Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

Δευτέρα 1 Ιουνίου 2015

ΚΙ ΟΜΩΣ, ΣΤΑ ΤΖΑΜΙΑ ΤΩΝ ΑΕΡΟΠΛΑΝΩΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΤΡΥΠΑ - ΣΕ ΤΙ ΧΡΗΣΙΜΕΥΕΙ;

Κι όμως, στα τζάμια των παραθύρων των αεροπλάνων υπάρχει μια μικρή τρύπα -Σε τι χρησιμεύει [εικόνες]
Παράθυρο ή διάδρομο; Μα φυσικά παράθυρο! Είναι λίγοι εκείνοι που επιλέγουν να κάτσουν στις μέσα θέσεις του αεροπλάνου, ενώ μπορούν να έχουν τον κόσμο κάτω από τα πόδια τους.
Οι περισσότεροι άνθρωποι, που ταξιδεύουν με αεροπλάνο, προτιμούν να κάθονται στις θέσεις που έχουν εκείνο το παραθυράκι που βλέπει τα πάντα.
Είναι σαν να σου προτείνουν να κάτσεις στο καλύτερο καφέ με την ωραιότερη θέα του κόσμου και εσύ να αρνείσαι. Μόνο που εδώ αντί για ανθρώπους, μερικά σπίτια ή μνημεία βλέπεις θάλασσες, βουνά και πόλεις.
Πόσοι, όμως, από εσάς που λατρεύετε τα παράθυρα έχετε παρατηρήσει τη μικρή τρυπούλα που υπάρχει; Τρύπα; Ποια τρύπα;
Αυτή τη μικρή τρύπα, που παρά το μέγεθός της είναι πολύ σημαντική για την ασφαλή πτήση.
Αν κοιτάξετε προσεκτικά σε ένα τυπικό παράθυρο της καμπίνας των επιβατών, θα δείτε ότι αποτελείται από τρία τζάμια, συνήθως από ακρυλικό υλικό. Ο σκοπός του εσωτερικού τζαμιού, που μερικές φορές ονομάζεται «τμήμα μηδέν», είναι απλώς για να προστατεύσει το επόμενο. Ακολουθεί το μεσαίο τζάμι, στο οποίο υπάρχει αυτή η μικρή τρυπούλα, γνωστή και ως «οπή αερισμού» και τέλος, το εξωτερικό τζάμι που είναι και το πιο σημαντικό.
Και είναι το πιο σημαντικό καθώς, όπως είναι γνωστό, καθώς ένα αεροσκάφος ανεβαίνει, η πίεση του αέρα προς την καμπίνα αυξάνεται. Την ίδια ώρα, το σύστημα συμπίεσης του αεροσκάφους διατηρεί την πίεση του θαλάμου σε ένα άνετο και ασφαλές επίπεδο. Αυτό σημαίνει ότι η πίεση στο εσωτερικό του αεροσκάφους κατά τη διάρκεια της πτήσης είναι τυπικά πολύ μεγαλύτερη από την πίεση έξω.
Τα δύο εξωτερικά τζάμια των παραθύρων της καμπίνας είναι σχεδιασμένα να αντέχουν αυτή τη διαφορά πίεσης μεταξύ της καμπίνας και του ουρανού. Και αν και τόσο το μεσαίο όσο και το εξωτερικό τζάμι είναι αρκετά ισχυρά για να αντέξουν τη διαφορά πίεσης,το εξωτερικό τζάμι είναι εκείνο που δέχεται τη μεγαλύτερη πίεση. 
Γιατί υπάρχει αυτή η μικρή οπή αερισμού
Σκοπός της μικρής οπής εξαέρωσης στο «μέσο τζάμι» είναι να επιτρέψει την πίεση να ισορροπήσει μεταξύ του θαλάμου επιβατών και του διάκενου μεταξύ των δύο τζαμιών (του εσωτερικού και του εξωτερικού), έτσι ώστε η πίεση της καμπίνας κατά τη διάρκεια της πτήσης να εφαρμόζεται μόνο στο εξωτερικό τζάμι.
Η Bret Jensen, μηχανικός γκουρού της Boeing Commercial Airplanes, παράλληλα μιλά για μία ξεχωριστή αλλά σχετική λειτουργία της τρύπας: Να απελευθερώνει την υγρασία από το διάκενο αέρα (αυτόν που εγκλωβίζεται ανάμεσα στο εξωτερικό και το εσωτερικό με το μεσαίο τζάμι και ανάμεσα στο μεσαίο τζάμι και το εσωτερικό τζάμι) και να αποτρέπει το σχηματισμό παγετού στο παράθυρο ή ακόμη και τη θόλωσή του.


Πηγή:  http://www.iefimerida.gr

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

- Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται από τα Προμαχιώτικα Νεα .

- Τα Προμαχιώτικα Νέα διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρέσουν οποιοδήποτε σχόλιο θεωρούν ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες.

- Τα Προμαχιώτικα Νέα δεν παρεμβαίνουν σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσουν το περιεχόμενο ενός σχολίου.

- Τα σχόλια αναγνωστών σε καμιά περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν τα Προαχιώτικα Νέα.

- Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης .

H συντακτική ομάδα των Προμαχιώτικων Νέων.

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...