Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012
ΜΠΙΦΤΕΚΙΑ ΠΑΠΑΤΡΕΧΑ ΣΤΑ ΚΑΡΒΟΥΝΑ!!!
Υλικά:
- ½ κιλό κιμά βοδινό
- ½ κιλό από αρνί
- 3 κρεμμύδια και μια σκελίδα σκόρδο κομμένα στο μπλέντερ μαζί
- 3 κουταλιές σούπας τριμμένη φρυγανιά
- 10 φύλα δυόσμο ψιλοκομμένο σαν καπνό για τσιγάρο
- 2 αβγά
- μπαχάρι αλεσμένο
- αλάτι
- πιπέρι
- 1 κρασοπότηρο γάλα
- Για την επάλειψη
- 1 κουταλιά της σούπας μαργαρίνη
- 1 κουταλιά σούπας όχι πολύ γεμάτη βούτυρο πρόβειο (δίνει ξεχωριστή γεύση)
- 1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο σε ροδέλες
- Αγγουράκι κομμένο ροδέλες
- ½ ματσάκι μαϊντανό ψιλοκομμένο
- 1 ντομάτα
- κάπαρη
- ξύδι
- κοκκινοπίπερο (γλυκό)
- λάδι
- αλάτι
Εκτέλεση:
Σε ένα μεγάλο μπολ, βάζουμε τους κιμάδες, τα κρεμμύδια, το δυόσμο, τα αυγά, την φρυγανιά, το μπαχάρι, αλάτι, πιπέρι γάλα και τα ζυμώνουμε καλά για μερικά λεπτά. Θέλουμε την ζύμη μαλακή , αν σας είναι σφικτή προσθέστε γάλα. Βάλτε την στο ψυγείο πάνω από μία ώρα.
Ανάβουμε τα κάρβουνα στην ψησταριά, να γίνει καλή θράκα. Δεν θέλουμε δυνατή φωτιά.
Χωρίστε την ζύμη σε 10 κομμάτια, αν θα χρησιμοποιήσετε μεταλλικά σουβλιά ή σε 15 αν είναι από καλάμι.
Πλάστε τα μακρόστενα και σουβλίστε τα. Μπορείτε να μην χρησιμοποιήσετε σουβλάκια και να τα πλάσετε στρογγυλά αλλά θα χάσουν μέρος από την γεύση τους - δεν προτείνεται.
Σε ένα μπρίκι λιώστε την μαργαρίνη και το βούτυρο με ελάχιστο αλάτι.
Βάλτε τα στην σχάρα και αρχίστε το ψήσιμο, μόλις αρχίζουν να ροδίζουν, πασαλείψετε τα με την βοήθεια του πινέλου με το βούτυρο και συνεχίστε το ψήσιμο.
Μετά τα ξεσουβλίζετε.
Εγώ σε ένα πιάτο βάζω δύο μπιφτέκια και τους ρίχνω πάνω λίγο κόκκινο πιπέρι γλυκό. Στολίζω το πιάτο με το κομμένο κρεμμυδάκι, μαϊντανό , ντοματούλα, κάπαρη, μερικές σταγόνες ξίδι και λίγο λάδι. Προαιρετικά βάζω ή μια κουταλιά σαλάτας πάπρικα ή μια κουταλιά τζατζίκι ή μια κουταλιά ρώσικη και το προσφέρω. Το συνοδεύω με μία καλοπαγωμένη μπύρα και μια φέτα ψωμί ελαφρός βουτυρωμένη και ψημένη στα κάρβουνα.
Καλή όρεξη!
Συμβουλή νοστιμιάς: εσείς που ξεκινάτε να μαγειρεύετε, όταν αρχίζετε, κάνετε το Σταυρό σας ή μια προσευχή, σε όποιον Θεό και αν πιστεύετε. Το φαγητό που φτιάχνετε με αγάπη, είναι το νοστιμότερο από όλα!
ΠΗΓΗ...greekcook.g
ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ: ΟΙ ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΙ ΤΗΣ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ.
Τα φάρμακα των αρχαίων Ελλήνων αποκάλυψαν Αμερικανοί αρχαιολόγοι. Αναλύοντας αρχαία παρασκευάσματα, ερευνητική ομάδα στην...
Ουάσιγκτον εντόπισε ίχνη από καρότο, ραπανάκι, σέλινο, άγριο κρεμμύδι, βελανίδια, λάχανο, ήμερο τριφύλλι, αχίλλεια και ιβίσκο.
Θεωρούν ότι πρόκειται για υπολείμματα θεραπευτικών ουσιών, καθώς οι αρχαίοι χρησιμοποιούσαν φυτά για να αντιμετωπίσουν παθήσεις και τραύματα. Αχίλλεια για αιμορραγία, καρότο για ερπετά. Αλλά και ραπανάκι, σέλινο, άγριο κρεμμύδι, στα θεραπευτικά παρασκευάσματα που χρησιμοποιούσαν. «Θαυματουργό», στη σωστή δοσολογία, το κώνειο…
Τα παραπάνω ανακοίνωσε χθες ο πρόεδρος του Διεθνούς Ιπποκράτειου Ιδρύματος, καθηγητής κ. Στέφανος Γερουλάνος, με αφορμή την 3η Αμφικτιονία Εταιρειών και Συλλόγων Ιστορίας Ιατρικής και Ηθικής – Δεοντολογίας, η οποία πραγματοποιείται στην Κω. Σύμφωνα με τον καθηγητή, οι σύγχρονες
μελέτες επικεντρώνονται στο κατά πόσο τα φυτικά εκχυλίσματα που βρέθηκαν στα αρχαία παρασκευάσματα μπορούν να θεραπεύσουν ασθένειες. Οι επιστήμονες αναζητούν, επίσης, τις ακριβείς μετρήσεις που έκαναν οι αρχαίοι Ελληνες ιατροί για να καθορίσουν τη δοσολογία. Σε πολλά αρχαία κείμενα αναφέρεται η θεραπευτική δράση των βοτάνων.
Η αχίλλεια σταματούσε την αιμορραγία κάποιου τραύματος, ενώ ο Πεδάνιος Διοσκουρίδης -που θεωρείται ο πρόδρομος των φαρμακοποιών- περιγράφει το καρότο ως πανάκεια. Θεωρούσε, για παράδειγμα, ότι -εάν κάποιος καταναλώσει καρότο προληπτικά- δεν θα κινδυνεύει από τα ερπετά. Οι Ελληνες πρώτοι απ’ όλους τους λαούς κατέταξαν τα φάρμακα σε κατηγορίες ανάλογα με τη χρήση τους και έβγαλαν ή προσπάθησαν να βγάλουν το παγανιστικό – θεοκρατικό στοιχείο από τις συνταγές που χορηγούσαν. Σε αυτό πρωτοστάτησε ο Ιπποκράτης, που μετέτρεψε τις θεοκρατικές απόψεις σε φιλοσοφικές.
Η παρασκευή των φαρμάκων της αρχαιότητας δεν ήταν απλή υπόθεση. Πεπειραμένοι ριζοτόμοι, δηλαδή οι συλλέκτες βοτάνων και ορυκτών, μάζευαν τα βότανα. Τα επεξεργάζονταν, ξεραίνοντας και σταθεροποιώντας τα, και στη συνέχεια τα παρέδιδαν στους γιατρούς. Ο κ. Γερουλάνος διευκρινίζει ότι την εποχή εκείνη στα φάρμακα υπολογίζονταν και τα δηλητήρια και δεν είναι τυχαίο ότι το κώνειο που δόθηκε στον Σωκράτη αναφέρεται ως φάρμακο. Η διαφορά μεταξύ δηλητηρίου και φαρμάκου -εξηγεί- είναι μικρή και αφορά κυρίως τη δοσολογία. Η θεραπευτική προσέγγιση των αρχαίων Ελλήνων ήταν τόσο εξειδικευμένη και αποτελεσματική, που τα φάρμακα της εποχής κυριαρχούσαν μέχρι και τον 19ο αιώνα!
Ακόμη και σήμερα, σημαντικοί επιστήμονες ερευνούν σχολιαστικά τα ιπποκρατικά φάρμακα και ανακαλύπτουν συνεχώς νέες θεραπευτικές ιδιότητες.
Τoυ Δημήτρη Καραγιώργου
ΠΗΓΗ...http://periergaa.blogspot.gr
ΘΑΥΜΑ ΜΕ "ΑΝΑΠΗΡΟ" ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!!!
Ο αλλοδαπός ζητιάνος που βλέπετε στη φωτογραφία ζητιανεύει με το καροτσάκι του σε φανάρια της συμπρωτεύουσας...
Ως εδώ όλα καλά, καθημερινότητα θα μας πείτε.. ο ανάπηρος λαθρομετανάστης προσπαθεί να επιβιώσει ζητιανεύοντας...Δείτε όμως τώρα και τις παρακάτω φωτογραφίες στις οποίες ο "μαιμού" ανάπηρος περπατάει και βάζει το καροτσάκι του στη mercedes .
Ως εδώ όλα καλά, καθημερινότητα θα μας πείτε.. ο ανάπηρος λαθρομετανάστης προσπαθεί να επιβιώσει ζητιανεύοντας...Δείτε όμως τώρα και τις παρακάτω φωτογραφίες στις οποίες ο "μαιμού" ανάπηρος περπατάει και βάζει το καροτσάκι του στη mercedes .
Φίλος αναγνώστης λειτούργησε ως ρεπόρτερ και απέστειλε το θεματάκι αυτό στο tragiko.com , απ'όπου το αναδημοσιεύουμε...
Η ΝΕΑ ΤΡΕΛΗ ΜΟΔΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΘΡΑΥΣΗ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ.
Το body art στην Ιαπωνία έχει πάρει πλέον νέα μορφή, με το τατουάζ και το piercing να θεωρούνται πια..
ξεπερασμένα!
Η νέα τάση ονομάζεται «bagel head» και αφορά στη δημιουργία ενός εξογκώματος στο μέτωπο σε σχήμα ντόνατ (ή μπέγκελ, αν θέλετε, – ψωμάκι κυκλικό με τρύπα στη μέση, εβραϊκής καταγωγής).
Η νέα μανία, που κάνει θραύση στις νεαρές ηλικίες, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Ιαπωνία από τον εκκεντρικό δημοσιογράφο και φωτογράφο Ryoichi Keroppy Maeda, και δημιουργείται με την έγχυση αλατούχου διαλύματος (φυσιολογικού ορού, δηλαδή) μέσα στο μέτωπο μέχρι να διογκωθεί.
Στη συνέχεια, ο ειδικός πιέζει στο κέντρο της διόγκωσης με τον αντίχειρα ώσπου να δημιουργηθεί ένα βαθούλωμα, δίνοντας εν τέλει το σχήμα του ντόνατ στο μέτωπο. Η διαδικασία διαρκεί περίπου δύο ώρες, μέχρι να «γεμίσει» η περιοχή με υγρό μέσω ενός ορού που τοποθετείται στο μέτωπο.
Τα αποτελέσματα ενθουσιάζουν τους νεαρούς Ιάπωνες, που συρρέουν κατά εκατοντάδες στα ειδικά κέντρα «bagel head» για να… φουσκώσουν το μέτωπό τους, αν και ο χρόνος διάρκειας αυτού του παράξενου body art είναι πολύ μικρός: μόλις 15 με 24 ώρες, μέχρι ο ορός να απορροφηθεί από τον οργανισμό!
Μετά ξανά πίσω στο… γιατρό!
ΠΗΓΗ...http://periergaa.blogspot.gr
"ΜΗ ΜΕ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΙΣ.ΘΑ ΦΡΟΝΤΙΣΩ Ο ΙΔΙΟΣ".
Ο δρόμος. Δεν υπάρχει πιο έντιμη πατρίδα. Ο δρόμος ανανεώνει την ιστορία, ο δρόμος ανασταίνει τους νεκρούς. Εκεί θα σε βρω. Εκεί θα με βρεις. Δε με νοιάζει τίποτε άλλο όσο αυτή η συνειδητή πορεία προς την ελευθερία. Μην το ψάχνεις. Όσο δάγκωνες τη γλώσσα σου «Πλανόδιοι αργυραμοιβοί στους δρόμους παζάρευαν τις μέρες μας με αμφίβολα νομίσματα από μελλοντικές αβέβαιες εποχές» (1). Μην αναζητήσεις άλλες αιτίες. Θα χάσεις χρόνο. Τραγούδια και ποιήματα για να σε βγάλουν απ’ τη δύσκολη θέση. Κράτα ημερολόγιο με τις νίκες. Δε μπορεί να μην έχεις ψυχή, δε μπορεί να μην ονειρεύτηκες έναν καλύτερο κόσμο. Αφού δε χωράμε, το βλέπεις. Το τέρας διογκώθηκε. Λίγος χώρος, λίγος αέρας. Θα σκάσει το τέρας. Άσε τον κρόταφό σου ήσυχο και στρέψε το πιστόλι σ’ αυτό το αδηφάγο τέρας. Με απλές κινήσεις. Είμαστε μαζί όλοι. Πέτα το παρατσούκλι του ραγιά. Να είναι το είδος αφανισμένο στις ανατριχιαστικές επαναλήψεις της ιστορίας. ‘’Ραγιάδες εμείς δεν είμαστε ούτε και μοιρολάτρες.’’ (2)
Μεγάλη τέχνη αυτό το «Σώπα».(3) Τα συνώνυμά του στην προστακτική. Όλοι όσοι πρόσταξαν για σιωπή είχαν προλάβει να καβατζώσουν κομμάτια απ’ την ψυχή και το σώμα σου.
Ως εδώ πια. Παραπέρα θα βαδίσουμε μόνοι μας και ελεύθεροι. Εθνοσωτήρες και απελευθερωτές τρώνε πόρτα απ’ τις σελίδες του μέλλοντος. Δεν τους θέλει ούτε διευκρινιστικό υπόμνημα.
Ελευθερία, libertad, freedom, liberté, свобода,!
Θα γίνουμε φίλοι και σύντροφοι. Γιατί σ ‘ αγαπώ και μ’ αγαπάς.
ΥΓ
1) Τάσος Λειβαδίτης
2) Αντάρτικο τραγούδι
3)Από το ποίημα του Αζίζ Νεσίν ‘’ Σώπα..μη μιλάς’’
* Σύνθημα από τον Μάη του ‘ 68.
Της Χρύσας Φωτοπούλου
ΠΗΓΗ...http://www.ramnousia.com
ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΚΑΙ ΤΗ ΝΥΧΤΑ ΚΛΕΦΤΕΣ!
Ο κυκλώνας της οικονομικής κρίσης, δε θα μπορούσε να μην περάσει και από τα μεγάλα ιδιωτικά τηλεοπτικά κανάλια της χώρας μας. Και ποιος πρόκειται να πληρώσεις μέρος αυτής της χασούρας; Ασφαλώς, ο μέσος Έλλην τηλεθεατής.
Τα τηλεοπτικά κωλοκάναλα, αντιλαμβανόμενα την άγνοια, την αφέλεια, αλλά και την άθλια οικονομική κατάσταση στην οποία βρίσκονται οι Έλληνες, έσπευσαν να την εκμεταλλευτούν.
Ten (mega), τηλεκύβος (Αντ1 και Macedonia) και Boing (Alpha), είναι τα τρία νέα, στημένα και ανήθικα τηλεπαιχνίδια που σκαρφίστηκαν για να εξαπατήσουν τον ελληνικό λαό. Παρόμοια παιχνίδια ασφαλώς, είχαμε δει και παλαιότερα στην Ελλάδα, μέχρι που παρενέβη το ΕΣΡ και διεκόπησαν. Αναρωτιέμαι, τι διαφορετικό μπορεί να ισχύει, για το mega, τον Aντ1 και τον Alpha και πως είναι δυνατόν, να μην έχει αναφερθεί κανείς σε αυτά.
Την ημέρα προπαγάνδα, τη νύχτα κλέφτες. Τι κι αν καθένας τους χρωστάει εκατομμύρια ευρώ στο δημόσιο;
Όταν δουλεύεις για να προφυλάξεις τα συμφέροντα κάποιου, που είναι πάνω από το κράτος, μπορείς να κάνεις ο,τι γουστάρεις, χωρίς να δώσεις λογαριασμό σε κανέναν.
ΠΗΓΗ...http://www.ramnousia.com
ΤΑΚΤΙΚΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΛΜΩΠΙΑΣ.
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ
Σας καλούμε να έρθετε την 08η Οκτωβρίου 2012 ημέρα Δευτέρα και ώρα 12.00΄ στο Δημοτικό Κατάστημα Αριδαίας στην Τακτική Συνεδρίαση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής για να συζητήσουμε και να πάρουμε αποφάσεις για τα παρακάτω θέματα της ημερήσιας διάταξης:
ΘΕΜΑΤΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ
1ο ΘΕΜΑ: Εξέταση αίτησης του κ.Ανδρίτσου Δημητρίου για έγκριση χορήγησης προέγκρισης άδειας ίδρυσης και λειτουργίας, για το κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος –καφέ, αναψυκτήριο- με έδρα το Δ.Δ.Ξιφιανής
2ο ΘΕΜΑ: Εξέταση αίτησης του κ.Πιλάτου Δημητρίου για έγκριση χορήγησης προέγκρισης άδειας ίδρυσης και λειτουργίας, για το κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος –καφέ, ουζρί - με έδρα το Δ.Δ.Πολυκάρπης
3ο ΘΕΜΑ: Εξέταση αίτησης του κ.Κοσμίδη Κυριάκου για έγκριση χορήγησης προέγκρισης άδειας ίδρυσης και λειτουργίας, για το κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος –καφετερια - με έδρα το Δ.Δ.Σωσάνδρας
4ο ΘΕΜΑ: Εξέταση αίτησης του της κας Βέσκου Μαρίας , για έγκριση χορήγησης άδειας μουσικών οργάνων , για το κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος –οβελιστήριο, αναψυκτήριο- που λειτουργεί στο Δ.Δ.Σωσάνδρας.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ
ΠΑΣΟΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ONLINE ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ.
Τέρμα στην ενοικίαση studio
Η εταιρεία Vinylmint προσφέρει μία νέα υπηρεσία, η οποία επιτρέπει στους μουσικούς, που θέλουν να ηχογραφήσουν τη μουσική τους, την online και ταυτόχρονη παραγωγή, χωρίς να απαιτείται η μετακίνηση και η ενοικίαση κάποιου studio.
Σύμφωνα με το Venturebeat, τo Vinylmint δουλεύει μέσω του περιηγητή ενός υπολογιστή, υπό την προϋπόθεση ότι είναι εγκατεστημένο το Silverlight 5.
Σημειώνεται ότι πέρα από τις δυνατότητες ηχογράφησης, η υπηρεσία επιτρέπει στους συνεργαζόμενους χρήστες να ανεβάζουν και solo κομμάτια διαφόρων μουσικών οργάνων και να τα συνδυάζουν ώστε να παράγεται ένα ολοκληρωμένο τραγούδι με στίχους και μουσική.
Η εταιρεία θα προσθέσει ακόμα περισσότερες δυνατότητες τον ερχόμενο Ιανουάριο, ενώ το Φεβρουάριο θα αναβαθμίσει την υπηρεσία στη δεύτερη έκδοση, η οποία θα υποστηρίζει και αpp για mobile συσκευές.
ΠΗΓΗ...http://www.lifo.gr
ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΞΟΡΚΙΣΜΟΥ
Οι καθαρμοί δεν είναι μόνο πολύ δύσκολη, αλλά είναι και υπερβολικά επικίνδυνη υπόθεση. Κάποτε, ως δόκιμος μοναχός, βρέθηκα στην ενορία τού π. Ραφαήλ κατά την εορτή του ναού τού χωριού, την ημέρα που τιμάτε ο άγιος Μητροφάνης τού Βορόνεζ.
Στην ολονυκτία είχαν έρθει και μερικοί ιερείς από γειτονικές ενορίες, ανάμεσα στους οποίους ήταν και ο ιερέας που μου τράβηξε την προσοχή. Και αυτό γιατί πρώτον, είχε χρυσά δόντια σε όλο το στόμα του. Και δεύτερον, επειδή όταν πέσαμε να κοιμηθούμε στο μοναδικό δωμάτιο, άλλοι στα κρεβάτια και άλλοι στο πάτωμα, αυτός, αφού έβγαλε το ράσο του, φόρεσε ένα άσπρο ράσο για τον ύπνο... που ειδικά γι' αυτόν τον λόγο είχε φέρει μαζί του. Για να μου λύσει την απορία, ο ιερέας μου είπε με σοβαρότητα ότι είμαι νέος και έτσι μπορώ να κοιμάμαι με τη βράκα και τη φανέλα μου, αλλά αυτός, ως ιερέας, πρέπει ακόμη κι όταν ξεκουράζεται να φοράει ράσο.
Ίσως εκείνη τη νύχτα να συντελούνταν η Δευτέρα Παρουσία τού Ιησού Χριστού, ήταν πρέπον ένας ιερέας του Θεού να συναντήσει τον Κύριο με τα εσώρουχα; Τότε, μου άρεσε πολύ η πίστη του, αλλά ακόμα περισσότερο ενδιαφέρον είχε η ιστορία σχετικά με την προέλευση των χρυσών δοντιών τού παππούλη. Κάτι τέτοιο ήταν πολύ σπάνιο για ιερέα. Εντάξει κάνα δυο δόντια, αλλά ολόκληρο το στόμα;... Τελικά κάποιος δεν κρατήθηκε και ρώτησε τον ιερέα κάπως περιπαιχτικά πώς κι έχει τέτοια «ομορφιά» και έτσι αυτός καθισμένος με το άσπρο ράσο του στο κρεβάτι με τα πόδια μαζεμένα, κάτω από το φως μιας λάμπας, άρχισε να διηγείται στους παρευρισκόμενους την ιστορία του.
Όσο ήταν λαϊκός διεύθυνε το κινηματογραφικό δίκτυο της περιοχής του. Σε αυτό το σπουδαίο πόστο είχε την άνεση να χρυσώσει ακόμα και το στόμα του και του άρεσε πάρα πολύ. Παρά το είδος της ενασχόλησης του. ήταν και πολύ θεοσεβής. Ζούσε με τη μητέρα του και είχαν και οι δυο τους ένα πνευματικό γέροντα κάπου σε μια απομακρυσμένη ενορία στην περιοχή του Μπέλγκοροντ. Έφθασε η ώρα που ο γέροντας του, του έδωσε ευλογία να ετοιμάζεται να χειροτονηθεί ιερέας.
Μετά από έναν χρόνο χειροτονήθηκε και διορίσθηκε προϊστάμενος της ενορίας ενός χωριού, όχι πολύ μακριά από το κέντρο της περιφέρειας.
Εκεί λειτουργούσε για δέκα χρόνια και εκεί κήδευσε και τη μητέρα του. Κατά καιρούς επισκεπτόταν τον πνευματικό του και τους γέροντες της Μονής των Σπηλαίων τού Πσκωφ. Μια φορά του έφεραν από την πρωτεύουσα της επαρχίας μια νεαρή δαιμονισμένη. Στην αρχή ο ιερέας με τίποτα δε συμφωνούσε να τελέσει καθαρμούς, διαβεβαιώνοντας ότι δεν ήταν έτοιμος για μια τόσο σπουδαία δουλειά. Τελικά όμως η μητέρα και οι υπόλοιποι συγγενείς της κοπέλας έπεισαν τον ιερέα. Γνωρίζοντας ότι πρόκειται για μια πολύ σοβαρή υπόθεση, ο ιερέας αφιέρωσε ολόκληρη την εβδομάδα σε νηστεία και προσευχή και τότε μόνο. για πρώτη φορά στη ζωή του, προχώρησε στη συγκεκριμένη τελετή. Η νεαρή κοπέλα τότε θεραπεύτηκε και ο ιερέας χάρηκε ιδιαιτέρως και για τους δύο: για την κοπέλα που σταμάτησε να υποφέρει και να βασανίζεται εξαιτίας ουσιαστικά των αμαρτημάτων των γονιών της, και για τον ίδιο που αισθάνθηκε ότι δεν είναι και τόσο ασήμαντος, όσο πίστευε.
Πέρασαν περίπου δύο εβδομάδες. Μια μέρα μετά το φαγητό ο ιερέας κάθισε στην πολυθρόνα δίπλα στο παραθυράκι, άνοιξε την τοπική εφημερίδα, για να μάθει τα νέα. Διάβασε ένα ελκυστικό άρθρο και όταν τελείωσε, άφησε την εφημερίδα στο πλάι. Και τότε πάγωσε από τη φρίκη! Ακριβώς μπροστά του στεκόταν εκείνος. Εκείνος, που ο ιερέας είχε εκδιώξει από την κοπέλα. Στεκόταν απλά και κοίταζε προσεκτικά τον ιερέα κατάματα. Λόγω αυτού και μόνο του βλέμματος ο ιερέας, ασυναίσθητα, πήδηξε από το παράθυρο και το 'βαλε στα πόδια, χωρίς να ξέρει για πού. Ο ιερέας ήταν βαρύς άνθρωπος και καθόλου αθλητικός τύπος, αλλά όταν συνήλθε είχε ήδη διανύσει αρκετά χιλιόμετρα. Χωρίς να επιστρέψει στο σπίτι του κατευθύνθηκε στο Πσκωφ, δανείστηκε από τους φίλους του χρήματα και πήγε στον γέροντα πνευματικό του.
Ο γέροντας αρχικά επιτίμησε, όπως ήταν φυσικό, τον μαθητή του για την προηγούμενη αυθαιρεσία του. Για τελετές, όπως οι καθαρμοί, οι ιερείς οφείλουν να λαμβάνουν πρώτα ευλογία από τον πνευματικό τους. Ο ιερέας μας, όμως. εμπιστεύθηκε τον εαυτό του. Περιφρόνησε την ευλογία. Κι επίσης δεν πρέπει να εφησυχάζουμε και να επιστρέφουμε στις γήινες ενασχολήσεις μας, στην εφημερίδα μας, μετά από μια περιστασιακή νίκη, αισθανόμενοι ενδόμυχα ότι επιτύχαμε τάχα, λόγω των απαράμιλλων πνευματικών μας χαρισμάτων, ενώ ουσιαστικά απλώς γίναμε όργανο, προς στιγμή, της χάριτος του Θεού και της ευλογίας της Εκκλησίας. 0 γέροντας υπενθύμισε τα λόγια που δίδαξε ο Σεραφείμ τού Σάρωφ: ότι ο διάβολος, αν του το επέτρεπε ο Θεός, θα μπορούσε από το μίσος του να καταστρέψει τον κόσμο σε μια στιγμή. Στο τέλος της συζήτησης ο γέροντας προειδοποίησε το πνευματικό του τέκνο να είναι έτοιμος ενδεχομένως και για νέες δοκιμασίες.
Οι περιπέτειες του δεν θα τελείωναν με τη θέα τού εχθρού τού ανθρώπινου γένους. 0 διάβολος οπωσδήποτε θα καιροφυλακτούσε για να εκδικηθεί τον περήφανο, αλλά πνευματικά αδύναμο ακόμα ιερέα, που ήταν απροετοίμαστος για ανοικτή πάλη με τις δυνάμεις τού κακού. 0 γέροντας του υποσχέθηκε να προσευχηθεί γι' αυτόν και τον αποχαιρέτησε.
Πέρασε ενάμισης μήνας περίπου. Ο ιερέας άρχισε να ξεχνά αυτά που είχαν συμβεί, όταν ξαφνικά μια νύχτα τού χτύπησαν την πόρτα. Ο ιερέας ζούσε μόνος του.
Ρώτησε ποιος ήταν τόσο αργά και τι ήθελε και πίσω από την πόρτα τού απάντησαν ότι είχαν έρθει να τον παρακαλέσουν να πάει σε ένα γειτονικό χωριό, για να κοινωνήσει κάποιον ετοιμοθάνατο. 0 ιερέας άνοιξε την πόρτα και αμέσως όρμησε πάνω του ένα τσούρμο κακοποιών.
Τον χτύπησαν βάναυσα. Τον ρωτούσαν συνέχεια που φυλάει τα χρήματα. 0 ιερέας τούς τα έδειξε όλα, εκτός από το μέρος όπου διατηρούσε τα κλειδιά τού ναού. Αφού πήραν ότι μπορούσαν, οι κακοποιοί στο τέλος με λαβίδα τράβηξαν τα χρυσά δόντια τού ιερέα.
Οι ενορίτες βρήκαν τον ιερέα τους μισοπεθαμένο. Από τον πόνο που ένοιωθε στο στόμα, δεν μπορούσε πλέον να φωνάξει, μόνο βογκούσε. Έμεινε στο νοσοκομείο για μερικούς μήνες. Όταν βρήκαν τους λωποδύτες, κάλεσαν το θύμα τους για αναγνώριση. Εκείνος, μόλις τους είδε, δεν κρατήθηκε και άρχισε να κλαίει σαν μικρό παιδί.
Ευτυχώς ο χρόνος είναι όντως ο καλύτερος γιατρός. 0 ιερέας συνήλθε και εκ νέου άρχισε να λειτουργεί στον ναό του. Και οι ενορίτες που του ήταν ευγνώμονες, επειδή δεν πρόδωσε την κρυψώνα των κλειδιών και έτσι με την ηρωική του πράξη διατήρησε ανέπαφο τον ναό τους, συγκέντρωσαν χρήματα και του πήραν νέα δόντια, πάλι χρυσά. Ίσως τους άρεσε έτσι ή ίσως πάλι ο ιερέας δεν μπορούσε να φανταστεί τον εαυτό του με άλλα δόντια...
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ. ΣΧΕΔΟΝ ΆΓΙΟΙ.
π. Τύχων Σεβκούνωφ
Η ΑΡΧΑΙΟΤΕΡΗ ΣΩΖΟΜΕΝΗ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ 150 Μ.Χ.
Αυτή είναι η αρχαιότερη σωζόμενη αγιογραφία της Παναγίας, που χρονολογείται περίπου στο 150 μετά Χριστόν! Βρίσκεται στη Ρώμη, στην κατακόμβη της Αγίας Πρίσκιλλα (Priscilla), στην οδό Salaria.
Η εικόνα αναπαριστά την Προσκύνηση των μάγων ή τον Ευαγγελισμό και παρουσιάζει την Παναγία με τον Χριστό νήπιο στην αγκαλία της (Παναγία Βρεφοκρατούσα).
Η πιό παλιά σωζόμενη έκφραση της Χριστιανικής αγιογραφίας, βρίσκεται στους τοίχους των Χριστιανικών κατακομβών της Ρώμης.
Οι κατακόμβες της Αγίας Πρίσκιλλα χρησιμοποιήθηκαν απο τους Χριστιανούς για τον ενταφιασμό των νεκρών, από τις αρχές του δεύτερου αιώνα μέχρι τον τέταρτο αιώνα.
Παλαιότερα στο ίδιο σημείο, βρισκόταν ένα ρωμαικό λατομείο.
Οι κατακόμβες της Αγίας Πρίσκιλλα πιστεύεται ότι ονομάστηκαν έτσι,από την Αγία Πρίσκιλλα, που ήταν η σύζυγος του Αγίου Ακύλα (Acilius). Μαρτύρησαν και οι δύο κατά παραγγελία του Νέρωνα.
Ιδιαίτερα ξεχωριστός είναι ο ”Ελληνικός Ναός” (Capella Greca), μια τετραγωνική αίθουσα με μια αψίδα, που περιέχει νωπογραφίες του δεύτερου αιώνα που παρουσιάζουν σκηνές της Καινής και Παλαιάς Διαθήκης, συμπεριλαμβανομένου και του ”Διαμοιρασμού των άρτων” (Fractio Panis), εικόνα απο τις πρώτες Χριστιανικές ”Αγάπες”.
Επάνω από την αψίδα βρίσκεται η εικόνα της Τελικής Κρίσεως.
Στα δεξιά είναι Ρωσική αγιογραφία του 1130 μετά Χριστόν, με τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου. Η ομοιότητα με την εικονογράφηση της Παναγίας στις κατακόμβες είναι χαρακτηριστική. Η Ορθόδοξη Εκκλησία διαφύλαξε για 20 αιώνες αναλλοίωτη, την αρχαία Χριστιανική παράδοση.
ΠΗΓΗ...http://www.agioritikovima.gr
ΒΛΑΝΤ ΝΤΡΑΚΟΥΛ: ΤΟ ΑΤΣΑΛΙΝΟ ΧΕΡΙ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ.
Τις μαύρες ημέρες της εισβολής του Οθωμανικού σκότους, μαζί με το υπέρλαμπρο άστρο του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου, την δάδα αναμμένη κρατά και το χέρι του ηγεμόνα της Βλαχίας, Βλαντ Ντρακούλ (Τέπες).
Ένας μαχητής της Ορθοδοξίας που έμελλε να συκοφαντηθεί όχι μόνον από τουςΤούρκους αλλά κυρίως από τους Γερμανούς οι οποίοι τον ταύτισαν με το απόλυτο κακό.
Όλοι γνωρίζουμε τον "Κόμη Δράκουλα" από τις γνωστές ταινίες τρόμου. Ο υπηρέτης του διαβόλου, ο δαίμονας που σπέρνει τον τρόμο στους ανθρώπους. Η ιστορική αλήθεια είναι τελείως διαφορετική, αφού η λάμψη του Ορθόδοξου ηγεμόνα της Βλαχίας σκορπούσε τρόμο μόνον στους υπηρέτες του σκότους. Τους Οθωμανούς εισβολείς και τους πάμπλουτους γερμανούς επικυρίαρχους που λυμαίνονταν τον λαό της Βλαχίας. Όπως άλλωστε οι Έλληνες μαχητές της Μικρασιατικής εκστρατείας που ονομάστηκαν από τους Τούρκους "Σεϊτάν Ασκέρ" - στρατός του Σατανά.
Και όμως, οι σφαγείς και εκμεταλλευτές των Εθνών κατάφεραν να περάσουν την δική τους εκδοχή, ως εκδίκηση στον προστάτη των Ορθοδόξων απέναντι στους οικονομικούς και φυσικούς γενοκτόνους οι οποίοι φαίνεται πως συνεργάζονται αγαστά ακόμα και στη νεώτερη ιστορία. Η διαχρονική συμμαχία Γερμανών και Τούρκων σημαδεύτηκε από την γενοκτονία των ορθόδοξων πληθυσμών και στον 20 αιώνα.
Ο Βλάντ Ντρακούλ, γεννήθηκε τον Νοέμβριο ή τον Δεκέμβρη του 1431 στο φρούριο της πόλης Σιγκισοάρα στην Τρανσυλβάνια.
Ήταν ο δεύτερος γιος του Βλάντ ΙΙ Ντρακούλ ο οποίος απο το 1431 ήτανε μέλος του μυστικού Τάγματος του Δράκου (Order of the Dragon), μια οργάνωση η οποία ήθελε να προστατεύσει την Ανατολική Ευρώπη απο τους Οθωμανούς και της οποίας τα μέλη ήταν πιστά στην Ορθοδοξία. Ο Βλαντ ο 2ος, χρησιμοποιούσε το έμβλημα του δράκου σε όλες του τις εμφανίσεις. Εξ ου και το επίθετο του, Ντρακούλ = Δράκος. Ο Βλαντ ο 3ος, είχε το επίθετοDrăculea, αφού το ul/ulea, σημαινει 'γιος του'. Ο Βλαντ ο 3ος μυήθηκε στην Τάξη αυτή στην ηλικία των 5 χρόνων. Η μητέρα του ήταν η Ορθόδοξη πριγκήπισα Cneajna της Μολδαβίας.
Εδώ φαίνεται το μέγεθος της συκοφαντίας γύρω από το πρόσωπο του. Το Τάγμα των Ιπποτών του Δράκου, ήταν η μυστική οργάνωση των Ορθόδοξων Ιπποτών που ιδρύθηκε μετά την επική μάχη του Κοσσυφοπεδίου με σκοπό να διαφυλάξει την Ορθοδοξίακαι μετέπειτα τον Χριστιανισμό από την τουρκική λαίλαπα. Ο πραγματικός ιδρυτής του μάλιστα ήταν ο Δεσπότης της Σερβίας Στέφανος Λαζάρεβιτς, που έλαβε τον τίτλο το 1402 από τον ίδιο τον Αυτοκράτορα του Βυζαντίου, Μανουήλ Β' Παλαιολόγο, πατέρα του τελευταίου Αυτοκράτορα!
Τα λόγια μάλιστα του Μανουήλ Παλαιολόγου επανήλθαν στο προσκήνιο στις 12 Σεπτεμβρίου 2006, όταν ο Πάπας Βενέδικτος ο 16ος σε μια ομιλία του στο Πανεπιστήμιο του Ρέγκεσπουργκ, στο οποίο υπήρξε καθηγητής θεολογίας, αναφέρθηκε σε μια ρήση του Μανουήλ από το βιβλίο του «26 Διάλογοι με ένα Πέρση».
Συνομιλώντας ο αυτοκράτορας με έναν πέρση μουσουλμάνο λόγιο, του λέει: «Δείξε μου τι καινούριο έφερε στον κόσμο ο Μωάμεθ και θα συναντήσεις μόνο σατανικές και απάνθρωπες ιδέες, όπως η επιταγή του να εξαπλωθεί η πίστη που δίδαξε διά πυρός και σιδήρου».
Επιπρόσθετα, ο Δεσπότης Στέφανος ανακηρύχθηκε Άγιος από την Ορθόδοξη εκκλησία της Σερβίας και η μνήμη του τιμάται την 1η Αυγούστου. Το τάγμα των Ιπποτών του Δράκου λοιπόν, μόνο "σατανικό" δεν θα μπορούσε να χαρακτηριστεί.
Μα και ο ίδιος ο Βλαντ Ντρακούλ διατηρούσε στενές σχέσεις με το "Περιβόλι της Παναγίας", το Άγιον Όρος. Έκανε μάλιστα και αρκετές χρηματικές δωρεές στις μονές του Αγίου Παντελεήμονα και του Φιλόθεου. Αυτό όμως που δεν γνωρίζουν πολλοί και το αποκαλύπτει ο Βυζαντινός ιστορικός Μιχαήλ Δούκας, είναι το ότι ο Βλαντ εκπαιδεύτηκε από Έλληνες δασκάλους ειδικά σταλμένους από την Κωνσταντινούπολη, όπως άλλωστε συνέβαινε με όλα τα τέκνα των Ορθόδοξων ηγετών.
Η αιχμαλωσία του ως παιδί στην αυλή του Σουλτάνου, ίσως εξηγεί και την απίστευτη σκληρότητα που έδειχνε απέναντι στον εχθρό. Το μυστικό τάγμα των Ιπποτών του Δράκου λέγεται ότι εκτός από την Ορθόδοξη παράδοση φανέρωνε στα μέλη του και στοιχεία της Αρχαίας Ελληνικής γραμματείας (Αριστοτέλης) ενώ τελευταίο του γνωστό μέλος ήταν οΜέγας Πέτρος, Τσάρος της Ρωσίας.
Το βιογραφικό και οι αγώνες του βρίθουν από την προσπάθεια του να υπερασπίσει τον λαό του από την διαφθορά των ισχυρών, την εκμετάλλευση των γερμανών εμπόρων και επικυρίαρχων αλλά και την φυσική απειλή των οθωμανών εισβολέων. Πόσο επίκαιρο ακούγεται στις ημέρες μας το έργο αυτού του μεγάλου ηγέτη...
Είχε 3 αδέρφια, o μεγαλύτερος ήταν ο Μircea II, ο δεύτερος ήταν ο Vlad IV, γνωστός και ως Vlad Călugarul (Βλάντ ο Μοναχός) και ο τρίτος που ήταν ο μικρότερος, ο Radu, γνωστός σαν Radu cel Frumos (Ραντου ο Ομορφος).
Ο Βλαντ ο 2ος, ήταν υπο πίεση και απειλόταν απο τον Σουλτάνο με εισβολή εαν δεν εκανε τα θεληματα του. Έτσι, αναγκάστηκε να δώσει ως ομηρους τους 2 νεαρότερους του γιούς, μέχρι να ικανοποιήσει τα θελήματα του σουλτανου.
Ο Βλάντ, τα χρόνια που ήταν υπο τους Οθωμανούς, πυκνά συχνά μαστιγωνόταν επειδή ηταν αντιδραστικός, ενώ έμαθε και διάφορους τρόπους βασανιστηρίων, τους οποίουςεφάρμοσε και αργότερα. Επίσης, άρχισε να νιώθει μίσος για τον μικρότερο του αδερφό Ραντου, ο οποίος τα πήγαινε καλά με τους Tούρκους, απεχθανόταν τον Μεχμετ (ο οποιος εγινε αργότερα σουλτανος) και έβλεπε σαν εχθρό τον πατέρα του που τους παρεδωσε στους Οθωμανούς. Μισούσε το οτι ο πατέρας του έκανε τα θεληματα τους, αψηφωντας τον όρκο του εναντι του Τάγματος του Δράκου.
Ο πατέρας του δολοφονήθηκε κοντα στο Bălteni, τον Δεκέμβριο του 1447 απο επαναστάτες βογιάρους, οι οποίοι εκτελούσαν διαταγές του Ούγγρου John Hunyadi. Ο μεγαλύτερος του αδερφός Mircea, είχε πεθάνει στα χέρια πολιτικών του αντιπάλων, αφού τον τύφλωσαν με καυτά σίδερα και τον έθαψαν ζωντανό.
Ο Σουλτάνος, εισέβαλε στην Βλαχία και έβαλε τον Βλάντ στο θρόνο, απλά σα μια μαριονέτα που θα μπορουσε να ελέγχει. Ο Hunyadi την ίδια χρονιά εισέβαλε στη Βλαχία και ο Βλάντ γλύτωσε στην Μολδαβία και ήτανε υπο την προστασία του θείου του (Μπογκτάν ο 2ος), μέχρι και τον Οκτώβριο του 1451.
Ο Μπογκτάν δολοφονήθηκε απο τον Πετρου Αρον και ο Βλάντ, ρίσκαρε ξεφεύγοντας στην Ουγγαρία. Ο Hunyadi εντυπωσιασμένος απο τις γνώσεις του Βλάντ σε θέματα τακτικής και σκέψης της οθωμανικής αυτοκρατορίας, καθώς και απο το μίσος που έτρεφε έναντι στο νέο σουλτάνο Μεχμετ ΙΙ, του έδωσε χάρη και τον είχε σαν προσωπικό σύμβουλο. Τελικά, τον προώθησε για να γίνει και πάλι κυρίαρχος της Βλαχίας.
Το 1456 οι Ούγγροι εισέβαλαν στη Σερβία για να διώξουν τους τουρκους και ο Βλάντ την ίδια ώρα, επιτέθηκε στη Βλαχία για να πάρει πίσω το θρόνο του. Και οι 2 πολεμοι στέφθηκαν με επιτυχία. Ο Hunyadi πέθανε ξαφνικά απο πανούκλα (plague) και ο Βλάντ βρέθηκε απόλυτος κυρίαρχος της Βλαχίας.
Μεταξύ του 1456 και του 1462, ο βλάντ περνούσε τον περισσότερο του χρόνο στο δικαστήριο της πόλης Targoviste ή στο Βουκουρέστι φτιάχνοντας νόμους. Εμφανιζόταν σε θρησκευτικές εκδηλώσεις και πανηγύρια, ενώ έκανε δωρεές σε πολλά μοναστήρια και εκκλησίες. Εζησε κυρίως στο παλάτι στη Τargoviste (ερείπια τώρα) ενώ έκανε επιδιορθώσεις σε άλλα όπου ζούσε κατα καιρούς, δείχνοντας έτσι την μεγάλη του αγάπη στην Ορθοδοξία.
Απ' τον καιρό που πέθανε ο παππούς του το 1418, η Βλαχία είχε πέσει σε αναρχία. Οι συνεχείς πολέμοι οδήγησαν πολλούς στο έγκλημα, το εμπόριο είχε σταματήσει και οι αγροτική παραγωγή ήταν σχεδόν ανύπαρκτη. Ο Βλάντ ήθελε να αποκαταστήσει την τάξη και να εξαλείψει το έγκλημα με κάθε τρόπο. Ήθελε να σταθεροποιήσει την Οικονομία της χώρας, ώστε να μπορέσει να αντιμετωπίσει τις εξωτερικές απειλές.
Τα πρώτα χρόνια που κυβερνουσε, στόχος του ήταν να απαλλαγεί απο κάθε λογής πιθανούς εχθρούς, ιδιαίτερα του βογιάρους. Έτσι αντικατέστησε αρκετούς απο αυτούς στο συμβούλιο της χώρας, με ανθρώπους οι οποίοι ήτανε πιστοί μόνο σε αυτόν και τους είχε εμπιστοσύνη. Πολλούς, τους εξόντωσε όχι μόνο πολιτικά αλλά και φυσικά, σκοτώνοντας τους με την αγαπημένη του μέθοδο (παλούκωμα). Έτσι του έμεινε και το προσωνύμιο "Τέπες", δηλαδή "ανασκολοπιστής, παλουκωτής".
Ένα απο τα πρώτα του μελήματα ήταν να εκδικηθεί τους συνομώτες που σκότωσαν τον πατέρα του και τον αδελφό του. Έτσι, οργάνωσε ένα μεγάλο γλέντι και κάλεσε τους βογιάρους οι οποίοι ήτανε εκ των υπευθύνων, για να γιορτάσουν το Πάσχα. Οι γηραιότεροι απο αυτούς, κατέληξαν καρφωμένοι σε παλούκια, ενώ οι υπόλοιποι δούλευαν σαν σκλάβοι για να κτισουν το Κάστρο Poienari, βόρεια της πόλης Targoviste. Ελάχιστοι απ αυτούς επεζησαν.
Ο Βλαντ αγνόησε τους παλιούς βογιάρους και τους αντικατέστησε με ιππότες, οι οποίοι συχνά ήταν απλοί χωρικοί και άτομα μικρομεσαίας τάξης, δίνοντας έτσι πραγματικά την εξουσία στον λαό.
το 1459, σκότωσε 30000 Γερμανούς εποίκους και τους αφέντες της πόλης Κρονσταντ στη Τρανσυλβανια, αφού ήταν στυνγοί εκμεταλλευτές του λαού του. Αυτός είναι και ο λόγος του μίσους που τρέφουν ακόμα και σήμερα οι Γερμανοί στο πρόσωπο του.
Ενας πρίγκηπας της φυλής Danesti, ο οποίος ήταν ένας απο τους ανθρώπους που τύφλωσαν και έθαψαν ζωντανό τον αδερφό του Βλάντ Mircea, αιχμαλωτίστηκε και όσοι ανθρωποι είχαν σχέση με αυτόν, πέθαναν καρφωμένοι σε παλούκια. Ο πρίγκηπας αυτός αναγκάστηκε να διαβάσει τον 'επικήδειο' του γονατιστός μπροστά σε ένα ανοικτό τάφο, πρίν ο Βλάντ τον σκοτώσει.
Ακολουθόντας την οικογενειακή παράδοση και το μίσος του έναντι των τουρκων, το 1460 συμμάχησε με τον Κορβίνο, βασιλιά της Ουγγαρίας και έκαναν πόλεμο στους Τούρκους. Ο Βλάντ κατάφερε να κερδίσει πολλές μάχες και κατέστρεψε τις περιοχές μεταξύ της Σερβίας και της Μαύρης Θάλασσας.
Ο σουλτανος Μεχμετ ο 2ος που είχε κατακτήσει την Κωνσταντινούπολη, αποφάσισε να μαζέψει ένα τεράστιο στρατό και να επιτεθεί στον Βλάντ. Ο σουλτάνος μαζί με τον στρατό του αντίκρυσαν ένα δάσος απο παλούκια, στα οποία ήταν καρφωμένα τα πτώματα τουλάχιστον 20000 τούρκων, στην Βλαχία. Ο Βλάντ, με ένα μικρό στρατό των (30-40 χιλιάδων) άρχισε τον κλεφτοπόλεμο με μικρές αλλά αποτελεσματικές επιθέσεις. Η πιο σημαντική επίθεση, ήταν εναντιων του ίδιου του Μεχμετ στον χώρο που κατασκήνωναν τα στρατευματα του, απο τον ίδιο τον Βλάντ και μερικούς άντρες του.
Η μάχη αυτή έμελλε να γραφτεί στην ιστορία:
Ο Βλαντ αναγκάστηκε να πολεμήσει μόνος του τον επεκτατικό στρατό του Σουλτάνου. Ύστερα από την αδιαφορία των Δυτικών μοναρχών, την προδοσία του Βασιλιά των Ούγγρων, Ματθία Κορβίνο, η μάχη φαινόταν άνιση. Μια σίγουρη σφαγή των Βλάχων από 120.000 Οθωμανούς που όδευαν ανενόχλητοι προς την χώρα τους.. Με κεφαλή τον ίδιο τον Σουλτάνο. Ο φόβος όμως που υπήρχε στο στρατόπεδο των Βλάχων, που προερχόταν από την δύναμη του εχθρικού στρατού, έσβηνε μπροστά στην πίστι στον ηγέτη τους.. Κανένας δεν έκανε πίσω στο άκουσμα της φράσης «όποιος σκέφτεται τον θάνατο να μην έλθει μαζί. Να κάτσει εδώ..». Έτσι,22.000 ντόπιοι που στην σύνθεση τους υπήρχαν και 12χρονα παιδιά, κατάφεραν να ανακόψουν την προέλαση πολλαπλάσιας στρατιωτικής δύναμης. Στις τάξεις της οποίας μάλιστα υπήρχαν άριστα εκπαιδευμένοι φονιάδες, δίχως καμιά εξαίρεση..
Ο «παλλαϊκός στρατός» των Βλάχων (που ο Βλαντ τον αποκαλούσε «μεγάλο στρατό») κατάφερε να τρέψει σε φυγή τον Σουλτάνο. Ο Βλαντ Τσέπες έπαιξε καταλυτικό ρόλο και για τα δύο στρατόπεδα. Από τη μια οι πολεμιστές του προτιμούσαν να πεθάνουν παρά να προδώσουν τον ηγέτη τους, και από την άλλη η στρατηγική του ευφυΐα έφερε την αριθμητική ανισότητα σε δεύτερη μοίρα.
Μια αιφνιδιαστική και τρομακτική επίθεση κατά την διάρκεια της νύχτας, καθώς και ένα αποτρόπαιο τοίχος που έχτισαν οι άνθρωποι του, καταρράκωσε το ηθικό κάθε στρατιώτη των Οθωμανών. Τι και αν στον αριθμό, στον εξοπλισμό και στην εκπαίδευση οι Οθωμανοί υπερτερούσαν; Η φρίκη και ο τρόμος ήταν κάτι το πρωτόγνωρο γι' αυτούς. Δεν ήξεραν πώς να τα αντιμετωπίσουν.. Ήταν η πρώτη φορά που πληρώθηκαν με το ίδιο νόμισμα...
Οι Θεριστές του Βλάντ Ντρακούλ και το Δάσος των Νεκρών...
Αν και ο Βλαντ συνεχώς υποχωρούσε, όλα ήταν έβαιναν με το σχέδιο του.. Την 17η Ιουνίου του 1462 οι «θεριστές» του επισκέφτηκαν το στρατόπεδο του Σουλτάνου. «Μέσα στη σκοτεινή νύκτα, άνθρωποι λυγεροί σαν τα θηρία ξεπήδησαν κάτω από τις πυκνές φυλλωσιές των δέντρων. Έβγαιναν τσούρμα- τσούρμα ώσπου έφτασαν κάπου στις 10.000. [...] Οι υπερφυσικές δυνάμεις του αφέντη τους, που βρισκόταν ανάμεσα τους, ο σφοδρός πόθος να εκδικηθούν αυτόν που ήρθε να ληστέψει το βιός τους, είχαν σφραγίσει τα στόματα τους. Μόλις έφτασαν στην άκρη του στρατοπέδου.. μια άγρια ιαχή έσκισε τον άφωτο αγέρα και οι θεριστάδες άρχισαν [...] είχαν αποκάμει να θερίζουν τα ζωντανά σπαρτά. Οι Ρουμάνοι έστριψαν.. και ο γοργός αγέρας του πρωινού τους έσπρωξε πίσω στο δάσος, απ' όπου είχαν έρθει..»
Οι «θεριστές», μαζί με τον Βλαντ Τσέπες, βγήκαν κάτω από το φως του φεγγαριού, έσπειραν τον θάνατο θερίζοντας ζωές και με την εμφάνιση του ηλίου χάθηκαν, έτσι ξαφνικά όπως εμφανίστηκαν..
Στόχος τους ήταν η σκηνή του Σουλτάνου και η δολοφονία του. Ένα λάθος όμως, τους οδήγησε αρχικά στις σκηνές δύο αξιωματούχων. Τελικά, όταν έφτασαν στην σκηνή του Σουλτάνου, η φρουρά των γενίτσαρων είχε ήδη παραταχθεί, έτοιμη να θυσιαστεί. Ο ήλιος είχε ήδη κάνει την εμφάνιση του.. Έτσι υποχώρησαν δίχως να ολοκληρώσουν τον «θερισμό».. Η επίθεση της 17ης Ιουνίου έσπειρε την απελπισία στο στρατόπεδο του Μωάμεθ Β'. Με δυσκολία Οθωμανοί σύμβουλοι τον έπεισαν να μην εγκαταλείψει τον στρατό του. Όπως αποδείχτηκε είχαν λάθος..
Την επόμενη μέρα, ο Οθωμανικός στρατός ξεκινάει την προέλαση με σκοπό την ολοκληρωτική εξολόθρευση του Βλαντ. Ακόμα και με τις χθεσινές μεγάλες απώλειες, οι αριθμητική αναλογία ήταν δυσανάλογα υπέρ τους.. Η μάχη αυτή όμως δεν έμελλε να γίνει ποτέ..
Τα στρατεύματα συνάντησαν στο δρόμο τους ένα δάσος. Είχε μήκος τριών χιλιομέτρων και πλάτος ενός.. Ένας δάσος από παλούκια τα οποία διαπερνούσαν πτώματα Οθωμανών συμπολεμιστών τους.. Τα νεκρά κορμιά βρίσκονταν σε αποσύνθεση, το σκηνικό συμπλήρωναν τα όρνια που τρέφονταν από την σάπια σάρκα..
Οι Οθωμανοί είχαν αποδείξει αρκετές φορές ότι ήταν οι καλύτεροι πολεμιστές στον γνωστό τότε κόσμο.. Αλλά αυτό ήταν κάτι αλλόκοσμο, κάτι δαιμονικό. Αμέσως ο Σουλτάνος διέταξε υποχώρηση και ο θρύλος του ενσαρκωμένου Τρόμου, Βλαντ Τσέπες, απλώθηκε στην Γερμανία και την Οθωμανική Αυτοκρατορία..
Οι Οθωμανοί αναγκάστηκαν να υποχωρήσουν, αφήνοντας τον Ραντου (ετεροθαλή αδερφό του Βλάντ ο οποίος ηταν συμμαχος τους) να πολεμήσει στη θέση τους. Ο Ραντου, κατάφερε να έρθει σε συμφωνία με τον Ούγγρο βασιλιά, ο οποίος και συνέλαβε τον Βλάντ το 1462 μετά από προδοσία.
Η πρώτη γυναίκα του Βλάντ, αφού προειδοποιήθηκε για τον ερχομό των εχθρικών στρατευμάτων προς το κάστρο, προτίμησε να πηδήξει απ το παράθυρο της και να πεθάνει στον ποταμό Arges. H ίδια είχε πεί οτι προτιμούσε να σαπίσει και να φαγωθεί απ τα ψάρια παρά να πιαστεί αιχμάλωτη των Τούρκων. Η ιστορία των Ορθόδοξων λαών είναι γεμάτη από Ζάλογγο και Αρκάδι.
Ο Βλάντ ήταν αιχμάλωτος των ούγγρων αλλά κατάφερε να κερδίσει (και πάλι) την εμπιστοσύνη του βασιλιά, στο σημείο που του επιτράπηκε να γνωρίσει και να παντρευτεί την ξαδέλφη του Ούγγρου μονάρχη. Έτσι, η Κοντέσσα Ilona Szilagy, έγινε γυναίκα του και του έκανε και 2 γιούς. Μαζί τους και με τον Mihnea cel Rau (γιός του απο προηγούμενο γάμο), έμειναν μέχρι το 1474 στην πρωτεύουσα της Ουγγαρίας, ενώ ο ετεροθαλής του αδερφός Ραντου, ήτανε πρίγκηπας της Βλαχίας.
Το 1475, αποφάσισε οτι θα πάρει τη θέση του πίσω ως πρίγκηπας της Βλαχίας και έβαλε τον Stefan Bathory της Τρανσυλβανια, να επιτεθεί στη Βλαχία με δυνάμεις αποτελούμενες απο βογιάρους της Βλαχίας, Τρανσυλβανους, και Μολδαβούς στρατιώτες σταλμένους απο τον ξάδερφο του (πριγκηπας Stephen ο τρίτος της Μολδαβίας). Ο αδερφός του Βλάντ, είχε πεθάνει 1,5 χρόνο πρίν και πρίγκηπας ήταν ένας αλλος σύμμαχος των οθωμανων, ο οποίος ανήκε στην φυλή Danesti. O Βλάντ πήρε πίσω το θρόνο του αλλά αρκετές απο τις δυνάμεις του επέστρεψαν στην Τρανσυλβανια, αφήνοντας τον εκτεθειμένο. Χωρίς να έχει αρκετό στρατό (μόλις 4 χιλιάδες), ο Βλάντ έπρεπε να αντιμετωπίσει τους οθωμανους οι οποίοι θα εξαπέλυαν νέα επίθεση.
Σχετικά με το θάνατο του υπάρχουν πολλές εκδοχές. Η πλέον αξιόπιστη λεέι οτι έπεσε μαχόμενος εναντια στους Τούρκους κοντά στο Βουκουρέστι. Πέθανε το πιο πιθανόν σε μια μάχη τον Δεκέμβριο του 1476.
Σήμερα οι συμπατριώτες του δικαιολογούν την σκληρότητα του και τον θεωρούν απελευθερωτή. Οι έμποροι σε Τρανσυλβανια και Βλαχία, ήτανε ατην πλειοψηφία τους Γερμανοί τους οποίους θεωρούσε παράσιτα, που έτρωγαν σε βαρος των Ρουμάνων. Οι Βλάχοι βογιάροι, είχανε αποδειχτεί άπιστοι σε πολλές περιστάσεις. Εξ' ου και τα παλουκώματα τους.
Οι πράξεις του, είχαν κίνητρα πατριωτικά, θρησκευτικά και πολιτικά, καθώς ήθελε με κάθε τρόπο να υπάρξει νόμος, τάξη και κοινωνική δικαιοσύνη στην Βλαχία ώστε να αντιμετωπίσει τον εξωτερικό κίνδυνο. Πιστός πάντα στην Ορθοδοξία και τις προσταγές του Μυστικού Τάγματος των Ορθόδοξων Ιπποτών του Δράκου. Ήταν χωρίς αμφιβολία, το ατσάλινο χέρι της Ορθοδοξίας.
ΠΗΓΗ...http://www.newsbomb.gr
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑ.
Παγκόσμιο ρεκόρ Γκίνες
Ο Rolf Buchholz από τη Γερμανία είναι ο άνθρωπος με τα περισσότερα τρυπήματα στον κόσμο αφού έχει κάνει 453 τρυπήματα.
Είναι 52 ετών και έχει ξεκινήσει να τρυπάει το πρόσωπο και το σώμα του από την ηλικία των 11. Από τα 453 σκουλαρίκια τα 127 βρίσκονται στο πρόσωπο και τα υπόλοιπα σε διάφορα μέρη του σώματός του.
Είναι 52 ετών και έχει ξεκινήσει να τρυπάει το πρόσωπο και το σώμα του από την ηλικία των 11. Από τα 453 σκουλαρίκια τα 127 βρίσκονται στο πρόσωπο και τα υπόλοιπα σε διάφορα μέρη του σώματός του.
ΘΑ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ 250 ΤΑΡΑΝΤΟΥΛΕΣ!
Τον λένε Γκαμπριέλ Γκάλο και είναι από την φυλή Κίνσουα του Ισημερινού. Το όνειρό του είναι να σπάσει το παγκόσμιο ρεκόρ το οποίο είναι το εξής ανατριχιαστικό:
Θα προσπαθήσει να έχει ταυτόχρονα στο σώμα του 250 ταραντούλες για ένα ολόκληρο λεπτό.
Αυτό θα γίνει σε μια ειδική τελετή τον Φεβρουάριο του 2013. Το προηγούμενο ρεκόρ είναι 240 ταραντούλες για 30 δευτερόλεπτα.
Αυτό θα γίνει σε μια ειδική τελετή τον Φεβρουάριο του 2013. Το προηγούμενο ρεκόρ είναι 240 ταραντούλες για 30 δευτερόλεπτα.
ΠΗΓΗ...www.newsit.g
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΑΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ.
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ
Στη δύσκολη οικονομική συγκυρία που
διανύουμε στην Ελλάδα αλλά και στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης, η
παραδοσιακή διαφήμιση είναι πλέον πολυδάπανη και έχει αμφίβολα αποτελέσματα
στην προσέγγιση των δυνητικών μας πελατών. Σήμερα η ραγδαία ανάπτυξη του
διαδικτύου προσφέρει νέες δυνατότητες στην επικοινωνία επιχειρήσεων και
οργανισμών. Η ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών στον σχεδιασμό των δημοσίων
σχέσεων και του μάρκετινγκ κρίνεται ως απαραίτητο συστατικό επιτυχίας για την
ανάπτυξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
Το Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας και
το Tμήμα Διεθνούς Εμπορίου του ΤΕΙ Δυτικής
Μακεδονίας με έδρα την Καστοριά ενώνουν
τις δυνάμεις τους και σας δίνουν την δυνατότητα να γίνετε
ειδικός στη χρήση νέων τεχνολογιών στις δημόσιες σχέσεις και το μάρκετινγκ. Από
το χειμερινό εξάμηνο του 2012 σας προσφέρουν το πιο πρωτοποριακό και
καινοτόμο μεταπτυχιακό (Μaster) στην Ελλάδα…
Master of Arts –
MA in Public Relations and Marketing with New Technologies.
Με την ολοκλήρωση του διετούς κύκλου σπουδών, οι απόφοιτοι του
μεταπτυχιακού προγράμματος θα είναι σε θέση:
- Να
διαμορφώνουν και να υλοποιούν τα επικοινωνιακά προγράμματα επιχειρήσεων
/οργανισμών αξιοποιώντας και συνδυάζοντας τα παραδοσιακά (τύπος,
έντυπα, ραδιόφωνο, τηλεόραση) με τα νέα μέσα (πλατφόρμες κοινωνικές
δικτύωσης) επικοινωνίας
- Να
συνδυάζουν offline με online επικοινωνιακές εκστρατείες με απώτερο στόχο
τον ολοκληρωμένο σχεδιασμό και την αποτελεσματικότερη εφαρμογή
προγραμμάτων δημοσίων σχέσεων και μάρκετινγκ
- Να
χρησιμοποιούν τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης για να δημιουργήσουν
σημαντική προστιθέμενη αξία για την επιχείρηση/οργανισμό, τα προϊόντα και
τις υπηρεσίες της και να χτίσουν ένα δυνατό brand name (επωνυμία) και μια
ισχυρή πελατειακή βάση
- Να
διαμορφώνουν, παρακολουθούν και αξιολογούν την επίτευξη στρατηγικών στόχων
επικοινωνίας ευθυγραμμίζοντας τους με τις ανάγκες των πελατών
- Να
αξιολογούν και να ανταποκρίνονται ανάλογα στις ανάγκες
επιχειρήσεων/οργανισμών για την επίτευξη στόχων εσωτερικής και εξωτερικής
επικοινωνίας με ενέργειες προσανατολισμένες σε επιλεγμένα κοινά-στόχους
- Να
συνδυάζουν πλούσιο περιεχόμενο, εικόνες, video και ήχο και προβολή του υλικού
στο διαδίκτυο για να επιτύχουν στόχους μάρκετινγκ και branding
(επωνυμίας προϊόντος, εταιρικού προφίλ)
- Να
αξιοποιούν τις δυνατότητες που παρέχουν τα μέσα κοινωνικές δικτύωσης
(π.χ., Facebook, Twitter, YouTube, κα) για την επαγγελματική παρουσία
επιχειρήσεων /οργανισμών στα μέσα αυτά καθώς και για την προσέγγιση
περισσότερων πελατών και αύξηση του κύκλου εργασιών και των πωλήσεων
- Να
διενεργούν έρευνες αγοράς για να ανακαλύψουν τα ενδιαφέροντα και
προτιμήσεις των δυνητικών πελατών αλλά και έρευνες αναζήτησης και
επεξεργασίας στοιχείων από το διαδίκτυο για να σταθμίσουν τα σχόλια των
καταναλωτών για τα προϊόντα και υπηρεσίες που προσφέρουν
- Να
αποτιμούν την επιτυχία/αποτυχία επικοινωνιακών ενεργειών παρακολουθώντας
και αναλύοντας μετρήσιμους δείκτες
Μάθετε την επιστήμη και την τέχνη της
στοχευμένης στρατηγικής επικοινωνίας με την χρήση των νέων τεχνολογιών από
καθηγητές με καταξιωμένη διδακτική και ερευνητική εμπειρία. Παρακολουθήστε
μαθήματα και διαλέξεις στο σύγχρονο και τεχνολογικά εξοπλισμένο
περιβάλλον μάθησης που προσφέρουν οι σύγχρονες εγκαταστάσεις του ΤΕΙ στη
Καστοριά. Επενδύστε στο μέλλον σας με δυνατότητες καταβολής των διδάκτρων
με ευκολίες πληρωμής. [ συνολικό ποσό διδάκτρων 4.500€, με καταβολή πρώτης δόσης 1.000€ και το
υπόλοιπο με διακανονισμό μηνιαίο 130€/μήνα (εκτός τους καλοκαιρινούς),
τριμηνιαίο-389€/τρίμηνο (εκτός του καλοκαιρινού) ή και εξαμηνιαίο-1167€/εξάμηνο.]
Οι διαλέξεις των μαθημάτων θα γίνονται
Παρασκευή (απόγευμα)-Σάββατο (πρωί).
Πάρτε την απόφαση που θα σημαδέψει την επαγγελματική σας σταδιοδρομία
σήμερα.
Λιγότερο από ένας μήνας απέμεινε για την υποβολή των αιτήσεων (8/10/2012).
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε: