Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

Ι.Μ Αγίου Ιλαριωνος

Ιερός Ναός Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη του χωριού.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη πλατείας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Νερόμυλος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πετροντούβαρο.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Σοκάκι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Ι.Μ Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Καταρράκτης.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Αγία Παρασκευή.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Φράγμα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

"Μπιτσκία".

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης .

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χορευτικός σύλλογος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εκκλησία - κοινότητα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άνοιξη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2015

ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΑΓΑΠΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΜΑΧΟΥΣ. Δείτε τα σημεία


Ξεκίνησε η εκστρατεία αγάπης για την στήριξη της μικρής  Ηρωίδας της ζωής από την Υδραία και στους Προμάχους στήθηκαν κουμπαράδες σε κεντρικά σημεία, με σκοπό να ξεχειλίσουν από γενναιοδωρία και προσφορά.

Τα Προμαχιώτικα Νέα, γνωρίζοντας κάποιες τραγικές λεπτομέρειες για τον Γολγοθά της οικογένειας και τις καθημερινές ανάγκες της, παρακαλούν θερμά, όσοι μπορείτε, δώστε και από το υστέρημά σας, ώστε να συνδράμουμε όλοι στον αξιοπρεπή αγώνα της μικρούλας μας.

Τα σημεία όπου θα μπορείτε να αφήνετε την αγάπη σας είναι:
ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΤΑΣΙΩΛΑΣ
ΚΑΦΕ ΑΣΤΕΡΟΣΚΟΠΕΙΟ
ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟ "ΣΩΤΗΡΑΚΗΣ"
ΦΑΣΤ ΦΟΥΝΤ "ΓΚΡΕΚΟΣ"
"ΠΡΑΣΙΝΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ"

Σ.Σ. Όσοι καταστηματάρχες επιθυμούν να τοποθετήσουν κουμπαράδες στα μαγαζιά τους, παρακαλούνται να απευθυνθούν στα "Προμαχιώτικα Νέα".



ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ


Πηγαίνει στην Κρήτη ένας τύπος με πολλά λεφτά και μαγεύεται από τις ομορφιές της.
Κάποια στιγμή συναντάει έναν ντόπιο ο οποίος κρατά ένα Κρητικό μαχαίρι.
- Φίλε, του λέει, πόσα θέλεις για να μου δώσεις το μαχαίρι σου;
- Δεν το δίνω, απαντά ο κρητικός
- Ζήτα μου όσα θες, λέει πάλι ο πλούσιος..
- Όχι, ξαναλέει ο κρητικός.
- Να, θα σου δώσω το χρυσό μου ρόλεξ, λέει με λαχτάρα ο πλούσιος.
- Σου πα, δεν σου τη δίνω τη μάχαιρα.
- Μα γιατί; ρωτά ο πλούσιος.
- Γροίκα θα να δεις, του λέει ο κρητικός.
Αν μου δώκεις το ρόλεξ και σου δώκω τη μάχαιρα και πάω στο
χωριό και κάτσω στον καφενέ, και πιω δυο ρακές και με πιάκει ο
πεντοζάλης και έρθει κάποιος και μου πει "Τσι μάνας σου το μ...."
εγώ ήντα θα πω; "Εννιά παρά τέταρτο;;;"

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΒΑ



Αντιπεριφερειάρχης Πέλλας Θεόδωρος Θεοδωρίδης: Υλοποιούμε το Πρόγραμμα Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής με ευαισθησία και υπευθυνότητα


Ενημερωτική συνάντηση εργασίας για το Πρόγραμμα Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής του Ταμείου Ευρωπαϊκής Βοήθειας για τους Απόρους πραγματοποιήθηκε στο Διοικητήριο με πρωτοβουλία του Αντιπεριφερειάρχη Πέλλας Θεόδωρου Θεοδωρίδη.

 Η συνάντηση, στην οποία συμμετείχαν εκπρόσωποι όλων των Κοινωνικών Εταίρων της Κοινωνικής Σύμπραξης Π.Ε. Πέλλας πραγματοποιήθηκε με σκοπό την ενημέρωση των παρευρισκομένων για τις ενέργειες που έχουν γίνει στο πλαίσιο της υλοποίησης του Προγράμματος και για την προετοιμασία για την διανομή των προϊόντων το αμέσως προσεχές χρονικό διάστημα.

Ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Θεοδωρίδης τόνισε την ανάγκη συνεργασίας όλων των κοινωνικών εταίρων για την επιτυχή υλοποίηση του προγράμματος. Συγκεκριμένα ο κ. Θεοδωρίδης δήλωσε: «Βρισκόμαστε χρονικά λίγο πριν την έναρξη του προγράμματος και θα ήθελα να αναφέρω ότι έχουμε κάνει στοχευμένες προσπάθειες, σε συνεργασία με το Υπουργείο Εργασίας, με την Περιφέρεια και όλους τους Κοινωνικούς Εταίρους που είναι μέλη της Κοινωνικής Σύμπραξης για την αποτελεσματική οργάνωση του προγράμματος. Θέλω να τονίσω ότι είμαστε από τις πρώτες Κοινωνικές Συμπράξεις οι οποίες είναι έτοιμες να υλοποιήσουν την πρώτη δράση του προγράμματος για το 2015. Παρακολουθώ στενά όλο αυτό το διάστημα την προετοιμασία καθώς και τις διαδικασίες και θα είμαι σε συνεχή επικοινωνία με όλους. Υλοποιούμε το πρόγραμμα επισιτιστικής και βασικής υλικής συνδρομής με ευαισθησία και με υπευθυνότητα, όπως αρμόζει στους ωφελούμενους συμπολίτες μας. Θα ήθελα να επιστήσω την προσοχή σε όλα τα στελέχη των υπηρεσιών που θα απασχοληθούν στο πρόγραμμα, για την χορήγηση των τροφίμων και των ειδών στους συμπολίτες μας, έτσι ώστε, όλες οι ενέργειες να είναι σύμφωνες με το πλαίσιο που διέπει το πρόγραμμα. Στο σημείο αυτό θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους εμπλεκόμενους φορείς και τους εκπροσώπους τους καθώς και τους εθελοντές για την πολύτιμη συμβολή τους. Οι ανάγκες των συμπολιτών μας είναι μεγαλύτερες, ιδιαίτερα τώρα που πλησιάζουμε στις ημέρες των Χριστουγέννων. Εύχομαι καλή επιτυχία».

Στη συνέχεια, η υπεύθυνη υλοποίησης του έργου κ. Ελένη Καραντώνη παρουσίασε το θεσμικό πλαίσιο και τις μέχρι τώρα ενέργειες που έχουν πραγματοποιηθεί από την πλευρά της Περιφερειακής Ενότητας Πέλλας, ως επικεφαλής εταίρος της Κοινωνικής Σύμπραξης. Η κ. Καραντώνη ζήτησε τη συνεργασία όλων των φορέων για τη διανομή των τροφίμων και των ειδών στους ωφελούμενους σύμφωνα με τις κατευθύνσεις του Υπουργείου Εργασίας και του Ταμείου Ευρωπαϊκής Βοήθειας για τους Απόρους.

Στη συνέχεια υπήρξε εποικοδομητικός διάλογος και συζητήθηκαν διαδικαστικά και οργανωτικά θέματα. Όλοι εξέφρασαν την άποψη ότι για να πετύχει το πρόγραμμα και να ανταποκριθεί στον σκοπό του πρέπει να υπάρξει συλλογική προσπάθεια τηρώντας το πλαίσιο που έχει τεθεί από τις Ευρωπαϊκές οδηγίες και κανονισμούς.



Στη συνάντηση συμμετείχαν ο Εκπρόσωπος τη Ιεράς Μητρόπολης Εδέσσης, Πέλλης και Αλμωπίας Αρχιμανδρίτης Πάτερ Μάξιμος Χατζής, οι κ.κ. Αντιδήμαρχοι Αλμωπίας και Έδεσσας Γιώργος Τσιμτσιρίδης και Μαρία Βλάχου – Κατσάρα αντίστοιχα, εκπρόσωπος του Κέντρου Πρόληψης ΟΡΑΜΑ, του Συλλόγου Καρκινοπαθών Έδεσσας και όλα τα εμπλεκόμενα υπηρεσιακά στελέχη των τεσσάρων Δήμων και της Περιφερειακής Ενότητας Πέλλας.    

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΩΝ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΤΗΣ ΣΚΥΔΡΑΣ



Πραγματοποιήθηκε στην Τράπεζα Πειραιώς στη Σκύδρα - Πέλλας αγωνιστική παρέμβαση των αγροτών                                                                           «Ενάντια στα αντιαγροτικά μέτρα & την φοροληστεία»

          Με πρωτοβουλία της Παναγροτικής Αγωνιστικής Συσπείρωσης ( ΠΑΣΥ ) πραγματοποιήθηκε η αγωνιστική παρέμβαση των αγροτών, αντιπαλεύοντας τα τεράστια  προβλήματα επιβίωσης με τα προαπαιτούμενα μέτρα του ψηφισμένου από κυβέρνηση & τα περισσότερα κόμματα 3ου μνημονίου ( αύξηση ΦΠΑ στα εφόδια από το 13% στο 23%, αύξηση της φορολογίας από το 13% στο 26% από το πρώτο ευρώ στο σύνολο των εισοδημάτων-ενισχύσεων-αποζημιώσεων, υπερτριπλασιασμό της προκαταβολής φόρου από το 27,5% στο 100%, τριπλασιασμός της ασφαλιστικής εισφοράς στον ΟΓΑ,…).
        Αντιπαλεύοντας την πορεία ξεκληρίσματος τους, που επιβάλλεται παράλληλα και με την νέα ΚΑΠ 2015-2020,  που μειώνει δραστικά τις ενισχύσεις έως και 50% μέχρι το 2019.
        Βρέθηκαν έξω από την Τράπεζα Πειραιώς στη Σκύδρα μοιράζοντας ενημερωτική ανακοίνωση για την κινητοποίηση και τις θέσεις της ΠΑΣΥ. Έδωσαν το παρόν, γιατί με το νέο πολυνομοσχέδιο προαπαιτούμενων που κατέθεσε η κυβέρνηση, ανοίγει το δρόμο για πλειστηριασμούς λαϊ-κών κατοικιών και αγροτεμαχίων για τα «κόκκινα δάνεια» των αγροτο-κτηνοτρόφων και κλιμακώνει τη φοροεπιδρομή στις λαϊκές και τις αγροτικές οικογένειες.
       «Υποχρεώνει τα υπερχρεωμένα λαϊκά νοικοκυριά να πληρώνουν με πολύ αυστη-ρούς όρους τις οφειλές, κάνοντάς τους ομήρους των τραπεζών, στους οποίους η κυβέρνη-ση εξασφαλίζει και κρατικό κονδύλι για να μην χάσουν τα κέρδη τους. Η κυβερνητική ρύθμιση υπηρετεί τους τραπεζικούς ομίλους, αφού τους εξασφαλίζει καλύτερους όρους ώστε να απαλλα-γούν από το βραχνά των κόκκινων δανείων και να μπορούν να επιδοθούν σε νέο γύρο κερδοφό-ρων δανειοδοτήσεων.
      Για μια ακόμη φορά ρίχνονται τα βάρη της καπιταλιστικής οικονομικής κρίσης στις πλάτες και της φτωχομεσαίας αγροτιάς και φυσικά αποφεύγεται η φορολόγηση των μεγαλοαγροτών & των μεγαλοεπιχειρηματιών μέχρι και με 45%.
   Όλα αυτά έρχονται να «δέσουν» με τις απλήρωτες για μήνες παραγωγές ( Ροδάκινα, Γάλα, κλπ ), στις τιμές κάτω του κόστους των αγροτοκτηνοτροφικών προϊόντων,  στις ζημιές που δεν αποζη-μιώνονται δίκαια από τον ΕΛΓΑ, στις ζημιές από το Ρώσικο εμπάργκο στις εξαγωγές, στο κάθε μέρα αυξανόμενο κόστος παραγωγής, στα ανελέητα χαράτσια , κλπ.
     Όλα μαζί βαράνε στο ντορό  της συγκέντρωσης γης & παραγωγής σε λιγότερα χέρια «ισχυρών γεωργικών εκμεταλλεύσεων. Αν δεν τους σταματήσουμε, θα μας γονατίσουν ! Δεν πάει άλλο! Οργανώνουμε την πάλη μας! Με τους αγώνες μας θα διεκδικήσουμε την επιβίωση μας ανατρέ-ποντας τις πολιτικές που μας οδηγούν στην φτώχεια, τον αφανισμό και το ξεκλήρισμα.

       Συντονίζουμε & κλιμακώνουμε τις κινητοποιήσεις μας με συμμετοχή στην Πανελλαδική Σύσκεψη των Αγρ. Μπλόκων την Κυριακή 6 Δεκέμβρη στον Παλαμά – Καρδίτσας», κατέληγε η ανακοίνωση που μοίραζαν οι αγρότες στη Σκύδρα.

ΓΕΜΙΣΕ ΤΟ ΠΑΡΙΣΙ ΜΕ ΑΦΙΣΕΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΗΓΕΤΩΝ ΤΗΣ ΔΙΑΣΚΕΨΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ

Γέμισε το Παρίσι αφίσες κατά των ηγετών -Τους κατηγορούν για την κλιματική αλλαγή [εικόνες]
Πάνω από 600 αφίσες γέμισαν το Παρίσι, την πρώτη ημέρα της Διάσκεψης για την κλιματική αλλαγή που συγκεντρώνει πάνω από 150 ηγέτες.
Πρόκειται για αφίσες-γροθιά στους ηγέτες που παίρνουν μέρος στη διάσκεψη και έχουν δημιουργηθεί από μια ομάδα ακτιβιστών του Λονδίνου, τους διάσημους brandalism. Ο Ολάντ, ο Μέρκελ, ο Κάμερον, ο Σίνζο Αμπε είνα μερικοί από τους στόχους των ακτιβιστών, οι οποίοι εκτιμούν ότι οι ηγέτες είναι απρόθυμοι να λάβουν δραστικά μέτρα εναντίον της κλιματικής αλλαγής και του φαινομένου του θερμοκηπίου.
Οι αφίσες έχουν τοποθετηθεί κυρίως σε στάσεις λεωφορείων.
«Κατάσταση έκτακτης ανάγκης», γράφει η «διαφήμιση», κάνοντας αναφορά στις τρομοκρατικές επιθέσεις του Παρισιού. Ομως, δεν υπάρχει εικόνα από τις επιθέσεις, αλλά από καμμένα δάση και από πάνω το πρόσωπο του Ολάντ.


Πηγή:  iefimerida.gr 

ΝΕΑΡΟΣ ΣΕΡΒΙΤΟΡΟΣ ΠΡΟΠΛΗΡΩΣΕ ΨΩΜΙ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΝΕ ΟΙ ΑΠΟΡΟΙ

Μαθήματα ανθρωπιάς από νεαρό σερβιτόρο στη Σύρο -Προπλήρωσε ψωμί για άλλους
Ένας νεαρός σερβιτόρος απο τη Σύρο, προπλήρωσε με τα φιλοδωρήματα του ψωμί,  για να φάνε άποροι.
Ο νεαρός πήγε σε πρατήριο άρτου του νησιού και προπλήρωσε, προκειμένου να δώσουν ψωμί σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη και δεν μπορούν να το αγοράσουν. 

Μέχρι σήμερα ήταν γνωστή η κίνηση «Καφές σε αναμονή». Να προπληρώσεις δηλαδή ένα φλιτζάνι καφέ για κάποιον που έχει ανάγκη ένα ζεστό ρόφημα και δεν μπορεί να το αγοράσει.
Σήμερα υπάρχει και το «ψωμί σε αναμονή» μια πράξη αγάπης και αλληλεγγύης προς τους συνανθρώπους μας.
Οι εμπνευστές του «Καφέ σε αναμονή» είχαν πρόσφατα σημειώσει την αναγκαιότητα επέκτασης της πρωτοβουλίας και σε άλλα αγαθά, όπως για παράδειγμα το ψωμί.
«Πριν από λίγους μήνες βρέθηκε μπροστά μου ένα άρθρο για τον καφέ σε αναμονή. Με την οικονομική και κοινωνική κρίση να βαθαίνει όλο και πιο πολύ, η ανάγκη για την υλοποίηση της ιδέας μεγάλωνε. Ένα βράδυ μετά από πολλές ώρες μαθημάτων στη σχολή, πρότεινα στους συμφοιτητές μου ένα τρόπο να κάνουμε γνωστό τον καφέ της αναμονής σε κάθε γειτονιά της Ελλάδας. Με αγάπη λοιπόν και χωρίς ούτε ένα ευρώ φτιάξαμε αυτό το βίντεο. Το πρώτο βήμα έγινε. Το επόμενο είναι στο χέρι σας. Η ιδέα θα παραμείνει στη φαντασία μας και μόνο αν δεν δράσουμε από αύριο κιόλας. Υπάρχουν χιλιάδες οικογένειες και εκατομμύρια άνεργοι όπου ακόμα και μια φραντζόλα ψωμί την ημέρα μπορεί να τους ελαφρύνει το βάρος. Επειδή ίσως δεν συμβαίνει στο δικό σου σπίτι, δεν σημαίνει ότι δεν συμβαίνει στο σπίτι του γείτονά σου. Μια αφορμή ακόμα να έρθουμε πιο κοντά σ' αυτή τη δύσκολη συγκυρία, βοηθώντας ο ένας τον άλλον καθημερινά με τον πιο απλό τρόπο. Πίστεψέ το και θα γίνει...».
Ο νεαρός απο τη Σύρο εχει πλέον γίνει viral στο διαδίκτυο. 


Πηγή:  http://www.iefimerida.gr/

ΣΥΝΟΔΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΙΜΑ: 150 ΗΓΕΤΕΣ, 120.000 ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΚΑΙ 187 ΕΚ ΕΥΡΩ

Σύνοδος για το κλίμα: 150 ηγέτες, 120.000 αστυνομικοί και στρατιώτες, 187 εκατ. ευρώ
Το Παρίσι προετοιμαζόταν για ένα μεγάλο «σόου», για τη Σύνοδο για το Κλίμα που ξεκινά τη Δευτέρα. Οι τρομοκρατικές επιθέσεις όμως τα άλλαξαν όλα.
Οι εργασίες της Συνόδου θα γίνουν υπό δρακόντεια μέτρα ασφαλείας, με δεδομένο το μέγεθός της. Και οι αριθμοί που αποκαλύπτει το Politico, σκιαγραφούν το πόσο δύσκολο θα είναι αυτό το έργο.
40.000 άνθρωποι
Οι διοργανωτές εκτιμούν ότι θα μετάσχουν 40.000 άτομα σε αυτή που αναμένεται ότι θα είναι η μεγαλύτερη Διάσκεψη των Μερών, όπως ονομάζεται. Συνήθως μετέχουν περίπου 10.000 άτομα στην ετήσια σύνοδο του ΟΗΕ για το κλίμα. Η προηγούμενη μεγαλύτερη ήταν εκείνη του 2009, στην Κοπεγχάγη, με περίπου 27.000 συμμετέχοντες. Η αυξημένη παρουσία φέτος αποδίδεται σε μεγάλο βαθμό στο γεγονός ότι έχει ενταθεί η ανησυχία για την υπερθέρμανση του πλανήτη.
150 ηγέτες
Μέχρι τώρα, 150 πρόεδροι χωρών, πρωθυπουργοί, όπως και βασιλείς ή πρίγκιπες, θα δώσουν το παρών και θα κάνουν τρίλεπτες τοποθετήσεις τη Δευτέρα. Μόλις αυτοί αποχωρήσουν, θα αναλάβουν οι γραφειοκράτες και διπλωμάτες, που τις επόμενες εβδομάδες θα προσπαθήσουν να καταλήξουν σε συμφωνία, έως τις 11 Δεκεμβρίου.
79,5 εκατ. ευρώ για τις δωρεάν μεταφορές
Προσπαθώντας να ελαχιστοποιήσουν το ενεργειακό αποτύπωμα της Συνόδου, οι διοργανωτές ζητούν από τους μετέχοντες να χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς, παρέχοντας δωρεάν μετακινήσεις. Αυτό έχει συνολικό κόστος 79,5 εκατ. ευρώ.
120.000 αστυνομικοί και στρατιώτες
Επειτα από το αιματοκύλισμα του Παρισιού, η γαλλική κυβέρνηση υιοθέτησε τα πιο αυστηρά μέτρα ασφαλείας για τη Σύνοδο, φοβούμενη ότι μπορεί να γίνει στόχος τρομοκρατών.
Η Γαλλία θα επιστρατεύσει 2.800 αστυνομικούς, έξω από τους χώρους στους οποίους θα γίνουν οι εργασίες της Συνόδου. Επιπλέον, 8.000 άτομα θα ενισχύσουν τα εξωτερικά σύνορα της Γαλλίας κατά τη διάρκειά της. Συνολικά, θα χρησιμοποιηθούν 120.000 αστυνομικοί, χωροφύλακες και στρατιώτες, σύμφωνα με τον υπουργό Εσωτερικών της Γαλλίας. Επιπλέον, όπως και σε κάθε Διάσκεψη των Μερών, οι δυνάμεις ασφαλείας του ΟΗΕ θα αναλάβουν τη φύλαξη της «Μπλε ζώνης», του χώρου διαπραγματεύσεων στον οποίο έχουν πρόσβαση μόνο όσοι διαθέτουν την ειδική διαπίστευση των Ηνωμένων Εθνών.
2.000 διαμαρτυρίες σε 150 χώρες
Στα μέτρα που υιοθετήθηκαν μετά από τις επιθέσεις στο Παρίσι, η γαλλική κυβέρνηση αποφάσισε να απαγορεύσει τη διεξαγωγή των πορειών για το κλίμα, που είχαν προγραμματιστεί αυτό το σαββατοκύριακο, αλλά και στις 12 Δεκεμβρίου. Οι ακτιβιστές όμως προγραμματίζουν να μην υπακούσουν, αναζητώντας εναλλακτικούς τρόπους διαμαρτυρίας. Για παράδειγμα, μία συμμαχία 130 οργανισμών σκοπεύει να καλύψει την Πλατεία Δημοκρατίας στο Παρίσι με παπούτσια, συμβολίζοντας όσους ήθελαν να μετάσχουν στις πορείες.
Εκτός Γαλλίας όμως, οι διαμαρτυρίες θα πραγματοποιηθούν κανονικά, με περισσότερες από 2.000 να είχαν προγραμματιστεί σε πάνω από 150 χώρες, μόνο αυτό το σαββατοκύριακο.
Συνολικό κόστος 187 εκατ. ευρώ
Πρόκειται για τον μεγαλύτερο προϋπολογισμό Συνόδου για το Κλίμα. Η Κοπεγχάγη, που είχε ξοδέψει τα περισσότερα έως τώρα, είχε δαπανήσει 142 εκατ. ευρώ. Από αυτά, σύμφωνα με τη γαλλική κυβέρνηση, τα 20,5 εκατ. ευρώ αφορούν τις προετοιμασίες, τα 151 εκατ. ευρώ τη διοργάνωση και τα 7,5 εκατ. ευρώ την υποδοχή των ξένων αποστολών.


Πηγή: http://www.iefimerida.gr

ΠΓΔΜ: ΤΑ 40 ΧΛΜ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ Ο ΦΡΑΧΤΗΣ ΣΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

ΠΓΔΜ: Τα 40 χιλ. θα φτάσει ο φράχτης στα σύνορα με την Ελλάδα
Η ΠΓΔΜ θα επεκτείνει τον συρμάτινο φράχτη που αναγείρει στα σύνορα με την Ελλάδα, ανέφεραν στην εφημερίδα των Σκοπίων «Ντνέβνικ» στρατιωτικές και αστυνομικές πηγές της χώρας.
Ο στρατός της ΠΓΔΜ ξεκίνησε από το πρωί του Σαββάτου την τοποθέτηση ενός συρμάτινου φράχτη στην ουδέτερη ζώνη μεταξύ Ειδομένης και Γευγελής, με σκοπό, όπως ανέφεραν οι αρχές της χώρας, «τη δημιουργία ενός βασικού σημείου, από το οποίο θα γίνεται η διέλευση προσφύγων».
Το μήκος του φράχτη που τοποθέτησε ο στρατός της χώρας τις προηγούμενες δύο ημέρες επεκτείνεται στα περίπου τέσσερα χιλιόμετρα. Ωστόσο, όπως ανέφεραν στην «Ντνέβνικ» καλά πληροφορημένες πηγές, πρόκειται απλώς για την πρώτη φάση της εγκατάστασης του φράχτη, καθώς τις επόμενες ημέρες θα συνεχιστούν οι εργασίες για την επέκτασή του και το μήκος του θα φθάσει τα 40 χλμ, καλύπτοντας το μεγαλύτερο μέρος της προσβάσιμης οριογραμμής μεταξύ ΠΓΔΜ και Ελλάδας.
Πάντως, οι αρχές της ΠΓΔΜ, μέχρι στιγμής, δεν έχουν γνωστοποιήσει οτιδήποτε σχετικό για το μήκος του φράχτη, ούτε εάν αυτός θα επεκταθεί.
Τα περισσότερα μέσα μαζικής ενημέρωσης των Σκοπίων επικροτούν την απόφαση της κυβέρνησης της ΠΓΔΜ για την τοποθέτηση φράχτη στα σύνορα με την Ελλάδα σημειώνοντας ότι «η προστασία των συνόρων της χώρας και η ασφάλεια των πολιτών της αποτελούν δικαίωμα και υποχρέωση» των αρχών της ΠΓΔΜ».
Τα δε φιλοκυβερνητικά μέσα ενημέρωσης επιδίδονται σε επικριτικές αναφορές για τη διαχείριση των προσφυγικών ροών από τη μεριά της Ελλάδας.
 Η φιλοκυβερνητική εφημερίδα «Βέτσερ» (Vecer) σημειώνει ότι η απόφαση της κυβέρνησης της ΠΓΔΜ για την ανέγερση του φράκτη κρίθηκε απαραίτητη, «καθώς οι ελληνικές αρχές, παρά τις οδηγίες της ΕΕ και των κρατών του 'βαλκανικού διαδρόμου', σκοπίμως μετέφεραν (σ.σ στα σύνορα με την ΠΓΔΜ) περίπου 2.000 οικονομικούς μετανάστες, για τους οποίους η ΕΕ έχει κλείσει τα σύνορα».
Η φιλοκυβερνητική εφημερίδα επισημαίνει ότι επί δέκα ημέρες οι μετανάστες αυτοί έχουν μπλοκάρει τη σιδηροδρομική γραμμή προς τα Σκόπια «και σε αυτό το διάστημα οι ελληνικές αρχές δεν προσπάθησαν ούτε μία φορά τους απομακρύνουν ή να τους μετακινήσουν».


Πηγή:  http://www.iefimerida.gr

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΝΥΧΤΟΦΥΛΑΚΑ JUSTINO ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΦΕΡΝΕΙ ΓΕΛΙΟ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ



Κάθε χρόνο οι διαφημιστικές βάζουν τα δυνατά τους για τις Χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις, αλλά φέτος ο αδιαφιλονίκητος νικητής είναι, τουλάχιστον για την ώρα, η διάσημη Leo Burnett. 

  Το αριστουργηματικό, animation σποτάκι που έφτιαξε για να διαφημίσει την εορταστική κλήρωση του λαχείου στην Ισπανία, ταξίδεψε εκτός συνόρων και έχει ανακηρυχθεί εδώ και μέρες ως η πιο συγκινητική διαφήμιση των γιορτών.

   Το μικρό φιλμ που έχει πάνω από 3,5 εκατ. χτυπήματα στο Youtube και έχει λατρευτεί και από το ελληνικό ίντερνετ, έχει για πρωταγωνιστή έναν καλόκαρδο νυχτοφύλακα, τον Justino.

   O ήρωας του φιλμ, που περνά τα βράδια με μόνη του συντροφιά τα μανεκέν βιτρίνας που κατασκευάζει το εργοστάσιο στο οποίο δουλεύει, αποφασίζει να ομορφύνει τη ζωή των συναδέλφων του που ποτέ δε συναντά, κάνοντάς τους πλάκες και εκπλήξεις.
 Κάθε βράδυ σκαρώνει και από κάτι για να τους κάνει να χαμογελάσουν, αλλά δεν τους βλέπει ποτέ.
 Ένα λαχείο που έχουν αγοράσει θα φέρει την ανατροπή στην ιστορία...




Η ΥΒΡΙΣ ΤΟΥ ΚΥΝΗΓΙΟΥ: Έχουμε δικαίωμα να καταστρέφουμε την άγρια ζωή για να κάνουμε το γούστο μας;



Ξέρω ότι πολλά από τα θηράματα εκτρέφονται πλέον για αυτόν ακριβώς τον σκοπό, όμως ούτε αυτό «αθωώνει» τους θηρευτές: Κάνεις που κάνεις το καλό, κάν'το ολόκληρο!
 Όσο «δικαίωμα» έχεις εσύ να σκορπάς θάνατο στραγγαλίζοντας τη ζωή και τη βιοποικιλότητα, άλλο τόσο – τουλάχιστον – έχω κι εγώ να τα απολαμβάνω ακέραια. 

Από τον ΘΟΔΩΡΗ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟ 

Η εκδρομή εξελίσσεται υπέροχα. Ο καιρός ήπιος, το ίδιο κι η φύση, σμήνη από ψαρόνια σχεδιάζουν τρισδιάστατα καλλιγραφήματα στον ουρανό μέσα σε ηχητικό πανδαιμόνιο.

 Μια αισθητική πανδαισία, ένα ενεργειακό ελιξίριο που τόση ανάγκη έχουμε τα πιο αλαφροϊσκιωτα παιδιά της πόλης. Και ξάφνου «μπαμ! μπουμ! πίου...», μπαταριές αντιλαλούν ολούθε, διαλύοντας μεμιάς τη γιορτή. Και όχι για λίγα λεπτά αλλά για ώρες ολόκληρες! Ώρες που θα γίνουν μέρες και βδομάδες. Όχι, δεν ξανάρθανε οι Γερμανοί, μήτε σήκωσε επανάσταση το χωριό, ως ίσως όφειλε. Έχουν απλά βγει πάλι οι κυνηγοί καρτέρι... που σημαίνει τέρμα η χαλάρωση, πάπαλα ο ρεμβασμός και, όντας σε πυκνοφυτεμένη περιοχή, προσέχουμε πλέον πού και πώς πάμε μη μας πάρει καμια αδέσποτη ή ξώφαλτση – εδώ κάθε τρεις και λίγο σκοτώνονται κατά λάθος αναμεταξύ τους.

 Οι κυνηγοί που, «ενώ είναι άνθρωποι, επίσης σαν κι εμένα, έχουν, όμως, τη φριχτήν αυτή θηριωδία να παίρνουν ένα όπλο, στα καλά καθούμενα, και ξεκινώντας ένα γελαστό πρωί, χαράματα, μέσα σε τοπία μαγικά, τοπία ρεμβασμού και προσευχής, πάνε, μεθοδικά κι εκ προμελέτης, να σπείρουν την οδύνη και το θάνατο... Ό,τι για κείνους, είναι διασκέδαση, — για μένα, είναι έγκλημα τεράστιο, βδελυρό και τερατώδες, που, μπροστά του, ωχριούν και είναι πράξεις άκακες, όλα τ' άλλα τ' ανθρώπινα εγκλήματα! 
Δε βρίσκω τίποτε, στον κόσμο, φοβερώτερο, απ' αυτή τη θεληματική, ψυχρή και στυγερή δολοφονία, που γίνεται για γούστο, «χάριν τέρψεως», — μ' απόλαυση, με κέφι, δίχως τύψεις...» καθώς έγραφε ο Ναπολέων Λαπαθιώτης αρκετές δεκαετίες πριν, όταν τα κυνηγετικά όπλα ήταν σχετικά «πρωτόγονα» και το «σπορ» λιγότερο επαγγελματικό – εξ ου και η λαϊκή παροιμία «του κυνηγού και του ψαρά το πιάτο/δέκα φορές είν' αδειανό και μια φορά γεμάτο». 

Το κυνήγι λιονταριού στην αρχαία Ασσυρία ήταν αποκλειστικό προνόμιο του βασιλιά. Τα κυνήγια αυτά είχαν ιερό χαρακτήρα, και συμβόλιζαν το καθήκον του μονάρχη να προστατεύει και να πολεμά για το λαό και τη χώρα του... Κυνήγι λιονταριού του τελευταίου μεγάλου Ασσύριου βασιλιά Σαρδανάπαλου (668-631 π.Χ), Βρεττανικό Μουσείο 

Μιας και είπα «σπορ», ποτέ δεν κατάλαβα γιατί το κυνήγι θεωρείται τέτοιο κι ας αθλούμαι χρόνια. Ως σπορ νοείται μια δραστηριότητα που ασκεί σώμα, πνεύμα ή και τα δύο. Αν θες «αντίπαλο», ψάχνεις κάποιον που να καταφέρνει να σε ανταγωνιστεί έστω στοιχειωδώς ώστε να μην ξεφτιλίζεται τελείως η υπόθεση - δηλαδή ΟΚ, αν κατέβει ο ΠΑΟ στην Α' Αθηνών θα βγαίνει πρωταθλητής κάθε χρόνο αλλά ποιος θα το χαίρεται; Τι έχουν να αντιπαρατάξουν οι λαγοί κι οι μπεκάτσες στις επαναληπτικές καραμπίνες;
 Πολλοί κυνηγοί κόπτονται για το πόσο σέβονται και φροντίζουν τη φύση, και δεν αμφιβάλλω πως κάποιοι ανάμεσά τους έχουν πράγματι αγαθές προθέσεις. Στην περίπτωση αυτή, βέβαια, θα μπορούσαν να αρκεστούν στην καταγραφή και την παρατήρηση, ακονίζοντας εξίσου καλά και σίγουρα πιο δημιουργικά τις δεξιότητές τους. Είναι και θέμα ψυχοσύνθεσης. Παρότι μια γυναίκα, η Άρτεμη ήταν στην αρχαιότητα θεά του κυνηγιού, το κυνήγι είναι βασικά μια κατ' εξοχήν "macho" ανδρική δραστηριότητα. Η κουλτούρα του όπλου, της βίας και του αίματος συγκινεί, βλέπεις, σαφώς περισσότερο το λεγόμενο ισχυρό φύλο, κατά κανόνα, μάλιστα, τους πιο στερεοτυπικά «φανατικούς» εκπροσώπους του.
 «Τις προάλλες επισκέφτηκα ένα σπίτι, στον τοίχο του οποίου υπήρχε ένα βαλσαμωμένο κεφάλι ελαφιού... Όταν ρώτησα το γιατί, μου απάντησαν ότι είναι ένα πανέμορφο ζώο. Λοιπόν, αποκρίθηκα, η μητέρα μου είναι επίσης ελκυστική, προτιμώ όμως να αναρτώ φωτογραφίες της!», δήλωνε τις προάλλες με μπόλικη δόση... αντικυνηγετικού δηλητηρίου η ηθοποιός Έλεν Ντι Τζένερις.

  «Τι λε ρε, το κυνήγι είναι δικαίωμα και αρχαίο όσο ο άνθρωπος!», ακούς. Φυσικά, μόνο που τότε ήταν τρόπος επιβίωσης, όπως και παραμένει στις λιγότερο ανεπτυγμένες γωνιές του πλανήτη. Καμία σχέση π.χ. ο Πυγμαίος, ο Ινδιάνος ή ο Ινουίτ κυνηγός με τους «χομπίστες» τυφεκιοφόρους του Σαββατοκύριακου που εξολοθρεύουν οτιδήποτε πετά ή περπατά, αδιάφοροι για εποχικές ή άλλες απαγορεύσεις και βέβαιοι ότι κανείς δεν θα τους ζητήσει λογαριασμό, μια και οι θηροφύλακες είναι επίσης είδος προς εξαφάνιση ενώ όσοι απόμειναν, αποφεύγουν συνετά να βάλουν το κεφάλι τους στη «φωτιά».
 Οι τύποι με τα θηριώδη 4x4, τις επώνυμες στολές παραλλαγής, τον ακριβό εξοπλισμό και τα εκπαιδευμένα σκυλιά ράτσας δεν σχετίζονται καν με τον βουνίσιο που θα κυνηγήσει εθιμικά 2-3 φορές το χρόνο, για την περιπέτεια περισσότερο παρά για το θήραμα. Και μπορεί μεν η οικονομική στενότητα να μείωσε αισθητά τον τζίρο των καταστημάτων κυνηγετικών ειδών και τη ζήτηση για νέες άδειες, γιγαντώνει όμως τη λαθροθηρία όπως αναφέρει σε δημοσίευμά του το ίδιο το περιοδικό «Κυνηγός και Φύση».

    Με την ελληνική πανίδα να έχει δοκιμαστεί σκληρά τα τελευταία χρόνια από μια σειρά μεγάλες πυρκαγιές, θα έπρεπε να είχαν τεθεί πολύ αυστηρότεροι περιορισμοί στο κυνήγι, ειδικά στις πληγείσες περιοχές. Είμαι σίγουρος ότι σ΄αυτό θα συμφωνούσαν κι αρκετοί συνετοί κυνηγοί, ειδικά όσοι συμμετείχαν προσωπικά σε προσπάθειες κατάσβεσης.
 Όμως η (προσωρινή) πανελλαδική απαγόρευση θήρας που ύστερα από προσφυγές οικολογικών οργανώσεων αποφάσισε το Συμβούλιο της Επικρατείας στις 2/12/13 κράτησε μόλις τέσσερις μέρες(!) προτού ανασταλεί – τα συμφέροντα δεν είναι, βλέπεις, αμελητέα, τα έσοδα από τις κυνηγετικές άδειες είναι υπολογίσιμα (ξεκινούν από 115 Ευρώ ετησίως), όπως και οι ψήφοι, εννοείται: Σε 300.000 υπολογίζονται οι κυνηγοί στην Ελλάδα, ενώ από το 1990 έφτιαξαν, στα πρότυπα του αντίστοιχου γαλλικού, δικό τους κόμμα-αντίπραξη στο αντικυνηγετικό «μένος» του ανερχόμενου τότε οικολογικού κινήματος, το σχετικά υπολογίσιμο Κόμμα Ελλήνων Κυνηγών (ΚΕΚ). Στην ιστοσελίδα τους αποφεύγουν επιμελώς να ανεβάζουν φωτογραφίες σκοτωμένων θηραμάτων και περήφανων θηρευτών, ταυτίζουν το κυνήγι με τη φύση, το ψάρεμα και την παράδοση έτσι γενικώς κι αορίστως, ενημερώνουν για θέματα θήρας καθώς και για τις «νίκες» του κόμματος που μέχρι και ύμνο διαθέτει.

    Στον αντίποδα βρίσκονται δεκάδες οικολογικές και ζωοφιλικές οργανώσεις, πολυδιασπασμένες ή προσωποπαγείς οι περισσότερες πια κι εξίσου αμφίβολης ιδεολογίας με εκείνη του ΚΕΚ. Η παλιότερη και μαχητικότερη αντικυνηγετική πρωτοβουλία στη χώρα ήταν η ομώνυμη του Κώστα Τσίπηρα (τέλη δεκαετίας '80-αρχές '90). Ριζοσπαστικό χαρακτήρα έχει και ο Αντικυνηγετικός Σύνδεσμος, στην ιστοσελίδα του οποίου καταγγέλλονται το κυνήγι, η αιχμαλωσία κι η κακομεταχείριση ζώων αλλά και ψαριών, η βρώση κρέατος γενικότερα, ενώ δεν λείπουν οι ενθουσιώδεις αναφορές στο Animal Liberation Front, το υπέρ των ζώων ανθρώπινο «αντάρτικο» που μάλιστα το FBI θεωρούσε, μέχρι πρόσφατα, Νο2 δημόσιο κίνδυνο μετά την Αλ Κάιντα!

 «Είναι οι κυνηγοί οικολόγοι; Με βαθειά, έκδηλη, ολοφάνερη και αποδεδειγμένη οικολογική συνείδηση απαντάμε κατηγορηματικά: ΝΑΙ!!! Την στιγμή που το δάχτυλο σφίγγει την σκανδάλη της καραμπίνας, ένα έντονο οικολογικό ρίγος διαπερνά τον φίλο μας κυνηγό. Την αμέσως επόμενη στιγμή που την πατά, ένα οικολογικό τρέμουλο συνταράσσει το κορμί του, ενώ όταν τα σκάγια βρίσκουν το στόχο και διαμελίζουν οικολογικά το πτηνό μια οικολογική κραυγή χαράς βγαίνει από τα χείλη του: "Το γάμησα το πούστικο !!!", διαβάζω στο «εντιτόριαλ». Υπερβολές; Μπορεί. Που, όμως, λίγο απέχουν από την πραγματικότητα.

 Ναι, ξέρω π.χ. ότι πολλά από τα θηράματα εκτρέφονται πλέον για αυτόν ακριβώς τον σκοπό, όμως ούτε αυτό «αθωώνει» τους θηρευτές: Κάνεις που κάνεις το καλό, κάν'το ολόκληρο! Όσο «δικαίωμα» έχεις εσύ να σκορπάς θάνατο στραγγαλίζοντας τη ζωή και τη βιοποικιλότητα, άλλο τόσο – τουλάχιστον – έχω κι εγώ να τα απολαμβάνω ακέραια. Ποιος σε εξουσιοδοτεί να μου στερείς το πέταγμα ενός πουλιού, το κελάηδημα ενός άλλου, τον δρασκελισμό ενός λαγού, το γρύλισμα ενός αγριόχοιρου; Γιατί το δικό σου αφιόνι να παίρνει προτεραιότητα κι από πού κι ως πού το «δικαίωμά» σου να ντουφεκάς όχι από χρεία αλλά για «διασκέδαση» είναι ιερότερο από το δικαίωμα του κάθε πλάσματος στην ύπαρξη; Και μην ακούσω τα περί «επιβλαβών» θηραμάτων όπως οι λύκοι, οι αλεπούδες, τα τσακάλια ή ακόμα κι οι αρκούδες – «επιβλαβή» έγιναν γιατί εμείς, οι άνθρωποι καταρχήν τους στερήσαμε τον ζωτικό τους χώρο. Ούτε έχουμε δα τόσα πολλά που να δικαιολογούν ολόκληρες κυνηγετικές εκστρατείες.
 Για τους πιο... «στρατόκαβλους», τώρα, υπάρχουν και τα σκοπευτήρια που έχουν κιόλα πάρει πολύ τα πάνω τους, μαθαίνω, τον καιρό της κρίσης. Δεν είναι προτιμότερο να αφήσετε στην ησυχία τους τα βουνά, τα λαγκάδια και τους λόγγους να τα χαίρονται οι τετράποδοι ή φτερωτοί τους κάτοικοι κι από κοντά εμείς οι «κομπλεξικοί», «ξενέρωτοι» φυσιολάτρες; 
Γλυπτή αναπαράσταση λαβωμένου λιονταριού, από το Κυνήγι λιονταριού του τελευταίου μεγάλου Ασσύριου βασιλιά Σαρδανάπαλου (668-631 π.Χ), Βρεττανικό Μουσείο 




Πηγή: www.lifo.gr

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ;

couple kiss

Κοιτάς γύρω σου και βλέπεις ανθρώπους να συζητάνε, να διαφωνούν, να γελάνε, να αγκαλιάζονται, να φιλιούνται. Κοιτάς τις ειδήσεις και βλέπεις ανθρώπους να ανατινάζονται, να σκοτώνουν, να ουρλιάζουν χαμογελαστοί πάνω από πτώματα.

Υπάρχει μια έντονη αντίθεση ανάμεσα στις εικόνες που βλέπουμε στη ζωή μας και στις εικόνες που βλέπουμε στις ειδήσεις.
Υπάρχει και μια πολύ έντονη διαφορά: στη ζωή μας υπάρχουν και γυναίκες• στους πολέμους και στις βαρβαρότητες, οι γυναίκες είναι απούσες.
Άνδρες παντού. Άνδρες με μαχαίρια στο στόμα και όπλα στα χέρια. Άνδρες έτοιμοι να ξεκοιλιάσουν και να σπείρουν τον θάνατο.

Άνδρες που αμολάνε βόμβες, και όποιον πάρει ο χάρος.
Άνδρες που αναγκάζουν δεκάχρονα αγόρια να αποκεφαλίσουν αιχμαλώτους.
Άνδρες που ουρλιάζουν με χαρά πάνω από τα πτώματα των αντιπάλων τους.
Πόσες πιθανότητες υπάρχουν να δεις είκοσι γυναίκες να ουρλιάζουν ευτυχισμένες πάνω από έναν νεκρό και να βγάζουν selfie με το πτώμα; Όχι και πολλές. Για τους άνδρες, αυτό είναι πολύ συνηθισμένο.
Οι γυναίκες, όταν παίρνουν όπλα, υπερασπίζονται εστίες, όπως οι όμορφες και γενναίες κοπέλες στο Κουρδιστάν, που πολεμούν για να υπερασπίσουν τα χώματά τους και κρατάνε στο γιλέκο τους μια σφαίρα, για να αυτοκτονήσουν, αν καταλάβουν πως πρόκειται να πέσουν στα χέρια των παρανοϊκών του Ισλαμικού Κράτους.
Για να σκοτώσει μια γυναίκα, πρέπει συνήθως να υπάρχει πολύ σοβαρός λόγος. Πρέπει να μην γίνεται αλλιώς. Και πρέπει να έχουν εξαντληθεί όλες οι άλλες εναλλακτικές λύσεις.
Για να σκοτώσει ένας άνδρας, είναι πολύ πιο εύκολο. Πολλές φορές αρκεί και ένα «πού πας, ρε ηλίθιε;» στα φανάρια. Βγάζει ο άλλος το όπλο από το ντουλαπάκι και σε καθαρίζει. Έχουν γίνει αυτά. Γίνονται.
«Ποιος τον σκότωσε;» λέμε, δεν λέμε «Ποια τον σκότωσε;».
Γιατί οι άνδρες σκοτώνουν με ευκολία, ενώ οι γυναίκες όχι;
Πιθανότατα, επειδή οι γυναίκες γεννάνε.
Γεννώ, άρα δεν σκοτώνω, γιατί ξέρω πως το πλάσμα απέναντί μου το γέννησε κάποια γυναίκα σαν εμένα.
Και έχω βιώσει και την διαδικασία και τον πόνο και την αγωνία.
Πριν την γέννα, στην διάρκεια της γέννας, και μετά, στο μεγάλωμα του μωρού.
Από την άλλη, ο άνδρας έρχεται σε επαφή με το μωρό, μόνο αφού αυτό γεννηθεί.
Του έρχεται έτοιμο. Κατασκευασμένο.
Δεν πόνεσε για να το γεννήσει.
Άρα, μόνο να το καταστρέψει μπορεί.
Στον πλανήτη που ζούμε, οι γυναίκες είναι περισσότερες από τους άνδρες.
Αλλά δεν φαίνονται. Είναι αόρατες.
Αυτός ο κόσμος πρέπει να γίνει πιο γυναικείος.
Ο ανδρικός κόσμος είναι μια αιματοχυσία δίχως τέλος.
Ας το καταλάβουμε επιτέλους.
Το μόνο αίμα που θα χύσουμε στη ζωή μας, να είναι το αίμα της μάνας μας την ώρα που μας γεννάει.
Εκεί που η ζωή συναντάει για μια στιγμή τον θάνατο.
Και συνήθως νικάει η ζωή.
Να νικήσει η ζωή.




ΠΗΓΗ...pitsirikos.

ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΕΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟΥ ΛΟΓΩ "ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΥ ΧΩΡΙΟΥ"



ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ο Δήμος Αλμωπίας ενημερώνει τους πολίτες ότι λόγω της λειτουργίας του Χριστουγεννιάτικου Χωριού, ο δρόμος που βρίσκεται μπροστά στην είσοδο του Δημαρχείου και του Μουσείου της Αριδαίας θα παραμείνει κλειστός από 30/11/2015 έως 10/1/2016.
Επίσης, κατά τις ίδιες ημερομηνίες ανενεργός θα παραμείνει και ο χώρος στάθμευσης που βρίσκεται πίσω από το Δημαρχείο και θα φιλοξενήσει τις εγκαταστάσεις του Χριστουγεννιάτικου Χωριού.
Ευχαριστούμε για την κατανόηση!

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΠΡΟΜΑΧΩΝ



Από το ταχυδρομικό πρακτορείο Προμάχων ανακοινώνεται ότι ήρθαν τα ειδοποιητήρια πληρωμής των ασφαλιστικών εισφορών του ΟΓΑ.

Επίσης από το πρακτορείο γίνεται η εκτύπωση των τελών κυκλοφορίας των αυτοκινήτων και οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να προσκομίσουν τον αριθμό κυκλοφορίας του αυτοκινήτου και τον ΑΦΜ του κατόχου του. Κόστος 1 ευρώ.

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...