Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

Ι.Μ Αγίου Ιλαριωνος

Ιερός Ναός Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη του χωριού.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη πλατείας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Νερόμυλος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πετροντούβαρο.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Σοκάκι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Ι.Μ Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Καταρράκτης.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Αγία Παρασκευή.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Φράγμα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

"Μπιτσκία".

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης .

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χορευτικός σύλλογος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εκκλησία - κοινότητα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άνοιξη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2013

ΓΙΑΤΙ ΤΟ CD ΧΩΡΑΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ 74 ΛΕΠΤΑ;



Όταν το νέο αυτό μέσο πρωτοεμφανίστηκε το 1980, υπήρχε η απορία του γιατί είχε διάρκεια 74 λεπτά. ..

Γιατί όχι 60 λεπτά, ή 70 λεπτά? Από ότι φαίνεται ήταν ... όλα “σφάλμα” ενός ανθρώπου που δεν άκουγε καλά.Ηθικός αυτουργός, ένας κουφός
Έχετε ακούσει όλοι για τον κ. Herr Ludwig van Beethoven. Αυτός ήταν λοιπόν ο άντρας που δεν άκουγε καλά .
Έχει μάλιστα καταγραφεί ότι προς το τέλος της ζωής του ήταν σχεδόν κουφός, παρόλα αυτά συνέθετε κανονικά.
Η τελευταία σύνθεσή του, η ενάτη του Beethoven (The Symphony no.9 in D minor, Op.125), ήταν και η μεγαλύτερη δουλειά του.Η Ιστορία Αλλά γιατί ακριβώς κατέληξε το CD να έχει διάρκεια 74 λεπτά?
Η ιστορία έχει ως εξής.
Υπεύθυνος ήταν εν μέρη ο σύγχρονος Norio Ohga, ο οποίος ήταν τραγουδιστής της όπερας.
Όταν ο Norio άκουσε τον ήχο από ένα μαγνητόφωνο της Sony, τους πρότεινε κάποια πράγματα σχετικά με τον ήχο, μιας και ο ήχος ήταν το πάθος του.
Η Sony τον προσέλαβε και μετά από κάποια χρόνια ο εν λόγο κύριος έφτασε να είναι ο πρόεδρος της.
Η δημιουργία του CD Τότε λοιπόν το ’80, η Sony και η Philips δεν μπορούσαν να τα καταλήξουν σε ένα και μοναδικό φορμάτ για το καινούριο τεχνολογικό κατασκεύασμά τους, το CD.
Η Philips ήθελε το δισκάκι να είναι 11.5 εκατοστά, η Sony το ήθελε 10 εκατοστά και ούτω καθεξής.
Τότε λοιπόν ο παραπάνω κύριος, ο Norio Ohga, έδωσε τη λύση λέγοντας ότι το νέο σύστημα δεν είναι δυνατόν να μην χωράει το μεγαλούργημα της κλασσικής μουσικής την ενάτη του Beethoven. Και μαντέψτε πόσο κρατούσε. 74 λεπτά! 







ΠΗΓΗ...pinnokio.gr

Ο ΚΑΡΕΛΙΑΣ ΜΟΙΡΑΖΕΙ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ.ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ.



Στο ποσό των 7 εκατ. ευρώ ανέρχονται οι επενδύσεις της Καπνοβιομηχανίας Καρέλια για το 2012 και στο 1,8 εκατ. ευρώ ανήλθαν οι επιπλέον παροχές προς τους εργαζομένους της εταιρείας...

(Μπορεί κάποιο απο τα πολιτικά λαμόγια να μας δείξει μια εταιρεία που οι''κρατικοδίαιτοι μάγοι΄΄ ...μοίρασαν κάτι εκτός απο χρέη ;



Όπως γνωστοποίησε η εταιρεία, τη σχετική ανακοίνωση πραγματοποίησε ο Διευθύνων Σύμβουλος, κ. Ανδρέας Καρέλιας, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στην πρωτοχρονιάτικη εορτή των εργαζομένων της Εταιρείας, η οποία έλαβε χώρα σήμερα στην Καλαμάτα.


Αναλυτικά, οι έκτακτες παροχές της εταιρείας προς τους εργαζόμενους έχουν ως εξής:


1. Το επίδομα χειμερινής στολής θα είναι φέτος € 200 για κάθε εργαζόμενο στην Εταιρεία.
2. Το επίδομα παρουσίας θα είναι φέτος € 850.00. Θυμίζω ότι αυτό το δικαιούνται όσοι δεν έλειψαν ούτε μία μέρα από την εργασία τους.
3. Ο κάθε εργαζόμενος, που έχει παιδιά που σπουδάζουν σε κρατικό πανεπιστήμιο ή ΤΕΙ, θα λάβει έκτακτη οικονομική ενίσχυση € 1.400
4. Οι εργαζόμενοι, των οποίων τα παιδιά τους πέτυχαν στις παραπάνω σχολές μέσα στο 2012, θα λάβουν επιπλέονενίσχυση € 500.00.
5. Παράλληλα, η Εταιρεία θα κάνει δώρο έναν υπερσύγχρονο φορητό υπολογιστή σε κάθε παιδί που πέτυχε την εισαγωγή του σε μία από τις παραπάνω σχολές μέσα στο 2012.
6. Εργαζόμενοι με μηνιαίες αποδοχές πάνω από 1.700 ευρώ, θα λάβουν έκτακτη οικονομική ενίσχυση € 750.00
7. Εργαζόμενοι με μηνιαίες αποδοχές μεταξύ 1200.00 και 1699.00 ευρώ, θα λάβουν ενίσχυση € 1.500.00. Όσοι από αυτούς όμως έχουν από 3 ανήλικα παιδιά και πάνω, θα λάβουν επιπλέον € 700.00
8. Εργαζόμενοι με μηνιαίες αποδοχές έως 1.200 ευρώ, θα λάβουν € 2.500.00. Όσοι ανήκουν σε αυτήν την κατηγορία και έχουν από 2 ανήλικα παιδιά και πάνω, θα λάβουν επιπλέον 400.00 για κάθε ανήλικο παιδί.
9. Ο κάθε λαχνός της σημερινής γιορτής είναι 850 ευρώ


Τα παραπάνω ποσά θα δοθούν καθαρά, και οι συνολικές αυτές παροχές αγγίζουν τα 1.812.000 ευρώ.


Στη δήλωσή του ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας αναφέρει τα εξής:


Σε λίγο το 2012 φεύγει. Μια ιδιαίτερα δύσκολη χρονιά. Μέσα στα μέτρα, τις συνεχείς αμφισβητήσεις της χώρας, το συνεχές μαρτύριο - μένουμε ή φεύγουμε από το ευρώ - , ήταν μια χρονιά ομολογουμένως δύσκολη, κατά την διάρκεια της οποίας όμως καταφέραμε να ξεπεράσουμε με επιτυχία τις περισσότερες δυσκολίες και να συνεχίσουμε την επιτυχημένη μας πορεία. Έτσι:


" Αυξήσαμε τις πωλήσεις μας εκτός Ελλάδας, φτάνοντας σχεδόν στα 13.4 δις τσιγάρα, το οποίο και αποτελεί νέο ρεκόρ για την εταιρεία μας.


" Αυξήσαμε την κερδοφορία μας, φτάνοντας επίσης σε επίπεδα ρεκόρ.


" Θωρακίσαμε περεταίρω την οικονομική μας θέση με αύξηση των ταμιακών μας διαθεσίμων, και καταλάβαμε την πρώτη θέση ανάμεσα σε όλες τις επιχειρήσεις της χώρας από πλευράς ρευστότητας.


" Λανσάραμε περισσότερα νέα προϊόντα τόσο εντός όσο και εκτός της χώρας.


" Αυξήσαμε την παραγωγικότητά μας. Με μεγάλη χαρά διαπιστώνω ότι οι περισσότεροι των εργαζομένων αύξησαν την απόδοση τους μέσα στο 2012.


" Προχωρήσαμε, μέσα στο 2012, σε επενδύσεις 7 εκατομμυρίων ευρώ με σκοπό την αύξηση της παραγωγικής μας δυνατότητος, την βελτίωση της ευελιξίας στην παραγωγή και την περαιτέρω τόνωση των εξαγωγών μας.


" Και κυρίως αυξήσαμε τις θέσεις εργασίας σε μια οικονομία η οποία μαστίζεται από την ανεργία.


Από το επίσημο κράτος ακούμε για πολυεθνικές - σωτήρες - της οικονομίας, των εργαζομένων και του εθνικού συμφέροντος. Καλά όλα αυτά και μακάρι να έλθουν και άλλοι και κάποια στιγμή να ξεπεράσουμε και την Κίνα και την Σιγκαπούρη. Κατά την άποψή μας όμως έπρεπε η Κυβέρνηση της Ελλάδος να άρχιζε από την ηθική και μόνον αναγνώριση της ελληνικής, της σωστής και νοικοκυρεμένης επιχείρησης. Εκεί που το κράτος απέτυχε με τις σπατάλες και τους άκρατους και αλόγιστους διορισμούς, υπάρχουν στην Ελλάδα σοβαρές, υπεύθυνες, κρίσιμες για την εθνική ταυτότητα επιχειρησιακές μονάδες, οι οποίες με τη σοβαρότητα εργαζομένων και διοίκησης, έχουν αναλάβει και επιτυγχάνουν την θετική αναγνώριση σε διεθνές επίπεδο. Κατά την άποψή μας, από αυτές έπρεπε να αρχίσει η Κυβέρνηση.


Μέσα στο 2012, η Καπνοβιομηχανία Καρέλια εισέφερε στα δημόσια ταμεία € 350.000.000 από έμμεσους και άμεσους φόρους, και € 6.000.000 στα ασφαλιστικά ταμεία, έφερε πάνω από 150.000.000 ευρώ σε συνάλλαγμα από τις διεθνείς μας πωλήσεις. Υπήρξε ο πραγματικός πρεσβευτής της υγιούς ελληνικής επιχειρηματικότητας. Ο πραγματικός πρεσβευτής της ανάπτυξης και της περιφερειακής ανάταξης στις δύσκολες αυτές στιγμές.


Με γνώμονα το εθνικό συμφέρον, παρουσιάσαμε ολοκληρωμένες προτάσεις για την φορολογία καπνικών προϊόντων, που θα περιόριζαν το λαθρεμπόριο. Παρουσιάσαμε ρεαλιστικά σενάρια για την πορεία των δημοσίων εσόδων από τα καπνικά προϊόντα. Προτάσεις που έπαιρναν σαφή απόσταση από φανταστικά σενάρια, τα οποία φτιάχτηκαν μόνο και μόνο για να ικανοποιήσουν πρόσκαιρα τα αυτιά που τα άκουγαν.


Δεν μας άκουσαν. Όχι ότι δεν κατάλαβαν. Κατάλαβαν. Αλλά όπως συμβαίνει κατά κόρον σε αυτήν τη χώρα, η φωνή της λογικής πνίγεται. Όταν παρουσιάσαμε σενάρια με τα οποία όλοι οι εμπλεκόμενοι (Δημόσιο, λιανοπωλητές, χονδροπωλητές, καπνοβιομηχανίες) θα κέρδιζαν όχι το επιθυμητό αλλά το εφικτό, κατηγορηθήκαμε ότι κινδυνολογούμε. Αλλά η εταιρεία μας στην προσπάθεια να πείσει, δεν χρησιμοποίησε τους συνεργάτες της σαν συμμάχους για να τους πουλήσει στην συνέχεια όπως κάποιοι άλλοι, όταν πια δεν τους είχε ανάγκη. Δεν απειλήσαμε ότι θα κλείσουμε το εργοστάσιο και θα μεταφέρουμε την παραγωγή στο εξωτερικό, ούτε ότι θα μεταφέρουμε την έδρα της επιχείρησης αλλού. Δεν απειλήσαμε με περιορισμό των θέσεων εργασίας. Και το κυριότερο δεν «χαλάσαμε τον κόσμο» με μία επένδυση 3 εκ., όπως οι ανταγωνιστές μας, ούτε γεμίσαμε τις εφημερίδες με κωμικά δελτία τύπου του είδους αυτού. Όπως είπα προχωρήσαμε μόνον μέσα στο 2012 σε επενδύσεις όχι 3 εκατομμυρίων. αλλά 7 εκατομμυρίων, ενώ δεκάδες εκατομμύρια επενδύσεις έχουν πραγματοποιηθεί τις προηγούμενες χρονιές., όλες από ίδια κεφάλαια.


Από το 2004 και εντεύθεν, η Πολιτεία συνεχίζει να ακολουθεί μια πολιτική στη φορολογία των καπνικών προϊόντων η οποία όχι μόνον δεν έχει φέρει τα αναμενόμενα έσοδα στο Δημόσιο, αλλά αντιθέτως έχει αποτύχει παταγωδώς. Η πολιτική του υψηλού πάγιου φόρου και του υπέρμετρου ελαχίστου φόρου σε επίπεδα που παραβιάζουν ακόμη και κοινοτικές οδηγίες, δημιούργησε το τεράστιο λαθρεμπόριο το οποίο από το 3% της αγοράς ξεπέρασε το 16%. Στέρησε από τον καπνιστή τις προσιτές αλλά νόμιμες λύσεις των οικονομικών σημάτων και του στριφτού, ιδιαίτερα σε μία εποχή που η κρίση μαστίζει την χώρα. Στέρησε από τα δίκτυα διανομής τα απαραίτητα έσοδα για την συντήρησή του, και οδήγησε λιανοπωλητές στην εξαθλίωση και στο κλείσιμο. Τα αποτελέσματα της νέας φορολογίας δεν έχουν ακόμη γίνει εμφανή αφού η αγορά έχει ακόμη αποθέματα με τις παλαιές τιμές. Οσονούπω όμως αυτά τελειώνουν και τότε θα φανεί η πραγματική λαίλαπα που θα επικρατήσει στην ελληνική αγορά καπνικών προϊόντων, η οποία θα τινάξει στον αέρα τα έσοδα του Δημοσίου, θα κλείσει ακόμη περισσότερα σημεία λιανικής και θα μεταφέρει μεγάλα μερίδια της αγοράς υπέρ αυτών των καπνοβιομηχανιών που προώθησαν τα μέτρα αυτά με κάθε τρόπο.


Στα επόμενα χρόνια θα δοκιμαστεί η συνοχή της ελληνικής κοινωνίας. Εμείς, σαν μια επιχείρηση που επιβάλλεται να μείνει στα πόδια της, θα κάνουμε ότι είναι δυνατόν για να περάσουμε αλώβητοι την κρίση.


Η πολιτεία πρέπει να επιλέξει μεταξύ του εφήμερου και του προσωρινού από την μία πλευρά και του υπεύθυνου, μακροπρόθεσμου, σοβαρού σχεδιασμού από την άλλη.


Οι απειλούμενες νομοθετικές διατάξεις στην αναθεώρηση της κοινοτικής οδηγίας για τα προϊόντα του κλάδου μας, αν περάσουν, και έχουν μεγάλη πιθανότητα να περάσουν, θα εξαφανίσουν ένα σημαντικότατο κομμάτι της δραστηριότητάς μας. Η πρόταση της Κομισιόν προτείνει κατάργηση των slims τσιγάρων, μιλάει για ομοιόμορφες συσκευασίες και είδη τσιγάρων, προτείνει την κατάργηση των τσιγάρων μέντας, προωθεί προειδοποιήσεις που θα είναι τουλάχιστον το 75% της μπροστινής και 75% της πίσω επιφανείας των πακέτων, εξαφανίζει επιτυχημένα διεθνή αλλά ελληνικής ιδιοκτησίας εμπορικά σήματα για την προώθηση και «κτίσιμο» των οποίων έχουν ξοδευτεί δεκάδες εκατομμύρια και δαπανηθεί άλλα τόσα δεκάδες εκατομμύρια σε μηχανολογικό εξοπλισμό για την παραγωγή τους, με άλλα λόγια ετοιμάζει να ρίξει μία πραγματική βόμβα στην εξαγωγική μας προσπάθεια, να καταστήσει το μέλλον μας αβέβαιο. Διότι σε περίπτωση που υλοποιηθούν όλα αυτά, η εταιρεία μας χωρίς να προχωρήσει σε τεράστιες αλλαγές στην όλη της υποδομή, προσωπικό, κλπ, δεν θα μπορεί να σταθεί στα πόδια της, αφού θα έχει χάσει το 40% και πλέον από τις πωλήσεις της και την πλειονότητα των πιό κερδοφόρων σημάτων της.


Σε αυτή την πρόκληση ελπίζουμε ότι η Ελληνική Πολιτεία, Πρωθυπουργός, Υπουργοί, ευρωβουλευτές, Επίτροποι, θα σταθούν στο ύψος τους, θα αντιληφθούν εγκαίρως τις ολέθριες συνέπειες που θα έχει η αναμόρφωση της κοινοτικής οδηγίας, η οποία σχεδιάζεται με μόνο γνώμονα την υστερία, τα άνευ οποιασδήποτε λογικής καταστρεπτικά μέτρα, και την υστεροφημία ορισμένων γραφειοκρατών στις Βρυξέλλες. Ελπίζουμε ότι αυτήν την φορά θα μας ακούσουν και μάλιστα εγκαίρως, ώστε να γίνει μία προσπάθεια να εκλογικευτεί η αναμόρφωση τη οδηγίας, και να γίνει μία μεγάλη προσπάθεια ώστε να μετριαστούν οι επιπτώσεις.




"ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ" ΘΑ ΣΚΟΤΩΣΕΙ ΖΩΑ ΜΕ ΣΦΥΡΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ.

Σχόλιο: Αυτή θα είναι η τέχνη και ο πολιτισμός της νέας τάξης πραγμάτων. Η απόλυτη βαρβαρότητα. Οι επιλογές που έχουμε είναι δύο. Ή...
συνηθίζουμε ή σηκωνόμαστε από τον καναπέ και με τις δημιουργικές μας δυνάμεις, ξεκινάμε πόλεμο σε κάθε τι σαθρό και σάπιο. Ο θάνατος του πνεύματος στον καλλιτεχνικό χώρο έχει έρθει εδώ και πολλά χρόνια. Τώρα απλά παίζουν με το μυαλό και την ψυχή μας και εμείς απλά τους παρατηρούμε
Αὐτὸς δὲν εἶναι καλλιτέχνης ἀλλὰ ἁπλὸς φονιάς!
ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ!
Κε υπουργέ της Γαλλίας, αν αυτό είναι τέχνη, τότε εσύ σίγουρα δεν είσαι άνθρωπος, ούτε ζώο!
Είσαι ένα συμπαγές παρακμιακό τίποτα!
Αυτό το έκτρωμα, νομίζει πως κάνει τέχνη!
Αυτό το έκτρωμα, δεν έχει κατανοήσει, πως ο “δημιουργός”, δεν μπορεί να εμφυσήσει ζωή ούτε σε ένα κουνούπι!
Αυτό το έκτρωμα, δεν σέβεται την Φύση, αλλά είναι ο ορισμός του κτήνους που πρέπει να πάψει να υπάρχει!
Σ’αυτό το έκτρωμα, δεν πρέπει να επιτραπεί να δολοφονήσει ζωάκια στην επερχόμενη “performance” του που σύντομα θα γίνει!
Η ημερομηνία που θα “εκτεθούν” τα ζώα για να σκοτωθούν είναι στις 7 Ιανουαρίου 2013.
Αυτό το έκτρωμα, έχει μια θέση στον κόσμο, κι αυτή είναι η φυλακή ισοβίως!
Μαζί με τους γκαλερίστες του κόλου που τον φιλοξενούν!
Ευστρατία
ΙΔΟΥ!
“Καλλιτέχνης” θα σκοτώσει ζώα με σφυρί στο όνομα της τέχνηςO σαδιστής “καλλιτέχνης” Guillermo Vargas τον οποίο αποκαλούν και “Habacuc” γνωστός παγκόσμια σε όλους τους φιλόζωους, γιατί πριν μερικά χρόνια είχε τοποθετήσει έναν σκύλο μέσα στην έκθεσή του που τον άφησε εκεί δεμένο μέχρι να πεθάνει από την πείνα, έκανε μία πολύ κακή αρχή και από αυτόν παραδειγματίστηκαν και άλλοι καλλιτέχνες.
Λίγα λόγια για το περιστατικό με τον Guillermo Vargas
Το περιστατικό συνέβει στην Costa Rica το 2007.
Ο Vargas πλήρωσε δύο μικρά παιδιά για να πιάσουν τον αδέσποτο σκύλο και να τον μεταφέρουν στην γκαλερί του.
Εκεί ο Vargas έδεσε τον σκύλο – έκθεμα, και τον άφησε να πεθάνει από την πείνα.
Οι διαμαρτυρίες εκείνο το διάστημα πολλές, αλλά καμία τελικά δεν ήταν ικανή να γλυτώσει το άμοιρο ζώο από τα χέρια του σαδιστή Vargas.
Το τραγικό της υπόθεσης είναι ότι η έκθεσή της είχε μεγάλη επιτυχία και ο κόσμος ουδέποτε βοήθησε το ζώο.
Όσο για τις Αρχές της Costa Rica δεν ενδιαφέρθηκαν καθόλου.
Θυμίζουμε λίγες από αυτές τις εικόνες που είχαν κάνει τότε τον γύρο του κόσμου.

  
Εδώ ένας “ευγενέστατος” κύριος μας διόρθωσε θέλοντας να μας πει ότι οι ισχυρισμοί του Vargas ήταν αντίθετοι από αυτό που έχει καταγραφεί τότε.
Ο ίδιος λέει ότι το σκυλί παρέμεινε μία μέρα στον εκθεσιακό χώρο μέχρι που κατάφερε να δραπετεύσει αλλά δεν πέθανε εκεί.
Ευχαριστούμε για την “ευγενέστατη” διόρθωσή σας ωστόσω η είδηση είναι αυτή που ακολουθεί και όχι τι έκανε ο Vargas το 2007.
Ένας νέος καλλιτέχνης λοιπόν, ο Adel Abdessmed που προφανώς παραδειγματίστηκε από τον Vargas και την επιτυχία που είχε, έχει στίσει την έκθεσή του στο Παρίσι (χώρα δηλαδή εντός της Ε.Ε.) στο εκθεσιακό κέντρο Pompidou.
Στον χώρο της έκθεσης θα δεθούν, μια αγελάδα, ένα γουρούνι, ένα μοσχάρι, μια κατσίκα, ένα πρόβατο και ένα άλογο που ο καλλιτέχνης θα σκοτώσει με μία βαριοπούλα δείχνοντας έτσι τις “καλλιτεχνικές του επιδώσεις”. Τα ζώα θα πεθάνουν με επανειλημμένα χτυπήματα από την βαριοπούλα υπό τους ήχους metal μουσικής.
Ο νεαρός καλλιτέχνης βρίσκεται στο ίδιο εκθεσιακό κέντρο από το Φθινόπωρο 2012 και έχει τραβήξει κριτικές για προαγωγή βίας μέσα από την δουλειά του ακόμα και για τα υπόλοιπα εκθέματα.
Η ημερομηνία που θα “εκτεθούν” τα ζώα για να σκοτωθούν είναι στις 7 Ιανουαρίου 2013.
Διερωτόμαστε, αν οι αρχές στην Costa Rica δεν έκαναν τίποτα στον Vargas, οι Γαλλικές αρχές, δεν βλέπουν την κακοποίηση των ζώων, ή μήπως αυτό επιτρέπεται στην Γαλλία?
Οι Γάλλοι φιλόζωοι έχουν ετοιμάσει διαμαρτυρία προς τον Υπουργό πολιτισμού που μπορείτε να υπογράψετε εδώhttp://www.avaaz.org/fr/petition/Arrete … t/?tjEQoab


ΠΗΓΗ...http://happydogsworld.comhttp://lithosfotos.blogspot.gr

ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΜΑΝΑ. ΑΤΑΚΕΣ.



"1. ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ...

"Αν πρόκειται να ...
σκοτωθείς με τον αδερφό σου, πηγαίνετε έξω. Μόλις τελείωσα το σφουγγάρισμα."


2. ΠΡΟΣΕΥΧΗ
"Κάνε την προσευχή σου να βγει ο λεκές από το χαλί.


3. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ
"Αν την άλλη Πέμπτη που θα πάω στο σχολείο σου για το τρίμηνο, δεν έχεις καλούς βαθμούς...
καλύτερα να έχεις φύγει από το σπίτι πριν γυρίσω."


4. ΛΟΓΙΚΗ
"Δεν έχει γιατί. Γιατί έτσι το είπα εγώ."


5. ΤΕΤΡΑΓΩΝΗ ΛΟΓΙΚΗ
"Αν πέσεις και ματώσεις τα γονατά σου, θα φας το ξύλο της χρονιάς σου γιατί θα έχεις σκίσει και το παντελόνι σου."


6. ΠΡΟΝΟΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
"Άλλαξε βρ@κί, βρε παιδάκι μου. Αν χτυπήσεις και σε πάνε νοσοκομείο, τι θα πουν οι γιατροί;"


7. ΕΙΡΩΝΙΑ
"Σταμάτα να κλαις δίχως λόγο, γιατί θα σε κάνω να κλαις με λόγο."


8. ΕΥΛΥΓΙΣΙΑ
"Ωραίο πλύσιμο έκανες! Δε βλέπεις τον σβέρκο σου που είναι μαύρος;"


9. ΩΣΜΩΣΗ
"Κλείσε το στόμα σου και φάε το φαΐ σου."


10. ΑΝΤΟΧΗ
"Δε θα σηκωθείς από το τραπέζι αν δεν τελειώσεις τα ρεβίθια σου."


11. ΚΑΙΡΙΚΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ
"Το δωμάτιό σου είναι σαν να το χτύπησε τυφώνας."


12. ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ
"Ό,τι σου λέω εγώ σου φαίνεται παράλογο. Εσύ τα ξέρεις όλα κι εγώ είμαι η παράλογη;"


13. ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ
"Συνέχισε την γκρίνια και θα δεις. Εγώ σε γέννησα, εγώ θα σε σκοτώσω."


14. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
"Πού τα έμαθες αυτά, ρε παιδάκι μου; Γιατί δε βλέπεις τον αδερφό σου; Έτσι κάνει;"


15. ΖΗΛΕΙΑ
"Εγώ στην ηλικία σου δεν είχα παπούτσια να φορέσω. Χιλιάδες παιδάκια σήμερα δεν έχουν να φάνε. Μην είσαι αχάριστος."


16. ΔΙΟΡΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
"Περίμενε να πάμε σπίτι και θα δεις."


17. ΥΠΟΜΟΝΗ
"Θα το ανοίξουμε όταν πάμε σπίτι."


18. ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ
"Σταμάτα να αλληθωρίζεις γιατί στο τέλος θα μείνεις αλλήθωρος."


19. ΥΠΕΡΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ
"Βάλε το μπουφάν σου. Κάνει κρύο και δεν το καταλαβαίνεις."


20. ΧΙΟΥΜΟΡ
"Αν κοπείς με το μαχαίρι, μην έρθεις κλαίγοντας σε μένα, γιατί θα τις φας κι από πάνω."


21. ΕΝΗΛΙΚΙΩΣΗ
"Αν δε φας όλο το φαϊ σου, δε θα μεγαλώσεις."


22. ΓΕΝΕΤΙΚΗ
"Όλα τα χούγια από τον πατέρα σου τα πήρες."


23. ΚΑΤΑΓΩΓΗ
"Όταν σου δίνουν κάτι να λες ευχαριστώ. Μην είσαι γύφτος."


24. ΣΟΦΙΑ
"Όταν μεγαλώσεις θα καταλάβεις."


25. ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ
"Θα κάνεις κι εσύ παιδιά μια μέρα. Μακάρι να σου κάνουν ό,τι έκανες κι εσύ σε μένα."







ΠΗΓΗ...http://in-fo-stires.blogspot.gr

ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΟΣ ΣΤΗ ΒΗΘΛΕΕΜ.

Ένας ανθρωπολόγος στη Βηθλεέμ

Καταρχάς κουνήστε το κεφάλι σας πέρα-δώθε.
Μετά πάνω κάτω, όσο πιο γρήγορα μπορείτε, αρκετές φορές.
Μετά πείτε δέκα φορές: «δεσοξυριβονουκλεϊνικό».
Ωραία! Ίσως να ξεκόλλησαν λίγο οι νευρώνες.

Τώρα προσπαθήστε να κάνετε κάτι πολύ πιο δύσκολο: Σταματήστε να σκέφτεστε ως ένθεος ή άθεος, αποτινάξτε τη συναισθηματική φόρτιση, θετική ή αρνητική, της θρησκευτικής σας πεποίθησης (και ο αθεϊσμός πεποίθηση είναι, αγαπητέ μου).

Θέλω να κάνουμε ένα μεγάλο νοητικό άλμα και να προσεγγίσουμε την ιστορία του Χριστού χωρίς προκαταλήψεις.

Όχι, δε θα προσπαθήσω να σας προσηλυτίσω στη θρησκεία μου, αφού δεν έχω κάποια. Ίσως η μόνη μου πνευματική αυταπάτη να είναι αυτή η (μάταιη αντιλαμβάνομαι πολλές φορές) προσπάθεια να κατανοήσω. Να κατανοήσω τον εαυτό μου, τους ανθρώπους, τη ζωή, τον κόσμο.

Αλλά δεν είμαι δογματικός. Πολύ συχνά απλά κοιτάω απέναντι ή γεύομαι κάτι νόστιμο ή παίζω, χωρίς να σκέφτομαι τίποτα.

Άλλωστε (όπως είπε και ο νεκρός παππούς μου) η ζωή δεν έχει κανένα νόημα -πέρα από το νόημα που της δίνουμε εμείς.
Ή, όπως είπε και ο Νίτσε: «Το βάρος της μέρας εξαρτάται απ’ το τι βάζουμε στις τσέπες της.»
Ή, όπως είπε και ο Μάλαμας: «Μες στα βαθιά νερά τι θες και κολυμπάς; Ό,τι φάμε, ό,τι πιούμε, κι ό,τι αρπάξει ο κ........»

Για να μπορέσουμε να πλησιάσουμε στη Βηθλεέμ χωρίς προκαταλήψεις πρέπει να αδειάσουμε τις τσέπες του μυαλού μας από ερωτήματα του τύπου: «Ο Χριστός ήταν θεός ή άνθρωπος ή θεάνθρωπος; Ο Χριστός είναι ιστορικό πρόσωπο ή μήπως είναι επινόηση των Ευαγγελιστών –και του σπουδαιότερου διαφημιστή όλων των εποχών, του Απόστολου Παύλου;»

Μάλλον για να γίνει πιο εύκολη –και βιωματική- η αδογμάτιστη προσέγγιση πρέπει να χρησιμοποιήσουμε ξανά τον αγαπητό μας εξωγήινο.
Ξέρετε, τον εξωγήινο Λεβιστρός, που φτάνει με το διαστημόπλοιο του στο τρίτο πλανήτη ενός συνηθισμένου ηλιακού συστήματος.

Πολύ γρήγορα ο Αλιενστρός αντιλαμβάνεται ποιο ζώο είναι το κυρίαρχο του πλανήτη (μετά τα βακτήρια και τους ιούς, φυσικά).

Κάθε ανθρωπολόγος που θέλει να καταλάβει μια φυλή (ένα είδος για τον αγαπητό μας Αλιενστρός) ξεκινάει να μελετάει τη μυθολογία του.

Να αποδομεί τη μυθολογία του ουσιαστικά, αφού δεν τον ενδιαφέρουν τα καλολογικά στοιχεία ούτε τα ψήγματα αλήθειας που ενυπάρχουν σε κάθε μύθο, αλλά πως η μυθολογία αντικατοπτρίζει την κοινωνική οργάνωση του είδους και την ατομική ψυχοσύνθεση του ατόμου.

Ο Αλιενστρός είναι τυχερός, αφού το κυρίαρχο είδος έχει μια έμφυτη (;) τάση να μυθολογεί και να καταγράφει τις μυθολογίες του.

Η πρώτη μυθολογία που πέφτει στα χέρια του ονομάζεται: Καινή Διαθήκη.

Εκεί μέσα περιγράφεται η ζωή και ο θάνατος ενός ανθρώπου (ο Αλιενστρός δεν ασχολείται με την υποτιθέμενη θεϊκή υπόσταση του ήρωα, με αυτό θα ασχοληθεί στη δεύτερη φάση της αποδόμησης).

Ο ήρωας της συγκεκριμένου μύθου γεννιέται πάμφτωχος και ταπεινός, αλλά από μικρός επιδεικνύει σπουδαίες πνευματικές αρετές.
Όταν μεγαλώνει έρχεται σε σύγκρουση με το θρησκευτικό και κοινωνικό κατεστημένο. Όχι μόνο καταπατάει τους θρησκευτικούς νόμους, όπως την απαγόρευση εργασίας το Σάββατο, όχι μόνο αντιτίθεται στην εμπορευματοποίηση της θρησκείας, αλλά διακηρύσσει κάποιες αρχές οι οποίες σίγουρα ξενίζουν (ή και σκανδαλίζουν) τους συγκαιρινούς του.

Χωρίς να κρίνει την ορθότητα των θέσεων του ανθρώπου που αποκαλείται Χριστός στο κείμενο, ο Αλιενστρός αντιλαμβάνεται ότι είναι παράδοξες σε σχέση με την κρατούσα ηθική.

Σε έναν κόσμο βίας και μισαλλοδοξίας ο Χριστός μιλάει και λέει: «Αγαπάτε αλλήλους» ή «αγάπα τον πλησίον σου ως εαυτόν».
Σε έναν κόσμο οικονομικής ανισότητας λέει πως όποιος έχει δύο χιτώνες πρέπει να δίνει τον ένα και ότι ο πλούσιος είναι σε χειρότερη θέση και από μια καμήλα.

Αυτός ο άνθρωπος συναναστρέφεται τους κατώτερους της φυλής του: Πόρνες, ψαράδες, αμόρφωτους, ακόμα και τους μιερούς φοροεισπράκτορες. Δέχεται να πιει νερό από μια γυναίκα που ανήκει σε άλλη φυλή, εχθρική.
Την ίδια στιγμή δεν ικανοποιεί τη δίψα των επαναστατών –υποστηρίζοντας τον αγώνα τους για εθνική ανεξαρτησία- και έτσι χάνει μια πολύ σημαντική ευκαιρία να γίνει αρχηγός ενός απελευθερωτικού κινήματος.

Σύντομα καταδικάζεται, μετά το μένος της θρησκευτικής εξουσίας, την αδιαφορία της κοινωνικής εξουσίας και τη δημαγωγία της λαϊκής εξουσίας.
Εκτελείται με τον πλέον ταπεινωτικό τρόπο, ως ένας κοινός εγκληματίας.

Ακριβώς επειδή ο Αλιενστρός είναι από άλλον πλανήτη δεν είναι προκατειλημμένος αρνητικά ενάντια στο συγκεκριμένο λαό (τους Εβραίους) που δολοφόνησαν το συγκεκριμένο άνθρωπο.

Ειδικά αφού όταν διαβάζει και άλλες μυθολογίες, όπως την Πλατωνική, αντιλαμβάνεται ότι είναι κοινός τόπος σε αυτό το είδος να δολοφονούνται όσοι πρεσβεύουν καινόδοξες θεωρίες, όπως -για παράδειγμα- ο άνθρωπος που ονομαζόταν Σωκράτης.

Ο Αλιενστρός, ακριβώς επειδή είναι από άλλο πλανήτη, τόσο εξελιγμένο ηθικά ώστε να μην αυτοκαταστραφεί παρά την επιστημονική πρόοδο, καταλαβαίνει ότι οι ιδέες ανθρώπων όπως εκείνου που ονομαζόταν Χριστός και εκείνου που ονομαζόταν Σωκράτης, θα ήταν ωφέλιμες για την εξέλιξη του είδους –και απαραίτητες για την επιβίωση του.

Και όμως. Οι φορείς αυτών των ιδεών δολοφονήθηκαν, ενώ οι ίδιες οι ιδέες διαστρεβλώθηκαν και χρησιμοποιήθηκαν για να δικαιολογηθεί η αυτοκαταστροφή.

Ο Αλιενστρός, χωρίς θλίψη καμία, γράφει στο τετράδιο του ότι το κυρίαρχο ζωικό είδος στον τρίτο πλανήτη είναι καταδικασμένο να αυτοκαταστραφεί.

Καταγράφει όσες περισσότερες λεπτομέρειες μπορεί και αποχωρεί για τον επόμενο πλανήτη, στο επόμενο ηλιακό σύστημα, όπου –ίσως- συναντήσει έλλογα όντα.

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ: Ο Αλιενστρός μπορεί να μην είναι και τόσο φιλικός

Σε κάποιο διήγημα επιστημονικής φαντασίας –δε θυμάμαι τίτλο ή συγγραφέα- οι εξωγήινοι που μας επισκέπτονται δεν έρχονται καθόλου εν ειρήνη.
Επικοινωνούν με τους ηγέτες της Γης και τους δίνουν περιθώριο ενός χρόνου για να διορθώσουν τα λάθη τους. Με τη λήξη της προθεσμίας, αν οι γήινοι δεν έχουν καταφέρει κάτι αξιοσημείωτο, θα καταστρέψουν ολοσχερώς τον πλανήτη.

Οι ηγέτες της Γης (και οι απλοί πολίτες) ευρισκόμενοι μπροστά στο τέλος τους καταφέρνουν όσα δεν μπόρεσαν να επιτύχουν τόσα χρόνια διαδηλώσεων υπέρ της ειρήνης και του αφοπλισμού:
Πλήρης αφοπλισμός, παγκόσμια ειρήνη, απαγόρευση των όπλων και... ομόνοια!

Ένα χρόνο μετά, όταν οι εξωγήινοι επιστρέφουν, βρίσκουν τους ηγέτες στην αίθουσα του ΟΗΕ, αδελφωμένους. Οι πολίτες έχουν σταματήσει να πολεμούν, να δολοφονούν, να βιάζουν και περιμένουν κρατώντας την ανάσα τους.

«Τα καταφέραμε», λέει ο ηγέτης του πιο ισχυρού κράτους (της Κίνας, φυσικά). «Δε θα ξανακάνουμε ποτέ πόλεμο.»

Οι εξωγήινοι γελάνε (ναι, έχουν κι αυτοί αίσθηση του χιούμορ).
«Μας παρεξηγήσατε», λένε. «Εμείς δε θέλαμε ειρήνη. Θέλαμε να σας δούμε να κάνετε έναν αληθινά καταστρεπτικό πόλεμο. Από τότε που υπάρχετε αναλώνεστε σε μικρούς πολέμους, με εκατό-διακόσια εκατομμύρια νεκρούς στην καλύτερη περίπτωση. Νομίσαμε ότι θα καταφέρνατε κάτι παραπάνω όταν μπορέσατε να διασπάσετε το άτομο, αλλά εσείς περιοριστήκατε στην αποθήκευση των πυρηνικών σας όπλων, λες και είναι σαλάμια (γιατί ναι, έχουν και οι εξωγήινοι σαλάμια). Ήσασταν μίζεροι στους πολέμους σας, όπως και στην υπόλοιπη ζωή σας. Γι’ αυτό θα δώσουμε ένα τέλος στη μιζέρια σας.»

Ένας ήχος σαν από καζανάκι και το ηλιακό σύστημα μένει με έναν πλανήτη λιγότερο. Τόσο απλά, τόσο αθόρυβα.

Εξαιτίας μιας παρεξήγησης.

Sankejoker





ΠΗΓΗ...http://www.ramnousia.com

"ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ".


Χρόνια πολλά…
Είδα σπίτια φυλακές, είδα ματιές αυταρχικές, είδα ανθρώπους σκυθρωπούς, είδα σκουπίδια να ζουν σε βίλες και χαμόγελα να πνίγονται για να ψάξουν στα σκουπίδια. Είδα κορμιά ξαπλωμένα στο δρόμο κι είδα κι αναβάτες να σπέρνουν τον τρόμο.

Διάβαζα ένα βιβλίο για τις ιστορίες της ετοιμοθάνατης Γης και ίσως μου κρατούσε παρέα στα φανάρια όταν περίμενα να περάσω, στα ΜΜΜ όταν ο προορισμός μου ήταν μακριά. Ίσως και να γελούσα που δεν είχε να μου μεταφέρει τίποτα πέρα από μαγεία και καμία ιδιαίτερη σοφία. Εκεί έλεγε για πλάσματα που μοιάζαν με ανθρώπους αλλά ήταν μόνο ένα κέλυφος που από μέσα έκρυβε το θάνατο. Να λοιπόν που κυκλοφορούν κι ανάμεσά μας. Είτε με κουστούμια σε έδρανα, είτε στους δρόμους με μαύρα.

Είδα το φόβο να έχει κυριεύσει όσους μπορούν λίγο να σκεφτούν και είδα κι εκείνους που συνεχίζουν να ζουν αλαφρά, λες και τίποτε δε μπορεί να αλλάξει την καλοπέρασή τους. Δεν πειράζει που εκεί που πίνει το κοκτέιλ του μπορεί να δει απέναντί του μια γυναίκα στο πεζοδρόμιο, διπλωμένη από την πείνα. Δεν πειράζει που παρκάρει το ωραίο του αυτοκίνητο μπροστά από τον κάδο που ψάχνουν οικογένειες. Γιατί έμαθε ότι αν δεν τα βλέπει δεν υπάρχουν.

Τα σπίτια μας γεμίσαν κάγκελα! Δες το! Είναι κρύα σαν τα κελιά! Οι άνθρωποι πεινάνε! Δες το! Δεν είσαι ελεύθερος! Δεν είμαι ελεύθερος! Δεν έχεις άποψη! Δες το! Τα καλοκαίρια σου είναι μικρά, χωρίς ελεύθερη πρόσβαση στην παραλία! Πληρώνεις για τα πάντα! Δεν έχεις δεκάρα τσακιστή για σένα! Σου λένε δε μπορείς να φας, να ζεσταθείς, να σπείρεις, να θερίσεις, να διασκεδάσεις, να ψυχαγωγηθείς, να διαβάσεις, να ακούσεις, να προχωρήσεις, να παίξεις, να σταθείς, να πιστεύεις, να ελπίζεις, να κάνεις κάτι μόνος σου… Δες το!

Δ Ε Ν    Ε Ι Σ Α Ι    Ε Λ Ε Υ Θ Ε Ρ Ο Σ ! Δ Ε Ν  Ε Ι Σ Α Ι  Ζ Ω Ν Τ Α Ν Ο Σ !

Τι κι αν γιορτάζεις από συνήθεια, τι κι αν αλλάζει ένας ακόμα χρόνος, όλα τα ίδια είναι γιατί δεν τόλμησες ποτέ το παραπάνω βήμα! Δεν τόλμησες ποτέ να νικήσεις τον εγωισμό σου στον έρωτα, δεν τόλμησες ποτέ να ξεπεράσεις τα όριά σου, δεν τόλμησες ποτέ να πεις στον βασανιστή σου φτάνει, δεν αντέδρασες ποτέ όταν σου είπαν για ποιο πράγμα είσαι ικανός. Δεν έστειλες στο διάολο αυτόν που σε σκοτώνει.

Χτες το βράδυ, στο όνειρό μου με έπιασαν γιατί στα είπα όλα αυτά. Με έστειλαν κάπου στον Υμηττό, μου δέσαν τα χέρια και μου παν να περιμένω. Ήρθαν γυναίκες ντυμένες στρατιώτες, με όπλα θανατερά. Είχαν την εντολή να εκτελέσουν όσους μιλούσαν και τις μανάδες τους, για να μη βγουν κι άλλοι τέτοιοι. Χτες το βράδυ στο όνειρό μου εκτέλεσαν ανθρώπους γιατί έλεγαν το προφανές. Τους σκότωσαν στα όνειρά τους για να γίνουν σαν κι εσένα.

Όμως ο θάνατος δεν ανήκει σε κανέναν. Δεν είναι αντικείμενο που το χρησιμοποιείς ως θέλεις. Θα έρθει και γι’ αυτόν που τον σπέρνει…

Δε θέλω να ξαναδώ κάγκελα στα παράθυρα, δε θέλω να ξαναδώ διασήμους να μου λένε πως ζουν αντί για θέατρο, δε θέλω να ξαναδώ οπαδούς αντί για στοχαστές.

Κουράστηκα και δεν έχουν ειρμό τα λόγια μου, μόνο σταμάτα να κλείνεις το ξυπνητήρι σε παρακαλώ, γιατί αν δεν το κάνεις ο χρόνος των παιδιών σου μειώνεται κι άλλο…

Αλήθεια σου λέω

Χρόνια πολλά…

Του Gil-galad





ΠΗΓΗ...http://www.ramnousia.com

"Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑ".


Απίστευτη πρόκληση: "Ο Χριστιανισμός δεν είναι θρησκεία"!
Απίστευτη πρόκληση: "Ο Χριστιανισμός δεν είναι θρησκεία"!
Ο Χριστιανισμός έχει πάψει να αποτελεί θρησκεία αλλά ένας ξεχωριστός πολιτισμός έρχεται από τον Τούρκο υπουργό Περιβάλλον και Αστικοποίησης, Ερντογκάν Μπαϊρακτάρ, κατά τη διάρκεια πρόσφατου συνεδρίου που διοργανώθηκε από το τμήμα γυναικών του κυβερνώντος ισλαμικού Κόμματος Δικαιοσύνης και Ανάπτυξης (AKP).

Σύμφωνα με την επιχειρηματολογία του Τούρκου υπουργού, η θρησκεία των τριών μεγαλύτερων χωρών στον πλανήτη δεν είναι η μουσουλμανική. Από την Κίνα, την Ινδία και τις ΗΠΑ, μόνο η τελευταία μπορεί να θεωρηθεί ως χριστιανική – μονοθεϊστική – χώρα. Η πνευματικότητα και το θρησκευτικό συναίσθημα μειώνεται διαρκώς, παρατήρησε.

«Στον κόσμο υπάρχουν 2,5 δισεκατομμύρια χριστιανοί, ο χριστιανισμός δεν είναι πλέον θρησκεία. Είναι πλέον πολιτισμός. Αλλά δεν μπορεί αν είναι έτσι μια θρησκεία. Μια θρησκεία διδάσκει, είναι τρόπος ζωής που προσφέρει στο άτομο ειρήνη και ευτυχία.»

Και όλα αυτά τα είπε για να καταλήξει ότι το «σχέδιο» είναι να μετατρέψουν την ισλαμική θρησκεία και να την κάνουν όπως τον χριστιανισμό… Βγάλατε άκρη τι ήθελε να πει ο «ποιητής»; Σα να κινείται με εκπληκτική ταχύτητα ανάμεσα σε μια συγκεκαλυμμένη συμπάθεια – έως θαυμασμό – για την επιτυχία του χριστιανισμού και την αίσθηση της απειλής από αυτόν… Πως λένε ότι τα άκρα στην πραγματικότητα δεν απέχουν και τόσο πολύ μεταξύ τους… κάτι τέτοιο.
ΠΗΓΗ...http://www.briefingnews.gr

"ΚΑΜΠΑΝΑΚΙ" ΤΟΥ ΙΑΤΡΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΙΑ ΤΖΑΚΙΑ ΚΑΙ ΞΥΛΟΣΟΜΠΕΣ.


«Καμπανάκι» του Ιατρικού Συλλόγου για τη θέρμανση με καυσόξυλα και ξυλόσομπες
Σε ανακοίνωσή του, ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τη θέρμανση με καυσόξυλα και ξυλόσομπες, λέγοντας ότι αυτή η φθηνή λύση στη θέρμανση θέτει σε κίνδυνο την υγεία των πολιτών, ιδιαίτερα των μικρών παιδιών και των χρονίως πασχόντων.

Σε ανακοίνωσή του, ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών τονίζει ότι τα τζάκια και οι λέβητες με καυσόξυλα καθώς και οι ξυλόσομπες, που τα προηγούμενα χρόνια είχαν εγκαταλειφθεί ή και απαγορευθεί, αποτελούν και πάλι μια νέα πραγματικότητα της οικονομικής κρίσης που θέτει το πετρέλαιο και το φυσικό αέριο στην απαγορευμένη ζώνη για την τσέπη όλο και περισσότερων πολιτών.

«Η καύση του ξύλου αυτού με βασικό στοιχείο τον άνθρακα, προκαλεί καθημερινά ολοένα και μεγαλύτερη συγκέντρωση των αιωρούμενων μικροσωματιδίων – προϊόντων της καύσης, των suspended particulate matter) στην ατμόσφαιρα. Ας σημειωθεί δε, ότι τα παραδοσιακά τζάκια με καυσόξυλα και οι ξυλόσομπες εκλύουν περίπου 30 φορές περισσότερα αιωρούμενα μικροσωματίδια ανά κιλό καύσιμης ύλης από έναν σύγχρονο καυστήρα» αναφέρει η ανακοίνωση.

«Τους τελευταίους δύο μήνες, στο Μαρούσι και στο Κορωπί διαπιστώθηκε 18 φορές αύξηση των αιωρούμενων μικροσωματιδίων πάνω από το ανώτατο επιτρεπτό όριο των 50 μg/m3 (μικρογραμμαρίων ανά κυβικό μέτρο αέρα). Τη ρύπανση της ατμόσφαιρας, μαζί με τα αιωρούμενα μικροσωματίδια, επιτείνουν και άλλοι τοξικά προϊόντα τη ίδιας καύσης του βιοάνθρακα όπως τα SO2, NO2, NO, CO, CO2, Pb και άλλα» προσθέτει η ανακοίνωση.

«Όσον αφορά στην επίδραση των αιωρούμενων μικροσωματιδίων στην υγεία ανθρώπινου οργανισμού, τα μικροσωματίδια διαχωρίζονται, ανάλογα με τη διάμετρο τους: σ’ εκείνα που έχουν διάμετρο από 2,5 έως 10 μm, που συνήθως αποτελούνται από οξείδια του αργιλίου, πυρίτιο, σίδηρο και είναι εισπνεύσιμα, και σε αυτά με διάμετρο μικρότερη των 2,5 μm που παράγονται σε τεράστιες ποσότητες από καυσόξυλα και ξυλόσομπες και μπορούν να διεισδύσουν βαθύτερα στα πνευμόνια και να προκαλέσουν σοβαρότερη βλάβη. Η ικανότητα του αναπνευστικού συστήματος του ανθρώπου να προστατεύε­ται από τα αιωρούμενα στο περιβάλλον μικροσωματίδια καθορίζεται κυρίως από το μέγεθος και τη χημική σύσταση των τελευταίων» τονίζει ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η συνεχιζόμενη εναπόθεση των μικροσωματιδίων αυτών σε όλο το μήκος του ανώτερου και κατώτερου αναπνευστικού, προκαλεί σοβαρή βλάβη στο αναπνευστικό επιθήλιο.

«Στο ανώτερο αναπνευστικό επικάθονται τα μεγαλύτερης διαμέτρου μικροσωματίδια. Όσο πιο μικρή είναι η διάμετρός τους τόσο μεγαλύτερη είναι η διείσδυση τους στους πνεύμονες ως τις τελικές κυψελίδες. Τα πολύ μικρής διαμέτρου μικροσωματίδια, λόγω της διεισδυτικότητάς τους και λόγω των σταθερών συμπλόκων που σχηματίζουν, εισχωρούν στο εσωτερικό των κτιρίων, των σπιτιών, των κλινοσκεπασμάτων και προκαλούν πληθώρα αναπευστικων προβλημάτων από άσθμα, αλλεργικές βρογχίτιδες, αποφρακτικές πνευμονοπάθειες κα» αναφέρει η ανακοίνωση.

«Επίσης, πρόσφατες έρευνες έδειξαν ότι τα αιωρούμενα μικροσωματίδια με διάμετρο <7 μm προκαλούν καταστροφή των μακροφάγων στο κυκλοφορικό σύστημα, καταστρέφουν το ενδοθήλιο των μικρών αγγείων, δημιουργούν μικροθρομβώσεις και συχνά πυροδοτούν στεφανιαία νόσο και ΑΕΕ, ή σε οξείες καταστάσεις έως και πνευμονικό οίδημα» συνεχίζει.

«Υπάρχουν στοιχεία που δείχνουν ότι τα αιωρούμενα μικροσωματίδια με διάμετρο μικρότερη του 0.1 μm μπορεί να περάσουν μέσα από τις κυτταρικές μεμβράνες και να διαπεράσουν τον αιματοεγκεφαλικό φραγμό του εγκεφάλου και να προκαλέσουν σοβαρή εγκεφαλική βλάβη. Ακόμα στην περίπτωση της αιθάλης που εκπέμπεται από τους σύγχρονους κινητήρες ντήζελ, τα μικροσωματίδια μπορεί να μεταφέρουν και καρκινογόνα στοιχεία στην επιφάνειά τους (όπως π.χ. βενζοπυρένια)» προσθέτει.

Ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών, όπως αναφέρει, κρούει τον κώδωνα για τη σοβαρότητα ενός φαινομένου που έχει λάβει απειλητικές διαστάσεις και θέτει σε κίνδυνο την υγεία εκατομμυρίων πολιτών και προμηνύει τον αφανισμό της ζωτικης πηγής οξυγόνου και οικολογικής ισορροπίας στο περιβάλλον, τα δάση μας.
ΠΗΓΗ...http://www.briefingnews.gr

ΣΤΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ Η ΒΡΕΤΑΝΙΑ ΑΝΑΣΤΕΝΑΖΕΙ.


 Στα πεζοδρόμια η Βρετανία αναστενάζει«Απόψε είδα μεγάλους άντρες να κλαίνε στα κελιά τους με τύψεις ή ντροπή, είδα ανθρώπους που ήθελαν να παλέψουν με τον κόσμο με δύναμη 10 αντρών και αρκετό αλκοόλ για άλλους 10».
Οι παραπάνω προτάσεις προέρχονται από ένα μικρό χρονικό της βραδιάς της Πρωτοχρονιάς, όπως το κατέγραψε στο λογαριασμό που διατηρεί στο Twitter, ο αστυνομικός James Tozer.
Ενώ ο κόσμος διασκέδαζε υποδεχόμενος το νέο έτος, ο James Tozer φρόντιζε για την ασφάλεια των πολιτών. Το έργο του δεν ήταν εύκολο, μιας και οι νεαροί Άγγλοι που φημίζονται για την αγάπη τους για το αλκοόλ, δεν έχασαν την ευκαιρία. Κάθε άλλο!
Από τις πρώτες πρωινές ώρες της Πρωτοχρονιάς, στα πεζοδρόμια και τους δρόμους σε διάφορες πόλεις της Αγγλίας μεθυσμένοι άντρες και γυναίκες παίζουν με τα όρια της δημοσίας αιδούς, κάνουν εμετό, λιποθυμούν ή ακόμη χειρότερα επιχειρούν να οδηγήσουν ή βιοπραγούν.
Ο James Tozer είχε βάρδια από τις 5 το μεσημέρι της παραμονής μέχρι τις 7 το πρωί της Πρωτοχρονιάς. Στο διάστημα αυτό με σύντομα μηνύματά του στο Twitter διηγείται περιστατικά ενδεικτικά της κατάστασης που επικρατούσε στους δρόμους της Βρετανίας, δημιουργώντας ένα ιδιότυπο χρονικό.
Γράφει στη μία το βράδυ ο αστυνομικός: «Ένα μεθυσμένος οδηγός πιάνεται. “Δεν μπορεί να είμαι εγώ-δεν έχω άδεια οδήγησης” (λέει)». Πέντε λεπτά αργότερα προσθέτει «Τώρα προσπαθώ να βρω τους ιδιοκτήτες των 2 οχημάτων που τράκαρε», εννοώντας τον μεθυσμένο οδηγό!
Δείτε φωτογραφίες από την κατάσταση που συναντούσε κανείς στους δρόμους διάφορων πόλεων της Αγγλίας, την Πρωτοχρονιά…
 Στα πεζοδρόμια η Βρετανία αναστενάζει
 Στα πεζοδρόμια η Βρετανία αναστενάζει
 Στα πεζοδρόμια η Βρετανία αναστενάζει
 Στα πεζοδρόμια η Βρετανία αναστενάζει
 Στα πεζοδρόμια η Βρετανία αναστενάζει
 Στα πεζοδρόμια η Βρετανία αναστενάζει



ΠΗΓΗ...http://troktiko.eu

ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΑΜΠΕΛΟΣ.


1Στις ανατολικές ακτές του Αθω, ο πατερας Επιφάνιος αναβίωσε έναν πανάρχαιο αμπελώνα. Βρεθήκαμε εκεί την ημέρα που ο ιερέας εγκαινίαζε την περίοδο του κλαδέματος, ζητώντας από τους πατέρες να μας μυήσουν στα επτασφράγιστα μυστικά της αγιορείτικης οινοποιίας-οινοποσίας.

Ακούμε συνέχεια για τα περίφημα κρασιά της Βουργουνδίας και αγνοούμε ότι στον τόπο μας, στη Χαλκιδική, σώζεται η αρχαιότερη αμπελο-οινική παράδοση της Ευρώπης.  

Δεν φταίμε εμείς. Οι Αγιορείτες δεν ήταν ποτέ καλοί στο μάρκετινγκ. Τους εμπόδιζε το ράσο, το σχήμα τους. Θεωρούν υπερηφάνεια να βγουν και να διαλαλήσουν ότι τα κρασιά τους είναι εξαίσια. Και ας έχουν σπάσει κάθε ρεκόρ, φυτεύοντας αμπέλια εδώ και 11 συνεχόμενους αιώνες! Βλέπετε, ο σκοπός των Αγιορειτών αμπελοκαλλιεργητών ήταν άλλος. Το κρασί τους προοριζόταν για τα δισκοπότηρα της Θείας Κοινωνίας τους, για τις πανηγύρεις των μοναστηριών τους, αλλά και για τις κατ' ιδίαν κρασοκατανύξεις τους.

«Ηρθαμε στον Μυλοπόταμο, το 1990», λέει ο πατέρας Επιφάνιος. «Αναλάβαμε ένα ερείπιο, χωρίς κεφάλαια και χωρίς να γνωρίζουμε κάποιο προσοδοφόρο εργόχειρο. Υστερα ήταν και η μακραίωνη παράδοση της περιοχής. Χίλια χρόνια αμπελοκαλλιέργειας αδύνατον να μας άφηνε ασυγκίνητους», προσθέτει και μας δείχνει με δέος ένα αντίγραφο από τη χειρόγραφή διαθήκη του οσίου Αθανάσιου του Αθωνίτη στην οποία ο κτήτορας της Ι.Μ. Μεγίστης Λαύρας εν έτει 972 μ.Χ. σημείωνε: «Εστι δε και άλλον τοπίον κρημνώδες και υλώδες, Μυλοπόταμος καλούμενον [...] όπερ εκκαθάραντες της υποκείμενης ύλης, αμπελώνα κατεφυτεύσαμεν».

«Πρόλαβα γεροντάδες που θυμόντουσαν ακμαίο τον αμπελώνα μέχρι το 1945», συνεχίζει ο πατέρας Επιφάνιος. «Αργότερα αγρίεψε, εισέβαλε μέσα το δάσος. Από αυτά τα χώματα, βγάλαμε ξανά σταφύλι και κρασί, το 1996. Την επόμενη χρονιά, αρχίσαμε να χτίζουμε το οινοποιείο».

Αναλογιζόμαστε την αύρα αυτών των κλημάτων, το φενγκ σούι τους, το άσπιλο κι αμόλυντο περιβάλλον τους κι ότι πριν από την έναρξη της εκάστοτε καλλιεργητικής φροντίδας, ραντίζονται με αγιασμό. Βέβαια, ισχύουν και οι αντικειμενικές συνθήκες που κάνουν τόσο ξεχωριστό τον βιολογικό αμπελώνα του Μυλοποτάμου. «Τα χώμτά του, γεμάτα από ψήγματα πυριτικών ορυκτών και σχιστόλιθων, στραγγίζουν αμέσως», επισημαίνει ο π. Επιφάνιος.

Τακτικός επισκέπτης στον Μυλοπόταμο είναι ο γέροντας Ιερόθεος, που ζει στις Καρυές. Τόσο στην όψη όσο και στο πνεύμα, μοιάζει με σοφιστή αρχαίου αθηναϊκού συμποσίου. Κάποτε μάλιστα ενέπνευσε την Αρλέτα να γράψει στο τραγούδι: «Μπαρ το Ναυάγιο» τον στίχο «Βρέθηκα να τα πίνω με έναν άγιο». Τον συναντήσαμε έξω από τον πύργο, στο κιόσκι. Απολάμβανε τη θέα προς τη θάλασσα, συντροφιά με ένα ποτήρι ερυθρό ξηρό του 2009. «Ηταν καλή χρονιά, να την προτιμάς όταν αγοράζεις κρασιά του εμπορίου», μας συμβούλεψε κι αδράξαμε την ευκαιρία να τον ρωτήσουμε τι σημαίνει άμπελος για τους μοναχούς. «Αμπελος αληθινή είναι η Θεοτόκος, η βλαστήσασα τον καρπό της ζωής», απάντησε. Μα εννοούσαμε την άλλη άμπελο, την υλική, με τα σταφύλια και τις κληματόβεργες.

«Η φυσική άμπελος για μας τους καλόγερους είναι η μητέρα της ευφροσύνης», πρόσθεσε και συνέχισε: «Κάποτε ένας τυφλός, ένας χωλός κι ένας ρακένδυτος βρέθηκαν σε πανηγύρι. Αφού ήπιαν αρκετό κρασί, υψώνει ο τυφλός το ποτήρι και λέει: Ελάτε να ξαναπιούμε απ' το κρασάκι αυτό που 'ναι διάφανο σαν κεχριμπάρι. Ακούγοντάς τον ο χωλός είπε: Να σου δώσω μια, που περνάς για λευκό το υπέροχο αυτό μπρούσκο, και πήγε να τον κλωτσήσει, μα παραπάτησε. Βλέποντάς τους, ο φτωχός αναφώνησε: σπάστε τα όλα φίλοι μου, θα τα πλερώσω εγώ! Ενας καλόγερος που είδε το συμβάν αναρωτήθηκε: ~υτό δεν είναι κρασί, είναι θαύμα! Τυφλοί αναβλέπουσι, χωλοί περιπατούσι και πτωχοί γίνονται πλούσιοι».

Γελάσαμε, τσουγκρίσαμε τα ποτήρια μας και ζητήσαμε από τον ιερέα να «ερμηνεύσει» την παραβολή του εν Χριστώ αδελφού του. «Το κρασί, άμα είναι καλό», είπε ο γέροντας του Μυλοπόταμου, «βοηθά να βλέπουμε με άλλο μάτι τις δυσκολίες της ζωής. Μας κάνει αισιόδοξους. Στην αυστηρή καλογερική δίαιτα, από την οποία λείπουν τα παχιά φαγητά, είναι ένα απαραίτητο συμπλήρωμα και ένα πρώτης τάξεως καρδιοτονωτικό. Δρα ως αντίδοτο κατά των θλίψεων του μοναχικού βίου και μαλακώνει τον χαρακτήρα, κάνοντάς τον πιο ανεκτικό προς τους άλλους. Κι όποτε πίνουμε λίγο παραπάνω, μας ταπεινώνει. Μας υπενθυμίζει πως δεν είμαστε άγιοι».

Συμφωνώντας, ο πατήρ Ιερόθεος, θυμήθηκε ένα ευτράπελο που συνέβη χρόνια πριν στη Μονή Παντοκράτορος: «Ενα μεσημέρι, ο μακαρίτης ο παπα-Βασίλης είχε πιει εκτάκτως μερικά ποτηράκια και το απόγευμα που ήταν εφημέριος, ήρθε στον εσπερινό ολίγον σουρωμένος. Παρότι τέλεσε επιτυχώς την απόλυση της Ενάτης Ωρας στη λιτή, ξέχασε να βγάλει το πετραχήλι και να το κρεμάσει στον παραστάτη. Μπήκε λοιπόν μέσα στον κυρίως ναό, φόρεσε και δεύτερο πετραχήλι, μπήκε στο ιερό φόρεσε και τρίτο και βγήκε από την ωραία πύλη να θυμιάσει με τρία πετραχήλια...».

Τελικά τι έγινε, τον ρωτήσαμε. «Δημιουργήθηκε ένα ξεκαρδιστικό σούσουρο μεταξύ των πατέρων για τον βακχικό ζήλο με τον οποίο ο ιερουργός εξέφραζε το τριαδικό δόγμα».

Ακούσαμε κι άλλες ιστορίες από τους Μυλοποταμινούς πατέρες για παλαιούς καλόγερους που κατανάλωναν εν ασκήσει πολλούς ασκούς: Σαν τον γερο-Νέστορα τον ψαρά, που αν έκανε κανείς το λάθος να του προσφέρει ένα ποτήρι νερό, αναρωτιόταν «καλά, για βόδι με πέρασες;».

ΚΕΙΜΕΝΟ-ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΕΠΑΠΑΔΑΚΟΣ


alt

alt

alt

alt



ΠΗΓΗ...http://www.agioritikovima.gr

ΟΙ ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΝΑ ΖΟΥΝ ΣΑΝ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.



Ένας  στους πέντε Βούλγαρους προτιμά τη ζωή των αρχαίων Ελλήνων φιλοσόφων κι ένας στους 10 τη ζωή των ανθρώπων των σπηλαίων.

Αυτό δείχνει δημοσκόπηση του Ινστιτούτου Σύγχρονης Πολιτικής, που διεξήχθη το διάστημα από 6-13 Δεκεμβρίου, με στόχο να δείξει εάν οι πολίτες της χώρας είναι ευχαριστημένοι από τη ζωή τους.

Όπως δήλωσε ο κοινωνικός αναλυτής Ιλία Τζιαμπάζοφ, τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης είναι ενδεικτικά των προσδοκιών των πολιτών από τις πολιτικές δυνάμεις της χώρας.

Ποσοστό 30% των ερωτηθέντων δήλωσαν ακόμη πως θα προτιμούσαν τη ζωή των ευγενών του Μεσαίωνα, ενώ ακολουθούν σε προτιμήσεις η ζωή των Γερμανών γραφέων του 19ου αιώνα και των Γάλλων αγροτών του 20ού αιώνα.

Στην ερώτηση εάν θα άλλαζαν τη ζωή τους για κάποια άλλη ζωή στο παρελθόν, το 10,4% απάντησε πως θα προτιμούσε να ζήσει σε ένα απομονωμένο νησί, τοποθέτηση τυπική για τους κατοίκων των αστικών κέντρων.



ΠΗΓΗ...http://www.newsit.gr

ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΕΜΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΛΜΩΠΙΑΣ.



Από το Δήμο Αλμωπίας σας ενημερώνουμε ότι η ημερομηνία για την κατάθεσης συμμετοχών για το διαγωνισμό εμβλήματος του Δήμου Αλμωπίας παρατείνεται έως και τις 16 Ιανουαρίου 2012 ημέρα Τετάρτη.

Αναλυτικά η προκήρυξη του διαγωνισμού:

http://www.dimosalmopias.gov.gr/files/131/diagonismos%20emvlimatos%20dimoy%20almopias.pdf

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...