Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

Ι.Μ Αγίου Ιλαριωνος

Ιερός Ναός Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη του χωριού.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη πλατείας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Νερόμυλος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πετροντούβαρο.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Σοκάκι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Ι.Μ Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Καταρράκτης.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Αγία Παρασκευή.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Φράγμα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

"Μπιτσκία".

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης .

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χορευτικός σύλλογος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εκκλησία - κοινότητα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άνοιξη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

Πέμπτη 2 Μαΐου 2013

ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΣΤΟΝ ΔΥΤΙΚΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΤΩΝ ΠΡΟΜΑΧΩΝ.


Μια ηλεκτρονική επιστολή από αγανακτισμένο συμπολίτη μας , έφτασε πριν από λίγο στα γραφεία των "Π.Ν.".
Αφορά την εγκληματική αδιαφορία κάποιων ανεγκέφαλων, οι οποίοι μη σεβόμενοι την δημόσια  υγεία , πήγαν και πέταξαν σκουπίδια, μπάζα, πριονίδια, ακόμη και τεράστια κόκαλα από νεκρά ζώα στον δυτικό περιφερειακό του χωριού. Μάλιστα το σπίτι του εν λόγω συντοπίτη μας απέχει μόλις λίγα μέτρα από την περιοχή και δεδομένων των υπερβολικά υψηλών θερμοκρασιών, ελλοχεύει σοβαρός κίνδυνος ανάπτυξης μικροβίων με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Ο αγανακτισμένος κάτοικος μας ανέφερε ότι πριν λίγες ημέρες πλήρωσε μηχάνημα για να καθαρίσει την περιοχή, αλλά δυστυχώς το φαινόμενο επαναλήφθηκε.
Μια μικρή αυτοψία που κάναμε στην περιοχή, για να διασταυρώσουμε την καταγγελία, μας επιβεβαίωσε την δικαιολογημένη αγανάκτηση του κατοίκου, μάλιστα την ώρα που επισκεφθήκαμε την τοποθεσία πολλά σκυλιά βρίσκονταν και καταβρόχθιζαν τα πεταμένα κόκαλα.
Είναι επιβεβλημένο να αναλάβουν οι υπεύθυνοι κάποιες πρωτοβουλίες, γιατί τα κρούσματα αλόγιστης ρίψης σκουπιδιών είναι συχνό φαινόμενο και δεν προάγει τον πολιτισμό και την νοικοκυροσύνη των κατοίκων  του τόπου.




ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΚΚΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΤΩΝ ΠΛΗΓΕΝΤΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΤΩΝ ΟΠΩΡΩΝΩΝ ΤΟΥ ΚΑΜΠΟΥ ΤΗΣ ΠΕΛΛΑΣ.


ΑΝΑΦΟΡΑ

 Για τον κ. Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων

 Οι βουλευτές: Θεοδόσης Κωνσταντινίδης και Ελένη Γερασιμίδου
 Κατέθεσαν ΑΝΑΦΟΡΑ του Προέδρου της Κ.Α.Σ.Ο. «Μ. Αλέξανδρος» Ν. Πέλλας, με την οποία ζητά να ξεκινήσει αμέσως από τον ΕΛΓΑ η καταγραφή της ζημιάς στα ροδάκινα, βερίκοκα κ.λπ. των οπωρώνων του κάμπου της Πέλλας, ώστε να αποζημιωθούν έγκαιρα οι πληγέντες παραγωγοί.
 Αθήνα, 30/04/2013
Οι βουλευτές
Θεοδόσης Κωνσταντινίδης
Ελένη Γερασιμίδου


Η ΑΝΑΦΟΡΑ...
ΘΕΜΑ: «ΑΠΩΛΕΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΡΟΔΑΚΙΝΩΝ.»

Κύριες Υπουργέ, Κύρια  Βουλευτή, Κύριοι Βουλευτές ,κύριε Διοικητή ΕΛ.Γ.Α

Βρισκόμαστε στα τέλη του Απρίλη και η κατάσταση στους οπωρώνες με ροδάκινα συμπύρηνα και επιτραπέζια , νεκταρίνια, βερίκοκα κλπ,  του κάμπου της Πέλλας, παρουσιάζει  εικόνα μεγάλης καταστροφής.
Λόγω των πολλών παρατεταμένων βροχοπτώσεων  δεν έγινε  σωστή καρπόδεση με αποτέλεσμα να πέσουν όλοι οι καρποί από τα δέντρα.
Το μέγεθος της καταστροφής είναι πολύ μεγάλο και σε ποικιλίες αγγίζει και το 100%. Μιλάμε δηλαδή για ολοκληρωτική καταστροφή. Επειδή έχει δημιουργηθεί μεγάλη αναστάτωση στον αγροτικό κόσμο και είναι λόγος επιβίωσης, σας παρακαλούμε όπως προβείτε σε κάθε ενέργεια σχετικά με την ένταξη της μεγάλης αυτής καταστροφής στον ΕΛΓΑ. και τη δίκαιη  έγκυρη και έγκαιρη αποζημίωση των πληγέντων. Από πλευρά μας είμαστε σε θέση να σας παρέχουμε κάθε πληροφόρηση σχετικά με το δίκαιο του αιτήματος μας.
     Για την ΚΑΣΟ                                                                     
             Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                 
      ΑΥΓΟΥΣΤΗΣ    ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ                                                   

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ: Η ΑΜΜΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΤΗ ΣΤΕΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΙΝΕΙ ΣΠΙΤΙΑ ΚΑΙ ΔΑΣΗ.



Ακρως εντυπωσιακές είναι οι εικόνες από τη μεγαλύτερη «έρημο» της Ευρώπης, στις νοτιοδυτικές ακτές της Γαλλίας, η οποία βρίσκεται στη μέση ενός...δάσους!
Ο αμμόλοφος μήκους τριών χιλιομέτρων, πλάτους 500 μέτρων και ύψους 100 μέτρων σχηματίστηκε στο πέρασμα των χρόνων καθώς οι άνεμοι μετέφεραν την άμμο από την παραλία προς τα έξω, καλύπτοντας σταδιακά, δρόμους, σπίτια αλλά και ένα δάσος.
Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση μιας οικογένειας από το Μπορντώ που αποφάσισε το 1928 να χτίσει το εξοχικό του κοντά στον αμμόλοφο. Δυο χρόνια μετά άρχισε να δέχεται «επίθεση» άμμου και ως το 1936 είχε εξαφανισθεί.
Ο αμμόλοφος που μοιάζει με... τείχος κάνει την ακτή του Λα Τεστ ντε Μπικ στον Ατλαντικό που βρίσκεται 60 χιλιόμετρα μακριά από το Μπορντώ να θυμίζει περιοχή της... Σαχάρα, παρά μια ακτή της Γαλλίας.
Το... μετακινούμενο βουνό της άμμου κινείται συνεχώς προς το εσωτερικό της περιοχής σκοτώνοντας τα δένδρα του δάσους που το περιστοιχίζουν. Σύμφωνα με υπολογισμούς εξαπλώνεται κατά πέντε μέτρα κάθε χρόνο και κανείς δεν μπορεί να βάλει φρένο στην τρελή αυτή... πορεία του. Τα τελευταία 100 χρόνια έχει σχεδόν διπλασιαστεί σε μέγεθος και σήμερα υπολογίζεται ότι στη συγκεκριμένη περιοχή έχουν συσσωρευτεί 60 εκατομμύρια κυβικά μέτρα άμμου.








ΠΗΓΗ...http://periergaa.blogspot.com

ΑΠΟ ΠΟΙΟ ΓΡΑΜΜΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ; ΔΕΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ.





Α= είσαι περίεργος ♥
Β= είσαι καλόκαρδος ♥
Γ= είσαι σκεπτικός ♥
Δ= έχεις καλό χαρακτήρα ♥
Ε= φιλάς ωραία ♥
Ζ= είσαι αγαπησιάρης ♥
Η= δεν αφήνεις κανένα να σε
κουμαντάρει ♥
Θ= είσαι συμπαθητικός ♥
Ι= έχεις ωραία μάτια ♥
Κ= είσαι πολύ ταραξίας ♥
Λ= αγαπάνε όλοι ♥
Μ=σ'αρέσει να διασκεδάζεις ♥
Ν= είσαι γλυκός ♥
Ξ= είσαι πολύ καλός ♥
Ο= είσαι σεξουλιάρης ♥
Π= είσαι διάσημος ♥
Ρ= είσαι τρελιάρης♥
Σ= ερωτεύεσαι εύκολα ♥
Τ= κρατάς τον λόγο σου♥
Υ=σ'αρέσει να διευθύνεις ♥
Φ= δεν είσαι πολύ χαμογελαστός ♥
Χ= δεν σ'αρέσει να σε κριτικάρουν ♥
Ψ= είσαι δημιουργικός ♥
Ω= είσαι πάντα έτοιμος ♥



ΠΗΓΗ...http://periergaa.blogspot.com


ΝΑΚΙ: Ο ΠΡΩΤΟΣ ΣΚΥΛΟΣ ΜΕ ΤΕΧΝΗΤΑ ΠΟΔΙΑ!


Νάκι: Ο πρώτος σκύλος με τεχνητά πόδια

Ο Νάκι, ένας μικρός σκύλος που ζει στην Νεμπράσκα των ΗΠΑ, είχε εγκαταλειφθεί όταν ήταν 5 εβδομάδων. Κυκλοφορώντας αδέσποτος βρέθηκε σε μια λακούβα με πάγο με αποτέλεσμα να τραυματίσει σοβαρά τα πόδια του, τα οποία και έχασε.


Αφού μεταφέρθηκε σε κέντρο διάσωσης ζώων υιοθετήθηκε από μια γυναίκα η οποία πραγματοποίησε έρανο για να μπορέσει ο σκύλος να ξαναπερπατήσει. Έτσι μια εταιρία που κατασκευάζει τεχνητά μέλη τοποθέτησε στον σκύλο τα δύο μπροστινά τεχνητά μέλη ενώ στη συνέχεια, προστέθηκαν και τα δύο πίσω μέλη, καθιστώντας τον Νάκι τον πρώτο σκύλο με ολόκληρο σετ τεχνητών ποδιών.

Πλέον ο Νάκι δεν αντιμετωπίζει προβλήματα κίνησης έχοντας προσαρμοστεί στην λύση των τεχνητών ποδιών. 




ΠΗΓΗ...http://www.ramnousia.com/





ΙΗΣΟΥΣ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ.


Του Μαζεστίξ


Αν κυκλοφορούσε στον κόσμο σήμερα, σίγουρα θα βρισκόταν σε κάποια πλατεία, κάπου ανάμεσα στον αλλόφρονα κόσμο, και θα προσπαθούσε να ξεσηκώσει τις ψυχές των ανθρώπων, για να τινάξουν από πάνω τους όλη τη σκουριά. 

Οι σημερινοί άνθρωποι όμως δε θα στέκονταν να τον ακούσουν. 

Δεν έχουν χρόνο άλλωστε για τέτοια.

Ο χρόνος είναι χρήμα και οτιδήποτε δεν έχει χρήμα σπαταλά το χρόνο τους.

Ο Ιησούς στα χρόνια της πρώιμης παγκοσμιοποίησης (βλ. αχανής και πολυεθνική ρωμαϊκή αυτοκρατορία), τότε που ο κόσμος είχε ακόμη χρόνο για τέτοια, εγκαλούσε τους ψωροπερήφανους για την εγωπαθή σιγουριά τους πως όλα τα ξέρουν και τα κάνουν καλά και συνέτρωγε με τους αυτογνώστες αμαρτωλούς, με τελώνες, με ψαράδες,με πορτοφολάδες και με πόρνες.

Σε καταστάσεις βαθιάς κρίσης, όπως και σήμερα, σε εποχή επαναστατικού αναβρασμού, ο Ιησούς φώναζε: πριν ξεσηκωθείτε για να διώξετε τον τύραννο πάνω απ' το κεφάλι σας, διώξτε τον τύραννο που κρύβετε μες στα σπλάχνα σας!

Στην αρχή όλα φαίνονταν πως πήγαιναν όπως τα ήθελε.

Παρελαύνοντας με γαϊδούρι μπήκε θριαμβευτικά στην πόλη και τον έραιναν με βάγια.

Όταν έφτασε η κρίσμιμη ώρα όμως, ο "σοφός λαός" έδωσε την ετυμηγορία του: "άρον, άρον σταύρωσον αυτόν"!

Γιατί τα ωσαννά γίναν κατηγόριες;

Γιατί;

Μάλλον επειδή δεν είχε έτοιμο σχέδιο με καταπέλτες, μπαζούκας και φυσεκλίκια, όπως είχαν οι ζηλωτές του Βαρραβά.

Είχε στο στόμα του μόνο κάτι αοριστίες.

Τους κάλεσε να αγαπήσουν αλλήλους.

"Και πού θα βρεις τα λεφτά ρε;" λένε πως τον ρώτησαν σε κάποιο πάνελ οι ζηλωτές.

Ένας αγανακτισμένος ήταν όμως μοναχά και δεν είχε να προτείνει σχέδια επί χάρτου.

Παρά μόνο έβαζε την αγάπη στο κέντρο του κόσμου του και προσπαθούσε να χτίσει γύρω απ' αυτήν.

Τι μας λέει τώρα, ε...;

Τους ζήτησε να πάψουν να προσεύχονται φωναχτά και δημοσίως, σα να πρόκειται για show της Ρούλας, αλλά να προσεύχονται κρυμμένοι στο πιο σκοτεινό δωμάτιο του σπιτιού τους. 

Εκεί που δεν φτάνει η υποκρισία. Εκεί που θα ήταν παρόντες μόνο εκείνοι κι ο Θεός.

Απέρριψε τον μύθο των άμεμπτων και αναμάρτητων κοσμοκηρύκων. Όταν φώναξε "ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθο βαλέτω"... ούτε ο ίδιος δεν τόλμησε να σηκώσει πέτρα! 

Ούτε τον εαυτό του δεν αναγόρευσε σε άσπιλο και αμόλυντο....

Απ' το να φιλάει κατουρημένες ποδιές ισχυρών, προτιμούσε να του πλένει τα πόδια μια πόρνη και να την κάνει πιστή του ακόλουθο και όχι μόνο.

Γιατί δεν ήταν ηθικολόγος, ανέραστος και πουριτανός, όπως προσπαθεί να τον παρουσιάσει η Εκκλησία δυο χιλιάδες χρόνια τώρα.

Αυτός "ανάβει το καντήλι του, καπνίζουνε οι φίλοι του, θέλει το νου στα μέτρα μας και την καρδιά στα ντέρτια μας", που 'γραφε κι ο ποιητής...

Ο Ιησούς, λοιπόν, μίλησε για την επ-Ανάσταση των ψυχών.

Των ψυχών κυρίως και λιγότερο των σωμάτων.

Για δι' ελέου και φόβου κάθαρση, σαν άλλος τραγωδός.

Ήταν σειρήνα, συναγερμός που ηχούσε σε αυτιά μη ακουόντων. Αλλά αυτός συνέχιζε γιατί κανείς δεν μπορούσε να βρει το κουμπί που σταματάει αυτός ο συναγερμός. Μόνο η εξόντωση θα ήταν λύση.

Σιχαινόταν το χρήμα και καθετί άλλο εξευτέλιζε την πνευματικότητα του ανθρώπου.

Όταν σήκωσε το καδρόνι στο προαύλιο του ναού, δε χτύπησε ούτε ένα κεφάλι.

Μόνο τα προϊόντα της κατανάλωσης χτύπησε. Τους πάγκους έσπασε. Όχι τα κεφάλια.

Τα κεφάλια τα ήθελε ζωντανά και υγιή. Έστω κι ένα απ' αυτά να καταλάβαινε. Να άλλαζε γνώμη...

Δεν τα έβαζε με τον εύκολο εχθρό, τους Ρωμαίους.

Πριν απ' τους Ρωμαίους επικυρίαρχους, έπρεπε να συντρίψει την συνεργαζόμενη μ' αυτούς οικονομική, πολιτική και θρησκευτική άρχουσα τάξη. 

Την ντόπια ολιγαρχία. Γι' αυτό τον στοχοποίησαν.

Γιατί το να βρίζεις τους ξένους, τους επικυρίαρχους είναι το εύκολο.

Ακόμη κι οι Ρωμαίοι έκαναν τα στραβά μάτια σ' αυτό.

"Ασ' τους να λένε καμιά μαλακία να εκτονώνονται" έλεγαν.

Η ντόπια ελίτ όμως παρακολουθούσε με ανησυχία τον καινούριο κήρυκα.

Όταν ο Ιησούς τόλμησε και τα έβαλε με αυτήν, τότε το σχέδιο εξόντωσης ήταν πλέον θέμα χρόνου.

Γιατί αυτή είναι το πραγματικό σύστημα. Χωρίς αυτήν, δε θα υπήρχαν οι Ρωμαίοι εκεί.

Και αυτή η βρώμικη ντόπια ελίτ δεν έμενε μόνο στα τυπικά.

Αλλά βρώμιζε και την ψυχή του λαού της περιοχής έχοντας μονίμως τεταμένο το δάχτυλο σαν το θείο Σαμ.

Για να είναι μόνιμα ασφαλείς υπόδουλοι οι Ιουδαίοι, έπρεπε να ποτίζονται από την ντόπια ελίτ καθημερινά με τόνους υποκρισίας, άνωθεν διδασκαλίας και κάθε είδους διαφθοράς.

Αυτή τη διαφθορά της ψυχής ήρθε ο Ιησούς να αντιπαλέψει.

Τουτς πρότεινε να ψάξουν μέσα τους το καθαρτήριο της ψυχής. 

Δεν τους έδωσε ούτε εντολές ούτε ενοχές ούτε εκβιασμούς.

Τους έδωσε μόνο το έναυσμα για να ξαναρχίσουν τη ζωή τους με άλλο προσανατολισμό.

Δεν έδωσε σαφείς εντολές. 

Δεν είχε κατάλογο χρηστών πράξεων.

Δεν είχε τίποτα να προτείνει.

Παρά μόνο να αγαπήσει ο ένας τον άλλον.

Πολύ φλου για τα μέτρα ενός υλικού κόσμου.

Τι μπορεί να σημαίνει εξάλλου το "να σώσεις την ψυχή σου";

Η ψυχή δεν είναι ούτε τσελεμεντές για να ασχολείται με μενού 40-ήμερων νηστειών, όπως πιστεύουν οι θεούσες, ούτε χημικές αντιδράσεις, όπως πιστεύουν οι υλιστές.

Είναι κάτι ακαθόριστο.

Και πώς να παλέψει κανείς να σώσει κάτι που δεν ξέρει καλά-καλά τί είναι και πού βρίσκεται;

Η ψυχή εξάλλου μόνο ένα σημάδι έχει δώσει στον άνθρωπο: το "τί θέλει".

Αυτό είναι το μόνο σημείο ζωής που 'χει δώσει.

Μόνο έτσι μπορεί να την εξερευνήσει κανείς.

Ο Ιησούς δεν ήρθε καν ως επαΐων να ανακοινώσει τη λίστα με τις ανάγκες της ψυχής.

Να δοκιμάσουν έναν σχεδόν αχαρτογράφητο δρόμο τους κάλεσε.

Να δοκιμάσουν να περαπτήσουν σ' αυτόν κι αν δεν τους αρέσει, ας ξαναφύγουν.

Ήξερε καλά άλλωστε πως "δεν υπάρχει δρόμος. Τον δρόμο τον ανοίγεις περπατώντας"...

Οι άνθρωποι όμως δεν ακολούθησαν.

Ήθελαν κάποιον να τους προσφέρει μια έτοιμη και ολοκληρωμένη λύση.

"Εξαρχής κοστολογημένη", που λένε.

Δηνάριο προς δηνάριο...

Να ξέρουν, βρε αδερφέ, αν τους συμφέρει!

Δυστυχώς γι' αυτούς, ο Ιησούς δεν ήταν τεχνοκράτης της ψυχής.

Ένας αγανακτισμένος ήταν που έτρεχε στις πλατείες του κόσμου του και κήρυττε την αλήθεια του.


Ένας αγανακτισμένος που δεν είχε έτοιμο σχέδιο να προτείνει, παρά μόνο καλούσε και τους άλλους να αγανακτίσουν μαζί του για την πτώση του καθενός και όλων μαζί.

Να βγουν απ' το καβούκι τους, να ξαναγνωριστούν ο ένας με τον άλλον και κυρίως ο καθένας με τον εαυτό του.

Τους υποσχέθηκε πως αν κάνουν το χατίρι της ψυχής τους, τότε δεν τους σταματάει τίποτα και κανένας.

Ακόμη κι αν τους σταυρώνουν συνεχώς, αυτοί κάθε φορά θα ανασταίνονται!

Μόνο που οι άνθρωποι ήθελαν και τεκμήρια. Μην τυχόν και ξεγελαστούν απ' τις αοριστίες...

Ο Ιησούς τους μιλούσε συμβολικά για ανάσταση κι αυτοί περιμένανε να δουν το θαύμα κυριολεκτικά!

Αγανάκτισε λοιπόν ο Ιησούς και έδωσε στη Μαρία τη Μαγδαληνή την εντολή να διαδώσει τα δέοντα.

Αλλιώς δεν πιστεύει ο κόσμος. Δεν ακολουθεί.

Δεν είναι έτοιμος να σώσει την ψυχή του.

Γιατί προσπαθεί να σώσει την ψυχή με τα μέτρα της ύλης.

Όταν το εμπέδωσε, κατάλαβε ότι έπρεπε, έστω κι έτσι, να αφήσει κάτι καλό στον κόσμο.

Κι είπε να αφήσει κάτι απ' την ψυχή του στα μέτρα της ύλης.

Και την τρίτη μέρα από τη σταύρωση είχε φύγει. Κανείς δεν ξέρει για πού.

Η Μαγδαληνή είπε πως αναστήθηκε...

Ο Ιησούς ήταν επανάσταση.

Καθαρή, φλου κι αχαρτογράφητη, όπως και κάθε πραγματική επανάσταση.

Αβέβαιη μες στην αλήθεια της και αληθινή μες στην αβεβαιότητά της.

Ο Χριστιανισμός όμως, είναι η μακροβιότερη αντεπανάσταση που γνώρισε ο κόσμος.

Αν μπορούσε ο δόλιος να φανταστεί ποιοι θα τον "επροσωπούσαν" και τί θα δίδασκαν γι' αυτόν, μάλλον θα ξαναγύριζε και αυτή τη φορά με το καδρόνι μπορεί και να μην αρκούνταν στους πάγκους, αλλά να 'σπαζε και μερικά κεφάλια.

Αν μπορούσε να φανταστεί τί θρησκεία θα φτιαχνόταν στις πλάτες του, ίσως να το ξανασυζητούσε με το ιουδαϊκό ιερατείο...
ΥΓ.: Συνεχίζω να δηλώνω άθεος.

Σε έναν κόσμο όπου οι πολεμοκάπηλοι δηλώνουν απελευθερωτές, οι φανατικοί δηλώνουν επαναστάτες, οι παιδεραστές δηλώνουν καλόγεροι, οι κομπλεξικοί δηλώνουν διανοούμενοι, οι λωποδύτες δηλώνουν επενδυτές, οι νεκροθάφτες δηλώνουν μεταρρυθμιστές, οι απατεώνες δηλώνουν οικολόγοι, οι ναζί δηλώνουν πατριώτες, οι κακόψυχοι δηλώνουν αμέτοχοι κι οι πασόκοι δηλώνουν σοσιαλιστές, σ' αυτόν τον κόσμο εγώ δεν μπορεί παρά να δηλώνω άθεος...





ΠΗΓΗ...http://www.ramnousia.com/

ΠΡΟΤΑΣΗ ΚΑΡΑΣΜΑΝΗ ΓΙΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΦΠΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ.



Το θέμα της μη έγκαιρης επιστροφή του ΦΠΑ στους αγρότες – παρά τις κατηγορηματικές διαβεβαιώσεις - έθεσε ο Γιώργος Καρασμάνης με επιστολή του στον αρμόδιο Υφυπουργό Οικονομικών Γιώργο Μαυραγάνη.
          Ο βουλευτής, επισημαίνει ότι η καθυστέρηση πρέπει να αποδοθεί στην αλλαγή των διαδικασιών με τους χρονοβόρους ελέγχους και καταθέτει τη δική του πρόταση για απλούστευσή τους και ¨συμπίεση¨ των προθεσμιών.
          Υπογραμμίζει τέλος ότι οι αγρότες έχουν περιέλθει σε δεινή οικονομική κατάσταση (απλήρωτοι για τη περσινή σοδειά, μεγάλες ζημιές στη φετινή λόγω ακραίων καιρικών συνθηκών) και ζητεί από τον Υφυπουργό να δώσει άμεση λύση, τόσο για την ανακούφιση των δικαιούχων παραγωγών, όσο και για την τόνωση της ρευστότητας και της κίνησης στις τοπικές αγορές.
Επισυνάπτεται το κείμενο της επιστολής:

Φίλε Υπουργέ
          Αναγκάζομαι να καταφύγω σ΄ αυτήν τη επιστολή διότι, δυστυχώς, τα πράγματα σε ό,τι αφορούν την έγκαιρη  επιστροφή ΦΠΑ στους αγρότες, εξελίσσονται εντελώς διαφορετικά απ’ ό,τι είχαμε συζητήσει στις 3Απριλίου, όταν είχες έλθει στη σύσκεψη της Γραμματείας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας να μας ενημερώσεις για θέματα της αρμοδιότητάς σου.
          Θυμάσαι προφανώς ότι, το πρώτο θέμα που σου έθεσα ήταν το «τι γίνεται με την επιστροφή του ΦΠΑ». Και μου απάντησες ότι έχεις ήδη υπογράψει τη σχετική απόφαση. Στο δε ερώτημά μου αν οι προθεσμίες επιτρέψουν να πληρωθούν οι αγρότες μέχρι το Πάσχα, με διαβεβαίωσες κατηγορηματικά ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.
          Εντούτοις, την Παρασκευή 26/4, στη συνάντησή μας στη Βουλή, σε ενημέρωσα ότι επί του θέματος αυτού τίποτα απολύτως δεν έχει προχωρήσει και ότι οι άνθρωποι δεν πρόκειται μέχρι το Πάσχα να πάρουν τα λεφτά τους. Μάλιστα για το ίδιο θέμα σε αναζήτησα τη Δευτέρα και στο γραφείο σου αλλά απουσίαζες στο εξωτερικό.
          Επειδή η εμπλοκή και η καθυστέρηση, οφείλεται στις αλλαγές της διαδικασίας και οι έλεγχοι είναι ιδιαίτερα χρονοβόροι, σου καταθέτω μια νέα, ρεαλιστική πιστεύω πρόταση: Οι δικαιούχοι αγρότες να υποβάλουν συμπληρωματικά μαζί με την αίτηση που έχουν ήδη καταθέσει και μια υπεύθυνη δήλωση. Να βεβαιώνουν ότι όλα τα φορολογικά στοιχεία που έχουν ήδη καταθέσει είναι νόμιμα και, σε περίπτωση που από τους ελέγχους που θα διενεργηθούν προκύψει ότι τα φορολογικά στοιχεία που εκδόθηκαν ή παραλήφθηκαν ήταν εικονικά ή πλαστά, να καταλογίζεται ο ΦΠΑ που έχει καταβληθεί, με όλες τις συνέπειες που προβλέπονται από το Νόμο.
          Αυτό, φίλε Υπουργέ, διότι αν πάμε σε άλλη διαδικασία – επειδή τα στοιχεία του ΟΠΕΚΕΠΕ – (δηλαδή η ασφαλιστική αξία) διαφέρει από την πραγματική των τιμολογίων ..... – θα χρειαστεί μεγάλο χρονικό διάστημα. Επίσης θα σ’ έχει ενημερώσει η Διευθύντρια του Πολιτικού σου Γραφείου γιαυτό που έχω προτείνει και στο Γενικό Γραμματέα Αγροτική Ανάπτυξης κο Κορασίδη, ότι όταν υπάρχει απόκλιση μεταξύ των δύο αξιών (πραγματικής – ασφαλιστικής) της τάξης του 10-20% στα τιμολόγια μικράς αξίας να ισοσκελίζεται η διαφορά από τον ΟΠΕΚΕΠΕ και να αποδίδεται ο ΦΠΑ στους δικαιούχους.
          Όμως, όπως κάλλιστα γνωρίζεις, οι αγρότες αλλά και οι τοπικές κοινωνίες, αυτά τα χρήματα τα έχουν απόλυτη και άμεση ανάγκη. Συνήθως η πλειονότητά τους εισέπραττε την επιστροφή ΦΠΑ πριν από το Πάσχα, γεγονός που είχε ευεργετική επίπτωση στη ρευστότητα και στην κίνηση της αγοράς. Λάβε ακόμη υπόψη ότι, η φετινή χρονιά είναι μία από τις χειρότερες: Ενας μεγάλος αριθμός παραγωγών δεν έχει πληρωθεί την περσινή παραγωγή ενώ και η φετινή έχει καταστραφεί κατά 70% - 80% από ακραίες καιρικές συνθήκες.
          Είσαι άνθρωπος της αγοράς, γνωρίζεις και συνθήκες και ανάγκες και ξέρεις να δίνεις λύσεις στα προβλήματα.
          Κάνε λοιπόν αυτό που πρέπει, ώστε οι άνθρωποι αυτοί να πάρουν άμεσα τα λεφτά τους.

Φιλικά

Γιώργος Καρασμάνης

ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ                        01/05/2013

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΚΑΡΔΙΟΠΝΕΥΜΟΝΙΚΗΣ ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΣΗΣ ΣΤΟ ΞΕΝΙΤΙΔΕΙΟ ΑΡΙΔΑΙΑΣ.


O Σύλλογος Νοσηλευτών του Εθνικού Συστήματος Υγείας Νομού Πέλλας
(ΣΥ.ΝΟ. – ΕΣΥ Ν. ΠΕΛΛΑΣ) & O Σύλλογος Νοσηλευτών του Εθνικού Συστήματος Υγείας Νομού ΓΡΕΒΕΝΩΝ (ΣΥ.ΝΟ. – ΕΣΥ Ν. ΓΡΕΒΕΝΩΝ) σε συνεργασία με τo EKAB Θεσσαλονίκης & το Δήμο Αλμωπίας διοργανώνουν Σεμινάριο Καρδιοπνευμονικής Αναζωογόνησης και Αυτόματου Εξωτερικού Απινιδωτή (CPR/AED) στο Ξενιτίδειο Πνευματικό κέντρο Αριδαίας, τη Δευτέρα 13/05/2013, από 8:30-14:30.
·         Το σεμινάριο είναι διάρκειας περίπου 6 ωρών.
·         Tο κόστος ανά συμμετέχοντα είναι 8€ και περιλαμβάνει: Εγχειρίδιο από το ERC (Eυρωπαϊκό Συμβούλιο Αναζωογόνησης) στην ελληνική γλώσσα & Βεβαίωση ανανήπτη από το ERC.
·         Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλοι οι πολίτες.
·         Το σεμινάριο είναι πιστοποιημένο από το ERC (Eυρωπαϊκό Συμβούλιο Αναζωογόνησης)
·         Η αίτηση συμμετοχής συμπληρώνεται και αποστέλλεται με φαξ στο: 2381082689 ή με e-mail στο: taousani_ma@hotmail.com
·         Ο αριθμός των συμμετεχόντων ορίζεται στα 30 άτομα και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
·         Για την αίτηση συμμετοχής και για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με την κα. Ταουσάνη Μαργαρίτα στο 6972312479 και στη Γραμματεία Δημάρχου Δήμου Αλμωπίας στο τηλέφωνο 2384350211/212.  

"ΤΑ ΠΑΘΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ" ΤΟΥ ΜΕΛ ΓΚΙΜΠΣΟΝ. ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ.



Πολλές συζητήσεις έχουν γίνει  για την ταινία του Μελ Γκίμπσον "Τα Πάθη του Χριστού". Μεγάλες οι αντιδράσεις από τη μια, θετικά σχόλια και αρκετή συγκίνηση από τις πρώτες προβολές της κιόλας. Περιμέναμε κι εμείς εδώ στην Ελλάδα να δούμε με τα δικά μας μάτια αυτή την ταινία που είχε ξεσηκώσει τέτοια θύελλα αντιδράσεων από Εβραίους και Καθολικούς, αλλά και πάρα πολλά θετικά σχόλια από μεγάλους κήρυκες και ποιμένες των ΗΠΑ.

Όταν είδαμε την ταινία, δεν μπορούσαμε να μιλήσουμε! Δεν είχαμε όρεξη να σχολιάσουμε και σίγουρα δεν νιώσαμε ότι είχαμε πάει για ψυχαγωγία. Μετά που θα δεις την ταινία, κυριαρχεί μία παράξενη σιωπή μέσα σου, μία ησυχία ελέγχου, καθώς περνούν μέσα από το μυαλό σου όλες αυτές οι σκηνές, όπου Εκείνος στάθηκε για σένα, χτυπήθηκε κοιτάζοντας προς το μέρος μας! Όσο το αντιλαμβάνεσαι, τόσο λιγότερα έχεις να πεις και δεν αργούν να κυλήσουν δάκρυα ευγνωμοσύνης για το Σωτήρα.

Η Υπόθεση

Είναι η ακριβής εξιστόρηση των τελευταίων δώδεκα ωρών από τη ζωή του Χριστού μέσα από τα τέσσερα Ευαγγέλια. Δεν υπάρχουν μεγάλες βιβλικές παρεκκλίσεις, εκτός από μερικές περιπτώσεις, που όμως δεν μειώνουν τη συνολική εικόνα, ούτε είναι ικανές αυτές οι ανακρίβειες να "θαμπώσουν" το μέγεθος της υπακοής του Χριστού.  
Ο σκηνοθέτης προσπάθησε να δώσει τη σημασία των παθών του Ιησού μέσα από την ταινία. Έχει τη δύναμη να σου πει, ότι Εκείνος πήρε τη θέση σου αντί για σένα. Αντί να πέσει η οργή και η τιμωρία πάνω σου, ξέσπασε στον Υιό του Θεού. Αντί να χαθείς μέσα στην καταδίκη και το σκοτάδι της αμαρτίας σου, Εκείνος παρέδωσε τον Εαυτό Του οικειοθελώς, κινούμενος από την αγάπη του Πνεύματος και δέχτηκε όλη την κατάρα σου πάνω στο σώμα και την ψυχή Του.
Σε όλη τη διάρκεια της ταινίας η μητέρα του Ιησού βρίσκεται πάντα κοντά στον Κύριο. Αυτό δείχνει τις καθολικές επιρροές του Γκίμπσον, που όμως με κανένα τρόπο δεν αλλοιώνουν και δεν επηρεάζουν τη γραφική εικόνα της θυσίας του Χριστού.

Προς το τέλος της ταινίας την ώρα της σταύρωσης ο σκηνοθέτης κάνει σύντομες αναδρομές στο χρόνο και μας πηγαίνει στις μέρες που περνούσε με τους μαθητές του. Μας φέρνει στο τελευταίο δείπνο και μας δείχνει τη σχέση του άρτου και του οίνου με τα πάθη και τη θυσία Του.

Το κύριο μήνυμα της ταινίας είναι το παρακάτω εδάφιο του Ησαϊα:

 "...διά των πληγών Αυτού ημείς ιάθημεν" Ησαίας 53:5

Η ταινία είνα βίαιη και περιέχει εξαιρετικά οδυνηρές και βάρβαρες σκηνές. Η πιο δύσκολη στιγμή για μένα ήταν να δω την αλύπητη και άγρια μαστίγωση του Ιησού με τη φραγγέλιο των Ρωμαίων. Καθόμουν και σκεφτόμουν: "Κύριε, δεν θα τελειώσει αυτό;" Και δεν τελείωνε! Πολλοί θα κοιτάξουν αλλού μη μπορώντας να αντικρίσουν το άφθονο αίμα και τον πόνο που είχε η σκηνή εκείνη. Όμως τόλμησε να κοιτάξεις! Αυτά τα χτυπήματα ελευθέρωσαν εσένα. Εκείνο το αίμα καθάρισε, αγίασε και έσωσε εσένα. Οι πληγές Του είναι οι πληγές σου! Οι κραυγές και η αγωνία Του είχαν σκοπό εσένα!

Η ταινία είναι βίαιη και σκληρή επειδή η κόλαση είναι απάνθρωπη. Είναι πολύ καλύτερα να βλέπεις Εκείνον να σου προσφέρει το σταυρωμένο και μαστιγωμένο σώμα Του, παρά να ζεις μέσα σε μια βολική και χωρίς προβληματισμό άγνοια, η οποία όχι μόνο δεν ωφελεί καθόλου, αλλά οδηγεί στη μεγαλύτερη βία. Δεν υπάρχει τίποτα πιο βίαιο, παρά μια ψυχή που καταλήγει στην κόλαση. Η βαρβαρότητα και η κτηνωδία τύλιξαν τον Ιησού για να μην πεθάνεις εσύ! Το Ευαγγέλιο δεν έχει μία αιθέρια απεικόνιση και αίσθηση, αλλά βρίσκεται μέσα στο καθαρό και πολύτιμο αίμα του Ιησού, εκεί που πρέπει να βρεθείς κι εσύ.

Πρέπει να σημειώσουμε ότι περισσότερο βάρος δίδεται στη σωματική ταλαιπωρία του Χριστού, κάτι που ήταν πολύ υποδεέστερο από την ψυχική ταλαιπωρία πάνω στο σταυρό αλλά και στον κήπο της Γεσθημανή. Η πιο οδυνηρή στιγμή ήταν την ώρα που δέχτηκε την αμαρτία του κόσμου πάνω του και έκραξε στον Πατέρα "Πατέρα, Πατέρα, γιατί με εγκατέλειψες;" Βέβαια, είναι δύσκολο να αποτυπωθεί σε ταινία ή σε χαρτί το βάρος της ψυχικής οδύνης που ο Χριστός έζησε τη συγκεκριμένη εκείνη ώρα πάνω στο σταυρό. Αυτό μόνο το Πνεύμα το Άγιο μπορεί να μας το αποκαλύψει και να καταλάβουμε το σκοτάδι που τύλιξε την ψυχή Του για να ζήσουμε εμείς σήμερα στο φως Του.

Ο Μελ Γκίμπσον

Ο Μελ Γκίμπσον είναι καθολικός και ανήκει σε μια παραδοσιακή καθολική παράταξη προ Βατικανού. Παρόλο που κρατά σταθερές αποστάσεις από τους Προτεστάντες, αντιτίθεται στην επικρατούσα τάση του Καθολικισμού.

 Ο ίδιος σε συνεντεύξεις του έχει δηλώσει ότι τα τελευταία 12 χρόνια ο Θεός τον οδηγάει σε μια καλύτερη κατανόηση της θυσίας του Ιησού. Μελετούσε και διάβαζε για το γεγονός αυτό και προσπαθούσε να έρθει κοντύτερα στο βάθος αυτής της αλήθειας. Τελικά, ήρθε η στιγμή να εκφράσει εκείνο που μέσα του ο Θεός του έδινε. Παρόλη την αντίδραση που ξεσηκώθηκε από διάφορους κύκλους εβραϊκούς και καθολικούς, πάντα αναφέρεται στα κίνητρα που τον οδήγησαν να γυρίσει αυτή την ταινία.

Σε μια προβολή της ταινίας στο Σικάγο μπροστά σε 5000 ποιμένες διαφόρων δογμάτων ο Γκίμπσον είπε: "Ίσως οι κριτικοί επιτεθούν στην ταινία." Και συνεχίζει: "Εγώ όμως έχω κάνει την καριέρα μου και την έχω βαρεθεί. Δημιούργησα μία κοσμική ουτοπία για τον εαυτό μου στο Χόλιγουντ, η οποία είναι κενή. Υπάρχουν σπουδαιότερα πράγματα. Ο ανθρώπινος πολιτισμός άλλαξε για πάντα από το Χριστό. Είτε είσαι πιστός, είτε όχι, ο θάνατός Του έχει επιρροή πάνω σου."

Μάνος Παπαδάκης

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ...





ΠΗΓΗ...http://www.newlife4you.gr

ΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ: ΤΑ 10 ΤΡΟΦΙΜΑ ΠΟΥ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΒΡΟΧΗ ΑΠΟ ΦΥΤΟΦΑΡΜΑΚΑ.


 Ποιά είναι τα 10 τρόφιμα που δέχονται βροχή από φυτοφάρμακα  Τι βάζουμε στο τραπέζι μαςΗ χρήση φυτοφαρμάκων ξεκίνησε το ’70. Σαράντα χρόνια αργότερα αυτή η πρακτική έγινε κανόνας και επικίνδυνα υπολείμματα φυτοφαρμάκων βρίσκονται στα τρόφιμα που καταναλώνουμε τακτικά.Κάθε χρόνο η Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφάλειας Τροφίμων (ΕFSA) αναλύει περίπου 70.000…
τρόφιμα για να διαπιστώσει το πόσα φυτοφάρμακα περιέχουν. Στο βιβλίο του ο Γάλλος αγρονόμος-μηχανικός Claube Aubert, «Manger bio, c’est mieux!» (Φάτε bio, είναι καλύτερα!) έχει συγκεντρώσει τα ακόλουθα αποτελέσματα:

Υπάρχουν υπολείμματα από 338 φυτοφάρμακα στα λαχανικά
319 στα φρούτα
93 στα σιτηρά
34 στα ζωικά προϊόντα
Ωστόσο όλα τα φρούτα και τα λαχανικά δεν επηρεάζονται από τα φυτοφάρμακα με τον ίδιο τρόπο. Τα πιό «τυχερά» είναι το κρεμμύδι, το σκόρδο και ακολουθούν το σπανάκι, τα σπράγγια, τα πράσα, οι πατάτες.
Αυτά είναι τα φρούτα και τα λαχανικά τα πιο επηρεασμένα από φυτοφάρμακα:
Τα αγγουράκια και τα κολοκύθια
 Ποιά είναι τα 10 τρόφιμα που δέχονται βροχή από φυτοφάρμακα  Τι βάζουμε στο τραπέζι μας
Πάνω από το 1/3 αυτών των λαχανικών είναι μολυσμένα, σύμφωνα με την EFSA. Ωστόσο όταν καθαριστούν και αφαιρεθεί η φλούδα τότε ο κίνδυνος μειώνεται.
Τα όσπρια
 Ποιά είναι τα 10 τρόφιμα που δέχονται βροχή από φυτοφάρμακα  Τι βάζουμε στο τραπέζι μας
Πάνω από το 40% των οσπρίων είναι μολυσμένα από φυτοφάρμακα.
Τα φρούτα με πυρήνα (αβοκάντο, βερύκοκο, μάνγκο κλπ)
 Ποιά είναι τα 10 τρόφιμα που δέχονται βροχή από φυτοφάρμακα  Τι βάζουμε στο τραπέζι μας
Εδώ τα πράγματα γίνονται πολύ επικίνδυνα. Πάνω από τα μισά φρούτα με κουκούτσι (54,8%) φέρουν υπολείμματα φυτοφαρμάκων. Πρέπει να γνωρίζουμε ότι αυτά τα φρούτα δέχονται μεγάλες επιθέσεις από έντομα και ραντίζονται πολύ τακτικά.
Τα φρούτα με κουκούτσι (μήλα, αχλάδια κλπ)
 Ποιά είναι τα 10 τρόφιμα που δέχονται βροχή από φυτοφάρμακα  Τι βάζουμε στο τραπέζι μας
Τα μήλα δέχονται σφοδρές επιθέσεις από σκουλήκια και έντομα. Αποτέλεσμα πάνω από 65,2% των δειγμάτων φέρουν υπολείμματα φυτοφαρμάκων.
Οι πιπεριές
 Ποιά είναι τα 10 τρόφιμα που δέχονται βροχή από φυτοφάρμακα  Τι βάζουμε στο τραπέζι μας
Ραντίζονται συχνά και το 66% των δειγμάτων εντοπίστηκαν με φυτοφάρμακα.
Οι σαλάτες
 Ποιά είναι τα 10 τρόφιμα που δέχονται βροχή από φυτοφάρμακα  Τι βάζουμε στο τραπέζι μας
Δέχονται τα περισσότερα ραντίσματα, περίπου τα 2/3 της σαλάτας που καταναλώνουμε έχει φυτοφάρμακα.
Οι φράουλες
 Ποιά είναι τα 10 τρόφιμα που δέχονται βροχή από φυτοφάρμακα  Τι βάζουμε στο τραπέζι μας
Το 71,3% των δειγμάτων έχουν υπολείμματα φυτοφαρμάκων.
Τα εσπεριδοειδή
 Ποιά είναι τα 10 τρόφιμα που δέχονται βροχή από φυτοφάρμακα  Τι βάζουμε στο τραπέζι μας
Το 75% στα πορτοκάλια και τα λεμόνια έχουν φυτοφάρμακα.
Οι φραμπουάζ
 Ποιά είναι τα 10 τρόφιμα που δέχονται βροχή από φυτοφάρμακα  Τι βάζουμε στο τραπέζι μας
Το 75,9% από τα εξαίσια αυτά φρούτα έχουν υπολείμματα φυτοφαρμάκων.
Τα σταφύλια
 Ποιά είναι τα 10 τρόφιμα που δέχονται βροχή από φυτοφάρμακα  Τι βάζουμε στο τραπέζι μας
Σε παγκόσμια κλίμακα το 73,8% των σταφυλιών έχουν υπολείμματα φυτοφαρμάκων. Το πρόβλημα με τα σταφύλια το έχουν πολλά εποχιακά φρούτα, αφού η φλούδα δεν αφαιρείται και είναι εκεί ακριβώς που ραντίζονται.




Πηγή Hufingtonpost

"ΑΝΤΙΔΟΤΟ" ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΙΟ ΠΟΝΟ Η ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΑΥΤΕΡΗ ΠΙΠΕΡΙΑ.


"Αντίδοτο" στο νευροπαθητικό πόνο η κόκκινη πιπεριά
Χαμένο στις ζούγκλες της Λατινικής Αμερικής, αλλά και…στο παρτέρι μας φαίνεται πως βρίσκεται το «αντίδοτο» στον χρόνιο πόνο.

Τον πόνο, δηλαδή, που οι αρχαίοι Έλληνες συνήθιζαν να αποκαλούν «τιμωρία των Θεών στους ανθρώπους». Και το «αντίδοτο» αυτό δεν είναι άλλο από τη γνωστή μας, καυτερή κόκκινη πιπεριά, που…εκτός από τις κατσαρόλες μας, μπαίνει δυναμικά και στα ερευνητικά εργαστήρια!

Οι καταπραϋντικές, παυσίπονες ιδιότητες της κόκκινης πιπεριάς βασίζονται στη δραστική της ουσία, την καψαϊκίνη. Η ουσία αυτή, χορηγούμενη με τη μορφή ενός επαναστατικού επιθέματος- αποτέλεσμα βιοτεχνολογικών ερευνών- αποδείχτηκε ότι μπορεί να απαλλάξει τουλάχιστον για τρεις μήνες (!) ακόμη και κάποιον που υποφέρει από την πιο βασανιστική μορφή πόνου…Τον περιφερικό νευροπαθητικό πόνο.

Ο χρόνιος πόνος…

Όπως εξηγεί ο Δρ. Ρευματολογίας στα Πανεπιστήμια Αθηνών και Παρισίων κ. Αχιλ. Ε. Γεωργιάδης, «…χρόνιος πόνος είναι αυτός που διαρκεί περισσότερο από τρείς μήνες. Ενώ ο οξύς ή μικρής διάρκειας πόνος, είναι σαφώς προστατευτικός και προειδοποιεί το άτομο για κάποια δυσλειτουργία του οργανισμού του, ο χρόνιος πόνος δεν είναι καθόλου χρήσιμος και όπως πίστευαν οι αρχαίοι, αποτελεί την τιμωρία των θεών στους ανθρώπους».

Υπάρχουν πολλά είδη χρόνιου πόνου. Ο πιο συχνός είναι ο νευροπαθητικός, δηλαδή ο πόνος που οφείλεται σε κάποια βλάβη μιας περιοχής του νευρικού συστήματος. Ο περιφερικός νευροπαθητικός πόνος, δηλαδή αυτός που εντοπίζεται στα περιφερικά νεύρα, είναι ο συχνότερος και εκτιμάται ότι από αυτόν πάσχει περίπου το 30% του πληθυσμού μιας χώρας. Παραδείγματα τέτοιου είδους πόνου αποτελούν:

- η χρόνια οσφυαλγία

- η χρόνια ισχιαλγία

- το αυχενικό σύνδρομο

- η διαβητική νευροπάθεια

- η χρόνια οστεοαρθρίτιδα των γονάτων

- η μεθερπητική νευραλγία

- ο καρκινικός πόνος

- ο μετεγχειρητικός πόνος και πολλοί άλλοι.

«Η θεραπεία όλων αυτών των επώδυνων συνδρόμων είναι εξαιρετικά δύσκολη», παρατηρεί ο κ. Γεωργιάδης. «Αρκεί να αναφέρει κανείς ότι, σύμφωνα με τις στατιστικές, εάν κάποιος χρησιμοποιήσει όλες τις υπάρχουσες θεραπείες, ακόμη και σε συνδυασμούς, τότε θα κατορθώσει να βελτιώσει μόνο το 50% του πόνου, στο 50% των ασθενών. Οι υπόλοιποι θα εξακολουθήσουν να πονούν. Είναι επομένως επιτακτική η ανάγκη δημιουργίας καινούργιων, πιο αποδοτικών και λιγότερο τοξικών τρόπων θεραπείας…»

Μια τέτοια προσπάθεια στέφθηκε από επιτυχία πολύ πρόσφατα. Ανεξάρτητες ιατρικές ομάδες που διερευνούσαν τον νευροπαθητικό πόνο αναζητώντας καινούργια παυσίπονα φάρμακα, στράφηκαν στην πιπεριά. Ανέλυσαν φαρμακολογικά την ουσία που περιέχει, την καψαϊκίνη, και ανακάλυψαν πως δρα σε μοριακό επίπεδο αναστέλλοντας σημαντικά έναν κύριο παράγοντα που είναι υπεύθυνος για την μετάδοση των σημάτων του πόνου.

«Αποτέλεσμα αυτής της προσπάθειας…», υπογραμμίζει ο κ. Γεωργιάδης, «… ήταν η δημιουργία ενός σύγχρονου φαρμάκου σε μορφή επιθέματος (patch). Οι μελέτες έδειξαν ότι όταν το επίθεμα επικολληθεί για μία ώρα στην περιοχή του περιφερικού νευροπαθητικού πόνου, ο πόνος μειώνεται σημαντικά-σχεδόν εξαφανίζεται- για τουλάχιστον 3 μήνες. Το αποτέλεσμα αυτό επιτυγχάνεται χωρίς την παραμικρή σοβαρή παρενέργεια, πλην ενός παροδικού τοπικού καψίματος και ερυθήματος. Μοναδική προϋπόθεση, το συγκεκριμένο επίθεμα καψαϊκίνης να τοποθετηθεί στον ασθενή από ειδικά εκπαιδευμένο επαγγελματία υγείας, σε ελεγχόμενο ιατρικό περιβάλλον».

Ήταν γνωστο εδώ και 6000 χρόνια, από τους Μάγια, ότι η πιπεριά έχει αναλγητικές ιδιότητες, γι’ αυτό και την χρησιμοποιούσαν για οδοντικούς και άλλους πόνους. Την πιπεριά, όπως και άλλα φυτά της Κεντρικής Αμερικής, τα έφερε ο γιατρός του Κολόμβου στην Ευρώπη. Γύρω στο 1800 μ.Χ., οι γιατροί της εποχής χρησιμοποιούσαν ήδη την αλοιφή της πιπεριάς σαν παυσίπονο στους πόνους των αρθρώσεων και των μυών. Μια πρακτική που εφαρμόζεται μέχρι σήμερα με πολύ καλά αποτελέσματα.

Η ασπιρίνη και το όπιο, τα πιο γνωστά και ισχυρά αναλγητικά φάρμακα, προήλθαν από φυτά- το πρώτο από την ιτιά, το δεύτερο από την παπαρούνα- και βοήθησαν τον άνθρωπο στις πιο δύσκολές στιγμές του. Μήπως βρισκόμαστε εμπρός στην ανακάλυψη ενός τρίτου ισχυρότατου αναλγητικού, της καψαϊκίνης, που προέρχεται από την κοινή πιπεριά;

ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΜΠΤΗ - "ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΠΙ ΣΦΑΓΗΝ ΕΚΟΥΣΙΟΝ"


1Του Λάμπρου Κ. Σκόντζου,Θεολόγου Καθηγητού

"Τη Αγία και Μεγάλη Πέμπτη οι τα πάντα καλώς διαταξάμενοι θείοι Πατέρες, αλληλοδιαδόχως εκ τε των θείων Αποστόλων και των ιερών Ευαγγελίων παραδεδώκασιν ημίν τέσσερά τινα εορτάζειν΄ τον ιερόν Νιπτήρα, τον Μυστικόν Δείπνον (δηλαδή την παράδοσιν των καθ’ ημάς  φρικτών Μυστηρίων), την υπερφυά Προσευχήν και την Προδοσίαν αυτήν"
.
      Αυτό είναι το συναξάρι της Μεγάλης Πέμπτης. Η αγία μας Εκκλησία τιμά την  γία αυτή ημέρα όσα έλαβαν χώρα στο υπερώο της Ιερουσαλήμ και όσα ακολούθησαν μετά το Μυστικό Δείπνο. 
       Το Θείο Δράμα οδεύει προς την ολοκλήρωσή του. Ο εκουσίως και αδίκως Παθών για τη δική μας σωτηρία Κύριος γνωρίζει ότι έφτασε το τέλος της επί γης παρουσίας Του. Η προδοσία του αγνώμονα μαθητή, η σύλληψη, οι εξευτελισμοί, το ψευδοδικαστήριο, η καταδίκη και ο σταυρικός θάνατος είναι θέμα ωρών. Ως άνθρωπος αισθανόταν το δια της θυσίας Του βαρύ φορτίο της απολυτρώσεως του ανθρωπίνου γένους και γι’ αυτό αγωνιούσε υπερβαλλόντως. Δεν τον ενδιέφερε το δικό Του μαρτύριο και ο θάνατος, αλλά η συνέχιση του σωτηριώδους έργου Του.

       Γι’ αυτό λοιπόν αφιέρωσε το βράδυ της προπαραμονής του επικείμενου ιουδαϊκού Πάσχα και παραμονή της δικής Του σταυρικής θανής στους αγαπημένους Του μαθητές. «Επιθυμία επεθύμησα τούτο το πάσχα φαγείν μεθ΄ υμών προ του με παθείν» (Λουκ.22,15) τους είπε. Ήθελε να φάγει για τελευταία φορά μαζί τους.Μα το σπουδαιότερο να τους αφήσει τις τελευταίες παρακαταθήκες Του και πάνω απ’ όλα να τελέσει τον Μυστικό Δείπνο, να παραδώσει την υπερφυά Θεία Ευχαριστία, η οποία θα τελείται στο διηνεκές, ως η αέναη πραγματική παρουσία Του στην Εκκλησία.

        Στο υπερώο της Ιερουσαλήμ μέσα σε ατμόσφαιρα έντονης συγκινήσεως και σε ένδειξη πραγματικής και άδολης αγάπης, έσκυψε ως δούλος ο Κύριος και έπλυνε τα πόδια των μαθητών Του. Με την πράξη Του αυτή ήθελε να διδάξει έμπρακτα το πρωταρχικό χρέος της αλληλοδιακονίας των ανθρώπων. «Ο μείζων εν υμίν γινέσθω ως ο νεώτερος, και ο ηγούμενος ως ο διακονών» (Λουκ.22:25), άφησε ως ύψιστη εντολή για τις κατοπινές ανθρώπινες γενεές.

       Κατόπιν κάθισαν στο τραπέζι του δείπνου. Ο Κύριος θέλησε κατ’ αρχήν να ξεκαθαρίσει την υπόθεση του προδότη μαθητή. Δεν ήταν δυνατόν να καθίσει ο άνομος εκείνος μαζί τους στην παράδοση του φρικτού Μυστηρίου της Θείας Ευχαριστίας, πολλώ δε μάλλον να κοινωνήσει σε αυτό. Λέγει λοιπόν «Εις εξ’ υμών παραδώσει με, ο εσθίων μετ’ εμού» (Μάρκ.14,18, Ιωάν.13,22). Τα λόγια αυτά έφεραν αναστάτωση στους μαθητές. Δεν περίμεναν να ακούσουν τέτοια φοβερή αγγελία και  άρχισαν να διερωτώνται: ποιος άραγε είναι αυτός; Ο αγαπημένος μαθητής Ιωάννης πέφτοντας στον τράχηλο του Διδασκάλου ρώτησε εξ’ ονόματος όλων: «Κύριε τις εστιν»; και ο Κύριος απάντησε: «Εκείνος εστιν ω εγώ βάψας το ψωμίον επιδώσω» (Ιωάν.13,26). Και βουτώντας τεμάχιο άρτου στο φαγητό το έδωσε στον Ιούδα. Αυτός το έφαγε και ταυτόχρονα «εισήλθεν εις εκείνον ο Σατανάς» (Ιωάν.13,27). Ο Ιησούς του είπε: «ό ποιείς, ποίησον τάχιον» (Ιωάν.13,27). Ο προδότης μαθητής έφυγε βιαστικά, απομακρυνθείς για πάντα από τη χορεία των μαθητών και από την κοινωνία του Θείου Διδασκάλου. «Ην δε νύξ» προσθέτει ο Ιωάννης. «Νυξ πραγματική, τονίζει σύγχρονος συγγραφέας, αλλά και νυξ πνευματική εν τη ψυχή του Ιούδα, εν η το φως του θείου Πνεύματος δια παντός εσβέσθη»!

        Μετά από αυτό ο Κύριος προέβη στη σύσταση του Μυστηρίου της Θείας Ευχαριστίας. Έλαβε άρτο και αφού ευχαρίστησε έκοψε αυτόν σε τεμάχια και έδωκε στους μαθητές του λέγοντας: «Λάβετε, φάγετε, τούτο εστι το σώμα μου», το αληθινό το πραγματικό, «το υπέρ υμών διδόμενον» (Λουκ.22,19). Ύστερα πήρε το ποτήριο της ευλογίας, που ήταν γεμάτο με οίνο, και αφού ανέπεμψε ευχαριστήριο δέηση στο Θεό Πατέρα έδωκε στους μαθητές Του λέγοντας: «Πίετε εξ αυτού πάντες΄ τούτο γαρ εστι το αίμα μου, το της Καινής Διαθήκης, το περί πολλών εκχυνόμενον εις άφεσιν  αμαρτιών» (Ματθ.26,28, Μάρκ.14,24).

      Αφού κοινώνησαν όλοι και έφαγαν, ο Κύριος μίλησε και απεύθυνε την τελευταία αποχαιρετιστήρια ομιλία Του στους μαθητές Του. Ο Ευαγγελιστής Ιωάννης διασώζει στο Ευαγγέλιό Του ολόκληρη αυτή την εκτενή ομιλία στα κεφάλαια 13-16. Ο τρόπος της ομιλίας προδίδει στον Κύριο δραματική έκφραση. Ως άνθρωπος μπροστά στο μαρτύριο, το οποίο γνωρίζει ως Θεός αγωνιά και λυπάται. 
Αρχίζει με το «Νυν εδοξάσθη ο υιός του ανθρώπου και ο Θεός εδοξάσθη εν αυτώ» (Ιωάν.13,31). Τα παθήματα που θα ακολουθήσουν και η ταπείνωση θα είναι η δόξα του Υιού και συνάμα αυτή θα είναι η δόξα του Πατέρα. Οι αλήθειες και οι ηθικές ιδέες της ομιλίας την καθιστούν πραγματικά μοναδική. Η τρυφερότητα προς τους μαθητές Του είναι έκδηλη, τους αποκαλεί «τεκνία». Κύριο χαρακτηριστικό της ομιλίας είναι η προτροπή για ενότητα και αγάπη μεταξύ των μαθητών και κατ’ επέκταση όλων των ανθρώπων. «Εντολήν καινήν δίδωμι υμίν ίνα αγαπάτε αλλήλους» (Ιωάν.13,3) και «Ειρήνην αφίημι υμίν, ειρήνην την εμήν δίδωμι υμίν» (Ιωάν.14,27).

      Μετά ακολούθησε η περίφημη αρχιερατική προσευχή του Κυρίου. Προσεύχεται στον Ουράνιο Πατέρα για την ενότητα των μαθητών Του. Δεν εύχεται να τους άρει ο Θεός Πατέρας από τον κόσμο, αλλά να τους διαφυλάξει από τον πονηρό και τα έργα του.

       Αφού περατώθηκε και η προσευχή η νύχτα είχε προχωρήσει αρκετά. Ο Ιησούς πήρε τους μαθητές Του και πήγε στο Όρος των Ελαιών, σε ένα πραγματικά ειδυλλιακό και ήσυχο τόπο, λίγο έξω από τη μεγάλη πόλη.  Εκεί υπήρχε κήπος στον οποίο μπήκε με τους μαθητές Του για να προσευχηθεί (Ιωάν.18,1). Να μείνει μόνος «ενώπιος ενωπίω» με τον Ουράνιο Πατέρα και να αντλήσει δύναμη για τη μεγάλη δοκιμασία, που Τον περίμενε. Ο τρόπος της προσευχής ήταν δραματικός. Ως άνθρωπος αγωνιούσε για το επερχόμενο πάθος. «Περίλυπός εστιν η ψυχή μου έως θανάτου» (Ματθ.26,38) είπε στους μαθητές Του. «Παρελθέτω απ’ εμού το ποτήριον τούτο» (Ματθ.26,39) παρακαλούσε τον Πατέρα και «εγένετο δε ο ιδρώς αυτού ωσεί θρόμβοι αίματος καταβαίνοντος επί την γην» (Λουκ.22:45). Μάταια προσπαθούσε να νικήσει τη νωθρότητα των μαθητών Του, οι οποίοι δε μπορούσαν να κατανοήσουν την κρισιμότητα των δραματικών εκείνων στιγμών, και έπεφταν σε βαθύ ύπνο. 

       Κάποια στιγμή ακούστηκαν φωνές και θόρυβος πολύς. Έφτασαν οι στρατιώτες με οδηγό τον Ιούδα για να συλλάβουν τον Ιησού. Χαρακτηριστικό σύνθημα ο ασπασμός του Διδασκάλου από τον Προδότη (Λουκ.22,48). Ο Πέτρος χρησιμοποιεί βία, κόβει το αφτί του στρατιώτη Μάλχου (Ιωάν.18,11). Παρ’ όλα αυτά η σύλληψη πραγματοποιείται. Ο Κύριος δέσμιος οδηγείται σε ολονύκτιες ψεύτικες δίκες για να καταδικαστεί και να σταυρωθεί.

       Τα γεγονότα που έλαβαν χώρα τη Μεγάλη Πέμπτη έχουν τεράστια σωτηριολογική σημασία για μας. Πρώτ’ απ’ όλα η εκούσια πορεία του Κυρίου προς το Πάθος φανερώνει την άμετρη θεία ευσπλαχνία και αγάπη για τον πεσόντα άνθρωπο. Η ολοκληρωτική νίκη της αμαρτίας, της φθοράς και του θανάτου μπορούσε να πραγματοποιηθεί μόνο με τον σταυρικό θάνατο του αναμάρτητου Χριστού. Μόνο το τίμιο αίμα του Μεγάλου Αθώου μπορούσε να καθαρίσει κάθε ρύπο αμαρτίας σε όλους τους ανθρώπους όλων των εποχών. Μόνο αυτό μπορούσε να φέρει την καταλλαγή και την ισορροπία, που είχε διαταράξει σοβαρά το κακό και η αμαρτία.      Υπέροχο πραγματικά είναι και το υμνολογικό περιεχόμενο της αγίας αυτής ημέρας. Δημοφιλές είναι το αρκτικό τροπάριο «Ότε οι ένδοξοι μαθηταί…», μέσω του οποίου παροτρύνονται οι πιστοί να αποφύγουν τα πάθη του προδότη Ιούδα. Επίσης ο κανόνας, ποίημα του  Κοσμά του  μοναχού αποτελεί ένα κορυφαίο ποίημα της Εκκλησίας μας.

Στο κοντάκιο «Τον άρτον λαβών εις χείρας ο προδότης…» ποίημα του περιφήμου Ρωμανού, αποτυπώνεται με ακρίβεια η δολιότητα και η αθλιότητα του Ιούδα. Ο Οίκος, ποίημα του Συμεών του Υμνογράφου, καλεί τους πιστούς να μιμηθούν τους μαθητές του Χριστού και να προσέλθουν στην πνευματική τράπεζα «καθαραίς ταις ψυχαίς», να ζήσουν το μυστήριο της απολύτρωσης. Εκπληκτικά τροπάρια είναι τα στιχηρά των Αίνων «Συντρέχει λοιπόν το συνέδριον των Ιουδαίων…» ποίημα Κοσμά του μοναχού, «Ιούδας ο παράνομος ο βάψας εν τω δείπνω την χείρα…», «Ιούδας ο προδότης δόλιος ων…» κλπ., ποιήματα Ιωάννου του μοναχού, ιστορούν την προδοσία του αγνώμονα μαθητή. Υπέροχο είναι ακόμα και το δοξαστικό «Ον εκήρυξεν Αμνόν Ησαίας έρχεται επί σφαγήν εκούσιον…».  Καταπληκτικά είναι επίσης και τα απόστιχα τροπάρια, ποιήματα του πατριάρχου Μεθοδίου, «Σήμερον το κατά του Χριστού πονηρόν συνήχθη συνέδριον…», «Σήμερον ο Ιούδας το της φιλοπτωχείας κρύπτει προσωπείον…», και « Μηδείς, ω πιστοί, του δεσποτικού δείπνου αμύητος…», παρουσιάζουν κατά τρόπο ποιητικότατο την σύλληψη και την ψευδοδίκη του Κυρίου. Θαυμαστό είναι ακόμα και το δοξαστικό των αποστίχων «Μυσταγωγών σου Κύριε…» με το οποίο καλούνται οι μαθητές Του από Αυτόν  να γίνουν διάκονοι των ανθρώπων, όπως Εκείνος.  
  
       Αυτή η Μεγάλη Θυσία μπορεί να έχει πρακτικά αποτελέσματα στην Εκκλησία, μέσω της Θείας Ευχαριστίας, την οποία παρέδωσε ο Κύριος τη σημερινή ημέρα στους μαθητές Του και μέσω αυτών στην Εκκλησία. Η απολυτρωτική Θυσία του Σταυρού συνεχίζεται στο διηνεκές στις άγιες Τράπεζες των ναών, ως την κυριότερη αγιαστική πράξη της Εκκλησίας μας. Ο Κύριος είναι παρών στην Εκκλησία Του μέσω του ιερού Μυστηρίου τη Θείας Ευχαριστίας. Εμείς γινόμαστε οργανικά, πραγματικά, μέλη του μυστικού Του Σώματος με την Κοινωνία του αγίου Σώματός Του. Έτσι συντελείται η σωτηρία μας.




ΠΗΓΗ...http://www.agioritikovima.gr

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...