Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2013

ΤΑΜΠΕΛΕΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ.

Ταμπέλες εναντίον γυναικών
Aπό τη Λένα Φουτσιτζή
«Ηγετικός» ή «αυταρχική;» Μια διαφήμιση από τις Φιλιππίνες μιλάει για τα στερεότυπα των φύλων .
«Το 70% των αντρών πιστεύουν ότι οι γυναίκες πρέπει να υποβαθμίσουν την προσωπικότητά τους για να γίνουν αποδεκτές» είναι η πρώτη πρόταση στην περιγραφή της διαφήμισης που από τις 7 Νοεμβρίου έχει γίνει viral. Πάνω από 5 εκατομμύρια views και 14.000 likes για κάτι που εξακολουθεί να διχάζει τον (δυτικό) κόσμο. Εξακολουθούμε να διαφωνούμε στο αν υπάρχει ουσιαστική ισότητα μεταξύ των φύλων; Όπως φαίνεται από τις αντιδράσεις, ναι.   Η διαφήμιση δείχνει ότι όταν ένας άντρας δείχνει δυναμισμό στη δουλειά του, είναι «ηγέτης», ενώ μια γυναίκα «αυταρχική». Όταν ένας άντρας επικεντρώνεται στη δουλειά του είναι «αφοσιωμένος» ενώ η γυναίκα «εγωίστρια».
   Η διαφήμιση καταφέρνει να περάσει ένα ισχυρό μήνυμα με λίγες εικόνες. Η ευκολία ανάγνωσης είναι αυτό που την έκανε τόσο δημοφιλή. Όταν οι άντρες και οι γυναίκες έχουν την ίδια συμπεριφορά, οι θεατές τους φωτίζουν με διαφορετικό τρόπο. Οι θεατές δεν είναι μόνο οι άντρες, οι θεατές είναι και οι άντρες και οι γυναίκες. Τα στερεότυπα εφαρμόζονται σε ομάδες, αλλά ο στόχος τους είναι όλοι οι άνθρωποι, ανεξαρτήτως φύλου, καταγωγής και ηλικίας. Όλοι είμαστε ευάλωτοι στις ταμπέλες διότι οι ταμπέλες διευκολύνουν τις ερμηνείες. Είναι κουραστικό να πρέπει να διαμορφώνεις και να αναθεωρείς συνέχεια τις απόψεις σου μετά από εξέταση των δεδομένων, είναι τόσο πιο εύκολο να υιοθετήσεις ό,τι κυκλοφορεί στον αέρα, γιατί έτσι μένει περισσότερος χρόνος να ασχοληθείς με τα κουτσομπολιά της τηλεόρασης.   Η διαφήμιση αυτή είναι μια καλή αφορμή να αναρωτηθούμε αν βιαζόμαστε να αντιδράσουμε με τον γνώριμό μας τρόπο. Πριν αισθανθεί κάποιος ότι θίγεται προσωπικά και βιαστεί να απορρίψει το μήνυμα, ας σπαταλήσει μερικά δευτερόλεπτα για να σκεφτεί.   Μετά από την πρώτη αυθόρμητη αντίδραση βέβαια, προκύπτουν και οι σκέψεις. Ποιο είναι αυτό το «70% των αντρών;». Από ποια έρευνα προέκυψε αυτό το αποτέλεσμα; Το μήνυμα είναι άξιο προσοχής, αλλά ο στόχος είναι να αγοράσουμε σαμπουάν. Και δυστυχώς, ενώ η διαφήμιση είναι από τις Φιλιππίνες, οι πρωταγωνιστές είναι αδύνατα λευκά μοντέλα της Δύσης. Όπως και να το κάνεις, μια διαφήμιση είναι μια διαφήμιση.






ΠΗΓΗ...http://www.lifo.gr

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

- Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται από τα Προμαχιώτικα Νεα .

- Τα Προμαχιώτικα Νέα διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρέσουν οποιοδήποτε σχόλιο θεωρούν ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες.

- Τα Προμαχιώτικα Νέα δεν παρεμβαίνουν σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσουν το περιεχόμενο ενός σχολίου.

- Τα σχόλια αναγνωστών σε καμιά περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν τα Προαχιώτικα Νέα.

- Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης .

H συντακτική ομάδα των Προμαχιώτικων Νέων.

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...