Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2022

"Δωσ’ μου ψυχή" της Βάσως Ρουμελή



Δεν ξέρω αν οι συμφορές συμφέρουν, σίγουρα ξέρω

ότι έχουμε ζήσει πολλές συμφορές στο πορνείο με τους

«νενέκους» και τους νταβατζήδες.

Και γεμίσαμε προδοσία στους αιώνες, αδειάσαμε από αγάπη, διώξαμε κάθε ευλογία.

Τούτος ο κόσμος ο αγνός και ο βρώμικος!

• • •

ΟΔΥΣΣΕΑΣ: «Δεν έχω ψυχή, λύγισα Θεέ μου. Οι συμφορές δεν λογίζονται πόρνες και δεν συμφέρουν. Δώσε μου ψυχή Κύριε. Δώσε μου δύναμη να αντιμετωπίσω την θύελλα, να μην χαθώ…Δώσ’ μου ψυχή για αυτόν τον «πορνικό» πόλεμο. Πρέπει σωθώ για να σώσω!»


Δωσ’ μου ψυχή

Χαράκωσα τους αγέρηδες

για να σκεπάσω τη γύμνια των θυμάτων.

Πόνος, αίμα, κατάρα

στους βάλτους της εκδίκησης.

Σκιάχτηκα Θεέ μου!

Ξέφυγε η χίμαιρα,

έγινε αλήτισσα πόρνη και

γονατίζει τα οράματα.

Πώς να αντιδράσω;

Με πιάσανε στο ύπνο οι δαίμονες

βαλεριάνες λήθης.

Χάθηκα σε λαβύρινθους

με εφέ οφθαλμαπάτης

που μου φουσκώσανε την υποταγή.

Δεν αντέχω την μυρουδιά των πτωμάτων.

Δεν προλαβαίνω τα χτυπήματα,

με ξεπερνάνε…

Πως γίναμε έτσι;

Πρέπει να ερμηνεύσω την ωμότητα

με φωτιά και πέλεκυ

για να χαράξω ατραπό στις αρετές

να αφυπνίσω την πίστη

σε νηπτική ακολουθία.

Απέρριψα συλλήβδην τα δεκανίκια

που μου επέβαλαν οι δήθεν φίλοι

και φόρτωσα στις πλάτες μου

ελληνοτρόπια και αθάνατους καρπούς.

Βαριά κληρονομιά που δεν χωρά

σε ηλεκτρονικές οθόνες.

Τι κι να όλα φαίνονται χαμένα;

Οι συμφορές γεννούν συνειδήσεις

και η πτώση παλινόρθωση.

Η πατρίδα μου ματώνει

αλλά πάντα δένει τις πληγές της.

Φτάνει μια στιγμή που το ΟΧΙ

στεφανώνει τις απώλειες

και ωδίνες γεννούν γενναίους.

Θεέ μου, δωσ’ μου ψυχή να πολεμήσω!



Απόσπασμα από το βιβλίο “Προσκυνητής” των εκδόσεων Ινφογνώμων της Βάσως Ρουμελή

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

- Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται από τα Προμαχιώτικα Νεα .

- Τα Προμαχιώτικα Νέα διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρέσουν οποιοδήποτε σχόλιο θεωρούν ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες.

- Τα Προμαχιώτικα Νέα δεν παρεμβαίνουν σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσουν το περιεχόμενο ενός σχολίου.

- Τα σχόλια αναγνωστών σε καμιά περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν τα Προαχιώτικα Νέα.

- Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης .

H συντακτική ομάδα των Προμαχιώτικων Νέων.

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...