Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2014

ΟΙ ΜΟΙΡΕΣ



Γέλια και χαρές στο κρεβατάκι μου
Ευχές και όνειρα από τους γονείς μου
                  Για μένα.
Ψηλά στο ταβάνι οι Μοίρες
Προικίζουν τη ζωή μου.
Γκρίζος ο σχεδιασμός τους.
Ανέμελα ρουφάω τη ζωή
Κατακτητής θα γίνω
Τον κόσμο στην παλάμη μου
Το σύμπαν δικό μου.

Τριάντα και κάτι
Και οι Μοίρες ξεκινούν το χορό τους.
Σε άλλο κρεβάτι πια
Ασπροντυμένες μορφές τριγύρω μου
Τρυπούν τις φλέβες μου
Ρουφάνε το μεδούλι μου
Και η παγωμένη κορτιζόνη
Σαν αφηνιασμένο άλογο
Κυλάει αργά και πλημμυρίζει
Το μουδιασμένο «είναι» μου.
Μάτια υγρά, μητέρα και πατέρας
Σφιγμένα πρόσωπα, απελπισμένα.

Επιστροφή στο σπίτι
Με τέσσερα πόδια, στρογγυλά
Στο σώμα μου τη νιώθω
Σαν δεύτερο εαυτό την κυρία «πολλαπλή»
Την κάνω φίλη μου, της κουβεντιάζω
Ατέλειωτα βράδια, βασανιστικά.
Την κερνάω χάπια, πολλά, χρωματιστά
Σωστό ουράνιο τόξο.
Τα ατέλειωτα «γιατί» ριζώνουν
Στοιχειώνουν .

Σαράντα και κάτι
Και είμαι εδώ, κι η φιλη μου
Σιαμαία, κολητή.
Βαδίζουμε μαζί   με στρόγγυλα βήματα
Ηλεκτρικά.
Η ανώμαλη προσγείωση
Πίσω μου, ξεχάστηκε
Παραγκωνίστηκε.
Θα πάψω τον τρελλό χορό
Οι Μοίρες μου θα απελαθούν
Νέο χορό θα ξεκινήσω, χαρούμενο
Πολύχρωμο
Με πιο πολλά χρώματα  
Από το κουτί του κομοδίνου.

Θα ανοίξω τα πλουμιστά φτερά
Απογείωση ξανά
Επανεκκίνηση, κατάκτηση.
Είμαι εδώ, δυνατός, ονειροπόλος
Παρά το χειρόφρενο που μου επιβάλλουν
Θα σπάσω τα δεσμά
Θα διεκδικήσω
Θα πολεμήσω
Θα καλπάσω
Θα νικήσω
Θα ζήσω.
Και τις γκριζοφορεμένες Μοίρες μου
Στον Καιάδα που μου έστησαν,
Αυτές θα καταγκρεμίσω.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

- Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται από τα Προμαχιώτικα Νεα .

- Τα Προμαχιώτικα Νέα διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρέσουν οποιοδήποτε σχόλιο θεωρούν ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες.

- Τα Προμαχιώτικα Νέα δεν παρεμβαίνουν σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσουν το περιεχόμενο ενός σχολίου.

- Τα σχόλια αναγνωστών σε καμιά περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν τα Προαχιώτικα Νέα.

- Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης .

H συντακτική ομάδα των Προμαχιώτικων Νέων.

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...