Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

Ι.Μ Αγίου Ιλαριωνος

Ιερός Ναός Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη του χωριού.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη πλατείας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Νερόμυλος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πετροντούβαρο.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Σοκάκι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Ι.Μ Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Καταρράκτης.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Αγία Παρασκευή.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Φράγμα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

"Μπιτσκία".

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης .

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χορευτικός σύλλογος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εκκλησία - κοινότητα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άνοιξη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2015

ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΗΦΑΚΗΣ: "ΞΕΚΙΝΑ ΑΜΕΣΩΣ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΑΠΟΧΕΤΕΥΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΤΗΣ ΑΡΙΔΑΙΑΣ"



Γιάννης Σηφάκης:  Το αποχετευτικό και ο βιολογικός της Αριδαίας μένει στο ΕΠΠΕΡΑΑ και ξεκινά αμέσως η κατασκευή του. Άλλαξε η απόφαση απένταξης του και αβέβαιης μετακίνησης του στα ΠΕΠ Κεντρικής Μακεδονίας

Μετά από τρείς συναντήσεις του βουλευτή Πέλλας Γιάννη Σηφάκη με τον υφυπουργό ΕΣΠΑ Αλέξη Χαρίτση, την συντονίστρια έργων ΕΣΠΑ Ευγενία Φωτονιάτα και τον υπεύθυνο από το Υπουργείο για το  ΕΠΠΕΡΑΑ Παπαβασιλόπουλο Λευτέρη το έργο « Κατασκευή δικτύου ακαθάρτων οικισμού Αριδαίας», προϋπολογισμού 9.680.000,00 € που χρηματοδοτείται από το ΕΠΠΕΡΑΑ ( Ταμείο Συνοχής – Εθνικοί πόροι) θα παραμείνει στο ΕΠΠΕΡΑΑ και θα ξεκινήσει αμέσως η κατασκευή του. Ως γνωστόν τον Οκτώβριο 2014 είχε καταταγεί στα έργα που θα απεντάσσονταν από το ΕΠΠΕΡΑΑ (και θα μεταφέρονταν στο ΠΕΠ με αβέβαιη την έγκριση και τον χρόνο υλοποίησης του). Για το εν λόγω έργο έχει ολοκληρωθεί ο προσυμβατικός έλεγχος και θα υπογραφεί αμέσως η σύμβαση με την εργολήπτρια εταιρία. Η εργολήπτρια εταιρία ( αφού υπογραφούν οι σχετικές συμβάσεις) θα λάβει προκαταβολή εντός του Νοεμβρίου και έχει δεσμευτεί σε άμεση έναρξη εργασιών με στόχο να παραδώσει πρώτο λογαριασμό πληρωμής γενόμενων εργασιών μέχρι τέλους του έτους.
Η κυβέρνηση κατάφερε την ένταξη του έργου ως «γέφυρα» στο νέο ΕΣΠΑ και η κατασκευή του θα ολοκληρωθεί κανονικά μέσα στους συμβατικούς χρόνους.    
Ο Γιάννης Σηφάκης εξέφρασε στον υφυπουργό τις ευχαριστίες της κοινωνίας της Αλμωπίας και του ίδιου.  Επικοινώνησε με τον Δήμο Αλμωπίας και με την εργολήπτρια εταιρία ζητώντας την ταχύτερη ολοκλήρωση των σχετικών διαδικασιών και ευχήθηκε καλή δουλειά.
Το έργο αυτό είναι το μεγαλύτερο έργο που έχει γίνει στην περιοχή και θα συμβάλει σημαντικά στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των κατοίκων της Αριδαίας. Μετά την ολοκλήρωση του θα γίνει δυνατή η περαιτέρω αξιοποίηση της πόλης και η καλύτερη ποιότητα υδάτων του Αλμωπαίου ποταμού.   

"ΤΙ ΣΤΗΝ ΕΥΧΗ ΔΙΑΒΑΣΑ ΜΟΛΙΣ;"


Η απάντηση Άνθιμου για το «κουκούλωμα» του βιασμού καταλήγει με τον πιο περίεργο τρόπο... 

Από τον ΑΡΗ ΔΗΜΟΚΙΔΗ 

Λίγες ώρες πριν σκάσει η είδηση του σκανδάλου στο Παπάφειο Ορφανοτροφείο της Θεσσαλονίκης (Ποινικές διώξεις κατά Άνθιμου για το «κουκούλωμα» βιασμού ανηλίκου στο Παπάφειο), o Μητροπολίτης ήταν, ως συνήθως λαλίστατος. Πρώτα δήλωσε ότι «Οι ομοφυλόφιλοι ζουν σε μια κατάσταση παρανομίας», μετά τόνισε ότι «Η Εκκλησία έχει οικονομικό πρόβλημα», έπειτα τα έβαλε με τους πρόσφυγες, και επίσης, εκτός των άλλων διευκρίνισε ότι ακούει Αντώνη Ρέμο! 

  Τους τελευταίους μήνες εξάλλου, πέρα απ' την παρανομία των γκέι, των προσφύγων, τα οικονομικά προβλήματα της Εκκλησίας, και τα τραγούδια του Ρέμου, ο κος Άνθιμος παρενέβη σε κάθε μικρό και μεγάλο θέμα με απανωτές δηλώσεις που προβλήθηκαν ιδιαιτέρως απ' τα ΜΜΕ - απ' το θέμα των θρησκευτικών (Δεν θα καταργηθούμε εμείς που είμαστε το 95% για το 5%), μέχρι το Δημοψήφισμα στο οποίο υποστήριξε το ΝΑΙ (Άνθιμος: Εγώ θα ψηφίσω Ευρώπη). 

Χθες μάθαμε απ'τον Άνθιμο ότι οι gay είναι παράνομοι αλλά 3 χρόνια δεν ακούσαμε τίποτα για το βιασμό του 7χρονου

Ένα αγόρι 7.5 ετών είχε καταγγείλει τον βιασμό του από μεγαλύτερο τρόφιμο του ιδρύματος το 2012, αλλά η κακοποίηση θα έμενε στην αφάνεια αν δεν βιαζόταν άλλες δύο φορές και δεν κατέληγε στο νοσοκομείο.

  Μετά την αποκάλυψη απ' την εφημερίδα Μακεδονία θα περίμενε κανείς τον κύριο Άνθιμο σ' όλα τα κανάλια να εξηγεί τι έγινε, γιατί η διοίκηση του Παπάφειου (ο ίδιος είναι Πρόεδρος του Ιδρύματος) φέρεται να κουκούλωσε τους βιασμούς του τότε 7χρονου αγοριού - κι όμως. Ο άνθρωπος που πέρα απ' τις τακτικές εμφανίσεις του στην Εκκλησία βγαίνει σχεδόν σε κάθε εκπομπή που μπορεί κανείς να φανταστεί -μέχρι και, τελείως ταιριαστά, στην Αννίτα Πάνια- δεν έτρεξε στα κανάλια. Σχεδόν 24 ώρες αργότερα έβγαλε απλώς μια ανακοίνωση λέγοντας ότι δεν μπορούν να ελέγχουν όλους τους τροφιμους, ότι ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΑΥΤΑ, ότι ποτέ στην εκατονταετή ιστορία του ορφανοτροφείου δεν υπήρξε καμία σκιά (ΟΚ, αν τις κουκουλώνουν όλες φυσικά και δεν θα υπήρξε), και ότι  «Η αυτονόητη δε ευαισθησία του θέματος, φρονούμε ότι δεν δικαιολογεί εκτεταμένη δημοσιότητα σχετικά με αυτό». 

  Κατέληξε με ένα περίεργο υστερόγραφο. Λέει:
   «Τέλος, αξιολογώντας την όλη υπόθεση νομίζομε ότι πρέπει να αφήσωμε την Δικαιοσύνη ανεπηρέαστη και να προστατέψωμε τα παιδιά αυτά, εκ των οποίων, το μικρότερο εξακολουθεί να είναι τρόφιμος του Παπαφείου Ιδρύματος, ο δε μεγαλύτερος να μπορέσει να συνεχίση την ζωή του στο οικογενειακό του περιβάλλον στο οποίο ευρίσκεται από ικανού χρόνου.» 

ΤΙ ΣΤΗΝ ΕΥΧΗ ΜΟΛΙΣ ΔΙΑΒΑΣΑ; 
"   ο δε μεγαλύτερος να μπορέσει να συνεχίση την ζωή του στο οικογενειακό του περιβάλλον στο οποίο ευρίσκεται από ικανού χρόνου "

Παρακαλά να σωπάσουμε αφήνοντας το ζήτημα στη δικαιοσύνη, και να μην ανακινήσουμε/ερευνήσουμε καθόλου το θέμα, για να μην διαταραχθεί η οικογενειακή ζωή ενός φερόμενου ως κατά συρροή βιαστή, που αντί για το σπίτι του θα έπρεπε πρώτα να δώσει απαντήσεις για το πώς/αν βίασε τρεις φορές και έστειλε τελικά στο νοσοκομείο ένα 7.5χρονο αγόρι.

   Δεν μπορώ να πιστέψω ότι κάποιος που σύμφωνα με τις καταγγελίες βίασε τόσες φορές ένα αγοράκι βρίσκεται εκεί έξω κανονικά. Και ότι μάλιστα ο Άνθιμος φοβάται μην τυχόν του διαταράξουμε τη ζωή του στο οικογενειακό του περιβάλλον!

   Μιλώντας ως μέλος ενός σάιτ που έδωσε δημοσιότητα στο ζήτημα, θέλω να τον πληροφορήσω ότι η «εκτεταμένη δημοσιότητα» δεν δόθηκε επειδή ήταν ευαίσθητο το θέμα. Δόθηκε επειδή η δικαιοσύνη ερευνά το αν κουκουλώθηκε η πράξη απ' τον Άνθιμο και το υπόλοιπο διοικητικό συμβούλιο.

   Ο Μητροπολίτης μας έχει συνηθίσει να καταγγέλει πράγματα που δεν είναι καθόλου παράνομα (πχ. την ομοφυλοφιλία) και να μην τα βάζει και με ιδιαίτερη ένταση με άλλα που είναι πραγματικά παράνομα - κι αν το κάνει, το κάνει υπερβολικά αργοπορημένα.

    Παρακαλούμε πολύ: πριν ξανακατηγορήσει άλλους με τα γνωστά κηρύγματα μίσους του, ας ασχοληθεί πρώτα με τα του οίκου του.  




Πηγή: www.lifo.gr

ΙΔΡΥΣΗ ΑΠΟΤΕΦΡΩΤΗΡΙΩΝ ΝΕΚΡΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ



Τα αποτεφρωτήρια «αποδεσμεύθηκαν» χωρικά από τα νεκροταφεία και πλέον η εγκατάστασή τους είναι πολύ ευκολότερη 

Με την υπογραφή του υπουργού περιβάλλοντος Πάνου Σκουρλέτη, ανοίγει ο δρόμος της πολύπαθης αποτέφρωσης των νεκρών.   Ολοκληρώνεται έτσι το θεσμικό πλαίσιο που είναι απαραίτητο για την ίδρυση αποτεφρωτηρίων νεκρών στην Ελλάδα, όπως γράφει σήμερα σε άρθρο της η Καθημερινή.

   Μάλιστα, χάρη σε μια τροποποίηση της νομοθεσίας που έγινε πέρυσι, τα αποτεφρωτήρια «αποδεσμεύθηκαν» χωρικά από τα νεκροταφεία και πλέον η εγκατάστασή τους είναι πολύ ευκολότερη. Το μοναδικό «εμπόδιο» στη νομοθεσία είναι ότι δικαίωμα ίδρυσης αποτεφρωτηρίου νεκρών εξακολουθούν να έχουν μόνο οι δήμοι, οι οποίοι έως σήμερα δεν έχουν αποδειχθεί ιδιαίτερα ανθεκτικοί στις αντιδράσεις της Εκκλησίας και ακραίων θρησκευτικών κύκλων.

   Η απόφαση, γράφει η Καθημερινή, αφορά στη διαδικασία περιβαλλοντικής αδειοδότησης των Κέντρων Αποτέφρωσης Νεκρών (ή οστών), ολοκληρώνοντας το θεσμικό πλαίσιο. Οι μονάδες αυτές υπόκεινται στη διαδικασία των «πρότυπων περιβαλλοντικών δεσμεύσεων». 

  Η αποτέφρωση επετράπη στη χώρα μας το 2006, περίπου... έναν αιώνα αργότερα από τις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες (ενδεικτικά Βρετανία 1884, Γαλλία 1887, Γερμανία 1934, Ισπανία 1945). Ωστόσο, δεν μπορούσε να εφαρμοστεί όσο η πολιτεία δεν εξειδίκευε τους όρους ίδρυσης ενός αποτεφρωτηρίου. Οπερ εγένετο τελικά το 2010, με μια απόφαση που ρύθμισε τεχνικού χαρακτήρα ζητήματα. Μέσα από αυτή τη διαδικασία, όμως, ετέθη ως όρος η γειτνίασή τους με νεκροταφείο, κάτι που υπονόμευσε εκ νέου την υπόθεση. Περαιτέρω, η αλλαγή της νομοθεσίας περί περιβαλλοντικής αδειοδότησης το 2011 έκανε εκ νέου απαραίτητη την εξειδίκευση των περιβαλλοντικών περιορισμών. Το 2014, ένας νόμος (Ν. 4277) ήρε τον περιορισμό περί νεκροταφείων, ορίζοντας ότι τα αποτεφρωτήρια μπορούν να χωροθετηθούν σχεδόν παντού, εκτός από περιοχές κατοικίας.

   Παρέμεινε, όμως, ένας άλλος περιορισμός: η ίδρυση και λειτουργία των αποτεφρωτηρίων επιτρέπεται μόνο από τους δήμους (ή τα νομικά τους πρόσωπα). Στο πρόσφατο παρελθόν, αρκετοί δήμοι, όπως οι Αθηναίων, Θεσσαλονίκης, Βόλου, Μαρκόπουλου και άλλοι, έχουν προσπαθήσει να ιδρύσουν αποτεφρωτήριο, αλλά οι προσπάθειές τους δεν έχουν ευοδωθεί λόγω της έντονης αντίδρασης της Εκκλησίας.

   Μοναδική λύση για όποιον επιθυμεί να αποτεφρωθεί μετά θάνατον είναι η αποστολή της σορού στο εξωτερικό. Ο πλησιέστερος διαθέσιμος χώρος βρίσκεται στη Σόφια της Βουλγαρίας και είναι ιδιωτικός. «Αν η πολιτεία είχε επιτρέψει να ιδρύσουν ιδιώτες αποτεφρωτήρια, όπως γίνεται σε όλη την Ευρώπη, το θέμα θα είχε λυθεί εδώ και μία δεκαετία», λέει ο κ. Νίκος Κυριακίδης, ιδιοκτήτης γραφείου τελετών. «Οι αποστολές σορών στη Βουλγαρία δεν έχουν μειωθεί λόγω κρίσης – αντίθετα, έχουν μειωθεί τα αιτήματα για τέλεση εξόδιου ακολουθίας από ιερέα πριν από την αποστολή της σορού».

   Το κόστος μιας αποτέφρωσης στη Βουλγαρία ξεκινάει από 1.900 ευρώ καταλήγει η εφημερίδα Καθημερινή. 

ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΑΤΟΥΑΖ ΤΕΙΝΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ



Νέα έρευνα συσχετίζει τη δερματοστιξία με το θυμό και την αντιδραστικότητα στους ενήλικες 

Μέσα στα χρόνια το να έχει κάποιος τατουάζ αποτελεί κάτι πλέον συνηθισμένο. Ερευνητές του Anglia Ruskin University εξέτασαν τώρα αν αυτό έχει επηρεάσει τα παραδοσιακά στερεότυπα και σε ποιο βαθμό. Αυτό που ανακάλυψαν είναι πως οι άνθρωποι με τατουάζ παρουσιάζουν υψηλοτέρα επίπεδα λεκτικής επιθετικότητας, θυμού και «επανάστασης» συγκριτικά με εκείνους που δεν έχουν.

 «Μια εξήγηση είναι πως οι πιο αντιδραστικοί και ανυπότακτοι άνθρωποι ενδέχεται να εξωτερικεύσουν μια αίσθηση απογοήτευσης ή ματαιότητας κάνοντας ένα τατουάζ» σχολιάζει η Viren Swami, καθηγήτρια κοινωνικής ψυχολογίας στο Anglia Ruskin University. «Αυτό σημαίνει, πως όταν τέτοιοι χαρακτήρες βιώνουν κάτι αρνητικό, είναι πιο επιρρεπείς στο να αντιδράσουν προβαίνοντας σε μια ενέργεια που αντικειμενικά θεωρείται προκλητική. Η πράξη του τατουάζ αντιλαμβάνεται ως επαναστατική, ή γενικά το ίδιο το τατουάζ μπορεί να υποδεικνύει περιφρόνηση ή διαφωνία» συμπληρώνει.

 «Παρόλο που τα τατουάζ αποτελούν κοινοτυπία στη Βρετανία, τα ευρήματά μας μπορεί και να αποδείξουν πως όντως υπάρχει συσχετισμός με επικίνδυνες συμπεριφορές μεταξύ ενηλίκων» καταλήγει.
 Σύμφωνα με την έρευνα δε, διαπιστώνεται και άμεση σχέση μεταξύ του αριθμού των τατουάζ που έχει κάποιος και των επιπέδων θυμού του. 


Πηγή: www.lifo.gr

ΠΑΣΤΟΥΡΩΜΑ: Η ΒΑΡΒΑΡΗ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ



Πώς το δέσιμο ποδιών και κεφαλιού αντικατέστησε το φράχτη και βασανίζει εκατοντάδες ζώα εφόρου ζωής 

Παστούρωμα (ή μπαστούρωμα ή περδούκλωμα ή περδούκλι) είναι το δέσιμο των ποδιών του ζώου μεταξύ τους, συνήθως ένα μπροστινό και ένα πίσω της ίδιας πλευράς ή τα πόδια ανά δύο δεμένα (διπλή παστούρα). Ακόμα πιο βάρβαρη πρακτική είναι το δέσιμο των ποδιών του ζώου με το κεφάλι, κάτι που συνηθίζουν σε βοοειδή.

   Το παστούρωμα αποτελεί βαρύτατη μορφή κακοποίησης καθώς τα ζώα δένονται από πολύ μικρές ηλικίες – οι κτηνοτρόφοι δένουν τα πόδια των ζώων εκτροφής αμέσως μετά τον απογαλακτισμό τους - και περνούν όλη τους την ζωή έχοντας μεγάλες δυσκολίες στην παραμικρή τους κίνηση. 



Πολλές φορές δεν μπορούν καν να περπατήσουν και πέφτουν και δεν είναι λίγες φορές που – ειδικά τα κατσίκια - σπάνε τα πόδια τους στην προσπάθεια να πηδήξουν ή να τρέξουν. Τα εξαρθρώματα και τα κατάγματα είναι ιδιαίτερα συχνά. Τα '' παστουρωμένα'' άλογα και γαϊδουράκια όταν πέσουν πολλές φορές δεν μπορούν να ξανασηκωθούν και πεθαίνουν από κολικούς λόγω ακινησίας.

   Αλλά δεν είναι μόνο η κίνηση που εμποδίζεται. Παράλληλα τα ζώα δεν μπορούν να ξαπλώσουν ή να χαλαρώσουν στον ύπνο τους. Ειδικά τα ζώα που έχουν τα πόδια δεμένα με το κεφάλι, ζουν μια ζωή σκυμμένα, χωρίς κανένα περιθώριο να τεντώσουν το σώμα τους και να υψώσουν το κεφάλι τους. Εκτός των παραπάνω, το δέσιμο των ποδιών προκαλεί τενοντίτιδες ή αποκοπή τένοντα και βαθιές πληγές του δέρματος λόγω της τριβής με το σκοινί οι οποίες μπορούν να καταλήξουν και σε ακρωτηριασμό του ζώου με ότι συνεπάγεται για την μετέπειτα ζωή του. 



Το παστούρωμα είναι μια πρακτική που συνηθίζεται εδώ και δεκάδες χρόνια στα νησιά κυρίως στις Κυκλάδες (Πάρο, Νάξο, Φολέγανδρο, Ανάφη, Σέριφο, Κίμωλο κ.α.) αλλά και σε Ρόδο, Κρήτη, Κέρκυρα κ.α. Σε μικρότερη έκταση το συναντάμε και στην ηπειρωτική Ελλάδα (π.χ. Λακωνία). Το φαινόμενο αυτό αν και φαίνεται παράλογο και «απάνθρωπο» στον κάθε νοήμονα άνθρωπο, θεωρείται μια συνηθισμένη πρακτική για να μην πηδήξουν τα ζώα τις ατελείς ή ανύπαρκτες περιφράξεις, να μην απομακρυνθούν από το σημείο βοσκής ή να παχύνουν λόγω του περιορισμού των κινήσεων.
 Ουσιαστικά τα ζώα υπόκεινται σ' όλη την ζωή τους σ' ένα αδιάκοπο μαρτύριο στο βωμό του εύκολου κέρδους αλλά και της ευκολίας των ιδιοκτητών που δεν θέλουν να κάνουν σωστές περιφράξεις ή να επιτηρούν τα ζώα τους ως οφείλουν. Στην πλειοψηφία των περιπτώσεων, τα ζώα δεν έχουν καν σωστό κατάλυμα που να τα προφυλάσσει από τις ακραίες καιρικές συνθήκες, ούτε καθαρό και δροσερό νερό στην διάθεση τους ακόμα και τους θερμούς μήνες του καλοκαιριού. 



Η Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία με την επιστολή αυτή και τις φωτογραφίες που μας έστειλε κοινοποιεί το θέμα στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Νάξου, στην Εισαγγελέα Αρείου Πάγου κ. Ε. Κουτζαμάνη στο, Υ.Π.Α.Π.ΕΝ στις Κτηνιατρικές και Αστυνομικές Διευθύνσεις και στηνKεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδος και σημειώνει:
 " Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για την βαριά κακοποίηση χιλιάδων ζώων σ' όλη την Ελληνική επικράτεια, τόσο ιπποειδών, όσο και παραγωγικών ζώων λόγω της επαίσχυντης πρακτικής του "παστουρώματος" και να ζητήσουμε τις ενέργειες σας για την εξάλειψη του φαινομένου.

   Το έγκλημα αυτό γίνεται με την σιωπή και συνενοχή των τοπικών κοινωνιών αλλά και την αδιαφορία και αδράνεια κτηνιατρικών υπηρεσιών, αστυνομικών αρχών και δημοτικών λειτουργών. Αυτή η βάρβαρη πρακτική δεν έχει μόνο αντίκτυπο στην ευζωία των βιολογικών μας εταίρων αλλά έχει και οικονομικές επεκτάσεις με μεγάλο ποσοστό τουριστών να φεύγουν με τις χειρότερες εντυπώσεις για την κουλτούρα των Ελλήνων της υπαίθρου. 

  Κυρίως η κατάσταση αυτή δεν συνάδει με τον Ελληνικό Πολιτισμό ούτε με την πραγματικότητα μιας υποτιθέμενης Ευρωπαικής χώρας και αποτελεί μελανό σημείο της συμπεριφοράς των Ελλήνων απέναντι στα ζώα. 



Συχνότατα ακούμε σαν δικαιολογία τον κίνδυνο ατυχημάτων για πεζούς, τροχοφόρα και τα ίδια τα ζώα, αν αυτά βγουν στον δρόμο ή απομακρυνθούν από το σημείο βοσκής. Εδώ έχουμε να αντιπαραθέσουμε τα εξής:

 • Οι ιδιοκτήτες των ζώων είναι υποχρεωμένοι βάση του Ν4039/12 και Ν. 4235/14 αλλά και της ηθικής να παρέχουν στα ζώα τους σωστές συνθήκες διαβίωσης. Σε αντίθετη περίπτωση δεν θα έπρεπε να διατηρούν ζώα. 

  • Στην υπόλοιπη Ελλάδα ιπποειδή και παραγωγικά ζώα διαβιούν και κινούνται ελεύθερα. Εύλογα αναρωτιόμαστε λοιπόν αν κίνδυνος ατυχημάτων είναι υπαρκτός μόνο στα μέρη που ευδοκιμεί η πρακτική του <<παστουρώματος>>.

   • Αν δεν είναι δυνατή η διαβίωση και η βοσκή των ζώων σε ασφαλή και πιο απομακρυσμένα σημεία, οι σωστές περιφράξεις, η σωστή επιτήρηση και δέσιμο των ζώων από το κεφάλι (για λίγες ώρες) αποτελούν αποδεκτές λύσεις αλλά όχι το <<παστούρωμα>>.   Επειδή η πρακτική αυτή αποτελεί κατάφωρη παραβίαση των κανόνων ευζωίας των ζώων, προκαλεί τραυματισμούς αλλά και ακρωτηριασμούς, είναι δε μια από τις χειρότερες μορφές διαρκούς κακοποίησης, ζητούμε όπως διατάξετε την διενέργεια ελέγχων από τις αστυνομικές αρχές σε συνεργασία με τις κατά τόπους κτηνιατρικές διευθύνσεις. 

  Σε περίπτωση που οι ιδιοκτήτες δεν συμμορφωθούν με τις συστάσεις των αρμόδιων αρχών , δεν λύσουν τα ζώα τους και δεν τα φέρουν σε συνθήκες ευζωίας, ζητούμε τις αυτεπάγγελτες ενέργειες σας για την ποινική δίωξη των ιδιοκτητών σύμφωνα με το άρθρο 16 του Ν. 4039/12.

   Η καταγραφή των ζώων είναι σημαντική όπως και ο συστηματικός έλεγχος των συνθηκών διαβίωσης, ώστε να ελαχιστοποιηθεί η πιθανότητα να εξαφανιστούν ή να εγκλειστούν σε ακατάλληλους χώρους, κάτι που δυστυχώς είναι συχνό μετά από καταγγελίες. 

  Θεωρούμε ότι η εξάλειψη του φαινομένου δεν θα είναι εύκολη υπόθεση. Όμως η σωστή ενημέρωση μέσω καμπάνιας που αρχίζει η Ομοσπονδία μας σε συνεργασία με άλλους φορείς και σε συνδυασμό με την τιμωρία των παραβατών, θα εγκαινιάσει μια νέα εποχή. Παράλληλα με τις δικές σας ενέργειες θα ζητήσουμε από τον αρμόδιο Υπουργείο την ρητή και δια νόμου απαγόρευση της πρακτικής αυτής.



*Τις φωτογραφίες κοινοποίησε μαζί με την επιστολή η Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία στην Ελλάδα 



Πηγή: www.lifo.gr

ΖΕΪΜΠΕΚΙΚΟ: Ο ΧΟΡΟΣ ΜΑΣ

Εικονογράφηση: Athenean Sailor/ LIFO

Αφού αυτός ο θρυλικός χορός είναι ο τρόπος όλων των Ελλήνων πολιτικών να φτάσουν στο κοινό τους, ας μάθουμε μερικά πολύ ενδιαφέροντα πράγματα γι’ αυτόν. 

Από τον ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΥΡΙΑΖΗ1.

1.  Σύμφωνα με μία θεωρία, ο χορός πήρε το όνομά του από τους «Ζεϊμπέκους» ή «Ζεϊμπέκηδες», μια ομάδα ανθρώπων που έζησαν σε ορεινές περιοχές της κεντροδυτικής Μικράς Ασίας και έγιναν γνωστοί για την «κοινωνική ληστεία», δηλαδή μια υποτυπώδη αναδιανομή αγαθών μέσω κλοπών και ληστειών. Είχαν επίσης τη φήμη αντικρατικής-αντιεξουσιαστικής συμπεριφοράς και πολλές φορές συγκρούστηκαν με την οθωμανική διοίκηση, αν και σε άλλες περιόδους λειτούργησαν ως φρουροί περιοχών, όπως οι δικοί μας κλέφτες και αρματολοί.

   2. Ο Θωμάς Κοροβίνης, στο βιβλίο του Οι Ζεϊμπέκοι και το ζεϊμπέκικο (η ιστορία του χορού) περιγράφει τον αρχικό χορό: «Ο Ζεϊμπέκης αρχίζει να ρίχνει τις βόλτες του. Ακουμπάει τα δάχτυλά του με μια ξαφνική, βίαιη κίνηση στο χώμα, σηκώνεται απότομα, παίρνει στα χέρια του το σπαθί ή το όπλο του και συνεχίζει τις βόλτες του... Μια παραδοσιακή εντυπωσιακή φιγούρα είναι να χτυπά ο ζεϊμπέκης το ένα χέρι του στην μπότα του και το άλλο χέρι του στο όπλο του».

   3. Σύμφωνα με τον συγγραφέα, σήμερα υπάρχουν περίπου 150 διαφορετικά είδη ζεϊμπέκικων στην Τουρκία. Για παράδειγμα, το ζεϊμπέκικο «του τράγου», που είναι εμπνευσμένο από τα πηδήματα των κατσικιών, «του Γιουρούκ Αλή Εφέ», ο οποίος είχε πρόβλημα στο δεξί του πόδι και γι' αυτό, όσοι το χορεύουν, στηρίζονται στο αριστερό τους πόδι κ.ά.

   4. Μια άλλη θεωρία υποστηρίζει ότι ο χορός ξεκίνησε από τη Θράκη στην αρχαιότητα και η ονομασία «ζεϊμπέκικος» προέρχεται από τον συνδυασμό των λέξεων «Ζευς» και «μπέκος», που στα φρυγικά σημαίνει ψωμί. Υποτίθεται ότι συμβολίζει, κατά κάποιο τρόπο, την ένωση του πνεύματος με το σώμα και χορευόταν προς τιμήν της Κυβέλης.

   5. Ο μελετητής Σίμων Καράς υποστήριζε ότι η προέλευση του χορού ήταν αρχαιοελληνική, καθώς το ρυθμικό σχήμα των 9 χρόνων διακρίνεται στις ωδές της Σαπφούς. «Οι καρσιλαμάδες και τα ζεϊμπέκικα είναι παράδοσις όχι ανατολίτικη αλλά τούτων των νησιών (Μυτιλήνη-Χίος) και των απέναντι μικρασιατικών παραλίων, όπου κατοικούσε η παλαιά μη-τουρκική φυλή των Ζεϊμπέκων. Κληρονομιά αρχαιοελληνική και ρυθμική και χορευτική, αφού το ρυθμικό τους σχήμα των 9 χρόνων διαφαίνεται στης Λεσβίας Σαπφούς τις ωδές απ' την αρχαία εποχή. Ο ζεϊμπέκικος, πιο αργός και αξιωματικός, έχει ύφος και ήθος αρρενωπό. Είναι για τους νησιώτες ό,τι τα τσάμικα για τους στεριανούς».

   6. Ο Γιάννης Τσαρούχης, ένας μεγάλος θαυμαστής του ζεϊμπέκικου, σε μια εποχή που ο χορός είχε συνδεθεί με τους «μάγκες», είχε πει: «Οι αμαθείς πουριτανοί χωρίζουν τη μουσική σε δημοτική και ρεμπέτικη, σε "υγιεινή ή ανθυγιεινή", σε χωρική βαλκάνια παραδεκτή ή σε καλλιτεχνικά απαράδεκτη. Ο εθνικισμός μας πιάνει στην τέχνη μόνο όταν πρόκειται να ζημιωθούμε, ποτέ όταν πρόκειται να πλουτίσουμε. Ο πανάρχαιος ζεϊμπέκικος είναι νοσηρός όσο ο Ευριπίδης κι ο Μπωντλαίρ... Τι να γίνει; Όλα δεν μπορεί να 'ναι συγχρόνως υγιεινά και μεγάλα».

   7. Ένα από τα πιο διάσημα ζεϊμπέκικα όλων των εποχών, το «Το ζεϊμπέκικο της Ευδοκίας», γράφτηκε από τον Μάνο Λοΐζο μετά την ολοκλήρωση της ομώνυμης ταινίας, αφού ο μεγάλος συνθέτης είδε το υλικό. Για τη σκηνή στην οποία ο πρωταγωνιστής χορεύει ζεϊμπέκικο σε μια συνοικιακή ταβέρνα μπροστά στην Ευδοκία λέγεται ότι χρησιμοποιήθηκε το τραγούδι του Μάρκου Βαμβακάρη «Τα ματόκλαδά σου λάμπουν». Ο Γιώργος Κουτούζης, ο φαντάρος που χορεύει το ζεϊμπέκικο στην ταινία, έχει πει ότι ήταν η «Άτακτη». Σύμφωνα με την εκδοχή του Λευτέρη Παπαδόπουλου, ο Μάνος Λοΐζος του ζήτησε να γράψει στίχους για το «Ζεϊμπέκικο της Ευδοκίας», αλλά αυτός αρνήθηκε, υποστηρίζοντας ότι δεν το χρειάζεται, ότι μιλάει μόνο του το τραγούδι.

   8. Υπάρχει μια θεωρία, σύμφωνα με την οποία οι Ζεϊμπέκοι ήταν Έλληνες, Μακεδόνες και Θρακιώτες που ακολούθησαν τον Μέγα Αλέξανδρο στην εκστρατεία του. Ονομάστηκαν «Ζεϊμπέκια», δηλαδή ζωέμποροι, και στο πέρασμα των χρόνων δημιούργησαν αυτόν το χορό που τον χόρευαν με τα σπαθιά στα χέρια.

   9. Βάσει τουρκικών πηγών, μια μορφή ζεϊμπέκικου χορεύεται ήδη από τα τέλη του 17ου αι. σε πόλεις της Μικράς Ασίας. Ξεκίνησε αρχικά ως αντικριστός χορός δύο ατόμων που έφεραν οπλισμό, αλλά εξελίχθηκε σε μονήρη, αυτοσχεδιαστικό, ανδρικό χορό.

  10. H σχέση των Ελλήνων πολιτικών (ή, τουλάχιστον, μιας μεγάλης μερίδας αυτών) με το ζεϊμπέκικο είναι γνωστή.
 Πρώτος διδάξας ο Ανδρέας Παπανδρέου, που είναι γνωστό ότι αγαπούσε τα τραγούδια του Βασίλη Τσιτσάνη αλλά και κάποια της Ρίτας Σακελλαρίου. Στην ιστορία έχει μείνει και το ζεϊμπέκικο του Γιώργου Παπανδρέου, τότε υπουργού Εξωτερικών, με τον Τούρκο ομόλογό του Ισμαήλ Τζεμ να βαράει παλαμάκια.
 Λάτρης του ζεϊμπέκικου υπήρξε και ο Άκης Τσοχατζόπουλος, που έχει απαθανατιστεί πολλές φορές να χορεύει περήφανος. 
Η περιφερειάρχης Αττικής Ρένα Δούρου, την ημέρα της εκλογής της, χόρεψε τη «Ρόζα» του Μικρούτσικου, ενώ ακόμα πιο πρόσφατα ο γενικός γραμματέας του ΚΚΕ επέλεξε το «Τραγούδι της ξενιτιάς» σε στίχους Ερρίκου Θαλασσινού και μουσική του Μίκη Θεοδωράκη στο 41ο Φεστιβάλ της ΚΝΕ. 



Πηγή: www.lifo.gr

ΟΙ ΕΠΤΑ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΧΡΕΩΝ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟ-ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΕΩΣ 20.000 ΕΥΡΩ



Επτά προϋποθέσεις βάζει το πολυνομοσχέδιο για να γίνει δυνατή η διαγραφών χρεών ως 20 χιλ. ευρώ για τους δανειολήπτες, όπως ανακοίνωσε χθες ο αρμόδιος υπουργός.

   Σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα του Έθνους γίνεται χρήση διατάξεων που υπάρχουν στον τροποποιημένο νόμο Κατσέλη και πρόκειται για μια πρακτική που ακολουθείται σε ολόκληρη την Ευρώπη για χρέη προς Δημόσιο Τράπεζες κλπ.

   Σύμφωνα με το επίμαχο ρεπορτάζ τα χρέη που μπορούν να υπαχθούν στη Σεισάχθεια αφορούν σε ληξιπρόθεσμες οφειλές προς την Εφορία, ΟΤΑ και ασφαλιστικά ταμεία μέχρι 20.000 ευρώ.

   Για να υπαχθεί στη ρύθμιση ο οφειλέτης θα πρέπει:

 -να μην έχει στην ιδιοκτησία του ακίνητη περιουσία,

 -να μην έχει κάνει καμία πράξη διάθεσης περιουσίας τα τελευταία τρία χρόνια,

 -να μην έχει στην κατοχή του άλλα περιουσιακά στοιχεία και καταθέσεις ως 1.000 ευρώ

 -να μην έχει κανένα εισόδημα ένα χρόνο πριν την αίτηση στο Ειρηνοδικίο για τη διαγραφή του χρέους -να μην υπάρχει ενυπόθηκο δάνειο στο όνομά του.

 -το  ύψος των χρεών προς τράπεζες και Δημόσιο να μην ξεπερνάει τις 20.000 ευρώ, 

-θα πρέπει να έχει δείξει καλή πρόθεση για συνεργασία με τις τράπεζες ως προς την αποπληρωμή τους.

   Ο ειρηνοδίκης, εφόσον πληρούνται οι προαναφερθείσες προϋποθέσεις και εφόσον οι δανειστές δεν τις αμφισβητούν, μπορεί να διατάξει την προσωρινή απαλλαγή του οφειλέτη από τα χρέη που συμπεριλαμβάνονται στην αίτηση.
 Με την απόφαση αυτή αυτόματα αναστέλλονται τα πάσης φύσεως διωκτικά μέτρα. Η διάρκεια της απαλλαγής είναι 18 μήνες.

ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΙΑΤΡΟΣ ΣΤΙΣ 16/10 ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΜΑΧΟΥΣ



Ανακοινώνεται από την τοπική κοινότητα Προμάχων, ότι την Παρασκευή 16 Οκτωβρίου και από τις 8.30π.μ. μέχρι τις 13.00μ.μ. ο αγροτικός ιατρός θα βρίσκεται στο ιατρείο του χωριού, για εξετάσεις και συνταγογραφήσεις των ασφαλισμένων.

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ TAKTIKH ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΔΗΜΟΥ ΑΛΜΩΠΙΑΣ



            Σας καλούμε να έρθετε στις 16 Οκτωβρίου ημέρα Παρασκευή και ώρα 10:30΄π.μ στο Δημοτικό Κατάστημα  Αριδαίας  στην Τακτική Συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής για να  συζητήσουμε και να πάρουμε αποφάσεις για τα παρακάτω θέματα της ημερήσιας διάταξης:


ΘΕΜΑ 1ο
Ψήφιση πιστώσεων που φέρονται εγγεγραμμένες στον Προϋπολογισμό οικ. έτους 2015.

ΘΕΜΑ 2ο
Επικύρωση πρακτικού του πρόχειρου διαγωνισμού του έργου  «Ασφαλτόστρωση στη ΒΙΠΕ. Αριδαίας».

ΘΕΜΑ 3ο
Έγκριση πρακτικού πρόχειρου διαγωνισμού του έργου «ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΩΝ ΧΩΡΩΝ (ΠΛΑΤΕΙΩΝ, ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΩΝ ΚΛΠ) ΔΕ ΕΞΑΠΛΑΤΑΝΟΥ»

ΘΕΜΑ 4ο 
Παραλαβή μελέτης με τίτλο ‘’ « ΜΕΛΕΤΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΑΙΘΟΥΣΑΣ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΧΡΗΣΕΩΝ ΣΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΡΙΔΑΙΑΣ» σύμφωνα με την υπ.αριθ. 28398/05-10-2015 βεβαίωση περί συμμόρφωσης του αναδόχου προς τις συμβατικές του υποχρεώσεις.

ΘΕΜΑ 5ο 
ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ «ΜΕΛΕΤΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ»

ΘΕΜΑ 6ο 
ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ «ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ  ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΧΥΤΑ 1Ης ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ Ν. ΠΕΛΛΑΣ (ΧΥΤΑ ΑΛΜΩΠΙΑΣ) ΚΑΙ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΥ»

ΘΕΜΑ 7ο 
Έγκριση δαπανών που πληρώθηκαν από την πάγια προκαταβολή.

ΘΕΜΑ 8ο 
ΈΓΚΡΙΣΗ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ ΄΄ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ , ΛΟΙΠΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ  ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ   ΄΄

ΘΕΜΑ 9ο 
Έγκριση πρακτικού IIΙ αξιολόγησης Οικονομικών Προσφορών του Διαγωνισμού της πράξης «Living History, Living nature ΙΙ» του Προγράμματος IPA CBC Ελλάδα-πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας –Υπ.3-Δράσεις πληροφόρησης, δημοσιότητας και ανάδειξης και λήψη σχετικής απόφασης.

ΘΕΜΑ 10ο 
Άσκηση ή μη ενδίκου μέσου κατά της υπ.αριθ. 344/2014 απόφασης του Μον. Πρωτοδικείου Έδεσσας, η οποία κοινοποιήθηκε στο Δήμο στις 8-10-2015  με υπ.αριθ.πρωτ.29055/8-10-2015 .

ΘΕΜΑ 11ο 
Άσκηση ή μη ενδίκου μέσου κατά της υπ.αριθ. 349/2015 απόφασης του Μον. Πρωτοδικείου Έδεσσας, η οποία κοινοποιήθηκε στο Δήμο στις 9-10-2015  με υπ.αριθ.πρωτ.29126/9-10-2015 .

ΘΕΜΑ 12ο 
Άσκηση ή μη ενδίκου μέσου κατά της υπ.αριθ. 196/2015 απόφασης του Ειρηνοδικείου Αλμωπίας, η οποία κοινοποιήθηκε στο Δήμο στις 9-10-2015  με υπ.αριθ.πρωτ.29127/9-10-2015 .

ΘΕΜΑ 13ο 
Άσκηση ή μη ενδίκου μέσου κατά της υπ.αριθ. 327/2015 απόφασης του Μον. Πρωτοδικείου Έδεσσας, η οποία κοινοποιήθηκε στο Δήμο στις 9-10-2015  με υπ.αριθ.πρωτ.29128/9-10-2015 .

ΘΕΜΑ 14ο 
Απευθείας ανάθεση έργου με τίτλο: «Ελαιοχρωματισμοί εσωτερικών και εξωτερικών χώρων Μαθητικής Εστίας


Ο  ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ

ΜΠΙΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

"ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΕ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ-ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΩΝ-ΔΑΣΕΡΓΑΤΩΝ" - ΟΜΙΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΦΟΣ ΑΛΜΩΠΙΑΣ "Η ΕΝΩΣΗ"


     Ο Α.Φ.Ο.Σ. Αλμωπίας «Η ΕΝΩΣΗ»  σας προσκαλεί σε ομιλία - ενημέρωση με θέμα « Οργάνωση σε σύγχρονες ομάδες παραγώγων – κτηνοτρόφων - δασεργατών » που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2015 και ώρα 20:00 μ.μ. στο Ξενιτίδειο Πνευματικό Κέντρο Αριδαίας του Δήμου Αλμωπίας.

Εισηγητής ο Κος Μπλιάτσιος Κωνσταντίνος
Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας
Γεωργικής Ανάπτυξης Α.Ε.
           




                                                                                                  Για τον
                                                                                   Α.Φ.Ο.Σ. Αλμωπίας

                                                                                                Ο
                                                                                           Πρόεδρος

                                                                               Μπερμπέρης Παντελής

ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΙΑΚΩΒΟΥ ΟΕΟΔΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ


"Το ποτάμι στέρεψε... μιας και ξέμεινε από πηγές!"

Το ποτάμι στέρεψε... μιας και ξέμεινε από πηγές. Αρχικά το νερό θόλωσε και το όραμα ξεθώριασε, γιατί λιγόστευαν οι πηγές και πλήθαιναν οι πληγές…!
Το φανερό έλλειμμα δημοκρατικών διαδικασιών, διχάζει και απογοητεύει.
Στη συνέχεια χάθηκε η επαφή με τον κόσμο που μας εμπιστεύτηκε. Οι εθελοντές, των οποίων την αγωνία δεν ένοιωσε... απογοητεύτηκαν, όπως και οι φίλοι του!
Το μήνυμα του ήταν μπερδεμένο και ασαφές, καθώς επίσης και οι θέσεις του στα μεγάλα Εθνικά θέματα, παραβιάζοντας τις Εθνικές κόκκινες γραμμές, όπως στο ζήτημα της ονομασίας της ΠΓΔΜ.
Το Ποτάμι που ακούει, λέγαμε... αλλά νομίζαμε ότι ακούει! Ουσιαστικά ποτέ δεν μας άκουσε, είχε ευήκοα ώτα, μόνο για τον αυλόγυρο!
Παραιτούμαι από την Επιτροπή Δεοντολογίας, την Πανελλήνια Επιτροπή, και την Οικονομική Επιτροπή που ήμουν μέλος κι αποχωρώ από "Το Ποτάμι". Δεν είμαι ο πρώτος αλλά σίγουρα δεν θα είμαι ο τελευταίος.
Το ποτάμι πίσω δεν γυρνά! Μέχρι εδώ ήταν το κοινό μας ταξίδι σύντροφοι.
Η προσπάθεια που έκανα δεν θα αφήσω να χαθεί! Επειδή οι στιγμές που περνάει η Ελλάδα μας είναι δύσκολες, θα είμαι στην πρώτη γραμμή των αγώνων για ένα καλύτερο αύριο της Πατρίδας και του λαού μας.


Ιάκωβος Θεοδώσης Περιφερειακός Συντονιστής Πέλλας

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...