Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

Ι.Μ Αγίου Ιλαριωνος

Ιερός Ναός Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη του χωριού.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη πλατείας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Νερόμυλος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πετροντούβαρο.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Σοκάκι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Ι.Μ Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Καταρράκτης.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Αγία Παρασκευή.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Φράγμα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

"Μπιτσκία".

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης .

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χορευτικός σύλλογος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εκκλησία - κοινότητα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άνοιξη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

Δευτέρα 16 Ιουλίου 2012

ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ ΜΕ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ!!!


Αν δουλεύετε έξω στο δρόμο και κάθε μέρα νιώθετε τη ζέστη να κολλάει τα ρούχα σας, ξέρετε τι σημαίνει να υποφέρεις…
Και θα το νιώσετε ακόμα περισσότερο την αυριανή ημέρα, που θα είναι η πιο ζεστή του καύσωνα. Η λύση για σας είναι το παρακάτω παντελόνι, εφόσον το αντέχει η αισθητική και η τσέπη σας. Είναι η νέα επινόηση..
των ειδικών στα κλιματιζόμενα ρούχα, της Kuchofuku και είναι παντελόνι με… κλιματισμό. Εφοδιασμένα με ένα ανεμιστηράκι που ουσιαστικά «κρέμεται» σε μία εξωτερική τσέπη του παντελονιού για να μην προσθέτει δυσανάλογο βάρος στο ίδιο το ρούχο. Μία οπή στη συγκεκριμένη τσέπη, επιτρέπει την κυκλοφορία του αέρα στο εσωτερικό του παντελονιού που θα δροσίζει το σώμα σας, τις δύσκολες ώρες της ζέστης. Ο ανεμιστήρας λειτουργεί με μπαταρία και η εταιρεία ισχυρίζεται πως το πράσινο χρωματάκι, ταιριάζει σε κάθε γκαρνταρόμπα.

Ναι, μην ζητήστε άλλα χρώματα, δεν βγαίνουν. Βγαίνουν όμως διάφορα μεγέθη, από Small μέχρι XL και η τιμή τους είναι 206 δολάρια. Μην περιμένετε ναεντυπωσιάσετε κάποια κοπέλα φορώντας αυτό το παντελόνι, αλλά τουλάχιστον θα έχετε την ικανοποίηση ότι … δροσίζεστε.





ΠΗΓΗ...http://periergaa.blogspot.gr

Η ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΤΟΥ ΠΙΟΥ ΚΑΙ Η ΗΘΙΚΗ ΤΟΥ ΝΙΚΗΤΗ.


Η κουλτούρα του Πίου και η «ηθική του νικητή»
Ήταν πέρυσι το χειμώνα όταν ο Γελωτοποιός μπήκε στο μπακάλικο της γειτονιάς (επιχείρηση υπό εξαφάνιση) για να ψωνίσει. Ο μπακάλης, ένας νεαρός είκοσι πέντε χρονών, άρχισε να φωνάζει: «Ομορφάντρα μου, Ωνάση μου, μη με ξυπνάτε, ζω ένα όνειρο.»

Ο Γελωτοποιός σάστισε. Ήξερε ότι ο Π. είναι αιματώδης τύπος, αλλά δεν μπορούσε να καταλάβει τι ήταν αυτά που του έλεγε. Ο Π. του εξήγησε. Ήταν τα λόγια μιας διαφήμισης.

Την άνοιξη παρατήρησε στο ίντερνετ πολύ κόσμο να χρησιμοποιεί τη λέξη «tragic», σχεδόν όσο συχνά χρησιμοποιούσε και το «lol» ή τον άλλο νεολογισμό: «τρολιά». Ρώτησε για να μάθει τι ήταν αυτό το τόσο τραγικό που όλοι χρησιμοποιούσαν. Ήταν από μια διαφήμιση.

Στις αρχές του καλοκαιριού, μεσουρανούντος του ευρωπαϊκού κυπέλου ποδοσφαίρου, είδε να γίνεται λόγος σε πολλές ιστοσελίδες για κάποιον Πίου, ο οποίος, όπως συμπέρανε από τα συμφραζόμενα ο Γελωτοποιός, ήταν ποδοσφαιριστής.

Κάποια στιγμή, σε μια παρέα γνωστών που μιλούσαν για τα κατορθώματα της Ισπανίας, ρώτησε, όλο αφέλεια, σε ποια εθνική ομάδα έπαιζε ο Πίου.

Έγινε το ανέκδοτο της βραδιάς. Αφού σταματήσανε να γελάνε του εξήγησαν ότι ο Πίου ήταν ο «ήρωας» μια διαφήμισης.

Εύκολα μπορεί κάποιος να συμπεράνει ότι ο Γελωτοποιός δεν παρακολουθεί τηλεόραση. Δεν το κάνει από εστετισμό ούτε μόνο επειδή γνωρίζει ότι η τηλεόραση είναι ένας κάδος με σκουπίδια.
Το κάνει επειδή είναι επιρρεπής στους εθισμούς και ξέρει ότι αν αρχίσει με μια «καλή» εκπομπή σύντομα θα βρεθεί να παρακολουθεί αηδιασμένος, αλλά χωρίς να μπορεί να αντισταθεί, ώρες ατελείωτες τους επίπεδους τηλεοπτικούς ανθρώπους και τις εκατομμύρια «έξυπνες» διαφημίσεις ανάμεσα.

Άλλωστε όποιος υποστηρίζει ότι μπορεί να βλέπει τηλεόραση επιλεκτικά, μοιάζει με το πρεζόνι που λέει ότι μπορεί να ελέγξει την ηρωίνη... Έτσι και αρχίσεις δεν υπάρχει σωτηρία. Μόνο κατήφορος, πνευματικός και συναισθηματικός. Και μιλάω για την τηλεόραση.

Κάποιος είχε πει ότι αν θες να καταλάβεις το επίπεδο ενός λαού αρκεί να παρακολουθήσεις τις τηλεοπτικές εκπομπές που βλέπει. Δε συμφωνώ με αυτό. Η τηλεόραση παγκοσμίως και από τις απαρχές της –ειδικά όταν δημιουργήθηκαν τα ιδιωτικά κανάλια- είναι ο μέγιστος προαγωγός (νταβατζής) της παγκόσμιας υποκουλτούρας.

Οι τηλεοπτικές συχνότητες επιδρούν στον ανθρώπινο εγκέφαλο πιο πολύ από τα περιβόητα αέρια που μας ψεκάζουν με τα αεροπλάνα.

Η τηλεόραση διαμορφώνει τις συνειδήσεις και πλάθει τους ανθρώπους ακριβώς όπως τους θέλουν οι ιδιοκτήτες των καναλιών, οι οποίοι εκπροσωπούν τα συμφέροντα του 1% του πληθυσμού, αυτών που κάποτε λεγόντουσαν –για να χρησιμοποιήσουμε έναν παραγκωνισμένο όρο- κεφαλαιοκράτες.

Ακόμα και αν παρακολουθείς την πιο αξιοπρεπή εκπομπή –που δεν νομίζω να υπάρχουν και πολλές- όταν κάθε τόσο διακόπτεται για να δεις έναν tragic ομορφάντρα Πίου, που προσπαθεί να σε πείσει να αγοράσεις κάτι που δε χρειάζεσαι, χάνεις τον ειρμό και παραδίδεσαι άνευ όρων στην κοινωνία του «έχω, άρα υπάρχω».

Έχω, άρα υπάρχω... Μπορώ να έχω, άρα θέλω... Θέλω να έχω, άρα πρέπει και να μπορέσω...

Το μέσο είναι το μήνυμα και το μέσο είναι σκουπιδότοπος.

Η σύγχρονη ηθική, το postethic των καιρών μας, καθορίζεται από την τηλεόραση, τα ταμπλόιντς ή τις κατ’ επίφαση εφημερίδες, τη μουσική, τις ταινίες και τα βιβλία μιας χρήσης (τέχνη με ημερομηνία λήξης ενός έτους).

Η σύγχρονη ηθική είναι εκείνη του «νικητή και των χαμένων».

Απ’ τη στιγμή που ο θεός πέθανε, ο υπαρκτός σοσιαλισμός κατατροπώθηκε, ο ανθρωπισμός καταχωρήθηκε ως μουσειακό είδος και οι ιδεολογίες εξαϋλώθηκαν, έμεινε ο ωφελιμισμός –το μόνο φιλοσοφικό σύστημα που δημιουργήθηκε στις ΗΠΑ- να μας ορίζει ως ανθρώπους.

Δε σκεφτόμαστε πια με τους «παλαιολιθικούς» όρους του διαχωρισμού καλού και κακού, του σωστού και του λάθους, του κοινωνικού και του αντικοινωνικού, αλλά μόνο με τη διάκριση ανάμεσα στον νικητή και τους χαμένους.

Ο νικητής έγινε το μόνο πρότυπο, χωρίς να έχει καμιά σημασία πλέον, με ποιον τρόπο επικράτησε.

Θαυμάζουμε ακόμα και τον απατεώνα που κατάφερε όλα όσα υπόσχεται η τηλεόραση: Λεφτά, διασημότητα, ομορφιά, ταξίδια, πισίνα και ακριβά γούστα.

Δεν έχει καμία σημασία αν έφτασε ως εκεί πατώντας πάνω σε πτώματα, ανθρώπων και λαών.
Είναι καλύτερο να είσαι διακεκριμένος απατεώνας, παρά φτωχός πλην τίμιος άνθρωπος.

Κι αυτό είναι κάτι που οι γονείς διδάσκουν στα παιδιά τους από τη στιγμή που αρχίζουν να μιλάνε: «Πρέπει να τα καταφέρεις στη ζωή σου».

Και ποτέ δεν εννοούν να γίνουν –τα άμοιρα παιδιά τους- συνειδητοί πολίτες, άνθρωποι που συγκινούνται από την αδικία και παλεύουν για να την ανατρέψουν, άνθρωποι που αναζητούν την αυτογνωσία και την ευτυχία μέσω της προσφοράς, επιστήμονες που πασχίζουν για να προσφέρουν έργο στην ανθρωπότητα και τον πλανήτη, καλλιτέχνες που θα δημιουργήσουν έναν κόσμο μακροβιέστερο μιας τηλεοπτικής σεζόν.

Όχι. Το μόνο που έχει αξία πλέον είναι να επικρατήσεις, να είσαι νικητής. Η απλοϊκότητα και η κυνικότητα του δόγματος «winner or loser» έχει εμποτίσει την ύπαρξη μας.

Ο Σαρλό, ο αιώνια αποτυχημένος και φτωχός ανθρωπάκος, προκαλεί το θαυμασμό επειδή είναι δημιούργημα ενός εξόχως επιτυχημένου ανθρώπου, του Τσάρλι Τσάπλιν, όχι ως αλητάκος που μοιραζόταν τη μοίρα των όμοιων του.

Ο Δον Κιχώτης, ο ιππότης της ελεεινής μορφής, είναι παράδειγμα προς αποφυγή, αφού μέσα στην τρέλα του ζητούσε όσα δεν μπορούσαν να συμβούν.
Ο Δον Κορλεόνε είναι το πρότυπο της ζωής μας.

Ο Δον Κορλεόνε είναι ο Μωυσής του εικοστού πρώτου αιώνα, που κατέβηκε από το τηλεοπτικό όρος κρατώντας μόνο μία εντολή, χαραγμένη με times new roman γραμματοσειρά: «Win».

Σφάζοντας, αγοράζοντας και ξεπουλώντας: «Win».
Υποδουλώνοντας, αδιαφορώντας και γελοιοποιώντας: «Win».
Κοροϊδεύοντας, υποβαθμίζοντας και διαλύοντας: «Win».
Όντας, μη ζώντας και καταναλώνοντας: «Win».

Όμως αυτό το κυνικό win διαφέρει ελάχιστα από το τελικό fin.
Η νίκη μοιάζει πολύ με το τέλος, όταν γίνεται η μόνη ηθική, η μόνη επιλογή, ο μόνος στόχος.
Όταν γίνεται νίκη πάση θυσία.

Γιατί κανένας σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα (μαζικής ενημέρωσης).

Η ιστορία γράφεται στη Συρία.

Και σε κάθε Συρία όπου οι χαμένοι –τυλιγμένοι στα σάβανα- περιμένουν τους νικητές να σταματήσουν να παρακολουθούν διαφημίσεις, ενώ τρώνε ποπ-κορν και ψελλίζουνε: «Τragic».


ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ: ΜΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΘΑΝΑΤΟΥ!


Ψυχιατρική: μια βιομηχανία θανάτου
Δείτε το πλήρες ντοκιμαντέρ Ψυχιατρική: Μια βιομηχανία Θανάτου με όλα τα μέρη του, έτσι ώστε να έχετε μια σφαιρική οπτική της ψυχιατρικής επιρροής στην κοινωνία μας.


Προειδοποίηση:
Αυτό το ντοκιμαντέρ δεν είναι για παιδιά. Ένα μεγάλο μέρος του του film έχει παρθεί από πρόσφατα και παλαιότερα film αρχείου ψυχιάτρων σε δράση και ως εκ τούτου είναι σε κάποιες στιγμές σκληρό.

Οι ψυχίατροι ισχυρίζονται ότι οι καταστρεπτικές και θανατηφόρες "θεραπείες" και μέθοδοι τους έχουν αλλάξει. Αυτό το σοκαριστικό βίντεο θα σας δώσει τα δεδομένα.
Μόλις εξοπλιστείτε με τις πληροφορίες που πρόκειται να δείτε ενημερώστε και άλλους, συνεργαστείτε μαζί μας ώστε να τερματίσουμε τις καταστρεπτικές θεραπείες των ψυχιάτρων και να τερματίσουμε τις παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων από την ψυχιατρική.
Επιτροπή πολιτών για τα ανθρώπινα δικαιώματα (cchr)

Δείτε ολόκληρο το ντοκιμαντέρ,
Ψυχιατρική: Μια βιομηχανία Θανάτου (Στα ελληνικά)



(Το ντοκιμαντέρ αποτελείται από 12 μέρη. Μόλις τελειώνει το ένα βίντεο συνεχίζει αυτόματα το επόμενο..)

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Για να έχετε μια πιο πλήρη εικόνα του πώς συνεργάζονται οι φαρμακευτικές με τους ψυχίατρους για να επινοήσουν νέες ψυχικές ασθένειες και να πουλήσουν νέα ψυχοφάρμακα μπορείτε να προμηθευτείτε δωρεάν το συγκλονιστικό ντοκιμαντέρ της Επιτροπής Πολιτών για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα (Στα ελληνικά) με τίτλο το Μάρκετινγκ της Τρέλας ΕΔΩ.





ΠΗΓΗ...http://www.ramnousia.com

Η ΕΤΗΣΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΜΕ ΓΥΜΝΟΥΣ ΑΘΛΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΛΟΣΣΟ ESPN




Kάθε χρόνο τέτοια εποχή κυκλοφορεί από το κραταιό αθλητικό περιοδικό espn το "Βody Issue". Koρυφαίοι αθλητές του κόσμου φωτογραφίζονται σε γυμνές πόζες υψηλής αισθητικής. Κάθε έκδοση, όπως είναι αναμενόμενο, προκαλεί ένα μικρό χαμό στα media και αναδημοσιεύεται σε ολόκληρο τον πλανήτη -δεδoμένου ότι συνδυάζει δυο ακαταμάχητα στοιχεία: δασημότητες και άψογα γυμνά σώματα. Αλλά τα λόγια περιττεύουν, αφού μπορείτε να κρίνετε μόνοι σας.





































ΠΗΓΗ...http://www.lifo.gr

ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΑΡΚΑΔΙΟΥ.

.
Η Ιερά Μονή Αρκαδίου έχει γεωγραφικές συντεταγμένες στη νήσο Κρήτη, αλλά δεν ανήκει μόνο σε αυτήν. 

Ανήκει σε όλη την Ελλάδα, την Ευρώπη, στις πέντε ηπείρους – σε όλον τον κόσμο.

Είναι ένα από τα μοναστήρια της Ορθοδοξίας που υπογραμμίζει την καθολικότητα και την οικουμενικότητα της Εκκλησίας.

Κάθε χρόνο δέχεται και φιλοξενεί επισκέπτες και προσκυνητές από διάφορες χώρες και μακρινούς πολιτισμούς. Εδώ σμίγουν πολλές γλώσσες, ποικιλία πολιτισμών, πλειάδα παραδόσεων, η ιστορία, η πολυμορφία.  Τίποτε από όλα αυτά δεν παρεμποδίζει την ενότητα της πίστεως, την καθολικότητα του ορθόδοξου πνεύματος, την οικουμενικότητα της εκκλησιαστικής μαρτυρίας.

Το «Αρκάδι» έχει μια μοναδικότητα η οποία έγκειται στην απαράμιλλη φυσική ομορφιά του. Στην αίγλη της λαμπρής ιστορίας του. Στο πλήθος των βαθιά ριζωμένων στο χρόνο θρύλων του. Στον πλούτο των κειμηλίων και θησαυρών του. Ίσως, γιατί, το παλιό είναι πιο ζωντανό από το νέο, και το σύγχρονο συχνά πιο ώριμο από το γηρασμένο. Ο κάθε προσκυνητής και επισκέπτης του καταλαβαίνει κάτι αποκλειστικά δικό του, προσωπικό, πρωτότυπο στη βιωματική και πνευματική εμπειρία του.

Σκοπός της ιστοσελίδας μας είναι να προσεγγίσει ο επισκέπτης – προσκυνητής αυτήν την ιδιαιτερότητα της Ιεράς Μονής Αρκαδίου, να ταξιδέψει μέσω Διαδικτύου, να πληροφορηθεί, να ενημερωθεί, να τη γνωρίσει και να την επισκεφθεί  και επί τόπου.
Καλώς ωρίσατε.     

Αρχιμ. Μύρων Καλαϊτζής
Ηγούμενος Ιεράς Μονής Αρκαδίου

Δείτε φωτογραδίες...














ΠΗΓΗ...http://www.agioritikovima.gr

Η NASA ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ!


Ένα μοναδικό κεραμικό υλικό, που υπήρχε στα αρχαία ελληνικά αγγεία, αναλύει η NASA, για να εκμεταλλευτεί τις ιδιότητές του, στη μόνωση των διαστημοπλοίων της!
Το περίφημο μελανό υάλωμα των αττικών αγγείων, αυτό που πολλοί προσπάθησαν αλλά κανένας δεν κατόρθωσε να μιμηθεί, είναι στην ουσία ένα νανοϋλικό με ιδιαίτερες χημικές και μηχανικές ιδιότητες. Τέτοιες ώστε πρόσφατα προσείλκυσε το ενδιαφέρον της NASA η οποία αναζητεί στη σύστασή του μυστικά για να βελτιώσει τη μόνωση των διαστημοπλοίων της!
Μια θυγατρική της αμερικανικής διαστημικής υπηρεσίας, NASA, ξεκίνησε μαζί με το Μουσείο Γκετί - και με μια παχυλή χρηματοδότηση 800.000 δολαρίων - μελέτες για να διερευνήσει τη σύστασή τους.
Η NASA ενδιαφέρεται κυρίως για το περίφημο μελανό υάλωμα των αγγείων, αναζητώντας σε αυτό μυστικά που θα μπορούσαν να τη βοηθήσουν να βελτιώσει την ανθεκτικότητα των κεραμικών που χρησιμοποιεί για τη μόνωση των διαστημοπλοίων της.
Πηγή: dete.gr

ΔΕΙΤΕ ΠΟΙΑ ΧΑΡΤΟΝΟΜΙΣΜΑΤΑ ΛΙΩΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΖΕΣΤΗ.


Δείτε ποια χαρτονομίσματα μπορούν να λιώσουν από τη ζέστη
Τι θα κάνατε αν μια ημέρα βρίσκατε τα χάρτινα ευρώ σας λιωμένα από την ζέστη και τον ήλιο;

ΣΑΜΠΟΤΑΖ ΜΕ...ΠΡΟΚΕΣ ΣΤΟ ΓΥΡΟ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ.


Σαμποτάζ με... πρόκες στο Γύρο της Γαλλίας!

Οι ποδηλάτες είδαν τα λάστιχά τους να σκάνε

ΣΤΟΥΣ ΦΙΝΑΛΙΣΤ ΤΟΥ IMAGINE CUP 2012 Η ΕΛΛΑΔΑ.


Στους φιναλίστ του Imagine Cup 2012 η Ελλάδα

Η ομάδα Symbiosis βρέθηκε μεταξύ των έξι πρώτων στο «Σχεδιασμό Λογισμικού»

"ΜΟΝΙΚΑ ΜΟΝΙΚΑ" ΦΩΝΑΖΑΝ ΟΙ ΑΙΓΥΠΤΙΟΙ ΣΤΗΝ ΧΙΛΑΡΥ ΚΛΙΝΤΟΝ.


Στην Αίγυπτο πήγε χθες βράδυ η αμερικανίδα υπουργός Εξωτερικών όμως δεν είχε και πολύ θερμή υποδοχή από τους Αιγύπτιους.

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...