Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

Ι.Μ Αγίου Ιλαριωνος

Ιερός Ναός Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη του χωριού.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη πλατείας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Νερόμυλος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πετροντούβαρο.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Σοκάκι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Ι.Μ Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Καταρράκτης.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Αγία Παρασκευή.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Φράγμα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

"Μπιτσκία".

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης .

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χορευτικός σύλλογος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εκκλησία - κοινότητα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άνοιξη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2014

ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΑΠΟ ΚΑΡΚΙΝΟ ΣΤΗ ΜHΤΡΑ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΜΕ ΠΟΛΥΠΟΔΕΣ



Διπλάσια πιθανότητα να αναπτύξουν καρκίνο στη μήτρα, σε σχέση με τις υπόλοιπες  , έχουν οι γυναίκες που εμφανίζουν πολύποδες!
Αυτό τονίζουν οι γυναικολόγοι προσθέτοντας πως  σύμφωνα με επιστημονικές μελέτες έχει διαπιστωθεί ότι 10-34% των περιπτώσεων καρκίνου του ενδομητρίου σε γυναίκες στην εμμηνόπαυση σχετίζονται με την παρουσία πολυπόδων.
Ταυτόχρονα όμως οι πολύποδες μπορεί να είναι αιτία υπογονιμότητας (αποβολή) σε γυναίκες που βρίσκονται σε αναπαραγωγική ηλικία.
«Πράγματι τα στοιχεία δείχνουν ότι διπλασιάζεται η πιθανότητα εμφάνισης καρκίνου στις γυναίκες αυτές και για το λόγο αυτό θα πρέπει να αφαιρούνται άμεσα οι πολύποδες» αναφέρει ο  Διδάκτορας του Πανεπιστημίου της Αθήνας, τ. Επιμελητής Μαιευτικής Γυναικολογίας του Princess Royal University Hospital London και συνεργάτης των Νοσοκομείων Μητέρα και Υγεία, κ Στέφανος Χανδακάς.

Σύμφωνα με τους γυναικολόγους  η αντιμετώπιση των πολυπόδων του ενδομητρίου  γίνεται χειρουργικά. Η υστεροσκόπηση αποτελεί τη μέθοδο εκλογής για την αφαίρεση των πολυπόδων του ενδομητρίου. Όταν  οι πολύποδες εντοπιστούν έγκαιρα, πριν επεκταθούν,  γίνεται καυτηριασμός. Αντίθετα  η απόξεση του ενδομητρίου θα αποτύχει στην πλήρη αφαίρεση των πολυπόδων,  στο 1/3 των περιπτώσεων. Η αφαίρεση ενός πολύποδα δεν αποκλείει την πιθανότητα να εμφανίσει η γυναίκα στο μέλλον έναν νέο πολύποδα.
 
 
 
         ΠΟΛΥΠΟΔΕΣ- ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ- ΔΙΑΓΝΩΣΗ
Ο πολύποδας του ενδομητρίου είναι μία καλοήθης μάζα η οποία αναπτύσσεται στο εσωτερικό περίβλημα της μήτρας, το ενδομήτριο. Συνήθως συνδέεται με τη μήτρα με έναν λεπτό μίσχο, αλλά ορισμένες φορές μπορεί να έχει πλατιά βάση και πρόκειται για μία εξαιρετικά συχνή αλλοίωση (ανευρίσκεται στο 10% των γυναικών που υποβάλλονται σε υστερεκτομή), η οποία εμφανίζεται κυρίως σε γυναίκες ηλικίας 40-60 χρόνων.
 Ο μίσχος του πολύποδα μπορεί να είναι εξαιρετικά μακρύς, φτάνοντας ορισμένες φορές μέχρι και τον τράχηλο. Το μέγεθος του πολύποδα μπορεί να ποικίλει, από λίγα χιλιοστά έως μερικά εκατοστά. Ο καλοήθης αυτός όγκος μπορεί να αντιδρά ή όχι στις ωοθηκικές ορμόνες, όπως ακριβώς συμβαίνει και με τον φυσιολογικό ιστό του ενδομητρίου.
Στις περισσότερες περιπτώσεις αναπτύσσεται στον πυθμένα της μήτρας, χωρίς όμως να αποκλείεται η εμφάνισή του σε οποιοδήποτε σημείο της κοιλότητας του ενδομητρίου ή και στον ισθμό του τραχήλου.
Συνήθως πρόκειται για μονήρη βλάβη, αλλά στο 20% των περιπτώσεων αναπτύσσονται πολλαπλοί πολύποδες.
Μορφολογικά οι πολύποδες διακρίνονται σε τρεις βασικές κατηγορίες:
  • Yπερπλαστικοί πολύποδες( οι συνηθέστεροι με ποικιλία στο μέγεθος και στο σχήμα τους, ενώ ταυτόχρονα είναι ευαίσθητοι στη δράση των οιστρογόνων)
  • Ατροφικοί πολύποδες  ( απαντώνται σε μετεμμηνοπαυσιακές γυναίκες και πρόκειται για υπερπλαστικούς ή λειτουργικούς πολύποδες που έχουν ατροφήσει)
  • Λειτουργικοί πολύποδες( λιγότερο συχνοί, εμφανίζουν παρόμοια χαρακτηριστικά με αυτά του γειτονικού ενδομητρίου).
«Συνήθως οι πολύποδες δεν εμφανίζουν συμπτώματα. Στις περιπτώσεις που είναι συμπτωματικοί, η συνηθέστερη εκδήλωσή τους είναι η απώλεια μικρής ποσότητας αίματος από τον κόλπο στην μέση του κύκλου  και η αυξημένη απώλεια αίματος κατά τη διάρκεια της περιόδου»εξηγεί ο Δρ Χανδακάς και καταλήγει.
 «Αποτελούν αίτιο αιμορραγίας από τον κόλπο στις μετεμμηνοπαυσιακές γυναίκες στο 40-50%. Όταν ο πολύποδας έχει αποκτήσει αγγεία, μπορεί να υπάρξει μεγαλύτερη απώλεια αίματος κατά τη διάρκεια της περιόδου και σταγονοειδής κολπική αιμόρροια στο μεσοδιάστημα μεταξύ των περιόδων ή μετά την εμμηνόπαυση».
Ένας ενδομητριακός πολύποδας εντοπίζεται συνήθως  κατά την διάρκεια ενός τακτικού υπερηχογραφικού ελέγχου η κατά την διερεύνηση της κολπικής αιμόρροιας.
 Ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο στην απεικόνιση των ενδομητρικών πολυπόδων είναι η σονοϋστερογραφία, μία μορφή υπέρηχου και η τρισδιάστατη υπερηχογραφία, μέθοδοι που ανιχνεύουν με μεγάλη ευαισθησία την ύπαρξη των ενδομητρικών πολυπόδων και είναι πλέον εξέταση ρουτίνας στο κατάλληλα εξοπλισμένο ιατρείο του ειδικού γυναικολόγου.
 Η εξέταση εκλογής για την απεικόνισή τους είναι η διαγνωστική υστεροσκόπηση, κατά την οποία ένα ειδικό ενδοσκόπιο, το υστεροσκόπιο προωθείται διαμέσου του τραχήλου μέσα στην ενδομητρική κοιλότητα και επιτρέπει στον γυναικολόγο που είναι εξοικειωμένος με τη χρήση της να έχει άμεση οπτική επαφή με την κοιλότητα, να διαπιστώσει πιθανές αλλοιώσεις όπως και να λάβει δείγματα για βιοψία.

www.drchandakas.gr   τηλ 210 6436258

Η ΔΡΑΣΗ "ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΙΑΤΟ ΓΕΜΑΤΟ" ΞΕΚΙΝΑ ΣΤΗΝ Π.Ε. ΠΕΛΛΑΣ



Η Π.Ε. Πέλλας συλλέγει τρόφιμα «Για ένα πιάτο γεμάτο»

Αντιπεριφερειάρχης Θ. Θεοδωρίδης: «Απαιτείται η ενεργοποίηση όλης της τοπικής κοινωνίας για τη στήριξη των συμπολιτών μας που έχουν την ανάγκη μας.» 


«Για ένα πιάτο γεμάτο» θα συλλέγει τρόφιμα η Π.Ε. Πέλλας από σήμερα και μέχρι τις 5 Δεκεμβρίου για την έμπρακτη στήριξη των συμπολιτών μας που έχουν ανάγκη. Η δράση αυτή, που ξεκίνησε με πρωτοβουλία της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας σε συνεργασία με το «Ράδιο Θεσσαλονίκη» θα πραγματοποιηθεί σε όλη την Κεντρική Μακεδονία με στόχο τη συλλογή τροφίμων που θα δοθούν στα συσσίτια της Εκκλησίας, των Δήμων και των ιδρυμάτων.

Ο Αντιπεριφερειάρχης Πέλλας κ. Θεόδωρος Θεοδωρίδης ζητά από όλους τους φορείς της Περιφερειακής Ενότητας Πέλλας, δημόσιους και ιδιωτικούς και όλους τους συμπολίτες μας να συμμετέχουν στη δράση, να στηρίξουν την πρωτοβουλία της Περιφέρειας προσφέροντας ό, τι μπορεί ο καθένας για τους συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη.

Στην Περιφερειακή Ενότητα Πέλλας, οι χώροι όπου θα συλλέγονται τρόφιμα είναι:
1)    Στην Έδεσσα, τα γραφεία της Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας Π.Ε. Πέλλας, στο ισόγειο του Διοικητηρίου. Αρμόδιοι υπάλληλοι κα. Μούρτου Ευθαλία και κα. Τσαρτσαράκη Αικατερίνη.
2)    Στην Αριδαία, το υπόγειο του Δημαρχείου, με υπεύθυνο τον Εντεταλμένο Περιφερειακό Σύμβουλο σε θέματα Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας κ. Πέτρο Ζέρζη.
3)    Στη Σκύδρα, το Γραφείο Ποιοτικού και Φυτοϋγειονομικού Ελέγχου, στην οδό Μ. Αλεξάνδρου 2, με υπεύθυνο υπάλληλο τον κ. Γιώργο Γαϊτάνη.
4)    Στα Γιαννιτσά, το Γραφείο Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής Π.Ε. Πέλλας, πλατεία ΠΙΚΠΑ, με αρμόδιο υπάλληλο τον κ. Κοσμά Ερυθρόπουλο.

«Η πολύτιμη συμβολή όλων αποτελεί ένα ηχηρό μήνυμα διατήρησης της κοινωνικής συνοχής και ενδυνάμωσης του κοινωνικού ιστού για την προστασία και συμπαράσταση των συνανθρώπων μας που έχουν ανάγκη. Το επόμενο διάστημα θα υπάρξουν κι άλλες πρωτοβουλίες και δράσεις κοινωνικής αλληλεγγύης από την Π.Ε. Πέλλας για τη στήριξη των ανέργων και των άπορων οικογενειών στον καθημερινό αγώνα για βελτίωση της ποιότητας των συνθηκών διαβίωσης τους» δήλωσε ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Θεοδωρίδης.

"ΜΥΘΟΣ ΚΑΙ ΜΟΡΦΕΣ ΤΩΝ ΑΤΡΕΙΔΩΝ" ΣΤΟ ΞΕΝΙΤΙΔΕΙΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΡΙΔΑΙΑΣ


Το κορυφαίο έργο «Μύθος και Μορφές των Ατρειδών» του Ευριπίδη από το Θέατρο Γέννεσις, παρουσιάζουν η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, το Κέντρο Πολιτισμού Θεσσαλονίκης της Π.Κ.Μ., η Περιφερειακή Ενότητα Πέλλας  και ο Δήμος Αλμωπίας,  την Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014 και ώρα 20:30,  στo Ξενιτίδειο Πνευματικό Κέντρο Αριδαίας.
ΤΟ ΕΡΓΟ:
Έχοντας σαν βάση τα έργα του Ευριπίδη ‘Τρωάδες’, ‘Ηλέκτρα’ και ‘Ιφιγένεια εν Ταύροις’ ο σκηνοθέτης Αλέξης Μίγκας συνέθεσε ένα ενιαίο έργο που εξιστορεί όλο το μύθο της οικογένειας των Ατρειδών. Ξεκινά από την εκστρατεία εναντίον της Τροίας, για την οποία ο Αγαμέμνων θυσιάζει την κόρη του Ιφιγένεια. Ο πόλεμος, όπως κάθε πόλεμος, αφήνει πίσω του ερείπια και τσακισμένες ψυχές. Η αντιπολεμική κραυγή  του Ευριπίδη ηχεί ως σήμερα επίκαιρη και επαναστατική. Μετά την άλωση της Τροίας ο αρχιστράτηγος των Ελλήνων επιστρέφει στις Μυκήνες, τον σκοτώνει η γυναίκα του Κλυταιμνήστρα μαζί με τον Αίγισθο. Η κόρη τους Ηλέκτρα, που ζει αποδιωγμένη από τα παλάτια, περιμένει τον αδερφό της Ορέστη να έρθει από την εξορία που τον έστειλε ο Αίγισθος και να εκδικηθεί το φόνο του πατέρα του. Ο Ορέστης επιστρέφει και με τη βοήθεια της αδερφής του σκοτώνει τον Αίγισθο και την ίδια τη μητέρα του. Κυνηγημένος από τις Ερινύες καταφεύγει στην χώρα των Ταύρων, όπου ιέρεια στο ναό της Άρτεμης είναι η αδερφή του Ιφιγένεια. Μαζί με τον φίλο του Πυλάδη, οδηγούνται στο ναό για θυσία, σύμφωνα με τα έθιμα του τόπου. Τη θυσία θα κάνει η Ιφιγένεια. Τα δυο αδέρφια συναντιούνται και ακολουθεί μια από τις πιο δυνατές σκηνές στο παγκόσμιο θέατρο, η αναγνώριση των δυο αδερφών. Έτσι τελειώνει η περιπλάνηση του Ορέστη και μαζί με την Ιφιγένεια επιστρέφουν στο Άργος.
Ο συγκλονιστικός λόγος του Ευριπίδη που τολμάει να μιλήσει για θέματα συμπαντικής ηθικής και ανθρώπινων αξιών, σε εποχές πνευματικού Μεσαίωνα, είναι περισσότερο ζωντανός από ποτέ. Η παράσταση με μέσα απλά και λιτά, χωρίς εντυπωσιακά εφέ,  παραμένει πιστή στο πνεύμα του ποιητή και ακολουθεί την καταγγελτική του θέση για όλα τα δεινά που επισύρει η Ύβρις και η Νέμεσις στους ανθρώπους.

Το έργο «ΜΥΘΟΣ ΚΑΙ ΜΟΡΦΕΣ ΤΩΝ ΑΤΡΕΙΔΩΝ» ανεβαίνει σε διασκευή-ελεύθερη απόδοση και σκηνοθεσία του Αλέξη Μίγκα,  σκηνικά Γ. Ελεήμονα, κοστούμια της Σ. Τσελεπίδου,  μουσική του Σ. Λιάκου και συμμετέχουν 7 ηθοποιοί.


                                                                        
Η είσοδος στην παράσταση είναι ελεύθερη για το κοινό.


Η παράσταση είναι ενταγμένη στη δράση «Ευριπίδεια 2011-2014» του Ευρωπαϊκού Προγράμματος ΕΣΠΑ 2007-2013.

10 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΡΥΛΟ FREDDIE MERCURY

Magnify Image

Ένας από τους πιο ταλαντούχους, ευφυείς, αξεπέραστους περφόρμερ της γενιάς του, o Freddie Mercury συνεχίζει να προκαλεί το θαυμασμό και να μαγνητίζει τα βλέμματα όσων "σκάβουν" για διαμαντάκια στο YouTube, ακόμη και σήμερα, 23 χρόνια μετά το θάνατό του.
   Δεδομένου ότι ο front man των Queen, έπαιζε με τον ηδονισμό σε κάθε του περφόρμανς, κατατάσσεται επάξια στην πρώτη τριάδα, ίσως και στην κορυφή (κατά την ταπεινή άποψή μου) των μουσικών που κατάφεραν να διεισδύσουν βαθιά στα εγκεφαλικά μας κύτταρα.
   Αγαπούσε τις γάτες του τόσο πολύ, ώστε κάθε φορά που έφευγε για περιοδεία τηλεφωνούσε στο σπίτι για να μιλήσει μαζί τους. Η κάποτε σύντροφός του και δια βίου στενή του φίλη Mary Austin κρατούσε τις γάτες κοντά στο ακουστικό, ώστε να μπορούν να τον ακούνε να μιλάει. 
  Τον Νοέμβριο του 1991, λίγες ημέρες πριν πεθάνει, ο Freddie Mercury συναντήθηκε με τον μάνατζέρ του για να συζητήσουν ποιος θα ήταν ο καλύτερος τρόπος να αποκαλύψει στον κόσμο ότι είχε AIDS. Μόλις συμφώνησαν στο κείμενο της ανακοίνωσης, ο 45χρονος τραγουδιστής άρχισε να αναρωτιέται πώς θα τον θυμόταν o κόσμος. "Μπορείτε να κάνετε ό, τι θέλετε με τη μουσική μου," είπε, "αλλά μην με κάνετε να φαίνομαι βαρετός". 

  23 χρόνια μετά, εξακολουθεί να είναι ο ροκ σταρ των ροκ σταρ   

Παρακάτω θα βρείτε 10 πράγματα που δημοσίευσε το περιοδικό Clash και πιθανότατα δεν γνωρίζατε για τον Freddie Mercury.


   1. Ακόμη και το επίσημο διαβατήριο του έγραφε «Frederick Mercury», παρά το γεγονός ότι το όνομα γέννησής του ήταν Farrokh Bulsara. Αν τον αποκαλούσες διαφορετικά και όχι Freddie δεν θα σε έβλεπε με καλό μάτι. Άρχισε να χρησιμοποιεί το όνομα «Freddie» στο κολέγιο της Βομβάης, όπου ήταν έγκλειστος και το «Mercury», όταν έγινε μέλος των QUEEN.

     2. Δεν θεωρούσε τον εαυτό του ιδιαίτερα καλό πιανίστα. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, να φοβάται ιδιαίτερα κατά την εκτέλεση του «Bohemian Rhapsody» στις συναυλίες αφού ανησυχούσε ότι θα κάνει λάθη την ώρα που έπαιζε. Στα επόμενα χρόνια, άρχισε να χρησιμοποιεί όλο και λιγότερο το πιάνο στα άλμπουμ, έτσι ήταν ελεύθερος να χορέψει και να τα δώσει όλα κατά τη διάρκεια των συναυλιών.

     3. Στην τελευταία σκηνή του βίντεο «It's A Hard Life», όταν ο Freddie κάθεται στα σκαλιά, το κάνει πολύ προσεκτικά, γέρνοντας προς τη μία πλευρά. Είχε μόλις αφαιρέσει τον γύψο, αναμνηστικό μετά από ένα μεθυσμένο horseplay (χτυπιόταν πάνω στη σκηνή) που πήγε στραβά ένα βράδυ στο μπαρ "New York" του Μονάχου.  

   4. Στις συναυλίες του απέδιδε καλύτερα όταν είχαν προηγηθεί συναισθηματικές (και σωματικές) συγκρούσεις. Πριν από μια συναυλία στο Milton Keynes Bowl, ο Freddie Mercury καυγάδισε άσχημα με τον τότε σύντροφό του Bill Reid. Η έκρηξη ήταν τόσο μεγάλη που ο Reid δάγκωσε το χέρι του front man των Queen, αφήνοντας πάνω για ώρες, τα σημάδια των δοντιών του. Σε έναν άλλο καυγά μεταξύ τους, άφησαν το δωμάτιο του ξενοδοχείου τους με ένα στρώμα από σπασμένα γυαλιά και γύψο. 

    5. Σε ένα άλλο περιστατικό με τον Reid, οι δυο τους φώναζαν τόσο πολύ ο ένας στον άλλο και για τόσες ώρες που ο Freddie Mercury ξύπνησε με εντελώς βραχνή φωνή, την ημέρα μάλιστα που οι Queen θα τραγουδούσαν ζωντανά στο Saturday Night Live, ένα εξαιρετικά δημοφιλές σόου στις ΗΠΑ. Ολόκληρη τη μέρα προσπαθούσε με τους γιατρούς να ξαναβρεί τη φωνή του, κάτι που μετα βίας τελικά κατάφερε. 

    6. Μετά την επιβίβαση του σε μια πτήση για τη Νέα Υόρκη από το Τόκιο όπου βρισκόταν, ο Freddie Mercury ανακάλυψε ότι το αεροπλάνο ήταν ένα DC10, μοντέλο που στο παρελθόν είχε εμφανίσει διάφορα προβλήματα. "Το DC μοιάζει με θάνατο!" παρατήρησε και άρχισε να μαζεύει τα πράγματά του, τρέχοντας προς την έξοδο του αεροπλάνου και κλείνοντας τη μόνη διαθέσιμη θέση στην επόμενη πτήση 14 ώρες αργότερα. 

    7. Μία εποχή που ο Freddie Mercury ήταν σε περιοδεία στις Ηνωμένες Πολιτείες, ανακάλυψε ότι ο σύντροφός του Tony Bastin, έβλεπε κάποιον άλλο άνδρα. Την ίδια στιγμή, του έστειλε ένα εισιτήριο και ζήτησε να τον επισκεφθεί στις ΗΠΑ, με το πρόσχημα ότι ήθελε απλά να τον δει. Με το που έφτασε, ο τραγουδιστής τον συνάντησε αμέσως, του είπε ότι τελείωσαν όλα μεταξύ τους και τον έβαλε στο επόμενο αεροπλάνο για Λονδίνο. Μάλιστα ο Freddie Mercury κράτησε και τη γάτα του Bastin, τον Όσκαρ. 

    8. Αγαπούσε τις γάτες του τόσο πολύ, ώστε κάθε φορά που έφευγε για περιοδεία τηλεφωνούσε στο σπίτι για να μιλήσει μαζί τους. Η κάποτε σύντροφός του και δια βίου στενή του φίλη Mary Austin κρατούσε τις γάτες κοντά στο ακουστικό, ώστε να μπορούν να τον ακούνε να μιλάει. Στο διαμέρισμά του είχε επίσης, πορτρέτα από όλες τις γάτες του. 

   9. Οι βοηθοί του ήταν υποχρεωμένοι να έχουν πάντα μαζί τους στυλό και χαρτί καθώς ανά πάσα στιγμή η έμπνευσή του, θα μπορούσε να χτυπήσει απροσδόκητα. Οι στίχοι για το τραγούδι «Life Is Real» του ήρθαν ξαφνικά ενώ πετούσε πάνω από τον Ατλαντικό. 

     10. Μια αναπαράσταση του αγάλματος που δημιουργήθηκε προς τιμή του Freddie Mercury και βρίσκεται στο Μοντρέ της Ελβετίας, τοποθετήθηκε στην κορυφή του Dominion Theatre, κάτω από την Oxford Street. 




ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ ΚΟΛΟΒΟΥ 
ΠΗΓΗ...http://www.lifo.gr/

Ο ΛΙΟΥΙΣ ΧΑΜΙΛΤΟΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΗΣ ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1 ΓΙΑ ΤΟ 2014

Παγκόσμιος Πρωταθλητής ο Λιούις Χάμιλτον! [εικόνες]
Ο Λιούις Χάμιλτον είναι ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Formula 1 για το 2014. Ο Αγγλος πιλότος της Mercedes κατέκτησε τη νίκη στο Grand Prix του Άμπου Ντάμπι και παράλληα τον τίτλο, αφήνοντας πίσω του τον ομόσταβλό του, Νίκο Ρόσμπεργκ.
Για δεύτερη φορά στην καριέρα του, ο Λιούις Χάμιλτον στέφθηκε Παγκόσμιος Πρωταθλητής στην Formula 1 χαρίζοντας παράλληλα και την πρώτη νίκη στην ιστορία της Mercedes. Ο Άγγλος πιλότος αν και ξεκίνησε δεύτερος πίσω από τον Νίκο Ρόσμπεργκ, πήρε από νωρίς τον έλεγχο του αγώνα στο Άμπου Ντάμπι και αντίκρισε πρώτος την καρό σημαία, αφήνοντας στην 2η θέση τον Φελίπε Μάσα ενώ ο Ρόσμπεργκ ολοκλήρωσε τον αγώνα στη 14η θέση. Στο βάθρο του Άμπου Ντάμπι εκτός από τους Χάμιλτον και Μάσα, ανέβηκε και ο Μπότας.
Ο Χάμιλτον έγινε μόλις ο 8ος πιλότος που κατακτά δύο φόρες τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή αφού είχε αναδειχθεί νικητής και το 2008. Επόμενο ραντεβού για τους πιλότους της Formula 1, στις 15 Μαρτίου του 2015 στο Grand Prix της Μελβούρνης.
Αναλυτικά η βαθμολογία των οδηγών
1. Χάμιλτον 384
2. Ρόσμπεργκ 317
3. Ρικιάρντο 238
4. Μπότας 186
5. Φέτελ 167
6. Μάσα 134
7. Μπάτον 126
8. Χούλκενμπεργκ 96
9. Πέρες 59
Βαθμολογία κατασκευαστών
1. Mercedes 701
2. Red Bull 405
3. Williams 320
4. Ferrari 216
5. McLaren 181
6. Force India 155
7. Toro Rosso 30
8. Lotus 10
9. Marussia 2
10. Sauber 0
11. Caterham 0

ΣΑΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΟΜΟΦΟΒΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ GOOGLE "ASS HUNTER"

Σάλος με ομοφοβικό παιχνίδι της Google: Οσους περισσότερους γκέι σκοτώνεις τόσες περισσότερες πίστες περνάς [εικόνες]
Παγκόσμιο αποτροπιασμό προκάλεσε το ομοφοβικό ΠΑΙΧΝΙΔΙ της Google, υπό τον αισχρό τίτλο «Ass Hunter» (Κυνηγός κ@@@), το οποίο ανέβηκε την Κυριακή στο Google Play και κατέβηκε από Android κινητά περισσότερες από 10.000 φορές, μέχρι η εταιρεία να αναγκαστεί να το κατεβάσει λίγες ώρες αργότερα, έπειτα από πάρα πολλά αρνητικά σχόλια εναντίον της.
Σημειωτέον ότι δεν ήταν διαθέσιμο για κινητά APPLE μέσω App Store.
Σύμφωνα με τη βρετανική Mertro, οι παίκτες ανταμείβονταν με βαθμούς όταν πυροβολούσαν γκέι άνδρες, αλλά αν «έπεφταν αιχμάλωτοι» από κάποιον ομοφυλόφιλο, τότε θα έπρεπε να δεχθούν να κάνουν ό,τι ήθελε ο «απαγωγέας» τους. Το παιχνίδι, το οποίο είχε πρωτοεμφανισθεί το 2009 και ήταν διαθέσιμο μόνο για υπολογιστές, επανεμφανίστηκε χθες και προκάλεσε και πάλι σάλο. Έτσι, μέχρι τα ξημερώματα της Δευτέρας η Google αναγκάστηκε να το αποσύρει, αφού όμως πρώτα είχαν ήδη γίνει δεκάδες χιλιάδες DOWNLOADS.
Η ανατριχιαστική περιγραφή της εφαρμογής στο Google Play έχει ως εξής: «Το διάσημο παιχνίδι κυνηγιού των ομοφυλοφίλων είναι τώρα διαθέσιμο και για android! Παίξ' το και μην είσαι γκέι! (Play and do not be gay!). Το θρυλικό παιχνίδι, όπου εσύ είσαι κυνηγός και η αποστολή σου είναι να σκοτώνεις όσο περισσότερους ομοφυλόφιλους μπορείς ή να ξεγλιστράς από αυτούς για να περνάς στο επόμενο επίπεδο. Οι γκέι θα είναι κρυμμένοι σε θάμνους και χωρίς να το περιμένεις θα σε πιάνουν. Να θυμάσαι! Οταν σε πιάσουν, θα μπορούν να σου κάνουν ό,τι θέλουν».


Πηγή: http://www.iefimerida.gr/

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΝΤΟΡΟΘΙ ΚΙΝΓΚ ΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΦΙΠΟΛΗ;

Ποια είναι η Ντόροθι Κινγκ που μιλά συνέχεια για την Αμφίπολη: Δωδεκάποντα Manolo, Playboy, τεστ Παπ, ανασκαφές, ανελέητο blogging [εικόνες]
«Η Ντόροθι Κινγκ είναι μια Αμερικανίδα που αυτοανακηρύχθηκε αρχαιολόγος και ιστορικός» γράφει η Wikipedia για τη γοητευτική, ξανθιά, άκρως επικοινωνιακή Ντόροθι, που έχει γίνει η μόνιμη σχολιάστρια των ευρημάτων στην Αμφίπολη, κάνοντας πολλούς να κρέμονται από τα χείλη της –ίσως τόσο όσο και της Περιστέρη!
Είναι αρχαιολόγος, λοιπόν, ή απλά μια έξυπνη, διαβασμένη μπλόγκερ; Η ίδια υποστηρίζει ότι έχει διδακτορικό και η αλήθεια είναι πως είναι πολυγραφότατη και εξαιρετικά δραστήρια σε θέματα αρχαιολογίας, χωρίς κανείς να την έχει κατηγορήσει για επιστημονικές ανακρίβειες. Αλλά δεν ασχολείται μόνο με την αρχαιολογία και την ιστορία. Η πολιτική, για παράδειγμα, είναι αγαπημένο της πεδίο ενδιαφέροντος, ενώ εκφράζει άκρως συντηρητικές απόψεις, αν και δηλώνει ένθερμη οπαδός του Ομπάμα.
Γεννήθηκε το 1975 και επέλεξε από νωρίς να ζήσει στο Λονδίνο. H εφημερίδα Guardian την έχει χαρακτηρίσει «ξανθιά, λαμπερή, άφοβη κυνηγό θησαυρών», αλλά και «θηλυκό Ιντιάνα Τζόουνς». «Προσκλήσεις για ακαδημαϊκά συνέδρια, για τηλεοπτικές εκπομπές ξεχειλίζουν στο ταχυδρομικό κουτί της. Ακόμη και πρόσκληση να φωτογραφηθεί στο Playboy είχε, αλλά αρνήθηκε», ανέφερε το άρθρο για την παρουσίαση του βιβλίου της «The Elgin Marbles», που προκάλεσε πλήθος αντιδράσεων. Στο βιβλίο υπερασπίζεται τη νομική ορθότητα της κατοχής των Γλυπτών του Παρθενώνα από τη Βρετανία. Υποστηρίζει πως ο Έλγιν έσωσε τα Γλυπτά, τα οποία βρίσκονται στο Βρετανικό Μουσείο «περισσότερο καιρό απ' όσο η Ελλάδα είναι χώρα»!
Τώρα έχει γίνει η επίσημη σχολιάστρια των εξελίξεων στην Αμφίπολη. Η εικόνα της δένει άψογα με αυτή των ευρημάτων, εξασφαλίζοντας τηλεθέαση και αναγνωσιμότητα. Μάλιστα η ίδια με κάθε τρόπο πια μιλά για την ελληνική αρχαιότητα. Το έκανε και με την περίπτωση της γυμνής φωτογράφισης της Κιμ Καρντάσιαν, αναφερόμενη στην Αφροδίτη Καλλίπυγο και λέγοντας «συγγνώμη, Κιμ, οι Ελληνες το έκαναν καλύτερα». Η σχέση της με το γυμνό είναι απενοχοποιημένη, αν και η ίδια αρνήθηκε την πρόταση του Playboy να φωτογραφηθεί γυμνή. Βέβαια πολλοί θεωρούν ότι αυτή είναι μια ψευδής είδηση που διαδίδει η ίδια -ο Ζερόμ Γκρουτ στο βιβλίο του «Consuming History: Historians and Heritage in Contemporary Popular Culture» γράφει πως ποτέ δεν της έγινε τέτοια πρόταση.
Η ίδια λέει: «Η αλήθεια είναι πως ένας Ελληνας φωτογράφος μού τηλεφώνησε και ζήτησε να μου βγάλει μερικές "καλλιτεχνικές" φωτογραφίες. Αρνήθηκα και του έκλεισα το τηλέφωνο. Δεν θα έβγαζα ποτέ φωτογραφίες, αλλά και αυτός δεν θα ήθελε να με φωτογραφίσει αν με είχε δει εκείνη την εποχή... Ημουν είκοσι κιλά πιο παχιά απ' ό,τι είμαι τώρα, μετά από μια αποτυχημένη απόπειρα εγκυμοσύνης, με ραγάδες και στήθος που έμοιαζε πιο πολύ με γήινης παλαιολιθικής μητέρας παρά με πορνοστάρ. Και μόλις μου είχαν πει ότι τα αποτελέσματα του τεστ Παπ δεν ήταν καλά! Οσο διαρκούσε το τηλεφώνημα σκεφτόμουν “ξέχνα την τέχνη, χρειάζεσαι φώτοσοπ”. Αντιμετώπισα το τηλεφώνημα ως χιουμοριστικό κοπλιμέντο και όχι ως προσβολή στον φεμινισμό, γιατί είμαι η PhDiva».
Και ενώ υπάρχουν ακόμα και κάποιοι που δυσκολεύονται να αποδεχτούν ότι είναι αρχαιολόγος και δη με διδακτορικό ή ότι έχει λάβει μέρος σε ανασκαφές στη Σπάρτη όπως ισχυρίζεται η ίδια (χρησιμοποιεί αυτή την εμπειρία μάλιστα για να εξηγήσει γιατί δεν της άρεσε η ταινία «300»), η διεθνής κοινότητα την έχει αποδεχθεί απόλυτα με την επιστημονική της ιδιότητα. Αλλά και σαν μια κάτοχο διδακτορικού που θα μπορούσε να παίζει στο Sex and the City.
Mια εικόνα και μια δυναμική που ενισχύει και η ίδια με δηλώσεις όπως «είμαι ένα νέο είδος γυναίκας -η PhDiva. Φοράμε ψηλοτάκουνα Μανόλο Μπλάνικ, αλλά έχουμε και διδακτορικά. Ξέρουμε ότι με λίγη γοητεία και λίγο νάζι μπορούμε να καταφέρουμε κυριολεκτικά τα πάντα».


Πηγή:  http://www.iefimerida.gr/

ΑΠΟΤΡΕΛΑΘΗΚΑΝ ΣΤΑ ΣΚΟΠΙΑ: Ο ΟΜΗΡΟΣ ΕΓΡΑΨΕ ΙΛΙΑΔΑ-ΟΔΥΣΣΕΙΑ ΣΤΗ "ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ" ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΟΙ ΗΤΑΝ ΣΤΑ ΣΚΟΠΙΑ

Αποτρελάθηκαν στα Σκόπια: Ο Όμηρος έγραψε Ιλιάδα-Οδύσσεια στην «μακεδονική» γλώσσα και οι Απόστολοι ήταν στα Σκόπια!
«Ιστορικά είναι γνωστό, ότι οι νικητές γράφουν την ιστορία μας», γράφει σλαβικό δημοσίευμα του ‘Sky’ της Οχρίδας, «είναι επίσης γνωστό ότι ένας ταξιδιώτης- συγγραφέας εντοπίζει ίχνη που δεν μπορούν να διαγραφούν και όπως λέει μια παλιά λατινική παροιμία ‘μόνο ο γραπτός λόγος αφήνει τα ίχνη του’», σημειώνει το δημοσίευμα και συνεχίζει: 

«Η χώρα μας (Σκόπια) είναι μια βιβλική χώρα, αλλά έχει υποστεί σημαντικές αλλαγές από τις κατακτήσεις. Και αυτό εξηγείται από τον απλούστατο λόγο ότι στο κομμάτι αυτό της γης, αλλάζοντας την ιστορία και τον πολιτισμό της, αλλάζουν όλα τα ιστορικά γεγονότα και μας επιβάλλουν μια άλλη ιστορία.
Στο δημοσίευμα για να μην μακρηγορούμε, εκθειάζει ένα βιβλίο που εκδόθηκε στο Βελιγράδι το 1992 για την ιστορία της «Μακεδονικής» Αρχιεπισκοπής από έναν ‘οδοιπόρο’ και ‘ερευνητή’ και έχει τον τίτλο «Η αλήθεια για τη Μακεδονία (νοτιοσλαβία), βάσει τεκμηρίωσης».
Τι αναφέρει:
1. Η κιβωτός του Νώε υπάρχει στην περιοχή των Σκοπίων.- βρέθηκαν ...υπολείμματά της.
2. Η απαρχή του ιστορικού κόσμου δεν ξεκίνησε από τη Μεσοποταμία, αλλά από τα Σκόπια.
3. Οι δώδεκα Απόστολοι του Ιησού δεν υπήρξαν στη Γαλιλαία, αλλά στην περιοχή των Σκοπίων και αυτό αποδεικνύεται από διάφορα τοπωνύμια στην περιοχή.
4. Ο Όμηρος την Ιλιάδα και την Οδύσσεια την έγραψε στην «μακεδονική» γλώσσα και όχι στην Ελληνική, χρησιμοποιώντας το «μακεδονικό» αλφάβητο.

Από τις λέξεις που υπάρχουν βεβαιώνεται ότι η γλώσσα προέρχονται από την περιοχή των Σκοπίων.
«Αλλά εμείς δεν είμαστε οι νικητές και την ιστορία την γράφουν άλλοι, αυτοί που θέλουν να αλλάξουν το όνομα της χώρας μας»...
Στο δημοσίευμα τονίζεται, γιατί η Ακαδημία των Σκοπίων, σιωπά σε ένα τόσο σημαντικό ιστορικό έργο, το οποίο πρέπει να μελετάται από όλους τους νέους στα σχολεία της χώρας... 


ΠΗΓΗ...http://www.agioritikovima.gr/

ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΜΕ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΕΠΟΝ


ΚΑΛΕΣΜΑ
ΟΛΕΣ στην απεργία και στην απεργιακή συγκέντρωση του ΠΑΜΕ στα Γιαννιτσά
την Πέμπτη 27 Νοέμβρη, 11 π.μ. στην Πλατεία ΕΠΟΝ ( πεζόδρομος )

      Η Ομάδα Γυναικών Γιαννιτσών, μέλος της Ομοσπονδίας Γυναικών Ελλάδας (ΟΓΕ), χαιρετίζει τις εργαζόμενες, τις αυτοαπασχολούμενες, τις άνεργες, τις συνταξιούχους, τις μετανάστριες, τις νέες γυναίκες και τις καλεί να ενώσουν τις δυνάμεις τους στη μάχη για την επιτυχία της απεργίας στις 27 Νοέμβρη.
Η αντιλαϊκή επίθεση κυβέρνησης - ΕΕ δεν έχει τελειωμό.
Η κοινωνική ασφάλιση, η ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, οι μισθοί και οι συντάξεις πείνας, τα επιδόματα μπαίνουν για άλλη μια φορά στην γκιλοτίνα. Η ανεργία, τα τετράωρα και τα 5μηνα, η απλήρωτη δουλειά και ο εθελοντισμός είναι το μέλλον που θέλουν για εμάς τις γυναίκες και τα παιδιά μας.
Απέναντι σ’ αυτή την πολιτική είναι ΣΗΜΕΡΑ – ΤΩΡΑ πιο αναγκαίο από ποτέ να ορθώσουμε το ανάστημά μας όλες οι γυναίκες των λαϊκών οικογενειών. Μπορούμε να απαιτήσουμε δικαιώματα σύμφωνα με τις σύγχρονες ανάγκες μας και με τον πλούτο που παράγουμε, αρκεί να πάρουμε τη ζωή και το μέλλον μας στα δικά μας χέρια.
Βρισκόμαστε πλάι στους άνεργους, τους συνταξιούχους, τους φτωχούς αγρότες, τους αυτοαπασχολούμενους και τη νεολαία, όλοι μαζί σαν μια γροθιά, να αντιμετωπίσουμε τα μονοπώλια, τους επιχειρηματικούς ομίλους, την ΕΕ και την κυβέρνηση, ώστε να μπει τέρμα στον εφιάλτη που ζούμε.
Απεργούμε και κλιμακώνουμε τον αγώνα.
Στα Γιαννιτσά η Ομάδα Γυναικών Γιαννιτσών θα συμμετέχει στην απεργιακή συγκέντρωση του ΠΑΜΕ, 11π.μ. στην Πλατεία ΕΠΟΝ, στον πεζόδρομο της πόλης.

Ομάδα Γυναικών Γιαννιτσών
Επικοινωνία: 6978921885, 6936116086, 6981825752


ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΑΠΟ TON ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΛΜΩΠΙΑΣ ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ




ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Ενημέρωση και Λύσεις
Ο Εμπορικός Σύλλογος Αλμωπίας σας προσκαλεί  στο Ξενιτίδειο Πνευματικό Κέντρο  την Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2014 και ώρα 18:00μ.μ.
Μαζί μας θα είναι ο Οικονομολόγος κ. Θεοδωρίδης Παναγιώτης ο οποίος  θα μας ενημερώσει και θα μας δώσει  λύσεις για οικονομικά θέματα  που αφορούν:
·       Κόκκινα Δάνεια
·       Ο.Α.Ε.Ε. , ΙΚΑ, ΟΓΑ
·       ΕΝΦΙΑ  και  κάρτες
·       Υπερχρεωμένα Νοικοκυριά
·       Επιχειρήσεις

Ευελπιστούμε για την συμμέτοχη σας έτσι ώστε να λυθούν απορίες που σχετίζονται με οικονομικά ζητήματα που αντιμετωπίζει ο καθένας μας



Με Εκτίμηση

Κοτσίδης Ευστράτιος

ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗΣ ΤΟΥ ΙΚΑ ΑΡΙΔΑΙΑΣ


24/11/2014
Ερώτηση
Προς τον κ. Υπουργό:
Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας

Θέμα: Εμπαιγμός των κατοίκων της Αλμωπίας από την κυβέρνηση και έντονη υποβάθμιση της περιοχής με το δρομολογούμενο κλείσιμο του ΙΚΑ Αριδαίας
Από το 2012 δρομολογείται το κλείσιμο του Τοπικού Υποκαταστήματος ΙΚΑ-ΕΤΑΜ Αριδαίας από το αρμόδιο Υπουργείο και την Διοίκηση του Ιδρύματος. Ο σχεδιασμός αυτός προκύπτει από την υπ' αρ. 181/Συν.36/29.11.2012 απόφαση του ΔΣ του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, όπως φαίνεται και από τις απαντήσεις του Υπουργού Εργασίας σε σχετικές ερωτήσεις στην Βουλή και έχει στόχο την συγχώνευση του Τοπικού Υποκαταστήματος με το αντίστοιχο της Έδεσσας.
Παρά τις πλείστες διαβεβαιώσεις κυβερνητικών παραγόντων και βουλευτών του κυβερνώντος κόμματος την προηγούμενη εβδομάδα για την συνέχιση της λειτουργίας του ΙΚΑ Αριδαίας, την Παρασκευή 21/11, οι κάτοικοι της περιοχής πληροφορήθηκαν για το υπ' αρ. Πρωτ. 3403/20-11-2014 έγγραφο της Διεύθυνσης τεχνικής και Στέγασης της Διοίκησης ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, το οποίο ζητούσε την έναρξη της διαδικασίας αναστολής λειτουργίας του Τοπικού Υποκαταστήματος και μεταφορά των Αρμοδιοτήτων στο Τοπικό Υποκατάστημα της Έδεσσας.
Η απόφαση αυτή, που έπεται των αποφάσεων για την απομάκρυνση της ΔΟΥ (γεγονός που έχει δημιουργήσει τεράστια ταλαιπωρία και έξοδα στους πολίτες της Αλμωπίας), του ΟΤΕ, της ΔΕΗ, την επικείμενη απομάκρυνση του Ειρηνοδικείου, τις σκέψεις για τον ΟΑΕΔ, εντάσσεται μέσα στην καταστροφική μνημονιακή πολιτική για τον περιορισμό των εξόδων του κράτους και γίνεται οριζόντια χωρίς καμιά εμπεριστατωμένη μελέτη αν υπάρχει κοινωνική ανάγκη να μείνουν, πού είναι οι περισσότεροι συναλλασσόμενοι, τι οικονομικές και κοινωνικές επιπτώσεις δημιουργούν οι αποφάσεις αυτές στην τοπική κοινωνία, ποιο είναι το τελικό ισοζύγιο οφέλους-κόστους κλπ.
Το υποκατάστημα του ΙΚΑ λειτουργεί από το 1966, εξυπηρετεί 42 ακριτικά χωριά σε έναν Δήμο με έκταση 981 τετραγωνικά χιλιόμετρα και πληθυσμό 29.354 κατοίκους. Εξυπηρετεί 116 υλοτομικούς συνεταιρισμούς που συναλλάσσονται καθημερινά με το ΙΚΑ. Ακόμη εξυπηρετεί πολυάριθμους συνταξιούχους, οικοδόμους και λοιπούς ασφαλισμένους (σχεδόν 7.000 με βάση τα στοιχεία του Υποκαταστήματος). Ακόμη κάνει ρυθμίσεις ασφαλιστικών εισφορών σε ασφαλισμένους του ΟΓΑ και του Ο.Α.Ε.Ε.
Η απομάκρυνση του υποκαταστήματος και η διατήρηση μονάχα ενός Γραφείου Κοινωνικής Ασφάλισης θα ταλαιπωρήσει ιδιαίτερα μεγάλο τμήμα της κοινωνίας της Αλμωπίας και θα συμβάλλει καθοριστικά στην επιπλέον υποβάθμιση της περιοχής. Με δεδομένο ότι το Γραφείο που προτείνεται να παραμείνει δεν θα έχει ταμείο και προϊστάμενο καθιστά την όποια λειτουργία του απολύτως υποβαθμισμένη ως απλού διαβιβαστή εγγράφων.
Μάλιστα, πρόσφατα εξασφαλίσθηκε δημοτικός χώρος ο οποίος προσφέρθηκε στην Διοίκηση του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ για την στέγαση του Υποκαταστήματος στην Αριδαία, γεγονός το οποίο αφαιρεί και το τελευταίο επιχείρημα του Υπουργείου, όσον αφορά την μείωση των λειτουργικών του δαπανών.

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
1.    Τι ενέργειες θα κάνει για την ανάκληση της απόφασης της Διοίκησης του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, την παραμονή του Τοπικού Υποκαταστήματος στην Αριδαία και την αναβάθμισή του σε επίπεδο υλικού και ανθρώπινου δυναμικού;

Η ερωτώσα βουλευτής:

Χαραλαμπίδου Δέσποινα

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΣΤΙΣ 17/11/2014


ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΗ

 ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΣΤΙΣ 17/11/2014


      Θέλω να ευχαριστήσω θερμά όλους όσους  συμμετείχαν και συνέβαλλαν στη Συναυλία που διοργανώθηκε για να με βοηθήσουν.
Νιώθω  ευγνωμοσύνη και πολύ αγάπη για όλους εσάς.
 Εύχομαι να σας έχει ο Θεός καλά και καλές γιορτές σε όλους σας!!!    

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΔΗΚΕ ΑΛΜΩΠΙΑΣ ΣΤΑ S-M FAMILY


 ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ

Η ΔΗΚΕ Αλμωπίας - πρόγραμμα Βοήθεια Στο Σπίτι ευχαριστούν θερμά το σούπερ μάρκετ FAMILY για την ευγενική δωρεά του σε φρούτα και λαχανικά.
 Η προσφορά τους αυτή έδωσε μια ανάσα από τα άγχη της καθημερινότητας σε πολλές οικογένειες.
Ευχαριστούμε από την καρδιά μας και ελπίζουμε η πράξη αυτή να γίνει παράδειγμα για όλους μας.
Με τιμή,


Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΚΕΑ

ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ

ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΣΤΗΝ Π.Ε. ΠΕΛΛΑΣ


Εορτασμός της Ημέρας της Εθνικής Αντίστασης

Αντιπεριφερειάρχης Θ. Θεοδωρίδης: Ενωμένοι και αλληλέγγυοι μπορούμε να ξεπεράσουμε τις δυσκολίες και να προχωρήσουμε προς την πρόοδο και ανάπτυξη

Με τη συμμετοχή εκπροσώπων των τοπικών αρχών, εφεδροπολεμικών και αντιστασιακών οργανώσεων πραγματοποιήθηκαν οι εκδηλώσεις εορτασμού της Εθνικής Αντίστασης, στην Έδεσσα, έδρα της Π.Ε. Πέλλας.  Τις εκδηλώσεις τίμησαν με την παρουσία τους ο Αντιπεριφερειάρχης Πέλλας κ. Θεόδωρος Θεοδωρίδης, η Αντιδήμαρχος κα. Μαρία Κατσάρα-Βλάχου, ο Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Έδεσσας κ. Πέτρος Γαλανός, Δημοτικοί Σύμβουλοι, ο Στρατηγός της ΙΙας Μ/Κ Μεραρχίας Δημήτριος Αλεβίζος, ο Διευθυντής της Αστυνομίας κ. Παντελεήμων Κολόμβος, ο Διοικητής Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Έδεσσας κ. Ζώης Γιώτης, εκπρόσωποι τοπικών συλλόγων και οργανώσεων και πλήθος κόσμου.

Ο εορτασμός ξεκίνησε με την πραγματοποίηση δοξολογίας στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό της Αγίας Σκέπης ενώ ο πανηγυρικός της ημέρας εκφωνήθηκε από τον Αντιπεριφερειάρχη Πέλλας κ. Θεόδωρο Θεοδωρίδη. Ο κ. Θεοδωρίδης αναφέρθηκε στα ιστορικά γεγονότα της Εθνικής Αντίστασης, με τη συμμετοχή όλων των τάξεων της ελληνικής κοινωνίας και το σύγχρονο νόημα του εορτασμού που είναι η ενότητα και ομοψυχία. Ιδιαίτερη μνεία έκανε στα γεγονότα της αντίστασης στην Περιφερειακή Ενότητα Πέλλας, με πολλά ανδραγαθήματα κατοίκων της περιοχής και ελλήνων στρατιωτών καθώς, επίσης, και τα φρικτά αντίποινα που υπήρξαν από τους κατακτητές.

Ακολούθησε εκδήλωση στο ηρώο πεσόντων της πόλης, κατάθεση στεφάνων, τέλεση σιγής ενός λεπτού και ανάκρουση του Εθνικού Ύμνου.

Ακολουθεί απόσπασμα από την ομιλία του Αντιπεριφερειάρχη κ. Θεοδωρίδη:


«Ο εορτασμός της Εθνικής Αντίστασης αποτελεί την παγκόσμια αναγνώριση και καταξίωση του αγώνα των Ελλήνων για αυτονομία και ελευθερία.

Η Εθνική Αντίσταση του 1941-44 είναι ένα από τα φωτεινότερα ιστορικά γεγονότα στη μακραίωνη ιστορία του Ελληνικού Έθνους. Είναι η καθολική αντίσταση του Ελληνικού λαού ενάντια στην υποταγή και την εξαθλίωση. Τα θύματα του θαυμαστού αυτού αγώνα ήταν χιλιάδες. Νέοι και γέροι, γυναίκες και άνδρες,  πρόταξαν την αξία της ελεύθερης ζωής. Επέλεξαν την ελευθερία του θανάτου, από το θάνατο της σκλαβιάς.

Η Εθνική Αντίσταση στην Ελλάδα  είχε διάφορες μορφές και εκδηλώσεις και αποτελεί έργο συλλογικής προσπάθειας του Ελληνικού λαού. Στην παγκόσμια ιστορία, συγκαταλέγεται περήφανα δίπλα σ’ όλα τα κινήματα αντίστασης των λαών της Ευρώπης, έχοντας διαδραματίσει ένα σημαντικό ρόλο στην τελική συντριβή των δυνάμεων του άξονα.

Στα χρόνια της κατοχής ιδρύθηκαν πολλές οργανώσεις: πολιτικές, κοινωνικές, στρατιωτικές, μυστικών υπηρεσιών και αντάρτικες, με στόχο την οργάνωση της αντίστασης. Ο αγώνας ξέσπασε με σαμποτάζ, διαδηλώσεις και πολλές ηρωικές και αυθόρμητες πράξεις εναντίων του κατακτητή.

Το Σεπτέμβριο του 1941 ιδρύθηκε το Εθνικό Απελευθερωτικό Μέτωπο (ΕΑΜ). Μία μαζική αντιστασιακή οργάνωση, που είχε τμήμα νεολαίας και τμήμα βοήθειας στα θύματα της κατοχής, αλλά και στρατιωτικό τμήμα, το ΕΛΑΣ. Στο ΕΑΜ οργανώθηκαν πάνω από ενάμισι εκατομμύριο Έλληνες. Άλλες οργανώσεις ήταν ο ΕΔΕΣ του στρατηγού Ζέρβα και η ΕΚΚΑ του συνταγματάρχη Ψαρού, που συνέβαλαν στον εθνικό αγώνα της αντίστασης με πάνω από 600 μεγάλες μάχες κατά των κατακτητών και ακόμη περισσότερες μικρότερες. Αποτέλεσμα ήταν η εξόντωση και η αιχμαλωσία περίπου 30.000 ανδρών των στρατευμάτων κατοχής.

Η οργανωμένη αντίσταση των Ελλήνων κατάφερε και καθήλωσε 12 γερμανικές μεραρχίες στο ελληνικό έδαφος, επιβραδύνοντας την προέλαση των Γερμανών και διαδραματίζοντας ένα σημαντικό ρόλο στην έκβαση του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. Η ηρωική δράση των αγωνιστών της αντίστασης διατήρησε υψηλό το φρόνημα του λαού μας και συντέλεσε αποφασιστικά στην ταπείνωση του κατακτητή και την απελευθέρωση της πατρίδας μας.

   Αποκορύφωμα της δράσης της Εθνικής Αντίστασης ήταν η ανατίναξη της γέφυρας του Γοργοποτάμου. Η επιτυχία της επιχείρησης αυτής ανύψωσε το ελληνικό σθένος και εμψύχωσε την απελευθερωτική δράση των ελλήνων πατριωτών. 

Στο κίνημα της Εθνικής Αντίστασης συμμετείχε ενεργά η μεγάλη πλειοψηφία του ελληνικού λαού και της νεολαίας, ενώ ο ρόλος της Εκκλησίας ήταν ιδιαίτερα σημαντικός. Ιεράρχες, κληρικοί, δάσκαλοι, αγρότες, όλοι μαζί, ενωμένοι πραγματοποίησαν ένα θαυμαστό έργο, ηρωισμού και αυταπάρνησης. Κατά τη διάρκεια της Αντίστασης αναδείχθηκε, επίσης, ο ρόλος της ελληνίδας. Οι ελληνίδες γυναίκες και μάνες συμμετείχαν με μεγάλη θέρμη, μαζικά, ουσιαστικά και υποστηρικτικά στον εθνικοαπελευθερωτικό αγώνα.

Στο σημείο αυτό θα ήθελα να αναφερθώ στα γεγονότα που διαδραματίστηκαν στην περιοχή μας κατά την περίοδο της Εθνικής Αντίστασης.

Με την κήρυξη της ιταλικής επίθεσης κατά της πατρίδας μας, στις 28 Οκτωβρίου 1940 και κατά τη γενική επιστράτευση που ακολούθησε, συγκροτήθηκαν τρία συντάγματα επιστράτων από την Πέλλα: Το 30Ο Σύνταγμα Έδεσσας, το 65ο Γιαννιτσών και το 68ο Αριδαίας, τα οποία ανήκαν στη 10η Μεραρχία.

Τον Απρίλιο του 1941 εισέβαλαν τα ναζιστικά στρατεύματα και διαδοχικά κατέλαβαν τα Γιαννιτσά, στις 8 Απριλίου, την Έδεσσα στις 18 Απριλίου και την Αριδαία στις 20 Απριλίου. 

Από τους πρώτους κιόλας μήνες οργανώθηκαν ομάδες αντίστασης σε πόλεις και χωριά. Στον ορεινό όγκο είχε έδρα το 30ό Σύνταγμα του ΕΛΑΣ, με δύο τάγματα στο Πάικο και ένα στο Καϊμακτσαλάν.  Οι ενέργειες της αντίστασης που πραγματοποιήθηκαν στον τόπο μας ήταν πολλές και μεγάλης γενναιότητας. Αξίζει να αναφερθούν η ανατίναξη ενός φορτηγού τρένου στην Πετριά στις 31 Ιουλίου 1944, η ανατίναξη της Γερμανικής αμαξοστοιχίας στη Βεγορίτιδα στις 3 Αυγούστου 1944, καταστρέφοντας 15 βαγόνια με οπλισμό. Ο απολογισμός ήταν 60 νεκροί γερμανοί και 2 αιχμάλωτοι. Κορυφαίο γεγονός της Εθνικής Αντίστασης στο νομό μας ήταν η ανατίναξη 2 αμαξοστοιχιών στο Μουχαρέμ Χάνι στις 5 Αυγούστου 1944, με 28 βαγόνια, 130 γερμανοιταλούς νεκρούς και 70 αιχμαλώτους.

Οι θηριωδίες των Γερμανών με τη μορφή των αντιποίνων ήταν τραγικές. Με πόνο θυμόμαστε την πυρπόληση του Γραμματικού, του Μεσημερίου, της Περίκλειας, της Λιθαριάς, του Πευκωτού και της συνοικίας Βαρόσι στην Έδεσσα.

Ακόμη, το κάψιμο του Ελευθεροχωρίου με την εκτέλεση 17 κατοίκων στις 13 Φεβρουαρίου 1944, καθώς και την αποφράδα ημέρα της 14ης Σεπτεμβρίου 1944, στα Γιαννιτσά, όπου οι Γερμανοί κατακτητές και συνεργάτες τους εκτέλεσαν 120 κατοίκους της πόλης. Την ίδια ημέρα έκαψαν κι ένα μεγάλο μέρος της πόλης των Γιαννιτσών.

Ήταν μία πράξη απόγνωσης και εκδίκησης από τον κατακτητή καθώς έχανε την ψυχραιμία του. Λίγο πριν σημάνουν οι καμπάνες της απελευθέρωσης.

Το μήνυμα της Εθνικής Αντίστασης, σήμερα και πάντα, είναι η εθνική ομοψυχία, η κοινωνική συνοχή, η διαρκής επαγρύπνηση για τη διαφύλαξη του πολιτεύματος της δημοκρατίας, η υπεράσπιση της ιστορίας και των υψηλών ιδανικών για τα οποία αγωνίστηκαν οι πρόγονοί μας.

Η ελληνική ιστορία έχει δείξει περίτρανα ότι όταν οι Έλληνες είναι ενωμένοι μεγαλουργούν. Η διατήρηση της εθνικής μας κυριαρχίας και η διεκδίκηση ενός πρωταγωνιστικού ρόλου στη διευρυμένη Ευρώπη καθιστούν αναγκαία την εθνική ενότητα και ομοψυχία. Ο εορτασμός της Εθνικής Αντίστασης είναι ημέρα απόδοσης τιμής στους αγωνιστές, εθνικής υπερηφάνειας, αλλά και περισυλλογής. Η οικονομική κρίση που βιώνει η χώρα μας, παρά τα δεινά και τις δυσκολίες που προκάλεσε στις περισσότερες οικογένειες, ανέδειξε πόσο σημαντικό είναι να είμαστε ενωμένοι, αδελφωμένοι και αλληλέγγυοι.


Ο δρόμος για μία Ελλάδα ισχυρή και ακηδεμόνευτη ήταν πάντοτε ανηφορικός και δύσκολος. Χρειάζεται να διατηρήσουμε την ελπίδα και αισιοδοξία μας. Ο ηρωισμός και η αυτοθυσία των προγόνων μας αποδεικνύουν ότι κανένας αγώνας, καμία θυσία δεν είναι χωρίς αποτέλεσμα». 

ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΕΥΡΙΠΙΔΕΙΩΝ ΣΤΗΝ Π.Ε. ΠΕΛΛΑΣ



Τα ΄΄ΕΥΡΙΠΙΔΕΙΑ΄΄ συνεχίζονται σε Σκύδρα, Κρύα Βρύση και Αριδαία 

Στο πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος «ΕΥΡΙΠΙΔΕΙΑ 2011 – 2014» το Κέντρο Πολιτισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας παρουσιάζει αυτή την εβδομάδα θεατρικές παραστάσεις, για μικρούς και μεγάλους σε Σκύδρα, Κρύα Βρύση και Αριδαία στις 26, 27 και 28 Νοεμβρίου αντίστοιχα.
Ο Αντιπεριφερειάρχης Πέλλας κ. Θεόδωρος Θεοδωρίδης προσκαλεί όλους τους πολίτες να παρακολουθήσουν τις παραστάσεις οι οποίες προσφέρουν ψυχαγωγία και ενδιαφέροντα νοήματα. Είναι ένα πρόγραμμα στον τομέα του πολιτισμού που υλοποιείται για τέταρτη χρονιά σε όλη την Π.Κ.Μ. με επιτυχία και μεγάλη ανταπόκριση.  

Ακολουθεί το πρόγραμμα των παραστάσεων που θα πραγματοποιηθούν στην Π.Ε. Πέλλας:


26-11-2014 Τετάρτη
10.00 Σκύδρα 1ο Δημοτικό 
Σχολείο Σκύδρας
Πολυθέαμα για 
Παιδιά
«Κλοουνομπερδέ-
ματα» του Γιώργου
Δημητρίου

27-11-2014 Πέμπτη 10.00 Κρύα Βρύση Πνευματικό
Κέντρο
Κρύας Βρύσης Πολυθέαμα για 
Παιδιά
«Κλοουνομπερδέ-
ματα» του Γιώργου
Δημητρίου


28-11-2014 Παρασκευή
20.30 Αριδαία Ξενιτίδειο
Πνευματικό
Κέντρο
Αριδαίας Θέατρο ΓΕΝΝΕΣΙΣ
«Μύθος και 
μορφές των 
Ατρειδών» του 
Ευριπίδη 


Ακολουθεί μικρή παρουσίαση των έργων:
ΚΛΟΟΥΝΟΜΠΕΡΔΕΜΑΤΑ

Τα «Κλοουνομπερδέματα» είναι μια διαδραστική παράσταση που αποτελεί για το παιδί τον καλύτερο τρόπο διασκέδασης. Ένα πρόγραμμα με έμφαση στα παιχνίδια και την ψυχαγωγία, στο οποίο τα παιδιά επικοινωνούν και ξεδίνουν με δημιουργικό τρόπο.
Οι κλόουν προσπαθούν να κερδίσουν όσο γίνεται περισσότερα παιδιά για την ομάδα τους, ο καθένας με διαφορετικό τρόπο με αποτέλεσμα να μπερδεύονται τόσο ώστε να μην μπορούν εύκολα να βρουν σε ποια ομάδα είναι. Έτσι αρχίζουν τα κλοουνομπερδέματα, ώσπου εμφανίζεται ο ταχυδακτυλουργός που με απλό και εύκολο τρόπο ξεδιαλύνει τα πάντα.
Οι μικροί μας φίλοι παρασύρονται στο παιχνίδι της μουσικής, του χορού και των μαγικών κόλπων και αναδεικνύονται σε αληθινούς πρωταγωνιστές της παράστασης

ΜΥΘΟΣ ΚΑΙ ΜΟΡΦΕΣ ΤΩΝ ΑΤΡΕΙΔΩΝ

Έχοντας σαν βάση τα έργα του Ευριπίδη ‘Τρωάδες’, ‘Ηλέκτρα’ και ‘Ιφιγένεια εν Ταύροις’ ο σκηνοθέτης Αλέξης Μίγκας συνέθεσε ένα ενιαίο έργο που εξιστορεί όλο το μύθο της οικογένειας των Ατρειδών. Ξεκινά από την εκστρατεία εναντίον της Τροίας, για την οποία ο Αγαμέμνων θυσιάζει την κόρη του Ιφιγένεια. Ο πόλεμος, όπως κάθε πόλεμος, αφήνει πίσω του ερείπια και τσακισμένες ψυχές. Η αντιπολεμική κραυγή  του Ευριπίδη ηχεί ως σήμερα επίκαιρη και επαναστατική. Μετά την άλωση της Τροίας ο αρχιστράτηγος των Ελλήνων επιστρέφει στις Μυκήνες, τον σκοτώνει η γυναίκα του Κλυταιμνήστρα μαζί με τον Αίγισθο. Η κόρη τους Ηλέκτρα, που ζει αποδιωγμένη από τα παλάτια, περιμένει τον αδερφό της Ορέστη να έρθει από την εξορία που τον έστειλε ο Αίγισθος και να εκδικηθεί το φόνο του πατέρα του. Ο Ορέστης επιστρέφει και με τη βοήθεια της αδερφής του σκοτώνει τον Αίγισθο και την ίδια τη μητέρα του. Κυνηγημένος από τις Ερινύες καταφεύγει στην χώρα των Ταύρων, όπου ιέρεια στο ναό της Άρτεμης είναι η αδερφή του Ιφιγένεια. Μαζί με τον φίλο του Πυλάδη, οδηγούνται στο ναό για θυσία, σύμφωνα με τα έθιμα του τόπου. Τη θυσία θα κάνει η Ιφιγένεια. Τα δυο αδέρφια συναντιούνται και ακολουθεί μια από τις πιο δυνατές σκηνές στο παγκόσμιο θέατρο, η αναγνώριση των δυο αδερφών. Έτσι τελειώνει η περιπλάνηση του Ορέστη και μαζί με την Ιφιγένεια επιστρέφουν στο Άργος.
Ο συγκλονιστικός λόγος του Ευριπίδη που τολμάει να μιλήσει για θέματα συμπαντικής ηθικής και ανθρώπινων αξιών, σε εποχές πνευματικού Μεσαίωνα, είναι περισσότερο ζωντανός από ποτέ. Η παράσταση με μέσα απλά και λιτά, χωρίς εντυπωσιακά εφέ,  παραμένει πιστή στο πνεύμα του ποιητή και ακολουθεί την καταγγελτική του θέση για όλα τα δεινά που επισύρει η Ύβρις και η Νέμεσις στους ανθρώπους.
Το έργο «ΜΥΘΟΣ ΚΑΙ ΜΟΡΦΕΣ ΤΩΝ ΑΤΡΕΙΔΩΝ» ανεβαίνει σε διασκευή-ελεύθερη απόδοση και σκηνοθεσία του Αλέξη Μίγκα,  σκηνικά Γ. Ελεήμονα, κοστούμια της Σ. Τσελεπίδου,  μουσική του Σ. Λιάκου και συμμετέχουν 7 ηθοποιοί.

Η είσοδος στην παράσταση είναι ελεύθερη για το κοινό.
Η παράσταση είναι ενταγμένη στη δράση «Ευριπίδεια 2011-2014» του Ευρωπαϊκού Προγράμματος ΕΣΠΑ 2007-2013.

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...