Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

Ι.Μ Αγίου Ιλαριωνος

Ιερός Ναός Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη του χωριού.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη πλατείας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Νερόμυλος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πετροντούβαρο.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Σοκάκι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Ι.Μ Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Καταρράκτης.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Αγία Παρασκευή.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Φράγμα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

"Μπιτσκία".

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης .

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χορευτικός σύλλογος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εκκλησία - κοινότητα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άνοιξη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

Τετάρτη 1 Αυγούστου 2012

ΠΑΝΗΓΥΡΙ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΣΤΟ ΓΑΡΕΦΙ: ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ.





 Ανακοινώθηκε το πανηγύρι της Παναγίας στο δημοτικό διαμέρισμα Γαρεφείου.



Πρόκειται για το καθιερωμένο και καταξιωμένο πανηγύρι που δεκαετίες τώρα διοργανώνουν οι νέοι του χωριού και αποτελεί σημείο αναφοράς του καλοκαιριού κάθε χρόνο.
Φέτος οι εκδηλώσεις θα καλύψουν το τριήμερο 14-15 και 16 Αυγούστου και αναμένεται να δημιουργηθεί το αδιαχώρητο στον πανέμορφο οικισμό.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει θρησκευτικές , παραδοσιακές,αθλητικές και λαϊκές εκδηλώσεις.
Αναφέρουμε ενδεικτικά την περιφορά της ιερής εικόνας της Κοίμησης της Θεοτόκου, χορευτικά παραδοσιακά συγκροτήματα,αθλοπαιδιές,παραδοσιακά παιχνίδια άλλων παλιών εποχών που έχουν ξεχαστεί, γαιδουροδρομίες, καθώς και σύγχρονα συγκροτήματα.

Πολλά συγχαρητήρια στους διοργανωτές για την προσπάθεια που κάνουν και αποδεικνύουν με τον τρόπο αυτό την αγάπη τους για τον τόπο και την προσκόλλησή τους στην παράδοση.
Είναι μια ζωντανή απόδειξη ότι στους χαλεπούς καιρούς που περνάει η χώρα και η  Μακεδονία μας , υπάρχουν πατριώτες που δεν τα παρατάνε και παλεύουν στην εσχατιά της Ελλάδας με πείσμα και αξιοπρέπεια, για να διατηρήσουν άσβεστη τη φλόγα του Ελληνισμού.


Σ.Σ.  Άξια λόγου είναι η στήριξη και η συμμετοχή των Προμάχων, οι οποίοι από τα πρώτα χρόνια που ξεκίνησε το πανηγύρι, το αγκάλιασαν και η συμμετοχή τους σε αυτό ήταν πάντοτε μαζική.
Άλλωστε οι δεσμοί των γειτονικών χωριών είναι αδερφικοί.
Δεσμοί αίματος.
Ιδού το πλήρες πρόγραμμα και η ανάλογη αφίσα...


ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΣΟΗ ΠΡΟΣ ΣΤΟΥΡΝΑΡΑ.


  
 Αξιότιμε κ. Υπουργέ
 Με λύπη μας, πληροφορούμαστε τον τελευταίο καιρό τις προθέσεις της κεντρικής εξουσίας για την κατάργηση της Δ.Ο.Υ. Αριδαίας στα πλαίσια του σχεδίου κατάργησης και συγχώνευσης Δ.Ο.Υ. της χώρας.

ΕΟΡΤΕΣ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.




Οι γιορτές στην αρχαία Ελλάδα ήταν αφιερωμένες
 σε ξεχωριστούς θεούς ή θεές. Την ημέρα του 
θρησκευτικού εορτασμού μπορεί να...
γίνονταν παράλληλα με τις προσφορές στους θεούς 
αθλητικοί αγώνες και θεατρικές παραστάσεις.

ΑΓΡΑΝΙΑ Ή ΑΓΡΙΑΝΙΑ

Γιορτή προς τιμή του Διονύσου στο Άργος. Aυτή 
αναφέρεται από τον Hσύχιο, σχετιζόμενη με τις τρεις 
θυγατέρες του Προίτου, τη Λυσίππη, την Ιφινόη και
 την Ιφιάνασσα, οι οποίες αμέσως μόλις ήρθαν σε ηλικία
 γάμου και επειδή περιφρόνησαν τις θυσίες του Διονύσου,
 καταλήφθηκαν από μανία και πλανιόνταν στα βουνά
 της Πελοποννήσου.
 Τελικά οι δυο Προιτίδες θεραπεύτηκαν από το 
Μελάμποδα, ενώ η Ιφινόη πέθανε. Ο Μελάμποδας
 νυμφεύφθηκε την Ιφιάνασσα ενώ η Λυσίππη 
παντρεύτηκε το Βία.
Ήταν Νεκύσια γιορτή, δηλαδή των νεκρών. Η γιορτή
 ήταν ανάλογη προς τη αυτή των Aγριωνίων, η οποία
 γινόταν στον Oρχομενό της Bοιωτίας, προς τιμή του
 ίδιου θεού και με αφετηρία τον ανάλογο μύθο των
 θυγατέρων του Μινύου. Οι Θηβαίοι είχαν και αγώνα 
μ' αυτό το όνομα.

ΑΓΛΑΥΡΙΑ Ή ΑΓΡΑΥΛΙΑ (ΤΑ)

Ετήσια γιορτή των Αθηναίων προς τιμή της 
Αγλαύρου, κόρης του βασιλιά Κέκροπα. Η γιορτή 
γινόταν σε ανάμνηση της θυσίας της για τη σωτηρία 
της Αθήνας. Όταν κάποτε το Μαντείο των Δελφών
είχε δώσει χρησμό που έλεγε ότι για να σωθεί η 
Αθήνα από τον μακρό κι επικίνδυνο πόλεμο που 
την ταλαιπωρούσε έπρεπε να θυσιαστεί κάποιος 
Αθηναίος με τη θέλησή του, η Άγλαυρος, παρθένα
ακόμη, αποφάσισε να θυσιαστεί πέφτοντας απ'τον
βράχο της Aκρόπολης.
Στο σημείο που θυσιάστηκε οι Αθηναίοι ίδρυσαν το
Αγραύλειο, πάνω ακριβώς από το ιερό των
 Διόσκουρων. Με αυτή τη θυσία σχετίζεται η γιορτή
 κατά την οποία όλοι οι νέοι των Aθηνών, μόλις 
γίνονταν έφηβοι, πήγαιναν στο ναό της Aγραύλου,
 όπου έδιναν όρκο ότι θα προστάτευαν την πατρίδα
 και ότι θα τηρούσαν τους νόμους της: "ου καταισχυνώ
 όπλα τα ιερά... ίστορες θεοί τούτων Άγλαυρος,
 Ενυάλιος, Άρης, Ζευς, Θαλλώ, Αυξώ, Ηγεμόνη".
Μετά γράφονταν στη Ληξιαρχική Γραμματεία και
 παρελάμβαναν τα όπλα τους, την ασπίδα και το
 δόρυ. H ίδια η Aθηνά ως πολιούχος των Aθηνών 
ταυτιζόταν με την Άγραυλο και ονομαζόταν 
«Aγραυλίς Παρθένος»

ΑΓΗΤΌΡΙΑ Ή ΑΓΗΤΟΡΊΑ Ή ΑΓΗΤΌΡΕΙΟΝ

Ήταν μία από τις εννιά ημέρες της γιορτής των Καρνείων 
αλλά δεν γνωρίζουμε προς τιμή ποιου θεού γινόταν. Το
όνομά της προέρχεται από τη λέξη "αγήτωρ" (οδηγητής),
 επίθετο που είχαν ο Δίας και ο Απόλλωνας στη Σπάρτη
 και ο Ερμής στη Μεγαλόπολη. Aγητής, ή Aγήτης
 ονομαζόταν ο ιερέας των Καρνείων στη Σπάρτη και
 αγήτωρ ο ιερέας της Aφροδίτης στην Κύπρο.
Την ημέρα της Αγητορίας ο ιερέας έκανε θυσίες με τη
 βοήθεια των Καρνεατών. Οι Καρνεάτες ήταν 
ανύμφευτοι Σπαρτιάτες που επιλέγονταν με κλήρωση 
(πέντε από κάθε φυλή) για μια τετραετία και στη 
διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούσαν να
 νυμφευθούν.
Πριν από κάθε εκστρατεία, οι Σπαρτιάτες, θυσίαζαν
 στο βωμό του Δία Αγήτορα. Οι στρατηγοί έπαιρναν 
το ιερό πυρ από το βωμό που είχε γίνει η θυσία και με
 τη φωτιά αυτή άναβαν τις δάδες τις οποίες κρατούσαν
 οι επικεφαλείς του στρατεύματος. Αγητόρεια
 γιορτάζονταν και στην Κύπρο και ο αγήτωρ, ο ιερέας
 της Αφροδίτης, οδηγούσε την πομπή κατά τη διάρκεια
 της γιορτής. 
Την ημέρα της Αγητορίας ο ιερέας έκανε θυσίες με τη
 βοήθεια των Καρνεατών. Οι Καρνεάτες ήταν ανύμφευτοι
 Σπαρτιάτες που επιλέγονταν με κλήρωση (πέντε από
κάθε φυλή) για μια τετραετία και στη διάρκεια της
 θητείας τους δεν μπορούσαν να νυμφευθούν.
Πριν από κάθε εκστρατεία, οι Σπαρτιάτες, θυσίαζαν
 στο βωμό του Δία Αγήτορα. Οι στρατηγοί έπαιρναν 
το ιερό πυρ από το βωμό που είχε γίνει η θυσία και 
με τη φωτιά αυτή άναβαν τις δάδες τις οποίες κρατούσαν
 οι επικεφαλείς του στρατεύματος. Αγητόρεια 
γιορτάζονταν και στην Κύπρο και ο
αγήτωρ, ο ιερέας της Αφροδίτης, οδηγούσε την πομπή
 κατά τη διάρκεια της γιορτής. "

ΑΒΔΗΡΙΑ

Αγώνες που γίνονταν προς τιμή του ήρωα Αβδήρου
 ιδρυτή των Αβδήρων. Οι αγώνες περιλάμβαναν
 πυγμή, παγκράτιο, πάλη και άλλα αγωνίσματα.
Στους αγώνες δεν έκαναν ιπποδρομίες, επειδή τον
 ήρωα τον είχαν κατασπαράξει τα άλογα του Διομήδη,
 τα οποία είχε αναλάβει να τα φυλάξει.

ΧΑΛΚΕΙΑ, ΑΘΗΝΑΙΑ, ΠΑΝΔΗΜΑ.

Στις τριάντα του αττικού μήνα Πυανεψιώνος 
εωρτάζονταν στην Αθήνα τα «Χαλκεία», προς τιμή
 των προστατών Θεών των κάθε είδους τεχνουργών
, Ηφαίστου και Αθηνάς «Εργάνης». Η εορτή άρχιζε 
με λαμπαδηφορία εφήβων που ξεκινούσε από την 
επιβώμια φωτιά του βωμού του Θεού Έρωτος στον 
εξωτερικό Κεραμεικό. Την ημέρα των «Χαλκείων»
 άρχιζε επίσης από τις «Εργαστίνες» ιέρειες και η
 επίσημη ύφανση του πέπλου της Θεάς για την πομπή 
των «Παναθηναίων» (βλ. λ.). Τον 5ο αιώνα π.α.χ.χ.
 η εορτή επικεντρώθηκε αποκλειστικά στη λατρεία
 του Ηφαίστου μόνον, ενώ έναν αιώνα αργότερα 
καθιερώθηκε ως ειδική εορτή του χειρώνακτα εργάτη.
 «Χαλκεία», αυτή τη φορά όμως με τη μορφή τοξευτικών 
αγώνων, συναντάμε, σύμφωνα με τη μαρτυρία του
 Πινδάρου, και κατά τον εορτασμό των «Ηραίων» 
(βλ. λ.) του Άργους

ΠΤΏΑ, ΠΤΏΪΑ

Εορτασμοί ανά τετραετία (με γυμνικούς και μουσικούς
 αγώνες) στο Ιερό και Μαντείο του Θεού Απόλλωνος
 «Πτώου» στο όρος Πτώον της Βοιωτίας. Η προέλευση
 αυτών των αγώνων (προς τιμή του «Πτώου» 
Απόλλωνος ως πολεμικού Θεού εμποιούντος τον
 τρόμο στις καρδιές των εχθρών, αλλά και προς
 τιμή του τοπικού ήρωα Πτώου, της γειτονικής
 πόλης Ακραιφείας, υιού του Θεού Απόλλωνος και 
της Αθαμαντίδος Ζευξίππης) χάνεται στα βάθη
 της αρχαιότητας και η συνέχεια της τέλεσής τους
 (με μικρή διακοπή στα τέλη του 4ου αιώνα π.α.χ.χ.
 λόγω της καταστροφής του ιερού από τους
 Μακεδόνες) εξακριβώνεται τουλάχιστον έως τον 
2ο αιώνα μ.α.χ.χ. (επί Ηρώδου του Αττικού 101-177). 
Από τον 3ο αιώνα π.α.χ.χ. τα «Πτώα» είχαν
 προαχθεί σε επίσημες εορτές του Κοινού των
 Βοιωτών κάτω από την επιστασία των Ακραιφνείων.

ΙΟΛΑΕΙΑ

Λαμπροί εορτασμοί στη Σικελία, ιδίως στην πόλη 
Αργύριον, με θυσίες και γυμνικούς και ιππικούς
 αγώνες προς τιμή του «συμβώμου» του Ηρακλέους
ήρωα Ιολάου, με βραβείο για τους νικητές χάλκινους
 τρίποδες και στεφάνια από μυρτιά. «Ιαολάεια»
 εωρτάζονταν επίσης και στην πόλη των Θηβών προς 
τιμή επίσης του Ιολάου, που εκεί ετιμάτο αυτεξούσια
 ως τοπικός ήρωας. Από τη Θήβα, τα «Ιολάεια»
 διαδόθηκαν αργότερα στον βοιωτικό Ορχομενό,
 την Αθήνα και αλλού (η επιγραφή - ημερολόγιο
 θυσιών που ανευρέθηκε στη θέση Κουκουνάρι
 της πεδιάδας του Μαραθώνος, αναφέρει και 
τελετές υπέρ του Ιολάου στη γνωστή Τετράπολι 
της περιοχής).

ΈΡΜΑΙΑ, ΕΡΜΑΙΑ.

Αγωνιστικές εορτές σε σειρά ελληνικές πόλεις
 (Σπάρτη, Αθήνα, Πελλήνη Αχαϊας, Φενεός, Κυλλήνη,
 Δήλος, Αρκαδικές πόλεις, Τανάγρα κ.α.), με γυμνικούς
 αγώνες και λαμπαδηφορίες παίδων κι εφήβων,
 προς τιμή του Θεού Ερμού «Αγωνίου» ή «Εναγωνίου»,
προστάτη των παλαιστρών και των Γυμνασίων. Στη 
Σαλαμίνα
 περιελάμβαναν μόνο ένα αγώνισμα, το «Στάδιον»,
ενώ στην Αθήνα είχαν ως κύριο αγώνισμα τον
 δρόμο λαμπαδηφόρων. Στην Τανάγρα είχαν ως
 κύριο αγώνισμα την αρματοδρομία. Οι Ταναγραίοι 
ξεκινούσαν τα «Έρμαια» με μεγάλη πομπή που είχε
 επικεφαλής τον πιο όμορφο νέο της πόλης με ένα
 κριάρι στους ώμους («Κριοφόρος») προς τιμή του
 Θεού που η τοπική παράδοση ήθελε να έχει σώσει
 την Τανάγρα από επιδημία μετά από Επιφάνειά
 του και καθάρσια κριοφορία (Θεός Σωτήρ).

ΔΙΑΒΑΤΉΡΙΑ

Ειδικές θυσίες των Δωριέων, κατά κανόνα στο Θεό
 Δία «Αγήτορα», που η ευοίωνη ή όχι τέλεσή τους
 απεφάσιζε αν ο στρατός θα διέβαινε ή όχι τα σύνορα 
της «πατρίδος γής» για εκστρατεία. Πρωθιερείς
 των θυσιών αυτών ήσαν στη Σπάρτη οι Ηρακλείδες
 βασιλείς, που σε θετική έκβαση των θυσιών
 συναπεκόμιζαν με τελετουργικό τρόπο φωτιά
 από τον βωμό με τη βοήθεια ειδικού ιερέως, του
 λεγόμενου «Πυρφόρου», την οποία φωτιά ώφειλαν
 να μεταφέρουν τουλάχιστον έως τα σύνορα της
 πόλης και να θυσιάσουν εκεί ξανά στο Δία και την
 Αθηνά. Αν οι θυσίες αποδεικνύονταν ευοίωνες,
 ακολουθούσε μεταφορά της επιβώμιας φλόγας, 
μπροστά από όλο το στράτευμα και δίπλα στο 
«δόκανο» (δηλ. στο ιερό λάβαρο των Σπαρτιατών
 που ήταν ένα ξύλινο ανεικονικό άγαλμα των 
Διοσκούρων), μέχρι τα σύνορα των εχθρών.

ΓΑΛΑΞΙΑ

Τα λεγόμενα «Γαλάξια» εωρτάζονταν στην Αθήνα,
 σε δυστυχώς άγνωστη σήμερα ημέρα (του
 Ελαφηβολιώνος πάντως μήνα σύμφωνα με την
 άποψη του L. Deubner), προς τιμή της Θεάς Ρέας.
 Στη Θεά Μητέρα προσφερόταν σπονδή
 «γαλαξίας», πολτώδους μείγματος δηλαδή
 κριθάλευρου βρασμένου σε γάλα. Οι έφηβοι της
 αφιέρωναν χρυσές φιάλες και αντάλασσαν μεταξύ
 τους γλυκίσματα παρασκευασμένα με μέλι και
 γάλα. «Γαλάξια» εωρτάζονταν και προς τιμήν 
του Απόλλωνος «Γαλαξίου», στο περίφημο 
Ισμήνιο Ιερό των Θηβών (με ιδιαίτερη πομπή
 στη διάρκεια των εκεί «Δαφνηφορίων» βλ.λ.),
 στο Γαλάξιον της Βοιωτίας και στη Δήλο (όπου
 και ο ομώνυμος μήνας «Γαλαξιών» ταυτόχρονος
 του αθηναϊκού «Ελαφηβολιώνος»).


ΟΙ 10 ΠΙΟ ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ.


O κόσμος, όπως τον γνωρίζουμε σήμερα έχει περάσει ποικίλες αναταραχές καθ’ όλη τη διάρκεια της σύγχρονης ιστορίας του. 

ΦΙΓΟΥΡΕΣ ΧΟΡΟΥ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΕΛΙΑ.

Φιγούρες χορού για πολλά γέλια!!!
Είναι καλοί χορευτές ή τουλάχιστον προσπαθούν.Μερικές φορές όμως οι φιγούρες τους δεν είναι και τόσο επιτυχημένες

"2.000 ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΡΑΚΜΗΣ" :ΤΟ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ FOCUS ΜΕΤΑΦΡΑΣΜΕΝΟ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.


2000 χρόνια παρακμής: Το άρθρο του Focus μεταφρασμένο στα ελληνικά

2000 χρόνια παρακμής

Από κοιτίδα της Ευρώπης στην πίσω αυλή της Ευρώπης:

Η πτώση της Ελλάδας είναι χωρίς παράδειγμα. Πως συνέβη κάτι τέτοιο;

" ΣΩΣΤΕ" : Η ΝΕΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΟ FACEBOOK.


Μια νέα εφαρμογή κάνει την εμφάνισή της κάτω από τα ποστ στο Facebook. Δίπλα στις επιλογές «μου αρέσει», «σχολιάστε» και «κοινοποιείστε», προστίθεται ακόμη μία που θα δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες του κοινωνικού δικτύου να το σώζουν, ώστε να μπορούν να το διαβάσουν αργότερα.

ΤΟ "ΒΛΑΣΦΗΜΟ" ΣΩΟΥ ΚΑΙ ΟΙ PUSSY RIOT.

Magnify Image
Μετά τους Voina Art  και το περίφημο γκράφιτί τους "Dick Taken Prisoner by the FSB" στη γέφυρα Liteiny της Αγίας Πετρούπολης, που στόχο είχε τον Πούτιν, μία άλλη ρώσικη κολλεκτίβα, το κοριτσίστικο πανκ-ροκ συγκρότημα Pussy Riot, επιτέθηκε την περασμένη βδομάδα στο Ρώσο ηγεμόνα μ' ένα κοροϊδευτικό τραγούδι που διάλεξε να παίξει στη μέση της Κόκκινης Πλατείας, δύο βήματα από τον Καθεδρικό Ναό του Αγίου Βασιλείου.

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.

Magnify Image
Τραβηγμένη το 1826, θα εκτεθεί το Σεπτέμβριο στη Γερμανία
Αυτή πιστεύεται ότι είναι η παλαιότερη φωτογραφία του κόσμου. Έχει τίτλο «View From The Window At Le Gras» και τραβήχτηκε-με μια μέθοδο που ο ίδιος ονόμασε ηλιογραφία- το 1826 από τον πρωτοπόρο της φωτογραφικής τέχνης Nicéphore Niepce στο κτήμα του στη Γαλλία.

"ΗΘΙΚΟΣ ΠΑΝΙΚΟΣ".

alt
Ο όρος «ηθικός πανικός» είναι όρος της Νέας Εποχής. Προτάθηκε σε διεθνή οργανισμό (OCDE) ως βάση εξηγήσεως του φαινομένου των νεοφανών αιρέσεων, από τον Massimo Introvigne, φερόμενο ως ειδικό σε θέματα αιρέσεων, που όμως υποστηρίζει την Σαηεντόλοτζυ και υποβαθμίζει συστηματικά το πρόβλημα της παραθρησκείας.

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΛΕΥΚΟΥ ΠΥΡΓΟΥ.


Είναι ένα από πιο γνωστά κτίσματα-σύμβολα πόλεων στην Ελλάδα. Είναι μια κυλινδρική κατασκευή με ύψος 33,9 μ., περίμετρο 70 μ. και διάμετρο 22,7 μ. Έχει 6 ορόφους, που επικοινωνούν με εσωτερική σκάλα, που ελίσσεται κοχλιωτά και σε επαφή με τον εξωτερικό τοίχο.

ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ 300 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.


Εισοδηματική ενίσχυση 300 ευρώ για μαθητές δημοτικού και γυμνάσιου

Όταν το οικογενειακό εισόδημα δεν υπερβαίνει τα 3.000 ευρώ

ΠΟΤΑΜΙ ΕΓΙΝΑΝ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΣΤΗ ΚΟΖΑΝΗ.


Ποτάμι έγιναν οι δρόμοι στην Κοζάνη

Βίντεο από τη νυχτερινή καταιγίδα και δέντρο που έπεσε στη λαϊκή αγορά

ΡΕΣΙΤΑΛ MADE IN USA.


Ρεσιτάλ made in USA

Ο κόσμος τους μέσα σε δύο λεπτά

ΤΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟ ΑΥΓΟ.


Δημιούργησε συσκευή, η οποία όταν δεν βρίσκεται κάποιος σε ένα δωμάτιο «σβήνει» τις συσκευές που βρίσκονται σε λειτουργία μέσα σε αυτό χωρίς να χρησιμοποιούνται. Το «Energy Egg» (ενεργειακό αβγό), όπως το ονόμασε,  συγκεντρώνει τώρα το ενδιαφέρον μεγάλων εταιρειών.  

"ΟΧΙ. ΔΕΝ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΩ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΑΝ ΠΑΡΩ ΜΕΤΑΛΛΙΟ".


Το μετάλλιο το πήρε και φυσικά δεν κράτησε την Ελληνική σημαία. Είναι Έλληνας και δεν το κρύβει. Όπως όμως δεν κρύβει και την απογοήτευση του από την Ελλάδα και κυρίως από τους υπεύθυνους της Ελληνικής Ολυμπαικής Επιτροπής.

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...