Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014
Η Α' ΕΛΜΕ ΠΕΛΛΑΣ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΩΝ ΤΗΣ ΠΕΛΛΑΣ.
Η Α’ ΕΛΜΕ ΠΕΛΛΑΣ
εκφράζει συμπαράσταση και
αλληλεγγύη στις κινητοποιήσεις των
αγροτών στο νομό μας και σε όλη την Ελλάδα.
Αντιμέτωποι με οξυμένα
προβλήματα από την υπερφορολόγηση και από το αυξημένο κόστος παραγωγής, οι
αγρότες - κτηνοτρόφοι αντιστέκονται στη διάλυση της μικρομεσαίας αγροτιάς και
στην καταστροφή του παραγωγικού ιστού του πρωτογενούς τομέα.
Ο αγώνας τους είναι και
δικός μας αγώνας ενάντια στην πολιτική της λιτότητας και των μνημονίων που
πλήττει όλους τους εργαζόμενους και τα λαϊκά στρώματα.
Ο αγώνας τους είναι ένας δίκαιος αγώνας ολόκληρου του ελληνικού
λαού για αξιοπρεπή εργασία και διαβίωση.
Κανείς
μόνος του στην κρίση!
Α’ ΕΛΜΕ ΠΕΛΛΑΣ
Έδρα: Εγνατία 91 (2ο
Γυμνάσιο Έδεσσας)
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ "ΜΑΡΤΥΣ ΜΟΥ Ο ΘΕΟΣ" ΤΟΥ ΜΑΚΗ ΤΣΙΤΑ ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΑ "ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ".
Οἱ ἐκδόσεις ΚΙΧΛΗ καὶ
τὰ βιβλιοπωλεῖα ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ
σᾶς προσκαλοῦν στὴν παρουσίαση τοῦ βιβλίου
τοῦ ΜΑΚΗ ΤΣΙΤΑ
Μάρτυς μου ὁ Θεὸς
τὴν Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014, στὶς 7 μ.μ.,
στὸν «Εὐριπίδη στὴ Στοά».
Θὰ μιλήσουν
ὁ ΧΡΙΣΤΟΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ,
ποιητής, κριτικὸς
καὶ ἡ ΜΠΕΛΙΚΑ-ΑΝΤΩΝΙΑ ΚΟΥΜΠΑΡΕΛΗ,
συγγραφέας, μεταφράστρια.
☞ «Εὐριπίδης στὴ Στοά», Ἀνδρέα Παπανδρέου 11,
Χαλάνδρι, τηλ.: 210 6800644
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΑΝΔΡΕΑ ΚΟΓΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΖΑΠΟΥΝΙΔΟΥ.
Είστε πανελλήνιοι πρωταθλητές κλειστού στίβου στα 3.000 μ. βάδην !!
Συγχαίρω την αθλήτρια Δέσποινα ΖΑΠΟΥΝΙΔΟΥ
και τον προπονητή της Αντώνη ΚΙΛΙΚΛΗ
για την μεγάλη αυτή επιτυχία που σε μία χρονική περίοδο
δύσκολη τόσο για τους αθλητές όσο και για τους προπονητές μας έδωσαν χαρά αλλά και υπόσχεση για άλλες επιτυχίες ! !
Ο αθλητισμός της Αλμωπίας αξίζει καλύτερη αντιμετώπιση και θα την έχει !!
ΑΚΟΜΜΑΤΙΣΤΗ
ΔΡΑΣΗ
ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΚΑΤΟΙΚΩΝ
ΑΛΜΩΠΙΑΣ
ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΟΓΙΟΣ
ΚΑΦΕΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΝΕΟΤΗΤΑΣ ΠΡΟΜΑΧΩΝ ΓΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΡΚΙΝΟΠΑΘΩΝ ΣΥΜΠΟΛΙΤΩΝ ΜΑΣ.
Ο σύλλογος καρκινοπαθών Έδεσσας και περιχώρων, κάνει έκκληση για βοήθεια δυο καρκινοπαθών συμπολιτών μας, που έχουν ανάγκη τη δική μας συνδρομή. Κάθε δική μας προσφορά, χαρίζει ελπίδα και όνειρα στους δυο μαχητές της ζωής.
Έτσι την ερχόμενη Κυριακή 16 Φεβρουαρίου, ο σύλλογος και οι γυναίκες κάτοικοι των Προμάχων, διοργανώνουν εκδήλωση αγάπης με σκοπό την συγκέντρωση, όσο το δυνατόν περισσότερων χρημάτων, για την ανακούφιση των δοκιμαζομένων συμπολιτών μας.
Η δράση θα πραγματοποιηθεί στο κέντρο νεότητας Προμάχων, θα διαρκέσει όλη τη διάρκεια της ημέρας και θα περιλαμβάνει δωρεάν καφέ και πλούσιο μπουφέ με χειροποίητα εδέσματα, που θα ετοιμάσουν οι κυρίες-εθελόντριες του χωριού.
Για όσους θελήσουν να βοηθήσουν οικονομικά, θα υπάρχει κουμπαράς και είναι ευπρόσδεκτη κάθε είδους βοήθεια. Επιδίωξη των διοργανωτών είναι η μεγάλη προσέλευση για να συγκεντρωθεί ένα ικανό ποσό, που θα χαρίσει ανακούφιση και ελπίδα στους συμπολίτες μας.
Παροτρύνουμε όλους σας να περάσετε μια βόλτα και να δώσετε δυναμικό παρόν, αποδεικνύοντας, ότι οι Προμαχιώτες αποτελούν το παράδειγμα προς μίμηση και ότι στα δύσκολα, είναι πάντα μπροστάρηδες.
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΡΚΙΝΟΠΑΘΩΝ ΕΔΕΣΣΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΧΩΡΩΝ.
Στοιχεία επικοινωνίας
Τηλέφωνο 2381020012 kai 2381023397
Διεύθυνση email skepedessas@gmail.com
ΠΡΟΣ ΗΛΙΘΙΟΥΣ. (ΞΕΡΟΥΝ ΑΥΤΟΙ).
Θέτουν ανοήτως θέματα τα οποία ξέρεις πως είναι περιττό να απαντηθούν.
Από την άλλη δεν θέλεις να τα αφήσεις και αναπάντητα.
Ο ηλίθιος φυσικά δεν πρόκειται να καταλάβει.
Όμως καλό είναι να υπάρχει μία απάντηση, μια κι έξω, και ότι καταλάβουν κατάλαβαν.
Μία περιεκτική όσο μπορώ απάντηση για όλους τους ηλίθιους.
Προς ηλιθίους λοιπόν:
Είσαι ηλίθιος.
Δεν το λέω με μίσος ή για να σε προσβάλλω αν και καταλαβαίνω πως είναι προσβλητικό.
Θα προσπαθήσω να σου εξηγήσω με όσο γίνεται πιο απλά Ελληνικά γιατί είσαι ηλίθιος.
Ξέρω, ελάχιστες πιθανότητες έχεις να το καταλάβεις, πόσο μάλλον να πάψεις να είσαι ηλίθιος αλλά η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία, ίσως κάτι να ψυλλιαστείς, θα δείξει.
Είσαι ηλίθιος γιατί όταν κάποιος αμφισβητεί την αλήθεια σου θεωρείς πως είναι εναντίον σου, εχθρός σου, ανθέλληνας, βλάσφημος, αναρχικός, κουκουλοφόρος, αριστερούλης, άπλυτος, επίδοξος καταστροφέας της πατρίδας και του μικρού κόσμου που έχεις στο μυαλό σου.
Σου λέω πως η Νέα Δημοκρατία του Σαμαρά, του Κρανιδιώτη, του Βορίδη, του Γεωργιάδη και τόσων άλλων είναι μια ακροδεξιά παράταξη με όλα όσα αυτό συνεπάγεται.
Σου το αποδεικνύω με τα λεγόμενά τους, με τις πράξεις τους, τις προτεραιότητές τους, με το παρελθόν και το διαφαινόμενο μέλλον τους κι εσύ απαντάς "άπλυτε".
Δεν μπορείς να καταλάβεις που οδηγεί το φαινόμενο μιας ακροδεξιάς παράταξης στην εξουσία με την δική σου μεταξύ άλλων στήριξη, δεν έχεις αντεπιχειρήματα, δεν θέλεις καν να το ακούς αυτό, θυμώνεις και απαντάς με χαρακτηρισμούς.
Εκείνος που σου τονίζει το πρόβλημα γίνεται αντίπαλος, είναι πιο εύκολο έτσι.
Όχι να πείσεις, να πειστείς.
Να νιώσει ξανά άνετα μέσα στην αυταπάτη σου που κάποιος "άπλυτος" πάει να σου γκρεμίσει.
Δεν είναι ο συνομιλητής σου εχθρός, ούτε αντίπαλος, ούτε το να ανησυχεί για την άνοδο της ακροδεξιάς τον κάνει "αριστερούλη", εσύ είσαι ηλίθιος.
Σου δείχνω βίντεο, φωτογραφίες, στοιχεία, η αστυνομία να χτυπάει με λύσσα διαδηλωτές, σου δείχνω παραλίγο νεκρούς, παράνομες πρακτικές, αστυνομικούς που συμπεριφέρονται σαν συμμορίες χουλιγκάνων κι εσύ αντί να προβληματιστείς, να το συζητήσεις έστω, με αποκαλείς κουκουλοφόρο.
Θέλεις μία αστυνομία που θα ανοίγει τα κεφάλια των "εχθρών" της "δημοκρατίας".
Όποιου δηλαδή θεωρείς εσύ εχθρό, αυτού που εσύ θεωρείς δημοκρατία.
Χωρίς έλεγχο, χωρίς κριτική, χωρίς όρια.
Αρκεί να σπάει τα κεφάλια των άπλυτων, των αριστερούληδων, των κουκουλοφόρων και ας είσαι παντελώς ανίκανος να ορίσεις ποιοί είναι οι άπλυτοι, οι αριστερούληδες, οι κουκουλοφόροι.
Νομίζεις πως η αστυνομία είναι υπεράνω κριτικής, μέχρι να ανοίξει το δικό σου κεφάλι, μέχρι να συγκρουστεί με "κατοίκους".
Ωρύεσαι υπέρ της νομιμότητας, όταν όμως αυτή αφορά τους ίδιους τους υποτιθέμενους προστάτες της αδιαφορείς.
Δεν θέλεις αστυνόμους, θέλεις τον δικαστή Ντρέντ που θα σε κάνει να νιώσεις λίγο πιο ασφαλής μέσα στην πλαστή ανασφάλεια που επέλεξες να ζεις.
Και όποιος ανησυχεί για τις πρακτικές αυτές στο μικρό μυαλό σου είναι οπαδός της ανομίας, κουκουλοφόρος.
Είσαι ηλίθιος.
Σου λέω πως οι κραυγές δεν είναι ενημέρωση, τα ντόπερμαν της ενημέρωσης δεν είναι δημοσιογράφοι, τα σόου των αλαλαζόντων πολιτικάντηδων δεν είναι συζήτηση κι εσύ δεν λες να καταλάβεις.
Σου αρέσει που ο "οργισμένος" δημοσιογράφος στηρίζει αναφανδόν την θέση σου, γουστάρεις που αφαιρεί τον λόγο και επιτίθεται σε εκείνον που έχει διαφορετική άποψη γιατί δεν θέλεις να ακούσεις την άλλη άποψη.
Δεν θέλεις ενημέρωση, θέλεις προπαγάνδα.
Την προπαγάνδα στην οποία πιστεύεις, γιατί αν κάποιος δημοσιογράφος πάρει την θέση της αντίθετης άποψης ξαφνικά γίνεται βαλτός, ΣΥΡΙΖΑίος, κρατικοδίαιτος, διεφθαρμένος.
Ο μόνος που δικαιούται να διακόπτει, να αφήνει υπονοούμενα για τον συνομιλητή του, να ξεσκίζει τον καλεσμένο του on-air είναι ο "δικός σου".
Θέλεις Χίο, Μακελειό, Τρωκτικά και Δεξιά Εξτρέμ για να γουστάρεις.
Ούτε σε τρομάζει όταν συνεργάτες του πρωθυπουργού προαναγγέλλουν διώξεις στα κρατικά ΜΜΕ.
Γουστάρεις κι όλας!
Και όποιος ενοχλείται από όλα αυτά είναι αριστερούλης.
Είσαι ηλίθιος.
Τρελαίνεσαι να βλέπεις τον βουλευτή σου να ξεσκίζει τον "αντίπαλο", όχι με επιχειρήματα αλλά με την δύναμη της φωνής του, με άθλια υπονοούμενα, αλλάζοντας θέμα, λέγοντας ψέματα, τσιρίζοντας, με άκυρα παραδείγματα και ρητορικές ακροβασίες.
Δεν σε νοιάζει πόσο αυτά θα φαίνονταν γελοία αν τα έβλεπες γραπτά, πόσο δεν θα στέκονταν σε οποιαδήποτε σοβαρή ανάλυση χωρίς χειρονομίες και κραυγές, γουστάρεις που "ο δικός σου τον έσκισε πάλι τον άπλυτο".
Δεν σε ενδιαφέρει να μάθεις κάτι, αρένα θέλεις να δεις, μονομάχους να ανταλλάσσουν θανατηφόρα χτυπήματα, ας διακόπτουν ο ένας τον άλλο, ας φωνάζουν όλοι μαζί, δεν σε απασχολεί που δεν άκουσες μια ολοκληρωμένη άποψη.
Θέλεις τον δικό σου να κατατροπώνει τον αντίπαλο, τον εχθρό.
Τον δικό σου που έχει αλλάξει 10 θέσεις μέχρι τώρα, δεν έχει σημασία, σημασία έχει πως όποια θέση και να είχε έσκιζε τον αντίπαλο.
Και πάντα ο δικός σου ξεσκίζει τους άλλους, κανένας δεν μπορεί να σταθεί απέναντί του.
Και όταν τα πράγματα ζορίσουν πετάς μέσα από τα δόντια ένα "ε ρε Παπαδόπουλος που σας χρειάζεται".
Ακόμα και οι γροθιές του"παλικαρά" σε μία μεγάλη γυναίκα σου άρεσαν, ποτέ δεν την συμπάθησες άλλωστε την αχώνευτη, να αγιάσει το χέρι του.
Δεν θέλεις πολιτική, θέλεις αρένα, δεν θέλεις δημοκρατία, θέλεις κάτι άλλο.
Είσαι έτοιμος να παραδόσεις τα ήδη λίγα δικαιώματά σου στον βωμό της ασφάλειας, της σταθερότητας, της πάταξης "των εχθρών του έθνους".
Και είσαι έτοιμος να δικαιολογήσεις την κάθε μπαρούφα και την κάθε κωλοτούμπα του "δικού σου" πολιτικού "ηγέτη", όσο γελοία ή επικίνδυνη και αν είναι αυτή.
Και όποιος αντιδρά σε αυτή την νοοτροπία είναι "άπλυτος".
Είσαι ηλίθιος.
Σου λέω πως όλοι οι άνθρωποι έχουν δικαιώματα.
Ακόμα και ο αποδεδειγμένα δολοφόνος, ο βιαστής, ο παιδεραστής, όλοι!
(Ναι ρε βλάκα, ακόμα και ο τρομοκράτης!)
Δικαιώματα!
Ακόμα και οι μετανάστες!
Με λες λαθρολάγνο.
Κι ας ήταν ο παππούς σου μετανάστης, κι ας ετοιμάζεσαι κι εσύ να μεταναστεύσεις, θα βρεις χίλιες δικαιολογίες γιατί ο Έλληνας ήταν καλύτερος μετανάστης από αυτούς που έχουμε εμείς, σε έχουν τρομοκρατήσει κι εσύ είσαι έτοιμος να δεχτείς να τους φέρονται όπως θέλουν οι αστυνομικοί, να τους πετάνε σε κλουβιά χωρίς τουαλέτα, να ψοφάνε από την πείνα και την δίψα μέσα στην βρώμα.
Κάνεις πως νομίζεις πως όποιος ζητάει ανθρώπινη αντιμετώπιση των πάντων, μεταξύ αυτών και των μεταναστών είναι ανθέλληνας που θέλει μία χώρα γεμάτη μιναρέδες με τους Έλληνες μία καταπιεζόμενη μειοψηφία και τις Ελληνίδες να βιάζονται από αλλόφρονες φανατικούς μουσουλμάνους.
Χρειάζεσαι κραυγές, υιοθετείς κάθε ψεύτικη είδηση για τα πιο απίθανα εγκλήματα μουσουλμάνων κατά χριστιανών, τρέφεις το μίσος σου έτσι, ψάχνεις για θύματα, αίμα, φρίκη που να δικαιολογούνε το ρατσιστικό σου μίσος.
Δεν χωράει στο μυαλό σου πως μπορεί να υπάρχει σοβαρή λύση του υπαρκτού προβλήματος της παράνομης μετανάστευσης με ταυτόχρονο σεβασμό των ανθρώπινων δικαιωμάτων.
Δεν μπορείς να φανταστείς πως μπορεί μια κοινωνία να αμύνεται χωρίς να μισεί.
Πως μπορεί να ελέγχει σεβόμενη τα ανθρώπινα δικαιώματα, πως μπορεί να αντιμετωπίζει προβλήματα με σεβασμό και ανθρωπιά.
Ούτε μπορείς να σκεφτείς πως μπορεί κάποιος να καταλαβαίνει πως το μεταναστευτικό είναι πρόβλημα και ταυτόχρονα να επιμένει για σοβαρή λύση με σεβασμό στα δικαιώματα των μεταναστών.
Ούτε φαντάζεσαι πως κάποιος μπορεί να φρίττει όσο κι εσύ για διάφορα βάρβαρα εγκλήματα απαιτώντας όμως ταυτόχρονα την σοβαρή λειτουργία της δικαιοσύνης χωρίς κραυγές και να απορρίπτει το λυντσάρισμα ως λύση.
Δεν μπορεί, θα πρέπει να είναι λαθρολάγνος.
Μέχρι εκεί φτάνει η σκέψη σου.
Ε, είσαι ηλίθιος.
Σου λέω πως ο Παΐσιος και ο κάθε σοφός ή ανοϊκός γέροντας "Παΐσιος" έχει γίνει αντικείμενο εκμετάλλευσης από ένα ολόκληρο σύστημα.
Ένας νεαρός σου το αποδεικνύει, σκαρφιζόμενος ένα "θαύμα" το οποίο αμέσως αναμεταδίδουν όλα τα λαμόγια που ζουν από την θρησκόληπτη ανοησία που σε δέρνει κι εσύ, αντί να προβληματιστείς, σκούζεις: "Βλασφημία!".
Τον στέλνεις και φυλακή με τις φωνές σου, νιώθεις δικαιωμένος από την δίωξή του και χαίρεσαι που η "πίστη" σου απολαμβάνει την προστασία του κράτους.
Δεν κάθεσαι μια στιγμή να σκεφτείς πόσο γελοία είναι η μυθολογία που έχει χτιστεί γύρω από το όνομα του γέρου αυτού και πόσες απίστευτες ανοησίες έχουν γραφτεί.
Μέχρι και μονομαχία με μοναχό σαολίν περιγράφουν!
Δεν σε ενδιαφέρει η καπηλεία της πίστης σου, εσύ εξοργίζεσαι διαβάζοντας στο Hellas-Orthodoxy ή την Ελεύθερη Ώρα για τον κακοήθη βλάσφημο νεαρό που πρέπει να τιμωρηθεί παραδειγματικά που προσέβαλε ποιόν;
Τους άθλιους εκμεταλλευτές της πίστης ορισμένων, μεταξύ άλλων και την δική σου!
Δεν σου φταίνε εκείνοι που σου πουλάνε κομποσκίνια ή βρακιά του γέροντα και τα εκατοντάδες βιβλία για αυτόν θησαυρίζοντας, σε ενοχλεί εκείνος που σου γκρεμίζει τον μύθο.
Δεν σκέφτεσαι πως αν ο μύθος είχε γερά θεμέλια δεν θα γκρεμιζόταν με τίποτα, δεν σε απασχολεί πως κάποιοι κερδίζουν από τις κραυγές σου, δεν θέλεις να σκέφτεσαι, να πιστεύεις θέλεις.
Ο βλάσφημος σου φταίει.
Και αν σου πει κάποιος πως δεν είναι έτσι τα πράγματα, είναι μουσουλμανολάγνος, ανθέλληνας, προδότης του έθνους, εχθρός της παράδοσης.
Είσαι ηλίθιος.
Σου δείχνω τους τρελαμένους ταλιμπάν που ωρύονται έξω από κάποιο θέατρο για την "βλάσφημη" παράσταση, τους βλέπεις, νιώθεις πως κάτι δεν πάει καλά, σε ανατριχιάζει τόσος φανατισμός αλλά ενδόμυχα χαίρεσαι που η "πίστη" σου έχει προστάτες.
Κι ας ξέρεις πως κάποιοι από αυτούς μέχρι και τον σατανά υμνούσαν πριν λίγο καιρό, και ας βλέπεις πως κάποιοι άλλοι είναι ξεκάθαρα ψυχιατρικές περιπτώσεις.
Δεν σε νοιάζει, βλάσφημο το έργο, να μάθουνε οι βλάσφημοι.
Και αν κάποιος σου μιλήσει για ελευθερία της έκφρασης του απαντάς να πάει να τα πει αυτά στο Ιράν.
Δεν το απεχθάνεσαι το θεοκρατικό καθεστώς του Ιράν, το ζηλεύεις, τέτοιο επιδιώκεις να αποκτήσεις με την ανοχή σου, αν όχι στήριξη, σε τέτοια φαινόμενα.
Και όποιος αντιδρά σε τέτοια φαινόμενα είναι θολοκουλτουριάρης.
Είσαι ηλίθιος.
Και δεν σου φτάνει ένα από όλα αυτά, οι πιθανότητες είναι πως αν ταιριάζεις σε μία από τις παραπάνω κατηγορίες ταιριάζεις σε όλες.
Δεν σου φτάνει να γουστάρεις ακροδεξιά απολειφάδια, θα πρέπει να συμπαθείς και τους χριστιανοταλιμπάν, τους Χίους της ενημέρωσης, τους μεταναστοφάγους της πολιτικής και τους χουλιγκάνους της αστυνομίας.
Πάνε πακέτο αυτά.
Είσαι επικά ηλίθιος!
Γι αυτά και άλλα τόσα τέτοια είσαι ηλίθιος.
- Δεν θέλεις πολιτική, θέλεις αρένα.
- Δεν θέλεις δημοκρατία, θέλεις την δική σου "δημοκρατία".
- Δεν είσαι πολίτης, είσαι οπαδός.
- Δεν θέλεις ενημέρωση, θέλεις προπαγάνδα.
- Δεν θέλεις αστυνομία, θέλεις χουλιγκάνους, τραμπούκους, προστάτες.
- Δεν θέλεις ανθρώπινη κοινωνία, θέλεις ανθρωποφάγα κοινωνία που να σκίζει τους αδυνάτους αδιαφορώντας για τα δικαιώματά τους.
- Δεν θέλεις θρησκευτικούς ηγέτες, θέλεις ταλιμπάν.
Και σου έχω νέα.
Δεν έχω ιδεοληψίες, δεν "ανήκω" πουθενά, δεν παπαγαλίζω απόψεις κανενός, δεν στηρίζω κανέναν, τα αυτονόητα λέω, αυτά που η ανατροφή μου και η όποια μόρφωσή μου απαιτούν, χωρίς κομματικές γραμμές ή φανατισμό.
Δεν είμαι ΣΥΡΙΖΑίος, αναρχικός, κουκουλοφόρος, αριστερούλης, λαθρολάγνος, εχθρός.
Από το κεφάλι σου τα βγάζεις αυτά γιατί σε βολεύουν, γιατί θέλεις έναν εύκολο αντίλογο σε αυτά που σου λέω, γιατί χωρίς αυτά ίσως να χρειαζότανε και να τα σκεφτείς σοβαρά.
Ίσως ακόμα, θεός φυλάξοι, και να σε γέμιζαν αμφιβολίες για την ορθότητα των ιδεοληψιών σου.
Και να χρειαζότανε να κάτσεις να σκεφτείς, να κρίνεις.
Όχι βέβαια, πιο εύκολο να είμαι ο αντίπαλος, ο εχθρός, ο άπλυτος, ο ανθέλληνας.
Σε προστατεύει απ' το να σκεφτείς.
Είσαι ηλίθιος.
Και όπως κάθε ηλίθιος περνιέσαι για έξυπνος.
Εκτός και αν είσαι βαλτός.
Υγ. Επειδή το βλέπω να έρχεται στα σχόλια
. Διάβασε τον τίτλο! "Προς ηλιθίους" λέει.
Αν δεν σε αφορά, μην ψαρώνεις.
ΠΗΓΗ:
Gerogriniaris
ΤΟ ΙΛΛΙΓΓΙΩΔΕΣΤΕΡΟ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ.
Πρόκειται ίσως για την πιο διάσημη και συνάμα γοητευτική ελαιογραφία του Ιερώνυμου Μπος. Ο "Κήπος των Επίγειων Απολαύσεων" είναι πιθανόν το πιο μυστηριακό και γεμάτο συμβολισμούς έργο του.
Το τρίπτυχο του Μπος εξυψώνει το θεατή στον Παράδεισο του προπατορικού αμαρτήματος και σταδιακά τον ρίχνει στην Κόλαση. Μέσα από ανατριχιαστικές αναπαραστάσεις μιας χιμαιρικής οπτασίας με εξελισσόμενα πάθη, σπλάτερ βασανιστήρια, γκροτέσκο σεξ, αλχημικά σύμβολα και θρησκευτικούς παραλληρισμούς, ξεδιπλώνεται όλη η βιοποικιλότητα του ζοφερού κήπου των αισθήσεων.
Είναι μάταιο να επιχειρήσει κανείς περιγραφή του έργου αυτού. Οι λεπτομέρειες είναι χιλιάδες και είναι τόσο εξωφρενικά δοσμένες που το όλον θα μπορούσε να είναι κολάζ πολλών επιμέρους έργων.
Θα ήταν επίσης υπέρμετρα φιλόδοξο να δοκιμάσεις μια ερμηνεία του και ακόμη πιο παράτολμο να την αποδώσεις με σκαλέτα το ίδιο το έργο. Η Γαλλίδα Μad Meg είναι ίσως η μοναδική που όχι μόνο το τόλμησε αλλά το διεκπεραίωσε άρτια.
Ελάχιστα βιογραφικά στοιχεία είναι γνωστά για την εστέτ καλλιτέχνιδα με το ψευδώνυμο Mad Meg. Tα μόνα που ίσως έχουν σημασία εδώ, είναι ότι είναι γόνος καλλιτεχνών που ανέπτυξε αγάπη για τον Μπος και το σχέδιο από μικρή. Μεγαλώνοντας σχεδίαζε συνεχώς και όπου έβρισκε. Η ζωή της εξελισσόταν σε ένα δωμάτιο γεμάτο χαρτιά, μολύβια και μελάνι.
Κάποια στιγμή άρχισε να παίζει ένα παιχνίδι στον υπολογιστή της. Εθίστηκε και επί έξι μήνες δεν έκανε τίποτα άλλο από το να παίζει, να κοιμάται και να τρώει. Ξαφνικά μια μέρα ξύπνησε από τον λήθαργο της απραξίας, έκλεισε το λάπτοπ και γέμισε πάλι το δωμάτιο με χαρτιά και μελάνια.
Ήθελε να δημιουργήσει κάτι μεγάλο, σε μέγεθος και σε τόλμη. Άρχισε να μελετάει τον αγαπημένο της πίνακα και όταν είχε βυθιστεί πλήρως στον Κήπο του Μπος, ξεκίνησε να τον ερμηνεύει σύγχρονα σε ένα γιγαντιαίο ταμπλό στον τοίχο της.
Η Μad Meg επανεφηύρε τον Παράδεισο και την Κόλαση μέσα από την οπτική του 20ου αιώνα. Σχεδόν 500 χρόνια μετά, ο αμαρτωλός κόσμος του Μπος ξεπηδούσε στο παρόν και μέσα από πλήρη απουσία χρωμάτων άρχιζε να αναθεμελιώνεται.
Οι εφιάλτες μπορεί να παραμένουν ίδιοι αλλά οι πρωταγωνιστές της μοντέρνας αυτής εκδοχής κινούνται στο τώρα, έχοντας στραμμένο το βλέμμα στο αβέβαιο αύριο της ανθρωπότητας. Στον ασπρόμαυρο Κήπο των Επίγειων Απολαύσεων η ανησυχίες έχουν τη μορφή των καθημερινών βασανιστηρίων.
Τα κολαστήρια του Μπος έχουν αντικατασταθεί με εμπόλεμες ζώνες και αιματοβαμμένες εξεγέρσεις. Τα αρθρόποδα τέρατα του κλασικού έργου πλέον φέρουν logo μεγάλων εταιριών και ξερνάνε βιάγκρα και δολάρια.
Η λίμνη με τις λουόμενες παρθένες βυθίζει δεξαμενόπλοια και οι πειρασμοί με τη λευκή επιδερμίδα και τα ροδαλά μάγουλα έχουν ντυθεί με λάτεξ στολές καθώς επιδίδονται σε bondage.
To χάος εξακολουθεί και εδώ να πραγματώνεται μόνο που οι εικόνες είναι πολύ πιο γνώριμες από την οπτική του Μπος. Και εδώ, θα ήταν μάταιο να υπεραναλυθεί το έργο της Mad Meg.
Δοκιμάστε τη διαδραστική ευφάνταστη περιήγηση κάνοντας zoom με το ποντίκι σας ΕΔΩ
ΠΗΓΗ...http://www.lifo.gr/
ΟΙ ΔΟΥΛΕΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ.
Some girls are bigger than others Some girls are bigger than others Some girls mothers are bigger than Other girls mothers/Smiths.
ΤΗΣ ΓΛΥΚΕΡΙΑΣ ΜΠΑΣΔΕΚΗ.
Eίναι η Κλάρα Πετάτσι κρεμασμένη ανάποδα στην κεντρική κρεαταγορά του Μιλάνο, Απρίλης του σαρανταπέντε.
Στο διπλανό τσιγγέλι ο Μπενίτο-αυτός που βογγούσε και τη δάγκωνε και της έλεγε είμαι το ηφαίστειο που θα σε κάψει ολόκληρη.
Κι η Εύα η Μπράουν, καναδυό μέρες μετά στα υπόγεια της Καγκελαρίας. Με το κυανιούχο κάλιο στη γλωσσίτσα ,κάτι ωρών φρεσκοπαντρεμμένη.
Σιγά μη φρούμαζε με τους παλιομπολσεβίκους που έσπαζαν κλειδαριές.
Κανείς δε θα μας χωρίσει γουρουνάκι μου, θα ψιθυρίσει στον Αδόλφο και Θεό της πριν πετάξει για τα οξυζενέ σύννεφα.
Κι η μικρούλα Ζαν Εμπιτέρν είναι. Ετοιμόγεννη, με την κοιλιά τούρλα να πηδάει απ' τον πέμπτο μια μέρα μετά την κηδεία του Αμεντέο Μοντιλιάνι της.
The hands of he and the promise that he is blessed among women θα της τραγουδήσει κάτι χρονάκια αργότερα η Πάττυ Σμιθ στο I'm dancing barefoot
Είναι ο έρωτας ως φαντασίωση θανάτου στον Εραστή της κομμώτριας του Λεκόντ και στον Θυρωρό της νύχτας της Καβάνι : θάνατος -λουτήρας για τη Ματίλντ, θάνατος- γυαλί για τη Λουτσία.
Είναι η βάρκα με την Οσιάν στους Σταυρωμένους εραστές του Μιζογκούτσι.
Είναι το μη φύγεις Ντόρη μου, θα φαρμακωθώ της Χέλμη στα Κόκκινα φανάρια.
Είναι το αν μπορούσα να τον αναστήσω με πέντε φιλιά, ποτισμένα από το αίμα της μετανιωμένης μου καρδιάς, θα το έκανα,της Κάτιας Γιαννακοπούλου για τον αρχιμανδρίτη ΄Ανθιμο. Είναι η Τασία της Βούρτση στο Πεθαίνω κάθε ξημέρωμα που περιμένει,περιμένει,περιμένει, δεν κουράζεται να περιμένει τη θάλασσα να της φέρει τον Βασίλη.
Είναι κι η Ζαννί απ' Το βιβλίο της Μονέλ του Σβομπ,που είναι φτυστή η Τασία της Βούρτση- '' ο αγαπημένος της Ζαννί είχε μπαρκάρει ναύτης και ήταν μονάχη,ολομόναχη.
΄Εγραψε ένα γράμμα και το σφράγισε με το μικρό της δάχτυλο και το πέταξε στο ποτάμι ανάμεσα στα μακριά κόκκινα χορτάρια. ΄Ετσι θα έφτανε ως τον Ωκεανό.
Η Ζαννί στην πραγματικότητα δεν ήξερε να γράφει, αλλά ο αγαπημένος της έπρεπε να καταλάβει,αφού το γράμμα ήταν ερωτικό''(...)
Είναι και μερικές φίλες μου από τη Λάρισα και κάτι γνωστές μου από ΄Εβρο.
Είναι πολλές .
Είναι Λεγεών.
Είναι πανέξυπνες και είναι θεόχαζες.
Είναι τρισάθλιες και είναι εξαίσιες.
Είναι πολύ κακές και πολύ καλές.
Είναι οι δούλες της αγάπης.
ΠΗΓΗ...http://www.lifo.gr/
ΟΚΤΩ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΕ ΥΨΗΛΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑ ΣΕΙΣΜΟΥ.
Ενα διαφορετικό χάρτη της Ελλάδας, με κόκκινες ζώνες, έχουν σχεδιάσει οι σεισμολόγοι. Σε αυτόν, οχτώ περιοχές της χώρας έχουν επισημανθεί ως οι πιθανές για εκδήλωση ισχυρού σεισμού πάνω από έξι βαθμούς της κλίμακας Ρίχτερ, σε βάθος δεκαετίας.
Οι επιστήμονες έχουν ενημερώσει τους αρμόδιους κρατικούς φορείς, καθώς όπως τονίζουν σε αυτές τις περιοχές πρέπει να εστιασθούν τα αντισεισμικά μέτρα, όπως αναφέρει δημοσίευμα της «Καθημερινής». Οι κόκκινες ζώνες καθορίστηκαν με βάση το «γεωλογικό» ιστορικό τους αλλά και την ιστορική γνώση που επιτρέπει στους ειδικούς να προβούν σε μεσοπρόθεσμης διάρκειας πρόγνωση εκδήλωσης σεισμών.
Οι «σεισμογόνες πηγές», όπως ονομάζονται επιστημονικά, εκτείνονται σχεδόν σε όλο τον ελλαδικό χώρο, θαλάσσιο και χερσαίο, «διασχίζονται» από μεγάλα σεισμικά ρήγματα, τα οποία δίνουν και τους ισχυρούς σεισμούς. Στην κορυφή όλων οι Κεφαλονιά, Ζάκυνθος, Ιθάκη, δηλαδή το τόξο στο οποίο καταγράφεται η υψηλότερη σεισμικότητα.
Αν και όλη η Ελλάδα είναι σεισμογενής χώρα, όπως επισημαίνουν οι επιστήμονες στις συγκεκριμένες «επίφοβες» περιοχές επιβάλλεται να ληφθούν αυξημένα αντισεισμικά μέτρα. Οπως επισημαίνουν όμως οι επιστήμονες στην εφημερίδα, ο αντισεισμικός κανονισμός διαφυλάττει τις νέες οικοδομές, αλλά την ίδια ώρα υπάρχουν τα αυθαίρετα κτίσματα, όπως και οι πολυκατοικίες και τα δημόσια κτίρια που έχουν αναγερθεί πριν από την υιοθέτησή του.
Οπως αναφέρει στην «Καθημερινή» ο πρόεδρος του ΟΑΣΠ, Κοσμάς Στυλιανίδης, τα στοιχεία είναι απογοητευτικά. Από τα 80.000, ίσως και περισσότερα, δημόσια κτίρια, τα οποία έπρεπε να «εξεταστούν», έχουν ελεγχθεί έως σήμερα, σε πρώτο βαθμό, μόνον τα 12.800, δηλαδή ποσοστό περί το 15%. Ωστόσο, αυτό δεν συνεπάγεται ότι και αυτά είναι «εντάξει», αφού δεν ελέγχθηκαν και σε δεύτερο βαθμό.
ΠΗΓΗ...http://www.iefimerida.gr/
ΒΡΗΚΕ ΑΝΑΠΑΝΤΕΧΟ ΘΗΣΑΥΡΟ ΣΕ ΠΑΛΙΟ ΔΙΣΚΟ ΒΙΝΥΛΙΟΥ ΤΟΥ ΜΑΡΒΙΝ ΓΚΕΙ.
Δεν υπάρχει φανατικός συλλέκτης παλαιών αντικειμένων που να μην αναριγήσει στο άκουσμα της ακόλουθης είδησης.
Σάστισε ένας Αμερικανός ερασιτέχνης τραγουδιστής της σόουλ όταν, επισκεπτόμενος ένα παλαιοδισκοπωλείο, βρέθηκε μπροστά σε μία αναπάντεχη έκπληξη!
Έχοντας επιστρέψει στο σπίτι του, άρχισε να «επεξεργάζεται» ένα δίσκο βινυλίου του Μάρβιν Γκέι, τον οποίο μόλις είχε αγοράσει σε συμφέρουσα τιμή, όταν ξαφνικά είδε να πέφτει μέσα από τη χάρτινη θήκη ένα αντικείμενο που του κίνησε την περιέργεια.
Σκύβοντας να το πιάσει, αντιλήφθηκε πως επρόκειτο για διαβατήριο. Όχι όμως για οποιοδήποτε διαβατήριο, αλλά για το διαβατήριο του ίδιου του ινδάλματός του, του Μάρβιν Γκέι, με ημερομηνία έκδοσης το 1964, όταν δηλαδή ο μεγάλος καλλιτέχνης που απεβίωσε το 1984 ήταν μόλις 25 ετών.
Το πολύτιμο εύρημα παρουσιάστηκε, νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα, σε επεισόδιο της αμερικανικής τηλεοπτικής εκπομπής Antiques Roadshow, όπου ιδιώτες προσκομίζουν πολύτιμα αντικείμενα, τα οποία αναλαμβάνουν να αξιολογήσουν ειδικοί εκτιμητές.
Σύμφωνα με την Laura Wooley, ειδική σε ιστορικά ενθύμια της ποπ-ροκ κουλτούρας, ο ευτυχής ιδιοκτήτης του διαβατηρίου καλά θα κάνει να ασφαλίσει το απόκτημά του, καθώς ελάχιστα είναι τα προσωπικά αντικείμενα του Μάρβιν Γκέι που κυκλοφορούν στην αγορά.
ΠΗΓΗ...ww.iefimerida.gr
Ο "ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ" ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΠΑΡΩΝ.
Ηταν κάτι παραπάνω από τη φωνή της Κρήτης, «Αρχάγγελο» τον χαρακτήρισαν, ήταν η φωνή ολόκληρης της Ελλάδας, σε εποχές σκοτεινές και δύσκολες. Ακόμα και σήμερα, 23 χρόνια από τον θάνατό του (8/2/1980) το ηχόχρωμα της φωνής του συνεγείρει και διαπερνά τις συνειδήσεις.
Ο Νίκος Ξυλούρης ανήκει στην ακριβή χορεία των τραγουδιστών που δεν πατούσε σε νότες, αλλά σε καρδιές. Δεν τραγούδησε το «Πότε θα κάνει ξαστεριά» ή το «Μπήκαν στην πόλη οι εχθροί», τα ερμήνευσε και τα βίωσε προσωπικά. Ηταν κομμάτι των λαϊκών αγώνων, ζυμώθηκε από αυτούς και τους εξέφρασε με το ταλέντο της φωνής του.
Ο «Αρχάγγελος της Κρήτης» γεννήθηκε στις 7 Ιουλίου του 1936 στα Ανώγια Ρεθύμνου. Ήταν μόλις πέντε ετών, όταν στις 13 Αυγούστου του 1941 οι γερμανοί κατακτητές εισέβαλαν στο χωριό του και το έκαψαν. Οι κάτοικοι εγκαταστάθηκαν πρόσφυγες στην κοιλάδα του Μυλοποτάμου, για να επιστρέψουν στον τόπο τους τρία χρόνια αργότερα, μετά την απελευθέρωση.
Τα πρώτα χρόνια στα κατεστραμμένα Ανώγια είναι φτωχικά και δύσκολα για την οικογένεια του Νίκου Ξυλούρη, όπως και για όλους τους συγχωριανούς του. Ο ίδιος φεύγει για το Ηράκλειο, για να μάθει γράμματα. Το σχολείο, όμως, του είναι μάλλον αγγαρεία και ήδη έχει δείξει την κλίση του στη μουσική. Μια μέρα βλέπει έναν συγγενή του να παίζει λύρα κι από τότε του καρφώνεται η ιδέα να μάθει αυτό το όργανο. Οι αντιρρήσεις του πατέρα του κάμπτονται από τον δάσκαλό του, που αναγνώρισε από νωρίς το ταλέντο του.
Έτσι, σε ηλικία μόλις 10 ετών, αποκτά την πρώτη του λύρα, σταματά το σχολείο στην Γ' Δημοτικού και μετά από ενάμιση χρόνο μαθητείας δίπλα στον λυράρη Λεωνίδα Κλάδο, ξεκινά να βγάλει το ψωμί του παίζοντας σε γάμους, βαφτίσια και γιορτές, σ' όλη την Κρήτη. Το 1953 ο 17χρονος Νίκος αφήνει πίσω το χωριό του, για να εγκατασταθεί στο Ηράκλειο.
Πιάνει δουλειά στο κέντρο «Κάστρο» και με τα λεφτά που παίρνει πληρώνει ίσα ίσα το ενοίκιο για την κάμαρά του. Έχει ν' αντιμετωπίσει τη μουσική της εποχής (ταγκό, βαλς, ρούμπα, σάμπα κλπ), καθώς και τους μεγάλους λυράρηδες που δεν τον βλέπουν με καλό μάτι. Οι καλοί φίλοι που έχει αποκτήσει στο Ηράκλειο τον βοηθούν, οργανώνοντας γλέντια, και το όνομά του αρχίζει σιγά - σιγά να γίνεται γνωστό στο ευρύ κοινό.
Σε μια αποκριάτικη γιορτή βλέπει την Ουρανία Μελαμπιανάκη, γόνο αριστοκρατικής οικογενείας, και την ερωτεύεται. Για ένα χρόνο της κάνει καντάδα κάθε βράδυ κάτω από το παράθυρό της, χωρίς στην πραγματικότητα να έχουν μιλήσει ποτέ. Η ταξική τους διαφορά θα τους αναγκάσει να κλεφτούν και να παντρευτούν κρυφά, στις 21 Μαΐου του 1958. Μαζί θα αποκτήσουν δύο παιδιά, τον Γιώργη και τη Ρηνιώ. Στο μεταξύ, η ανοδική πορεία του συνεχίζεται.
Σκοπός του είναι να μάθει ο κόσμος τα τραγούδια της Κρήτης έξω από τα σύνορά της. Το Νοέμβριο του 1958 ηχογραφεί τον πρώτο του δίσκο με την εταιρία «Odeon» υπό τον τίτλο «Μια μαυροφόρα που περνά», παίρνοντας ως αμοιβή 150 δραχμές! Ο δίσκος γνωρίζει επιτυχία και η εταιρία του τον βοηθάει να κάνει κι άλλους, βγάζοντάς τον από τις δύσκολες μέρες.
Το 1966 το κράτος επιλέγει και στέλνει τον Νίκο Ξυλούρη σ' ένα διαγωνισμό δημοτικής μουσικής στο Σαν Ρέμο της Ιταλίας, οπού ανάμεσα σε δεκάδες συγκροτήματα απ' όλο τον κόσμο παίρνει το πρώτο βραβείο για την ερμηνεία του στο συρτάκι που έπαιξε με τη λύρα. Ο διάσημος για την Κρήτη λυράρης, ύστερα από πολύ κόπο και προσπάθεια, ανοίγει τα φτερά του και γίνεται γνωστός σ' όλη την Ελλάδα
ΠΗΓΗ...http://www.iefimerida.gr/
ΕΘΑΨΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΖΩΝΤΑΝΟ ΣΤΟ ΠΙΟ ΜΑΚΑΒΡΙΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ.
Οχι απλά δεν φοβούνται το θάνατο, αλλά τον... κοροϊδεύουν ξεδιάντροπα. Στην Κούβα έχουν βρει τον πιο ανατριχιαστικό τρόπο για να γιορτάζουν, καθώς η παράδοση θέλει να αναπαριστούν κηδεία και να θάβουν ζωντανό έναν άνθρωπο.
Το πλέον μακάβριο φεστιβάλ του κόσμου έγινε σε μία μικρή πόλη κοντά στην Αβάνα. Με το αλκοόλ να ρέει άφθονο οι κάτοικοι οργάνωσαν την πιο κεφάτη κηδεία στον συμπολίτη τους. Ο «νεκρός» ξάπλωσε αναπαυτικά στο φέρετρο και οι υπόλοιποι τον... έκλαιγαν. Μάλιστα στη σκηνοθεσία υπήρχε και η περίλυπη χήρα, μία ηλικιωμένη γυναίκα που σπάραζε για τον «καλό άνθρωπο που χάθηκε», όπως έλεγε.
Στη συνέχεια οι κάτοικοι συνόδεψαν τον... μακαρίτη στην τελευταία του κατοικία, όπου μάλιστα το φέρετρο μπήκε κανονικά στον τάφο για να ολοκληρωθεί το τελετουργικό. Αμέσως μετά ρίχνουν αρκετό ρούμι στο στόμα του «νεκρού» ο οποίος... ξαναγεννιέται.
Η συγκεκριμένη περίεργη γιορτή γίνεται στις 5 Φεβρουαρίου κάθε χρόνο τις τελευταίες τρεις δεκαετίες, όπως αναφέρει η Daily Mail, στο Σαντιάγο ντε λας Βέγκας. Αποτελεί την πιο παράδοξη αφορμή για να βγουν οι κάτοικοι στους δρόμους και να «πνίξουν» τον... πόνο τους σε άφθονο αλκοόλ.
ΠΗΓΗ...http://www.iefimerida.gr/
ΤΟ ΠΟΝΤΙΑΚΟ ΧΩΡΙΟ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΣΤΟ ΣΟΤΣΙ.
Στη σκιά του Καυκάσου ένα «ελληνικό χωριό» έχει βρεθεί στο επίκεντρο των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων. Ολόκληρη η περιοχή γύρω από το Σότσι είναι διαποτισμένη από το ελληνικό στοιχείο, το οποίο έχει ριζώσει στα χωριά κοντά στα παράλια της Μαύρης Θάλασσας. Ελληνες ίδρυσαν την πόλη Κρασνάγια Πολιάνα, η οποία έγινε γνωστή ως το «ελληνικό χωριό». Σήμερα περίπου 6.000 άτομα ελληνικής καταγωγής κατοικούν σε αυτή τη γωνιά του Πόντου και μετέχουν στην ανάπτυξη της περιοχής που γνωρίζει μεγάλη τουριστική άνθηση. Ηταν 1878 όταν κάποιοι Ελληνες ποντιακής καταγωγής εγκαταστάθηκαν σε αυτή τη δυσπρόσιτη, τότε, ορεινή περιοχή. Εφθασαν εκεί για να σωθούν μαζί με τους δικούς τους και αργότερα τους ακολούθησαν και άλλες οικογένειες από τη Σταυρούπολη.
Για πρώτη φορά, το «ελληνικό χωριό» φιλοξενεί ένα μέρος της μεγαλύτερης αθλητικής διοργάνωσης του πλανήτη.
«Η οικογένειά μου μετείχε στην ίδρυση της Κράσναγια Πολιάνα. Οι ιδρυτές ήταν 5-6 άτομα, που είχαν φθάσει από την Τραπεζούντα και μεταξύ αυτών ήταν και ο προ προπάππους μου Γεώργιος Ξανθόπουλος. Είμαι η πέμπτη γενιά της οικογένειας, απόγονος του αρχικού ιδρυτή» λέει στην εφημερίδα «Εθνος της Κυριακής» ο Αλέξανδρος Ξανθόπουλος, δικηγόρος, ο οποίος ζει σήμερα στην Αθήνα. «Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην περιοχή αυτή και έζησα μέχρι 18 ετών. Σήμερα εξακολουθεί να υπάρχει η οικογένεια στο Σότσι και στην Κράσναγια. Κάποτε οι Ελληνες αποτελούσαν την πλειονότητα, ενώ σήμερα εκτιμώ ότι υπάρχουν 6.000 ελληνικής καταγωγής κάτοικοι στην ευρύτερη περιοχή» ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο κ. Ξανθόπουλος.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, το Ολυμπιακό Χωριό δημιουργήθηκε κοντά στο ελληνικό χωριό. Μάλιστα, ένας κάτοικος ελληνικής καταγωγής προκειμένου να υποδεχθεί με πρωτότυπο τρόπο τους αθλητές και τους επισκέπτες και για να τονίσει τη συμβολή του ελληνικού στοιχείου στην περιοχή έβαψε τη σκεπή της κατοικίας του με ελληνικά χρώματα.
ΠΗΓΗ...http://www.iefimerida.gr/
Δ. ΣΤΑΜΕΝΙΤΗΣ: ΒΗΜΑΤΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΠΕΛΛΑΣ.
Διονύσης Σταμενίτης: « Το πρώτο βήμα για την ανάπτυξη του τουρισμού έγινε με το χιονοδρομικό»
« Επόμενοι στόχοι το ανεμοδρόμιο της Παναγίτσας, η Λίμνη Βεγορίτιδα, τα Λουτρά Πόζαρ και ο Αρχαιολογικός χώρος της Πέλλας»
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΕ ΠΕΛΛΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗΣ ΚΑΠΝΙΣΜΑΤΟΣ.
Από τη Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της Π.Ε. Πέλλας ανακοινώνεται ότι με πρόσφατη εντολή του Υπουργείου Υγείας, εντατικοποιούνται οι έλεγχοι για την εφαρμογή του νόμου απαγόρευσης του καπνίσματος.
Οι έλεγχοι, σύμφωνα πάντα με τη σχετική εγκύκλιο του Υπουργείου Υγείας, διενεργούνται και από κλιμάκια της Υγειονομικής Υπηρεσίας με τις Αστυνομικές Αρχές, τόσο στα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος (καφετερίες, καφενεία, εστιατόρια, ταβέρνες, ζαχαροπλαστεία, χώρους παροχής υπηρεσιών διαδικτύου, ξενοδοχεία και παντός είδους τουριστικά καταλύματα, κ.ά.) όσο και στους λοιπούς δημόσιους χώρους (δημόσιες υπηρεσίες, τράπεζες, μέσα μαζικής μεταφοράς, ιδιωτικά και δημόσια νοσηλευτικά και εκπαιδευτικά ιδρύματα κτλ.)
Σύμφωνα με τη νομοθεσία επιβάλλονται πρόστιμα:
α. Στους πολίτες που καπνίζουν ή καταναλώνουν προϊόντα καπνού σε χώρους στους οποίους απαγορεύεται το κάπνισμα.
β. Στους υπεύθυνους ή ιδιοκτήτες των κλειστών ή στεγασμένων χώρων των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος, που δεν τηρούν ΒΙΒΛΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ θεωρημένο από την αρμόδια αδειοδοτούσα αρχή ή δεν λαμβάνουν μέτρα αποτροπής του καπνίσματος (λ.χ. μη ανάρτηση σήματος απαγόρευσης σε εμφανή σημεία των χώρων ανά 15 τετραγωνικά μέτρα, ύπαρξη σταχτοδοχείων κτλ)
γ. Στους υπαλλήλους και προϊσταμένους των υπηρεσιών (Δημοσίου, Τραπεζών, Ιδρυμάτων, Φορέων, Επιχειρήσεων Κοινής Ωφελείας κτλ) όπου διαπιστώνονται παραβάσεις.
δ. Σε οποιοδήποτε φυσικό ή νομικό πρόσωπο παραβαίνει τη νομοθεσία διαφήμισης ή προώθησης προϊόντων καπνού.
ε. Σε όσους διαφημίζουν ή προωθούν προϊόντα καπνού στους παντός είδους εσωτερικούς, εξωτερικούς και υπαίθριους χώρους στους οποίους από την κείμενη νομοθεσία ισχύει η απαγόρευση του καπνίσματος.
Επισημαίνεται ότι τα πρόστιμα για τους καπνιστές ξεκινούν από 50,00 € και για τους υπευθύνους ξεκινούν από 500,00 €.
Καλούνται οι επαγγελματικές ενώσεις – σωματεία, δημόσιος τομέας, φορείς κτλ, να ενημερώσουν σχετικά τα μέλη και τους υπαλλήλους τους, προκειμένου να τηρούνται οι πιστά διατάξεις της αντικαπνιστικής νομοθεσίας.
Για πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στην Δ/νση Δημόσιας Υγείας & Κ.Μ. στα τηλέφωνα 2381351261, 2381351276 και 2381351278.
Για καταγγελίες μπορείτε να απευθύνεστε στο Κέντρο Ενημέρωσης, Επικοινωνίας και Αναφοράς για το Κάπνισμα στον τετραψήφιο αριθμό 1142
ΤΑ "ΠΡΟΜΑΧΙΩΤΙΚΑ ΝΕΑ" ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ...
Μετά από τον καταιγισμό μηνυμάτων που δεχθήκαμε από εκατοντάδες αναγνώστες και φίλους, οι διαχειριστές των "Π.Ν" αποφασίσαμε να αλλάξουμε τους αρχικούς σχεδιασμούς μας και να μη διακόψουμε την λειτουργία του ιστολογίου και να συνεχίσουμε πιο δυνατά, αφού η "φαρέτρα" μας είναι πλήρης και γεμάτη από την αγάπη και την στήριξή σας.