Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

Ι.Μ Αγίου Ιλαριωνος

Ιερός Ναός Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη του χωριού.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη πλατείας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Νερόμυλος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πετροντούβαρο.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Σοκάκι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Ι.Μ Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Καταρράκτης.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Αγία Παρασκευή.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Φράγμα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

"Μπιτσκία".

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης .

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χορευτικός σύλλογος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εκκλησία - κοινότητα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άνοιξη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

Τετάρτη 20 Μαΐου 2015

Ο ΧΩΡΙΚΟΣ ΚΙ Ο ΧΟΤΖΑΣ




Μια μέρα έρχεται κλαμένος ένας εξαθλιωμένος χωρικός στον Ναστραντίν*.
-Χότζα μ΄, έχω μεγάλο πρόβλημα. Ζούμε εγώ η γυναίκα μου και 5 παιδιά σε ένα δωμάτιο τόσο δα. Τι να κάνω;
Nasreddine-songeur
Ο Ναστραντίν μετράει τον άθλιο με βαθύ βλέμμα και στρίβει μύστακα.
-Σκύλο έχεις;
-Ναι.
-Πού τον έχεις;
-Έξω στο βαρέλι.
-Πάρτονε κι αυτόν μέσα στο δωμάτιο να ζει μαζί σας.
-Μα Χότζα μ΄ εμείς δε χωράμε πού θα μπει κι ο σκύλος;
-Εγώ αυτό σού λέω, αν θες κάνε το κι έλα σε μια βδομάδα. Αν δεν κάνεις αυτό που σού λέω, μη ξανάρθεις σε μένα.
Φεύγει ο τύπος σε μαύρη συλλογή.
Σε μια βδομάδα να ΄τονε πάλι.
-Χότζα μ΄ δεν αντέχουμε με το σκύλο... δε μπορούμε να κοιμηθούμε κλπ. κλπ.
-Άλλα ζώα έχεις;
-Έχουμε μια κατσίκα...
-Ωραία βάλε και τη κατσίκα μέσα στο δωμάτιο.
-Μα χότζα μ΄...!
-Κάνε αυτό που σού λέω κι αν το κάνεις έλα σε μια βδομάδα.
Σε μια βδομάδα να ΄τονε πάλι σε μαύρο χάλι!
-Χότζα μ΄ θα τρελαθούμε δε μπορούμε άλλο!
-Γάιδαρο έχεις;
-Έχω.
-Βάλτονε μέσα κι αυτόν.
-Χότζα μ΄ λυπήσου μας!
-Αν θες να κάνεις αυτό που σου λέω να ξανάρθεις σε μια βδομάδα, αν δεν το κάνεις μη ξανάρθεις.
Σε μια βδομάδα να ΄τονε πάλι.
-Κότες έχεις;
-Έχω.
-Μέσα και οι κότες.
-Χότζα μ΄ δεν μπορούμε δε γίνεται αυτό!!!
-Κάνε ότι σου λέω και ξαναέλα σε μια βδομάδα.
Σε μια βδομάδα να ΄τονε πάλι σε κατάσταση παράκρουσης και απελπισίας...
-Χότζα μ΄ τι να κάνω τώρα;
-Τώρα βγάλε όλα τα ζωντανά έξω. Ο σκύλος στο βαρέλι, ο γάιδαρος στο παχνί, οι κατσίκες στο στάβλο, οι κότες στο κοτέτσι. Και σε μια βδομάδα ξαναέλα.
Σε μια βδομάδα έρχονται ο χωρικός με τη γυναίκα του περιχαρείς:
-Χότζα πολυχρονεμένε ο Αλλάχ να σε έχει καλά! Τώρα είμαστε μια χαρά!
images
- - -
* Ο Νασρεντίν χότζα ή γνωστότερος ελληνικά ως Ναστραντίν Χότζας (το όνομα σημαίνει «Η δόξα της Πίστης» στα Αραβικά) ήταν ένας δημοφιλής κεντρικός ήρωας μύθων, παροιμιών, ανεκδότων που κυκλοφορούσαν ευρύτατα σε όλες τις κοινωνικές τάξεις της Μέσης Ανατολής, συμπεριλαμβανόμενης και της Τουρκίας. Ο Ναστραντίν Χότζας παρουσιάζεται ως τύπος σούφι, φιλόσοφου ανατολίτη, οπλισμένος με φιλοσοφική εγκαρτέρηση στις αντιξοότητες της ζωής, πάντοτε ετοιμόλογος με ελευθερία εκφράσεων, πολλές φορές και με αισχρολογίες. 
Υποστηρίζεται ότι γεννήθηκε τον 13ο αιώνα κάπου στο Μεγάλο Κορασάν[1] και ότι διατηρούσε φιλία με τον Ταμερλάνο. Κατ΄ άλλους γεννήθηκε στο Σιβρή Χισάρ στη Μικρά Ασία περί τον 15ο με 16ο αιώνα. Το επάγγελμά του ήταν καδής (ιεροδίκης) και Μουλάς(ιεροδιδάσκαλος). Πέθανε και τάφηκε στο Ακ Σεχήρ κοντά στο Ικόνιο όπου υποστηρίζεται ότι υπήρχε ο τάφος του ένα μικρό «τουρμπέ», (=μαυσωλείο).
Η εκδοχή πάντως ότι όλοι οι σχετικοί μύθοι του Ναστραντίν πλάστηκαν από τον ίδιο είναι εσφαλμένη. Γιατί απλούστατα πολλά αναφέρονται σε πολύ διαφορετικές περιόδους. Ακόμη πολλά ανέκδοτα μπορεί ν΄ αναφέρονται στ΄ όνομά του αλλά είναι βέβαιο ότι άλλοι είναι οι δημιουργοί τους που παρέμειναν αφανείς αφηγητές. Πάντως σημειώνεται ότι από τις πλείστες εκδόσεις των ιστοριών του Ναστραντίν σε ξένες γλώσσες η μετάφραση στην ελληνική ήταν το περισσότερο διαδεδομένο στην Ελλαδική χώρα από την εποχή της οθωμανικής περιόδου και που συνέχισε στην ελεύθερη Ελλάδα τουρκικό βιβλίο.
Πολλά έθνη της Μέσης Ανατολής θεωρούν τον Νασρεντίν δικό τους, όπως οι Αφγανοί, Άραβες[3], Πέρσες[4], Τούρκοι[5][6] και Ουζμπέκοι[7]). Το όνομά του γράφεται διαφορετικά σε κάθε γλώσσα και πριν ή μετά από αυτό αναφέρονται οι τίτλοι Χότζας, Μουλάς ή Εφέντι. Ο Νασρεντίν ήταν λαϊκός φιλόσοφος και έχει μείνει στη μνήμη και την παράδοση της Ανατολής για τις αστείες ιστορίες και τα ανέκδοτά του.
Οι ιστορίες του μπορεί να είναι παράδοξες, απλοΐκές αλλά έχουν βαθύτερα νοήματα τα οποία γίνονται κατανοητά μέσα από τη διήγηση.Οι ιστορίες του Νασρεντίν Χότζα είναι δημοφιλείς σε όλο τον κόσμο και η UNESCO είχε θεσπίσει το 1996-1997 Διεθνές Έτος Νασρεντίν Χότζα.
Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια

Η "ΤΕΧΝΗ" ΤΗΣ ΑΠΟΡΡΙΨΗΣ

Εάν σας έλεγαν πως θα μένατε σε ένα μέρος αποκομμένο από τον υπόλοιπο κόσμο και έχετε το δικαίωμα να διαλέξετε ένα επιπλέον άτομο για να έρθει μαζί σας, ποιον θα επιλέγατε για να περάσετε το υπόλοιπο της ζωής σας;
Η απάντηση έρχεται από μόνη της, χωρίς ιδιαίτερη σκέψη, χωρίς καν να την φιλτράρουμε. Γιατί  όταν μιλάμε υποθετικά μπορούμε και να κρυφτούμε πίσω από αυτή. Έτσι κι αλλιώς ποιος μπορεί να κρίνει μία αβάσιμη απάντηση; Οπότε υποθετικά μιλώντας, θα επιλέγαμε να είμαστε με έναν άνθρωπο που νιώθουμε πολύ περισσότερα συναισθήματα από ένα απλό «μου αρέσει»; Που έχουμε μοιραστεί μαζί του εμπειρίες, στιγμές, γέλια και κλάματα; Θα ήταν κάποιος που μας κάνει συνέχεια να γελάμε ή κάποιος που μας έχει στεναχωρήσει πολύ περισσότερο από όσο θα μπορούσαμε να αντέξουμε; Κάποιος που μας έχει «ραγίσει» την καρδιά πολλές φορές και γυρνάει πίσω κάθε φορά μετανιωμένος ή ακόμα κάποιος που δεν ξαναεπέστρεψε παρά το όσα υποτίθεται πως ένιωθε; Με λίγα λόγια, θα επιλέγαμε να είμαστε με έναν άνθρωπο που μας έχει απορρίψει;
Skin-Deep-Surreal-art-by-XetobyteΗ συναισθηματική απόρριψη είναι πολύ δύσκολο να γίνει κατανοητή ή ακόμα και αποδεκτή από τον άνθρωπο. Όταν δημιουργούνται έντονα συναισθήματα είναι φυσικό επακόλουθο να επενδύουμε συναισθηματικά στη σχέση στην οποία βρισκόμαστε, όπως επίσης φυσικό επακόλουθο είναι να μην μπορούμε να συνειδητοποιήσουμε πώς κάποιος μπορεί να μας απορρίψει και να μην θέλει να είναι πια μαζί μας. Τα συναισθήματα που δημιουργούνται στην πορεία είναι ανάμεικτα και πολλές φόρες περνάμε από στάδια μέχρι να τα αποδεχτούμε. Νομίζω η συνειδητοποίηση της κατάστασης έρχεται πολύ αργότερα και πιστεύω πως δεν σταματάμε να ελπίζουμε σε μία ενδεχόμενη επιστροφή εκείνου που μας απέρριψε. Παρ’ όλα αυτά, συνήθως δεν είμαστε σε θέση να δεχτούμε οποιαδήποτε συμβουλή μας δοθεί από το κοντινό μας περιβάλλον, πιστεύοντας πως εκείνοι είναι έξω από την κατάσταση την οποία βιώνουμε όποτε, βάση του δικού μας σκεπτικού, αυτό και μόνο, τους καθιστά ανίκανους να έχουν οποιαδήποτε άποψη πάνω στο συγκεκριμένο θέμα. Στα δικά μας τα ματιά, φαίνεται να έχουν παρεξηγήσει την κατάσταση. Το ότι δεν τον ξέρουν τόσο καλά όσο εμείς τους κάνει να έχουν μία λανθασμένη εικόνα, είναι μία από τις δικαιολογίες που σκεφτόμαστε για να εξηγήσουμε την συμπεριφορά του.
Ας προσπαθήσουμε λοιπόν να δούμε τα πράγματα λίγο πιο σφαιρικά. Ας εξαιρέσουμε την συναισθηματική φόρτιση και ας προσπαθήσουμε να σκεφτούμε λίγο πιο ξεκάθαρα. Γιατί έχουμε την τάση να μην δεχόμαστε την απόρριψη και να επιστρέφουμε σε αυτό το άτομο που φαινομενικά είναι αδιάφορο για εμάς;
Ίσως γιατί από μικρή ηλικία μαθαίνουμε πως πρέπει να είμαστε αποδεκτοί από το κοινωνικό μας περιβάλλον. Δημιουργώντας μία σχέση με έναν άνθρωπο και αναπτύσσοντας αισθήματα για εκείνον, μας φαίνεται δύσκολο να δεχτούμε το ότι ίσως και να μην του είμαστε τόσο «αρεστοί» τελικά και τα συναισθήματά μας να πέφτουν στο κενό χωρίς αποδέκτη.
Η απόρριψη πονάει και μας κάνει να παρουσιάζουμε έναν διαφορετικό εαυτό, πιο ευάλωτο από αυτόν που είχαμε συνηθίσει να εκδηλώνουμε.
Σχετική έρευνα που εξέταζε το πως λειτουργεί ο εγκέφαλος όταν δέχεται απόρριψη αποδεικνύει πως ενεργοποιείται ο ίδιος μηχανισμός «παυσίπονο» τόσο για τη μείωση του ψυχικού πόνου όσο και για τον σωματικό πόνο. Σύμφωνα με τους ερευνητές μάλιστα, όταν ο οργανισμός βιώνει σωματικό πόνο, ο εγκέφαλος απελευθερώνει οπιοειδείς ουσίες ανάμεσα στους νευρώνες, απαλύνοντας σημαντικά τα σήματα του πόνου.
Επομένως, όταν αντιμετωπίζουμε μία τόσο έντονα συναισθηματικά φορτισμένη κατάσταση, το να ρίχνουμε την ευθύνη στον εαυτό μας κατηγορώντας τον πως είναι φανερά ανεπαρκής, είναι λάθος και σίγουρα δεν μας βοηθάει στην προσωπική μας εξέλιξη.
Όλες οι δυσκολίες που μας έρχονται, μας βοηθάνε να γινόμαστε πιο δυνατοί και μαθαίνουμε να τις αντιμετωπίζουμε πιο σωστά την επόμενη φορά που θα τις συναντήσουμε. Όσες φορές κι αν βρεθούμε αντιμέτωποι με την απόρριψη θα μας πονάει, αλλά ίσως καταφέρουμε να την δεχτούμε και να προχωρήσουμε πιο εύκολα, συνειδητοποιώντας πως η ζωή είναι τόσο ωραία για να αναλωνόμαστε σε ανθρώπους που ίσως δεν μας εκτίμησαν αρκετά.

Προτεινόμενη βιβλιογραφία
Elayne Savage, (2002). Don’t Take It Personally!: The Art of Dealing with Rejection. iUniverse. Jia Jiang, (2015). Rejection Proof. Harmony
Ειρήνη Κωνσταντοπούλου
Ειδική παιδαγωγός
Πηγήanimartists

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΟΜΑΔΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΡΟΔΑΚΙΝΩΝ



Η λειτουργία των κέντρων συγκέντρωσης ροδακίνων τέθηκε «επί τάπητος» σε συνάντηση με τις Ομάδες Παραγωγών στο Διοικητήριο

Αντιπεριφερειάρχης Θ. Θεοδωρίδης: «Στηρίζουμε τη λειτουργία των Οργανώσεων Παραγωγών και συνδιαμορφώνουμε προτάσεις για την ανάπτυξη του πρωτογενούς τομέα στην Πέλλα»

Νέα συνάντηση πραγματοποιήθηκε σήμερα, 20/5, στο Διοικητήριο στην Έδεσσα, έδρα της Π.Ε. Πέλλας, μεταξύ του Αντιπεριφερειάρχη Πέλλας κ. Θεόδωρου Θεοδωρίδη και εκπροσώπων των οργανώσεων παραγωγών της περιοχής μας. Στη συνάντηση παραβρέθηκαν ακόμη οι Αντιδήμαρχοι του Δήμου Έδεσσας κ.κ. Χρ. Πέτκος και Χρ. Βερυκούκης, ο Διευθυντής Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής κ. Τρ. Τσαντάκης, ο κ. Χαμπίδης ως εκπρόσωπος του Υπουργού κ. Αποστόλου, ο κ. Στογιαννίδης ως μέλος της Ομάδας Εργασίας του ΥΠΑΑΤ και τα έμπειρα στελέχη, γεωπόνοι της ΔΑΟΚ κ.κ. Σ. Μαρνασίδης και Κ. Καφετζής.

Θέμα της συνάντησης ήταν η υπό διαμόρφωση απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας σχετικά με τη λειτουργία των κέντρων συγκέντρωσης ροδακίνων στην Περιφερειακή Ενότητα Πέλλας.

Αρχικά, ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Θεοδωρίδης, αφού ευχαρίστησε τους εκπροσώπους των οργανώσεων παραγωγών που για ακόμη μία φορά ανταποκρίθηκαν αμέσως στην πρόσκληση για συνάντηση, επανέλαβε ότι η Π.Ε. Πέλλας στηρίζει την ίδρυση και λειτουργία των οργανώσεων Παραγωγών στην περιοχή μας. Επίσης, υπογράμμισε ότι πρόθεση και πρόταση της Π.Ε. Πέλλας είναι η λειτουργία κέντρων συγκέντρωσης ροδακίνων με όρους και προϋποθέσεις που να διασφαλίζουν την νόμιμη και ασφαλή διακίνηση των προϊόντων.

Ο κ. Θεοδωρίδης, μέσω διαλογικής συζήτησης προέτρεψε τους εκπροσώπους του αρμοδίου Υπουργείου να «μεταφέρουν την θέση» της Π.Ε. Πέλλας που απηχεί την άποψη και τις προτάσεις όλων των οργανώσεων παραγωγών, στον αρμόδιο Αναπληρωτή Υπουργό κ. Αποστόλου ότι «…εμείς κινούμαστε στην κατεύθυνση των οδηγιών του Υπουργείου Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας με ταυτόχρονη εναρμόνιση με τις κοινοτικές οδηγίες. Για το λόγο αυτό συναντιόμαστε με τις οργανώσεις παραγωγών πολύ συχνά και έχουμε αγαστή συνεργασία για την επίλυση των προβλημάτων που ανακύπτουν. Δώστε μας τη δύναμη και το επαρκές νομοθετικό πλαίσιο ώστε οι υπηρεσίες μας να εφαρμόσουνε ό,τι απαιτείται για τη λειτουργία νόμιμων κέντρων συγκέντρωσης ροδακίνων, προς όφελος των αγροτών της Πέλλας…».

Στη συνέχεια της σύσκεψης, διαβάστηκε η πρόταση της ΔΑΟΚ Πέλλας στην υπό διαμόρφωση Υπουργική απόφαση, αποσαφηνίστηκαν διάφορα σημεία και έγιναν οι απαραίτητες βελτιώσεις σύμφωνα με τις προτάσεις των παραγωγικών φορέων και τις ανάγκες τους.

Τονίστηκε για πολλοστή φορά, ότι, η λειτουργία των κέντρων συγκέντρωσης ροδακίνων στην Πέλλα θα πρέπει να είναι νόμιμη και σε κάθε περίπτωση να είναι συμβατή με τις απαιτήσεις για την ασφάλεια των τροφίμων ώστε να υπάρχει ισότιμη μεταχείριση που τελικά αποβαίνει σε όφελος των παραγωγών.


Η διαμορφωθείσα πρόταση της Π.Ε Πέλλας θα διαβιβαστεί άμεσα στο Υπουργείο Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΕΥΡΩΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΥ ΚΚΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΑΙΑ ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΓΟΡΑ



Ευρωκοινοβουλευτική ομάδα του ΚΚΕ : "Ενιαία Ψηφιακή Αγορά" της ΕΕ - ώθηση για νέα κέρδη των μονοπωλίων.

Για την Ενιαία Ψηφιακή Αγορά της Ευρωπαϊκής Ένωσης που δίνει ώθηση για τα κέρδη των Ευρωενωσιακών μονοπωλίων στον ανταγωνισμό τους με τα αντίστοιχα Αμερικάνικα κ.α.  για τον έλεγχο μιας ιδιαίτερα κερδοφόρας αγοράς και τις μεγάλες συνέπειες για τους εργαζόμενους και τα άλλα λαϊκά στρώματα, μίλησε ο ευρωβουλευτής του ΚΚΕ Σωτήρης Ζαριανόπουλος, στη σχετική συζήτηση στην ολομέλεια του Ευρωκοινοβουλίου, στο Στρασβούργο. Ο ευρωβουλευτής του ΚΚΕ τόνισε πιο συγκεκριμένα:  
"Η Στρατηγική της Επιτροπής για την "Ενιαία Ψηφιακή Αγορά" δίνει νέα ώθηση στους επιχειρηματικούς ομίλους αυτού του πεδίου υψηλής κερδοφορίας με αιχμή το ηλεκτρονικό εμπόριο και την ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών στους βιομηχανικούς κλάδους. Η διαμάχη Επιτροπής - Google αποτελεί έκφραση σφοδρών ανταγωνισμών ανάμεσα στα μονοπώλια για την κυριαρχία των αγορών. 21,4 δισεκατομμύρια ευρώ, λεηλατημένα από τα λαϊκά εισοδήματα προορίζονται από την ΕΕ για τα μεγαθήρια του κλάδου, για υποδομές, έρευνα και καινοτομία. Επεκτείνονται οι πιο εκμεταλλευτικές μορφές, η ελαστικής απασχόληση, η τηλε-εργασία, με χιλιάδες απολύσεις. Οι ελεγχόμενες από μεγαθήρια ηλεκτρονικές μορφές εμπορίου θα μονοπωλήσουν παραπέρα την αγορά, εξαφανίζοντας τους μικρούς. 
Η φορο-αποφυγή θα ενταθεί όπως και η παρακολούθηση όλων των  πλευρών της ζωής μέσα από τις τεράστιες βάσεις δεδομένων.
Μόνος τρόπος να απολαύσει ο λαός τα τεράστια τεχνολογικά επιτεύγματα είναι να απαλλαγεί από τα δεσμά της ΕΕ και την εξουσία των μονοπωλίων, θεμελιώνοντας τη δική του εξουσία και οικονομία".

19/05/2015        

    Η ΕΥΡΩΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΚΚΕ

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...