Όταν οι μάγοι κάνουν τελετές μαγείας για να καταστρέψουν κάποιους ανθρώπους, χρησιμοποιούν κάποια αντικείμενα.
Μερικά από αυτά, τά αναφέρει και ο Αγιος Κυπριανός στις ευχές εναντίον της μαγείας. Είναι, τά χαρτιά τής τράπουλας, τά κόκκαλα πεθαμένων ανθρώπων, τών ζώων, τόν καφέ και το φλιτζάνι, τά ζώδια, τά άστρα, τά ωροσκόπια κλπ.
Αλλοι χρησιμοποιούν φυτίλια από λαμπάδες τού γάμου, πού τά αρπάζουν κρυφά μέσα στην φασαρία στήν Εκκλησία.
Τά αρπάζουν, ακόμη καί φίλες ή καί συγγενείς τού ζευγαριού, και πού με αυτά θα «δέσουν» το νέο ζευγάρι, θέλοντας να τού κάνουν τό κακό...
Αλλοι χρησιμοποιούν κουφέτα γάμου, νυφικά, ή ρούχα πού φορέθηκαν την ημέρα του γάμου, άλλοι πετούν στις πόρτες λάδια μελετημένα, κόκκαλα καί χώματα από τάφους, αυγά, και ακαθαρσίες ...;
Υπάρχουν ακόμη φυλακτά, πού απ΄έξω φαίνονται αγιωτικού περιεχομένου μέσα όμως έχουν γράμματα με μαγείες, κατάρες, και βλαστήμιες εναντίον τού Χριστού, γραμμένες συνήθως στα Ινδικά, Αιγυπτιακά, κλπ.
Τέλος, άλλοι σχίζουν με ξυράφια ή ψαλίδι, μικρά κομματάκια από ρούχα πού φοριούνται, ρίχνουν σκόνες ή υγρά σε γλυκά, ποτά, ή φαγητά για να φάει το αντίθετο πρόσωπο, πού καμμιά φορά τό καλούνε καί στό σπίτι τους, και άλλα πολλά από τά πλέον πιθανά έως τά πλέον απίθανα ...;
Γενικώς η μαγεία διακρίνεται σε δύο μεγάλα κεφάλαια, τήν λευκή και τήν μαύρη, πού είναι το ίδιο επικίνδυνη και μισητή από τον Θεό, ανεξαρτήτως τίτλου.
Χώρες με μακρά παράδοση στην ειδωλολατρική μαγεία είναι κυρίως η Ινδία, με τους γκουρού και τά Ασραμ, καθώς και η Αίγυπτος.
Και στα δύο είδη μαγείας καλείται, μέ μυστικά ή και φανερά λόγια, ο αρχηγός τών πνευμάτων του σκότους...
Οι καθησυχαστικές λέξεις τού μάγου, τού μέντιουμ, ή τής μάγισσας ότι " εμείς πάμε για καλό " , θέλοντας να βγάλει την λευκή μαγεία αθώα, είναι μόνο για τά μάτια και τά αυτιά του κόσμου, ενός κόσμου πού αγνοεί τίς βαθιές πλεκτάνες τού Σατανά , και τούς άπειρους μετασχηματισμούς του, όπως αναφέρει σχετικά, ο Απόστολος Παύλος.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΞΟΡΚΙΑ
Πολλοί πιστεύουν ότι τά «ξόρκια είναι το ίδιο πράγμα με τούς εξορκισμούς τής Εκκλησίας εναντίον τών πονηρών πνευμάτων.
Κι΄αυτό, γιατί τά λεγόμενα "ξόρκια" περιέχουν καί κάποιες αναφορές τού ονόματος τού Χριστού, της Παναγίας, και των Αγίων.
Είναι λάθος μέγα!
Γιατί όχι μόνον δεν έχουν σχέση με την Ορθόδοξη Εκκλησία, αλλά είναι εντέχνως τοποθετημένα λόγια και προσευχές έτσι, προς παραπλάνηση των ανθρώπων.
Η περίπτωση θυμίζει το πάθημα των Εβραίων εξορκιστών στην Εφεσσο, δηλαδή τών επτά παιδιών τού αρχιερέως Σκευά, πού θέλησαν, άν και δεν πίστευαν στον Χριστό, να χρησιμοποιήσουν το όνομα Του για να εξορκίσουν δαιμονισμένους.
Τότε, τό πονηρό πνεύμα τους αποκρίθηκε.
--Τόν Ιησού τον γνωρίζω, καθώς και τον Απόστολο Παύλο.
Εσείς, ποιοί είστε όμως πού χρησιμοποιείτε τό όνομά του χωρίς νά τό πιστεύετε; (Πράξεις Αποστόλων ΙΘ΄15).
Και ορμώντας επάνω τους, ο άνθρωπος πού ήταν κυριευμένος από το πονηρό πνεύμα, τούς ξέσχισε αγανακτισμένος ...;
Είναι ποτέ δυνατόν νά φωνάζει κανείς τόν Χριστό και τόν διάβολο μαζί, γιά νά γίνει καλά, όπως λέει καί τό παρακάτω ξόρκι;
" Έλα Χριστέ και Παναγιά, και ...;τό αερικό μαζί, και κάνετε καλά τόν τάδε ...;" .
¨Η ακόμη, στό ξόρκι τού ίκτερου πού λένε,
" Πρώτα ό Χριστός, και δεύτερος ό ...; χρυσός ".
Κάθε ξόρκι έχει μαγική προέλευση. Ακόμη και αυτό το φτύσιμο " νά μή βασκαθείς " πού συνηθίζεται από κάποιους ανθρώπους έχει ένα μυστικό νόημα. Επειδή έχει καθιερωθεί όμως, δυστυχώς περνάει απαρατήρητο ...;
Εκείνος πού φτύνει, ασχημίζει, ρυπαίνει καί βρωμίζει θα λέγαμε, την εικόνα τού Θεού πού εμπεριέχεται σε κάθε συνάνθρωπό μας.
Το φτύσιμο, από μόνο του, είναι μία πράξη αποδοκιμασίας στην καθημερινή μας ζωή, και δεν έχει σχέση με τον εμπτυσμό, πού γίνεται συμβολικά στις εξορκιστικές ευχές του βαπτίσματος από τον ανάδοχο υπέρ του βαπτιζομένου, καί πού συμβολίζει την απομάκρυνσή μας από τά έργα του διαβόλου και τήν σύνταξί μας με τον Χριστό.
Τό ότι τά " ξόρκια " είναι σατανικά, αποδεικνύεται καί από τά πράγματα πού χρησιμοποιούνται.
Όπως, τό μαυρομάνικο μαχαίρι, η πεντάλφα, η κασιδιάρα πέτρα, οι σταγόνες λαδιού, τά αναμμένα κάρβουνα, η κόκκινη κλωστή, κλπ.
Η καλυτέρευση πού μερικές φορές παρατηρείται από ξόρκια και ξεματιάσματα είναι προσωρινή, και μοιάζει σαν ένα φράξιμο ποντικότρυπας, για να σού πεταχτούν κάποιο καιρό αργότερα οι ποντικοί, από άλλες τρύπες και με διαφορετικό πρόσωπο ...;
Νά σού ξαναγυρίσουν δηλαδή περιστατικά και ασθένειες, πού ούτε κάν τις φανταζόσουνα.
Είναι ποτέ δυνατόν τά πονηρά πνεύματα πού δεν έχουν ίχνος αγάπης μέσα τους, να θέλουνε το καλό μας, ώστε να γίνουμε καλά, με τήν λευκή - " καλή " μαγεία τους;
Συνήθως, τό ξεμάτιασμα με λάδι από την κυρά-Κατίνα της γειτονιάς, για να περάσει ο πονοκέφαλος, ανοίγει τον δρόμο στην δημιουργία εμπιστοσύνης στις ξορκίστρες και στις "ξομπλιάστρες " πού λέει ο λαός, και αυτός είναι και ο απώτερος στόχος των πνευμάτων του σκότους.
Δηλαδή, όσο το δυνατόν πιό μακρυά από τις ευχές των ιερέων και της Εκκλησίας!
" Θεραπεύουσι τό σώμα οι δαίμονες; " ρωτάει σε ένα βιβλίο του ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος.
Και συνεχίζει,
" Γέλως ταύτα και μύθοι. Επιβουλεύειν καί καταβλάπτειν, ού θεραπεύειν ίσασιν οι δαίμονες ".
Πρόσκαιρα σταματούν τό κακό, πού εκείνοι μάς προξένησαν, για νά πιστέψουμε σ΄ αυτούς και να μάς πάρουν μαζί τους στην αιώνια κόλαση ...;
Ο Αγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης, γράφει.
" Μή απατάσαι λοιπόν, Χριστιανέ, αλλά μάθε ότι, ούτε ο λύκος γίνεται πρόβατο ποτέ, κατά την παροιμία, ούτε ο διάβολος γίνεται ποτέ γιατρός κατά την πράξη..."