Αριδαία, 02/04/2021
Θέμα: Έκδοση Βεβαίωσης Μόνιμης Κατοικίας με την επίδειξη αστυνομικής ταυτότητας.
Ο Δήμος Αλμωπίας, απλουστεύει τις υπηρεσίες προς τους δημότες, αξιοποιώντας τις δυνατότητες της νέας ηλεκτρονικής υπηρεσίας που παρέχεται πλέον για τους πολίτες μέσα από τον κόμβο govHUB της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος (ΚΕΔΕ) σε συνεργασία με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, την ΑΑΔΕ και τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης
Η υπηρεσία αυτή αφορά την Έκδοση Βεβαίωσης
Μόνιμης Κατοικίας από τον οικείο Δήμο στον οποίο κατοικεί ο
πολίτης, χωρίς την προσκόμιση δικαιολογητικών.
Η υπηρεσία,
«Πιστοποίηση Μόνιμης Κατοικίας» είναι ήδη διαθέσιμη στους υπαλλήλους του Δήμου
Αλμωπίας και στους Δήμους όλης της χώρας, μέσω του Κόμβου Υπηρεσιών govHUB. Ο πολίτης έχει πλέον τη δυνατότητα να λαμβάνει
την εν λόγω Βεβαίωση ΜΟΝΟ με την επίδειξη της αστυνομικής του ταυτότητας ή
οποιουδήποτε άλλου εγγράφου που βεβαιώνει τον ΑΦΜ του.
Η έκδοση της βεβαίωσης
πραγματοποιείται χωρίς την κατάθεση Υπεύθυνης Δήλωσης από πλευράς του πολίτη
και την προσκόμιση δικαιολογητικών όπως συνέβαινε μέχρι σήμερα (φωτοαντίγραφο
Αστυνομικής Ταυτότητας, Εκκαθαριστικού Ε1 και λογαριασμών ΔΕΚΟ).
Τα
στοιχεία του πολίτη αντλούνται αυτοματοποιημένα μέσω του Κόμβου Υπηρεσιών
govHUB και του Κέντρου Διαλειτουργικότητας της ΓΓΠΣΔΔ, με ασφαλή για την
προστασία των προσωπικών δεδομένων τρόπο, μέσα από το φορολογικό μητρώο της
ΑΑΔΕ.
Επισημαίνεται ότι στην
παρούσα βεβαίωση, θα αναγράφονται τα στοιχεία που αντλούνται από το σύστημα της
ΑΑΔΕ και γι’ αυτό συνιστάται ο έλεγχος τους από τον δημότη, καθώς σε περίπτωση
που δεν μπορούν να διασταυρωθούν τα στοιχεία, θα απαιτούνται επιπλέον
δικαιολογητικά (Εκκαθαριστικό Ε1 ή φωτοαντίγραφο λογαριασμού ΔΕΚΟ).