Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2020

Ο ΗΧΟΣ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ |(The sound of silence)


Γεια σου σκοτάδι, παλιόφιλέ μου Ήρθα να σου ξαναμιλήσω Γιατί ένα όραμα λίγο ανατριχιαστικό Άφησε τους σπόρους ενώ κοιμόμουν Και το όραμα αυτό που εμφυτεύτηκε στο μυαλό μου Παραμένει μέσω του ήχου της σιωπής Στα ανήσυχα όνειρα μου περπατούσα μόνος Σε στενούς λιθόστρωτους δρόμους Κάτω από το φωτοστέφανο μιας λάμπας Σήκωσα το γιακά μου λόγω του κρύου και της υγρασίας Όταν τα μάτια μου τυφλώνονταν Από το φλας φώτων από νέον Που έσκιζαν τη νύχτα Και άγγιζαν τον ήχο της σιωπής Και στο γυμνό φως είδα Δέκα χιλιάδες ανθρώπους, ίσως Περισσότερους Ανθρώπους να συζητούν χωρίς να μιλούν Ανθρώπους να ακούν χωρίς να παρακολουθούν Ανθρώπους να γράφουν τραγούδια που οι φωνές δεν μοιράζονται Και κανείς δεν τόλμησε Να διαταράξει τον ήχο της σιωπής «Ανόητοι» είπα εγώ «δεν ξέρετε ότι η σιωπή αναπτύσσεται σαν τον καρκίνο» «Ακούστε τα λόγια μου και ίσως διδαχθείτε κάτι Πάρ’ τε τα χέρια μου και ίσως σας φτάσω» Αλλά τα λόγια μου έπεσαν σαν άηχες σταγόνες βροχής Και ακούστηκαν στα πηγάδια της σιωπής Και οι άνθρωποι γονάτισαν και προσευχήθηκαν Στο θεό από νέον που επινόησαν Και το σημάδι προειδοποίησε καθώς σχηματιζόταν σε λέξεις Και το σημάδι έλεγε: «Τα λόγια των προφητών είναι γραμμένα στους τοίχους του μετρό και των εργατικών κατοικιών Και ψιθύρισε στον ήχο της σιωπής»



0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

- Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται από τα Προμαχιώτικα Νεα .

- Τα Προμαχιώτικα Νέα διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρέσουν οποιοδήποτε σχόλιο θεωρούν ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες.

- Τα Προμαχιώτικα Νέα δεν παρεμβαίνουν σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσουν το περιεχόμενο ενός σχολίου.

- Τα σχόλια αναγνωστών σε καμιά περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν τα Προαχιώτικα Νέα.

- Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης .

H συντακτική ομάδα των Προμαχιώτικων Νέων.

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...