Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

Παρασκευή 13 Οκτωβρίου 2017

Θάνος Ανεστόπουλος - Υπογράμμιση


Υπογράμμιση

Περνάει πάλι στερνά ο καιρός
στη στέγη έρχεται ο ήλιος να παίξει
τα σύννεφα ροδοκοκινίζουν στο βάθος
τα ψηλά χτίρια ο γαλάζιος θόλος γλύφει

οι ψυχές πλαγιάζουν πλανεμένες στην αμέτρητη γη
οι μέρες ζεστές και ποιητικές σ' ένα πλατύ ανοιχτό πέλαο αποκοιμούνται
πληγές από φριχτό μαχαίρι το γέρασμα των μορφών απ΄ το παρελθόν τους στο σώμα της νύχτας
εκεί μέσα σ' αυτό το φέγγος χορταίνω απ' την ψυχή της

και πια δεν βρέχει δίχως λόγο
εκεί την φωνή της κρατάω ραβδί
και ακολουθώ
δεν έχω πρόσωπο
τρεμάμενα δάχτυλα φέρνω στο πρόσωπό μου κι αγγίζω την μορφή της

το σώμα μου είναι μια λύπη γύρω απ' την ψυχή μου
το αίμα μου περπατάει πάνω στην ψυχή μου
δεν κοιμάμαι πια για να μην ονειρευτώ
το σώμα μου που την ψυχή μου εμποδίζει

αργορουφάω τώρα τούτες τις μέρες του φθινοπώρου
με την έκθαμβη προσφορά των λαμπρών σωμάτων
με έντονη περηφάνεια με πολύ έρωτα μυστικό
με περιβάλλουν οι νύχτες της οι εξαίσιες
με περιέχει τέλεια η ηδονή της γυναίκας που γελά ευχαριστημένη
και έπειτα κάθεται νωθρή και χορτασμένη
πάνω στο σώμα μου να βρει κάποια βοήθεια.

Α ... να μην ξεχάσω της ψυχής της το σβησμένο φως να ανοίξω
το "σ' αγαπώ" να υπογραμμίσω.
Σ' αγαπώ.
Κανένα ποίημα που γράφτηκε δεν λησμονήθηκε
κανένα "σ' αγαπώ" δεν ακούστηκε
από ένα "πρέπει" από μια "συνήθεια"
από έναν "φόβο" μια "παραίσθηση"
από μια "αφηγημένη ώρα" από μια "κενή στιγμή"
κανένα "σ' αγαπώ" δεν έμεινε "ανυπογραμμισμένο".
Το "σ' αγαπώ" να το υπογραμμίζεις μου 'λεγε
και μου υπογράμμιζε η ψυχή μου
"να το ποτίζεις όμως, καθημερινά να το ποτίζεις"

Θάνος Ανεστόπουλος

Ο Θάνος Ανεστόπουλος διαβάζει το ποίημά του "Υπογράμμιση" στην εκπομπή "Άξιον Εστί" με τον Βασίλη Βασιλικό, που προβλήθηκε στην ΕΤ3 το Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2011.







ΠΗΓΗ...https://www.youtube.com

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

- Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται από τα Προμαχιώτικα Νεα .

- Τα Προμαχιώτικα Νέα διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρέσουν οποιοδήποτε σχόλιο θεωρούν ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες.

- Τα Προμαχιώτικα Νέα δεν παρεμβαίνουν σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσουν το περιεχόμενο ενός σχολίου.

- Τα σχόλια αναγνωστών σε καμιά περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν τα Προαχιώτικα Νέα.

- Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης .

H συντακτική ομάδα των Προμαχιώτικων Νέων.

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...