Πέμπτη 24 Μαΐου 2012
ΤΗ ΜΑΡΚΑ ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΜΕ ΖΗΛΟ ΟΙ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ.
Τη μία ημέρα, το μικρό καφέ κοντά στο Ολυμπιακό Στάδιο του Λονδίνου ονομαζόταν «Ολύμπικ Καφέ», την επόμενη το όνομα είχε αλλάξει σε «Λύμπικ». Τί είχε συμβεί στο «όμικρον»;
Αν και ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης αρνείται να συζητήσει το θέμα, η περίπτωσή του εντάσσεται πιθανότατα στο πλαίσιο της εκστρατείας των διοργανωτών των Ολυμπιακών του Λονδίνου κατά των «ανταρτών» της διαφήμισης, που επιδιώκουν να συνδέσουν τα προϊόντα τους με τη διοργάνωση, χωρίς να πληρώσουν τα έξοδα που αναλογούν στους χορηγούς.
Η προστασία της Ολυμπιακής μάρκας αποτελεί παραδοσιακά σημαντική αποστολή. Φέτος, οι διοργανωτές επισημαίνουν ότι η αυξημένη ικανότητα των ανταρτών του μάρκετινγκ και η επικράτηση των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης απειλούν τους ολυμπιακούς κύκλους.
«Η άμεση αναγνωρισιμότητα των κύκλων είναι αυτή που τους καθιστά περιζήτητους», λέει ο Στίφεν Γκράιζερ, επίτιμος καθηγητής της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Harvard.
Η ΔΟΕ και οι διοργανωτές των Ολυμπιακών του Λονδίνου εξασφάλισαν περισσότερα από 2,4 δισ. δολάρια από την πώληση εμπορικών δικαιωμάτων. Εταιρίες όπως οι Coca Cola, McDonald’s και Samsung δαπάνησαν η κάθε μία από 100 εκατ. δολάρια για να μπορούν να δηλώνουν «επίσημοι χορηγοί» των αγώνων. Οι εταιρίες αυτές περιμένουν ότι οι διοργανωτές θα προστατεύσουν το αποκλειστικό τους δικαίωμα.
«Χωρίς τους χορηγούς μας, οι αγώνες δεν θα γίνονταν. Οι χορηγοί προσφέρουν κεφάλαια, προϊόντα, υπηρεσίες και εμπειρία, που μας βοηθούν να εγγυηθούμε την πραγματοποίηση των καλύτερων αγώνων», ανέφεραν σε ανακοίνωσή τους οι διοργανωτές του Λονδίνο 2012.
Το πρόβλημα προσπάθησαν να αντιμετωπίσουν οι Βρετανοί νομοθέτες, ψηφίζοντας νόμο, τον οποίο πολλοί χαρακτήρισαν δρακόντειο. Το νομοθέτημα επιτρέπει στους διοργανωτές να απαγορεύουν τη χρήση Ολυμπιακών συμβόλων -ή ακόμη και συγκεκριμένων εκφράσεων- από επιχειρήσεις. Παρά τις επικρίσεις ότι η εκστρατεία κατά των «ανταρτών διαφημιστών» έχει παρατραβήξει, οι διοργανωτές είναι αποφασισμένοι να εφαρμόσουν τους κανόνες. Ενας από τους κανόνες αυτούς δεν θα επιτρέψει την είσοδο στα στάδια θεατών, που θα φορούν μπλουζάκια Nike, καθώς χορηγός της διοργάνωσης είναι η ανταγωνίστριά της, Adidas.
www.kathimerini.gr με στοιχεία από AP
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:
- Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται από τα Προμαχιώτικα Νεα .
- Τα Προμαχιώτικα Νέα διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρέσουν οποιοδήποτε σχόλιο θεωρούν ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες.
- Τα Προμαχιώτικα Νέα δεν παρεμβαίνουν σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσουν το περιεχόμενο ενός σχολίου.
- Τα σχόλια αναγνωστών σε καμιά περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν τα Προαχιώτικα Νέα.
- Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης .
H συντακτική ομάδα των Προμαχιώτικων Νέων.