Ακόμα κι αν η ιδέα για ένα ατμοκίνητο όχημα δεν ήταν κάτι καινούργιο, αφού το πρώτο παράχθηκε το 1902, εν τούτοις οι Ρώσοι μηχανικοί ήθελαν να κάνουν μια ακόμη προσπάθεια. Μετά από μια σειρά αποτυχημένων προσπαθειών, με μοντέλα που κινούνταν με άνθρακα, οι Ρώσοι μηχανικού κατέληξαν στην απόφαση να χρησιμοποιήσουν για την καύση ξύλο. Ένα προϊόν που βρισκόταν εν αφθονία στην πρώην Σοβιετική Ένωση (ΕΣΣΔ).
Το μοντέλο παραγωγής πήρε την ονομασία NAMI-012 και αυτό που το χαρακτήριζε ήταν ένας λέβητας πίσω από την καμπίνα με έναν ειδικά σχεδιασμένο φούρνο, για την καύση του ξύλου.
Η απόδοση του ατμοκινητήρα έφτανε τους 100 ίππους στις 1.250 σ.α.λ., ενώ η τελική ταχύτητα ήταν 40 χλμ./ώωρα, όταν το φορτηγό ήταν πλήρως φορτωμένο.
Σύντομα, πάντως, το όλο πρότζεκτ ξεχάστηκε. Κι αυτό γιατί είχε πολλά μειονεκτήματα, λόγω του λέβητα που ήταν υπερβολικά βαρύς αλλά και του ότι ο οδηγός έπρεπε να προθερμάνει το νερό μια ώρα πριν εκκινήσει.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:
- Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται από τα Προμαχιώτικα Νεα .
- Τα Προμαχιώτικα Νέα διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρέσουν οποιοδήποτε σχόλιο θεωρούν ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες.
- Τα Προμαχιώτικα Νέα δεν παρεμβαίνουν σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσουν το περιεχόμενο ενός σχολίου.
- Τα σχόλια αναγνωστών σε καμιά περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν τα Προαχιώτικα Νέα.
- Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης .
H συντακτική ομάδα των Προμαχιώτικων Νέων.