Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2019

Λειτουργικά αναλφάβητοι οι μισοί μαθητές


Λειτουργικά αναλφάβητη κινδυνεύει να ολοκληρώσει το σχολείο μεγάλη μερίδα μαθητών. Δεκαεξάχρονοι υστερούν σημαντικά σε κρίσιμα μαθήματα του σχολείου, τα οποία αντιστοιχούν σε βασικές δεξιότητες για τη ζωή. Η αρμόδια αρχή του υπουργείου Παιδείας κρούει τον κώδωνα του κινδύνου, ζητώντας άμεσα μέτρα, τα οποία να ξεκινούν από την πρωτοβάθμια εκπαίδευση.

Ειδικότερα, η ανεξάρτητη Αρχή Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (ΑΔΙΠΠΔΕ) στην ετήσια έκθεση της για το 2019 παρουσιάζει τις απογοητευτικές επιδόσεις των μαθητών της Β΄ Λυκείου στα γενικά και στα επαγγελματικά λύκεια. Ενδεικτικά, στη Νεοελληνική Γλώσσα το 7,1% των μαθητών γενικού λυκείου έχει βαθμολογηθεί κάτω από τη βάση κατά το σχολικό έτος 2017-2018. Πολύ χειρότερη είναι η κατάσταση στη Φυσική, όπου ο ένας στους δύο (48,4%) βαθμολογήθηκε κάτω από τη βάση. Επίσης, άσχημη είναι η εικόνα των επιδόσεων στα Μαθηματικά: στην Αλγεβρα κάτω από τη βάση είχε το 38,9% και στη Γεωμετρία το 44,2%.

Χειρότερη είναι η εικόνα στις επιδόσεις των μαθητών της Β΄ Τάξης των επαγγελματικών λυκείων. Εκεί ένας στους πέντε (20,4%) πήρε κάτω από τη βάση στη Νεοελληνική Γλώσσα και πάνω από τους μισούς στα Μαθηματικά (το 52,7% στην Αλγεβρα και το 51,3% στη Γεωμετρία). Στη Φυσική και στη Χημεία τα ποσοστά είναι μικρότερα, αλλά επίσης υψηλά (41% και 40,8%, αντίστοιχα). Και να τονισθεί ότι οι επιδόσεις αυτές σημειώθηκαν σε ένα πλαίσιο σχολικών βαθμολογιών όχι ιδιαίτερα αυστηρό, πόσο μάλλον όταν ο μαθητής βρίσκεται στο μεταίχμιο να ξεπεράσει ή όχι τη βαθμολογική βάση.

Η ΑΔΙΠΠΔΕ αναφέρει ότι οι μαθητές αυτοί έχουν αυξημένη πιθανότητα να είναι λειτουργικά αναλφάβητοι και διευκρινίζει ότι «τα προβλήματα που εμφανίζονται στο λύκειο, σε σύγκριση με το δημοτικό σχολείο και το γυμνάσιο, δεν είναι προβλήματα αποκλειστικά του λυκείου, αλλά όλων των βαθμίδων, τα οποία συσσωρευτικά κατέληξαν στο λύκειο. Προβληματίζει, βέβαια, το γεγονός ότι οι αντιλήψεις και οι πρακτικές του Δημοτικού και του Γυμνασίου, ίσως λόγω του υποχρεωτικού χαρακτήρα τους, δεν αποτύπωσαν τα αρχόμενα προβλήματα λειτουργικού αναλφαβητισμού και, ενδεχομένως, δεν κινητοποιήθηκαν εγκαίρως». Και η ΑΔΙΠΠΔΕ προσθέτει: «Σε κάθε περίπτωση και σε αυτή τη φάση η εκπαιδευτική πολιτική πρέπει ταυτόχρονα να παρέμβει τόσο προληπτικά, κυρίως στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, όσο και επανορθωτικά στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Ιδιαίτερης φροντίδας πρέπει να τύχει άμεσα το επαγγελματικό λύκειο».

Στην έκθεση, που υπογράφεται από τον πρόεδρο της ΑΔΙΠΠΔΕ, ομότιμο καθηγητή του Πανεπιστημίου Αθηνών Ηλία Ματσαγγούρα, προτείνεται:

• Αναδιαμόρφωση του νομοθετικού πλαισίου που διέπει την αξιολόγηση των μαθητών στις διαφορετικές βαθμίδες.

• Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην αξιολόγηση των μαθητών/-τριών στο πλαίσιο της διαφοροποιημένης διδασκαλίας.

• Πρόληψη του λειτουργικού αναλφαβητισμού.

• Υποστήριξη των εκπαιδευτικών για την περαιτέρω αξιοποίηση του ψηφιακού ανοικτού εκπαιδευτικού περιεχομένου.





4 σχόλια :

Αν έχεις λειτουργικά αναλφάβητους δασκάλους και καθηγητές τετοιους μαθητές και μαθήτριες θα βγάζουν.
Ο σοφός λαός μας έχει βγάλει χρόνια τώρα την παροιμία " με όποιον δάσκαλο καθήσεις, τέτοια γράμματα θα μάθεις"

ΑΥΤΌ ΕΊΝΑΙ ΑΠΟΤΈΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΧΡΌΝΙΑ ΤΏΡΑ ΤΗΡΕΊΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΆΘΜΙΑ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΆΘΜΙΑ ΑΚΌΜΑ Κ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΥ ΒΑΘΜΟΎ ΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗ.
ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ ΑΞΙΟΛΌΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ ΑΡΑ ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ ΚΑΘΌΛΟΥ Ο * ΦΟΒΟΣ*.
ΆΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ ΔΩΡΕΆΝ ΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗ ΟΛΟΙ ΕΜΕΊΣ ΟΙ ΓΟΝΕΊΣ ΠΛΗΡΏΝΟΥΜΕ ΔΑΣΚΆΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΈΣ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΝΩΡΊΣ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΆΡΘΡΟ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΔΩΘΕΊ ΣΑΝ ΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΣΚΕΨΗ ΣΕ ΌΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΆΛΟΥΣ .
ΑΣ ΠΆΡΟΥΜΕ ΣΑΝ ΠΑΡΆΔΕΙΓΜΑ ΣΤΑ ΔΙΚΆ ΜΑΣ ΣΧΟΛΕΊΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΎ . ΟΣΑ ΠΑΙΔΙΆ ΠΕΡΝΑΝΕ ΚΑΘΕ ΧΡΌΝΟ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΆΘΜΙΑ ΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗ ΈΧΟΥΝ ΞΕΚΙΝΉΣΕΙ ΦΡΟΝΤΙΣΤΉΡΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΌ.
ΑΥΤΟ ΓΊΝΕΤΑΙ ΕΔΩ Κ ΔΕΚΑ ΤΟΥΛΆΧΙΣΤΟΝ ΧΡΌΝΙΑ.
ΔΕΝ ΙΔΡΏΝΕΙ ΤΟ ΑΥΤΙ ΤΩΝ ΔΑΣΚΆΛΩΝ;

Αυτά είναι τα αποτελέσματα της 5ετης κυβέρνησης της αριστεράς. Μαθητές που δεν ήξεραν με ποιο σύστημα θα γράψουν πανελλαδικές.
Ας ψάξουμε να δούμε πόσοι είναι οι εκπαιδευτικοί που δεν προσφέρουν ούτε την στοιχειώδη μόρφωση στους μαθητές αφού τα αριστερά πιστεύω τους πρεσβεύουν αμόρφωτους νέους για τα παιδιά των άλλων και τα δικά τους στα κολλέγια.

ΑΦΟΥ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΤΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΑΝΑΛΦΆΒΗΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΕΤΑ ΣΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΉΡΙΑ....

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

- Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται από τα Προμαχιώτικα Νεα .

- Τα Προμαχιώτικα Νέα διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρέσουν οποιοδήποτε σχόλιο θεωρούν ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες.

- Τα Προμαχιώτικα Νέα δεν παρεμβαίνουν σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσουν το περιεχόμενο ενός σχολίου.

- Τα σχόλια αναγνωστών σε καμιά περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν τα Προαχιώτικα Νέα.

- Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης .

H συντακτική ομάδα των Προμαχιώτικων Νέων.

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...