Πέμπτη 26 Απριλίου 2012
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΙΚΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕ ΠΕΛΛΑΣ.
Σήμερα, 26/4, στην αίθουσα συσκέψεων του Διοικητηρίου
στην Έδεσσα πραγματοποιήθηκε συνάντηση
των υπευθύνων της Περιφερειακής Ενότητας Πέλλας με τους υπεύθυνους των
τεσσάρων Δήμων με θέμα την παρουσίαση του Συστήματος Ασφαλούς Μετάδοσης (SRT) των εκλογικών αποτελεσμάτων, ενόψει των βουλευτικών
εκλογών της 6ης Μαΐου. H σύσκεψη οργανώθηκε στο πλαίσιο των ενεργειών
προετοιμασίας των υπηρεσιών της Π.Ε. Πέλλας και των Δήμων για την επιτυχή
διενέργεια των εκλογών.
Στη συνάντηση, στην οποία ο Αντιπεριφερειάρχης κ.
Θεόδωρος Θεοδωρίδης απουσίαζε λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων στην Περιφέρεια
Κεντρικής Μακεδονίας συμμετείχε η εκπρόσωπος της εταιρείας ATS κ.
Δώρα Κανδέλη η οποία παρείχε χρήσιμες πληροφορίες για το πρόγραμμα μετάδοσης
των εκλογικών αποτελεσμάτων. Όπως δήλωσε η κα. Κανδέλη «στόχος είναι η ταχύτερη
δυνατή συλλογή του αποτελέσματος και επομένως η πληροφόρηση των πολιτών».
Επίσης, τη συζήτηση εμπλούτισαν με καίριες επισημάνσεις για την αποφυγή
διαδικαστικών και υπολογιστικών προβλημάτων η Διευθύντρια Διοικητικού –
Οικονομικού της Π.Ε. Πέλλας κα. Κυριακοπούλου Κυριακή και ο υπάλληλος κ.
Τσουφλίδης Δημήτρης που συμμετείχε στην αντίστοιχη ημερίδα που διοργανώθηκε
στην Αθήνα για το θέμα. Αμφότεροι ενημέρωσαν τα στελέχη των Δήμων και Δημοτικών
Ενοτήτων για τη διαδικασία με την οποία θα παραληφθούν οι συσκευές του
συστήματος SRT από την Π.Ε. Πέλλας και θα παραδοθούν στους δικαστικούς
αντιπροσώπους για χρήση την ημέρα των εκλογών.
Η ενημέρωση ήταν ενδελεχής και στη συζήτηση που ακολούθησε
διατυπώθηκαν ενδιαφέρουσες ερωτήσεις και απορίες, γεγονός που δείχνει ότι τα
στελέχη της Περιφερειακής Ενότητας Πέλλας καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε
να μην υπάρξουν προβλήματα και παρατυπίες κατά την εκλογική διαδικασία και να
κυλήσει ομαλά η συνολική διαδικασία. Τέλος, όλοι εξέφρασαν την πεποίθησή τους
πως η έγκαιρη προετοιμασία, η προσωπική και κοινή προσπάθεια θα αποδώσει
καρπούς και οι εθνικές εκλογές θα πραγματοποιηθούν στην Πέλλα χωρίς προβλήματα
προς όφελος της Δημοκρατίας και της Ελλάδας.
ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ GOOGLE DRIVE?
Πέρασαν μόλις λίγες ώρες από την έναρξη της νέας υπηρεσίας της Google, το Google Drive που σου επιτρέπει να αποθηκεύσεις πράγματα στο «σύννεφο» εταιρίας που έχει χωρητικότητα που φτάνει τα 5 Giga -όσα δηλαδή και το iCloud της Apple- και παρατηρήθηκε ένας μικρός χαμός στο ίντερνετ σχετικά με τους όρους χρήσης του νέου αυτού feature της Google.
Οι όροι είναι ακόμα ασαφείς και δεν προσδιορίζουν το αν τα έγγραφα που θα ανεβάσει ο καθένας στο Drive θα μείνουν στην κυριότητα του χρήστη ή αν θα τα αξιοποιεί κατά το δοκούν ο αμερικανικός κολοσσός.
Αυτό που έχει ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων είναι από τους Ορους Παροχής Υπηρεσιών της Εταιρίας και συγκεκριμένα από το σημείο «Το περιεχόμενό σας στις Υπηρεσίες μας» που λέει χαρακτηριστικά: «Ορισμένες από τις Υπηρεσίες μας σας δίνουν τη δυνατότητα υποβολής περιεχομένου. Διατηρείτε την κυριότητα τυχόν δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας που σας ανήκουν στο συγκεκριμένο περιεχόμενο. Εν συντομία, ό,τι σας ανήκει παραμένει δικό σας. Οταν μεταφορτώνετε ή με άλλο τρόπο υποβάλλετε περιεχόμενο στις Υπηρεσίες μας, δίνετε στην Google (και σε εκείνους με τους οποίους συνεργάζεται) μια παγκόσμια άδεια χρήσης, φιλοξενίας, αποθήκευσης, αναπαραγωγής, τροποποίησης, δημιουργίας παράγωγων έργων (όπως αυτά που προκύπτουν από μεταφράσεις, προσαρμογές ή άλλες αλλαγές που πραγματοποιούμε, προκειμένου το περιεχόμενό σας να λειτουργεί καλύτερα με τις Υπηρεσίες μας), επικοινωνίας, δημοσίευσης, δημόσιας εκτέλεσης, δημόσιας προβολής και διανομής του εν λόγω περιεχομένου».
Η επίμαχη πρόταση είναι η εξής:
«Τα δικαιώματα που εκχωρείτε στη συγκεκριμένη άδεια παραχωρούνται για το συγκεκριμένο σκοπό της λειτουργίας, της προώθησης και της βελτίωσης των Υπηρεσιών μας, καθώς και για την ανάπτυξη νέων Υπηρεσιών. Αυτή η άδεια εξακολουθεί να ισχύει ακόμα και αν σταματήσετε να χρησιμοποιείτε τις Υπηρεσίες μας (για παράδειγμα, για μια καταχώριση επιχείρησης που έχετε προσθέσει στους Χάρτες Google)».
Tελικά τα έγγραφα που θα ανεβάσω αύριο, μεθαύριο στo Drive σε ποιον ανήκουν; Σε μένα ή στη Google;
ΠΗΓΗ...tovimagr
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ
ΜΑΡΙΑ ΒΕΣΚΟΥ
ΑΝΑΒΑΛΕΤΑΙ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΤΩΝ ΕΙΣΑΚΤΕΩΝ ΓΙΑ ΤΕΙ ΚΑΙ ΑΕΙ.
Σοβαρό τεχνικό πρόβλημα προέκυψε στο υπουργείο Παιδείας με τους αριθμούς των εισακτέων όπου επεξεργάζονταν οι υπηρεσίες του ολόκληρη την ημέρα σήμερα Τετάρτη.
Οπως δηλώνουν οι εκπρόσωποι των αρμόδιων υπηρεσιών του υπουργείου στο «Βήμα», το πρωί της Τετάρτης, διαπιστώθηκε πρόβλημα με την αντιστοίχιση των περυσινών και των εφετινών στοιχείων. Κι αυτό γιατί πέρυσι ο τότε υφυπουργός Παιδείας κ. Γ. Πανάρετος χρησιμοποίησε ένα τελείως διαφορετικό σύστημα στην επεξεργασία των στοιχείων, το οποίο και δεν έχει καμία σχέση από το εφετινό.
Κατόπιν αυτού και προκειμένου να μην γίνει λάθος στην ανακοίνωση των στοιχείων που θα δημοσιοποιηθούν, η αντιστοίχιση τους γίνεται από την αρχή. Πιθανότατο, λοιπόν, είναι να μην ανακοινωθούν μέχρι το τέλος της εβδομάδας τα στοιχεία των πανελλαδικών εξετάσεων και των εφετινών εισακτέων, αλλά την επόμενη.
Πάντως, 15 είναι τελικά τα τμήματα των ΤΕΙ που «επιστρέφουν» στα μηχανογραφικά των υποψηφίων, καθώς και ένα πανεπιστημιακό τμήμα (της Κοινωνικής Θεολογίας Αθήνας), αφού κρίθηκε ότι αυθαίρετα αφαιρέθηκαν πέρυσι• μάλιστα κάποια από αυτά είχαν θετικές αξιολογήσεις και είχαν αναλάβει μεγάλα κοινοτικά προγράμματα παρότι είχαν μικρό αριθμό εισακτέων τα προηγούμενα χρόνια.
Το υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε επίσης σήμερα ότι οι εξετάσεις για το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας που αναβλήθηκαν λόγω των εκλογών (είχαν ορισθεί για τις 6 Μαΐου), θα διεξαχθούν στις 12 και 13 Μαΐου.
ΠΗΓΗ..tovima.gr
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ
ΜΑΡΙΑ ΒΕΣΚΟΥ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ..Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
Hellenic Quest λέγεται ένα πρόγραμμα ηλεκτρονικής εκμάθησης της Ελληνικής που το CNN άρχισε να διανέμει παγκοσμίως και προορίζεται σε πρώτο στάδιο για τους αγγλόφωνους και ισπανόφωνους.
Η μέθοδος διδασκαλίας συνίσταται στην προβολή πληροφοριών στην οθόνη του Η/Υ με ταυτόχρονη μετάδοση ήχου και κινούμενης εικόνας. Το πρόγραμμα παράγεται από τη μεγάλη εταιρία Η/Υ Apple, o Πρόεδρος της οποίας Τζον Σκάλι είπε σχετικά:
Αποφασίσαμε να προωθήσουμε το πρόγραμμα εκμάθησης της Ελληνικής, επειδή η κοινωνία μας χρειάζεται ένα εργαλείο που θα της επιτρέψει ν' αναπτύξει τη δημιουργικότητά της, να εισαγάγει καινούριες ιδέες και θα της προσφέρει γνώσεις περισσότερες απ' όσες ο άνθρωπος μπορούσε ως τώρα να ανακαλύψει. Με άλλα λόγια, πρόκειται για μιαν εκδήλωση της τάσης για επιστροφή του παγκόσμιου πολιτισμού στο πνεύμα και τη γλώσσα των Ελλήνων.
Άλλη συναφής εκδήλωση:
Οι Άγγλοι επιχειρηματίες προτρέπουν τα ανώτερα στελέχη να μάθουν Αρχαία Ελληνικά επειδή αυτά περιέχουν μια ξεχωριστή σημασία για τους τομείς οργανώσεως και διαχειρίσεως επιχειρήσεων. Σε αυτό το συμπέρασμα ήδη οδηγήθηκαν μετά από διαπιστώσεις Βρετανών ειδικών ότι η Ελληνική γλώσσα ενισχύει τη λογική και τονώνει τις ηγετικές ικανότητες. Γι' αυτό έχει μεγάλη αξία, όχι μόνο στην πληροφορική και στην υψηλή τεχνολογία, αλλά και στον τομέα οργανώσεως και διοικήσεως ..
Αυτές οι ιδιότητες της Ελληνικής ώθησαν το Πανεπιστήμιο Ιρμάιν της Καλιφόρνια να αναλάβει την αποθησαύριση του πλούτου της. Επικεφαλής του προγράμματος τοποθετήθηκαν η γλωσσολόγος -Ελληνίστρια- Μακ Ντόναλι και οι καθηγητές της ηλεκτρονικής Μπρούνερ και Πάκαρι. Στον Η/Υ Ίμυκο αποθησαυρίστηκαν 6 εκατομμύρια λεκτικοί τύποι της γλώσσας μας όταν η Αγγλική έχει συνολικά 490.000 λέξεις και 300..000 τεχνικούς όρους, δηλαδή σαν γλώσσα είναι μόλις το 1/100 της δικής μας. Στον Ίμυκο ταξινομήθηκαν 8.000 συγγράμματα 4.000 αρχαίων Ελλήνων και το έργο συνεχίζεται.
Μιλώντας γι' αυτό ο καθηγητής Μπρούνερ είπε: Σε όποιον απορεί γιατί τόσα εκατομμύρια δολάρια για την αποθησαύριση των λέξεων της Ελληνικής απαντούμε: Μα πρόκειται για τη γλώσσα των προγόνων μας. Και η επαφή μας μ' αυτούς θα βελτιώσει τον πολιτισμό μας .
Οι υπεύθυνοι του προγράμματος υπολογίζουν ότι οι ελληνικοί λεκτικοί τύποιθα φθάσουν στα 90 εκατομμύρια, έναντι 9 εκατομμυρίων της λατινικής. Το ενδιαφέρον για την Ελληνική προέκυψε από τη διαπίστωση των επιστημόνων πληροφορικής και υπολογιστών ότι οι Η/Υ προχωρημένης τεχνολογίας δέχονται ως νοηματική γλώσσα μόνον την Ελληνική. Όλες τις άλλες γλώσσες τις χαρακτήρισαν σημειολογικές. Νοηματική γλώσσα θεωρείται η γλώσσα στην οποία το σημαίνον, δηλαδή η λέξη, και το σημαινόμενο, δηλαδή αυτό, που η λέξη εκφράζει (πράγμα, ιδέα,κατάσταση), έχουν μεταξύ τους πρωτογενή σχέση. Ενώ σημειολογική είναι η γλώσσα στην οποία αυθαιρέτως ορίζεται ότι το αμ πράγμα (σημαινόμενο)εννοείται με το αμ (σημαίνον). Με άλλα λόγια, η Ελληνική γλώσσα είναι η μόνη γλώσσα της οποίας οι λέξεις έχουν πρωτογένεια, ενώ σε όλες τις άλλες, οι λέξεις είναι συμβατικές,σημαίνουν, δηλαδή, κάτι, απλώς επειδή έτσι 'συμφωνήθηκε' μεταξύ εκείνων που την χρησιμοποιούν.
ΟΛΕΣ οι λέξεις στην Ελληνική ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ, π.χ. η λέξη ενθουσιασμός = εν-Θεώ, γεωμετρία = γη +μετρώ, προφητεία = προ + φάω, άνθρωπος = ο άναρθρων (ο αρθρώνων λόγο).
Έχουμε δηλαδή αιτιώδη σχέση μεταξύ λέξεως-πράγματος, πράγμα ανύπαρκτο στις άλλες γλώσσες. Τα πιο τέλεια προγράμματα Ίμυκος , Γνώσεις και Νεύτων αναπαριστούν τους λεκτικούς τύπους της Ελληνικής σε ολοκληρώματα και σε τέλεια σχήματα παραστατικής, πράγμα που αδυνατούν να κάνουν για τις άλλες γλώσσες. Και τούτο επειδή η Ελληνική έχει μαθηματική δομή που επιτρέπει την αρμονική γεωμετρική τους απεικόνιση. Ιδιαιτέρως χρήσιμα είναι τα ελληνικά προσφύματα ΟΠΩΣ : τηλέ , λάνδη =...LAND, ΓΕΩ...,νάνο, μίκρο, μέγα, σκοπό....ισμός, ΗΛΕΚΤΡΟ....., κυκλο......, ΦΩΝΟ...., ΜΑΚΡΟ...., ΜΙΚΡΟ......., ΔΙΣΚΟ...., ΓΡΑΦΟ..., ΓΡΑΜΜΑ...., ΣΥΝ..., ΣΥΜ..., κ.λπ...
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ : ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ C D = COMPACT DISK = ΣΥΜΠΑΚΤΩΜΕΝΟΣ ΔΙΣΚΟΣ. Οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές θεωρούν την Ελληνική γλώσσα «μη οριακή», δηλαδή ότι μόνο σ' αυτή δεν υπάρχουν όρια και γι' αυτό είναι αναγκαία στις νέες επιστήμες όπως η Πληροφορική, η Ηλεκτρονική, η Κυβερνητική και άλλες.
Αυτές οι επιστήμες μόνο στην Ελληνική γλώσσα βρίσκουν τις νοητικές εκφράσεις που χρειάζονται, χωρίς τις οποίες η επιστημονική σκέψη αδυνατείνα προχωρήσει.
Γι' αυτούς τους λόγους οι Ισπανοί Ευρωβουλευτές ζήτησαν να καθιερωθεί η Ελληνική ως η επίσημη της Ευρωπαϊκής Ένωσης διότι το να μιλά κανείς για Ενωμένη Ευρώπη χωρίς την Ελληνική είναι σα να μιλά σε έναν τυφλό για χρώματα.
(ΑΠ'ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ, ΛΕΙΠΟΥΝ 3 ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΛΦΑΒΗΤΟΥ, ΤΟ ΚΟΠΠΑ , ΤΟ ΣΑΜΠΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΙΓΜΑ, ϡ ϟ ϛ ) |
ΠΗΓΗ : http://periergaa.blogspot.com
Η ΜΥΣΤΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΘΕΑΣ ΑΘΗΝΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ.
Η ελαία ήταν από αρχαιοτάτων χρόνων γνωστή και είχε ιδιαίτερη τιμητική θέση στην ζωή των Ελλήνων. Εκτός από την διατροφική της αξία , με κλάδο ελαίας στεφάνωναν τους ολυμπιονίκες , αλλά ήταν και το σύμβολο της ειρήνης.
Η ελαία έγινε ιερό δέντρο όταν η θεά Αθηνά αγωνίσθηκε με τον Ποσειδώνα για την διεκδίκηση της πόλης του Κέκροπα , την μετονομαζόμενη Αθήνα.
Κατά την μυθολογία όταν οι δύο θεότητες ανέβηκαν στον βράχο της Ακρόπολης για να προσφέρουν ο καθένας το δώρο του για να κερδίσουν την εξουσία της πόλης. Ο Ποσειδώνας κτύπησε με την τρίαινα του τον βράχο και ξεπήδησε νερό. Νερό θαλασσινό όπως ήταν και το στοιχείο του. Η Αθηνά κτύπησε τον βράχο με το δόρυ της και ξεπετάχτηκε το δέντρο της ελιάς πού της έδωσε και την νίκη. Η πόλη ονομάσθηκε Αθήνα.
Αλλά βέβαια , ίσως θα πρέπει να υποψιασθούμε την αντιπαλότητα αυτών των δύο θεών , πού πρέπει να έχουν μια κωδικοποιημένη γνώση πίσω από τους μύθους τους. Όπως λένε οι θεοί διαίρεσαν τη Γη ώστε ο καθένας να έχει το μέρισμα του. Ο Ποσειδώνας πήρε το νησί της Ατλαντίδος. Σύμφωνα με τον Πλάτωνα στο έργο του «Κριτίας», η Αθήνα φαίνεται να συμβολίζει την «τέλεια κοινωνία» και η Ατλαντίδα τον αντίπαλό της. Η Ατλαντίδα ήταν το νησί του Ποσειδώνα, λεγόταν Πασειδωνία, αργότερα πήρε το όνομα του υιού του Ποσειδώνα , του Άτλαντα.
Το στοιχείο τού Ποσειδώνα, το νερό , το ξαναβρίσκουμε σε σχέση με την ελιά όταν μετά τον κατακλυσμό του Νώε το περιστέρι επέστρεψε με κλαδί ελιάς για να του μαρτυρήσει πώς το κακό πέρασε .
Και βέβαια να μην ξεχνάμε πώς στις μάχες πού έχουμε ανάμεσα σε αυτές τις δύο θεότητες μπορούμε να αποκωδικοποιήσουμε και την μάχη των Ελλήνων με τους Άτλαντες. Μάχη πού κέρδισαν οι Έλληνες Αθηναίοι .
Η ελιά λοιπόν κερδίζει πάντα και η θεά Αθηνά υπερέχει με την Σοφία της.
Η ευλογημένη ελιά ήταν πάντα η βάση της διατροφής μας. Η βάση της μεσογειακής διατροφής. Το λάδι της ελιάς εκτός από την θρεπτικότητα πού παρέχει στην υγεία μας , είναι και το πιο απαραίτητο στοιχείο για τον εγκέφαλό μας.
Ο εγκέφαλος είναι το όργανο πού βρίσκετε μέσα στο κρανίο του κεφαλιού μας και πλέει μέσα στο εγκεφαλονωτιαίο υγρό . Όταν βάλετε λάδι σε ένα ποτήρι νερό το λάδι θα βγεί νικητής , θα κάτσει πάνω στο νερό.
Για να είναι πάντα ενεργός και δραστήριος ο εγκέφαλος πρέπει να τον «λαδώνουμε». Η θεά της σοφίας η Αθηνά δεν διάλεξε τυχαία την ελιά. Η Αθηνά γεννήθηκε από το κεφάλι του Δία. Ξεπετάχτηκε πάνοπλη με ένα κτύπημα του Ηφαίστου. Η Αθηνά είναι η σκέψη και ή ιδέα πού ξεπετιέται από το μυαλό μας με ηλεκτρικές κεντρίσεις . Κατά τη διαδικασία της γήρανσης και σε καταστάσεις όπως η απώλεια μνήμης και η νόσος του Alzheimer αυξάνονται οι απαιτήσεις του οργανισμού σε μονοακόρεστα λιπαρά οξέα, γιατί βοηθούν στο να διατηρείται η δομή του κυτταρικού τοιχώματος του εγκεφάλου. {διαβάστε εδώ http://www.solon.org.gr/index.php/2008-07-15-19-13-34/43--yg-/1681-elaiolado-to-xrisafi-sto-piato-mas-seira-ygeia-kai-diatrofi.html }
Το λάδι της ελιάς μας κάνει πιο υγιείς και πιο έξυπνους . {διαβάστε εδώ http://www.elia-diktyo.gr/Vivlia/Stylida/7_1.htm} Γιαυτό εδώ σε αυτή την χώρα γεννήθηκε ο πολιτισμός. Γιατί η διατροφή είναι το Α και το Ω . Ο Όμηρος αναφέρεται στο ελαιόλαδο ως "χρυσό υγρό" και ο Ιπποκράτης, ως τον «μεγάλη θεραπευτή". Κατά το μυστήριο της βαπτίσεως το παιδί το βαπτίζουν στο νερό και το λαδώνουν .
Οι αντιοξειδωτικές ουσίες που περιέχονται στο ελαιόλαδο έχουν αντικαρκινική δράση, μέσω της παρεμπόδισης του σχηματισμού των ελευθέρων ριζών και ως εκ τούτου του οξειδωτικού στρες. {διαβάστε εδώ http://fillaelias.blogspot.com/ }
Και βέβαια η ευεργετική συμβολή της ελιάς στον εγκέφαλο συνδέεται και με την έννοια της αποβολής του άγχους. Η κατανάλωση ελαίου και μόνο στην διατροφή μας και όχι βουτύρου ή σπορέλαιων διατηρεί την εγρήγορση του νού μας , την ευστροφία του και την θετική σκέψη.
ΠΗΓΗ :http://periergaa.blogspot.com
"ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ".
Το μήνυμα των δημιουργών των «ελληνικών τεράτων»
Η Beetroot Design Group, μια ομάδα designers από τη Θεσσαλονίκη, που απέσπασε την υψηλότερη διάκριση στο χώρο του επικοινωνιακού design παγκοσμίως (red dot Agency of the Year) και το Μουσείο Μπενάκη παρουσιάζουν και σας προσκαλούν στην έκθεση της Beetroot: «The Greek Monsters» (Τα ελληνικά τέρατα) που ύστερα από την τεράστια επιτυχία της σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες, έρχεται για πρώτη φορά στη χώρα μας.
Τα «Ελληνικά Τέρατα» θα εκτίθενται στο Μουσείο Μπενάκη της οδού Πειραιώς από την Παρασκευή 27 του μηνός, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, μετά την βράβευσή τους στη Γερμανία και την περιοδεία τους σε διάφορες πρωτεύουσες του κόσμου.
Γλυπτά τέρατα της ελληνικής μυθολογίας, άλλα σε μεγάλη και άλλα σε μικρότερη κλίμακα, κάποια ζωγραφισμένα με πινέλο, άλλα αόρατα που γίνονται αντιληπτά μέσω κινητών και υπολογιστών, όλα σχεδιασμένα σε έναν νέο-μελανόμορφο ρυθμό.
Ο Μινώταυρος, ο Κύκλωπας, οι ιπτάμενες Στυμφαλίδες Όρνιθες, δύο γιγαντιαία γλυπτά της Σκύλλας και Χάρυβδης, οι Σειρήνες, που στην έκθεση είναι αόρατες και γίνονται αντιληπτές μόνο από το τραγούδι τους, «μας φωνάζουν ότι η δημιουργία είναι χαρά», λένε οι έντεκα Έλληνες, νέοι ταλαντούχοι designers.
Ευτυχείς για τη μεγάλη διάκριση που απέσπασαν, πρώτοι ανάμεσα σε διεθνείς, μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες ντιζάιν, ήθελαν να δείξουν με το χιουμοριστικό τους έργο, σε μια εποχή που είχε ήδη αρχίσει ο διασυρμός της Ελλάδας από τα διεθνή μέσα ενημέρωσης, ότι οι Έλληνες «δεν είμαστε τα τέρατα της Ευρώπης αλλά εργατικοί, δημιουργικοί και δεν υπολειπόμαστε σε τίποτε από τους άλλους» εξηγούν οι Beetroot.
Η έκθεσή τους στηρίζεται σε τρεις άξονες, μυθολογία, πολιτική και ντιζάιν, και οι ίδιοι στέλνουν το αισιόδοξο μήνυμα «Κουράγιο. Είμαστε Έλληνες που δουλεύουμε και θα τα πάμε καλά».
Η έκθεση θα διαρκέσει έως τις 29/7.
Τα «Ελληνικά Τέρατα» θα εκτίθενται στο Μουσείο Μπενάκη της οδού Πειραιώς από την Παρασκευή 27 του μηνός, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, μετά την βράβευσή τους στη Γερμανία και την περιοδεία τους σε διάφορες πρωτεύουσες του κόσμου.
Γλυπτά τέρατα της ελληνικής μυθολογίας, άλλα σε μεγάλη και άλλα σε μικρότερη κλίμακα, κάποια ζωγραφισμένα με πινέλο, άλλα αόρατα που γίνονται αντιληπτά μέσω κινητών και υπολογιστών, όλα σχεδιασμένα σε έναν νέο-μελανόμορφο ρυθμό.
Ο Μινώταυρος, ο Κύκλωπας, οι ιπτάμενες Στυμφαλίδες Όρνιθες, δύο γιγαντιαία γλυπτά της Σκύλλας και Χάρυβδης, οι Σειρήνες, που στην έκθεση είναι αόρατες και γίνονται αντιληπτές μόνο από το τραγούδι τους, «μας φωνάζουν ότι η δημιουργία είναι χαρά», λένε οι έντεκα Έλληνες, νέοι ταλαντούχοι designers.
Ευτυχείς για τη μεγάλη διάκριση που απέσπασαν, πρώτοι ανάμεσα σε διεθνείς, μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες ντιζάιν, ήθελαν να δείξουν με το χιουμοριστικό τους έργο, σε μια εποχή που είχε ήδη αρχίσει ο διασυρμός της Ελλάδας από τα διεθνή μέσα ενημέρωσης, ότι οι Έλληνες «δεν είμαστε τα τέρατα της Ευρώπης αλλά εργατικοί, δημιουργικοί και δεν υπολειπόμαστε σε τίποτε από τους άλλους» εξηγούν οι Beetroot.
Η έκθεσή τους στηρίζεται σε τρεις άξονες, μυθολογία, πολιτική και ντιζάιν, και οι ίδιοι στέλνουν το αισιόδοξο μήνυμα «Κουράγιο. Είμαστε Έλληνες που δουλεύουμε και θα τα πάμε καλά».
Η έκθεση θα διαρκέσει έως τις 29/7.
ΠΗΓΗ...http://www.pinnokio.gr
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΤΙΚΗ!
Οι αυτόματες μηχανές χάνονται μέσα στον αρχαίο ελληνικό μύθο. Η ποιητική φαντασία όχι μόνο πλάθει αλλά και οραματίζεται, προβλέπει, επινοεί μηχανές αυτοκίνητες, όπως τους αυτόματους τρίποδες του Ηφαίστου στην Ομηρική Ιλιάδα ή τα αυτόματα πλοία των Φαιάκων στην Οδύσσεια. Ο μυθικός ανθρωπομορφισμός, η ποιητική δηλαδή πρόθεση να αποκτήσει η φύση ανθρώπινη μορφή και ψυχή, επηρεάζει και την ελληνική σκέψη.
Πανάρχαιο τεχνικό όραμα, που σταδιακά εξελίσσεται σε έμπρακτη τεχνική επιδίωξη, είναι η κατασκευή αυτοκινούμενων, όμοιων με ζωντανά όντα, σαν τις χρυσές θεραπαινίδες του Ηφαίστου ή σαν τον μπρούντζινο γίγαντα Τάλω.
Η τεχνική σκέψη πραγματοποίησε στην ιστορική της εξέλιξη τρία μεγάλα άλματα.
Το πρώτο αφορά την εφεύρεση των εργαλείων, που επεκτείνουν τη δύναμη, τις ικανότητες, την εμβέλεια του ανθρώπου, όπως το ρόπαλο, το ακόντιο και το δρεπάνι.
Το δεύτερο άλμα αφορά την επινόηση των μηχανών που λειτουργούν με εξωτερική ενέργεια, όπως το τόξο, η άμαξα, το πλοίο, οι σύνθετες πολεμικές μηχανές.
Το τρίτο άλμα αφορά τις αυτοκίνητες μηχανές, τα αυτόματα που κινούνται μόνα τους με εσωτερική ενέργεια, ψυχή κατά τους προσωκρατικούς φιλοσόφους, όπως το περιστέρι του Αρχύτα τον 5ο αιώνα π.Χ., οι αυτόματοι καθρέπτες του Φίλωνα τον 3ο αιώνα π.Χ. και τα αυτόματα θέατρα του Ήρωνα τον 1ο αιώνα π.Χ.
Τα αυτόματα βρίσκονται στο τελευταίο σκαλοπάτι της τεχνολογικής πυραμίδας, αποτελούν την τεχνολογία αιχμής κάθε εποχής και μελετώνται, συστηματοποιούνται, κατατάσσονται, βελτιώνονται, υλοποιούνται και ανανεώνονται στα ελληνιστικά χρόνια, από μια σχολή μηχανικών, τον Φίλωνα τον Βυζάντιο, τον Κτησίβιο και τον Ήρωνα, που διέθεταν τον βιβλιογραφικό πλούτο της αλεξανδρινής βιβλιοθήκης, την όρεξη να αξιοποιήσουν, να βάλουν σε τάξη και να εφαρμόσουν σε ειρηνικές περιόδους τις εμπειρίες των πλούσιων μεσογειακών πολιτισμών και την πρόθεση να δημιουργήσουν τεχνολογίες.
Ήρων ο Αλεξανδρεύς
Ο Ήρων ο Αλεξανδρεύς ήταν μηχανικός και γεωμέτρης. Έζησε στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου περίπου τον 1ο π.Χ ή 1ο μ.Χ αιώνα. Η πιο διάσημη εφεύρεση του είναι η αιολόσφαιρα ή ατμοστρόβιλος, η πρώτη ατμομηχανή στην ιστορία. Υπήρξε διευθυντής της περίφημης Ανώτατης Τεχνικής Σχολής της Αλεξάνδρειας, το πρώτο πολυτεχνείο που είχε ιδρυθεί στο Μουσείο για μηχανικούς. Λέγεται ότι ακολουθούσε την θεωρία των ατόμων και τη Μηχανική Σύνταξη του Φίλωνα. Ιδέες του Κτησιβίου ήταν βάση για κάποια από τα έργα του. Ήταν γνωστός και ως Ήρων ο Κτησιβίου (ως μαθητή, πιθανότατα, του μεγάλου μαθηματικού και εφευρέτη Κτησιβίου), και Ήρων ο Μηχανικός.
Μερικά από τα σχέδια και τις εφευρέσεις του:
Αυτόματες πύλες ναού - Πνευματικά Α'
Κατασκευή ενός ναού ώστε με την έναρξη της θυσίας και το άναμμα της φλόγας να ανοίγουν αυτόματα οι πύλες οι οποίες κλείνουν αυτόματα με το τέλος της θυσίας και το σβήσιμο της φλόγας.
Με το άναμμα της φλόγας θερμός αέρας διοχετεύεται από τον σωλήνα ξη στη σφαίρα και πιέζει την ελεύθερη επιφάνεια του νερού το οποίο βρίσκει διέξοδο, μέσα από τον σωλήνα κλμ, στο δοχείο ν. Η αύξηση του βάρους του δοχείου δημιουργεί κίνηση προς τα κάτω. Έτσι η αλυσίδα ανάρτησης του δοχείου ξετυλίγεται από τους δύο κατακόρυφους στύλους οι οποίοι με την περιστροφή τους ανοίγουν τις πύλες του ναού. Το σβήσιμο του βωμού συνεπάγεται πτώση της θερμοκρασίας του αέρα στο κλειστό σύστημα σφαίρα-δοχείο, με αποτέλεσμα ο αέρας να συσταλθεί και να δημιουργήσει υποπίεση στη σφαίρα με αποτέλεσμα την αναρρόφηση του νερού από το δοχείο και την απώλεια του βάρους του. Έτσι το αντίβαρο στην πλευρά αβ δημιουργεί την αντίστροφη περιστροφή στους κατακόρυφους στύλους και το κλείσιμο της πύλης του βωμού. Πανάρχαιο τεχνικό όραμα, που σταδιακά εξελίσσεται σε έμπρακτη τεχνική επιδίωξη, είναι η κατασκευή αυτοκινούμενων, όμοιων με ζωντανά όντα, σαν τις χρυσές θεραπαινίδες του Ηφαίστου ή σαν τον μπρούντζινο γίγαντα Τάλω.
Η τεχνική σκέψη πραγματοποίησε στην ιστορική της εξέλιξη τρία μεγάλα άλματα.
Το πρώτο αφορά την εφεύρεση των εργαλείων, που επεκτείνουν τη δύναμη, τις ικανότητες, την εμβέλεια του ανθρώπου, όπως το ρόπαλο, το ακόντιο και το δρεπάνι.
Το δεύτερο άλμα αφορά την επινόηση των μηχανών που λειτουργούν με εξωτερική ενέργεια, όπως το τόξο, η άμαξα, το πλοίο, οι σύνθετες πολεμικές μηχανές.
Το τρίτο άλμα αφορά τις αυτοκίνητες μηχανές, τα αυτόματα που κινούνται μόνα τους με εσωτερική ενέργεια, ψυχή κατά τους προσωκρατικούς φιλοσόφους, όπως το περιστέρι του Αρχύτα τον 5ο αιώνα π.Χ., οι αυτόματοι καθρέπτες του Φίλωνα τον 3ο αιώνα π.Χ. και τα αυτόματα θέατρα του Ήρωνα τον 1ο αιώνα π.Χ.
Τα αυτόματα βρίσκονται στο τελευταίο σκαλοπάτι της τεχνολογικής πυραμίδας, αποτελούν την τεχνολογία αιχμής κάθε εποχής και μελετώνται, συστηματοποιούνται, κατατάσσονται, βελτιώνονται, υλοποιούνται και ανανεώνονται στα ελληνιστικά χρόνια, από μια σχολή μηχανικών, τον Φίλωνα τον Βυζάντιο, τον Κτησίβιο και τον Ήρωνα, που διέθεταν τον βιβλιογραφικό πλούτο της αλεξανδρινής βιβλιοθήκης, την όρεξη να αξιοποιήσουν, να βάλουν σε τάξη και να εφαρμόσουν σε ειρηνικές περιόδους τις εμπειρίες των πλούσιων μεσογειακών πολιτισμών και την πρόθεση να δημιουργήσουν τεχνολογίες.
Ήρων ο Αλεξανδρεύς
Ο Ήρων ο Αλεξανδρεύς ήταν μηχανικός και γεωμέτρης. Έζησε στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου περίπου τον 1ο π.Χ ή 1ο μ.Χ αιώνα. Η πιο διάσημη εφεύρεση του είναι η αιολόσφαιρα ή ατμοστρόβιλος, η πρώτη ατμομηχανή στην ιστορία. Υπήρξε διευθυντής της περίφημης Ανώτατης Τεχνικής Σχολής της Αλεξάνδρειας, το πρώτο πολυτεχνείο που είχε ιδρυθεί στο Μουσείο για μηχανικούς. Λέγεται ότι ακολουθούσε την θεωρία των ατόμων και τη Μηχανική Σύνταξη του Φίλωνα. Ιδέες του Κτησιβίου ήταν βάση για κάποια από τα έργα του. Ήταν γνωστός και ως Ήρων ο Κτησιβίου (ως μαθητή, πιθανότατα, του μεγάλου μαθηματικού και εφευρέτη Κτησιβίου), και Ήρων ο Μηχανικός.
Μερικά από τα σχέδια και τις εφευρέσεις του:
Αυτόματες πύλες ναού - Πνευματικά Α'
Κατασκευή ενός ναού ώστε με την έναρξη της θυσίας και το άναμμα της φλόγας να ανοίγουν αυτόματα οι πύλες οι οποίες κλείνουν αυτόματα με το τέλος της θυσίας και το σβήσιμο της φλόγας.
Αυτορυθμιζόμενο λυχνάρι Ήρων - Πνευματικά
Το λυχνάρι τροφοδοτείται αρχικά με λάδι, όσο όμως το λάδι καίγεται και χαμηλώνει η στάθμη του, ένας μικρός πλωτήρας μετακινείται προς τα κάτω, συμπαρασύρει έναν τροχό και αυτός με τη σειρά του μετακινεί ένα σύρμα γύρω από το οποίο είναι τυλιγμένο το φυτίλι. Κατεβαίνοντας με αυτό τον τρόπο η στάθμη του λαδιού ανεβαίνει το φυτίλι.
Θαυματοποιητική τέχνη - Πνευματικά Α' και Β΄
Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι διακοσμητικές κατασκευές που λειτουργούν με την δύναμη της μηχανικής και παρέχουν ένα είδος θαύματος στους πιστούς :
α.
Μόλις ανάψει ο βωμός, ο αέρας θερμαινόμενος διαστέλλεται. Η πίεση που δημιουργείται μεταφέρεται μέσω των σωλήνων λθ στα χέρια των ομοιωμάτων από τα οποία ρέουν σταγόνες θυμιάματος στο βωμό.
β.
Ενώ το μοσχάρι πίνει νερό με το σιφόνι αβγδ, ένα σπαθί μπορεί να του κόβει το λαιμό, από τη διαδρομή οπ, χωρίς να διακόπτεται η ροή του νερού και χωρίς το κεφάλι να αποκόπτεται από το σώμα. Αυτό επιτυγχάνεται με τον παρακάτω μηχανισμό που είναι κατάλληλα τοποθετημένος μέσα στο λαιμό του ζώου.
γ.
Μόλις ανάψει ο βώμος, ο αέρας θερμαινόμενος διαστέλλεται. Η πίεση που δημιουργείται μεταφέρεται μέσω των σωλήνων εηθ και εηξ και ασκείται στις επιφάνειες ρ και π. Έτσι μέσω των σωλήνων σ και υ μεταφέρονται σταγόνες θυμιάματος στο βωμό. Συγχρόνως ένας σωλήνας μεταφέρει αέρα από το σημείο ε προς ένα ακροφύσιο τοποθετημένο στο στόμα του δράκοντα ο οποίος ενώ πραγματοποιείται η σπονδή συρίζει.
δ.
Αν κάποιος μετακινήσει το μήλο κ, τότε το βάρος θ απελευθερώνει το χέρι του Ηρακλή ο οποίος τοξεύει τον δράκοντα. Συγχρόνως το βάρος βυθίζεται στο νερό ανεβάζοντας τη στάθμη του. Έτσι ο αέρας συμπιέζεται μέσα στο σωλήνα ψω και βγαίνει με κάποια πίεση από το στόμιο ω, δημιουργώντας ένα συριγμό. Ενώ λοιπόν ο δράκοντας τοξεύεται από τον Ηρακλή σφυρίζει.
ε.
Στο ράμφος του αετού βρίσκεται ένα κριμένο σιφόνι. Μόλις πλησιάσει κάποιος ένα δοχείο με νερό αρχίζει να ρέει προς το εσωτερικό του μηχανισμού, προξενώντας θορύβους που προσομοιάζουν την κατάποση.
ΠΗΓΗ...http://logioshermes.blogspot.com
ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΗΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ.
Η αρχική ιδέα απέβλεπε στην αντιμετώπιση των εχθρικών βλημάτων και ιδιαίτερα της τορπίλης. Έτσι με τη δημιουργία ενός ισχυρού ηλεκτρομαγνητικού πεδίου γύρω από το πλοίο, οι τορπίλες όχι μόνο δε θα έφταναν ποτέ στα τοιχώματα του πλοίου, αλλά θα γύριζαν και από κει που ήρθαν.
Στη συνέχεια κάποιος έριξε την ιδέα να χρησιμοποιήσει το ίδιο πεδίο και για να εξασφαλίσει την οπτική κάλυψη του σκάφους, με άλλα λόγια, να το κάνει αόρατο, δημιουργώντας ηλεκτρομαγνητικό πεδίο όχι μόνο στο νερό αλλά και στον αέρα.
ΠΗΓΗ...http://logioshermes.blogspot.com
ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΟ ΠΑΣΤΙΤΣΙΟ ΜΕ ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ.
Συστατικά
* 500 γρ. μακαρόνια για παστίτσιο
* λίγη κανέλα
* 1 κιλό μανιτάρια τεμαχισμένα
* 1 φλιτζάνι λάδι
* 3 μέτρια κρεμμύδια
* 1 ποτηράκι λευκό κρασί
* 300 γρ. χυμός ντομάτας
* Για την μπεσαμέλ
* λίγος μαιντανός
* 7 φλιτζάνια νερό ή γάλα σόγιας
* λίγο μπαχάρι
* 1 φλιτζάνι αλεύρι
* λίγο πιπέρι μαύρο
* 1 φλιτζάνι λάδι, 1 κουταλάκι αλάτι
Εκτέλεση
1.Ετοιμάζουμε την σάλτσα - βράζοντας τα κρεμμύδια που έχουμε λιώσει στο μπλέντερ μαζί με την ντομάτα, τον μαιντανό και αργότερα προσθέτοντας τα μπαχαρικά - ώσπου να στεγνώσει. Σωτάρουμε τα μανιτάρια με ένα φλιτζάνι λάδι και ένα ποτηράκι λευκό κρασί, ώσπου να στεγνώσουν. Ενώνουμε την σάλτσα με τα μανιτάρια. Τα βράζουμε μαζί 5 - 10 λεπτά και αλατίζουμε κανονικά.
2.Για να κάνουμε την μπεσαμέλ, βράζουμε το νερό η το φυτικό γάλα με το λάδι και το αλάτι και προσθέτουμε το αλεύρι καλά διαλυμένο σε λίγο κρύο νερό. Βάζουμε τα μισά μακαρόνια σε καλά λαδωμένο μέτριο ταψί και μετά βάζουμε την σάλτσα.Στρώνουμε τα υπόλοιπα μακαρόνια και από πάνω την μπεζαμέλ,να καλυφθεί όλη η επιφάνεια. Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο , μέχρι να ροδίσει , σε θερμοκρασία 200 βαθμούς.
ΠΗΓΗ...http://agioritikovima.gr
* 500 γρ. μακαρόνια για παστίτσιο
* λίγη κανέλα
* 1 κιλό μανιτάρια τεμαχισμένα
* 1 φλιτζάνι λάδι
* 3 μέτρια κρεμμύδια
* 1 ποτηράκι λευκό κρασί
* 300 γρ. χυμός ντομάτας
* Για την μπεσαμέλ
* λίγος μαιντανός
* 7 φλιτζάνια νερό ή γάλα σόγιας
* λίγο μπαχάρι
* 1 φλιτζάνι αλεύρι
* λίγο πιπέρι μαύρο
* 1 φλιτζάνι λάδι, 1 κουταλάκι αλάτι
Εκτέλεση
1.Ετοιμάζουμε την σάλτσα - βράζοντας τα κρεμμύδια που έχουμε λιώσει στο μπλέντερ μαζί με την ντομάτα, τον μαιντανό και αργότερα προσθέτοντας τα μπαχαρικά - ώσπου να στεγνώσει. Σωτάρουμε τα μανιτάρια με ένα φλιτζάνι λάδι και ένα ποτηράκι λευκό κρασί, ώσπου να στεγνώσουν. Ενώνουμε την σάλτσα με τα μανιτάρια. Τα βράζουμε μαζί 5 - 10 λεπτά και αλατίζουμε κανονικά.
2.Για να κάνουμε την μπεσαμέλ, βράζουμε το νερό η το φυτικό γάλα με το λάδι και το αλάτι και προσθέτουμε το αλεύρι καλά διαλυμένο σε λίγο κρύο νερό. Βάζουμε τα μισά μακαρόνια σε καλά λαδωμένο μέτριο ταψί και μετά βάζουμε την σάλτσα.Στρώνουμε τα υπόλοιπα μακαρόνια και από πάνω την μπεζαμέλ,να καλυφθεί όλη η επιφάνεια. Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο , μέχρι να ροδίσει , σε θερμοκρασία 200 βαθμούς.
ΠΗΓΗ...http://agioritikovima.gr
"ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ,ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ..."
ούτε τα μεγάλα λόγια τελειώσαν, ούτε και οι υποσχέσεις. τα χουμε μεγάλη ανάγκη αυτά. ακόμα κι αν ξέρουμε πως είναι ψέματα, είναι λάθος, είναι αστεία. από κάπου θέλουμε να πιαστούμε. σαν τα ρούχα στην ντουλάπα. τόσο όμορφα, τόσο αρκετά, μα μόνο δυό φίλοι έκει έξω σε βλέπουν γυμνό. κι αυτό είναι που έχεις ανάγκη. κάποιος να σου χαϊδέψει τα μαλλιά και να σου πει πόσο στ' αλήθεια αξίζεις. μιαν αγκαλιά κι ένα χάδι. ένα όνειρο να ζήσεις για κάποιους μήνες. μετά θα ρθει το καλοκαίρι και τότε θα φανεί αν αξίζει. αυτός ο χειμώνας σηματοδοτήθηκε με τόσα deadlines. επιζήσαμε. ξεκαθάρισε η ήρα από το στάρι. και βρεθήκαμε σε μια μπάρα να πίνουμε μπύρες, ενώ η θερμοκρασία ανέβηκε και βγήκαν τα κοντομάνικα. η ζωή πάντα νικά κι εμείς γινόμαστε πιο σοφοί. έτσι πάει το πράγμα. όταν έχεις μεθύσει, δεν έχεις άγχος για το αύριο. όταν ξυπνάς μετά από hangover, θυμάσαι το χθες. η δουλεια σου υπενθυμίζει τι έχεις να κάνεις. κι όλο αυτό φαντάζει με μια ατελείωτη φάρσα. τα κόψαμε όλα, δεν έχουμε τι να ψηφίσουμε, θα στρώσουμε κουβέρτες για να φάμε κεφτεδάκια την κυριακή. γεννηθήκαμε ρομαντικοί, ας μας σκοτώσουν γι αυτό. μια φέτα ψωμί, θα βρούμε να φάμε.
ΠΗΓΗ...http://www.lifo.gr