Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

Ι.Μ Αγίου Ιλαριωνος

Ιερός Ναός Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη του χωριού.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη πλατείας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Νερόμυλος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πετροντούβαρο.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Σοκάκι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Ι.Μ Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Καταρράκτης.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Αγία Παρασκευή.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Φράγμα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

"Μπιτσκία".

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης .

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χορευτικός σύλλογος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εκκλησία - κοινότητα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άνοιξη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

Τρίτη 27 Αυγούστου 2013

ΚΑΠΝΟΙ ΣΕ ΠΡΟΜΑΧΟΥΣ ΚΑΙ ΛΥΚΟΣΤΟΜΟ ΑΠΟ ΦΩΤΙΑ ΣΤΗ FYROM.


Γέμισε καπνούς το απόγευμα της Τρίτης το Λυκόστομο, μετά το ξαφνικό μπουρίνι  και τον δυνατό αέρα που φύσηξε.
Το φαινόμενο παρατηρήθηκε και στους Προμάχους σε μικρότερη έκταση, αλλά ήταν αισθητή η μυρωδιά του καπνού.
 Κατά πάσα πιθανότητα πρόκειται για καπνούς, που μετέφερε ο αέρας από την περιοχή της περιοχής του Πρίλεπ της FYROM, όπου μαίνονται δύο πυρκαγιές, στο ύψος του Άνω Λουτρκίου και πολύ μέσα από τα σύνορα με την γείτονα χώρα.


Με πληροφορίες από http://aridaia-gegonota.blogspot.gr

Ο ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΚΡΟΛΙΜΝΗΣ ΣΤΟ "ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΑΝΤΑΜΩΜΑ 2013".

Σας παρουσιάζουμε τον πολιτιστικό σύλλογο Ακρολίμνης, που θα συμμετάσχει στις εκδηλώσεις του Σαββατοκύριακου στους Προμάχους.
Επωνυμία: Πολιτιστικός Σύλλογος Ακρολίμνης
μέλος του Διεθνούς Συμβουλίου χορού της UNESCO

Σύντομο βιογραφικό

 Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Ακρολίμνης ιδρύθηκε το 1985 απενεργοποιήθηκε όμως τον ίδιο χρόνο. Το 2006 ενεργοποιήθηκε ο ήδη υπάρχων σύλλογος. Μικτός σύλλογος έχει στο δυναμικό του 100 περίπου χορευτές και λειτουργούν 4 τμήματα.
 Σκοπός του είναι η διάδοση και η διάσωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Βοηθάει ανθρώπους που έχουν πραγματικά ανάγκη. Έχει δημιουργήσει τράπεζα αίματος, τμήμα ζωγραφικής, ήταν αρωγός των πυρόπληκτων της Πελοπονήσου. 
Τα χορευτικά τμήματα έχουν πάρει μέρος : σε παιδικά φεστιβάλ όπως τα Φιλίππεια και το μεγάλο τμήμα χόρεψε στην Παγκόσμια ημέρα χορού, στο Παγκόσμιο συνέδριο και για τρεις συνεχής χρονιές παίρνει μέρος στο κρατικό θέατρο της Δόρα Στράτου με τελευταία παρουσία του τον Ιούνιο για τα 60 χρόνια από την ίδρυση του Θεάτρου.
 Έχει καλεστεί από πολλά σωματεία του εξωτερικού και συμβάλει στον αγώνα για την Ελληνικότητα της Μακεδονίας.

Στο "πολιτιστικό αντάμωμα" των Προμάχων θα  μας παρουσιάσουν χορούς από την Μακεδονία, η φορεσιά του συλλόγου είναι από την Επισκοπή Ναούσης και οι χοροί που θα χορέψουν  είναι:

1) ΜΠΑΙΤΟΥΣΚΙΝΟ
2) ΓΚΑΙΝΤΑ ΝΑΣΤΡΙΤΖΙΝΙ
3) ΣΤΑΝΓΚΕΝΑ
4) ΟΤΦΟΡΕ ΛΈΝΟ - ΧΑΣΑΠΙΚΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
5) ΜΠΑΙΡΑΤΣΕ
6) ΤΙΚΦΕΣΚΙΝΟ
7) ΜΟΥΛΑΕΒΟ

Πρόεδρος: κυρία Υφαντίδου Άννα
Χοροδιδάσκαλος: Γιάννης Μίγκας



ΑΥΛΟΚΟΛΑΚΕΣ.

Αυλοκόλακες. του Άρη Χατζηστεφάνου
Από τις αυλές των αυτοκρατόρων μέχρι τα πάρτι εφοπλιστών, καραβιές φιλοσόφων, συγγραφέων και καλλιτεχνών προσέφεραν τις υπηρεσίες τους στην εκάστοτε εξουσία.
Και τι φρικτή η μέρα που ενδίδεις,
(η μέρα που αφέθηκες κ’ ενδίδεις),
και φεύγεις οδοιπόρος για τα Σούσα,
και πηαίνεις στον μονάρχην Aρταξέρξη
που ευνοϊκά σε βάζει στην αυλή του
Κωνσταντίνος Καβάφης – «Η Σατραπεία»

«Μου προκαλεί φρίκη ο Βολταίρος με την Αικατερίνη του», έγραψε κάποτε ο Βρετανός συγγραφέας Οράτιος Γουόλπολ, βλέποντας ένα από τα μεγαλύτερα πνεύματα του 18ου αιώνα να μετατρέπεται σε γλοιώδη υμνητή μιας ξένης αυτοκράτειρας.

Στο πέρασμα της Ιστορίας εκατοντάδες μιμητές του Βολταίρου θα αναζητήσουν προστασία αλλά και πλούτη στους πιο αιμοσταγείς ηγεμόνες. Στο βιβλίο του «Διανοούμενοι και καλλιτέχνες, ευτελείς δούλοι της εξουσίας» ο Κυριάκος Σιμόπουλος αναζητά τους πρώτους «εξωνημένους» φιλόσοφους, ποιητές και ρήτορες στον 4ο π.Χ. αιώνα.

Ο Ξενοφώντας υμνεί στα έργα του τον σατράπη Κύρο και αργότερα το σπαρτιάτικο καθεστώς, που θα του προσφέρουν πλούτη όταν αυτός απαρνείται μετά βδελυγμίας το δημοκρατικό πολίτευμα της Αρχαίας Αθήνας. Οι Αθηναίοι τον εξοστρακίζουν, αλλά ο Ξενοφώντας ζει ευτυχισμένος στην πολυτελή έπαυλη που του προσφέρουν οι Λακεδαιμόνιοι στη Σκιλλούντα της Ηλιδος.

Τον τίτλο του αυλοκόλακα αποδίδει ο Σιμόπουλος και στον Πίνδαρο, τον υμνητή τυράννων όπως ο Ιέρωνας, ο Θήρωνας και ο Αρκεσίλαος. Ο Πλάτωνας, από την πλευρά του, μέσα στο ογκωδέστατο έργο του δεν θα αφιερώσει ούτε μια γραμμή για να καταδικάσει το αιμοσταγές καθεστώς των Τριάκοντα Τυράννων – ίσως γιατί σε αυτό συμμετέχουν και συγγενείς του, όπως ο Χαρμίδης και ο Κριτίας, που του ανοίγουν διάπλατα τις πόρτες της εξουσίας. Αργότερα θα βρεθεί στις αυλές τυράννων, όπως ο Διόνυσος Α’ των Συρακουσών, οι οποίοι μάλιστα στέλνουν τριήρεις για τη μεταφορά του και φροντίζουν να τον γεμίσουν με πλούτη για την προσφορά του ως… οργανικού διανοούμενου.

Χειρότερος όλων όμως, σύμφωνα πάντα με τον Κ. Σιμόπουλο, ο Ισοκράτης εκφράζει με κάθε ευκαιρία την απέχθειά του για τη δημοκρατία και εξυμνεί τους τυράννους των Συρακουσών, των Φερών και της Κύπρου πριν καταλήξει στην αυλή του βασιλιά Φιλίππου, τον οποίο καλεί μέσα από τα έργα του να καθυποτάξει με τη βία ολόκληρο τον Ελληνισμό.

Αποτελεί πάντως παράδοξο ότι στη σύγχρονη Ελλάδα οι επίγονοι του Ισοκράτη έφτασαν στο σημείο να παραφράσουν το -ούτως ή άλλως αντιδημοκρατικό- έργο του για να επιτεθούν εκ νέου στη δημοκρατία, όταν ένιωσαν ότι η εξέγερση του Δεκέμβρη του 2008 απειλούσε την εξουσία τους (βλ. «Ελεύθερος Τύπος»).

Οι αυλοκόλακες της Αρχαίας Ελλάδας θα βρουν «άξιους» συνεχιστές στα χρόνια της Ρωμαϊκής αλλά και της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας. Με εντολή του αυτοκράτορα Αύγουστου οι μεγιστάνες Μεσσάλας και Μαικήνας αναλαμβάνουν αυτό που θα κάνουν αιώνες αργότερα οι κρατικές και κομματικές επιδοτήσεις: να διαφθείρουν με χρήματα και δόξα μια ολόκληρη γενιά διανοουμένων (όπως ο Βιργίλιος, ο Οράτιος και ο Προπέρτιος) οι οποίοι μετατρέπονται στους πιο πιστούς υπηρέτες του συστήματος.

Αρκετούς αιώνες αργότερα η Μεγάλη Αικατερίνη θα επαναλάβει την πρακτική του Αύγουστου αναθέτοντας στον πράκτορά της, Πικτέ, να «στρατολογήσει στην αυλή της τον Βολταίρο, που δέχεται ανερυθρίαστα τις τιμές, αλλά και τους Ντιντερό και Νταλαμπέρ που υποκύπτουν ύστερα από μερικές ενστάσεις. Ο Βολταίρος θα χάσει σύντομα κάθε αίσθηση του μέτρου γράφοντας στίχους που θα του ανοίξουν διάπλατα τις πύλες της ρωσικής αυτοκρατορικής αυλής: «Ω Κατερίνα! Ευτυχισμένος όποιος σ’ ακούει! Ν’ αρέσεις και να βασιλεύεις, αυτό είναι το ταλέντο σου».

Η πολιτική της μεγάλης Αικατερίνης φαντάζει σαν προπομπός της πρακτικής των σημερινών πρεσβειών, που στρατολογούν διανοουμένους και δημοσιογράφους και (ανάλογα με την ισχύ της χώρας που εκπροσωπούν) τους «φυτεύουν» στα μεγαλύτερα μέσα ενημέρωσης.

Δεν είναι όμως μόνον οι φιλόσοφοι και οι συγγραφείς που υποτάσσουν τις πένες τους στον εκάστοτε ηγεμόνα. Τον 16ο και τον 17ο αιώνα ο Ρούμπενς και ο Βαν Ντάικ ωραιοποιούν με τη ζωγραφική τους την αριστοκρατία και τους βασιλείς της εποχής τους. Το έργο τους θα συνεχίσουν στον 20ό αιώνα καλλιτέχνες όπως ο Ελτον Τζον, που απολαμβάνει τη θαλπωρή του Μπάκιγχαμ, αλλά και ο Μπόνο των U2, ο οποίος γίνεται ομοκρέβατος των ισχυρότερων προέδρων και πρωθυπουργών του πλανήτη.

Αρκετοί αναλυτές και ιστορικοί, πάντως, θα υποστηρίξουν ότι δεν μπορούμε να κρίνουμε τους αυλοκόλακες του παρελθόντος, αποκομμένους από το ιστορικό τους πλαίσιο, καθώς η προσκόλλησή τους στην αυλή κάποιου ηγεμόνα αποτελούσε όρο επιβίωσης.

Θα μπορούσαν άραγε να το πουν αυτό για τον Ευριπίδη που έλεγε ότι «χειρότερο από τον τύραννο δεν υπάρχει στην πόλη», τον Μένανδρο που υποστήριζε ότι είναι «τρισάθλιοι όσοι ζητούν να είναι των άλλων τύραννοι» ή τον Αίσωπο που παρομοίαζε τους τυράννους με τα γουρούνια; Και αργότερα, στον 20ό αιώνα, θα μπορούσαν μήπως να το πουν για τους διανοουμένους και τους καλλιτέχνες της Αμερικής του Μακάρθι ή της Ρωσίας του Στάλιν που θυσίασαν την καριέρα τους ή και τη ζωή τους αρνούμενοι να στηρίξουν ένα αυταρχικό καθεστώς;

Σε κάθε εποχή, βλέπετε, υπήρχε ένας Προμηθέας δίπλα στον πιο αηδιαστικό αυλοκόλακα. Καθείς εφ’ ω ετάχθη.

Άρης Χατζηστεφάνου - Εφημερίδα των Συντακτών


ΓΙΑΤΙ Ο ΤΑΦΟΣ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΜΦΙΠΟΛΗ.

Γιατί ο τάφος του Μεγάλου Αλεξάνδρου δεν βρίσκεται στην Αμφίπολη

Τι χρειάζεται η Ιστορία αν τα παραμύθια είναι περισσότερο δελεαστικά και πιστευτά; Προφανώς για να αποκοιμίζουν τους ανθρώπους. Ματαίως αρχαιολόγοι και ιστορικοί προσπαθούν αυτές τις ημέρες να αντιπαρατάξουν ιστορικές πηγές και γνώση αιώνων για τα γεγονότα που ακολούθησαν μετά τον θάνατο του Μεγάλου Αλεξάνδρου στη Βαβυλώνα το 323 π.Χ. ως την ταφή του, η οποία επ΄ ουδενί αναφέρεται ότι μπορεί να είχε γίνει στην Αμφίπολη. Από την Βόρεια Ελλάδα ως την Κρήτη και εν συνεχεία πέραν των ελληνικών συνόρων - ας είναι καλά το διαδίκτυο - βοά ο κόσμος, ότι σ΄ αυτόν τον εντυπωσιακό πράγματι, τύμβο της Αμφίπολης, που ανασκάπτεται τα τελευταία δύο χρόνια βρίσκεται θαμμένος ο Μέγας Αλέξανδρος. Από πού κι ως πού; Μα, ένας τόσο μεγάλος τύμβος μόνον έναν πολύ μεγάλο βασιλιά θα μπορούσε να κρύβει, είναι η αφελής απάντηση, η οποία μάλιστα γίνεται πιστευτή!

Ούτε η χλιαρή ανακοίνωση του υπουργείου Πολιτισμού έχει βάλει τα πράγματα στη θέση τους. «Το εύρημα της Αμφίπολης είναι οπωσδήποτε ιδιαίτερα σημαντικό, όμως πριν προχωρήσει η ανασκαφική έρευνα, οποιαδήποτε ερμηνεία και πολύ περισσότερο οποιαδήποτε ταύτιση με ιστορικά πρόσωπα στερείται επιστημονικής τεκμηρίωσης και είναι παρακινδυνευμένη», αναφέρει. Από τη μεριά της όμως η προϊσταμένη της ΚΗ΄ Εφορείας Αρχαιοτήτων και ανασκαφέας του τύμβου κυρία Αικατερίνη Περιστέρη μπορεί να μην έχει αναφερθεί ποτέ δημοσίως στον Μέγα Αλέξανδρο (σημειωτέον πέρυσι διαρρεόταν η πληροφορία ότι πρόκειται για τον τάφο της Ρωξάνης και του Αλέξανδρου Δ ΄) αλλά ούτε και εμφανίσθηκε να το διαψεύσει. Και από την άλλη οι αρχές της πόλης κάνουν ό,τι μπορούν για να συνδαυλίσουν την υπόθεση, προφανέστατα για λόγους, που ουδεμία σχέση έχουν με την αρχαιολογία και την ιστορία αλλά με την προσωπική προβολή.

Επί των γεγονότων τώρα: Ο τύμβος που αποκαλύπτεται στη θέση Καστά της Αμφίπολης διαθέτει κτιστό περίβολο εξαιρετικής κατασκευής, που φθάνει σε ύψος τριών μέτρων και αποτελείται από βάσεις, ορθοστάτες, ανωδομή και επιστέψεις από λευκό μάρμαρο της Θάσου. Η περιφέρεια του τύμβου είναι περί τα 500 μέτρα από τα οποία έχουν ανασκαφεί τα 405 ενώ η χρονολόγησή του ορίζεται στα τέλη του 4ου π.Χ. αιώνα. Στα μεταγενέστερα της κατασκευής του χρόνια όμως το μνημείο καταστράφηκε με αποτέλεσμα να έχουν χαθεί πολλά αρχιτεκτονικά μέλη του, κάποια από τα οποία εντοπίσθηκαν από την έρευνα της Εφορείας σπαρμένα στην περιοχή όπου βρίσκεται ο περίφημος Λέων της Αμφίπολης. Μία εκδοχή μάλιστα τον θέλει να ήταν τοποθετημένος στην κορυφή του χωμάτινου τύμβου. Ας σημειωθεί όμως ότι ο τύμβος της Αμφίπολης δεν είναι νέο «εύρημα», αντίθετα οι πρώτες ανασκαφές στη θέση Καστά είχαν αρχίσει στην δεκαετία του ’60 από τον αείμνηστο αρχαιολόγο Δ. Λαζαρίδη. 

Το κυρίως ερώτημα, τι μπορεί να εμπεριέχει η τούμπα δεν μπορεί να απαντηθεί άμεσα, λόγω της πολύχρονης ανασκαφής που θα απαιτηθεί και αντίστοιχα ενός μεγάλου προϋπολογισμού σε εποχές ισχνών αγελάδων. Σε κάθε περίπτωση όμως, σοβαροί αρχαιολόγοι και γνώστες της μακεδονικής γης υποστηρίζουν, ότι ναι μεν το μνημείο είναι σημαντικό, όχι όμως, ουδεμία έχει σχέση με τον Μέγα Αλέξανδρο. 

Σύμφωνα με τις αρχαίες πηγές δύο χρόνια μετά τον θάνατο του Αλέξανδρου - διάστημα κατά το οποίο εκείνος είχε ταριχευθεί ενώ ταυτόχρονα κατασκευαζόταν η πολύτιμη, χρυσή αρμάμαξα για την μεταφορά του - άρχισε η πορεία από τη Βαβυλώνα προς το μαντείο του Αμμωνα, όπως θεωρείται ότι ήταν η επιθυμία του. Την άμαξα ακολουθούσε και προστάτευε στρατιωτική φρουρά αλλά και μεγάλη τεχνιτών είτε για να ανοίγουν δρόμους είτε για να επισκευάζουν την κατασκευή. 

Κατά τον Διόδωρο όμως στα σύνορα Συρίας και Αιγύπτου συνάντησε την πομπή ο Πτολεμαίος και «έκλεψε» τη σορό, την οποία και μετέφερε στην Αλεξάνδρεια θέλοντας να ισχυροποιήσει έτσι τη θέση του στην περιοχή αυτή ιδρύοντας ένα ανεξάρτητο βασίλειο. Γιατί αν ο Περδίκκας είχε το δακτυλίδι του Αλέξανδρου εκείνος είχε τον ίδιο! Σύμφωνα με τον Κούρτιο εξάλλου η σορός του Αλέξανδρου δεν μεταφέρθηκε κατ΄ ευθείαν στην Αλεξάνδρεια αλλά πρώτα στην Μέμφιδα ώσπου να κατασκευαστεί το λαμπρό τέμενος που θα την φιλοξενούσε. Πρόκειται για το μεγαλοπρεπές μαυσωλείο, που έμεινε γνωστό στην Αλεξάνδρεια ως «Σώμα» ή «Σήμα».

Πολλοί ήταν οι γνωστοί άνδρες που επισκέφθηκαν το μαυσωλείο στη συνέχεια, μεταξύ των οποίων ο Iούλιος Καίσαρας το 45 π.Χ. σύμφωνα με μαρτυρίες του Σουετόνιου και του Λουκιανού (λέγεται ότι έσπασε ένα κομμάτι τής μύτης τού νεκρού ήταν πήγε να τον αγγίξει), ενώ ο Αύγουστος κατέθεσε στεφάνι μετά την νίκη του κατά του Μάρκου Αντώνιου και της Κλεοπάτρας στο Ακτιο το 31 π.Χ. και την κατάκτηση της Αλεξάνδρειας το 30 π.Χ. Αναφέρεται μάλιστα ότι, όταν οι οδηγοί του θέλησαν να τον πάνε και στους τάφους της Πτολεμαϊκής Δυναστείας, εκείνος απάντησε πως «Ηρθα να δω έναν βασιλιά και όχι νεκρούς». Λίγο νωρίτερα πάντως η Κλεοπάτρα είχε αφαιρέσει μεγάλη ποσότητα χρυσού από τον τάφο, προκειμένου να τον χρησιμοποιήσει για τις ανάγκες του πολέμου της εναντίον της Ρώμης. Και νωρίτερα αυτής ακόμη, ένας άλλος Πτολεμαίος, ο επονομαζόμενος Παρείσακτος ή Κόκκης (107-68 πΧ) είχε αντικαταστήσει το χρυσό φέ­ρετρο με γυάλινο.

Πολλές ακόμη αναφορές υπάρχουν για τον τάφο του Μεγάλου Αλεξάνδρου στην Αλεξάνδρεια, οι οποίες σταματούν ωστόσο απότομα στα τέλη του 4ου μ.Χ. αιώνα, όταν στην μεγάλη επίθεση των χριστιανών της πόλης υπό τον πατριάρχη Θεόφιλο εναντίον των εθνικών ισοπεδώθηκαν το Σεράπειον, το Μουσείον και η Βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας ενώ το μαυσωλείο «εξαφανίσθηκε» μέσα στα χαλάσματα… Λίγο αργότερα έτσι ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος θα μπορούσε να πει με ειρωνεία το περίφημο «Πού γαρ, ειπέ μοι, το Σήμα Αλεξάνδρου;».

Εκτοτε ο τάφος του Μεγάλου Αλεξάνδρου αναζητείται στα πιο πιθανά αλλά και απίθανα μέρη. Από την έρημο Σίουα της Αιγύπτου (όπου η χώρα έγινε διεθνώς ρεζίλι εξ αιτίας ελληνίδας αρχαιολόγου που ισχυριζόταν ότι είχε βρει τον Αλέξανδρο) ως τη Βενετία στον ναό του Αγίου Μάρκου κι από εκεί ως το Ουζμπεκιστάν ή και ως την Αυστραλία. Κατόπιν αυτών φυσικά, γιατί όχι στην Αμφίπολη, ίσως αναρωτηθούν κάποιοι, μόνον που η πιθανότητα μιας επικείμενης γελοιοποίησης - στο κάτω - κάτω μπορεί ο τύμβος να είναι απλώς …κενός - καλόν θα είναι να βρίσκεται στο μυαλό καθενός.





ΠΗΓΗ...http://www.ramnousia.com

ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΣΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ.

Και οι προσλήψεις στα πολιτικά γραφεία των υπουργών συνεχίζονται κανονικότατα

Γράφει ο Γιώργος Τσακίρης

Αμέσως μετά τον ανασχηματισμό της κυβέρνησης τον Ιούνιο του 2013, υπουργοί, υφυπουργοί και αναπληρωτές υπουργοί, έσπευσαν να προσλάβουν, διορίσουν (ή ότι άλλο) στα πολιτικά τους γραφεία, 334 άτομα !

Ο πίνακας, ΔΕΝ περιλαμβάνει όσους και όσες διορίσθηκαν το ίδιο διάστημα, στις Γενικές Γραμματείες ή σε οποιαδήποτε άλλη Γραμματεία υπουργείου, ή σε οποιοδήποτε ΝΠΔΔ που ελέγχεται από το Δημόσιο.

Αφορά ΜΟΝΟ τους διορισμούς και τις προσλήψεις, στα ΠΟΛΙΤΙΚΑ τους ΓΡΑΦΕΙΑ και ΜΟΝΟ για το δίμηνο από 24 Ιουνίου μέχρι 24 Αυγούστου του 2013 !

Σίγουρα πρόκειται για πολλά περισσότερα άτομα, τα οποία με τους ίδιους τρόπους, έχουν πάρει μία θέση στα πολιτικά γραφεία των υπουργών, αναπληρωτών υπουργών και υφυπουργών, από την πρώτη μέρα της κυβέρνησης μέχρι σήμερα.

Μην περιμένετε δηλαδή ότι στο πολιτικό γραφείο του αντιπροέδρου της κυβέρνησης και υπουργού Εξωτερικών, υπηρετούν μόνο … 8 άτομα, όταν σε αυτό του υπουργού Παιδείας υπάρχουν (τουλάχιστον) 39 !

“Πρωταθλητής” του διμήνου πάντως, ή καλύτερα … “πρωταθλητές” στους διορισμούς και τις προσλήψεις, αναδεικνύονται οι υπουργοί Παιδείας κ. Αρβανιτόπουλος και Ανάπτυξης κ. Χατζηδάκης, με 39, ενώ ακολουθεί με … γοργούς ρυθμούς ο (πρόσφατα μάλιστα διορισθείς) υπουργός Υγείας κ. Γεωργιάδης με 34, ο οποίος (παρεμπιπτόντως) έχει ήδη προλάβει να προσλάβει 17 Ειδικούς Συμβούλους και Ειδικούς Συνεργάτες στο πολιτικό του Γραφείο.

Οι περισσότεροι πάντως υπουργοί -στο υπό αναφορά δίμηνο Ιουνίου / Αυγούστου-, προτιμούν τους μετακλητούς υπαλλήλους (123), με τους Ειδικούς Συμβούλους και Ειδικούς Συνεργάτες να ακολουθούν (110), ενώ στα πολιτικά γραφεία των υπουργών μας και γενικά στα Γραφεία Τύπου των υπουργείων μας, υπηρετούν (τουλάχιστον) και 20 δημοσιογράφοι.

Και μπορείτε να είστε σίγουροι πως ακόμη και αυτή τη στιγμή που διαβάζετε αυτές τις γραμμές, κάποιος υπουργός, αναπληρωτής υπουργός ή υφυπουργός, εάν από το νόμο δικαιούται και … άλλες προσλήψεις ή διορισμούς, είναι πολύ πιθανό να τις έχει ήδη υπογράψει.

Είπατε κάτι για την ανάπτυξη κύριοι ;;!!




ΠΗΓΗ...http://www.ramnousia.com

ΣΟΥΠΕΡ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΣΑΝ ΒΟΛΙΔΑ ΚΑΙ ΣΚΑΡΦΑΛΩΝΕΙ ΣΑΝ ΚΑΤΣΙΚΙ !!!




Πρόκειται για το...


ελληνικό πρωτότυπο αυτοκίνητο Korres Project 4, που βγαίνει σε τρεις μήνες στην αγορά

Ειδικότερα, το πολύ σε τρεις μήνες η ομάδα που εργάζεται εδώ και πολλά χρόνια για τη δημιουργία ενός πρωτότυπου αυτοκινήτου -για την ώρα ονομάζεται «KorresProject 4», από το όνομα του .... δημιουργού του- θα έχει ολοκληρώσει μια δουλειά που φαντάζει απίστευτη για δύο λόγους. Πρώτον, γιατί το αυτοκίνητο αυτό μπορεί να φτάσει σε πιο δύσβατα σημεία από οποιοδήποτε άλλο. Δεύτερον, γιατί όλη η δουλειά έγινε στην Ελλάδα, όπου όχι μόνο δεν υπάρχει βάση και ιστορία σε αυτού του είδους την παραγωγή, αλλά και που -όπως αποδείχθηκε και πάλι αποθαρρύνει κάθε φιλόδοξο ή περίεργο από το να παλέψει για να δημιουργήσει κάτι καινούργιο.

«Ολα ξεκίνησαν από χόμπι, πριν από πολλά χρόνια, πίσω στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας», λέει ο κ. Μάνος Βορδοναράκης, εξειδικευμένος σε ειδικές κατασκευές και μέλος της ομάδας. «Πρόκειται για ένα από αυτά τα στοιχήματα που βάζεις με τον εαυτό σου» και αυτό ήταν ένα στοίχημα που ο Δημήτρης Κορρές, γνωστός περισσότερο με την ιδιότητα του αρχιτέκτονα, έβαλε με τον εαυτό του. «Ο στόχος ήταν να φτιαχτεί ένα αυτοκίνητο με την ακρίβεια του Mini Coοper στον δρόμο και τη σταθερότητα ενός Decevo στο χώμα». Το πρωτότυπο νούμερο 1 ήταν ένα συνονθύλευμα από πατέντες και ευρεσιτεχνίες, αλλά και με πολλές αδυναμίες. Αυτό τράβηξε την προσοχή της ελληνικής εταιρείας MEVAKO που πρότεινε να βγει το αμάξι στην παραγωγή και με τη δική της συνδρομή ολοκληρώθηκε ένα δεύτερο βελτιωμένο μοντέλο το 2004, το οποίο όμως δεν μπορούσε να βγει την παραγωγή.

«Για τους δικούς του λόγους ο Κορρές δεν τα παράτησε. Χρεώθηκε παντού και ξεκίνησε το τρίτο πρωτότυπο, που θεωρούσαμε ότι θα βγει στην παραγωγή». Ούτε αυτό όμως ήταν έτοιμο, αφού προέκυψαν σοβαρά θέματα. Ετσι ξεκίνησε και η τέταρτη εκδοχή, που πιστεύουμε ότι είναι τελειοποιημένη. Με κάθε νέο μοντέλο μεγαλώνει και το αμάξι, από 1.000 κυβικά το πρώτο έχει πια φτάσει σε 7.000. «Ο λόγος είναι ότι ανακαλύπτουμε πώς οι αναρτήσεις μπορούν να βγάλουν στον δρόμο αυτή την ιπποδύναμη. Και έπειτα από αυτό αντιλαμβανόμαστε ότι δεν γίνεται να φτιάξουμε ένα φθηνό αυτοκίνητο. Ισως ακουστεί οξύμωρο, αλλά αυτό θα απαιτούσε τεράστια υποδομή που μόνο μια οργανωμένη εταιρεία μπορεί να έχει.

Η βασική καινοτομία του αυτοκινήτου είναι η ανάρτηση, που δεν επιτρέπει στους τροχούς να σηκωθούν από το έδαφος. Ετσι το αυτοκίνητο σκαρφαλώνει απίστευτα εμπόδια και δεν το καταλαβαίνεις. Επίσης, το ειδικό σασμάν του αυτοκινήτου δίνει τη δυνατότητα για διαφορετικούς τρόπους οδήγησης σε εντελώς διαφορετικά περιβάλλοντα. Ετσι ώστε να υπάρχει η επιλογή για γρήγορη οδήγηση, και με τα ίδια λάστιχα για τρομερό σκαρφάλωμα σε σκαλιά ή ακόμα και κερκίδες. Και όλα αυτά σε ένα αυτοκίνητο 1.600 κιλά, με τελική ταχύτητα γύρω στα 300 χιλ. και επιτάχυνση 0-100 σε περίπου 3,8 δεύτερα. «Το αυτοκίνητο είναι θηρίο, αλλά η αίσθηση ασφάλειας και σταθερότητας είναι μοναδική» λέει ο κ. Βορδοναράκης.

Κάθε φορά που ολοκληρωνόταν ένα μοντέλο, ένα βίντεο παρουσιαζόταν σε κάποια έκθεση στο εξωτερικό. Και οι ιδιαίτερες ικανότητές του δεν πέρασαν απαρατήρητες. «Ηδη από το δεύτερο μοντέλο υπήρχε πρόταση από μια στρατιωτική βιομηχανία στο Αμπού Ντάμπι, να γίνει η παραγωγή εκεί, σε στρατιωτικού τύπου μη επανδρωμένο όχημα. Και η δεύτερη σοβαρή πρόταση ήταν πάλι από τον χώρο της στρατιωτικής βιομηχανίας. Ωστόσο, αυτό δεν ήταν κάτι που ενδιέφερε άμεσα όσους εμπλέκονταν στην προσπάθεια αυτή. Η ομάδα συνέχισε και ολοκληρώνει το «KorresProject 4» στην Ελλάδα και σε λίγο θα το παρουσιάσει. Αλλά όταν βγει στην αγορά δεν θα είναι για όλα τα βαλάντια, η τιμή του ενός θα μπορούσε να φτάσει και τις 250.000 ευρώ.




ΠΗΓΗ...http://periergaa.blogspot.com

ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΑΡΜΑΓΕΔΔΩΝ.




Ο Αρμαγεδδών είναι τόπος υπαρκτός.


Σας παραθέτουμε αναφορές καθώς και χάρτες για τον τόπο, όπου οι βασιλείς της γης υπό των έλεγχο των δαιμόνων θα διεξάγουν την τελική μάχη εναντίον των θεϊκών δυνάμεων!
Ο πόλεμος του Αρμαγεδδώνος μπορεί όπως υποστηρίζουν κάποιοι να είναι ο τρίτος, μπορεί όμως να είναι...και ο τέταρτος!



Αποκάλυψη 16ο κεφ.



13 Ὕστερα εἶδα νὰ βγαίνουν ἀπὸ τὸ στόμα τοῦ δράκου, ἀπὸ τὸ στόμα τοῦ θηρίου καὶ ἀπὸ τὸ στόμα τοῦ ψευδοπροφήτου τρία ἀκάθαρτα πνεύματα ποὺ ἦσαν σὰνβάτραχοι.
14 Αὐτὰ εἶναι πνεύματα δαιμονικὰ ποὺ κάνουν σημεῖα, καὶ ἐπῆγαν εἰς τοὺς βασιλεῖς ὅλης τῆς οἰκουμένης διὰ νὰ τοὺς συγκεντρώσουν εἰς τὸν πόλεμον τῆς Ἡμέρας ἐκείνης τῆς μεγάλης τοῦ Θεοῦ τοῦ Παντοκράτορος.
15 (Ἰδού, ἔρχομαι σὰν κλέφτης· μακάριος ἐκεῖνος ποὺ ἀγρυπνεῖ καὶ ἔχει τὰ ἐνδύματά του, διὰ νὰ μὴ περπατῇ γυμνὸς καὶ βλέπουν τὴν ἀσχημίαν του).
16 Καὶ τοὺς συγκέντρωσαν εἰς τὸν τόπον, ὁ ὁποῖος καλεῖται ἑβραϊστὶ Ἁρμαγεδών.




Διαβάζουμε από το wikipedia:


Αρμαγεδδών ή Αρμαγεδδώνας αποτελεί απόδοση στα Ελληνικά του εβραϊκού όρου αρ-Μαγεδών, που σημαίνει «Όρος της Μεγιδδώ» ή «Όρος Σύναξης Στρατευμάτων».

Η αναφορά του όρου Αρμαγεδδών γίνεται στην Αγία Γραφή και συγκεκριμένα στην Αποκάλυψη του Ιωάννη. (16:16) Πρόκειται για προφητικό "τόπο" ή κατάσταση μεγάλου πολεμικού πεδίου όπου συγκεντρωμένες οι δυνάμεις "των βασιλέων τῆς οἰκουμένης ὅλης" υπό τον έλεγχο των "πνεύματων δαιμονίων" θα διεξαγάγουν την τελική μάχη εναντίον των θεϊκών δυνάμεων, "τὸν πόλεμον τῆς ἡμέρας ἐκείνης τῆς μεγάλης τοῦ Θεοῦ τοῦ παντοκράτορος". (16:14)

Ο όρος προφανώς ετυμολογείται από την σημαντική πόλη της Μεγιδώ, η οποία βρισκόταν 90 χλμ βόρεια της Ιερουσαλήμ και αναφέρεται στην Παλαιά Διαθήκη ως τόπος ιδιαίτερα φονικών μαχών. Αυτό συνέβαινε καθώς βρισκόταν στο πιο κρίσιμο ορεινό πέρασμα του αρχαίου Ισραήλ, στους πρόποδες του όρους Κάρμηλος.










ΙΑΠΩΝΕΣ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΣΠΕΡΜΑ ΑΠΟ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ ΩΑΡΙΑ ΑΠΟ ΑΝΔΡΕΣ.

Ιάπωνες φτιάχνουν σπέρμα από γυναίκες και ωάρια από άνδρες
Ιάπωνες επιστήμονες ισχυρίζονται ότι στο μέλλον θα μπορούν να αναπτύξουν αρσενικά και θηλυκά αναπαραγωγικά κύτταρα από το αντίθετο φύλο. Με πιο απλά λόγια θα μπορούν να δημιουργήσουν σπέρμα από τις γυναίκες και ωάρια από τους άνδρες.

Ο επικεφελής της έρευνας Katsuhiko Hayashi από το Πανεπιστήμιο του Κιότο δημοσίευσε την εργασία τους στην οποία αναφέρεται ότι τα κύτταρα του δέρματος από ποντίκια χρησιμοποιήθηκαν για να δημιουργήσουν αρχέγονα γεννητικά κύτταρα ή PGCs. Αυτά τα κύτταρα, δύο αρσενικά και θηλυκά κύτταρα φύλου, στη συνέχεια αναπτύχθηκαν σε σπέρμα και ωάρια. Οι Ιάπωνες ισχυρίζονται ότι μέσω εξωσωματικής γονιμοποίησης δημιούργησαν μια νέα ζωή.

Αν και τα πειράματα είναι ακόμα σε νηπιακό στάδιο, οι δυνατότητες για την αναπαραγωγική ιατρική είναι εντυπωσιακή. Οχι μόνο θα μπορούσε η έρευνα να επιτρέπει σε υπογόνιμες γυναίκες να τεκνοποιήσουν, με τη δημιουργία των αυγών από τα κύτταρα του δέρματός τους, αλλά θα μπορούσαν να δημιουργήσουν σπέρμα από γυναίκες και ωάρια από άνδρες.

Η διαδικασία αρχίζει με την εκχύλιση πολυδύναμων βλαστικών κύτταρων και στη συνέχεια μετατροπή αυτών σε PGCs. Τα γεννητικά κύτταρα μεταμοσχεύθηκαν στις ωοθήκες και στους όρχεις ποντικών για να αναπτυχθούν. Μόλις αυτά τα κύτταρα γίνουν ώριμα εξάγονται και χρησιμοποιούνται για να γονιμοποιήσουν το ένα το άλλο.

Η αρχική έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Οκτώβριο του 2012 και από τότε, οι επιστήμονες σε όλο τον κόσμο αξιοποιούν πλήρως τα στοιχεία με στόχο κάποια στιγμή να την εφαρμόσουν και στον άνθρωπο.

ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΕΞΑΙΡΕΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΤΩΝ 25 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΕΙΣΟΔΟ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ;

Ποιοι θα εξαιρεθούν από το εισιτήριο των 25 ευρώ για είσοδο στα νοσοκομεία!
Μόνο οι ...έχοντες φαίνεται ότι θα πληρώνουν το εισιτήριο όχι των 5 αλλά των 25 ευρώ που θα εφαρμοσθεί από τις αρχές του νέου έτους για την είσοδο των ασθενών σε δημόσιο νοσοκομείο. Ποιοι θα εξαιρεθούν.

Δεν έφθαναν τα χαράτσια και η αύξηση της συμμετοχής στα φάρμακα με τις νέες ρυθμίσεις στα γενόσημα, έρχεται σε λίγους μήνες και το τσουχτερό εισιτήριο για την είσοδο των ασθενών στα δημόσια νοσοκομεία. Από 5 ευρώ που είναι σήμερα, οι ασθενείς που θα προσέρχονται στο ΕΣΥ θα πρέπει να πληρώνουν 25 ευρώ. Πρόκειται για μια απαίτηση της τρόικας που όπως φαίνεται η κυβέρνηση αποφάσισε να υιοθετήσει για να ικανοποιήσει τους δανειστές μας.

Παρότι αρχικά η τρόικα είχε ζητήσει να επιβληθεί το εισιτήριο μόνο εάν δεν επαρκέσουν τα μέτρα για την περιστολή των δαπανών στα νοσοκομεία, η ηγεσία του υπουργείου Υγείας ευελπιστεί με την ενσωμάτωση του μέτρου στο σύστημα να εξασφαλίσει λίγα ακόμη κονδύλια από τις τσέπες των ασθενών.

Ωστόσο ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης διαβεβαίωσε χθες ότι από το τσουχτερό εισιτήριο θα εξαιρεθούν οι χαμηλόμισθοι αλλά και οι μη έχοντες που δε θα χρειάζεται να το καταβάλουν. Επίσης από το 25ευρω αναμένεται να τη γλιτώσουν οι χρονίως πάσχοντες που πρέπει να επισκέπτονται συχνά τα νοσηλευτικά ιδρύματα για τη θεραπεία τους αλλά και τα άτομα με ειδικές ανάγκες. Επίσης οι ανασφάλιστοι και οι άνεργοι αναμένεται να εξαιρεθούν με βάση τις ρυθμίσεις που προωθεί η κυβέρνηση.

ΠΩΣ ΖΟΥΝ ΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ;


15Λίγα γνωρίζουμε για το πώς ο αγγελικός κόσμος ζει το παρόν και πώς θα ζει στον μέλλοντα αιώνα. Παρόλ’ αυτά απ’ όσα έχουμε ήδη πει νωρίτερα μπορούμε να δούμε ότι η ζωή των ασωμάτων είναι ποικίλη και το έργο τους μεγάλο.

Αφού ο Παντοδύναμος Κύριος θεώρησε σωστό να δημιουργήσει μια ολόκληρη ιεραρχία αγγέλων, και ν’ αναθέσει σε κάθε τάγμα ένα συγκεκριμένο είδος έργου, αυτό από μόνο του καταδεικνύει πόσο πολυάσχολα είναι αυτά τα λειτουργικά πνεύματα.

Μόνο να δούμε τους φύλακες αγγέλους θα διαπιστώσουμε ότι έχουν μεγάλο έργο να επιτελέσουν με τους προστατευόμενούς τους- τους επιπόλεους και αμαρτωλούς ανθρώπους.

Έχουμε πολλές αποδείξεις στα γραπτά των Αγίων Πατέρων για το πόσο πικρά κλαίνε οι φύλακες άγγελοι όταν βλέπουν την αμαρτωλή συμπεριφορά των ανθρώπων για τους οποίους είχαν σταλεί να προστατέψουν.

Εντούτοις ο ουράνιος κόσμος είναι κυρίως ένας κόσμος χαράς και φωτός και σίγουρα υπάρχει περισσότερη χαρά παρά λύπη στη ζωή των αγγέλων.

Η υπέρτατη χαρά τους έγκειται στο ότι βλέπουν και δοξολογούν την υπέρλαμπρη Τριαδική Θεότητα, ευρισκόμενοι συνεχώς μπροστά στο Θεό. Αν η τέλεση της Θείας Λειτουργίας σ’ αυτόν τον κόσμο είναι ένα πολύτιμο δώρο του Θεού, το οποίο μέσω της εξαγιάζεται και μετουσιώνεται σε μέρος της Αγίας Τριάδος, τότε κάποιος μπορεί με ευσέβεια να ισχυριστεί ότι ούτε τις ασώματες δυνάμεις ο Κύριος δεν τις στέρησε απ’ αυτό το μεγάλο δώρο. Μπορούμε να υποθέσουμε ότι και στον ουρανό οι άγγελοι λαμβάνουν μέρος σε μια πνευματική Θεία Λειτουργία, κατά την οποία ο Αμνός του Θεού θυσιάζεται προαιωνίως εξ αιτίας της αγάπης Του για τη δημιουργία Του.

Σ' αυτήν την εξαίσια, ουράνια Ευχαριστεία οι άγγελοι κυρίως δοξολογούν και ευχαριστούν το Δημιουργό. Οι αναρίθμητες χορωδίες των ουράνιων δυνάμεων προωθούν επίσης τις προσευχές τους. Σε ποιόν; Όχι φυσικά σ' αυτές αφού οι ίδιες ζουν το πλήρωμα όλων των δώρων που τους είναι προσιτά, αλλά στην αγαπημένη τους ανθρωπότητα, τη μοιχαλίδα και αμαρτωλή, που κολυμπά στην ματαιοδοξία και επομένως χρειάζεται την ουράνια βοήθεια.

Η συνεχής συμμετοχή των αγγέλων στις δικές μας λειτουργίες και ειδικά στη Θεία Ευχαριστεία, λειτουργεί ως εχέγγυο της ουράνιας βοήθειας.

«Νυν αι Δυνάμεις των ουρανών συν ημίν αοράτως λατρεύουσιν» επιβεβαιώνει προφητικά η Εκκλησία μας κατά τη μυσταγωγία των Προηγιασμέων Δώρων, ενώ κατά την καθημερινή Θεία Λειτουργία του Αγίου Ιωάννη Χρυσοστόμου ο λειτουργός ως να βλέπει νοερά τους αγγέλους, δηλώνει ότι «Τον επινίκιον ύμνον άδοντα, βοώντα, κεκραγότα, και λέγοντα «Άγιος, άγιος, άγιος, Κύριος Σαβαώθ, Πλήρης, ο ουρανός και η γη της δόξης σου»…».

Η Εκκλησία επίσης απροκάλυπτα επιβεβαιώνει ότι «Την Ανάστασίν Σου, Χριστέ Σωτήρ, άγγελοι υμνούσιν εν ουρανώ..» Υπάρχει πληθώρα τέτοιων αποδείξεων και είναι όλες καλά γνωστές σε όλους τους πιστούς Χριστιανούς.

Το μόνο που μας απομένει είναι να μιλήσουμε για τις ενέργειες των ουρανίων δυνάμεων εδώ στη γη. Και εδώ είναι κυρίως οι φύλακες άγγελοι που ενεργούν. 




ΠΗΓΗ...http://www.agioritikovima.gr

ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ Η ΕΤΗΣΙΑ ΟΡΕΙΒΑΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ Ο.Σ.ΑΡΙΔΑΙΑΣ.


Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία, το Σαββατοκύριακο 24 - 25 Αυγούστου, η Ετήσια Ορειβατική Συνάντηση των φίλων και των μελών του Ορειβατικού Συλλόγου Αριδαίας (φώτο). Πολλοί φίλοι και μέλη του συλλόγου απόλαυσαν την εκπληκτική ομορφιά της θέσης Βάλεορβο του όρους Πάικο. Παρόλη την βροχόπτωση, το απόγευμα του Σαββάτου, οι συμμετέχοντες διασκέδασαν στην καρδιά του πανέμορφου δάσους οξυάς όπου διανυκτέρευσαν και την Κυριακή πραγματοποίησαν πεζοπορία στην περιοχή Στραβόρεμα.

Οι δραστηριότητες του Συλλόγου συνεχίζονται δυναμικά με το τετραμηνιαίο πρόγραμμα δραστηριοτήτων του Συλλόγου μέχρι το τέλος του έτους,το οποίο θα περιλαμβάνει πολλές δραστηριότητες στα ομορφότερα βουνά της Αλμωπίας αλλά και ολόκληρης της Βόρειας Ελλάδας  και  το οποίο θα δημοσιευτεί πολύ σύντομα.

Η πρώτη δραστηριότητα του προγράμματος θα γίνει την Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου στο Φαράγγι του Πευκωτού (φώτο).

Θα υπάρχουν δύο ομάδες διαφορετικού επιπέδου εμπειρίας. Η ομάδα των αρχαρίων θα κάνει μια συντομότερη διαδρομή, ξεκινώντας από το υδροηλεκτρικό στην αρχή του φαραγγιού, θα περπατήσει σε μονοπάτι με ήπιες κλίσεις, παράλληλο με το Ασπρόρεμα κάτω από τον επιβλητικό όγκο του Πινόβου το οποίο στη συνέχεια βγαίνει στον παλιό οικισμό του Πευκωτού και σύντομα καταλήγει στο εξωκκλήσι των Ταξιαρχών.
Διάρκεια πορείας: 3-3,5 ώρες συνολικά.
Χαρακτηρισμός: Εύκολη

Η δεύτερη ομάδα θα έχει τη δυνατότητα να ακολουθήσει περαιτέρω την ίδια διαδρομή, συνεχίζοντας πέρα από το ξωκκλήσι, σε μονοπάτι που οδηγεί ως τη γειτονική κορυφή του βράχου Τσουτσουλέν.
Διάρκεια πορείας: 6-6,5 ώρες συνολικά.
Χαρακτηρισμός: Μέτρια

Αναχώρηση: 7:00 π.μ. από τα γραφεία του Συλλόγου (Γ. Αβέρωφ 5 στο Στενό της Δ.Ε.Η.)

Πληροφορίες: www.eosa.gr
Ε-mail: eosaridaias @ hotmail.com (χωρίς κενά)
Τηλέφωνα: 6976979137 , 6945425524



ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΠΕΛΛΑΣ ΜΕ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΕΝΟΨΕΙ ΤΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΤΗΣ 14ης ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ.


Αντιπεριφερειάρχης Θ. Θεοδωρίδης: Η οργάνωση των εκδηλώσεων μνήμης προϋποθέτει την ενεργό συμμετοχή των τοπικών συλλόγων

Ο Αντιπεριφερειάρχης Πέλλας κ. Θεόδωρος Θεοδωρίδης είχε συνάντηση με εκπροσώπους προσφυγικών συλλόγων και σωματείων της Π.Ε. Πέλλας, προκειμένου να συζητήσουν την οργάνωση των επίσημων εκδηλώσεων μνήμης της 14ης Σεπτεμβρίου, Ημέρα Μνήμης για την Γενοκτονία του Μικρασιατικού Ελληνισμού και για τις αλησμόνητες Πατρίδες της Μικράς Ασίας.

Αποφασίστηκε η οργάνωση να στηριχθεί από όλα τα προσφυγικά σωματεία και τους συλλόγους της Π.Ε. Πέλλας και να περιλαμβάνει ένα λιτό περιεχόμενο με έμφαση στην ανάδειξη των ιστορικών γεγονότων, την απότιση φόρου τιμής στα θύματα της γενοκτονίας και στη διαφύλαξη της ιστορικής μας μνήμης.

Οι επίσημες εκδηλώσεις φέτος θα πραγματοποιηθούν την Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου, σύμφωνα με το πρόγραμμα που θα ανακοινωθεί τις προσεχείς ημέρες.


Εντωμεταξύ, μετά από πρόταση του Αντιπεριφερειάρχη κ. Θεόδωρου Θεοδωρίδη, αποφασίστηκε η οργάνωση μίας ευρείας συνάντησης με τη συμμετοχή όλων των πολιτιστικών συλλόγων της Π.Ε. Πέλλας για τον καλύτερο προγραμματισμό πολιτιστικών κι άλλων εκδηλώσεων που θα πραγματοποιηθούν τους προσεχείς μήνες. Συζητήθηκε ιδιαίτερα η προοπτική οργάνωσης επετειακών εκδηλώσεων με αφορμή τη συμπλήρωση, το 2014, εκατό χρόνων από την έναρξη των διώξεων και την μετεγκατάσταση των πρώτων προσφύγων.

"ΑΝΑΓΚΗ ΑΛΛΑΓΗΣ ΤΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ".

Διονύσης Σταμενίτης: «Ανάγκη αλλαγής του τρόπου λειτουργίας της κρατικής διοίκησης»

«  Την αναδιάρθρωση των Δημόσιων Υπηρεσιών με κέντρο τον πολίτη και τις  ανάγκες των τοπικών  κοινωνιών ζητά ο Βουλευτής Πέλλας »


Ερώτηση προς τους Υπουργούς Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Εσωτερικών κατέθεσε ο Βουλευτής Πέλλας Διονύσης Σταμενίτης θίγοντας το μεγάλο ζήτημα της κρατικής λειτουργίας, με σημείο αναφοράς την εξυπηρέτηση προς τους πολίτες και τις ανάγκες των τοπικών κοινωνιών.

Σύμφωνα με τον Βουλευτή η ανάγκη για ριζική, δομική αλλαγή του τρόπου με τον οποίο λειτουργεί το κράτος, η διοίκηση και η αυτοδιοίκηση στη χώρα μας οδήγησαν σε ένα συνολικό επανασχεδιασμό, με εσωτερική συνοχή και συνέπεια, στηριγμένο σε βάση που θέτει στο επίκεντρο την αποτελεσματική εξυπηρέτηση των αναγκών του πολίτη και δίνει νέα αναπτυξιακή ώθηση στο κράτος.

Τα προβλήματα όμως που δημιούργησαν αυτές οι αναδιαρθρώσεις στην καθημερινότητα των πολιτών, στα πλαίσια κυρίως και του προγράμματος «Καλλικράτης» για αναδιάρθρωση των Δήμων, έδειξαν ότι υπήρξε ένας μάλλον βεβιασμένος σχεδιασμός.


Επειδή το Δημόσιο υφίσταται για να εξυπηρετεί τις ανάγκες του πολίτη, να παρέχει υπηρεσίες, όπως η παιδεία, η υγεία, η δικαιοσύνη και εν γένει τα βασικά κοινωνικά αγαθά που χρειάζεται κάθε άνθρωπος για να ζήσει με αξιοπρέπεια και επειδή η αναδιάρθρωση των Δημοσίων Υπηρεσιών που επιχειρείται, ουσιαστικά, επαναφέρει την συγκεντρωτική λογική που υπήρξε μη αποδοτική, ο κ. Σταμενίτης ζητά από τους Υπουργούς των δύο αρμόδιων Υπουργείων να τον ενημερώσουν πρώτον, σχετικά  με τα κριτήρια που χρησιμοποιήθηκαν για την αναδιάρθρωση των Δημοσίων Υπηρεσιών και δεύτερον, αν βρίσκεται στις προθέσεις τους μια αναδιοργάνωση των Δημοσίων Υπηρεσιών σε τοπικό επίπεδο, ώστε να καταστούν αυτές βασικός συντελεστής της τοπικής ανάπτυξης ως βάση για την ανάπτυξη της χώρας;

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...