κατάφεραν να μας εξασφαλίσουν ούτε τα ελάχιστα,
η απάθεια μέχρι τώρα μας φτώχυνε και μας οδηγεί στην εξαθλίωση.

Μπροστά σε αυτήν την κατάσταση, οι εργαζόμενοι έχουμε ένα δρόμο. 
Ενωμένοι μέσα στα Σωματεία μας, με αγώνες να βάλουμε φρένο στα αντεργατικά μέτρα. 
Να ορθώσουμε μέτωπο απέναντι στην επίθεση των εργοδοτών, απέναντι στις απολύσεις.

ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΙΟ  ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ
ΔΕΝ ΘΑ ΛΥΓΥΣΟΥΜΕ



ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ

ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ ΓΡΑΦΕΙ ΜΙΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΤΕΣΤ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΙ 10'



Το κείμενο που ακολουθεί αποτελεί μια
απάντηση που δόθηκε σε ενδιάμεσες εξετάσεις/ προόδους στη χημεία στο Πανεπιστήμιο Κρήτης.

Η ερώτηση είχε ως εξής και βαθμολογούταν με έξτρα βαθμούς:



Η Κόλαση είναι εξώθερμη ή εσώθερμη;

(στη χημεία ή εξώθερμη δίνει θερμότητα ενώ η άλλη απορροφά).

Οι περισσότεροι φοιτητές έδωσαν απαντήσεις παρέχοντας αποδείξεις βασισμένες στο Νόμο του Boyle (ένα αέριο ψύχεται όταν μεγαλώνει ο όγκος και θερμαίνεται όταν
συμπιέζεται) ή κάτι παρόμοιο.

Ωστόσο, ένας έγραψε τα εξής:

Πρώτον πρέπει να γνωρίζουμε αν ο όγκος της κόλασης αυξάνεται προς το χρόνο. Επομένως χρειάζεται να ξέρουμε το ρυθμό με τον οποίο οι ψυχές εισρέουν στην κόλαση και το ρυθμό με τον οποίο διαφεύγουν.

Νομίζω ότι μπορούμε ασφαλώς να υποθέσουμε ότι όταν μια ψυχή πάει στην κόλαση, δεν πρόκειται να φύγει. Επομένως, δεν διαφεύγουν ψυχές.

Τώρα για το πόσες ψυχές μπαίνουν, ας δούμε πόσες διαφορετικές θρησκείες υπάρχουν σήμερα στον κόσμο. Οι περισσότερες από αυτές δηλώνουν ότι αν δεν είσαι οπαδός τους, τότε θα πας στη κόλαση. Εφόσον υπάρχουν περισσότερες από μία τέτοια θρησκεία και εφόσον οι άνθρωποι ανήκουν σε περισσότερη από μία θρησκεία, τότε μπορούμε να εξαγάγουμε το συμπέρασμα ότι όλες οι ψυχές πάνε στην κόλαση. Και όπως έχουν οι ρυθμοί γεννήσεων και θανάτων, θα πρέπει να αναμένουμε ότι ο αριθμός των ψυχών στην κόλαση θα αυξηθεί εκθετικά.

Τώρα, ο λόγος για τον οποίο εξετάζουμε το ρυθμό αλλαγής του όγκου της κολάσεως, είναι γιατί ο Νόμος του Μπόυλ δηλώνει ότι για να παραμείνει σταθερή η θερμοκρασία και η πίεση στην κόλαση, ο όγκος της πρέπει να αυξάνεται
αναλόγως με τις ψυχές που προστίθενται.

Αυτό μας δίνει 2 περιπτώσεις:

1. Εάν η Κόλαση διαστέλλεται με πιο αργό ρυθμό από αυτόν με τον οποίο εισέρχονται ψυχές, τότε η θερμοκρασία και η πίεση θα αυξάνονται μέχρι να σκάσει η Κόλαση και να ξεχυθούν οι ψυχές.

2. Εάν η Κόλαση διαστέλλεται με ρυθμό πιο γρήγορο από τη αύξηση των ψυχών, τότε η θερμοκρασία και ή πίεση θα πέφτουν μέχρι να παγώσουν τα καζάνια της.

Ποια από τις 2 περιπτώσεις ισχύει;

Αν αποδεχθούμε το αξίωμα το οποίο μου είπε η Τερέζα όταν ήμουν πρωτοετής, ότι «Θα πρέπει να παγώσει η Κόλαση πριν κοιμηθούμε μαζί» και αν συνθεωρήσουμε και το γεγονός ότι χθες το βράδυ όντως κοιμήθηκα μαζί της, τότε ισχύει η δεύτερη υπόθεση και επομένως είμαι σίγουρος ότι η Κόλαση είναι εξώθερμη και ότι ήδη έχει παγώσει.

Απόρροια αυτής της θεωρίας είναι ότι η κόλαση, αφού έχει παγώσει, άρα δεν δέχεται άλλες ψυχές και επομένως έχει εκλείψει…. αφήνοντας μόνο τον Παράδεισο.

Αυτό με τη σειρά του αποδεικνύει την ύπαρξη ενός Θεϊκού Όντος, το οποίο εξηγεί γιατί χθες το βράδυ η Τερέζα φώναζε συνεχώς: «Θεέ μου, Θεέ μου».

Αυτός ο φοιτητής πήρε το μοναδικό ’10′.




ΕΦΑΡΜΟΓΗ-ΥΠΕΡΚΑΤΑΣΚΟΠΟΣ ΣΕ SMARTPHONES.

Μία εφαρμογή - «υπερκατάσκοπο», για smartphone με Android, η οποία καταγράφει το περιβάλλον του χρήστη και στη συνέχεια το...
αναδημιουργεί ως ένα τρισδιάστατο virtual μοντέλο παρουσίασε το Naval Surface Warfare Center των ΗΠΑ.

Στο πλαίσιο της ανόδου των smartphones και των tablets, έχει εξελιχθεί σε μεγάλο βαθμό και το malware που «στοχεύει» αυτές τις συσκευές. Κάποια από τα πλέον σύγχρονα κακόβουλα λογισμικά περιλαμβάνουν προγράμματα που παρακολουθούν με στόχο τον εντοπισμό αριθμών καρτών, είτε μέσω καταγραφής των πλήκτρων που πατιούνται, είτε μέσω ακρόασης.

Ο Ρόμπερτ Τέμπλμαν, του Naval Surface Warfare Center, και συνεργάτες του από το πανεπιστήμιο της Ιντιάνα αναπτύσσουν μία νέα γενιά malware, που είναι σε θέση να καταγράφει και να δημιουργεί τρισδιάστατες αναπαραστάσεις του περιβάλλοντος του χρήστη, επιτρέποντας την κλοπή στοιχείων όπως οικονομικά δεδομένα, πληροφορίες σε οθόνες υπολογιστών κ.α.


Σύμφωνα με δημοσίευμα του MIT Technology Review, το εν λόγω λογισμικό αποκαλείται PlaceRaider, και έχει αναπτυχθεί ως εφαρμογή που τρέχει στο background των smartphones με Android 2.3. Η κεντρική ιδέα είναι ότι το malware εγκαθίσταται σε εφαρμογή για κάμερα, την οποία ο χρήστης κατεβάζει και τρέχει, μία διαδικασία που δίνει στο λογισμικό τη δυνατότητα λήψης και αποστολής φωτογραφιών. Στη συνέχεια, λαμβάνοντας υπόψιν δεδομένα όπως η ώρα λήψης, η θέση και ο προσανατολισμός του τηλεφώνου, επιτρέπει τη δημιουργία ενός τρισδιάστατου μοντέλου χώρου (μετά την αποστολή του «πακέτου» των δεδομένων σε έναν κεντρικό server), αποκλείοντας παράλληλα φωτογραφίες που είναι υπερβολικά θολές ή σκοτεινές. Το εν λόγω λογισμικό επίσης καθιστά αθόρυβη τη λήψη φωτογραφιών, που θα έκανε αντιληπτή την κατασκοπευτική δραστηριότητα από το χρήστη.


Όπως αναφέρεται στο σχετικό paper, το PlaceRaider είναι ένα «πρωτοποριακό οπτικό malware, που επιτρέπει σε απομακρυσμένους εισβολείς να προβούν σε αναγνώριση και αυτό που θα αποκαλούσαμε virtual κλοπή. Μέσω ξεκάθαρα οπορτουνιστικής χρήσης της κάμερας στο τηλέφωνο και άλλων αισθητήρων, το PlaceRaider δημιουργεί πλούσια, τρισδιάστατα μοντέλα εσωτερικών περιβαλλόντων. Απομακρυσμένοι διαρρήκτες μπορούν έτσι να ʽκατεβάσουνʼ το φυσικό χώρο, να μελετήσουν το περιβάλλον και να κλέψουν εικονικά αντικείμενα, όπως οικονομικά αρχεία, πληροφορίες σε οθόνες υπολογιστών και προσωπικά στοιχεία».


Οι δοκιμές αυτές μέχρι τώρα έχουν αποδειχτεί επιτυχείς, καθώς έχουν οδηγήσει σε δημιουργία ακριβών τρισδιάστατων μοντέλων των χώρων όπου κινούνταν οι 20 χρήστες στους οποίους δόθηκαν μολυσμένα κινητά. Όπως αναφέρει ο Τέμπλμαν, μπορεί η εφαρμογή αυτή να είναι προς στιγμήν για Android, αλλά τίποτα δεν αποκλείει να εμφανιστούν αντίστοιχα λογισμικά για κάθε λειτουργικό φορητών συσκευών.





ΠΗΓΗ...http://www.naftemporiki.grhttp://thesecretrealtruth.blogspot.com

ΠΟΣΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΣΤΟΝ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟ ΓΙΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΓΩΜΕΝΟ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΙΕΙ ΞΥΛΑ!!!


Ποτέ άλλοτε η ευχή των χορτάτων για «καλή χρονιά» δεν ακουγόταν τόσο σαν κακόγουστο αστείο. Όμως, έχουν δίκιο απ' τη σκοπιά τους. Πού θα βρούνε καλύτερη; Από την 1η του μήνα και για την επόμενη δεκαετία - αν δεν ανατραπούν άρδην τα πράγματα - καθένας που θα πιάνει δουλειά θα έχει μισθό 580 ευρώ μεικτά, δηλαδή κοντά στα 3 ευρώ την ώρα, όταν η Κίνα τρέχει ήδη προς τα 6 ευρώ την ώρα. Μ' αυτούς τους όρους θα 'ναι πράγματι μια καλή χρονιά για τους καπιταλιστές. Καλή χρονιά θα 'ναι ειδικότερα για τους μεγαλοεργολάβους.

Με το έμπα του νέου χρόνου με τρεις υπουργικές αποφάσεις η κυβέρνηση μοίρασε 45 εκατομμύρια ευρώ στις κοινοπραξίες «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου», «Μορέας» και «Αττική Οδός». Καλή χρονιά θα 'ναι για τους πετρελαιάδες (όσο κι αν μειώθηκε η κατανάλωση, η παγωνιά δεν αντέχεται, στο τέλος τα καλοριφέρ ανάβουν). Καλή χρονιά και για τους τραπεζίτες (μ' αυτούς έχουμε χάσει το λογαριασμό, πόσα και πόσα έχουν πάρει ήδη με τα τρία στη σειρά μνημόνια...)

Δε θα είναι καλή χρονιά:

- Για όσους ήδη βλέπουν κομμένους τους μισθούς τους από τους νέους φόρους.
- Για όσους ήδη βλέπουν ότι με τον μισθό δεν βγάζουνε το μήνα.
- Για όσους δεν έχουν καθόλου μισθό.
- Για όσους δεν έχουν καν κεραμίδι πάνω απ' το κεφάλι τους.
- Για τους αυτοαπασχολούμενους και μικρέμπορους που ούτε ως τις εκπτώσεις του Γενάρη δεν θα κατορθώσουν να κρατήσουν ανοιχτά τα μαγαζιά τους.
- Για τους μικροαγρότες που, στο όνομα της κρίσης, καλούνται να προπωλήσουν την παραγωγή τους σε τιμές που δεν βγάζουν ούτε τα πετρέλαια.

Δε θα είναι καλή χρονιά για τα παιδιά που βλέπουν στη μέση της χρονιάς να λείπουν ακόμα δάσκαλοι απ' τα σχολεία.

Πρέπει να 'ναι μια καλύτερη χρονιά για όσους δεν τα δίπλωσαν, κι επιμένουν να οργανώνουν τη λαϊκή αντίσταση.

Πρέπει να 'ναι μια καλύτερη χρονιά για την οργάνωση της εργατικής τάξης έτσι που χωρίς αυταπάτες να αναγνωρίζει τον αντίπαλο, από καλύτερες θέσεις να τον αντιπαλεύει.

Πρέπει να 'ναι μια καλή χρονιά για τη λαϊκή συσπείρωση και συμμαχία.Καλή δύναμη, λοιπόν...






ΠΗΓΗ...http://www.ramnousia.com

ΠΟΙΟΣ ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΛΛΗΝΑ:


Ποιος σκότωσε τον τελευταίο Έλληνα;
Γράφει ο Ελευθέριος Ανευλαβής

Ποιος σκότωσε τον τελευταίο Έλληνα;

Εσύ τον σκότωσες, που δημιούργησες μια πολιτεία που σκοτώνει τους πολίτες της, με όπλο τους άχρηστους ασύδοτους ανίκανους κυβερνήτες της και άρχοντές της. «Που κατά βάθος έγιναν /σαν ένα είδος υπηρέται των Ρωμαίων.» (Κ. Καβάφης). 
«Μέτριοι άψυχοι μεγαλοκατεργάρηδες με το δέος της οικονομίας» (Γ. Σεφέρης) και την αδιαφορία για τις ανθρώπινες αξίες.
«Μιλούν για τη μεγάλη κρίση με το στόμα. Στην ψυχή τους καμία αλλοίωση. Μένουν όπως πάντα οι άνθρωποι της πλατείας Συντάγματος, οι άνθρωποι του Κολωνακίου» (Γ. Σεφέρης).
Χωρίς στρατηγικό σκοπό έγινε στάχτη ο τόπος ανεύθυνα και ασύδοτα.
Από τα παπατζίδικα κόλπα των Ευρωπαίων δημοσίων υπαλλήλων — που «ξυπνούν, ξυρίζουνται κι αρχίζουν μεροκάματο τον σκοτωμό» (Γ. Σεφέρης) των ανθρώπων (θυμάστε τη Γιουγκοσλαβία; Και το Ιράκ; Και το Αφγανιστάν;), των αξιών, των συνειδήσεων — και των ντόπιων σφουγγοκωλαρίων τους, εξαρτάται αν θα καταστραφεί η χώρα. Η «Ελλάδα το εξανδραποδισμένο έθνος».

Εσύ, σκότωσες τον τελευταίο Έλληνα. Εσύ, Κυβερνήτη ολίγιστε με τ’ όνομα. Αδιάφορε, κουρασμένε κατά δήλωσίν σου, που άφησες τους παρατρεχάμενούς της αυλής σου να καθορίζουν την κυβερνητική πολιτική. Βατοπέδι και Siemens και ομόλογα και υποκλοπές και DVD κομιστών. Και όταν η μπόχα ξέφυγε από το υπόγειο της αυλής σου, καμώνεσαι πως δεν ήξερες. Και στο τέλος εξαφανίζεσαι, αφού παρέγραψες των δικών σου και άλλων τα σκάνδαλα. Μια υπόθεση, λες, χωρίς ιδιαίτερη σημασία, περίπου.
Στρουθοκαμήλα της εξουσίας.

Εσύ, σκότωσες τον τελευταίο Έλληνα. Εσύ, Κυβερνήτη του εκσυγχρονισμού της χρηματιστηριακής φούσκας και του στρατηγού, κουβαλητή της ζημενσοβαλίτσας στα κομματικά, κατά πως αυτός λέει, στα ταμεία. Και του Μαντέλη, που αμάρτησε για την εκλογική του περιφέρεια με τη χορηγία της Ζήμενς και για την κόρη του. Και του χλιδάτου Υπουργού του σοσιαλισμού, του ωραίου Μπρούμελ. Και διαμηνύεις πως οργίζεσαι, και αγανακτείς, διότι, λέει δεν ήξερες. Γίνεται να είναι τόσο τυφλός και κωφός ο Κυβερνήτης;

Εσύ, σκότωσες τον τελευταίο Έλληνα. Εσύ, άρχοντα της οικονομίας πολυώνυμε, με τα πολλά ταλέντα στη δημιουργική λογιστική και την αλχημεία, που αυξομειώνεις το έλλειμμα, κατά πως βολεύει, και τώρα, που οι ομοϊδεάτες σου, της Εσπερίας, ξερνούν την αλήθεια, καμώνεσαι πως αυτοί μόνο φταίνε και συ δεν ήξερες. Ήξερες, μα έλεγες ψέματα.

Εσύ, ο άρχων των οικονομικών, με φόρο αίματος και εν ονόματι της σωτηρίας της Πατρίδας, προσπαθώντας να γεμίσεις τον λάκκο των άδειων κρατικών ταμείων. Τον λάκκο, που εσύ τον έσκαψες, μαζί με τους δόλιους και ανίκανους διοικητές των ΔΕΚΟ, που τις λεηλάτησαν και που εσύ διόρισες.

Και κουτσουρεύεις, τώρα, τον μισθό του βιοπαλαιστή, τη σύνταξη του φουκαρά συνταξιούχου. Περικόπτεις τη δεκάρα για το δώρο στα εγγόνια. Το ευρώ για τη βοήθεια στον άνεργο-γιο. Και ας σκάνε οι σαπιοκοιλιές από τα άνομα κέρδη τους.

Και κόπτεσαι, δήθεν, για την Πατρίδα, που εσύ και οι όμοιοί σου περιφέρετε κουρελοντυμένη στα σαλόνια της Εσπερίας.

«Γίνεται να συχωρεθείς απολαμβάνοντας το άδικο;» (Ο. Ελύτης).

Εσύ, πολιτικάντη, εσύ τον σκότωσες τον τελευταίο Έλληνα. Αδίστακτε, που με τον τζόγο, κρατικό και ιδιωτικό, πας να γεμίσεις τα άδεια σου ταμεία, αδειάζοντας τις τσέπες του κοσμάκη, που έχει πια εναποθέσει τις ελπίδες του στη θεά τύχη.

«Κι ο άνθρωπος κατάντησε πραμάτεια» (Γ. Σεφέρης).

Εσύ, τον σκότωσες, πολιτικατζή με το γυάλινο πρόσωπο το μαργωμένο πονηρό χαμόγελο. Ψηφοσυλλέκτη της ψήφου των αναγκεμένων ανθρώπων. Τον μαζοχυλό των ψηφοφόρων, όπως τους κατάντησες, σαν τα μούτρα σου — «το της όλης πόλεως ήθος ομοιούται τοις άρχουσι» (Ισοκράτης).
Εσύ, πολιτικατζή, που μπήκες ξεβράκωτος στην πολιτική και διά της πολιτικής απόκτησες βίλες και κότερα και επιδεικνύεις ασύστολα τη χλιδή σου, μπερδεύοντας το νόμιμο με το ηθικό. Ξεδιάντροπε των πολλών διαμερισμάτων και των κτημάτων και των μετοχών (τι θα τα κάνεις όλα αυτά; Τα σάβανα δεν έχουν τσέπες).

Εσύ, σκότωσες τον τελευταίο Έλληνα. Εσύ, δικαστή που μοίρασες Δικαιοσύνη, κλείνοντας το μάτι στον ισχυρό, σανιδώνοντας το δίκαιο και τον νόμο για να περάσουν αβρόχοις ποσί οι καπάτσοι διαπλεκόμενοι με τους εωσφοράκους, χαντακώνοντας τον ανήμπορο.

Εσύ, τον σκότωσες, διανοούμενε, ο ανίκανος να μιλήσεις τη γλώσσα του Ελληνισμού, που είναι η ιδέα της αξιοσύνης και της ελευθερίας του ανθρώπου. Που ζεις σαν πτώμα τυμπανιαίο, σκαρφαλωμένος πάνω στο άδειο σου κεφάλι, που έτσι κι αλλιώς δεν σου χρειάζεται, γιατί το έχει αντικαταστήσει η εύκαμπτη σπονδυλική σου στήλη. Και μόνη σου έγνοια να καθίσεις τον κώλο σου πάνω στην έδρα της Ακαδημίας.

Εσύ, διεφθαρμένε πλουτοκράτη, βουλιμικέ κοιλιόδουλε. Αναίσχυντε μεταπράτη κάθε αξίας. Εσύ, χρυσοκωλόπαιδο της αμεριμνησίας και της διαφθοράς. Άχθος αρούρης που βρομίζεις τα πάντα, κι αυτήν τη γη που πατάς και την καταπατάς παράνομα.

Εσύ, τον σκότωσες, άθλιε των χαφιέδων. Ξεπεσμένε πόρνε! Βιαστή των ελπίδων των φτωχών ανθρώπων. Εξωνημένε έμπορα των ελπίδων ενός ολοκλήρου λάου. Εσύ, που θησαυρίζεις στον θάνατο του εμποράκου. Εσύ, που στο ράντζο του αναγκεμένου άρρωστου ζητάς φακελάκι.

Εσύ, σκότωσες τον τελευταίο Έλληνα. Εσύ, Ελληναρά, οπαδέ της αρπαχτής και του σταρχιδισμού, με το «κούφιο νταηλίκι» (Κ. Παλαμάς). Οπαδέ του «ό,τι φάμε, ότι πιούμε, και ό,τι αρπάξει ο κώλος μας» και του «Πούστευε και μην ερεύνα» (Τζίμης Πανούσης).

Εσύ, ο πουλημένος στη γκλαμουράτη Εσπερία των Νεοευρωπαίων, που λησμόνησαν τις πανανθρώπινες αξίες του ελληνοευρωπαϊκού πολιτισμού — και αλέθουν τις σάρκες και τις ψυχές των λαών στη μηχανή του νεοφιλελεύθερου δόγματος της Νέας Οικονομικής Ιδεολογίας των ασύδοτων αγορών της κερδοσκοπίας.

Εσύ, Νεοελληναρά, σκότωσες τον τελευταίο Έλληνα. Εσύ που έγινες για τους ξένους, που τόσο θαυμάζεις και ευλαβικά προσκυνάς, «The Greek malaka». Πονούν, ωρέ, τα παλικάρια. Πονούν και σκούζουν όταν κωλοπροβάλλουν και εισπράττουν το παλούκι ΔΝΤ και της τρόικας του μηχανισμού στήριξης.

«Μας μεταχειρίστηκαν σαν ανθρώπους άλλης φυλής που τους κάνουν ελεημοσύνη… Ευρωπαϊκός πολιτισμός μπιχλιμπίδι. Να χέσω τον ευρωπαϊκό πολιτισμό je m’en fous de la civilisation europeenne» (Γ. Σεφέρης)

Εσύ, σκότωσες τον τελευταίο Έλληνα. Εσύ, που παριστάνεις τον πατριώτη, ο πατριδέμπορος. Και πουλάς «κούφιο νταηλίκι» (Κ. Παλαμάς) .

Αρχαιοκάπηλε του κλέους εκείνων των Ελλήνων. Ψευτοέλληνα.

«Κοράκοι, όλοι κοράκοι αληθινοί, χειρότεροι από τον κόρακα όπου βγήκε από την Κιβωτό και εθρέφοταν από τα λείψανα, όπου είχε αφήσει ο κατακλυσμός του κόσμου» (Σολωμός).

«Μας σκοτώνουν με μικρές δόσεις πολύ ταχτικά πολύ σιωπηλά, πολύ σοφά … Δεν έχουμε να σώσουμε τίποτα σ αυτόν τον πολιτισμό» (Γ. Σεφέρης).

Φαρμακωμένο να είναι το πλούσιο τραπέζι των ασυνείδητων, που κλέβουν τον ιδρώτα του εργάτη.
Βούλα πυρακτωμένη στην άδεια καρδιά τους το κλεμμένο νόμισμα του μεροκαματιάρη λαού.

Οι Ερινύες πλησιάζουν με γοργό βήμα. Το νιώθετε;

«Ευνουχισμένοι διανοούμενοι, μικροί ανίκανοι και τυφλοί κυβερνήτες» (Γ. Σεφέρης)
πατριδέμποροι, χριστέμποροι, σκλάβοι του χρήματος και της αδικίας,
δεν μπορείτε να κρυφτείτε από το σκοτεινό μάτι των Ερινύων.

Αυτές δεν μπερδεύουν το ηθικό με το νόμιμο. Και θα ζητήσουν και θα πάρουν εκδίκηση.
Όταν έλθει ο καιρός της Δημοκρατίας του Δίκαιου Λόγου.





ΠΗΓΗ...http://www.ramnousia.com

"ΤΙΠΟΤΑ, ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΑΛΛΑΖΩ ΦΟΥΡΝΟ".


Τίποτα, από σήμερα αλλάζω φούρνο
Παραμονή Πρωτοχρονιάς, βραδάκι, κατέβηκα να πάρω μια βασιλόπιττα από το φούρνο της γειτονιάς.

Βγαίνοντας, έξω από την πόρτα του μαγαζιού, καθισμένο στα σκαλιά, σχεδόν κουβαριασμένο, είδα τον Γιάννη, γείτονα, πρώην βιοτέχνη και νυν άστεγο.

Τον καλησπέρισα και προσπάθησα να ανταλλάξω δυο λόγια μαζί του. Ομολογώ, πάντως, πως ένοιωσα αμηχανία, βλέποντας τον σε πραγματικά απελπιστική κατάσταση.

Χρόνια Πολλά, Γιάννη. Πως είσαι;
Νηστικός και με ύπνο στο παγκάκι, πως λες να είμαι;
Ας ελπίσουμε να αλλάξουν τα πράγματα
Μεγάλη γυναίκα, πιστεύεις στα θαύματα;
Μην τα παρατάς. προσπάθησε να βρεις ένα κατάλυμα..
Ναι και μια δουλειά... να ξαναγίνω άνθρωπος.
Δεν εννοούσα αυτό, ο Δήμος έχει κάποιους ξενώνες
Ξέρεις πόσοι είμαστε στον δρόμο; Κοντεύουμε να σας φτάσουμε σε αριθμό.
Η εκκλησία μήπως;
Εντάξει οι παπάδες μας δίνουν ένα πιάτο φαΐ, φροντίζουν για το κράτος, μην αρχίσουν και τους πεθαίνουν άνθρωποι από την πείνα!!!
Μην είσαι άδικος, κάποιοι από αυτούς πιστεύουν σε αυτό που κάνουν. Θες να έρθεις σπίτι, να φας απόψε μαζί μας;
Δεν θα είσαι καλά!!! Μήπως θέλεις να σας κάνω και ποδαρικό;
Γιάννη, ως γειτόνισσα σε καλώ, άλλωστε δεν θα έχω ξένους, μόνον τον γιο μου και τα ανήψια μου.
Πήγαινε στο σπιτάκι σου και κοίτα να το χαρείς όσο το έχεις ακόμα κι άσε με εμένα.

Βλέποντας πως δεν πρόκειται να τον μεταπείσω, τον καληνύχτισα, βάζοντας στο χέρι του κι ένα μικρό χαρτονόμισμα.

Καλή χρονιά μου είπε. Να θυμάσαι πως για αυτούς εκεί πάνω, είμαστε μονον φύρα.

Σήμερα που κατέβηκα πάλι στο φούρνο, μετά τις ευχές, με ρώτησε ο καταστηματάρχης.

- Καλά πως μπορείς και πιάνεις κουβέντα με αυτόν τον απατεώνα;
Ποιόν;
- Τον Γιάννη.
- Γιατί απατεώνας Ορέστη;
- Ξέρεις πόσα χρωστάει στο ΙΚΑ και στην Εφορεία; Μέχρι και τον ΦΠΑ δεν έδινε.
Τις γαζώτριες που είχε στη δούλεψή του τις πλήρωνε;
- Ναι ο βλάκας, αφού δεν είχε δουλειά τις κρατούσε μέχρι τέλους!!! Τι να σου δώσω;
Άσε Ορέστη, τίποτα. Από σήμερα, αλλάζω φούρνο....



Νίκη Βίκου





ΠΗΓΗ...http://www.ramnousia.com

ΟΙ 5 ΝΟΜΟΙ ΤΗΣ ΒΛΑΚΕΙΑΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟ CARLO CHIPOLLA

Οι 5 νόμοι της βλακείας, σύμφωνα με τον ιστορικό Carlo Chipolla..


1.Καθένας μας υποτιμά, τον αριθμό των ηλιθίων που κυκλοφορούν ανάμεσά μας

2.Η πιθανότητα να είναι κάποιος βλάκας, δε σχετίζεται με τη μόρφωση ή το περιβάλλον που ζει.

3.Βλάκας είναι όποιος προκαλεί βλάβη στους άλλους, χωρίς ο ίδιος να επωφελείται. Αντιθέτως, μπορεί να υποστεί και ζημιά!

4.Ο μη βλάκας, υποτιμά τη βλαπτική δράση του βλάκα και μοιραία η συναναστροφή με τους βλάκες αποβαίνει ακριβοπληρωμένο λάθος.

5.Ο βλάκας, είναι το πιο επικίνδυνο άτομο που υπάρχει.







ΠΗΓΗ...http://www.ramnousia.com

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΠΟΡΝΕΣ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΣΕ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΣΕΙΡΑ

.
Του Νίκου Χειλαδάκη

Την έντονη διαμαρτυρία της ελληνικής κοινότητας της Κωνσταντινούπολης, προκαλεί η τηλεοπτική σειρά, «Ustuta Kemal». 

Η σειρά αυτή αναφέρεται στην περίοδο 1919-1922, όταν τα συμμαχικά στρατεύματα του Α΄ παγκοσμίου πολέμου είχανκαταλάβει την Κωνσταντινούπολη και οι Ρωμιοί της Πόλης, σύμφωνα με τους δημιουργούς της σειράς, έπαιζαν τον ρόλο του προδότη ενώ οι Ρωμιές της Πόλης, (με πρώτη και καλλίτερη την περίφημη Αγγέλα και το «ονομαστό» πορνείο της), ήταν οι… καλλίτερες πόρνες της εποχής. 

Η σειρά αυτή που προσβάλλει με αηδιαστικά τρόπο την ελληνική παρουσία της Κωνσταντινούπολης, έχει προκαλέσει την έντονη διαμαρτυρία της ελληνικής κοινότητας. Με επιστολή τους στις 14 Δεκεμβρίου,  ο πρόεδρος των Θρησκευτικών Ιδρυμάτων της Πόλης, της ελληνικής κοινότητας, κ Λάκης Βίγκας και η γενική γραμματέας, Κατερίνα Πρόκου, στον πρόεδρο του Τουρκικού Ραδιοτηλεοπτικού Συμβουλίου, κ Davut Dursun, εκφράζουν την έντονη διαμαρτυρία τους για την εν λόγω τηλεοπτική σειρά η οποία προκαλεί ελεεινά αισθήματα στο τουρκικό κοινό για την ελληνική κοινότητα της Πόλης η ιστορία της οποίας αριθμεί πάνω από 2000 έτη.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει η επιστολή αυτή, η τηλεοπτική σειρά, «Ustuta Kemal», (δηλαδή ο Κοφτερός Κεμάλ),  προκαλεί αισθήματα εχθρότητας  και αηδίας για την ελληνική ομογένεια και για τις Ρωμιές της Πόλης, που παρουσιάζονται σαν αδίστακτες πόρνες,  πρόθυμες να πλαγιάσουν με τον οποιοδήποτε για να κερδίσουν λίγα χρήματα. 

Οι εκπρόσωποι της ελληνικής κοινότητας της Πόλης, αναφέρουν ότι και παλαιοτέρα, τη περίοδο την δεκαετίας 1950-1960, μια κινηματογραφική ταινία με τον τίτλο, «Yeşilçam» είχε προκαλέσει έντονα ανθελληνικά αισθήματα. Σήμερα, με την τηλεοπτική αυτή σειρά που προβάλλεται σε ώρες μεγάλης τηλεθέασης, προκαλούνται αισθήματα αηδίας και αποστροφής γενικότερα  για τους Έλληνες  με σοβαρές συνέπειες στις σχέσεις των δυο λαών. Η εικόνα που σχηματίζει ο μέσος Τούρκος με τον «Ustura Kemal», είναι ότι οι Έλληνες είναι άθλιοι προδότες και οι Ελληνίδες οι πιο αδίστακτες  πόρνες που πέρασαν από τη Κωνσταντινούπολη. 

Οι εικόνες αυτές, όπως τονίζουν στην επιστολή τους οι κ Λάκης Βίγκας και Κατερίνα Πρόκου, δεν βοηθούν στην προσπάθεια ενίσχυσης της φιλίας των δυο λαών, ενώ έχουν προκαλέσει ακόμα και εχθρικές πράξεις από διάφορες πηγές κατά των Ελλήνων της Πόλης.

Ενώ λοιπόν εδώ στην Ελλάδα οι Τουρκολάγνοι καναλάρχες και οι Τουρκολάγνοι τηλεθεατές προβάλλουν και παρακολουθούν καταγοητευμένοι τις τουρκικές σαπουνόπερες, για τις οποίες οι Τούρκοι έχουν εισπράξει πολλά εκατομμύρια, στην Τουρκία σπάνε ρεκόρ τηλεθέασης οι τηλεοπτικές σειρές που μας παρουσιάζουν σαν ελεεινούς, φιλοχρήματους προδότες και τις Ελληνίδες σαν… πόρνες πρώτης ποιότητας.

Δηλαδή τους πληρώνουμε για να μας βρίζουν με τον χειρότερο τρόπο. Μπράβο μας λοιπόν μπράβο στους μεγαλο-καναλάρχεςε που δεν έχουν ούτε ιερό ούτε όσιο και μπράβο στην ηλιθιότητα των τηλεθεατών που δίνουν πόντους τηλεθέασης και χρήμα στον Σουλεϊμάν και σε όλα τα άλλα τουρκικά τηλεοπτικά σκουπίδια.

ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος 

ΤΑ ΘΕΟΦΑΝΙΑ: ΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΤΕΡΗ ΕΟΡΤΗ ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ



.Στις 6 Ιανουαρίου κλείνει ένα πλουσιότατο σε λατρευτικά δρώμενα, παραδοσιακά έθιμα και μακραίωνες συνήθειες Δωδεκαήμερο, που συνδέεται με κεντρικά στοιχεία του χριστιανικού Ευαγγελίου.

Tην κατά σάρκα γέννηση, την Περιτομή και τη Βάπτιση του Ιησού Χριστού, που είναι βασικοί σταθμοί της Ενανθρώπησης του Θεού στον κόσμο.  


Παράλληλα, την 1η του έτους εορτάζεται και η μνήμη του μεγάλου Πατέρα της Εκκλησίας μας, Βασιλείου αρχιεπισκόπου Καισαρείας της Καππαδοκίας. Ο συνδυασμός όλων αυτών των στοιχείων κάνουν το διάστημα αυτό έναν πόλο εορταστικό και λατρευτικό στην καρδιά του χειμώνα, που συμπληρώνεται από τον αντίστοιχο εαρινό, δηλαδή εκείνον των πασχαλίων εορτών. Πώς προέκυψε όμως ιστορικά το εορταστικό αυτό σύμπλεγμα;

1. Η αρχή των Θεοφανίων

Για τις εορτές και τη λατρεία των πρώτων Χριστιανών οι πηγές μας είναι βέβαια τα βιβλία της Καινής Διαθήκης, κατόπιν οι λεγόμενοι Αποστολικοί Πατέρες, που υπήρξαν μαθητές και “ακουσταί” των Αποστόλων, όπως ο Ιγνάτιος Αντιοχείας, ο Κλήμης Ρώμης και άλλοι, και κατόπιν άλλοι χριστιανοί συγγραφείς του 2ου και 3ου αιώνα, καθώς και κείμενα κανόνων, προτροπών και διδαχών που γράφτηκαν τότε.

Σ’ αυτά ξεχωρίζουμε το Πάσχα και την κυριακάτικη Θ. Λειτουργία, τις καθημερινές προσευχές και το βάπτισμα των νέων Χριστιανών, που γινόταν ομαδικά το Μέγα Σάββατο το βράδυ. Για την περίοδο αυτή, του χειμώνα, η πρώτη μαρτυρία που έχουμε είναι του Κλήμεντος του Αλεξανδρέως στο δεύτερο μισό του 2ου αιώνα (δηλαδή 150-210), που μας πληροφορεί ότι οι οπαδοί του Βασιλείδη (που ήταν της αίρεσης των Γνωστικών) γιόρταζαν την ημέρα “του βαπτίσματος του Κυρίου” με αγρυπνίες και αναγνώσματα, χωρίς όμως να συμφωνούν όλοι για την ημερομηνία – άλλοι την τοποθετούσαν στις 6 κι άλλοι στις 10 Ιανουαρίου.

΄Οπως συμπεραίνουν νεώτεροι ειδικοί, από το διάστημα αυτό, ξεκινώντας ίσως από την Αλεξάνδρεια, μέχρι τα μέσα του 4ου αιώνα σ’ όλη την Ανατολή, την 6η Ιανουαρίου εορταζόταν μια τριπλή εορτή: η γέννηση του Χριστού, η προσκύνηση των μάγων και η βάπτισή Του. Η λέξη “Επιφάνεια” καλύπτει και τις τρεις εορτές, είναι η φανέρωση του Θεού ως βρέφους στους ανθρώπους γενικά και στους Μάγους ειδικά, η φανέρωση της Θεότητας στον Ιορδάνη με τη συμμαρτυρία του Πατρός και του Πνεύματος. Γιατί όμως στις 6 Ιανουαρίου;

Η προέλευση, πιθανότατα, είναι εξωβιβλική: είναι γνωστό, ότι αιγύπτιοι λάτρεις ενός μυστηριακού θρησκεύματος εόρταζαν την εμφάνιση του Χρόνου ή Κρόνου μέσα από τα νερά του Νείλου στις 6 Ιανουαρίου. Αυτή ήταν μια από τις πολλές ειδωλολατρικές “Επιφάνειες”. Είναι φανερό ότι οι Χριστιανοί ξεκίνησαν στην Αίγυπτο να δίνουν τη δική τους απάντηση για το ποια είναι η πραγματική “Επιφάνεια” του Θεού μέσα από τα νερά: αυτή του βαπτιζομένου Ιησού. Με το παράδειγμά Του και την εντολή Του αργότερα για βάπτιση των πιστευόντων όχι μόνο πλέον “εν ύδατι” (όπως στην θρησκευτική πρακτική πολλών ανατολικομεσογειακών θρησκειών, όπου το λιγοστό νερό θεωρείται πάντα θεόσταλτο καθαρτήριο), αλλά και “εν Πνεύματι”, ο Χριστός αναδείκνυε τη μοναδική ιστορική “Επιφάνεια” του Θεού σε μια ιστορία ευθύγραμμη, που δεν επαναλαμβάνεται. Αντίθετα, η “Επιφάνεια” των νερών ή του θεού-Ηλίου (solis invicti) στη Δύση, κατά το χειμερινό ηλιοστάσιο, ήταν η αποθέωση της κυκλικής φυσικής ροής του κόσμου.

2. Η ανάδειξη της ημέρας των Χριστουγέννων

Το βέβαιο είναι ότι μέχρι τα μέσα του 4ου αιώνα τα Θεοφάνια ή “Φώτα” ή Επιφάνεια εμπεριείχαν και την εορτή των Χριστουγέννων, ένας συνδυασμός που απαντά ακόμη και σήμερα στο εορτολόγιο της Αρμενικής Εκκλησίας. Την εποχή του Μ. Βασιλείου (+ 379) και του Γρηγορίου του Θεολόγου μαρτυρούνται στη Μικρά Ασία οι πρώτες περιπτώσεις χωρισμού των δύο εορτών, όπου τα Χριστούγεννα άρχισαν να εορτάζονται στις 25 Δεκεμβρίου από επίδραση της Εκκλησίας της Ρώμης.

Στη Ρώμη είχε αρχίσει από τις πρώτες δεκαετίες του 4ου αιώνα (περί το 330-340) ο εορτασμός των Χριστουγέννων ως απάντηση στα ειδωλολατρικά Βρουμάλια ή Σατουρνάλια, που ήταν η λατρεία του αναγεννώμενου Ηλίου, όταν (περισσότερο εμφανώς στα βορειότερα κλίματα) άρχιζε να ξαναμεγαλώνει η μέρα, μετά το χειμερινό ηλιοστάσιο. Οι Χριστιανοί στη λατρεία του «ξαναγεννημένου Ήλιου» του φυσικού κύκλου, απαντούσαν με τη γέννηση του «νοητού Ηλίου της Δικαιοσύνης». Περί το 375 άρχισαν να εορτάζονται τα Χριστούγεννα και στη Συρία και το 386 ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος, πρεσβύτερος στην Αντιόχεια, εξέφρασε στο Λόγο του “Εις την γενέθλιον ημέρα του Σωτήρος” τη χαρά του, που επιτέλους η 25η Δεκεμβρίου μπήκε επίσημα στο εορτολόγιο της πόλης. Μέχρι το 432 η εορτή είχε φθάσει και στην Αλεξάνδρεια.

Ενώ στη Δύση τα Επιφάνεια συνδέονται μέχρι σήμερα, κυρίως, με την προσκύνηση των Μάγων, στην Ανατολή εξακολούθησαν να εορτάζονται με μεγάλη λαμπρότητα: στα Ιεροσόλυμα την εποχή εκείνη, μας πληροφορεί το Οδοιπορικό της Αιθερίας (ταξιδιωτικός οδηγός μιας ευσεβούς Μαυριτανής κυρίας στα τέλη του 4ου αιώνα) ότι επί μία εβδομάδα μετά τις 6 Ιανουαρίου τελούνταν μία Λειτουργία κάθε μέρα σε συγκεκριμένους μεγάλους ναούς της πόλης από τον επίσκοπο ή μοναχούς.

Οι γνωστές σε όλους μας ευχές του Μεγάλου Αγιασμού έχουν σαφώς εξορκιστικό χαρακτήρα και καταδεικνύουν το θρίαμβο της νίκης του ενανθρωπήσαντος Υιού του Θεού (άρα, τελικά, του ανθρώπου, που ενώνεται με το Θεό) πάνω στον “γκρίζο” κόσμο πνευμάτων, κακοποιών στοιχείων, αοράτων “αρνητικών” δυνάμεων (όπως λέμε σήμερα) κλπ. Πολύ σωστά έχει, λοιπόν, συνδεθεί στη λαϊκή αντίληψη η έξωση των καλικαντζάρων ή “παγανών” με τον αγιασμό των υδάτων. Βαθμιαία, το διάστημα των 40 ημερών πριν τα Χριστούγεννα και των 40 ημερών μετά, μέχρι την Υπαπαντή, έγινε μια λαμπρή εορταστική αλυσίδα, που στις μέρες μας έχει, δυστυχώς, εκφυλιστεί σε άλλοθι καταναλωτισμού». 



ΠΗΓΗ...http://www.agioritikovima.gr

ΠΟΛΗ ΤΩΝ ΗΠΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ ΝΕΡΟΥ.

Πόλη των ΗΠΑ απαγορεύει τα πλαστικά μπουκάλια νερού

Με πρόστιμο 25 δολαρίων κινδυνεύουν οι παραβάτες

Την πώληση πλαστικών φιαλών νερού χωρητικότητας κάτω του ενός λίτρου απαγόρευσε η δημοτική Αρχή της πόλης Κονκόρντ της Μασσαχουσέτης στις βορειοανατολικές Ηνωμένες Πολιτείες.

Ο νόμος τέθηκε σε ισχύ την Πρωτοχρονιά του 2013, μετά από μια τριετή καμπάνια για τη μείωση των απορριμάτων και ενθάρρυνση χρήσης νερού από το δίκτυο ύδρευσης.

Οι παραβάτες κινδυνεύουν με πρόστιμο 25 δολαρίων, ενώ σε περίπτωση που συλληφθούν ξανά το πρόστιμο διπλασιάζεται.

Αντίστοιχο μέτρο έχει λάβει η πόλη Μπούντανουν της Αυστραλίας από το 2009, αλλά και περισσότερα από 90 πανεπιστήμια στις ΗΠΑ και άλλες χώρες.

Σύμφωνα με έρευνες, οι Αμερικανοί καταναλώνουν 50 δισεκατομμύρια μικρά πλαστικά μπουκάλια νερού ετησίως.

Η Τζιν Χιλ που ηγήθηκε της δράσης στο Κονκόρντ δήλωσε στους New York Times ότι εμπνεύστηκε από τον εγγονό της, που της μετέφερε την είδηση για ένα νησί από πλαστικά απορρίμματα στον Ειρηνικό Ωκεανό.


Πηγή: econews.gr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΤΟΥ ΣΕΞ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΤΟ "ΣΦΥΡΙ".

Απαγορευμένος οδηγός του σεξ βγαίνει στο «σφυρί»

Το εγχειρίδιο που αποδίδονταν στον Αριστοτέλη τυπώθηκε το 1760

Ένα εγχειρίδιο για το σεξ και τη σύλληψη που πρωτοεμφανίστηκε το 1680, βγαίνει σε δημοπρασία και αναμένεται να πιάσει γύρω στις 400 λίρες, ήτοι περίπου 500 ευρώ.

Ο οδηγός που φέρει τον τίτλο «Aristotle's Compleat Master-Piece» είχε απαγορευτεί στη Βρετανία στα μέσα του 18ου αιώνα, απαγόρευση που παρέμεινε σε ισχύ μέχρι και τη δεκαετία του ’60.

Η έκδοση που βγαίνει σε δημοπρασία στο Εδιμβούργο την επόμενη εβδομάδα, τυπώθηκε γύρω στο 1760. Προσφέρει πληροφορίες για το σεξ, την εγκυμοσύνη και πώς μπορεί να αυξηθούν οι πιθανότητες σύλληψης.

«Ήταν πολύ δημοφιλές. Ήταν πιθανότατα το βιβλίο με τις περισσότερες ανατυπώσεις στο είδος του, και έγιναν πολλές εκδόσεις», λέει η Cathy Marsden, ειδική στα βιβλία που εργάζεται για τον Οίκο δημοπρασιών Lyon and Turnbull.



Σύμφωνα με την ίδια, το βιβλίο δεν περιέχει τίποτα που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί «ανήθικο» με τα σημερινά κριτήρια. Αντίθετα, προσφέρει μια οπτική για τον τρόπο που αντιλαμβάνονταν το σεξ την εποχή εκείνη.

Ενδεικτικά περιέχει προειδοποιήσεις για τις πιθανές επιπτώσεις του εξωσυζυγικού σεξ καθώς και την άποψη ότι η σεξουαλική ικανοποίηση της γυναίκας, αυξάνει τις πιθανότητες σύλληψης. 

Όσο για τον τίτλο που αποδίδει τον οδηγό στον Αριστοτέλη, η Cathy Marsden εξηγεί πως δεν υπάρχει καμία συσχέτιση του αρχαίου φιλοσόφου με το κείμενο, και πως δεν γνωρίζουμε τίποτα για τον συγγραφέα του. «Δεν γνωρίζουμε γιατί αποδίδεται στον Αριστοτέλη, αλλά μια πιθανότητα είναι ότι απλά προσπαθούσαν να το κάνουν να ακούγεται καλύτερα».







ΠΗΓΗ...http://www.newsbeast.gr

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΟΡΤΑΣΜΟΥ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ



Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η

Ο Δήμος Αλμωπίας και το Τοπικό Συμβούλιο  της Τοπικής Κοινότητας Λουτρακίου σας προσκαλούν στον εορτασμό του Αγίου Ιωάννου του Προδρόμου, που θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013 στον Ιερό Ναό του Αγίου Ιωάννη του Προδρόμου Λουτρακίου.

 Αναλυτικότερα το πρόγραμμα Της Εκδήλωσης έχει ως εξής:

 7:30π.μ-10:00π.μ. Πανηγυρική Θεία Λειτουργία στον Ιερό Ναό Αγίου Ιωάννη του Προδρόμου.

  Θα ακολουθήσει Δεξίωση.




    Ο Δήμαρχος Αλμωπίας 
          Δημήτρης Πασόης  

                                                     
 Ο Πρόεδρος της Τ.Κ. Λουτρακίου
 Γεώργιος Κώτσος 





                                                                          


ΔΕΥΑ ΑΛΜΩΠΙΑΣ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ.



ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ Δ.Ε.Υ.Α. ΑΛΜΩΠΙΑΣ  
ΕΤΟΥΣ 2012

Στα πλαίσια της ενημέρωσης και επικοινωνίας με τους δημότες του Δήμου μας, η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης Αλμωπίας παρουσιάζει τα έργα και τις ενέργειες που πραγματοποιήθηκαν εντός του έτους 2012.

Οργάνωση της λειτουργίας της Δ.Ε.Υ.Α. Αλμωπίας  και συγκεκριμένα:

1. Ψήφιση Τεχνικού Προγράμματος και Προϋπολογισμού 2012.
2. Συγκρότηση Επιτροπών της Επιχείρησης.
3. Εξόφληση παλιάς οφειλής προς το Σώμα Ορκωτών Λογιστών (Σ.Ο.Λ.) και έναρξη ελέγχου των οικονομικών ετών 2006 και 2007. 
4. Εκ νέου ρύθμιση οφειλών παρελθόντων ετών της Επιχείρησης προς το Ι.Κ.Α.
5. Διαφοροποίηση τελών ύδρευσης.
6. Εκπόνηση μελέτης περιβαλλοντικής αδειοδότησης υφιστάμενων δικαιωμάτων χρήσης νερού.
7. Συμμετοχή στο πρόγραμμα «Ανάσα και ζωή στην Πέλλα»
8. Καταχώρηση στοιχείων στο αρχείο καταναλωτών της Επιχείρησης.  
9. Ενέργειες για τη βεβαίωση των χρεών των καταναλωτών της Δ.Ε.Υ.Α. Αλμωπίας στη Δ.Ο.Υ. Αριδαίας.
10. Παραχώρηση χώρων εγκατάστασης υφιστάμενων υδρευτικών γεωτρήσεων και πηγών της Δ.Ε.Υ.Α. Αλμωπίας. 

Διενέργεια μικροβιολογικών, φυσικοχημικών και αναλύσεων βαρέων μετάλλων του πόσιμου ύδατος στα δίκτυα ύδρευσης του Δήμου Αλμωπίας.

Χλωριώσεις και απολυμάνσεις όλων των δικτύων και δεξαμενών του Δήμου Αλμωπίας από συνεργείο της Επιχείρησης.

Εκπόνηση οικονομοτεχνικής μελέτης με σκοπό τη βιωσιμότητα και τη βελτίωση της λειτουργίας της Επιχείρησης.

Αποκατάσταση Ηλεκτρομηχανολογικών βλαβών σε γεωτρήσεις και αντλιοστάσια των Τ.Κ. του Δήμου και συγκεκριμένα :
1. Αντικατάσταση υποβρύχιου συγκροτήματος γεώτρησης Νεοχωρίου στην Τ.Κ. Βορεινού.
2. Αντικατάσταση εξοπλισμού υδραγωγείου Υδραίας στη Δ.Κ. Αριδαίας.
3. Αντικατάσταση υποβρύχιου συγκροτήματος γεώτρησης και αποκατάσταση βλάβης ηλεκτρικού πίνακα Τ.Κ Γαρεφίου.
4. Αντικατάσταση και συντήρηση εξοπλισμού υποβρυχίων συγκροτημάτων αντλιοστασίου Τ.Κ Αψάλου.
5. Συντήρηση εξοπλισμού υποβρύχιου συγκροτήματος αντλιοστασίου Τ.Κ Αλώρου.
6. Αντικατάσταση υποβρύχιου συγκροτήματος αντλιοστασίου Ριζοχωρίου στην Τ.Κ. Μηλιάς.

Ενίσχυση του δικτύου ύδρευσης της Δ.Κ. Αριδαίας με νέα υδρευτική γεώτρηση.

Καθαρισμός και απολύμανση πέντε υδατοδεξαμενών και δικτύων σε  Τ.Κ. του Δήμου για προληπτικούς λόγους.

Τοποθέτηση υδρομέτρων στην Τ.Κ. Αλώρου καθώς και τοποθέτηση υπολοίπων στην Τ.Κ. Φιλώτειας.

Αντικατάσταση χαλασμένων υδρομέτρων στις Δ.Κ. και Τ.Κ. του Δήμου.

Καθαρισμός φρεατίων ομβρίων υδάτων στις Δ.Κ. και Τ.Κ. του Δήμου.

Επισκευές κουφωμάτων στα αντλιοστάσια και τις δεξαμενές των Δ.Κ. και Τ.Κ. του Δήμου.

Καθαρισμός δικτύων αποχέτευσης ομβρίων και ακαθάρτων υδάτων μήκους 2.700 μέτρων περίπου και 60 φρεατίων με αποφρακτικό μηχάνημα

Συντήρηση και επισκευή όλων των τοποθετημένων χλωριωτών και τοποθέτηση νέων στις Τ.Κ. του Δήμου.

Κατασκευή ηλεκτρικών εγκαταστάσεων στις δεξαμενές τριών Τ.Κ. του Δήμου.

Αποκατάσταση βλαβών του συνόλου των πυροσβεστικών κρουνών στις Τ.Κ. του Δήμου μας.

Τοποθέτηση δέκα νέων τερματικών βανών καθαρισμού σε δίκτυα ύδρευσης των Τ.Κ. του Δήμου.

Πραγματοποίηση 40 νέων συνδέσεων ύδρευσης και 15 νέων συνδέσεων αποχέτευσης.

Κατάργηση 150 παράνομων παροχών σε διάφορες Τ.Κ. του Δήμου.

Αντιμετώπιση συνολικά 650 βλαβών στα δίκτυα ύδρευσης σε διάφορες Τ.Κ. του Δήμου και αντιμετώπιση 60 βλαβών στο δίκτυο αποχέτευσης της πόλης της Αριδαίας.


-Ο-

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΕΥΑ ΑΛΜΩΠΙΑΣ



ΚΑΝΟΝΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

ΤΟ ΚΚΕ στη ΒΟΥΛΗ για τους ΑΠΛΗΡΩΤΟΥΣ ΡΟΔΑΚΙΝΟΠΑΡΑΓΩΓΟΥΣ ΗΜΑΘΙΑΣ-ΠΕΛΛΑΣ



ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων
Θέμα:  Απλήρωτοι οι ροδακινοπαραγωγοί Ημαθίας - Πέλλας για τη σοδειά του 2012 από τους 
            εμποροβιομήχανους.
       Για μια ακόμη χρονιά οι ροδακινοπαραγωγοί Ημαθίας-Πέλλας έκαναν απλήρωτοι γιορτές μιας και η παραγωγή συμπύρηνων ροδακίνων του καλοκαιριού του 2012 έμεινε απλήρωτη από τους κονσερβοβιομηχάνους, που την παρέλαβαν και με τιμές παραγωγού τα 20 λεπτά/κιλό δηλ. κάτω από το κόστος παραγωγής. Σε πολλά χωριά έχουν ανεξόφλητες παραγωγές συμπύρηνων ροδά-κινων και από προηγούμενες χρονιές, όπως και αρκετοί δεν έχουν εξοφληθεί ακόμη ούτε για τα επιτραπέζια που παρέδωσαν το καλοκαίρι σε εμπόρους & εξαγωγείς.
      Στους περισσότερους Συνεταιρισμούς-Ομάδες Παραγωγών έχουν δοθεί από τους μεταποιη-τές  μόνο κάποια μικροποσά, έναντι της προσκομισθείσας παραγωγής. Σύμφωνα με τους παραπάνω Συνεταιρισμούς- Ομάδες Παραγωγών μόνο μία ( 1 ) κονσερβοβιομηχανία από τις δεκαέξι ( 16 ) του κλάδου έχει ξοφλήσει τη παραγωγή που παρέλαβε και συνολικά εκκρεμούν πληρωμές πάνω από το 50% της συγκομιδής του καλοκαιριού. 
       Οι ροδακινοπαραγωγοί είναι ανάστατοι και αγανακτισμένοι, όχι μόνο γιατί έκαναν άλλη μια φορά "μαύρες γιορτές" με τις οικογένειές τους, αλλά και γιατί τους "πνίγουν" τα χρέη προς τα καταστήματα γεωργικών φαρμάκων και λιπασμάτων και γι’ αυτό το λόγο αυτά δεν τους προμηθεύουν εφόδια για τη νέα καλλιεργητική περίοδο που άρχισε για τις δενδροκαλλιέργειες της περιοχής. Να σημειωθεί ότι η χρονιά χαρακτηρίζεται υψηλής κερδοφορίας λόγω ενίσχυσης της εξαγωγικής δραστηριότητας για τη συνολική παραγωγή κομπόστας ροδάκινου, που για το 2012 έφτασε τους 250.000 τόνους, με κύριο προορισμό την αγορά της Ρωσίας.
     Αποδεικνύεται για ακόμη μια φορά ότι οι μεταποιητές - βιομήχανοι, που με τις πλάτες της κυβέρνησης παρέλαβαν και μεταποίησαν και φέτος σε πολύ χαμηλές τιμές τα βιομηχανικά ροδάκινα, αδιαφορούν για την εξόφληση των παραγωγών επικαλούμενοι την οικονομική κρίση.
     Αυτή είναι η "ελεύθερη αγορά", η ενίσχυση της επιχειρηματικότητας που προωθούν διαχρονικά όλες οι μέχρι σήμερα κυβερνήσεις, για να εξασφαλίσουν τα συμφέροντα και τα κέρδη των εμποροβιομήχανων από την σκληρότερη εκμετάλλευση των παραγωγών, των εργαζόμενων και των καταναλωτών.
Ερωτάται ο κύριος Υπουργός, τι μέτρα θα λάβει η κυβέρνηση ώστε:
Να εξοφληθούν άμεσα όλοι οι ροδακινοπαραγωγοί Ημαθίας-Πέλλας για τη σοδειά του 2012.
Να εξοφληθούν προς τους Συνεταιρισμούς - Ομάδες Παραγωγών όλες οι εκκρεμότητες πληρωμών προηγούμενων ετών από τους εμποροβιομήχανους που έχουν "μοσχοπουλήσει" την παραγωγή.
Οι βουλευτές του ΚΚΕ

Θεοδόσης Κωνσταντινίδης     
Ελένη Γερασιμίδου

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...