Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

Ι.Μ Αγίου Ιλαριωνος

Ιερός Ναός Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη του χωριού.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη πλατείας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Νερόμυλος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πετροντούβαρο.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Σοκάκι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Ι.Μ Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Καταρράκτης.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Αγία Παρασκευή.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Φράγμα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

"Μπιτσκία".

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης .

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χορευτικός σύλλογος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εκκλησία - κοινότητα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άνοιξη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

Δευτέρα 13 Μαΐου 2013

ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΑΓΡ.ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΗΜΑΘΙΑΣ - ΠΕΛΛΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΗ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΖΗΜΙΩΝ ΟΠΩΡΟΦΟΡΩΝ ΔΕΝΔΡΩΝ


Προς το Δ.Σ. του ΕΛ.Γ.Α.
( μέσο του Υποκαταστήματος Βέροιας)

      Έπειτα από πρωτοβουλία του Αγροτικού Συλλόγου Νάουσας «Μαρίνος Αντύπας» συζητήσαμε σε κοινή σύσκεψη τα προβλήματα, που προέκυψαν με τις τεράστιες ζημιές στην αναμενόμενη για το 2013 παραγωγή φρούτων ( Ροδάκινα, Βερίκοκα, κλπ. ) στους δύο κύριους φρουτοπαραγωγικούς Νομούς της χώρας μας, σε Ημαθία & Πέλλα.
      Αποφασίσαμε σήμερα να επαναλάβουμε την παράσταση διαμαρτυρίας στο Υποκατάστημα Βέροιας μεταφέροντας τη δίκαιη αγανάκτηση των συναδέλφων μας για τη παραλαβή δηλώσεων ζημιάς για τις ζημιές της φετινής χρονιάς. 
      Σας είναι γνωστό το μέγεθος των ζημιών και στους δύο Νομούς. Η κατάσταση πλέον είναι  φανερά τραγική με το μέγεθος της καταστροφής σε πολλές ποικιλίες να αγγίζει το 100%. Αιτίες οι παγετοί ( κύρια στις 17 Μαρτίου ) και οι παρατεταμένες βροχοπτώσεις στα κρίσιμα στάδια της ανθοφορίας και της καρπόδεσης με αποτέλεσμα στη συνέχεια την πτώση της καρποφορίας ( ατροφικοί καρποί ).
      Είναι πέρα για πέρα άδικο να προκύπτουν προσκόμματα δηλώσεων των ζημιών και αποζημίωσης αυτών από τον Κανονισμό του ΕΛΓΑ ( Ν. 3877/2010 ), ένα Κανονισμό που είχαμε και στη ψήφισή του καταγγείλει και αντιπαλέψει την εφαρμογή του και μας δικαιώνει - δυστυχώς - η φετινή κατάσταση.
      Είχαμε επισημάνει από τότε τον εισπρακτικό και αντιασφαλιστικό χαρακτήρα του νέου Κανονισμού του ΕΛΓΑ ( Κατάργηση ουσιαστικά της κρατικής στήριξης που υπήρχε στον ΕΛΓΑ, υπέρμετρη αύξηση της υποχρεωτικής ειδικής ασφαλιστικής εισφοράς επί της αναμενόμενης παραγωγής, έρθει δεν έρθει αυτή-πουληθεί δεν πουληθεί και μάλι-στα προκαταβολικά, είσοδος από το παράθυρο των ιδιωτικών ασφαλιστικών επιχειρή-σεων και μάλιστα με επιδότηση, κ.ά. ). 
      Ζητούσαμε και ζητάμε τη θεσμοθέτηση κρατικής επιχορήγησης του ΕΛΓΑ και να αποζημιώνεται το 100% των ζημιών στην αγροτική παραγωγή και το αγροτικό κεφάλαιο, από όλους τους κινδύνους και τις ασθένειες, γιατί έτσι στηρίζεται το αγροτικό εισόδημα και η συνέχιση της αγροτικής δραστηριότητας για τον  μικρομεσαίο αγροκτηνοτρόφο. 
     
      Απαιτούμε την παραλαβή δηλώσεων ζημιάς από όλους τους παραγωγούς, ένταξη της καταστροφής της φρουτοπαραγωγής στον κανονισμό του ΕΛΓΑ με έγκαιρη και δίκαιη εκτίμηση και αποζημίωση για το σύνολο της ζημιάς.


                                                   
       Βέροια ,  14 / 5 / 2013

Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΙΜΩΜΕΝΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΤΟ 4ο AGROQUALITY FESTIVAL ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ (17-19 Μαΐου 2013)


Ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Γ. Τζιτζικώστας και ο Αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Ανάπτυξης και Οικονομίας Χρήστος Γκουντενούδης σας προσκαλούν στα εγκαίνια του περιπτέρου της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στο 4ο Agro Quality Festival, που θα πραγματοποιηθούν την Παρασκευή 17 Μαΐου 2013 και ώρα 19:00 στην αίθουσα D12 στην «Τεχνόπολις»   του Δήμου Αθηναίων.
           Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας θα είναι Τιμώμενη Περιφέρεια στο 4ο Agro Quality Festival (17-19 Μαΐου 2013) στην Αθήνα, έπειτα από σχετική απόφαση της Οργανωτικής Επιτροπής του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Στρατηγικού Σχεδιασμού, που αναγνωρίζει στην ΠΚΜ την εξέχουσα θέση που κατέχει στην παραγωγή ποιοτικών αγροτικών προϊόντων και την τιμά με ξεχωριστό εκθεσιακό χώρο.
«Στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ένας από τους κεντρικούς πυλώνες της πολιτικής μας είναι η ενίσχυση της αγροτικής οικονομίας. Βασική προτεραιότητα στο νέο αναπτυξιακό προσανατολισμό μας είναι η αποτελεσματική προώθηση της αγροτικής παραγωγής, η ουσιαστική στήριξη και ενθάρρυνση των παραγωγών και των επιχειρήσεων της Κεντρικής Μακεδονίας και η ανάδειξη της υψηλής ποιότητας και της ανταγωνιστικής αξίας των εκλεκτών παραδοσιακών μας προϊόντων, όχι μόνο στην ελληνική, αλλά και στις διεθνείς αγορές. Η εξωστρέφεια και η εξαγωγική δύναμη της πρωτογενούς μας οικονομίας μπορούν και πρέπει να ενδυναμωθούν μέσα από συντονισμένες ενέργειες και συνεργασίες, όπως το 4ο Agro Quality Festival και για το λόγο αυτό επιλέξαμε να διευκολύνουμε όλες τις επιχειρήσεις της Κεντρικής Μακεδονίας και να τους παρέχουμε δωρεάν χώρο στο περίπτερο της Περιφέρειάς μας για να προβάλουν τα προϊόντα που παράγονται στη γη της Μακεδονίας», δήλωσε σχετικά ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας.
Στόχος του 4ου Agro Quality Festival, που τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδος και της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδας και θα διεξαχθεί στην «Τεχνόπολις» του Δήμου Αθηναίων, είναι η προβολή και ανάδειξη των ποιοτικών προϊόντων των ελληνικών επιχειρήσεων μέσα από μια σειρά δράσεων που θα λάβουν χώρα κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης (17-19 Μαΐου 2013).
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας  θα συμμετάσχει στο 4ο Αgro Quality Festival με ένα περίπτερο 277 τετραγωνικών μέτρων που θα φιλοξενήσει  45 επιχειρήσεις από όλες τις Περιφερειακές Ενότητες οι οποίες παράγουν τοπικά ποιοτικά προϊόντα (ελαιόλαδο- ελιές, κρασιά, όσπρια, οπωροκηπευτικά, βιολογικά, αρωματικά/φαρμακευτικά φυτά, αρτοσκευάσματα, τυροκομικά-γαλακτοκομικά προϊόντα, προϊόντα κρέατος, αλλαντικά,  μέλι, κλπ.),  προσδιορίζουν την ισχυρή ταυτότητα και φήμη της περιοχής και αποτελούν προϊόντα-σημαία της Κεντρικής Μακεδονίας.  Στόχος της συμμετοχής είναι η ανάδειξη της ποιότητας και της μοναδικότητας των προϊόντων της ΠΚΜ και η  προώθησή τους σε νέες αγορές του εσωτερικού και του εξωτερικού.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΔΟΥΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΘΟΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΛΜΩΠΙΑΣ.


Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η πρώτη ανθοέκθεση που διοργάνωσε ο Δήμος Αλμωπίας σε συνεργασία με την ΔΗΚΕΑ Δήμου Αλμωπίας.

Η πρόεδρος της ΔΗΚΕΑ Δούκα Αθηνά ευχαριστεί θερμά τους:

1.Γεωργιάδη Θεόδωρο
2.Μπίνο Γεώργιο
3.Σιώπη Ιωάννη
4.Στόϊκο Δημήτριο
5.Μάντζαρη Κων/νο

οι οποίοι συμμετείχαν σε αυτή  την εκδήλωση, ως εκθέτες, με μεγάλη επιτυχία.

Επιπλέον ευχαριστεί  τον κ. Παντελή Λαζαρίδη, ο οποίος ανέλαβε τη φύλαξη του χώρου της έκθεσης και τον κόσμο που ανταποκρίθηκε σε αυτή τη φρέσκια ιδέα.

Στόχος μας είναι να καθιερωθεί η ανθοέκθεση και να διοργανώνεται κάθε χρόνο, ώστε να δώσει τη δυνατότητα  σε περισσότερους επισκέπτες  της Αλμωπίας να ανανεώσουν τον ανθοστολισμό του κήπου τους και των μπαλκονιών  τους.

Η πρόεδρος της ΔΗΚΕΑ

Δούκα Αθηνά

ΑΔΙΚΙΑ...

Αδικία. Του Πιτσιρίκου
Του Πιτσιρίκου

Διαβάζω για το πέναλτι που δεν έδωσε ο διαιτητής στον Αστέρα Τρίπολης, στον τελικό του Κυπέλλου με τον Ολυμπιακό. Χόρτασε το μάτι μου να διαβάζει για την «αδικία».

Έχω ξαναγράψει πως δεν ξέρω ποιοι είναι αυτοί που πάνε στα γήπεδα και ασχολούνται ακόμα με το ποδόσφαιρο στην χρεοκοπημένη Ελλάδα του 2013.

Εκείνο, όμως, που δεν θα καταλάβω ποτέ είναι πώς γίνεται να ζητάς Δικαιοσύνη στο γήπεδο, όταν δεν ζητάς Δικαιοσύνη στην κοινωνία.

Βέβαια, οι περισσότεροι δεν ζητούν Δικαιοσύνη στο γήπεδο. Ζητούν να νικήσει η ομάδα τους ακόμα και με πέντε πέτσινα πέναλτι, και αυτό να βαφτιστεί δίκαιο.

Κάτι σαν τους «δίκαιους» βομβαρδισμούς του ΝΑΤΟ.

Σε κάθε περίπτωση, δεν είναι και πολύ έξυπνο να ζητάς δικαιοσύνη από τον διαιτητή -που μπορεί να κάνει ανθρώπινα λάθη-, όταν δεν απαιτείς δικαιοσύνη στην κοινωνία.

Όταν ζητάς το δίκιο μόνο από τον διαιτητή, έχεις αδικήσει τον εαυτό σου.

Κι όμως, είναι πολύ βολικό να μην υπάρχει δικαιοσύνη ούτε στο γήπεδο, ούτε στην κοινωνία.

Αυτό νομιμοποιεί τους πάντες να κάνουν ό,τι θέλουν, επικαλούμενοι την απουσία Δικαιοσύνης.

Κι αν, παρανομώντας αβέρτα, δεν τα καταφέρουν, μπορούν πάλι να επικαλούνται την αδικία.

Η χώρα μας είναι γεμάτη από αδικημένες και παρεξηγημένες μεγαλοφυΐες που τις πολεμάει -την κάθε μία προσωπικά- ένα ολόκληρο αόρατο σύστημα.

Αν δεν τις πολεμούσε το σύστημα, θα μεγαλουργούσαν.

Μπορεί στο γήπεδο να είσαι Ολυμπιακός ή Παναθηναϊκός αλλά στη ζωή σου -τις περισσότερες φορές- είσαι Αστέρας Τρίπολης.

Φρόντισε τουλάχιστον να διαβάσεις Καρυωτάκη. Πού ήταν συμπατριώτης σου.






ΠΗΓΗ...http://www.ramnousia.com

ΕΙΔΗΣΗ-ΔΙΑΡΡΟΗ: ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΜΥΝΑΣ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΜΕΛΕΤΑ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΣΤΡΑΤΟ ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ-ΚΥΠΡΟ-ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ.


Κυκλοφορεί είδηση-διαρροή από Έκθεση Γερμανικού Υπουργείου Άμυνας: “Να στείλουμε στρατό σε Ελλάδα, Πορτογαλία, Κύπρο, για να επιβάλλει την πειθαρχία και να «προλάβει» κοινωνική αναστάτωση και αντάρτικες ενέργειες”;;;

Να στείλει στρατιωτικές μονάδες στην Ελλάδα, την Κύπρο και την Πορτογαλία, για να επιβάλλει την πειθαρχία και να «προλάβει» κοινωνική αναστάτωση και αντάρτικες ενέργειες, προτείνει διαβαθμισμένη μελέτη που έγινε για λογαριασμό του γερμανικού Υπουργείου Άμυνας.


Η μελέτη, μέρος από το περιεχόμενο της οποίας φέρνει στο φως η εφημερίδα “PRESS”, υπογράφεται από κορυφαίο αναλυτή του κόμματος της Γερμανίδας Καγκελαρίου Μέρκελ. [...]

.

Συντάκτης της μελέτης είναι ο υπερσυντηρητικός αναλυτής του κόμματος της Μέρκελ, Ρόμπερτ Σρέντερ. Η μελέτη είναι διαβαθμισμένη, έγινε υπό την επίβλεψη του Πανεπιστημίου του Κιέλου (αναφέρεται ότι εκπονήθηκε από αυτό) και έγινε για λογαριασμό του γερμανικού Υπουργείου Άμυνας. Έχει ήδη παραδοθεί ως paper στο γερμανικό Υπουργείο Άμυνας- χωρίς να έχει ακόμα αξιολογηθεί, σύμφωνα με την εφημερίδα.

.

Στις 105 σελίδες της, αναφέρεται ότι το Βερολίνο θα πρέπει να υιοθετήσει, και μάλιστα άμεσα, δόγματα κατά αντάρτικων ενεργειών, καθώς και κοινωνικών αναστατώσεων. Τονίζει ότι, αυτό πρέπει να το κάνει οπωσδήποτε και πολύ σύντομα, επειδή θα κληθεί να επέμβει σε κράτη που έχουν «έντονες αντιδραστικές τάσεις», όπως η Ελλάδα, η Κύπρος και η Πορτογαλία.

.

Στη μελέτη εξηγείται πως επειδή οι Αμερικανοί κινούνται σε Αφρική και Ασία, η Γερμανία θα πρέπει να αναλάβει την «πειθαρχία» της Ευρώπης.

.

Προτείνει την ανάπτυξη μονάδων του Γερμανικού Στρατού-Μπούντεσβερ στις χώρες που προαναφέραμε. Και μάλιστα μιλά για μονάδες που θα είναι επιφορτισμένες με την καταπολέμηση οργανωμένου αντάρτικου!

.

Η γλώσσα που χρησιμοποιείται στη μελέτη είναι απίστευτη για τα σημερινά δεδομένα –θα δικαιολογείτο μόνο στην περίοδο από τα τέλη της δεκαετίας του 1930 ως τα μέσα της δεκαετίας του 1940- και, σαν να μην φτάνουν τα παραπάνω, οι συντάκτες της προτείνουν να γίνει άμεσα ενίσχυση των κατασκοπευτικών δραστηριοτήτων της Γερμανίας στο Νότο.

.

Πρακτικά, αν «διαβάσει πίσω από τις λέξεις» κανείς, θα διαπιστώσει πως πρόκειται για μια έμμεση παραδοχή περί κατασκοπευτικών δραστηριοτήτων της Γερμανίας στις χώρες του Νότου. Δεν ενισχύεις ποτέ κάτι ανύπαρκτο. Είναι άραγε θεμιτό αυτό μεταξύ «συμμάχων» και «εταίρων»;

.

Στη μελέτη αναφέρεται ότι θα είναι χρήσιμο για την Γερμανία να λάβει υπόψη, για μελλοντικές επιχειρήσεις στην Ευρώπη, τα διδάγματα από τη συμμετοχή της στις επιχειρήσεις στο Αφγανιστάν και ειδικά σε Κούντουζ και Φαϊζαμπάντ. Οι Γερμανοί, στο Αφγανιστάν, πήγαν στα βόρεια της χώρας, όπου ήταν σχετικά ήσυχα, συγκριτικά με τα νότια και νοτιοανατολικά. [...]

.

Παρατηρούμε ότι ο κύριος που συνέταξε την έκθεση, ζει στον δικό του κόσμο. [...] Κάποιος θα πρέπει να του εξηγήσει ότι το ημερολόγιο δεν γράφει Σεπτέμβρης 1939!

.

Ακόμα όμως και αν υποθέσουμε ότι πρόκειται περί γραφικού ατόμου, το ότι αυτή η έκθεση συντάχθηκε για λογαριασμό του γερμανικού Υπουργείου Άμυνας και πως επικεφαλής της είναι αναλυτής του κυβερνώντος κόμματος της χώρας, προκαλεί μείζον πολιτικό θέμα.

.

Επίσης θα πρέπει να ζητηθούν εξηγήσεις ως προς τα λεγόμενα της έκθεσης, περί κατασκοπείας.
Η σύμμαχος στο ΝΑΤΟ χώρα της Γερμανίας μας κατασκοπεύει; Επισήμως;
Μήπως το δίκτυό της περιλαμβάνει και ντόπιους “γκαουλάιτερ”, όπως δημοσιογράφους, διαμορφωτές γνώμης, πολιτικό προσωπικό και άλλα φιντάνια ασαφούς εθνικής συνείδησης;

.

Ειδικά το θέμα της κατασκοπίας πρέπει να διερευνηθεί, σε μια χώρα που και οι πέτρες ξέρουν ότι η Siemens “εξυπηρετούσε” πολύ κόσμο, και κόμματα, ενώ η ίδια η εταιρεία αποτελεί το “μακρύ” χέρι της BND. Για αυτό το λόγο και τό χέρι αυτό “κόπηκε” πρώτα στις ΗΠΑ, όταν πια η Company (CIA) αντιλήφθηκε σε τι βαθμό είχε εισχωρήσει στην αμερικανική οικονομία.




ΠΗΓΗ...http://www.ramnousia.com

"ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΣΕ ΘΥΜΑΤΑΙ" - ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ.

Εκτός από τη μάνα σου κανείς δε σε θυμάται...


Του Πέτρου Κατσάκου

Ακόμα κι αν χάθηκες στο σκοτάδι. Ακόμα κι αν έφυγες για μέρη άγνωστα. Αυτή θα είναι εκεί σε κάποια πλατεία, σε κάποιο οδόφραγμα, έξω από κάποια φυλακή να βυζαίνει τη φωτογραφία σου.

Οι «Μάνες της de Plaza de Mayo», οι μανάδες της Αργεντινής που δολοφονήθηκαν τα παιδιά τους από το δικτατορικό καθεστώς του Πινοσέτ, δεν γιορτάζουν σήμερα.

Οι «Μάνες του Σαββάτου», οι οποίες κάθε Σάββατο κάνουνε καθιστική διαμαρτυρία για 2 ώρες μπροστά στο Λύκειο Γαλατάσεράι, ζητώντας να βρεθούν τα αγνοούμενα παιδιά τους που χάθηκαν στα μπουντρούμια της παρακρατικής Τουρκίας, δεν γιορτάζουν σήμερα.

Οι «Μάνες της Άδειας Αγκαλιάς» στην Παλαιστίνη, δεν γιορτάζουν σήμερα.

Οι «Μανάδες του Οδοφράγματος» στο Λήδρα Πάλας, δεν γιορτάζουν σήμερα.

Μάνα, πίσω απ' το ροζ έχει πολύ μαύρο.







ΠΗΓΗ...http://www.ramnousia.com

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ.


 Διαδραστικοί πίνακες στα ελληνικά σχολείαΤην προμήθεια και εγκατάσταση 180 διαδραστικών πινάκων σε σχολεία των δήμων Αλεξανδρούπολης, Ηρακλείου, Πέλλας, Βόλου και Χανίων, ανέλαβε η MLS Πληροφορική.
Ειδικότερα, όπως ανακοίνωσε η εταιρία, μετά τις προκηρύξεις των διαγωνισμών, προχώρησε στην υπογραφή των σχετικών συμβάσεων με τους ανωτέρω δήμους για την προμήθεια των διαδραστικών πινάκων, συνολικού κόστους 170.000 ευρώ. Η εγκατάσταση των πινάκων βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη.
Ο πίνακας MLSiQBoard, που συνοδεύεται από εκπαιδευτικά λογισμικά της MLS, θα αντικαταστήσει τον συνηθισμένο πράσινο πίνακα κιμωλίας ή τον λευκό πίνακα του μαρκαδόρου και θα εφοδιάσει τους εκπαιδευτικούς με νέες δυνατότητες στο μάθημα.



Πηγή: ΑΠΕ/ΜΠΕ, Π. Δρακόπουλος

Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΚΕΡΔΙΣΕ, ΚΕΡΔΙΣΕ Η ΕΛΛΑΔΑ!!!

Ο Ολυμπιακός κέρδισε, κέρδισε η Ελλάδα (100-88)
Πρωταθλητής Ευρώπης ο Ολυμπιακός, για μία ακόμη φορά. Την ατυχία να βρεθεί μπροστά στην Ελληνική ομάδα, στον τελικό, είχε η Ρεάλ Μαδρίτης και γνώρισε την ήττα.
Ο Ολυμπιακός τίμησε την Ελλάδα και απέδειξε πως οι Έλληνες έχουν την δύναμη και μπορούν να κοιτάζουν τους υπόλοιπους Ευρωπαίους στα μάτια.
 Ο Ολυμπιακός κέρδισε, κέρδισε η Ελλάδα (100 88)Άξιος νικητής του τελικού πρωταθλητριών Ευρώπης, νίκησε την μεγάλη Ρεάλ Μαδρίτης και απέδειξε πως η Ελλάδα είναι μία χώρα που αν την υποτιμήσεις, τότε οι Έλληνες σου θυμίζουν το λάθος σου προσφέροντάς σου πικρή ήττα.
Συγχαρητήρια στον Ολυμπιακό, συγχαρητήρια σε όλα αυτά τα παιδιά για τη μεγάλη τους νίκη.
Από εδώ και πέρα, κάθε Έλληνας αθλητής, κάθε Ελληνική ομάδα, θα εκπροσωπεί την χώρα μας και θα θυμίζει σε όλους τους Ευρωπαίους (και κυρίως στους μικρόψυχους και ατάλαντους βορειο-ευρωπαίους) πόσο μικροί είναι απέναντι στον γίγαντα της ιστορίας, που λέγεται Ελλάδα.
Ελάχιστη σημασία έχει το σκορ. Η Ελλάδα νίκησε και δήλωσε παρούσα στις επόμενες μάχες και νίκες που θα δώσει στην Ευρώπη.



ΠΗΓΗ...http://troktiko.eu

ΠΩΣ ΞΕΜΑΤΙΑΖΑΝ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ.


f89ee6eeb5ac14b7acaf38b2fc8b4684 XL Πώς ξεμάτιαζαν στην Αρχαία Ελλάδα
Αν δείτε δύο μαύρα μάτια ζωγραφισμένα σε αρχαίο αγγείο, μη φανταστείτε πως αποτελούν μια παραξενιά του ζωγράφου ή έστω ένα διακοσμητικό μοτίβο.
Ούτε η γλυπτή απόδοση ενός χάλκινου φαλλού, με πόδια αλόγου και καμπανάκια να κουδουνίζουν από κάτω, έχει να κάνει με κανένα διαστροφικό αρχαίο δημιουργό. Και τα δύο έργα έχουν αποτρεπτικές ιδιότητες για το βάσκανο μάτι.
Τα ορθάνοιχτα μαύρα μάτια τα βλέπουμε συνήθως πάνω ή μέσα σε αρχαία αγγεία πόσης, που χρησιμοποιούσαν οι συμποσιαστές ακριβώς για να αποφύγουν το «μάτιασμα». Τα βλέπουμε ως φυλαχτά και στις μέρες μας, τάματα κρεμασμένα στις εικόνες μέσα στις εκκλησιές.
Όταν θέλουμε να αποτρέψουμε το κακό από επάνω μας, τι κάνουμε; Φτύνουμε τον κόρφο μας. Κι όταν η γιαγιά ξεματιάζει το εγγονάκι της, λέει από μέσα της κάποιες ευχές φτύνοντας το παιδί. Λοιπόν, το φτύσιμο ως αποτρεπτικό της βασκανίας έχει τις ρίζες του στην αρχαιότητα. Ίσως γιατί το σάλιο έχει αντισηπτικές ιδιότητες, όπως διαβάζουμε στο εξαιρετικό βιβλίο που μόλις κυκλοφόρησε, «Βάσκανος Οφθαλμός. Σύμβολα μαγείας από ιδιωτικές αρχαιολογικές συλλογές».
«Οι μητέρες ή οι τροφοί, όταν φοβούνταν για την υγεία του βρέφους, έβρεχαν το μέτωπο και τα χείλη του με σάλιο, χρησιμοποιώντας το μέσο δάκτυλο. Επίσης, όποιοι θεωρούσαν ότι είχαν ευτυχήσει τόσο ώστε να επισύρουν τον φθόνο των θεών ή των ανθρώπων «εις κόλπον έπτυον», όπως έφτυναν και στον κόρφο τους όταν ήθελαν να προφυλαχτούν από τον κίνδυνο μολυσματικής ασθένειας ύστερα από συνάντησή τους με ασθενή», διαβάζουμε.
Η ιδέα των αρχαιολόγων της Εφορείας Αρχαιοπωλείων και Ιδιωτικών Αρχαιολογικών Συλλογών και της προϊσταμένης Χριστίνας Μερκούρη να γραφούν μια σειρά από επιστημονικά τεκμηριωμένα άρθρα πάνω στη βασκανία και τα μάγια, ξεκίνησε ουσιαστικά από τον εορτασμό των Ευρωπαϊκών Ημερών πέρυσι και φέτος, που ήταν αφιερωμένος στο θέμα «Μάγοι, ξόρκια, φυλαχτά: Η μαγεία στον αρχαίο και χριστιανικό κόσμο».
Οι υπερφυσικές δυνάμεις και η επίδρασή τους πάνω σε όλα τα όντα, ακόμη και στα αντικείμενα, απασχολούν τον άνθρωπο από την 4η χιλιετία π.Χ. Απόδειξη, ότι έχουν βρεθεί στην Αίγυπτο αποτροπαϊκά για μάγια, που χρονολογούνται σε αυτή την εποχή. Κι επειδή η βασκανία και η δύναμή της είναι διαδεδομένη σε όλες τις εποχές, η ομάδα της Εφορείας Αρχαιοπωλείων και Ιδιωτικών Συλλογών επικεντρώθηκε σε αυτή.
Το υλικό της μελέτης το είχαν ήδη στα χέρια τους. Δεν μπορεί κανείς να φανταστεί τι θησαυρούς κρύβουν -και σε αυτό το θέμα- όχι μόνο τα δημόσια μουσεία, αλλά και οι ιδιωτικές αρχαιολογικές συλλογές. Αποκαλύπτεται για μία ακόμα φορά και σ” αυτή την έκδοση, η οποία διερευνά τη βασκανία από την αρχαιότητα μέχρι και τα νεότερα χρόνια. Το θέμα εξετάζεται από διάφορες πλευρές. Μέσα από τη θρησκεία, τη μυθολογία, την καθημερινότητα και την κοινωνική ζωή.
Έτσι, στην πρώτη ενότητα με τίτλο «Πολυκίνητος γαρ η όψις» μαθαίνουμε πως τα πρώτα «αντιβασκάνια» βασίζονται σε χειρονομίες, οι οποίες επεδίωκαν να διασπάσουν την ένταση του βλέμματος και να μειώσουν την ολέθρια δύναμή του. Η χρήση των δαχτύλων είναι παμπάλαιη μέθοδος κατά της βασκανίας και αποδίδεται σε διάφορα υλικά (μέταλλο, πέτρα, πηλός) εν είδει φυλαχτών.
Στη δεύτερη ενότητα, «Ως μη βασκανθώσιν», θίγονται ζητήματα που αφορούν την προσπάθεια άπωσης της βασκανίας με δρώμενα και αντικείμενα, αποτρεπτικά του κακού αλλά και εφελκυστικά του καλού.
Υπάρχουν, όμως, και «Οι μάγοι-θεοί» και άγιοι που συνδέθηκαν ποικιλοτρόπως με τη μαγεία, από την προϊστορία μέχρι και το Βυζάντιο (π.χ. Εκάτη, Ερμής, Άγιος Νικόλαος).
Το βιβλίο κλείνει με τη «Μαγεία στην αρχαία Αίγυπτο», μια χώρα όπου η μαγεία ήταν άρρηκτα συνδεδεμένη με τη θρησκευτική πρακτική.



ΠΗΓΗ...http://troktiko.eu

ΦΟΡΑΤΕ ΨΗΛΟΤΑΚΟΥΝΑ; ΓΙΑ ΔΕΙΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΗ ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ!!!


sokaristiki foto deite mia aktinografia se gynaikeio podi me gova 1 315x236 300x224 Σοκαριστική φωτο: Δείτε μια ακτινογραφία σε γυναικείo πόδι με γόβα...

Πάντα πονάνε τα τακούνια Σίγουρα όμως δεν φαντάστηκε ποτέ καμία πως είναι το πόδι όταν φοράει τακούνι!!!
Δείτε την σοκαριστική ακτινογραφία
214 Σοκαριστική φωτο: Δείτε μια ακτινογραφία σε γυναικείo πόδι με γόβα...



ΠΗΓΗ...http://troktiko.eu

ΠΟΥΛΑΝΕ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΛΕΜΜΕΝΑ ΤΩΝ ΝΑΖΙ ΣΤΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ E-BAY.


ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ: Πουλάνε ελληνικές αρχαιότητες από τα κλεμμένα των ναζί στο Γερμανικό e-bay
Θύελλα αντιδράσεων έχει προκαλέσει η αποκάλυψη που έγινε στην διαδυκτιακή εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου "Στον Ενικό" από τον συγγραφέα του βιβλίου «Αρχαιοκαπηλίες των Γερμανών στην Ελλάδα επί κατοχής» Γιώργο Λεκκάκη ότι αρχαία αντικείμενα που έκλεψαν οι ναζί από την Ελλάδα, διατίθενται προς πώληση στην γερμανική έκδοση του e-bay (e-bay.de).

Σύμφωνα με πληροφορίες η αποκάλυψη κινητοποίησε τόσο την οικονομική αστυνομία όσο και τη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος. Και οι δύο υπηρεσίες έχουν ξεκινήσει έρευνες προκειμένου να εντοπιστούν οι κάτοχοι-πωλητές των αρχαίων αντικειμένων.

Εντυπωση προκαλεί η προκλητική αγγελία ενός ιδιώτη που ζητά 45.000 δολάρια για ένα γνήσιο κορινθιακό, χάλκινο κράνος του 6ου-7ου αιώνα π.Χ. Σε άλλη περίπτωση, άγνωστος ιδιώτης που δηλώνει ότι αγόρασε έναν μικρό αμφορέα του 6ου αιώνα π.Χ. από συλλέκτη, ζητάει μόλις 600 δολάρια, τιμή που για τους ειδικούς είναι πολύ κατώτερη από την πραγματική του αξία.

Αυτά είναι μόνο δύο από τα πολλά παραδείγματα με τα κλεμμένα ελληνικά αρχαία που πωλούνται στο διαδίκτυο όπως, ο ιδιώτης από το Αμβούργο που ζητάει μόλις 401 ευρώ για ένα τετράδραχμο νόμισμα της αθηναϊκής Δημοκρατίας που απεικονίζει τον Διόνυσο.

O γνωστός λαογράφος και δημοσιογράφος, μετά τις συγκλονιστικές αποκαλύψεις, δήλωσε πως: "Συνολικώς η αξία των κλεμμένων αρχαιοτήτων από την χώρα μας, από τους Γερμανούς μόνο, υπολογίζεται σε 1,5 τρισεκατομμύριο ευρώ!!! (Γιατί έκλεψαν και οι Ιταλοί και οι Βούλγαροι, αλλά αυτοί φέρθηκαν «κύριοι» και πλήρωσαν κάτι). Καταλαβάινετε γιατί έβαλαν τα φερέφωνά τους οι δις ηττημένοι Γερμανοί να ψηφίσουν στο μνημόνιο πως δεν γίνεται «συμψηφισμός». Διότι ήξεραν – και το λέει η ακαδημαϊκή Γερμανία αυτό – πως χρωστούν πολλά στην Ελλάδα.

Στην Ελλάδα που τους έδωσε τα φώτα, τον πολιτισμό, που τους έσωσε από χρεωκοπία... Σε ποιους; Στους νικητές Έλληνες που δούλεψαν σκληρά – μέσα σε αυτούς και οι γονείς μου! - για να ανορθωθεί η χώρα, η οποία ευθύνεται για 1,1 εκατομμύριο νεκρούς στην Ελλάδα! Και τώρα που ο πρώην ετοιμοθάνατος ξαναστάθηκε στα πόδια του, ξανακουνάει το δάκτυλο στον σωτήρα του! Ε, όχι! Πάει πολύ! Και τραβάει πολλά χρόνια αυτή η ίδια κοροϊδία με τους αμετανόητους βαρβάρους! Φτάνει πια".

Και συνέχισε: "Το έγκλημα είναι διαρκές και εκ προ μελέτης. Από το 1860 περίπου έστελναν αποστολές «επιστημόνων», φωτογράφων, κινηματογραφιστών, κλπ. που μελετούσαν, φωτογράφιζαν, κατέγραφαν, έσκαβαν και γενικά σημείωναν τους αρχαιολογικούς τόπους της Ελλάδος. Η Αρχαιολογική τους Σχολή έκανε ό,τι ήθελε στην ανασκαφή στην Ολυμπία! Βάσει συμφωνίας έπρεπε να παίρνει τα διπλά όμοια αντικείμενα, αλλά από ένα σημείο και πέρα το ελληνικό κράτος έκανε τα «στραβά μάτια» γιατί υπολόγιζε στην βοήθεια των Γερμανών σε διπλωματικό ευρωπαϊκό επίπεδο, όταν η Ελλάς ήταν μέχρι την Λαμία.

Μια βοήθεια που όμως δεν ήρθε ποτέ!!! Την δεκαετία του 1930 Γερμανοί έρχονταν στην Ελλάδα με μυστικές πτήσεις έκλεβαν αρχαία ευρεθέντα από ξένες αρχαιολογικές ανασκαφές και έφευγαν! Υπάρχει πλήθος τέτοιων κατηγοριών στον ευρωπαϊκό Τύπο! Καραμπινάτη η υπόθεση στο Μπερμπάτι! Οι Γερμανοί ναζί δεν σεβάσθηκαν ούτε ανασκαφές Γερμανών αρχαιολόγων στην Ελλάδα! Κατέστρεψαν ανασκαφές του Δαίρπφελντ (Σούνιο, Κεραμεικό, Λευκάδα), κ.ά. Γερμανών αρχαιολόγων, που είχαν εργασθεί στην χώρα μας".

"Ο κάτοχος αρχαίων είναι υποχρεωμένος να αποδείξει την νομιμότητα κατοχής τους! Ας τους ζητήσουμε λοιπόν, ένα προς ένα να αποδείξουν ότι τα κατέχουν νόμιμα... Όταν ερχόταν πίσω ένα... τρίμμα από μετώπη αρχαίου ναού, υπουργοί και βουλευτάδες, φορούσαν άσπρα γάντια και το ξανατοποθετούσαν ενώπιον της κάμερας των δημοσιογράφων στην θέση του! Και κανείς δεν σκέφτηκε να πει: «Βρε, βάστα, εδώ μας πήραν όλην την πολιτιστική κληρονομιά μας, και πανηγυρίζουμε που μας επέστρεψαν ένα πετραδάκι;».

Δεν συστάθηκε ποτέ καμμιά τέτοια επιτροπή επιστημόνων, αρχαιολόγων, ιστορικών ερευνητών, κλπ. για να εργασθεί επισήμως προς αυτήν την κατεύθυνση. Μόνο κάποιες μεμονωμένες κινήσεις ευαίσθητων αρχαιολόγων... Λίγα πράγματα... Αυτή – κατά την γνώμη μου - είναι μια από τις μεγαλύτερες προδοτικές συμπεριφορές πολιτικών ηγεσιών στον πλανήτη! Να μη νοιάζεσαι για τον πολιτισμό του λαού, που σε επέλεξε να τον υπηρετήσεις!... Άλλωστε ο Καραμανλής είχε καταργήσει τον νόμο περί διώξεως εγκληματιών πολέμου καθώς και την σχετική Ανεξάρτητη Αρχή που είχαν όλα τα κράτη – ακόμη κι αυτά που δεν έπαθαν τίποτε στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο!

Οι Άγγλοι είχαν συστήσει τέτοια επιτροπή και παρακολουθούσαν τις κλεψιές και τις ωμότητες των Γερμανών από τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο. Κι εμείς, οι πιο κλεμμένοι απ’ τους κλεμμένους, είχαμε καταργήσει σχετικές επιτροπές και νόμους! Κάποια σχέση, κάποια συνέργια μυρίζει εδώ! «Κάτι είναι σάπιο στο βασίλειο της Δανιμαρκίας» - και φαίνεται όχι μόνο σε αυτό.." ανέφερε χαρακτηριστικά.

ΦΡΙΚΙΑΣΤΙΚΟΣ ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ "ΞΕΦΥΤΡΩΣΕ" ΣΕ ΑΥΛΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΚΕΡΑΥΝΟΥ.


Φρικιαστικός άγνωστος οργανισμός «ξεφύτρωσε» σε αυλή έπειτα από χτύπημα κεραυνού!
«Κεραυνός χτύπησε χθες την πίσω αυλή ενός φίλου μου αφήνοντας πίσω αυτό το τερατούργημα. Μα τι στο διάβολο είναι αυτό το πράγμα;», έγραψε χθες χρήστης του reddit, με ψευδώνυμο ben51959, ποστάροντας σχετικές φωτογραφίας ενός αγνώστου ταυτότητας οργανισμού με φρικιαστική όψη.
«Μήπως πρόκειται για κάποιο εξωγήινο πλάσμα που προσγειώθηκε στο έδαφος;

Μήπως ο κεραυνός που χτύπησε στο συγκεκριμένο σημείο "ξεντέριασε" κάποιον κακομοίρη σκίουρο;», άρχισαν να αναρωτιούνται οι χρήστες, στήνοντας ένα γαϊτανάκι σχιζοφρενικών εξηγήσεων και «άκρως επιστημονικών» θεωριών.

 Απάντηση δεν πήραν αλλά οι φωτογραφίες "μιλάνε" απο μόνες τους.




ΑΝ ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΖΟΥΝ, ΤΟΤΕ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ;


1Του Αρχιμανδρίτη Παύλου Παπαδόπουλου

Για να εννοήσουμε την σπουδαιότητα και την αναγκαιότητα της Αναστάσεως θα πρέπει να κατανοήσουμε (όσο είναι δυνατόν) το γεγονός του θανάτου.

Ο θάνατος είναι εχθρός του ανθρώπου. Ο θάνατος είναι το πιο βέβαιο γεγονός που θα βιώσει ένας άνθρωπος καθώς έρχεται από την μη ύπαρξη εις την ύπαρξη. Και όμως ο άνθρωπος ζει και κινείται σε αυτήν την ζωή ως αθάνατος και αυτό συμβαίνει επειδή η ζωή του βυθίζεται μέσα στην πλάνη των εγκοσμίων αλλά συγχρόνως συμπεριφέρεται δι’ αυτού του τρόπου διότι δημιουργήθηκε για την αιωνιότητα, δημιουργήθηκε για να ζήσει χωρίς τέλος. Λέμε ότι οι νεκροί μας δεν είναι νεκροί αλλά ζωντανοί, γι’ αυτό τον λόγο και αποφεύγουμε την λέξη νεκρός και την αντικαθιστούμε με την λέξη κεκοιμημένος. Πως λοιπόν ένας ζωντανός μπορεί να αναστηθεί, αφού δεν είναι νεκρός; Αφού η ανάσταση προϋποθέτει τον θάνατο (να είναι κάποιος νεκρός).

Όταν ομιλούμε για τους κεκοιμημένους και λέμε ότι είναι ζωντανοί ακόμα και μετα τον θάνατό τους εννοούμε ότι υπάρχει η ψυχή τους. Η ψυχή είναι αυτή που διατηρεί την ύπαρξη-συνείδηση κάποιου ανθρώπου. Όμως η ψυχή από μόνη της δεν είναι αρκετή για να είναι κάποιος ζωντανός άνθρωπος!
Ο θάνατος όπως αναφέραμε είναι εχθρός του ανθρώπου, διότι δια του θανάτου ο άνθρωπος παύεται. Ο άνθρωπος είναι σωματοψυχή, δηλαδή αποτελείται από σώμα αλλά και από ψυχή. Όταν λοιπόν δια του θανάτου χωρίζεται βιαίως το σώμα από την ψυχή τότε παύει να υφίσταται και ο άνθρωπος. Και ακριβώς αυτό το φοβερό γεγονός καθιστά τον Θάνατο εχθρό του Ανθρώπου. Δικαιολογημένα λοιπόν ο υμνωδός ερωτά σε ένα τροπάριο της εξοδίου ακολουθίας: « πως ψυχή εκ τού σώματος, βιαίως χωρίζεται, εκ τῆς αρμονίας, καὶ της συμφυΐας, ὁ φυσικώτατος δεσμός, θείῳ βουλήματι αποτέμνεται…»

Τι υπάρχει λοιπόν μετά τον θάνατο; Υπάρχει η ψυχή του τάδε ανθρώπου. Το σώμα του λοιπόν λόγο της απουσίας της ψυχής αλλοιώνεται, φθείρεται και τελικά γίνεται χώμα.
Η Ανάσταση λοιπόν είναι απαραίτητη, διότι οι ψυχές των κεκοιμημένων την περιμένουν ώστε να λάβουν και πάλι τα σώματά τους, όχι όμως εκείνα που είχαν πιο πριν στην επίγεια ζωή τους, ούτε εκείνο το σώμα των πρωτόπλαστων πριν την πτώση, αλλά ακόμα πιο ανώτερο. Στην Ανάσταση (στην Δευτέρα Παρουσία) οι κεκοιμημένοι θα λάβουν ένα αφθαρτοποιημένο σώμα, ένα σώμα το οποίο δεν θα υπόκεινται πλέον στην φθορά, ούτε θα βιώνει τον χωροχρόνο όπως το βιώνουμε τώρα.

Οι ψυχές των κεκοιμημένων επιζητούν την Ανάσταση για να λάβουν τα σώματά τους για να γίνουν άνθρωποι, γι’ αυτό και η Ορθόδοξη θεολογία υποστηρίζει ότι στην Βασιλεία του Θεού δεν έχουν μπει ακόμα ούτε και οι άγιοί μας (αλλά την προγεύονται), διότι για να μπουν και να λάβουν εξ’ ολοκλήρου την άκτιστη ενέργεια της Αγίας Τριάδος στην οποία ο καθένας είναι δεκτικός θα πρέπει να έχουν και το σώμα τους, ώστε σαν άνθρωποι (σώμα και ψυχή) να λαμβάνουν αυτήν την κοινωνία αγάπης που θα τους χαρίζεται από τον Θεό.

Και όλα αυτά βεβαίως μπορούν να πραγματοποιηθούν διότι ο Χριστός πήρε την ανθρώπινη φύση και την θέωσε αλλά και διότι αφού εμείς οι άνθρωποι τον σταυρώσαμε και τον θανατώσαμε Αυτός μας πρόσφερε την Ανάσταση.

Να λοιπόν γιατί η Ανάσταση είναι τόσο σημαντική για όλους τους ανθρώπους: διότι δια της Αναστάσεως (κατά την Δευτέρα Παρουσία) θα αποκατασταθεί και πάλι η ανθρώπινη φύσις μας η οποία με τον θάνατο αλλοιώνεται.

Η Ανάσταση αποτελεί την αρχή μιας ατέλεστης τελειότητας που θα πραγματοποιηται με την Χάρη του Θεού. Χωρίς αυτήν οι άνθρωποι θα πάψουν να υπάρχουν μιας και ο θάνατος έρχεται αδυσώπητος λόγο της φθοράς και της αμαρτίας.
Η Ανάσταση θα έρθει για όλους τους ανθρώπους. Για άλλους ώστε να εισέλθουν εις κρίσιν αιώνια και για άλλους ώστε να εισέλθουν εις Ζωήν αιώνιαν.
Τον θάνατο θα τον γευτούμε, όμως σίγουρα θα γευτούμε και την δική μας ανάσταση. Με την Χάρη του Θεού και με τον προσωπικό μας πνευματικό αγώνα ας ελπίσουμε να αναστησούμε εν Χριστώ ώστε να ζήσουμε μέσα στην ατέρμονη αγάπη Του.




ΠΗΓΗ...http://www.agioritikovima.gr

«ΒΡΑΔΙΕΣ ΝΕΩΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ» ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ «ΕΣΑΕΙ ΕΝ ΡΟΗ»


Το Κέντρο Πολιτισμού Θεσσαλονίκης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, σε συνεργασία με τον Πολιτιστικό Οργανισμό «Εσαεί εν Ροή», διοργανώνουν για 10η συνεχή χρονιά και παρουσιάζουν ένα αφιέρωμα στην ορχηστική τέχνη (Βραβείο ΤΕΡΨΙΧΟΡΗ), πλαισιωμένο από μία σειρά ιδιαίτερου ενδιαφέροντος καλλιτεχνικές εκδηλώσεις, με τίτλο «Βραδιές Νέων Καλλιτεχνών», που θα πραγματοποιηθούν την Παρασκευή 17, το Σάββατο 18 και την Κυριακή 29 Μαΐου 2013, στο Πολιτιστικό Κέντρο «ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ» (Εθνικής Αμύνης 1, Θεσσαλονίκη). Η είσοδος είναι ελεύθερη για το κοινό.
Οι φετινές εκδηλώσεις είναι αφιερωμένες στη Μπέττυ Βυτινάρου, μια ξεχωριστή καλλιτεχνική φυσιογνωμία, με σημαντική προσφορά στο καλλιτεχνικό γίγνεσθαι της Βόρειας Ελλάδας, έχοντας ενσαρκώσει διαφορετικούς καλλιτεχνικούς ρόλους σε κοινωνικό και επαγγελματικό επίπεδο.
Στο πρόγραμμα των εκδηλώσεων περιλαμβάνονται χορευτικές και θεατρικές παραστάσεις, προβολές βραβευμένων ταινιών από το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Πάτρας, εκθέσεις ζωγραφικής, ανοιχτές πρόβες χορευτικών και θεατρικών σχημάτων, καλλιτεχνικά εργαστήρια με αυτοσχεδιαστικά δρώμενα ανοιχτού χώρου, στυλιστικές επιδείξεις κ.ά.
Μία από τις εκδηλώσεις είναι αφιερωμένη σε συμμετοχές σχολών έντεχνου χορού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, όπου θα συναντηθούν και θα συνεργαστούν με επαγγελματίες χορευτές, με στόχο την ενίσχυση της καλλιτεχνικής κίνησης των χορευτών στη Βόρεια Ελλάδα. Οι βραδιές εμπλουτίζονται από εκθέσεις εικαστικών, παραστατικών και άλλων οπτικοακουστικών τεχνών. Επίσης, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων «Βραδιές νέων καλλιτεχνών», θα φιλοξενηθούν, όπως κάθε χρόνο, οι βραβευμένες ταινίες του Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Πάτρας.
Το αναλυτικό πρόγραμμα των εκδηλώσεων «Βραδιές νέων καλλιτεχνών» έχει ως εξής:

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 17/5/2013
17:00-20:20        Προβολές Ταινιών Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου Πάτρας
·      Ειδικό Βραβείο «Special κοινωνικό “παρών” στο ντοκιμαντέρ Χριστίνα (2012), σε σκηνοθεσία Χάρη Ξυδιά   (διάρκεια: 52’ 49’’)
·      Διάκριση «Τέχνη-ένας Κώδικας επικοινωνίας» στην ταινία Gran Partita (2011), σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Σκούρα  (διάρκεια: 15’ 14’’)
·      Διάκριση «Δράμα χαρακτήρων» στην ταινία Ketchup (2010), σε σκηνοθεσία Κωνσταντή Φραγκόπουλου (διάρκεια: 7΄)
·      Διάκριση νατουραλιστικής εικόνας στην ταινία Πίστομα (2011), σε σκηνοθεσία Γιώργου Φουρτούνη  (διάρκεια: 19’)
·      Διάκριση για την καταγραφή του αρχαιότερου ομιλούμενου ελληνικού γλωσσικού ιδιώματος στην ταινία Α Γρούσα Νάμου (2011), σε σκηνοθεσία Ελισάβετ Λαλουδάκη - Massimo Pizzocaro (ντοκιμαντέρ, διάρκεια 52’)
·      Διάκριση εναλλακτικής οικολογικής πρότασης στην ταινία Ημερολόγιο επαρχίας (2011), σε σκηνοθεσία Στέργιου Μουντσάκη (ντοκιμαντέρ, διάρκεια:  25’ )
·      Βραβείο καλύτερης ταινίας video dance στην ταινία Think Erase Move (2011), σε σκηνοθεσία Μαρίας Κατσιπατάκη (διάρκεια 3΄54΄΄)
·      Διάκριση για τη μουσική παράδοση που εκλείπει στην ταινία Γκάιντες λαλούν (2012), σε σκηνοθεσία Δημήτρη Κιτσικούδη (ντοκιμαντέρ, διάρκεια   30’)

17:00-21:00         Καλλιτεχνικά Εργαστήρια και Εκθέσεις
·      Εργαστήρια Κομμωτικής και Αισθητικής (1ο ΕΠΑ.Σ. Θεσσαλονίκης)
·      Έκθεση Εικαστικών (Βαγγέλης Γαληνός, Γιώργος Ηλιάδης, Δέσποινα Κυρατζή, Αριάδνη Μάγγα, Ιουλία Μανούση, Σωτήρης Μουστάκας, Γιώργος Πολίτης, Γιώργος Τουλκερίδης, Χάρης Χριστοδουλίδης)

20:30-22:00       Βραδιά Θεάτρου
·      Ανώτερη Σχολή Δραματικής Τέχνης ΡΟΝΤΙΔΗ
·      Εταιρία Θεάτρου Θεσσαλονίκης ΛΑΜΠΙΟΝΙ
·      Θέατρο ΠΑΡΑΘΛΑΣΗ
·      ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΕΑΤΡΟΥ

ΣΑΒΒΑΤΟ 18/5/2013
17:00-18:00        Προβολές Ταινιών Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου Πάτρας

·      Βραβείο καλύτερης ταινίας μικρού μήκους στην ταινία Timor (2011), σε σκηνοθεσία Γιάννη Ρηγόπουλου - Γιώργου Βοντίτσου (μικρού μήκους, διάρκεια: 17’ 05’)
·      Βραβείο καλύτερης ταινίας video art στην ταινία When the Night Falls (2011), σε σκηνοθεσία Εύας Μπαλάση (Διάρκεια: 2’ 18’’)
·      Ειδικό βραβείο δραματοποιημένου αντιρατσιστικού ντοκιμαντέρ στην ταινία Αύριο θα ήταν μια άλλη μέρα (2011), σε σκηνοθεσία  Στέφανου Μονδέλου (διάρκεια: 28΄)
·       Διάκριση μαθητικής σκηνοθετικής προσπάθειας στην ταινία Παιχνίδι πέρα από χρώματα (2012), σε σκηνοθεσία Γιάννη Γαζή (μικρού μήκους, διάρκεια: 11’ 16’’)
·      Βραβείο για το συναίσθημα της ταινίας στην ταινία Τζαφάρ (2011) της Νάνσυς Σπετσιώτη (μικρού μήκους, διάρκεια: 2΄40΄΄)

17:00-21:00         Καλλιτεχνικά Εργαστήρια και Εκθέσεις
·      Εργαστήρια Κομμωτικής και Αισθητικής (1ο ΕΠΑ.Σ. Θεσσαλονίκης)
·      Έκθεση Εικαστικών (Βαγγέλης Γαληνός, Γιώργος Ηλιάδης, Δέσποινα Κυρατζή, Αριάδνη Μάγγα, Ιουλία Μανούση, Σωτήρης Μουστάκας, Γιώργος Πολίτης, Γιώργος Τουλκερίδης, Χάρης Χριστοδουλίδης)

20:30-22:30        Βραδιά Χορού
·      Σχολή Μπαλέτου Ματίνας Κουρσάρη Κιλκίς, Περιφερειακή Ενότητα Κιλκίς
·      Σχολή Χορού Ναταλί Θεοδωρίδου-Κανελλίδου Σέρρες, Περιφερειακή Ενότητα Σερρών
·      Κέντρο Τέχνης Σύνθεση Νέα Μουδανιά, Περιφερειακή Ενότητα Χαλκιδικής
·      Σχολή χορού Black Swan Αλεξάνδρεια, Περιφερειακή Ενότητα Ημαθίας
•         Ανώτερη Επαγγελματική Σχολή Χορού Ανδρομάχης Καφαντάρη
•         Ανεξάρτητοι (Νέοι) Χορογράφοι
•         Dance Promotion Group
•         Ομάδα Χορού ΤΡΙΓΩΝΟ
•         Ομάδα Χορού Dance Wire
•         Contact Art Club (θεατρική ομάδα, Physical Theater)

Κυριακή 19/5/2013
17:00-20:00 Προβολές Ταινιών Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου Πάτρας
·      Βραβείο καλύτερου ντοκιμαντέρ στην ταινία Τρόιχαντ - ένα έμπιστο χέρι (2011),  σε σκηνοθεσία Κώστα Αργυρού (ντοκιμαντέρ, διάρκεια: 45΄)
·      Διάκριση «Κοινωνική αδικία και αξιοπρέπεια στα χρόνια της κρίσης» στην ταινία Penguins (2012), σε σκηνοθεσία Δημήτρη Ζάζου (μικρού μήκους, διάρκεια: 19΄)
·      Διάκριση «Ζητείται ελπίς» στην ταινία Η απέναντι όχθη (2011), σε σκηνοθεσία Μιχαήλ Φελάνη (μικρού μήκους, διάρκεια: 9΄30΄΄)
·      Βραβείο καλύτερου animation στην ταινία Η πηγή της νιότης  (2011), σε σκηνοθεσία Παναγιώτη Ράππα (animation, διάρκεια:  16’ 11’’)
·      Βραβείο καλύτερης ταινίας μεγάλου μήκους στην ταινία Οι δαιμονισμένοι (2011), σε σκηνοθεσία Γιώργου Μπακόλλα  (μικρού μήκους, διάρκεια: 90’)
17:00-21:00         Καλλιτεχνικά Εργαστήρια και Εκθέσεις
·      Εργαστήρια Κομμωτικής και Αισθητικής (1ο ΕΠΑ.Σ. Θεσσαλονίκης)
·      Έκθεση Εικαστικών (Βαγγέλης Γαληνός, Γιώργος Ηλιάδης, Δέσποινα Κυρατζή, Αριάδνη Μάγγα, Ιουλία Μανούση, Σωτήρης Μουστάκας, Γιώργος Πολίτης, Γιώργος Τουλκερίδης, Χάρης Χριστοδουλίδης)
·      Έκθεση Ζωγραφικής της Μπέττυ Βυτινάρου

20:00-21:30        Βραδιά χορού αφιερωμένη στην Μπέττυ Βυτινάρου

20:00                     Βιντεο-Προβολές
Τη βραδιά παρουσιάζουν ο Δημήτρης Τσιλινίκος και η Δέσποινα Σαρόγλου

20:30            Φωτο-Ανασκόπηση της Ζωής της Μπέττυς Βυτινάρου
20:35            Βιογραφικό Μπέττυς Βυτινάρου
20:40            Ομιλίες
20:55            Βράβευση από τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολο Γ. Τζιτζικώστα

21:00                     Χορευτικά Αφιερώματα
·      Ομάδα Σύγχρονου Χορού «Interrupted Gravity”
·      Χοροθεατρική Ομάδα «Εσαεί εν Ροή»
·      Χοροθέατρο «Παρουσίες»

ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΜΕ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 13 ΜΑΗ.


                               
ΚΑΤΩ Η ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ !
ΟΧΙ ΣΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ - ΜΑΘΗΤΩΝ - ΓΟΝΙΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ
ΣΤΟΝ ΑΥΤΑΡΧΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ  ΑΠΑΝΤΑΜΕ ΜΕ ΑΠΕΡΓΙΑ !
ΟΛΟΙ ΣΤΑ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΜΕ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 13 ΜΑΗ
      1. Οι εξελίξεις είναι ραγδαίες! Η τρικομματική κυβέρνηση προχώρησε στην επιστράτευση των εκπαιδευτικών!
      Στοχεύουν μ’ ένα σμπάρο δυο τρυγόνια. Χτυπούν από τη μία όποιον κλάδο αγωνίζεται, όποιον σηκώ-νει κεφάλι! Φοβερίζουν και τρομοκρατούν τους εκπαιδευτικούς, όλους τους εργαζόμενους για να περά-σουν τα βάρβαρα αντιλαϊκά, αντιεκπαιδευτικά μέτρα. Από την άλλη, στο νέο σχολείο της αγοράς που ετοιμάζουν θέλουν το δάσκαλο με σκυφτό το κεφάλι, υποταγμένο, χωρίς δικαιώματα, να φοβάται και τη σκιά του, να μην διανοείται καν ότι μπορεί να συγκρουστεί με το αντιδραστικό περιεχόμενο των σχολικών βιβλίων.
    Η υπόθεση της επιστράτευσης των εκπαιδευτικών αφορά όλο το εργατικό κίνημα, αφορά κάθε εργα-ζόμενο. Αφορά πρώτα και κύρια τους εργαζόμενους γονείς, τους μαθητές μας.
      Κανένας φόβος! Μπορούμε να σπάσουμε την τρομοκρατία με ενότητα, συσπείρωση κι αλληλεγγύη. Ένας κλάδος για όλους κι όλοι οι κλάδοι για έναν! Μόνο η μαζική, λαϊκή πάλη μπορεί να τσακίσει την κρατική καταστολή. Εδώ είναι η δύναμή μας, εδώ είναι και η ελπίδα μας! Μόνο με αυτό τον τρόπο, μπορούμε να τους γονατίσουμε.
       2. Οι δυνάμεις του ΠΑΜΕ στη συνεδρίαση του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ (11 Μάη) κατέθεσαν την εξής πρόταση: Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ να κηρύξει 24ωρη απεργία για την αμέσως επόμενη μέρα της επιστράτευσης, την Τρίτη 14 Μάη. Ταυτόχρονα, η ΑΔΕΔΥ να κηρύξει την ίδια μέρα πανδημοσιοϋπαλληλική απεργία. Συλλαλητήρια καταδίκης του αυταρχισμού και της επιστράτευσης σε όλη την Ελλάδα.
      Αυτή η πρόταση καταψηφίστηκε από όλες τις άλλες παρατάξεις. Την πρόταση για άμεση απεργιακή απάντηση την Τρίτη 14 Μάη θα επαναφέρουν οι δυνάμεις του ΠΑΜΕ και στη συνεδρίαση της Ε.Ε. της ΑΔΕΔΥ τη Δευτέρα 13 Μάη.
       Καλούμε τα ΔΣ των ΕΛΜΕ όλης της χώρας, παρά και ενάντια στην επιστράτευση να πραγματοποιή-σουν τις προγραμματισμένες Γενικές τους Συνελεύσεις την Τρίτη 14 Μάη και να τις μετατρέψουν σε άμεση απεργιακή απάντηση ενάντια στην επιστράτευση, στις φοβέρες και την τρομοκρατία της κυβέρ-νησης.
       3. Καλούμε, έστω και την ύστατη στιγμή, το Δ.Σ. της ΔΟΕ να συντονιστεί σ' αυτό το αγωνιστικό πλαίσιο και να αποφασίσει απεργιακή απάντηση στον αυταρχισμό και στην καταστολή της συγκυβέρνησης ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ.
     Καλούμε τα Δ.Σ. των ΣΥΛΛΟΓΩΝ να πάρουν την οργάνωση της πάλης στα χέρια τους. Να παραμερίσουν τη συμβιβασμένη πλειοψηφία της ΔΟΕ. Να προγραμματίσουν Γ.Σ. των Συλλόγων την Τρίτη 14 Μάη με στόχο την κοινή δράση όλων των εκπαιδευτικών και τη συμπόρευσή τους με τον αγώνα του λαού και της νεολαίας.
Καλούμε τους εκπαιδευτικούς να πάρουν την υπόθεση του αγώνα στα χέρια τους.
Όλοι στα συλλαλητήρια και στις Γενικές Συνελεύσεις την Τρίτη 14 Μάη!

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...