Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014
ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΜΝΗΜΗΣ ΗΡΩΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΟΜΑΧΩΝ ΣΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΕΔΕΣΣΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΕΛΛΑΣ.
Την Κυριακή 2
Φεβρουαρίου 2014, η Περιφερειακή Ενότητα Πέλλας, ο Δήμος Έδεσσας και ο Σύλλογος
Απογόνων Μακεδονομάχων Εδέσσης - Αλμωπίας «Ο Παύλος Μελάς», συνδιοργανώνουν
εκδήλωση μνήμης και μνημόσυνο υπέρ αναπαύσεως των ψυχών των επτά ηρώων
Μακεδονομάχων κατοίκων Μεσημερίου που δολοφονήθηκαν σε ενέδρα στις 2
Φεβρουαρίου 1905 από Βούλγαρους Κομιτατζήδες.
Το μνημόσυνο θα
τελεσθεί στις 10.00 π.μ. στον Ιερό Ναό Αγίων Αναργύρων της Τοπικής Κοινότητας
Μεσημερίου από τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Εδέσσης-Πέλλης και Αλμωπίας κκ.
Ιωήλ. Το ιστορικό της ημέρας θα αναπτύξει ο συγγραφέας-ερευνητής κ. Δημήτριος
Ευαγγελίδης. Θα ακολουθήσει κατάθεση στεφανιών στο μνημείο της Κοινότητας.
Ο
Αντιπεριφερειάρχης Πέλλας κ. Θεόδωρος Θεοδωρίδης καλεί τους εκπροσώπους των
τοπικών αρχών και φορέων και τους πολίτες της Π.Ε. Πέλλας και της ευρύτερης
περιοχής να τιμήσουν με την παρουσία τους την εκδήλωση.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΤΟΤΕΛΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΓΙΑ ΕΚΤΑΚΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΕΠΙΔΕΙΝΩΣΗΣ ΚΑΙΡΟΥ.
Από την Αυτοτελή Διεύθυνση Πολιτικής Προστασίας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ανακοινώνεται ότι, σύμφωνα με το Έκτακτο Δελτίο Επιδείνωσης Καιρού που ελήφθη από την Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία (α.α 03/24.1.2014), τα καιρικά φαινόμενα προβλέπονται ως εξής:
ΕΚΤΑΚΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΕΠΙΔΕΙΝΩΣΗΣ ΚΑΙΡΟΥ
Επιδείνωση θα παρουσιάσει ο καιρός από τις βραδινές ώρες σήμερα Παρασκευή (24-01-2014) και από τα δυτικά με κύρια χαρακτηριστικά τις ισχυρές βροχές και καταιγίδες και τις χιονοπτώσεις σε όλα τα ορεινά αλλά και ημιορεινά της κεντρικής και βόρειας χώρας.
Πιο αναλυτικά:
1. Σήμερα Παρασκευή (24-01-2014) βροχές και καταιγίδες κατά τόπους ισχυρές προβλέπονται από τις βραδινές ώρες στο Ιόνιο, την Ήπειρο, τη Δυτική Στερεά και τη Δυτική Πελοπόννησο. Κατά τη διάρκεια της νύχτας τα φαινόμενα θα επεκταθούν σε όλη την υπόλοιπη χώρα. Χιόνια θα πέσουν στα ορεινά αλλά και σε ημιορεινές περιοχές της ηπείρου και της Δυτικής Μακεδονίας. Οι άνεμοι θα πνέουν από νότιες διευθύνσεις 7 με 8 μποφόρ.
2. Αύριο Σάββατο (25-01-2014) ισχυρές βροχές και καταιγίδες θα εκδηλωθούν κατά διαστήματα στο μεγαλύτερο μέρος της χώρας και κυρίως στο Ιόνιο, την Πελοπόννησο και την ανατολική νησιωτική χώρα. Χιόνια θα πέσουν στα ορεινά αλλά και σε ημιορεινές περιοχές στα βόρεια. Οι άνεμοι θα πνέουν νότιοι νοτιοδυτικοί 8 και πιθανόν πρόσκαιρα 9 μποφόρ.
3. Μεθαύριο Κυριακή (26-01-2014) ισχυρές βροχές και καταιγίδες θα εκδηλωθούν κατά τόπους κυρίως στην ανατολική και νότια χώρα. Χιονοπτώσεις πρόσκαιρα ισχυρές θα σημειωθούν σε όλα τα ορεινά, στα ημιορεινά της κεντρικής χώρας, αλλά και σε περιοχές με χαμηλότερο υψόμετρο στα βόρεια. Σταδιακά και από τα βόρεια θα επικρατήσουν βόρειοι άνεμοι 7 με 8 μποφόρ, ενώ η θερμοκρασία θα σημειώσει πτώση που θα γίνει ιδιαίτερα αισθητή στα κεντρικά και βόρεια.
Περισσότερες λεπτομέρειες στα καθημερινά τακτικά δελτία καιρού της ΕΜΥ και στην ιστοσελίδα της ΕΜΥ www.emy.gr.
Παρακαλούνται οι πολίτες όπως λάβουν υπόψη τους το Έκτακτο Δελτίο Επιδείνωσης Καιρού για τον ασφαλή σχεδιασμό των μετακινήσεων και των δραστηριοτήτων τους.
Παράλληλα, η Αυτοτελής Διεύθυνση Πολιτικής Προστασίας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας συνιστά στους πολίτες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί, μεριμνώντας για τη λήψη μέτρων αυτοπροστασίας από κινδύνους που προέρχονται από την εκδήλωση των έντονων καιρικών φαινομένων. Ειδικότερα:
1. Να βεβαιωθούν ότι οι υδρορροές και τα φρεάτια έξω από το σπίτι τους δεν είναι φραγμένα και λειτουργούν κανονικά.
2. Να ασφαλίσουν αντικείμενα τα οποία μπορεί να παρασυρθούν από τον άνεμο ή τη ραγδαία βροχόπτωση και ενδέχεται να προκαλέσουν τραυματισμούς ή ζημιές.
3. Να ακολουθούν πιστά τις οδηγίες των κατά τόπους αρμοδίων φορέων, όπως Τροχαία κλπ.
4. Να αποφεύγουν τις εργασίες υπαίθρου και δραστηριότητες σε θαλάσσιες και παράκτιες περιοχές κατά τη διάρκεια εκδήλωσης των επικίνδυνων καιρικών φαινομένων.
5. Να μεταβάλλουν το πρόγραμμα των μετακινήσεών τους ώστε να αποφεύγουν την αιχμή των καιρικών φαινομένων.
6. Αν πρόκειται να μετακινηθούν να ενημερωθούν για τον καιρό και την κατάσταση του οδικού δικτύου.
7. Να αποφεύγουν να διασχίζουν χείμαρρους και ρέματα πεζοί ή με το αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια εκδήλωσης των επικίνδυνων καιρικών φαινομένων, καθώς επίσης και για αρκετές ώρες μετά το τέλος εκδήλωσής τους.
8. Αν κατά τη διάρκεια της καταιγίδας βρίσκονται στο αυτοκίνητο, να το ακινητοποιήσουν στην άκρη του δρόμου και μακριά από δέντρα που ενδέχεται να πέσουν πάνω του. Επίσης να μείνουν μέσα σε αυτό με αναμμένα τα προειδοποιητικά φώτα στάσης, μέχρι να κοπάσει η καταιγίδα.
ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΧΙΟΝΟΠΤΩΣΗΣ Ή ΤΗΣ ΧΙΟΝΟΘΥΕΛΛΑΣ
1. Εάν βρίσκεστε σε εξωτερικό χώρο:
• Οδηγηθείτε σε ασφαλές μέρος.
• Μην εκτίθεστε στη χιονοθύελλα. Αν χρειαστεί να βρεθείτε σε εξωτερικό χώρο ντυθείτε κατάλληλα, και προτιμήστε πολλά στρώματα από ελαφριά και ζεστά ρούχα παρά ένα βαρύ ρούχο. Φροντίστε το εξωτερικό ρούχο να είναι αδιάβροχο. Φορέστε ζεστές και αδιάβροχες μπότες.
• Σε περιοχές, όπου προβλέπονται χιονοπτώσεις, απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή κατά τις μετακινήσεις.
• Όταν είναι απαραίτητο να μετακινηθείτε με αυτοκίνητο, χρησιμοποιείστε αντιολισθητικές αλυσίδες. Ταξιδέψτε κατά προτίμηση κατά τη διάρκεια της ημέρας. Προτιμήστε τους κεντρικούς δρόμους και ενημερώστε τους οικείους σας για τη διαδρομή που θα κάνετε.
2. Εάν μετακινείστε στην πόλη χρησιμοποιείστε τα μέσα μαζικής μεταφοράς.
3. Εάν βρίσκεστε στο αυτοκίνητο:
• Αλλάξτε πορεία αν υπάρχει έντονη χιονόπτωση και βρίσκεστε σε δύσβατο δρόμο.
• Αποφύγετε να οδηγείτε σε δύσβατες ορεινές περιοχές.
• Διατηρείτε απόσταση ασφαλείας από τα προπορευόμενα οχήματα.
• Παραμείνετε στο αυτοκίνητο αν αυτό ακινητοποιηθεί. Τοποθετήστε στην κεραία του ραδιοφώνου ένα ύφασμα με έντονο χρώμα για να σας εντοπίσουν οι διασωστικές ομάδες. Ανάβετε τη μηχανή για 10 λεπτά ανά ώρα και διατηρείτε την εξάτμιση του οχήματος καθαρή από το χιόνι.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ
Διατηρείστε το σπίτι σας ζεστό και παραμείνετε μέσα, όσο αυτό είναι δυνατό.
Μην αφήνετε τα παιδιά να βγουν έξω με την κακοκαιρία.
Φορέστε κατάλληλα ρούχα και παπούτσια.
Ελέγξτε το δίκτυο ύδρευσης του σπιτιού σας και τον ηλιακό θερμοσίφωνα (σωλήνες-υαλοπίνακα).
ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΚΑΡΑΣΜΑΝΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΩΝ.
Το
μεγάλο ζήτημα της φορολόγησης του αγροτικού εισοδήματος, ιδιαίτερα δε, η από
εφέτος υποχρέωση των αγροτών να τηρούν βιβλία εσόδων εξόδων, προκάλεσε την
παρέμβαση του Γιώργου Καρασμάνη στη Βουλή.
Στην
Ολομέλεια και κατά τη συζήτηση Νομοσχεδίου του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης,
ο Βουλευτής χαρακτήρισε την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί ως τραγελαφική,
δεδομένου ότι η ηγεσία του Υπουργείου Οικονομικών, ενώ είχε περισσότερο από ένα
χρόνο για την προετοιμασία ορθής εφαρμογής της απόφασης για τήρηση βιβλίων
εσόδων – εξόδων, αδράνησε και το θυμήθηκε τώρα, δηλαδή την… επόμενη της
εφαρμογής!!
Συνέπεια
αυτού είναι, είπε ο Γιώργος Καρασμάνης, οι αγρότες να πέφτουν θύματα παραπληροφόρησης
από άτομα που το καθένα ¨λέγοντας το κοντό του και το μακρύ του¨, επιχειρεί να
αποκομίσει πολιτικά οφέλη.
Με
τεκμηριωμένα στοιχεία ο Βουλευτής απέδειξε ότι, όλα τα έξοδα που έχουν σχέση με
το κόστος παραγωγής – και όχι μόνον – αφαιρούνται στο σύνολό τους από το
φορολογητέο αγροτικό εισόδημα.
Επισυνάπτονται
τα πρακτικά της Ολομέλειας με την παρέμβαση του Γιώργου Καρασμάνη:
«…Κυρίες
και κύριοι συνάδελφοι, με την ευκαιρία της σημερινής συζήτησης του πρώτου
αγροτικού νομοσχεδίου θα ήθελα να αναφερθώ αρχικά σε ένα επίκαιρο θέμα, αυτό
της φορολόγησης των αγροτών. Κι αυτό γιατί τις τελευταίες ημέρες επικρατεί μία
κατάσταση, τραγελαφική θα την ονόμαζα, σε ένα ζήτημα που θεωρητικά είναι τόσο
απλό. Εντούτοις, δημιουργεί ένα κλίμα σύγχυσης και φόβου σε χιλιάδες αγρότες
μας. Κι αυτό διότι η παραπληροφόρηση οδηγεί τους αγρότες σε κατάσταση
αβεβαιότητας για το τι θα αντιμετωπίσουν αύριο με τη φορολόγησή τους.
Ο
νόμος για την τήρηση και από τους αγρότες βιβλίων εσόδων-εξόδων ψηφίστηκε στα
τέλη του 2012 και σαφώς όριζε ως ημερομηνία εφαρμογής του μέτρου την 1/1/2014.
Η μοναδική εκκρεμότητα που παρέμενε ήταν ο καθορισμός του ποσού πάνω από το
οποίο οι αγρότες θα ήταν υποχρεωμένοι να τηρούν βιβλία. Κι αυτό καθορίστηκε στα
τέλη του περασμένου έτους.
Κυρίες
και κύριοι συνάδελφοι, από την πρώτη στιγμή είχα επισημάνει ότι ο προσδιορισμός
του φορολογητέου εισοδήματος, για την τήρηση βιβλίων εσόδων και εξόδων, πρέπει
να γίνει με βάση τις επιστροφές Φ.Π.Α. του περασμένου έτους. Επίσης, είχα
προσδιορίσει ότι αυτό πρέπει να γίνει μέχρι του ποσού των 2.000 ευρώ και για
όσους δεν έχουν επιστροφή ΦΠΑ, όπως οι κτηνοτρόφοι, ο προσδιορισμός να γίνεται
με βάση το εισόδημα που θα αντιστοιχούσε στις επιστροφές ΦΠΑ της τάξης των
2.000 ευρώ. Σε αυτήν την πρότασή μου συνταυτίστηκε και η ΠΑΣΕΓΕΣ. Θα ήθελα δε
να προσθέσω ότι κάτι αντίστοιχο είχαν προτείνει προς την ηγεσία τους και οι
ίδιες οι υπηρεσίες του Υπουργείου Οικονομικών, με τη διαφορά ότι είχαν
προτείνει μικρότερο ποσό επιστροφής ΦΠΑ.
Σήμερα,
κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, βρισκόμαστε σε μία άλλη κατάσταση, όπου ενώ η
Πολιτεία είχε τη δυνατότητα εδώ και έναν χρόνο να προετοιμάσει την εύρυθμη
εφαρμογή του μέτρου, εμφανίζεται αδρανούσα και αφυπνίζεται μόλις μετά την
έναρξη του τρέχοντος έτους, δίνοντας παρατάσεις έως ότου ξεκαθαρίσει η διαδικασία
τήρησης βιβλίων εσόδων και εξόδων. Η πρακτική αυτή ενσπείρει αμφιβολίες στους
αγρότες. Παρέχει τη δυνατότητα σε ορισμένες πλευρές -είτε καλοπροαίρετα είτε
όχι- να «κάνουν παιχνίδι», όπως λέει ο λαός μας, σε βάρος των ίδιων των
αγροτών, αλλά και της εν γένει λειτουργίας της παραγωγικής δραστηριότητας.
Έτσι,
αφήνεται να αιωρούνται διάφορες εικασίες, διάφορες παραλλαγές για το ίδιο θέμα.
Ο καθένας λέει «το μακρύ του και το κοντό του», με συνέπεια ο αγρότης να μην
ξέρει αυτή τη στιγμή τι του γίνεται. Το θέμα, όμως, είναι πάρα πολύ απλό,
κυρίες και κύριοι συνάδελφοι. Όλα τα ζητήματα τα οποία αφορούν τον αγροτικό μας
κόσμο και τη φορολόγησή του είναι λυμένα από τις υφιστάμενες γενικές και
ειδικές διατάξεις, οι οποίες διέπουν τη λειτουργία του κανονικού καθεστώτος
ΦΠΑ.
Αναλυτικότερα,
όλα τα έξοδα, όλες οι δαπάνες που αφορούν την παραγωγική διαδικασία, όπως
πληρωμή ασφαλιστικών εισφορών ΟΓΑ και ΕΛΓΑ, πληρωμές εργατών, εργόσημο, σπόρους,
λιπάσματα, καύσιμα, φάρμακα, φυτοφάρμακα, λήψη υπηρεσιών από επιτηδευματίες,
συσκευασίες αγροτικών προϊόντων, επισκευές μηχανημάτων, αγορά πάγιου
μηχανολογικού εξοπλισμού -και όχι μόνο-, τοκοχρεωλυτική αποπληρωμή δανείων που
αφορούν την αγροτική παραγωγή, αποτελούν δαπάνες οι οποίες λαμβάνονται υπόψη
για τη διαμόρφωση του καθαρού φορολογητέου εισοδήματος και μπορεί ο αγρότης στο
τέλος να βγάλει και ζημία, χωρίς να πληρώσει ούτε ένα ευρώ.
Παράδειγμα:
Αν βαμβακοπαραγωγός των εκατό στρεμμάτων ή ροδακινοπαραγωγός των τριάντα
στρωμάτων, τηρήσει βιβλία εσόδων και εξόδων -που θα τηρήσει- τα οφέλη είναι
πολλαπλά από το προηγούμενο καθεστώς, το ειδικό καθεστώς -δεν έχω το χρόνο να
το αναλύσω. Όσον αφορά το τέλος επιτηδεύματος και εδώ έχουμε καταθέσει
συγκεκριμένη πρόταση πριν από τρεις μήνες, στην ηγεσία του Υπουργείου
Οικονομικών. Μάλιστα, επειδή για πρώτη φορά οι αγρότες αναλαμβάνουν υποχρεώσεις
ελεύθερου επαγγελματία, τήρησης βιβλίων εσόδων και εξόδων, μπορούν για μία
πενταετία, μετά από μία διευκρινιστική εγκύκλιο του Υπουργείου Οικονομικών, να
απαλλαγούν.
Υπάρχει,
όμως, ένα πρόβλημα με τους συνταξιούχους αγρότες που συνεχίζουν την παραγωγική
διαδικασία και κινδυνεύουν να υποστούν μείωση στη σύνταξή τους. Αυτό, όμως,
είναι θέμα του Υπουργείου Εργασίας και μπορεί άμεσα να λυθεί.
Πρέπει
λοιπόν το αρμόδιο υπουργείο να δώσει άμεσα τις αναγκαίες διευκρινήσεις, ώστε να
πάψει αυτή η αναίτια αναταραχή που επικρατεί σήμερα…»
Από το Πολιτικό Γραφείο 24/01/2014
ΔΙΕΥΘΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΟΤΑΜΟΥ ΕΔΕΣΣΑΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΕΛΛΑΣ.
Αντιπεριφερειάρχης
Θ. Θεοδωρίδης: «Η αντιπλημμυρική θωράκιση αποτελεί σημαντική προτεραιότητα της
Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας
στο
πλαίσιο της βιώσιμης Ανάπτυξης»
Την
σύμβαση για την υλοποίηση ενός σημαντικού έργου πολιτικής προστασίας υπέγραψε ο
Αντιπεριφερειάρχης Πέλλας, Αναπτυξιακού Προγραμματισμού – Σχεδιασμού της Π.Κ.Μ.
κ. Θεόδωρος Θεοδωρίδης με τον ανάδοχο κ. Κυριάκο Τομόσογλου. Πρόκειται για το
έργο διευθέτησης και καθαρισμού κατά μήκος του ποταμού Εδεσσαίου, στο Τμήμα
μεταξύ των Τοπικών Διαμερισμάτων Ριζαρίου και Σεβαστειανών. Ο προϋπολογισμός
του έργου ανέρχεται σε 120.000,00 ευρώ, ενώ ο χρονικός ορίζοντας υλοποίησης
είναι 90 ημέρες.
Σκοπός του
έργου είναι ο καθαρισμός της κοίτης πλησίον της γέφυρας, η προστασία των βάθρων
της, λόγω φθοράς του πυθμένα θεμελίωσης και η δημιουργία αναβαθμού ανάσχεσης
ροής. Οι προβλεπόμενες παρεμβάσεις πρόκειται να συμβάλλουν στην αντιπλημμυρική
προστασία της περιοχής και την περιβαλλοντική αναβάθμισή της.
Για το
συγκεκριμένο έργο, ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Θεόδωρος Θεοδωρίδης αναφέρει: «Στην
μεγάλη πλημμύρα που είχε πλήξει την Πέλλα, είχε πλημμυρίσει και η συγκεκριμένη
περιοχή και μάλιστα είχαν χαθεί ανθρώπινες ζωές. Η προστασία της ανθρώπινης
ζωής είναι πολύτιμη και ανεκτίμητη, όπως έχω επαναλάβει πολλές φορές. Ο
καθαρισμός και η προστασία της κοίτης του ποταμού ήταν ένα πολύχρονο αίτημα της
τοπικής κοινωνίας αλλά και των υπηρεσιών που αντιλαμβάνονται τους κινδύνους. Το
έργο αυτό συμπληρώνει τα μεγάλα έργα αντιπλημμυρικής θωράκισης που
πραγματοποιήθηκαν και πραγματοποιούνται στην Αλμωπία και Πέλλα. Να τονίσω ότι
με την αντιπλημμυρική προστασία της Αλμωπίας, ουσιαστικά προστατεύουμε και τον
Δήμο Σκύδρας που βρίσκεται στην πορεία του Αλμωπαίου. Τους προσεχείς μήνες
πρόκειται να εντάξουμε κι άλλα έργα αντιπλημμυρικού χαρακτήρα και
περιβαλλοντικής εξυγίανσης στο πλαίσιο της βιώσιμης και ολοκληρωμένης ανάπτυξης
που είναι το όραμα μας για την Πέλλα και την Κεντρική Μακεδονία».
Ο ΚΑΦΚΑ ΚΑΙ Ο ΝΤΟΣΤΟΓΙΕΦΣΚΙ ΖΩΝΤΑΝΕΥΟΥΝ.
ΤΗΣ ΛΕΝΑΣ ΦΟΥΤΣΙΤΖΗ
Ο Piotr Dumała γεννήθηκε στη Βαρσοβία και ήθελε να γίνει γλύπτης. Κατά τη διάρκεια των σπουδών του ανακάλυψε ότι το «ξύσιμο» εικόνων σε βαμμένο γύψο θα μπορούσε να μεταμορφωθεί σε μια τεχνική για δημιουργία κινούμενων εικόνων.
Η μέθοδος αυτή ονομάζεται «destructive animation». Κάθε εικόνα σβήνεται (βάφεται από πάνω) και ξανασχεδιάζεται για να αποτελέσει το επόμενο πλάνο.
Η τεχνική του έχει συναρπάσει, προβληματίσει, και του έχει αποδώσει πολλά βραβεία. Αυτό που τον έχει κάνει ξεχωριστό δεν είναι μόνο το αποτέλεσμα αλλά η στάση και η φιλοσοφία του σχετικά με τις κινούμενες εικόνες:
«Το animation παραδοσιακά χρησιμοποιούσε συμβατικές φιγούρες, που έμοιαζαν με τον Μπόλεκ και τον Λόλεκ – επίπεδοι άντρες χωρίς σκιές ή περιβάλλον. Και όταν κάποιος ξεκινάει –όπως εγώ- να χρησιμοποιεί σκιές (όλα τα «σχεδιασμένα» φώτα και σκιές υπογραμμίζονται με αληθινά φώτα ή σκιές), λέγεται ότι προσπαθεί να αντιγράψει τις κανονικές ταινίες... ο κόσμος γενικά πιστεύει ότι το animation είναι είτε τα επίπεδα παιδικά καρτούν ή κάτι αβάντ γκαρντ.
Η αλήθεια είναι ότι το animation δεν αντιγράφει το «πραγματικό σινεμά». Είναι το «πραγματικό σινεμά».
Στο 'Έγκλημα και Τιμωρία' ο Dumała προσαρμόζει την ιστορία στο δικό του κεντρικό σημείο: παρουσιάζονται μόνο δύο σκηνές. Οι δολοφονίες και μετά η συνάντηση με τη Σόνια. Δεν είναι η ιστορία του κακού αλλά μια ιστορία «για την αγάπη και για το πώς η εμμονή μπορεί να καταστρέψει την αγάπη.»
Στο δεύτερο φιλμ ο Φραντς Κάφκα εμφανίζεται όπως τον ξέρουμε από τις διάσημες φωτογραφίες του, ακίνητος και άκαμπτος.
Σιγά σιγά η κάμερα απομακρύνεται και μετατρέπεται από φωτογραφία σε εικόνα και μετά σε ζωντανό άνθρωπο. Βήχει, και μεταφερόμαστε στην Πράγα του 1883.
ΠΗΓΗ...http://www.lifo.gr/
Η 17ΧΡΟΝΗ ΠΟΥ ΜΑΓΕΨΕ ΤΟ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ.
Δεκέμβριος. Λίγο πριν τις γιορτές. Το νοσοκομείο Παπαγεωργίου έχει βάλει τα πολύχρωμά του για να υποδεχτεί ακόμα μία εκδήλωση για τον διαβήτη. Στη μεγάλη αίθουσα γιατροί και επιστήμονες σκιαγραφούν τον μόνιμο επισκέπτη εκατοντάδων χιλιάδων Ελλήνων.
Ο λόγος δίνεται στη Νίνα Φαναροπούλου. Ετών 17. Διαβητική από τα 10. Παίρνει δύο βαθιές ανάσες και ανεβαίνει στο βήμα. Μιλάει περίπου έξι λεπτά. Εξηγεί σε ανθρώπους κάποιες δεκαετίες μεγαλύτερους την ανάγκη για ποιότητα, για προτεραιότητα και χαμόγελα. Την ανάγκη για μία θέση στον ήλιο της ζωής. Τελειώνει και βλέπει όλη την αίθουσα να τη χειροκροτεί όρθια.
Τη συναντήσαμε σε ένα διάλειμμα από το σχολείο. Δευτέρα λυκείου φέτος. Του χρόνου Πανελλήνιες. Ξετυλίγει το κουβάρι από την αρχή.
«Tο Σεπτέμβριο του 2006, σε ηλικία δέκα ετών, διαγνώστηκα με διαβήτη. Ήταν γενικά μια δύσκολη χρονιά για την οικογένεια από άποψη θεμάτων υγείας και ο διαβήτης ήταν αρχικά ένα σοκ για όλους μας. Για περίπου έναν με δύο μήνες πριν είχα τα κλασσικά συμπτώματα (πολυουρία, πολυδιψία, κόπωση, απότομη απώλεια βάρους) και στάθηκα τυχερή που η μητέρα μου, έχοντας κάποια γνώση ως βιολόγος σχετικά με το θέμα, τα αντιλήφθηκε νωρίς και φρόντισε να με πάει για εξετάσεις. Εγώ ήμουν πολύ μικρή για να γνωρίζω οτιδήποτε για το διαβήτη, και ομολογώ ότι, μόλις μου ανακοίνωσε η μητέρα μου τη διάγνωση, δεν αγχώθηκα, ούτε ανησύχησα πολύ. Θυμάμαι, όμως, χαρακτηριστικά ότι, μόλις μου εξήγησε τι είναι ο διαβήτης, έτρεξα στην κουζίνα και, με όλη την παιδική μου αφέλεια, γέμισα ένα μεγάλο μπολ με τα αγαπημένα μου κορνφλέικς και μπόλικη μερέντα και τα έφαγα ανησυχώντας μήπως δεν μπορώ να τα ξαναφάω στο μέλλον, ενώ η μητέρα μου με παρακαλούσε να μην τρώω τόσο πολύ μέχρι να πάμε στο νοσοκομείο. Εκεί, όλως περιέργως, μπορώ να πω ότι ξεπέρασα το φόβο μου για το διαβήτη. Δεν ένιωθα δυσάρεστα στο περιβάλλον του νοσοκομείου και μάλιστα, στο τέλος της πρώτης μέρας όταν ρώτησα τον πατέρα μου πώς αντιμετωπίζεται τελικά ο διαβήτης, αυτός ξεκαθάρισε τη συγκεχυμένη μου εικόνα για το πρόβλημα απαντώντας «απλώς με ινσουλίνη». Ήμουν χαρούμενη. "Άρα αυτό είναι όλο;" απάντησα».
Η ίδια μαζί με τη σχολική τσάντα ελέγχει πάντα και την αντλία ινσουλίνης πριν βγει από το σπίτι.
«Η ζωή με το διαβήτη είναι πια για μένα πολύ ευκολότερη. Για οποιονδήποτε νέο που είναι ικανοποιητικά εκπαιδευμένος στο θέμα του διαβήτη, υπάρχει πλέον η δυνατότητα για χρήση αντλίας ινσουλίνης αντί για ενέσεις, κάτι που θεωρώ τεράστιο επίτευγμα καθώς πραγματικά «λύνει τα χέρια». Φόρεσα αντλία περίπου ενάμιση χρόνο μετά τη διάγνωση, και οφείλω να ομολογήσω ότι στην αρχή ήταν πολύ δύσκολο να τη συνηθίσω. Φυσικά δεν είναι εύκολο να αποδεχτείς ότι θα φοράς ένα μηχανηματάκι όλη τη μέρα και εγώ προσωπικά ντρεπόμουν να το φοράω στο σχολείο γιατί κάποιοι συμμαθητές μου με ρωτούσαν τι ήταν και τότε δεν ένιωθα καθόλου άνετα να το συζητάω με συνομήλικους. Καθώς μεγάλωνα όμως, εκτιμούσα όλο και περισσότερο την καθημερινότητα χωρίς ενέσεις, και το τίμημα μου φαίνεται αμελητέο, ειδικά τώρα που οι περισσότεροι γύρω μου γνωρίζουν για το διαβήτη μου και που είμαι πλέον τελείως ανοιχτή στο να το συζητάω. Στην Ελλάδα του 2014, θεωρώ τη βέλτιστη αντιμετώπιση του διαβήτη ζωτικής σημασίας για τον έφηβο μαθητή, καθώς δεν είναι λίγες οι φορές που η παραμέλησή του λόγω καθηκόντων ή άγχους λειτουργεί ως παράγοντας που μειώνει σημαντικά την απόδοση».
Πως είναι να συγκατοικεί κανείς εφτά χρόνια με τον διαβήτη σε ένα διαμέρισμα που φαίνεται ότι θα μοιράζεται αιώνια μαζί του; «Κατά τη διάρκεια των εφτά χρόνων που ζω με το διαβήτη, παρατηρώ ότι η στάση μου γύρω απ' αυτό αλλάζει διαρκώς. Έχω καταλήξει ότι ίσως χρειάζεται να ζήσεις για καιρό με κάποιο πρόβλημα, για να εκτιμήσεις συνολικά τι έχει φέρει και τι έχει πάρει από τη ζωή σου. Νομίζω ότι οι διαβητικοί έχουμε ένα μεγάλο πλεονέκτημα σε σχέση με άλλους πάσχοντες: έχουμε το ίδιο ακριβώς ενισχυμένο κίνητρο να κάνουμε κάτι, προκειμένου ν' αλλάξουμε την κατάσταση του διαβήτη παγκοσμίως, αφού τώρα τη βιώνουμε οι ίδιοι και την κατανοούμε. Αντίθετα μ' αυτούς, όμως, είμαστε σε θέση να το αξιοποιήσουμε για να βοηθήσουμε τον κόσμο, αφού δεν είμαστε αναγκασμένοι να ζούμε στο κρεβάτι, ούτε να βιώνουμε σωματικές και νοητικές βλάβες. Αν παρομοιάσουμε δηλαδή το διαβήτη με δράκο σε παραμύθι, τα όπλα που έχουμε στη διάθεσή μας για να τον αντιμετωπίσουμε είναι πρώτα απ' όλα η σωστή εκπαίδευση, κι έπειτα η στενή επικοινωνία με το γιατρό, η αλλαγή του τρόπου ζωής με τη θετική έννοια: περισσότερη συνέπεια, καθημερινή τήρηση ενός προγράμματος (με εξαιρέσεις βέβαια) και φυσικά το μέτρο. Θα μπορούσαμε λοιπόν να παρομοιάσουμε τη συνήθεια του να αντιμετωπίζεις το διαβήτη με κάτι τόσο απλό όσο το να αναπνέεις: Κανείς δεν το προσέχει όταν το κάνεις, αλλά όλοι το καταλαβαίνουν αν δεν το κάνεις. Γίνεσαι κόκκινος, ασφυκτιάς, και όλοι αναρωτιούνται γιατί δεν αφήνεις τον εαυτό σου να αναπνεύσει. Αντίστοιχα, κανείς δεν πολυπροσέχει τις μετρήσεις και τις ενέσεις. Βλέποντας όμως τις οδυνηρές συνέπειες του αρρύθμιστου διαβήτη, όλοι θα αναρωτηθούν γιατί δεν επέτρεπες στον εαυτό σου "να αναπνεύσει"».
Τα 15 λεπτά έχουν περάσει. Η ίδια πρέπει να ριχτεί στα δίχτυα της χημείας. Το μέλλον, άλλωστε, προβλέπεται μέσα σε εργαστήρια. «Όταν έπαθα διαβήτη στα δέκα μου, με όλη την παιδικότητα και την αφέλεια της ηλικίας αυτής, είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου ότι, όταν μεγαλώσω, θα κάνω κάτι για να καλυτερεύσω την καθημερινότητα τη δική μου και των εκατομμυρίων παιδιών που βίωναν το ίδιο με μένα. Τώρα, στα δεκαεφτά μου, έχοντας πλέον μια εμπεριστατωμένη ιδέα για το τι θέλω να κάνω στη ζωή μου, μπορώ να πω ότι εκπλήσσομαι ευχάριστα που παραμένω στην ίδια στάση, αξιοποιώντας τόσο το πλεονέκτημα των βεβαρυμμένων ανθρώπων για αλλαγή, όσο και τη δυνατότητα που έχω να το πραγματοποιήσω. Διακατέχομαι λοιπόν ακόμα από μια βαθιά επιθυμία να συνεισφέρω, με όποιο τρόπο μπορώ, στη διευκόλυνση της καθημερινότητας των εκατομμυρίων ανθρώπων που ζουν με το διαβήτη, και ερευνώντας το χώρο της εθελοντικής εργασίας αλλά και της ιατρικής έπειτα, είμαι πια σίγουρη ότι αυτό θέλω να κάνω στη ζωή μου, αν είναι δυνατό. Φυσικά με ενδιαφέρουν πολλοί τομείς της ιατρικής, οπότε ακόμη κι αν έχει ανακαλυφθεί η θεραπεία για το διαβήτη μέχρι να ασκήσω εγώ το επάγγελμα του ερευνητή γιατρού, θέλω να ασχοληθώ με την έρευνα σε διαφορετικά χρόνια νοσήματα. Σκέφτομαι, επίσης, πολύ τη γενική χειρουργική - που είναι βέβαια υψηλός και δύσκολος στόχος. Τα βραχυπρόθεσμα σχέδιά μου για το μέλλον λοιπόν είναι να περάσω στην ιατρική σχολή σε πρώτη φάση και από κει και πέρα είμαι ανοιχτή σε πολλά επαγγελματικά ενδεχόμενα. Χαίρομαι λοιπόν πολύ, που ο διαβήτης τελικά μου προσφέρει ήδη πολλές ευκαιρίες, και ελπίζω στο μέλλον ακόμα περισσότερες».
ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΣΑΒΒΑΚΗΣ
ΠΗΓΗ...http://www.lifo.gr/
ΤΟ ΑΠΟΚΟΡΥΦΩΜΑ ΤΗΣ ΒΛΑΧΙΑΣ: ΤΖΑΜΤΖΗΣ ΚΑΙ ΚΑΣΣΗΣ ΒΑΖΟΥΝ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΑΡΜΕΞΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΝΙΑ.
Δυο βουλευτές από την επαρχία, επιδόθηκαν χθες σε ...βουκολικές αναμετρήσεις.
Αντίπαλοι ήταν εκ μέρους της ΝΔ ο Ιορδάνης Τζαμτζής και εκ μέρους του ΠΑΣΟΚ ο Μιχάλης Κασσής, όπως αναφέρει ο «Βηματοδότης». Θέμα της αντιπαράθεσης ήταν πόσα αρνιά έχουν ως τώρα αρμέξει στη ζωή τους, με τον κ. Κασσή να αμφισβητεί ότι ο κ. Τζαμτζής έχει αρμέξει και τον κ. Τζαμτζή να του δείχνει τα χέρια του πόσο πρησμένα είναι από το άρμεγμα.
Ελα, όμως, που ο κ. Κασσής είχε ένα όπλο στην αντιπαράθεση που το άφησε τελευταίο: «Με τέτοια κοιλιά πώς αρμέγεις;» είπε στον κ. Τζαμτζή.
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΤΗ ΤΡΕΛΗ ΓΕΝΕΙΑΔΑ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΤΟΥΣ ΧΙΠΣΤΕΡΣ ΣΤΟ ΚΟΜΜΩΤΗΡΙΟ.
Πλέον δεν είναι και τόσο σπάνιο να συναντήσεις στο δρόμο έναν άντρα με γενειάδα, αφού η μόδα του χίπστερ καλά κρατεί. Ωστόσο, αυτός ο 29χρονος έγινε διάσημος από τη θρυλική γενειάδα του η οποία περνά κυριολεκτικά δια πυρός και σιδήρου και αντέχει τα πάντα.
Εκεί που οι άλλοι βλέπουν μόνο τρίχες ο Isiah Webb, ή, όπως είναι γνωστός στο ίντερνετ ο Mr. Incredibeard, βλέπει ένα πεδίο έμπνευσης, δημιουργώντας τα πιο εξωφρενικά σχήματα.
Οπως αναφέρει ο ίδιος, η γενειάδα είναι ένα οικογενειακό τους χαρακτηριστικό και μια παράδοση. Ο θείος του ο Jay Gould, ήταν ένας μεγιστάνας με μια από τις πιο εντυπωσιακές γενειάδες της οικογένειας και αποτελεί πρότυπο για τον Webb, ο οποίος ευελπιστεί κάποια στιγμή να γίνει το ίδιο πλούσιος.
Ο Webb ανεβάζει εικόνες από τη γενειάδα του κάθε Δευτέρα και οι φωτογραφίες του γίνονται viral τρελαίνοντας όλο το διαδίκτυο. Στο πλευρό του είναι η γυναίκα του, καθώς του δίνει ιδέες για το πώς να «δημιουργήσει».
Το παράξενο αυτό χόμπι του Mr. Incredibeard έχει και ανθρωπιστικό χαρακτήρα αφού μέσω του έργου του και του blog του, προσπαθεί να συγκεντρώσει χρήματα για καλούς σκοπούς. Αυτό το διάστημα ο Webb, προσπαθεί να μαζέψει κεφάλαια για την παροχή καθαρού νερού, μέσω της πώλησης των προϊόντων του.
Εκεί που οι άλλοι βλέπουν μόνο τρίχες ο Isiah Webb, ή, όπως είναι γνωστός στο ίντερνετ ο Mr. Incredibeard, βλέπει ένα πεδίο έμπνευσης, δημιουργώντας τα πιο εξωφρενικά σχήματα.
Οπως αναφέρει ο ίδιος, η γενειάδα είναι ένα οικογενειακό τους χαρακτηριστικό και μια παράδοση. Ο θείος του ο Jay Gould, ήταν ένας μεγιστάνας με μια από τις πιο εντυπωσιακές γενειάδες της οικογένειας και αποτελεί πρότυπο για τον Webb, ο οποίος ευελπιστεί κάποια στιγμή να γίνει το ίδιο πλούσιος.
Ο Webb ανεβάζει εικόνες από τη γενειάδα του κάθε Δευτέρα και οι φωτογραφίες του γίνονται viral τρελαίνοντας όλο το διαδίκτυο. Στο πλευρό του είναι η γυναίκα του, καθώς του δίνει ιδέες για το πώς να «δημιουργήσει».
Το παράξενο αυτό χόμπι του Mr. Incredibeard έχει και ανθρωπιστικό χαρακτήρα αφού μέσω του έργου του και του blog του, προσπαθεί να συγκεντρώσει χρήματα για καλούς σκοπούς. Αυτό το διάστημα ο Webb, προσπαθεί να μαζέψει κεφάλαια για την παροχή καθαρού νερού, μέσω της πώλησης των προϊόντων του.
ΠΗΓΗ...http://www.iefimerida.gr/
Ο ΡΟΜΑ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΗΝ ΑΡΓΥΡΗ ΑΡΚΤΟ ΚΡΑΤΕΙΤΑΙ ΣΕ ΚΕΝΤΡΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΕΛΑΘΕΙ.
Ο Βόσνιος Ναζίφ Μούζιτς, που τιμήθηκε με την Αργυρή Άρκτο καλύτερου ηθοποιού στο Φεστιβάλ του Βερολίνου το 2013, αναμένει σε ένα κέντρο κράτησης μεταναστών την απέλασή του από τη Γερμανία, αφού οι αρχές απέρριψαν το αίτημά του για χορήγηση ασύλου, αναφέρουν σήμερα τα γερμανικά μέσα ενημέρωσης.
«Είμαι έτοιμος να επιστρέψω την Αργυρή Άρκτο, αν μας επιτρέψουν να μείνουμε εδώ» δήλωσε ο Μούζιτς, 42 ετών, στο σημερινό φύλλο της εφημερίδας Taggesspiegel.
Ο Μούζιτς, που κατάγεται από τη Βοσνία-Ερζεγοβίνη και ανήκει στη μειονότητα των Ρομά, έφτασε στο Βερολίνο τον Νοέμβριο όπου ζήτησε άσυλο, εννέα μήνες αφού περπάτησε στο κόκκινο χαλί της Μπερλινάλε, επισημαίνει η Ταγκεσπίγκελ.
Πλέον ζει σε ένα κέντρο κράτησης μεταναστών, σε ένα διαμέρισμα 30 τετραγωνικών μέτρων, μαζί με τη σύζυγό του και τα τρία τους παιδιά, αφού απορρίφθηκε το αίτημά του και πρέπει να εγκαταλείψει τη χώρα μέχρι τις 9 Μαρτίου, σύμφωνα με την ίδια πηγή.
Ο Μούζιτς τιμήθηκε στο 63ο Φεστιβάλ Βερολίνου για την ερμηνεία του στην ταινία «Ένα επεισόδιο από τη ζωή ενός συλλέκτη σιδερικών» του Βόσνιου σκηνοθέτη Ντάνις Τάνοβιτς, υποδυόμενος τον εαυτό του.
Η ταινία, που κέρδισε επίσης το Μεγάλο Βραβείο της Κριτικής Επιτροπής, περιγράφει τις διακρίσεις σε βάρος των Ρομά. Γυρίστηκε σε διάστημα εννέα ημερών με μια ψηφιακή φωτογραφική μηχανή και σε αυτήν συμμετέχουν ερασιτέχνες ηθοποιοί που παίζουν τον εαυτό τους.
Μετά τη βράβευσή του, ο Μούζιτς, είχε δηλώσει στο Γαλλικό Πρακτορείο, από το χωριό του Σβάτοβατς στη βόρεια Βοσνία: «Ελπίζω η Αργυρή Άρκτος να αλλάξει τη ζωή μας. Θα ήθελα απλώς να έχω σταθερή δουλειά, δεν ζητάω περισσότερα από τη Βοσνία».
Ο Μούζιτς είχε εξηγήσει ότι μαζεύει σιδερικά για να θρέψει την οικογένειά του. «Κερδίζω 5 με 10 ευρώ την ημέρα, που φτάνουν ίσα-ίσα για να πληρώσω το ψωμί και για το φαγητό των παιδιών μας. Θα έκανα τα πάντα για να μην αναγκαστούν να γίνουν επαίτες» είχε πει στο Γαλλικό Πρακτορείο.
Καίτοι βραβευμένος, ο ερασιτέχνης ηθοποιός, επέστρεψε γρήγορα στην ανωνυμία.
Ερωτηθείς σχετικά από την Ταγκεσπίγκελ, ο Ντίτερ Κόσλικ, διευθυντής της Μπερλινάλε, υπογράμμισε ότι το φεστιβάλ επιθυμεί «να υποστηρίξει (τον Μούζιτς) στο μέτρο των δυνατοτήτων του».
ΠΗΓΗ...http://www.iefimerida.gr/
"ΟΤΑΝ ΨΩΝΙΖΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΓΟΡΑ....."
Ενα συγκινητικό μήνυμα για τη στήριξη των μικρών επιχειρήσεων της γειτονιάς έχει αναρτήσει ιδιοκτήτης καταστήματος πώλησης χρωμάτων και σιδηρικών στην οδό Λεόντος Σοφού, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Οπως αναφέρει το Seleo, η πινακίδα που έχει αναρτήσει στην πρόσοψη του καταστήματος γράφει:
«Όταν ψωνίζεις από μια μικρή τοπική επιχείρηση, δεν βοηθάς ένα υψηλόβαθμο στέλεχος να αποκτήσει και τρίτο εξοχικό. Βοηθάς ένα κοριτσάκι να συνεχίσει το μπαλέτο, ένα αγόρι να πάρει αθλητικά, μια μητέρα να γεμίσει το οικογενειακό τραπέζι, έναν πατέρα να πληρώσει το δάνειο, έναν φοιτητή να ολοκληρώσει τις σπουδές του».
"ΣΥΡΙΖΑ ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΣΥΡΙΖΑ": ΤΟ ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΟ ΤΣΙΦΤΕΤΕΛΙ.
Ο Μπάμπης Μπατμανίδης, ο «κατερχόμενος νέος καλλιτέχνης» όπως παρουσιάζεται ο ίδιος, αφιέρωσε ένα ανατρεπτικό τραγούδι πολιτικό-τσιφτετέλι στον ΣΥΡΙΖΑ.
Οι στίχοι του τραγουδιού:
"Μες στο μυαλό διάσπαση
τα πάνω κάτω φέρνεις
με τούτη την κατάσταση
δεν ξέρεις πού πηγαίνεις
Σύριζα, μωρό μου, σύριζα
Πέρασες μπροστά μου μα δεν γύρισα
Σύριζα, μωρό μου, με διακόσα
Είσαι ακόμα μία συνιστώσα
Την μια από δω την δυο από κει
Απόφασή δεν παίρνεις
Πώς μου μιλάς για αλλαγή
μα στην καρδιά δεν μπαίνεις
Σύριζα μωρό μου σύριζα
Πέρασες μπροστά μου μα δεν γύρισα
Σύριζα, μωρό μου, με διακόσα
Είσαι ακόμα μία συνιστώσα»
Πηγή Παραπολιτικά
GEORGE PAPANDREOY ΟΠΩΣ GEORGE CLOONEY.
Ασπρόμαυρο φιλμ, πυρετικά κοντινά πλάνα στο πρόσωπο, στα χέρια και ο Γιώργος Παπανδρέου πιο άνετος και παραστατικός από ποτέ: Το νέο βίντεο του The Wolrd Post με τους ευρωπαϊους ηγέτες παρουσιάζει τον πρώην πρωθυπουργό να μιλάει για την ενωμένη Ευρώπη και την ανεργία, διαδεχόμενος τον Τόνι Μπλερ και τον Ερικ Σμιτ.
Το βίντεο αρχίζει με μικρό απόσπασμα με το παρασκήνιο της προετοιμασίας για το βίντεο, με τον Γιώργο Παπανδρέου να λέει πως νιώθει σαν να βρίσκεται σε αίθουσα ανάκρισης πίσω από ένα γυαλί. Το πρότζεκτ υποστηρίζεται από την Αριάνα Χάφινγκτον – αξίζει να σημειωθεί.
Ο πρώην πρωθυπουργός μέσα σε λιγότερο από έξι λεπτά εξηγεί πως η Ενωμένη Ευρώπη ήταν ένα πείραμα μετά τη δραματική εμπειρία των δύο πολέμων με στόχο να μη ξαναυπάρξει εμπόλεμη κατάσταση στη Γηραιά Ηπειρο. Εστιάζει στο πρόβλημα της κρίσης, λέγοντας πως η λιτότητα δεν είναι η λύση, αλλά χρειάζεται μια «ιστορία ανάπτυξης» που θα επενδύει σε έρευνα για το ανθρώπινο δυναμικό, τις υποδομές, την έρευνα., την καινοτομία. Και για αυτά χρειάζεται μια νέα πολιτική στην Ευρωπαϊκή Ενωση.
Αναφερόμενος στις προκλήσεις της Ευρωπαϊκής Ενωσης, εστιάζει στην οικονομική κρίση, στη συγκέντρωση πόρων εκτός των εθνών στους λεγόμενους φορολογικούς παράδεισους, στην αλλαγή του κλίματος, στις ανισότητες των κοινωνιών.
Πάντως τα πρώτα σχόλια κάτω από το βίντεο του πρώην πρωθυπουργού, είναι εμπρηστικά και ειρωνικά.
ΠΗΓΗ...http://www.iefimerida.gr/
ΟΥΚΡΑΝΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΚΟΠΟΙΟΥΝ ΚΑΙ ΕΞΕΥΤΕΛΙΖΟΥΝ ΓΥΜΝΟ ΔΙΑΔΗΛΩΤΗ.
Σοκ στη διεθνή κοινή γνώμη έχει προκαλέσει η κακοποίηση διαδηλωτή από μέλη των ουκρανικών δυνάμεων ασφαλείας. Σε βίντεο που αναρτηθηκε στο youtube, μέλη των ειδικών δυνάμεων της αστυνομίας εμφανίζονται να χτυπούν και να εξευτελίζουν έναν γυμνό άνδρα μέσα στο χιόνι, βγάζοντας μάλιστα φωτογραφίες με τα κινητά τους τηλέφωνα.
Ο διαδηλωτής υπομένει την ντροπιαστική διαδικασία κάτω από το δριμύ ψύχος και πριν μπει στην κλούβα της αστυνομία δέχεται και μερικά χτυπήματα απο τους αστυνομικούς.
Μετά το σάλο που δημιουργήθηκε, το υπουργείο Εσωτερικών της Ουκρανίας ζήτησε συγγνώμη «για τις απαράδεκτες πράξεις των ένστολων ανδρών» που δείχνει το βίντεο.
Παράλληλα, όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, οι ουκρανικές αρχές ανακοίνωσαν την έναρξη έρευνας «με στόχο να εξακριβωθούν ο τόπος και η χρονική στιγμή» του περιστατικού.
Στο βίντεο που μεταδόθηκε από μέσα ενημέρωσης που πρόσκεινται στην αντιπολίτευση, όπως στον ιστότοπο Η Αλήθεια της Ουκρανίας (Ukrainska Pravda), ο διαδηλωτής οδηγείται γυμνός στο χιόνι προς μία κλούβα της αστυνομίας από άνδρες των ειδικών δυνάμεων, εκ των οποίων κάποιοι φορούν κράνη και κάποιοι κουκούλες, ενώ όλοι κρατάνε γκλομπ.
Πριν επιβιβαστεί στο βαν, οι αστυνομικοί σταματούν τον άνδρα και τον αναγκάζουν να σταθεί και να ποζάρει- κρατώντας ένα φτυάρι, και το βγάζουν φωτογραφίες με κινητό. Στο πλευρό του βρίσκεται ένας άλλος ένας άνδρας των δυνάμεων επιβολής της τάξης με το πρόσωπο καλυμμένο. Ο τελευταίος τον τραβάει από το λαιμό και τον χτυπά στην ίδια περιοχή. Ο συλληφθείς φέρει εμφανή σημάδια από χτυπήματα στην πλάτη.
Η αντιπολίτευση δεν σταματά να καταγγέλει επεισόδια αστυνομικής βίας εναντίον των διαδηλωτών, ενώ αυτόπτες μάρτυρες κατήγγειλαν κακοποίηση διαδηλωτών από τις αστυνομικές δυνάμεις κατά τη διάρκεια των χθεσινών φονικών επεισοδίων στο Κίεβο με απολογισμό 5 νεκρούς.
Έξάλλου ελεύθερος αφέθηκε Ρώσος δημοσιογράφος του ιστότοπου Lenta.ru μετά από μιάμιση ώρα κράτησης. Ο δημοσιογράφος συνελήφθη το πρωί και όπως κατήγγειλε κατά τη διάρκεια της κράτησής του τον είχαν αναγκάσει να γονατίσει στο χιόνι και τον ξυλοκοπούσαν. Συνάδελφός του δημοσίευσε φωτογραφία όπου ο Αντρέι Κισέλεφ εμφανίζεται με το πρόσωπο του πρησμένο προφανώς από χτυπήματα που είχε δεχθεί, με τα φρύδια του ματωμένα.
ΠΗΓΗ...http://www.iefimerida.gr/
“ΠΑΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΚΟΡΗ” – ΜΙΑ ΒΡΑΒΕΥΜΕΝΗ ΜΕ ΟΣΚΑΡ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ ΤΑΙΝΙΑ ΚΙΝΟΥΜΕΝΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ (VIDEO)
Μια από τις πιο όμορφες ταινίες μικρού μήκους που έχετε δει. Μια ιστορία αγάπης ανάμεσα σ ένα κορίτσι και τον πατέρα της
. Η ιστορία είναι συγκινητική, και η μουσική καταπληκτική. Για να μην αναφέρουμε την κίνηση, η οποία είναι τόσο όμορφη.
Αυτή η μικρού μήκους ταινία κινουμένων σχεδίων ήταν η νικήτρια των Όσκαρ του 2000 . Κέρδισε επίσης πάνω από 20 βραβεία και θεωρείται η πιο επιτυχημένη από την σειρά των έργων του σκηνοθέτη Michael Dudok De Wit.
Ένας πατέρας αποχαιρετά τη μικρή του κόρη και φεύγει. Καθώς τα ολλανδικά τοπία ζουν μέσα στις εποχές τους , παρατηρούμε το κορίτσι να ζει μέσα σ αυτά. Μεγαλώνει , γίνεται μια νεαρή γυναίκα , αποκτά μια οικογένεια και τα χρόνια περνούν, αλλά πάντα μέσα της υπάρχει μια βαθιά λαχτάρα για τον πατέρα της.
ΠΗΓΗ...http://www.agioritikovima.gr/
ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
Ένας ηλικιωμένος πλησιάζει την ταμία μιας τράπεζας και της λέει :
- Θέλω να ανοίξω ένα γ@μημένο λογαριασμό.
- Συγνώμη, κύριε, τι είπατε;
- Ένα γ@μημένο λογαριασμό θέλω να ανοίξω.
- Συγνώμη, αλλά δεν είμαι υποχρεωμένη να ακούω τέτοια γλώσσα κύριε, λέει η ταμίας.
- Τελείωνε, μωρή κ@ριόλα, θέλω να ανοίξω ένα γ@μημένο λογαριασμό. Τι πρέπει να κάνω επιτέλους για να ανοίξω έναν κωλολογαριασμό στην κωλοτράπεζά σας;
Βάζει τα κλάματα η ταμίας, απομακρύνεται από το γκισέ και πηγαίνει στο διευθυντή της. Του εξηγεί με λυγμούς την κατάσταση κι εκείνος εκνευρισμένος πλησιάζει τον ηλικιωμένο κύριο, που περιμένει βρίζοντας στο ταμείο..
- Ποιο είναι το πρόβλημα, κύριε; Τι συνέβη με την υπάλληλό μας; Τι της είπατε;
- Της είπα ότι κέρδισα 500.000.000 ευρώ στο γ@μημένο το Λόττο και θέλω ο διάολος να με πάρει να ανοίξω ένα γ@μημένο λογαριασμό στη γ@μημένη την τράπεζά σας, γ@μώ τον μπελά μου, γ@μώ!
Και ο διευθυντής :
- Και αυτή η π@υτάνα σας τυραννάει ε; Χίλια συγνώμη...!!!