Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2020

ΠΗΤ ΤΑΟΥΝΣΕΝΤ [PETE TOWNSHED (1945-)]: Ο αναζητητής



ΠΗΤ ΤΑΟΥΝΣΕΝΤ [PETE TOWNSHED (1945-)]: Ο αναζητητής

Κοίταξα κάτω από καρέκλες
κοίταξα κάτω από τραπέζια
προσπάθησα να βρω το κλειδί
για πενήντα εκατομμύρια μύθους.

Με λένε αναζητητή
ψάχνω κάτω και επάνω
δεν θα καταφέρω να βρω αυτό που γυρεύω
μέχρι τη μέρα που θα πεθάνω.

Ρώτησα τον Μπόμπυ Ντύλαν
ρώτησα τους Μπητλς
ρώτησα τον Τίμοθυ Λήρυ
μα ούτε αυτός μπόρεσε να με βοηθήσει.

Με λένε αναζητητή
ψάχνω κάτω και επάνω
δεν θα καταφέρω να βρω αυτό που γυρεύω
μέχρι τη μέρα που θα πεθάνω.

Ο κόσμος έχει την τάση να με μισεί
γιατί ποτέ δεν χαμογελώ
καθώς ξεψαχνίζω τα σπίτια τους
θέλουν να μου σφίξουν το χέρι.

Οι άνθρωποι λένε πως δεν βγάζει πουθενά
τα μίλια να εξερευνώ.
Είμαι αναζητητής,
είμαι ένας άνθρωπος απελπισμένος.

Δεν θα καταφέρω να βρω αυτό που γυρεύω
μέχρι τη μέρα που θα πεθάνω.

Μαθαίνω να υψώνω τη φωνή μου με οργή
ναι, αλλά δες το πρόσωπό μου δεν είναι χαμόγελο αυτό
είμαι ευτυχισμένος όταν η ζωή είναι ωραία
και κλαίω όταν η ζωή είναι κακή
Έχω αξίες μα δεν ξέρω το πως και το γιατί.

Κοιτάζω να βρω τον εαυτό μου
κοιτάζεις να βρεις τον εαυτό σου
κοιτάζουμε ο ένας τον άλλο
και δεν ξέρουμε τι να κάνουμε.

Με λένε αναζητητή
ψάχνω κάτω και επάνω
δεν θα καταφέρω να βρω αυτό που γυρεύω
μέχρι τη μέρα που θα πεθάνω.

Μετάφραση: Κώστας Αρβανίτης

Εδώ, μπορείτε να ακούσετε το τραγούδι:

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

- Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται από τα Προμαχιώτικα Νεα .

- Τα Προμαχιώτικα Νέα διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρέσουν οποιοδήποτε σχόλιο θεωρούν ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες.

- Τα Προμαχιώτικα Νέα δεν παρεμβαίνουν σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσουν το περιεχόμενο ενός σχολίου.

- Τα σχόλια αναγνωστών σε καμιά περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν τα Προαχιώτικα Νέα.

- Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης .

H συντακτική ομάδα των Προμαχιώτικων Νέων.

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...