Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

Ι.Μ Αγίου Ιλαριωνος

Ιερός Ναός Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη του χωριού.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη πλατείας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Νερόμυλος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πετροντούβαρο.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Σοκάκι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Ι.Μ Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Καταρράκτης.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Αγία Παρασκευή.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Φράγμα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

"Μπιτσκία".

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης .

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χορευτικός σύλλογος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εκκλησία - κοινότητα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άνοιξη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

Κυριακή 16 Μαρτίου 2014

ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ.

Αλλαγές στις Πανελλαδικές
Αλλαγές στις Πανελλαδικές
Αλλαγές στο σύστημα των πανελλαδικών εξετάσεων εισαγωγής σε ΑΕΙ/ΤΕΙ δρομολογούνται από φέτος, μετά την απόφαση της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας που έκρινε ότι το νομοθετικό πλαίσιο που παρέχει τη δυνατότητα στα παιδιά των πολύτεκνων οικογενειών να εισέρχονται στα ΑΕΙ καθ’ υπέρβαση του αριθμού των εισακτέων, είναι αντισυνταγματικό.
Ετσι, η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας θα προχωρήσει σε νομοθετική ρύθμιση για την επίλυση του θέματος και σύμφωνα με πληροφορίες της Καθημερινής, εξετάζει τον ορισμό ενός «μόνου» αριθμού εισακτέων για όλους τους υποψηφίους – φέτος θα είναι στα ίδια επίπεδα με πέρυσι, δηλαδή περίπου 82.000 από το άθροισμα των 69.288 και των 11.503 θέσεων πέρυσι.
Επίσης, για τους υποψηφίους από πολύτεκνες και τρίτεκνες οικογένειες σχεδιάζει να επεκτείνει το σύστημα –εφαρμόζεται ήδη το 2012 και το 2013– για μετεγγραφές των υποψηφίων που πληρούν συγκεκριμένα κοινωνικά κριτήρια (παιδιά από μονογονεϊκές οικογένειες, επιτυχόντες με σοβαρές παθήσεις κ.ά.).
Πηγή: Καθημερινή

ΜΑΘΕΤΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΝΑ ΕΚΤΙΜΟΥΝ.


Μαθήματα ευτυχίας. Mπορείτε να μάθετε στα παιδιά σας (όσο ακόμα είναι μικρά) βασικές αρχές που θα τα καταστήσουν ευτυχισμένα και πλήρη, καθώς μεγαλώνουν. Μια βασική αρετή είναι να ξέρεις να εκτιμάς και να μην είσαι αχάριστος.
Θα πρέπει οι γονείς να διδάξουν στα παιδιά τους ότι θα πρέπει να νιώθουν ευγνώμονες με ό,τι έχουν. Τίποτα δε θεωρείται αυτονόητο, τίποτα δε διαρκεί για πάντα… Για αυτό ας χαιρόμαστε όσο διαρκεί καθετί θετικό στη ζωή μας. Πάμε να δούμε πώς θα μάθετε τα παιδιά σας να… εκτιμούν:
Από μωρά: Τα παιδάκια μαθαίνουν από πολύ μικρή ηλικία. Αν νομίζετε ότι επειδή είναι μικρά σε ηλικία δεν καταλαβαίνουν ή δεν κρατάνε πράγματα και συμπεριφορές στο μυαλό τους πλανάστε. Φροντίστε να τους μιλάτε και να τα συμβουλεύετε. Μην τους διαπερνάτε την αίσθηση πως ό,τι θέλουν μπορούν και να το έχουν. Αν τα κακομάθετε από μικρά, δεν πρόκειται ποτέ να εκτιμήσουν τίποτα στη ζωή τους. Πάντα θα ζητάνε κι άλλα για να είναι ευτυχισμένα
  •  Δίνουμε το καλό παράδειγμα: Τα παιδιά αντιγράφουν τις συμπεριφορές και τις αντιδράσεις των γονιών του. Φροντίστε να φέρεστε σωστά και να δείχνετε ευτυχισμένοι με αυτά που σας έχει χαρίσει η ζωή. Μην περιμένετε να μάθει να εκτιμά αν εσείς πρώτα δεν το κάνετε…
Το… ευχαριστώ: Αυτή είναι μια λέξη που το παιδί σας πρέπει από μικρό να μάθει να λέει. Φροντίστε να ακούγεται συχνά μέσα στο σπίτι
  • Όχι στην υπερβολική αξία των υλικών αγαθών: Μη δίνετε πολύ σημασία στα υλικά αγαθά. Φροντίστε να μάθετε το παιδί σας να δίνει περισσότερη βάση στα συναισθήματα των ανθρώπων και στις καλές τους προθέσεις. Τα υλικά αγαθά δε μπορούν από μόνα τους να σας οδηγήσουν στην ευτυχία
Μάθετε στο παιδί σας να δίνει: Όταν μάθει να δίνει και να μοιράζεται, θα μάθει και να εκτιμά αυτά που έχει. Μάθετε στο παιδί σας να χαρίζει πράγματά του σε αγαπημένα του πρόσωπα και να μη γίνεται κτητικό.



ΠΗΓΗ...http://blog.focuswebtv.gr/

ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΠΕΛΛΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΙΔΑΙΑ.


Κατάμεστο το «Ξενιτίδειο» στην ομιλία του Αντιπεριφερειάρχη Πέλλας Θεόδωρου Θεοδωρίδη

Πραγματοποιήθηκε το Σάββατο, 15/3, η εκδήλωση με θέμα «Η Κρίση, η Αυτοδιοίκηση, οι Επιλογές των Τοπικών Κοινωνιών» με κεντρικό ομιλητή τον Αντιπεριφερειάρχη Πέλλας, Αναπτυξιακού Προγραμματισμού – Σχεδιασμού της Π.Κ.Μ. κ. Θεόδωρο Θεοδωρίδη στην κατάμεστη αίθουσα του Ξενιτιδείου Πνευματικού Κέντρου στην Αριδαία. Παραβρέθηκε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Απόστολος Τζιτζικώστας, ο υποψήφιος Αντιπεριφερειάρχης Ημαθίας κ. Κώστας Καλαϊτζίδης, οι κ.κ. Περιφερειακοί Σύμβουλοι Μαρία Ζωγράφου – Τσαντάκη και Μαρία Καράμπελα, ο υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος κ. Γιάννης Βέττας, ο Δήμαρχος Αλμωπίας κ. Δημήτρης Πασόης, ο Αντιδήμαρχος Αλμωπίας κ. Αναστάσιος Θεοδωρίδης, ο υποψήφιος Δήμαρχος κ. Κόγιος, τοπικές αρχές και εκπρόσωποι κοινωνικών και παραγωγικών φορέων της Αλμωπίας και της Περιφερειακής Ενότητας Πέλλας.


Η εκδήλωση ξεκίνησε με το καλωσόρισμα του κοινού από τη Γραμματέα του Κυνηγετικού Συλλόγου Αλμωπίας κα. Νένα Στεφανίδου, ενώ στη συνέχεια στο βήμα ανέβηκε ο κ. Χρήστος Βάκκος, Εκπαιδευτικός και Πρόεδρος του Πολιτιστικού Συλλόγου «Άλμωπες» ο οποίος προλόγισε την ομιλία του κ. Θεοδωρίδη τον οποίο ευχαρίστησε για την πρόσκληση. Μίλησε για τις αξίες του Ελληνικού Πολιτισμού, όπως φιλία, συνεννόηση, συνεργασία που, στη δύσκολη στιγμή ενώνουν τους Έλληνες ώστε να ξεπεράσουν τα προβλήματα, οικονομικά και κοινωνικά. Έκανε αναφορά στους παράγοντες που οδήγησαν στην κρίση, στα τοπικά προϊόντα της Αλμωπίας και σε ιστορικά στοιχεία για την περιοχή.

Στη συνέχεια, το λόγο «πήρε» ο Αντιπεριφερειάρχης Πέλλας κ. Θεόδωρος Θεοδωρίδης ο οποίος αφού ευχαρίστησε τους συμπολίτες μας για την παρουσία τους αναφέρθηκε στο έργο που έχει γίνει στην Αλμωπία. Συγκεκριμένα, έδωσε έμφαση στην αντιπλημμυρική θωράκιση της περιοχής με μεγάλα και μικρά, συμπληρωματικά έργα και στη συντήρηση, βελτίωση του οδικού δικτύου στο μεγαλύτερο μέρος της επαρχίας Αλμωπίας. Τόνισε την προσπάθεια που γίνεται για την επανεκκίνηση της πραγματικής οικονομίας της Πέλλας και της Κεντρικής Μακεδονίας, με αναδιάρθρωση του πρωτογενούς τομέα. Η οργάνωση των ομάδων παραγωγών, η προσπάθεια για οικονομικές συνεργασίες με άλλες χώρες για την προώθηση των αγροτικών προϊόντων μέσω της συμβολαιακής γεωργίας τονίστηκαν ιδιαίτερα από τον κ. Θεοδωρίδη. Όπως είπε χαρακτηριστικά «Στόχος μας είναι να μοιράσουμε τον πλούτο που παράγεται στην Πέλλα στους κατοίκους για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής». Ο κ. Θεοδωρίδης ολοκλήρωσε την ομιλία του κάνοντας αναφορά στις προσπάθειες συνεργασίας που γίνονται με την Ελληνική Ομογένεια με πρωτοβουλίες που έχει αναλάβει, ενώ, υπογράμμισε ότι η Π.Ε. Πέλλας και η Π.Κ.Μ. στηρίζει τους αγρότες στο δίκαιο αγώνα τους για δίκαιη φορολόγηση και ίση μεταχείριση.


Τη σκυτάλη πήρε από τον Αντιπεριφερειάρχη κ. Θεοδωρίδη ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Απόστολος Τζιτζικώστας ο οποίος αναφέρθηκε στην εξαιρετική ποιότητα των ανθρώπων της Αλμωπίας, στη σημαντική γεωγραφική της θέση και στις δυνατότητες ανάπτυξης της περιοχής. Ο κ. Τζιτζικώστας αναφέρθηκε στις σημαντικές παρεμβάσεις που έχουν υλοποιηθεί στην Αλμωπία και σε ολόκληρη την περιοχή της ΠΕ Πέλλας. Ιδιαίτερη μνεία έγινε στη διευθέτηση των χειμάρρων και την αντιπλημμυρική προστασία της Αριδαίας και της Αλμωπίας, στα έργα που αφορούν το επαρχιακό δίκτυο σε μια δύσκολη περιοχή από γεωμορφολογική άποψη και στις διεκδικήσεις της Π.Κ.Μ. που, μέσω του ΣΕΣ θα γίνει προσπάθεια να υλοποιηθούν στο έπακρο. Ο κ. Τζιτζικώστας αναφέρθηκε επίσης στο έργο των παρακάμψεων Γιαννιτσών, Χαλκηδόνας που αποτελούν πρώτη προτεραιότητα για την Περιφέρεια αλλά και στην παράκαμψη της Έδεσσας, διότι, το σύγχρονο οδικό δίκτυο θα ευεργετήσει την τοπική, περιφερειακή και εθνική οικονομία. Για να καταφέρει η Π.Κ.Μ. να υλοποιήσει αυτόν τον αναπτυξιακό σχεδιασμό θα πρέπει «να μας δώσετε την εντολή» δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Τζιτζικώστας, καταχειροκροτούμενος από τους πολίτες από όλη την Πέλλα που γέμισαν το Ξενιτίδειο Πνευματικό Κέντρο. 
Τέλος, ο κ. Περιφερειάρχης επανέλαβε τη δέσμευση για έμπρακτη στήριξη στους αγρότες της Π.Ε. Πέλλας και της Π.Κ.Μ., ενώ, έθιξε και το θέμα του γάλακτος και της προσπάθειας που γίνεται να αλλάξει η νομοθεσία και να διευκολυνθούν οι εισαγωγές, σημείο που θίγει τους κτηνοτρόφους της περιοχής, τους οποίους ο κ. Περιφερειάρχης στηρίζει στα αιτήματά τους. Ευχαρίστησε ιδιαίτερα τον Αντιπεριφερειάρχη κ. Θεοδωρίδη για την εξαιρετική συνεργασία που έχουν και τη δουλειά που έχει κάνει στην Πέλλα.



Μετά το τέλος της εκδήλωσης ο κ. Περιφερειάρχης συνοδευόμενος από τον Αντιπεριφεριεάρχη και τους Περιφερειακούς Συμβούλους συνομίλησε με τους πολίτες και βρέθηκε στην κεντρική πλατεία της Αριδαίας βλέποντας από κοντά τους κατοίκους της Αριδαίας. 

Ο ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΙΑΔΗΣ ΜΕ ΤΗΝ "ΑΛΜΩΠΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΑΣ".


    Έχει περάσει σχεδόν ένας χρόνος από τότε που ο Δημήτρης Μπίνος μοιράστηκε μαζί μου το όραμα του για τη δημιουργία ενός ανεξάρτητου συνδυασμού.
  Ενός συνδυασμού με νέα πρόσωπα, που θα εισάγει νέα ήθη στις δημοτικές εκλογές, ήπιο πολιτικό κλίμα ,  χαμηλούς τόνους, μακρυά από κομματικά στεγανά. 
    Εμπιστεύομαι τις ικανότητες και την εντιμότητά του.  Πάνω απ’ όλα όμως εκτίμησα το γεγονός,  ότι έκανε πράξη το όραμά του για τη δημιουργία του συνδυασμού χωρίς καμία έκπτωση στις αξίες του ως το τέλος. 
   Πιστεύω στη δύναμη της συνεργασίας. Είναι καιρός να βρούμε αυτά που μας ενώνουν, να συνδυάσουμε δυνάμεις και να προχωρήσουμε επιτέλους όλοι μαζί μπροστά. 
  Θεωρώ τιμή μου τη μεταξύ μας συνεργασία και δηλώνω ότι θα είμαι δίπλα του στις προσεχείς δημοτικές εκλογές ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος.

                     Παντελής Χατζηπαντελιάδης
                Υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος
   Με τον συνδυασμό Η Αλμωπία της καρδιάς μας
                         Του Δημήτρη Μπίνου

ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ΜΕ ΦΩΝΑΖΟΥΝ "ΓΚΡΕΚΟ".

Στην Αλβανία με φωνάζουν «γκρέκο»

Γεια σας, με λένε Γιάννη. Αυτό δεν είναι το κανονικό μου όνομα, όμως το βάζω στο χαρτί να διευκολύνω την ανάγνωσή σας. Το κανονικό μου όνομα ένα αλβανικό. Ο μπαμπάς μου είναι Αλβανός και όταν γεννήθηκα, σε μια ωραία γειτονιά της Αθήνας, ο μπαμπάς μου με βάφτισε με το όνομα του πατέρα του. Νομίζω κι εσείς έτσι κάνετε συνήθως στα παιδιά σας.


Μεγάλωσα σ’ αυτήν την ωραία γειτονιά και τώρα είμαι μαθητής της τρίτης δημοτικού. Οι φίλοι μου είναι ο Αντώνης, ο Κώστας, η Αντωνία, η Μαρία, ο Νικολάι και άλλα παιδιά. Όταν ήμουν στην πρώτη, γεννήθηκε και ο αδελφός μου.

Φέτος ο μπαμπάς μου, από την αρχή της χρονιάς δεν ήταν καθόλου καλά. Ήταν πολλές ώρες στο σπίτι, δε δούλευε. Το ίδιο και η μαμά.

Συνέχεια συζητούσαν μεταξύ τους. Εγώ καταλάβαινα ότι τα πράγματα δεν πάνε καλά. Δεν ήμουν και βέβαιος όμως.

Πριν από λίγους μήνες εκεί που καθόμασταν στο σπίτι χτύπησε το κουδούνι. Άνοιξε ο πατέρας μου και μπήκαν μέσα ένας κύριος που χαιρέτησε τον μπαμπά μου με το μικρό του όνομα, και ένα ζευγάρι. Μέχρι να τους δω τους έχασα. Ο κύριος που χαιρέτησε με το μικρό του τον μπαμπά μου, μαζί με τον μπαμπά μου άρχισαν να κάνουν βόλτες στο σπίτι μας. Δηλαδή μπήκαν στην κουζίνα που ήταν ο αδελφός μου στο καρεκλάκι του και η μαμά μου μαγείρευε, μπήκαν στο δωμάτιο που κοιμάμαι με τον αδελφό μου, στο δωμάτιο της μαμάς και του μπαμπά και στο μπάνιο και μετά ξανάρθαν στο σαλόνι και κάθησαν στην αρχή όρθιοι μπροστά την τηλεόραση κι εγώ δεν μπορούσα να δω. Μετά είπαν «ευχαριστώ» στον μπαμπά μου, ο κύριος που ήξερε το μικρό του όνομα τον χτύπησε στον ώμο και του είπε: έχουμε κι αύριο στις επτά κι άλλο ένα ραντεβού, κι έφυγαν όλοι.

Μπαμπά τι είναι αυτοί οι άνθρωποι, ρώτησα τον μπαμπά μου.

Είναι μεσίτης Γιάννη, μου είπε ο μπαμπάς μου. Θα πουλήσουμε το σπίτι μας, γιατί εγώ πια δεν έχω δουλειά, και δεν μπορώ να μείνουμε άλλο εδώ και θα γυρίσουμε στην Αλβανία. Είναι δύσκολα παιδί μου, γι’ αυτό σταμάτησες να πηγαίνεις αγγλικά και στο ποδόσφαιρο. Δεν δουλεύω πια τόσο όσο παλιά και δεν φτάνουν τα χρήματα που βγάζω. Γι’ αυτό θα γυρίσουμε στην Αλβανία. Θα μείνουμε με τους παππούδες και θα δούμε πώς θα τα φέρουμε βόλτα.

Στενοχωρήθηκα πάρα πολύ. Δηλαδή αυτό που ένιωσα μάλλον είναι η στενοχώρια. Δεν την ήξερα πριν. Κι επειδή όταν στενοχωριέμαι ή μαλώνω με τους φίλους μου κλαίω, τα δάκρυα γέμισαν τα μάτια μου. Αυτό είναι η στεναχώρια είπα: τα κλάματα.

Την άλλη μέρα στο σχολείο δεν είπα τίποτα σε κανέναν, αλλά δεν είχα κέφι να παίξω και να κάνω διαολιές που λέει κι η κυρία με τα άλλα παιδιά στο διάλειμμα. Από την ώρα που ξύπνησα στο δωμάτιό μου, και είδα την κούνια του αδελφού μου ένας περίεργος πόνος ήρθε και κάθησε στο κεφάλι μου. Όχι όπως όταν έχω κρυώσει που πονάει σα σφυρί, όχι ήταν κάπως αλλιώς. Και μετά τον ίδιο περίεργο πόνο τον ένιωσα να πηγαίνει και μέσα στην κοιλιά μου και δε με άφησε να πιω το γάλα μου.

Γύρισα από το σχολείο και ρωτούσα συνέχεια τη μαμά μου και τον μπαμπά μου «τι ώρα είναι».

Ε, ρώτα ρώτα έγινε «αύριο στις επτά» που είχε πει ο μεσίτης, και χτύπησε το κουδούνι. Ξανά τρεις άνθρωποι ήρθαν και έκαναν ότι χθες. Έλεγξαν το σπίτι, όμως αυτοί δεν μου έκρυψαν την τηλεόραση γιατί εγώ όταν τους είδα πήγα τρέχοντας στο δωμάτιό μου, μπήκα κάτω από τις κουβέρτες και κουκουλώθηκα μέχρι που έφυγαν.

Αυτός ο περίεργος πονοκέφαλος ξανάρθε έτρεχε από τη μία πλευρά του κεφαλιού μου μέχρι την άλλη. Και στο πίσω μέρος της κοιλιάς μου, και μέσα από τα πλευρά μου. Ήταν κάτι στην αρχή ζεστό μετά κρύο και ερχόταν κι έφευγε πονούσα αλλά δεν μπορούσα να πω τίποτα στη μαμά μου γιατί δεν πονούσα κάπου όπως όταν χτυπούσα όταν πήγαινα στο ποδόσφαιρο. Αυτός ο πόνος ήταν καινούριος. Ήταν παντού!

Το πρωί που ήρθε η μαμά μου να με ξυπνήσει μου λέει: τι έκανες εκεί! Κι εγώ δεν κατάλαβα γιατί κοιμόμουν πριν έρθει και δεν είχα κάνει τίποτα. Φώναξε τον πατέρα μου. Δεν καταλαβαίνα τίποτα. Με πήρε αγκαλιά, και ο μπαμπάς μου έσκυψε και κοίταζε κάτι στο μαξιλάρι μου.

Τα μαλλιά μου κοίταζε. Κι η μαμά μου όπως με είχε αγκαλιά άρχσε να ψάχνει το κεφάλι μου, όπως τότε που όλα τα παιδιά στην τάξη είχαμε κολλήσει ψείρες.

«Μαμά τι έπαθα» ρώτησα.

«Τίποτα, λίγες τρίχες έφυγαν από το κεφάλι σου και κόλλησαν στο μαξιλάρι σου. Τράβηξες τα μαλιά σου παιδί μου;»

«Όχι μαμά, αλήθεια σου λέω» της είπα και με αγκάλιασε.

Όταν ξαναπήγα σχολείο φορούσα ένα σκούφο, και τον φοράω κάθε μέρα γιατί τα μαλλιά μου ξεκολάνε από το κεφάλι μου και δε θέλω να με δουν τα παιδιά και να μου φωνάζουν φαλάκρα.

Ένα πρωί δεν πήγα σχολείο και μαζί με τη μαμά και τον μπαμπά πήγαμε σε ένα μεγάλο νοσοκομείο κι εκεί με εξέτεσαν. Κοίταξαν το κεφάλι μου με έναν μεγενθυτικό φακό, σαν αυτό που έχουν οι εξερευνητές εντόμων. Ο γιατρός πέρασε το χέρι του ανάμεσα στα μαλιά μου και κάποια που ξεκόλλησαν έμειναν στο χέρι του. Τα έβαλε κι αυτά κάτω από τον φακό και έφερε πιο κοντά ένα λαμπατέρ που είχε και τα κοίταξε καλά καλά.

«Μην ανησυχείτε» είπε στους γονείς μου, δεν είναι τίποτα κακό, μην τρομάζετε, και γύρισε προς εμένα, γονάτισε για να είμαστε κοντά και με ρώτησε: έχεις άγχος παιδί μου;

«Δεν ξέρω τι είναι αυτό, αλλά από τότε που ήρθε στο σπίτι ο μεσίτης και ο μπαμπάς μου είπε ότι θα πουλήσουμε το σπίτι μας και ότι θα πάμε στην Αλβανία εγώ έχω έναν περίεργο πόνο που δεν είναι όπως πονάω όταν έχω πυρετό ή όταν χτυπάω στο πόδι μου όταν παίζω μπάλα ή με σπρώχνει ο Αντώνης και πέφτω και χτυπάω…

Δε θέλω να πουλήσουμε το σπίτι μας. Δε θέλω να αφήσω το δωμάτιό μου. Δε θέλω να πάω στην Αλβανία. Εμένα οι φίλοι μου είναι εδώ. Το καλοκαίρι που πήγαμε δε μου άρεσε καθόλου. Δεν μιλάω αλβανικά όπως τα άλλα παιδιά. Στην Αλβανία με φωνάζουν γκρέκο και με κοροϊδεύουν. Θέλω να μείνω εδώ που γενήθηκα. Θέλω ο μπαμπάς μου να έχει δουλειά και να με αφήνει στο ολοήμερο που έτρωγα με τους φίλους μου. Θέλω να ξαναπάω στο ποδόσφαιρο, και στα αγγλικά. Δε θέλω να έρχονται να βλέπουν το σπίτι μας και να ψάχνουν τα δωμάτιά μας. Είναι δικό μου το δωμάτιο και του αδελφού μου. Φοβάμαι να φύγω, πού θα πάω εκεί που με κοροϊδεύουν και δεν ξέρω κανέναν και δεν ξέρω να μιλήσω και δεν θα έχω τους φίλους μου και τη γειτονιά μου.

Θέλω να είμαι με τους φίλους μου και να φύγει αυτός ο περίεργος πόνος που είναι παντού και είναι περίεργος και δεν ξέρω να πω που πονάω και θέλω τα μαλιά μου και δε θέλω να φοράω σκούφο για να μη με δουν με τα μαλλιά πεσμένα και με κοροϊδεύουν και με λένε καραφλό, και δε θέλω να πάω εκεί, είμαι ξένος και με κοροϊδεύουν στην Αλβανία, και με φωνάζουν γκρέκο»

Υ.Γ. Αυτό το κείμενο το αφιερώνω με όλη μου την αγάπη σε όλα τα πιτσιρίκια και με όσο μίσος μπορώ να γεμίσω την ψυχή για όλους τους μεγάλους που καταστρέφουν παιδικές ψυχές. Για όλους τους αλήτες που σώζουν τα νούμερα και όχι τους ανρθώπους και για όλους εμάς που δεν αντιδρούμε γιατί φοβόμαστε.







ΠΗΓΗ:kar.org.gr

ΟΜΑΔΑ ΕΡΕΥΝΗΤΩΝ ΡΩΤΗΣΕ ΠΑΙΔΙΑ 4-8 ΕΤΩΝ "ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΓΑΠΗ".

Μία ομάδα ερευνητών ρώτησε παιδιά 4-8 ετών «Τί σημαίνει αγάπη;»

Τόνια 6 ετών
Όταν η γιαγιά μου έπαθε αρθρίτιδα δεν μπορούσε να βάψει τα νύχια των ποδιών της γιατί δεν μπορούσε να σκύψει. Έτσι της τα έβαφε ο παπούς μου παρότι και αυτός είχε αρθρίτιδα στα χέρια του».

Ρεββέκα 8 ετών
Όταν κάποιος σε αγαπά ο τρόπος πού προφέρει το όνομά σου είναι διαφορετικός. Ξέρεις ότι το όνομά σου είναι ασφαλές στο στόμα του.

Βασίλης 4 ετών
Αγάπη είναι όταν ένα κορίτσι βάζει άρωμα κι ένα αγόρι άφτερ σέιβ και μετά βγαίνουν έξω μαζί και μυρίζουν ο ένας τον άλλο.

Κάρολος 5 ετών
Αγάπη είναι όταν βγαίνεις γιά φαγητό και δίνεις στον άλλο τις μισές τηγανιτές σου πατάτες χωρίς να του ζητήσεις να σου δώσει κι αυτός από τις δικές του.

Χριστίνα 6 ετών
Αγάπη είναι αυτό πού σε κάνει να χαμογελάς όταν είσαι κουρασμένη.

Λευτέρης 4 ετών
Αγάπη είναι όταν η μαμά φιάχνει καφέ γιά τον μπαμπά και πίνει πρώτα μιά γουλιά εκείνη γιά να δεί αν τον πέτυχε.

Δανιήλ 7 ετών
Αγάπη είναι όταν φιλιέσαι όλη την ώρα. Μετά βαριέσαι να φιλιέσαι αλλά θέλεις συνέχεια να είσαι μαζί με τον άλλο και να μιλάτε. Η μαμά μου κι ο μπαμπάς μου έτσι κάνουν. Κι όταν φιλιούνται εμένα μου φαίνεται αηδία.

Αιμιλία 8 ετών
Η αγάπη είναι όταν είσαι στο δωμάτιό σου τα Χριστούγεννα κι ανοίγεις τα δώρα, αν σταματήσεις το άνοιγμα θα ακούσεις την αγάπη.

Πάνος 7 ετών
Αν θέλεις να μάθεις ν’ αγαπάς καλύτερα πρέπει να ξεκινήσεις από ένα φίλο πού μισείς.

Νίκη 6 ετών
Υπάρχουν δύο είδη αγάπης. Η αγάπη των ανθρώπων και η αγάπη του Θεού. Αλλά ο Θεός τα έχει φιάξει και τα δύο.

Τζένη 8 ετών
Η αγάπη είναι όταν λες σε ένα αγόρι ότι σου αρέσει το πουκάμισό του κι αυτός το φοράει μετά κάθε μέρα.

Ελλη 7 ετών
Η αγάπη είναι σαν το γέρο και τη γριά πού μετά από τόσα χρόνια πού γνωρίζονται είναι ακόμα φίλοι.

Θωμάς 6 ετών
Κατά τη διάρκεια του ρεσιτάλ πιάνου μου μ΄έπιασε φόβος πάνω στη σκηνή. Τότε κοίταξα κάτω και είδα τον μπαμπά μου να με χαιρετάει χαμογελώντας. Ηταν ο μόνος πού το έκανε αυτό. Τότε μου πέρασε ο φόβος.

Μαρία 8 ετών
Η μαμά μου με αγαπάει πιό πολύ απ’ όλους. Κανένας άλλος δεν έρχεται να με φιλήσει όταν πέφτω γιά ύπνο.

Κλαίρη 6 ετών
Η αγάπη είναι όταν η μαμά δίνει στο μπαμπά την καλύτερη μερίδα φαί.

Ελένη 5 ετών
Η αγάπη είναι όταν η μαμά βλέπει τον μπαμπά αξύριστο και βρώμικο και πάλι πιστεύει ότι είναι ωραιότερος κι απ’ τον πιο ωραίο

Χρήστος 7 ετών
Αγάπη είναι όταν το σκυλάκι σου, σου γλύφει το πρόσωπο ακόμα κι αφού το άφησες μόνο του όλη μέρα.

Μαριάννα 4 ετών
Ξέρω ότι η αδελφή μου μ’ αγαπά γιατί μου δίνει όλα τα ρούχα της ακόμα κι άν πρέπει να βγεί έξω και να αγοράσει άλλα.

Λάμπρος 4 ετών
Αφήνω την μεγαλύτερη αδελφή μου να με πειράζει γιατί η μαμά λέει ότι με πειράζει επειδή μ’ αγαπάει. Κι μετά εγώ πειράζω την μπέιμπι σίτερ γιατί την αγαπάω.

Αλεξάνδρα 4 ετών
Όταν αγαπάς κάποιον οι βλεφαρίδες σου ανοιγοκλείνουν και βγάζουν αστεράκια.

Κατερίνα 7 ετών
Αγάπη είναι όταν η μαμά βλέπει το μπαμπά στην τουαλέτα και δεν σιχαίνεται.

Μάρκος 6 ετών
Δεν πρέπει να λές σ’ αγαπώ αν δεν το εννοείς.
Αλλά αν το εννοείς πρέπει να το λες συνέχεια γιατί οι άνθρωποι ξεχνάνε.

Ο συγγραφέας Λέο Μπουσκάλια έκανε κάποτε ένα διαγωνισμό. Ο σκοπός του διαγωνισμού ήταν να βρεθεί το πιό συμπονετικό παιδί. Το βραβείο κέρδισε ένα τετράχρονο αγοράκι πού έκανε το εξής:
Το παιδάκι είχε ένα παππού γείτονα του οποίου η γυναίκα είχε πεθάνει πρόσφατα. Μόλις το παιδάκι τον είδε να κάθεται στην αυλή του και να κλαίει πήγε και απλά έκατσε στην αγκαλιά του. Όταν η μαμά του το ρώτησε τι είχε πεί στον παππού το παιδάκι είπε «τίποτα, απλώς τον βοήθησα να κλάψει».






ΠΗΓΗ...www.kar.org.gr


ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΣ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΑΡΡΩΣΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.

Φωτογράφος ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο για έναν σκοπό: Να κάνει τα όνειρα των άρρωστων παιδιών πραγματικότητα [εικόνες&βίντεο]

Ενα μικρό άρρωστο αγοράκι, το οποίο δίνει μάχη για να κρατηθεί στη ζωή έχει ένα όνειρο: Οταν μεγαλώσει να γίνει αστροναύτης. Μία μικρή, η οποία πάσχει από μία σοβαρή ασθένεια επιθυμεί να γίνει πριγκίπισσα. Και όμως! Τα όνειρα των δύο μικρών παιδιών έγιναν για λίγο πραγματικότητα, χάρη στη βοήθεια ενός 37χρονου φωτογράφου.

O Σον Βαν Νταλ είναι ένας φωτογράφος από το Οντάριο, ο οποίος εδώ και σχεδόν δύο χρόνια ταξιδεύει σε όλη την Αμερική και βοηθά αφιλοκερδώς άρρωστα αγοράκια και κοριτσάκια να πραγματοποιήσουν τις πιο τρελές τους επιθυμίες.



Μέσα από τις φωτογραφίες του, τα παιδιά γίνονται ήρωες των αγαπημένων τους παραμυθιών και βλέπουν τα όνειρά τους να πραγματοποιούνται.



«Θέλω τα παιδιά και οι οικογένειές τους, που μπορούν να ζήσουν μια στιγμή μικρής ευτυχίας στη ζωή, μέσα από τη μαγεία της παιδικής ηλικίας να δουν ότι όλα είναι δυνατά», είπε ο Βαν Νταλ σχετικά με το έργο του -που του έχει δώσει το όνομα «The Drawing Hope Project»- μιλώντας στην Huffington Post.



Ο Βαν Νταλ έχει συνεργαστεί με περισσότερα από 30 παιδιά, ενώ συνεχίζει να λαμβάνει αιτήσεις από όλο τον κόσμο.










ΠΗΓΗ...http://www.iefimerida.gr/

ΤΙ ΟΔΗΓΟΣ ΕΙΣΤΕ; ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΤΕΣΤ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΑΝ ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΕΚ ΝΕΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΑ.



Είστε στην αριστερή λωρίδα της εθνικής οδού και έρχεται από πίσω σας ένα αμάξι που επιχειρεί να σας προσπεράσει. Πηγαίνετε δεξιά ή πατάτε το γκάζι για να αποδείξετε πως κανείς δεν μπορεί να σας φτάσει; 
Βρίσκετε πάρκινγκ σε έναν πολύ μικρό χώρο. Προσπαθείτε να το βάλετε ή την κάνετε κατευθείαν σπαταλώντας αρκετό χρόνο για να βρείτε μία θέση που θα σας αρέσει περισσότερο; Τις απαντήσεις σίγουρα τις ξέρετε αν σκεφτείτε ποια είναι η οδική σας συμπεριφορά
. Είστε σίγουροι όμως πως θεωρείστε καλοί οδηγοί;
 Κάντε το τεστ εδώ για να διαπιστώσετε αν χρειάζεται να κάνετε πάλι μαθήματα από την αρχή.

ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΓΙΑ 41η ΦΟΡΑ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ.

Πρωταθλητής Ελλάδας για 41η φορά ο Ολυμπιακός -Νίκη επί του Πανθρακικού με 2-0

Πρωταθλητής Ελλάδας για 41η φορά στην ιστορία του είναι από χθές Σάββατο και μαθηματικά ο Ολυμπιακός, μετά τη νίκη του επί του Πανθρακικού με 2-0 στο άδειο λόγω τιμωρίας γήπεδο Καραϊσκάκη, στο πλαίσιο της 29ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος της Σούπερ Λίγκας.

Στο 35΄ ο Βαλντές άνοιξε το σκορ και στο 90΄ ο Φουστέρ σφράγισε τη νίκη των «ερυθρόλευκων» με πέναλτι.




ΠΡΟΣΛΗΨΗ 10.000 ΑΝΕΡΓΩΝ ΜΕΣΩ ΟΑΕΔ. ΠΟΙΕΣ ΟΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ.

Ανοίγει το πρόγραμμα του ΟΑΕΔ για την πρόσληψη 10.000 ανέργων -Ποιες είναι οι πρ

Νέο πρόγραμμα του ΟΑΕΔ, για την πρόσληψη 10.000 ανέργων, ανοίγει από τη Δευτέρα (17/3). Αφορά την επιδότηση επιχειρήσεων με 54 εκατ. ευρώ για θέσεις εργασίας για άτομα από 30 έως 66 ετών στον ιδιωτικό τομέα. 

Το πρόγραμμα αφορά απασχόληση για 12 μήνες, επιδοτώντας με 450 ευρώ τις επιχειρήσεις, οι οποίες για να κάνουν αίτηση θα πρέπει να εκδώσουν κλειδάριθμο στα ΚΠΑ του ΟΑΕΔ για να καταχωρήσουν τις ηλεκτρονικές αιτήσεις.

Η επιδότηση θα καλύπτει μέρος του μισθού και δεν θα αποτελεί την τελική αμοιβή. Ουσιαστικά η επιχείρηση θα προσθέτει το υπόλοιπο ποσό για να καλύψει τη διαφορά για το μισθό που θα διαμορφώνεται βάσει των όσων προβλέπει η εργασιακή και ασφαλιστική νομοθεσία. Για να επωφεληθούν από το πρόγραμμα οι άνεργοι θα πρέπει να είναι εγγεγραμμένοι στον ΟΑΕΔ, με δελτίο ανεργίας σε ισχύ και να έχουν συμπληρώσει το επαγγελματικό τους προφίλ.

Οσο για τις επιχειρήσεις, για να μετάσχουν στο πρόγραμμα θα πρέπει να μην έχουν μειώσει το προσωπικό τους το τρίμηνο πριν από την υποβολή της αίτησης, ενώ δεν μπορούν να μετάσχουν όσες το ίδιο διάστημα έχουν προχωρήσει σε αλλαγή του εργασιακού καθεστώτος για το προσωπικό που απασχολούν με μετατροπή σύμβασης από πλήρη σε μερική ή εκ περιτροπής απασχόληση.

Στο πρόγραμμα δεν υπάγονται επίσης:

Δημόσιες επιχειρήσεις
Νυχτερινά κέντρα
Επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών καθαριότητας και φύλαξης (security)
Επιχειρήσεις προώθησης προϊόντων (telemarketing)
Εποχικές επιχειρήσεις για το εποχικό προσωπικό τους
Επιχειρήσεις για τα υποκαταστήματα και γραφεία τους στο εξωτερικό
Εξωχώριες εταιρείες
ΚΤΕΛ
Σύλλογοι και σωματεία που δεν ασκούν οικονομική δραστηριότητα
Επιχειρήσεις που δε διαθέτουν έδρα αλλά ως έδρα είναι το σπίτι του εργοδότη
Επιχειρήσεις που εκκρεμεί σε βάρος τους ανάκτηση ποσών από κρατικές ενισχύσεις
Επιχειρήσεις που χαρακτηρίζονται προβληματικές
Επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τομέα της αλιείας και στην παραγωγή γεωργικών προϊόντων
Επιχειρήσεις που δημιουργήθηκαν από μεταβίβαση ή αλλαγή νομική μορφής υπό τον όρο ότι θα προσλάβουν το ίδιο προσωπικό που είχαν πριν


ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΤΕΣΤ!

Click on the slide!
Προσπαθήστε να μη χασμουρηθείτε βλέποντας αυτές τις φωτογραφίες -Όταν η επιστήμη ερευνά το φαινόμενο.
Το φαινόμενο του μεταδοτικού χασμουρητού έχει συνδεθεί με την ηλικία. Οι νέοι άνθρωποι είναι πιο επιρρεπείς στο να «πιάσουν» το χασμουρητό ενός άλλου ατόμου από τους ηλικιωμένους, σύμφωνα με μια έρευνα που διεξήχθη από επιστήμονες με έδρα τις ΗΠΑ.
Οι επιστήμονες-η μελέτη δημοσιεύεται στο περιοδικό PLoS One-, ζήτησαν από 328 υγιείς συμμετέχοντες να παρακολουθήσουν ένα βίντεο τριών λεπτών βλέποντας άλλους να χασμουριούνται. Τους ζητήθηκε στη συνέχεια να πατούν ένα κουμπί κάθε φορά που χασμουριούνται.

Οι συμμετέχοντες επίσης υποβλήθηκαν σε μια σειρά εξετάσεων για την αξιολόγηση της γνωστικής λειτουργίας και τα επίπεδα ενέργειας τους.

Συνολικά, το 68% των συμμετεχόντων χασμουρήθηκε. Από αυτούς ένα μεγάλο ποσοστό ήταν άτομα ηλικίας 25 ετών ή νεότερα σε σύγκριση με τους μεγαλύτερους συμμετέχοντες που χασμουρήθηκαν ελάχιστα,








ΠΗΓΗ...http://www.briefingnews.gr/

Ο ΠΑΡΕΞΗΓΗΜΕΝΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ.



Η αδιαφορία για τον πατέρα του που τον έχει σαν παράδειγμα προς αποφυγή, τον οδηγεί στο μεγαλύτερο λάθος της ζωής του.

Όταν πια ο πατέρας του δεν βρίσκεται στη ζωή, ανακαλύπτει τον πλούτο της προσφοράς. Το συγκινητικό βίντεο, σκηνοθέτησε η εταιρεία Viddsee που δημιουργεί ταινίες μικρού μήκους με κοινωνικά μηνύματα. 






ΠΗΓΗ...http://www.agioritikovima.gr/

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...