Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

Ι.Μ Αγίου Ιλαριωνος

Ιερός Ναός Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη του χωριού.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη πλατείας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Νερόμυλος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πετροντούβαρο.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Σοκάκι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Ι.Μ Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Καταρράκτης.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Αγία Παρασκευή.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Φράγμα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

"Μπιτσκία".

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης .

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χορευτικός σύλλογος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εκκλησία - κοινότητα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άνοιξη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΛΜΩΠΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΑΡΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ Τ.Κ. ΦΟΥΣΤΑΝΗΣ.


Τη Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου ο Δήμαρχος Αλμωπίας κ. Δημήτρης Πασόης συνοδευόμενος από τον πρόεδρο της Δ.Ε.Υ.Α. Αλμωπίας, συναντήθηκε στην Αθήνα με τον Ειδικό Γραμματέα του Διοικητικού Τομέα Κοινοτικών Πόρων και Υποδομών του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Δημήτρη Ιατρίδη.

Η συνάντηση αφορούσε μεταξύ άλλων, την πορεία ένταξης του έργου «Αναβάθμιση Υποδομών Άρδευσης στην Τ.Κ. Φούστανης» προϋπολογισμού περίπου 600.000,00 Ευρώ, στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Αγροτικής Ανάπτυξης (ΠΑΑ) 2007-2013 του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.

Ο κ. Ιατρίδης ενημέρωσε για την πορεία ένταξης του έργου, τοοποίο πρόκειται να  συντελέσει στην ορθολογική διαχείριση των υδάτινων πόρων καθώς και τη διευκόλυνση των αγροτών της περιοχής. Επίσης, συζητήθηκαν ευκαιρίες χρηματοδότησης στη νέα προγραμματική περίοδο, οι οποίες θα συμβάλλουν στην αγροτική ανάπτυξη της Αλμωπίας.

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ.

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, σε συνεργασία με την ΚΕΠΑ-ΑΝΕΜ, εταίρου του Ενδιάμεσου Φορέα Διαχείρισης του Επιχειρησιακού Προγράμματος ‘‘Ανταγωνιστικότητα και Επιχειρηματικότητα’’(ΕΠΑΝ ΙΙ)- ΕΦΕΠΑΕ και τα Επιμελητήρια των Περιφερειακών Ενοτήτων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, διοργανώνουν ενημερωτικές εκδηλώσεις για τους δικαιούχους της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας που έχουν ενταχθεί στο Πρόγραμμα «Ενίσχυση Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στους τομείς Μεταποίησης, Τουρισμού, Εμπορίου – Υπηρεσιών στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2007-2013» .
Οι ενημερωτικές  εκδηλώσεις  θα πραγματοποιηθούν το χρονικό διάστημα από τις 17 Φεβρουαρίου 2014 έως τις 6 Μαρτίου 2014 στην έδρα κάθε Περιφερειακής Ενότητας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας  και αφορούν αποκλειστικά τους δικαιούχους που ήδη έχουν ενταχθεί στο παραπάνω Πρόγραμμα. Συνδιοργανώνονται από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, την ΚΕΠΑ-ΑΝΕΜ και τα κατά τόπους Επιμελητήρια, υπό την κεντρική επίβλεψη της ΕΥΔ/ΕΠΑΕ που έχει την ευθύνη διαχείρισης του προγράμματος μαζί με τον ΕΦΕΠΑΕ που είναι ο φορέας υλοποίησής του.
Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων, θα παρουσιαστούν αναλυτικά στους δικαιούχους του προγράμματος  τα βασικά  σημεία  που πρέπει να προσέξουν και θα τους δοθούν  χρήσιμες  οδηγίες για την ορθή υλοποίηση του έργου τους και την ομαλή εκταμίευση της επιχορήγησης. Παράλληλα, θα γίνει εκ νέου παρουσίαση των χρηματοοικονομικών εργαλείων του ΕΣΠΑ 2007-2013 που μπορούν να αξιοποιήσουν οι δικαιούχοι στο πλαίσιο του προγράμματος, για τη λήψη δανείου αλλά και την κάλυψη της ιδίας συμμετοχής τους.
 «Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του πρώτου κύκλου των ενημερωτικών εκδηλώσεων για τους δυνητικούς δικαιούχους του Προγράμματος ενίσχυσης των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων στους  τομείς Μεταποίησης, Τουρισμού, Εμπορίου – Υπηρεσιών που εντάχθηκαν στο ΕΣΠΑ, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, σε συνεργασία με όλα τα Επιμελητήρια της Κεντρικής Μακεδονίας και την ΚΕΠΑ-ΑΝΕΜ, συνεχίζει με συντονισμένες δράσεις την ενημέρωση και την έμπρακτη στήριξη των 1.273 επιχειρήσεων της Κεντρικής Μακεδονίας. Βρισκόμαστε δίπλα στις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις, τη  ραχοκοκαλιά της εθνικής και τοπικής μας  οικονομίας σε κάθε βήμα τους κατά το σχεδιασμό και την υλοποίηση των επενδυτικών τους σχεδίων. Έχουμε θέσει ως βασική μας προτεραιότητα να ενθαρρύνουμε την υγιή επιχειρηματικότητα και να ενισχύσουμε την ανταγωνιστικότητα και την εξωστρέφεια των επιχειρήσεων της Κεντρικής Μακεδονίας, με κάθε χρηματοδοτικό εργαλείο και κάθε δυνατότητα που έχουμε στη διάθεσή μας ώστε να βγούμε άμεσα από την ύφεση και να επιστρέψουμε σε ρυθμούς ανάπτυξης» δήλωσε σχετικά με την υλοποίηση του προγράμματος ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονία Απόστολος Τζιτζικώστας,  ο οποίος θα συμμετέχει στις ενημερωτικές εκδηλώσεις που θα διεξαχθούν σε όλες τις Περιφερειακές Ενότητες της Π.Κ.Μ.

Το πρόγραμμα των ενημερωτικών εκδηλώσεων έχει ως εξής:

1.   Δευτέρα 17/2/2014 και ώρα 6.00 μ.μ. στις Σέρρες (στο Επιμελητήριο Σερρών (Kωστοπούλου 2, Σέρρες).
2.  Τρίτη 18/2/2014 και ώρα 6.00 μ.μ. στη Βέροια, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Επιμελητηρίου Ημαθίας (Κεντρικής 3, Βέροια).
3.  Tετάρτη 19/2/2014 και ώρα 6.00 μ.μ. στην Κατερίνη, στη συνεδριακή αίθουσα του Επιμελητηρίου Πιερίας (28ης Οκτωβρίου 9, Κατερίνη).
4.  Δευτέρα 24/2/2014 και ώρα 6.30 μ.μ. στα Μουδανιά Χαλκιδικής, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Πνευματικού Κέντρου Μουδανιών.
5.  Τρίτη 25/2/2014 και ώρα 6.00μ.μ. στο Κιλκίς, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Επιμελητηρίου Κιλκίς «Β. Σεργιαννίδης» (Γεωργίου Καπέτα 11, Κιλκίς).
6.  Πέμπτη 27/2/2014 και ώρα 6.00 μ.μ. στην Έδεσσα, στο Πολιτιστικό Κέντρο Έδεσσας.

7.   Τετάρτη 5/3 και  Πέμπτη 6/3/2014 στη Θεσσαλονίκη (εντός ημερών θα ορισθεί ο ακριβής τόπος και η  ώρα διεξαγωγής των εκδηλώσεων).

ΔΗΛΩΣΗ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΑΛΜΩΠΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΑΣΟΗ ΣΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΩΝ.

Η Δημοτική Αρχή του Δήμου Αλμωπίας εκφράζει τη στήριξή της στα δίκαια αιτήματα των αγροτών και των κτηνοτρόφων της χώρας και της Αλμωπίας μας, όπως άλλωστε πράττει από την αρχή της θητείας της.

Η άμεση επανεξέταση των φορολογικών μέτρων-ρυθμίσεων, τα οποία έρχονται να γονατίσουν τον ήδη χειμαζόμενο πρωτογενή τομέα, αποτελεί επιτακτική ανάγκη, όπως επίσης και η έναρξη ενός γόνιμου διαλόγου με τη συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων φορέων για τη χάραξη μιας νέας ολοκληρωμένης, αναπτυξιακής πολιτικής στον τομέα της γεωργίας η οποία να είναι προσαρμοσμένη στα σημερινά δεδομένα.

Ο αγροτικός κλάδος αντιμετωπίζει ήδη οξυμένα οικονομικά προβλήματα που σχετίζονται κυρίως με τη χρηματοδότηση, το πετρέλαιο κίνησης και το υψηλό κόστος της καλλιέργειας και οποιαδήποτε άλλη περαιτέρω φορολόγηση θα είναι καταστροφική. Ο πρωτογενής τομέας δεν αντέχει άλλα δυσβάσταχτα φορολογικά μέτρα που σε συνδυασμό με την οικονομική συγκυρία θα οδηγήσουν στον στραγγαλισμό του αγρότη και του κτηνοτρόφου του τόπου μας.

Είμαστε λοιπόν στο πλευρό των αγροτών και των κτηνοτρόφων μας όπως άλλωστε το αποδεικνύουμε και με τις πράξεις μας,  δίνοντας μεγάλο βάρος στον πρωτογενή τομέα, υλοποιώντας ένα οργανωμένο σχέδιο αγροτικής ανάπτυξης για την Αλμωπία, είτε μέσα από πλήθος εργασιών για την διευκόλυνση της καθημερινότητας των γεωργοκτηνοτρόφων όπως καθαρισμούς αυλάκων, διανοίξεις αγροτικών δρόμων και άλλα, είτε εντάσσοντας σε χρηματοδοτικά προγράμματα μεγάλα εγγειοβελτιωτικά έργα που θα μειώσουν το κόστος και θα συμβάλλουν στην αύξηση της παραγωγής.



Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΛΜΩΠΙΑΣ



ΠΑΣΟΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

ROCK N ROLL ΘΡΥΛΟΙ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΑΝ ΜΑΖΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ.

Magnify Image
Οι ερωτικές ιστορίες με αίσιο τέλος γοητεύουν, και γοήτευαν ανέκαθεν τον άνθρωπο. Αν δεν ήταν έτσι δεν θα υπήρχε καλά καλά η κινηματογραφική βιομηχανία.
   Ακόμα πιο γοητευτικές, όμως, είναι αυτές οι ιστορίες που μιλάνε για ακραίους έρωτες που κατέληξαν τελικά στο, πολυπόθητο happily ever after, για τη μοίρα που θέλει οπωσδήποτε δύο ανθρώπους μαζί in sickness and in health.. Δεν είναι τόσο η ιδέα του γάμου που γοητεύει ή και συγκινεί στις ιστορίες αυτές, όσο αυτή της αδελφής ψυχής, η ιδέα του "για πάντα".
   Ένα παραπάνω, όταν η εκπλήρωση των όρκων αυτών γίνεται από τους πλέον αναξιόπιστους - σύμφωνα με το στερεότυπο- εκφραστές του διαχρονικού κλισέ sex, drugs and rock 'n' roll, και άξιους αντιπροσώπους της αμαρτίας και της ασυδοσίας: Τους rock stars.
   Κι αν το καλοσκεφτεί κανείς η έκπληξη δεν είναι αδικαιολόγητα μεγαλύτερη σε αυτές τις περιπτώσεις, μιας που μιλάμε για μια ζωή στο δρόμο, για καταχρήσεις, για εύκολο sex, και άπειρα χρήματα. Παράγοντες που σε κάθε περίπτωση δίνουν παραπάνω ώθηση στην διάλυση μιας σχέσης.
   Το να μένεις, όμως, για περισσότερα από τριάντα χρόνια με τον ίδιο άνθρωπο έχοντας όλα τα παραπάνω προνόμια(;) δείχνει ότι τουλάχιστον δεν το κάνεις από συνήθεια ή ανασφάλεια.
   True Love is out there. 

johnny cash

 Johnny Cash και June Carter
 Ο Johnny Cash και η June Carter γνωρίστηκαν στα παρασκήνια μιας κοινής τους συναυλίας το 1955. Ήταν 23 και 26 ετών αντίστοιχα, αλλά δεν παντρεύτηκαν παρά δεκατρία ολόκληρα χρόνια αργότερα, το 1968. Παρόλα αυτά, όλο αυτό το διάστημα διατηρούσαν μια πολύ ιδιαίτερη σχέση - πράγμα που φυσικά δημιουργούσε προβλήματα στους γάμους και των δύο.
   Για την June ήταν ο τρίτος γάμος, ενώ για τον Cash ο δεύτερος. Απέκτησαν μαζί ένα γιό. Η June Carter βοήθησε πολύ τον Cash να απαλλαγεί από τον χρόνιο εθισμό του σε αλκοόλ και ουσίες, ενώ δεν ήταν λίγες οι φορές που και ο ίδιος είχε αναφέρει δημοσίως οτί δεν θα τα κατάφερνε ποτέ χωρίς την βοήθεια της.
 Τον Μαίο του 2003 η June πέθανε στα 73, από μετεγχειρητικές επιπλοκές στην καρδιά. Ακριβώς τέσσερις μήνες αργότερα την ακολουθήσε και ο Johnny Cash, που έπασχε από χρόνιο διαβήτη ο οποίος όμως δεν χειροτέρεψε παρα μόνο μετά τον θάνατο της June.
   Ήταν μαζί στην σκηνή και στην ζωή 35 χρόνια. 

johnny cash

 Lux Interior και Poison Ivy.
 Ο Lux και η Ivy ήταν συμφοιτητές στο πανεπιστήμιο του Σακραμέντο της Καλιφόρνια, όπου σπούδαζαν Τέχνη. Η πρώτη φορά που γνωριστήκαν ήταν το 1972 , όταν η Ivy, 19, έκανε ωτοστόπ έξω από το campus του πανεπιστημίου, και ο Lux,26, σταμάτησε με έναν φίλο του να την πάρουν.
   Δύο εβδομάδες αργότερα έμεναν ήδη μαζί, υπομένοντας τα σχόλια φίλων και γνωστών για το πόσο 'ανθυγιεινό' ήταν το να περνάνε όλο τους το χρόνο μαζί από τόσο νωρίς.
   Το 1976 δημιουργούν του Cramps, και τα υπόλοιπα είναι ιστορία. Ο Lux και η Ivy δεν παντρεύτηκαν ποτέ επίσημα, ούτε απέκτησαν παιδιά.
   Στις 4 Φεβρουαρίου του 2009 ο Lux πεθαίνει ξαφνικά στα 62, από μία σοβαρή μόλυνση της αορτής. Η Poison Ivy ζει ακόμα στο σπίτι τους στην Καλιφόρνια.
   Ήταν μαζί στην σκηνή και στην ζωή 37 χρόνια, χωρίς να περάσουν ούτε μια μέρα μακριά ο ένας από τον άλλον. 

the cramps

**Οι εικόνες είναι έργα του Βραζιλιάνου καλλιτέχνη paulorocker. Οι υπόλοιπες εικόνες της συλλογής Skelton Musician Love, όπου απεικονίζονται ζευγάρια όπως ο Kurt Cobain και η Courtney Love, ο Sid και η Nancy, κ.α 



ΠΗΓΗ...http://www.lifo.gr/

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΨΟΥΡΑ.

Magnify Image
Εμείς οι Έλληνες έχουμε μια παγκόσμια πατέντα. Η τέχνη της καψούρας είναι -όπως λέει και η Ρίκα Βαγιάννη- η μόνη βαριά μας βιομηχανία. Με το φετεινό μας αφιέρωμα στηρίζουμε σθεναρά όσους αυτή τη στιγμή κάποιος απραγματοποίητος έρωτας τους έχει στα πατώματα. 

Τα τρία δόγματα της καψούρας 
  1 Η καψούρα δεν είναι το ίδιο πράγμα με τον έρωτα. Για να καψουρευτείς κάποιον πρέπει να υπάρχει παράπονο. Η καψούρα προκύπτει μόνο όταν ένας έρωτας έχει αρχίσει να στραβώνει ή έχει πάει κατά διαόλου: απόρριψη, προδοσία, πισώπλατο μαχαίρωμα, αμφιβολία, αγωνία.
   2 Το βασικό χαρακτηριστικό της καψούρας είναι ότι αδυνατείς και δεν θέλεις να σκεφτείς καθαρά. Η καψούρα είναι σαν παλιρροιακό κύμα που σχεδόν σε τυφλώνει με την έντασή του - ένα μείγμα πάθους, καύλας, απόγνωσης, μετάνοιας, εκδικητικότητας και μίσους.
   3 Προϋποθέτει άπειρη ικανότητα αυτοεξευτελισμού. Δεν γίνεται να είσαι καψούρης και αξιοπρεπής, ούτε να κοιμάσαι σαν σκυλί στο χαλάκι της εξώπορτας ενός ανθρώπου που σε έχει φτύσει και να έχεις έστω και περαστική σχέση με την έννοια της αξιοπρέπειας. Ή του χιούμορ, εδώ που τα λέμε. 

Magnify Image

Πέντε πράγματα που κάνεις όταν υποφέρεις 
  1 Καπνίζεις και πίνεις. Πολύ, ασταμάτητα και παντού . 
  Σέρνεσαι - κλαις στα πιο ακατάλληλα μέρη (σκάλες μετρό, εστιατόρια, σαντουιτσάδικα), βγαίνεις μόνος σου μόνο για να πιεις και καταλήγεις ανάσκελα στην είσοδο ενός κλαμπ να σε παρηγορεί ο πορτιέρης.
   3 Βάζεις στο στόχαστρο το σπίτι και το αυτοκίνητο του αντικείμενου του πόθου. Τη στήνεις έξω από το σπίτι του, ψάχνεις τα σκουπίδια του (οι μπανανόφλουδες τα λένε όλα), κοιμάσαι στον θάμνο του κήπου, του βαράς το κουδούνι όλο το βράδυ. Όσο για το αμάξι  του, σκέφτεσαι σοβαρά να του χαρακώσεις τα λάστιχα ή να το γεμίσεις με αυγά και αλεύρι. Σε περίπτωση που έχει βέσπα, η διαδικασία απλοποιείται.
 4 Προσπαθείς να κοιμηθείς με άλλους και δεν μπορείς. Ή μπορείς, αλλά υπάρχει κάτι το ελαφρά θλιβερό και απεγνωσμένο στην πράξη καθαυτή.
   5  Κατακυριεύεσαι από παρανοϊκές φαντασιώσεις. Ονειρεύεσαι ότι την καψούρα σου την πατάει αυτοκίνητο και χαίρεσαι, μέχρι να σε πιάσουν τα κλάματα γιατί ξαφνικά θυμάσαι ότι είναι το πιο υπέροχο πλάσμα στον κόσμο. Στο τέλος, φαντασιώνεσαι ότι πατάει εσένα το αυτοκίνητο, τη γλιτώνεις κι όταν πια ξυπνάς στο νοσοκομείο, βλέπεις την αγάπη σου σαν κλαμένη Παναγιά πάνω από το κεφάλι σου. 

Magnify Image

Τρεις αλήθειες για τον καψούρη
  1. Υπάρχουν άνθρωποι που δεν θα γίνουν ποτέ καψούρηδες. Δεν είναι φτιαγμένοι όλοι για να σέρνονται και να πίνουν ουίσκι, κλαίγοντας ως το πρωί. Πρέπει να έχεις μια ροπή προς το μελόδραμα για να 'σαι καψούρης, γι' αυτό και η καψούρα ταιριάζει τόσο στην ελληνική ιδιοσυγκρασία - είμαστε λαός που ερωτεύεται με υπερβολή και παίρνει τον εαυτό του πολύ στα σοβαρά.
   2.  Κατά βάθος ο καψούρης γουστάρει το γεγονός πως σέρνεται, τη βρίσκει δηλαδή με το δράμα της υπόθεσης.
   3.  Ο καψούρης είναι κατεξοχήν μοναχικός. Εκτός κι αν βρει παρέα να τον ανέχεται ή που να είναι ακριβώς στην ίδια φάση με αυτόν - κανείς δεν αντέχει κάποιον που μιλάει συνέχεια για το αίσθημά του κλαίγοντας. Όχι πως ο καψούρης θέλει παρέα. Ξέρει ότι οι φίλοι θα προσπαθήσουν να τον συνετίσουν και κανένας καψούρης δεν γουστάρει να συνετιστεί. Θέλει να ζήσει τον πόνο του μέχρι τέλους. Γιατί για να συνετιστεί θα πρέπει να «προχωρήσει με τη ζωή του». Και κανείς δεν θέλει να προχωρήσει όταν είναι καψούρης - γιατί θα πρέπει να πάρει απόφαση αυτό που δεν θέλει να παραδεχτεί. Πως όλα τελείωσαν. 

Magnify Image

       Τοπ 4 Σανσόνς  
 1. Λίγο-λίγο θα με συνηθίσεις (στίχοι-μουσική: Απόστολος Καλδάρας, ερμηνεία: Μιχάλης Μενιδιάτης)
 Για το σουρεάλ του πράγματος και το endless love της λαϊκής δημιουργίας. Ο ερμηνευτής, για να αποφύγει τη χυλόπιτα εκλιπαρεί το αντικείμενο του πόθου να μείνει μαζί του κι ας μην τον αγαπά, γιατί λίγο λίγο θα τον συνηθίσει (σαν το μουρουνέλαιο ένα πράγμα). Το αποκορύφωμα είναι στο σημείο όπου ο καψούρης τρομάζει από την πιθανότητα να ξυπνήσει μόνος και το περιγράφει με τον πιο σουρεαλιστικό τρόπο: «Τι θα γίνω μεσ' στη ζωή αν ξυπνήσω ένα πρωί και κοιτάξω την αγκαλιά μου κι από μέσα να λείπεις εσύ...». Respect! 
  2. Μυστικέ μου έρωτα (στίχοι-μουσική: Τάκης Μουσαφίρης, ερμηνεία: Κατερίνα Στανίση)
 Πρωτοακούστηκε το 1982 και από τότε παραμένει ο απόλυτος ύμνος του παράνομου έρωτος. «Μια φωτιά μου καίει τα στήθια, μια φωτιά, την αλήθεια δεν τη λέω πουθενά» τραγουδά η καλλιτέχνις στην Παντιέρα Ρόσα των ξενοδοχείων ημιδιαμονής. Πολλοί βέβαια θεωρούν το Άσμα Ασμάτων ως τον ύμνο του ανομολόγητου έρωτα, αλλά μάλλον πλανώνται.
   3. Αλίμονο (μουσική: Μίμης Χριστόπουλος, στίχοι: Σάκης Καπίρης, ερμηνεία: Δημήτρης Μητροπάνος)
 Από το 1976 που το ερμήνευσε ο Μητροπάνος (χώρια που πιο πριν το είχε πει ο Κωστής Χρήστου) ποταμοί καυτών δακρύων ανακατεύτηκαν με αμέτρητα Johnny. «Αλίμονο σ' αυτούς που δεν αγάπησαν, αλίμονο(τρις), αλίμονο σ' αυτούς που δεν δακρύσανε, ζωή, την ομορφιά σου δεν γνωρίσανε, ζωή, την ομορφιά σου δεν γνωρίσανε». Παραληρηματικός στίχος που θα τον ζήλευαν αρχαίοι τραγωδοί.
   4. Θέλω να σε ξαναδώ (μουσική-στίχοι: Γιώργος Μουκίδης, ερμηνεία: Notis)
 Είμαστε στο 1998, αρχές Σημίτη. Η τύπισσα έχει αφήσει το γνωστό γράμμα-χυλόπιτα και ο Notis σοκαρισμένος κοιτάζει το γλαστράκι το μικρό που αυτή είχε φέρει απ' τη γειτονιά της (δεν διευκρινίζεται τι είχε μέσα το γλαστράκι το μικρό) και παραληρεί: «Θέλω να σε ξαναδώ, κουράστηκα να ζω στο μαύρο και στο γκρίζο». Μετά από κάτι  τέτοιες απογοητεύσεις, ο τροβαδούρος της αγάπης αποφάσισε να ασχοληθεί με τα εθνικά θέματα, και τις γκόμενες ούτε να τις χέσει. 



ΠΗΓΗ...http://www.lifo.gr/

ΤΟ ΠΙΟ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΟ LOVE STORY ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΑΓΡΑΦΟΥ.

Magnify Image
Από τον Αντώνη Μποσκοϊτη. 

Το ''City Lights'' είναι το πιο συγκινητικό love story στην ιστορία του παγκόσμιου κινηματογράφου. Βγήκε στις αίθουσες το 1931, την περίοδο που ο βουβός κινηματογράφος παραχωρούσε τη θέση του στον ομιλούντα, μα ο δημιουργός Τσάρλι Τσάπλιν άφησε βουβό το φιλμ, φοβούμενος τη χρήση του καινούργιου τότε μέσου στην κινηματογραφική τέχνη - βιομηχανία.   Σήμερα, βλέποντας και ξαναβλέποντας το ''City Lights'' με την ίδια πάντα συγκίνηση, όχι σαν μουσειακό είδος μα σαν ένα all time classic έργο τέχνης, πιστεύω πως ο ήχος ενδεχομένως και να το ''σκότωνε''. Υπήρχε άλλωστε η μουσική που είχε συνθέσει ο ίδιος ο πολυσχιδής Τσάπλιν και που παιζόταν ζωντανά με ορχήστρα κατά τη διάρκεια των προβολών - μια μουσική ''κλεμμένη'' από τη γνωστή σύνθεση ''Violettera'' του Ισπανού Χοσέ Παντίγια, το όνομα του οποίου ο Τσάπλιν απέκρυψε από το ζενερίκ της ταινίας με αποτέλεσμα να συρθούν στα δικαστήρια.

Magnify Image

Το story του ''City Lights'' ήταν ο ορισμός της αυτοθυσίας εν ονόματι του έρωτος: Ένας αλήτης που γυρνάει στους δρόμους χωρίς να έχει απολύτως τίποτα και ταυτόχρονα έχει τα πάντα, ερωτεύεται μια νεαρή και όμορφη τυφλή ανθοπώλιδα (την υποδυόταν η Βιρτζίνια Τσέριλ, σύζυγος για εφτά μήνες του ηθοποιού Κάρι Γκραντ). Βάζοντας σκοπό της ζωής του να τη βοηθήσει να δει το φως της, βρίσκει έναν Βιεννέζο γιατρό που κάνει θαύματα.   Περνάει τα πάνδεινα όμως προκειμένου να συγκεντρώσει τα χρήματα για την επέμβαση: Μπλέκει μ' έναν ιλαροτραγικό αλκοολικό μαικήνα, τρώει ξύλο σε αγώνα μποξ, μέχρι που συλλαμβάνεται και φυλακίζεται. Όταν ο αλήτης θα βγει από τη φυλακή και θα αναζητήσει την κοπέλα, η οποία επίσης αναζητά μάταια τον σωτήρα της, θα τη βρει θεραπευμένη και με δικό της ανθοπωλείο. Εκείνη πάλι βλέποντας έναν επαίτη και μη γνωρίζοντας ποιος είναι, του προσφέρει ένα λουλούδι και ένα κέρμα. Η στιγμή που θα αγγιχτούν θα της φανερώσει την αλήθεια.   ''Μπορείς να βλέπεις τώρα;'' τη ρωτάει ο Τσάπλιν και ένας κόμπος συγκίνησης ανεβαίνει στο λαιμό και του πιο αποστασιοποιημένου θεατή. ''Ναι μπορώ να βλέπω τώρα'' του απαντάει, εκείνος της χαμογελά όλο συστολή και το φιλμ τελειώνει. Μένουν βέβαια μερικά ερωτήματα να απασχολούν τους θεατές εδώ και 85 ολόκληρα χρόνια: Θα μείνουν μαζί ο αλήτης και το πρώην τυφλό κορίτσι για να ζήσουν τον έρωτα τους; Το κορίτσι θα διστάσει να ενωθεί με έναν φτωχοδιάβολο και θα του γυρίσει την πλάτη; Ο φτωχοδιάβολος θα θεωρήσει ότι η αποστολή του έληξε έως εκεί και θα αποχωρήσει από τη ζωή του κοριτσιού;

Magnify Image

Πάλι καλά που τότε δεν είχαν εφευρεθεί τα sequels ακόμη και έτσι κανένας φωστήρας πλην του Τσάρλι Τσάπλιν δεν μας έδειξε τι μέλλει γεναίσθαι. Θεωρώ τη σκηνή αναγνώρισης του αλήτη από την κοπέλα, του ανθρώπου που την οδήγησε στο φως κυριολεκτικά σαν την πιο ερωτική μακράν από καταβολής της 7ης Τέχνης.   Μια σκηνή όλο συναίσθημα και αξιοπρέπεια δίχως ίχνος μελό, αλλά και δίχως happy end: Διότι, ναι μεν ο θεατής συμπάσχει με την τυφλή που θέλει να βρει το φως της, περισσότερο όμως συμπάσχει με τον Καλό Σαμαρείτη της και τα όσα τραβάει για χάρη της. Αυτός όμως δεν του χαρίζεται του θεατή. Τον αφήνει να κάνει υποθέσεις, μαθαίνοντας του πάνω απ' όλα πώς το ερωτικό συναίσθημα εμπεριέχει τον αλτρουισμό και την αυταπάρνηση. Η βίωση μιας τέτοιας όψης του έρωτα, πιθανώς απελπισμένης, φτάνει και περισσεύει για να κάνει έναν ερωτευμένο αληθινά ολοκληρωμένο άνθρωπο.







ΠΗΓΗ...http://www.lifo.gr/

ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΑΚΡΑΙΟΥ ΕΡΩΤΑ.


ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΜΠΑΣΔΕΚΗ 

Mοιάζει χαρωπό και αναστάσιμο. Κατά ΄Εβρο μεριά το τραγουδούν τη μέρα του Πάσχα. Το χορεύουν κιόλας.
   Μια Πασχαλιά μια Πασχαλιά
 μια Πασχαλιά και μια Λαμπρή
 μια επίσημην ημέραν πουλάκι μου
 ................................................ 
Μάνα νυιγιό μάνα νυιγιό μάνα νυιγιόν εστόλιζε
 στην εκκλησιά να πάνε πουλάκι μου 
στην εκκλησιά να πάνε Ναλέξαντρι

     Ο Ναλέξαντρι (Ναλεξαντρής,Αλεξαντράκης,Αλεξανδρής σε άλλες παραλλαγές) ξεκινάει για την εκκλησία με μαμά και αδελφή .
 Λίγο πριν μπει ,όμως, βουή και χαλασμός,κεραμίδια ξηλώνονται,παραπετάσματα σείονται.

   Κι σαν τους εί 
και σαν τους εί
 και σαν τους είδι η εκκλησιά
 ρίχνει τα κεραμίδια πουλάκι μου
 ρίχνει τα κεραμίδια Ναλέξαντρι

   Κάποιος θύμωσε τον Αποπάνω κι αυτός ο κάποιος είναι ο Ναλεξαντράκης.
 Το προηγούμενο βράδυ βγήκε ν'αλλάξει τον αέρα του στο νεκροταφείο.
Δένει τον μαύρο του σ' ένα σταυρό -το απρόσεκτο άλογο παίρνει σβάρνα την ταφόπλακα.
 Μια φρεσκοθαμμένη προβάλλει χλωμή και εξαίσια ,η απόκοσμη ομορφιά της τον κυριεύει- σκύβει ,το λοιπόν, και τη φιλάει με πάθος.
   (Με άλλα λόγια το αγοράκι της μαμάς διέπραξε νεκροφιλία.)



Κι' εν' άγιο πνέμα δά
 κι έν'άγιο πνέμα δα
 κι' εν' άγιο πνέμα δάκρυσε
 μεσ' απ' τ' Άγιο βήμα Ναλεξαντρί
 τι έκαμνες μέγα κρίμα πουλάκι μου 

  Κι όμως : ένα τυπικό δείγμα νεκροφιλικής παραλογής επιτελείται εορταστικά,τραγουδιέται δηλαδή και χορεύεται δημόσια.
 Η παράνομη κοινωνικά (και άκρως ανίερη) ερωτική συνεύρεση του ''κριματισμένου'' με τη νεκρή καλλονή ( που φέρνει σε επαφή τον Απάνου με τον Κάτου κόσμο) εντάσσεται ως μαγική επωδή και συλλογική φαντασιακή αφήγηση στον ετήσιο κύκλο της κοινότητας.
   Μια εξαιρετική παραλλαγή συναντάμε στην Πελοπόννησο,στην ορεινή περιοχή της Λαμπείας /Δίβρης .
 Ο Kροματισμένος τραγουδιέται επίσης το Πάσχα,την Πρωτομαγιά,αλλά και στις εικοσιτέσσερις Ιούνη,στις φωτιές του ΄Αη Γιαννιού.
   Εγώ μάνα κολάστηκα και πάου κολασμένος /
 γιατ' έλυσα στον πόλεμο που πολεμάνε οι κλέφτες /
 κι ούλοι τα δέναν τ' άλογα σε λεϊμονιάς κλωνάρια / 
δένω κι εγώ το γρίβα μου σε μαυρομάτας μνήμα/
 κι ο γρίβας ήταν πονηρός πολύ πονηρεμένος/
 κι έσκαψε με τα νύχια του και με τα πέταλά του /
 και βγήκε η κόρη μελαψή και βγήκε η κόρη μαύρη /
 σταυρό κρατεί στα χέρια της βαγγέλιο στην ποδιά της /
 ούλοι φιλιούνε το σταυρό ούλοι τ' άγιο βαγγέλιο /
 φιλώ και 'γώ τη μελαψή στα μάτια και στα φρύδια..



Σίγουρα υπάρχουν ανθρωπολογικές,λογοτεχνικές,κοινωνιολογικές κι ένα σωρό άλλες ερμηνευτικές βαρκούλες γι' αυτές τις παραλογές.
 Αν τις ξεντύσουμε ,όμως, από τελετουργίες και συμβολισμούς, δεν είναι παρά τραγούδια αγάπης.
 Τραγούδια που τολμούν να ενώσουν αλλότρια,να μιλήσουν για απόκοσμα πάθη και σκοτεινές επιθυμίες. 
Τραγούδια που τολμούν να παραβιάσουν κόσμους,σύνορα,δεδομένα πέρα από ζωή και θάνατο. 
  Βέβηλα και ρομαντικά τραγούδια ακραίου έρωτα, αυτό είναι.



Ο Ν.Γ.Πολίτης είχε ονομάσει "Πενθεσίλεια" τον φάκελλο των δημοτικών τραγουδιών του ΚΕΕΛ (Κέντρον Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας,Ακαδημίας Αθηνών) με νεκροφιλικές θεματικές, παραπέμποντας στον αρχαίο μύθο της εκπάγλου ωραιότητος Αμαζόνας που ο Αχιλλέας ερωτεύτηκε σφόδρα ενώ ψυχορραγούσε στην αγκαλιά του. 



ΠΗΓΗ...http://www.lifo.gr/

ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΜΕ ΠΟΛΙΤΕΣ ΧΩΡΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.

Η Κίνα σήμερα: Δεκάδες άνθρωποι «αυτοκτονούν» στις φυλακές -Η αντιπολίτευση μιλάει για δολοφονίες [εικόνες]

Η Κίνα σήμερα: Δεκάδες άνθρωποι «αυτοκτονούν» στις φυλακές -Η αντιπολίτευση μιλάει για δολοφονίες.

Το περασμένο καλοκαίρι ο καθηγητής Πανεπιστημίου και αντίπαλος της κινεζικής κυβέρνησης, Ilham Tohti ζήτησε από έναν φίλο του να ανεβάσει στο ίντερνετ μια επιστολή στην οποία εξηγούσε ότι αν πάει φυλακή δεν θα αυτοκτονήσει.


«Αν πεθάνω σε ένα άμεσο μέλλον, να ξέρετε ότι δεν πέθανα από ασθένεια και φυσικά δεν αυτοκτόνησα. Είμαι πατέρας και σύζυγος και η αυτοκτονία είναι μια πράξη που δεν σκέφτομαι» έγραφε.



Αυτή η δήλωση είχε σκοπό να αποθαρρύνει την αστυνομία να «τελειώσει» μαζί του και να βαφτίσει τη δολοφονία του ως «αυτοκτονία». Η επιστολή δημοσιεύτηκε από το Radio Free Asia, ένα μήνα μόλις μετά τη σύλληψη του 45χρονου Tohti, ο οποίος κατηγορήθηκε για συμμετοχή σε κινήσεις απόσχισης. Ο πανεπιστημιακός οδηγήθηκε σε ένα κέντρο ανάκρισης στο Urumqi, 3.000 χλμ από την κινεζική πρωτεύουσα.
Από τότε ένας μανδύας σιωπής έπεσε πάνω του. «Στην Κίνα οι ανεξήγητοι θάνατοι στις κινεζικές φυλακές είναι προβλήματα επαναλαμβανόμενα και πολύ σοβαρά» αναφέρει στην Liberation, εκπρόσωπος της οργάνωσης Human Rights Watch.
«Τα βασανιστήρια είναι συνήθης πρακτική για τους πολίτες που χαρακτηρίζονται «εχθροί του κράτους» συμπληρώνει ο ίδιος.
Η κρατική ασφάλεια της Κίνας δεν φορούσε ποτέ άσπρα γάντια. Αλλά τα πράγματα επιδεινώθηκαν τα τελευταία δύο χρόνια και οι «αυτοκτονίες» στη φυλακή έχουν πολλαπλασιαστεί. Δεκάδες φυλακισμένοι επιλέγουν να δημοσιεύσουν επιστολές «μη πρόθεσης αυτοκτονίας» στο ίντερνετ, προκειμένου να προειδοποιήσουν για την τύχη τους.
Η τελευταία «αυτοκτονία» του πατέρα ενός κρατούμενου, ο οποίος υποτίθεται ότι έπεσε από το παράθυρό του στις 29 Ιανουαρίου, κινητοποίησε την κινεζική αντιπολίτευση. Μικρές ομάδες διαδήλωσαν στην πόλη Qufu και απαίτησαν να γίνει έρευνα για τον ύποπτο θάνατο του ανθρώπου. Η οικογένειά του κατηγορεί την αστυνομία ότι τον πέταξαν από το παράθυρο.
Η αστυνομία, στην πραγματικότητα, έψαχνε τον γιο του, Xue Mingkai και μη μπορώντας να τον εντοπίσει, έβαλε τους δύο γονείς του στην ονομαζόμενη «μαύρη φυλακή» της πόλης και προσπάθησαν με βασανιστήρια να τους πείσουν να βρουν τρόπο να παραδοθεί ο γιος τους. Οι δύο γονείς κατάφεραν να αποδράσουν και κατέφυγαν στο τοπικό δικαστήριο, ελπίζοντας ότι θα τύχουν κάποιας ευνοϊκής μεταχείρισης. Η αστυνομία τους συνέλαβε εκ νέου και τους έβαλε σε ξεχωριστά κελιά. Το ίδιο βράδυ, ο άντρας βρέθηκε νεκρός πηδώντας από το παράθυρο, όπως ενημέρωσαν οι αστυνομικές αρχές.
Διαδηλωτές που διαμαρτυρήθηκαν για την «αυτοκτονία» του Shen Yong συνελήφθησαν και οδηγήθηκαν με τη σειρά τους στη φυλακή. Η πιο εμβληματική περίπτωση παραμένει η «αυτοκτονία» ενός συνδικαλιστή στην επαρχία Hunan Li Wangyang, τον Ιούνιο 2012. Ο κρατούμενος βρέθηκε κρεμασμένος στα σίδερα του παραθύρου του νοσοκομείου όπου εκρατείτο. Οι αρχές έκαναν λόγο για αυτοκτονία, ενώ η φωτογραφία που έδωσε στη δημοσιότητα η οικογένειά του δείχνει τον άνθρωπο να πατάει καλά τα πόδια του στο δάπεδο, άρα πώς μπόρεσε να κρεμαστεί;



Στο Χονγκ Κονγκ, το μόνο μέρος της Κίνας όπου επιτρέπονται οι διαδηλώσεις, έγιναν ογκώδεις συγκεντρώσεις για την αυτοκτονία του συνδικαλιστή, ωστόσο οι φίλοι και οι συγγενείς του νεκρού συνελήφθησαν.

Από την διαδήλωση για τον νεκρό συνδικαλιστή:











ΠΗΓΗ...http://www.iefimerida.gr/

ΤΟ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΚΟ ΤΣΙΠΑΚΙ ΤΗΣ IBM ΠΟΥ ΥΠΟΣΧΕΤΑΙ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΚΕΣ ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ 400GBPS.

Το μικροσκοπικό τσιπάκι της ΙΒΜ που υπόσχεται αστρονομικές ιντερνετικές ταχύτητες στα 400Gbps!

Ένα πολύ σημαντικό βήμα προς το ...μέλλον έκαναν ερευνητές του εταιρικού κολοσσού IBM στην Ελβετία, αναπτύσσοντας μία τεχνολογία που καθιστά δυνατή την επίτευξη ταχυτήτων στο διαδίκτυο από 200 έως 400Gbps.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του digitallife.gr, «αυτό επιτυγχάνεται με τη βοήθεια ενός (εξαιρετικά γρήγορου και υψηλής ενεργειακής απόδοσης) analog-to-digital μετατροπέα, ο οποίος, όπως υποστηρίζει η IBM, επιτρέπει στα data centers να μοιράζονται πληροφορίες σε αυτές τις... "αστρονομικές" ταχύτητες».

Το ADC chip βρίσκεται ακόμη σε «prototype» μορφή και παρουσιάστηκε στο International Solid-State Circuits Conference (ISSCC) του San Francisco.

Για να έχει κανείς μία εικόνα του τι σημαίνουν αυτές οι ταχύτητες, αρκεί να αναφέρουμε ότι με 400Gbps θα μπορούσαμε να κατεβάσουμε μία δίωρη ταινία σε ανάλυση 4Κ (ή 40.000 τραγούδια) μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα.




ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΣΚΙΑΓΡΑΦΙΚΟ ΕΔΩΣΑΝ...ΠΟΝΤΙΚΟΦΑΡΜΑΚΟ ΣΕ ΑΣΘΕΝΗ.

Eδωσαν ποντικοφάρμακο αντί για σκιαγραφικό σε ασθενή στο Νοσοκομείο Ρεθύμνου
Νέα τροπή παίρνει η υπόθεση με τον 60χρονο ασθενή στον οποίο χορηγήθηκε άγνωστη, μέχρι χθες, ουσία αντί για σκιαγραφικό για μια αξονική εξέταση ρουτίνας, στο Νοσοκομείο Ρεθύμνου.

Όπως προέκυψε, η ουσία που του χορηγήθηκε ήταν ποντικοφάρμακο. Αυτό έδειξαν τα αποτελέσματα των τοξικολογικών εξετάσεων από δείγμα του υγρού που βρέθηκε στο μπουκάλι του σκιαγραφικού και για τα οποία ενημερώθηκε την Πέμπτη η διοίκηση του Ιδρύματος και η Εισαγγελία.

Για την σοβαρότατη αυτή υπόθεση ενημερώθηκε και ο διοικητής της ΔΥΠΕ κ. Αντώνης Γρηγοράκης, ενώ στις έρευνες για την εξιχνίαση των συνθηκών, κάτω από τις οποίες το υγρό που θα μπορούσε να αποβεί μοιραίο, χορηγήθηκε στον ασθενή, μπαίνει πλέον και η αστυνομία.

Όπως ανέφερε στο Flashnews.gr, ο Αστυνομικός Διευθυντής Ρεθύμνου κ. Μ. Πετράκης, την Πέμπτη ενημερώθηκε εγγράφως το τμήμα Ασφαλείας Ρεθύμνου και ήδη σχηματίζεται δικογραφία ενώ ερευνώνται όλα τα ενδεχόμενα.

Τις επόμενες ημέρες θα κληθούν για κατάθεση μάρτυρες, από τον παθόντα μέχρι τον ίδιο τον διοικητή του Νοσοκομείου, ενώ δεν έχει γίνει ακόμη γνωστό αν ο ασθενής, θα ζητήσει τη δίωξη κάποιου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι μέχρι τώρα οι αρχές πίστευαν ότι η ουσία που είχε χορηγηθεί στον ασθενή, ήταν κάποιας μορφής αντισηπτικό που χρησιμοποιείται ευρέως στο Νοσοκομείο και τα αποτελέσματα των τοξικολογικών εξετάσεων, έπεσαν σαν "βόμβα" στρέφοντας τις έρευνες ακόμα και στον ενδεχόμενο να υπήρξε δόλος.

Υπενθυμίζεται ότι ο 60χρονος, τον περασμένο μήνα, πήγε στο νοσοκομείο για μια αξονική ρουτίνας, προκειμένου να διαπιστωθεί η πορεία της ασθένειάς του.

Όμως, όταν του δόθηκε το ειδικό σκιαγραφικό σκεύασμα, ένοιωσε ένα κάψιμο και το ανέφερε αμέσως.

Υπήρξε άμεση ανταπόκριση των γιατρών, και μόλις διαπιστώθηκε από τα υπολείμματα του σκευάσματος πως επρόκειτο για άλλη ουσία, του έγιναν οι αναγκαίες εξετάσεις και εισήχθη στο νοσοκομείο για παρακολούθηση.

Ευτυχώς δεν υπήρξαν δυσάρεστες επιπτώσεις στην υγεία του και άμεσα διατάχθηκε ΕΔΕ.






ΠΗΓΗ...http://www.iefimerida.gr/

ΓΙΟΡΤΗ...ΠΡΟ-ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΩΝ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΜΑΧΟΥΣ.


Προθέρμανση για την σημερινή μέρα των ερωτευμένων έκαναν στο ψητοπωλείο του Πέτρου Σατζάκη  στους Προμάχους κάτοικοι του χωριού , συνεπικουρούμενοι από …Λουτρακιώτες και όχι μόνο .

Υπό τους ήχους της μουσικής και των τραγουδιών του Χρήστου Λουτρακιώτη (πασάς) xόρεψαν ασταμάτητα και γενικά έδωσαν ένα απρόβλεπτο και αυθόρμητο ρεσιτάλ.
 Την παράσταση έκλεψε ο ΚΑΛΟΦΑΓΑΣ που έδειξε τις χορευτικές του αρετές κυρίως στο ζεϊμπέκικο και τους βαλκανικούς χορούς.

Φυσικά και ο Γιώργος Ταγκαλίδης δεν χάλασε το χατήρι κανενός, ερμηνεύοντας πολλές επιτυχίες. 


















ΠΗΓΗ...http://aridaia-gegonota.blogspot.gr/

"ΜΠΟΥΓΑΤΣΑΝ": ΜΙΣΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΜΙΣΟ ΠΑΡΙΣΙ.

Processed with VSCOcam with t1 preset
Ο Δημήτρης Κοπαράνης πέρα από ένας εξαιρετικός σεφ και food blogger είναι και ο δημιουργός του πρώτου ελληνικού υβριδικού γλυκού συνδυάζοντας τη μπουγάτσα με το κρουασάν (στα πρότυπα του cronut, που σαρώνει στη Νέα Υόρκη)
ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΩΔΟΥ.
Μπήκα στην κουζίνα επαγγελματικά το 2011. Μέχρι τότε η σχέση μου με τη μαγειρική ήταν καθαρά ερασιτεχνική. Το πρώτο βράδυ, μετά το πρώτο σερβίρισμα  η αδρεναλίνη είχε χτυπήσει κόκκινο. Είχα την τύχη ή την ατυχία να πρέπει να είμαι επικεφαλής στην κουζίνα από την πρώτη στιγμή. Αυτό είναι λίγο σαν να λείπει ο μπαμπάς σου συνέχεια και να μεγαλώνεις με έναν γονιό. Πρέπει να μπορείς  να  τον φανταστείς. Για το λόγο αυτό διάβαζα πολύ, δοκίμαζα τα πάντα και κρατούσα σημειώσεις για τα πάντα. Επίσης ρωτούσα τους πιο έμπειρους. Τα επόμενα χρόνια είχαν πολύ μαγείρεμα, από νωρίς το πρωί μέχρι αργά το βράδυ. Πήγαινα στην κουζίνα στις εφτά το πρωί και τελείωνα μετά τα μεσάνυχτα.
Η γευστική μου ταυτότητα διαμορφώθηκε μέσα από έρευνα και συνεχείς δοκιμές, πειραματισμούς, διάβασμα και γευστικές δοκιμές.  Αγαπώ τις απλές, καθαρές και ‘‘άγριες’’ γεύσεις, τα υλικά στην απλούστερη μορφή τους, τα πιάτα που έχουν να διηγηθούν μία ιστορία. Τα αγαπημένα μου υλικά είναι τα όσπρια, τα λαχανικά από τον κήπο, τα άγρια χόρτα, τα ελαιόλαδα και το χιούμορ.
__________ 2
Τον τελευταίο χρόνο μαγειρεύω στη λογική του street food. Φαγητό με ένταση, φρεσκάδα, ένταση, αλλά με διαλεγμένα υλικά. Δεν είναι κάτι καινούριο. Πρόκειται για μία παγκόσμια γαστρονομική τάση. Αν ρίξεις μία ματιά στα μενού των σημαντικών εστιατόριων θα δεις πως έχω δίκιο. Σουβλάκια, κεμπάπ, μπέργκερ, hot dog, πίτσες. Όλα αυτά φτιαγμένα με φρέσκα υλικά  και κάποια glossy στοιχειά. Ας πούμε πεϊνιρλί με φουά γκρα, hot dog από καλό κρέας και ένα ποτήρι σαμπάνια, burger με ένα εξαιρετικό ψωμάκι.
Το δύσκολο στην υπόθεση αυτή είναι πως κάποιες φορές ο κόσμος μπερδεύεται. Γιατί να πληρώσει το δικό σου hot dog από μοσχαρίσιο φιλέτο όταν μπορεί να φάει υπέροχο βραστό λουκάνικο φτιαγμένο από 17% κρέας  στο 1/10 της τιμής.
Ένα χρόνο πριν, όταν ανοίξαμε το εστιατόριο μας έφτιαξα ένα προφιτερόλ αλά Σαλονίκη. Με κρέμα από ταχίνι, ζύμη από τσουρέκι και σοκολάτα. Έκανε μεγάλο hit . Φέτος ήθελα να φτιάξω κάτι ανάλογο. Και έφτιαξα το μπουγατσάν. Το μπουγατσάν είναι ένα κρουασάν γεμισμένο με κρέμα μπουγάτσα και πασπαλισμένο με ζάχαρη άχνη και κανέλα. Το σερβίρουμε κάθε Κυριακή πρωί στο breakfast που φτιάχνουμε στο Estrella. Πρόκειται για ένα  υβριδικό γλυκό. Τα υβριδικά γλυκά είναι ό,τι πιο hot right now στον κόσμο του φαγητού. Το πιο γνωστό hybrid desserts είναι το cronut – ένα ντόνατ από ζύμη κρουασάν που γίνεται χαμός στη ΝΥ. Μου αρέσει το χιουμοριστικό κομμάτι της υπόθεσης. Το μπουγατσάν, μισό Σαλονίκη- μισό Παρίσι είναι εθιστικά νόστιμο και είναι το δικό μου σχόλιο στη μεγαλομανία μας.
Το μπουγατσάν.
Το μπουγατσάν.
Το πρώτο μου blog το έφτιαξα το 2007. Το The Foodie Anarchist είναι η φυσική του εξέλιξη και ξεκίνησε το Σεπτέμβρη του 2013. Είναι ένα προσωπικό ημερολόγιο. Τα τελευταία χρόνια η κατάσταση με τους μάγειρες στα media είναι για γέλια. Οι τηλεοπτικές κουζίνες είναι γεμάτες χορηγούς, κακά λιπαρά, λευκό αλεύρι, έτοιμες ζύμες, ready made προϊόντα και ζάχαρη. Δεν ξέρω αν αυτό είναι φαγητό. Ειδικά αυτές όταν βλέπω αυτές τις συνταγές με τα σοκολατένια μπισκότα από το σακουλάκι, που τα σπάνε και τα ψήνουν με βούτυρο και μετά ζαχαρούχο και μετά σοκολάτα και από πάνω καραμέλα σκέφτομαι πως πρέπει να επέμβει το υπουργείο υγείας. Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος, οι χορηγοί λίγοι, το κοινό πεινασμένο και ο καθένας χρησιμοποιεί κάθε διαθέσιμο μέσο για να κρατηθεί.
Ο τίτλος που διάλεξα είναι ειρωνικός. Τη στιγμή αυτή είναι της μόδας να είσαι «κακό παιδί», «bad ass», να μη φοράς ποδιά μάγειρα αλλά φανελάκι και σκούφο. Είναι cool να είσαι μάγειρας και να κλείνεις το μαγαζί σου για να πας στην πορεία, να μην έχεις σπουδάσει μαγειρική αλλά να εκτελείς συνταγές της μαμάς σου. Άλλωστε οι αναρχικοί είναι οι νέοι yuppies. Οι yuppies των 90s δεν έχουν πλέον budget για ρεστοράν.
Συνήθως γράφω συνταγές που έχω δουλέψει σε κάποιο εστιατόριο ή σε κάποιο μάθημα. Γράφω πάντα τις συνταγές που χρησιμοποιώ γιατί καμιά φορά μπορεί κάποια αναλογία ή κάποιο συστατικό να μας ξεφύγει. Είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος να εξασκηθώ στη φωτογραφία. Εδώ επίσης βρίσκονται συγκεντρωμένα κείμενα που έγραψα για τα περιοδικά με το οποία συνεργάζομαι.
Οι Έλληνες δεν έχουμε ξεκάθαρη κουλτούρα φαγητού. Λαχανοντολμάς σούσι με ουίσκι και για γλυκό cup cake. Αυτό είμαστε. Και όταν ξεκινάμε να αντιγράφουμε αντιγράφουμε τα πάντα σε υπερβολικό βαθμό.  Ξεφυλλίζω πολλά περιοδικά μαγειρικής και έχω να πω ένα μεγάλο μπράβο στους Έλληνες γιατί κάνουμε τα πιο ωραία ιμιτασιόν στον πλανήτη.
__________ 1
Κάπως έτσι έγινε και με τις φωτογραφίες που ανέβασα. Οι δύο πρώτες κόπιαραν τα εξώφυλλο ενός από τα πιο influential περιοδικού δέκα μέρες μετά την κυκλοφορία του και ο άλλος φωτογραφήθηκε αλά Φεράν Αντριά
Οι αναρτήσεις μου αυτές είχαν και πάλι ειρωνικό χαρακτήρα. Αγαπάω μερικούς φωτογράφους και γελάω όταν βλέπω άλλους να τους αντιγράφουν με άσχημο τρόπο. Δεν μπορεί κανείς τους κατηγορήσει για αντιγραφή, ούτε υπάρχει θέμα πνευματικών δικαιωμάτων. Αλλά μπορώ να τους κατηγορήσω για έλλειψη έμπνευσης και είναι κρίμα που δε σέβονται τη δουλειά των άλλων ανθρώπων.
*Ο Δημήτρης Κοπαράνης είναι σεφ στο Estrella (Παύλου Μελά 48, Θεσσαλονίκη, 2310 272045) και στο Vinum στο Eagles Palace στη Χαλκιδική.  Κείμενά του φιλοξενούνται στα περιοδικά GLOW (www.glow.gr) και Parallaxi  (www.parallaximag.gr). Επίσης διδάσκει μαγειρική σε ενήλικες και παιδιά στη Μαρμίτα (www.marmita.gr) και συνεργάζεται με τη Geographical.



ΠΗΓΗ...http://popaganda.gr/

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...