Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

Ι.Μ Αγίου Ιλαριωνος

Ιερός Ναός Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη του χωριού.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη πλατείας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Νερόμυλος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πετροντούβαρο.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Σοκάκι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Ι.Μ Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Καταρράκτης.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Αγία Παρασκευή.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Φράγμα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

"Μπιτσκία".

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης .

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χορευτικός σύλλογος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εκκλησία - κοινότητα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άνοιξη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

Τρίτη, 28 Απριλίου 2020

Ο Πρόεδρος της ΔΗ.Κ.Ε.Αλμωπίας ενημερώνει τους δημότες...



ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΑΛΜΩΠΙΑΣ
 Ο Πρόεδρος της ΔΗ.Κ.Ε.Αλμωπίας έχοντας βαρύ αίσθημα ευθύνης, το οποίο είναι πολλαπλάσιο μέσα σε αυτή δύσκολη συγκυρία που διανύει η χώρα, ενημερώνει τους δημότες πώς την αντιμετώπιση της υγειονομικής κρίσης λόγω κορονοΪου την έχει αναλάβει εξ ολοκλήρου επιτροπή που συστάθηκε από τον Δήμο Αλμωπίας.
Συνεπώς οι μερίδες φαγητού και τα δέματα αγάπης θα διανεμηθούν από τον Δήμο.
Εμείς ως οφείλαμε, υποβάλαμε αίτημα στην Περιφέρεια και πετύχαμε να εξασφαλίσουμε 900 μερίδες ημερησίως, οι οποίες θα διατεθούν σε πολίτες μας που έχουν ανάγκη είτε είναι οφελούμενοι του προγράμματος βοήθεια στο σπίτι, είτε όχι.
Σε συνεργασία με τον Δήμο δημιουργήθηκε μια λίστα με αυτούς τους ανθρώπους και η διανομή τους θα γίνει επίσης από τον Δήμο.
Αρωγοί βέβαια σε αυτή την προσπάθεια είναι οι πρόεδροι των Τ.Κ. που με την πολύτιμη βοήθειά τους θα ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία.
 Σε τέτοιους καιρούς ο εγωισμός και οι προσωπικές αντιπαραθέσεις πρέπει να μένουν στην άκρη και την θέση τους να παίρνουν η ατομική ευθύνη και ευαισθησία.
 Η ΔΗ.Κ.Ε.Αλμωπίας δε βάζει εμπόδια στο κεντρικό σχεδιασμό και είναι αυτονόητο πως θα στηρίξει κάθε προσπάθεια όπου ζητηθεί ώστε να ξεπεραστεί ομαλά αυτή η κρίση, χωρίς όμως να αποδυναμωθεί το πρόγραμμα Βοήθεια στο Σπίτι διότι αυτοί οι οφελούμενοι πιθανών να έχουν μεγαλύτερη ανάγκη.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗ.Κ.Ε.Α.
ΛΕΜΟΝΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Επιστολή του Δάνη Τζαμτζή προς τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Μάκη Βορίδη και τον ΕΛΓΑ



Έδεσσα,  28-4-2020

«Κρούει τον κώδωνα κινδύνου» ο Αντιπεριφερειάρχης Πέλλας, για μειωμένη αγροτική παραγωγή λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών και ανάγκη άμεσης παρέμβασης Υπουργείου και ΕΛΓΑ

Επιστολή του Δάνη Τζαμτζή προς τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης
και Τροφίμων Μάκη Βορίδη και τον ΕΛΓΑ

Μετά από συνεργασία του Αντιπεριφερειάρχη Πέλλας κ. Δάνη Τζαμτζή και της οικείας Διεύθυνσης Αγροτικής Οικονομίας της Περιφερειακής Ενότητας Πέλλας, κλιμάκιο γεωπόνων πραγματοποίησε εκτεταμένες αυτοψίες σε δενδρώδεις καλλιέργειες της Πέλλας. Τα εξειδικευμένα και έμπειρα στελέχη της ΠΕ Πέλλας διαπίστωσαν ότι, σε εξαιρετικά υψηλό ποσοστό (έως και 90%) πρωιμανθείς ποικιλίες κερασιάς έχουν υποστεί μη αναστρέψιμη καταστροφή στα άνθη τους, κατά τη διάρκεια της ανθοφορίας, λόγω των ακραίων καιρικών συνθηκών που επικράτησαν το τελευταίο χρονικό διάστημα (παγετός), μετά από ένα σύντομο διάστημα καλοκαιρίας.

Καθώς τα συγκεκριμένα στοιχεία συγκλίνουν σε πρόβλεψη για δραματική μείωση της παραγωγής των κερασιών (βασική δυναμική καλλιέργεια της ΠΕ Πέλλας και βάση της τοπικής οικονομίας και εξαγωγών), ο Αντιπεριφερειάρχης Πέλλας κ. Δάνης Τζαμτζής ζητά με επείγουσα επιστολή του προς τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Μάκη Βορίδη και τον ΕΛΓΑ την κινητοποίησή τους, με πρώτο βήμα την αναγγελία ζημιάς.

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της επιστολής:

«Κύριε Υπουργέ,
Κατόπιν αυτοψιών που πραγματοποιήθηκαν τις τελευταίες ημέρες από γεωπόνους της υπηρεσίας μας σε διάφορα αγροτεμάχια με κερασιές τοπικών κοινοτήτων της ΠΕ Πέλλας εκτιμούμε ότι ιδιαίτερα μειωμένη, έως και 90% κατά περιοχές, αναμένεται η παραγωγή σε όλες σχεδόν τις πρωϊμανθείς ποικιλίες όπως για παράδειγμα είναι οι “EarlyLorry”, “LorryBloom”, “Τσολακέϊκο”, “SweetEarly”, “EarlyBigi”, “GiantRed”, “Sabrina”, “Crystallina” κ.α.
Από μακροσκοπική παρατήρηση των ανθέων παρατηρήσαμε ότι έχει υποστεί μη αναστρέψιμη ζημιά ο ύπερος και η ωοθήκη των ανθέων κατά τη διάρκεια της ανθοφορίας, λόγω παγετού.
Αναλυτικότερα, τη φετινή χρονιά παρουσιάστηκαν ιδιαίτερες συνθήκες την περίοδο άνθησης των πρωϊμανθών ποικιλιών κερασιάς. Η ανθοφορία ξεκίνησε πρώιμα (20/03) λόγω των υψηλών θερμοκρασιών που επικρατούσαν όλο το προηγούμενο 10ήμερο, οι οποίες και έφτασαν τους 18 β.κ στα ορεινά της Έδεσσας, τους 22 β.κ στην περιοχή της Αριδαίας και τους 25 β.κ στην περιοχή των Γιαννιτσών.
Στη συνέχεια, το διάστημα 22/03 έως και 06/04 είχαμε βροχές και χιόνια στα ορεινά και ημιορεινά (μέχρι 400 μέτρα υψόμετρο) και ταυτόχρονα την περίοδο αυτή κατέβηκε σημαντικά η ελάχιστη ημερήσια θερμοκρασία (στις ημιορεινές και ορεινές περιοχές κάτω από τους 0 β.κ) με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ένα φαινόμενο παρατεταμένης ανθοφορίας η οποία και υπέστη τις δυσμενείς επιδράσεις του παγετού.
Νέος παγετός δυστυχώς επανεμφανίστηκε σε όλες τις περιοχές της Π.Ε. Πέλλας στις 16/04/20 σύμφωνα με τα διαθέσιμα μετεωρολογικά στοιχεία.  
Η ζημιά έχει μεγάλη έκταση στα ορεινά και ημιορεινά και πεδινά των Δήμων Έδεσσας, Αλμωπίας, Πέλλας και Σκύδρας.
Προβλήματα ζημιάς των ανθέων έχουμε επίσης λόγω των χαμηλών θερμοκρασιών που επικράτησαν κατά τόπους στις 17 και 18 Μαρτίου και στις 16 Απριλίου, στην περιοχή των Γιαννιτσών και Σκύδρας.
Επειδή τη στιγμή αυτή λόγω του βλαστικού σταδίου των δέντρων (ολοκλήρωση άνθησης) δεν μπορεί να εκτιμηθεί  ικανοποιητικά το μέγεθος και η έκταση της ζημιάς, θα ακολουθήσει νέα αυτοψία από την υπηρεσία μας.
Κύριε Υπουργέ,
Η ανησυχία των αγροτών του Νομού Πέλλας είναι μεγάλη.
Η ζημία που έχει προκληθεί στη καλλιέργεια των κερασιών είναι πολύ μεγάλη.
Μάλιστα, ο τελευταίος παγετός συνέβη την Μεγάλη Πέμπτη 16/4, ημέρα που ήταν τα γραφεία του ΕΛΓΑ κλειστά λόγω αργίας, με αποτέλεσμα να μην ενημερωθεί ο ΕΛΓΑ ώστε να πραγματοποιηθεί αυτοψία και να προχωρήσει σε αναγγελία ζημιάς.
Είμαι βέβαιος ότι θα δώσετε άμεσα λύση στο πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί».

Α΄ ΕΛΜΕ ΠΕΛΛΑΣ: Το πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία να μην κατατεθεί στη Βουλή, να αποσυρθεί εδώ και τώρα!



Το πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία να μην κατατεθεί στη Βουλή,
 να αποσυρθεί εδώ και τώρα!
30 Απριλίου συμμετέχουμε στις δράσεις για την απόσυρση του αντεκπαιδευτικού νομοσχέδιου με Παράσταση Διαμαρτυρίας στην ΔΔΕ Πέλλας στις 12:00μμ!
Εν μέσω πανδημίας, με κλειστά τα σχολεία και σε συνθήκες που αντικειμενικά περιορίζουν τη δυνατότητα συλλογικών διαδικασιών από την πλευρά των ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ και των ΕΛΜΕ, το Υπουργείο Παιδείας έδωσε στη διαβούλευση το πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία, με σκοπό να ψηφιστεί άμεσα. Πρόκειται για απαράδεκτη και εχθρική ενέργεια ενάντια στους χιλιάδες εκπαιδευτικούς, που δίνουν εδώ και μέρες τη μάχη για τη στήριξη των μαθητών, μέσα στις πρωτόγνωρες συνθήκες αναστολής λειτουργίας των σχολείων, χωρίς καμία ουσιαστική στήριξη από την πλευρά της κυβέρνησης.
Η κυβέρνηση εκμεταλλεύεται την «κρίση του κορωνοϊού» ως «ευκαιρία» για να υλοποιήσει τα σχέδιά της απέναντι στα μορφωτικά και εργασιακά μας δικαιώματα.
Το αντιεκπαιδευτικό  νομοσχέδιο πρέπει να αποσυρθεί εδώ και τώρα γιατί:
Για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση:
ü    Προωθείται η αύξηση του αριθμού μαθητών ανά τάξη σε Δημοτικό και Νηπιαγωγείο!! Αντί να πάρουν άμεσα μέτρα για τη μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τάξη, για τη δημιουργία σύγχρονων και υγιεινών σχολικών τάξεων, προωθούν το στοίβαγμα μέχρι και 26 μαθητών σε αίθουσες κλουβιά και σε κοντέινερ.
ü    Η καθιέρωση του ελάχιστου αριθμού των 20 μαθητών ανά τάξη στα 7θέσια και πάνω Δημοτικά και των 16 στα 2θέσια και πάνω Νηπιαγωγεία θα οδηγήσει με μαθηματική ακρίβεια σε συγχωνεύσεις και καταργήσεις τάξεων, σε υποχρεωτικές μετακινήσεις μαθητών και εκπαιδευτικών, σε απολύσεις αναπληρωτών και φυσικά θα χειροτερεύσει την εκπαιδευτική διαδικασία.
ü    Στο Νηπιαγωγείο, όπου τα νήπια και προνήπια δεν έχουν κατακτήσει ακόμα τη χρήση της μητρικής γλώσσας εισάγεται το αντικείμενο των Αγγλικών. Ανοίγει ο δρόμος για νέες επικίνδυνες αλλαγές που αλλοιώνουν τη φυσιογνωμία της Προσχολικής Αγωγής. Την ίδια στιγμή αρνούνται να πάρουν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την πλήρη και ουσιαστική εφαρμογή της Δίχρονης Υποχρεωτικής Προσχολικής Αγωγής σε όλη την Ελλάδα με σύγχρονους όρους και προϋποθέσεις, να ενισχύσουν τα Νηπιαγωγεία με όλο το απαραίτητο βοηθητικό (π.χ. τραπεζοκόμους) και επιστημονικό προσωπικό (π.χ. ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς).


Για την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση:
ü    Υψώνει νέους ταξικούς φραγμούς, θέτει νέα εμπόδια στην προσπάθεια των μαθητών να μορφωθούν, να περάσουν στα Πανεπιστήμια. Διατηρεί το Λύκειο – εξεταστικό κέντρο, το ενισχύει και προχωράει σε ακόμα πιο βαθιές και αντιδραστικές αλλαγές. Εισάγει την Τράπεζα Θεμάτων από την Α΄ Λυκείου για τα ΓΕΛ και τα ΕΠΑΛ. Αυξάνει τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα στο Λύκειο. Στην πράξη θα έχουμε μίνι πανελλαδικές για κάθε τάξη (με την Τράπεζα Θεμάτων) συν τις πανελλαδικές για την εισαγωγή στα ΑΕΙ. Το Λύκειο μετατρέπεται σε «εξεταστική αρένα», ο ανταγωνισμός θα γιγαντωθεί, τα παιδιά της λαϊκής οικογένειας αλλά και οι γονείς θα πρέπει να ματώσουν για να έχουν τύχη, αν έχουν.
ü    Με τη ρύθμιση για ανώτερο ηλικιακό όριο εγγραφής στα ΕΠΑΛ τα 17 έτη κλείνει ο δρόμος για χιλιάδες μαθητές να συνεχίσουν τη φοίτησή τους στην ειδικότητα της επιλογής τους.
ü    Επανέρχεται η αναγραφή της «διαγωγής» στα απολυτήρια του Γυμνασίου και του Λυκείου και οι λεγόμενες πολυήμερες αποβολές στο όνομα της πειθαρχίας των μαθητών! Όμως η συνειδητή πειθαρχία, η συμμετοχή στην εκπαιδευτική διαδικασία, η αλληλεγγύη, η αγάπη για τη μάθηση είναι αξίες που καλλιεργούνται μέσα από το ίδιο το περιεχόμενο του σχολείου, τους στόχους και τις αξίες που καλλιεργεί.
ü    Η εισαγωγή των λεγόμενων «εργαστηρίων δεξιοτήτων» δεν έχει σκοπό την κάλυψη υπαρκτών αναγκών των μαθητών και των εκπαιδευτικών. Αντίθετα ανοίγει ο δρόμος για νέες αντιδραστικές αλλαγές στο περιεχόμενο του σχολείου. Αντί να δοθεί προτεραιότητα στις αναγκαίες αλλαγές των Αναλυτικών Προγραμμάτων και των Σχολικών Εγχειριδίων, που προωθούν τα Μαθηματικά του «περίπου», τη διδασκαλία της Γλώσσας μέσα από συνταγές μαγειρικής, την αποσπασματικότητα στη γνώση, αντί να ενισχυθεί η σύγχρονη γενική παιδεία και μόρφωση για όλα τα παιδιά, που είναι και το υπόβαθρο για την κατάκτηση των αναγκαίων ικανοτήτων, τελικά ενισχύονται όλα εκείνα τα στοιχεία που έχουν οδηγήσει το σχολείο στα σημερινά αδιέξοδα.
ü    Δεν παίρνεται κανένα ουσιαστικό μέτρο για την ενίσχυση των απαραίτητων υποστηρικτικών δομών του σχολείου για τη στελέχωσή τους με το αντίστοιχο προσωπικό. Δεν μπορεί η ευθύνη, όχι μόνο για παιδαγωγικά αλλά και για κοινωνικά, ψυχολογικά και αλλά ζητήματα, που αφορούν και άλλες ειδικότητες, που δεν υπάρχουν σήμερα στα σχολεία, όπως π.χ. κοινωνικοί λειτουργοί, ψυχολόγοι κλπ., να μεταφέρεται για μια ακόμα φορά στις πλάτες των εκπαιδευτικών μέσω του θεσμού των Εκπαιδευτικών Εμπιστοσύνης.
ü    Τιμωρούνται για μια ακόμα φόρα οι αναπληρωτές, που επί 20 και πλέον χρόνια έχουν πάρει στις πλάτες τους τη λειτουργία των δημόσιων σχολείων. Αντί να παρθούν ουσιαστικά μέτρα στήριξης της διαβίωσής τους εκτός του τόπου μόνιμης κατοικίας τους, τιμωρούνται με διετή ή τριετή αποκλεισμό από τους πίνακες σε περίπτωση μη ανάληψης υπηρεσίας. Η διάταξη για την «κατά προτεραιότητα κάλυψη των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων» ομολογεί με τον πιο επίσημο τρόπο πως το κράτος και το Υπουργείο Παιδείας θα αφήνει ακάλυπτα χιλιάδες κενά σε όλες τις υπόλοιπες τάξεις και τις ειδικότητες.
Για την Ειδική Αγωγή:
ü    Οι διατάξεις για κατά προτεραιότητα κάλυψη στην Ειδική Αγωγή των κενών στα Ειδικά Σχολεία φανερώνει την πρόθεση της κυβέρνησης να αφήνει χιλιάδες κενά σε Τμήματα Ένταξης, Παράλληλης Στήριξης κ.ά. ακάλυπτα. Ιδιαίτερα στον ευαίσθητο χώρο της Ειδικής Αγωγής χρειάζεται όλοι οι μαθητές από την πρώτη μέρα του σχολείου να έχουν τον εκπαιδευτικό δίπλα τους. 

Επίσης:
ü    Το νέο πλαίσιο λειτουργίας των Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων οδηγεί στην ακόμα μεγαλύτερη διαφοροποίηση στην εκπαίδευση. Οδηγεί στην κατηγοριοποίηση των σχολείων, των μαθητών και των εκπαιδευτικών.
ü    Η εισαγωγή των υποχρεωτικών εσωτερικών κανονισμών λειτουργίας των σχολείων με τη συμμετοχή του Συλλόγου Γονέων και την άμεση εμπλοκή της Τοπικής Διοίκησης έρχεται ως επιστέγασμα στη λειτουργία ενός σχολείου υποχρηματοδοτούμενου, που αναζητά «χορηγούς» και «χρηματοδότες». Ενός σχολείου κατηγοριοποιημένου και διαφοροποιημένου. Ο Σύλλογος Διδασκόντων σε συνεργασία με τους γονείς θα καλείται να διαχειριστεί τη φτώχεια από την ελλιπή κρατική υποχρηματοδότηση.
ü    Οι διατάξεις για την αντιδραστική αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση αποτελούν και τους δείκτες ελέγχου όλων των παραπάνω αντιεκπαιδευτικών κατευθύνσεων. Η κυβέρνηση της Ν.Δ. αξιοποιεί και επεκτείνει το αντιεκπαιδευτικό νομοθετικό. Διατηρεί τον πυρήνα του και προχωρά πολλά βήματα παρακάτω, το εξειδικεύει και το συγκεκριμενοποιεί. Η αξιολόγηση δεν αντιμετωπίζει τις σύγχρονες ανάγκες των παιδιών της λαϊκής οικογένειας για ουσιαστική μόρφωση. Δεν έχει καμία σχέση με την επίλυση των προβλημάτων των σχολείων αλλά  και του ίδιου του έργου του εκπαιδευτικού. Επί της ουσίας γίνεται ακόμα πιο βαθιά η κατηγοριοποίηση σχολείων και μαθητών με διάφορα κριτήρια και ειδικά με τα «εκπαιδευτικά αποτελέσματα».                                                                                                   Ενοχοποιούνται οι εκπαιδευτικοί και τα σχολεία, οι ίδιοι οι μαθητές και οι οικογένειές τους, για ό,τι δεν πάει καλά στην εκπαιδευτική διαδικασία και από την άλλη στόχος είναι να αθωώνονται οι αντιλαϊκές πολιτικές των κυβερνήσεων. Η πολιτική των κυβερνήσεων διαχρονικά έχει «αξιολογηθεί» και παίρνει κάτω από τη βάση.
Το αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο να μην κατατεθεί!
Τώρα είναι ώρα εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές να οργανώσουν την πάλη ενάντια στα σχέδια της κυβέρνησης.
Δυναμώνουμε τον αγώνα για την ικανοποίηση των δίκαιων διεκδικήσεών μας                                                  για μόρφωση, δουλειά και ζωή με δικαιώματα.
Έχουμε τη δύναμη και την πείρα να τους εμποδίσουμε, να ακυρώσουμε τους αντιεκπαιδευτικούς σχεδιασμούς, να οργανώσουμε τον αγώνα κάτω από όλες τις συνθήκες.
Την Πέμπτη 30/4  η Α΄ ΕΛΜΕ ΠΕΛΛΑΣ θα πραγματοποιήσει Παράσταση Διαμαρτυρίας στην ΔΔΕ Πέλλας,  με αίτημα την απόσυρση του αντιεκπαιδευτικού νομοσχέδιου !
ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΠΕΛΛΑΣ ΣΕ ΚΟΙΝΗ ΔΡΑΣΗ
ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΣΥΣΠΕΙΡΩΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΜΑΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ!
      Για το Δ.Σ.

Η Αντιπρόεδρος                                    Ο Γ. Γραμματέας
                                           
                          Σεμερτζίδου Δέσποινα                            Τραπεζανίδης Γιώργος

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...