Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

Ι.Μ Αγίου Ιλαριωνος

Ιερός Ναός Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη του χωριού.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη πλατείας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Νερόμυλος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πετροντούβαρο.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Σοκάκι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Ι.Μ Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Καταρράκτης.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Αγία Παρασκευή.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Φράγμα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

"Μπιτσκία".

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης .

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χορευτικός σύλλογος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εκκλησία - κοινότητα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άνοιξη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

Δευτέρα 18 Μαΐου 2015

Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΟΥ ΑΣ ΠΡΟΜΑΧΟΙ ΚΑΙ ΤΗ ΝΕΑ ΣΕΖΟΝ



Η διοικούσα επιτροπή του ΑΣ Πρόμαχοι, εκτιμώντας την άκρως επιτυχημένη χρονιά, τον επαγγελματισμό, το ήθος και τον ακέραιο χαρακτήρα του προπονητή Βασίλη Σαμαρά, του κατέθεσε πρόταση ανανέωσης της συνεργασίας για τη νέα δύσκολη χρονιά, που ακολουθεί στην μεγάλη κατηγορία του νομού.

Ο προπονητής απάντησε θετικά και έτσι, ΑΣ Πρόμαχοι και Σαμαράς θα πορευτούν μαζί και στη νέα σεζόν, στοχεύοντας στη διατήρηση του άριστου κλίματος στην ομάδα, την ανάδειξη νέων παικτών και στην όσο το δυνατόν υψηλότερη θέση του βαθμολογικού πίνακα.


Ευχόμαστε σε όλες τις ομάδες της ποδοσφαιρικής οικογένειας του νομού, και στους ανθρώπους που τις υπηρετούν, Καλό Καλοκαίρι.

            Με τιμή

             Το Δ.Σ.
    ΑΣ ΠΡΟΜΑΧΟΙ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΣ ΠΡΟΜΑΧΟΙ



ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Από τον ΑΣ Πρόμαχοι ανακοινώνεται ότι την Κυριακή 31 Μαΐου και ώρα 19.00μ.μ. θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση στα γραφεία του συλλόγου.
Το Δ.Σ. απευθύνει ανοιχτή πρόσκληση προς όλους, όσους θέλουν να βοηθήσουν στην προσπάθεια της ομάδας στη μεγάλη κατηγορία της ΕΠΣ Πέλλας, να παραστούν στην συγκέντρωση.

Με τιμή  
το Δ.Σ.
 ΑΣ ΠΡΟΜΑΧΟΙ

ΟΙ ΕΝΟΧΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ

Η ενοχή ως συναίσθημα και σκέψη, έχει θεωρηθεί ως κινητήρια δύναμη. Είναι ένα από τα γνωρίσματα της πνευματικής ανωτερότητας του ανθρώπου, που τον διαχωρίζουν από το ζωικό βασίλειο και βάζουν φρένο στα κατώτερα ένστικτά του.

Η ενοχή μας βοηθά να βελτιωνόμαστε και να μην επαναλαμβάνουμε τα ίδια λάθη. Η ευεργετική χροιά της, δίνει έμφαση στο γεγονός ότι διαπράξαμε μια πράξη αντικειμενικά επιλήψιμη, χωρίς όμως να μας οδηγεί στο να υποτιμούμε τον εαυτό μας.
Δεν προέρχεται από το γεγονός ότι φερθήκαμε με τρόπο κατακριτέο από τους άλλους, αλλά από το γεγονός ότι εκείνο που κάναμε μπορεί να προκαλέσει κάποιο κακό. Δεν καταστρέφει την αυτοεκτίμησή μας και αφήνει περιθώριο να βελτιωθούμε στο συγκεκριμένο ζήτημα.
Η καθημερινότητα όμως είναι γεμάτη από ευθύνες, υποχρεώσεις, κανόνες και προγράμματα. Οι μαρτυρίες αρκετών ανθρώπων δείχνουν, ότι η μεγαλύτερη αγωνία αφορά την εξουθενωτική προσπάθεια να ευχαριστήσουμε όλους όσους είναι γύρω μας, τα παιδιά μας, τον σύντροφο, τους συγγενείς, τους φίλους ..
Το πιθανότερο είναι ότι δεν προλαβαίνουμε να φέρουμε σε πέρας όσα έχουμε αναλάβει, με αποτέλεσμα αρκετοί από εμάς να νιώθουμε ενοχές.
enoxes1
 Τι γίνεται λοιπόν όταν οι ενοχικές σκέψεις κατακλύζουν την καθημερινότητά μας; 
Το άτομο που νιώθει έντονες ενοχές, συνήθως έχει χαμηλή αυτοεκτίμηση και αυτοπεποίθηση, αλλά και μεγαλύτερη ροπή προς τη θλίψη. Έχει μάθει ότι πρέπει να αναλαμβάνει πάντα την ευθύνη και συνήθως έχει μεγαλύτερο εύρος υποχρεώσεων από όσες του αναλογούν. Υπόσχεται συνήθως παραπάνω απ’ όσα μπορεί. Σκέφτεται μόνο όσα δεν κατάφερε στη ζωή του και λιγότερο τις επιτυχίες του.
Αντικαθιστά το «θέλω» με το «πρέπει». Νιώθει μοναξιά και σπάνια αφήνεται να κάνει βαθιές σχέσεις. Διαλύει εύκολα σχέσεις, επειδή φοβάται ότι θα εγκαταλειφθεί, λόγω αναξιότητας. Ο ενοχικός άνθρωπος είναι εξαιρετικά ευάλωτος και δεκτικός στις διαθέσεις και τις επιθυμίες των γύρω του, με αποτέλεσμα να γίνεται εύκολα -σκόπιμα ή όχι- αντικείμενο στα χέρια των άλλων.
Όταν οι ενοχές παίρνουν τον έλεγχο, μπορούν να κυριαρχήσουν στο μυαλό, να μειώσουν την αυτοπεποίθηση, να προκαλέσουν άγχος στη καθημερινότητα και να μετατρέψουν ένα αισιόδοξο άτομο σε απαισιόδοξο.
Σε αυτή τη περίπτωση, δεν επιτελούν το σκοπό τους, δηλαδή δεν μας κινητοποιούν να διορθώσουμε τα λάθη μας, οπότε πρέπει να απαλλαγούμε από αυτές.
Μπορεί να μην υπάρχει μαγικός τρόπος να το πετύχουμε αυτό, αλλά σύμφωνα με ειδικούς μπορούμε να εκπαιδευτούμε ώστε να ζούμε μια πιο ξέγνοιαστη καθημερινότητα. Το σημαντικότερο από όλα είναι, κάθε φορά που νιώθουμε να μας κατακλύζει αυτό το συναίσθημα, να βάζουμε κάτω τα δεδομένα, για να δούμε ποια συνηγορούν υπέρ τού να νιώθουμε ενοχές και ποια δεν υπερασπίζονται αυτή την ενοχική στάση. Πρέπει, δηλαδή, να κάνουμε έναν έλεγχο των ενοχών μας.
guilt-rejecting-life-over-and-over-and-over-and-lori-dante
Τί μπορούμε να κάνουμε;
Κάθε φορά που αισθανόμαστε ενοχή, αποστασιοποιούμαστε από τα αρνητικά συναισθήματα και...
• Εκτιμούμε με αντικειμενικότητα το κακό που προκαλούμε με τις πράξεις ή τις παραλείψεις μας.
• Ταυτόχρονα, παραδεχόμαστε τίμια στον εαυτό μας την ευθύνη που έχουμε χωρίς υπερβολική αυστηρότητα.
• Θα πρέπει να ενεργούμε, στο βαθμό που είναι δυνατόν, ώστε να επανορθώσουμε αυτό που κάναμε (αν πραγματικά έχουμε μετανιώσει)
• Δεσμευόμαστε μέσα μας να μη διαπράξουμε ξανά το ίδιο σφάλμα.
• Απαγορεύουμε στον εαυτό μας να αισθάνεται ενοχή, αν σε μία ή περισσότερες περιστάσεις βάλαμε σε πρώτη θέση το δικό μας καλό. Το να αγαπάμε τον εαυτό μας είναι υποχρέωση εξίσου σημαντική με το να είμαστε διαθέσιμοι απέναντι στους άλλους.
• Συγχωρούμε τον εαυτό μας, μη ξεχνώντας ότι ακόμα και ένα σοβαρό σφάλμα έχει ορισμένα ελαφρυντικά και βοηθά να βελτιωθεί κανείς.
Η ενοχή είναι κακή όταν:
• Εμποδίζει τη δυνατότητα να επανορθώσουμε, να βελτιωθούμε και να μην ξανακάνουμε τα ίδια λάθη.
• Δημιουργεί ένα μηχανισμό «αυτοεκπληρούμενης προφητείας», καθώς συμπεριφερόμαστε με κακό τρόπο, γιατί είμαστε απόλυτα πεπεισμένοι ότι είμαστε ένα κακό άτομο.
• Μας οδηγεί στο να τιμωρούμε τον εαυτό μας, στερώντας του πράγματα, καθώς πιστεύουμε υποσυνείδητα ότι έτσι θα εξιλεωθούμε. Με αυτόν τον τρόπο αναλωνόμαστε σε λάθος κατεύθυνση, αντί να αναλύουμε αντικειμενικά την κατάσταση.
 Ας μην ξεχνάμε:
Η υγιής μορφή της ενοχής είναι ουσιαστικά ένα καμπανάκι που κινητοποιεί τον οργανισμό για να αναλάβει δράση. Όταν η συνείδησή μας αντιληφθεί ότι κάτι δεν πάει καλά, τότε θέτει σε λειτουργία το συναγερμό των ενοχών, προλαβαίνοντας συμπεριφορές που θα μπορούσαν να πληγώσουν τους άλλους. Παράλληλα, λειτουργώντας και σαν παραγωγικό συναίσθημα, μας ευεργετεί με το να μαθαίνουμε από τα λάθη μας και να μην τα επαναλαμβάνουμε.
Φανή Παπαρούπα, Ψυχολόγος του Κέντρου Ψυχικής Υγείας Καρπενησίου

ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΑ ΚΑΛΑ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ...

Μερικά μυστικά απενοχοποίησης για γονείς και μαθητές.
Αν διαβάσετε τις βιογραφίες όλων εκείνων, που η κοινωνία θεωρεί επιτυχημένους, θα διαπιστώσετε ότι είναι διάσπαρτες από ήττες, ματαιώσεις, προσπάθειες που έπεσαν στο κενό, πισωγυρίσματα, πίκρες και απώλειες. Αυτό είναι το φυσιολογικό, επειδή μέσω του λάθους και της αστοχίας οι άνθρωποι μαθαίνουν και εξελίσσονται, ενώ η εύκολη κατάκτηση, παρά τη χαρά που προσφέρει, δεν διδάσκει και μερικές φορές οδηγεί σε υπερφίαλες εκτιμήσεις. Κατά πολλούς δε και τα δυο είναι απλώς ζήτημα συγκυρίας.
Αλήθεια, ποιο ήταν το κυρίαρχο συναίσθημά σας, πριν μεταβείτε στο εξεταστικό κέντρο; Ο πόθος για την επιτυχία ή ο φόβος για την αποτυχία; Το δεύτερο ίσως να αποτέλεσε τον παράγοντα εκείνο, που ανέστειλε τη δράση και συσκότισε το νου.
boy student finds out he failed exam
Να, λοιπόν, κάποιες βασικές συμβουλές, που αμέσως μετά την ατυχία σας στις Πανελλαδικές οφείλετε να σκεφθείτε.
1. Αποφύγετε την άρνηση! Η άρνηση είναι ένας ψυχολογικός μηχανισμός άμυνας, που προστατεύει τους μαθητές από το άγχος, αλλοιώνοντας όμως την πραγματικότητα. Υποβαθμίζει το γεγονός, το περιβάλλει με ψεύτικα δεδομένα και μνήμες, το σπρώχνει προς το υποσυνείδητο, μεταθέτει την ευθύνη, το φορτώνει με λανθασμένες ερμηνείες και αιτιάσεις. Η άρνηση συνεπικουρείται από τα στερεότυπα, τις στρεβλωμένες αντιλήψεις, τις κοινές παραδοχές, τα βαρετά λόγια παρηγοριάς. Η ανώτατη εκπαίδευση είναι μια μακρόχρονη επένδυση στον εαυτό και σε κάθε περίπτωση πρέπει να τυγχάνει της δέουσας σοβαρότητας.
2. Εκτιμήστε με ειλικρίνεια και σύνεση, πρώτα με τον εαυτό σας και έπειτα με εχέφρονες και συναισθηματικά αποφορτισμένους ανθρώπους ( πχ τους δασκάλους σας) τι ακριβώς πήγε λάθος στην πορεία σας. Αν δεν γράψατε καλά σε κάποιο μάθημα, τότε θα πρέπει να εστιάσετε σε αυτό. Αν γενικά οι επιδόσεις σας δεν ήταν οι αναμενόμενες, τότε οι στρατηγικές μελέτης κατά τη διάρκεια της χρονιάς και η διαχείριση του χρόνου πρέπει συλλήβδην να αναθεωρηθούν. Να θυμάστε ότι η χρονιά που έρχεται μπορεί να φέρει μαζί της μοναξιά, εσωστρέφεια, αμφιθυμία, συγκρούσεις, πλήξη. Όλα τα χαρακτηριστικά δηλαδή μαθητών προορισμένων να διαπρέψουν, αρκεί γρήγορα να τα τιθασεύσουν.
3. Η ατυχία σας με κανέναν τρόπο δεν υποδηλώνει κάτι σχετικά με την προσωπικότητά σας. Αποβάλλετε από τις σκέψεις σας τον πανικό, τις βιαστικές κρίσεις και κυρίως μην γενικεύετε. Δεν είστε ούτε λιγότερο ικανός από όσους πέτυχαν ούτε ανάξιος για κάτι καλύτερο. Η αυτοεκτίμηση πρέπει να βγει αλώβητη και ενισχυμένη από τον αναστοχασμό. Μην ενδίδετε σε ανθρώπους, που θα σας μειώσουν, θα αποδώσουν ευθύνες, θα κάνουν κηρύγματα. Μη ζηλεύετε τους φίλους, που πέτυχαν την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο, αλλά μην μπείτε και στην αρνητική κουλτούρα εκείνων, που δεν το κατάφεραν. Μην μέμφεσθε τους άλλους ή τους καθηγητές. Ο ρεαλισμός και η λογική στοιχειοθέτηση της κατάστασης είναι συνήγορός σας.
4. Πολλοί από τους μαθητές, που αποτυγχάνουν, είχαν υψηλές επιδόσεις στο σχολείο. Οι Πανελλαδικές ήταν μια κακή έκπληξη, μια μη αναμενόμενη εξέλιξη, μια προσδοκία όλων, που διαψεύσθηκε. Όμως, ο επιμελής μαθητής, που ατύχησε, έχει όλα τα εφόδια να επιτύχει στο μέλλον μια περίοπτη θέση . Κάθε εμπόδιο σε καλό.
5. Δείτε την εξεταστική ως κάτι το τετελεσμένο και σχεδιάστε διακοπές και στιγμές χαλάρωσης, πριν ξαναρχίσετε τον αγώνα. Αναπροσδιορίστε τους στόχους σας και ιεραρχείστε τις ανάγκες, προβείτε σε σχέδια οργάνωσης της ύλης, βρείτε τους κατάλληλους μέντορες. Μιλήστε με επαγγελματίες, που ασκούν τη δραστηριότητα που θέλετε να σπουδάσετε και επισκεφθείτε τους εργασιακούς χώρους τους. Πηγαίνετε στο κοντινό σας Πανεπιστήμιο, δείτε τις εγκαταστάσεις, μιλήστε με φοιτητές. Όλα αυτά θα σας εμψυχώσουν, επειδή θα ξέρετε ακριβώς τι θέλετε να καταφέρετε.
6. Οι αποτυχίες είναι περάσματα και μεταβάσεις. Συνδέουν δυο σημεία της ζωής, από το σκοτάδι προς το φως και γεμίζουν το ενδιάμεσο με αυτογνωσία, πείσμα, θέληση. Δυστυχώς, οι μη νουνεχείς άνθρωποι αποτιμούν την αποτυχία από το κακό αποτέλεσμα, χωρίς να κρίνουν την πορεία. Μην συζητάτε με τέτοιους. Όσο αγαθά κι αν είναι τα κίνητρά τους, ο δογματισμός συγκαλύπτει τις πραγματικές δυνατότητες και διεξόδους.
7. Το μόνο που σας χωρίζει από την εκπλήρωση των στόχων σας είναι η προσωπική ιστορία, που θα διηγηθείτε στον εαυτό σας για τους λόγους της αποτυχίας σας. Αν η ετυμηγορία σας είναι θετική, η θέση στο Πανεπιστήμιο και η καλή ακαδημαϊκή πορεία είναι δεδομένη
8. Η αποτυχία είναι μια προσωρινή κατάσταση. Ο στιγματισμός ή ο αυτοστιγματισμός και η κατηγοριοποίηση είναι παθολογίες ανώριμων προσωπικοτήτων και η κατάθλιψη οργή που διοχετεύθηκε εσωτερικά. Μετατρέψτε την σε ενέργεια και στρέψτε τη προς τα έξω.
i-failed-in-some-subjects-in-examΓια τους Γονείς :
1. Η προσωπικότητα του παιδιού είναι ο καθοριστικός παράγοντας επιλογής επαγγέλματος. Είναι ο μαθητής κοινωνικός, οργανωτικός, ριψοκίνδυνος, πρακτικός, ρεαλιστής, καλλιτεχνικός, θεωρητικός, του αρέσουν τα ταξίδια, η ασφάλεια, οι υψηλές αμοιβές, η φύση, η ιεραρχία;
2.Κανείς δεν μπορεί να προβλέψει ποια επαγγέλματα θα έχουν σε δέκα χρόνια ζήτηση. Μπορεί να είναι τα λογιστικά ή τα εξειδικευμένα στελέχη τουριστικών επαγγελμάτων ή οι στρατιωτικές σχολές, αλλά οι δεξιότητες είναι εκείνες, που θα διασφαλίσουν επαγγελματική αποκατάσταση και τα δίκτυα, που θα αναπτύξετε. Η σχολή είναι μόνο η αφορμή.
3.Η κρίση θα τελειώσει και νέες προοπτικές για τους νέους θα παρουσιαστούν. Καλλιεργείστε τους την κουλτούρα της γεωγραφικής και επαγγελματικής κινητικότητας, την προοπτική δηλαδή να σπουδάσουν δύο ειδικότητες, πχ κοινωνιολογία και οικονομικά.
4. Τόσο οι γονείς, όσο και οι μαθητές έχουν φαντασιακές απόψεις για τις συνθήκες σε κάθε επάγγελμα. Ή, ακόμα χειρότερα, δημιουργούν στερεότυπα από γνωστούς και φήμες. Η μόνη λύση είναι η πραγματική γνωριμία με επαγγελματίες.
5. Όλοι είμαστε υπέρ του Δημόσιου Πανεπιστημίου, αλλά οι εναλλακτικές είναι πολλές και εδώ και στο εξωτερικό. Δείτε τι ισχύει με τα επαγγελματικά δικαιώματα στις χώρες της ΕΕ
6. Μην συνδέετε το κοινωνικό στάτους και την επαγγελματική προοπτική με την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο, αλλά αποκλειστικά με τη μόρφωση, τη γνώση και τις εμπειρίες της φοιτητικής ζωής.
7.Η μη είσοδος στο Πανεπιστήμιο δεν είναι αποτυχία, αλλά ευκαιρία για επαναπροσδιορισμό. Ασχοληθείτε με τα παιδιά σας ψάχνοντας μαζί εναλλακτικές.
Ευστράτιος Παπάνης
επίκουρος καθηγητής Κοινωνιολογίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου.

ΠΟΣΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΤΕΣΤ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗΣ;


Πόσο αξιόπιστα είναι τα test εγκυμοσύνης

Τα τεστ κύησης από φαρμακείο δίνουν σε ένα σημαντικό βαθμό τη διάγνωση της εγκυμοσύνης ή μη. Η αξιοπιστία τους εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το αν η γυναίκα ακολουθεί σωστά τις οδηγίες χρήσης.

Πως δρα το test κυήσεως
Τα τεστ κύησης είναι φτιαγμένα για να ανιχνεύουν μια ορμόνη που εκκρίεται σε περίπτωση εγκυμοσύνης. Τα τεστ εγκυμοσύνης μπορούν να ανιχνεύσουν την ουσία αυτή όταν έχει φτάσει σε κάποια επίπεδα. Η ορμόνη φτάνει σε τέτοια ικανά επίπεδα συνήθως όταν η κύηση έχει προχωρήσει τόσο ώστε να υπάρχει καθυστέρηση στην αναμενόμενη περίοδο σας, και όχι πιο νωρίς.

Πότε γίνεται το test εγκυμοσύνης
Πολλές γυναίκες, μέσα στην αγωνία τους να δουν αν είναι έγκυες ή όχι, κάνουν το τεστ πολύ σύντομα, λίγες ημέρες μόνο μετά την επαφή και πριν δουν αν θα έχουν καθυστέρηση ή όχι. Έτσι διακινδυνεύουν να πάρουν ένα λανθασμένο αποτέλεσμα. Στις περιπτώσεις «ανυπόμονων γυναικών» μπορεί να έχει δημιουργηθεί μια εγκυμοσύνη, αλλά η ποσότητα της ορμόνης, που ανιχνεύεται από το τεστ, να είναι ακόμα τόσο χαμηλή, που το τεστ να βγει αρνητικό.

Πως κάνουμε ένα test κυήσεως
Βεβαιωθείτε ότι έχετε διαβάσει τις οδηγίες χρήσης πριν χρησιμοποιήσετε το τεστ. Έτσι θα ξέρετε πώς να το χρησιμοποιήσετε, αλλά και να το «διαβάσετε» σωστά.
Τα περισσότερα τεστ ανιχνεύουν καλύτερα τις ορμόνες στα πρωινά ούρα, που η συγκέντρωση τους (πυκνότητα) είναι πιο μεγάλη. Αν αποφασίσετε να κάνετε το τεστ σε κάποια άλλη στιγμή της ημέρας, αποφύγετε να πιείτε πολλά υγρά λίγο πριν, γιατί θα έχετε πιο αραιωμένα ούρα και το τεστ δεν θα είναι πάρα πολύ αξιόπιστο.

Θετικό και αρνητικό τεστ εγκυμοσύνης
Όταν το τεστ είναι θετικό, τότε υπάρχει σε πολύ μεγάλο ποσοστό εγκυμοσύνη. Αντίστροφα, όταν το τεστ είναι αρνητικό μπορεί πιο εύκολα να έχει γίνει λάθος και να υπάρχει κύηση χωρίς το τεστ να την έχει ανιχνεύσει.
Αυτό μπορεί να συμβεί όταν η γυναίκα κάνει το τεστ πολύ νωρίς, όπως είπαμε παραπάνω. Το τεστ μπορεί να βγει λάθος και σε κάποιες παθολογικές καταστάσεις, όπως όταν υπάρχει αίμα στα ούρα πχ από ένα λίθο (πέτρα) στα νεφρά ή κάτι άλλο. Επίσης, κάποια φάρμακα μπορούν να επηρεάσουν την ευαισθησία του τεστ, όπως τα ηρεμιστικά, υπνωτικά, κατά της επιληψίας, διουρητικά, κατά του Parkinson, της εξωσωματικής γονιμοποίησης, τα αντιισταμινικά και άλλα.

Σε κάθε περίπτωση, η γυναίκα που θέλει να ξέρει αν είναι έγκυος ή όχι, πρέπει να ακολουθεί τις οδηγίες χρήσεως και να μη τις παραβαίνει. Επίσης, πρέπει να απευθύνεται στο γυναικολόγο όταν το τεστ κύησης είναι θετικό αλλά και όταν έχει αμφιβολία μετά από ένα αρνητικό αποτέλεσμα, ώστε να βεβαιώσουμε με απόλυτη σιγουριά το σωστό αποτέλεσμα. Θυμηθείτε ότι αν και τα τεστ του φαρμακείου μας δείχνουν μια πολύ καλή απάντηση για το αν υπάρχει εγκυμοσύνη ή όχι, ο πιο αξιόπιστος τρόπος είναι η εξέταση της χοριακής γοναδοτροπίνης στο αίμα που θα σας συστήσει ο γυναικολόγος.


Παναγιώτης Χριστόπουλος MD, MSc, PhD, IFEPAG
Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών
Director EURAPAG (European Association of
Paediatric and Adolescent Gynaecology)

Κέντρο Γυναικολογίας “HEALTHY LADY
Μουσών 1 (Λεωφ. Κηφισίας & Γέφυρα Κατεχάκη)
11524, Αθήνα
Τηλ 210 69 19 219

ΔΩΡΕΑΝ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΟΙ ΕΛΕΓΧΟΙ ΓΙΑ ΚΥΦΩΣΗ-ΣΚΟΛΙΩΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΙΔΑΙΑ


2ήμερο δωρεάν προληπτικών ελέγχων & ενημέρωσης στη Αριδαία
Κύφωση, σκολίωση

Ο Σύλλογος Σκελετικής Υγείας, Πεταλούδα υπό την αιγίδα του Ιατρικού Συλλόγου Πέλλας και σε συνεργασία με τον Δήμο Αλμωπίας σας  προσκαλούν να συμμετάσχετε στην 2ημερη εκδήλωση για τη Σκελετική Υγεία που διοργανώνουν το Σάββατο 30 και την Κυριακή 31 Μαΐου 2015, στην αίθουσα Ευξείνου Λέσχης Αλμωπίας.

Κύριος στόχος της εκδήλωσης είναι η ενημέρωση του κόσμου από εξειδικευμένους επιστήμονες σχετικά με την κύφωση-σκολίωση, την πρόληψη, τη διατροφή και πολλά άλλα. Η εκδήλωση θα περιλαμβάνει την πραγματοποίηση δωρεάν μετρήσεων κύφωσης-σκολίωσης.

Οι εξετάσεις για κύφωση-σκολίωση θα πραγματοποιηθούν το Σάββατο 30 και την Κυριακή 31 Μαΐου  ώρες 10:00-20:00 στην αίθουσα Ευξείνου Λέσχης Αλμωπίας.
Οι εξεταζόμενοι θα είναι μαθητές Δημοτικού (ύψους τουλάχιστον 1,30), Γυμνασίου, Λυκείου και ενήλικες πολίτες άνδρες και γυναίκες (προτεραιότητα έχουν οι άνθρωποι που έχουν κάποιο πόνο στην σπονδυλική τους στήλη, εγκατεστημένη οστεοπόρωση και έντονη κύφωση)

Οι μετρήσεις θα πραγματοποιούνται μόνο κατόπιν ραντεβού. Οι μαθητές θα πρέπει να συνοδεύονται από γονέα ή κηδεμόνα. Πληροφορίες στο τηλέφωνο: 23843 50284 Ka/Κος Χριστίνα Βασιλειάδου, ώρα: 8:00 – 15:00.

Η πρόσκληση στην εκδήλωση αφορά άτομα κάθε ηλικίας που ενδιαφέρονται να ενημερωθούν για ένα θέμα υγείας που μπορεί εύκολα να μετατραπεί σε πρόβλημα με σοβαρές επιπτώσεις. Ο Σύλλογος Σκελετικής Υγείας Πεταλούδα πρεσβεύει πως η ενημέρωση αποτελεί την αρχή της πρόληψης και της σωστής αποκατάστασης και συμβουλεύει τόσο τους νέους όσο και τους μεγαλύτερους να παρακολουθούν θέματα υγείας ακόμη κι αν δεν τους αφορούν άμεσα.
………………………………………………………………………………………………………………………………………
Ο Σύλλογος Σκελετικής Υγείας, Πεταλούδα είναι ένα μη κερδοσκοπικό σωματείο επίσημα αναγνωρισμένο από το Διεθνές Ίδρυμα Οστεοπόρωσης (ΙΟF) και την Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας (WHO).
Ο Σύλλογος, ο οποίος αριθμεί 7.500 και πλέον μέλη, αποτελεί το μοναδικό αναγνωρισμένο σωματείο το οποίο σαν κύριο στόχο έχει την ενημέρωση του κοινού γύρω από την οστεοπόρωση, τη διατροφή, την άσκηση, τη ψυχολογία, την πρόληψη και την σκελετική υγεία. Η δράση του Συλλόγου επεκτείνεται τόσο μέσα στα όρια της Αττικής όσο και σε ολόκληρη την Ελλάδα.
Ο Σύλλογος Σκελετικής Υγείας, Πεταλούδα διατηρεί άριστη σχέση συνεργασίας με επιστημονικά σωματεία που ασχολούνται με την οστεοπόρωση καθώς και με το Εργαστήριο Έρευνας Παθήσεων Μυοσκελετικού Συστήματος του Πανεπιστημίου Αθηνών της Ιατρικής Σχολής. Ο Σύλλογος σε συνεργασία με τους παραπάνω φορείς διεξάγει επιδημιολογικές και άλλες μελέτες προκειμένου να συγκεντρωθούν και να επεξεργαστούν στοιχεία για την χρόνια αυτή νόσο.
Ο Σύλλογος επίσης δραστηριοποιείται στην διοργάνωση ενημερωτικών ημερίδων, σεμιναρίων, συνεδρίων και στην έκδοση εντύπων.
Αποτέλεσμα της πολύχρονης αυτής προσπάθειας ήταν ο Σύλλογος Σκελετικής Υγείας, Πεταλούδα να κατακτήσει την πρώτη θέση για την εξέχουσα πορεία του, μεταξύ 186 χωρών, στο Παγκόσμιο Συνέδριο που διεξήχθη στο Miami των Ηνωμένων Πολιτειών τον Δεκέμβριο του 2007 καθώς και το 1ο βραβείο μεταξύ 212 χωρών για τη δημιουργία της καλύτερης καμπάνιας δημοσιοποίησης (Best Media Campaign), στο Παγκόσμιο Συνέδριο των Συλλόγων για την Οστεοπόρωση που διεξήχθη στο Ελσίνκι της Φιλανδίας, στις 31/5 – 2/6/2013.
Τηλ. Επικοινωνίας: 6979 25 10 25, 213 2086698, email: info@osteocare.gr, URL: www.osteocare.gr  
............................................................................................................................................................................................................

ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΟΙ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ Π.Ε. ΠΕΛΛΑΣ



Χωρίς προβλήματα ξεκίνησαν οι Πανελλαδικές Εξετάσεις στην Π.Ε. Πέλλας
Αντιπεριφερειάρχης Θ. Θεοδωρίδης: Καλή επιτυχία σε όλους τους μαθητές, καλή δύναμη στους γονείς και καλό κουράγιο στους εκπαιδευτικούς

Κανονικά και χωρίς προβλήματα ξεκίνησαν από το πρωί οι πανελλαδικές εξετάσεις στην Περιφερειακή Ενότητα Πέλλας. Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε ο Αντιπεριφερειάρχης Πέλλας κ. Θεόδωρος Θεοδωρίδης με τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πέλλας κ. Κωνσταντίνο Κούγκα αναφέρθηκε η άρτια προετοιμασία και η κανονική και χωρίς προβλήματα έναρξη των εξετάσεων, σύμφωνα με το πρόγραμμα του Υπουργείου Παιδείας και θρησκευμάτων.

Ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Θεοδωρίδης σε σύντομη δήλωσή του αναφέρει: «Σήμερα ξεκινά η επίπονη διαδικασία των πανελλαδικών εξετάσεων με τους συμμετέχοντες μαθητές να προσπαθούν να αναδείξουν την προσπάθεια που έχουν καταβάλει όλο το εκπαιδευτικό έτος. Η έναρξη των εξετάσεων πραγματοποιήθηκε κανονικά, δεν παρουσιάστηκε το παραμικρό πρόβλημα και όλα κυλούν ομαλά, μετά από επικοινωνία που είχαμε με τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πέλλας.

Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλους τους μαθητές, καλή δύναμη στις οικογένειές τους και καλό κουράγιο στους εκπαιδευτικούς που υπήρξαν συνοδοιπόροι των μαθητών καθ΄ όλη τη διάρκεια του έτους.


Η Περιφερειακή Ενότητα Πέλλας βρίσκεται σε αγαστή συνεργασία και τακτική επικοινωνία με τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και είναι κοντά στους μαθητές ώστε να επιλυθεί οποιοδήποτε πρόβλημα, εάν παρουσιαστεί, κατά τη διάρκεια των εξετάσεων».

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΥΡΩΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΥ ΚΚΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΔΟΜΩΝ ΔΑΣΟΠΥΡΟΣΒΕΣΗΣ


Ευρωκοινοβουλευτική Ομάδα του ΚΚΕ : Για τη συνολική υποβάθμιση των δομών της δασοπυρόσβεσης.
Στην έναρξη της αντιπυρικής περιόδου τεράστια παραμένουν τα προβλήματα στη δασοπυρόσβεση και στις συνθήκες εργασίας του προσωπικού της που έχει ως αποτέλεσμα τον τραυματισμό και το θάνατο πυροσβεστών. Τα παραπάνω ανέδειξε η Ευρωκοινοβουλευτική Ομάδα του ΚΚΕ, με ερώτηση που κατέθεσε ο ευρωβουλευτής του ΚΚΕ Σωτήρης Ζαριανόπουλος στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η  οποία αναφέρει τα εξής:      
"Τα τελευταία χρόνια, στην Ελλάδα, ακολουθείται από όλες τις κυβερνήσεις και τη σημερινή με βάση και τις κατευθύνσεις της ΕΕ, πολιτική υποβάθμισης της Δασικής Υπηρεσίας και του Πυροσβεστικού Σώματος.
Εντείνεται η εμπορευματοποίηση των δασών, εκχωρήθηκαν αρμοδιότητες για τη διαχείρισή τους σε μονοπωλιακούς ομίλους, με αντιλαϊκές - αντιδραστικές αλλαγές στη νομοθεσία.
Την τελευταία πενταετία συρρικνώθηκαν οι κρατικές δαπάνες πυρόσβεσης. Στην Πυροσβεστική υπάρχει σοβαρή έλλειψη προσωπικού, απλήρωτες ώρες υπηρεσίας και χρωστούμενα ρεπό, εντατικοποίηση, με αποτέλεσμα την αύξηση του αριθμού των τραυματισμών και των θανάτων πυροσβεστών. Επίσης,  υποβάθμιση  της συντήρησης και επισκευής του μηχανολογικού εξοπλισμού, τη στιγμή που δαπανώνται εκατομμύρια ευρώ για τη μίσθωση εναέριων μέσων πυρόσβεσης από το νατοϊκό οργανισμό «NAMSA».
Παράλληλα, εκχωρούνται αρμοδιότητες πυρόσβεσης στους δήμους, με αποτέλεσμα να επωμίζονται οι εργαζόμενοι δημοτική φορολογία για την παροχή υπηρεσιών πυρόσβεσης, συχνά με εθελοντικό χαρακτήρα, με συνέπεια τη συνολική υποβάθμιση αυτών των υπηρεσιών.
Ενόψει της έναρξης της αντιπυρικής περιόδου, πώς τοποθετείται η Επιτροπή
-          στην αναγκαιότητα για αντιπυρικό σχεδιασμό με επίκεντρο την πρόληψη και τη διάθεση των αναγκαίων κονδυλίων. 
-          στο αίτημα για άμεσες προσλήψεις του αναγκαίου προσωπικού για την κάλυψη των αναγκών στην Πυροσβεστική, την Πολιτική Προστασία και τη Δασική Υπηρεσία στο πλαίσιο της ολοκληρωμένης διαχείρισης και προστασίας των δασικών οικοσυστημάτων, με σταθερές σχέσεις εργασίας
-          στην κατάλληλη οργάνωση των υποδομών και του έμψυχου υλικού των επίγειων δυνάμεων, με χρηματοδότηση αποκλειστικά από τον κρατικό προϋπολογισμός;".


18/05/2015                                  Η ΕΥΡΩΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΚΚΕ

ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ ΓΙΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ Ο ΗΛΙΟΣ ΛΕΝΕ ΟΙ ΟΦΘΑΛΜΙΑΤΡΟΙ



Προσοχή στον ήλιο και τα μάτια μας καθώς σε λίγες ημέρες μπαίνουμε στο Καλοκαίρι λένε οι οφθαλμίατροι, αφού  έχουμε την τύχη  να ζούμε σε μια χώρα με πολύ μεγάλη ηλιοφάνεια.
Κι αυτό  γιατί,   μπορείο ήλιος  να είναι πηγή ζωής  αλλά σε βάθος χρόνου προκαλεί  σοβαρές βλάβες στην όραση.
«Η προστασία των ματιών μας από την υπεριώδη ακτινοβολία του ήλιου   καθ όλη τη διάρκεια του χρόνου αλλά ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες είναι απαραίτητη» τονίζει ο διαπρεπής  χειρουργός οφθαλμίατρος  Δρ Γιάννης Μάλλιας.

Σύμφωνα με τους οφθαλμίατρους η έκθεση, χωρίς προφυλάξεις, στην ηλιακή ακτινοβολία σε βάθος χρόνου προκαλεί μια σειρά από παθήσεις στα μάτια,  καθώς επίσης είναι υπεύθυνη  για τη γήρανση των ματιών μας.
 
        ΟΙ ΑΚΤΙΝΕΣ  ΠΟΥ ΚΆΝΟΥΝ ΖΗΜΙΑ
Οι ακτινοβολίες που προκαλούν βλάβες στα μάτια είναι:

  • Οι υπεριώδεις ακτίνες, υπεύθυνες κυρίως για παθολογίες των εξωτερικών χιτώνων του ματιού και του κρυσταλοειδή φακού (π.χ. καταρράκτης)
  • Οι ακτίνες υψηλής ενέργειας στο ορατό φάσμα  υπεύθυνες για παθολογίες του αμφιβληστροειδούς (εκφύλιση ωχράς κηλίδας). 
Οι πιο επικίνδυνες για τα μάτια μας είναι οι ακτίνες υψηλής ενέργειας στο ορατό φάσμα, αφού οι βλάβες που μπορούν να προκληθούν  είναι μη αναστρέψιμες .
 
«Η ηλιακή ακτινοβολία ευθύνεται για μια σειρά από παθήσεις των ματιών οι οποίες εμφανίζονται μετά από χρόνια έκθεσης στον ήλιο» εξηγεί ο  Δρ Μάλλιας. 
Οι βλάβες που προκαλούν σε βάθος χρόνου οι  βλαβερές ακτίνες του ήλιου  είναι:
 
  • Eμφάνιση όγκων στα βλέφαρα, όπως επιθηλιώματα και μελανώματα τα οποία χρήζουν έγκαιρης χειρουργικής αφαίρεσης
  • Γήρανση του ευαίσθητου λεπτού δέρματός των βλεφάρων.
  • Εμφάνιση γεροντικού καταρράκτη 
  • Εκφύλιση της ωχράς κηλίδας 
  • Εμφάνιση πτερυγίου, μια εκφύλιση του επιπεφυκότος κατά την οποία δημιουργείται ένας ινοαγγειακός  'ιστός' πάνω στον κερατοειδή χιτώνα
  • Ακτινική κερατοεπιπεφυκίτιδα, ανάλογη με αυτή από οξυγονοκόλληση, κατά την οποία ο ασθενής έχει πόνο, έντονη φωτοφοβία και δυσκολία να ανοίξει τα μάτια του
  • Μείωση της διαύγειας του κρυσταλοειδούς φακού του ματιού, προκαλώντας καταρράκτη
  • Καρκίνωμα του επιπεφυκότος, (πιο σπάνιο)το οποίο  φαίνεται να έχει ως παράγοντα κινδύνου τις υπεριώδεις ακτίνες
  • Βλάβες στον αμφιβληστροειδή χιτώνα, το βυθό του ματιού
 
                  ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ - ΓΥΑΛΙΑ
Η χρήση γυαλιών ηλίου είναι το πρώτο μέτρο προστασίας . Οι φακοί τους πρέπει να απορροφούν τις βλαβερές ακτίνες του ήλιου ,χωρίς όμως να αλλοιώνουν την οπτική αντίληψη και τα χρώματα. 
Οι προϋποθέσεις  που πρέπει να  πληρούν τα γυαλιά είναι:
  • Να αναγράφουν «100% UV Protection»,που σημαίνει  πως παρέχουν προστασία από τις UVA ακτίνες κατά τουλάχιστον 99% και από τις UVB κατά 95%.
  • Ο φακός θα πρέπει να ανταποκρίνεται στις ανάγκες σαςκαι στην χρήση των γυαλιών. Για παράδειγμα, οι «degraded» φακοί, αυτοί δηλαδή με την διαβαθμισμένη σκουρότητα είναι ιδανικοί αν οδηγείτε πολύ συχνά. Οι φακοί με εξωτερική επίστρωση «καθρέπτη» αντανακλούν μεγάλο μέρος της ακτινοβολίας, αλλά μειώνουν πολύ την φωτεινότητα, ενώ είναι πιο ευάλωτοι και στις γρατζουνιές. Ζητήστε πολωτικούς φακούς για περιορισμό του «θαμπώματος» από τον ήλιο τις απογευματινές ώρες, αν ασχολείστε π.χ. με σπορ της παραλίας, ενώ αν θέλετε να συνδυάσετε τα γυαλιά ηλίου με γυαλιά οράσεως, οι φωτοχρωμικοί φακοί είναι η πιο δημοφιλής λύση.
  • Το χρώμα των φακών. Το χρώμα δεν επηρεάζει τη προστασία από τις βλαβερές ακτινοβολίες, ωστόσο οι χρωματικές αποκλίσεις δημιουργούν διάφορους τύπους «αντίληψης» της φωτεινότητας και των αποχρώσεων που βλέπετε μέσω αυτών. Έτσι, επιλέξτε: - Γκρίζους φακούςγια μειωμένη ένταση του φωτός, χωρίς μεγάλη διαστρέβλωση χρωμάτων και αντίθεσης. Καφέ φακούςγια όραση με μεγαλύτερες αντιθέσεις, καθώς απορροφούν αρκετό «μπλε φως» και είναι κατάλληλοι για αυξημένη φωτεινότητα. - Κιτρινωπούς φακούςγια να ξεχωρίζετε ευκολότερα λεπτομέρειες. Αυτοί οι φακοί ενισχύουν την αντίθεση, αλλά δεν είναι κατάλληλοι για οδήγηση με πολύ ήλιο. 



«Τα γυαλιά ηλίου καλό είναι να αντικαθίστανται με καινούρια κάθεδύο χρόνια καθώς έχουν κι αυτά φθορά» καταλήγει ο Δρ Μάλλιας.
www.malliaseye.gr210-9320215.

ΜΗΝΥΜΑ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΑΛΜΩΠΙΑΣ κ. ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΠΙΝΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ




Για άλλη μια χρονιά, έφτασε η ώρα των Πανελλαδικών Εξετάσεων. Η ώρα που οι μαθητές και μαθήτριες της Γ’ τάξης του Λυκείου θα μεταβούν από την εφηβεία στην ενηλικίωση.

Λόγω και της ιδιότητάς μου ως καθηγητής αλλά και ως γονιός, γνωρίζω πολύ καλά πόσο επώδυνη είναι αυτή η διαδικασία και πόσο άγχος δημιουργεί στα παιδιά μας. Γνωρίζω επίσης πως όσο και να συμβουλεύουμε τους μαθητές να μην αγχώνονται, αυτό δεν είναι εφικτό.

Η μόνη συμβουλή που μπορώ να δώσω στα παιδιά μας, είναι να προσέχουν την υγεία τους αυτές τις δύσκολες μέρες και να γνωρίζουν ότι τίποτα δεν τελειώνει με ένα αρνητικό αποτέλεσμα. Να δώσουν τον αγώνα τους, να αποκομίσουν όσο το δυνατόν περισσότερες εμπειρίες, καθώς αυτός είναι κατά κάποιο τρόπο ο προθάλαμος για την πραγματική ζωή, όπου τα προβλήματα είναι πολλά και η καθημερινότητα δύσκολη.

Αγαπητοί μαθητές,

Για ένα πράγμα να είστε σίγουροι: Σε αυτή τη δοκιμασία δεν είστε μόνοι, είμαστε όλοι δίπλα σας! Θέλω να ξέρετε πως η προσπάθειά σας με συγκινεί ιδιαίτερα, γιατί ως εκπαιδευτικός ζω εδώ και πολλά χρόνια τις αγωνίες και τους προβληματισμούς σας και ξέρω ότι «παλεύετε» μέσα σε ένα δύσκολο εκπαιδευτικό περιβάλλον που δεν λέει να αλλάξει. Μέσα απ’ την καρδιά μου, σας εύχομαι καλή δύναμη, υγεία, πρόοδο.

Πιστέψτε στα όνειρά σας και με υπομονή και επιμονή θα βγουν αληθινά! Αυτή είναι η μαγεία της ζωής που ανοίγεται μπροστά σας!

Με αγάπη,
Δημήτρης Μπίνος
Δήμαρχος Αλμωπίας

ΕΔΕΣΣΑΙΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΣΕ ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΗΝΩΜΕΝΩΝ ΕΘΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ & ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΝΑ ΕΥΡΩΠΗΣ



Ολοκληρώθηκε την προηγούμενη εβδομάδα Διεθνές Συνέδριο του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών για την Περιφερειακή και Βιομηχανική Ανάπτυξη στην πόλη των Σκοπίων.

Ειδικός Ομιλητής στην έναρξη της εκδήλωσης ήταν εκ μέρους της Ελλάδας ο Εδεσσαίος Επιστήμονας σε θέματα τουρισμού Ευάγγελος Κυριακού. Η διάλεξη που έγινε είχε θέμα την «Διαχείριση Τουριστικών Προορισμών και τις δυνατότητες τουριστικής ανάπτυξης των Βαλκανίων ως παγκόσμιος προορισμός μέσα από την ανάπτυξη δικτύων σε επίπεδο όχι μόνο Κρατών και Περιφερειών αλλά και τοπικής αυτοδιοίκησης». Η αξιοποίηση των χρηματοδοτικών εργαλείων μέσα από συμπράξεις σε διεθνή, περιφερειακά και ευρωπαϊκά προγράμματα προς την κατεύθυνση της ανάπτυξης τουριστικών προορισμών στη βαλκανική ενδοχώρα απασχόλησε ιδιαίτερα τους πολυπληθείς συνέδρους που συμμετείχαν από όλες τις χώρες των βαλκανίων.


Στο συνέδριο που οργανώθηκε υπό την αιγίδα της UNIDO συμμετείχαν εκπρόσωποι από τις χώρες της ΝΑ Ευρώπης με συνδιοργάνωση από το Υπουργείο Οικονομικών της ΠΓΔΜ και του Υπουργείου Οικονομικής Ανάπτυξης & Τεχνολογίας της Σλοβενίας. 


ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...