Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

ΠΙΑΣΕ ΜΟΥ ΤΟ ΧΕΡΙ.


Πιάσε μου το χέρι....

Πιάσε μου το χέρι…. πάει καιρός που είναι ο καθένας μόνος του, στον μικρόκοσμο του, κλεισμένος στον εαυτό του.

Πιάσε μου το χέρι…. πολύ μοναξιά γύρω μας, μέσα μας. Καιρός να την αφήσουμε πίσω. Ξεχάσαμε τι σημαίνει συντροφικότητα, αλληλεγγύη, ανιδιοτέλια, η χαρά του να δίνω και να δίνομαι. Ας τα θυμηθούμε πάλι μαζί, όλοι μαζί, να ξαναβρούμε το παιδί που κρύβουμε μέσα μας.

Πιάσε μου το χέρι…. πονάει η καρδιά μου να βλέπω ανθρώπους να πεινάνε, να κοιμούνται στους δρόμους, να υποφέρουν και η μόνη λύση, η αυτοκτονία. Δεν το αντέχω άλλο. Δεν αντέχω να μην μπορώ να κάνω κάτι γι’ αυτό. Μαζί είναι διαφορετικά. Μαζί μπορούμε, είμαι σίγουρος.

Πιάσε μου το χέρι…. μαζί μας φοβούνται. Μαζί αυτό που φαντάζει αδύνατο μπορεί να γίνει δυνατό, το ουτοπικό πραγματικό. Μαζί μας φοβούνται, έτσι μας θέλουν, μόνους και φοβισμένους.

Πιάσε μου το χέρι…. γεμίσαμε αγρίμια, κάθε λογής. Λυσσάνε για χρήμα, δόξα και μια “μεγάλη ιδέα”. Ο Άνθρωπος πουθενά. Βαθειά μέσα μου τα φοβάμαι αυτά τ’ αγρίμια, και ‘συ το ίδιο. Μαζί είμαστε πιο δυνατοί από δαύτα. Άλλο κόσμο έχουμε στο μυαλό μας.

Πιάσε μου το χέρι…. είναι στιγμές που πνίγομαι σ’αυτήν την πόλη. Ξέρω είναι στιγμές που και ‘συ το ίδιο νοιώθεις. Πως το επιτρέψαμε; Πως επιτρέψαμε να ζούμε σε μια πόλη φυλακή, μια τσιμεντένια ζούγκλα; Ανάσα. Θέλω ν’ ανασάνω.

Πιάσε μου το χέρι…. και μίλα μου. Θέλω πολύ να σ’ακούσω, θέλω πολύ να σου μιλήσω. Πες μου ότι θες, αρκεί να μιλήσουμε, να επικοινωνήσουμε ….ξανά.

Πιάσε μου το χέρι…. κράτα το και άσε με να πιάσω και να κρατήσω και ‘γω το δικό σου. Σφιχτά. Γεμάτο εμπιστοσύνη αυτό το πλέξιμο των χεριών μας. Να βγούμε στους δρόμους, να τρέξουμε, να φωνάξουμε, να γελάσουμε, να κλάψουμε. Να συμπαρασύρουμε και άλλους, πολλούς, σε αυτόν τον τρελό χορό. Θα δεις. Είμαστε πολλοί. Είναι και άλλοι που δεν το ‘χουν καταλάβει ακόμα. Θα έρθουν και αυτοί. Θα δεις.

….μόνο πιάσε μου το χέρι…. 


Πηγή: Σκυλίσια Μέρα- RAMNOUSIA 

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

- Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται από τα Προμαχιώτικα Νεα .

- Τα Προμαχιώτικα Νέα διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρέσουν οποιοδήποτε σχόλιο θεωρούν ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες.

- Τα Προμαχιώτικα Νέα δεν παρεμβαίνουν σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσουν το περιεχόμενο ενός σχολίου.

- Τα σχόλια αναγνωστών σε καμιά περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν τα Προαχιώτικα Νέα.

- Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης .

H συντακτική ομάδα των Προμαχιώτικων Νέων.

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...