Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

Ι.Μ Αγίου Ιλαριωνος

Ιερός Ναός Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη του χωριού.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη πλατείας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Νερόμυλος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πετροντούβαρο.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Σοκάκι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Ι.Μ Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Καταρράκτης.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Αγία Παρασκευή.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Φράγμα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

"Μπιτσκία".

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης .

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χορευτικός σύλλογος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εκκλησία - κοινότητα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άνοιξη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2014

ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ



Σε μια περιοχή της Αμερικής, πλησιάζει χειμώνας.

ΕΘΝΙΚΟΣ ΑΡΙΔΑΙΑΣ - ΑΣ ΠΡΟΜΑΧΟΙ 0 - 3


Μέτριο ποιοτικά ποδόσφαιρο παίχτηκε στο δημοτικό γήπεδο Αριδαίας, όπου ο ΑΣ ΠΡΟΜΑΧΟΙ κέρδισε τον ΕΘΝΙΚΟ ΑΡΙΔΑΙΑΣ  με σκορ 0-3.
Οι γηπεδούχοι είχαν την εδαφική υπεροχή στο πρώτο ημίωρο του αγώνα, κατά το οποίο απείλησαν τους Προμαχιώτες, χωρίς όμως να σκοράρουν.
Οι των Προμάχων, μη παίζοντας το γνωστό ποιοτικό ποδόσφαιρο που συνηθίζουν, αφυπνίστηκαν στο δεύτερο ημίχρονο και προηγήθηκαν στο 70’ με τον συνήθη ύποπτο και μόνιμο σκόρερ, Γιώργο Νάνο.
Το 0-2 σημείωσε ο αρχηγός Γιώργος Αμπάρης στο 77’, ενώ το τελικό αποτέλεσμα, έγραψε στο 84’  ο Γιώργος Νάνος.


























ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΑΛΕΞ ΑΜΠΑΡΗΣ

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΚΟΓΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΛΜΩΠΙΑΣ.



  Προς τον Πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου Νικολαϊδη Κων/νο

Κύριε Πρόεδρε επειδή στα επανειλημμένα αιτήματα, που υπέβαλα τόσο στον ίδιο τον δήμαρχο Πασόη Δημήτριο,  όσο και σε εσας,  δεν πήρα απαντήσεις σε ότι αφορά τις υπ' αριθμ. 96/1999, 239/1999, 230/2000 , 153/2001 αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου τέως δήμου Αριδαίας .

 Ρωτώ λοιπόν ,
οι αποφάσεις αυτές αφορούσαν θιγόμενες ιδιοκτησίες  ή  όπως αναφέρουν οι αποφάσεις σε ανταλλάξιμες  ;
  
  Ήταν νόμιμες οι παραχωρήσεις των δημοτικών εκτάσεων  σύμφωνα με τις ανωτέρω αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου ;
  
   Για τους λόγους αυτούς παρακαλώ να καλέσετε  στο δημοτικό συμβούλιο της Τρίτης 18-02-2014  τον νομικό σύμβουλο του δήμου προκειμένου να ενημερώσει το σώμα ,αλλά και τους δημότες Αλμωπίας του τι ακριβώς συμβαίνει με τις αποφάσεις αυτές .
  



Ακομμάτιστη
Δράση 
Ανάπτυξης 
Κατοίκων 
Αλμωπίας                                                  



 Ανδρέας Κόγιος

"ΕΛΕΝΗ".


ΕΛΕΝΗ.
Στίχοι:   Νίκος Καρβέλας
Μουσική:   Νίκος Καρβέλας
Άννα Βίσση  

Το χλωμό το προσωπάκι σου
στις φωτογραφίες μας κοιτώ, 
πόσο κουράστηκες, να φύγεις βιάστηκες.

Τα θλιμμένα τα ματάκια σου
σαν δυο σύννεφα στον ουρανό, 
πού να πηγαίνουνε, πού ταξιδεύουνε;

Ελένη, εκεί που πας κοίτα να είσαι ευτυχισμένη, 
σ’ αυτή τη γη η μοίρα σου ήταν γραμμένη
σ’ άσπρο χαρτί με ένα κίτρινο στυλό
σα δάκρυ από λεμόνι.

Θυμάμαι πόσα απογεύματα
καθόσουνα δίχως να βγάλεις τσιμουδιά, 
μόνο με κοίταζες και χαμογέλαγες.

Σου στέλνω αυτό το τραγουδάκι μου
για να σου κρατάει συντροφιά
και να μην ξεχνάς να μου χαμογελάς.



Η σημερινή ημέρα είναι αφιερωμένη στα παιδιά που δίνουν τη δική τους καθημερινή μάχη με τον καρκίνο, μία μάχη που 250.000 παιδιά παγκοσμίως καλούνται κάθε χρόνο να δώσουν.

Η Παγκόσμια Ημέρα κατά του Παιδικού Καρκίνου γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 15 Φεβρουαρίου, με πρωτοβουλία της Διεθνούς Ένωσης Γονέων με Καρκινοπαθή Παιδιά (International Confederation Of Childhood Cancer Parent Organizations - ICCCPO), με στόχο την ενημέρωση της κοινής γνώμης για τις παιδικές νεοπλασίες (καρκίνους) και την ευαισθητοποίηση του κοινωνικού συνόλου.

Σύμφωνα με τον Οργανισμό «Χάρισε Ζωή» στη χώρα μας, περίπου 300 παιδιά προσβάλλονται ετησίως από καρκίνο, συνήθως από λευχαιμία. Η ασθένεια ευθύνεται περίπου για το ένα τρίτο των καρκίνων στα παιδιά. Η λευχαιμία αναπτύσσεται στο μυελό των οστών, μια σπογγώδη ουσία που δημιουργεί τα κύτταρα του αίματος. Χάρη στην πρόοδο της ιατρικής, όμως, οι πιθανότητες ίασης έχουν βελτιωθεί σημαντικά. Γ»ια πολλά από τα παιδιά αυτά, ωστόσο, η μόνη επιλογή είναι η μεταμόσχευση μυελού των οστών. Δηλαδή, η μόνη τους ελπίδα είσαστε εσείς…

Γίνε σήμερα εθελοντής δότης μυελού των οστών. Μπορεί εσύ να είσαι ο μοναδικός συμβατός δότης και μοναδική ελπίδα για ένα παιδί (ή άλλον ασθενή) που πάσχει από λευχαιμία. Δεν απαιτεί χειρουργείο. Η δωρεά, πλέον, μπορεί να γίνει μέσω αιμοδοσίας και μόνον όταν βρεθεί συμβατός ασθενής.

Μπες στο www.xarisezoi.gr ή κάλεσε στο 2610 327730 (Δευτ.-Παρ.: 9.00-17.00) για να μάθεις πώς μπορείς κι εσύ να γίνεις εθελοντής δότης, για να γίνει η λευχαιμία παρελθόν.

Με λίγο αίμα μπορείς να σώσεις μια ζωή…», αναφέρει ο Οργανισμός.

Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΛΙΑΝΤΙΝΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥ ΣΟΛΩΝΑ.




«Το πολιτικό μήνυμα που αφήνεται να χυθεί στους ορίζοντες και τους αιθέρες από τη παρουσία της Ακρόπολης στη γη είναι η Δημοκρατία του Σόλωνα.

Προσέχετε.. όχι η Δημοκρατία του Περικλή και του Εφιάλτη. Η κατασαθρη και ιμπεριαλιστικη που οδήγησε στον εμφύλιο πόλεμο και στον αφανισμό της Αρχαίας Ελλάδας. Αλλά η Δημοκρατία του Σόλωνα. Η θαλερή, η τραχεία και η πολυδύναμη που δοκιμάστηκε στα Μηδικά. Και μέσα από τη σύγκρουση του μέτρου με την υπερβολή οδήγησε τον άνθρωπο στην ιδέα της νίκης.

Επειδή η δικαιοσύνη της πόλης του Σόλωνα τεχνουργεί την ομοιότητα των πολιτών σε βάση φυσική, δεν υπάρχει ισοκατανομή των αγαθών, ούτε εξομοίωση των ποιοτήτων, ούτε η αταξική κοινωνία. Και οι πολίτες της πόλης του Σόλωνα δεν είναι ούτε οι Ουριήλ, ούτε οι Γαβριήλ και οι άλλοι άγγελοι. Ο Σόλων, ο μεγαλύτερος ριζοσπάστης και οραματιστής, είναι συντηρητικός.

Έτσι, η ισότητα της δημοκρατίας του Σόλωνα εδράζεται απάνου στη φυσική ανισότητα των πολιτών, που παρότι ανισότητα κατά το όμοιο, (όλοι οι δάσκαλοι λόγου χάρη δεν έχουν το ίδιο ταλέντο), ωστόσο είναι ισότητα κατά το διάφορο, δάσκαλοι και πολιτικοί και μαστόροι, λόγου χάρη, είναι ίσοι απέναντι στην πόλη.

Την ισότητα των πολιτών κατά το διάφορο μέσα στην πόλη τη θεσπίζει η ίδια η ισότητα των όντων κατά το διάφορο μέσα στην φύση. Ο λόφος λόγου χάρη, έχει τον ιδικό του λόγο απέναντι στο όρος. Η κρήνη έχει την ιδική της φυσιογνωμία απέναντι στον ποταμό. Ο γαλάζιος αστέρας στέκεται άφταστος στον ουρανό, αλλά ο ταπεινός λύχνος είναι ο χρειαζούμενος στην κάμαρη.

Τέτοιας λογής και τόσο βαθύς είναι ο φυσικός λόγος που οργανώνει την ηθική τάξη στη δημοκρατία του Σόλωνα.

Οι πολίτες του Σόλωνα αγαπούσαν την πόλη τους, όπως αγαπούν χωρίς να το ξέρουν, οι μοσκιές τον Μάη, οι μέλισσες την μελισσοφωλιά, και τα κυπαρίσσια την αψηλή ησυχία τους.»


Δ. Λιαντίνης - Τα Ελληνικά, σελ. 166


ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΜΕΧΜΕΤ: "ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ;"

Nadire Mater

ΤΟΥ ΒΑΓΓΕΛΗ ΜΑΚΡΗ.

«Όλοι θέλουν να υπηρετήσουν στα δυτικά. Γιατί να πάω στον πόλεμο; Ποιος θέλει να βρεθεί μέσα στον πόλεμο;
 Οι περισσότεροι λένε «θέλω να πάω και θα πάω», αλλά δεν μπορείς να το ξέρεις, μέσα τους κρύβεται η ελπίδα ότι δεν θα πάνε. Η επίσημη ιδεολογία είναι διαφορετική από την ανεπίσημη.» λέει ένας από τους Τούρκους στρατιώτες που υπηρέτησε την θητεία του πολεμώντας τους Κούρδους αντάρτες στα νοτιοανατολικά της χώρας, στο Βιβλίο του Μεχμέτ της δημοσιογράφου Nandire Mate.
 Το «Γιατί να πάω στον πόλεμο;» είναι η κυρίαρχη ερώτηση των προφορικών μαρτυριών, των ανθρώπων που είχαν την ατυχία να υπηρετήσουν την θητεία τους στην πρώτη γραμμή του πολέμου. Ένα «Γιατί» που τελικά καθώς γυρίζεις τις σελίδες βρίσκεις την απάντηση: Γιατί ο πόλεμος είναι υπόθεση των φτωχών.
 Είναι από τις σπάνιες περιπτώσεις όπου ο λόγος δίνεται στους πραγματικούς πρωταγωνιστές του πολέμου. Στους απλούς φαντάρους που δεν έχουν λόγο, που η φωνή τους ακούγεται σαν ψίθυρος μέσα στις υστερίες των αναλυτών-δημοσιογράφων και των πολιτικών, στις φωνές του πλήθους που συγκεντρώνεται μπροστά στην τηλεόραση για να δει τις ρουκέτες να πέφτουν, στα πλήθη των ψηφιακών αρένων που χρησιμοποιούν την λέξη «πόλεμος» σαν τσίχλα.
 Ένας ψίθυρος που μετατρέπεται σε κραυγή όταν αντιλαμβάνεσαι από τις μαρτυρίες ότι το τέλος ενός πολέμου είναι η αρχή ενός άλλου, εσωτερικού πολέμου, που αφορά το άτομο που τον βίωσε. Το «μετά» είναι πάντα μια καταστροφή ακόμα και αν επιστρέψεις από το μέτωπο αρτιμελής. Διαλυμένες σχέσεις, ανεξέλεγκτος θυμός που δεν βρίσκει διέξοδο, βία, μια ζωή που μοιάζει με ύπνο διαρκείας γεμάτο με εφιάλτες.
 Οι 437 σελίδες του βιβλίου τελειώνουν με μια κοφτή γλώσσα: Την γλώσσα των αριθμών.
 Ας κλείσουμε με αυτόν τον ίλιγγο:
 500.000.000.000.000
 «Το 100%» του τουρκικού πετρελαίου εξορύσσεται στα νοτιοανατολικά.
 Η αξία του ανέρχεται σε 200 τρις τουρκικές λίρες ετησίως.»

   «Το Βιβλίο του Μεχμέτ», Nadire Mater, Εκδόσεις Κατάρτι 

Nadire Mater 

Nadire Mater  Η Nadire Mater γεννήθηκε το 1949 στο Σιόκε. Αποφοίτησε από την Ακαδημία Κοινωνικών Υπηρεσιών. Υπηρέτησε στο δημόσιο τομέα έως το 1981 και στη συνέχεια άρχισε να εργάζεται ως δημοσιογράφος.
 Από το 1991 εκπροσωπεί στην Τουρκία το Inter Press Service (ΙPS) και από το 1994 τους Δημοσιογράφους Χωρίς Σύνορα.
   Σε συνέντευξη της στο Time Out Instanbul το 2011 μίλησε για τις αντιδράσεις που υπήρξαν μετά την κυκλοφορία του βιβλίου: 
  «Στους πρώτους δυο μήνες της κυκλοφορίας του το βιβλίο είχε καλή αποδοχή. Έδωσα αρκετές συνεντεύξεις σε δημοσιογράφους τόσο στα εγχώρια όσο και στα διεθνή μέσα. Όταν άκουσα ότι η αστυνομία πήγε στο γραφείο του εκδότη μου, έδωσα μια συνέντευξη στον Stephen Kinzer από τους New York Times.
 Μετά από αυτό, αξιωματούχος του στρατού έστειλε μια επιστολή διαμαρτυρόμενος για το βιβλίο, και άνοιξε μέτωπο εναντίον μου. Έγινα σύμβολο της ελεύθερης έκφρασης για την Τουρκία. Στο δικαστήριο όλοι ήταν εκεί για να με υπερασπιστούν: Δημοσιογράφοι και ακτιβιστές των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων. Υπήρξε μια δυνατή συσπείρωση. Δεν ήξερα που θα οδηγήσει αυτή η ιστορία αλλά τελικά αθωώθηκα.
 Όταν το βιβλίο μεταφράστηκε σε διάφορες γλώσσες, οι εθνικιστικοί κύκλοι αφήνιασαν εναντίον μου. Ξεκίνησαν μια δυσφημιστική καμπάνια, διαδίδοντας φήμες ότι ήμουν πράκτορας της CIA και στην συνέχεια ο Emin Çölaşan της Hürriyet έγραψε εναντίον μου στην στήλη του για 11 συνεχόμενες ημέρες. Εκείνες τις ημέρες ανησυχούσα για την ζωή μου» 



ΠΗΓΗ...http://www.lifo.gr/

ΑΙΜΑ, ΦΟΒΟΣ ΚΑΙ ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΑ: ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΣΕ ΤΕΛΕΤΗ ΚΛΕΙΤΟΡΙΔΕΚΤΟΜΗΣ ΣΤΗΝ ΚΕΝΥΑ.

H Isina και η Nasirian της φυλής των Μασάι, μια ημέρα πριν την προγραμματισμένη κλειτοριδεκτομή
Από τον Θανάση Χαραμή

   Στις 6 Φεβρουαρίου ήταν η ετήσια Διεθνής Ημέρα Μηδενικής Ανοχής του ακρωτηριασμού των γεννητικών οργάνων. Ο ΟΗΕ επανέλαβε πόσο σημαντικό είναι το τέλος της πρακτικής που θεωρείται βάναυση παραβίαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων των κοριτσιών και των γυναικών. Οι φωτογραφίες αυτές δείχνουν πως για την επίτευξη του στόχου η διαδρομή είναι ακόμη μεγάλη.

   Τα τελευταία χρόνια το μακάβριο αυτό τελετουργικό γίνεται όλο και πιο σπάνια αλλά σε τουλάχιστον 30 χώρες της Αφρικής και της Μέσης Ανατολής εξακολουθεί να εφαρμόζεται.
 Οι έφηβες πετσοκόβονται προκειμένου να προετοιμαστούν για το γάμο τους. Η διαδικασία απαιτεί το κόψιμο ενός κομματιού της κλειτορίδας αν και συχνά καταλήγει στην αφαίρεση όλων των εξωτερικών γεννητικών οργάνων.
 Συνήθως οδηγεί σε σωρεία προβλημάτων υγείας όπως προβλήματα ούρησης, κύστεις και λοιμώξεις, σοβαρή αιμορραγία, στειρότητα ή επιπλοκές κατά τον τοκετό αργότερα.

   Ο ΟΗΕ υπολογίζει ότι πάνω από 125 εκατομμύρια κορίτσια και γυναίκες ζουν με τις συχνά τρομακτικές συνέπειες της κλειτοριδεκτομής. Η φωτογράφος Meeri Koutaniemi έγινε μάρτυρας της διαδικασίας που εφαρμόστηκε τον περασμένο Νοέμβριο στην Isina και τη Nasirian της φυλής των Μασάι στην Κένυα. Τα ονόματά τους δεν είναι πραγματικά.

   Η φωτογράφος έκανε τις πρώτες επαφές με την οικογένεια πολύ καιρό πριν την ημέρα της προγραμματισμένης κλειτοριδεκτομής ζητώντας να καταγράψει το τελετουργικό. Διαπραγματεύτηκε σκληρά προκειμένου να της επιτραπεί να παρευρεθεί και οι όροι περιελάμβαναν πως οι φωτογραφίες αυτές δεν θα δημοσιεύονταν στην πατρίδα των κοριτσιών και πως δεν θα παρουσίαζαν διαστρεβλωμένη την αλήθεια.

   Η Koutaniemi έφτασε μια ημέρα πριν από τη διαδικασία. Οι τρίχες σε όλο το σώμα των κοριτσιών ξυρίστηκαν και μετά οι έφηβες πλύθηκαν με αγελαδινό γάλα.
 Τα ζώα σφαγιάστηκαν για την γιορτή εκείνη τη νύχτα. Τα κορίτσια εμφανίστηκαν προετοιμασμένα την άλλη μέρα αλλά χωρίς κανένα ίχνος συναισθημάτων στο πρόσωπό τους. Το να κλάψουν θα σήμαινε φόβο και αδυναμία.
 Το να αντισταθούν θα σήμαινε πως απορρίπτουν το θέλημα του πατέρα τους. Και οι δύο αυτές επιλογές είναι απαγορευτικές για την κοινότητα του μικρού χωριού.

   Η φωτογράφος καταθέτει πως ο φόβος έρχεται όταν αρχίσει το τελετουργικό. Όταν στην σκοτεινή γωνιά μιας καλύβας το χέρι που κρατάει το ξυράφι χαμηλώσει ανάμεσα από τα πόδια των κοριτσιών. Όταν το πρώτο αίμα αρχίσει να τρέχει, τότε αρχίζουν οι κραυγές και τα δάκρυα. Μόλις όλα τελειώσουν τα γεννητικά όργανα των κοριτσιών θα είναι αγνώριστα.
 Δεν έχει μείνει σχεδόν τίποτα. Οι υπόλοιποι της φυλής είναι υπερήφανοι για την ολοκλήρωση ενός ακόμη τελετουργικού και που τα κορίτσια έγιναν γυναίκες.
 Είναι η παράδοση τους και είναι αποφασισμένοι να την κρατήσουν ζωντανή. Λίγο μετά κατάφερε να πάρει την ομολογία των κοριτσιών. Δεν είναι σύμφωνες με το τελετουργικό και την συνέχισή του. 

Άντρας της φυλής των Μασάι καθώς κατευθύνεται προς το χωράφι για να βοηθήσει τους υπόλοιπους να μεταφέρουν τα σφαγμένα ζώα
Άντρας της φυλής των Μασάι καθώς κατευθύνεται προς το χωράφι για να βοηθήσει τους υπόλοιπους να μεταφέρουν τα σφαγμένα ζώα 

Οι γυναίκες της φυλής ξεφλουδίζουν πατάτες για την προετοιμασία του γεύματος που θα ακολουθήσει του τελετουργικού
Οι γυναίκες της φυλής ξεφλουδίζουν πατάτες για την προετοιμασία του γεύματος που θα ακολουθήσει του τελετουργικού 

Δύο μικρά παιδιά κουβαλούν κλαδιά που θα χρειαστούν για το τελετουργικό
Δύο μικρά παιδιά κουβαλούν κλαδιά που θα χρειαστούν για το τελετουργικό 

Τα παρθένα κορίτσια και αγόρια της φυλής θα ξυριστούν με γάλα και λεπίδες από ξυραφάκαι
Τα παρθένα κορίτσια και αγόρια της φυλής θα ξυριστούν με γάλα και λεπίδες από ξυραφάκια

Ο αδερφός της Nasirian, Sanke που θα ξυριστεί επίσης από τη μητέρα του
Ο αδερφός της Nasirian, Sanke που θα ξυριστεί επίσης από τη μητέρα του 

Η Νasirian παραμένει αμίλητη  και ακίνητη στο σπίτι της ενώ μόλις της έχουν ξυρίσει το κεφάλι
Η Νasirian παραμένει αμίλητη και ακίνητη στο σπίτι της ενώ μόλις της έχουν ξυρίσει το κεφάλι 

Το ξυράφι που θα χρησιμοποιηθεί για την κλειτοριδεκτομή της Irina
Το ξυράφι που θα χρησιμοποιηθεί για την κλειτοριδεκτομή της Irina 

Η Nasirian αρχίζει να κλαίει με το που αρχίζει το τελετουργικό
Η Nasirian αρχίζει να κλαίει με το που αρχίζει το τελετουργικό 

Μια γυναίκα της φυλής συγκρατεί το χέρι της Νasirian καθώς η ίδια αρχίζει να πονάει φρικτά
Μια γυναίκα της φυλής συγκρατεί το χέρι της Νasirian καθώς η ίδια αρχίζει να πονάει φρικτά 

H Irina ουρλιάζει από τον πόνο
H Irina ουρλιάζει από τον πόνο 

Η Νasirian προσπαθεί να ξεκουραστεί λίγο μετά την κλειτοριδεκτομή της. Θα παραμείνει στο κρεβάτι για τουλάχιστον 4 εβδομάδες τρώγοντας κρέας και πίνοντας αίμα ζώων για να ανακτήσει δυνάμεις
Η Νasirian προσπαθεί να ξεκουραστεί λίγο μετά την κλειτοριδεκτομή της. Θα παραμείνει στο κρεβάτι για τουλάχιστον 4 εβδομάδες τρώγοντας κρέας και πίνοντας αίμα ζώων για να ανακτήσει δυνάμεις 



ΠΗΓΗ...http://www.lifo.gr/

ΘΕΡΙΖΕΙ Η ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΣΕ ΝΕΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ. ΤΙ ΤΗΝ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΤΑ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ.

Θερίζει η κατάθλιψη σε νέους και παιδιά -Τι την προκαλεί και ποια συμπτώματα κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου

Μπορεί παλαιότερα η κατάθλιψη να αποτελούσε θέμα ταμπού, ωστόσο η κατακόρυφη αύξηση της ψυχικής διαταραχής που εμφανίζεται πλέον και σε παιδιά 10 ετών φέρνει το θέμα στο προσκήνιο.

Σύμφωνα με το onmed, περίπου 10% των παιδιών σχολικής ηλικίας έχει εκδηλώσει συμπτώματα ψυχικής νόσου και η η αιτία είναι το «τοξικό περιβάλλον» του διαδικτύου, το οποίο πυροδοτεί τον εκφοβισμό, καθώς και άλλες πιέσεις της σύγχρονης ζωής, οι οποίες καλλιεργούν το άγχος.

Συνολικά 4.391 παιδιά ηλικίας 10 ετών και κάτω έχουν λάβει θεραπεία για την κατάθλιψη, το άγχος ή το στρες την τελευταία πενταετία σε δύο από τα μεγαλύτερα Κέντρα Ψυχικής Υγείας της Βρετανίας. Τα δύο αυτά κέντρα αντιπροσωπεύουν μία μόνο μερίδα του πληθυσμού. Επομένως, ο πραγματικός αριθμός των παιδιών που αντιμετωπίζουν τέτοιου είδους προβλήματα είναι πολύ μεγαλύτερος.

Η έλλειψη κινήτρων και η αποχή από ευχάριστες δραστηριότητες οδηγούν το άτομο στην απομόνωση και επηρεάζουν κάθε πτυχή της καθημερινότητας και των διαπροσωπικών σχέσεων. Τα καταθλιπτικά συμπτώματα ποικίλλουν σε κάθε άτομο και μπορεί να εκδηλώνονται με πιο ήπια ή σοβαρή μορφή. Δείτε ποιες είναι οι 10 βασικές ενδείξεις που υποδεικνύουν καταθλιπτικές τάσεις:

1. Υπερβολικός ύπνος ή αϋπνία
2. Έλλειψη φόβου απέναντι στο θάνατο και τάσεις αυτοκτονίας
3. Κακή διατροφή
4. Απώλεια ενδιαφέροντος για τη ζωή
5. Μειωμένα επίπεδα ενέργειας
6. Επίμονη θλίψη
7. Αίσθημα απελπισίας
8. Συχνό κλάμα
9. Δυσκολία συγκέντρωσης και λήψης αποφάσεων
10. Επίμονος σωματικός πόνος που δεν αντιμετωπίζεται με τα φάρμακα



SEXTASY : Η ΝΕΑ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ΜΟΔΑ.

Sextasy: Τι είναι η νέα θανατηφόρα μόδα

Η νέα άκρως επικίνδυνη μόδα που σαρώνει σε Αυστραλία και ΗΠΑ ονομάζεται sextasy και δεν είναι τίποτα παραπάνω από την ταυτόχρονη λήψη χαπιών Βιάγκρα και έκσταση. Οι συνέπειες αυτής της μόδας, όπως προειδοποιούν οι γιατροί είναι όχι απλά καταστροφικές αλλά θανατηφόρες.

Σύμφωνα με τη Daily Mail 30ρηδες για να νιώσουν τη μέγιστη απόλαυση λαμβάνουν μαζί έκσταση και Βιάγκρα. κάτι το οποίο μπορεί να προκαλέσει το επονομαζόμενο «σύνδρομο της σεροτονίνης».

Η σεροτονίνη είναι μια χημική ουσία που παράγεται από τον οργανισμό και επιτρέπει στα κύτταρα του εγκεφάλου και σε άλλα του νευρικού συστήματος να επικοινωνούν μεταξύ τους. Μικρή έκκριση σεροτονίνης, μπορεί να οδηγήσει σε κατάθλιψη, αλλά σε πάρα πολύ μεγάλη ποσότητα, μπορεί να οδηγήσει σε υπερβολική δραστηριότητα των νευρικών κυττάρων, προκαλώντας το «σύνδρομο σεροτονίνης», το οποίο μπορεί να οδηγήσει ακόμη και σε κώμα.




ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΟ "i" ΣΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ iMAC, iPOD, iPAD, ΚΑΙ iPHONE ;

Τι σημαίνει το γράμμα «i» στα προϊόντα iMac, iPod, iPad, iPhone και εσχάτως iWatch

Κάποτε, στην Ελλάδα, τα προϊόντα της Apple τα συναντούσε κανείς σπάνια: σε κάποιο στούντιο φωτογράφου ή γραφείο designer. Σήμερα, απεναντίας, η πετυχημένη εμπορική επωνυμία συναντάται παντού, με τις κωδικές ονομασίες των προϊόντων της να κατακλύζουν τις μνήμες του καταναλωτικού κοινού.
Παρά το γεγονός, όμως, ότι τα περιβάλλοντά μας κυριαρχούνται από προϊόντα iMac, iPod, iPad και iPhone, ελάχιστοι γνωρίζουν τι ακριβώς σημαίνει αυτό το παγκοσμίως διάσημο γραμματάκι: το «i».
Να, λοιπόν, πώς έχει η ιστορία, σύμφωνα με το digitallife.gr:
Σωτήριον έτος 1997: χρονιά κατά την οποία ο Steve Jobs επιστρέφει στην Apple από την NeXT Computers με το όραμα να αναδιαρθρώσει την εταιρεία που κινδυνεύει μέσα στο επόμενο εξάμηνο να πτωχεύσει. Γι' αυτό το λόγο, αποφασίζει να σταματήσει όλα τα υπόλοιπα προϊόντα της εταιρείας, εκτός των PowerPC και των Mac, και να ρίξει το βάρος σε ένα από αυτά.
Η πλάστιγγα έγειρε προς την πλευρά των Mac. Για πρώτη φορά ένας προσωπικός υπολογιστής θα διέθετε USB και (σκάνδαλο για την εποχή) ΔΕΝ θα είχε Floppy Drive. Ακόμα «χειρότερα»; Ο χρήστης αυτού του νέου υπολογιστή, δεν θα μπορούσε να τον αποσυναρμολογήσει και να τον αναβαθμίσει. Θα παρέμενε όπως είναι, ενάντια στις παραινέσεις των μηχανικών της εταιρείας, όπως ο Wozniak, που πίστευαν σε ένα προϊόν που θα έδινε εναλλακτικές στου χρήστες του. Ο Jobs διαφωνούσε. Και πίστευε πως αυτό το απίθανο, νέο προϊόν, θα έπρεπε να διατίθεται σε απίθανα χρώματα και στο κέντρο του, να βρίσκεται μόνο το CD-Rom drive.
Με τόσες καινοτομίες μαζεμένες σε ένα προϊόν, ο Jobs έλεγε δικαίως πως, «χρειάζεται ένα τέλειο όνομα. Ποντάρουμε μία ολόκληρη εταιρεία σε αυτό». Καθοδηγώντας το δημιουργικό τμήμα, έφτιαξε μία λίστα με πιθανά ονόματα και κατέληξε ότι το ιδανικό όνομα γι αυτό το νέο προϊόν, θα ήταν το MacMan! Ευτυχώς μαζί με τον Jobs, είχε έρθει από τη NeXT και ο Ken Segall, υπεύθυνος δημιουργικού και για πάρα πολλά χρόνια σύμβουλος της Apple μετέπειτα. Ο Segall και η ομάδα του, όταν άκουσαν το MacMan «φρίκαραν». Θύμιζε το PacMan, δηλαδή ένα παιχνίδι. Ο Jobs υποστήριζε ότι θύμιζε το Walkman και η Apple θα μπορούσε να επωφεληθεί από τις καλές πρακτικές μίας τόσο επιτυχημένης (τότε) εταιρείας όπως η Sony. Ο Segall διαφωνούσε. Έτσι έπρεπε να πείσει τον Jobs για κάτι διαφορετικό.
Ο Segall επέστρεψε στις συναντήσεις με τις ομάδες δημιουργικού και τον Jobs με 5 προτάσεις, η 5η από της οποίες ήταν το όνομα iMac.
«Είναι ένας Mac με όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που κάνουν ένα Mac. Αλλά το πιο βασικό του στοιχείο είναι πως μπορεί να σε συνδέσει στο Internet μέσα σε 10 λεπτά, ακόμα κι αν δεν έχεις χρησιμοποιήσει ποτέ πριν υπολογιστή».
Οι επιτελείς και Jobs λάτρεψαν το νέο όνομα. iMac. Ήταν απλό, ήταν σαφές και το i, εκτός από την λέξη Internet, ήταν και συντόμευση κι άλλων λέξεων που ήθελαν να «φορτώσουν» στα προϊόντα Apple: imagination, individuality...
Τα υπόλοιπα ανήκουν στην ιστορία...




ΠΗΓΗ...http://www.iefimerida.gr/

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΕΙ Η ΣΚΟΥΦΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΛΑΟΥ.

Απίστευτος διαδραστικός χάρτης -Αποκαλύπτει από που κρατάει η σκούφια κάθε λαού
Τον πρώτο διαδραστικό χάρτη της ανθρώπινης γενετικής ιστορίας δημιούργησαν επιστήμονες, καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι το ανθρώπινο DNA «κουβαλά» ένα ολόκληρο ιστορικό αρχείο, το οποίο παρέχει δεδομένα από το πώς το γενετικό υλικό έχει αναμειχθεί με το πέρασμα στων χρόνων.

Ο πρώτος διαδραστικός χάρτης της ανθρώπινης γενετικής ιστορίας είναι γεγονός. Δημιούργημα Βρετανών και Γερμανών επιστημόνων δείχνει από που... κρατάει η σκούφια μας. Ο χάρτης δημιουργήθηκε αφού οι επιστήμονες κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι το ανθρώπινο DNA κουβαλά ένα ολόκληρο ιστορικό αρχείο, δηλαδή δεδομένα για το πώς το γενετικό υλικό έχει αναμειχθεί με το πέρασμα των χρόνων.

Ο διαδραστικός χάρτης καλύπτει μια περίοδο 4.000 ετών και φέρνει στο φως το αέναο και πολύπλοκο γενετικό «ανακάτεμα» ανάμεσα στους πληθυσμούς της Ευρώπης, της Αφρικής, της Ασίας και της Αμερικής και δημιουργήθηκε αφού οι επιστήμονες συνέκρινα την ανάλυση του DNA 1.490 ανθρώπων από 95 πληθυσμούς παγκοσμίως.

«Το DNA έχει πράγματι τη δύναμη να λέει ιστορίες και να αποκαλύπτει λεπτομέρειες από το παρελθόν της ανθρωπότητας», εξηγεί ο ερευνητής Δρ Σάιμον Μάγιερς του Κέντρου Ανθρώπινης Γενετικής του Ινστιτούτου Wellcome, το οποίο χρηματοδότησε την έρευνα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι από τη συγκεκριμένη επιστημονική έρευνα που κατέληξε στη δημιουργία του συγκεκριμένου επιστημονικού χάρτης βρέθηδαν δεδομένα τα οποία δεν είναι καν καταγεγραμμένα στην ιστορία, όπως η ανάμειξη Ευρωπαίων και Κινέζων τον 13ο αιώνα μ. Χ.

Σύμφωνα με τον Δρ Μέγιερς, «το DNA του λαού των Του στη σύγχρονη Κίνα δείχνει ότι περίπου στο 1.200 μ.Χ. ευρωπαίοι παρόμοιοι με τους σύγχρονους έλληνες αναμίχθηκαν (γενετικά) με ένα κατά τα άλλα κινεζικό πληθυσμό. Πιθανώς, η προέλευση αυτού του ευρωπαϊκού DNA είναι έμποροι που ταξίδευαν στον γειτονικό Δρόμο του Μεταξιού».

Πατήστε ΕΔΩ  για να τον εξερευνήσετε:







ΠΗΓΗ...http://www.iefimerida.gr/

ΝΕΡΑΤΗ ΜΥΖΗΘΡΟΠΙΤΑ: Η ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΚΡΗΤΙΚΗ ΠΙΤΑ ΤΗΓΑΝΙΟΥ.

Νεράτη Μυζηθρόπιτα! Η παραδοσιακή κρητική πίτα τηγανιού...
 Μυζηθρόπιτα, γιατί είναι πίτα με μυζήθρα, για την ακρίβεια ξινομυζήθρα. Νεράτη, όμως, γιατί;
Γιατί είναι αναλυτή η ζύμη της, υγρή και την απλώνουμε με βρεγμένα χέρια μέσα στο τηγάνι. Απίστευτο ακούγεται κι όμως γίνεται από μαστόρισσες μαγείρισσες. Τις κάνουν με μεγάλη ευκολία, πολύ γρήγορα και μάλιστα τις έχουν βάλει στο μενού των τοπικών εστιατορίων στην Κρήτη.

Οι σφακιανές πίτες πρέπει να είναι έτοιμες από πριν. Κανένα εστιατόριο δεν φτιάχνει σε ώρα σερβιρίσματος σφακιανόπιτες. Νεράτες μυζηθρόπιτες, όμως, φτιάχνει επιτόπου. Βέβαια, πρέπει να έχει έτοιμο το ζυμάρι, το οποίο είναι σαν πυκνός χυλός (1η φωτογραφία στο τέλος) και το οποίο πρέπει να μείνει τουλάχιστον 6 ώρες για να ωριμάσει και να δέσει. Το πλάσιμο και το ψήσιμο γίνεται επιτόπου.

Σε κάποιες συνταγές έχω δει να βάζουν λίγη μαγιά στο ζυμάρι. Η συνταγή που σας δίνω είναι χωρίς μαγιά, γι'αυτό θέλει τόσες ώρες για να αποκτήσει συνοχή και μικρές φουσκαλίτσες η ζύμη.

Η μαστόρισσα μαγείρισσα είναι η Πηνελόπη Σταυρακάκη, στον Κρούστα Λασιθίου, η οποία ετοιμάζει για το εστιατόριό τους τα πιο τρυφερά σπιτικά λαζάνια με ξερό ανθότυρο που έχω φάει και τυλίγει τους πιο κομψούς κολοκυθοανθούς σε όλη την Κρήτη. Με έμαθε κι εμένα και σας το μετέφερα στη συνταγή Γεμιστοί κολοκυθοανθοί και αμπελόφυλλα - τα κρητικά ντολμαδάκια.

Τα δικά της χεράκια είναι στις φωτογραφίες και την ευχαριστώ πολύ που μας άφησε να μπούμε στην κουζίνα της και να πάρουμε φωτογραφίες σε ώρα σερβιρίσματος του εστιατορίου. Αν είστε ή πάτε στο Λασίθι, βάλτε στο πρόγραμμά σας να ανεβείτε μέχρι τον Κρούστα. Είναι το χωριό μετά την Κριτσά, ανεβαίνοντας στο βουνό. Αναζητείστε το εστιατόριο του Σταυρακάκη και στείλτε του χαιρετίσματα από μένα. Έτσι κι αλλιώς, θα φάτε καλά!

Υλικά :

  • 500γρ αλεύρι σκληρό
  • 1 κουταλάκι αλάτι
  • 3 κουταλιές σούπας λάδι
  • 1 και 1/2 κούπα νερό χλιαρό (ίσως και λίγο ακόμα)
  • 500γρ ξινομυζήθρα
Εκτέλεση:
  1. Σε ένα μεγάλο τάπερ, κάνω μαλακή ζύμη ενώνοντας αλεύρι, αλάτι, λάδι και το νερό. Ζυμώνω καλά. Η ζύμη κολλά στα χέρια. Αφαιρώ τη ζύμη από τα χέρια μου, κλείνω με καπάκι για να μην ξεραθεί η επιφάνεια και βάζω στο ψυγείο για τουλάχιστον 6 ώρες.
  2. Η ζύμη θα έχει αποκτήσει μικρές φυσαλίδες και θα έχει φουσκώσει, έστω κι αν δεν έχουμε βάλει μαγιά.
  3. Βάζουμε το μπολ με τη ζύμη, το μπολ με την ξινομυζήθρα και ένα μπολ με νερό βρύσης στη σειρά στον πάγκο. Βάζουμε αντικολλητικό τηγάνι με λίγο λάδι (1 κουταλιά σούπας) να ζεσταθεί.
  4. Βρέχουμε τα χέρια μας, κόβουμε ένα κομμάτι ζύμης, το πλαταίνουμε στο χέρι μας, βάζουμε λίγο τυρί, το διπλώνουμε -βρέχοντας ξανά τα χέρια μας- να κλείσει και το βάζουμε στο τηγάνι. Κάνουμε το χέρι μπουνιά, το βουτάμε στο νερό και γρήγορα πιέζουμε την πίτα να απλωθεί από το κέντρο προς τα έξω. Δεν είναι επικίνδυνο, όσο κι αν ακούγεται έτσι. Το κάνουν αιώνες τώρα στην Κρήτη. Μπορούμε να συνεχίσουμε κι εμείς την παράδοση.
  5. Η πίτα ψήνεται από την κάτω πλευρά και η μαλακή, υγρή ζύμη ξεροψήνεται και τραγανίζει. Αυτή η πίτα θέλει μόνο μια φορά γύρισμα από την άλλη πλευρά (η σφακιανόπιτα θέλει πολλές φορές γύρισμα).
  6. Σερβίρεται κι αυτή με καλό κρητικό μέλι και παγωμένη ρακή. Είναι πιο ψαχνωμένη από τη σφακιανόπιτα, τρυφερή μέσα και τραγανή απέξω.



ΠΗΓΗ...http://www.briefingnews.gr/

ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΛΛΗΣΟΥΝ ΜΙΚΡΟΒΙΑ - ΑΛΗΘΙΝΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ.



Τα κουταλάκια και η λαβίδα!

Υπάρχουν χριστιανοί που φοβούνται να μεταλάβουν για να μην κολλήσουν μικρόβια!

Αν ηταν έτσι, δεν θα ζούσε κανένας απο τους ιερείς, επειδή στο τέλος καταλύουν το περιεχόμενο του Αγίου Ποτηρίου, από το οποίο κοινωνούν συχνά εκατοντάδες πιστοί με ποικίλες αρρώστιες. Κι όμως, κανένας ιερέας δεν έπαθε ποτέ τίποτα. Το Σώμα και το Αίμα του Κυρίου ειναι "πύρ καταναλίσκον".

Ένα από τα πολλά περιστατικά που αποδεικνύουν περίτρανα την αλήθεια αυτή ειναι και το ακόλουθο:

Όταν ο Μητροπολίτης Χίου Παντελεήμων Φωστίνης (+1962) ήταν ιεροκήρυκας Αττικής, πήγε κάποτε να λειτουργήσει στο φθισιατρείο (σ.σ. λεπροκομείο) της "Σωτηρίας". Εκεί του έφεραν οι νοσοκόμοι μια μεγάλη πιατέλα με πολλά κουταλάκια.

- Τι τα φέρατε αυτά; τους ρώτησε.

- Μας είπαν οι γιατροί να κοινωνήσετε με αυτά τους ασθενείς, αρχίζοντας από τους πιό ελαφρά και προχωρώντας στούς πιό βαριά.

- Δεν χρειάζονται αυτά, απάντησε με πίστη ο ιερέας. Έχω την Αγία Λαβίδα.

Πραγματικά, στη Θεία Λειτουργία κοινώνησε κανονικά τους ασθενείς και ύστερα πλησίασε την Ωραία Πύλη για να καταλύσει. Το έκανε αυτό για να τον βλέπουν όλοι, και να μάθουν οι γιατροί ότι η Θεία Κοινωνία ειναι φωτιά που καίει τα πάντα. 





ΠΗΓΗ...http://www.agioritikovima.gr/

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...