Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

Ι.Μ Αγίου Ιλαριωνος

Ιερός Ναός Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη του χωριού.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη πλατείας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Νερόμυλος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πετροντούβαρο.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Σοκάκι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Ι.Μ Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Καταρράκτης.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Αγία Παρασκευή.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Φράγμα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

"Μπιτσκία".

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης .

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χορευτικός σύλλογος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εκκλησία - κοινότητα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άνοιξη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2012

ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΚΕ για ΜΑΘΗΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ ( ΠΑΣΟ ) στα ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ



 ΕΡΩΤΗΣΗ 

Προς τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού 

Θέμα: «Καθυστέρηση στη διανομή των ειδικών δελτίων για τα μαθητικά εισιτήρια στα μέσα μαζικής μεταφοράς».

            Η σχολική χρονιά έχει ξεκινήσει και όμως οι μαθητές δεν έχουν πάρει ακόμη το δελτίο μαθητικού εισιτηρίου για τις μετακινήσεις τους με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (ΜΜΜ). Πέρσι έφτασε άνοιξη για να δοθεί το δελτίο, με δυσμενείς επιπτώσεις στον ήδη επιβαρυμένο οικογε-νειακό προϋπολογισμό μετά και την καρατόμηση μισθών και συντάξεων. 
       Ιδιαίτερο πρόβλημα αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι μαθητές των νυχτερινών ΓΕΛ και ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ, που μέσα σε συνθήκες όξυνσης της ανεργίας, απολύσεων, μείωσης του εισοδήματός τους, καλούνται να πληρώνουν και τις μετακινήσεις τους.
      Ο ΟΑΣΑ επιρρίπτει, όπως συνήθως, τις ευθύνες για τη μη υπογραφή σύμβασης στο υπουρ-γείο Παιδείας.
ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ. υπουργός, τι ενέργειες θα κάνει άμεσα, ώστε να :
Να λυθεί άμεσα το ζήτημα και να δοθούν τα δελτία μαθητικού εισιτηρίου στους μαθητές.
Να εξασφαλιστεί η δωρεάν μετακίνηση όλων των μαθητών των νυχτερινών σχολείων που έμειναν άνεργοι καθώς και των μαθητών που οι γονείς τους είναι άνεργοι .

                                                           Oι βουλευτές του ΚΚΕ

                                                          Σπύρος  Χαλβατζής
                                                      Γιάννης  Γκιόκας
                                                      Λιάνα      Κανέλλη
                                                           Χρήστος Κατσώτης.

ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΚΕ για τα ΚΕΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ στα ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ


 
 ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού


Θέμα: Για τη Β’ ξένη γλώσσα στα δημοτικά σχολεία.


Ένα και πλέον μήνα μετά την έναρξη του σχολικού έτους και ακόμα δεν έχουν γίνει οι απαραίτητες προσλήψεις εκπαιδευτικών για τη διδασκαλία της β΄ ξένης γλώσσας επιλογής, δημιουργώντας μεγάλη αναστάτωση σε μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς. 
Εκατοντάδες είναι οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι ακόμα περιμένουν την πρόσληψη τους ως Αναπληρωτές. Ενώ οι μαθητές που δεν διδάσκονται την δεύτερη ξένη γλώσσα επιλογής αποτελούν πλειοψηφία. 
Η κατάσταση αυτή έρχεται να φέρει το τελικό χτύπημα στη διδασκαλία της δεύτερης ξένης γλώσσας για τους μαθητές και στις εργασιακές σχέσεις για τους εκπαιδευτικούς. 
Πέρσι το Υπουργείο Παιδείας είχε αποφασίσει ότι από τη σχολική χρονιά 2011-2012 και για τα επόμενα σχολικά έτη, θα διδάσκεται στα δημοτικά σχολεία όλης της χώρας, εκτός από τα Αγγλικά μία και μόνο δεύτερη ξένη γλώσσα, βάζοντας όρους και προϋποθέσεις. 

ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ. Υπουργός :

Tι μέτρα θα λάβει η κυβέρνηση ώστε άμεσα να γίνουν οι απαραίτητες προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών για την κάλυψη των Γαλλικών και Γερμανικών τμημάτων.


Οι βουλευτές του ΚΚΕ 
Γιάννης Γκιόκας

Ελένη Γερασιμίδου  

Λιάνα Κανέλλη

Θεοδόσης Κωνσταντινίδης


ΝΕΩΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΠΡΟΜΑΧΙΩΤΗ ΥΛΟΤΟΜΟΥ.


Σαν κεραυνός εν αιθρία έπεσε η είδηση του θανάτου από τσιμπήματα άγριας μέλισσας, του  52χρονου συντοπίτη μας Α.Ν. σήμερα Σάββατο 20/10 κατά τις μεσημεριανές ώρες, ενώ υλοτομούσε στα βουνά τις Περίκλειας.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες ο άτυχος συγχωριανός μας δέχτηκε επίθεση από μια άγρια  μέλισσα  -στην τοπική διάλεκτο τις ονομάζουμε "σταρτσιν"- και δεν πρόλαβε να μεταβεί σε γιατρό όπου θα έκανε την σωτήρια ένεση κατά του αλλεργικού σοκ.
Εδώ επανέρχεται και πάλι το χρόνιο αίτημα των υλοτόμων να υπάρχει σε περιόδους υλοτομίας πάντα ένας γιατρός , ο οποίος να μπορεί να παράξει τις πρώτες βοήθειες.Παλαιότερα υπήρξαν υποσχέσεις ακόμη και για παρουσία ασθενοφόρου η ελικοπτέρου,αλλά παρέμειναν μόνον απλές υποσχέσεις.Να θυμίσουμε ότι πριν λίγα χρόνια άλλος ένας συγχωριανός μας "έφυγε" πάλι από τσιμπήματα μελισσών.
Στο χωριό όλοι είναι παγωμένοι από την τραγική είδηση, καθώς ο εκλιπών ήταν πολύ αγαπητός σε όλους.Άξιος νοικοκύρης με δύο παιδιά σπουδαγμένα, πάλευε από μικρός με αξιοπρέπεια για τον επιούσιο.
Τα "Π.Ν." εύχονται καλό παράδεισο στον εκλιπόντα και θερμά συλλυπητήρια στην οικογένειά του.

ΘΑΝΑΤΟΣ ΥΛΟΤΟΜΟΥ ΑΠΟ ΤΣΙΜΠΗΜΑΤΑ ΜΕΛΙΣΣΩΝ.



Tραγικός θάνατος Προμαχιώτη υλοτόμου στα βουνά της Περίκλειας.
Ο άτυχος υλοτόμος εξέπνευσε ύστερα από τσιμπήματα άγριων μελισσών.
Νεώτερα θα έχουμε σε λίγο.

ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΔΩΣΕΤΕ!!!



«...Η δασκαλα μας σημερα, μας ρωτησε πως περασαμε το καλοκαιρι και όλα τα παιδια ειχαν να της πουνε πολύ ωραια πραγματα από τα μερη που
πηγανε διακοπες εφετος, εκτος από κανα δυο, που οι γονεις τους δεν ειχανε λεφτα και δεν πηγανε διακοπες αλλα καθισανε εδώ και πηγαινανε για μπανιο με τα πουλμαν του Χαλουλου, με τα οποια πηγαινει και η γιαγια μου, όχι για να κανει μπανιο αλλα για να κανει λεει αμμολουτρα, να της περασει η μεση της που την ποναει.



Εμενα όμως η δασκαλα όταν ηρθε η σειρα μου δεν με ρωτησε γιατι ξερει, όπως το ξερουνε ολοι στη γειτονια μου, στου Γκυζη, ότι ο μπαμπας μου επεσε το καλοκαιρι από την ταρατσα της πολυκατοικιας μας και εφυγε πολύ-πολύ μακρια, πολύ πιο μακρια από εκει που μπορουν να φτασουν τα πουλμαν του Χαλουλου ή οποια αλλα πουλμαν.



Αν ομως με ρωτουσε θα ειχα να της πω ένα σωρο πραγματα, γιατι πριν να φυγει ο μπαμπας μου, μας ειχανε κοψει το ρευμα και η μαμα μαγειρευε ταχα μου στο πετρογκαζι, κατι φαγητα που τα εφερνε κρυφα από την εκκλησια. Όμως ο χαζουλιακας ο αδερφος μου, που είναι μικρος ακομα και δεν καταλαβαινει τι παναπει να ζητας ελεημοσυνη, της ειπε μια μερα, γιατι μαμα μαγειρευεις ξανα το φαγητο, αφου είναι μαγειρευμενο και η μαμα μου εβανε τα κλαμματα, επειδη νομιζε πως ουτε εγω, ουτε ο αδερφος το ειχαμε καταλαβει και νομιζαμε πως τα αγοραζε και τα μαγειρευε από μονη της, όχι πως στεκοτανε στην ουρα να παρει ένα πιατο φαί, σαν να ητανε ζητιανα.

Τοτε ομως εγω εσωσα την κατασταση και του εξηγησα του χαζου, πως η μαμα δουλευε καπου σαν μαγειρισσα και πως μαγειρευε εκει και τα δικα μας φαγητα αλλα επειδη κρυωνανε μεχρι να μας τα φερει, καθοτανε και τα ξαναζεσταινε…

Και θα της ελεγα ακομα της δασκαλας, ότι ο μπαμπας μου ηταν ενας πολύ περηφανος και μορφωμενος ανθρωπος κι όταν αναγκαστηκαμε να μετακομισουμε στο σπιτι της γιαγιας, επειδη μας εδιωξαν από το δικο μας το σπιτι, δεν μπορουσε να το αντεξει, που η γιαγια τον κατηγορουσε διαρκως ότι ηταν ανικανος και ηλιθιος και τεμπελης και γι αυτό επαιρνε ένα από τα λιγα βιβλια που του ειχαν απομεινει, αφου μετα που εκλεισε το μαγαζι μας, αναγκαστηκε να τα πουλησει και πηγαινε στο παρκο, να διαβασει ολομοναχος.

Εγω όμως που τον εβλεπα να γυριζει αργα το βραδυ κατακοπος, επεφτα στην αγκαλια του και τον παρακαλουσα να μου πει τις ιστοριες που ηξερε να αφηγειται όπως κανενας άλλος και του ελεγα, μπαμπα μην δινεις σημασια που σε λεει αυτή τεμπελη, γιατι εγω δεν ξερω κανεναν αλλον ανθρωπο που να φερνει στο σπιτι του τοσες ιστοριες, αντιθετα ολοι οι μπαμπαδες των φιλεναδων μου, βαριουνται ακομα και να χασμουρηθουν όταν τελειωνουν τα δελτια ειδησεων.
Όμως κανενας δεν δινει λεφτα για να ακουει ιστοριες και ετσι ο μπαμπας μου δεν ειχε να πληρωσει το κρατος που του ζηταγε ένα σωρο λεφτα και επιπλεον δεν του εδινε ουτε το ρευμα, ουτε το νερο που φαινεται ότι ανηκουν στο κρατος και ετσι ο μπαμπας μου αναγκαστηκε να ερθει μαζι μας, να μεινουμε ολοι μαζι στη γιαγια και μπορει μεν να γλιτωσε από το κρατος, δεν γλιτωσε όμως απο τη γιαγια.


Κι ακομα θα της ελεγα ότι την ημερα του δεκαπενταυγουστου που φευγουνε ολοι από την Αθηνα για να πανε σε καποια παραλια, ο μπαμπας μου εφυγε μια και καλη, για να ταξιδεψει στις παραλιες του Θεου, με εισιτηριο χωρις επιστροφη, όπως βγαζουνε οι αλβανιδες στα πουλμαν του Χαλουλου, επειδη μετα ερχονται οι αντρες τους και τις παιρνουνε με τα αυτοκινητα τους.
Και θα της ελεγα επισης ότι λιγες ημερες πριν να φυγει ο μπαμπας μου διαβαζε ένα βιβλιο, που το λενε: «Ο Χριστος σταματησε στο Εμπολι» και από αυτό μου αφηγουνταν ένα σωρο ιστοριες, για παιδια σαν εμας, που ζουσανε σε καποια άλλη χωρα του κοσμου αλλα που κι εκεινα σαν εμας, ανηκαν σε έναν άλλο θεο, πολύ κατωτερο από τον Χριστουλη, ο οποιος δυστυχως δεν εχει τη δυναμη να εξασφαλισει στα δικα του παιδια ουτε ένα μπουκαλι γαλα.


Όλα αυτά θα της ελεγα της δασκαλας, αν με ρωταγε και ειμαι βεβαιη ότι θα της φαινονταν πολύ πιο ενδιαφεροντα από οσα της ειπανε τα αλλα παιδια, που εκαμαν κι αυτό το καλοκαιρι οτι καμουν συνηθως τα καλοκαιρια όλα τα παιδια του κοσμου αλλα που δεν τους περναει από το μυαλο πως το επομενο καλοκαιρι ή καποιο άλλο καλοκαιρι, μπορει και αυτά να βρεθουν σε μια θεση σαν τη δικη μου.

Όμως η δασκαλα δεν με ρωτησε και εγω δεν της ειπα τιποτα.

Αλλα μετα που τελειωσαμε το μαθημα με πηρε παραμερα και με αγκαλιασε, γιατι η δασκαλα μας είναι πολύ τρυφερη και μου ειπε ότι ηθελε να μου δειξει κατι που ητανε μονο για μενα.

Κατεβηκαμε μαζι στο γραφειο των δασκαλων και εκει μου εδωσε μια ωραια καινουρια τσαντα που ειχε μεσα όλα τα σχολικα ειδη και μου εξηγησε ότι αυτά μου τα εκαμαν δωρο οι δασκαλοι, επειδη ημουνα η πωτη μαθητρια της ταξης μου, την περασμενη χρονια. Εγω δεν την πιστεψα γιατι ξερω καλα ότι η δασκαλα μου και οι αλλοι δασκαλοι ως και η διευθυντρια του σχολειου, που είναι πολυ αυστηρη και της αρεσει το κρατος, με λυποντουσαν και από λυπηση μου τα χαριζαν.
Γι αυτό γυρισα μετα και της ειπα - κυρια αμα τα ειχα αναγκη πραγματικα θα τα επαιρνα και δεν με πολυνοιαζει εμενα αν με λυπουνται, ωστοσο να ξερετε ότι τωρα πια εχουμε αρκετα χρηματα για να αγοραζουμε πραγματα και επιπλεον να πληρωνουμε και το κρατος, πόυ μας ζηταει ολοενα και περισσοτερα.


Αυτο της ειπα και της γυρισα πισω την ωραια τσαντα, για να τη δωσει σε καποιο άλλο παιδι, που ισως την ειχε περισσοτερη αναγκη από μενα.

Φυσικα δεν εκατσα να της εξηγησω πως μετα που εφυγε ο μπαμπας μου, η μαμα μου που είναι πολυ ομορφη και τον αγαπουσε παρα-παρα πολύ, ουτε εκλαψε, ουτε παραπονεθηκε, ουτε εβγαλε μια κουβεντα, παρα μαζεψε λιγα πραγματα και αφου μας φιλησε εμενα και τον αδερφο μου, μας ειπε ότι θα εφευγε να βρει καποια δουλεια, για να μην ξανακουσει να της μιλαει η γιαγια μου ετσι για τον μπαμπα.

Και ενώ ηταν ακομα στην πορτα, εμεις ακουσαμε τη γιαγια που ωρυονταν και της φωναζε - τρελαθηκες μωρη, τι πας να κανεις?
Όμως η μαμα μου ουτε που γυρισε να της απαντησει και εκλεισε πισω της την πορτα με βροντο.


Τωρα ερχεται που και που να μας δει και μας λεει πως εχει βρει μια πολύ καλη δουλεια σε μια αλλη πολη και οποτε μας επισκεπτεται τα χερια της είναι γεματα δωρα.

Λεφτα μας στελνει συνεχεια και η γιαγια μας αγοραζει αρκετα πραγματα και βαζει και καποια στην ακρη, γιατι λεει οτι ετσι όπως παμε, ουτε ο διαβολος δεν θα βρισκει δουλεια σε λιγο καιρο.
Ο αδερφος μου ο μπουρδας τη ρωτησε, αν η μαμα είναι πιο εξυπνη από τον διαβολο και γι αυτο βρηκε δουλεια αλλα η γιαγια εβαλε τα κλαματα και μουρμουρισε πως η μαμα μας αναγκαζεται να καμει χειροτερα πραγματα κι από τον διαβολο, για να μας στελνει αυτά τα λεφτα, να πληρωνουμε το κρατος, που ειπαμε ότι τα θελει όλα δικα του και δεν δινει δεκαρα για το τι αναγκαζεται να καμει ο κοσμακης για να τα βρει…


Όχι, δεν της τα ειπα αυτά, γιατι δεν μου αρεσει να κουβεντιαζουνε τη μαμα μου, ανθρωποι που δεν εμαθαν ποτε ποσο ερωτευμενη ητανε με τον μπαμπα μου και ποσο ξετρελαινονταν να της αφηγειται και αυτηνης ιστοριες και πολλες νυχτες περιμενε να αποκοιμηθω εγω, για να παρει αυτη τη σειρα της να τον ακουει…

Ομως νομιζω πως η δασκαλα μου τα ξερει όλα αυτά, οπω ς τα ξερουνε ολοι στη γειτονια του Γκυζη και ισως να ξερει και περισσοτερα από μενα, γιατι όταν της ειπα ότι χαρη στη μαμα μου εχουμε αρκετα λεφτα και δεν μου χρειαζεται η τσαντα, γυρισε αλλου το προσωπο της και δακρυσε.

Κι εγω την τραβηξα από το μανικι και της ειπα – μην κλαις κυρια, γιατι μπορει ο Χριστος να σταματησε στου Γκυζη, εγω ομως θα συμεχισω και θα παω παραπερα.
Ακομα και αν είναι να το κανω σαν τη μαμα μου…»




ΠΗΓΗ...http://periergaa.blogspot.gr

Ο ΣΠΟΡΟΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΔΕΝΤΡΟ.

Ο σπόρος θα γίνει δέντρο


Είναι κι αυτοί η νεολαία με λόγια, φιλοσοφίες κι αναρτήσεις σε ιστοσελίδες.
Νέοι ψευτοεπαναστάτες είπαν και με ψεύτικες αντιλήψεις.

Objection your honor!

Λουλούδια που ανθίζουν είναι.
Ο σπόρος θέλει καιρό να γίνει δέντρο.

Όταν μεγαλώνεις σε μια κλειστή κοινωνία με τους γύρω σου να σε δείχνουν με το δάχτυλο και να παρατηρούν σαν τα όρνια κάθε κίνηση σου για να βρουν θέματα να αρπάξουν και να ξεσκίσουν, θέματα δικά σου, θέματα αμελητέα κι αδιάφορα προς εκτεταμένες συζητήσεις, οι άνθρωποι με συνείδηση είναι λίγοι.

Ο σπόρος θα ανθίσει και με βροχή
και με καταιγίδα
και με καύσωνα.

Κάποια στιγμή θα ανθίσει.

Σταματήστε να πετάτε λιπάσματα και φυτοφάρμακα!
Σταματήστε να τραβάτε πίσω την νεολαία!
Αφήστε τα πράγματα να πάρουν τον ρυθμό τους αβίαστα!

Αυτοί που το νιώθουν όταν πια θα είναι η ώρα τους θα βγουν στο κόσμο και θα μοιράσουν οξυγόνο.
Σ'αυτούς να πιστεύετε λοιπόν.

Ακόμα και σ'εμάς,που στην επαρχία μας με τους περισσότερους ανθρώπους να ναι ακόμα χωμένοι στο έδαφος το μόνο που μπορούμε να κάνουμε προς το παρόν είναι να ενημερωνόμαστε και να ενημερώνουμε.

Και έτσι θα απλώσουμε τις ρίζες μας και...
Ο σπόρος θα γίνει δέντρο!



Φ.Σ.





ΠΗΓΗ...http://www.ramnousia.com

Ο ΚΗΠΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΦΗΤΗ.

Ο Κήπος του Προφήτη


Το έθνος να λυπάστε αν φορεί ένδυμα που δεν το ύφανε. Ψωμί αν τρώει αλλά όχι απ’ τη σοδειά του. Κρασί αν πίνει, αλλά όχι από το πατητήρι του.

Το έθνος να λυπάστε που δεν υψώνει τη φωνή παρά μονάχα στη πομπή της κηδείας. Που δεν συμφιλιώνεται παρά μονάχα μες τα ερείπιά του. Που δεν επαναστατεί παρά μονάχα σαν βρεθεί ο λαιμός του ανάμεσα στο σπαθί και την πέτρα.

Το έθνος να λυπάστε που έχει αλεπού για πολιτικό, απατεώνα για φιλόσοφο, μπαλώματα και απομιμήσεις είναι η τέχνη του. Το έθνος να λυπάστε που έχει σοφούς από χρόνια βουβαμένους.


Xαλίλ Γκιμπράν – Ο Κήπος του Προφήτη






ΠΗΓΗ...http://www.ramnousia.com

ΣΑΡΩΝΕΙ ΣΤΟ FACEBOOK. Ο ΧΑΡΡΥ ΚΛΥΝΝ ΚΡΑΖΕΙ ΤΟΝ ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗ.


ΣΑΡΩΝΕΙ ΣΤΟ FACEBOOK: Άγριο κράξιμο του Χάρρυ Κλυνν στον Πρετεντέρη

Επίθεση εναντίον του Πρετεντέρη εξαπέλυσε για άλλη μια φορά ο Χάρρυ Κλυνν μέσα από post που ανέβασε στον λογαριασμό του Facebook του.

«Σου το είπα τρελούλη ότι δημοσιογράφος δεν είσαι… Της πλάκας δημοσιογράφος είσαι… Έχεις αράξει στον παχυλό σου μισθό (που μεταξύ μας τζάμπα τον παίρνεις) και αγορεύεις τις παπαριές σου χωρίς να κάνεις τον κόπο να διαβάσεις τι έχουν υπογράψει με το μνημόνιο Β’ τα τσογλάνια που υποτίθεται ότι κυβερνούν. Αυτά που ζητάει η Τρόικα έχουν ήδη υπογραφεί από τους κυβερνοδωσίλογους και είναι νόμος του κράτους… Το κατάλαβες ασχετούλη; ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ…».

Αυτό έγραψε ο γνωστός κωμικός στο λογαριασμό του Facebook του, προσθέτοντας ως τελική δολοφονική ατάκα το «Και μη σουφρώνεις τα χειλάκια σου ασχημαίνεις!».





ΠΗΓΗ...http://www.ramnousia.com

"ΠΩΣ ΕΧΑΣΑ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΑ ΕΝΑΝ ΦΑΣΙΣΤΑ".


«Πως έχασα ένα φίλο και κέρδισα ένα φασίστα»
 Το κείμενο των μαθητών της Ηλιούπολης που κάνει τον γύρο του ίντερνετ τις τελευταίες ώρες
Ένα κείμενο έδωσαν στη δημοσιότητα έφηβοι που μετέχουν στο Αντιφαστιστικό Μέτωπο Μαθητών Ηλιούπολης. Οι μαθητές καταγγέλλουν τη δράση των φασιστών στην Ελλάδα και τη στάση που κρατάνε απέναντι στους μετανάστες, στοχοποιώντας μόνο όσους είναι φτωχοί, κατατρεγμένοι και ανυπεράσπιστοι. Περιγράφουν ακόμα πώς οι φασίστες μπολιάζουν με βία την καθημερινότητά μας και πώς η σιωπή μας ισούται με συνενοχή στην αθλιότητα και στο σκοτάδι.
Ολόκληρο το κείμενο όπως δημοσιεύεται στην εκπαιδευτική ιστοσελίδα alfavita:
"Στην Ελλάδα υπάρχουν πολλές κατηγορίες ανθρώπων, πλούσιοι, μεσαίοι, φτωχοί. Πολλοί πλούσιοι κλέβουν, εξαπατούν, φοροδιαφεύγουν, βάζουν τους φτωχότερους να δουλεύουν για λογαριασ μό τους για λίγα ευρώ. Πολλοί φτωχοί, Έλληνες και ξένοι δουλεύουν απ’ το πρωί μέχρι το βράδυ για ένα κομμάτι ψωμί.
Κάποιοι απ’ αυτούς κλέβουν, σκοτώνουν για να ληστέψουν και πουλούν ναρκωτικά. Εγώ δε γουστάρω τους εγκληματίες, όπως δεν γουστάρω και τους πλούσιους που βγάζουν τα λεφτά τους στην Ελβετία για να μην φορολογηθούν. Οι φασίστες τα βάζουν μόνο με τους μετανάστες γιατί λέει είναι ξένοι και φταίνε αυτοί. Εγώ λέω ότι τα βάζουν μαζί τους γιατί είναι ο εύκολος στόχος και δε μπορούν να τα βάλουν με τους ισχυρούς. Άλλωστε ξέρω καλά ότι να χτυπάς το συμμαθητή σου δεν δείχνει δύναμη, αλλά αδυναμία. Η καημένη η γιαγιά δεν κέρδισε καμιά παρηγοριά από αυτή τη πράξη εκδίκησης και ο συμμαθητής μου μας κοιτάει πια όλους με καχυποψία.
Κι έτσι, έχασα έναν Έλληνα φίλο και κέρδισα έναν φασίστα.
Οι φασίστες όλο μιλάνε για την ένδοξη ελληνική φυλή και τον ελληνικό πολιτισμό. Οι ίδιοι όμως δεν ξέρουν καλά την ιστορία μας και δεν γνωρίζουν τίποτα απ’τα έργα των αρχαίων Ελλήνων. Η καλύτερη απόδειξη ότι αγαπάς την χώρα σου είναι να την υπερασπίζεσαι όχι με μεγάλα λόγια, αλλά με πράξεις. Έχω διαβάσει πως στον τελευταίο πόλεμο που έζησε η χώρα μας κάποιοι χωρίς χρήματα, οπλισμό και βοήθεια από κανέναν στήσανε αντάρτικο στρατό εναντίον των κατακτητών Γερμανών.
Κάποιοι άλλοι, οι λεγόμενοι ταγματασφαλίτες, μπήκανε στην υπηρεσία των Χιτλερικών, πήρανε όπλα και λεφτά, φόρεσαν κουκούλες, ρουφιανέψαν και πολέμησαν τους Έλληνες.
Οι φασίστες σήμερα θεωρούν τους ταγματασφαλίτες πατριώτες και κάνουν εκδηλώσεις στη μνήμη τους.
Τις προάλλες στο σχολείο συνέβη κάτι άλλο. Η Ελένη η συμμαθήτρια μου, είναι φωνακλού και τα ”χώνει”, η μάνα της είναι αριστερή.
Ο φασίστας συμμαθητής μου την χτύπησε εγώ όμως δεν αντέδρασα. Είναι που η Ελένη καμιά φορά γίνεται εκνευριστική και μέσα μου σκέφτηκα (καλά της έκανε). Μετά το ξανασκέφτηκα, αλλά ήταν αργά πια, αργά και αισθάνομαι ότι έχω πέσει στα μάτια της.
Κι έτσι, έχασα μια φίλη και κέρδισα έναν φασίστα.
Στο γήπεδο οι φασίστες φωνάζανε πίθηκο τον καλύτερο παίκτη της ίδιας μας της ομάδας, γιατί είναι από την Αφρική. Ο καλύτερος μας παίκτης πικράθηκε και ζήτησε μεταγραφή.
Κι έτσι, έχασα τον παικταρά μας και κέρδισα έναν φασίστα.
Οι φασίστες προωθούν το μίσος και την απανθρωπιά. Μισούν και χτυπούν τους ξένους, τις γυναίκες, τους ομοφυλόφιλους, τους μορφωμένους, τους δημοκράτες, τους ελεύθερους ανθρώπους. Μισούν ότι τους ξεπερνά και ότι δεν καταλαβαίνουν. Όποτε όμως βρεθούν απέναντι σε αντιφασίστες το βάζουν στα πόδια. Τον τελευταίο καιρό με τόσους φασίστες που μ’ έχουν κερδίσει, έχω αρχίσει να προσέχω τι λέω και να διστάζω να πάρω θέση.
Κι έτσι, πριν χάσω το θάρρος μου για πάντα με αντάλλαγμα το φόβο του φασίστα, ΣΟΥ ΦΩΝΑΖΩ:
ΕΞΩ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΑΠ’ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ,
ΕΞΩ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΑΠ’ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ!
Κι έτσι, ξανακέρδισα τον εαυτό μου, χάνοντας μόνο έναν φασίστα”.



ΠΗΓΗ...http://www.lifo.gr

ΡΩΣΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΙΕΡΕΑΣ ΣΩΖΕΙ 2000 ΒΡΕΦΗ ΑΠΟ ΑΜΒΛΩΣΗ

1
Ένας ορθόδοξος ιερέας από την περιοχή του Βόλγκογκραντ (πρώην Στάλινγκραντ) της Ρωσίας επαινέθηκε από το ρωσικό Υπουργείο Υγείας, για το έργο του στη μείωση του αριθμού των αμβλώσεων στην περιοχή του.

Με τις προσωπικές του προσπάθειες με παροχή συμβουλών και βοηθώντας τις γυναίκες να κρατήσουν τα μωρά τους, τα ποσοστά αμβλώσεων έχουν μειωθεί στην περιοχή Volgograd κατά 25 τοις εκατό κατά τα τελευταία πέντε χρόνια. 
Ο πατέρας Alexis Tarasov άρχισε το έργο διάσωσης ανθρωπίνων ζωών στη δική του ενορία στην πόλη Voljsk, όπου είπε ότι πέρασε ώρες μιλώντας με γυναίκες που σκέφτονταν να κάνουν άμβλωση. Μετά από μία περίοδο με επισκέψεις στο τοπικό νοσοκομείο, αποφάσισε μαζί με άλλους ομοϊδεάτες του ιερείς, να δημιουργήσει ένα κέντρο κρίσης εγκυμοσύνης.

Με την υποστήριξη της επισκοπής του, πλησίασε τις τοπικές αρχές για να συμβάλουν στη διεύρυνση του έργου.

«Το πρόγραμμα εγκρίθηκε το 2002 από τη διοίκηση του Voljsk», δήλωσε ο πατέρας Αλέξης. "Στη συνέχεια, αναπτύχθηκε η ιδέα για τη δημιουργία ενός περιφερειακού κέντρου, με την υποστήριξη της διοίκησης του Volgograd."

Το αποτέλεσμα ήταν η δημιουργία του Κέντρου για την Προστασία της Μητρότητας και της Παιδικής Ηλικίας, υπό την εποπτεία της Ορθόδοξης Ιατρικής Εταιρείας ‘Αρχάγγελος Ραφαήλ’.

Σύμφωνα με το Υπουργείο Υγείας, πάνω από 2.000 γυναίκες του Volgograd έχουν επιλέξει να εγκαταλείψουν την αρχική τους πρόθεση να προβούν σε άμβλωση από την εποχή εκείνη.

Ο πατέρας Alexis εξήγησε ότι το επίκεντρο του έργου του είναι απλό: να παρέχει στις γυναίκες εκπαιδευμένους ανθρώπους που με συμπάθεια θα ακούσουν τις ανησυχίες τους και θα δώσουν πλήρεις πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία της άμβλωσης και τις πιθανές επιπτώσεις στην υγεία και την ευημερία τους, και θα τους προσφέρουν το υλικό που χρειάζονται για να βοηθηθούν.

«Αρκετά συχνά, το μόνο πράγμα που απαιτείται για να αποτρέψουμε μια μητέρα από αυτή την τρομερή απόφαση είναι απλά να μιλήσει σε κάποιον με ανοιχτή καρδιά», είπε ο πατέρας Αλέξης.

Η Ναταλία Ermishkina, 31 ετών, είναι μια από τις γυναίκες που ο πατέρας Αλέξης απέτρεψε από την άμβλωση. Η νεαρή μητέρα είπε ότι είχε χάσει το δωμάτιό της στις εργατικές κατοικίες, αφού εγκαταλείφθηκε από τον άνθρωπο που υποσχέθηκε να την παντρευτεί και να μεγαλώσει το παιδί τους. Από απόγνωση, η Ναταλία αποφάσισε να ξεφορτωθεί το παιδί.

«Ο ψυχολόγος στην προγεννητική με άκουσε και με συμβούλεψε να μιλήσω στον πατέρα Αλέξη»,δήλωσε η Ναταλία. «Πήγα σ 'αυτόν και δεν το μετανιώνω. Γέννησα την Αλεξάνδρα, και το Κέντρο με βοήθησε όσον αφορά τη στέγαση και τα ρούχα για το παιδί. Έχω μια κόρη, και τώρα αρχίζω να πιστεύω και να προσβλέπω σε μια καλύτερη ζωή».

"Σήμερα, όλες οι γυναίκες που επιζητούν την έκτρωση αποστέλλονται από τους γυναικολόγους για διαβουλεύσεις με ψυχολόγους που εργάζονται σε κάθε προγεννητικό νοσοκομείο", δήλωσε ο Νικολάι Zarkin, επικεφαλής ιατρός του Κεντρικού Μαιευτηρίου Νο 2 στο Volgograd.

Ο Zarkin δήλωσε ότι μετά τις διαβουλεύσεις αυτές, το 20 τοις εκατό από τις γυναίκες αρνούνται την άμβλωση και θέλουν να γεννήσουν τα παιδιά τους.Ο πατέρας Αλέξης παρέχει βοήθεια για τις μητέρες, αφού γεννήσουν τα παιδιά τους, με την παροχή νομικής βοήθειας, καθώς και με ρούχα στο Κέντρο για την Προστασία της Μητρότητας και της Παιδικής Ηλικίας, και προσβλέπει στην παροχή περισσότερων κατοικιών.

"Όπου είναι δυνατό, προσπαθούμε να βοηθήσουμε τις γυναίκες που έχουν ανάγκη. Υπάρχει τώρα μια οξεία ανάγκη για τη δημιουργία περισσότερων σπιτιών για μητέρες που χρειάζονται στέγαση. Είναι σημαντικό να χτίσουμε σπίτια και να τα εξοπλίσουμε, έτσι ώστε οι γυναίκες να μπορούν να ζουν με τα παιδιά τους μέχρι το στεγαστικό τους πρόβλημα να επιλυθεί", δήλωσε ο πατέρας Αλέξης."Αλλά είναι δύσκολο χωρίς τη βοήθεια από τις αρχές και, χωρίς ευεργέτες, να μπορέσουμε να το κάνουμε."

Η Pravoslavie News αναφέρει ότι στον πατέρα Αλέξη έχει δοθεί ένα βραβείο από το Παγκόσμιο Συνέδριο των Οικογενειών για τον πολυετή αγώνα του υπέρ της ζωής.





ΠΗΓΗ...http://www.agioritikovima.gr

ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΠΩΝΥΜΑ: ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑ Η ΣΚΟΥΦΙΑ ΤΟΥΣ;


Ελληνικά επώνυμα: Από πού βαστάει η σκούφια μας;

Όπως ακριβώς τα ονόματα έτσι και τα επώνυμα όχι μόνο σημαίνουν κάτι, αλλά σε αρκετές περιπτώσεις μπορούν να μας δώσουν στοιχεία για τη γεωγραφική καταγωγή τους, την παλαιότητά, ακόμη και τη γλωσσική τους ιδιαιτερότητα.


«Τα περισσότερα ελληνικά επώνυμα προέρχονται συνήθως είτε από τοπωνύμια- όπως Μανιάτης από τη Μάνη, Μωραΐτης από το Μοριά- είτε από διάφορα παρατσούκλια τα οποία ενέπνεαν στους ανθρώπους», αναφέρει η κ. Φούλα Πισπιρίγκου, φιλόλογος, και προσθέτει: «Από εκεί και πέρα υπάρχουν και μερικές καταλήξεις οι οποίες υποδηλώνουν καταγωγή, όπως για παράδειγμα τα σε 'ίδης' και 'άδης' που είναι καταλήξεις των Ποντίων, τα σε 'ογλου' που είναι Μικρασιατικά και σημαίνουν ο γιος του τάδε, το 'πουλος' που απαντάται στην Πελοπόννησο, το «άκος» στη Μάνη και το «άκης» που είναι κρητικό».
Συνοψίζοντας, λοιπόν, μπορούμε να διακρίνουμε τα επώνυμα σύμφωνα με τη σημασία τους σε τέσσερις μεγάλες κατηγορίες, που δηλώνουν αντίστοιχα βαφτιστικό όνομα, καταγωγή, επάγγελμα και παρατσούκλια (ή προσωνύμια).
Πατρωνυμικά:Αυτά που χρησιμοποιούν για ρίζα τους βαφτιστικά ονόματα, είναι μαζί με τα παρατσούκλια το συχνότερο είδος των οικογενειακών ονομάτων. Τα συναντούμε σε ονομαστική πτώση (π.χ. Κωστής, Γεωργής), σε γενική (π.χ. Γεωργίου, Δημητρίου), αλλά και με πολλές καταλήξεις ή υποκοριστικά (π.χ. Στεφανίδης, Αθανασούλας).
Μητρωνυμικά: Αυτά τα οποία βασίζονται στο όνομα της μητέρας, για παράδειγμα Κώστας Ελένης (δηλαδή ο Κώστας της Ελένης). Είναι αρκετά σπάνια και χωρίζονται και αυτά σε κατηγορίες ανάλογα με το επάγγελμα της μητέρας ή του άντρα της (Καλογραίας, Μακαρονούς, Μαμμής, Τσαγκαρίνας), την καταγωγή της μητέρας (Αμουργιανής, Αραπίνης, Βλάχας), ακόμα και το... ελάττωμα της μητέρας (Βουβής, Καμπούρας).
Εθνικά: Είναι τα επώνυμα τα οποία δηλώνουν καταγωγή και φανερώνουν τον τόπο που γεννήθηκε ή έζησε αυτός που έχει το όνομα. Αναφέρονται συνήθως σε χωριά ή ευρύτερες γεωγραφικές περιοχές και οι καταλήξεις τους είναι δεκάδες. Οι πιο συνήθεις είναι οι εξής:
-(ι)ώτης: Τσιριγώτης, Λεπενιώτης, Ανδριώτης, Ηπειρώτης κτλ.
-ίτης: Μπεγλίτης, Πολίτης, Αργυροκαστρίτης κτλ.
-ιανος: Κουταλιανός, Ελεκιστριάνος, Ψαριανός, Σακαρετσιάνος, Χρυσοβιτσιάνος κ.α.
-ινός: Πατρινός, Παργινός, Ζακυνθινός, Καλαβρυτινός
-αίος: Κερκυραίος, Ρωμαναίος κτλ.
Επαγγελματικά: Επώνυμα τα οποία δηλώνουν επαγγέλματα τα οποία χάνονται στα βάθη των αιώνων. Από τα βυζαντινά χρόνια (Αμπελάς, Λαχανάς, Ζωναράς, Καμπανάρης, Γραμματικός, Παλαιολόγος, Δούκας, Λογοθέτης) μέχρι τα νεοελληνικά (Γελαδάρης, Αρκουδάρης, Περιβολάρης, Ψαράς, Σαμαράς, Κουρέας, Ασβεστάς, Βαγενάς).
Παρατσούκλια: Αποτελούν τον κύριο όγκο των επωνύμων μαζί με τα πατρωνυμικά και προέρχονται κατά κύριο λόγο από χαρακτηρισμούς που βασίζονται σε σωματικές (Βραχνός, Ζερβός, Καμπούρης, Λεβέντης), πνευματικές και ηθικές ιδιότητες (Βιαστικός, Αγέλαστος, Θλιμμένος, Κατεργαράκος). Μπορούν να προέρχονται όμως και από παρομοιώσεις με ζώα (Αλεπουδέλης, Γάτος, Ζυγούρης, Λύκος, Ποντίκης), με φυτά (Γαρούφαλος, Καρπούζης, Πιπέρης, Ρεβίθης) ή να υποδηλώνουν συγγένεια και ηλικία (Εγγονόπουλος, Κανακάρης, Ορφανός, Παπούλιας, Πατέρας).
Τα επώνυμα όμως, δεν εμφανίστηκαν μόνο με τον αρχικό τους τύπο. Πολλά από αυτά σχηματίζουν παράγωγα με διάφορες καταλήξεις ή είναι σύνθετα με την βοήθεια λέξεων οι οποίες χρησιμεύουν ως πρώτο συνθετικό. Όσον αφορά τις καταλήξεις, αποτελούν ένα γλωσσικό... GPS για να καταλάβουμε από ποιο μέρος της Ελλάδας κατάγεται κάποιος. Έτσι έχουμε τα εξής:
-ίδης: Πόντος (Τουντουλίδης, Κοντογιαννίδης, Πετρίδης)
-άδης: Πόντος (Γεωργιάδης, Καλγρεάδης, Φωτιάδης)
-ούδης ή – ουδάς: Μακεδονία – Θράκη (Λαμπρινούδης, Νικολούδης, Σπανούδης, Φραγκούδης, Ψαρούδας, Μαρούδας)
-όγλου: Μικρά Ασία (Πεσμαζόγλου, Κουρατζόγλου, Ασλάνογλου)
-άκης: Κρήτη (Παπαδάκης, Σαββάκης)
-άκος: Μάνη (Παντελάκος, Δημητράκος, Μαυροειδάκος)
-πουλος: Κυρίως στην Πελοπόννησο (Νικολακόπουλος, Αβραμόπουλος, Ανδρικόπουλος)
-άτος: Κεφαλονιά (Δημητράτος, Γιανουλάτος, Γερολυμάτος)
-έλης: Μυτιλήνη, Αϊβαλί, Λήμνο, Ίμβρο (Παπαδέλης, Χαμαλέλλης, Χωριατέλλης, Ξαφέλλης, Κοντέλλης)
-ούσης: Χίος (Χαλκούσης,Παϊδούσης)
Ας δούμε λοιπόν την ετυμολογία μερικών εκ των πιο συνηθισμένων ελληνικών επωνύμων:
Παλαιολόγος: Από το μτγν.ρημ.παλαιολογώ, λέω, ομιλώ περί αρχαίων-παλαιών πραγμάτων. Επώνυμο της τελευταίας δυναστείας του Βυζαντίου. Συνηθέστατο επώνυμο σήμερα, κυρίως λόγω της χρησιμοποίησης του «Παλαιολόγος» ως βαφτιστικού.
Βασιλόπουλος: Αρκετά συνηθισμένο επώνυμο, με προφανή προέλευση από το βαφτιστικό Βασίλειος, με το επίσης σύνηθες τρόπο σχηματισμού επωνύμου με την κατάληξη -όπουλος.
Οικονόμου: Συχνότατο ελληνικό επώνυμο, κυρίως λόγω της σημασίας της λέξης οικονόμος ως εκκλησιαστικός αξιωματούχος, κληρικός, υπεύθυνος κυρίως για την οικονομική διαχείριση εκκλησίας ή μοναστηριού.
Παπαδόπουλος: Γιος ή απόγονος του παπά (παπαδοπαίδι), ίσως το πολυπληθέστερο όνομα στην Ελλάδα μαζί με την κατάληξη -οπουλος.
Καραγιάννης: Σύνθετο όνομα από τούρκικη λέξη kara = μαύρος, μελαχρινός συν το βαφτιστικό όνομα Γιάννης.
Κωνσταντόπουλος: Γιος ή απόγονος του Κωνσταντίνου. Ο Κωνσταντίνος προέρχεται από το λατινικό Constantinus.
Αγγελόπουλος : Επώνυµο πατρωνυµικό που προέρχεται από το βαφτιστικό όνοµα Άγγελος συν την κατάληξη –όπουλος.
Ρήγας: Από το νεοελληνικό ρήγας, λαϊκότροπα ο βασιλιάς (μεσαιωνικό ρήγας). Προέρχεται από το ελληνιστικό ρηξ, αιτιατική ρήγα, που προέρχεται από το λατινικό rex.
Χατζής: Σύνηθες πρόθεμα σε πολλά ελληνικά επίθετα (Χατζηνικολάου, Χατζηδημητρίου, Χατζόπουλος, Χατζίδης , Χατζηδάκης κ.α.). Σύμφωνα με τον Τριανταφυλλίδη: Άτονη προτακτική λέξη που ακολουθείται πάντα από το ενωτικό (-) και έμπαινε πριν από βαφτιστικά ή οικογενειακά ονόματα ως τιμητικός τίτλος για να δηλώσει ότι ένας ορθόδοξος χριστιανός επισκέφτηκε ως προσκυνητής τους Άγιους Τόπους.
Βουδούρης: Επώνυμο το οποίο έχει την ίδια αρχή με το Μπουντούρης, προέρχεται απο τη δημώδη/διαλεκτική λέξη βουδούρης (μπουντούρης) που δηλώνει το βραχύσωμο και παχύ άνθρωπο .Η λέξη προέρχεται απο το τουρκικό bodur, με την ίδια σημασία.
Μίχας: Πρόκειται για αρβανίτικη παραλλαγή του ονόματος Μιχαήλ-Μιχάλης. Σε ελληνόφωνους πληθυσμούς η υποκοριστική παραλλαγή του ονόματος ήταν συνήθως "Μίχος".
Περδικάρης: Επαγγελματικό επώνυμο, απο το ουσ. περδικάρης(παλαιοτ. περδικάριος), απο το ουσ. πέρδικα(<αρχ.πέρδιξ) και το επίθημα που δηλώνει επάγγελμα –άρης(<ελνστ. –άριος). Πρόκειται δηλαδή για τον κυνηγό περδικών, ή τον έμπορο του κυνηγιού του. Ως επώνυμο αρκετά διαδεδομένο στον ελληνικό χώρο απο παλαιότερες περιόδους.
Πολίτης: Η ετυμολογία του επωνύμου αυτού είναι προφανής. Η περίπτωση να προέρχεται από μια οποιαδήποτε πόλη, εκτός από την Πόλη, δεν είναι τόσο πιθανή επειδή δεν υπήρχε λόγος να μην σχηματιστεί το επώνυμο π.χ. Γιαννιώτης από τα Γιάννενα, Σμυρνιός από τη Σμύρνη κ.ο.κ.



ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΟ ΤΟ ΓΑΛΑ;


Γιατί στην Ελλάδα είναι ακριβό το γάλα;
H έλλειψη ανταγωνισμού και η ακριβή πρώτη ύλη (αγελαδινό γάλα) είναι οι δύο βασικές αιτίες που η χώρα μας φιγουράρει πρώτη στη λίστα ακρίβειας με τα γαλακτοκομικά προϊόντα στην Ευρωπαϊκή Ενωση. Ο Ελληνας καταναλωτής είναι καταδικασμένος να πίνει ακριβό γάλα, καθώς τόσο οι γαλακτοβιομηχανίες, όσο και οι παραγωγοί αδυνατούν (;) να ρίξουν τα κοστολόγιά τους.
Ενα λίτρο φρέσκο γάλα με 3,5% λιπαρά πωλείται στην Ελλάδα έως 1,40 ευρώ για τα επώνυμα προϊόντα - τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας είναι σαφώς φθηνότερα - όταν σε χώρες της κεντρικής Ευρώπης η τιμή κυμαίνεται από έως 0,90 λεπτά το λίτρο.
Οσες γαλακτοβιομηχανίες επιχείρησαν να μειώσουν τις τιμές βούλιαξαν τις ζημιές. Ετσι, προχωρούν σε ανατιμήσεις γιατί αντιμετωπίζουν με τη σειρά τους αυξημένα κόστη, όπως οι τιμές πρώτης ύλης, η υψηλή φορολογία, τα μεταφορικά έξοδα αφού οι μονάδες επεξεργασίας είναι απομακρυσμένες από τις ζώνες γάλακτος και οι επιστροφές από τα σούπερ-μάρκετ. Και πάλι όμως το «καπέλο» με το οποίο φθάνει το γάλα στον καταναλωτή δεν δικαιολογείται σε σχέση με τις τιμές του νωπού γάλακτος στην Ε.Ε.
Πολλοί υποστηρίζουν ότι αν «σπάσει» ο προστατευτισμός της ελληνικής νομοθεσίας που οριοθετεί τη διάρκεια ζωής του φρέσκου γάλακτος στις πέντε ημέρες και προσαρμοστεί στα ευρωπαϊκά δεδομένα όπου το φρέσκο γάλα έχει διάρκεια ζωής από 5-9 ημέρες, ενδεχομένως να μειωθούν οι επιστροφές από τα σούπερμάρκετ και να πέσουν οι τιμές.
Από την άλλη, θα είναι ορατός ο κίνδυνος για τις ελληνικές γαλακτοβιομηχανίες να αυξηθούν οι εισαγωγές, στον περιορισμό των οποίων συμβάλει η παραπάνω νομοθεσία. Τότε πραγματικά θα βλέπαμε διαφορές στην τιμή όπως συμβαίνει με τα γάλατα μακράς διαρκείας.
Η πηγή του κακού στην Ελλάδα είναι η ακριβή τιμή με την οποία προμηθεύονται οι γαλακτοβιομηχανίες την πρώτη ύλη από τους παραγωγούς. Σύμφωνα με στοιχεία της ΕΕ, το κόστος αγοράς για ένα λίτρο γάλα προς επεξεργασία στην Ελλάδα αυξήθηκε το 2012 κατά 41% σε σχέση με το μέσο όρο στην Ευρώπη. Στο τέλος Ιουλίου η τιμή παραγωγού στην Ελλάδα ήταν γύρω στα 44 λεπτά το λίτρο, όταν ο μέσος όρος ήταν στο 30 λεπτά το λίτρο. Σε μεγάλες χώρες, όπως Γερμανία, Ισπανία, Γαλλία, Ολλανδία, Ηνωμένο Βασίλειο οι τιμές παραγωγού δεν ξεπερνούν τα 33 λεπτά το λίτρο.
Η αύξηση της τιμής παραγωγού αποδίδεται στη σταθερή αυξημένη ζήτηση για ελληνικό γάλα και συγχρόνως στη δραστική μείωση του αριθμού των κτηνοτρόφων (δεν ξεπερνούν τους 4.000 σε σχέση με 10.000 πριν 10 χρόνια). Παρόλα αυτά τα περιθώρια κέρδους των Ελλήνων παραγωγών είναι πολύ μικρά.
Και αυτό γιατί κυρίαρχη μορφή κτηνοτροφίας είναι η σταβλισμένη κτηνοτροφία. Δηλαδή, επί σχεδόν δώδεκα μήνες τα εσώκλειστα ζώα σιτίζονται με πανάκριβες εισαγόμενες ζωοτροφές. Σε αντίθεση με το εξωτερικό που οι αγελάδες βόσκουν σε χορτολιβαδικές εκτάσεις χωρίς τεράστια κόστη. Παράλληλα, στην Ελλάδα, το κόστος στην τιμή παραγωγού ανεβαίνει σε σχέση με την Ευρωπαϊκή Ενωση γιατί δεν υπάρχουν οικονομίες κλίμακος.
Στην Ελλάδα κυριαρχούν οι μικρές μονάδες (έως 40 αγελάδες) ενώ στις μεγάλες χώρες της ΕΕ μια μέση κτηνοτροφική μονάδα διαθέτει πάνω από 300 αγελάδες.




ΠΗΓΗ ΒΗΜΑ

ΤΟΥΡΚΙΑ: ΤΟ ...ΕΛΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΖΕΥΓΑΡΙ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ.



Το "έλα να δεις" σε κατάστημα υποδημάτων στη Τουρκία, όπου το "αφεντικό τρελάθηκε" και πούλαγε μία λίρα το ένα ζευγάρι παπούτσια.

Ουρά τεράστια έξω από το μαγαζί και "εισβολή" μόλις άνοιξε. Το τι ακολούθησε δεν περιγράφεται.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ


  


ΠΗΓΗ...http://www.onalert.gr

Η ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΤΟΥ ΑΣ ΠΡΟΜΑΧΟΙ.


Η Ακαδημία ποδοσφαίρου του ΑΣ ΠΡΟΜΑΧΟΙ
άρχισε τους φιλικούς αγώνες, εν όψη του επίσημου
πρωταθλήματος που θα αρχίσει σε λίγες ημέρες στα 
γήπεδα των Γιαννιτσών.
Η ακαδημία περιλαμβάνει παιδιά του δημοτικού σχολείου
του χωριού και είναι υπό την αιγίδα του μεγάλου συλλόγου.
Γίνεται δουλειά σε βάθος από τους υπεύθυνους της ομάδας και ήδη πολλά ταλέντα έχουν ξεχωρίσει.
Οι γονείς των μικρών παιδιών , αλλά και όλο το χωριό έχουν αγκαλιάσει θερμά 
αυτή την πρωτοβουλία και σε λίγες ημέρες αναμένεται και η επίσημη στολή της ακαδημίας, 
χορηγία των κατοίκων.
Είναι άξιοι συγχαρητηρίων τόσο ο ΑΣ ΠΡΟΜΑΧΟΙ ,όσο και οι γονείς που ωθούν τα παιδιά στον αθλητισμό
και τους δείχνουν τον δρόμο προς την ευγενή άμιλλα και την άθληση.













ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...