Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2013

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΟΥ Ν.ΠΕΛΛΑΣ ΔΙΟΝΥΣΗ ΣΤΑΜΕΝΙΤΗ.




ΒΑΣΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΠΕΛΛΑΣ ΔΙΟΝΥΣΗ ΣΤΑΜΕΝΙΤΗ ΣΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ
(26-01-2012)

Καταρχάς θέλω να ευχηθώ σε όλους τους συμπολίτες  μου, η νέα αυτή χρονιά να χαρίσει υγεία, ευτυχία και να είναι μία χρονιά αλληλεγγύης. Εύχομαι το 2013 να φέρει ελπίδα και να δούμε την πατρίδα μας να αναγεννιέται και να μπαίνει σε πορεία ανάπτυξης. 

Με τη σημερινή συνέντευξη τύπου, γίνεται η αρχή μίας άμεσης επικοινωνίας με όλους τους συμπολίτες μου, μέσα από τα ΜΜΕ του τόπου μας. Με την ευκαιρία θέλω να σας ευχαριστήσω που ανταποκριθήκατε στην πρόσκλησή μου και να σας συγχαρώ για το έργο που επιτελείται ενημερώνοντας τους πολίτες της περιοχής μας για τα τρέχοντα τοπικά και όχι μόνο θέματα. 

Σήμερα οι ερωτήσεις που θα τεθούν, θα μου δώσουν  τη δυνατότητα να απαντήσω, για το τι έχω κάνει για κάθε σημαντικό θέμα που απασχόλησε την κοινωνία μας κατά το 2012, αλλά και να πω ξεκάθαρα το τι πιστεύω, τι πρεσβεύω, τι θέλω για τον τόπο μου και πως αυτό μπορεί να επιτευχθεί.

Θέλω να θυμίσω σε όλους, ότι προεκλογικά έλεγα και τόνιζα ότι ο τόπος μας αξίζει, αυτό δεν ήταν απλά ένα προεκλογικό σύνθημα, δεν ήταν σχήμα λόγου, ούτε το έλεγα για να ευλογήσουμε τα γένια μας. Το είπα, γιατί πίστευα, πιστεύω και θα πιστεύω πάντα ότι ο τόπος μας αξίζει.  Αξίζει πραγματικά, αξίζει ένα καλύτερο αύριο αλλά γι’ αυτό ακριβώς το αύριο θα πρέπει να αγωνιστούμε σήμερα. Αυτό με απασχολεί από την πρώτη στιγμή που με τίμησαν οι συμπολίτες  μου, αυτό, και δεν το κρύβω, με προβληματίζει αλλά και συγχρόνως με δυναμώνει. Γνωστό σε όλους μας είναι ότι ο τόπος μας, εδώ και πολλά χρόνια δεν προχωρούσε μπροστά με την ταχύτητα που έπρεπε, χάθηκαν πολλές ευκαιρίες και σήμερα, σε μία δύσκολη ομολογουμένως συγκυρία, έχουμε μεγαλύτερη απόσταση να καλύψουμε. Αυτή είναι η αλήθεια και πρέπει να έχουμε το θάρρος να την βλέπουμε κατάματα. Καταμερισμό των ευθυνών όλοι μπορούμε να κάνουμε, τα λάθη και τις νοοτροπίες όλοι μπορούμε να τις στιγματίσουμε αλλά το ζητούμενο είναι να αλλάξουμε, να αλλάξουμε όλοι, ο καθένας από το δικό του μετερίζι. Ως νέος βουλευτής, έχω το θάρρος της γνώμης μου, παίρνω θέση ξεκάθαρη, μακριά από εμένα οι υπεκφυγές και οι πολιτικάντικες εξισορροπήσεις. 

Έχω  αφήσει οριστικά πίσω όσα μας κράτησαν στάσιμους. Κλισέ του τύπου κατόπιν ενεργειών μου, με προσωπική παρέμβασή μου αλλά και οι εκ των υστέρων πανηγυρισμοί για προσωπική προβολή, δεν θα τα δείτε ούτε θα ακούσετε ποτέ από εμένα. Πιστεύω ότι, η κάθε πρόταση, η κάθε διεκδίκηση πρέπει να ζυμωθεί μέσα στην κοινωνία και όσοι την εκπροσωπούν, δήμοι, φορείς, σύλλογοι και βουλευτές μαζί να δράσουν, μαζί να αγωνιστούν για να πάμε τον τόπο μας μπροστά. Οι μοναχικές διαδρομές δεν μας πήγαν πουθενά, κάθε διεκδίκηση με θετική έκβαση έχει θετικά αποτελέσματα για τον τόπο μας, για όλη την κοινωνία. Οι μοναχικές διαδρομές δεν έχουν πλέον νόημα, το χθες μας δείχνει ότι απέτυχαν, το σήμερα της ξεπέρασε και στο αύριο - ή πάμε όλοι μαζί - ή μένουμε στάσιμοι μετρώντας και άλλες χαμένες ευκαιρίες.   
Όλες οι ενέργειες και οι ερωτήσεις που κατέθεσα, αφορούσαν, πάντα, θέματα που απασχόλησαν ευρύτερες ομάδες συμπολιτών μας και όχι μεμονωμένες υποθέσεις, αυτό βέβαια δεν σημαίνει, σε καμία απολύτως περίπτωση, ότι υποτιμώ προσωπικά προβλήματα των συμπολιτών μας, αλλά το συλλογικό δεν μπορεί, δεν γίνεται να μην προηγείται του ιδιωτικού.

Όπως όλοι γνωρίζουμε ο νομός μας έχει 2 διοικητικά κέντρα και 2 μικρότερα, θέλω να ξεκαθαρίσω ότι γι’ μένα αποτελούν ενιαίο σύνολο, και εδώ ισχύει το «όλοι μαζί» που ανέφερα νωρίτερα και μάλιστα έχουν μία και μόνη επιλογή, να βαδίζουν μαζί μπροστά, όσο πιο συντονισμένα είναι τα βήματα τους, τόσες περισσότερες και οι ευκαιρίες ανάπτυξης τους, τόσες και οι προοπτικές του νομού μας.  

Η χρονιά που έφυγε ήταν πολύ δύσκολη – η πατρίδα μας βρέθηκε ένα βήμα από το γκρεμό – πριν καταφέρει να ανακτήσει την αξιοπιστία της. Έχω την τιμή να εκπροσωπώ τον τόπο μου, τους συμπολίτες μου στη βουλή των Ελλήνων και η θητεία μου συνέπεσε με αυτή την πολύ δύσκολη συγκυρία. Δεν ήταν καθόλου εύκολα τα πράγματα για κανέναν μας, και οι αποφάσεις που έπρεπε να πάρουμε  καθόριζαν, κυριολεκτικά, το μέλλον της χώρας. 

Το γεγονός ότι η Ελλάδα έχει ανακτήσει την αξιοπιστία της, χάρη στις θυσίες των πολιτών της και των προσπαθειών του πρωθυπουργού, δικαιώνει τις επιλογές της Ελληνικής κυβέρνησης αλλά και τις προσωπικές επιλογές μου μέσα στη βουλή. Πίστευα και θα πιστεύω πάντα ότι η μόνη πορεία της χώρας μας, είναι η ευρωπαϊκή, μία πορεία μάλιστα στην κατεύθυνση και της περαιτέρω οικονομικής αλλά και πολιτικής ενοποίησης, πιστεύω  ότι πρέπει να προχωρήσουμε με μεγάλες διαρθρωτικές αλλαγές, μεταρρυθμίσεις σε ένα μικρότερο αποτελεσματικότερο και δικαιότερο κράτος αλλά και σε συνταγματικές αλλαγές

Η χώρα μας πρέπει να παράγει και να πάψει να ζει με δανεικά, το κράτος μας θα πρέπει να είναι στην υπηρεσία του πολίτη και φιλικό στην επιχειρηματικότητα και στις επενδύσεις, για να έρθει η ανάπτυξη (γιατί μόνο με επενδύσεις και ανάπτυξη μειώνεται η ανεργία και όχι με λαϊκισμούς,  υποσχέσεις και λατινοαμερικάνικα μοντέλα). Στη νέα Ελλάδα που έχει αρχίσει ήδη να οικοδομείται, η αξιοκρατία θα είναι κανόνας, όπως και η επιβράβευση των εργατικών, νοικοκυραίων και δημιουργικών ελλήνων. Κανόνας (χωρίς εξαιρέσεις)  θα είναι και η τιμωρία όσων διασπάθισαν ή προσπαθήσουν να καταχραστούν δημόσιο χρήμα.

Αυτά πιστεύω, αυτά πρεσβεύω, γι’ αυτά αγωνίζομαι και πάνω από όλα αγωνίζομαι για τον τόπο μου που αξίζει, που έχει τις δυνατότητες να προχωρήσει μπροστά και ανθρώπους εργατικούς που αξίζουν ένα καλύτερο αύριο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

- Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται από τα Προμαχιώτικα Νεα .

- Τα Προμαχιώτικα Νέα διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρέσουν οποιοδήποτε σχόλιο θεωρούν ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες.

- Τα Προμαχιώτικα Νέα δεν παρεμβαίνουν σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσουν το περιεχόμενο ενός σχολίου.

- Τα σχόλια αναγνωστών σε καμιά περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν τα Προαχιώτικα Νέα.

- Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης .

H συντακτική ομάδα των Προμαχιώτικων Νέων.

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...