- Να
διαμορφώνουν και να υλοποιούν τα επικοινωνιακά προγράμματα επιχειρήσεων
/οργανισμών αξιοποιώντας και συνδυάζοντας τα παραδοσιακά (τύπος,
έντυπα, ραδιόφωνο, τηλεόραση) με τα νέα μέσα (πλατφόρμες κοινωνικές
δικτύωσης) επικοινωνίας
- Να
συνδυάζουν offline με online επικοινωνιακές εκστρατείες με απώτερο στόχο
τον ολοκληρωμένο σχεδιασμό και την αποτελεσματικότερη εφαρμογή
προγραμμάτων δημοσίων σχέσεων και μάρκετινγκ
- Να
χρησιμοποιούν τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης για να δημιουργήσουν
σημαντική προστιθέμενη αξία για την επιχείρηση/οργανισμό, τα προϊόντα και
τις υπηρεσίες της και να χτίσουν ένα δυνατό brand name (επωνυμία) και μια
ισχυρή πελατειακή βάση
- Να
διαμορφώνουν, παρακολουθούν και αξιολογούν την επίτευξη στρατηγικών στόχων
επικοινωνίας ευθυγραμμίζοντας τους με τις ανάγκες των πελατών
- Να
αξιολογούν και να ανταποκρίνονται ανάλογα στις ανάγκες
επιχειρήσεων/οργανισμών για την επίτευξη στόχων εσωτερικής και εξωτερικής
επικοινωνίας με ενέργειες προσανατολισμένες σε επιλεγμένα κοινά-στόχους
- Να
συνδυάζουν πλούσιο περιεχόμενο, εικόνες, video και ήχο και προβολή του υλικού
στο διαδίκτυο για να επιτύχουν στόχους μάρκετινγκ και branding
(επωνυμίας προϊόντος, εταιρικού προφίλ)
- Να
αξιοποιούν τις δυνατότητες που παρέχουν τα μέσα κοινωνικές δικτύωσης
(π.χ., Facebook, Twitter, YouTube, κα) για την επαγγελματική παρουσία
επιχειρήσεων /οργανισμών στα μέσα αυτά καθώς και για την προσέγγιση
περισσότερων πελατών και αύξηση του κύκλου εργασιών και των πωλήσεων
- Να
διενεργούν έρευνες αγοράς για να ανακαλύψουν τα ενδιαφέροντα και
προτιμήσεις των δυνητικών πελατών αλλά και έρευνες αναζήτησης και
επεξεργασίας στοιχείων από το διαδίκτυο για να σταθμίσουν τα σχόλια των
καταναλωτών για τα προϊόντα και υπηρεσίες που προσφέρουν
- Να
αποτιμούν την επιτυχία/αποτυχία επικοινωνιακών ενεργειών παρακολουθώντας
και αναλύοντας μετρήσιμους δείκτες
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:
- Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται από τα Προμαχιώτικα Νεα .
- Τα Προμαχιώτικα Νέα διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρέσουν οποιοδήποτε σχόλιο θεωρούν ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες.
- Τα Προμαχιώτικα Νέα δεν παρεμβαίνουν σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσουν το περιεχόμενο ενός σχολίου.
- Τα σχόλια αναγνωστών σε καμιά περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν τα Προαχιώτικα Νέα.
- Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης .
H συντακτική ομάδα των Προμαχιώτικων Νέων.