Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2013
"ΜΠΑΡ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ": Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ !!!
"ΜΠΑΡ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ" του καφε-Αστεροσκοπείου,
σήμερα Πέμπτη 5/12/2013 στην κεντρική πλατεία των Προμάχων.
Ο ανανεωμένος και ανακαινισμένος χώρος εγγυάται ξέφρενα ξενύχτια και διασκέδαση που θα χτυπήσει κόκκινο!
Όπως λέει και το ΜΟΤΟ του μπαρ: "Θα γίνουμε όλοι μια παρέα όπως και πέρυσι" !!!
Κατά τις 22.00 τα φώτα χαμηλώνουν και η πτήση ξεκινά για μέρη εξωκοσμικά.
Σας περιμένουμε όλους!
ΜΑΓΚΑΛΙ...
Του Νίκου Μπογιόπουλου
Τον περασμένο Μάρτη ήταν τα δυο παιδιά, οι δυο φοιτητές, στη Λάρισα. Τότε κάτι καθίκια (σσ: ελπίζουμε να θεωρούν αρκούντως «λαϊκιστικό» τον χαρακτηρισμό μας) είχαν πει ότι η αιτία του θανάτου τους δεν ήταν η οικονομική δυσπραγία. Οτι δεν ήταν το μαγκάλι της φτώχειας που σκότωσε τους φοιτητές. Αλλά η ελλιπής… παιδεία τους καθώς δεν γνώριζαν τις βλαβερές συνέπειες του μονοξειδίου του άνθρακα! Χτες ήταν το 13χρονο παιδί στη Θεσσαλονίκη.
Τα καθίκια – μέχρι τη στιγμή που γράφονταν αυτές οι γραμμές – δεν είχαν μιλήσει. Θα είχε μεγάλη σημασία η γνώμη τους. Ειδικά η γνώμη τους για τις βλαβερές συνέπειες του άνθρακα, όταν έρχεται σε επαφή με την ανεργία και με το κομμένο λόγω ανέχειας ηλεκτρικό ρεύμα…
Η προχτεσινή τραγωδία αναδεικνύει τη συνολική τραγωδία και τη συνολική απειλή που βιώνουμε. Η απειλή, η τραγωδία, είναι όλα όσα ζούμε, όλα όσα «μαύρα» και «κανιβαλικά» μας περιβάλλουν, να τα… συνηθίσουμε!
Ο μεγαλύτερος κίνδυνος, τελικά, δεν είναι να έχουν γεμίσει τα πάρκα και οι πλατείες με άστεγους.
Δεν είναι να ψάχνεις δουλειά για 300 και 400 ευρώ το μήνα.
Δεν είναι να ψάχνουν άνθρωποι φαγητό στα σκουπίδια και στα συσσίτια.
Δεν είναι το μισό εκατομμύριο παιδιά που γεμίζουν τις στατιστικές της ασιτίας.
Δεν είναι ότι στην Ελλάδα του 2013 πεθαίνουν άνθρωποι από τα μαγκάλια.
Η μεγάλη τραγωδία, εκείνο που θα προκαλέσει μη αναστρέψιμη βλάβη, θα είναι να μας μάθουν ως κοινωνία να ζήσουμε υποκύπτοντας και αποδεχόμενοι πως όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μας είναι… «κανονικά»!
Η προχτεσινή τραγωδία αναδεικνύει τη συνολική τραγωδία και τη συνολική απειλή που βιώνουμε. Η απειλή, η τραγωδία, είναι όλα όσα ζούμε, όλα όσα «μαύρα» και «κανιβαλικά» μας περιβάλλουν, να τα… συνηθίσουμε!
Ο μεγαλύτερος κίνδυνος, τελικά, δεν είναι να έχουν γεμίσει τα πάρκα και οι πλατείες με άστεγους.
Δεν είναι να ψάχνεις δουλειά για 300 και 400 ευρώ το μήνα.
Δεν είναι να ψάχνουν άνθρωποι φαγητό στα σκουπίδια και στα συσσίτια.
Δεν είναι το μισό εκατομμύριο παιδιά που γεμίζουν τις στατιστικές της ασιτίας.
Δεν είναι ότι στην Ελλάδα του 2013 πεθαίνουν άνθρωποι από τα μαγκάλια.
Η μεγάλη τραγωδία, εκείνο που θα προκαλέσει μη αναστρέψιμη βλάβη, θα είναι να μας μάθουν ως κοινωνία να ζήσουμε υποκύπτοντας και αποδεχόμενοι πως όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μας είναι… «κανονικά»!
Αν κατορθώσουν όλη αυτή την απανθρωπιά να τη συνηθίσουμε, αν καταφέρουν να μας κάνουν να αποδεχτούμε ότι όλα αυτά είναι «κανονικά», ότι είναι «κανονικό» πράγμα να πεθαίνουν άνθρωποι από μαγκάλια, ότι είναι «κανονικό» πράγμα οι άστεγοι και οι ζητιάνοι στους δρόμους, ότι είναι «κανονικό» πράγμα η ασιτία, ότι είναι «κανονικό» πράγμα η φτώχεια, ότι είναι «κανονικό» πράγμα οι αυτοκτονίες, ότι είναι «κανονικό» πράγμα η χαμοζωή η δική μας ή του διπλανού μας, τότε δεν θα έχουν απλά νικήσει. Θα μας έχουν κατατροπώσει. Θα μας έχουν τσακίσει. Θα μας έχουν συντρίψει. Κι απ’ έξω κι από μέσα μας. Γιατί τελικά υπάρχει κάτι χειρότερο, υπάρχει κάτι πιο επικίνδυνο από τη δυστυχία: Να συνηθίσεις τη δυστυχία. Υπάρχει κάτι χειρότερο, έγραψε ο Καμύ στην «Πανούκλα», από την πανούκλα. Να συνηθίσεις την πανούκλα.
Η «πανούκλα» τους δεν είναι κάτι το «κανονικό». Ο κόσμος τους δεν είναι «κανονικός». Ότι πριν από μισόν αιώνα ο άνθρωπος πάτησε στη Σελήνη, αλλά μισόν αιώνα μετά, σε συνθήκες πρωτόγνωρων επιστημονικών και τεχνολογικών δυνατοτήτων, η μισή ανθρωπότητα δεν μπορεί να εξασφαλίσει ένα πιάτο φαΐ, δεν είναι «κανονικό».
Δεν είναι «κανονικό» στη χώρα με τους πιο πλούσιους εφοπλιστές στον κόσμο, το 68% των Ελλήνων να ζει στα όρια και κάτω από τα όρια της φτώχειας.
Δεν είναι «κανονικό» στη χώρα των επιδοτούμενων τραπεζών με 200 δισ. ευρώ, να σε χρεοκοπούν και να σου λένε ότι σε «σώζουν».
Δεν είναι «κανονικό» να σε έχουν φτωχοποιήσει και να θέλουν να σου βγάλουν και το σπίτι σε πλειστηριασμό.
Δεν είναι «κανονικό» να σε απολύουν και να σου λένε ότι τίθεσαι σε «διαθεσιμότητα».
Δεν είναι «κανονικό» να βλέπεις τα παιδιά σου να μεταναστεύουν.
Δεν είναι «κανονικό» να μετράμε νεκρούς από τις αναθυμιάσεις των μαγκαλιών.
Δεν είναι «κανονικό» σε χίλιες οικογένειες την ημέρα να κόβεται το ρεύμα.
Δεν είναι «κανονικό» οκτώ στους δέκα Έλληνες να μην μπορούν να αγοράσουν πετρέλαιο θέρμανσης.
Στον αιώνα της πληροφορικής και της βιοτεχνολογίας, στην Ελλάδα και στον κόσμο, οι ανισότητες, η ανελευθερία, ο καταναγκασμός, η μετατροπή του ανθρώπου σε στατιστικό υπόδειγμα της δυστυχίας, αποτελούν παγκοσμιοποιημένο δόγμα. Ένα δόγμα που διεκδικεί να επιβάλλεται ως «ρεαλισμός» και ως «λογικός μονόδρομος» μέσα από τη διαστρέβλωση, την προπαγάνδα, την παραπληροφόρηση, την καταστολή, τον εκβιασμό, την τρομοκρατία. Ε, λοιπόν, αυτό δεν είναι «κανονικό»!
Ακούγεται και ξανακούγεται: «Και τι να κάνουμε;». Αλλά γιατί θα πρέπει να μας πει κάποιος τρίτος, κάποιος άλλος, «τι να κάνουμε»;
Γιατί πρέπει να αναθέσουμε σε κάποιον «σωτήρα» ό,τι ο καθένας από εμάς και όλοι μαζί πρέπει και μπορούμε να κάνουμε.
«Τι να κάνουμε», λοιπόν: Μα να αντιμετωπίσουμε ξανά τον «ρινόκερο»! Ναι, τον «ρινόκερο». Όπως ο Μπερανζέ, ο ήρωας του Ιονέσκο, που αρνήθηκε την «κανονικότητα» της κτηνωδίας. Που έμεινε όρθιος όσο κι αν έβλεπε τους γύρω του να συνθηκολογούν με τη δυστυχία. Να μετατρέπονται σε δούλους υποταγμένους στους νόμους της ζούγκλας. Να ενσωματώνονται, να προσαρμόζονται στη φρίκη και να μεταλλάσσονται. Να γίνονται ο ένας μετά τον άλλον ρινόκεροι. Να ενστερνίζονται την ασχήμια και να παραιτούνται από κάθε διάθεση αντίστασης. Να αποδέχονται ότι θα ζήσουν με τα λίγα χωρίς να διεκδικούν ό,τι τους ανήκει. Να υποτάσσονται στο φόβο και στη «μοίρα». Να αρνούνται τη δυνατότητα να σηκώσουν ανάστημα απέναντι στο «ζωώδες», στο παράλογο, στο απεχθές, στο ψεύτικο, στο βάρβαρο.
Σε μια πόλη που ο ένας μετά τον άλλο μεταλλάσσονται σε ρινόκερους, ο Μπερανζέ, κόντρα στην «κανονικότητα» της κτηνωδίας, κραυγάζει: «Ενάντια σε όλο τον κόσμο! Θα υπερασπίσω τον εαυτό μου ενάντια σε όλον τον κόσμο, δεν θα καθίσω με σταυρωμένα χέρια, θα πολεμήσω. Είμαι ο τελευταίος άνθρωπος και μέχρι να ‘ρθει το τέλος θα παραμείνω άνθρωπος! Όχι, δεν θα συνθηκολογήσω»! Ο Μπερανζέ -ο καθένας από εμάς δηλαδή- πρέπει να ξαναβρεί τη φωνή του. Να ορθώσει το ανάστημα του. Όχι μόνο για λόγους ατομικής αξιοπρέπειας. Όχι μόνο ως υποχρέωση απέναντι στον εαυτό μας ή πολύ περισσότερο σαν επίδειξη ότι «ξεχωρίζουμε» από όσους δεν αντέχουν το βάρος και γονατίζουν.
Πρέπει να παραμείνουμε όρθιοι, να μη συνθηκολογήσουμε, να μην συνηθίσουμε - αυτός είναι ο πραγματικός μονόδρομος - γιατί μόνο έτσι θα πάρει σάρκα το «ένας για όλους και όλοι για έναν».
Γιατί αυτή είναι η πρώτη και αναγκαία συνθήκη να σηκώσουμε και τους άλλους και να σμίξουμε τον κόσμο στο μέγα πολιτικό πρόσταγμα του καιρού μας: Να απαλλαγούμε απ΄ ό,τι μας σκοτώνει κι απ’ ό,τι μας αποκτηνώνει. Αυτό είναι το κανονικό! Να μείνουμε όρθιοι και ανυποχώρητοι, οικοδομώντας μια λαϊκή ενότητα που δεν θα εκφράζει τίποτα λιγότερο από την (αδιαπραγμάτευτη) άρνηση - εμείς, τα παιδιά μας, οι σύντροφοί μας στο εργοστάσιο, στο γραφείο, στη γειτονιά, στο σχολείο - να ζήσουμε συμβιβασμένοι με τα μαγκάλια. Με τα μαγκανοπήγαδα. Με τις αναθυμιάσεις. Και με την «κανονικότητα» της κτηνωδίας τους.
Γιατί πρέπει να αναθέσουμε σε κάποιον «σωτήρα» ό,τι ο καθένας από εμάς και όλοι μαζί πρέπει και μπορούμε να κάνουμε.
«Τι να κάνουμε», λοιπόν: Μα να αντιμετωπίσουμε ξανά τον «ρινόκερο»! Ναι, τον «ρινόκερο». Όπως ο Μπερανζέ, ο ήρωας του Ιονέσκο, που αρνήθηκε την «κανονικότητα» της κτηνωδίας. Που έμεινε όρθιος όσο κι αν έβλεπε τους γύρω του να συνθηκολογούν με τη δυστυχία. Να μετατρέπονται σε δούλους υποταγμένους στους νόμους της ζούγκλας. Να ενσωματώνονται, να προσαρμόζονται στη φρίκη και να μεταλλάσσονται. Να γίνονται ο ένας μετά τον άλλον ρινόκεροι. Να ενστερνίζονται την ασχήμια και να παραιτούνται από κάθε διάθεση αντίστασης. Να αποδέχονται ότι θα ζήσουν με τα λίγα χωρίς να διεκδικούν ό,τι τους ανήκει. Να υποτάσσονται στο φόβο και στη «μοίρα». Να αρνούνται τη δυνατότητα να σηκώσουν ανάστημα απέναντι στο «ζωώδες», στο παράλογο, στο απεχθές, στο ψεύτικο, στο βάρβαρο.
Σε μια πόλη που ο ένας μετά τον άλλο μεταλλάσσονται σε ρινόκερους, ο Μπερανζέ, κόντρα στην «κανονικότητα» της κτηνωδίας, κραυγάζει: «Ενάντια σε όλο τον κόσμο! Θα υπερασπίσω τον εαυτό μου ενάντια σε όλον τον κόσμο, δεν θα καθίσω με σταυρωμένα χέρια, θα πολεμήσω. Είμαι ο τελευταίος άνθρωπος και μέχρι να ‘ρθει το τέλος θα παραμείνω άνθρωπος! Όχι, δεν θα συνθηκολογήσω»! Ο Μπερανζέ -ο καθένας από εμάς δηλαδή- πρέπει να ξαναβρεί τη φωνή του. Να ορθώσει το ανάστημα του. Όχι μόνο για λόγους ατομικής αξιοπρέπειας. Όχι μόνο ως υποχρέωση απέναντι στον εαυτό μας ή πολύ περισσότερο σαν επίδειξη ότι «ξεχωρίζουμε» από όσους δεν αντέχουν το βάρος και γονατίζουν.
Πρέπει να παραμείνουμε όρθιοι, να μη συνθηκολογήσουμε, να μην συνηθίσουμε - αυτός είναι ο πραγματικός μονόδρομος - γιατί μόνο έτσι θα πάρει σάρκα το «ένας για όλους και όλοι για έναν».
Γιατί αυτή είναι η πρώτη και αναγκαία συνθήκη να σηκώσουμε και τους άλλους και να σμίξουμε τον κόσμο στο μέγα πολιτικό πρόσταγμα του καιρού μας: Να απαλλαγούμε απ΄ ό,τι μας σκοτώνει κι απ’ ό,τι μας αποκτηνώνει. Αυτό είναι το κανονικό! Να μείνουμε όρθιοι και ανυποχώρητοι, οικοδομώντας μια λαϊκή ενότητα που δεν θα εκφράζει τίποτα λιγότερο από την (αδιαπραγμάτευτη) άρνηση - εμείς, τα παιδιά μας, οι σύντροφοί μας στο εργοστάσιο, στο γραφείο, στη γειτονιά, στο σχολείο - να ζήσουμε συμβιβασμένοι με τα μαγκάλια. Με τα μαγκανοπήγαδα. Με τις αναθυμιάσεις. Και με την «κανονικότητα» της κτηνωδίας τους.
ΠΗΓΗ...
Ο Νίκος Μπογιόπουλος στον eniko
ΚΡΥΟ...
Ένα 13-χρονο κορίτσι στην Θεσσαλονίκη έχασε την ζωή του λόγω αναθυμιάσεων από αυτοσχέδιο μαγκάλι. Πέρσι τέτοια εποχή είχαμε θύματα άλλα νέα παιδιά στην Λάρισα, από αυτοσχέδια σόμπα και από μη γνώση πως να την χειριστούν.
Άνθρωποι που δεν έχουν να πληρώσουν το ρεύμα, χιλιάδες νοικοκυριά που αναγκάζονται να διακόψουν την παροχή, οικογένειες που δεν μπορούν να προσφέρουν τα απαραίτητα στα μέλη τους.
Οι ηθικοί αυτουργοί αυτής της κατάστασης μάλιστα έχουν το θράσος να συλλαμβάνουν την χαροκαμένη μητέρα, επειδή δεν είχε άδεια παραμονής, ως μετανάστρια από την Σερβία. Η όλη σκληρότητα στο μεγαλείο της.
Δηλαδή πόσο πιο απάνθρωπο και τιμωρητικό μπορεί να είναι ένα κράτος, όταν δεν σέβεται καν τον πόνο μιας μάνας, αλλά μάλιστα την απελαύνει; Και την θεωρεί έστω και εξ’ αμελείας, δολοφόνο; Πόση “νομιμότητα” μπορούμε ν’ αντέξουμε τελικά;
Μια νομιμότητα που την ξεχνάνε όταν δεν βολεύει για να φτιάξουν νόμους Φρανκενστάιν, αδιαφορώντας για το αν μπορεί τελικά αυτή η χώρα να προσφέρει έστω τα ελάχιστα σε όσους την κατοικούν, ή τουλάχιστον να τους δώσει την δυνατότητα να τα αποκτήσουν.
Φτάσαμε στο σημείο να μην μας σοκάρει όταν ένα σπίτι δεν μπορεί να έχει ηλεκτρικό, ανεχόμαστε έναν θάνατο μιας μικρής, όπως ανεχθήκαμε κι άλλους, σαν να είναι το πιο φυσιολογικό πράγμα στην ελληνική κοινωνία.
Εις το όνομα μιας λιτότητας-δολοφόνου, με μια εξουσία που πατάει επί πτωμάτων προκειμένου να διασώσει το σάπιο κουφάρι της, που συνεχώς ξανατονώνεται.
Τελικά τι έχουμε γίνει;
Παγωμένοι από το κρύο στην ψυχή ή από το πιο ισχυρό σοκ που μας επιβάλει να μένουμε αποσβολωμένοι μπροστά σε θανάτους, αδικίες και φτώχεια.
Το μόνο που λείπει είναι να ζητάμε συγνώμη κιόλας, για τους άστεγους, τους αυτόχειρες, τους άνεργους, αυτούς που πεθαίνουν από σόμπες και μαγκάλια, αυτούς που παθαίνουν δηλητηριάσεις επειδή τρώνε από τα σκουπίδια κτλ.
Μένει να ζητήσουμε συγνώμη γιατί είμαστε παραπονιάρηδες, ενώ έχουμε κοτζάμ success story, να κλείσουμε αυτιά και μάτια και στόματα, πλησιάζουν και Χριστούγεννα τι διάολο, δεν πρέπει να μαυρίζουμε και την ψυχή μας, πως θα κάνουμε τα ψώνια, ας μην είμαστε λαϊκιστές, κρατάμε πίσω την χώρα εμείς με τις απαιτήσεις μας.
Ας αφήσουμε τους φτωχούς να αφανιστούν, αυτοί φταίνε εξάλλου για την κατάντια τους, ας πούμε και επιχειρήματα του στυλ “αφού δεν ήξεραν ν’ ανάβουν μαγκάλι τι το ήθελαν;“, ας ενοχοποιήσουμε κι άλλο τα θύματα, ας τα ρίξουμε όλα στην προσωπική ευθύνη, ας πούμε “όπου φτωχός κι η μοίρα του“.
Ας μιλήσουμε για θετική ενέργεια, εξάλλου πάντα οι ισχυροί επιβιώνουν δεν το ήξερες αυτό; Κι ας κοιτάξουμε με αισιοδοξία το μέλλον. Όχι άλλο κάρβουνο.
Οι ηθικοί αυτουργοί αυτής της κατάστασης μάλιστα έχουν το θράσος να συλλαμβάνουν την χαροκαμένη μητέρα, επειδή δεν είχε άδεια παραμονής, ως μετανάστρια από την Σερβία. Η όλη σκληρότητα στο μεγαλείο της.
Δηλαδή πόσο πιο απάνθρωπο και τιμωρητικό μπορεί να είναι ένα κράτος, όταν δεν σέβεται καν τον πόνο μιας μάνας, αλλά μάλιστα την απελαύνει; Και την θεωρεί έστω και εξ’ αμελείας, δολοφόνο; Πόση “νομιμότητα” μπορούμε ν’ αντέξουμε τελικά;
Μια νομιμότητα που την ξεχνάνε όταν δεν βολεύει για να φτιάξουν νόμους Φρανκενστάιν, αδιαφορώντας για το αν μπορεί τελικά αυτή η χώρα να προσφέρει έστω τα ελάχιστα σε όσους την κατοικούν, ή τουλάχιστον να τους δώσει την δυνατότητα να τα αποκτήσουν.
Φτάσαμε στο σημείο να μην μας σοκάρει όταν ένα σπίτι δεν μπορεί να έχει ηλεκτρικό, ανεχόμαστε έναν θάνατο μιας μικρής, όπως ανεχθήκαμε κι άλλους, σαν να είναι το πιο φυσιολογικό πράγμα στην ελληνική κοινωνία.
Εις το όνομα μιας λιτότητας-δολοφόνου, με μια εξουσία που πατάει επί πτωμάτων προκειμένου να διασώσει το σάπιο κουφάρι της, που συνεχώς ξανατονώνεται.
Τελικά τι έχουμε γίνει;
Παγωμένοι από το κρύο στην ψυχή ή από το πιο ισχυρό σοκ που μας επιβάλει να μένουμε αποσβολωμένοι μπροστά σε θανάτους, αδικίες και φτώχεια.
Το μόνο που λείπει είναι να ζητάμε συγνώμη κιόλας, για τους άστεγους, τους αυτόχειρες, τους άνεργους, αυτούς που πεθαίνουν από σόμπες και μαγκάλια, αυτούς που παθαίνουν δηλητηριάσεις επειδή τρώνε από τα σκουπίδια κτλ.
Μένει να ζητήσουμε συγνώμη γιατί είμαστε παραπονιάρηδες, ενώ έχουμε κοτζάμ success story, να κλείσουμε αυτιά και μάτια και στόματα, πλησιάζουν και Χριστούγεννα τι διάολο, δεν πρέπει να μαυρίζουμε και την ψυχή μας, πως θα κάνουμε τα ψώνια, ας μην είμαστε λαϊκιστές, κρατάμε πίσω την χώρα εμείς με τις απαιτήσεις μας.
Ας αφήσουμε τους φτωχούς να αφανιστούν, αυτοί φταίνε εξάλλου για την κατάντια τους, ας πούμε και επιχειρήματα του στυλ “αφού δεν ήξεραν ν’ ανάβουν μαγκάλι τι το ήθελαν;“, ας ενοχοποιήσουμε κι άλλο τα θύματα, ας τα ρίξουμε όλα στην προσωπική ευθύνη, ας πούμε “όπου φτωχός κι η μοίρα του“.
Ας μιλήσουμε για θετική ενέργεια, εξάλλου πάντα οι ισχυροί επιβιώνουν δεν το ήξερες αυτό; Κι ας κοιτάξουμε με αισιοδοξία το μέλλον. Όχι άλλο κάρβουνο.
ΠΗΓΗ:
strangejournal.wordpress.com
ΕΠΑΝΑΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ. ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ.
Σε εξέλιξη βρίσκεται η διαδικασία επανατοποθέτησης των δημοτικών αστυνομικών, μετά τις σχετικές κοινές υπουργικές αποφάσεις και τις εγκυκλίους του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης. Με τις διαδικασίες αυτές ο κάθε δημοτικός αστυνομικός επιλέγει ελεύθερα, σε όλη τη χώρα, την υπηρεσία στην οποία θέλει να τοποθετηθεί.
Επιπλέον, ο κάθε δημοτικός αστυνομικός αξιολογείται με βάση τα προσόντα που έχει τώρα και όχι τα προσόντα που είχε όταν διορίστηκε, ενώ μοριοδοτείται για τον τρόπο πρόσληψής του, αφού αποδίδονται αυξημένα μόρια σε διαγωνισμούς στους οποίους το ΑΣΕΠ είχε συμμετοχή στην διαδικασία πρόσληψης. Ακόμη, τοποθετείται στη νέα υπηρεσία με βάση την σειρά προτίμησής του και τα μόρια που έχει συγκεντρώσει.
Για την καλύτερη ενημέρωση των δημοτικών αστυνομικών, το ΑΠΕ-ΜΠΕ παρουσιάζει έναν «οδηγό» που δίνει απαντήσεις σε βασικά ερωτήματα, που θέτουν οι υποψήφιοι προς επανατοποθέτηση:
- Ο τόπος διαμονής δεσμεύει τον δημοτικό αστυνομικό για την υπηρεσία, την οποία μπορεί να επιλέξει;
«Η εντοπιότητα δεν συνυπολογίζεται στη μοριοδότηση. Οι δημοτικοί αστυνομικοί κατά την πρώτη 8ετία από τον διορισμό τους δεν μπορούσαν να μετακινηθούν σε άλλη ΔΑ (π.χ. από δήμο Αθηναίων σε δήμο Κιλκίς), παρά μόνο με αμοιβαία μετακίνηση ή σε τουριστικό δήμο (για τη διάρκεια της τουριστικής περιόδου). Τώρα τους δίνεται η δυνατότητα να μετακινηθούν και να επιλέξουν όποια περιοχή θέλουν και τους συμφέρει. Επίσης, δίνεται η δυνατότητα συνυπηρέτησης με τον/την σύζυγο»
- Μπορεί ένας δημοτικός αστυνομικός παρ' όλο που είχε διοριστεί ως ΔΕ (απόφοιτος δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης) να υποβάλει αίτηση για θέσεις ΠΕ/ΤΕ (τριτοβάθμιας εκπαίδευσης), εάν κατέχει το αντίστοιχο πτυχίο;
«Δίνεται η δυνατότητα στους ΔΑ που είχαν διοριστεί ως ΔΕ, ενώ είχαν πτυχίο ΠΕ ή ΤΕ να κάνουν αιτήσεις ως ΠΕ ή ΤΕ. Πολλοί δημοτικοί αστυνομικοί δεν είχαν το απαραίτητο πτυχίο αγγλικής γλώσσας για να διοριστούν ΠΕ ή ΤΕ (επίπεδο Γ1) και για αυτό υπέβαλαν τα χαρτιά τους ως ΔΕ. Οι δημόσιοι υπάλληλοι χρειάζεται να διανύσουν μία 8ετία για να αναγνωρίσουν το πτυχίο που έχουν και το απέκτησαν πριν το διορισμό τους (αν το αποκτήσουν κατά την διάρκεια της θητείας τους ως δημόσιοι υπάλληλοι τότε το αναγνωρίζουν αυτόματα). Με τον τρόπο αυτόν αξιολογείται ο υπάλληλος με βάση τα προσόντα που έχει τώρα και όχι με βάση τα προσόντα που είχε όταν διορίστηκε».
- Ποιοι τελικά μοριοδοτούνται για τον τρόπο πρόσληψής τους;
«Οι επιτυχόντες του 2ου γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ (1998) μοριοδοτούνται με 30 μόρια. Επίσης, οι επιτυχόντες του διαγωνισμού του 2009 (διορίστηκαν το 2010) μοριοδοτούνται με 20 μόρια, καθώς υπήρχε το δικαίωμα ένστασης στο ΑΣΕΠ. Η αλλαγή αυτή έγινε με νόμο που πέρασε το 2009 και έδινε το δικαίωμα στο ΑΣΕΠ να δεχτεί ενστάσεις από υποψηφίους σε εν εξελίξει διαγωνισμούς πρόσληψης. Το υπουργείο αποδίδει αυξημένα μόρια σε επιτυχόντες διαγωνισμών στους οποίους το ΑΣΕΠ είχε συμμετοχή»
- Οι δημοτικοί αστυνομικοί θα διοριστούν όπου επιλέξει το κράτος;
«Οι δημοτικοί αστυνομικοί θα τοποθετηθούν σε φορείς που οι ίδιοι θα επιλέξουν με βάση τη σειρά προτίμησής τους και τα μόρια που έχουν συγκεντρώσει. Επομένως, κανένας δεν θα τοποθετηθεί σε υπηρεσία ή περιοχή που δεν θα έχει επιλέξει».
Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με την ανακοίνωση, που υπέγραψε στις 26 Νοεμβρίου ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Κυριάκος Μητσοτάκης, «ανοίγουν» 1.536 θέσεις στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, 758 θέσεις στο υπουργείο Δικαιοσύνης, 382 θέσεις στο υπουργείο Εσωτερικών, 152 θέσεις στο υπουργείο Οικονομικών και 30 θέσεις στο υπουργείο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας.
Από τη συγκεκριμένη κατανομή γίνεται φανερό ότι η επανατοποθέτηση δημοτικών αστυνομικών θα πραγματοποιηθεί κατά κύριο λόγο στην Ελληνική Αστυνομία, ενώ ένας σημαντικός αριθμός θα αξιοποιηθεί ως φύλακες σε σωφρονιστικά καταστήματα, στις υπηρεσίες αλλοδαπών και μετανάστευσης («one stop shop») του υπουργείου Εσωτερικών, στις υπηρεσίες δίωξης του παραεμπορίου του υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, καθώς και στη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων του υπουργείου Οικονομικών, όπου θα ενταχθούν κάτοχοι πτυχίων σχετικών με το επιχειρησιακό αντικείμενο
"ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΜΩΡΩΝ" ΠΟΥΛΟΥΣΕ ΤΑ ΜΩΡΑ ΕΦΗΒΩΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΕΛΕΤΕΣ ΜΑΥΡΗΣ ΜΑΓΕΙΑΣ.
Το σπίτι του τρόμου για 16 έγκυες έφηβες εντόπισαν οι αρχές στη Νιγηρία. Ηταν ένα ακόμη «εργοστάσιο» μωρών, από τα πολλά που έχουν βρεθεί τον τελευταίο καιρό στη χώρα, όπου κορίτσια έως και 14 ετών γεννούσαν, ενώ η σπείρα που τις εκμεταλλεύονταν πουλούσε τα βρέφη ακόμη και για τελετές μαύρης μαγείας.
Οι αρχές απελευθέρωσαν 16 κορίτσια, από 14 έως 19 ετών, που ήταν σε διάφορες φάσεις εγκυμοσύνης. Οι κοπέλες κρατούνταν εκεί με τη βία και τις ανάγκαζαν τα γεννήσουν τα μωρά τους, για τα οποία τους έδιναν 632 δολάρια, ενώ η σπείρα που κέρδιζε πολύ περισσότερα.
Ο ιδιοκτήτης του σπιτιού συνελήφθη και μάλιστα είχε καταχωρήσει το οίκημα ως έδρα μη κυβερνητικού οργανισμού για γυναίκες και παιδιά. Παράλληλα ξεκίνησε έρευνα για τον εντοπισμό βρέφους που γεννήθηκε πρόσφατα στο συγκεκριμένο σπίτι, αλλά έχουν χαθεί τα ίχνη του. Η αστυνομία υποψιάζεται ότι ο εγκέφαλος της σπείρας το πούλησε σε ανθρώπους που κάνουν τελετές μαύρης μαγείας σύμφωνα με το AFP.
Δεν είναι η πρώτη φορά που οι αρχές ξεσκεπάζουν ανάλογο κύκλωμα. Μόλις τον περασμένο μήνα απελευθερώθηκαν έξι κορίτσια από κλινική που τις κρατούσε φυλακισμένες μέχρι να γεννήσουν. Παράλληλα, το δουλεμπόριο είναι ένα από τα τεράστια προβλήματα στη δυτική Αφρική, όπου παιδιά αγοράζονται από τις οικογένειές τους. Κάποια καταλήγουν εργάτες σε φυτείες, ή ορυχεία, άλλα στην πορνεία, ενώ έχουν καταγραφεί και οι περιπτώσεις βασανισμών ή θυσιών σε τελετές.
ΤΑ ΕΠΤΑ ΠΙΟ ΑΣΕΒΗ ΚΟΜΙΚΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ.
Οι γιορτές των Χριστουγέννων βρίσκονται προ των πυλών, δίνοντας την ευκαιρία στους απανταχού πιστούς να γιορτάσουν κατανυκτικά, με τόνους φαγητού, αλκοόλ και κολασμένα πάρτι, τη γέννηση του μεγαλύτερου και αναμφισβήτητα ισχυρότερου brand name στην ιστορία της ανθρωπότητας, προϊόν της αποτελεσματικότερης στρατηγικής μάρκετινγκ του ύψιστου brand manager όλων των εποχών, του Παύλου, και του δημιουργικού αποστολικού επιτελείου του: «Ιησούς Χριστός».
Ίσως ετούτα τα λόγια ηχούν προβοκατόρικα. Ίσως δεν συνάδουν με το κοινό αίσθημα. Ίσως, ίσως, ίσως...
Ο Ύψιστος, ωστόσο, δεν παρέδωσε καμία εντολή περί ποινικοποίησης του χιούμορ, από τα οποίο βρίθουν τα πολύ επιτυχημένα κόμικς που ακολουθούν, με θεματολογία τον εναλλακτικό βίο και την πολιτεία του Ιησού, ιδωμένη μέσα από το πρίσμα της ποπ κουλτούρας, και τα οποία αποτελούν πρώτης τάξεως δώρα εν όψει των εορτών για σκληροπυρηνικούς Χριστιανούς δίχως χιούμορ.
Πρώτο στη λίστα μας το Ο Χριστός μισεί τα ζόμπι (Jesus hates zombies)
Υπόθεση: Για πολλούς κυνικούς ρεαλιστές, το γεγονός ότι αναστήθηκε αφού πρώτα έμεινε νεκρός επί τρεις μέρες, συνιστά ατράνταχτη απόδειξη ότι ο Ιησούς αποτελεί την πρώτη καταγεγραμμένη περίπτωση ζόμπι!
Δεν ισχύει όμως το ίδιο και για τους δημιουργούς του συγκεκριμένου underground κόμικ, για τους οποίους ο Σωτήρας και Λυτρωτής όχι μόνο δεν είναι ζόμπι, αλλά τσατίζεται απίστευτα στο άκουσμά τους και μόνο.
Με βοηθούς έναν λυκάνθρωπο (!) και τον Αβραάμ Λίνκολν (!), ο Ιησούς μεταμορφώνεται σε ανελέητο διώκτη των απέθαντων!
Δεύτερο το Η ζωή του Ιησού (The life of Jesus)
Υπόθεση: Ενδεχομένως να θυμούνται ορισμένοι το σάλο που είχε προκαλέσει η κυκλοφορία της μεταφρασμένης εκδοχής του εν λόγω κόμικ στην Ελλάδα: η κυβέρνηση απαίτησε να τιμωρηθεί ο δημιουργός του με εξάμηνη φυλάκιση.
Και όλα αυτά γιατί; Επειδή ο Γερμανός κομικογράφος Γκέρχαρντ Χάντερερ φιλοτέχνησε έναν σούπερ Ιησού, κουλ χίπι, που «καίει» αρωματικά στικς, «τη βρίσκει γενικότερα» και κάνει παρέα με τον Τζίμι Χέντριξ. Επιπλέον, είναι δεινός σέρφερ και επιδειξίας!
Τρίτο το Ιησούς Χριστός: Εις το όνομα των όπλων (Jesus Christ: In the name of the gun)
Υπόθεση: Εδώ ο Ιησούς συναντά τους Μίκι και Μάλορι Νοξ από το Γεννημμένοι Δολοφόνοι! Βλέποντας ότι η ανθρωπότητα τα έχει «σκατώσει», αποφασίζει να κατέβει κάτω και να τα κάνει λίμπα, με «όπλο» του όχι το Λόγο, αλλά μία κοντόκανη επαναληπτική καραμπίνα.
Συμπεριφέρεται στους πάντες σαν σκουπίδια, ενώ στην πρώτη ιστορία καθαρίζει κόσμο και κοσμάκη κατά τον 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο, για να «τακιμιάσει» αργότερα με τον Έρνεστ Χέμινγουει και να επιδοθεί σε ένα αιματοβαμμένο σαφάρι «κακών».
Τέταρτο το Η ιστορία του Πάσχα (The Easter story)
Υπόθεση: Δεν πρόκειται για κόμικ παρωδία, αλλά για εικονογραφημένη ιστορία των Παθών του Ιησού.
Ο μόνος λόγος που αξίζει να μπει στη λίστα είναι το γεγονός ότι οι καρτουνίστες φιλοτέχνησαν έναν Σωτήρα γκρούπι των Bee Gees!
Πέμπτο το Τζέφρι Ντάμερ εναντίον Ιησού Χριστού (Jeffrey Dahmer Vs. Jesus Christ)
Υπόθεση: Λυτρωτής εναντίον περιβόητου κανίβαλου... Απλά και ωραία!
Έκτο το Οι νέες περιπέτειες του Ιησού Χριστού (The new adventures of Jesus Christ)
Υπόθεση: Τσακισμένος από την κοινωνία Ιησούς κάνει Ώτο-Στοπ, περιφέρεται άσκοπα στις ΗΠΑ, αμφισβητεί πάσης φύσεως εξουσίες και ρίχνει την οργή του Πατρός του σε όποιον τολμήσει να μπει στο δρόμο του!
Και έβδομο το Η ανατολή ενός νέου κόσμου (There's a new world coming)
Υπόθεση: Έγχρωμη απόδοση του βιβλίου της Αποκάλυψης. Αντίχριστοι, επιδημίες, εσχατολογικά οράματα και χίπιδες σε έκσταση!
Έχει επιτυχημένα χαρακτηριστεί ως «παραισθησιογόνο κλύσμα για τον εγκέφαλο».
ΠΗΓΗ...http://www.iefimerida.gr
ΤΟ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΒΑΣΙΛΗ: ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΡΘΟΥΝ ΦΕΤΟΣ.
Καταρρακωμένος, κουρασμένος, απογοητευμένος, ένα πραγματικό ερείπιο, σκοτεινός και δυσοίωνος, ο Αγιος Βασίλης – που τον υποδύεται ο μπάτλερ της σειράς Downton Abbey, Τζιμ Κάρτερ- στέλνει μήνυμα απόγνωσης σε όλο τον κόσμο για λογαριασμό της Greenpeace.
Kλεισμένος σε ένα σκοτεινό υπόγειο, ο Αγιος Βασίλης λέει πως οι πάγοι λιώνουν, το σπίτι του κινδυνεύει να αφανιστεί και τα Χριστούγεννα να ακυρωθούν. Ο τίτλος το μικρού φιλμ είναι «Επείγον μήνυμα από τον Αγιο» Αναφέρει μεταξύ άλλων «Εστειλα γράμματα στον Ομπάμπα, στον Πούτιν. Δεν πήρα καμία απάντηση, μόνο αδιαφορία. Περιττό να πω ότι είναι και οι δυο στην κορυφή της λίστας μου με τους κακούς».
Η ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ. ΣΚΟΤΩΣΑΝ ΣΠΑΝΙΑ ΛΕΥΚΗ ΑΛΚΗ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΩΣ ΤΡΟΠΑΙΟ.
Μία σπάνια άλκη «αλμπίνο», από τις ελάχιστες που υπάρχουν στον πλανήτη, η οποία για τη φυλή ιθαγενών «Mi'kmaq» της Νέας Σκωτίας στον Καναδά θεωρείται ιερό ζώο, έπεσε την προηγούμενη εβδομάδα «θύμα» της ασυνειδησίας ομάδας κυνηγών «τροπαίων», οι οποίοι στη συνέχεια φωτογράφησαν το νεκρό ζώο και ανέβασαν τις φωτογραφίες στο Facebook, επισύροντας τη γενική κατακραυγή της διαδικτυακής κοινότητας, αλλά και των εκπροσώπων των προαναφερθέντων ιθαγενών.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του τηλεοπτικού καναλιού CBC, οι ιθαγενείς γνώριζαν εδώ και χρόνια την ύπαρξη του μοναδικού στο είδος του ζώου.
Οι κυνηγοί ζήτησαν εκ των υστέρων συγγνώμη, εις μάτην όμως...
ΠΗΓΗ...http://www.iefimerida.gr
ΕΚΛΕΨΑΝ ΡΑΔΙΕΝΕΡΓΟ ΥΛΙΚΟ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΘΑΝΑΤΟΙ.
Η πηγή του κοβαλτίου-60, η επικίνδυνη ραδιενεργή ουσία που κλάπηκε στο Μεξικό μαζί με το φορτηγό που τη μετέφερε βρέθηκε σε απόσταση 500 μέτρων από το εγκαταλελειμμένο όχημα, πεταμένη σε αγρό έξω από το προστατευτικό της κέλυφος, γεγονός που θέτει σε κίνδυνο τη ζωή των ατόμων που έκλεψαν το φορτηγό υπό την απειλή όπλων και ήλθαν σε επαφή με την ραδιενεργή πηγή.
Ο Μαρντόνιο Χιμένες, επιχειρησιακός διευθυντής της Εθνικής Επιτροπής Πυρηνικής Ασφαλείας του Μεξικού διευκρίνισε ότι στρατιωτικές και αστυνομικές δυνάμεις έχουν αποκλείσει την πρόσβαση στην αγροτική περιοχή όπου βρέθηκε πεταμένη η πηγή του κοβαλτίου για να προστατεύσουν τον πληθυσμό και να ασφαλίσουν το ραδιενεργό υλικό.
Το φορτηγό, το οποίο εκλάπη σε πρατήριο καυσίμων, μετέφερε πηγή 60 γραμμαρίων κοβαλτίου-60, το οποίο προορίζεται για ιατρική χρήση.
Οι μεξικανικές αρχές σήμαναν συναγερμό μετά την κλοπή του φορτηγού προειδοποιώντας ότι το φορτίο του είναι "εξαιρετικά επικίνδυνο". Επειτα από έρευνες ημερών, οι αρχές εντόπισαν χθες το βράδυ το φορτηγό χωρίς το κιβώτιο από ξύλο και ατσάλι εντός του οποίου ήταν τοποθετημένη η κάψουλα της πηγής του κοβαλτίου.
Η ραδιενεργή πηγή είχε βγει από το εξωτερικό της περίβλημα και είχε εγκαταλειφθεί σε απόσταση 500 έως 700 μέτρων
Οι άνθρωποι που άνοιξαν το εξωτερικό περίβλημα και ήλθαν σε επαφή με το υλικό "είναι βέβαιο ότι αισθάνθηκαν έντονα συμπτώματα κατά την πορεία και πέταξαν το υλικό. Είναι σχεδόν απολύτως βέβαιο ότι οποιοσδήποτε ήλθε σε επαφή με το υλικό αυτό με τα χέρια του είτε είναι ήδη νεκρός, είτε ετοιμοθάνατος", δήλωσε ο διευθυντής της Εθνικής Επιτροπής Ατομικής Πυρηνικής Ασφαλείας του Μεξικού Χουάν Εϊμπενσούτς, ο οποίος κατηγόρησε την εταιρεία μεταφορών για ελλιπή μέτρα ασφαλείας του φορτίου διευκρινίζοντας ότι θα διεξαχθεί έρυνα για το θέμα αυτό.
Το φορτηγό είχε αναλάβει τη μεταφορά της πηγής του κοβαλτίου από νοσοκομείο της Τιχουάνα σε κέντρο αποθήκευσης ραδιενεργών αποβλήτων στο Μακίχκο της πολιτείας του Μεξικού, κοντά στο πρατήριο καυσίμων. Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη του πρατηρίου, ο οδηγός του φορτηγού έδωσε την εντύπωση ότι είχε παρκάρει για να περάσει τη νύκτα περιμένοντας το άνοιγμα του κέντρου αποθήκευσης ραδιενεργών αποβλήτων το πρωί.
Σύμφωνα με την Εθνική Υπηρεσία Πυρηνικής Ασφαλείας του Μεξικού, η πηγή του κοβαλτίου δεν ήταν επικίνδυνη όσο βρισκόταν μέσα στο περίβλημά της.
Σύμφωνα με την Διεθνή Υπηρεσία Ατομικής Ενεργείας (IAEA) μέχρι τη στιγμή της κλοπής του φορτηγού, η ραδιενεργή πηγή ήταν καλά προστατευμένη".
Αν και αρχικά εκφράσθηκαν φόβοι ότι το υλικό θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί στην κατασκευή "βρώμικης βόμβας", με τον συνδυασμό συμβατικών εκρκτικών υλών και ραδιενεργών ισοτόπων, οι αρχές θεωρούν ότι επρόκειτο για μία κοινή κλοπή φορτηγού και ότι οι δράστες είχαν άγνοια του φορτίου που μετέφερε.
ΤΕΣΤ ΠΡΩΙΜΗΣ ΔΙΑΓΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΣΚΛΗΡΥΝΣΗΣ ΚΑΤΑ ΠΛΑΚΑΣ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ.
Ανακάλυψαν μοριακό δείκτη ο οποίος «ξετρυπώνει» την ύπαρξη της νόσου στον οργανισμό από τα πρώτα κιόλας στάδιά της
Πρώιμη ανίχνευση της σκλήρυνσης κατά πλάκας, πριν δηλαδή την εμφάνιση των πρώτων σωματικών συμπτωμάτων, υπόσχεται ομάδα επιστημόνων στις ΗΠΑ που ανακάλυψε μοριακό δείκτη ο οποίος «ξετρυπώσει» την ύπαρξη της νόσου στον οργανισμό από τα πρώτα κιόλας στάδιά της.
Τα πειράματα
Όπως αναφέρεται σε σχετικό άρθρο του επιστημονικού εντύπου «Annals of Neurology», ομάδα επιστημόνων του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια στο Σαν Φρανσίσκο, με επικεφαλής την καθηγήτρια Νευρολογίας και διευθύντρια του Ινστιτούτου «Gladstone» Δρ Κατερίνα Ακάσογλου, συνεργάστηκαν με τον Δρ Δημήτρη Δάβαλο, επίσης ερευνητή στο ίδιο ινστιτούτο, και ανακάλυψαν έναν νέο βιολογικό δείκτη, την θρομβίνη.
Από τα πειράματα που έκαναν σε ποντίκια με πάθηση παρεμφερή με την πολλαπλή σκλήρυνση που εκδηλώνουν οι άνθρωποι, παρατήρησαν ότι η αυξημένη δράση της θρομβίνης στον εγκέφαλο μπορεί να αποτελέσει ένα πρώιμο δείκτη της σκλήρυνσης κατά πλάκας, αφού στα υγιή ποντίκια, υπήρχε παντελής απουσία δράσης της θρομβίνης.
Οι ερευνητές ανέπτυξαν μια τεχνική που μπορεί να «φωτίσει» τη δράση της εν λόγω πρωτεΐνης μέσα στον οργανισμό. Όσο πιο ενεργή είναι η θρομβίνη, τόσο σοβαρότερη είναι η πάθηση. Το επόμενο βήμα θα είναι η ανάπτυξη ενός αξιόπιστου διαγνωστικού τεστ με βάση τη θρομβίνη, το οποίο θα καταλήγει σε αποτελέσματα αυθημερόν.
Η ασθένεια
Η σκλήρυνση κατά πλάκας πλήττει εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο και εμφανίζεται όταν το ανοσοποιητικό σύστημα του ασθενούς στρέφεται εναντίον της μυελίνης, της μονωτικής-προστατευτικής επικάλυψης των νευρικών κυττάρων, με συνέπεια να καταστρέφεται σταδιακά το νευρικό σύστημα. Τα συμπτώματα περιλαμβάνουν -ανάλογα με τη σοβαρότητα της κατάστασης- μουδιάσματα, κόπωση, δυσκολία βάδισης, παράλυση, απώλεια όρασης κ.α. Μερικά φάρμακα μπορούν να καθυστερήσουν τα συμπτώματα, αλλά όχι να θεραπεύσουν την αιτία της νόσου.
Πέρυσι, η Δρ Ακάσογλου και οι συνεργάτες της ανακάλυψαν πως ρόλο-κλειδί στην εξέλιξη της σκλήρυνσης παίζει η διάσπαση του αιματοεγκεφαλικού φραγμού, ο οποίος διαχωρίζει τον εγκέφαλο από την κυκλοφορία του αίματος. Όταν ο φραγμός παραβιαστεί, μια πρωτεΐνη του αίματος εισέρχεται στον εγκέφαλο του ασθενούς και ενεργοποιεί την θρομβίνη, με τελικό αποτέλεσμα την «πυροδότηση» της ανοσολογικής αντίδρασης που καταστρέφει το περίβλημα των νευρικών κυττάρων.
Η Δρ Ακάσογλου θεωρείται ειδικός στις νευρολογικές παθήσεις και ιδίως στην πολλαπλή σκλήρυνση, εστιάζοντας στους μοριακούς μηχανισμούς που βρίσκονται στη ρίζα της νόσου. Σπούδασε βιολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, από όπου πήρε το διδακτορικό της στη Νευροβιολογία. Εκπαιδεύθηκε στη Νευροπαθαλογία στο Πανεπιστήμιο της Βιέννης, ενώ έκανε μεταδιδακτορική έρευνα στο Πολιτειακό Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης, στο Πανεπιστήμιο Ροκφέλερ και στο Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης.
Το 2008 μετακινήθηκε στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας στο Σαν Φρανσίσκο και στο συνδεδεμένο ερευνητικό Ινστιτούτο «Gladstone». Την ίδια χρονιά, ήταν η τέταρτη μόλις γυναίκα επιστήμονας σε 60 χρόνια, που έλαβε το διεθνές «Βραβείο Τζον Αμπελ», το οποίο δίνεται σε νέους ερευνητές για την πρωτότυπη και σημαντική συνεισφορά τους στο πεδίο της φαρμακολογίας (μάλιστα με το ίδιο βραβείο για το 2013 τιμήθηκε ο ελληνο-αυστραλός καθηγητής Αρθουρ Χριστόπουλος). Η Δρ Ακάσογλου έχει ακόμα τιμηθεί, μεταξύ άλλων διακρίσεων, με το «Προεδρικό Βραβείο Πρόωρης Καριέρας Επιστημόνων και Μηχανικών», την υψηλότερη διάκριση των ΗΠΑ για νέους ερευνητές.
ΠΗΓΗ...http://www.briefingnews.gr
ΧΙΛΙΟΙ ΛΟΝΔΡΕΖΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΓΙΑ 15 ΛΕΠΤΑ!!!
Μια εκκεντρική διαδήλωση για την οδική ασφάλεια
«Μακελειό» με τουλάχιστον 1.000 νεκρούς στους δρόμους του νότιου Λονδίνου.. Η πρωτότυπη διαμαρτυρία που πραγματοποίησαν ποδηλάτες στην έδρα του Transport of London έμοιαζε με ταινία τρόμου. Οι ποδηλάτες ξάπλωσαν στο δρόμο και παρίσταναν τους νεκρούς για 15 λεπτά με αίτημα την ασφάλεια στους δρόμους.
Αφορμή στάθηκε ο θάνατος έξι ποδηλατιστών τις τελευταίες δυο εβδομάδες. Οι διαδηλωτές αξίωσαν καλύτερες υποδομές για τους ποδηλάτες και μεγαλύτερη χρηματοδότηση για τις υποδομές ποδηλασίας. Ο 54χρονος Donnachadh McCarthy, διοργανωτής της διαμαρτυρίας, δήλωσε, σύμφωνα με την Guardian, ότι αυτό που θέλουν είναι πραγματικό προϋπολογισμό «και όχι ψίχουλα».
ΠΗΓΗ...http://www.briefingnews.gr
ΓΚΡΑΦΙΤΙ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΙΧΟΥΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ.
Αγιογραφίες σε γκράφιτι;
Κι όμως όσο «ξένο» κι αν ακούγεται στους τοίχους της Αθήνας είναι γεγονός. Ο καλλιτέχνης που υπογράφει με το ψευδώνυμο «Φικος» είναι ένας μοντέρνος ζωγράφος – αγιογράφος που όπως όλοι οι «street artists» ή «καλλιτέχνες του δρόμου» κατά το ελληνικότερον προσπαθεί με τον δικό του τρόπο να βάλει κυριολεκτικά τις δικές του πινελιές στην εικόνα της πόλης.
Ακόμη κι όταν τα θέματα του δεν προέρχονται από την χριστιανική πίστη αλλά από την ελληνική ιστορία ή τη μυθολογία, ο τρόπος που τα απεικονίζει είναι… αγιογραφικός μιας και αυτός είναι ο δικός του τρόπος να περνά το δικό του χριστιανικό μήνυμα.
Είναι ένα «πάντρεμα» της βυζαντινής με την σύγχρονη τέχνη.
Η ΠΡΩΤΗ ΕΚΘΕΣΗ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ
Πριν λίγο καιρό δημιούργησε την σελίδα του στο διαδίκτυο www.fikos.gr όπου φιλοξενεί τα έργα του.
Σήμερα ξεκινά στο Λονδίνο η πρώτη του ατομική έκθεση εικόνων στην Sacred Space Gallery στο Notting Hill η οποία θα διαρκέσει μέχρι και τις 29 Δεκεμβρίου.
Βιογραφικό
O Φίκος γεννιέται το 1987 στην Αθήνα όπου και κατοικεί μέχρι σήμερα. Από μικρός ζωγραφίζει ό,τι βλέπει γύρω του, όπως κόμικ, τοπία, εικόνες κα.
Σε ηλικία 13 ετών ξεκινάει τις σπουδές του πάνω στη βυζαντινή ζωγραφική με δάσκαλο το Γιώργο Κόρδη, με τον οποίο και θα συνεργαστεί επαγγελματιικά 5 χρόνια στην εικονογράφηση ορθοδόξων ιερών ναών, ενώ παράλληλα εξελίσσει το προσωπικό ζωγραφικό του ιδίωμα.
Η θεματική της ζωγραφικής του, θρησκευτικής και κοσμικής, πηγάζει από τη χριστιανική ορθόδοξη παράδοση και την αρχαία ελληνική μυθολογία αντίστοιχα.
Τεχνικά, η ζωγραφική του παρουσιάζεται σε φορητά έργα (ιαπωνικό χειροποίητο χαρτί κολλημένο σε ξύλο) τα οποία ζωγραφίζονται με την τεχνική της αυγοτέμπερας και τοιχογραφίες στις οποίες χρησιμοποιεί ακρυλικά.
Έχοντας εργαστεί ως graffiti artist, αλλά και εικονογράφος ορθοδόξων χριστιανικών ναών, ο Φίκος συνεχίζει την εξελικτική του πορεία μέσω μεγάλων τοιχογραφιών σε δημοσίους χώρους. Η αξία αυτών των έργων είναι μοναδική, καθώς είναι η πρώτη φορά όπου η μνημειακή βυζαντινή τέχνη συναντά ένα σύγχρονο κίνημα όπως η street art.
Τα θέματα των τοιχογραφιών είναι σχετικά με τον τόπο στον οποίο ζωγραφίζονται, αλλά και διδακτικά. Η τοιχογραφική ζωγραφική του Φίκου δεν αποτελεί άλλη μια “αυτοέκφραση” του καλλιτέχνη, αλλά ένα κοινωνικό γεγονός, μια πραγματική “δημιουργία” (δήμος+έργο, έργο για το Δήμο-κοινωνία).
Δουλειά του, εκτός από την Ελλάδα, έχει παρουσιαστεί στη Γαλλία, Βουλγαρία, Αγγλία, Ιρλανδία, Λιθουανία, Νορβηγία και Μεξικό, σε εκθεσιακούς χώρους και μουσεία, τηλεόραση και ραδιόφωνο, ιδιωτικούς και δημόσιους χώρους.
Όνειρο του Φίκου είναι η διάδοση και καταξίωση της σύγχρονης ελληνικής ζωγραφικής σε παγκόσμιο επίπεδο, όχι σαν ένα νοσταλγικό επίτευγμα του παρελθόντος, αλλά σαν ένα σύγχρονο οικουμενικό γεγονός.
Από το μυστικιστικό χαρακτήρα των κυκλαδικών ειδωλίων, την ουσιαστικότητα της γραμμής των αρχαιοελληνικών αγγείων και τη μνημειακότητα των βυζαντινών τοιχογραφιών, μέχρι τα επιτεύγματα των σύγχρονων καλλιτεχνικών ρευμάτων όπως ο μοντερνισμός και η street art, ο Φίκος επαναπροσδιορίζει τη σχέση της βυζαντινής παράδοσης με τη σύγχρονη κοινωνία, δημιουργώντας αυτό που συμβατικά θα ονομάσει “Σύγχρονη Βυζαντινή Ζωγραφική”.
ΠΗΓΗ...http://www.agioritikovima.gr
ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΟΙ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ. ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ (ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΘΕΣΗΣ) 2013-2014
Εν μέσω κινητοποιήσεων στα δύο μεγάλα ΑΕΙ της χώρας, το Πανεπιστήμιο Αθηνών και το Μετσόβιο Πολυτεχνείο, ξεκινά σήμερα Πέμπτη η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων γιαμετεγγραφή φοιτητών, η οποία εκπνέει την...
Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου.
Όπως ανακοινώθηκε την Τετάρτη, το υπουργείο Παιδείας δίνει τη δυνατότητα μεταφοράς θέσης στους επιτυχόντες των σχολικών ετών 2009-2010, 2010-2011, 2011-2012 και 2012-2013 σύμφωνα με το άρθρο 34 του Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193/τεύχος Α΄/2013) και την Υπουργική Απόφαση Φ.1/182016/Β3/28.11.2013 (ΦΕΚ 3030/τεύχος Β΄/2013).
Η μεταφορά της θέσης πραγματοποιείται μόνο από πανεπιστήμιο σε πανεπιστήμιο ή από ΤΕΙ σε ΤΕΙ διαφορετικής πόλης, αντίστοιχης σχολής ή τμήματος.
Ο αριθμός των μεταφερόμενων θέσεων φθάνει έως το 15% επί του συνολικού αριθμού εισακτέων ανά σχολή ή τμήμα πανεπιστημίου ή ΤΕΙ.
Από τις διατιθέμενες θέσεις θα δοθούν:
α) το 10% στους εισακτέους της σχολικής χρονιάς 2009-2010,
β) το 30% στους εισακτέους της σχολικής χρονιάς 2010-2011
γ) το 30% στους εισακτέους της σχολικής χρονιάς 2011-2012 και
δ) το 30% στους εισακτέους της σχολικής χρονιάς 2012-2013
Δικαίωμα υποβολής αίτησης έχουν οι επιτυχόντες που είχαν εισαχθεί στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση είτε με τη συμμετοχή τους στις εξετάσεις πανελλαδικού επιπέδου Γενικού (ΓΕΛ) ή Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑΛ) Ομάδας Α και Ομάδας Β, Μαΐου-Ιουνίου, των σχολικών ετών 2009-2010, 2010-2011, 2011-2012 και 2012-2013, είτε με τη χρήση της βεβαίωσης πρόσβασης των δύο προηγούμενων της εισαγωγής τους ετών, κατά τα σχολικά έτη 2009-2010, 2010-2011, 2011-2012 και 2012-2013.
Δείτε την αναλυτική εγκύκλιο ΕΔΩ
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΏΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΕΔΕΣΣΑΣ.
Ως γνωστό, ο Γιώργος Καρασμάνης είχε
καταθέσει ως αναφορά στη Βουλή στις 4-11-2013 υπόμνημα του Δήμου Έδεσσας
σχετικά με τις ανάγκες θέρμανσης των σχολείων του και ζητούσε από τον αρμόδιο
Υπουργό την άμεση επίλυση του προβλήματος με την επιχορήγηση του με το ανάλογο
ποσό.
Στην αναφορά του αυτή δόθηκε η με
αριθμό 2339/29-11-2013 απάντηση του Υπουργού Εσωτερικών κ. Γιάννη Μιχελάκη, η
οποία παρατίθεται αυτούσια :
«Τα έσοδα της Τοπικής Αυτοδιοίκηση
ανέρχονται σε ύψος που προσδιορίζεται ρητά στο άρθρο 259 του Ν. 3852/2010 ‘‘Νέα
Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκηση – Πρόγραμμα
Καλλικράτης’’ (ΦΕΚ 87 Α΄), ως συγκεκριμένα ποσοστά από δυναμικούς φόρους του
Κρατικού Προϋπολογισμού, ώστε οι πόροι αυτής να τελούν σε συνάρτηση με την
πορεία εσόδων του Κράτους.
Στο πλαίσιο των ανωτέρω, το
Υπουργείου Εσωτερικών επιχορήγησε τους Δήμους της Χώρας από τους Κεντρικούς
Αυτοτελείς Πόρους για τα λειτουργικά έξοδα των σχολείων για το τρέχον έτος έως
σήμερα με το συνολικό ποσό των 66.400.000,00 ευρώ, εκ των οποίων το ποσό των
338.872,26 ευρώ αφορά στο Δήμο Έδεσσας, ενώ οι Δήμοι της Α΄ και Β΄ Ζώνης, όπως
αυτές καταρτίσθηκαν από το Υπουργείο Οικονομικών επιχορηγήθηκαν επιπλέον με το
συνολικό ποσό των 7.000.000,00 ευρώ αποκλειστικά για δαπάνες θέρμανσης σχολικών
μονάδων, εκ των οποίων το ποσό των 50.642,06 ευρώ αφορά στο Δήμο Έδεσσας.
Επισημαίνεται, τέλος, ότι το μήνα
Νοέμβριο το Υπουργείο Εσωτερικών θα προβεί σε επιχορήγηση των Δήμων της Χώρας
με το συνολικό ποσό των 20.600.000,00 ευρώ, για την κάλυψη των λειτουργικών
δαπανών των σχολείων.
Επίσης, δόθηκε έκτακτη επιχορήγηση σε
Δήμους ποσού 8 εκατομμυρίων ευρώ για την αντιμετώπιση των αυξημένων αναγκών για
θέρμανση των σχολικών μονάδων τους.»
ΠΕΜΠΤΗ 5 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2013
ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ
"ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΙΣΦΟΡΩΝ ΤΟΥ ΟΓΑ ΜΕΧΡΙ 31-1 2014"
Ιορδάνης Τζαμτζής: Να
δοθεί παράταση καταβολής ασφαλιστικών εισφορών του ΟΓΑ έως 31-1-2014»
Να δοθεί παράταση
καταβολής ασφαλιστικών εισφορών του ΟΓΑ έως 31-1-2014 ζητούν με ερώτηση 16
Βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας, με επικεφαλής τον Βουλευτή Πέλλας κ. Ιορδάνη
Τζαμτζή, προς τον Υπουργό Εργασίας,
Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας κ. Βρούτση Ιωάννη.
Οι Βουλευτές προς τον
αρμόδιο Υπουργό αναφέρουν τα εξής:
Κύριε Υπουργέ,
Με την πρόσφατη απόφαση της διοίκησης του ΟΓΑ, η καταβολή
των εισφορών των ασφαλισμένων του ΟΓΑ πρέπει να γίνεται μέχρι τις 30 Νοεμβρίου
και όχι 29 Δεκεμβρίου όπως ίσχυε μέχρι τώρα.
Η 16η Δεκεμβρίου
που δόθηκε ως χρόνος παράτασης πληρωμής των ασφαλιστικών εισφορών δεν είναι
αρκετή.
Το δικαίωμα καταβολής των εισφορών μέχρι τέλος Δεκέμβριου, βοηθούσε τους ασφαλισμένους του
ΟΓΑ, παρέχοντάς τους τη δυνατότητα να μπορούν να πληρώσουν τις εισφορές τους,
έχοντας πληρωθεί από εμπόρους, συνεταιρισμούς για την αγροτική και κτηνοτροφική
τους παραγωγή.
Σήμερα οι αγρότες
είναι απλήρωτοι. Οι κτηνοτρόφοι δεν
έχουν πληρωθεί την ενιαία ενίσχυση εξαιτίας του προβλήματος με τα βοσκοτόπια.
Οι αγρότες είναι απλήρωτοι για τις παραγωγές τους
Είναι απλήρωτοι και για τις ζημιές που υπέστησαν από τον
ΕΛΓΑ και θα πληρωθούν Δεκέμβριο του 2013 και Ιανουάριο του 2014.
Πρέπει λοιπόν να δοθεί παράταση τουλάχιστον μέχρι τις
31/1/2014 ώστε να μπορέσουν να πληρώσουν τις υποχρεώσεις τους και να μην
χαλάσει ο διακανονισμός που ενδεχομένως έχουν κάνει.
Ερωτάσθε κ. Υπουργέ
Τι προτίθεσθε να πράξετε ώστε να δοθεί παράταση πληρωμής των
ασφαλιστικών εισφορών του ΟΓΑ;»
Οι
ερωτώντες Βουλευτές
1.
Τζαμτζής Ιορδάνης
2.
Δερμεντζόπουλος Αλέξανδρος
3.
Κουκοδήμος Κωνσταντίνος
4.
Πασχαλίδης Ιωάννης
5.
Νταβλούρος Αθανάσιος
6.
Αναστασιάδης Σάββας
7.
Μαρίνος Ανδρέας
8.
Χριστογιάννης Δημήτριος
9.
Κοψαχείλης Τιμολέων
10.
Κοντογεώργος Κωνσταντίνος
11.
Αντωνίου Μαρία
12.
Σκόνδρα Ασημίνα
13.
Ιωαννίδης Ιωάννης
14.
Κοντογιάννης Γεώργιος
15.
Κόλλιας Κωνσταντίνος
16.
Αυγενάκης Ελευθέριος
ΤΟ 2Ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΥΠΑΙΘΡΟΥ – ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 2013 ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Το 2Ο Πανελλήνιο
Συνέδριο Τουρισμού Υπαίθρου – Αγροτουρισμού 2013 διοργανώνουν ο Σύνδεσμος
Ενώσεων Αγροτουρισμού Ελλάδος, η
Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και το Εμπορικό και Βιομηχανικό
Επιμελητήριο Ημαθίας τη Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου και την Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2013 στο
Αμφιθέατρο του τ. Δημαρχείου στη Βεργίνα Ημαθίας.
Το πλήρες πρόγραμμα του Συνεδρίου έχει ως εξής:
Δευτέρα, 9
Δεκεμβρίου 2013, Βεργίνα, Αμφιθέατρο τ. Δημαρχείου
10:30: - 14:00 : Γενική
Συνέλευση ΣΕΑΓΕ (μέλη ενώσεων).
Ημερίδα: «Τουρισμός υπαίθρου –
Αγροτουρισμός»
Πρόγραμμα Ημερίδας:
17:00 – 17:30: Προσέλευση
17:30 – 17:40: Θέμα: «Κριτήρια
αυτοαξιολόγησης, βασική προϋπόθεση για
την εξωστρέφεια του αγροτουρισμού»
Μηλιαράκη Κορίννα, υπεύθυνη
δημοσίων σχέσεων ΣΕΑΓΕ
17:40- 18:00: Χαιρετισμοί εκπροσώπων φορέων (Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας –
Δήμαρχοι – πρόεδροι επιμελητηρίων).
Εισηγήσεις:
18:00 – 18:15: Θέμα: «Αποτελέσματα έρευνας
αγοράς για τον αγροτικό τουρισμό σε περίοδο κρίσης»
Ιακωβίδου Όλγα, Καθηγήτρια Αγροτικής Οικονομίας, Γεωπονική Σχολή Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
18:15 – 18:30: Θέμα: «Εκπαίδευση και αναψυχή
στα φυσικά οικοσυστήματα των αγροτικών περιοχών»
Τσιουρής Σωτήρης, Καθηγητής Γεωπονικής Σχολής Αριστοτελείου
Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
18:30 – 18:45: Θέμα: « Λαϊκή παράδοση – Αγροτουρισμός»
Μελίκης Γιώργης, Δημοσιογράφος – ερευνητής του λαϊκού πολιτισμού
18:45 – 19:00: Θέμα: «Τοπικά προϊόντα: Βασική
παράμετρος της ανάπτυξης του αγροτικού τουρισμού»
Μανωηλίδου Μαρία, υποψήφια Διδάκτωρ Αγροτικής Οικονομίας Αριστοτελείου
Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
19:00 – 19:15: Διάλειμμα.
19:15 – 19:30: Θέμα: «Η τοπική κουζίνα σαν
παράγοντας ελκυστικού τουριστικού προορισμού»
Κουκουβίτης Παναγιώτης , Πρόεδρος Ελληνικής Λέσχης Γαστρονομίας
19:30 – 19:45: Θέμα: « Βιωματική μάθηση: α) Μελισσοκομία, β) Νομαδική ζωή, γ) Υπαίθριες
δραστηριότητες, δ) Δομημένο περιβάλλον»
Παπαγεωργίου Δημήτριος , Trekking Hellas Ηπείρου
19:45 – 19:55: Θέμα: «Νέα δεδομένα από την
Ευρώπη για τον τουρισμό υπαίθρου – αγροτουρισμό».
Πούλος Πάνος, Πρόεδρος Αγροξένια, μέλος διοικητικού συμβουλίου
Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Τουρισμού Υπαίθρου EuroGites - European Federation of
Farm and Village Tourism
19:55 – 20:05: Θέμα: «Οι συνέπειες της
έλλειψης θεσμικού πλαισίου για τον τουρισμό υπαίθρου – αγροτουρισμό».
Φραντζεσκάκης Νίκος, Πρόεδρος ΣΕΑΓΕ
20:05 – 20:30: Ερωτήσεις – Τοποθετήσεις.
Τρίτη 10 Δεκεμβρίου
2013 : Ξεναγήσεις
9:30 – 10:30 : Ξενάγηση στο μουσείο της Βεργίνας.
11:00 – 12:00 : Αρκοχώρι.
12:30 – 13:30 : Νάουσα.
14:00 – 17:00: Λαογραφικό Μουσείο Μελίκης - Γεύσεις Ελλάδος – Γνωριμία και γευσιγνωσία
προϊόντων από περιοχές της Ελλάδος.