Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

Ι.Μ Αγίου Ιλαριωνος

Ιερός Ναός Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη του χωριού.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη πλατείας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Νερόμυλος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πετροντούβαρο.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Σοκάκι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Ι.Μ Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Καταρράκτης.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Αγία Παρασκευή.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Φράγμα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

"Μπιτσκία".

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης .

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χορευτικός σύλλογος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εκκλησία - κοινότητα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άνοιξη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ



Μια ωραία νεαρή κυρία ήταν στο αεροπλάνο από Ηνωμένες Πολιτείες προς Αθήνα δίπλα σε έναν παπά.

Η ΣΟΥΖΗ ΜΑΝΔΗ-ΠΑΝΕΤΣΟΥΔΗ ΜΕ ΤΗΝ Α.Δ.Α.Κ.Α.

                                  Τίποτα δεν αλλάζει μόνο του!
  
                                 Ελάτε να τ΄αλλάξουμε μαζί!


Συμμετέχω ως υποψήφια δημοτική σύμβουλος με τον συνδυασμό Α.Δ.Α.Κ.Α του υποψήφιου Δημάρχου Αλμωπίας Ανδρέα ΚΟΓΙΟΥ.

   Η αναγκαιότητα συμμετοχής  μας και δράσης για το καλό του Δήμου

 Αλμωπίας είναι πέρα για πέρα απαραίτητη γιατί έτσι δίνουμε νέα 

 πνοή στο τόπο μας  και δημιουργούμε από κοινού προϋποθέσεις 

 ανάπτυξης και αξία στον τόπο μας και τους συνανθρώπους μας . 
                 
                                                   
             Πρώτα η Αλμωπία  ! 
              
 

           Σούζη Μάνδη- Πανετσούδη

   Υποψήφια δημοτική σύμβουλος
                       
                           Αγρότισσα
Υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος 

Α.Δ.Α.Κ.Α.

           Ανδρέας Κ Ο Γ Ι Ο Σ 
    
Υποψήφιος Δήμαρχος Αλμωπίας 

ΕΡΕΥΝΑ Μ.Ι.Τ. : ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΩΝ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ΚΑΙ ΠΛΑΤΩΝΑ ΒΛΕΠΕΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ.

Έρευνα Μ.Ι.Τ.: Την «πλάτη» των Αριστοτέλη και Πλάτωνα βλέπει ο Ιησούς Χριστός!

Αυτό τουλάχιστον ισχυρίζεται έρευνα του Μ.Ι.Τ. σχετικά με τους πιο διάσημους ανθρώπους των τελευταίων 6.000 χρόνων. Ανάμεσα στους δέκα μάλιστα πιο διάσημους «αστέρες» του πλανήτη μας, είναι έξι Έλληνες. Στην κορυφή της σχετικής λίστας είναι ο Αριστοτέλης και ακολουθεί ο Πλάτωνας.

Ο Ιησούς Χριστός έρχεται στην τρίτη θέση και ακολουθεί ο Σωκράτης και ο Μέγας Αλέξανδρος. Στη συνέχεια, φιγουράρουν τα ονόματα του Λεονάρντο Ντα Βίντσι, του Κομφούκιου, του Ιουλίου Καίσαρα, του Ομήρου και του Πυθαγόρα.

Για να φτάσει στα παραπάνω συμπεράσματα, το Μ.Ι.Τ. μελέτησε και αξιολόγησε την πολιτιστική προσφορά των μεγάλων μορφών της ιστορίας, δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στα στοιχεία της διαχρονικότητας, της κοινωνικοπολιτικής επιρροής και της γλώσσας.

Επίσης, σύμφωνα με την ομάδα του Πανεπιστημίου, αν ένα όνομα υπάρχει σε παραπάνω από 25 γλώσσες σε λήμματα της Wikipedia, καθίσταται αυτομάτως «διάσημο».

Η μελέτη έγινε για το Project «Πάνθεον» του καλύτερου πανεπιστημιακού ιδρύματος τεχνολογίας του κόσμου.

Οι αναλυτές συγκέντρωσαν και μελέτησαν στοιχεία από το 4.000 π.Χ. έως και το 2010. Κατάρτισαν μάλιστα και λίστα με τους πιο διάσημους ποδοσφαιριστές του 20ου αιώνα, αλλά και τους πιο διάσημους ανθρώπους που φέρουν το όνομα «Γιάννης», με τον Ιωάννη τον Βαπτιστή να έρχεται πρώτος στη σχετική κατηγορία.

Στους ποδοσφαιριστές, πρώτος έρχεται ο Κριστιάνο Ρονάλντο, ξεπερνώντας Πελέ, Μαραντόνα και Μέσι.

Τέλος, το M.I.T. έδωσε στη δημοσιότητα και τη λίστα με τους πιο διάσημους που φέρουν το όνομα «Steve», με τον Steven Spielberg να φιγουράρει στην κορυφή.

Έρευνα Μ.Ι.Τ.: Την «πλάτη» των Αριστοτέλη και Πλάτωνα βλέπει ο Ιησούς Χριστός!

Αναλυτικά:

Most Famous People of the Last 6,000 Years
1. Aristotle
2. Plato
3. Jesus Christ
4. Socrates
5. Alexander the Great
6. Leonardo Da Vinci
7. Confucius
8. Julius Caesar
9. Homer
10. Pythagoras

Most Famous Soccer Players of the 20th Century
1. Cristiano Ronaldo
2. Pelé
3. Lionel Messi
4. Ronaldo
5. Ronaldinho
6. Diego Maradona
7. Zinedine Zidane
8. David Beckham

Number of Soccer Players on the List: 1,064

Number of American-Football Players: 1 (O.J. Simpson)

Most Famous Guys Named John
1. John the Baptist
2. John Locke
3. John Calvin
4. Johnny Depp
5. John F. Kennedy
6. John Maynard Keynes
7. John Lennon
8. Pope John Paul II

Most Famous Guys Named Steve
1. Steven Spielberg
2. Steven Seagal
3. Steve Jobs
4. Stevie Wonder





ΠΗΓΗ...http://www.ramnousia.com/

ΟΤΑΝ "ΕΜΕΙΝΕ" ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ.

Magnify Image

Αληθινή ιστορία: Η ζωή ενός οχήματος του ΕΚΑΒ σε αριθμούς περιστατικών, ελέγχων και χρήσης.

ΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΝΑΣ  ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ 

Avatar

Ας υποθέσουμε, λοιπόν, ότι ένα βράδυ Σαββάτου, ο άνθρωπος σας, κάποιος δικός σας, ένας άνθρωπος μιας κάποιας ηλικίας – κούφια η ώρα που το συζητάμε – χρειάζεται επειγόντως νοσοκομείο. Η πίεση έχει «καβαλήσει» το 22, οι καρδιακοί παλμοί ξεφεύγουν, το ζάχαρο έχει βγει στο μπαλκόνι και χαιρετάει τους περαστικούς και καλείτε ασθενοφόρο, διότι οι αισθήσεις χάνονται,  ο πανικός είναι πλέον παρών.

   Παρά τον χαμό που επικρατεί στα επείγοντα τα Σαββατόβραδα, οι άνθρωποι στο ΕΚΑΒ είναι, όπως πρέπει να είναι (ψύχραιμοι, ευγενείς, κοντά σας με λίγα λόγια),  έρχονται όσο πιο γρήγορα μπορούν, παίρνουν πίεση, αξιολογούν την κατάσταση και αποφασίζουν πλέον ότι –ναι – είναι αναγκαία η μεταφορά. Κλειδιά, χαρτιά, βιβλιάρια υγείας, μπουφάν ανά χείρας και «γραμμή» για το ασθενοφόρο. Εσείς και ο άνθρωπος σας,  μαζί στο όχημα και έτοιμοι για το νοσοκομείο. Μόνο που το ασθενοφόρο δεν παίρνει μπροστά. Έμεινε. Δεν «περπατάει»...

   Ας φύγουμε τώρα από τη σφαίρα της υπόθεσης. Όλο αυτό δεν είναι υπόθεση. Ας πούμε ότι συνέβη το περασμένο Σάββατο. Και ότι 4 άνθρωποι (ο ασθενής, ο συνοδός του και οι δύο γλυκύτατοι νοσηλευτές του ΕΚΑΒ) ζήσανε παρέα τον πανικό και την ξεφτίλα του συστήματος Υγείας που «κοκκάλωσε» το ασθενοφόρο σ’ ένα στενάκι, έξω από το σπίτι του ασθενή και προσπαθούσαν να ειδοποιήσουν από τη μία την... οδική βοήθεια κι από την άλλη «έτερο όχημα» του ΕΚΑΒ για να παραλάβει το περιστατικό.

   Απ’ τον ασύρματο θέλοντας και μη, να ακούς τις συνομιλίες. Ότι είναι η δεύτερη φορά που, μέσα σε λίγες μέρες, το (συγκεκριμένο) όχημα «μένει». Ότι είναι επείγον. Και όλα τα διαδικαστικά, τέλος πάντων. Ας μη συνεχίσουμε με (μελοδραματικές) λεπτομέρειες. Όλα καλά, χάρη στην παρέμβαση άλλου αγαπημένου προσώπου, που πέρασε όλα τα κόκκινα, χωρίς σειρήνα, «έσπασε» πρωτόκολλα και 4ωρες αναμονές περιστατικών στα «επείγοντα» κάποιας κλινικής και πίεση και καρδιά, ξαναβρέθηκαν,  εκεί που έπρεπε να βρίσκονται.

   Ας μείνουμε λίγο στο τι θα γινόταν, αν στην «καρότσα» του ασθενοφόρου που «έμεινε» (τα στοιχεία του στη φωτογραφία), υπήρχε ένα καραμπινάτο έμφραγμα (που για ‘κει το πηγαίναμε), ένα τροχαίο που ντιλάριζε λεπτό με λεπτό με τον άλλο κόσμο, κάτι τέλος πάντων που δεν σήκωνε ούτε «ψυχραιμία» ούτε «πίστωση χρόνου».

   Έκανα μία κουβέντα με τον οργανωτικό γραμματέα των εργαζομένων στο ΕΚΑΒ, Χρήστο Μπαρκονίκο. Απολύτως ρεαλιστικά, χωρίς «κορώνες» και απόπειρες εντυπωσιασμού, μου εξήγησε τα αυτονόητα (που τα προσυπογράφω κιόλας): το υψηλό επίπεδο ετοιμότητας του προσωπικού του ΕΚΑΒ, την ανθρωπιά και τις ευαισθησίες του, νέοι άνθρωποι που σώζουν την παρτίδα με το φιλότιμο και την εξειδίκευση τους.

   Μου εξήγησε και άλλα, όμως, που για εμένα – την άπειρη – δεν είναι καθόλου αυτονόητα, για εκείνους, όμως, που οδηγούν τον «στόλο» των αθηναϊκών ασθενοφόρων είναι καθημερινότητα. Για παράδειγμα, ότι το ΕΚΑΒ, το σωτήριον έτος 2014, διαθέτει 65 οχήματα (ασθενοφόρα και μονάδες) που καλούνται να εξυπηρετούν Αθήνα – Πειραιά – Κόρινθο.   Και ότι πρόκειται για οχήματα που είναι στους δρόμους από το 2003 (!), με άπειρα service και ελέγχους (σ.σ.: 18 με 20.000 ελέγχους για το κάθε όχημα!), που είναι λογικό να «μένουν», αφού πλέον είναι οχήματα παλιά που βγάζουν 3 βάρδιες την ημέρα, τόσα χρόνια, χωρίς σταματημό! «Το επείγον έχει χαθεί», μου λέει, «ο ρόλος του ΕΚΑΒ δεν εξυπηρετείται. Σκεφτείτε ότι το 2007, οι εφοπλιστές με τη διαδικασία της δωρεάς προσέφεραν 90 ασθενοφόρα, τα οποία πήγαν επαρχία».

   Και κάπως έτσι – αντιλαμβάνομαι – απέκτησε κάποια ασθενοφόρα η επαρχία, που τόσο «αστεία» μας φαίνεται μέσα από σειρές και ανέκδοτα. Μου εξηγεί κι άλλα ο άνθρωπος:  ότι έγινε διαγωνισμός για νέα οχήματα το 2007 που κηρύχθηκε άγονος, ότι είναι αποκλειστικά θέμα διαγωνισμού να φύγουν τα παλιά και κατακουρασμένα οχήματα από τους δρόμους, ότι κανονικά η Αθήνα θα έπρεπε να έχει 100 ασθενοφόρα, αλλά...

   Τον ακούω, βαδίζοντας πάνω κάτω στον διάδρομο ενός νοσοκομείου. Το μάτι μου πέφτει πάνω σ’ έναν νεαρό που «ακουμπάει» διακριτικά καρτούλες σε "παρκαρισμένα" φορεία δεξιά και αριστερά του διαδρόμου. Η μία καρτούλα γράφει «Ασθενοφόρα – Διακομιδές σε Αθήνα και επαρχία 24 ώρες το 24ωρο». 

Magnify Image

Η άλλη επισημαίνει το αξιόμαχο του στόλου της είτε πρόκειται για "επείγουσα διακομιδή" είτε για "προγραμματισμένη". 

Magnify Image

Μια κυρία απέναντι μου, εξηγεί κατάκοπη και αναστατωμένη, ότι χρειάστηκε να περιμένει 2 ώρες το ασθενοφόρο, λόγω των πολλών περιστατικών. Τον ρωτάω, αν λόγω αυτής της κατάστασης, «χάθηκε» ποτέ άνθρωπος. «Μέχρι στιγμής, όχι», μου απαντάει. Και εκεί σκέφτομαι το αξιόμαχο των ανθρώπων που περνάνε 10 και 12 ώρες στο τιμόνι αυτών των οχημάτων και κάνουν τις δικές τους προσωπικές ταρζανιές και υπερβάσεις για να μη χρειαστεί να κλάψεις εσύ (σ.σ.: Δημήτρη, Βαγγελιώ, γιατρέ Β.Σ., σας ευχαριστώ πολύ. Πολύ, όμως!).

   Φαντάζομαι, ο κύριος υπουργός είναι ενήμερος για όλο αυτό το εύτακτον χάος και ποντάρει πολλά στο φιλότιμο ανθρώπων που δεν ξέρει – και λόγω υποχρεώσεων, βεβαίως, βεβαίως – δεν θα γνωρίσει ποτέ. Επίσης, υποθέτω, ότι ο υπουργός γνωρίζει το κόστος ενός τέτοιου οχήματος: από 65.000 έως 100.000 ευρώ, έκαστον. Κρίση και ακρίβεια, ας περιμένουμε τον διαγωνισμό.



ΠΗΓΗ...http://www.lifo.gr/

ΚΡΕΜΑΣΜΕΝΗ ΒΡΕΘΗΚΕ Η ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ ΤΟΥ ΜΙΚ ΤΖΑΓΚΕΡ.

Magnify Image

Η σύντροφος του Μικ Τζάγκερ, πρώην μοντέλο και νυν σχεδιάστρια μόδας βρέθηκε  νεκρή στο διαμέρισμά της. Την L'Wren Scott βρήκε νεκρή η βοηθός της η οποία και κάλεσε την αστυνομία.

Η 47χρονη ήταν κρεμασμένη από την πόρτα του υπνοδωματίου της έχοντας χρησιμοποιήσει για θηλιά ένα φουλάρι. Η αστυνομία ακόμη δεν έχει κάνει κάποια επίσημη ανακοίνωση και ο Μικ Τζάγκερ ο οποίος απουσιάζει σε περιοδεία στην Αυστραλία δεν έχει σχολιάσει το γεγονός.
 Οι πρώτες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για αυτοκτονία, αλλά αναμένεται να ακολουθήσει ιατροδικαστική εξέταση που θα διαλευκάνει τα ακριβή αίτια του θανάτου.
 Σημείωμα από την φερόμενη ως αυτόχειρα δεν έχει βρεθεί. 

Magnify Image



ΠΗΓΗ...http://www.lifo.gr/

Ο ΧΑΡΗΣ ΠΑΤΣΙΔΗΣ ΜΕ ΤΗΝ Α.Δ.Α.Κ.Α.

Φίλες και φίλοι,


Η αγάπη για τον τόπο μας και ο υποψήφιος Δήμαρχος Αλμωπίας   Ανδρέας   Κ ό γ ι ο ς με ώθησαν να συμμετέχω ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στις δημοτικές εκλογές του Μάη 2014 με τον συνδυασμό       Α.Δ.Α.Κ.Α.

Επειδή :

Τίποτα δεν αλλάζει μόνο του!

Ελάτε να τ' αλλάξουμε μαζί !

                       Πρώτα η Αλμωπία!

                              Α.Δ.Α.Κ.Α.


                     Χάρης Π α τ σ ί δ η ς

 Υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος 

Υποψήφιος με τον Ανδρέα  ΚΟΓΙΟ  

                 Α.Δ.Α.Κ.Α.

           Ανδρέας Κ Ο Γ Ι Ο Σ 
    
Υποψήφιος Δήμαρχος Αλμωπίας 

ΤΟ ΕΚΚΛΗΣΑΚΙ ΤΗΣ ΑΝΑΤΡΙΧΙΛΑΣ.- ΦΤΙΑΓΜΕΝΟ ΑΠΟ ΟΣΤΑ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.

Το εκκλησάκι της ανατριχίλας -Φτιαγμένο από οστά χιλιάδων ανθρώπων [εικόνες]

Μόλις διαβεί κανείς το κατώφλι του, νιώθει μία ανατριχίλα να τον διατρέχει. Αυτό δεν είναι ένα συνηθισμένο εκκλησάκι. Γιατί στους τοίχους του υπάρχουν τα οστά χιλιάδων ανθρώπων. 

Το Kaplica Czaszek βρίσκεται στην παλιά πόλη Τσζέρμνα στην Πολωνία και εξωτερικά μοιάζει όπως κάθε συνηθισμένο εκκλησάκι. Μία βόλτα στο εσωτερικό, όμως, αποκαλύπτει τη διαφορετικότητά του. Χιλιάδες ανθρώπινοι σκελετοί, από θύματα πολέμων ή ασθενειών, είναι στοιβαγμένα και αποτελούν την «επένδυση» σε τοίχους και ταβάνι. 

Η ανατριχιαστική αυτή εικόνα είχε σκοπό να υπενθυμίζει στους επισκέπτες τη θνησιμότητα του είδους και τη σωτηρία του ανθρώπου από το θάνατο. Συγκεκριμένα, τα κρανία και τα οστά των ποδιών περισσοτέρων από 3.000 ανθρώπων είναι τακτοποιημένα στους τοίχους και το ταβάνι, ενώ 21.000 σκελετοί ακόμη είναι πίσω από μία πόρτα, στην κρύπτη κάτω από την εκκλησία.

Δημιουργός του είναι ένας ντόπιος ιερέας, ο Βάσλαβ Τόμασεκ, που άρχισε να επισκέπτεται τους τάφους εκείνων που είχαν σκοτωθεί σε εμπόλεμες συγκρούσεις, όπως και θυμάτων της χολέρας. Αρχισε να συγκεντρώνει τους σκελετούς και αφού τους καθάρισε, τους τοποθέτησε στη συγκεκριμένη διάταξη, ανάμεσα στο 1776 και το 1804. 

Στο ιερό υπάρχουν τα οστά σημαντικών προσωπικοτήτων της περιοχής, όπως και εκείνων που είχαν παραμορφωθεί από τις ασθένειες, ώστε να εξυψώσει όσους υπέφεραν. Μάλιστα, εκεί τοποθετήθηκε και το κρανίο του ίδιου, όταν πέθανε το 1804.














ΠΗΓΗ...http://www.iefimerida.gr/

ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΣΤΟΝ ΒΕΛΒΕΝΤΟ ΚΟΖΑΝΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.

Στο Βελβεντό Κοζάνης θα κάνουν δημοψήφισμα για να δουν αν θα ψηφίσουν στις δημοτικές εκλογές

Στις αυτοδιοικητικές εκλογές του 2010 οι κάτοικοι του Βελβεντού στο νομό Κοζάνης είχαν αρνηθεί να προσέλθουν στις κάλπες. Αυτόν τον τρόπο επέλεξαν για να διαμαρτυρηθούν για την άρνηση της κυβέρνησης, να τους ικανοποιήσει το αίτημα για αυτόνομο δήμο.

Καθώς οδεύουμε προς τις εκλογές, το ερώτημα «τι κάνουμε», αλλά και «τι έχει αλλάξει για να αλλάξουμε και εμείς την απόφαση μας» επανήλθε στις συζητήσεις.

Χθες, με με πρωτοβουλία των πρώην δημάρχων, Γιώργου Τσιουκάνη, Μάκη Μπελιά, Γιάννη Σόκουτη και Μανώλη Στεργίου πραγματοποιήθηκε πολύωρη γενική συνέλευση των κατοίκων η οποία διήρκησε τέσσερεις ώρες.

Αποφασίστηκε να πραγματοποποιηθεί δημοψήφισμα στις 24 και 25 Μαρτίου για να αποφασίσουν οι κάτοικοι του Βελβεντού, αν θα συμμετάσχουν στις επικείμενες αυτοδιοικητικές εκλογές.

Το αποτέλεσμα της κάλπης θα καθορίσει και τις επόμενες κινήσεις τους





ΠΗΓΗ...http://www.iefimerida.gr/

ΕΝΑΣ ΟΔΗΓΟΣ ΜΕ ΧΕΙΡΟΝΟΜΙΕΣ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. ΠΟΙΑ Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ "ΜΟΥΝΤΖΑΣ";

Ιδού ένας πλήρης οδηγός με χειρονομίες από όλο τον κόσμο -Ποια η θέση της ελληνικότατης «μούντζας» [εικόνα&βίντεο]

Κάθε λαός, εκτός από τον λεκτικό τρόπο επικοινωνίας, διαθέτει και ένα πλούσιο «λεξιλόγιο» με χειρονομίες, Ανάλογα την περίσταση και τη συναισθηματική φόρτιση, γίνεται και χρήση των συγκεκριμένων χειρονομιών.

Επειδή όπως σε κάθε χώρα οι χειρονομίες διαφέρουν και υπάρχει πιθανότητα παρεξηγήσεων, μελετήστε καλά τον παρακάτω χάρτη, όπως τον παρουσιάζει η Huffington Post, και το βίντεο. Φυσικά μια θέση έχει και η Ελλάδα.



ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑΚΗ ΣΥΝΤΑΓΗ: ΠΡΟΣΦΟΡΟ.



Υλικά:
1 κουταλάκι του γλυκού αλάτι
750 γρ. αλεύρι
200 γρ. προζύμι
νερό όσο πάρει για να γίνει ζύμη σφιχτή

Εκτέλεση:
Απο το προηγούμενο βράδυ αναπιάνουμε το προζύμι όπως και στο ψωμί. Την άλλη μέρα κοσκινίζουμε το αλεύρι σε λεκάνη, κάνουμε μια λακούβα στη μέση και ρίχνουμε μέσα το προζύμι. Διαλύουμε το αλάτι σε τόσο νερό, όσο χρειάζεται για να γίνει η ζύμη σφιχτή και έπειτα ρίχνουμε το νερό στη λεκάνη και ζυμώνουμε για περίπου 20 λεπτά.

Μετά σκεπάζουμε με μία πετσέτα τη λεκάνη και αφήνουμε τη ζύμη για 15 λεπτά. Ξαναζυμώνουμε για 10 λεπτά και ξανασκεπάζουμε για άλλα 10 λεπτά. Ζυμώνουμε τρίτη και τελευταία φορά για 20 λεπτα.

Φτιάχνουμε τα πρόσφορα ως εξής: Πλάθουμε δύο μπαλίτσες και κολλάμε τη μία πάνω στην άλλη. Στην επάνω μπαλίτσα πατάμε δυνατά τη σφραγίδα. Έτσι σχηματίζεται ένα πρόσφορο. Κάνουμε το ίδιο, ώσπου να τελειώσει η ζύμη. Βάζουμε τα πρόσφορα σε ταψί αλευρομένο, τα σκεπάζουμε με καθαρή πετσέτα και τα αφήνουμε σε ζεστό μέρος, ώσπου να φουσκώσουν. Με ένα ψιλό βελόνι τρυπάμε τα πρόσφορα στις τέσσερις γωνιές της σφραγίδας και στη μέση (επιφανειακά όχι μέχρι κάτω). Έπειτα τα ψήνουμε για 45 λεπτά περίπου στο δυνατό.

Σημείωση: Στο Άγιο Όρος πριν αρχίσουν το ζύμωμα των προσφόρων, ανάβουνε λαμπάδα στο προσκυνητάρι με τις εικόνες της Παναγίας και του Αγίου της Μονής, το οποίο βρίσκεται μέσα στο προσφορείο. Η λαμπάδα θα καίει συνέχεια, ώσπου να βγουν τα πρόσφορα από τον φούρνο. Έπειτα θυμιάζουν και διαβάζουν την ειδική ευχή.

- Και εμείς καλό είναι να κάνουμε το ίδιο με ένα κεράκι, θυμίαμα και μια εικόνα της Παναγίας... 




ΠΗΓΗ...http://www.agioritikovima.gr/

Η Π.Ε. ΠΕΛΛΑΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ MITT ΣΤΗ ΡΩΣΙΑ


Στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού ΜΙΤΤ στη Ρωσία η Π.Ε. Πέλλας

Στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού ΜΙΤΤ που διοργανώνεται στη Μόσχα το διάστημα  από 19-22 Μαρτίου συμμετέχει η Περιφερειακή Ενότητα Πέλλας εκπροσωπούμενη από τον κ. Δημήτρη Τσουφλίδη, βασικό μέλος της Επιτροπής Τουρισμού της Π.Κ.Μ.

Η Π.Ε. Πέλλας συμμετέχει στο ενιαίο περίπτερο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας σε μια έκθεση με μεγάλη εμβέλεια και απήχηση σε διεθνές επίπεδο τον κλάδο του τουρισμού. Θα παρουσιαστεί το έντυπο υλικό της Π.Κ.Μ. με το νέο λογότυπο “Very Macedonia” που παρουσιάζει τους τουριστικούς προορισμούς της Περιφέρειας συνολικά. Επίσης θα υπάρξουν συναντήσεις με τουριστικούς πράκτορες και Έλληνες Αξιωματούχους προκειμένου να προβληθεί το πρόγραμμα τουριστικής πολιτικής στη Ρωσία.


Στο πλαίσιο της συμμετοχής της Π.Ε. Πέλλας στη σημαντική αυτή διοργάνωση ο κ. Τσουφλίδης δήλωσε: «Είναι μια ξεχωριστή έκθεση αυτή στη Μόσχα από πολλές απόψεις, καθ’ ότι η τουριστική αγορά της Ρωσίας είναι ίσως η σημαντικότερη για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Μάλιστα, αξίζει να σημειώσουμε ότι το έντυπο υλικό εκδόθηκε και στη ρωσική γλώσσα, γεγονός που δείχνει πόση σημασία έχει η επιτυχημένη προβολή του τουριστικού προϊόντος στη μεγάλη αυτή αγορά. Είμαι σίγουρος ότι η παρουσία μας στην έκθεση ΜΙΤΤ θα είναι απόλυτα επιτυχημένη και αναμένουμε τα θετικά αποτελέσματα στην ανάπτυξη του τουρισμού της χώρας μας». 

Ο ΣΠΥΡΟΣ ΚΑΜΠΑΝΤΑΗΣ ΜΕ ΤΗΝ Α.Δ.Α.Κ.Α.


           Πρώτα η Αλμωπία  ! 

         Τίποτα δεν αλλάζει   μόνο του  !

        Ελάτε να τ' αλλάξουμε μαζί   !

     
  


Υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος  με τον συνδυασμό  Α.Δ.Α.Κ.Α . του υποψηφίου Δημάρχου  Αλμωπίας   Α Ν Δ Ρ Ε Α      Κ Ο Γ Ι Ο Υ .
                     Α.Δ.Α.Κ.Α

Σπύρος   Κ Α Μ Π Α Ν Τ Α Η Σ      
 
 Υλοτόμος . Υποψ . Δημοτικός σύμβουλος

"ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΟΥ ΔΕ ΘΑ ΧΤΙΣΤΟΥΝ ΠΟΤΕ". ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΧΡΥΣΟΜΑΛΛΗ.



Τα σχολεία που δε θα χτιστούν ποτέ 

Του Ν. Χρυσομάλλη, υποψηφίου περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας με την «Ελληνική Αυγή» 

Το 2008 ο Οργανισμός Σχολικών Κτιρίων (ΟΣΚ ΑΕ) προκήρυξε διαγωνισμό για τη μελέτη, χρηματοδότηση, κατασκευή και τεχνική διαχείριση των 16 σχολικών μονάδων στην περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, συνολικής επιφάνειας περίπου 41.000 τ.μ., μέσω ΣΔΙΤ. Τα σχολεία αυτά επρόκειτο να καλύψουν τις ανάγκες στέγασης 5.300 μαθητών, ωστόσο η κατασκευάστρια εταιρεία, που μειοδότησε στον διαγωνισμό του ΟΣΚ, φαίνεται ότι υπαναχωρεί, προκειμένου να αναλάβει άλλα έργα ανά την επικράτεια, που θα της αποφέρουν μεγαλύτερο κέρδος. 

Η είδηση της ακύρωσης, στην ουσία, της κατασκευής 16 νέων σχολικών μονάδων στη Θεσσαλονίκη, μέσω ΣΔΙΤ, φαίνεται να χάνεται στην πιεστική καθημερινότητα. Σε αυτό βέβαια συντελούν και τα ακατανόητα σε πολλούς αρκτικόλεξα. Τι ακριβώς όμως είναι αυτό το ΣΔΙΤ και πόση σημασία έχει για το μέσο πολίτη; 

ΣΔΙΤ σημαίνει Σύμπραξη Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα, αλλά στην ουσία είναι η εκχώρηση του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ) σε ιδιώτες μεγαλοεργολάβους. Όπως εύστοχα διατυπώνει το ΤΕΕ Κεντρικής Μακεδονίας «…οι εξαγγελίες περί ένταξης έργων στις ΣΔΙΤ χρησιμοποιούνται επικοινωνιακά, για να καλύψουν τη μη προώθηση έργων μέσω του ΠΔΕ. Εφόσον τα έργα των ΣΔΙΤ προχωρήσουν, είναι βέβαιο ότι στο μέλλον θα δράσουν ανταγωνιστικά προς τα έργα του ΠΔΕ, καθώς οι ετήσιες πληρωμές στους ιδιώτες επενδυτές θα βαρύνουν το ΠΔΕ και, επομένως, θα μειώνουν όλο και περισσότερο τη δυνατότητα κατασκευής νέων έργων μέσω αυτού».


(Πόρισμα Ομάδας Εργασίας του ΤΕΕ/ΤΚΜ όπως εγκρίθηκε με την υπ΄αριθ. απόφαση Α295/Σ21/25.08.09 της Διοικούσας Επιτροπής). 

Μέχρι σήμερα τουλάχιστον τα ΣΔΙΤ έχουν λειτουργήσει μόνο στον τομέα των έργων οδοποιίας και τις συνέπειες τις αντιλαμβανόμαστε όλοι με την ανεξέλεγκτη αύξηση των διοδίων. Κατά τη λογική της «σύμπραξης» ο εργολάβος παραμένει ιδιοκτήτης του «δημόσιου» έργου, αν και ένα μέρος των χρημάτων καταβάλλεται απ’ το κράτος, και το εκμεταλλεύεται μέχρι την αποπληρωμή του, που μπορεί να υπερβαίνει και τα 25 έτη. Με πιο απλά λόγια το εθνικό οδικό δίκτυο, τα σχολεία, οι ΧΥΤΑ, τα δίκτυα ύδρευσης - αποχέτευσης ή οποιοδήποτε άλλο δημόσιο έργο για την εξυπηρέτηση του πολίτη, περνάει στην ιδιοκτησία ενός μεγαλοεργολάβου. Ο ιδιοκτήτης έχει πλήρη δικαιώματα εκμετάλλευσης με ελάχιστους περιορισμούς. Το παράξενο είναι ότι η χρηματοδότηση του αναδόχου – κατασκευαστή γίνεται μέσα απ’ το τραπεζικό σύστημα, του οποίου την ανακεφαλαιοποίηση έχει πληρώσει με αίμα ο ελληνικός λαός. 

Σε ότι αφορά το συγκεκριμένο πρόγραμμα για την κατασκευή 16 νέων σχολικών μονάδων, ανάδοχος εταιρεία ήταν η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, η οποία υπαναχώρησε, αν και εξασφαλίστηκε η τραπεζική χρηματοδότηση, με το αιτιολογικό ότι ανέλαβε έργα περισσότερο αποδοτικά! Ξεπερνώντας λοιπόν τη αποικιοκρατική λογική της εκχώρησης ιδιοκτησίας δημοσίων έργων σε μεγαλοεργολάβους, εύλογα αναρωτιέται κανείς ποιος αποφάσισε τη «σύμπραξη» με έναν κατασκευαστή συνηθισμένο σε «υπαναχωρήσεις». Πως ανέλαβε άλλα έργα, περισσότερο «αποδοτικά»; Οι πολιτικές ευθύνες είναι δεδομένες αλλά μάλλον θα πρέπει να διερευνηθούν και τυχόν ποινικές. Ας μας εξηγήσει επιτέλους κάποιος πως είναι δυνατόν να χρηματοδοτείται απ’ το τραπεζικό σύστημα ένας ιδιώτης για την εκτέλεση ενός δημοσίου έργου και δεν μπορεί να κάνει το ίδιο ένας οργανισμός τοπικής αυτοδιοίκησης; Ποια ήταν η αναγκαιότητα της μετατροπής του ΟΣΚ σε οργανισμό «μελέτης και εποπτείας» και της εκχώρησης του κατασκευαστικού μέρους σε ιδιώτες; 

Ο Λαϊκός Εθνικισμός είναι κάθετα αντίθετος στην ιδιωτικοποίηση δημοσίων αγαθών και θεωρεί αυτονόητη υποχρέωση του κράτους την παροχή δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης σε όλους τους Έλληνες. 

Η Ελληνική Αυγή για την Κεντρική Μακεδονία θεωρεί πρώτη προτεραιότητα τη δημόσια εκπαίδευση και δεσμεύεται να καταβάλει κάθε προσπάθεια για την παροχή της ποιοτικής εκπαίδευσης που αξίζουν τα ελληνόπουλα. 

Ο ΠΕΤΡΟΣ ΔΕΛΗΤΑΣΙΟΣ ΜΕ ΤΗΝ Α.Δ.Α.Κ.Α.


   

                                            Πρώτα η Αλμωπία  !

                                                                   

                                       Τίποτε δεν αλλάζει μόνο του  !

                                                                   
                                        Ελάτε να τ ΄αλλάξουμε  μαζί !

 


Υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον συνδυασμό   Α.Δ.Α.Κ.Α.
του Υποψ.. Δημάρχου Αλμωπίας   ΑΝΔΡΕΑ    Κ Ο Γ Ι Ο Υ    .

        Α. Δ .Α. Κ .Α .


Πέτρος   Μ Π Ε Λ Η Τ Α Σ Ι Ο Σ 
Υποψ. δημοτικός σύμβουλος 



Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΣΙΜΤΣΙΡΙΔΗΣ ΜΕ ΤΗΝ "ΑΛΜΩΠΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΑΣ".


Φίλες και φίλοι,

Η απόφασή μου να συμπορευτώ με τον Υποψήφιο Δήμαρχο Αλμωπίας κ. Δημήτριο Μπίνο και το συνδυασμό ¨Η ΑΛΜΩΠΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΑΣ¨  ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος, υπηρετούσε και υπηρετεί τη στάση ζωής που έχω επιλέξει. Μια στάση ζωής που πρεσβεύει ότι για τα πιστεύω σου πρέπει να αγωνισθείς εκ των έσω, παραμερίζοντας ίσως άλλες προσωπικές, οικονομικές ή κοινωνικές προτεραιότητες.
Το δρόμο αυτό της διεκδίκησης και του αγώνα τον επέλεξα από τα νεανικά μου χρόνια και θέλω να πιστεύω ότι έμεινα « ασυμβίβαστος ».

Φίλες και φίλοι,

Η πολιτική δεν είναι αυτοσκοπός. Η πολιτική δεν είναι άσκηση της εξουσίας. Η πολιτική πρέπει να έχει γνώμονα πάντα και μόνο την ίδια την κοινωνία και τους πολίτες. Η πολιτική οφείλει να υπηρετεί αξίες. Αξίες που υπάρχουν και πολλές φορές χάνονται ή ξεχνιούνται.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Υποψήφιο Δήμαρχο Αλμωπίας κ. Δημήτριο Μπίνο, για την εμπιστοσύνη του προς το πρόσωπό μου και την ανάδειξή μου ως υποψήφιο Δημοτικό Σύμβουλο με το συνδυασμό ¨Η ΑΛΜΩΠΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΑΣ¨ .
Πιστεύω ότι δεν χρειάζεται να αναφερθεί  κανείς στον άνθρωπο, στον πολιτικό Δημήτρη Μπίνο, γιατί το ήθος του, η πολιτική του συνέπεια, η εντιμότητα και η ικανότητα του, έχουν δοκιμασθεί στο χρόνο και αναγνωρίζονται από φίλους και πολιτικούς «αντίπαλους », αποτελούν δε τα εχέγγυα για την ανάπτυξη του Δήμου μας.
Εμείς οι νέοι άνθρωποι, που δεν υποθηκεύσαμε τη ζωή μας σε δεσμεύσεις και υποχωρήσεις, έχουμε χρέος να είμαστε μπροστάρηδες στους αγώνες και μπορούμε να τα καταφέρουμε καλύτερα.

Με τιμή

Γεώργιος Ν. Τσιμτσιρίδης
Δ/ντής Κ.Δ.Α.Π. με Α. Δήμου Αλμωπίας

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος 

ΣΤΟ ΜΙΚΡΟ "ΠΕΤΕΡΝΙΚ"(1525μ.) ΤΩΝ ΠΡΟΜΑΧΩΝ Ο ΟΡΕΙΒΑΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΡΙΔΑΙΑΣ.


Την Κυριακή 16 Μαρτίου 2014 ο Ορειβατικός Σύλλογος Αριδαίας πραγματοποίησε πεζοπορία από το χωριό Πρόμαχοι έως την κορυφή Ακρίτας ή μικρό Πέτερνικ (1.525 μ.). (φωτο). 

Οι δραστηριότητες συνεχίζονται την Κυριακή 23 Μαρτίου. Ο σύλλογος θα βρεθεί στο Βέρμιο και θα πραγματοποιήσει πεζοπορία από το χιονοδρομικό κέντρο 3-5 πηγάδια μέχρι την κορυφή Άγιο Πνεύμα (2016). Η πορεία θεωρείται εύκολη και είναι διάρκειας 5 ωρών. 

Τηλέφωνα για πληροφορίες:

Ιωαννίδης Ισίδωρος : 6976979137
Νικολαίδης Χάρης : 6942609794




STREET TENNIS ΣΤΟΝ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΑΡΙΔΑΙΑΣ.

ΥΠΟΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ ΜΕ STREET TENNIS
ΣΤΟΝ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΑΡΙΔΑΙΑΣ

Κυριακή 23 Μαρτίου 2014 και ώρα 11.00π.μ. - 13.00μ.μ.




Έλα και εσύ στην παρέα μας, για ρακέτες και μπάλες θα φροντίσουμε εμείς….

"ΕΥΡΙΠΙΔΕΙΑ" ΣΕ ΕΔΕΣΣΑ ΚΑΙ ΚΡΥΑ ΒΡΥΣΗ.

Με θεατρικές παραστάσεις σε Έδεσσα και Κρύα Βρύση συνεχίζονται τα «ΕΥΡΙΠΙΔΕΙΑ» από την Π.Ε. Πέλλας

Συνεχίζεται το πρόγραμμα «ΕΥΡΙΠΙΔΕΙΑ» από την Περιφερειακή Ενότητα Πέλλας, με θεατρικές παραστάσεις την Τετάρτη, 19 Μαρτίου και ώρα 9 το βράδυ στην Έδεσσα και στην Κρύα Βρύση. Ο Αντιπεριφερειάρχης Πέλλας, Αναπτυξιακού Προγραμματισμού – Σχεδιασμού της Π.Κ.Μ. κ. Θεόδωρος Θεοδωρίδης προσκαλεί τους πολίτες να αξιοποιήσουν τη δυνατότητα για θεατρική παιδεία που παρέχει το πρόγραμμα «ΕΥΡΙΠΙΔΕΙΑ» και να παρακολουθήσουν τα υψηλού επιπέδου θεατρικά έργα.

Ειδικότερα, στην Έδεσσα, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Διοικητηρίου θα παρουσιαστεί το κορυφαίο έργο  «Ο Απατημένος Σύζυγος» του Μολιέρου, από το Σύγχρονο  Θέατρο Θεσσαλονίκης Ροντίδη. Το περιεχόμενο της κωμωδίας αυτής, στηλιτεύει κοινωνικές συμπεριφορές ανθρώπων που στην ανάγκη τους να αναρριχηθούν κοινωνικά γίνονται πιόνια της άρχουσας τάξης. Τη σκηνοθεσία και προσαρμογή της παράστασης υπογράφει ο Γιώργος Ροντίδης, η σκηνογραφία είναι του Νίκου Καλαϊτζίδη, τα κοστούμια της Ελένης Δημοπούλου, οι στίχοι του Γιώργου Ροντίδη, η μουσική του Βαγγέλη Παρασκευά, η μουσική επιμέλεια του Άρη Βέβη, οι χορογραφίες της Κατερίνας Αντωνιάδου. Παίζουν οι: Στέφανος Καλλιανίδης, Θωμαή Μωϋσιάδου, Χρήστος Παπαμηνάς, Μαρία Φωτιάδου, Έρη Ρέζα, Άρης Βέβης, Αργυρώ Τόλιου.

Στην Κρύα Βρύση, στην αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου, θα παρουσιαστεί το έργο «Επιτρέποντες» του Μενάνδρου, από το Διάχρονο Θέατρο. Ο  Μένανδρος  είναι  ο  πιο  γνωστός  εκπρόσωπος  της  νέας  αττικής  κωμωδίας.  Γεννήθηκε  στην  περιοχή  της  Κηφισιάς  έναν  αιώνα  μετά  τον  Αριστοφάνη.  “Οι  Επιτρέποντες”  είναι  μια  από  τις  πιο  αγαπημένες  κωμωδίες  του  με  θέμα  τις  κοινωνικές  ανατροπές  μέσα  από  ένα  σφάλμα  του  έρωτα. Διασκευή – σκηνοθεσία:  Γιώργος  Ματαράγκας, σκηνικά – κοστούμια:  Χάρης  Σεπεντζής , μουσική:  Γιάννης  Ζουγανέλης,  Μαρία  Συμεών, χορογραφίες:  Jimmy  GKalis, φωτισμοί:  Γιώργος  Δανεσής. Στην παράσταση πρωταγωνιστούν:  Παύλος  Ευαγγελόπουλος,  Γιάννης  Τσιώμου,  Μαρία  Συμεών,  Μαριλένα  Κάραλη,  Σπύρος  Κατηφόρης,  Διονύσης  Μπουρδέκας,  Κώστας  Τσομίδης,  Γιάννης  Κετικίδης,  Χάρης  Παπαδόπουλος.

Οι δύο παραστάσεις έχουν ώρα έναρξης 21:00.


Η είσοδος είναι ελεύθερη για το κοινό.

"ΓΙΟΛΤΣΙΔΕΣ"(Περαστικοί): ΤΟ ΝΕΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΔΙΟΓΕΝΗ.


Το νέο, ολοκαίνουριο βιντεοκλίπ του, κυκλοφόρησε ο γνωστός τροβαδούρος παραδοσιακών ποντιακών  και όχι μόνο τραγουδιών Διογένης.

Το νέο του τραγούδι έχει τίτλο "Γιολτσίδες" (περαστικοί) και είναι ένα πάντρεμα ποντιακών παραδοσιακών ακουσμάτων με την σύγχρονη εποχή, μια νεανική ματιά και το βιντεοκλίπ πλημμυρίζει από νιάτα και όμορφα, αισιόδοξα πρόσωπα.

Τα γυρίσματα έγιναν στις πανέμορφες τοποθεσίες της ευρύτερης Αλμωπίας και από μόνες τους αποτελούν έναν εντυπωσιακό διαφημιστικό οδηγό της περιοχής.

Συγκεκριμένα ο θεατής μπορεί να ξεχωρίσει τα εξωκλήσια του προφήτη Ηλία  στην Άψαλο, του Αγίου Δημητρίου στη Ξιφιανή, την "Πέτρα του Χριστού" στο Αετοχώρι, καθώς και πανέμορφα τοπία από τη Νότια, το Πευκωτό και το τριγωνομετρικό σημείο της Ξιφιανής.

Την παράσταση βέβαια κλέβουν οι δεκάδες φίλοι του Διογένη, που συμμετέχουν και χαρίζουν στο κλιπ μια νεανική δροσιά, μια πολύ ιδιαίτερη οπτική, που καθηλώνει και προδιαθέτει ευχάριστα τον θεατή.

Στο κέντρο του κάδρου, βέβαια, κυριαρχεί η φιγούρα του νεαρού καλλιτέχνη, ο οποίος με τη μαγική του λύρα και την στεντόρεια φωνή του, τοποθετημένος στο μέσον του κύκλου, θυμίζει άλλες εποχές,  αρχαϊκές, όταν οι αρχαίοι ραψωδοί, περιόδευαν και διασκέδαζαν τους προγόνους μας στην Μικρασία και στα βάθη του Ελληνισμού.

Ευχόμαστε στον ταλαντούχο καλλιτέχνη που τιμάει τον τόπο μας με τις πολυποίκιλες δράσεις του, να είναι καλοτάξιδο το νέο του δημιούργημα και πάντα επιτυχίες.

Δείτε το νέο κλιπ "Γιολτσίδες"...του Διογένη!


  

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...