Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

Ι.Μ Αγίου Ιλαριωνος

Ιερός Ναός Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη του χωριού.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη πλατείας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Νερόμυλος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πετροντούβαρο.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Σοκάκι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Ι.Μ Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Καταρράκτης.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Αγία Παρασκευή.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Φράγμα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

"Μπιτσκία".

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης .

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χορευτικός σύλλογος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εκκλησία - κοινότητα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άνοιξη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΕΝΟΣ ΧΡΥΣΟΘΗΡΑ.


Η Ελλάδα είναι ο παράδεισος των χαμένων θησαυρών. Παραμένουν θαμμένοι από την αρχαιότητα (κτερίσματα μεγάλης αρχαιολογικής αξίας), από την Τουρκοκρατία (χρυσά νομίσματα και πολύτιμα πετράδια) και από τη γερμανική κατοχή και τον ελληνικό εμφύλιο (χρυσός και λίρες). Φήμες και θρύλοι για χαμένους θησαυρούς τυλιγμένοι με πέπλο μυστηρίου κεντρίζουν τη φαντασία των «κυνηγών». Ελληνες και ξένοι Ιντιάνα Τζόουνς εφοδιασμένοι με ανιχνευτές πολύτιμων μετάλλων, φτυάρια, κασμάδες, χάρτες, εκρηκτικά και όπλα εξορμούν κάθε βράδυ για το κυνήγι του χαμένου θησαυρού, μετατρέποντας πολλές περιοχές της ελληνικής υπαίθρου σε μέρη πιο πολυσύχναστα και από κεντρικούς δρόμους πόλεων. 


Τα αντικείμενα του πόθου

Οι θησαυροί που συνήθως βρίσκονται στην Ελλάδα αποτελούνται από:

1. Αρχαία κτερίσματα, τα οποία προέρχονται από τη συνήθεια των αρχαίων Ελλήνων να θάβουν τους νεκρούς με τα προσωπικά τους αντικείμενα.

2. Τουρκικά χρυσά πεντόλιρα. Τα έκρυβαν προτού αποχωρήσουν οι τούρκοι διοικητές των απελευθερωμένων περιοχών της Ελλάδας, με την ελπίδα ότι η οθωμανική αυτοκρατορία θα ανακατελάμβανε τα χαμένα εδάφη και αυτοί θα επέστρεφαν να ξαναβρούν τα πλούτη τους.

3. Χρυσές λίρες παλαιάς κοπής της βασίλισσας Βικτωρίας, που έκρυψαν οι αντάρτες ή οι Γερμανοί. Τις λίρες έστελναν ως βοήθεια οι σύμμαχοι Αγγλοι προς τις ανταρτικές ομάδες του ΕΛΑΣ, του ΕΔΕΣ, του Ψαρρού και άλλες οι οποίες δρούσαν στην κατεχόμενη Ελλάδα. Η οικονομική βοήθεια έφθανε αεροπορικώς πάνω από τη χώρα μας και έπεφτε με αλεξίπτωτα μέσα σε ανοξείδωτα βαρελάκια. Οι ρίψεις γίνονταν τη νύχτα, με αποτέλεσμα πολλά «βαρελάκια» να χαθούν ή να πέσουν σε λάθος χέρια. Σημαντική σε όλη αυτή τη διακίνηση χρυσού ήταν και η συμβολή του ΕΛΑΝ, του ναυτικού των ανταρτών. Εκτός από το ενδεχόμενο της αιφνιδιαστικής επίθεσης του εχθρού εναντίον μιας ανταρτικής ομάδας κατά την παραλαβή του χρυσού ή του λάθους, που μπορούσε να αποτελέσει αίτια απώλειας του θησαυρού, υπήρχε πάντα και το προσωπικό κίνητρο οικειοποίησής του. Εκείνη την εποχή οι τράπεζες δεν ήταν το ασφαλέστερο μέρος για φύλαξη, γι' αυτό οι αντάρτες έθαβαν τους θησαυρούς σε μέρη από τα οποία υπήρχε η πιθανότητα να ξαναπεράσουν ή να επιστρέψουν κάποια στιγμή με ασφάλεια. Οι πιο πολλοί από αυτούς όμως δεν επέστρεψαν ποτέ, είτε γιατί εξολοθρεύτηκαν από τους Γερμανούς είτε γιατί μετά τη λήξη του πολέμου και του Εμφυλίου έφυγαν για τις χώρες του ανατολικού μπλοκ χωρίς να μπορέσουν να πάρουν τίποτε μαζί τους. Αυτοί οι άνθρωποι, όταν άρχισαν πριν από λίγα χρόνια να επιστρέφουν, έγιναν η πηγή μιας νέας μυθολογίας σχετικά με τους Ελληνες της Ανατολικής Ευρώπης. Αυτοί ήταν που έφεραν στην ελληνική «αγορά» ένα μεγάλο μέρος από τους χάρτες οι οποίοι κυκλοφορούν από χέρι σε χέρι και τόνωσαν το ενδιαφέρον του «κυνηγιού». Το 90% περίπου αυτών των χαρτών είναι πλαστοί. Η τιμή ενός καλού χάρτη έχει σχέση με την ηλικία του προμηθευτή του. Οσο πιο ηλικιωμένος είναι αυτός που πουλάει τον χάρτη τόσο υψηλότερη είναι η τιμή του. Είναι η μόνη περίπτωση στην αγορά που η αξία ενός προϊόντος ανεβαίνει ανάλογα με την ηλικία του προμηθευτή του. Η ανώτερη τιμή που μπορεί να φθάσει ένας χάρτης είναι τα 5 εκατ. δραχμές. Το πρώτο, πρακτικό τεστ αξιοπιστίας ενός χάρτη είναι η αντιπαραβολή του με τον επίσημο στρατιωτικό της συγκεκριμένης περιοχής. Οχι πως αυτό εξασφαλίζει τη γνησιότητά του, αλλά είναι το πρώτο βήμα εξακρίβωσής της. Από 'κεί και πέρα υπάρχουν διάφορες άλλες σκέψεις που πρέπει να κάνει ο ενδιαφερόμενος, καθώς πολλές φορές οι αντάρτες κατά τη σχεδίαση του χάρτη χρησιμοποιούσαν διάφορες τεχνικές για να δυσκολευτεί ο «κυνηγός» σε περίπτωση που ο χάρτης έπεφτε σε λάθος χέρια.
 


Οι SOS περιοχές

Στόχο των κυνηγών θησαυρών αποτελούν οι περιοχές με αρχαιολογικό ενδιαφέρον, όπως της αρχαίας Πελασγίας, η οποία βρίσκεται ανάμεσα στους Αγίους Θεοδώρους και στον Πτελεό Αλμυρού. Η περιοχή αυτή θυμίζει βομβαρδισμένο τοπίο: υπάρχουν πάνω από 50 τρύπες που έχουν ανοίξει οι «κυνηγοί» οι οποίοι έφθασαν κατά καιρούς. Εκεί βρίσκονται πολλοί αρχαίοι τάφοι, το μεγαλύτερο μέρος των οποίων έχει συληθεί.

Κύριος στόχος των «κυνηγών» όμως είναι οι περιοχές όπου έδρευαν ή δραστηριοποιούνταν ανταρτικές ομάδες. Τέτοιες είναι: η περιοχή της Αναύρας (Γούρας) Μαγνησίας, έδρα πολλών ανταρτικών ομάδων, της Γλύφας στη Φθιώτιδα, του Πτελεού Μαγνησίας, του Πηλίου και πιο συγκεκριμένα η περιοχή του Μοναστηριού Φλαμουρίου, το Λιτόχωρο, η Ανω και Κάτω Βροντού στον Ολυμπο ­ κάτι σαν το Ελντοράντο για τους έλληνες κυνηγούς θησαυρών. Επίσης, η παραλία Διστόμου (από εκεί ξεκίνησε η επιχείρηση ανατίναξης της γέφυρας του Γοργοποτάμου), το Ναύπλιο, ο Αργοσαρωνικός, η Σαλαμίνα, όπου λέγεται ότι έκρυψαν χρυσό κατά την αποχώρησή τους οι Γερμανοί, η Αγία Τριάδα Φθιώτιδας και ο Παγασητικός κόλπος, όπου έχουν γίνει πολλές έρευνες για την ανεύρεση ενός συμμαχικού αεροπλάνου για το οποίο υπάρχει η φήμη ότι καταρρίφθηκε από γερμανικά αντιαεροπορικά ενώ μετέφερε χρυσό.
 


Τα πιο συνηθισμένα «σημάδια»

Συνήθως στην περιοχή όπου θεωρητικά μπορεί να βρίσκεται ο θησαυρός υπάρχουν συγκεκριμένα σημάδια, όπως: πηγές νερού, κάποιο μεγάλο δέντρο, ένα μικρό ξωκλήσι, σπηλιές των οποίων η είσοδος έχει σφραγιστεί, δυο-τρεις μικροί λόφοι. Τέτοια σημεία επέλεγαν οι αντάρτες για να είναι πιο σίγουροι πως όταν θα επέστρεφαν θα αναγνώριζαν πιο εύκολα το μέρος. Αυτή η μέθοδος όμως έχει δημιουργήσει πολλά προβλήματα στους «κυνηγούς», αφού το τοπίο στις περισσότερες περιοχές έχει αλλάξει. Ο μεγάλος πλάτανος μπορεί να έχει καεί, το ξωκλήσι να έχει γκρεμιστεί και οι λόφοι να έχουν ισοπεδωθεί για να γίνουν αυτοκινητόδρομοι. Ακόμη και το βάθος στο οποίο υποτίθεται ότι έχει κρυφτεί ο θησαυρός μπορεί να έχει αλλάξει. Π.χ., το ένα μέτρο μπορεί να έχει γίνει 50 πόντοι ή 5 μέτρα. Καλό σημάδι για τους κυνηγούς θεωρείται η παρουσία φιδιών στην περιοχή γιατί, σύμφωνα με τη μυθολογία στην οποία πιστεύουν απόλυτα, τα φίδια είναι οι φυσικοί φύλακες του χρυσού.
 


Ο κώδικας του χρυσοθήρα

* Ολα ξεκινούν από έναν μύθο, έναν θρύλο, μια φήμη, που πρέπει να ταιριάζει κατ' αρχήν με τη γεωγραφία του χώρου στον οποίο αναφέρεται.

* Αν δεν σκάψεις πολύ, δεν βρίσκεις. Δεν μπορείς να αγνοήσεις καμιά πληροφορία, σκάβεις σε κάθε υπόδειξη του μηχανήματος, του ραβδοσκόπου ή άλλου «ειδικού».

* Μόνο ένας τρόπος εξασφαλίζει σχετική σιγουριά στην ανεύρεση του χρυσού: η παρουσία στην ομάδα ανθρώπου που συμμετείχε στην «ταφή» του θησαυρού.

* Τα νομίσματα είναι συνήθως θαμμένα σε μικρό βάθος. Γιατί, λόγω των πιθανών συνθηκών μάχης ή των συνθηκών υποχώρησης από μια περιοχή, δεν υπήρχε πολύς χρόνος για επιμελές θάψιμο. Τις περισσότερες φορές μπορούσαν να σκάψουν μόνο τη νύχτα όταν σταματούσε η μάχη και μόνο για λίγες στιγμές. Οχι μόνο για να μην τους δουν οι εχθροί, αλλά και για να μην τους δουν ακόμη και οι «δικοί τους».

* Ενθαρρυντικό δείγμα είναι ο εντοπισμός κενού από το μηχάνημα. Κενό μπορεί να σημαίνει τάφος.

* Οι έρευνες με μηχάνημα κοντά σε ποτάμι δεν είναι πάντα αξιόπιστες. Το μηχάνημα εντοπίζει τη χρυσή άμμο των ποταμών αλλά και το ίδιο το υπόγειο νερό ως μέταλλο.

* Σύμφωνα με την «ανθρωπογεωγραφία» των ίδιων των «κυνηγών», οι περισσότεροι χρυσοθήρες προέρχονται από τον χώρο των γιατρών και των δικηγόρων, γιατί αυτοί μπορούν να παίξουν και τον ρόλο του «επενδυτή», του ανθρώπου που μπορεί να χρηματοδοτήσει μια ερευνητική αποστολή με τον εξοπλισμό της. Πάντα χρειάζεται ένα αρχικό κεφάλαιο για να ξεκινήσει μια οργανωμένη αποστολή.

* Πολλές φορές ο θησαυρός μπορεί να είναι παγιδευμένος με εκρηκτικά από τον ίδιο τον άνθρωπο που τον έθαψε. Σ' αυτή την περίπτωση οποιοσδήποτε άλλος φθάσει στον θησαυρό μπορεί να αντιμετωπίσει μια οδυνηρή έκρηξη. Σύμφωνα με τη μυθολογία των «κυνηγών», έτσι εξηγείται και το γεγονός ότι αρκετές φορές όταν υπάρχει πυρκαϊά σε δάσος το ρεπορτάζ αναφέρει ότι «ακούστηκαν εκρήξεις» κατά τη διάρκειά της.

* Σχεδόν πάντα μαζί με τον θαμμένο θησαυρό υπάρχει θαμμένο και στρατιωτικό υλικό (κάποιο πολυβόλο με σφαίρες, κάποιο τυλιγμένο σε μαντίλι πιστόλι με γεμιστήρα), έτσι ώστε αυτός που ξέρει να έχει την υπεροπλία τη στιγμή που ανακαλύπτεται ο θησαυρός και το πλεονέκτημα έναντι των συντρόφων του σε περίπτωση που στραβώσει κάτι τη στιγμή της ανακάλυψης. Η μοιρασιά, όταν φθάσεις στον στόχο, δεν ξέρεις ποτέ τι σου επιφυλάσσει.
 


Τα αξεσουάρ του «κυνηγού»

Ραβδοσκόποι, άνθρωποι που διαθέτουν το χάρισμα του εντοπισμού πολύτιμων μετάλλων. Ντόπιοι, πρακτικοί ανιχνευτές οι οποίοι με τη βοήθεια μιας ξύλινης διχάλας ή ενός χάλκινου ελάσματος μπορούν να εντοπίσουν πολύτιμα μέταλλα και θησαυρούς. Η ραβδοσκοπία είναι μια από τις αρχαιότερες μεθόδους, ευρύτερα διαδεδομένη τα παλαιότερα χρόνια, αλλά τον τελευταίο καιρό με την είσοδο και τη νομιμοποίηση των σύγχρονων μηχανημάτων έχει περάσει σε τρίτο ρόλο. Ακόμη και μέντιουμ χρησιμοποιούνται από τους χρυσοθήρες για τον εντοπισμό του θησαυρού. Το μέντιουμ μεταφέρεται στον χώρο όπου πιθανόν βρίσκεται ο θησαυρός και προσπαθεί με αυτοσυγκέντρωση ή υπνωτισμό να εντοπίσει το σημείο ­ η έσχατη μέθοδος για τον «άρρωστο» χρυσοθήρα που έχει εξαντλήσει όλες τις άλλες λογικές μεθόδους.

Πιο λογική μέθοδος από το μέντιουμ είναι o εξοπλισμός με σύγχρονα μηχανήματα ανίχνευσης, όπως ο ­ στρατιωτικού τύπου ­ ανιχνευτής Γκάρετ με τις σειρές 1, 2, 3 και 4. Λειτουργεί με χρησιμοποίηση υπερήχων οι οποίοι κατευθύνοονται από το μηχάνημα πάνω στο χώμα, αντανακλώνται από τα μέταλλα του υπεδάφους και επιστρέφουν. Θεωρείται ένα από τα πλέον αξιόπιστα μηχανήματα ανίχνευσης μετάλλων, αλλά και αυτό έχει τις φανερές αδυναμίες του, όπως το γεγονός της μικρής εμβέλειας σε βάθος (70 πόντοι), του μικρού πεδίου σάρωσης του γύρω χώρου (4 μέτρα), η αδυναμία του να ξεχωρίσει χρυσές λίρες από τενεκέ και το ότι επηρεάζεται από την υγρασία του εδάφους. Αλλα μηχανήματα είναι τα λεγόμενα «μαγνητικά». Είναι αμερικανικής προελεύσεως, έχουν τη μορφή τετράγωνου κουτιού με κεραίες ή με οθόνη και καλύπτουν την περιοχή από απόσταση. Είναι τα πιο σύγχρονα και ακριβά και στην πραγματικότητα αυτά με τις μικρότερες δυνατότητες.
 
Οι κακές συναντήσεις


Οταν συναντηθούν δύο ομάδες «κυνηγών», τρία ενδεχόμενα μπορούν να συμβούν: να αναμετρηθούν με όπλα, να συνεργαστούν για την ανεύρεση του θησαυρού ή να συνεργαστούν και να αλληλοσκοτωθούν στη μοιρασιά. Ακόμη, ίσως γίνει αντιληπτή η ομάδα από έναν άσχετο αλλά πονηρό βοσκό, ο οποίος μπορεί είτε να παρακολουθήσει και να «καρφώσει» στις αρμόδιες αρχές είτε να περιμένει ώσπου να ανακαλύψει η ομάδα τον θησαυρό και να κάνει ο ίδιος τη μοιραία κίνηση. Γιατί μια νύχτα συνήθως δεν φτάνει για να βγει στο φως όλος ο θησαυρός. Την πρώτη νύχτα κυρίως γίνεται ο εντοπισμός. Στη διάρκεια της ημέρας ο «πονηρός» έχει πάει και έχει «ψειρίσει» όλο το πακέτο.




ΠΗΓΗ...http://koziakas.forumotion.com

ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ "ΣΚΟΠΙΑ 2014".ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΟΛΗ Η ΑΠΑΤΗ!!!


Μη χάσετε το βίντεο που ακολουθεί, ένα ρεπορτάζ της Βουλγάρικης τηλεόρασης για την "αλυτρωτική τρέλα" που επικρατεί στα Σκόπια..
Ένα "καλό όσο και απλό μάθημα", συγκρότησης φυσικών συμμαχιών.

Μέσα από ένα εμπεριστατωμένο ρεπορτάζ 20 λεπτών, ο βουλγαρικός τηλεοπτικός σταθμός «BTV», παρουσίασε τη μεθοδευμένη προσπάθεια της κυβέρνησης Γκρούεφσκι στα Σκόπια, να αλλάξει την ταυτότητα των κατοίκων της χώρας στο πλαίσιο ενός σχεδίου «αποσλαβοποίησης» με ...
την οικειοποίηση ιστορικών προσωπικοτήτων τόσο της αρχαίας Ελλάδας, όσο της μεσαιωνικής και νεώτερης Βουλγαρίας.

Στο ρεπορτάζ μιλούν οι κορυφαίοι υποστηρικτές και εκφραστές της «αρχαιομακεδονοποίησης» της χώρας, όπως ο αρχιτέκτονας τους φαραωνικού σχεδίου «Σκόπια 2014» που έχει μετατρέψει την πρωτεύουσα σε Disneyland, καθώς και ο ακαδημαϊκός Μπλάζε Ριστόφσκι «πατέρας» της αμφιλεγόμενης «μακεδονικής εγκυκλοπαίδειας» που το 2009 είχε προκαλέσει ποικίλες αντιδράσεις με αποτέλεσμα να αποσυρθεί.

Στους επικριτές του «αρχαιομακεδονισμού» ο πρώην πρωθυπουργός Λιούπτσο Γκεοργκιέφσκι και ο αρχιτέκτονας Μιροσλάβ Γκρίτσεφ, σχεδιαστής της σημερινής σημαίας των Σκοπίων.








ΠΗΓΗ...http://periergaa.blogspot.gr

ΦΩΝΗ ΟΡΓΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ:"ΑΦΗΣΤΕ ΜΑΣ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ" !!!!!!



Ο Παλμός των Καρκινοπαθών σε συνεργασία με τον Σύλλογο Νεφροπαθών Κέρκυρας, τον Σύλλογο Μεσογειακής Αναιμίας, τον Σύλλογο ΑΜΕΑ Κέρκυρας...

αλλά και όλους τους άλλους ασθενείς του νησιού μας, οργανωμένους ή όχι, ενόψει και της διαμορφωθείσας κατάστασης στην υγεία, την Δευτέρα 10/09/2012 θα προβεί σε σιωπηλή συγκέντρωση διαμαρτυρίας, ώρα 11.00 πμ στην πλατεία Δημαρχείου Κέρκυρας, προκειμένου να εκφραστούν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε και ειδικότερα :

α) Η ολική έλλειψη φαρμάκων από 01 Σεπτεμβρίου εξαιτίας της οποίας η ζωή όλων των ασθενών τίθεται σε άμεσο κίνδυνο και
 β) η οικονομική εξαθλίωση που αντιμετωπίζει κάθε οικογένεια που έχει έστω και έναν ασθενή. ΔΕΝ ζητάμε ελεημοσύνη, ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ την δίκαιη αναγνώριση της προσφοράς μας στον τόπο και στην πατρίδα μας και την άμεση επίλυση των προβλημάτων αυτών.
 ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ την κατοχύρωση της ατομικής μας ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ . 
Είναι πλέον καιρός να ακουστεί και η δική μας φωνή ως ισότιμοι πολίτες αυτής της χώρας.
 Η λύση της κατάστασης αυτής είναι θέμα Υπουργού και Φαρμακοποιών και σε καμία περίπτωση δεν αφορά εμάς τους ασφαλισμένους ασθενείς. 
Καλούμε όλους τους ασθενείς που έχουν την δυνατότητα, να έρθουν στην πλατεία Δημαρχείου. Καλούμε τους συμπολίτες μας να μας συμπαρασταθούν με την παρουσία τους και να διαμαρτυρηθούν μαζί μας.
 ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ Η ΦΩΝΗ ΜΑΣ


Τηλέφωνο επικοινωνίας
6999458540
Φιλιππίδης Μανώλης.
FACEBOOK...https://www.facebook.com/events/134080440070870/

ΕΝΑ "ΜΙΝΙ" ΠΥΡΗΝΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Η NASA!


Ένας πυρηνικός πόλεμος θεωρείτε  βλαβερός για το περιβάλλον και τους ανθρώπους, ωστόσο σύμφωνα με έρευνες των...
επιστημόνων της NASA ένας πόλεμος με εκατό βόμβες, παρακαλώ, σαν αυτές τις Χιροσίμα θα μπορούσε να προκαλέσει ψύχος στον πλανήτη έτσι ώστε να επανέλθει. 

Σύμφωνα με την έρευνα ένα εκατομμύριο μετρικού τόνου σε μαύρο άνθρακα θα παρασύρονταν στο χαμηλότερο τμήμα της ατμόσφαιρας, δημιουργώντας..παγκόσμια ψύξη!  

 Ενώ ένας μεγάλος πυρηνικός πόλεμος θα δημιουργούσε παγκόσμια ψύξη καταστροφική για το περιβάλλον, εξ' ου και ο όρος «πυρηνικός χειμώνας», εντούτοις μιας μικρής κλίμακας πόλεμος με πυρηνικά θα ήταν σωτήριος στο πρόβλημα της υπερθέρμανσης του πλανήτη.  


 Βεβαίως υπάρχει και η άλλη όψη του νομίσματος,καθώς ένας τέτοιος πόλεμος θα μπορούσε να προκαλέσει τεράστιες αλλαγές στον πλανήτη και ακραία καιρικά φαινόμενα, ενώ οι καλλιέργειες θα αντιμετώπιζαν πρόβλημα κυρίως λόγω της μείωσης των βροχοπτώσεων κατά 10%.  
 Έτσι και αλλιώς η μείωση του πληθυσμού της γης είναι το ζητούμενο !     


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

 

RHCP: ΗΤΑΝ ΤΕΛΙΚΑ Η ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ Η ΑΔΙΚΑ ΠΗΓΑΝ 75.000 ΘΕΑΤΕΣ?


Όλα όσα είδαμε και θυμόμαστε από τη χθεσινή συναυλία των RHCP στην Αθήνα.

"Μία μέρα κάπου το 1978, γύρισα σπίτι μου και βρήκα ένα παιδί μπροστά στην πόρτα μου να παίζει τρομπέτα. Ήταν περίπου 14 και ήταν... πολύ καλός, οπότε και τον κάλεσα μέσα. Παίζω πιάνο και κιθάρα και για λίγο παίξαμε μαζί.... 
  
Το όνομά του ήταν Michael. Λίγες μέρες αργότερα έφερε μαζί του τον φίλο του Anthony και άραξε, ενώ εγώ και ο Michael τζαμάραμε. Ανακάλυψαν το μπονγκ μου και την ακούσαμε και φτιάξαμε μαζί μουσική. Αυτό γινόταν για κανά χρόνο μέχρι που μετακόμισα.


Δεν τους ξαναείδα μέχρι που πέρασαν πολλά χρόνια. Ο Michael είχε αλλάξει το όνομα του σε Flea και άφησε την τρομπέτα για το μπάσο. Ήταν οι Red Hot Chili Peppers". Αυτή την ιστορία μπορείς να τη βρεις να κυκλοφορεί ελεύθερη στο internet και ανήκει σε ένα παλιό φίλο του Flea και του Kiedis.

O λόγος που την ξέθαψα είναι γιατί όταν το βράδυ της Τρίτης (4/9), στις δέκα παρά κάτι το βράδυ, ανέβηκαν στη σκηνή του OAKA νόμιζα ότι βλέπω μπροστά μου αυτούς τους πιτσιρικάδες του τότε (με λίγα πιασίματα παραπάνω γύρω από την κοιλιά), από την τιμημένη Καλιφόρνια, να τζαμάρουν μαζί με τους άλλους δύο κολλητούς τους, Chad και Josh.

Μπροστά σε ένα γεμάτο στάδιο. Με περίπου 75.000 κόσμο από κάτω. Λένε ότι ένα καλό πάρτυ είναι αυτό το πάρτυ, που την επόμενη μέρα προσπαθείς να θυμηθείς τι έγινε και δεν θυμάσαι παρά μόνο στιγμές.

Ε, λοιπόν αυτό έχω πάθει τώρα. Μην με ρωτήσεις ποια και πόσα τραγούδια έπαιξαν. Δεν θυμάμαι να σου πω. Ίσως μετά από λίγο στύψιμο μνήμης να θυμηθώ πώς ξεκίνησαν με το Monarchy of Roses και κάπου στο τέλος τα έδωσαν όλα με το Give it Away


Red Hot Chili Peppers-- Californication  Live... από ifon242

Σίγουρα ακούστηκε το Can't Stop, το Under the Bridge, το Dani California, το By the Way και ένα τσουβάλι ακόμα επιτυχίες τους. Και αυτό ήταν ωραίο. 
Γιατί όταν μία μπάντα βγάζει καινούργιο άλμπουμ, αυτό θέλει να προωθήσει και αυτό τραγουδά - κάτι που δεν έκαναν οι RHCP και έτσι μας έστειλαν στο κρεβάτι με το χαμόγελο του Τζόκερ στα χείλη και με ένα ελαφρύ πόνο στον αυχένα από το πολύ headbunging (αλήθεια, ο Flea πρέπει να έχει προπονήσει καλά τον αυχένα του τόσα χρόνια).

Αν τώρα κάποιοι από το κοινό θεώρησαν το playlist φτωχό, θα τους πρότεινα να πηγαίνουν μόνο σε συναυλίες των James και των Prodigy.

 Όσο αφορά τώρα ένα ένα τα μέλη τη μπάντας, ο Flea και τα λιλά μαλλιά του είχαν αναλάβει το ρόλο του frontman. Ήταν αυτός που έδινε τον παλμό, που περπατούσε στα χέρια, που φώναζε πόσο μας αγαπά, που έδειξε πόσο πολύ εντύπωση του έκανε που σε μία χώρα, η οποία πάσχει από οικονομική κρίση η μπάντα του κατάφερε να τιγκάρει ένα στάδιο, που είπε στον Anthony "είσαι ένας γ@μ$^!ς Έλληνας θεός" (για να του απαντήσει εκείνος "είμαι μία Ουγγαρέζα θεά").

Red Hot Chili Peppers -- By The Way  Live Athens... από ifon242


Ο Kiedis από την άλλη είχε το ύφος ντίβας. Χοροπήδαγε και τα έσπαγε επί σκηνής, αλλά θυμήθηκε να πει δύο λόγια (εκ των οποίων και ένα "ευχαριστώ πολύ") στο κοινό στο τέλος της συναυλίας. Αλλά χαλάλι του, του τα συγχώρησα όλα μόλις τον είδα να φιλάει το μωρό του λίγο πριν βγει για το encore.


O πιτσιρικάς ο Josh Klinghoffe ήταν κάτι παραπάνω από καλός - αν και την έβγαλε όλη την συναυλία καθιστός, λόγω χτυπήματος στο πόδι, και δεν κατάφερε να βγάλει το Dosed. Πέστε να φάτε, αλλά είναι άξιος αντικαταστάτης του Frusciante και οι υπόλοιποι τρεις φαίνεται να του το αναγνωρίζουν αφού του έδωσαν πολύ χώρο για να δείξει τι κάνει με την κιθάρα του .

Για τον Smith τι να πούμε; Πέρα του ότι είναι ο δίδυμος αδερφός του Will Ferrell. Τα ντραμς του πήραν φωτιά (μεταφορικά μιλώντας - δεν είχα πάρει κάτι), κατέβηκε να δώσει χέρια με το κοινό και πέταξε στο τέλος τις μπαγκέτες του.



Ό,τι περίμενα να δω το είδα και έμεινα ικανοποιημένη (αν έλειπαν και τα support γκρουπ θα είχα έρθει σε οργασμική ευτυχία). Αν είσαι και celebrity hunter και για σένα είχε ο μπαξές, μιας και η συναυλία είχε διάφορα φυντάνια του εγχώριου star system.
Βέβαια για όλα αυτά πάντα υπάρχει και η άλλη άποψη, την οποία μπορείς να τη δεις στο twitter με το hashtag RHCP ή να την ακούσεις από κάποιους μεγαλύτερους (που κυρίως έχουν ένα κόλλημα με τον Frusciante). Αλλά ας κλείσουμε ειρηνικά αυτή τη διαμάχη, για το αν περάσαμε όμορφα ή όχι.


ΠΗΓΕΣ...
http://www.cosmo.gr/

ΕΒΡΑΙΟΣ ΡΑΒΙΝΟΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΑΠΟ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ.


Καταγγελία για ρατσιστική επίθεση σε Εβραίο Ραβίνο από οπαδούς του ΠΑΟΚ

Το γύρο του κόσμου κάνει η ρατσιστική επίθεση που δέχτηκε Εβραίος Ραβίνος από οπαδούς που έφεραν τα χαρακτηριστικά του ΠΑΟΚ στην Αυστρία λίγο πριν την έναρξη του επαναληπτικού του «Δικέφαλου» με την Ραπίντ Βιέννης, την περασμένη Πέμπτη. Σύμφωνα με τις καταγγελίες του Ραβίνου οι οπαδοί του ΠΑΟΚ του επιτέθηκαν με αντισημιτικά και χιτλερικά συνθήματα.

Επιπλέον καταγγέλλει την «υφέρπουσα ανοχή» της αυστριακής αστυνομίας, στο περιστατικό. Σύμφωνα με τις καταγγελίες, o ραβίνος δέχτηκε λεκτική κακοποίηση από οπαδούς που μιλούσαν γερμανικά αλλά φορούσαν φανέλες του ΠΑΟΚ, και η αστυνομία δεν έκανε τίποτα.

Οι οπαδοί φώναζαν «Έξω οι Εβραίοι» και χαιρετούσαν ναζιστικά, κάτι που θεωρείται έγκλημα στην Αυστρία, όμως όταν εκείνος διαμαρτυρήθηκε οι αστυνομικοί του συνέστησαν να ηρεμήσει, λέγοντας «Έλα, είναι απλώς ποδόσφαιρο».

Η αυστριακή αστυνομία ξεκίνησε σύμφωνα με τον Guardian έρευνα, ενώ ο Oskar Deutsch, επικεφαλής της εβραϊκής κοινότητας της Αυστρίας - η οποία έχει συρρικνωθεί σε περίπου 9.000 άτομα από περίπου 200.000 πριν από την προσάρτηση το 1938, της χώρας στη ναζιστική Γερμανία – υποστήριξε ότι αυτό ήταν ένα ακόμη σημάδι ότι ο αντισημιτισμός στην Αυστρία είναι σε έξαρση. 

Το Simon Wiesenthal Center, οργάνωση που μάχεται τον αντισημιτισμό, έστειλε επιστολή στο Υπουργείο Εσωτερικών της Αυστρίας εκφράζοντας την αγανάκτησή του για το περιστατικό. «Η επιβολή του νόμου δεν μπορεί να είναι ουδέτερη απέναντι σε ένα έγκλημα μίσους» σημείωσε ο Shimon Samuels, διευθυντής του Κέντρου για τις διεθνείς σχέσεις.

Το υπουργείο Εσωτερικών της Αυστρίας δεν έχει κάνει μέχρι στιγμής κάποιο σχόλιο.





ΠΗΓΗ...http://www.ramnousia.com

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΩΓΟΥ. "ΑΠΡΟΘΥΜΟ ΕΙΔΩΛΟ".

Magnify Image
Γιατί μετά από τόσα χρόνια η ρηξικέλευθη περίπτωση της Κατερίνας Γώγου προκαλεί το ενδιαφέρον; Είναι ένα ποιητικό σύμβολο της πιο ζόρικης και αθώας εποχής των Εξαρχείων ή μια γυναίκα που χάθηκε μέσα της, καταλήγοντας ηττημένη και μόνη - είδωλο με το στανιό; Ένα ντοκιμαντέρ κι ένα CD με μελοποιημένα ποιήματά της που ετοιμάζονται αυτή την περίοδο είναι αφορμή να ξανακοιτάξουμε μια ζωή που ξεχώρισε.
ΤΟΥ ΘΟΔΩΡΗ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ.
Την πρωτοείδα στα Εξάρχεια πυροβολημένος έφηβος αρχές δεκαετίας του ’80. Η μικροκαμωμένη μα επιβλητική εκείνη μαυροντυμένη γυναίκα με τα μαλλιά καρφάκια, το αυτοκόλλητο στα δάχτυλα τσιγάρο και με μια ενδημική, θα ’λεγες, πίκρα αποτυπωμένη στο πρόσωπό της, ακόμα κι όταν χαμογελούσε -ένα χαμόγελο τραχύ, μα θελκτικό σαν χειμωνιάτικη λιακάδα-, με είχε εντυπωσιάσει επειδή, επιπλέον, έμοιαζε οικεία φιγούρα. «Η Κατερίνα Γώγου είναι, ρε!», μου σφύριξαν κι εγώ συνειδητοποίησα ότι ναι, ήταν πράγματι το τρελοκόριτσο από τα Χτυποκάρδια στο Θρανίο και το Ξύλο βγήκε απ’ τον Παράδεισο. Απίστευτο μου φαινόταν. Ναι, η Γώγου, που μαζί με τον Παύλο Σιδηρόπουλο και τον Νικόλα Άσιμο συνιστούσαν αυτό που αργότερα καθιερώθηκε ως η «καταραμένη Αγία Τριάδα» των Εξαρχείων. Ήδη η Κατερίνα στο Βαρύ Πεπόνι (1977) και στην Παραγγελιά του Τάσιου (1980), που μελοποίησε ο Κυριάκος Σφέτσας, είχε αφήσει μίλια πίσω την σκερτσόζα υπηρετριούλα-μασκότ της Φίνος Φιλμ.

Ασυμβίβαστη παιδιόθεν, φόρα παρτίδα μια ζωή, σε κέρδιζε αμέσως με την αμεσότητα και την ντομπροσύνη της. Με τις πρώτες της ποιητικές συλλογές, Τρία κλικ αριστερά (1978, εκδόθηκε και στο Σαν Φρανσίσκο με τη μεσολάβηση του Νάνου Βαλαωρίτη), Ιδιώνυμο (1980) και Ξύλινο Παλτό (1983), όλες στον Καστανιώτη, αναγορεύεται σε μούσα του αθηναϊκού underground: «Πώς τσούκου τσούκου / αργά, μεθοδικά μας αλλοιώνουνε / και καθορίζουνε τη στάση μας στη ζωή / από το στυλ της καρέκλας»...
Στίχοι-ξυραφιές, λέξεις-προσάναμμα για εξεγέρσεις κοινωνικές και υπαρξιακές, ποιήματα όπου πρωταγωνιστούν αντάρτες, αλήτες, τζάνκια, ποινικοί, πόρνες, τραβεστί, άνεργοι, λούμπεν προλετάριοι, κυνηγημένοι μετανάστες, υποψήφιοι εργαζόμενοι που «τους κοιτάνε στα δόντια σαν άλογα». Καταπίεση, καταστολή, αλλοτρίωση, κενότητα, δημαγωγία, υποκρισία, κυνισμός, εικόνες από ένα μέλλον ζοφερό, αμείλικτο, εφιαλτικό, που ακουγόταν τότε επιστημονική φαντασία, αλλά που σήμερα μοιάζει να είναι η νέα πραγματικότητα. Και από δίπλα το «αντίδοτο» - η πίστη στη ζωή, στο όνειρο, στον άνθρωπο, στον καλύτερο κόσμο που θα σαρώσει θριαμβευτής τα ερείπια του παλιού. Το λογοτεχνικό κατεστημένο φρικιά, ο ψαγμένος νέος κόσμος τη λατρεύει. Κοντά στην ποίηση, ο ακτιβισμός. Το ’79 καταφθάνει στο «απαλλοτριωμένο» νεοκλασικό της Βαλτετσίου με ένα ογκώδες μαγνητόφωνο ανά χείρας και μιξάρει το «σάουντρακ» της πρώτης αθηναϊκής κατάληψης, το ’81 συνδιοργανώνει στο Σπόρτινγκ μεγάλη συναυλία «κατά της κρατικής καταστολής», το ’83 βγάζει με τον Κάιν την ιστορική, πλέον, αφίσα «Οι μπάτσοι πουλάνε την ηρωίνη», το ’86 μηνύει τον τότε αρχηγό της Αστυνομίας Νίκωνα Αρκουδέα για ξυλοδαρμό από τα ΜΑΤ σε κάποια διαδήλωση. Την έβλεπες συχνά εκείνα τα ανήσυχα μα τόσο αθώα, ακόμα, χρόνια στα μπαράκια, τα καφέ και τα βιβλιοπωλεία πέριξ της πλατείας, σε συνελεύσεις, πορείες, καταλήψεις και λοιπές δραστηριότητες του «χώρου», συμπαραστάτη και μάρτυρα υπεράσπισης σε πολλές δίκες αντιεξουσιαστών, όπου συνήθιζε να πηγαίνει φορώντας μαύρο μπερέ με κόκκινο αστέρι. Συνελήφθη και ανακρίθηκε επανειλημμένα, μέχρι καταζητούμενη βρέθηκε ως δήθεν συνεργός σε δολοφονία (1991). Δεν χαμπάριαζε Χριστό, εννοείται - δεν τη λέγανε τυχαία «σαλεμένη».

Μέχρι επιστολές στις εφημερίδες έστελνε, υπερασπίζοντας δημόσια κατηγορούμενους ως τρομοκράτες, όπως ο Γιάννης Πετρόπουλος και ο Κυριάκος Μαζοκόπος (1991). Ναι, είχε παθιαστεί με την πολιτική, μολονότι το αλκοόλ και αργότερα η πρέζα αποδείχτηκαν, στην πορεία, μεγαλύτερα πάθη. Έντονα ζούσε και τους έρωτές της, συχνά με την ίδια αυτοκαταστροφική τάση που τη διέκρινε γενικότερα.

Αλκοόλ, ουσίες, πολιτικές, υπαρξιακές και συναισθηματικές εντάσεις, φίλοι μαύρα πουλιά, φίλες σύρματα τεντωμένα, μια οικογενειακή τραγωδία σε εξέλιξη - το μπλέξιμο της κόρης της με την ηρωίνη, στην οποία από ειρωνεία της τύχης τελικά ενέδωσε κι εκείνη, προσπαθώντας να «ξεκολλήσει» τη Μυρτώ. Με όλη τη λατρεία του κόσμου που είχε διαλέξει να ζει, το ανικανοποίητο εξακολουθούσε να την τυραννά και το φάντασμα της μοναξιάς, «ακονισμένο τσεκούρι στα χέρια μας» καθώς έγραφε, τσεκούρι βέβαια δίκοπο, δεν έπαυε να την τρομάζει. Άρχισε να επισκέπτεται ψυχιάτρους, «κινούμενη άμμος πια η ζωή μου», έλεγε. Και πράγματι έσβησε μόνη στις 3 Οκτωβρίου 1993 ύστερα από ένα μοιραίο κοκτέιλ ψυχοφαρμάκων και αλκοόλ. Τη βρήκαν την επομένη στο τελευταίο σπίτι της στον Κεραμεικό. Ήταν μόλις 53. Είχαν ήδη προηγηθεί Άσιμος και Σιδηρόπουλος - οι τρεις τους πρόλαβαν να συνεργαστούν μία και μοναδική φορά στον κύκλο τραγουδιών «Ράγκα-Παράγκα» του Ανδρέα Ταρνανά (1986).

Την ίδια περίοδο, αρχές δεκαετίας του ’90, φαινόταν να σβήνει σιγά-σιγά και ο θρύλος των Εξαρχείων. Η πολιτικοποίηση και η αμφισβήτηση υποχωρούσαν γοργά μπρος στην παραζάλη του φτηνού νεοπλουτισμού, του καταναλωτικού ευδαιμονισμού και της δανεικής ντόλτσε βίτα. Άνθρωποι σαν την Κατερίνα όμως δεν είχαν αυταπάτες, ψυχανεμίζονταν τα γυρίσματα των καιρών. Ώσπου το παραφουσκωμένο γαλανόλευκο μπαλόνι έσκασε παταγωδώς: Δύο δεκαετίες μετά η Αθήνα βρίσκεται στο επίκεντρο της σοβαρότερης μεταπολεμικής κρίσης στην Ευρώπη. Αστυνομία παντού κι ασφάλεια πουθενά, οι πορείες, οι ταραχές και τα επεισόδια είναι ρουτίνα, η Χρυσή Αυγή έγινε κοινοβουλευτικό κόμμα. Τα αναγεννημένα Εξάρχεια -διόλου αθώα μήτε κι εκείνα πια- βρίσκονται ξανά στο μέτωπο του πυρός, έχοντας γίνει ξακουστά διεθνώς μετά τον φόνο του 16χρονου Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου και τις μέρες φωτιάς που ακολούθησαν, προαναγγέλλοντας την καθολική χρεοκοπία μιας χώρας. Οι νέοι οργισμένοι φλερτάρουν ξανά με την πολιτική, τα ποιήματα-χειροβομβίδες της Κατερίνας συζητιούνται και διαβάζονται περισσότερο από ποτέ. Έγιναν προφητείες και συνθήματα στους τοίχους, στοιχειώνουν το Ίντερνετ. H μορφή της κόσμησε πέρσι αφίσα με τις «εκατό λιρέτες Εξαρχείων», άρθρα, μελέτες, εκδόσεις και ταινίες φτιάχνονται γι’ αυτή σε καιρούς ζόρικους, που αναζητούν απελπισμένα ήρωες και αγίους. «Άλλοι μακρινοί καιροί που θα ξαναγυρίσουν / το ύστατο Αλληλεγγύης SOS ν’ αποκρυπτογραφήσουν», έγραφε στους Απόντες το 1986. Η γραφή της, που άλλοτε μοιάζει επαναστατικό μανιφέστο, άλλοτε μπιτ παραλήρημα, άλλοτε πάλι πανκ χαϊκού, ωμή και ακραία για πολλούς τότε, ταιριάζει λες γάντι στο εσχατολογικό κλίμα των δυσοίωνων τούτων ημερών.
Ποια ήταν, τελικά, η Κατερίνα Γώγου; Η στρατευμένη επαναστάτρια, η αναρχική Παναγία, η φλογερή ηρωίδα της εξαρχειώτικης μυθολογίας; Μήτε που θα ήθελε τέτοιες δόξες κι ας γύρευε να της δοθεί «το όραμα της δύναμης του Αδύνατου»: «Εκείνο που φοβάμαι πιο πολύ είναι μη γίνω ποιητής», έγραφε. Ή μήπως ήταν μια ιδιότροπη, εγωπαθής προσωπικότητα που επιδίωξε στα σαράντα της να γίνει στα Εξάρχεια η σταρ που δεν έγινε ποτέ στον ελληνικό κινηματογράφο, όπως της καταλογίζουν άλλοι; Τίποτε από αυτά ή και όλα αυτά μαζί. Η μυθοποίηση σε απογυμνώνει από χαρακτηριστικά, αγωνίες, επιθυμίες, σκιάζει αιτίες κι αφορμές, κραδαίνει μόνο σαν λάφυρο τις δημιουργίες σου. Προσωπικά θα τη θυμάμαι ως έναν δύσκολο, βασανισμένομα προικισμένο, γενναιόδωρο άνθρωπο, που προκαλούσε ανοιχτά τους δαίμονες μέσα και γύρω της, διακηρύσσοντας πως είναι μοίρα και χρέος μας να την αλλάξουμε τη ζωή, «παρ’ όλα αυτά, Μαρία».



ΠΗΓΗ...http://www.lifo.gr

Ο ΠΑΓΩΤΑΤΖΗΣ ΚΑΙ Ο ΑΕΡΙΤΖΗΣ.


Ο παγωτατζής και ο αεριτζής
Πώς μια μικρή επιχείρηση δείχνει τον μοναδικό τρόπο για την επιχειρηματική επιβίωση στην Ελλάδα.ΤΟΥ ΣΤΑΘΗ ΧΑΙΚΑΛΗ.







Θα σταθώ σε δυο ιστορίες του καλοκαιριού. Λίγα λόγια μόνο θα πω για την πρώτη. Αυτός και η γυναίκα του είναι και οι δύο αργόμισθοι του Δημοσίου. Διατηρούν επιπλέον μια τουριστική επιχείρηση, που αποφεύγει συστηματικά ναδώσει αποδείξεις. Μου έκανε εντύπωση πόσο αυτάρεσκα δήλωσε ο πετυχημένος της ιστορίας μας πως δεν υπάρχει κρίση. Ακόμα και στη βουτηγμένη στη φοροδιαφυγή τουριστική του περιφέρεια έχουν κλείσει εκατοντάδες μαγαζιά - ένα πρώτο κύμα από αυτό που θα νιώσουν με λίγη καθυστέρηση ακόμα και τα «αυτόνομα κρατίδια» της αδούλωτης φορολογικά επαρχίας. Αυτός ο καπάτσος έψαχνε κάποιον να του
πει σε μισή-μία ώρα μια συνταγή για ένα πρόβλημά του, αντί να δώσει έναν μισθό σε έναν 28άρη γνώστη του θέματος...
Σε μια άλλη (λιγότερο) τουριστική περιοχή ένας επαγγελματίας διατηρεί ένα κατάστημα πώλησης παγωτού, απ’ όπου θα ‘πρεπε να περνούν για σεμινάρια όχι μόνο φοιτητές οικονομικών σχολών αλλά και -τωρινοί ή μελλοντικοί υπεύθυνοι οικογενειακών επιχειρήσεων. Άψογο σέρβις, ευγενικά πρόσωπα... Πεντακάθαρο κατάστημα... Γεύσεις παγωτού που φαινόταν ότι ήταν προσεγμένες και κάποιες μπορούσες να τις βρεις μόνο σ’ αυτό το μαγαζί.
Εκ των υστέρων έμαθα από τοπικό παράγοντα ότι οι περισσότεροι εργαζόμενοι στο κατάστημα είναι μέλη της ίδιας οικογένειας. Ήταν επιτυχία που δεν το καταλάβαινες γιατί οι πιο πολλές οικογενειακές επιχειρήσεις στην Ελλάδα πάσχουν από το ότι τα περισσότερα μέλη της οικογένειας κάνουν τα αφεντικά και οι υπάλληλοι είναι συνήθως κατσουφιασμένοι (με ευθύνη κυρίως του ιδιοκτήτη).
Ο πληροφοριοδότης μου μού μετέφερε ότι δεν είναι μόνο η βιτρίνα του μαγαζιού προσεγμένη αλλά και ότι τα υλικά, όπως τα είδε στο εργαστήριο, είναι επίσης προσεγμένα και υψηλής ποιότητας. Η πελατεία που έκανε ουρά δεν το ήξερε αυτό, αλλά το ένιωθε από όλη την ατμόσφαιρα.
Ένας πρόχειρος υπολογισμός λέει ότι η συγκεκριμένη επιχείρηση πρέπει να έχει κέρδη περί τα 400.000 ευρώ τον χρόνο (προ φόρων, που ελπίζω ότι τους πληρώνει, έστω σε έναν μεγάλο βαθμό). Μαγκιά της οικογένειας που βγάζει αυτά τα κέρδη. Όχι μόνο γιατί έχει αναγάγει την αγορά ενός παγωτού σε μια όμορφη εμπειρία αλλά κυρίως γιατί αποτελεί μια καλή πρακτική που μπορούν να μελετήσουν οι χιλιάδες οικογενειακές (και όχι μόνο) επιχειρήσεις της χώρας που, αν και έχουν ακόμα αγορά, παραδέρνουν στην τσαπατσουλιά και στην αρπαχτή. Χαλάλι του αν χρεώνει το παγωτό 15% παραπάνω. Δυο άλλοι προσπάθησαν να τον αντιγράψουν, μα έκλεισαν τον πρώτο χρόνο γιατί το έκαναν μόνο για το κέρδος. Χωρίς αγάπη για τη δουλειά... Μαγκιά του, όμως, και για έναν άλλο λόγο...
Ο παγωτατζής δείχνει έναν δρόμο, ίσως μονόδρομο, για να ανοίξουν δουλειές και να αναβαθμιστούν οι υπηρεσίες που παρέχει η χώρα σε όσους έχουν ακόμα τη διάθεση να την επισκεφτούν..



ΠΗΓΗ...http://www.lifo.gr

ΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ «ΣΚΑΜΜΕΝΗ» ΣΤΑ ΒΡΑΧΙΑ!

.
Στις όχθες του ποταμού Ντον, στη γραφική περιοχή Voronezh της Ρωσίας βρίσκεται ένα από τα πιο συναρπαστικά τουριστικά αξιοθέατα της χώρας: Η εκκλησία Spassky Cave Church, σκαμμένη εξ ολοκλήρου στα βράχια.

Για εκατοντάδες χρόνια ο τόπος αυτός χρησιμοποιήθηκε ως κρησφύγετο των διωκόμενων από το κουμουνιστικό καθεστώς, με τους ερημίτες μοναχούς να προσπαθούν με κάθε τρόπο να διατηρήσουν ένα από τα παλαιότερα προπύργια του χριστιανισμού σε αυτήν τη χώρα. 


Αν και είναι πολύ δύσκολο να εντοπιστεί η ακριβής ημερομηνία κατά την οποία η εν λόγω εκκλησία έκανε την εμφάνισή της  κοντά στο μικρό χωριό Kostomarovo της Ρωσίας, λόγω της έλλειψης σαφών ιστορικών στοιχείων, θεωρείται χωρίς αμφιβολία ένα από τα πιο εντυπωσιακά μνημεία της αρχαίας ρωσικής αρχιτεκτονικής.

Σκαμμένη στους βράχους της Κρητιδικής περιόδου, η εκκλησία μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι και 2.000 άτομα, ενώ δέχεται κάθε χρόνο μεγάλο αριθμό προσκυνητών από όλη τη Ρωσία και το εξωτερικό. Όσοι έχουν επισκεφθεί την εκκλησία μιλούν για τη θεία ευδαιμονία που κατακλύζει το χώρο αλλά και για μια φήμη που υπάρχει στην ευρύτερη περιοχή για τη θεραπεία ασθενειών και την κάθαρση των αμαρτιών.


Αν και το 1960 ο Νικίτα Χρουστσόφ έδωσε εντολή να «πλημμυρίσουν» την εκκλησία, έτσι ώστε να αποτραπεί ο κόσμος να την επισκέπτεται, αυτό δεν κατέστη αρκετό για να κρατήσει μακριά τους πιστούς από αυτό τον αρχαίο τόπο χριστιανικής λατρείας.


 



ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΜΕΤΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ.


Ο σύγχρονος τρόπος ζωής είναι εκτός από συνεχώς εξελισσόμενος σαφώς και ιδιαίτερα απαιτητικός, επηρεάζοντας την ψυχική μας ηρεμία και την σύνδεσή της με την εστία δύναμης και ηρεμίας, που ενυπάρχει σε όλους μας. Η παραδοχή ότι όλες οι ασθένειες πηγάζουν από ψυχογενή αίτια, μας έχει κάνει να αναζητούμε και εναλλακτικούς τρόπους θεραπειών πέρα από αυτούς που μας προσφέρει η παραδοσιακή ιατρική.

Στις θεραπείες αυτές συγκαταλέγεται και η μουσικοθεραπεία, η οποία επικεντρώνεται στις ευεργετικές δράσεις της μουσικής στον ανθρώπινο οργανισμό. Εφαρμογές της μουσικοθεραπείας βρίσκουμε στη ρύθμιση του κυκλοφορικού, στη διαχείριση του άγχους και του πόνου και γενικότερα στη σωματική και ψυχική ισορροπία του ανθρώπου.

Ας συντονιστούμε λοιπόν στις μελωδικές συχνότητες της μουσικής, για να εξασφαλίσουμε μια γαλήνια ζωή, θετική ενέργεια και αισιοδοξία…
«Η μουσικοθεραπεία είναι πλέον μια επίσημα αναγνωρισμένη και στη χώρα μας προσέγγιση ψυχοθεραπείας μέσω της μουσικής, που αγγίζει βαθιά τον άνθρωπο και συμβάλλει στη γενικότερη αναμόρφωση του ανθρώπινου εαυτού μας. Η συγκεκριμένη θεραπεία βασίζεται σε διαδραστικές μεθόδους, στη φαντασία και στον αυτοσχεδιασμό, καθώς δημιουργούμε μουσική μαζί με τους συμμετέχοντες στη συνεδρία, ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες του καθενός και τα θέματα, που επιθυμεί να επεξεργαστεί και να επιλύσει, όπως για παράδειγμα το άγχος, το πένθος, η απώλεια και οι διαπροσωπικές σχέσεις.
Κατά περίσταση, χρησιμοποιούνται ηχογραφημένες μουσικές για χαλάρωση ή κινητοποίηση του ατόμου, έτσι ώστε να πραγματοποιηθεί με τον πλέον ενδεδειγμένο τρόπο το ταξίδι στο ασυνείδητο και στο όνειρο. Στις συνεδρίες μουσικοθεραπείας μπορεί να συμμετάσχει ο καθένας ανεξαρτήτως ηλικίας και φύλου και χωρίς να υπάρχει απαραίτητα κάποια παθολογία, με σκοπό την κατάκτηση της αυτογνωσίας, της χαλάρωσης και της ώθησης προς δημιουργία και δράση.
Τα αποτελέσματα της θεραπείας μπορεί να εμφανιστούν άμεσα ή και σε βάθος χρόνου και σύμφωνα με στατιστικές έρευνες, η πιο μεγάλη βελτίωση εμφανίζεται ακόμη πιο έντονα σε περιπτώσεις ανθρώπων, που αντιμετωπίζουν βαριές, ψυχοπαθολογικές καταστάσεις».
 Ντόρα Ψαλτοπούλου, Διδάκτωρ Μουσικοθεραπείας και Λέκτορα στο ΑΠΘ:

Πηγή: mterogreece.gr

ΕΚΔΡΟΜΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟY ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ-ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΔΗΜΟΥ ΑΛΜΩΠΙΑΣ




3ήμερη εκδρομή Πάργα –Λευκάδα

12-14 Σεπτεμβρίου



1η Ημέρα:Αριδαία –Λευκάδα



Αναχώρηση από το χώρο του Κ.Α.Π.Η   στις 07:00 με προορισμό την Λευκάδα. Στάση για καφέ, χρόνος ελεύθερος στη λίμνη των Ιωαννίνων και συνεχίζουμε για Πάργα όπου θα μείνουμε για φαγητό. Αναχώρηση για Λευκάδα τακτοποίηση στο ξενοδοχείο  χρόνος ελεύθερος για ξεκούραση και γνωριμία με την πόλη. Διανυκτέρευση.                                                                       



2η Ημέρα: Νυδρί (προιαρετική κρουαζιέρα Σκορπιός- Ιθάκη -Φισκάρδο)

Αναχώρηση από το ξενοδοχείο μας μετά το πρωινό για το Νυδρί. Επιβίβαση στο πλοίο για μια ημερήσια εκδρομή (προαιρετική) στα γύρω νησάκια. Επίσκεψη στο Σκορπιό(ιδιωτικό νησί Αριστοτέλη Ωνάση) και στη συνέχεια  άφιξη στην Ιθάκη, το νησί του βασιλιά Οδυσσέα. Αναχώρηση για  Φισκάρδο Κεφαλονιάς το νοτιότερο και γραφικότερο μέρος του νησιού. Γεύμα εξ ιδίων. Επιστροφή στη Λευκάδα το απόγευμα. Χρόνος ελεύθερος για ξεκούραση. Διανυκτέρευση.   

                               

  3η Ημέρα: Ιωάννινα-Αριδαία



Μετά το πρωινό αναχώρηση από το ξενοδοχείο μας στις 09:00 για Ιωάννινα. Επίσκεψη στο μουσείο Βρέλλη με τα κέρινα  ομοιώματα. Συνεχίζουμε και κάνουμε στάση στο Μέτσοβο για περιήγηση και φαγητό. Άφιξη στην Αριδαία το βράδυ με υπέροχες αναμνήσεις από το ταξίδι μας .

                                                



Η Πρόεδρος

Δέσποινα Καλδερεμτζή

ΚΑΝΕΛΟΝΙΑ ΟΓΚΡΑΝΤΕΝ.

Κανελόνια ογκρατέν
Υλικά για 2-4 άτομα

250 γραμμάρια κιμά χοιρινού
1 κρεμμύδι
250 γραμμάρια χυμό ντομάτας
1 σκελίδα σκόρδο
100 ml ελαιόλαδο
12 γραμμάρια αλάτι
8 γραμμάρια πιπέρι
1 πρέζα μοσχοκάρυδο
500 γραμμάρια κανελόνια άβραστα
250 γραμμάρια τυρί κρέμα
2 κρόκοι αυγών
250 γραμμάρια κιμά μόσχου

Εκτέλεση

Ψιλοκόβουμε το κρεμμύδι και το σκόρδο. Σε μία κατσαρόλα τα σοτάρουμε με το ελαιόλαδο.

Προσθέτουμε τον κιμά μόσχου και χοιρινού, αλατοπιπερώνουμε και ρίχνουμε το χυμό ντομάτας. Ανακατεύουμε και βράζουμε μέχρι να εξατμιστούν τα υγρά.

Γεμίζουμε με τον κιμά τα κανελόνια και τα τοποθετούμε σε ένα ταψί. Για τη δική σας ευκολία, τοποθετείστε τον κιμά σε κορνέ σακούλας και γεμίστε τα άβραστα κανελόνια κρατώντας τα όρθια.

Σε ένα μπολ ανακατεύουμε με σύρμα το τυρί κρέμα, τους κρόκους και το μοσχοκάρυδο. Αλατοπιπερώνουμε και καλύπτουμε την επιφάνεια του ταψιού. 

Ψήνουμε για 25 λεπτά στους 170 βαθμούς.



ΠΗΓΗ...http://www.newsbeast.gr

ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΠΑΡΘΕΝΕΣ ΧΟΡΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΙΑ.


Χιλιάδες παρθένες χορεύουν για το βασιλιά

Παλιά παράδοση που διατηρείται μέχρι σήμερα στη Σουαζιλάνδη

Στο όνομα της γυναικείας φύσης και της παρθενιάς, χιλιάδες γυμνόστηθες νεαρές γυναίκες με πολύχρωμες κοντές φούστες και καλάμια στα χέρια χόρεψαν μπροστά στον απόλυτο μονάρχη της Σουαζιλάνδης Μσουάτι Γ' και τη βασιλομήτορα.

Πρόκειται για μια πολύ παλιά παράδοση, σύμφωνα με την οποία οι παρθένες Σουάζι, της φυλής Μπαντού, χορεύουν και τραγουδούν κατά τη διάρκεια μιας σκανδαλωδώς πολυδάπανης γιορτής για τα δεδομένα της αφρικανικής χώρας, όπου τα δύο τρίτα του πληθυσμού ζουν κάτω από τα όρια της φτώχειας.

Ο Μσουάτι Γ' έχει δεκάδες γυναίκες και η περιουσία του εκτιμάται στα 200 εκατ. δολάρια.





ΠΗΓΗ...http://www.newsbeast.gr

ΠΟΣΟ ΑΣΦΑΛΗ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ?


Πολλοί άνθρωποι τα επιλέγουν για την διατροφή τους, επειδή θεωρούνται περισσότερο ασφαλή σε σχέση με τα συμβατικά. Κάποιοι άλλοι τα δίνουν αποκλειστικά, στα παιδιά τους επειδή θεωρούνται πιο αγνά και περισσότερο θρεπτικα. Τελικά όμως τα βιολογικά προϊόντα, είναι τόσο αθώα; Μια αμερικανική επιστημονική έρευνα, θέτει το θέμα σε νέα βάση...

Τα βιολογικά, οργανικά, τρόφιμα -αγροτικά προϊόντα, γαλακτοκομικά και κρέατα- δεν είναι περισσότερο θρεπτικά από τα συμβατικά, ενώ είναι εξίσου πιθανό να είναι μολυσμένα με ορισμένα βακτήρια, τονίζουν οι συγκεκριμένοι ερευνητές. Από την άλλη, όμως, σύμφωνα με τους επιστήμονες, τα βιολογικά αγροτικά και κτηνοτροφικά προϊόντα είναι λιγότερο πιθανό να περιέχουν υπολείμματα παρασιτοκτόνων ή να φιλοξενούν μικρόβια ανθεκτικά στα αντιβιοτικά.
Αν και από τόπο σε τόπο διαφέρουν οι πρακτικές που εφαρμόζονται στις βιολογικές φάρμες, τα προϊόντα τους σε γενικές γραμμές αναπτύσσονται χωρίς τη χρήση χημικών φαρμάκων, αντιβιοτικών και ορμονών, ενώ δεν περιέχουν γενετικά τροποποιημένους οργανισμούς. Όμως, η νέα έρευνα δείχνει ότι η αντίληψη των καταναλωτών πως τα βιολογικά προϊόντα είναι πάντα πιο θρεπτικά και ασφαλή για την υγεία, δεν είναι κατ' ανάγκη σωστή.
Έτσι, παραμένουν ασαφή τα συγκριτικά οφέλη για την υγεία από την κατανάλωσή τους, με δεδομένο μάλιστα ότι τα βιολογικά τρόφιμα είναι πολύ ακριβότερα από τα συμβατικά (συχνά έχουν έως διπλάσια τιμή).
Η νέα μελέτη, με επικεφαλής την δρα Κρίσταλ Σμιθ- Σπάνγκλερ της Ιατρικής Σχολής του πανεπιστημίου Στάνφορντ, που δημοσιεύθηκε στο αμερικανικό ιατρικό περιοδικό "Annals of Internal Medicine", αξιολόγησε τα δεδομένα από 237 σχετικές έρευνες που συνέκριναν τη διατροφική αξία των βιολογικών και των συμβατικών τροφών και τις τυχόν διαφορές στο επίπεδο μικροβίων που περιέχουν. Η λεγόμενη μετα-ανάλυση -η πιο εκτενής που έχει γίνει μέχρι σήμερα- περιέλαβε όλα τα είδη τροφίμων: φρούτα, λαχανικά, δημητριακά, γάλα, αυγά, κρέας κ.α.
Από τη σύγκριση δεν προκύπτει κάποια αξιοσημείωτη διαφορά ανάμεσα στις δύο κατηγορίες προϊόντων όσον αφορά την περιεκτικότητά τους σε βιταμίνες (με εξαίρεση τον ελαφρώς περισσότερο φώσφορο στα βιολογικά). Επίσης δεν βρέθηκε κάποια διαφορά στην περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και λίπη, αν και υπάρχουν ενδείξεις ότι το βιολογικό γάλα περιέχει περισσότερα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα.
Ειδικότερα στα φρούτα και τα λαχανικά, δεν διαπιστώθηκε ότι τα βιολογικά υπερτερούν σε θρεπτική αξία. «Παρά την ευρέως διαδεδομένη αντίληψη ότι τα βιολογικά προϊόντα είναι πιο θρεπτικά από τα συμβατικά, δεν βρήκαμε αξιόπιστα στοιχεία που να υποστηρίζουν αυτή την αντίληψη», όπως αναφέρουν οι ερευνητές.
Από την άλλη, διαπιστώθηκε ότι τα βιολογικά και τα συμβατικά τρόφιμα είναι εξίσου πιθανό να είναι μολυσμένα με παθογόνους μικροοργανισμούς, όπως κολοβακτηρίδια (E.coli) και σαλμονέλα. Περίπου το 7% των βιολογικών προϊόντων και το 6% των συμβατικών βρέθηκαν να περιέχουν κολοβακτηρίδια, ενώ τα αντίστοιχα ποσοστά για τη σαλμονέλα ήσαν 34% (τα βιολογικά) και 35% (τα συμβατικά).
Αντίθετα, υπήρχε αισθητή διαφορά στη μόλυνση με παρασιτοκτόνα- εντομοκτόνα (7% στα βιολογικά έναντι 38% στα συμβατικά) και στα μικρόβια που είναι ανθεκτικά σε αντιβιοτικά (το βιολογικό/οργανικό κρέας είχε κατά μέσο όρο 33% μικρότερη περιεκτικότητα σε αυτά τα βακτήρια σε σχέση με το συμβατικό κρέας). Πάντως, είναι αξιοσημείωτο ότι, αν και σε μικρότερο βαθμό, τα βιολογικά προϊόντα δεν είναι απαλλαγμένα τελείως (100%) από παρασιτοκτόνα- εντομοκτόνα.
«Είναι αδύνατο να πει κανείς, με βάση αυτήν τη μελέτη, αν η μία μέθοδος καλλιέργειας είναι καλύτερη από την άλλη», δήλωσε ο ερευνητής Τζιν Λέστερ, ειδικός στη φυσιολογία των φυτών στην Υπηρεσία Αγροτικών Ερευνών του υπουργείου Γεωργίας των ΗΠΑ. Όπως είπε, αν και τα νέα ευρήματα είναι ενδιαφέροντα, δεν μπορούν να θεωρηθούν οριστικά, με δεδομένη τη μεγάλη ποικιλομορφία στις βιολογικές/ οργανικές πρακτικές και στην υπάρχουσα δυσκολία να γίνουν διαχρονικές συγκρίσεις.
«Δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα στα βιολογικά και στα οργανικά τρόφιμα, όσον αφορά έναν ενήλικο που θέλει να επιλέξει με βάση μόνο την υγεία του», δήλωσε η ερευνήτρια Ντένα Μπραβάτα. Σημειωτέον ότι ακόμα δεν υπάρχουν μακρόχρονες έρευνες (διάρκειας άνω των δύο ετών) που να συγκρίνουν τις τυχόν διαφορές στις επιπτώσεις για την υγεία μεταξύ όσων τρώνε μόνο συμβατικά και όσων τρώνε μόνο βιολογικά προϊόντα.
Σύμφωνα πάντως με τους ερευνητές, πέρα από τα θέματα της υγείας, υπάρχουν άλλοι λόγοι που θα μπορούσε κανείς να προτιμήσει τα βιολογικά προϊόντα, όπως η (πιθανή) καλύτερη γεύση, το ενδιαφέρον του για το περιβάλλον και τα ζώα κ.α.



ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...