Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

Ι.Μ Αγίου Ιλαριωνος

Ιερός Ναός Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη του χωριού.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη πλατείας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Νερόμυλος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πετροντούβαρο.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Σοκάκι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Ι.Μ Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Καταρράκτης.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Αγία Παρασκευή.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Φράγμα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

"Μπιτσκία".

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης .

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χορευτικός σύλλογος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εκκλησία - κοινότητα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άνοιξη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012

ΓΙΑΤΙ Η GREENPEACE ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΙΩΠΗΛΗ ΓΙΑ ΤΑ CHEMTRAILS ΚΑΙ ΤΑ HAARP?


Oι προβληματισμένοι πολίτες ζητάνε δράση από την Greenpeace

Όταν ο Wer­ner Alt­ni­ckel παρουσίασε τα θέματα «χημικές ουρές» και “HAARP” στην Green­peace, υποβάλλοντας πολυάριθμα ντοκουμέντα για περαιτέρω έρευνα, του ειπώθηκε το 2005 ότι «αυτά τα ζητήματα δεν είναι συμβατά με τους σκοπούς της Greenpeace.”

Προβάλοντας ένα πανό 16 τετραγωνικών μέτρων με την επιγραφή “Γιατί η Green­peace δεν κάνει τίποτα για τις οβίδες και τις βόμβες απεμπλουτισμένου ουρανίου, για το HAARP, για τις χημικές ουρές; Κάλεσμα για δράση” με πλακάτ και άλλα συνθήματα, (βλέπε φωτογραφία) ο βετεράνος ακτιβιστής chem­trails Wer­ner Alt­ni­ckel, μαζί με στρατευμένους συναγωνιστές από την πρωτοβουλία πολιτών “Sau­be­rer Him­mel” (Καθαρός Ουρανός) (www.sau­be­rer-him­mel.de) έστησαν διαδήλωση έξω από τα γραφεία αυτής της οικολογικής οργάνωσης στο Αμβούργο, ζητώντας δραση από την Greenpeace.

Το παλαιότερο γερμανικό σύνθημα της Green­peace “Taten statt War­ten” (δράση αντί για αναμονή) δείχνει στην περίπτωση αυτή να έχει μετατραπεί σε “War­ten statt Taten” (αναμονή αντί για δράση). Η Green­peace έχει αποσυρθεί σε θέσεις παθητικές, εκδηλώνοντας τυφλή εμπιστοσύνη σε κρατικούς και ιδιωτικούς θεσμούς, μην αναλαμβάνοντας η ίδια καμία σχετική έρευνα.

Το «λεωφορείο ατμοσφαιρικής μέτρησης» “air mea­su­re­ment bus” έχει πουληθεί, για παράδειγμα. Γιατί; Σημαίνει ότι η ατμοσφαιρική μόλυνση ανήκει στο παρελθόν; ΄Η απλώς υπάρχει πρόβλημα πιθανής αμηχανίας μήπως τυχόν βρεθεί κάτι στην ατμόσφαιρα εκτός από — ας πούμε — αέρα εξάτμισης ντήζελ;

O Wer­ner Alt­ni­ckel ισχυρίζεται επίσης ότι η λέξη “Peace” στο τίτλο της Green­peace έχασε χρόνια πριν το νόημα της και θα έπρεπε να αφαιρεθεί, αφού η Green­peace έπαψε προ πολλού να αντιτίθεται στους πολέμους που ξεκίνησε το ΝATO, π.χ. στο Αφγανιστάν, Ιράκ, Σερβία και πιο πρόσφατα στη Λιβύη. Εκατοντάδες χιλιάδες θύματα από τον άμαχο πληθυσμό και τεράστιες εκτάσεις κατεστραμένης γης δείχνουν να μην έχουν καμία σημασία πια για την Green­peace. Από την Green­peace, ο Wer­ner Altnickel και οι συνεργατές του ζητούν ανεξάρτητη έρευνα και κινητοποίηση χωρίς ταμπού γύρω από τα εξής θέματα:

Πολεμοφόδια απεμπλουτισμένου ουρανίου
Είναι εντελώς ακατανόητο το ότι η Green­peace παρέμεινε σιωπηλή για τη μακροχρόνια γενοκτονική εφαρμογή (μέχρι τώρα) 2.500 τόννων απεμπλουτισμένου ουρανίου από περίπου ένα εκατομμύριο βλήματα των στρατευμάτων των ΗΠΑ και του ΝΑΤΟ. Η μικροσκοπική νανόσκονη προκαλεί ένα σωρό ασθένειες από τον καρκίνο μέχρι και γεννητικά ελαττώματα στα παιδιά των πληθυσμών που δέχονται την επίθεση, αφού οι ραδιενεργές ουσίες συνεχίζουν να ακτινοβολούν επί εκατοντάδες χιλιάδες χρόνια. (Βλέπε την ταινία «Θανάσιμη Σκόνη» του Frie­der Wag­ner). Σύμφωνα με μία βρετανική μελέτη, γράφει η Sunday Times της 19ης Φεβρουαρίου 2006, ένα ποσοστό αυτής της σκόνης εξαπλώνεται από θύελλες, σε μεγάλες εκτάσεις, φτάνοντας τελικά στη Μεγάλη Βρετανία. Η Green­peace όμως τερματίζει την καμπάνια της για «Θάλασσες ελεύθερες από Πυρηνικά». Η κριτική του στρατιωτικού κατεστημένου δείχνει να έχει γίνει ταμπού για την Greenpeace.

HAARP
Άλλο ένα θέμα ταμπού για την Green­peace είναι τα όπλα ηλεκτρομαγνητικής ενέργειας όπως, για παράδειγμα, οι εγκαταστάσεις εκπομπών του αμερικανικού HAARP στη Gakona της Αλάσκας, για τις οποίες η Ευρωπαϊκή Ένωση μόλις το 1999 πρότεινε απαγόρευση, δυστυχώς χωρίς αντίκρυσμα. Το κείμενο της Ευρωπαϊκής Ένωσης αποκαλεί το HAARP «ένα οπλικό σύστημα που ταράζει το κλίμα”, χειραγωγόντας π.χ. τα καιρικά συστήματα του πλανήτη.

Χαρακτηρίζει ως «απαράδεκτη» την χειραγώγηση των καιρικών συστημάτων του πλανήτη και το γάζωμα της ιονόσφαιρας με τρύπες, μια πολιτική που παραβιάζει τη Συνθήκη για την Αρκτική. Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο επίσης έκανε κριτική για την «ανάπτυξη όπλων για τη χειραγώγηση του ανθρώπινου εγκεφάλου» απαιτόντας την απαγόρευσή τους. Μόλις το 1994 ο Διεθνής Ερυθρός Σταυρός προειδοποιούσε για τους ενδεχομένους κινδύνους που παρουσίασαν οι εγκαταστάσεις HAARP στην ανθρώπινη υγεία όπως και στις δυνατότητές τους να επηρεάσουν τη λειτουργία του μυαλού.

Τον Απρίλη του 1997 ο τότε Υπουργός ΄Αμυνας των ΗΠΑ Wil­liam Cohen σε ομιλία του σε αντιτρομοκρατικό συνέδριο στην Τζώρτζια είπε, ανάμεσα σε άλλα: “άλλοι ασχολούνται με μια μορφή οικολογικής τρομοκρατίας στην οποία μπορούν να αλλάζουν το κλίμα, να προκαλούν σεισμούς και υφαιστιακές εκρήξεις από απόσταση χρησιμοποιόντας ηλεκτρομαγνητικά κύματα.”

Η διακεκριμένη επιστήμονας και εναλλακτική Νομπελίστρια Dr. Rosa­lie Ber­tell στο βιβλίο της “Πλανήτης Γη – το πιο πρόσφατο πολεμικό όπλο” ονόμασε όλα τα γεωφυσικά οπλικά συστήματα και τις δοκιμές που είχαν πραγματοποιηθεί μέχρι εκείνη την εποχή. Είπε: “Ηλεκτρομαγνητικά όπλα έχουν τη δυνατότητα να προκαλούν σε διηπειρωτικές αποστάσεις και σε επίλεκτους στόχους οπουδήποτε στη Γη, με δύναμη ίδια με εκείνη μεγάλων πυρηνικών εκρήξεων, φαινόμενα όπως σεισμούς και ηφαιστειακές εκρήξεις.” Επιβεβαίωσε ότι οι στρατιωτικοί επιστήμονες των ΗΠΑ αναπτύσσουν τη χρήση καιρικών συστημάτων ως όπλων. “Οι μέθοδοι συμπεριλαμβάνουν την εντατικοποίηση των καταιγίδων και την εκτροπή ρευμάτων αέρα στην ατμόσφαιρα της Γής προκειμένου να παράγουν στοχευμένες ξηρασίες ή πλημμύρες.” Η Αδελφή Bertell τοποθετείται σθεναρά εναντίον της διεξαγωγής περιβαλλοντικού πολέμου, χαρακτηρίζοντας ρητά την παραγωγή σεισμών ως εν ενεργεία πολεμικό όπλο.

Το 2005 η «Καθημερινή της Ινδίας» (India Daily) έγραψε ότι και άλλα κράτη κατέχουν παρόμοιες εγκαταστάσεις για τεκτονικό και μετεωρολογικό πόλεμο και ότι όλο και πιο πολλά κράτη αναλαμβάνουν την ανίχνευση της χειραγωγίας και την επινόηση αντιμέτρων.

Χημικές ουρές (chemtrails) / Γεωμηχανική
Η διασκόρπιση πάνω από μεγάλες εκτάσεις της επιφάνειας της Γης πολυμερών ουσιών και μεταλλικών ή θειούχων σωματιδίων παίζει επίσης σημαντικό ρόλο στην χειραγώγηση του καιρού, η οποία χαρακτηρίζεται επισήμως ως «γεωμηχανική». Η Διακυβερνητική Επιτροπή για την Κλιματική Αλλαγή, το «Συμβούλιο Καιρού» του πλανήτη μας, ήδη το 2001 τοποθετείτο υπέρ της διασκόρπισης μεταλλικών σωματιδίων για να αντανακλώνται πίσω στο διάστημα οι ακτίνες του ηλίου, ακόμα κι αν αυτό θα δημιουργούσε «άσπρο ουρανό» (IPCC 2001-S.333–334).

Υπερασπίζοντας την ατμόσφαιρα στο Κογκρέσσο των ΗΠΑ ο κάποιες φορές υποψήφιος για την Προεδρία των ΗΠΑ Den­nis Kuci­nich ανάφερε το Νόμο για την Συντήρηση του Διαστήματος (Space Pre­ser­va­tion Act) με νύξεις προς τις χημικές ουρές, τα τεκτονικά οπλικά συστήματα και τον έλεγχο του εγκεφάλου.

Στις 12 Ιανουαρίου 2011 ο πρώην επικεφαλής του FBI στο Los Ange­les ο Ted Gunderson πήρε θέση ενάντια στις χημικές ουρές, ισχυριζόμενος ανάμεσα σε άλλα: «Οι ρίψεις του θανάτου, γνωστές και ως ‘chem­trails’ – ‘Χημικές Ουρές’, ψεκάζονται και πέφτουν΄σε όλη την επικράτεια των ΗΠΑ καθώς και στην Αγγλία, τη Σκωτία, την Ιρλανδία και την Βόρεια Ευρώπη.

Τα έχω δει, προσωπικά, όχι μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες, αλλά και στο Μεξικό και στον Καναδά. Τα πτηνά πεθαίνουν σε ολόκληρο τον κόσμο. Τα ψάρια πεθαίνουν κατά εκατοντάδες χιλιάδες σε όλο τον κόσμο. Αυτό είναι γενοκτονία. Αυτό είναι δηλητήριο. Αυτό είναι δολοφονία από τα Ηνωμένα Έθνη. Όποιο στοιχείο μέσα στην κοινωνία μας το κάνει αυτό πρέπει να σταματήσει. Τυχαίνει να γνωρίζω δύο από τους τόπους όπου τα αεροπλάνα αδειάζουν αυτές τις ακαθαρσίες σε εμάς. Τέσσερα από τα αεροπλάνα προέρχονται από το Air Natio­nal Guard (Εθνική Φρουρά Αέρα) στο Λίνκολν, της Νεμπράσκα. Τα άλλα αεροπλάνα προέρχονται από το Fort Sill της Οκλαχόμα. Προσωπικά, έχω παρατηρήσει τα αεροπλάνα που ήταν ακόμη στη Νεμπράσκα, Λίνκολν Νεμπράσκα, στο Air Natio­nal Guard.

Δεν έχουν διακριτικά πάνω τους. Πρόκειται για τεράστια, σαν βομβαρδιστικά, χωρίς όμως επιγραφές. Αυτό είναι έγκλημα: έγκλημα κατά της ανθρωπότητας, έγκλημα κατά της Αμερικής, έγκλημα εις βάρος των πολιτών αυτής της μεγάλης χώρας. Πρέπει να σταματήσει. Τι πρόβλημα έχει το Κογκρέσο; Αυτό επηρεάζει τον πληθυσμό της χώρας τους, και τους ανθρώπους τους, και τους φίλους τους, και τους συγγενείς τους, και τους ίδιους. Τι συμβαίνει με αυτούς; Τι συμβαίνει με τους πιλότους οι οποίοι ελέγχουν αυτά τα αεροπλάνα και διοχετεύουν αυτήν την βρωμιά, αυτό το δηλητήριο, στις δικές τους οικογένειες; Κάποιος πρέπει να κάνει κάτι γι’αυτό. Κάποιος στο Κογκρέσο θα πρέπει να προχωρήσει μπροστά και να το σταματήσει τώρα. Σας ευχαριστώ. Είμαι ο Ted Gunderson».

Η προαναφερόμενη εναλλακτική Νομπελίστρια Dr. Rosa­lie Ber­tell στις 3 Μαϊου 2005 είπε: «Νομίζω ότι οι χημικές ουρές επίσης αποτελούν φορέα και για άλλες μορφές βιολογικού και χημικού πολέμου.»

Η Green­peace δεν θέλει να ξέρει τίποτα για όλα αυτά;
Όταν ο Wer­ner Alt­ni­ckel παρουσίασε τα θέματα «χημικές ουρές» και “HAARP” στην Green­peace, υποβάλλοντας πολυάριθμα ντοκουμέντα για περαιτέρω έρευνα, του ειπώθηκε το 2005 ότι «αυτά τα ζητήματα δεν είναι συμβατά με τους σκοπούς της Greenpeace.”Είναι ακατανόητο μια παγκόσμια οικολογική οργάνωση όπως η Greenpeace να παραμένει σιωπηλή σε τέτοια θέματα, που αποτελούν απειλή όχι μόνο για τους ανθρώπους άλλα και για ολόκληρο το ζωντανό περιβάλλον του πλανήτη
.





ΠΗΓΗ...http://logioshermes.blogspot.com

"ΣΛΑΒΙΚΟΣ ΤΑΦΟΣ" ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ!!!


Στα ίχνη του τάφου του Μεγάλου Αλεξάνδρου ισχυρίζεται ότι βρίσκεται ο Σλάβος αρχαιολόγος Πάσκο Κούζμαν από τα Σκόπια που επισκέφθηκε τον αρχαιολογικό χώρο της αρχαίας ελληνικής πόλης Ηράκλειας Λυγκιστίδος στο γειτονικό Μοναστήρι.

Από εκεί ο Κούζμαν, διευθυντής της υπηρεσίας Πολιτιστικής Κληρονομιάς της ΠΓΔΜ, δήλωσε ότι βρίσκεται ένα βήμα πριν από τον τάφο του Μ. Αλεξάνδρου.

Ο αρχαιολόγος δήλωσε επίσης στην εφημερίδα «Βεστ», πως αισθάνεται απόγονος του Μ. Αλεξάνδρου.

Σε ερώτηση δημοσιογράφου αν ο τάφος βρίσκεται σε «σλαβικό έδαφος της Μακεδονίας» η έξω από αυτό, ο Κούζμαν δεν είχε καμιά αμφιβολία περί της… σλαβικής τοποθεσίας. 

Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στις σημαντικές ανακαλύψεις που έγιναν στην αρχαία πόλη της Ηράκλειας Λυγκιστίδος όπου έχουν βρεθεί και ερείπια αρχαίου Ρωμαϊκού Γυμνασίου, δίπλα στον υπάρχοντα αρχαιολογικό χώρο.

Κατά την τελευταία 20ετία οι Σλάβοι φρόντισαν να εξαφανίσουν αρκετά από τα ελληνικά ευρήματα της περιοχής για να μην θυμίζουν την ελληνική καταγωγή τους.

Μάλιστα κοντά στα 1970 ο αείμνηστος Γιάννης Βούλτεψης, στη διάρκεια ξενάγησης ξένων δημοσιογράφων στην Ηράκλεια ζήτησε εξηγήσεις από τον ξεναγό για μια ελληνική επιγραφή και τότε ο ξεναγός κάθισε μπροστά στην επιγραφή για να μην υπάρχει οπτική επαφή με την επιγραφή και φυσικά ακόμα να... απαντήσει.

Εκεί βρέθηκε και η προτομή του Αισχύνη η οποία έχει μεταφερθεί στο μουσείο του Βελιγραδίου, ενώ στην Ηράκλεια καλά φυλασσόμενη υπάρχει καταχωνιασμένο σε κάποιο υπόγειο απλώς ένα αντίγραφό της.




Η "ΕΡΗΜΗ ΧΩΡΑ" ΤΟΥ Τ.Σ. ΕΛΙΟΤ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΕΛΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΠΟΙΗΜΑ ΑΠΟ ΤΙΣ "ΤΡΥΠΕΣ".


Στις 26 Σεπτεμβρίου του 1888 στο St Louis στο Missouri έρχεται στον κόσμο ένας από τους σημαντικότερους ποιητές του 20ου αιώνα ο Τόμας Στερνς Έλιοτ (Thomas Stearns Eliot).  
"Είπανε εναντίον του πως αφήνει τον αναγνώστη μέσα στη στεγνή, στέρφα και άνυδρη Έρημη Χώρα, μόνο, χωρίς ελπίδα σωτηρίας. Αυτό θα ήταν αλήθεια αν ο Έλιοτ δεν είχε δημιουργήσει ποίηση. Και η ποίηση όσο απελπισμένη κι αν είναι, μας σώζει πάντα, με κάποιον τρόπο, από την ταραχή των παθών», γράφει ο Γιώργος Σεφέρης για τον Τ.Σ. Έλιοτ.

Η «Έρημη Χώρα», που έχει μεταφραστεί σχεδόν σε όλες τις γλώσσες, αναγνωρίζεται ως το κορυφαίο έργο του νομπελίστα ποιητή Τόμας Στερνς Έλιοτ. «Έρημη Χώρα» - Μετάφραση: Γιώργος Σεφέρης

Και ένα μελοποιημένο ποίημα...


Το συγκρότημα «Τρύπες» μελοποιούν για την ταινία «Η Εποχή των Δολοφόνων» του Νίκου Γραμματικού το ποίημα του Τ.Σ. Έλιοτ «Marina». Το τραγούδι έχει τίτλο «Σημαίνοντας Θάνατο» και κυκλοφόρησε σε 45αρι, μαζί με ακόμα τρία τραγούδια από την ταινία. Επίσης εμπεριέχεται και στον δίσκο «Υπέροχο Τίποτα» (Γιάννης Αγγελάκας/ Γιώργος Καρράς).



ΠΗΓΗ...http://tvxs.gr

ΣΤΟΝ ΚΙΝΕΖΟ ΜΟ ΓΙΑΝ ΤΟ ΝΟΜΠΕΛ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ.


Υπό έντονες επευφημίες ανακοινώθηκε το όνομα του Κινέζου συγγραφέα Μο Γιαν, στον οποίο απονένεται το Νόμπελ Λογοτεχνίας 2012. Στην Κίνα ο Μο Γιαν παρομοιάζεται με τον Φραντς Κάφκα ή τον Γιόσεφ Χέλερ.
Γεννήθηκε το 1955 στην επαρχία Σαντόνγκ της βορειοανατολικής Κίνας από μια φτωχή οικογένεια που μετά βίας μπόρεσε να μεγαλώσει τα τέσσερά της παιδιά. Το 1976 κατατάχτηκε εθελοντικά στον Λαϊκό Απελευθερωτικό Στρατό όπου και σπούδασε βιβλιοθηκάριος. 
Το 1981 δημοσίευσε το πρώτο του μυθιστόρημα Βροχή που πέφτει μια ανοιξιάτικη νύχτα. Ακολούθησε το βιβλίο του Oι κόκκινοι αγροί (1987) που άρχισε να του δημιουργεί προβλήματα με τη λογοκρισία.
Οι κόκκινοι αγροί μεταφέρθηκαν στον κινηματογράφο από τον Ζανγκ Γιμού. 
Το επόμενο μυθιστόρημά του, Oι μπαλάντες του σκόρδου (1988), απαγορεύτηκε, γεγονός που οδήγησε τον Γιαν να παραιτηθεί από το στρατό. 
Τα βιβλία του Η δημοκρατία του κρασιού (2001) και Μεγάλα στήθη και φαρδιές περιφέρειες (2003) είχαν επίσης προβλήματα με τη λογοκρισία.
Ωστόσο, παρά τις προτάσεις που είχε από τη Δύση, ο Μο Γιαν δεν εγκατέλειψε ποτέ την Κίνα.



ΠΗΓΗ...http://tvxs.gr

ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΑΙΩΡΟΥΜΕΝΗΣ ΠΕΤΡΑΣ!




Ένας τεράστιος βράχος σε ένα χωριό της Αλ-Hassa στην ΣΑΟΥΔΙΚΗ ΑΡΑΒΙΑ αιωρείται 11 εκ. από το επίπεδο του εδάφους μια φορά το χρόνο κατά τη διάρκεια του μήνα Απριλίου και παραμένει στην
θέση αυτή για περίπου 30 λεπτά!


Λένε ότι πριν από μερικά χρόνια, ένας τρομοκράτης σκοτώθηκε πίσω από αυτό το βράχο καθώς ήταν κρυμμένος εκεί. Το περιστατικό αυτό έγινε κατά το μήνα Απρίλιο του 1989. Μπορείτε να δείτε τις κηλίδες του αίματος πάνω στο βράχο οι οποίες κατά περίεργο τρόπο, την συγκεκριμένη στιγμή της αιώρησης είναι υγρές.
Οι κάτοικοι της περιοχής προσπάθησαν να σκουπίσουν πολλές φορές τους λεκέδες αυτούς αλλά μάταια. Μετά από κάποιο χρονικό διάστημα εμφανίζονται και πάλι στο βράχο αυτόματα.

Οι νόμοι του Ισλάμ δεν επιτρέπουν να γνωστοποιείται το θέμα αυτό παρά του ότι στην Αραβία το γεγονός αυτό παραμένει ως κοινό μυστικό.



http://periergaa.blogspot.gr

ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΕΦΗΒΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΕΛΛΑΣ



Στην εναρκτήρια ενημερωτική εκδήλωση του ευρωπαϊκού προγράμματος REGIO  με θέμα «Μουσειακή Εκπαίδευση για εφήβους» συμμετείχε σήμερα το πρωί (11/10) ο Αντιπεριφερειάρχης Πέλλας κ. Θεόδωρος Θεοδωρίδης, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Διοικητηρίου. Οργανωτής της εκδήλωσης ήταν η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΠΕ Πέλλας. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Κωνσταντίνος Κούγκας αναφέρθηκε στον πλούτο των προγραμμάτων και δράσεων που υλοποιούνται από το προσωπικό και τις σχολικές μονάδες της Διεύθυνσης, συνεχάρη τους συμμετέχοντες ενώ εκπαιδευτικοί παρουσίασαν διαφορετικές όψεις της μουσειακής εκπαίδευσης.   

Σε δήλωσή του ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Θεοδωρίδης αναφέρει: «Συγχαίρω το Διευθυντή, τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές των σχολείων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που συμμετέχουν σε τόσο σύγχρονες και δημιουργικές εκπαιδευτικές δράσεις. Τα ευρωπαϊκά δίκτυα που δημιουργούν αποτελούν μία σημαντική υποδομή που θα αξιοποιήσει και η Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση Πέλλας, στο πλαίσιο της εξωστρέφειας και ανάπτυξης διμερών επαφών στην Ευρωπαϊκή Ένωση και τον κόσμο. Εύχομαι οι δράσεις να αυξηθούν και η ελληνική πολιτεία να τις στηρίξει με κάθε πρόσφορο μέσο». 

ΓΙΑ ΜΙΑ ΧΟΥΦΤΑ....ΦΑΣΟΛΙΑ !


Τι χρειαζόμαστε:

Εάν τη θέλουμε λευκή :
  • 400 γρ. φασόλια
  • 1 ξερό κρεμμύδι
  • καρότα (2, 3, 4, περισσότερα, ανάλογα με την όρεξή σας)
  • σέλινο (κι’ εδώ η όρεξη κανονίζει την ποσότητα)
  • 1 ποτήρι κρασιού παρθένο ελαιόλαδο
  • προαιρετικά : 2-3 πατάτες
Εάν τη θέλουμε κόκκινη (με ντομάτα) προσθέτουμε :
  • 2 φρέσκιες ντομάτες
  • 1 κ.γ. πελτέ ντομάτας
  • λίγη ζάχαρη (1 κ.γ.)
Για το βράσιμο :
  • 2 λίτρα νερό


  • Πως το κάνουμε:
  1. Πλένουμε τα φασόλια και τα βάζουμε, από βραδύς, σε αρκετό νερό, για να φουσκώσουν. ΔΕΝ προσθέτουμε σόδα ή ότι άλλο σας “εκμυστηρευθεί” η γειτόνισσα. Ρίχνουμε καμιά ματιά το βράδυ μήπως έχουν απορροφήσει όλο το νερό και πρέπει να προσθέσουμε κι’ άλλο.
  2. Την επομένη, με τα φασόλια να έχουν “πιεί” το περισσότερο από το νερό τους, τα ρίχνουμε στη κατσαρόλα, μαζί με το νερό μέσα στο οποίο φούσκωσαν. Προσθέτουμε και άλλο, ΚΡΥΟ, νερό, μέχρι τα δύο –περίπου- λίτρα που χρειάζονται για να σιγοβράσουν.
  3. Βάζουμε τη κατσαρόλα με τα φασόλια στο μάτι και βράζουμε, σε μέτρια προς χαμηλή φωτιά, για μία περίπου ώρα, ανακατεύοντας διαρκώς. Εάν πιούν το νερό τους, προσθέτουμε ακόμη λίγο, ΚΡΥΟ, νερό. Θα πρέπει στο τέλος αυτής της ώρας (για καλό και για κακό, δοκιμάζουμε πάντα να δούμε σε ποιο σημείο έχουν βράσει τα φασόλια μας), να υπάρχει νερό στη κατσαρόλα αλλά να είναι κάτω από την επιφάνεια των φασολιών.
  4. Στο σημείο αυτό αρχίζουμε να προσθέτουμε το λάδι.
  5. Χαμηλώνουμε την ένταση της φωτιάς. Ρίχνουμε στα φασόλια μας το ένα τρίτο της ποσότητας (του κρασοπότηρου) του λαδιού.
  6. Ανακατεύουμε διαρκώς με ξύλινη κουτάλα. Θέλουμε το λάδι να απορροφηθεί εντελώς και να γίνει ένα με το νερό και τη σάλτσα των φασολιών.
  7. Όταν αυτό γίνει (με 3-4 λεπτά συνεχούς ανακατέματος), προσθέτουμε άλλο ένα τρίτο του λαδιού. Συνεχίζουμε να ανακατεύουμε για να το απορροφήσουν και αυτό.
  8. Προσθέτουμε και το υπόλοιπο λάδι και συνεχίζουμε το ανακάτεμα.
  9. Μόλις απορροφηθεί και αυτό, προσθέτουμε τα χορταρικά μας. Τα καρότα κομμένα σε ροδέλες. Το κρεμμύδι ψιλοκομμένο (αλλά όχι πολύ). Τις πατάτες σε μέγεθος μισού αυγού. Το σέλινο. Εάν θέλουμε να δώσουμε χρώμα (αλλά και γεύση) προσθέτουμε στο σημείο αυτό τις ντομάτες περασμένες από τον τρίφτη, τον πελτέ ντομάτας διαλυμένο σε λίγο νερό και μία κουταλίτσα ζάχαρη, να πάρει το ξινό της ντομάτας.
  10. Προσθέτουμε λίγο ακόμη νερό (1-2 κρασοπότηρα, κρύο πάντα) και αφήνουμε να βράσουν άλλα δέκα λεπτά, περίπου, ανακατεύοντας διαρκώς.
  11. Αποτέλεσμα του συνεχούς ανακατέματος με το κρύο νερό και το βράσιμο σε χαμηλή φωτιά θα είναι να έρθουν τα φασόλια να χυλώσουν και να γίνουν μούρλια. Η σάλτσα τους θα αρχίσει να “ρυτιδώνει” κατά το ανακάτεμα, τρανή απόδειξη ότι έχουν χυλώσει.
  12. Είναι έτοιμα. Εάν όμως σε κάποιον/-α αρέσουν σούπα τα φασόλια, θα πρέπει να προσθέσει και άλλο (κατά βούληση) νερό και να φέρει μερικές ακόμη γύρες με το κουτάλι, σε χαμηλή πάντα φωτιά, για να απορροφηθεί το νερό.
  13. Τα φασόλια μας είναι έτοιμα.


Λίγα μυστικά ακόμα

Η συνταγή, παλιά και δοκιμασμένη. Τι να έχει να προσθέσει παραπάνω ένας ερασιτέχνης σαν κι' εμένα. Θυμάμαι, λοιπόν, εκείνες τις ταινίες γουέστερν, όπου ο (πρωταγωνιστής) σκληρός έτρωγε πάντοτε φασόλια, στη μέση του πουθενά, τυλιγμένος με μία κουρελιασμένη καπαρντίνα, με ξύλινο κουτάλι και μαγειρεμένα πάντα σε τηγάνι..... Μου είχε εντυπωθεί τo πόσο χυλωμένα ήσαν. Αντέγραψα τη μέθοδο που χρησιμοποιούν στη Λευκάδα (Εγκλουβή) για να ετοιμάζουν τις περίφημες φακές τους και την εφάρμοσα στα φασόλια. Το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό. 


Το “μυστικό” είναι το κρύο νερό. Και το συνεχές, κυκλικό, ανακάτεμα, σε χαμηλή φωτιά. Α, και να ‘ναι καλά, βραστερά τα φασόλια. Αλλιώς, η αρχική μία ώρα θα διαρκέσει ….. περισσότερο

ΠΗΓΗ...
http://www.sintagespareas.gr

"ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ" ΑΠΟ ΤΟ 7.000 Π.Χ.


Η πρώτη γνωστή μας μέθοδος κεντρικής θέρμανσης εντοπίστηκε στην προϊστορική «πόλη» Χοιροκοιτία, της Κύπρου. Από το 7000 π.Χ. έκτιζαν κυλινδρικά σπίτια...
με επίπεδες ή θολωτές στέγες, στις κορφές των οποίων υπήρχε άνοιγμα. Στο δάπεδο, ακριβώς κάτω από το άνοιγμα, υπήρχε η εστία.

Τα σπίτια αυτά δεν είχαν εσωτερικούς τοίχους και έτσι η όποια θερμότητα από την κεντρική εστία, μεταδιδόταν σε ολόκληρο το κτίσμα. Οσο κι αν φαίνεται περίεργο, η ενδοδαπέδια κεντρική θέρμανση εφευρέθηκε πριν από το καλοριφέρ. Η πρώτη είναι ανακάλυψη των Μινωιτών, το δεύτερο των Ρωμαίων.
Στα βασιλικά δωμάτια της Κνωσού, κάτω από το δάπεδο, υπήρχαν σωλήνες, μέσα από τις οποίες περνούσε ζεστό νερό και ζέσταινε τους χώρους. Την πανάρχαια πόλη ξέθαψε στα 1900 ο Εβανς κι αυτό σημαίνει ότι δεν ήξερε τις εκεί επιδόσεις ο Σουηδός Μ. Τρίβαλντ, που το 1716 λάνσαρε την ενδοδαπέδια θέρμανση, σε μορφή περίπου όπως είναι σήμερα.

Οι Ρωμαίοι

Ούτε οι πλούσιοι Ρωμαίοι γνώριζαν την ενδοδαπέδια θέρμανση. Αυτοί χρησιμοποιούσαν το «υπόκαυστον»: Αναβαν στα υπόγειά τους φωτιά και με ανοιχτούς αγωγούς που περνούσαν μέσα από τους τοίχους, έστελναν ζεστό αέρα και θέρμαιναν τους χώρους.

Οι Βυζαντινοί χρησιμοποιούσαν τα «πυριατήρια», για να θερμαίνουν τα λουτρά των παλατιών τους.
Η σύγχρονη κεντρική θέρμανση έπρεπε να περιμένει ως τα τέλη του 19ου αιώνα, όταν πια το πετρέλαιο και ο ηλεκτρισμός βρίσκονταν σε κοινή χρήση: Το πρώτο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για πετρελαιοκαυστήρα δόθηκε μόλις το 1885 αλλά η βασισμένη στο πετρέλαιο κεντρική θέρμανση ξεκίνησε να υιοθετείται από το 1930 κι έπειτα. Είχε προηγηθεί η εφεύρεση του θερμοστάτη. Νωρίτερα, τα σπίτια θερμαίνονταν με την ηλεκτρική θερμάστρα, εφεύρεση του Αμερικανού Γουίλ Χανταγουέι.


εφημερίδα ΕΘΝΟΣ

Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ.



Στοιχειώδη εκπαίδευση: Γραφή, ανάγνωση, λυρική και επιλεγμένη επική ποίηση, χορός. Περίπου μέχρι δώδεκα χρονών.
Μέση και ανωτέρα εκπαίδευση: Μέχρι περίπου τα ...είκοσι της χρόνια εκπαιδεύεται συνήθως..
από την μητέρα της στην οικονομία και διαχείριση του νοικοκυριού, υφαντική, χειροτεχνία, διακοσμητική. Επίσης υπήρχαν για τις κόρες πλουσιοτέρων Αθηναίων ιδιωτικά οικοδιδασκαλεία στα…
οποία σπούδαζαν μουσική, κιθαρωδία, όρχηση κ.λ.π.
Ανωτάτη εκπαίδευση: Πλήθος ανωτάτων σχολών δεχόταν ευχαρίστως γυναίκες!
Επειδή η ιστορία ασχολείται κυρίως με πολέμους οι οποίοι με εξαίρεση των Αμαζόνων και ολιγοστών εξαιρέσεων άλλων γυναικών είναι ανδροκρατική, δεν έχουμε όλα τα ονόματα των γυναικών επιστημόνων. Παρ όλα αυτά υπάρχουν πάρα πολλές γυναίκες που διέπρεψαν στον χώρο της επιστήμης.


Στην Ανωτάτη Φιλοσοφική και Μαθηματική Σχολή του κορυφαίου Διδασκάλου Πυθαγόρα διέπρεψαν: Οι Θεανώ, Θεόκλεια, Ασκληπιγένεια, Περικτιόνη, Φιλτύς, Μελίσσσα,, Τιμύχα, Μιλλία, Χειλωνίς, Κρατησόκλεια,Βοιώ, Θεάδουσα και πολλές άλλες.
Και ξέρετε ποιος ήταν ο Διδάσκαλος των « Ηθικών αρχών» του Πυθαγόρα; Η Θεμιστόκλεια, η Ιέρεια των Δελφών!
Η Σχολή του Επίκουρου: Οι Ανθεια, Λεόντιον, Ερώτιον.
Η Πλατωνική Ακαδημία:Το Πανεπιστήμιο της Αρχαίας Ελλάδας, διήρκεσε σχεδόν 1000 χρόνια μέχρι που ο Ιουστινιανός για να σώσει τον κόσμο από …την ιερόσυλο τρέλα των Ελλήνων (Ιουστινιανός Κώδιξ) το έκλεισε. Διεσώθησαν τα ονόματα της Λασθένειας, και της Αξιοθέας.

Ανώτατες Σχολές Ιατρικής: Κνίδος, Κως, Αλεξάνδρεια.
Διέπρεψαν οι: Αγνοδίκη, Δεινομάχη, Ερμιόνη, Ευτυχία, Φιλονίλα, Κλεοπάτρα μάλιστα βοηθός και συνεργάτρια του μεγάλου ιατρού Γαληνού, Ολυμπιάς, Σάλπη και πολλές άλλες. Γνωρίζετε ότι η Ελληνίδα Φαραώ της Αιγύπτου Κλεοπάτρα δεν έφτιαχνε μόνο δηλητήρια αλλά και φάρμακα και ότι έγραψε ένα βιβλίο περί φαρμάκων;
Αυτά εν ολίγοις για την ανώτατη εκπαίδευση στην αρχαία Ελλάδα. Αλλά σκεφτήκατε από πότε συμμετέχουν οι γυναίκες στην ανώτατη εκπαίδευση στον μοντέρνο κόσμο; Το 1890 μ.Χ. διέγραψαν όλες τις γυναίκες που θέλησαν να λάβουν μέρος στην ανώτατη εκπαίδευση. Αυτό δεν έγινε ούτε στην Αφρική ούτε στην Ασία, αλλά στην πεπολιτισμένη Μ Βρετανία! Στην Ελλάδα παρά τις επελάσεις της έφιππης αστυνομίας στο πανεπιστήμιο τόλμησε να σπουδάσει μόλις το 1896 μ.Χ. η Ελληνίδα Αγγελική Παναγιωτάκη.
Το Όρος του Άθω και οι γυναίκες
Η εντύπωση ότι στο όρος Άθως ζούσαν μόνο άντρες είναι λάθος. Μάλλον θα πρέπει οι αρθρογράφοι να μας εξηγήσουν για ποίο λόγο δεν το αναφέρουν. Είναι ύποπτο να ξεκινάς την Ιστορία της Ελλάδος από τους μοναχούς…. Από την μυθολογία μαθαίνουμε ότι το όρος είχε παραχωρηθεί από τον Δία στην „χρυσόθρονον αγνήν Αρτέμιδα”. Σε πολλούς είναι επίσης γνωστό ότι λέγεται και ο „κήπος της Παναγίας”, και πρωτύτερα ονομαζόταν „ο κήπος της Αρτέμιδος”. Μάλιστα ο αρχιμανδρίτης Ανδρέας Αγιορείτης ο οποίος έζησε μία δεκαετία σε Σκήτη αναφέρει ότι βρέθηκε εκεί νόμισμα με απεικόνιση της θεάς Αρτέμιδος. Επίσης ο Παυσανίας (Αρκαδικά 31,8) αναφέρει ότι σε ιερά αφιερωμένα σε θεές επιτρεπόταν η είσοδος σε γυναίκες αλλά σε άνδρες μόνο μία φορά τον χρόνο.

Γυναικεία ιερατικά αξιώματα
Τα ιερατικά αξιώματα των γυναικών ήταν: Ιέρεια, Πρωθιερέα, Μυσταγωγός, Υδρανός (για βάφτιση), Παναγείς (πάναγνες), Ιεροφάντιδες, Ιεαραπόλοι, Αρχιέρεια, Προμάντις.
Γιορτές γυναικών
Ανθεσφόρια ( Ηροσάνθεια), Γυναικοθύνθια (Αλεαία), Εκδύσια (Αποδύσια), Ενδυμάτια, Ηρώα, Ηραία Θύεια: Οι γυναικείοι Ολυμπιακοί αγώνες, Θυίεια, Μύσια, Τιτθηνίδια, Μύσια, Καρυάτεια.
Στα Καρυάτεια, στην πόλη Καρυές της Αρκαδίας όμορφες γυναίκες έδειχναν τα κάλλη τους σε άνδρες και επιλέγανε έναν για σύζυγο.





ΠΗΓΗ...http://periergaa.blogspot.gr

ΣΥΝΗΘΙΣΑΜΕ ΠΙΑ...


Συνηθίσαμε πια…
Συνηθίσαμε πια να πιστεύουμε ότι τα πράγματα συμβαίνουν έτσι από μόνα τους.
Συνηθίσαμε πια την άνιση οργάνωση του κόσμου που εξευτελίζει την ανθρώπινη ζωή και ανήκει στην αιώνια τάξη των ισχυρών.
Συνηθίσαμε πια ότι η αδικία είναι ένα πεπρωμένο που είμαστε υποχρεωμένοι ή να το δεχτούμε ή να το αποδεχτούμε.
Συνηθίσαμε πια να ακούμε τους ισχυρούς του πλανήτη να μας λένε ότι η αδικία είναι φυσικός νόμος.
Συνηθίσαμε πια να πιστεύουμε ότι οι κατώτεροι οφείλουν αιώνια υπακοή στους ανώτερους τους, οι γυναίκες οφείλουν απόλυτη υπακοή στους άνδρες, οι γεννημένοι κατώτεροι γεννήθηκαν για να υπηρετούν τους γεννημένους ανώτερους.

Συνηθίσαμε πια να σκύβουμε το κεφάλι στις διαταγές των αφεντικών αποδεχόμενοι να δουλεύουμε όποτε αυτά θέλουν, με ότι αντίτιμο αυτά θέλουν, να μας πετάνε στον δρόμο όποτε αυτά θέλουν, χωρίς να διαμαρτυρόμαστε, να αντιστεκόμαστε, να έχουμε αντιρρήσεις, να θέλουμε μόνο ότι αυτά θέλουν.
Συνηθίσαμε πια να θεωρούμε ότι οι φτωχοί είναι φτωχοί επειδή έτσι το θέλησε η μοίρα τους, ότι είναι ανίκανοι να είναι κάτι διαφορετικό από αυτό που είναι, γιατί είναι γεννημένοι να χάνουν και αποκλειστικά υπεύθυνοι για τη κατάσταση τους.
Συνηθίσαμε πια να πιστεύουμε ότι η διάσωση του περιβάλλοντος μπορεί να προέλθει μόνο από τις πολυεθνικές εταιρίες μέσω των εμπορικών επενδύσεων τους που καταληστεύουν τις πλουτοπαραγωγικές πηγές της γης, την εμπορική εκμετάλλευση του νερού, του αέρα, της τροφής και όποιος δεν έχει να τα αγοράσει να αντιμετωπίζεται σαν στατιστικό περισσευούμενο πλεόνασμα που πρέπει να οδηγηθεί στην οργανική ανακύκλωση παραγωγής εδαφικού λιπάσματος.
Συνηθίσαμε πια να ζούμε συνεχώς με αυταπάτες ότι κάθε νόμος είναι σωστός επειδή είναι απλά και μόνο νόμος.
Συνηθίσαμε πια το κράτος της πανοπτικής επιτήρησης να μας ζητά υποχρεωτικά να γίνουμε οι ρουφιάνοι του καρφώνοντας όποιον αντιστέκεται και πολεμά την εξαθλίωση που μας επιβάλει.

Συνηθίσαμε πια να βλέπουμε χωρίς να μιλάμε τα σκυλιά της δημοκρατίας τους, να ξεσκίζουν τις σάρκες και τις ψυχές όσων αγωνίζονται, να στοιβάζουν ανθρώπινα κορμιά στις φυλακές-αποθήκες της, να εξοντώνουν κάθε απόπειρα αντίστασης μέσα από νόμους, βασανιστήρια και διαφόρων ειδών κρατικούς δολοφόνους, δικαστές και αστυνόμους.
Συνηθίσαμε πια να ασφυκτιούμε από τα χρέη και τα δάνεια ώστε να μην χάσουμε, το αυτοκίνητο μας, το εξοχικό μας, το κινητό μας, τις διακοπές σε “in” μέρη, τα αντικείμενα μας, όλα αυτά που θεωρούμε ότι αν δεν τα έχουμε ή δεν τα κάνουμε δεν υπάρχουμε.
Συνηθίσαμε πια να μας προστάζουν μέσα από τη διαφήμιση να καταναλώνουμε ότι δεν έχουμε τη δυνατότητα να αποκτήσουμε γιατί αυτό είναι το “πραγματικό νόημα της ζωής”.

Συνηθίσαμε πια να μας έχουν δεμένους με μία αλυσίδα όπου η άκρη της καταλήγει στο πόδι του τραπεζιού της τηλεόρασης και να αποδεχόμαστε ότι είναι φυσικότατο να ζούμε μια ζωή φυλακισμένοι σε τέσσερις τοίχους με μοναδικό παράθυρο την οθόνη της υποχρεωμένοι μόνο να ακούμε ένα κουτί που έχει μόνο φωνή και καθόλου αυτιά.
Συνηθίσαμε πια τη τρομοκρατία της μιντιακής κυριαρχίας η οποία διατάζει ότι ο μόνος τρόπος για να “σωθεί η χώρα” είναι η πλήρης και πειθαρχημένη ανέχεια των κατώτερων τάξεων της.
Συνηθίσαμε πια τις αυτοκτονίες συνανθρώπων μας που προτιμούν την έξοδο από τη ζωή παρά τον αργό θάνατο της ανέχειας.
Συνηθίσαμε πια τις διαπομπεύσεις από τους μιντιακούς διαύλους, εξαθλιωμένων τοξικομανών-ιερόδουλων που πουλάνε σε “καθωσπρέπει πολίτες-θύματα” το ζωντανο-νεκρό σώμα τους για λίγο ψεύτικο όνειρο σε ενέσιμη μορφή.

Συνηθίσαμε πια να ακούμε την αυτοκρατορία του χρήματος να διακηρύσσει ότι η καταδυνάστευση και η κατοχή μιας αδύναμης χώρας και η μαζική δολοφονία του λαού της από μια άλλη δυνατή, είναι “ανθρώπινη αρετή”, “αποκατάσταση της ελευθερίας”, “διάσωση της δημοκρατίας”, αλλά όταν ένας πεινασμένος κακομοίρης πρόσφυγας που αυτή δημιούργησε ψάχνει για λίγο φαγητό και αναγκάζεται να κλέψει είναι ένα κτήνος που δεν σέβεται την ανθρώπινη ζωή και τον τόπο που τον “φιλοξενεί”.

Συνηθίσαμε πια να θεωρούμε ηθικό και δίκαιο ότι οι χώρες που “διαφυλάττουν τη παγκόσμια ειρήνη” είναι μόνο αυτές που κατασκευάζουν και πουλούν τα περισσότερα όπλα, εισβάλουν σε άλλες χώρες κατακρεουργώντας τον φτωχό πληθυσμό τους.
Συνηθίσαμε πια σαν μοναδικό δεδομένο ότι η αιτία του ρατσισμού και της φαλλοκρατίας είναι η γενετική κληρονομιά και ότι δεν ευθύνεται η ιστορία που δεν έχουν στον ήλιο μοίρα οι φτωχοί, αλλά η βιολογία.
Συνηθίσαμε πια να πιστεύουμε ότι οι καραβιές των προσφύγων, των κυνηγημένων, των πεινασμένων μεταναστών από την Αφρική και την Ασία έχουν στη φύση τους τη βία, το έγκλημα, το κακό που είναι ενταγμένα βιολογικά στο αίμα τους και στη θρησκευτική τους πίστη.
Συνηθίσαμε πια να είμαστε σίγουροι ότι οι φτωχοί κουβαλάνε το πεπρωμένο τους μέσα στο αίμα τους, γιατί όταν τα χρωμοσώματα της κατωτερότητας αναμειγνύονται με τον κακό σπόρο του εγκλήματος έχουμε τη τηλεοπτική “διαπίστωση” ότι όσο πιο σκούρο δέρμα έχει ένας φτωχός τόσο πιο επικίνδυνος βάρβαρος και απάνθρωπος είναι.
Συνηθίσαμε πια να θεωρούμε σωστό ότι οι έμποροι των εθνών, οι πολιτικοί, οι τραπεζίτες, οι κυρίαρχοι γης νερού και αέρα, που ζουν στις ισχυρές χώρες έχουν το δικαίωμα να επιβάλλουν στις υπόλοιπες χώρες στρατιωτικές ή κοινοβουλευτικές δικτατορίες και κυβερνήσεις ανδρείκελα. Ότι μπορούν να τους υπαγορεύουν την οικονομική και κάθε άλλη πολιτική τους, να τις διατάζουν να αποδέχονται χωρίς αντιρρήσεις καταστροφικές συναλλαγές και τοκογλυφικά δάνεια, τρόπους διαβίωσης του ανθρώπινου υποκειμένου τους, πότε θα αναπνέει και πότε πρέπει να πεθάνει.

Συνηθίσαμε πια να υποτιμάμε τη ζωή και να μας απαγορεύουν να θυμόμαστε.
Συνηθίσαμε πια η μοναδική μας μνήμη να είναι αποκλειστικά η μνήμη της εξουσίας των λίγων. Αυτή που μας κάνει να μη θυμόμαστε ότι ο πλούτος των λίγων ευθύνεται για τη φτώχεια των πολλών. Αυτή που μα λέει ότι αυτό το αταίριαστο ζευγάρι συζεί αρμονικά από τα βάθη των αιώνων και ότι ήταν πάντα έτσι γιατί “αυτό είναι το θέλημα του Θεού”.
Συνηθίσαμε πια να ξεχνάμε ότι οι επιχειρήσεις με τα μεγαλύτερα κέρδη στον πλανήτη είναι εκείνες που δολοφονούν τον περισσότερο κόσμο στον πλανήτη, αποφασίζουν για την τύχη του και έχουν τα μεγαλύτερα οφέλη από την εξολόθρευση του.

Συνηθίσαμε πια να πιστεύουμε ότι η “ελεύθερη αγορά” είναι η μοναδική πηγή ευημερίας, η μοναδική εγγύηση της δημοκρατίας και να ξεχνάμε ότι όπου σηκώθηκε η σημαία του “ελεύθερου εμπορίου” αυτή υποχρέωνε τους υπηκόους να παράγουν και να καταναλώνουν μόνο τα δικά του εμπορεύματα, να υποτάσσονται στους δικούς του νόμους. Στο “όνομα της ελευθερίας” του, που αναπόφευκτα περνά από τη σκλαβιά των υπηρετών του.

Συνηθίσαμε πια να ονομάζουμε “αναπτυσσόμενες” τις φτωχές χώρες που τις έχει συνθλίψει η ξένη ανάπτυξη των ισχυρών χωρών και οι πολυεθνικές εταιρίες. Αυτές που μονοπωλούν και καταληστεύουν τον πλούτο των “υπό ανάπτυξη”, την επιστημονική γνώση, τη τροφή, την τεχνολογία, πουλώντας τους πανάκριβα, μολυσμένη μεταλλαγμένη τροφή, πολιτισμό του απόλυτου κενού της σκέψης, πανάκριβα οπλικά συστήματα που θα τις “προστατεύσουν” από ανύπαρκτους εχθρούς.

Συνηθίσαμε πια να πιστεύουμε ότι η ανάθεση συνολικά της ζωής μας στα χέρια των επαγγελματιών της πολιτικής και των κομματικών “ειδικών” ψηφίζοντας τους είναι το μοναδικό μοντέλο που διαφυλάττει την κοινωνική ευμάρεια και ειρήνη.
Συνηθίσαμε πια να θεωρούμε τους εαυτούς μας ανώριμους και ανήμπορους να συνδιαχειριζόμαστε ισότιμα και συλλογικά τη ζωής μας.
Συνηθίσαμε πια να πιστεύουμε ότι είναι αδιανόητος ένας κόσμος χωρίς οι λίγοι να κανοναρχούν και να εξουσιάζουν τους πολλούς.

Συνηθίσαμε πια να μας λένε “πήδηξε τώρα” και να απαντούμε “πόσο ψηλά;”
Συνηθίσαμε πια να μας ρωτούν “τι ώρα είναι;” και να απαντούμε “ότι ώρα διατάξετε”.
Συνηθίσαμε πια να συνηθίζουμε σε κάθε απαίτηση που μας υποχρεώνουν να συνηθίσουμε.

Δεν συνηθίσαμε ποτέ να θυμόμαστε ότι αργοπεθαίνει όποιος γίνεται σκλάβος της συνήθειας.

Ευάγριος Αληθινός





ΠΗΓΗ...http://www.ramnousia.com

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΞΙΑ ΣΟΥ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ?


Ποιά είναι η αξία σου στο ίντερνετ;
Το Privacy Fix προστατεύει την ιδιωτικότητά σου και προσπαθεί να βρει το ποσό



Ένα νέο add-on για τον Firefox και το Chrome, το Privacyfix, προσπαθεί να προστατεύσει την ιδιωτικότητά σας στο ίντερνετ, γράφει το ars technica.

Ο δημιουργός του add-on, Τζιμ Μπροκ, παραδέχεται ότι οι εκτιμήσεις για το πώς η Google και το Facebook χρησιμοποιούν τα προσωπικά δεδομένα είναι ανακριβείς. «Οι άνθρωποι πρέπει να καταλάβουν ότι αποτελούν «ανταλλακτική αξία» όταν χρησιμοποιούν αυτές τις σελίδες», λέει.

Το Privacyfix μετρά την δραστηριότητά σας στο Google κατά τη διάρκεια των τελευταίων 60 ημερών, την προβάλλει για ένα χρόνο και κάνει μια μέση εκτίμηση. Οι αναλυτές εκτιμούν ότι η Google το 2010 κέρδιζε 14,70 δολάρια ανά 1.000 αναζητήσεις και ότι ενδεχομένως το ποσό το 2011 ήταν μειωμένο. Ο Μπροκ ανακάλυψε ότι η ετήσια αξία του  στο Facebook είναι μόλις 1.68 δολάρια και η αξία της κόρης του 12 δολάρια, όμως η αξία του στο Google είναι 700 δολάρια ετησίως.

Το add-on επίσης σας πληροφορεί για το πόσες από τις ιστοσελίδες που επισκέπτεστε στέλνουν δεδομένα στο Facebook και στο Google. Ακόμα παρουσιάζει μια λίστα ελέγχου για τις ρυθμίσεις απόρρητου του Facebook προειδοποιώντας με πορτοκαλί σημάδια. Τέλος βοηθάει το χρήστη να διαγράψει εφαρμογές που δε χρησιμοποιεί πια, ώστε να σταματήσει η συλλογή δεδομένων.



ΠΗΓΗ...http://www.lifo.gr

Ο ΝΕΟΝΑΖΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ... ΙΕΡΕΑΣ

15
Η μεταμόρφωση ενός ανθρώπου
Την ιστορία ενός νεαρού Γερμανού που στα 17 του χρόνια βρέθηκε στην φυλακή καταδικασμένος για την δολοφονία ενός μετανάστη παρουσιάζει η Deutsche Welle. Πρόκειται για τον Γιοχάνες Κνάιφελ, ενός νεαρού νεοναζί που μέσα στην φυλακή εγκατέλειψε την ιδεολογία που τον οδήγησε σε ένα έγκλημα μίσους και ανακάλυψε την χριστιανική πίστη. Μετά από πέντε χρόνια φυλάκισης ακολούθησε μια ραγδαία αλλαγή: o πρώην νεοναζί είναι σήμερα Χριστιανός και σε λίγο καιρό ιερέας.

Ο 30χρονος με το βίαιο, ακροδεξιό παρελθόν σήμερα σπουδάζει Θεολογία. Στο μέλλον ο Γιοχάνες Κνάιφελ θέλει να συμβάλλει στη σωτηρία της ψυχής των συμπολιτών του. Στο παρελθόν τη ζωή του γέμιζαν το μίσος, η βία, το αλκοόλ και τα δεξιά, προπαγανδιστικά τραγούδια.

Μαθητής ακόμη, ο Γιοχάνες Κνάιφελ αναλαμβάνει δράση στη δεξιά σκηνή των νεοναζί στην πόλη Έσεντε, της Κάτω Σαξονίας, απ’ όπου κατάγεται. Η σχέση του με τους βαριά άρρωστους γονείς του διακόπτεται νωρίς, όταν εκείνοι τον στέλνουν σε οικοτροφείο. Σε αυτά τα δύσκολα χρόνια η δεξιά σκηνή έμοιαζε λυτρωτική για το νεαρό μαθητή.

Στο οικοτροφείο του Έλτσε, κοντά στο Ανόβερο, ο Κνάιφελ ξεκινάει μια διπλή ζωή: την ημέρα είναι ο καλός μαθητής, το βράδυ και τα Σαββατοκύριακα ζει τη ζωή ενός ρατσιστή. Ο τότε διευθυντής του οικοτροφείου, Έκχαρντ Νίριγκ εντοπίζει την πηγή του προβλήματος στις παρέες του Γιοχάνες: «Είμαι σίγουρος ότι ο Γιοχάνες είχε κακές παρέες. Η επιρροή των φίλων του ήταν πιο ισχυρή από εκείνη του σχολείου.»

Στις 9 Αυγούστου 1999 ο 17χρονος Γιοχάνες μαζί με έναν φίλο του, μετά από κατανάλωση αλκοόλ, πηγαίνουν στο σπίτι του 44χρονου Πέτερ Ντόιτσμαν, όπου τον ξυλοκοπούν. Ο γνωστός στην περιοχή και ως «Χίπης», χρόνια άνεργος και ένθερμος υποστηρικτής του ειρηνιστικού κινήματος είχε τολμήσει να ασκήσει ανοιχτά κριτική εναντίον τους. Λίγες ώρες αργότερα κατέληξε στο νοσοκομείο. Ο Κνάιφελ καταδικάστηκε σε πέντε χρόνια κράτησης στις φυλακές ανηλίκων.

Ο ιερέας της φυλακής Ντίτερ Κουλκς, που στάθηκε δίπλα στον Κνάιφελ όταν εκείνος διέκοψε τις σχέσεις του με τη δεξιά σκηνή και ξεκίνησε να πηγαίνει στις εκκλησιαστικές λειτουργίες. «Εκεί άρχισε να διερωτάται απέναντι σε ποιον έχει ευθύνη και ποιος μπορεί να του συγχωρέσει αυτή την πράξη», θυμάται ο Κουλκς.

Ως Χριστιανός πλέον, ο Γιοχάνες Κνάιφελ βγαίνει από τη φυλακή και μην γνωρίζοντας πώς να χειριστεί τη νέα του ελευθερία στρέφεται στην ενορία των Βαπτιστών. Μετά από μια πρακτική στην ενορία αποφασίζει να σπουδάσει Θεολογία. Συγχρόνως ξεκινάει να καταγράφει την ιστορία του, την οποία σκοπεύει να εκδώσει σύντομα.

Σε λίγο καιρό ο Κνάιφελ θα εργάζεται ως ιερέας. Επιθυμία του είναι να βοηθήσει κυρίως τους νέους ανθρώπους: «Λόγω της προσωπικής μου ιστορίας εμπνέω εμπιστοσύνη σε ανθρώπους που διαφορετικά δεν θα στρέφονταν ποτέ σε εκπροσώπους της εκκλησίας». Ο Κνάιφελ πρεσβεύει ότι μπορεί κανείς να βγει από τέτοιου είδους καταστάσεις και να ξεκινήσει μια καινούργια ζωή, όπως έκανε και ο ίδιος. 




ΠΗΓΗ...http://www.agioritikovima.gr   protothema.gr

Η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΠΟΥ ΜΑΓΕΨΕ ΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ.


To 1926 ο σκηνοθέτης Friedrich Wilhelm Murnau, κατόρθωσε να μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη, ένα από τα σπουδαιότερα λογοτεχνικά αριστουργήματα, τον «Φάουστ». Τον περασμένο Φεβρουάριο, έγινε η παγκόσμια πρεμιέρα ενός νέου soundtrack για την ταινία.
Η σύνθεση είναι της νέας και ταλαντούχας Ελληνίδας, συνθέτριας, Αφροδίτης Ραϊκοπούλου και παρουσιάστηκε από τη Φιλαρμονική Ορχήστρα που διηύθυνε ο Benjamin Wallfisch.
«Υπέροχο», «απλά φανταστικό» και «δάκρυα κύλησαν από τα μάτια μου» ήταν μερικά από τα σχόλια του κοινού, που βρέθηκε στην πρεμιέρα και είχε τη δυνατότητα να ακούσει τη νέα σύνθεση της Αφροδίτης Ραϊκοπούλου για τον «Φάουστ».
 «Η δραματική διάθεση της ταινίας του Murnau ενισχύεται μέσω της σύνθεσης, με ένα πάθος που θα εντυπωσίαζε ακόμα και τον ίδιο τον σκηνοθέτη» σχολίασε η Οργάνωση Τεχνών, ενώ από τη Sunday Times χαρακτηρίστηκε ως ένα από τα επτά καλύτερα κονσέρτα της σεζόν.
Η Αφροδίτη Ραϊκοπούλου σπούδασε πιάνο και σύνθεση στο «Royal Academy of Music» στο Λονδίνο, όπου κατοικεί σήμερα. Εκτός από το να συνθέτει μουσική για το ραδιόφωνο του BBC, το 2005 συνέθεσε μια συμφωνία για το Red Cross Gala του Luciano Pavarotti, ενώ ως πιανίστας, έχει εμφανιστεί, μεταξύ άλλων, με τον José Carreras. 



ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ: ΤΟ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΕΓΧΡΩΜΟ ΧΩΡΙΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ.


Εντυπωσιακό: Το ασπρόμαυρο βίντεο έγινε έγχρωμο χωρίς επεξεργασία
Κι όμως γίνεται με λίγη φαντασία και αρκετή διάθεση!
Δείτε το βίντεο του Eran Amir και θα καταλάβετε!

ΓΙΑΤΡΟΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ: ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΤΩΧΟΥΣ.


«Κουμπαράς αξιοπρέπειας» για τους φτωχούς

«Ακόμη κι ένα ευρώ κάνει τη διαφορά», λένε οι Γιατροί του Κόσμου

Τρόφιμα, φάρμακα, χρήματα και διάφορα άλλα υλικά συλλέγουν οι Γιατροί του Κόσμου προκειμένου να συμπαρασταθούν στους ανθρώπους που δεν τα βγάζουν εύκολα πέρα. 

Το τελευταίο διάστημα, όπως λένε, όλο και περισσότεροι Έλληνες πολίτες ζητούν τη βοήθειά τους. Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους: 

Το 62% των ασθενών που εξυπηρετήθηκαν στο Πολυιατρείο της Θεσσαλονίκης, κατά τη διάρκεια των εννέα πρώτων μηνών του 2012, ήταν Έλληνες. Έλληνες και το 30% των ασθενών στα Χανιά, ενώ διπλάσιο σε σχέση με πέρυσι, το ποσοστό των Ελλήνων επωφελούμενων στην Αθήνα ξεπέρασε το 20%. 

Οι ασθενείς στο Πολυιατρείο του Περάματος, μιας γειτονιάς της πόλης μας, αγγίζουν τους 5.000 για το διάστημα Ιανουάριος-Σεπτέμβριος 2012, όσοι δηλαδή ήταν συνολικά το 2011.

Στη συνέντευξη Τύπου για την παρουσίαση της νέας καμπάνιας «Κουμπαράς Αξιοπρέπειας» δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στην άρνηση των ΓτΚ να διαχωρίσουν τους ασθενείς τους. Πιο συγκεκριμένα ο κ. Γ. Μουζάλας, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου των ΓτΚ, δήλωσε: «Σε πείσμα των καιρών, οι Γιατροί του Κόσμου αρνούνται να διαχωρίσουν τους ασθενείς σε Έλληνες και ξένους, καταγγέλλοντας τη χρήση ανθρωπιστικής βοήθειας σαν εργαλείου μίσους».

Περισσότερες πληροφορίες για την εκστρατεία των Γιατρών του Κόσμου καθώς και για το πως μπορείτε να βοηθήσετε, υπάρχουν στο mdmgreece.gr.



Ο ΘΡΥΛΟΣ ΤΩΝ ΓΗΠΕΔΩΝ ZINEDINE ZIDANE.


Ο θρύλος των γηπέδων Zinedine Zidane

Ένα εντυπωσιακό βίντεο για μην ξεχνάμε τι βλέπαμε

Επειδή πολύ μελάνι χύνεται στις μέρες μας για την άτυπη κόντρα Messi και Cristiano Ronaldo για τον μεγαλύτερο παίκτη της υφηλίου, καλό είναι να μπουν κάποια πράγματα στη θέση τους...

Γιατί εμείς οι φίλαθλοι έχουμε ένα χαρακτηριστικό: ξεχνάμε γρήγορα! Και τον «Ζιζού» μάλλον τον έχουμε ξεγράψει για τα καλά.

Δεν πάνε ωστόσο και πολλά χρόνια από το Μουντιάλ του 2006, την τελευταία «πράξη» στη μεγάλη καριέρα του Ζιντάν. 

Και με τι τρόπο τέλειωσε την ένδοξη πορεία του! Με την πλέον περίφημη κόκκινη κάρτα στην ιστορία του ποδοσφαίρου...

Ας θυμηθούμε λοιπόν τις καλύτερες στιγμές του «μάγου» και ας βάλουμε τις λογής κόντρες σε νέα πλαίσια...






ΠΗΓΗ...

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΔΥΣΑΡΕΣΤΟΣ ΗΧΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΑΥΤΙ?


Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποιον ήχο δεν αντέχετε με τίποτε να ακούτε; Πολλοί θα σπεύσουν να πουν τον ήχο που κάνει η κιμωλία, όταν γρατζουνάει τον μαυροπίνακα, γιατί τους ανατριχιάζει. Άλλοι θα πουν τον ήχο που κάνει ένα μηχανάκι, άλλοι τον ήχο που κάνει το μήλο όταν το κόβουμε. Οι περισσότεροι άνθρωποι όμως δεν αντέχουν να ακούν...

Τον ήχο ενός μαχαιριού που γρατσουνίζεται πάνω σε ένα γυάλινο ποτήρι ή μπουκάλι. Αυτός ο ήχος, βαθμολογήθηκε ως ο πιο ενοχλητικός για το ανθρώπινο αυτί, σύμφωνα με μια νέα βρετανική επιστημονική έρευνα που μελέτησε την αντίδραση του εγκεφάλου στους διάφορους δυσάρεστους ήχους. Δεύτερος χειρότερος ήχος χαρακτηρίστηκε ένα πιρούνι πάνω σε γυαλί και τρίτος το σύρσιμο της κιμωλίας πάνω στον πίνακα.
Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον καθηγητή Τιμ Γκρίφιθς και τον δρα Σουκμίντερ Κουμάρ του πανεπιστημίου του Νιούκαστλ, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό νευροεπιστήμης "Journal of Neuroscience", έκαναν πειράματα με 13 εθελοντές, οι οποίοι κλήθηκαν να ακούσουν 74 ηχογραφημένους ήχους, ενώ την ίδια στιγμή καταγραφόταν η δραστηριότητα του εγκεφάλου τους.
Οι δοκιμές έδειξαν ότι γενικά οι ενοχλητικοί ήχοι προκαλούν πιο έντονες εγκεφαλικές αντιδράσεις σε σχέση με τους ευχάριστους ήχους όπως π.χ. ο θόρυβος του κελαριστού νερού. Ενώ γενικά οι ήχοι γίνονται αντικείμενο επεξεργασίας στον ειδικό ακουστικό φλοιό, ειδικότερα οι δυσάρεστοι ήχοι ενεργοποιούν και την αμυγδαλή, μια ξεχωριστή περιοχή του εγκεφάλου που επεξεργάζεται τα αρνητικά συναισθήματα (φόβος, θυμός κ.α.).
Όταν οι άνθρωποι ακούνε διάφορους ενοχλητικούς ήχους, η αμυγδαλή αναλαμβάνει τον έλεγχο της δραστηριότητας στον ακουστικό φλοιό, με αποτέλεσμα ο άνθρωπος να γίνεται πιο ευαίσθητος στους δυσάρεστους ήχους από ότι στους ευχάριστους.
Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι ήχοι με συχνότητα ανάμεσα στα 2.000 Hz και στα 5.000 Hz (η γκάμα όπου το ανθρώπινο αυτί είναι πιο ευαίσθητο) είναι αυτοί που γίνονται πιο ανυπόφοροι. Αν και παραμένει ασαφές γιατί τα αυτιά μας είναι πιο ευάλωτα σε αυτές τις συχνότητες, σύμφωνα με τους ερευνητές οι ανθρώπινες κραυγές ανήκουν σε αυτή την κατηγορία.
«Φαίνεται πως ενεργοποιείται κάποιος πρωτόγονος μηχανισμός, ένα σήμα από την αμυγδαλή προς τον ακουστικό φλοιό», ανέφερε ο Κουμάρ.
Η έρευνα, όπως είπε ο Γκρίφιθς, μπορεί να βοηθήσει μελλοντικά στην καλύτερη κατανόηση των συναισθηματικών διαταραχών και των προβλημάτων όπως οι ημικρανίες και το βούισμα των αυτιών, στις οποίες φαίνεται πως υπάρχει μια υπερβολική ευαισθησία των ανθρώπων απέναντι στους ενοχλητικούς ήχους.



ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...