Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΜΠΑΓΚΗ.


Νοιώθω την ανάγκη μετά από δύο χρόνια στην υπηρεσία του Δήμου Αλμωπίας, ως Αντιδήμαρχος Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Κοινωνικής Προστασίας, να ευχαριστήσω τον Δήμαρχο για την εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπο μου και για την άψογη συνεργασία που είχαμε όλο αυτό το καιρό. Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου στο Δήμο καθώς επίσης και όλους τους υπαλλήλους του Δήμου Αλμωπίας γιατί ειλικρινά με βοήθησαν πολύ, ο καθένας με τον δικό του τρόπο ώστε να προσαρμοστώ και να προσφέρω τις υπηρεσίες μου στους πολίτες  και να εργαστώ για το καλό του Δήμου μας.
Μετά από δύο χρόνια στο αξίωμα της Αντιδημάρχου, αισθάνομαι πως μπορώ να σταθώ απέναντί σας, με τη σιγουριά πως κατά την διάρκεια της θητείας μου βάδισα με οδηγό το σεβασμό, την ειλικρίνεια και τη νομιμότητα. Ακόμη προσπάθησα να σεβαστώ τις ανάγκες σας και να συμβάλλω από τη θέση μου στην επίτευξη των στόχων που θέσαμε ως συνδυασμός. Θα ήθελα να τονίσω ότι θα παραμείνω στην υπηρεσία των δημοτών από τη θέση της δημοτικού συμβούλου, καθώς επίσης και στον καθημερινό αγώνα για την επίλυση των προβλημάτων του Δήμου μας.
Επίσης θέλω να ευχαριστήσω όλους τους δημότες, που με τις παρεμβάσεις τους με βοήθησαν να γίνω καλύτερη και τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω την οικογένεια μου και ιδιαίτερα το σύζυγο μου που ήταν όλο αυτό τον καιρό δίπλα μου και στις εύκολες αλλά και στις δύσκολες στιγμές που περάσαμε.
Εύχομαι σε όλους τους νέους Αντιδημάρχους και σε όσους αναλάβουν κάποια αρμοδιότητα, καλή επιτυχία στο δύσκολο έργο τους και θα ήθελα να γνωρίζουν ότι αν χρειαστούν οποιαδήποτε βοήθεια εκ μέρους μου,  θα είμαι στη διάθεση τους.
Σας ευχαριστώ.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

- Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται από τα Προμαχιώτικα Νεα .

- Τα Προμαχιώτικα Νέα διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρέσουν οποιοδήποτε σχόλιο θεωρούν ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες.

- Τα Προμαχιώτικα Νέα δεν παρεμβαίνουν σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσουν το περιεχόμενο ενός σχολίου.

- Τα σχόλια αναγνωστών σε καμιά περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν τα Προαχιώτικα Νέα.

- Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης .

H συντακτική ομάδα των Προμαχιώτικων Νέων.

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...