Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2019

Μεγαλειοτάτη (Majesty - Madrugada)


Μεγαλειοτάτη

Οπότε είμαι καλός ή κακός;
Ο τρόπος που τα πράγματα τέλειωσαν
Σε έκανα μόνο στεναχωρημένη
Και φωνάξαμε και φωνάξαμε στο τηλέφωνο
Ω, αλλά στο μυαλό μου
Δεν ήσουν ποτέ ολομόναχη

Ω, ήσουν Μεγαλειοτάτη
Ο βασιλικός χιτώνας σου ήταν βαρύς
Και η λαχτάρα σου όλο και μειωνόταν

Οπότε είμαι, είμαι καλός ή κακός;
Μπορούσα μόνο να ξυπνήσω το θυμό σου
Μπορούσα μόνο να σε ξετρελάνω
Τώρα αυτό ήταν πως μου έδειξες
Ότι ήσουν ακόμη τόσο νέα και τολμηρή;
Έτσι και αλλιώς, αυτές οι μάχες με οδήγησαν
Και πέθαινα από δίψα και δεν γερνούσα

Ω, ήσουν Μεγαλειοτάτη
Ο βασιλικός χιτώνας σου ήταν βαρύς
Και ο βασιλικός χιτώνας σου ήταν πολύ κρύος
Ω, Μεγαλειοτάτη

Αλλά στο μυαλό μου
Μπορούσα ακόμα να ανέβω μέσα στο κρεβάτι σου
Και μπορούσα να είμαι νικητής
Ακόμη ο μόνος άντρας
Για να περάσει μέσα από την ένδοξη
Αψίδα του κεφαλιού σου

Ω, ήσουν Μεγαλειοτάτη
Ο βασιλικός χιτώνας σου ήταν βαρύς
Και τα "κεράσματά" σου ήταν πολύ κόκκινα
Ω, ήσουν Μεγαλειοτάτη
Τώρα είναι όπως είπα
Αυτό το πνεύμα, τώρα είναι νεκρό

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

- Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται από τα Προμαχιώτικα Νεα .

- Τα Προμαχιώτικα Νέα διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρέσουν οποιοδήποτε σχόλιο θεωρούν ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες.

- Τα Προμαχιώτικα Νέα δεν παρεμβαίνουν σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσουν το περιεχόμενο ενός σχολίου.

- Τα σχόλια αναγνωστών σε καμιά περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν τα Προαχιώτικα Νέα.

- Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης .

H συντακτική ομάδα των Προμαχιώτικων Νέων.

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...