Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

Ι.Μ Αγίου Ιλαριωνος

Ιερός Ναός Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη του χωριού.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη πλατείας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Νερόμυλος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πετροντούβαρο.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Σοκάκι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Ι.Μ Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Καταρράκτης.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Αγία Παρασκευή.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Φράγμα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

"Μπιτσκία".

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης .

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χορευτικός σύλλογος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εκκλησία - κοινότητα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άνοιξη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΕ ΠΟΙΟΙ ΣΑΣ ΧΑΜΟΓΕΛΟΥΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ.


Magnify Image
Κανείς δεν μπορεί να υποκριθεί ένα αληθινό χαμόγελο. 
Παρατηρείστε γύρω σας τα πρόσωπα που σας χαμογελούν, και ομολογείστε, πρώτα στον εαυτό σας, ποιοι νομίζετε ότι το εννοούν αληθινά. Στην συνέχεια, φροντίστε να προσέχετε, όταν βλέπετε χαμόγελα, τις μικρές -ας είναι και εντελώς αμυδρές- συσπάσεις γύρω από τα μάτια. Είναι αυτές που υπάρχουν, έχει αποδειχθεί, όταν μαζί με το στόμα χαμογελάει και η καρδιά. 
  Στο επιστημονικό αυτό συμπέρασμα έχει καταλήξει η επιστήμη από τον 19ο αιώνα ακόμη, όταν ο Guillaume-Benjamin-Amand Duchenne de Boulogne, το 1860, με πρότυπες τότε ερευνητικές τεχνικές, κατάφερε να αποδείξει ότι το στόμα συσπάται ταυτόχρονα με τους μύες γύρω από τα μάτια όταν το χαμόγελο είναι πραγματικό. Όταν εμπλέκει δηλαδή και τις διαδρομές του εγκεφάλου την ώρα που εκφράζεται, με αποτέλεσμα να απολήγει ο σχηματισμός του χαμόγελου στους μύες που περιβάλουν τα μάτια.  
 Η σύγχρονη Νευροψυχιατρική επιβεβαίωσε πλήρως τον Duchenne, καταδεικνύοντας και με απεικονιστικές μεθόδους, το, "you can't fake a real smile", και απέδειξε μάλιστα και επιδημιολογικά ότι όσοι χαμογελούν από καρδιάς, και ευφραίνονται, μπορούν να κερδίσουν έως και επτά,ή και περισσότερα χρόνια ζωής.   Παρόλα αυτά, οι νεότεροι επιστήμονες παρατήρησαν ότι τα φτιαχτά χαμόγελα κάθε άλλο παρά σπανίζουν στη σύγχρονη ζωή, και ότι συχνά πλέον περνούν απαρατήρητα, εκτός αν κάποιος όντως ενδιαφέρεται για τα συναισθήματα εκείνου που του χαμογελά. Σε αντίστοιχη περίπτωση, αν είστε εσείς ο φέρων το – τυπικό- χαμόγελο, θυμηθείτε ότι ο αποδέκτης αντιλαμβάνεται την προσποίηση, κι ας μην την συνειδητοποιεί.  
 Στις μέρες μας, οι ειδικοί σπεύδουν να υπενθυμίσουν ότι μπορούν κάποια ζευγάρια μάτια να χαμογελούν αληθινά χωρίς ίχνος ελάχιστης ρυτίδας ή σύσπαση. Είναι αυτά, που «αρυτίδιαστα», και ανέκφραστα επί τούτου, τα έκανε το botox!   Τι συμβαίνει όμως με εκείνους που δεν το εννοούν όταν χαμογελούν; Αλλά και τι συμβαίνει μ' εκείνους που δεν χαμογελούν;   Ακόμη και οι ασθενείς, λέει η έρευνα, που λόγω μυικής ή εγκεφαλικής βλάβης δεν μπορούν τεχνικά να χαμογελάσουν στο μισό ή ολόκληρο το πρόσωπό τους, άθελά τους γελούν αληθινά με ένα ανέκδοτο, τόσο αληθινά, που αποδεικνύεται ότι οι νευρικές οδοί του ασυνείδητου για την συμμετοχή στο χαμόγελο μένουν ανέπαφες, ανεξάρτητα από την κινητικότητα του προσώπου.  
 Αρκετές μελέτες έχουν δείξει ότι εκείνοι που στερούνται το χαμόγελο λόγω πάθησης ή ατυχήματος βαρύνονται με υψηλά ποσοστά κατάθλιψης και μάλιστα σοβαρής και πολύ σοβαρής μορφής. Αυτό συμβαίνει, λένε οι ειδικοί, γιατί τεχνικά, σαν τα πλήκτρα του πιάνου, η χαμογελαστή έκφραση «βουτά» στις περιοχές της χαράς του εγκεφάλου, και αυτό διαμορφώνει διαρκώς πιο αισιόδοξους χαρακτήρες.   
  Όταν το "tip" της προσωπικής μας ευφορίας, το αγνοούμε ως θέση και στάση ζωής, εμείς, επιμένουν οι ειδικοί, υποθηκεύουμε την διάθεσή μας... στην συνοικία της μιζέριας.  
 Κοινωνικά, λένε οι κοινωνικοί ψυχολόγοι, το χαμόγελο δείχνει απαραίτητο ως κωδικός επιβίωσης. Διαλέγετε τη ζούγκλα. Αν προτιμάτε μόνον φίλους, «Να το ανταλλάσσετε, ενώ κοιτάτε τα μάτια!» 



ΠΗΓΗ...http://www.lifo.gr

ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΠΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΣΥΝΑΝΤΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ "Ο".


Το κομμάτι που λείπει συναντά το μεγάλο Ο

Η ιστορία μιλά για τη μοναξιά και την ανάγκη "να ανήκεις". Την ανάγκη να βρεις αυτό που σε συμπληρώνει, ώστε να "κυλήσεις" στη ζωή μαζί του. Μιλά για την εναγώνια αναζήτηση αυτού του άλλου, που θα έρθει ως «από μηχανής θεός», να κλείσει το μέσα μας κενό, να δώσει νόημα στη ζωή μας. Αυτό το άλλο, που πιστεύουμε, ότι θα μας αναγνωρίσει και θα το αναγνωρίσουμε "μαγικά".

Στη διάρκεια αυτής της αναζήτησης θα κάνουμε πολλά: θα μασκαρευτούμε, θα τρομάξουμε, θα μπερδευτούμε, θα γελοιοποιηθούμε, θα ελπίσουμε... Και τελικά, κάποτε, θα βρούμε το ιδανικό μας άλλο, αυτό που μας χωρά και το χωράμε. Και ευτυχώς θα αρχίσουμε επιτέλους να «κυλάμε»...να ζούμε...Τι κρίμα μόνο, που κανείς δεν μας είπε και εμείς ποτέ δεν σκεφτήκαμε, ότι κυλώντας...αλλάζεις! Και έτσι αυτό που ξεκίνησε σαν απόλυτο ταίριασμα, στην πορεία αρχίζει να μας στενεύει και να το στενεύουμε...Και μετά τι....Μετά πάλι από την αρχή: προσμονή και μοναξιά... Μέχρι τη στιγμή που θα εμφανιστεί κάτι, κάποιος, που τίποτα δεν ζητά και τίποτα δεν του λείπει, (ένα Μεγάλο, ολοστρόγγυλο, πλήρες Ο), για να μας κάνει την απλή ερώτηση:

"Γιατί δεν κυλάς μόνο σου;"
"Μόνο μου; ένα Κομμάτι-που-λείπει (τριγωνικής μορφής) δεν μπορεί να κυλήσει μόνο του".
"Αλήθεια, προσπάθησες ποτέ;" ρώτησε το Μεγάλο Ο.
"Οι γωνίες μου είναι πολύ μυτερές" είπε το Κομμάτι-που-λείπει. "Δεν είμαι φτιαγμένο για να κυλάω μόνο μου!"
"Οι γωνίες και τα σχήματα αλλάζουν" είπε το Μεγάλο Ο...
"Αλλάζουν";

Σιωπή...Περισυλλογή...Απόπειρα....Προσπάθεια....Κίνηση....Και επιτέλους αρχίζει το ταξίδι...η μεταμόρφωση...η ζωή...

"Το Κομμάτι που λείπει συναντά το Mεγάλο Ο", μιλά απλά και αληθινά για αυτό που όλοι ξέρουμε, αλλά ελάχιστοι κατανοούμε και ακόμα ελαχιστότεροι κάνουμε πράξη στη ζωή μας: η ολοκλήρωση και ευτυχία μας, είναι πρωτίστως μια προσωπική υπόθεση. 

Κανείς δεν μπορεί να μας την επιβάλει ή ακόμα και να μας τη χαρίσει «έξωθεν». Και ίσως δεν γίνεται αλλιώς: για να συν-υπάρξουμε κάποτε με κάποιον ή κάτι, πρέπει πρώτα να υπάρξουμε σαν αυτοκαθοριζόμενες οντότητες. Η συν-ύπαρξη χρειάζεται δυο...όχι δυο μισά, αλλά δυο ολόκληρα. Δυο Μεγάλα ολοστρόγγυλα Ο, που τίποτα δεν χρειάζονται και τίποτα δεν τους λείπει...Δύο ολόκληρα που συμπορεύονται από καθαρή αγάπη. Όχι από ανάγκη ούτε από συμφέρον. Δυο ολόκληρα που τα ενώνει η επιλογή. Όχι η ελπίδα, ούτε ο φόβος.... Αν έτσι αντικρίσουμε τη ζωή μας, ίσως πάψουμε να μεμψιμοιρούμε, να τα βάζουμε με τους άλλους, να είμαστε απαθής ή μοιρολάτρες. Αν δεν περιμένουμε την ευτυχία να μας χτυπήσει την πόρτα, αλλά τραβήξουμε εμείς κατά κει, αν μη τι άλλο, σίγουρα στο τέλος, όποιο κι αν είναι, θα έχουμε κάνει ένα πολύ ενδιαφέρον ταξίδι!





ΠΗΓΗ...http://www.ramnousia.com

"ΠΑΤΡΙΔΑ" - ΑΛΚΙΝΟΟΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ.


Αλκίνοος Ιωαννίδης - ΠατρίδαΣτίχοι:   Αλκίνοος Ιωαννίδης Μουσική:   Αλκίνοος Ιωαννίδης
Στίχοι - Μουσική : Αλκίνοος Ιωαννίδης

 Λοιπόν αγρίεψε ο κόσμος σαν καζάνι που βράζει,
σαν το αίμα που στάζει, σαν ιδρώτας θολός.
Πότε πότε γελάμε, πότε κάνουμε χάζι
και στα γέλια μας μοιάζει να γλυκαίνει ο καιρός.
Mα όταν κοιτάζω τις νύχτες τις ειδήσεις να τρέχουν
ξέρω ότι δεν έχουν νέα για να μου πουν.
Ήμουν εγώ στη φωτιά κι ήμουν εγώ η φωτιά
είδα το τέλος με τα μάτια ανοιχτά.

Είδα τον πόλεμο φάτσα, τη φυλή και τη ράτσα
προδομένη από μέσα απ’τους πιο πατριώτες
να `χουν τη μάνα μου αιχμάλωτη με το όπλο στο στόμα
τα παιδιά τους στολίζουν σήμερα τη Βουλή.
Κάτω από ένα τραπέζι, το θυμάμαι σαν τώρα,
με μια κούπα σταφύλι στου βομβαρδισμού την ώρα
είδα αλεξίπτωτα χίλια στον ουρανό σαν λεκέδες
μου μιλούσε ο πατέρας μου να μη φοβηθώ.
"Κοίταξε τι ωραία που πέφτουν,
τι ωραία που πέφτουν....".

Είδα γονείς ορφανούς, ο ένας παππούς απ’ τη Σμύρνη
στη Δράμα πρόσφυγας πήγε να βρει βουλγάρικη σφαίρα
κι ο άλλος Κύπριος φυγάς στο μαύρο τότε Λονδίνο
στα 27 του στα δύο τον κόψανε οι Ναζί.
Είδα μισή Λευκωσία, βουλιαγμένη Σερβία
στο Βελιγράδι ένα φάντασμα σ’ άδειο ξενοδοχείο
αμερικάνικες βόμβες και εγώ να κοιμάμαι
αύριο θα τραγουδάνε στης πλατείας τη γιορτή.
Είδα κομμάτια το κρέας μες στα μπάζα μιας πόλης
είδα τα χέρια, τα πόδια, πεταμένα στη γη.
Είδα να τρέχουν στο δρόμο με τα παιδιά τους στον ώμο
κι εγώ τουρίστας με βίντεο και φωτογραφική.

Εδώ στην άσχημη πόλη που απ’ την ανάγκη κρατιέται
ένας λαός ρημαγμένος μετάλλια ντόπα ζητάει
Ολυμπιάδες
κι η χώρα ένα γραφείο τελετών.
Θα σου ζητήσω συγγνώμη που σε μεγάλωσα εδώ.
Τους είχα δει να γελάνε οι μπάτσοι
κι απ’ την Ομόνοια να πετάν’ δακρυγόνα στο πυροσβεστικό
στο παράθυρο εικόνισμα άνθρωποι σαν λαμπάδες
και τα κανάλια αλλού να γυρνούν το φακό.
Και είδα ξεριζωμένους να περνούν τη γραμμή
για μια πόρνη φτηνή ή για καζίνο και πούρα.
Έτσι κι αλλιώς μπερδεμένη η πίστη μας, η καημένη,
ο Σολωμός με Armani και την καρδιά ανοιχτή.

Δε θέλω ο εαυτός μου να `ναι τόπος δικός μου
ξέρω πως όλα αν μου μοιάζαν, θα `ταν αγέννητη η γη
δε με τρομάζει το τέρας ούτε κι ο άγγελός μου
ούτε το τέλος του κόσμου.
Με τρομάζεις εσύ.
Με τρομάζεις, ακόμα, οπαδέ της ομάδας
του κόμματος σκύλε, της οργάνωσης μάγκα
διερμηνέα Του Θεού, ρασοφόρε γκουρού
τσολιαδάκι φτιαγμένο, προσκοπάκι χαμένο
προσεύχεσαι και σκοτώνεις
τραυλίζεις ύμνους οργής
Έχεις πατρίδα το φόβο, γυρεύεις να βρεις γονείς
μισείς τον μέσα σου ξένο.
Κι όχι, δεν καταλαβαίνω
δεν ξέρω πού πατώ και πού πηγαίνω.




Η ΕΡΗΜΟΣ.



15Μέ τό μικρό βενζινόπλοιο πού κάνει τήν τακτική συγκοινωνία από τή Μεγίστη Λαύρα ώς τή Δάφνη, παραπλέουμε τό νότιο άκρο τού Άθω. Στό σημείο αυτό, η χερσόνησος απότομα αλλάζει σχήμα. Η ήπια, καταπράσινη βουνοσειρά της ξεπετιέται στά ύψη, σχηματίζοντας ένα θεώρατο λίθινο κώνο πού πλησιάζει τίς δυό χιλ. μέτρα. Πρός τή θάλασσα, τό έδαφος γίνεται απόκρημνο, αιχμηρό, επικίνδυνο καί γιά τούς πεζοπόρους καί γιά τά πλοιάρια, άν ο καιρός είναι κακός. Είναι μιά διαδοχή από άβατες, σχεδόν κάθετες πλαγιές καί από σκισμάδες βράχων πού κρύβουν σπήλαια απλησίαστα. 

Τήν τελευταία ήμερη εικόνα πού αντικρύζουμε μάς τή δίνουν τά ονομαστά Καυσοκαλύβια, χτισμένα σ' ένα φυσικό αμφιθέατρο, απάνω από τή θάλασσα. Τή μεγάλη αυτή σκήτη τήν αποτελούν καμιά σαρανταριά οικήματα, τριγυρισμένα από περιβόλια, πού ζώνουν τόν κεντρικό της ναό. Η περιοχή έχει νερό καί αρκετή πρασινάδα πού τής δίνει τήν όψη ενός ειδυλλιακού χωριού.

Πέρα απ' εκεί, τό τοπίο αγριεύει ολότελα. Τά βραχώδη κράσπεδα τού μεγάλου βουνού προβάλλουν ολοένα πιό ψηλά. Η φυτεία αραιώνει, ο τόπος είναι άνυδρος, απροσπέλαστος, απωθεί κάθε ζωή. Μονάχα μερικοί θάμνοι, μερικά αγριόδεντρα προσθέτουν εδώ κι εκεί λίγο πράσινο στίς  σκληρές, πέτρινες επιφάνειες. Καθώς ατενίζει κανείς, από τό πέλαγος, τό θέαμα πού συνθέτουν οι φοβεροί βράχοι καί τά βάραθρα, έχει τήν εντύπωση ότι δέν είναι δυνατό νά κινηθούν άνθρωποι σ’αυτά τά μέρη. Είναι η λεγόμενη Έρημος τού Αγίου Όρους, η μοναδική γωνιά τής γής όπου συνεχίζεται η παλαιοχριστιανική παράδοση τών ερημιτών τής Αιγύπτου, τού Σινά, τής Παλαιστίνης.

Εκεί καταφεύγουν καί απομονώνονται οι μοναχοί τών άκρων, καθώς θά λέγαμε μέ τήν κοσμική μας ορολογία οι «εξτρεμιστές», οι πιό αδιάλλακτοι, οι απόλυτοι, εκείνοι πού θεωρούν ότι ακόμα καί τού μοναστηριού η ζωή είναι μιά παραχώρηση στήν κοινωνικότητα, μιά αδυναμία, ένας συμβιβασμός. Μέσα στήν τέλεια Ησυχία, στήν όσο τό δυνατό πιό ολοκληρωτική απογύμνωσή τους από τίς ανάγκες τής υλικής ύπαρξης κι από τίς φροντίδες τού κόσμου, αγωνίζονται νά συλλάβουν καί νά ζήσουν τό πνεύμα στήν πιό άδολη ουσία του, στά τελευταία σύνορα, στίς εσχατιές τού «ενθάδε» πρός τό «επέκεινα». Διατύπωσα παραπάνω τήν άποψη ότι τό Άγιον Όρος είναι μιά μεταφυσική εμπροσθοφυλακή τής Ορθοδοξίας. Η έρημος είναι η εμπροσθοφυλακή τής εμπροσθοφυλακής.

altΦτάνουμε στό Νυμφαίο ακρωτήριο, τήν τελευταία νότια αιχμή τής χερσονήσου. Εκεί μάς περιμένει τό πιό ονομαστό, τό πιό θρυλικό σημείο τής Ερήμου, πού παλαιότεροι συγγραφείς τό έλεγαν τό «φρικτόν», τό «φρικαλέον» Καρούλι. Είναι ένας πανύψηλος βράχος, σωστό πέτρινο βουνό, στημένο απόκρημνα απάνω στή θάλασσα. Στίς σπηλιές του καί στίς προεξοχές του βρίσκονται χτισμένα αρκετά μικρά καλύβια, σέ απόσταση τό ένα από τό άλλο. Οι ταξιδιώτες τά παρομοίασαν μέ φωλιές γλάρων, κοράκων ή γυπαετών. Φαίνονται πολύ δυσπρόσιτα καί λέγεται ότι οι ερημίτες πού τά κατοικούν επικοινωνούν μέ τόν έξω κόσμο κατεβάζοντας μέ καρούλι ένα καλάθι ως τή θάλασσα. Από τούτο τό πρωτόγονο μηχάνημα πήρε τό όνομά της η περιοχή. Τή σκηνή αυτή δέν τήν είδα, πιστεύω όμως πώς, όταν χαλνά ο καιρός, κάθε κίνηση στό στενό χείλος τών γκρεμνών θά είναι πολύ επικίνδυνη κι η απομόνωση τών ασκητών θά είναι σχεδόν απόλυτη.

Πώς περνούν τή ζωή τους; αναρωτιέται κανείς. Η κυριότερη απασχόλησή τους είναι η προσευχή, τό αδιάκοπο τέντωμα τής ψυχής πρός τόν υπέρτατο σκοπό πού έχουν τάξει στόν εαυτό τους. Η υλική τους ζωή έχει περιοριστεί στό ελαχιστότατο όριο πού μπορεί η διάνοια νά συλλάβει. Ένα τριμμένο ράσο, ένα σκεπασμένο μέρος γιά νά κοιμούνται, ξεροί καρποί καί κανένα παξιμάδι γιά νά μήν πεθάνουν τής πείνας, ίσως τό καλοκαίρι κανένα λαχανικό, κανένα νωπό φρούτο: μ' αυτά συντηρούνται. Νερό συνάζουν από τή βροχή, όταν βρέξει. Γιά νά προμηθευτούν τή στοιχειώδη τροφή τους, ασκούν μερικές χειροτεχνίες. Πλέκουν καλάθια, κατασκευάζουν κομπολόγια, ξύλινους σταυρούς κι άλλα μικρά  αντικείμενα πού τά πηγαίνουν, σέ αραιά διαστήματα, καί τά πουλούν ή τά ανταλλάσσουν μέ τρόφιμα στή Δάφνη ή σέ κανένα μοναστήρι.

Μιά μικρή προβλήτα, καινούργιο απόκτημα τού τόπου, επιτρέπει σήμερα στά πλοιάρια ν' αράξουν κάτω από τά Καρούλια, χωρίς δυσκολία. Ένα μονοπάτι σέ κορδέλες ανεβαίνει στήν κορυφή τού βράχου, από τή μιά πλευρά του. Από τήν άλλη δέν υπάρχει καμιά ομαλή διάβαση. Στό μέρος εκείνο οι ερημίτες όταν αποφασίσουν νά αφήσουν τά ησυχαστήριά τους, πηγαινοέρχονται από ανεμόσκαλες ή πιασμένοι από αλυσίδες, σέ γλιστερά περάσματα, απάνω από αβύσσους. Ψηλότερα από τά Καρούλια, βρίσκονται τά Κατουνάκια, σέ μιά ορεινή περιοχή τής Ερήμου κάπως ομαλότερη. Εκεί πρόκειται νά φιλοξενηθούμε, στόν αγιογραφικό οίκο τών Δανιηλαίων, σέ ύψος, καθώς μού λένε, απάνω από τριακόσια πενήντα μέτρα.

altΟ φίλος μας ο πολιτικός διοικητής έχει οργανώσει τή μετακίνησή μας μέ πολλή μεθοδικότητα, αλλιώς, βέβαια, δέν θά είταν εύκολο νά τραβήξουμε στήν τύχη, σ' αυτά τά άγρια μέρη. Τά Κατουνάκια έχουν ειδοποιηθεί. Ο πατήρ Γερόντιος, από τούς προϊσταμένους τού αγιογραφικού οίκου, μεσόκοπος, ζωντανός καί ανοιχτόκαρδος μοναχός, βρίσκεται στήν προβλήτα τών Καρουλιών καί μάς περιμένει. Έφερε κι ένα μουλάρι γιά νά σηκώσει τίς αποσκευές μας. Παίρνουμε σιγά-σιγά τόν ανήφορο, γεμάτο πέτρες κοφτερές πού κυλούν κάτω από τά πόδια μας, ενώ ο συνοδός μας μιλά γιά τή ζωή τών ερημιτών.

— Εδώ λίγο παραπάνω, μάς λέει, ασκητεύει ένας Ρώσος μοναχός, ένας πρίγκιπας τής παλαιάς Ρωσίας. Μεγάλος θεολόγος, ονομαστός. Μά δέν μιλά ελληνικά. Άν ξέρετε ξένες γλώσσες, μπορούμε νά δοκιμάσουμε νά τόν δούμε.

Ναί, έχουμε ακούσει αρκετά γιά τόν πατέρα Νίκωνα, τό Ρώσο πρίγκιπα τών Καρουλιών. Ο πατήρ Παύλος, στή Μεγίστη Λαύρα, μάς σύστησε  θερμά νά τόν πλησιάσουμε. Θά θέλαμε πολύ νά τόν συναντήσουμε, άν είχε διάθεση νά μάς δεχτεί.

- Θά προσπαθήσω, λέει ο πατήρ Γερόντιος. Είναι πολύ γέρος καί αποφεύγει τίς συζητήσεις.

- Πώς ζεί; ρωτούμε.

-Έχει έναν παραγιό πού τού μπλέκει καλάθια. Ρώσος κι αυτός, μά έμαθε ελληνικά καί τού κάνει καί τό διερμηνέα. Πουλούν τά καλάθια καί πορεύονται. Ο Νίκων βρίσκεται εδώ καμιά τριανταριά χρόνια, ίσως καί περισσότερα. Είταν αξιωματικός στό στρατό τού Τσάρου. Ταξίδεψε πολύ, γνώρισε καλά τόν κόσμο. Λένε πώς έχει συγγένεια μέ βασιλιάδες.

Σταματούμε εμπρός σ' ένα περιφραγμένο πεζούλι όπου βρίσκεται ένα ταπεινό κελλί. Ο πατήρ Γερόντιος μάς συστήνει νά περιμένουμε απ’ έξω καί μπαίνει νά ζητήσει τήν άδεια νά παρουσιαστούμε. Επιστρέφει σέ λίγο καί μάς λέει ότι ο πατήρ Νίκων θά μάς δεχτεί, αλλά στό πόδι. Δέν θά μάς βάλει νά καθήσουμε γιατί δέν θέλει νά μάς κρατήσει πολλή ώρα.

Προχωρούμε σ' ένα μισοσκότεινο καμαράκι όπου ο παραγιός, καθισμένος χάμω, μπλέκει τά καλάθια του. Είναι μορφή Ρώσου καλογέου κλασική, θά έλεγα, μέ καστανόξανθα γένια, βλέμμα ανοιχτό κι εκείνον τόν απροσδιόριστο σλαβικό αέρα πού περιέχει ζωική ορμή καί μυστικοπάθεια, ανθρωπιά απέραντη καί καταστροφή. Μάς χαμογελά καί συνεχίζει τή δουλειά του. Από ένα διπλανό δωμάτιο, προβάλλει ο πατήρ Nίκων, χαμογελαστός κι αυτός καί μάς χαιρετά.

altΕίναι ίσιος, μάλλον υψηλός, μέ λίγα άσπρα γένια. Δέν φαίνεται καθόλου κουρασμένος, ούτε σωματικά ούτε διανοητικά, παρά τή μεγάλη του ηλικία. Τουναντίο, βαδίζει μέ άνεση καί τό βλέμμα του σπιθοβολεί, ολοζώντανο. Έχει μιά γοητεία παράξενη, πολύ ισχυρή, πού κατακτά από τήν πρώτη στιγμή τό συνομιλητή του. Η όψη του υποβάλλει μιά βαθιά, άδολη, πολυδουλεμένη καί πολύ έμπειρη πνευματικότητα, μιά ήρεμη εγκαρτέρηση, μιά αδιατάρακτη εσωτερική γαλήνη καί, μαζί, μιάν εξαίρετη ευγένεια καταγωγής καί ήθους, μιά πολύ μεγάλη αρχοντιά. Η παραμικρή του κίνηση αναδίνει μιά κομψότητα, μιά λεπτότητα, μιά χάρη πού δέν βρίσκονται πιά στή σημερινή κοινωνία καί πού μού φάνηκαν σάν επιβιώσεις ανακτορικές από έναν άλλον αιώνα.

Μάς μίλησε πρώτα αγγλικά, ύστερα η συζήτηση κύλησε αυθόρμητα στά γαλλικά. Μεταχειριζότανε καί τίς δύο γλώσσες τέλεια. Είπαμε μερικά πράματα γιά τό Άγιον Όρος, γιά τίς εντυπώσεις μας από τήν επίσκεψή μας.

 — Εδώ μάς φυλάει η Παναγία, είπε. Μιλήσαμε λίγο καί γιά τόν κόσμο καί είδαμε πώς είταν ενήμερος γιά τή γενική κατάσταση τών πραγμάτων. Άφησε νά διαφανεί η απογοήτευσή του γιά τήν εξέλιξη τού πολιτισμού μας. Τού είπα ότι πιστεύω σέ μιά μελλοντική πνευματική αναγέννηση πού θά ακολουθήσει, μιά μέρα, τή σημερινή υποχώρηση τών αξιών τού πνεύματος. Πρόσθεσα, μάλιστα, ότι θεωρώ πιθανό, σέ μιά τέτοια ανόρθωση, νά παίξει μεγάλο ρόλο η πατρίδα του, η Ρωσία.

— Όχι, κύριε, αποκρίθηκε σιγανά, μ' ένα ύφος γεμάτο κατανόηση καί επιείκεια, σάν νά ήξερε καλά τί εννοούσα καί σάν νά τό είχε ξεπεράσει από πολύν καιρό. Όχι, κύριε, δέν θά γίνει τέτοιο πράμα σέ τούτον τόν κόσμο, ούτε στήν πατρίδα μου ούτε αλλού.

Μέ κοίταξε στά μάτια μ’ έναν τρόπο σάν νά ήθελε νά μού δώσει μιάν είδηση πού θά έπρεπε νά τήν είχα υπ' όψη μου. Δέν επέμενε όμως σ' αυτό πού έλεγε, απλώς τό σημείωνε.

— Ζούμε τό τέλος τών καιρών, είπε.
Nous vivons la fin des temps.

Καί καθώς κόμπιαζα κάπως, μέ ρώτησε άν διάβασα τήν Αποκάλυψη. Ναί, τήν είχα διαβάσει.

— Εκεί τά βλέπετε όλα καθαρά, είπε. Κι αυτά πού γίνονται καί τά όσα θά συμβούν.

Προτού φύγουμε, τόν παρακαλέσαμε νά μάς ευλογήσει. Στάθηκε μιά στιγμή.

— Είστε ορθόδοξοι; ρώτησε.

— Ναί.

— Ώ τότε... είπε μέ μία κίνηση πού σήμαινε πώς, αφού είμασταν ορθόδοξοι, δέν υπήρχε δυσκολία σ' αυτό πού τού ζητούσαμε.

Μάς ευλόγησε καί τού φιλήσαμε τό χέρι.

Σάν ξαναπήραμε τό μονοπάτι, ο πατήρ Γερόντιος μού ζήτησε νά τού μεταφράσω ελληνικά τή συζήτηση. Τού τά είπα όλα.

— Σωστά σάς μίλησε, είπε. Πολύ σωστά. Αυτά πιστεύουμε όλοι μας εδώ.

Στά πόδια μας τώρα χαίνει ο γκρεμνός τών Καρουλιών. Γιά νά μάς τονώσει στόν ανήφορο, ο συνοδός μας κόβει καί μάς προσφέρει κλωνάρια  από μιάν ερημική, μεγάλη φασκομηλιά πού κανείς δέν ξέρει πώς ξεπετάχτηκε, σέ μιά στροφή τού μονοπατιού, από τούς βράχους. Τόσο έντονη ευωδιά δέν θυμούμαι νά αισθάνθηκα άλλη φορά από θάμνο. Είναι άραγε τό κλίμα πού τής δίνει τό χάρισμα νά αναδίνει τόσο άρωμα; Είναι μήπως η δύναμη πού πρέπει νά βάλει τό φυτό γιά νά μπορέσει νά υπάρξει καί νά φουντώσει μέσα στήν τόση ξηρότητα; Μέ θέλγει τόσο πού κρατώ τά φύλλα της ακατάπαυστα κοντά στό πρόσωπό μου.

Φτάσαμε στήν κορυφή τών Καρουλιών. Προχωρούμε λίγο ακόμα, από ένα κάπως ομαλότερο μονοπάτι, στίς υπώρειες τής μεγάλης κορυφής τού Άθω, καί βρισκόμαστε μέσα σ' ένα μεγαλόπρεπο τοπίο πού απλώνεται πλατιά στή νοτιοδυτική πλευρά τής χερσονήσου. Αλλεπάλληλες μεγάλες χαράδρες σκίζουν τό βουνό καί σχηματίζουν μιά σειρά βραχώδη παραπετάσματα πού κατεβαίνουν ώς τή θάλασσα. Αρκετά σκόρπια κελλιά βλέπουμε σέ πετρώδεις πλαγιές, ανάμεσα σέ άγριους θάμνους, πιό προσιτά όμως από κείνα τών Καρουλιών, σάν εξοχικά, απόμερα καλύβια γεωργών. Πρός τά απάνω είναι τά Κατουνάκια. 

Τά ησυχαστήρια πού βλέπουμε σκορπισμένα στήν απέναντί μας πλαγιά αποτελούν τή Μικρή Αγία Άννα. Πέρα από άλλες χαράδρες απλώνεται αμφιθεατρικά η καθαυτό Αγία Άννα, μεγάλη σκήτη, ολόκληρο χωριό, σάν τά Καυσοκαλύβια, μέ πολλές οικοδομές καί φουντωμένα περιβόλια. Εκεί πιά η Έρημος έχει τελειώσει.

altΑφήνουμε δίπλα μας ένα μικρό ελαιώνα, φυτεμένο σέ πεζούλια, περνούμε μιά αγροτική πόρτα, προχωρούμε κάτω από μιά κληματαριά. Βρισκόμαστε σ' έναν ωραίο κήπο σάν ταράτσα πού αγναντεύει, από πολύ ψηλά, τή θάλασσα. Ο ήλιος βασιλεύει απέναντί μας, ολοπόρφυρος. Στεκόμαστε μερικά λεπτά μαγεμένοι από τή σιγή, από τά φλογερά χρώματα τού ουρανού, από τή δύναμη αυτής τής φύσης. Τελειότερο περίγυρο γιά ν' αφοσιωθεί κανείς ολότελα στή ζωή τού πνεύματος δέν μπορώ νά φανταστώ. Ο νούς, εδώ, απορίχνει αυθόρμητα ό,τι περιττό καί μάταιο σέρνει μαζί του καί συγκεντρώνεται στά ουσιώδη. 

Η έξαρση, σέ μιά τέτοια ατμόσφαιρα, πρέπει νά είναι συνηθισμένη κατάσταση, κανόνας ζωής. Ακούμε νερό νά κελαρύζει. Τό έφεραν πρόσφατα οι Δανιηλαίοι, από μακριά, στήν καρδιά τής Ερήμου, καί γλύκαναν κάπως τούτη τή γωνιά της. Είμαστε στόν περίβολο τού αγιογραφικού τους οίκου. Ο προϊστάμενός του, ο γέροντας Στέφανος, μάς περιμένει καί προχωρεί, ευγενικός καί γλυκομίλητος, νά μάς καλωσορίσει. 



ΠΗΓΗ...http://www.agioritikovima.gr

ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΓΝΩΣΕΙΣ ΣΕ 3 ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΝΑ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ


15ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ

Να θυμάστε τα '3' βήματα. Διαβάστε και μάθετε τα παρακάτω:
Καμιά φορά τα συμπτώματα ενός εγκεφαλικού είναι δύσκολο να αναγνωριστούν.

Δυστυχώς η έλλειψη επίγνωσης προκαλεί καταστροφή.
Το θύμα του  εγκεφαλικού μπορεί να έχει υποστεί βλάβη εγκεφάλου ενώ οι άνθρωποι  κοντά του δεν μπορούν να αντιληφθούν τα συμπτώματα του εγκεφαλικού.

Οι γιατροί λένε τώρα ότι οποιοσδήποτε, χωρίς ιατρική εκπαίδευση, μπορεί να αναγνωρίσει ένα εγκεφαλικό, ρωτώντας τον/ την να κάνει τις 3  ακόλουθες απλές ενέργειες:

1. Ζητήστε του / της ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΕΙ

2. Ζητήστε του / της να ΣΗΚΩΣΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΧΕΡΙΑ (ΜΠΡΑΤΣΑ )

3. Ζητήστε του / της ΝΑ ΠΕΙ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗ (ΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ) π.χ. ....'Είναι μία ηλιόλουστη μέρα σήμερα'.

Εάν δεν μπορεί να κάνει οποιαδήποτε από τις 3 αυτές ενέργειες, καλέστε το 166 αμέσως και περιγράψτε τα συμπτώματα. Ανακαλύπτοντας ότι μία ομάδα από μη-ιατρικούς εθελοντές μπόρεσε να αναγνωρίσει αδυναμίες στο πρόσωπο, αδυναμίες στα χέρια και προβλήματα ομιλίας, οι ερευνητές παρακίνησαν το ευρύτερο κοινό να μάθουν αυτά τα 3 βήματα.

Παρουσίασαν τα συμπεράσματά τους στην ετήσια συνάντηση της Αμερικανικής Ένωσης Εγκεφαλικών την περασμένη Παρασκευή. Η διάδοση και χρήση αυτού του τεστ θα μπορούσε να συντελέσει στην άμεση διάγνωση και θεραπεία ενός εγκεφαλικού και στην αποτροπή εγκεφαλικών βλαβών.


Μοιραστείτε τα παραπάνω με όσους φίλους μπορείτε, μπορείτε να σώσετε  τις ζωές τους 





ΠΗΓΗ...http://www.agioritikovima.gr

ΜΗΠΩΣ ΟΙ "ΗΘΙΚΟΙ ΑΥΤΟΥΡΓΟΙ" ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ;


 Μήπως οι «ηθικοί αυτουργοί» έχουν περισσότερες ευθύνες;Τι ζητούν οι νέοι άνθρωποι; Προσοχή και δυνατότητα δημιουργίας. Φανταστείτε ένα πατέρα που θέλει να καρφώσει ένα καρφί στον τοίχο. Θα φωνάξει το παιδί του να τον «βοηθήσει». Όχι γιατί δεν μπορεί να το καρφώσει ο ίδιος, αλλά για να δώσει στο μικρό παιδί την χαρά της δημιουργίας.
Αυτή θα έπρεπε να είναι, σήμερα, η συμπεριφορά απέναντι στους νέους. Να τους  κεντρίσουν, δηλαδή, το ενδιαφέρον, ώστε ν’ αποκτήσουν παιδεία και έφεση στην δημιουργία. Ειδάλλως καλλιεργείται έφεση προς την απραξία, στην στείρα αντίδραση και στην ισοπέδωση. Τα παιδιά κάνουν θόρυβο, όταν κανείς δεν τα προσέχει. Κανείς δεν ενδιαφέρεται να ενισχύσει την όποια προσπάθεια τους. Να τους πει ένα μπράβο, να τα συμβουλεύσει.
Αυτό προσπαθούσε να φέρει σε πέρας ο Σωκράτης, τον οποίο καταδίκασαν σε θάνατο οι μεγάλοι «δημοκράτες» των Αθηνών. Συνομιλούσε με τους νέους. Δεν το έπαιζε «μεγάλο-καθηγητής». Με την βοήθεια του διαλόγου έβαζε τους νέους σε σκέψεις. Ο προβληματισμός, τους βοηθούσε στο να καταλήξουν μόνοι τους στην απάντηση του κάθε προβλήματος. Τους έκανε δημιουργικούς. Η μέθοδος ονομάστηκε μαιευτική, διότι όπως η μαία φέρνει στον κόσμο το βρέφος, έτσι και ο δάσκαλος, μέσω ερωταποκρίσεων, εξάγει από τον μαθητή του την αλήθεια.
Σήμερα τι γίνεται; Γεμίζουν τα παιδιά με δώρα, χαρτζιλίκια, λυσάρια φροντιστηρίων και στο τέλος; Κανείς δεν μπαίνει στον κόπο να τους μεταδώσει παιδεία. Είτε θα τους βάλουν όρια, μέσα στο οποία θα κινούνται και θα παπαγαλίζουν, είτε θα τ” αφήσουν εντελώς στην μοίρα τους.
Έτσι οδηγούνται στα νύχια της διαπλοκής. Εκεί απολαμβάνουν μια υποτιθέμενη προσοχή που στο περιβάλλον που ζούσαν δεν την είχαν. Τους χρησιμοποιούν κάποια «λαμόγια» που παρουσιάζονται ως «ιδεολόγοι» και «αγωνιστές». Σκοπός τους είναι η πρόκληση αναταραχής, έτσι ώστε να επιβληθεί η τάξη μέσω χάους. Αφήνουν τα παιδιά να συλληφθούν, για να παραδειγματιστούν οι υπόλοιποι νέοι και να μάθουν να μην αμφισβητούν αυτό που ενδέχεται να επιβληθεί. Την παγκόσμια χούντα.
Οι νέοι δεν έχουν μίσος μέσα τους, αλλά παράπονο, γιατί κανείς δεν τους καταλαβαίνει. Αντί οι μεγαλύτεροι να παραδεχθούν τις ευθύνες τους, κατηγορεί ο ένας τον άλλον. Όλα εις βάρος των νέων. Όλα εις βάρος του μέλλοντος αυτής της χώρας.
 


 ΠΥΓΜΗ.gr

ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ: ΔΙΨΗΦΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΠΡΟΚΡΑΤΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΒΑΛΚΑΝΙΑ ΚΑΙ ΡΩΣΙΑ.

 Χαλκιδική: Διψήφια αύξηση προκρατήσεων από Ρωσία και Βαλκάνια
Οι ξενοδόχοι της Χαλκιδικής ελπίζουν πως αν δεν προκύψουν δραματικές πολιτικές, οικονομικές ή κοινωνικές εξελίξεις στη χώρα, η φετινή χρονιά θα είναι καλύτερη από τις προηγούμενες τρεις
Διψήφια αύξηση προκρατήσεων κυρίως από τη Ρωσία και τα Βαλκάνια καταγράφουν τα μέχρι τώρα στοιχεία της Ένωσης Ξενοδόχων Χαλκιδικής, όπως αυτά παρουσιάστηκαν κατά την Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση της Ένωσης.
Το κλίμα που έχει δημιουργηθεί κάνει τους ξενοδόχους να ελπίζουν πως αν δεν προκύψουν δραματικές πολιτικές, οικονομικές ή κοινωνικές εξελίξεις στη χώρα, η φετινή χρονιά θα είναι καλύτερη από τις προηγούμενες τρεις.
Τη συνέλευση χαιρέτησε ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ Πάνος Λειβαδάς, ο οποίος την προηγουμένη πραγματοποίησε επίσκεψη στη Χαλκιδική συμμετέχοντας σε συμβούλιο του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής. Ο κ. Λειβαδάς ανέλυσε στους συμμετέχοντες την πολιτική του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην εποπτεία που θα ασκήσει ο φορέας προκειμένου να διατηρηθεί το επίπεδο τουριστικών υπηρεσιών και συζήτησε μαζί τους τα φλέγοντα ζητήματα του κλάδου.
Ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδοχείων Χαλκιδικής, Γρηγόρης Τάσιος, ο οποίος πρόσφατα διορίστηκε μέλος του ΔΣ του ΕΟΤ, ανέλαβε τη ευθύνη της συλλογής και κατηγοριοποίησης των θεμάτων που απαιτούν διευκρινίσεις ή λύσεις από τον φορέα.
Στη συνέχεια, το ΔΣ της Ένωσης έκανε απολογισμό δράσεων της προηγούμενης χρονιάς, που υλοποιήθηκαν σε συνεργασία με τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής και παρουσίασε το πρόγραμμα δράσεων του 2013 που θα κινηθεί περίπου στους ίδιους άξονες με αυτούς του 2012, δηλαδή: συνεργασία με Γραφεία Δημοσίων Σχέσεων για το εξωτερικό, προβολή και οργάνωση του «πράσινου» τουρισμού στη Χαλκιδική, οργάνωση press trips και fam trips και έντονη παρουσία στο διαδίκτυο.


Πηγή: voria.gr

ΑΛΒΑΝΟΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΣΚΟΠΙΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΛΑΔΑ ΤΟΥ ΠΡΕΣΕΒΟ.


Αλβανοί προτείνουν ενοποίηση Σκοπίων με την Κοιλάδα του ΠρέσεβοΑλβανοί ιστορικοί έχουν προτείνει την εξέταση της δυνατότητας ενοποίησης των Σκοπίων με την Κοιλάδα του Πρέσεβο, ως ένα τρόπο για να ξεπεραστεί το status quo στην περιοχή, γράφει η σκοπιανή «Βέτσερ» επικαλούμενη δημοσίευμα της αλβανικής εφημερίδας «Λάιμ» των Σκοπίων.
Με τον τρόπο αυτόν, σημειώνει η αλβανική «Λάιμ», δεν θα απειλείται η περιοχή αυτή από τη Σερβία και επίσης θα αποσβεστούν οι απαιτήσεις της Σερβίας για διχοτόμηση του Κοσσυφοπεδίου.
Σύμφωνα με την εφημερίδα, τα Σκόπια και η Σερβία θα μπορούσαν να αποζημιωθούν με την αλλαγή των υφιστάμενων συνόρων, προς το συμφέρον της Κοιλάδας του Πρέσεβο, προτείνοντας την εγκατάλειψη ορισμένων παραμεθόριων περιοχών στην περιοχή του Κουμάνοβο και της Κρίβα Παλάνκα και ό, τι η Σερβία ζητήσει.
Σύμφωνα με τον ιστορικό Σκεντέρ Χασάνι, όπως γράφει η εφημερίδα «Λάιμ», η ανταλλαγή των εδαφών θα διαγράψει την ιστορική αδικία στο Πρέσεβο. Σημειώνει, μάλιστα, ότι ιστορικά το Πρέσεβο ανήκε πάντα στο Βασίλειο της Δαρδανίας, για την περίοδο μεταξύ των δύο παγκοσμίων πολέμων, πριν η Κοιλάδα γίνει μέρος της Ομοσπονδιακής οντότητας της Σερβίας.
«Βλέπουμε ότι σήμερα υπάρχει μια τάση για εθνική μετανάστευση, σημαίνει ότι έχουν σπάσει τα ιστορικά σύνορα της Αλβανίας», δήλωσε ο ιστορικός Χασάνι.
Η «Βέτσερ» ήρθε σε επαφή με τον ιστορικό Σκεντέρ Χασάνι, αλλά ο ίδιος δεν επιβεβαίωσε, ούτε αρνήθηκε την ιδέα μιας νέας επαναχάραξης των συνόρων.
Σε ομιλία του ο Χασάνι, ο οποίος παρεμπιπτόντως είναι πρόεδρος του Συνδέσμου Αλβανών Ιστορικών των Σκοπίων, επανέλαβε αρκετές φορές ότι δεν θέλει να σχολιάσει περισσότερο από αυτά που αναφέρει η εφημερίδα. Είπε μόνο ότι στη «Λάιμ» έδωσε μια ιστορική άποψη και όχι ότι σχολιάζει ή ότι οραματίζεται επαναχάραξη των συνόρων του κράτους.
Ο συνάδελφός του, εν τω μεταξύ, ιστορικός και νυν γενικός γραμματέας του κράτους για τον Πολιτισμό, Μουζαφέρ Μπισλίμι, θεωρεί ότι οι ιδέες για την αλλαγή των συνόρων στην Ευρώπη είναι μία ουτοπία και υποστηρίζει ότι οι εν λόγω αλλαγές δεν έχουν την υποστήριξη των Αλβανών των Σκοπίων, ούτε του Κοσσυφοπεδίου, ούτε της Αλβανίας.
Εντούτοις, ο δήμαρχος του Πρέσεβο, Ραγκμί Μουσταφά δήλωσε στη «Λάιμι» ότι η ιδέα της ανταλλαγής εδαφών, δεν θα πρέπει να απορριφθεί, αλλά θα πρέπει να αναλυθεί σοβαρά.



Απόδοση: ΒΑΛΚΑΝΙΚΟ ΠΕΡΙΣΚΟΠΙΟ

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ! ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΣΕ ΜΝΗΜΑ ΠΑΙΔΙΟΥ.


Συγκλονιστικό! Παρουσία του Κυρίου σε μνήμα μικρού παιδιού
Τo μωρό που βλέπετε στην φωτογραφία να έχει στην αγκαλιά του ο Κύριος έχει κοιμηθεί.
Απαρηγόρητος ο Πατέρας από τον μοιραίο αυτό χαμό του γιού του έκλεγε και οδυρώταν.
Την ώρα του ύστατου χαίρε όμως κατάφερε να βρει το κουράγιο, να πάρει μια φωτογραφική μηχανή και να φωτογραφήσει το νεκρό μοναχοπαίδι του μέσα στο φέρετρο (μνήμα) λίγο πριν την ταφή..
Κατά την εμφάνιση του φιλμ όμως η φωτογραφία που εμφανίστηκε κατά θαυμαστό τρόπο είναι αυτή που βλέπουμε τώρα και η οποία ήταν ένα μήνυμα παρηγοριάς από τον Κύριο προς τον απαρηγόρητο πατέρα.



ΠΗΓΗ...http://www.newsbomb.gr

ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ


- Γιατρέ κάνε κάτι, δε μπορώ να ευχαριστηθώ το σεξ, τελειώνω πολύ γρήγορα.
- Χμ...Πάρε αυτό το πιστόλι...
- Πιστόλι;

ΤΗ ΒΑΣΑΝΙΣΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΑΨΑΝ ΖΩΝΤΑΝΗ ΓΙΑ...ΜΑΓΕΙΑ.



Σοκ: Τη βασάνισαν και την έκαψαν ζωντανή για «μαγεία»
Φρικτό τέλος είχε μια νεαρή μητέρα από την Παπούα Νέα Γουινέα, την οποία κατηγόρησαν οι συγχωριανοί της για άσκηση μαγείας.

Ένα πλήθος ανθρώπων, ανάμεσα στους οποίους υπήρχαν και μαθητές δημοτικού, ξεγύμνωσε την 20χρονη Κεπάρι Λενιάτα, την έδεσε και τη βασάνισε με πυρωμένο σίδερο και αφού την έλουσε με πετρέλαιο, της έβαλε φωτιά, πάνω σε λάστιχα αυτοκινήτου, σε ένα σκουπιδότοπο.

Η κατηγορία ήταν ότι σκότωσε ένα 6χρονο αγόρι με τη χρήση μαγείας. Σύμφωνα με τοπικές εφημερίδες, που είχαν πρωτοσέλιδες ανατριχιαστικές φωτογραφίες του απανθρακωμένου πτώματος της Λενιάτα, η 20χρονη παραδέχτηκε κατά το βασανισμό της ότι σκότωσε το αγόρι. Το αγόρι πέθανε στο νοσοκομείο με ισχυρούς πόνους στο στήθος και το στομάχι.
Οι αγριότητες έγιναν μπροστά στα μάτια αστυνομικών, οι οποίοι δεν μπορούσαν να επέμβουν και να γλιτώσουν τη γυναίκα από τον όχλο. Επίσης, οι εξαγριωμένοι χωρικοί κυνήγησαν ένα όχημα της πυροσβεστικής που έσπευσε στη σημείο, για να σβήσει τη φωτιά.
Η αστυνομία, πάντως, θα απαγγείλει κατηγορίες φόνου στους υπαίτιους.
Στην Παπούα Νέα Γουινέα είναι διαδεδομένη η αντίληψη να αποδίδουν αρρώστιες και φυσικές καταστροφές σε μαγεία.



ΠΗΓΗ...http://www.newsbomb.gr



ΟΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΚΑΚΟΥ.

Οι χειρότεροι δαίμονες σε ολάκερη την Ιστορία

Μυθολογικά και θεολογικά πνεύματα του απόλυτου κακού!

Η δαιμονολογία έχει διαδραματίσει σημαίνοντα ρόλο στη θρησκευτική και μυθολογική ιστορία της ανθρωπότητας, με τα διαβολικά πνεύματα να στοιχειώνουν το φαντασιακό λαών, φυλών και εθνών στα πέρατα του κόσμου. 

Με τη δράση τους να λογίζεται ακραία τρομακτική, τα «τζίνια» είχαν την περίοπτη θέση τους σε όλων των ειδών τις παραδόσεις, ως προάγγελοι του κακού ή απλοί υπηρέτες σατανικών και κακόβουλων δυνάμεων.

Κι ενώ διαπρεπείς θεολόγοι και μελετητές αρχαίων μύθων έχουν κατηγοριοποιήσει τα δαιμόνια της οικουμένης, ο τελικός αριθμός τους ξεπερνάει ακόμα και την πιο ζοφερή φαντασία!

Ας δούμε λοιπόν μια σειρά από φρικτούς δαίμονες διαφόρων θρησκευτικών και μυθολογικών παραδόσεων (ο Εωσφόρος θα εξαιρεθεί ως το αρχετυπικό κακό), με τα πνεύματα να είναι αυτά που κυβερνούν τελικά την παγκόσμια συλλογική συνείδηση.

Σατανάδες του κόσμου, παιδιά του σκότους, ενωθείτε!

Αγάρες



Προέλευση: χριστιανική δαιμονολογική παράδοση

Το αρσενικό δαιμόνιο κάνει «αυτούς που τρέχουν να ακινητοποιούνται», ενώ πιστεύεται ότι κυβερνά και τους σεισμούς. Η δράση του δεν σταματά ωστόσο εκεί: είναι ο απόλυτος ηγεμόνας της ανατολικής ζώνης της Κόλασης(!) και έχει στη δούλεψή του 31 λεγεώνες δαιμόνων, τους οποίους και στέλνει στους φρικιαστικούς σκοπούς του. Είναι βέβαια και ένας από τους πλέον παράξενους στην όψη δαίμονες, καθώς απεικονίζεται συνήθως ως χλομός γηραλέος άντρας πάνω σε κροκόδειλο, με ένα γεράκι στο πλευρό του...

Aka Manah 



Προέλευση: ζοροαστρική μυθολογία

Ο Aka Manah, επίσης γνωστός ως Akem Manah, Akoman ή Akvan, με όνομα που σημαίνει «ο manah κάνει κακό», με το «manah» στο πλαίσιο αυτό να αναπαριστά το «μυαλό», είναι ο δαίμονας που κυβερνά -και καταστρατηγεί- τον ανθρώπινο νου. Είναι το σκοτεινό πνεύμα των μοχθηρών προθέσεων, του δαιμονικού μυαλού, των κακών σκοπών, ακόμα και της απρεπούς σκέψης. Όσο για τη δουλειά του, λογίζεται απλή: προσπαθεί να αποτρέψει τους ανθρώπους από την εκπλήρωση των ηθικών τους δεσμεύσεων και των ενάρετων πράξεων, σπέρνοντας το κακό σε κάθε του πέρασμα...

Ala



Προέλευση: προ-σλαβική μεσογειακή μυθολογία

Τα δαιμόνια Ale (πληθυντικός του Ala) είναι από τους λίγους κακούς δαίμονες της λίστας που μπορούν να πειστούν να κάνουν και καλό, ακόμα και να σε βοηθήσουν, με τη μεταστροφή τους να λογίζεται βέβαια έργο τιτάνιο. Αρέσκονται κυρίως να προκαλούν κακοκαιρία (κυρίως χαλάζι και τυφώνες) για να καταστρέφουν τις ανθρώπινες καλλιέργειες, την ώρα που απολαμβάνουν να τρώνε παιδιά. Τα τελώνια αυτά είναι μάλιστα τόσο πεινασμένα που μπορούν να φάνε ακόμα και τον ήλιο και τη σελήνη, προκαλώντας τις γνωστές μας εκλείψεις. Αποτελούν ευθεία απειλή για τη σωματική και ψυχική υγεία του ανθρώπου, καθώς μπορούν να «καταλάβουν» δαιμονικά τον άνθρωπο και να τον μετατρέψουν σε πειθήνιο όργανο στις βουλές τους. Αν ωστόσο τα πλησιάσεις με σεβασμό και εμπιστοσύνη(!), τα Ale είναι έτοιμα να σε υπηρετήσουν στους αγνούς σκοπούς σου και να σε κάνουν... πλούσιο! Κι αν συναντήσετε κανένα, να ξέρετε ότι φοβούνται τους αετούς. Απεικονίζονται ως κοράκια, σύννεφα ή σκοτεινοί άνεμοι, ακόμα και ως φίδια ή θηλυκοί δράκοι, και ζουν συνήθως στη φύση, σε λίμνες, δάση, σπηλιές, βουνά ή και στα σύννεφα...

Asag 



Προέλευση: μυθολογία των Σουμερίων

Ο Asag είναι ένας από τους πολλούς δαίμονες που συναντάμε σε πολλές παραδόσεις που προκαλεί στον άνθρωπο ασθένειες και βαριές αρρώστιες. Τι τον διαφοροποιεί τότε από όλα τα νοσογόνα «ξαδελφάκια» του; Α, ότι έχει κάνει σεξ με όλα τα βουνά της υφηλίου(!), με τους αναρίθμητους πέτρινους δαίμονες-παιδιά του να τον υπερασπίζονται σε κάθε μάχη. Πιστευόταν μάλιστα ότι ήταν τόσο αποτρόπαια άσχημος και δύσμορφος που στη θέα του τα ψάρια και τα άλλα ζώα του κόσμου αυτού έβραζαν κυριολεκτικά και εξαφανίζονταν από προσώπου γης...

Βελφεγκόρ



Προέλευση: χριστιανική δαιμονολογία και καβαλιστικός αποκρυφισμός

Ο δαίμονας αυτός είναι πραγματικά ανεκδιήγητος! Ξεκίνησε τη δράση του(!) στην Ασσυρία πριν από χιλιάδες χρόνια και ήταν υπεύθυνος για σεξουαλικά όργια και άλλες ακόλαστες λαγνείες πριν περάσει στους λαούς της Μεσοποταμίας και κατόπιν στον ιουδαϊκό αποκρυφισμό της Καβαλά, όπου πλέον έσπερνε τη διχόνοια στους ανθρώπους και τους διέφθειρε με χρήματα και πλουτισμό. Τον 16ο αιώνα άλλαξε ωστόσο στρατηγική, γινόμενος ακόμα πιο πονηρός: «φύτευε» στα μυαλά των ανθρώπων ιδέες για εφευρέσεις και τους έκανε κατόπιν σκλάβους του, μόλις γίνονταν γνωστοί και πλούσιοι από την εφεύρεση που είχαν «ανακαλύψει»! Σύμφωνα με τον χριστιανικό θρύλο, ο Βελφεγκόρ στάλθηκε στη Γη από την Κόλαση για να ανακαλύψει αν ο γάμος οδηγεί στην ευτυχία. Όταν δεν βρήκε κανένα πειστήριο γι' αυτό (κομματάκι σύγχρονος εδώ ο μύθος!), αποφάσισε να παραμείνει στη Γη, γινόμενος μάλιστα «πρέσβης» του Σατανά στη Γαλλία. Απεικονίζεται είτε ως ένας φριχτός γενειοφόρος δαίμονας με κέρατα και νύχια είτε ως όμορφη νεαρή γυναίκα...

Jikininki 


Προέλευση: ιαπωνική βουδιστική παράδοση

Τα Jikininki είναι τα πνεύματα των εγωιστών, άπληστων και ασεβών ανθρώπων που παρέμειναν στον κόσμο μας μετά τον θάνατό τους. Είναι καταδικασμένα να τρέφονται με τις σάρκες των ανθρώπινων πτωμάτων, και σε πλήρη αντίθεση με τους άλλους δαίμονες, μισούν τον εαυτό τους, νιώθοντας αισθήματα οίκτου για την κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει. Τα δαιμονικά πνεύματα είναι μάλιστα τόσο άσχημα και αποτρόπαια στην όψη που παραλύουν από φόβο όποιον τολμήσει να τα κοιτάξει κατά πρόσωπο, ενώ ακόμα πιο τρομακτικό είναι το γεγονός ότι μπορούν να πάρουν τη μορφή κανονικών ανθρώπων και να ζουν μια ήρεμη ζωή την ημέρα. Είναι ωστόσο «πεινασμένα φαντάσματα», με τη νύχτα να παρέχει το βολικό σκοτάδι για τις φρικιαστικές τους πράξεις...

Pontianak 



Προέλευση: ινδονησιακή μυθολογία

Τα Pontianak, επίσης γνωστά ως Kuntilanak, Matianak ή Boentianak, είναι πνεύματα γυναικών που πέθαναν κατά τη γέννα και έγιναν... νεκροζώντανες. Διασκεδάζουν τρομάζοντας τους ανθρώπους (κυρίως τους άντρες), πριν τους κατακρεουργήσουν με τα γαμψά τους νύχια για να τραφούν από τα εσωτερικά τους όργανα. Αν μάλιστα το Pontianak ήξερε τον άντρα-θύμα στη ζωή του και ήταν κακός, κακοποιώντας ή προδίδοντας την εμπιστοσύνη της συζύγου του, τότε η τιμωρία του είναι ο ευνουχισμός του από το πνεύμα με τα ίδια του τα χέρια! Είναι σαν βρικόλακες, μόνο που υποκινούνται από αισθήματα εκδίκησης και όχι από τη φυσική αναγκαιότητα να τραφούν. Τα καταλαβαίνεις από το κλάμα τους, που όσο πιο άτονο και σιγανό γίνει, τόσο πιο κοντά σου βρίσκονται. Τα Pontianak ζουν σε μπανανόδεντρα...

Κυρία του Μεσημεριού 



Προέλευση: σλαβική μυθολογία

Τη λένε Pscipolnista, Poludnica ή Polednice και είναι αναμφίβολα ένα πολύ ιδιαίτερο θηλυκό πνεύμα. Είναι κακιά και πανούργα, που συνηθίζει να προβαίνει σε δύσκολες ερωτήσεις και κοπιώδεις αντιδικίες με άντρες που δουλεύουν στα χωράφια κατά το πιο ζεστό κομμάτι μιας καλοκαιρινής μέρας (το μεσημέρι συνήθως). Κάθε λάθος απάντηση ή αυθόρμητη αλλαγή θέματος οδηγεί στον αποκεφαλισμό του άντρα, είτε με δρεπάνι είτε με ψαλίδι! Η «Κυρία» είναι επίσης η προσωποποίηση της θερμοπληξίας, υπεύθυνη για την ανθρώπινη τρέλα και την ηλίαση(!), που δίνει κάποιες φορές αντί να σου πάρει το κεφάλι. Οι περιγραφές της ποικίλουν από 12χρονο κορίτσι, ενήλικη γυναίκα ή γενικώς πεντάμορφο πλάσμα...

Lamashtu 



Προέλευση: μυθολογία των Μεσοποτάμιων

Η Lamashtu είναι ένα φρικαλέο και απεχθές δαιμονικό, που τρομοκρατεί τις γυναίκες κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης τους αλλά και μετά τη γέννα, απαγάγοντας ακόμα και βρέφη που θηλάζουν, τα οποία και απομυζεί ρουφώντας το αίμα τους και μασώντας τα τρυφερά κόκαλά τους. Έχει όμως και άλλα «χόμπι»: μολύνει ποτάμια και λίμνες, καταστρέφει σπορές και καλλιέργειες, βυζαίνει το αίμα των αντρών, προκαλεί εφιάλτες και αϋπνίες, εξαπλώνει νόσους και αρρώστιες και πολλά πολλά ακόμα δεινά. Και βέβαια, σε πλήρη αντίθεση με τους υπόλοιπους δαίμονες της λίστας μας, δεν λογοδοτεί σε κανέναν, ούτε θεό ούτε άνθρωπο. Όσο για την όψη της, πρόκειται για μυθολογικό υβρίδιο: κεφάλι λέαινας, δόντια και αυτιά γαϊδάρου, πόδια πουλιού, με το σώμα της να καλύπτεται από τρίχες και πελώρια νύχια, χωρίς να λείπουν βέβαια και άλλες οπτικοποιήσεις του φρικιαστικού αυτού τελωνίου...

Αβαδαίος 



Προέλευση: βιβλική παράδοση

Αν ζούσαμε στα χρόνια της Βίβλου, θα τον αποκαλούσαμε «Καταστροφέα». Στην ιουδαϊκή παράδοση ήταν περισσότερο «τόπος καταστροφής» παρά πνεύμα, στην Αποκάλυψη ωστόσο θα αποκτήσει ανθρώπινη υπόσταση με δαιμονικές ιδιότητες. Είναι ο βασιλιάς του απύθμενου λάκκου που κρατά φυλακισμένες τις ξεστρατισμένες ψυχές, την ώρα που κυβερνά με απόλυτο έλεγχο μια τεράστια στρατιά από ακρίδες. Ο Αβαδαίος συναντιέται και εκτός χριστιανικών γραφών, όπου αναγνωρίζεται ως άγγελος της καταστροφής, ηγέτης του τέλους του κόσμου, ακόμα και ως αφεντικό του Κάτω Κόσμου, με δύναμη σχεδόν ισάξια με του ίδιου του Εωσφόρου!



ΠΗΓΗ...http://www.newsbeast.gr

ΤΕΤΟΙΑ ΟΜΕΛΕΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΞΑΝΑΦΑΕΙ !!!


«Σούπερ» σύστημα φτιάχνει ομελέτα...Απίστευτη πατέντα - Δείτε το βίντεο

Μια μοναδική συσκευή που φτιάχνει μόνη της ομελέτα βήμα προς βήμα μέσα σε ένα λεπτό δημιουργήθηκε από μια ομάδα τεσσάρων σχεδιαστών. 

Για να φτιάξουν και να τεστάρουν τη συγκεκριμένη συσκευή δαπάνησαν περισσότερες απο 300 ώρες.

Το αυτόματο μηχάνημα ομελέτας εκτίθεται στο Design Museum του Λονδίνου. 






ΠΗΓΗ...http://www.newsbeast.gr

ΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΡΚΩΣ ΚΟΙΜΑΤΑΙ.- ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΝΑΡΚΟΛΗΨΙΑ ;


Στο βίντεο που θα παρακολουθήσετε θα δείτε μια οικογένεια που όλα της τα μέλη παρουσιάζουν ναρκοληψία. Δηλαδή ανά πάσα στιγμή μπορεί να γείρουν και να κοιμηθούν, εκεί που μιλάνε, ή τρώνε, ή γελάνε, ή οδηγούν. Όμως τα πράγματα είναι πολύ πιο σοβαρά και δεν είναι καθόλου αστεία, ακόμη και εάν έτσι ακούγεται με την πρώτη ανάγνωση...

Η ναρκοληψία είναι μια ασυνήθιστη νευρολογική διαταραχή που χαρακτηρίζεται από υπερβολική ανεξέλεγκτη υπνηλία, ακόμη και όταν ο πάσχων, έχει κοιμηθεί επαρκώς. Το άτομο που πάσχει από ναρκοληψία, ο ναρκοληπτικός, έχει επαναλαμβανόμενες ακαταμάχητες προσβολές ύπνου, που όταν έρχονται δεν μπορεί να αντισταθεί και μπορεί ως αποτέλεσμα να αποκοιμηθεί οποτεδήποτε και οπουδήποτε, ακόμη και σε ακατάλληλες ή επικίνδυνες συνθήκες. Φανταστείτε να οδηγεί...
Οι ναρκοληπτικοί, μετά δηλαδή από έντονο γέλιο, θυμό, έκπληξη μπορεί να σωριαστούν κάτω χωρίς όμως να χάσουν τις αισθήσεις τους. Μπορεί επίσης να τους πέσουν αντικείμενα που κρατούν, να χαλαρώσει το σαγόνι τους, να πέσουν τα βλέφαρα τους, το κεφάλι τους ή τα χέρια τους.
Το 30-50% των ατόμων που πάσχουν από ναρκοληψία κατά το μεταβατικό διάστημα μεταξύ ύπνου και εγρήγορσης βιώνουν παράλυση ύπνου, αδυναμία δηλαδή να κινηθούν και το 20-40% βιώνουν υπναγωγικές ψευδαισθήσεις, είτε οπτικές είτε ακουστικές ή κιναισθητικές. Τόσο η παράλυση όσο και οι ψευδαισθήσεις διαρκούν δευτερόλεπτα ως λίγα λεπτά και θεωρούνται ότι είναι το αποτέλεσμα εισβολής στοιχείων REM ύπνου κατά τη διάρκεια εγρήγορσης του ατόμου.
Στο βίντεο θα δείτε μια οικογένεια ναρκοληπτικών.  



ΠΗΓΗ...http://iatropedia.com

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΣΥ ΣΤΙΣ ΕΞΕΓΓΕΛΙΕΣ-ΚΟΡΟΪΔΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ



Εμπαιγμός χωρίς όρια σε βάρος της φτωχής αγροτιάς από τη συγκυβέρνηση

      Στην προκλητική κοροϊδία της αγροτιάς προχωρά η τρικομματική κυβέρνηση τη στιγμή που αρνείται να ικανοποιήσει τα δίκαια αιτήματά της και εντείνει τη βάρβαρη αντιαγροτική – αντι-λαϊκή πολιτική.
      Αμέσως μετά τη σύσκεψη των αρχηγών των τριών κομμάτων, που στηρίζουν τη συγκυβέρνηση η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων έσπευσε να ανακοινώσει  11 μέτρα υποτίθεται για τη στήριξη των αγροτών, που μόνο σαν τέτοια δεν μπορούν να θεωρηθούν. 
1. Η κυβέρνηση θέλει να εμφανίσει ότι θα δοθεί «φτηνό νυχτερινό ρεύμα» στους αγρότες για να ποτίζουν, αφού μετά τις τόσες ανατιμήσεις από την 1η του Ιούλη καταργεί το αγροτικό ρεύμα. Και η ...«παροχή» αυτή αφορά το νέο αυξημένο νυχτερινό τιμολόγιο, αλλά και μόνο νύχτα να ποτίζουν οι αγρότες, πάλι δε λύνεται κανένα πρόβλημα. Η αγροτιά απαιτεί άμεση μείωση του τιμολογίου της ΔΕΗ κατά 30%.

2. Η κοροϊδία συνεχίζεται με το «αγροτικό πετρέλαιο» όπου ανακοινώθηκε ότι θα δοθούν τα υπόλοιπα 80 εκατ ευρώ της επιστροφής του ειδικού φόρου κατανάλωσης, που έτσι κι αλλιώς έπρεπε να γίνει, ενώ με το μνημόνιο 3 κόβονται από φέτος τουλάχιστον 53 εκατ ευρώ ετησίως από την επιστροφή πετρελαίου.

3. Όσον αφορά την «επιστροφή του ΦΠΑ» ο συντελεστής παραμένει μειωμένος στο 6% από το 11% που ήταν και ο Αθ. Τσαυτάρης έφτασε σε σημείο να ανακοινώσει ότι μετά την καταπολέμηση των πλαστών τιμολογίων μπορεί και να αυξηθεί το ποσό της επιστροφής του ΦΠΑ στους δικαιούχους αγρότες... Αυτό πάλι κι αν αποτελεί κοροϊδία. Από τη μείωση του συντελεστή του ΦΠΑ οι αγρότες χάνουν 180 ευρώ ετησίως.Το αίτημά τους είναι να μην ισχύσει η μείωση της επιστροφής του ΦΠΑ και κατάργηση του ΦΠΑ σε αγροτικά μέσα και εφόδια.

4. Πρόκληση αποτελεί και η αναφορά στα «κόκκινα» δάνεια των αγροτών και τη ρύθμισή τους, ενώ η εξάλειψη της υποθήκης για όσα δάνεια ...ξοφληθούν στο ύψος του 120% του χρέους είναι παραπάνω από κοροϊδία, αφού κανείς αγρότης δεν θα έφτανε σε αυτό το σημείο αν μπορούσε να πληρώνει έστω και τις ελάχιστες δόσεις των δανείων. Το ζήτημα είναι ότι οι αγρότες που δεν θα μπορούν να πληρώνουν τις δόσεις στην ουσία θα χάσουν τα σπίτια τους και τα χωράφια τους, αφού δίνεται το δικαίωμα στις τράπεζες να τα νοικιάζουν στο όνομα της αποπληρωμής των χρεών.

5. Η λίστα της κοροϊδίας συνεχίζει με την ανακοίνωση καταβολής της «συνδεδεμένης ενίσχυ-σης στο βαμβάκι» για το 2012 μέσα στο Φλεβάρη η οποία έτσι κι αλλιώς θα δινόταν και μάλιστα θα είναι και μειωμένη λόγω του προστίμου συνυπευθυνότητας επειδή ξεπερά-στηκε το εθνικό στρεμματικό πλαφόν. Και αυτό εμφανίζεται και σαν παροχή προς τους βαμβακοπαραγωγούς, που έπαθαν μεγάλες ζημιές από το πράσινο σκουλήκι στους οποίους η τρικομματική κυβέρνηση αρνείται να καταβάλει αποζημιώσεις.

6. Σαν μέτρο ενίσχυσης εμφανίζονται και οι λεγόμενες «εισοδηματικές ενισχύσεις» - ψίχου-λα (ντε μίνιμις) για τους κτηνοτρόφους, όπου η πλειοψηφία των αιγοπροβατοτρόφων και των βοοτρόφων στις πεδινές περιοχές έχουν λάβει στην πλειοψηφία τους 300 με 500 ευρώ όλα κι όλα, ενώ στις ορεινές περιοχές δεν φαίνεται ότι θα δοθεί τίποτα και η μερίδα του λέοντος από τα 30 εκατ. ευρώ θα προσφερθεί στις μεγάλες βιομηχανικές κτηνοτροφικές και πτηνοτροφικές επιχειρήσεις.

7. Στη ρότα της κοροϊδίας βρίσκονται και οι εξαγγελίες για την πληρωμή των «ροδακινοπα-ραγωγών Ημαθίας-Πέλλας» με δάνεια στους βιομηχάνους.

8. Επίσης για τις πρόωρες συντάξεις και την παράταση του προγράμματος κατά δύο χρό-νια, τη στιγμή που χιλιάδες αγρότες που ήταν να βγουν στη σύνταξη θα περιμένουν δύο χρόνια αφού το όριο πηγαίνει στα 67 έτη. 

9. Επίσης εμπαιγμό αποτελούν και οι εξαγγελίες για την έγκριση σχεδίων βελτίωσης και της ίδρυσης «Ταμείου Αγροτικής Επιχειρηματικότητας-(ΤΑΕ)». 

10. Η απλούστευση νομιμοποίησης σταυλικών εγκαταστάσεων κρύβει νέα χαράτσια για τους κτηνοτρόφους.
      «Δίνει ψίχουλα για να εισπράξει καρβέλια…» Τα μαζικά μαχητικά μπλόκα και η κλιμάκωση των αγώνων  της αγροτιάς σε όλη τη χώρα , εξαναγκάζει την κυβέρνηση να αναγγείλει ψίχουλα κοροϊδίας, ουσιαστικά  χωρίς αντίκρισμα,  με στόχο  να ξεγελάσει, να αποκλιμακώσει και να συνεχίσει αγριότερα και γρηγορότερα να εισπράττει καρβέλια από φόρους και χαράτσια.
Μόνο από τη μείωση της επιστροφής του ΕΦΚ μας άρπαξε 50εκατ. ευρώ και μας επιστρέφει τα 30, όταν μέσα από τη φορολογία των χωραφιών σκοπεύουν να αρπάξουν τουλάχιστον  100 εκατ. ευρώ!
      Η κοροϊδία και η τρομοκρατία δεν θα περάσει !

      Καλούμε τη μικρομεσαία αγροτιά να συσπειρωθεί και να ενισχύσει τα μπλόκα του αγώνα, κλιμακώνοντας την πάλη  για την ικανοποίηση των δίκαιων αιτημάτων μας.

                                                                                                 Η Πανελλαδική Γραμματεία της ΠΑΣΥ

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...