Τρίτη 22 Απριλίου 2014
"ΨΕΥΤΙΚΑ ΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ...ΛΑΜΟΓΙΑ" ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΜΠΕΓΛΟΠΟΥΛΟΥ
Ο λαός μας "νοσεί" από το στερητικό σύνδρομο της "εμπιστοσύνης"
απέναντι
στους πολιτικούς αυτού του τόπου, δυστυχώς όμως ενώ βρίσκονται στο
Ναδίρ εξακολουθούν να αρθρώνουν πολιτικό λόγο
και να μας προκαλούν.
- Δεν μας πείθουν διότι όταν κάτι υπόσχονται
κάνουν το εντελώς αντίθετο.
- Οι πόρτες διεξόδου έφραξαν πλέον οριστικά,
με τις απερίσκεπτές τους ενέργειες με μια "φρενήρη" υποταγή στην Τρόικα
που οδήγησε στην καταλήστευση και τον διασυρμό της Χώρας μας σε
Ευρωπαϊκό αλλά και Παγκόσμιο επίπεδο.
- Απουσιάζει παντελώς η
ειλικρίνεια, η αλήθεια στον Έλληνα πολίτη κι αυτό είναι το ζητούμενο που
επιβάλλεται να εμπεδωθεί στην κοινωνία μας...!!!
Πατρίδα της υποταγής
σου βάλανε "σαμάρι"
κι η Μερκελία κάθεται
που' ναι γεμάτη "χάρη"..!!
Ο
Αντώνης πειθαρχικός
δεν της χαλάει "χατήρι"
οδηγούνται οι Έλληνες
να ζήσουν σε "τσαντίρι"..!!
Το νεότερο μνημόνιο
που θα μας διαλύσει
τώρα είναι στα σκαριά
το θεωρούν ώς λύση;;
Εδώ πωλείται ότι θές
λιμάνια και
νησάκια
& θα γίνουμε σίγουρα
στην χώρα μας τσιράκια..!!
Για ένα "ξεροκόματο"
να τους παρακαλάμε
δεν θα χουμε αντίλογο
& θα τους προσκυνάμε..!!
Τα μεγαλοπρεπή τζαμιά
που στήνουν οι "αγάδες"
έχουνε & μια αποστολή
να γίνουμε "ραγιάδες"..!!
Οι ανεύθυνοι πολιτικοί
που δέχονται τα πάντα
τι άραγε να σκέπτονται;
ξένοι κάνουν κουμάντα"..!!
Μια Πατρίδα "φιλόξενη"
για
...λαθρομετανάστες
όμως να'χουν κατά νού
μην γίνουνε "δυνάστες"..!!
Ζητείται σοβαρότητα
μην μας υποτιμάνε
ούτε "αντέχει" ο λαός
να τον ποδοπατάνε..!!
Θέλουμε λόγια ξάστερα
τέλος στα "παραμύθια"
είναι ώρα στον Έλληνα
να πείτε μόνο αλήθεια..!!
ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙ ΣΤΟΥΣ ΤΣΑΚΩΝΕΣ ΑΛΜΩΠΙΑΣ
ΣΗΜΕΡΑ ΤΡΙΤΗ 22/4 ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙ
ΣΤΟΥΣ ΤΣΑΚΩΝΕΣ ΑΛΜΩΠΙΑΣ
Ο σύλλογος Ποντίων σας καλεί σήμερα
ΤΡΙΤΗ 22 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2014 και ώρα 18:00
στην Ιερά Πανήγυρι στον ΙΕΡΟ ΝΑΟ ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ Χρύσας-Τσακώνων-Ροδωνιάς
όπου
μετά τον Μέγα Πανηγυρικό Εσπερινό θα ακολουθήσει η Λιτάνευση της Ιερής Εικόνας
και στην συνέχεια θα ακολουθήσει η αναβίωση του παραδοσιακού πανηγυριού
του χωριού μας
με εμφάνιση χορευτικών τμημάτων του συλλόγου
Ποντίων Χρύσας-Τσακώνων-Ροδωνιάς
και
του πολιτιστικού Συλλόγου Σαρακηνών ‘’Αγγελής
Γάτσος’’ και συνέχεια άφθονο τσίπουρο και πολύ γλέντι
μέχρι πρωίας.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΠΕΛΛΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΘΕΟΔΩΡΙΔΗ ΣΤΟΝ ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ ΠΕΤΡΟ ΠΕΡΔΙΚΑΤΣΗ
Συγχαρητήρια επιστολή του Αντιπεριφερειάρχη Πέλλας
Θεόδωρου Θεοδωρίδη στον Διοικητή Ασφαλείας Γιαννιτσών Πέτρο Περδικάτση
Με αφορμή την προαγωγή του Διοικητή Ασφαλείας
Γιαννιτσών κ. Πέτρου Περδικάτση από Αστυνόμο Α’ σε Αστυνομικό Υποδιευθυντή ο
Αντιπεριφερειάρχης Πέλλας κ. Θεόδωρος Θεοδωρίδης απέστειλε την παρακάτω συγχαρητήρια
επιστολή:
«Κύριε Διοικητά,
Εκφράζω τα θερμά μου συγχαρητήρια για την προαγωγής
σας σε Αστυνομικό Υποδιευθυντή. Επίσης, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για μια
ακόμη φορά για τη συνεργασία μεταξύ της Περιφερειακής Ενότητας Πέλλας και της
Διεύθυνσης Ασφαλείας Γιαννιτσών. Οι αστυνομικές δυνάμεις της ευρύτερης περιοχής
των Γιαννιτσών και του Δήμου Πέλλας επιτελούν πολύ σημαντικό έργο και,
παράλληλα, πολύ δύσκολο. Έχετε ανταποκριθεί απόλυτα στον ευρύτερο κοινωνικό
ρόλο που πρέπει να έχει η Ελληνική Αστυνομία για την τήρηση της τάξης και την
ασφάλεια των πολιτών. Εύχομαι καλή επιτυχία και καλή επαγγελματική σταδιοδρομία».
ΠΕΡΙΟΔΕΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΠΕΛΛΑΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ
Στο Δήμο Πέλλας περιόδευσε ο Αντιπεριφερειάρχης Θεόδωρος
Θεοδωρίδης
Από το Δήμο Πέλλας ξεκίνησε την περιοδεία του ο Αντιπεριφερειάρχης Πέλλας
και εκ νέου υποψήφιος Αντιπεριφερειάρχης με το συνδυασμό «Αλληλεγγύη» κ.
Θεόδωρος Θεοδωρίδης συνοδευόμενος από τους υποψηφίους Περιφερειακούς Συμβούλους
κ.κ. Μαρία Ζωγράφου-Τσαντάκη, Μαρία Καράμπελα και Λάκη Βασιλειάδη.
Αρχικά, ο κ. Θεοδωρίδης επισκέφθηκε την Παραλίμνη του Δήμου Πέλλας όπου
συνομίλησε με κατοίκους και αντάλλαξε πασχαλινές ευχές στα καφενεία του χωριού.
Στη συνέχεια, ο κ. Αντιπεριφερειάρχης βρέθηκε στη Νέα Πέλλα όπου συνάντησε
τους νέους της τοπικής κοινότητας στην κεντρική πλατεία, με τους οποίους είχε
ολιγόλεπτη συζήτηση για τις
αυτοδιοικητικές εκλογές και τα θέματα που τους απασχολούν.
Επόμενος σταθμός της περιοδεία του κ. Θεοδωρίδη ήταν η ιστορική έδρα του
Δήμου Πέλλα η τοπική κοινότητα Πέλλας. Εκεί ο κ. Αντιπεριφερειάρχης συνάντησε
τα μέλη του ΚΑΠΗ τους οποίους χαιρέτισε και ευχήθηκε Χρόνια Πολλά. «Είμαστε η ανεξάρτητη, αυτοδιοικητική πρόταση
που περιλαμβάνει ανθρώπους έτοιμους να προσφέρουν από όλους τους πολιτικούς
χώρους με επικεφαλή τον Απόστολο Τζιτζικώστα» τόνισε χαρακτηριστικά ο κ.
Θεοδωρίδης αναφερόμενος στην πρόταση της «Αλληλεγγύης». Οι παραβρισκόμενοι, από
την πλευρά τους ευχήθηκαν καλή επιτυχία στον κ. Αντιπεριφερειάρχη. Στη συνέχεια
είχε την ευκαιρία να συναντήσει φίλους και γνωστούς στον πεζόδρομο της
περιοχής, τους οποίους ευχαρίστησε για την υποδοχή και τη φιλοξενία.
Η πρώτη περιοδεία του κ. Θεοδωρίδη «έκλεισε» στα Γιαννιτσά και,
συγκεκριμένα συμμετέχοντας στην εκδήλωση του Συλλόγου Καρυωτών «Ανατολική
Ρωμυλία» όπου αναβίωσε το έθιμο «Κουνιές». Μετά το τέλος της εκδήλωσης ο κ.
Θεοδωρίδης περπάτησε στον πεζόδρομο των Γιαννιτσών και συνομίλησε με πολίτες
ανταλλάσσοντας ευχές.
"ΛΑΧΤΑΡΩ" - SARAH KANE
Μετάφραση: Τζένη Μαστοράκη, για την παράσταση της Νέας Σκηνής
ΛΑΧΤΑΡΩ
Εγώ θέλω να κοιμάμαι πλάι σου.
Και να σου κάνω τα ψώνια σου, και να σου κουβαλάω τις σακούλες σου,
Και να σου λέω πόσο πολύ μου αρέσει να είμαι μαζί σου,
Και να θέλω να παίζουμε κρυφτό,
Και να σου δίνω τα ρούχα μου,
και να σου λέω πόσο μ” αρέσουν τα παπούτσια σου,
Και να κάθομαι στις σκάλες ώσπου να κάνεις μπάνιο,
Και να σου τρίβω το σβέρκο σου,
Και να σου φιλάω τα πόδια σου,
Και να σου κρατάω το χέρι σου,
Και να βγαίνουμε για φαγητό,
και να μη με νοιάζει που θα μου τρως το δικό μου,
Και να σου δακτυλογραφώ την αλληλογραφία σου,
και να σου κουβαλάω τα ντοσιέ σου,
Και να γελάω με την παράνοια σου,
Και να σου δίνω κασέτες που δεν θα τις ακούς,
και να βλέπουμε καταπληκτικές ταινίες,
και να βλέπουμε απαίσιες ταινίες,
και να μαλώνουμε για το ραδιόφωνο,
και να σε βγάζω φωτογραφίες όταν κοιμάσαι,
και να σηκώνομαι πρώτος για να σου φέρω καφέ και κουλούρια και γεμιστά κρουασάν,
Και να πηγαίνουμε για καφέ στο Φλοράντ τα μεσάνυχτα,
Και να σ” αφήνω να μου κάνεις τράκα τσιγάρα,
Και να μην καταφέρνω ποτέ να βρω ένα σπίρτο,
Και να σου λέω τι είδα στην τηλεόραση χτες το βράδυ,
Και να μη γελάω με τα αστεία σου,
και να σε θέλω το πρωί αλλά να σ” αφήνω να κοιμηθείς λίγο ακόμα.
Και να φιλάω την πλάτη σου, και να χαϊδεύω το δέρμα σου.
Και να σου λέω πόσο μα πόσο αγαπώ τα μαλλιά σου, τα μάτια σου, τα χείλη σου, το λαιμό σου, το στήθος σου,
Και να κάθομαι στις σκάλες και να καπνίζω, ώσπου να γυρίσει σπίτι ο διπλανός σου,
Και να κάθομαι στις σκάλες ώσπου να γυρίσεις σπίτι εσύ,
Και να τρελαίνομαι όταν αργείς,
Και να ξαφνιάζομαι όταν γυρίζεις νωρίτερα,
Και να σου χαρίζω ηλιοτρόπια,
Και να πηγαίνω στο πάρτι σου
και να χορεύω ώσπου να πέσω ξερός, Και νάμαι δυστυχισμένος όταν έχω άδικο,
Και νάμαι ευτυχισμένος όταν με συγχωρείς,
Και να χαζεύω τις φωτογραφίες σου,
Και να παρακαλάω να σ” ήξερα μια ζωή.
Και ν” ακούω τη φωνή σου στο αυτί μου,
Και να νοιώθω το δέρμα σου πάνω στο δέρμα μου,
Και να τρομάζω όταν θυμώνεις,
Και τόνα σου μάτι να κοκκινίζει και το άλλο γαλάζιο,
Και να σ” αγκαλιάζω όταν σε πιάνει αγωνία,
Και να σε κρατάω σφιχτά όταν πονάς,
Και να σε θέλω όταν σε μυρίζω,
Και να σε πληγώνω όταν σε αγγίζω,
Και να κλαψουρίζω όταν είμαι πλάι σου,
και να κλαψουρίζω όταν δεν είμαι,
Και να κυλάει το σάλιο μου πάνω στο στήθος σου,
Και να σε πλακώνω και να σε πνίγω τις νύχτες,
Και να ξεπαγιάζω όταν μου παίρνεις τις κουβέρτες,
και να ζεσταίνομαι όταν δεν μου τις παίρνεις,
Και να λιώνω όταν χαμογελάς και να διαλύομαι όταν γελάς,
Και να μην καταλαβαίνω όταν λες ότι σε απορρίπτω,
Και ν” αναρωτιέμαι πως σου πέρασε ποτέ απ” το νου ότι εγώ θα μπορούσα ποτέ να σε απορρίψω,
Και ν” αναρωτιέμαι ποια είσαι αλλά να σε δέχομαι έτσι όπως είσαι,
Και να σου λέω για το μαγεμένο δάσος, τον άγγελο του δέντρου, το αγόρι που πέρασε πετώντας τον ωκεανό επειδή σ” αγαπούσε, Και να σου γράφω ποιήματα,
και να αναρωτιέμαι γιατί δεν με πιστεύεις,
Και να σ” αγαπάω τόσο βαθιά που να μην μπορώ να το βάλω σε λόγια,
Και να θέλω να σου πάρω ένα γατάκι που θα το ζηλεύω γιατί θα το προσέχεις περισσότερο από μένα,
Και να μη σ” αφήνω να σηκωθείς απ” το κρεβάτι όταν πρέπει να φύγεις,
Και να σου αγοράζω δώρα που εσύ δεν τα θέλεις, και πάλι να τα παίρνω πίσω,
Και να σου λέω να παντρευτούμε, και συ να μου λες πάλι όχι, Αλλά εγώ να στο λέω και να στο ξαναλέω, γιατί όσο κι αν νομίζεις πως δεν το λέω σοβαρά εγώ πάντα σοβαρά το έλεγα, από την πρώτη φορά που στο είπα,
Και να τριγυρίζω στη πόλη και να τη νοιώθω άδειος χωρίς εσένα, Και να θέλω ότι θέλεις,
Και να νομίζω πως χάνομαι, αλλά να ξέρω πως πλάι σου είμαι ασφαλής,
Και να σου μιλάω για ότι χειρότερο έχω μέσα μου,
Και να προσπαθώ να σου δίνω ότι καλύτερο έχω μέσα μου γιατί δεν σου αξίζει τίποτα λιγότερο
Και να σου λέω την αλήθεια αν και κατά βάθος δεν θέλω
Και να προσπαθώ να είμαι ειλικρινής γιατί ξέρω πως το προτιμάς, Και να νομίζω πως όλα τέλειωσαν, κι ωστόσο να περιμένω άλλα δέκα λεπτά πριν με πετάξεις έξω απ” ζωή σου,
Και να ξεχνάω ποιος είμαι,
Και να κάνουμε έρωτα στις τρεις το πρωί,
Και κάπως με κάποιο τρόπο να σου εκφράζω έστω και λίγο
Τον ακάθεκτο
Τον ακατάλυτο
Τον ακατάσβεστο
Τον μεταρσιωτικό
Τον ψυχαναληπτικό
Τον άνευ όρων τον τα πάντα πληρούντα,
τον δίχως τέλος και δίχως αρχή,
ΕΡΩΤΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΣΕΝΑ
Λίγα λόγια για τη Σάρα Κέην
"Η Σάρα Κέην πέθανε τραγικά. Ήταν τόσο μεγάλος και τόσο βαθύς ο τρόμος του κόσμου. Δεν τον άντεξε. Ήταν γυμνή. Απροστάτευτη.
Γυμνά είναι και τα έργα της. Τρομαγμένα. Τρομερά." Χάρολντ Πίντερ, 5.2.2001 (Γραμμένο ειδικά για την παράσταση του "Καθαροί, πια" από τη "Νέα Σκηνή") "Το "Crave" ("Λαχταρώ") είναι το προτελευταίο έργο που έγραψε η Σάρα Κέην πριν από την αυτοκτονία της τον Φεβρουάριο του 1999. Γραμμένο το 1998, το έργο αποτελεί ορόσημο στη δραματουργική πορεία της, έτσι όπως είχε εκφραστεί στη μέχρι τότε δουλειά της:
μια αποφασιστική ρήξη ως προς τη μορφή, που θα ολοκληρωνόταν στο τελευταίο έργο της, το "4,48 Ψύχωση", που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά μετά το θάνατό της, το 2000. Τα τρία πρώτα έργα της ("Blasted", "Φαίδρας έρως" και "Καθαροί, πια"), χαρακτηρίζονται, ανάμεσα στ' άλλα, από την απεικόνιση ακραίων μορφών βίας πάνω στη σκηνή.
Αυτό συνοδευόταν συχνά από λεπτομερέστατες σκηνικές οδηγίες στο όριο του μη πραγματοποιήσιμου, π.χ. "ένας γύπας κατεβαίνει από τον ουρανό και τρώει το σώμα [του Ιππόλυτου]", στο "Φαίδρας έρως". Στο "Λαχταρώ" δεν υπάρχει βία πάνω στη σκηνή ούτε σκηνικές οδηγίες.
Το έργο αποτελεί στην ουσία μια προσπάθεια αναζήτησης μιας νέας δραματικής φόρμας μέσα από τη γλώσσα και κυρίως μέσα από τα ρυθμικά της μονοπάτια: μια απόπειρα που μοιάζει να συγγενεύει με το ελληνικό θέατρο του 5ου π.Χ. αιώνα.
Αυτό δε σημαίνει πως πρέπει να αγνοηθούν άλλα σκηνικά στοιχεία, μιας και η φόρμα είναι τόσο ανοιχτή που επιτρέπει απεριόριστες σκηνικές λύσεις -αλλά είναι ο ρυθμός, ο ήχος και τα νοήματα των μη κατονομασμένων ομιλητών που πρέπει να κυριαρχούν σε οποιοδήποτε ανέβασμα του έργου. [...]"
Graham Saunders Μάιος 2003
ΠΗΓΗ...http://www.lifo.gr/
ΓΥΝΑΙΚΕΣ "ΚΑΜΗΛΟΠΑΡΔΑΛΕΙΣ" ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΗΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
«Γυναίκες καμηλοπαρδάλεις». Γυναίκες με ένα χάλκινο πηνίο στο λαιμό, που τον κάνουν να δείχνει μακρύτερο (εξού και ο χαρακτηρισμός «καμηλοπαρδάλεις» που τους αποδίδεται) τριγυρνούν στους δρόμους χωριών της ανατολικής Βιρμανίας αποτελώντας δίχως να δείχνουν να επιβαρύνονται από το παράξενο αυτό φορτίο, τιμώντας και συνεχίζοντας μια παράδοση οι ρίζες της οποίας χάνεται στα βάθη των αιώνων.
Τα «δαχτυλίδια» που φορούν γυναίκες από την ηλικία ακόμη και των πέντε ετών στην πολιτεία Καγιάν της Ανατολικής Βιρμανίας δίνουν την αίσθηση ενός μακρύτερου, τεντωμένου λαιμού, μια εικόνα που θεωρείται όμορφη στον τοπικό πολιτισμό.
Οπως σημειώνει η Daily Mail, τα ορειχάλκινα δαχτυλίδια φυσικά και δεν μακραίνουν το λαιμό. Δίνουν όμως την αίσθηση ενός τεντωμένου λαιμού, καθώς το βάρος των δαχτυλιδιών πιέζει προς τα κάτω τους ώμους και συμπιέζει το θώρακα.
Η τοποθέτησή του μπορεί να διαρκέσει ώρες, ξεκινά από την ηλικία των πέντε ετών και σπάνια βγαίνει. Μόνο σε κάποια περίπτωση που η γυναίκα που φορά αυτή το δαχτυλίδι θέλε να το αντικαταστήσει. Καθώς τα χρόνια περνούν και το σώμα των γυναικών αναπτύσσεται, συνηθίζουν να προσθέτουν νέα δαχτυλίδια για να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα του τεντωμένου λαιμού.
Το ορειχάλκινο «δαχτυλίδι» μπορεί να φθάνει να ζυγίζει ακόμη και 10 κιλά, ωστόσο, ελάχιστα έως καθόλου περιορίζει την κίνηση των γυναικών που το φορούν.
Οπως σημειώνει η βρετανική εφημερίδα οι γυναίκες έχουν την επιλογή να αφαιρέσουν το ορειχάλκινο δαχτυλίδι από το λαιμό τους, μια πρακτική, όμως, που αποφεύγεται καθώς αφενός η όλη διαδικασία είναι επίπονη, αφετέρου με τα χρόνια, το δέρμα κάτω από τα δαχτυλίδι στο λαιμό και στη βάση του έχει αποχρωματιστεί πλήρως, είναι συνήθως μελανό, ενώ γυναίκες που έχουν υποβληθεί σε αυτή τη διαδικασία δηλώνουν ότι αισθάνονται... γυμνές και ευάλωτες.
Γιατί άρχισαν οι γυναίκες να φορούν τα «δαχτυλίδια» στο λαιμό τους
Ο ακριβής λόγος για τον οποίο υιοθετήθηκε αυτή η παράξενη παράδοση παραμένει άγνωστος, ωστόσο, υπάρχουν πολλές θεωρίες γύρω από τα δαχτυλίδια λαιμού.
Αλλες θεωρίες θέλουν τις γυναίκες να φορούσαν αυτά τα ορειχάλκινα πηνία για να προστατευτούν από τα τσιμπήματα των των άγριων ζώων και κυρίως από τις τίγρεις, ενώ κάποιες άλλες υποστηρίζουν ότι ξεκίνησαν να τα φορούν σε μια προσπάθεια να μοιάσουν στους δράκους των τοπικών θρύλων και παραδόσεων.
Ειδικοί, όμως, δεν αποκλείουν το ενδεχόμενο οι γυναίκες να ξεκίνησαν να φορούν τα δαχτυλίδια αυτά με σκοπό να γίνουν λιγότερο αρεστές σε άλλες φυλές και να μην της πάρουν για σκλάβες.
Βέβαια, τώρα, οι γυναίκες της περιοχής αυτής της ανατολικής Βιρμανίας δέχονται να φορέσουν τα βαριά αυτά «δαχτυλίδια» στους λαιμούς τους, είτε γιατί επιθυμούν να συνεχίσουν την παράδοση, είτε γιατί θεωρούν ότι το παράξενο αυτό «κόσμημα» αποτελεί από μόνο του μια τουριστική ατραξιόν που φέρνει έσοδα στο χωριό.
ΠΗΓΗ...http://www.iefimerida.gr/
Η ΤΕΦΡΑ ΤΟΥ ΓΚΑΜΠΡΙΕΛ ΓΚΑΡΣΙΑ ΜΑΡΚΕΣ ΣΕ ΜΕΞΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΛΟΜΒΙΑ
Με μία κοινή τελετή στο Μέγαρο των Καλών Τεχνών στην πόλη του Μεξικού, η Κολομβία, η πατρίδα όπου γεννήθηκε, και το Μεξικό, η πατρίδα που εκείνος υιοθέτησε, τίμησαν τον Γκαμπριέλ Γκαρσία Μάρκες, παρουσία της οικογένειάς του, των προέδρων των δύο χωρών και μεγάλου πλήθους που είχε παρελάσει τις προηγούμενες τέσσερις ώρες μπροστά από το βάθρο όπου είχε τοποθετηθεί η τεφροδόχος στολισμένη με κίτρινα τριαντάφυλλα.
«Ενωμένοι τιμούμε εκείνον που μία μέρα του Δεκεμβρίου 1982, από την παγωμένη Στοκχόλμη, συγκλόνισε τον κόσμο μιλώντας για την μοναξιά της Λατινικής Αμερικής» είπε εμφανώς συγκινημένος ο πρόεδρος της Κολομβίας Χουάν Μανουέλ Σάντος. «Αιώνια δόξα σε εκείνον που μάς έδωσε μεγαλύτερη δόξα».
Στη συνέχεια, ο πρόδρος της Μεξικού Ενρίκε Πένια Νιέτο απηύθυνε χαιρετισμό «στον μεγαλύτερο λογοτέχνη όλων των εποχών της Λατινικής Αμερικής, τον πρωτοπόρο της παγκόσμιας λογοτεχνίας».
Οι δύο πρόεδροι και μέλη των κυβερνήσεών τους σχημάτισαν στη συνέχεια τιμητική φρουρά γύρω από την τεφροδόχο. Τηρήθηκε ενός λεπτού σιγή και ακολούθησε παρατεταμένο χειροκρότημα.
Χιλιάδες άνθρωποι παρήλασαν υπό τις μελωδίες του Μπάρτοκ και του Μπετόβεν, που εναλλάσσονταν με τους ήχους της κούμπια και του βαγενάτο, τις προηγουμένες ώρες μπροστά από την τεφροδόχο, πολλοί κρατώντας ένα κίντρινο λουλούδι, που σύμφωνα με τον «Γκάμπο» προστάτευσε από την κακή τύχη.
Η χήρα του Γκαρσία Μάρκες, η Μερσέντες Μπάρτσα, οι γιοι του και οι εγγονοί του, όλοι ντυμένοι στα μαύρα σχημάτισαν την πρώτη τιμητική φρουρά στο Μέγαρο των Καλών Τεχνών.
Στην γενέτειρά του την Κολομβία οι αρχές ετοιμάζουν για σήμερα τελετή για τον Γκαμπριέλ Γκαρσία Μάρκες στον καθεδρικό ναό της Μπογκοτά, όπου η εθνική συμφωνική ορχήστρα θα ερμηνεύσει το Ρέκβιεμ του Μότσαρτ.
Την Τετάρτη, 23 Απριλίου, Παγκόσμια Ημέρα του Βιβλίου, η κυβέρνησης της Κολομβίας προγραμματίζει ανάγνωση του μυθιστορήματος «Ο Συνταγματάρχης δεν έχει κανέναν να τού γράψει» (1961) σε βιβλιοθήκες, πάρκα και εκπαιδευτικά ιδρύματα.
Η Κολομβία αναμένει την απόφαση της οικογένειας για τον τελικό προορισμό της τέφρας του Γκαρσία Μάρκες, η οποία είναι πιθανόν να μοιραστεί ανάμεσα στο Μεξικό και τη γενέτειρά του στην Κολομβία, το Αρακατάκα.
ΠΗΓΗ..(ΑΠΕ-ΜΠΕ)
ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗΣ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΑΝ ΜΕ ΤΑ ΦΑΓΗΤΑ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ
Επειδή δεν υπάρχει άνθρωπος που να μην το παρακάνει με το φαγητό αυτές τις μέρες, σήμερα σίγουρα θα αισθάνεστε λίγο πιο... φουσκωμένοι!
Αν θέλετε να ανακουφίσετε το στομάχι σας ακολουθήστε τις εξής απλές συμβουλές:
1. Μη φάτε κρέας. Προτιμήστε σαλάτες και φρούτα. Τα υπολείμματα του πασχαλινού τραπεζιού θα σας περιμένουν και αύριο!
2. Πιείτε άφθονο νερό.
3. Πιείτε φυσικό χυμό πορτοκαλιού ή φάτε ακτινίδιο. Επίσης αποφύγετε τους πολλούς καφέδες.
4. Τέλος, περπατήστε! Αμέσως θα νιώσετε καλύτερα.
Ο ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΣΚΥΔΡΑΣ
Ο Πρόδρομος Παυλίδης στο δημοτικό συμβούλιο Σκύδρας (βίντεο)
Από τον ΧΡΉΣΤΟ ΤΣΙΡΑΝΊΔΗ
Χριστός Ανέστη.
Με αφορμή τις δημοτικές εκλογές της 18ης Μάη 2014 και το γεγονός ό,τι υπάρχουν 5 συνδυασμοί στον Δήμο Σκύδρας, δηλαδή περίπου 400-500 υποψήφιοι, κρίνω σκόπιμο να σας κοινοποιήσω ορισμένα ενημερωτικά βιντεάκια, με θέματα που αφορούν τον Δήμο Σκύδρας.
Αυτά τα βιντεάκια, κατά την προσωπική μου άποψη, θα βοηθήσουν όλους τους υποψηφίους να δούνε κάποια θέματα που αφορούν τον Δήμο μας, από μια άλλη οπτική γωνία, αυτή των ενημερωμένων δημοτών.
Επίσης, θα βοηθήσουν και τους ψηφοφόρους να κρίνουν κι από μόνοι τους τα θέματα έτσι ώστε να διαμορφώσουν γνώμη, για να ψηφίσουν τους ικανότερους για να εκπροσωπήσουν τον Δήμο μας.
Προσωπικά, στα 3,5 χρόνια της παρούσας δημοτικής αρχής, συμμετείχα ως δημότης σχεδόν σ΄όλα τα δημοτικά συμβούλια, ηχογραφώντας τα με το κινητό μου τηλέφωνο και βιντεοσκοπώντας ορισμένα απ΄ αυτά.
Με αφορμή το θέμα Παυλίδη, σχετικά με τα λατομεία της Δημοτικής ενότητας Μενηίδας του Δήμου Σκύδρας, σας δίνετε η δυνατότητα να παρακολουθήσετε την συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της Παρασκευής 28ης Ιουνίου 2013, στο βίντεο που ακολουθεί...