Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

Τετάρτη 8 Ιουλίου 2015

"ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ, ΒΛΕΠΟΥΜΕ..."

- Άντε, γέρο μου, ξύπνα 4 η ώρα. Σου ετοίμασα το καφεδάκι, να το πιούμε στα γρήγορα, να προλάβουμε να πιάσουμε σειρά στην τράπεζα.
- Αμάν πια, άσε με λίγο βρε Αγλαία μου, είμαι εξουθενωμένος, με πονάει και το κάταγμα στη λεκάνη μου, άσε με λίγα λεπτά ακόμη.
- Κάνε γρήγορα σου λέω, γιατί αν μας πιάσει ο ήλιος στην εξώπορτα της τράπεζας, θα σε μαζεύουν τα ασθενοφόρα.
-Ορίστε σηκώθηκα, άιντε δώσε μου το μπαστούνι και το καπέλο μου και ξεκινάμε.
- Πήρες τα κλειδιά, κλείδωσες?
- Πρόσεχε στο πεζοδρόμιο μη στραβοπατήσεις, να κοίτα, ήδη έχουμε είκοσι άτομα μπροστά μας, που περιμένουν.
- Καλημέρα σας ποιός είναι ο τελευταίος, να ξέρουμε τη σειρά μας;
- Πρόσεχε γέρο μου, αυτή η χοντρή μπροστά μας με το παρδαλό φουστάνι, σε γλυκοκοιτάζει, μην κάνεις καμιά κουτσουκέλα γιατί θα σε ξεφωνίσω.
- Αγλαία, θύμισέ μου το PIN,  η ημερομηνία γέννησης του μεγάλου μας είναι;
- Το δικό σου είναι του μεγάλου, και το δικό μου του μικρού. Άιντε κάνε γρήγορα, ξημέρωσε για τα καλά, να πάμε να πάρουμε τα χάπια σου της καρδιάς από το φαρμακείο, να πάρουμε ψωμί, και μετά στον μπακάλη για τα φασόλια και το γιαουρτάκι.
- Ουφ, ξεθεώθηκα. Μεσημέρι μας βρήκε. Να μη ξεχάσω να μουλιάσω τα φασόλια, να πάρω τηλέφωνο και τα παιδιά να φέρουν τα εγγονάκια να τους δώσω τα δυο εικοσάρικα που διέσωσα από τα σημερινά 100 που βγάλαμε από τη σύνταξη. Τώρα έχουμε φαγητό να βγάλουμε το Σαββατοκύριακο.
- Δόξα τω Θεώ βρε γριά, πήραμε την παράταση στην ανάσα μας. Τα καταφέρνουμε 85 χρόνια, θα τα καταφέρουμε και τώρα.  Από Δευτέρα βλέπουμε...

- Άιντε βρε υπναρά, ήρθε η ώρα μας, 4 πήγε. Πρέπει να βιαστούμε ξανά για την τράπεζα. Γέρο...Γιώργο....Ξύπνα...Θεέ μου, εσύ είσαι παγωμένος...Ξύπνα...Ξύπνα...Θεέ μου, γιατί δεν μου απαντάς; Γιατί.....

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

- Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται από τα Προμαχιώτικα Νεα .

- Τα Προμαχιώτικα Νέα διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρέσουν οποιοδήποτε σχόλιο θεωρούν ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες.

- Τα Προμαχιώτικα Νέα δεν παρεμβαίνουν σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσουν το περιεχόμενο ενός σχολίου.

- Τα σχόλια αναγνωστών σε καμιά περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν τα Προαχιώτικα Νέα.

- Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης .

H συντακτική ομάδα των Προμαχιώτικων Νέων.

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...