Μέρα με τη μέρα, αποκαλύπτεται σε όλη της τη διάσταση, η μεθόδευση της υφαρπαγής των 120 εκατομμυρίων ευρώ που ήταν δεσμευμένα για την παράκαμψη των Γιαννιτσών και της ¨ετσιθελικής¨ μεταφοράς τους στην περιφερειακή οδό της δυτικής Θεσσαλονίκης.
Τα ¨αποκαλυπτήρια¨ έρχονται στο φως και από τις συνεχείς επαφές που είχε ο Γιώργος Καρασμάνης και την προηγούμενη εβδομάδα, με όλες τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Υποδομών (Διεύθυνση Μελετών Μεγάλων Έργων, Διεύθυνση Κατασκευής Μεγάλων Οδών, Διαχειριστική Αρχή κλπ), κατά τις οποίες, ΟΛΟΙ παρείχαν τη διαβεβαίωση ότι το έργο της παράκαμψης Γιαννιτσών - έργο ύψιστης σημασίας για το Νομό μας - ήταν ¨έργο ώριμο¨ και έπρεπε ΗΔΗ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΘΕΙ! Και πρόσθεσαν ότι τέτοια έργα έχουν δημοπρατηθεί από το υπουργείο κατά δεκάδες.
Πέραν αυτών, ο βουλευτής, υπενθυμίζει σε όσους προσποιούνται ¨ασθενή μνήμη¨, τι έχουν δηλώσει επίσημα οι τότε κρατικοί Περιφερειάρχες. Πχ η κυρία Λιονή, η οποία στις 22 Φεβρουαρίου 2010, σε επίσκεψή της στο Νομό και σε σύσκεψη παρουσία ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ του Νομού μας, συνοδευόμενη από τεχνοκράτες της Περιφέρειας, δήλωνε ότι η παράκαμψη Γιαννιτσών, παρουσιάζει ¨πλήρη μελετητική ωριμότητα¨ και εξασφαλισμένη πίστωση για την κατασκευή της. Μάλιστα, χαρακτηριστικά, υπογράμμισε ότι τα 110 εκατομμύρια (σσ από το σύνολο των 120 εκατομμυρίων που και οι δύο κυβερνήσεις Ν.Δ και ΠΑΣΟΚ είχαν διασφαλίσει για την κατασκευή του έργου) ήταν ¨αβάφτιστα¨ και η ίδια τα ¨βάφτισε¨ ως <<κονδύλια για την Πέλλα>>!
Για εκείνους που επιλεκτικά λησμονούν, ο Γιώργος Καρασμάνης υπενθυμίζει ότι τα ίδια με την κυρία Λιονή, είχε δηλώσει και ο τότε αρμόδιος υφυπουργός Υποδομών Μαγκριώτης, σε σύσκεψη της (25/01/2010) πάλι με τη συμμετοχή όλων των φορέων του Νομού μας. Η συνέχεια, είναι εξίσου αποκαλυπτική για τις μεθοδεύσεις σε βάρος του Νομού μας.
Στις 27 Ιουνίου 2011, ο κ. Σιώκος, αντικαταστάτης της κυρίας Λιονή στη Περιφέρεια, δήλωνε επίσημα ότι το έργο της παράκαμψης των Γιαννιτσών προτάθηκε για ένταξη στο ΕΣΠΑ, δήλωση που σημαίνει ότι το έργο ήταν <<ώριμο>> - πράγμα για το οποίο ασφαλώς τον είχαν διαβεβαιώσει υπεύθυνα οι αρμόδιοι τεχνοκράτες της Περιφέρειας.
Ο βουλευτής αφήνει στην άκρη παλιά και πρόσφατα δελτία τύπου, παλιές και πρόσφατες δηλώσεις προσώπων και εκπροσώπων φορέων του νομού για το συγκεκριμένο έργο. Κατ΄ αρχήν για λόγους στοιχειώδους πολιτικής δεοντολογίας και ευπρέπειας, κυρίως όμως διότι σήμερα, σε ώρες μάχης, οφείλουμε να διεκδικήσουμε δυναμικά, αποφασιστικά και πρωτίστως αποτελεσματικά τα 120 εκατομμύρια που άρπαξαν από το Νομό μας.
Όμως, δεν μπορεί να μη στηλιτεύσει την απρέπεια (επιεικώς) νεοφώτιστου πολιτικού στελέχους του Νομού μας που - γιατί άραγε; - επιχείρησε να ακυρώσει έγγραφα αποδεικτικά της απόλυτης νομιμότητας για την κατασκευή της παράκαμψης Γιαννιτσών, καταχωρισμένα μάλιστα στα πρακτικά της Βουλής. Ανάλογη πράξη, δηλαδή την αμφισβήτηση των Επίσημων Πρακτικών της Βουλής δεν είχαν αποτολμήσει ούτε οι δικτάτορες.
Είναι ο ίδιος που και σήμερα επικαλείται και επισείει ένα κατάπτυστο έγγραφο το οποίο ο Γιώργος Καρασμάνης έχει καταγγείλει και έχει αποδείξει ως ¨επιτομή της πολιτικής ασυνέπειας και παλινωδίας¨. Το έγγραφο στο οποίο, ο τότε υφυπουργός Μωραϊτης, ανέφερε ότι το έργο (της παράκαμψης Γιαννιτσών) παρουσιάζει τέσσερα προβλήματα. Το έγγραφο το οποίο ο ως άνω υφυπουργός υπέγραψε στις 11 Απριλίου του 2012, ημέρα που διαλυόταν η Βουλή για τις εκλογές και ήξερε ότι δεν θα είχε απέναντί του κανένα Καρασμάνη να τον ξεμπροστιάσει.
Και ήταν ο ίδιος κύριος υφυπουργός που έξι μήνες νωρίτερα, τον Οκτώβριο του 2011, διαβεβαίωνε επίσημα ότι το έργο της παράκαμψης Γιαννιτσών ΘΑ ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΘΕΙ ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΗ ΤΟΥ 2012!!.
Είναι ο ίδιος ο κύριος Μωραϊτης που είχε ¨ανακαλύψει¨ τα τέσσερα (4) δήθεν προβλήματα στο έργο του Νομού μας, αλλά δεν είχε κανένα ενδοιασμό, να υπογράψει - με συνοπτικές διαδικασίες - στις 23 Απριλίου 2012, το έγγραφο ένταξης της περιφερειακής Δυτικής Θεσσαλονίκης, το οποίο παρουσίαζε τα δύο από τα προβλήματα που ο ίδιος ανέφερε ότι παρουσίαζε η παράκαμψη των Γιαννιτσών.
Ως προς τον ισχυρισμό του κυρίου Μωραϊτη ότι το έργο δεν έχει οριστική μελέτη τεχνικών έργων (ήταν ένα από τα τέσσερα δήθεν προβλήματα που ανέφερε στο έγγραφό του), είναι ισχυρισμός αστήρικτος. Και τούτο διότι υπάρχει προμελέτη τεχνικών έργων που κατά τους τεχνοκράτες του υπουργείου καλύπτει με ακρίβεια το 80 με 90% όλων των στοιχείων της κατασκευής.
Και το ερώτημα που ο βουλευτής κατ’ επανάληψη και δημόσια έχει θέσει, χωρίς να έχει πάρει απάντηση: Πως γίνεται όλες οι μελέτες (προμελέτη τεχνικών έργων, γεωτεχνικές έρευνες και αξιολόγηση, οριστική γεωλογική μελέτη παράκαμψης Χαλκηδόνας και Γιαννιτσών, γεωτεχνική μελέτη παράκαμψης Χαλκηδόνας και Γιαννιτσών, οριστική μελέτη οδοποιίας ανισόπεδων κόμβων και παράπλευρου οδικού δικτύου, οριστική μελέτη υδραυλικών έργων κ.λ.π.) που στοιχίζουν 2 εκατομμύρια ευρώ και η κύρια μελέτη που θα καλύψει το 10% της όλης μελετητικής εργασίας να κοστίζει 1 εκατομμύριο 200 χιλιάδες ευρώ; Και ο πιο δύσπιστος αντιλαμβάνεται τι συμβαίνει.
Και, επειδή ήρθε η ώρα να ειπωθούν όλα: Δεν είναι απορίας άξιον, πώς ο τότε ΓΓ Δημόσιων Εργων Οικονομίδης, στις 8 Απριλίου του 2011, υποβάλει αίτηση χρηματοδότησης της παράκαμψης Γιαννιτσών... Και, ο ίδιος, ένα χρόνο αργότερα, στις 19 Απριλίου 2012, ζητάει - άκουσον, άκουσον - να απορριφθεί το αίτημά του (!) ανοίγοντας διάπλατα την πόρτα για έγκριση χρηματοδότησης της δικαιούχου εταιρείας <<ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ ΑΕ>> για την περιφερειακή Δυτικής Θεσσαλονίκης; Και είναι σύμπτωση το γεγονός ότι ο εν λόγω κύριος, ήταν πρώην πρόεδρος της <<ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ ΑΕ>>;
Είναι άνευ σημασίας το γεγονός ότι, σε σύσκεψη, υψηλόβαθμο στέλεχος της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, σε δήλωσή του – ΠΟΥ ΜΕΤΑΔΟΘΗΚΕ από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και είναι καταγεγραμμένη ως τεκμήριο - χαρακτήρισε τη μελέτη για την περιφερειακή οδό Δυτικής Θεσσαλονίκης ως ¨ανύπαρκτη¨ και ¨σε επίπεδο μόνον αναγνωριστικής μελέτης¨;
Τελευταία - μέχρι στιγμής - διαβούλευση του βουλευτή για το θέμα, ήταν την 11η Σεπτεμβρίου με τον υπουργό Ανάπτυξης Κωστή Χατζηδάκη, που ήταν ήδη επαρκώς ενημερωμένος από επιστολή του Γιώργου Καρασμάνη. Ο βουλευτής τόνισε με έμφαση στον υπουργό ότι το έργο της παράκαμψης Γιαννιτσών είναι υψίστης σημασίας για το Νομό Πέλλας, αλλά και θέμα ηθικής τάξης για την άθλια μεθόδευση με την οποία επιχειρείται η ακύρωσή του. Παράλληλα ο Γιώργος Καρασμάνης του ανέφερε τις επίσημες δεσμεύσεις των δύο κυβερνήσεων Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ για την κατασκευή της παράκαμψης Χαλκηδόνας και του οδικού τμήματος Μαυροβούνι – Έδεσσας, μέσα σε αυτήν την Προγραμματική Περίοδο. Ο υπουργός ζήτησε μικρή πίστωση χρόνου για ¨να δει τι θα κάνει¨ όπως χαρακτηριστικά είπε.
Σε κάθε περίπτωση και για πολλοστή φορά, ο Γιώργος Καρασμάνης διαμηνύει προς κάθε κατεύθυνση: Αυτή η αθλιότητα που επιχειρείται σε βάρος του Νομού μας, δεν πρόκειται να περάσει. Ο βουλευτής που οι συμπολίτες του τον τιμούν επί επτά συνεχείς εκλογικές αναμετρήσεις, δεν πρόκειται ασφαλώς να προδώσει την εμπιστοσύνη τους. Για τον Γιώργο Καρασμάνη, η επιστροφή στην Πέλλα των 120 εκατομμυρίων ευρώ που μας άρπαξαν με άθλιες μεθοδεύσεις, είναι ζήτημα τιμής, ανεξάρτητα από πολιτικό, κομματικό ή οποιοδήποτε άλλο κόστος.
ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ 17/09/2012
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:
- Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται από τα Προμαχιώτικα Νεα .
- Τα Προμαχιώτικα Νέα διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρέσουν οποιοδήποτε σχόλιο θεωρούν ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες.
- Τα Προμαχιώτικα Νέα δεν παρεμβαίνουν σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσουν το περιεχόμενο ενός σχολίου.
- Τα σχόλια αναγνωστών σε καμιά περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν τα Προαχιώτικα Νέα.
- Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης .
H συντακτική ομάδα των Προμαχιώτικων Νέων.